Sortowanie:
Znaleziony: 49 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Lubuskie
Telefoniczny Doradca Klienta
Telefoniczny Doradca Klienta
nowe Zielona Góra wczoraj

Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencja zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta - branża energetyczna. Telefoniczny Doradca Klienta Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? • obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, • udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, • obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, • budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta. W tej roli idealnie odnajdziesz się, jeżeli: • jesteś komunikatywny-a, • cechuje Cię zorientowanie na cel oraz klienta, • potrafisz budować relacje, • lubisz pomagać innym. Jeśli dołączysz do CCIG, zapewnimy Tobie: • godzinową stawkę gwarantowaną 27,70 zł brutto oraz premie, • profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań - przed przystąpieniem do samodzielnego wykonywania obowiązków przejdziesz przez pakiet wdrożeniowy przygotowany przez naszych Trenerów wewnętrznych, • możliwość awansu w strukturach firmy - wszyscy nasi specjaliści są pozyskani drogą rekrutacji wewnętrznych, • pracę w samym centrum miasta - dotrzesz do nas bez problemu komunikacją miejską.   Jeśli brzmi to dla Ciebie interesująco - kliknij 'Aplikuj' a już za chwilę spotkamy się na spotkaniu rekrutacyjnym! Do zobaczenia!

*Sprzedawaj w CC nie wychodząc z domu, od zaraz!
*Sprzedawaj w CC nie wychodząc z domu, od zaraz!
Gubin 6 dni plecy

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!

*CC z j. niemieckim, 100% zdalnie
*CC z j. niemieckim, 100% zdalnie
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osobę na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży z j. niemieckim (praca w 100% zdalnie) Do Twoich zadań będzie należał telefoniczny kontakt z klientem rynku niemieckiego, w tym: budowanie pozytywnych relacji i badanie potrzeb klienta, doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, dosprzedaż produktów (kontakt z naszymi klientami, którzy dokonali zakupu online i zachęcenie do złożenia większego zamówienia), administrowanie logistyczną obsługą zamówień, uzupełnianie bazy danych po kontakcie z Klientem. Nasze oczekiwania: Biegła znajomość języka niemieckiego oraz komunikatywna znajomość języka polskiego, Doświadczenie lub chęć rozwijania się w obszarze obsługi klienta i sprzedaży, Komunikatywność, sumienność i otwartość na nowe doświadczenia, Umiejętność współpracowania z ludźmi i budowania z nimi trwałych relacji Tobie oferujemy: adekwatne wynagrodzenie podstawowe (ok. 4700 zł brutto) i atrakcyjne prowizje, stabilną pracę w oparciu o umowę cywilnoprawną lub B2B, pracę na cały etat lub część etatu (minimum 0,75 etatu) , sprzęt do pracy, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport, pracę w nieformalnym, dynamicznym środowisku pośród różnych kultur i języków Brzmi ciekawie? Wyślij swoje CV, skontaktuję się z Tobą :)

*Sprzedawaj po szwedzku, wysokie zarobki!
*Sprzedawaj po szwedzku, wysokie zarobki!
Gubin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku szwedzkim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku szwedzkiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 5400 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

*CC z j. węgierskim, 100% zdalnie
*CC z j. węgierskim, 100% zdalnie
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku węgierskim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku węgierskiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4400 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Kierownik Elektromarketu
Kierownik Elektromarketu
Wschowa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla Lidera branży RTV/AGD/IT Poszukujemy Kierownika Elektromarketu Dołącz do nas i rozwijaj się w branży RTV. Czekamy na Twoje CV Zakres obowiązków - zarządzanie zespołem (m.in. rekrutacja, wdrażanie i motywowanie - pracowników, dbanie o ich rozwój, delegowanie i rozliczanie z zadań) - budowanie zespołu zdolnego realizować założenia biznesowe - utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów - kontrola przestrzegania standardów i procedur firmy - współpraca z innymi działami i dbanie o dobry wizerunek firmy Wymagania - doświadczenie w zarządzaniu zespołem - bardzo dobra znajomość procesów sprzedaży - silna orientacja na realizację celów biznesowych (KPI) - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - samodzielność i proaktywność w działaniu Oferujemy - umowę o pracę bez okresu próbnego - atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników - szkolenia menadżerskie - możliwość awansu BENEFITY - premia świąteczna - prywatna opieka medyczna - dofinansowanie karty MultiSport - nagroda jubileuszowa - opieka fundacji Mediaexpert „Włącz się!” - Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dziecka zniżki na zakup sprzętu z oferty Media Expert

Przedstawiciel z językiem niemieckim
Przedstawiciel z językiem niemieckim
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię przedstawiciela handlowego z językiem niemieckim. Praca stacjonarnie w Zielonej Górze oraz wizyty u klientów. Wymagany język niemiecki na dobrym poziomie oraz czynne prawo jazdy kat. B. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Asystent/ka wsparcia sprzedaży i obsługi klienta zdalnie
Asystent/ka wsparcia sprzedaży i obsługi klienta zdalnie
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług. Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystent / Asystentka wsparcia sprzedaży i obsługi klienta z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • Doświadczenia w sprzedaży produktów • Doświadczenie w pracy z Klientem • Umiejętność szybkiego uczenia się • Rzetelność i dokładność w analizie treści • Wysoka kultura osobista • Zaangażowanie i samodzielność w działaniu • Umiejętność wyciągania wniosków i znajdowania rozwiązań • Stałe łącze Internetowe • Własny komputer Obowiązki: • Realizacja targetów sprzedażowych poprzez telefoniczny i mailowy kontakt z klientami (klienci nowi i aktywni publikujący na stronach konkurencji) • Realizacja celów jakościowych i ilościowych ustalonych z przełożonym • Kontakt z klientem za pośrednictwem pozyskanych leadów, w tym prezentacja oferty w trakcie rozmów telefonicznych • Realizacja telefonicznych akcji marketingowych w procesie zbierania zgód marketingowych • Realizacja telefonicznych akcji sprzedażowych do klientów zagrożonych utraceniem • Wsparcie w zakresie ustalonych akcji marketingowo sprzedażowych • Doradztwo w zakresie internetowych rozwiązań rekrutacyjnych • Wsparcie techniczne Pracodawców samodzielnie zamieszczających ogłoszenia za pomocą Konta Pracodawcy • Weryfikacja treści ogłoszeń oraz przypisywanie im odpowiednich parametrów wyszukiwania • Dbałość o jakość projektów rekrutacyjnych oraz przestrzeganie standardów publikacji • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami • Budowanie dobrego wizerunku firmy • Raportowanie wyników sprzedaży do przełożonego Oferujemy: • Pracę zdalną • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Opieka ze strony BPO Network (psycholog, prawnik, kadry itd.) • Niezbędny sprzęt do pracy • Prywatną opiekę medyczną • Dofinansowanie nauki języków, szkoleń i kursów, zajęć sportowych • Ubezpieczanie na życie • Spotkania integracyjne • Opieka stomatologiczna • Program emerytalny • Firmowa biblioteka • Dofinansowanie biletów do kina, teatru • Program rekomendacji pracowników • Inicjatywy dobroczynne APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych
Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych
Słubice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z rozwojem struktur sprzedaży GRUPY TOP UBEZPIECZENIA poszukujemy: Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych Grupa TOP Ubezpieczenia Sp. z o.o. Marka TOP Ubezpieczenia to nasza wiodąca marka wchodząca w skład GRUPY PSJ, której głównym kierunkiem rozwoju i sprzedaży są usługi finansowe. Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich grup klientów. Świadczymy usługi z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, życiowych, finansowania, asysty szkodowej oraz usług księgowych. W ramach rozwoju wprowadzamy własną aplikację sprzedażową na rynek ubezpieczeń przy udziale jednej z najlepszych agencji marketingowych w Polsce. Pracownicy to nie tylko profesjonaliści na rynku, ale przede wszystkim ludzie. Będziesz współpracować z zespołem doświadczonych ekspertów w dziedzinie sprzedaży, zarządzania, obsługi tak aby jak najlepiej wykorzystać działanie synergii. Szukamy specjalisty, aby powierzyć mu kompleksową obsługę Klientów. Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie! Liczba wakatów: 1 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, zlecenie OBOWIĄZKI: Bieżąca obsługa Klientów Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami Badanie potrzeb klientów oraz proponowanie produktów zgodnych z potrzebami i oczekiwaniami klientów Realizacja ustalonych planów sprzedażowych za pośrednictwem sprzedaży Podejmowanie aktywnych, ukierunkowanych i skutecznych działań zmierzających do zwiększenia własnej sprzedaży Prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej z klientem WYMAGANIA: Pozytywne nastawienia do sprzedaży i systematycznej pracy Umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych Silna orientacja na cel, konsekwencja w działaniu Praktyczna znajomość pakietów MS Office (Word, Excel, Power Point) Komunikatywność, otwartość i zaangażowanie minimum średnie wykształcenie OFERUJEMY: Długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę, zlecenie Unikalny i atrakcyjny system wynagradzania oparty bez górnej granicy Stałe godziny pracy Narzędzie adekwatne do zajmowanego stanowiska Możliwość rozwoju zawodowego i tworzenie struktur Pakiet szkoleniowy wprowadzający na stanowisko, opiekę mentora Interesującą pełną wyzwań pracę w renomowanej, rozwijającej się firmie Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna ubezpieczenie na życie 2 godziny dla rodziny możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy zniżki na firmowe produkty i usługi spotkania integracyjne Zapraszamy do aplikowania @

Doradca klienta Świebodzin
Doradca klienta Świebodzin
Świebodzin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDoradca Klienta na Wyspie Sprzedażowej OBOWIĄZKI: Obsługa Klienta w salonie sprzedaży Budowanie dobrego wizerunku marki, przez zachowanie najwyższych standardów jakości i obsługi Klienta Dzielenie się wiedzą na temat sprzedawanych produktów Dbanie o prawidłową ekspozycję produktów w punkcie sprzedaży Wsparcie posprzedażowe Klientów APLIKUJ DO NAS, JEŚLI: Jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę z ludźmi Stawiasz dobro Klienta zawsze na pierwszym miejscu, budując z nim relacje oparte na wzajemnym zaufaniu Chciałbyś/chciałabyś zdobyć lub poszerzyć swoje doświadczenie w sprzedaży Jesteś dyspozycyjny 120 godzin w miesiącu (dyspozycyjność w weekendy będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY: Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie Atrakcyjną stawkę godzinową - 30 zł brutto/h + premie Elastyczne godziny pracy w wymiarze 120 h w miesiącu Naukę najwyższych standardów obsługi Klienta i wsparcie od przełożonego oraz zespołu

*Sprzedaż z j. szwedzkim, wysokie zarobki!
*Sprzedaż z j. szwedzkim, wysokie zarobki!
Gubin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku szwedzkim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku szwedzkiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 5400 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Doradca klienta- Świebodzin
Doradca klienta- Świebodzin
Świebodzin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Contact Center z j. szwedzim, remote
Contact Center z j. szwedzim, remote
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku szwedzkim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku szwedzkiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 5400 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Dołącz do nas jako Doradca Klienta i poszerzaj swoje horyzonty!
Dołącz do nas jako Doradca Klienta i poszerzaj swoje horyzonty!
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Chcesz zdobyć doświadczenie w sprzedaży i rozpocząć karierę zawodową? Z Nami zdobędziesz umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, co przyda Ci się nie tylko w sferze zawodowej, ale też prywatnej. Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCDS. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Dołącz do nas jako Doradca Klienta i poszerzaj swoje horyzonty! Zadania: - telefoniczny kontakt z Klientem: doradzanie i pomoc w doborze odpowiedniej usługi, - realizacja zamówień zgodnie ze standardami firmy, - dbanie o prawidłowy przebieg relacji z Klientami. Oczekiwania: - biegła umiejętność posługiwania się językiem polskim, - chęć zdobycia doświadczenia w sprzedaży, - umiejętność organizacji pracy własnej, - zaangażowanie oraz odpowiedzialność za powierzone zadania. Oferujemy: - elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb, - gwarantowaną stawkę godzinową 27,70zł brutto, - profesjonalny pakiet wdrożeniowy, - miłą i bezstresową atmosferę w zgranym zespole, - odpowiednie wyposażenie stanowiska pracy, - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym, - ustalone ścieżki karier w organizacji - możliwość rozwoju i awansu. Jeśli więc chcesz dołączyć do Naszej firmy i czujesz, że to wyzwania idealne dla Ciebie wyślij Nam swoje CV.

Doradca klienta- Zielona Góra
Doradca klienta- Zielona Góra
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Doradca klienta - RTV/AGD/IT
Doradca klienta - RTV/AGD/IT
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków - dobór produktów do potrzeb klientów - zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych - prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami - przyjmowanie dostaw - ekspozycja towarów - dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Wymagania pracodawcy - komunikatywność i umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klientów - orientacja na osiąganie celów sprzedażowych - dążenie do podnoszenia wiedzy i kompetencji Pracodawca oferuje - umowę o pracę bez okresu próbnego - kartę MultiSport z dofinansowaniem - prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) - ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskichzniżki na zakupu w naszych elektromarketach - Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) - bony i premie świąteczne - nagrody jubileuszowe - szansę na awans - wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” - kontakt z najnowszą technologią - szkolenia produktowe i sprzedażowe

*Sprzedaż z j. portugalskim, wysokie zarobki!
*Sprzedaż z j. portugalskim, wysokie zarobki!
Gubin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku portugalskim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku portugalskiego, • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4450 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Słubice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy specjalisty ds. obsługi Klienta z dobrą znajomością języka niemieckiego dla klienta z branży produkcyjnej. Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, będziesz pełnił kluczową rolę w zapewnianiu wyjątkowego doświadczenia klienta, obsługując zapytania, udzielając pomocy oraz rozwiązując problemy w sposób efektywny i przyjazny. Twoje obowiązki: - Odpowiadanie na wiadomości ze sklepów niemieckich oraz lokalnych platform europejskich - Obsługa zapytań przedsprzedażowych: - Rozwiązywanie problemów przed i posprzedażowych: - Gromadzenie informacji związanych z zamówieniem na platformach - Podsumowywanie zamówień i przygotowywanie faktur - Obsługa innych zadań powierzonych przez przełożonych Wymagania: - Znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego (B2-C2) - warunek konieczny - Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta związanej z platformami e-commerce. - Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy Oferujemy: - Umowę o pracę - Stabilne zatrudnienie - Szkolenie przed przystąpieniem do pracy - Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku Czekamy na Twoją aplikację!

Doradca klienta- Nowa Sól
Doradca klienta- Nowa Sól
Nowa Sól 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Doradca klienta- Gorzów Wielkopolski
Doradca klienta- Gorzów Wielkopolski
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

!sales specialist with german - 100% remote
!sales specialist with german - 100% remote
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - znajomość języka niemieckiego na poziomie biegłym (C1) - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zaangażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!

Doradca klienta- Sulęcin
Doradca klienta- Sulęcin
Sulęcin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller).   Twój zakres obowiązków:   sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania:   wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne orientacja na osiąganie wyznaczonych celów umiejętność słuchania Klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebom dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy:   umowę o pracę bez okresu próbnego stabilną podstawę oraz możliwość wypracowania wysokiej premii zniżki na najlepszy sprzęt z naszych elektromarketów ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach prywatną opiekę medyczną realną szansę na awans pakiet szkoleń dofinansowanie do karty MultiSport pomoc i opiekę naszej fundacji Media Expert „Włącz się” Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się z najlepszymi! Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Przedstawiciel Prywatnej Opieki Medycznej / Doradca Klienta
Przedstawiciel Prywatnej Opieki Medycznej / Doradca Klienta
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

..Wybierz pracę którą kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu... Konficjusz był takim mądralą :) Chcesz tego doświadczyć ? Czytaj dalej :) Do mojego zespołu sprzedażowego, szukam osób zainteresowanych pracą w której będą się spełniać, pracą, która sama w sobie jest przyjemnością, którzy chcą pracować w super atmosferze, ze wspaniałymi ludźmi. Jeśli akurat: -masz dość obecnego miejsca pracy, -szukasz ciekawego zajęcia, -jesteś na jakimś rozdrożu z problemami, -jesteś samotną matką lub nie - tutaj możesz dopasować czas pracy do obowiązków związanych z wychowywaniem dzieci, -jesteś komunikatywny, łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi, lubisz słuchać, -jesteś przedsiębiorczy, zdecydowany i ambitny, -nie lubisz pracować od-do, wg. planów czy grafików, -lubisz swobodę w działaniu. A jeśli do tego jeszcze spełniasz warunki takie jak: -posiadasz min. średnie wykształcenie, -jesteś niekarany, -posiadasz prawo jazdy. ..to idealnie pasujesz do mojego zespołu :) Stanowisko : Przedstawiciel Prywatnej Opieki Medycznej - Doradca Klienta /Agent Ubezpieczeniowy Dołączając do nas otrzymujesz: -konkurencyjne wynagrodzenie tzn. stałe wynagrodzenie ( podstawa ) + wysokie prowizje + premie kwartalne + konkursy / wycieczki zagraniczne, -elastyczny czas pracy, -szkolenia oraz bardzo dobre wdrożenie do pracy podczas którego już zarabiasz, -długoterminową ścieżkę rozwoju, -benefity pozapłacowe, -narzędzia pracy, -aktywne wsparcie przełożonego, kolegów z innych zespołów, oraz specjalistów produktowych, -wsparcie Dyrektora , Managera i Eksperta od spraw sprzedaży, -możliwość podnoszenia kwalifikacji/awansu, -wspaniałą atmosferę w pracy, -umowę agencyjną. Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski i okoliczne powiaty. Aplikuj i dołącz do jednego z najlepszych zespołów w Polsce !! Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z nr 133, poz. 883. Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz możliwości wycofania zgody na przetwarzania danych osobowych.

Ambasador / Ambasadorka Marki IQOS
Ambasador / Ambasadorka Marki IQOS
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

MS Services Sp. z o.o. poszukuje kandydatów do zespołu świadczącego usługi w projekcie realizowanym na rzecz Philip Morris Polska Distribution Sp. z o. o., właściciela marki HEETS oraz systemu do podgrzewania tytoniu IQOS. Ambasador / Ambasadorka Marki Premium OBOWIĄZKI: -Obsługa Klienta w salonie sprzedaży (sprzedaż produktów tytoniowych, wypożyczenia oraz wymiana sprzętu) -Budowanie dobrego wizerunku marki, przez zachowanie najwyższych standardów jakości i obsługi Klienta -Prezentacja innowacyjnego produkt tytoniowego premium i jego cech pełnoletniemu palącemu Konsumentowi -Dzielenie się wiedzą na temat bezdymnych produktów tytoniowych wśród pełnoletnich osób palących -Dbanie o prawidłową ekspozycję produktów w punkcie sprzedaży -Wsparcie posprzedażowe Klientów APLIKUJ DO NAS, JEŚLI: -Jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę z ludźmi -Stawiasz dobro Klienta zawsze na pierwszym miejscu, budując z nim relacje oparte na -wzajemnym zaufaniu -Chciałbyś/chciałabyś zdobyć lub poszerzyć swoje doświadczenie w sprzedaży -Jesteś dyspozycyjny 110h godzin w miesiącu (dyspozycyjność w weekendy będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY: -Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie -Atrakcyjną stawkę godzinową 25 zł brutto/h + dodatki godzinowe + premie -Elastyczne godziny pracy -Naukę najwyższych standardów obsługi Klienta i wsparcie od przełożonego oraz zespołu

Doktor poszukuje osoby do pomocy. Aktualne od września.
Doktor poszukuje osoby do pomocy. Aktualne od września.
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby ,,której zadaniem będzie informowanie szkół i przedszkoli o możliwości przeprowadzenie badań postawy dzieci i młodzieży. Badania są odpłatne, płacą rodzice, odbywają się na terenie szkoły/przedszkola. Cena badania 50 zł, prowizja dla pracownika 5 zł od osoby. Dotychczasowe spostrzeżenia pokazują, że realnie zarobki telemarketera wynoszą od 20 do 50 zł na godzinę. Praca z domu w godzinach 8-14 w dni powszednie. Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.

KONTROLER BILETÓW
KONTROLER BILETÓW
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Poszukuje kandydatów i kandydatki na kontrolerów biletów w mieście Gorzów Wielkopolski

Doradca klienta ds. ubezpieczeń na życie
Doradca klienta ds. ubezpieczeń na życie
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

TOP UBEZPIECZENIA to nie tylko profesjonaliści na rynku, ale przede wszystkim ludzie. Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich grup klientów. Świadczymy usługi z zakresu ubezpieczeń, finansowania, asysty szkodowej oraz usług księgowych i prawnych. Szukamy specjalisty, aby powierzyć mu zarządzanie rozwojem sieci na podległym regionie. Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie! Stanowisko: Doradca klienta ds. ubezpieczeń na życie Twój zakres obowiązków: - Obsługa klientów firmy (indywidualnych i biznesowych), przydzielony portfel - Przygotowanie, oferowanie produktów i usług - Badanie potrzeb klientów oraz proponowanie produktów zgodnych z potrzebami i oczekiwaniami klientów - Dokonywanie formalności związanych ze sprzedażą oraz obsługą klientów - Prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej z klientem - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych i firmowych zainteresowanych ubezpieczeniem na życie i zdrowie - Prowadzenie prezentacji oferty u klienta oraz stacjonarnie w siedzibie firmy - Budowanie długofalowych relacji z klientem - Raportowanie wyników sprzedażowych oraz statystyk obsługowych Nasze wymagania: - Wykształcenie min. Średnie i niekaralność - Doświadczenie w pracy z klientem - Dobra komunikacja słowna i pisemna - Czynne prawo jazdy - Znajomość pakietu MS Office - Umiejętność negocjacji - Cierpliwość, uważność, wyczucie sytuacji - Orientacja na wyniki oraz dążenie do realizacji celów - Umiejętność działania pod presją czasu, odporność na stres - Chęć i umiejętność pracy w zespole - Chęć podnoszenia kwalifikacji To oferujemy: - Długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę - Unikalny i atrakcyjny system wynagradzania oparty o element stały i premię regulaminową - Stałe godziny pracy 8-16 lub 9-17, pon-pt. - Narzędzie adekwatne do zajmowanego stanowiska - Możliwość rozwoju zawodowego - Pakiet szkoleniowy wprowadzający na stanowisko - Interesującą pełną wyzwań pracę w renomowanej, rozwijającej się firmie

Specjalista ds. obsługi klienta w dziale e-commerce
Specjalista ds. obsługi klienta w dziale e-commerce
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Silcare sp. z o.o. sp. k. to polska firma specjalizująca się w produktach światłoutwradzalnych oraz kosmetykach. Działamy na światowym rynku kosmetycznym od 2004 roku. Nasze produkty sprzedajemy w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji. Wszystkie produkty - od pomysłu aż po efekt końcowy - powstają w siedzibie firmy, w Gorzowie Wielkopolskim. Dysponujemy najnowszą technologią, doświadczonym zespołem oraz komfortowymi warunkami pracy. Poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce. Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski Co Cię czeka? - Obsługa klienta - telefon, mail - Obsługa i realizacja bieżących zamówień - Obsługa programu Baselinker i Symfonia - Wystawiane FV Przydadzą się: - doświadczenie w obsłudze klienta - dobra znajomość MS Office - mile widziana znajomość programu Baselinker oraz Symfonia - dobra organizacja pracy własnej - umiejętność współpracy - mile widziana znajomość j. angielskiego Oferujemy: - nowoczesne miejsce i narzędzia pracy - stabilne warunki zatrudnienia - szkolenia, konkursy, rabaty pracownicze Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)” Jeśli zgoda ma dotyczyć również udziału w przyszłych rekrutacjach, prosimy o dodanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również w związku z przyszłymi procesami rekrutacyjnymi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a).” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

*Sprzedaż z j. niemieckim, wysokie zarobki!
*Sprzedaż z j. niemieckim, wysokie zarobki!
Gubin 30+ kilka dni temu

Jesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku niemieckim. Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku niemieckim • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku niemieckiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4450 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

*Call Center z j. niemieckim, od zaraz!
*Call Center z j. niemieckim, od zaraz!
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Jesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku niemieckim. Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku niemieckim • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku niemieckiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4450 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Partnerzy / handlowcy - finanse - firmy, os. prywatne
Partnerzy / handlowcy - finanse - firmy, os. prywatne
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Pośrednictwo finansowe poszukuje partnerów/handlowców do pozyskiwania nowych klientów/firm na obsługę finansową. Oferujemy w zamian za pozyskanie nowego klienta: - umowę partnerską dla firm lub umowę zlecenie dla osób fizycznych, - wynagrodzenie prowizyjne (Kwota netto ustalonej wartości usługi finansowej). Zajmujemy się pośrednictwem finansowym dla firm i osób fizycznych: Współpracujemy z największymi polskimi bankami. Oferujemy: - kredyty hipoteczne - kredyty gotówkowe dla firm, rolników, osób fizycznych na dowolny cel - kredyty samochodowe - kredyty konsolidacyjne - leasing - czyszczenie BIK Miasto Zielona Góra, woj. lubuskie obsługujemy doradców z całej Polski Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Konsultant/ka - elastyczne godziny pracy! Home office
Konsultant/ka - elastyczne godziny pracy! Home office
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Cześć! Do naszego zdalnego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant telefoniczny Zadania na tym stanowisku: - telefoniczny kontakt z Klientami - sprzedaż i dosprzedaż produktów z branży Health&Beauty (wyłącznie ciepła baza = Klienci zainteresowani) Aplikuj jeżeli: - posiadasz aktualny status studenta (lub interesuje Cię rozliczenie B2B/umowa o dzieło) - chcesz pracować zdalnie - masz stały dostęp do komputera i internetu - interesuje Cię udział w projekcie sprzedażowym - możesz zacząć pracę "od zaraz" Z naszej strony zapewniamy: - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie dla studentów do 26. r.ż. lub B2B/umowa o dzieło - możliwość pracy zdalnej niezależnie od miejsca Twojego zamieszkania - możesz pracować skąd chcesz! - elastyczne godziny pracy - sam/a układasz sobie grafik - możliwość pracy dorywczej - nawet kilka godzin w tygodniu - partnerską atmosferę współpracy - stałe wsparcie Lidera zespołu - możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz Wszystkich zainteresowanych Kandydatów oraz Kandydatki zapraszamy do aplikowania poprzez przycisk poniżej "Aplikuj na ofertę pracy". Do usłyszenia!:)

Contact Center| NIEMIECKI| remote => zarabiaj 8 tyś. netto!
Contact Center| NIEMIECKI| remote => zarabiaj 8 tyś. netto!
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Działamy na wielu rynkach zagranicznych. W naszych zespołach spotkasz osoby mówiące w różnych językach, w każdym wieku, z różnych kultur. Stawiamy na rozwój i zdobywanie nowych kompetencji, pozwalających nam osiągać wyznaczone cele. Cenimy skuteczność, zaangażowanie i wytrwałość. Naszym celem jest stworzenie wyjątkowego środowiska pracy, które umożliwi nam osiąganie jak najlepszych efektów. Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? *Telefoniczna obsługa klientów na rynku niemieckim *Rejestracja zamówień w systemie *Uzupełnianie bazy danych po kontakcie z klientem *Aktywna dosprzedaż produktów *Dbanie o wysoką jakość obsługi Aby dołączyć do nas i razem z nami odnosić sukcesy, powinieneś: *Biegle posługiwać się językiem niemieckim - warunek konieczny *Być otwartym, zmotywowanym i zaangażowanym *Odbierać "nie" jedynie jako zachętę do dalszego, intensywniejszego działania *Lubić rozmawiać z ludźmi i nie obawiać się żadnego tematu *Dążyć do wyznaczonego celu *Potrafić obsługiwać komputer i posiadać stabilne łącze internetowe Co my możemy Ci zaoferować? *Pracę w 100% zdalną i wszystkie potrzebne narzędzia *Szkolenia, coachingi i treningi *Jasną i szeroką ścieżkę rozwoju *Stałą opiekę i wsparcie Liderów i Trenerów *Wynagrodzenie w postaci podstawy (ok. 4500 zł brutto) i prowizji od sprzedaży (razem ok. 5500-7500 zł) *Pakiet benefitów (Multisport, opieka medyczna) Jeśli czujesz, że wspólnie możemy zbudować coś fajnego, aplikuj!

Customer Service and Sales Specialist
Customer Service and Sales Specialist
Świebodzin 30+ kilka dni temu

Customer Service and Sales Specialist with English Rekrutujemy dla: naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży produkcyjnej Twój zakres obowiązków: -Wsparcie sprzedaży poprzez utrzymywanie kontaktu z klientami z USA -Prowadzenie korespondencji dot. zamówień -Współpraca z innymi działami w firmie -Koordynowanie i nadzorowanie bieżących zleceń -Prowadzenie dokumentacji -Przeprowadzanie analiz rynku Wymagania pracodawcy: -Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta -Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) -Gotowość do pracy dwuzmianowej (8-16/14-22) -Umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe -Łatwość nawiązywania kontaktów Mile widziane: -Znajomość MS Office (zwłaszcza Excel) Pracodawca oferuje: -Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę -Przyjazna atmosfera pracy -Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w nowych projektach PROSZĘ O APLIKOWANIE POPRZEZ PONIŻSZY LINK: https://iview.recruitify.ai/job/b0acd162-daf4-43c3-abc0-7093b70c08b6?sourceId=55&dschid=true

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z Językiem Niemi
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z Językiem Niemi
Świebodzin 30+ kilka dni temu

Link do aplikowania: https://iview.recruitify.ai/job/f85b15c5-af8f-4b49-a14f-6fd4c4ca7794?sourceId=5&dschid=true Twój zakres obowiązków: • Wsparcie sprzedaży poprzez utrzymywanie kontaktu z klientami • Prowadzenie korespondencji dot. zamówień • Współpraca z innymi działami w firmie • Koordynowanie i nadzorowanie bieżących zleceń • Prowadzenie dokumentacji • Przeprowadzanie analiz rynku Wymagania pracodawcy: • Doświadczenie na podobnym stanowisku • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) • Umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe • Łatwość nawiązywania kontaktów Mile widziane: • Znajomość języka angielskiego • Znajomość MS Office (zwłaszcza Excel) Pracodawca oferuje: • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Przyjazna atmosfera pracy • Elastyczne godziny pracy • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w nowych projektach Link do aplikowania: https://iview.recruitify.ai/job/f85b15c5-af8f-4b49-a14f-6fd4c4ca7794?sourceId=5&dschid=true

KONSULTANT W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA
KONSULTANT W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta firmy handlowo-usługowej zlokalizowanej w Gorzowie Wlkp., poszukujemy kandydatów na stanowisko: KONSULTANT W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA Miejsce pracy: Gorzów Wlkp. Wymagania: - wykształcenie średnie/ wyższe w trakcie nauki - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy - dobra znajomość Pakietu MS Office - prawo jazdy kat. b - WARUNEK KONIECZNY - zaangażowanie, komunikatywność, samodzielność - I zmiana (8-16) ZAPRASZAMY Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych Agencja doradztwa personalnego nr 5335 AUDIT HR Sp. z o.o. Ul. Walczaka 20 66-400 Gorzów Wlkp. www.audit.com.pl tel. 95 735 17 17 512 - pokaż numer telefonu - fax/95 71 17 217 ZAPRASZAMY Prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych dostępną pod adresem www.ochrona-danych.audit.com.pl oraz umieszczenie w CV oświadczenia o treści: Wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych w bazie danych firmy AUDIT HR Sp. z o. o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 20 oraz na ich przetwarzanie w celach związanych z realizacją bieżących oraz przyszłych projektów rekrutacyjnych. Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą zbierania, przetwarzania i ochrony moich danych osobowych dostępną na stronie: www.ochrona-danych.audit.com.pl

Kierownik Salonu Change Lingerie, Nova Park, Gorzów Wielkopolski
Kierownik Salonu Change Lingerie, Nova Park, Gorzów Wielkopolski
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - zarządzanie, motywowanie kilkuosobowego zespołu, - monitorowanie, analizę parametrów sprzedażowych KPI jednostki, - realizację założeń budżetowych Salonu, - aktywną sprzedaż oraz profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów firmowych zgodnie z standardem międzynarodowej marki, - dbałość o bardzo dobry wizerunek i wystrój Salonu firmowego, - nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem Salonu w oparciu o zasady przyjęte w organizacji, - budowanie trwałych relacji na naszymi Klientami oraz Kontrahentami. Nasze wymagania - doświadczenie w zarządzaniu zespołem, - umiejętności analityczne oraz znajomość parametrów KPI, - doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, - życzliwość innym, uczciwość i uśmiech na co dzień, - otwartość na budowanie trwałych relacji z Klientami, - ambicja i nastawienie na wspólne osiąganie sukcesów, - chęci do pracy w zespole, tworzenie teamu profesjonalistów, - dążenie do nieustannego podnoszenia swoich kompetencji i rozwoju osobistego. To oferujemy - wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin, - atrakcyjny system prowizyjny oraz bonusy na produkty firmowe, - pracę z ludźmi zaangażowanymi w rozwój marki, obcowanie z najnowszymi trendami, - możliwość rozwoju osobistego, - bogaty pakiet szkoleniowy, - unikatową kulturę i atmosferę pracy. Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o. Firma CHANGE dynamicznie się rozwija i aktualnie jest obecna na 3 kontynentach, w 15 różnych krajach. W Change Lingerie doceniamy Twoje naturalne piękno. Dla nas każda Kobieta jest wyjątkowa bo jest sobą! Oddając w Twoje ręce nasze produkty nie dyktujemy Ci jak ma wyglądać kobiece ciało. Gwarantujemy za to spełnienie potrzeb wszystkich Kobiet! Jesteśmy marką, która dąży do bycia najbardziej rozpoznawalną w profesjonalnym doborze bielizny. Dlatego poszukujemy ludzi ambitnych, którzy chcą dzielić z nami ten sukces. Chcesz mieć realny wpływ na rozwój firmy? Ważna jest dla Ciebie jasna ścieżka awansu zawodowego? Zależy Ci na ciągłym podnoszeniu kompetencji? Jeśli 3 razy odpowiedziałaś/eś TAK to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie!

Konsultant Telefoniczny - PROJEKT ZDALNY
Konsultant Telefoniczny - PROJEKT ZDALNY
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

FluentCall pilnie poszukuje Kandydatów na stanowisko Konsultantów Telefonicznych do projektu zdalnego. Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się sprzedażą oraz obsługą ciepłej bazy Klientów (wyłącznie osoby zainteresowane produktem). Jesteś idealnym Kandydatem/Kandydatką jeżeli: - Masz doświadczenie w call center lub sprzedaży albo chcesz się rozwijać w takim kierunku - Jesteś nastawiony na realizację wyznaczonych zadań i celów - Posiadasz dostęp do komputera, słuchawek oraz Internetu - Chcesz mieć możliwość pracy w systemie home-office - Poszukujesz pracy i jesteś zdeterminowany, aby ją podjąć Z naszej strony oferujemy: - Wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowe premie od każdej sprzedaży - Wypłaty raz w tygodniu - Możliwość pracy zdalnej - Cały proces rekrutacji oraz wdrożenia - w formie online - Pracę w przyjaznej, partnerskiej atmosferze - Możliwość podjęcia pracy „od zaraz' Wszystkie osoby zainteresowane zapraszamy serdecznie do przesyłania CV. Wyślij CV i czekaj na kontakt! Do usłyszenia :-)

Atrakcyjne zarobki, SPRZEDAŻ => WŁOSKI , home office
Atrakcyjne zarobki, SPRZEDAŻ => WŁOSKI , home office
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Dlaczego powinieneś nas wybrać? Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Teraz czas na Ciebie, abyś dołączył do naszego zespołu sprzedażowego - RYNEK WŁOSKI. Jako konsultant jesteś odpowiedzialny za: · telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi rynku włoskiego · obsługę połączeń przychodzących i wychodzących · aktywną dosprzedaż produktów - starasz się powiększyć zamówienie klienta o dodatkowe produkty, bądź ponownie nakłonić do zakupu · uzupełnianie bazy danych po kontakcie z klientem Co u nas znajdziesz: * wysokie zarobki nawet 8000 zł brutto * godziny pracy: 8-16, bądź opcja zmian popołudniowych plus 1 weekend pracujący (pełny etat) * forma zatrudnienia: umowa zlecenie/umowa o dzieło lub B2B * praca zdalna dla osób z innych miast niż Kraków Jeśli: < znasz język włoski < chciałbyś spróbować sił w call center i wierzysz, że może to być miejsce na dłużej dla Ciebie < lubisz kontakt z klientem < chcesz postawić pierwsze kroki w sprzedaży, bądź jest to już obszar dobrze Ci znany - koniecznie daj nam się poznać! Aplikuj i podczas rozmowy telefonicznej porozmawiamy o możliwościach współpracy!

Sprzedaż => PORTUGALSKI => REMOTE Wysokie zarobki!
Sprzedaż => PORTUGALSKI => REMOTE Wysokie zarobki!
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Cześć! Dobrze że tutaj zajrzałeś :D Przyszedł czas aby poszerzyć nasz zespół i jest duża szansa, że szukamy właśnie Ciebie! Szukamy osoby, która posiada pasje w zakresie sprzedaży. Nie wiesz jak wykorzystać swój język portugalski, ale masz sporo do powiedzenia? Potrafisz przekonać nieprzekonanych? Jeśli nie, to nic straconego– wszystko przekażemy Ci na miejscu! W ciągu kilku tygodni możesz stać się specjalistą w tej dziedzinie! DOŚWIADCZENIE NIE JEST WYMAGANE! ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • obsługa sprzedażowa klientów - połączenia przychodzące i wychodzące – TO KLIENCI KONTAKTUJA SIĘ Z NAMI, BĄDŹ MY Z NASZYMI STAŁYMI KLIENTAMI • powiększanie koszyka zakupowego klienta, dobór odpowiedniej suplementacji • badanie satysfakcji klientów z zakupionych produktów WYMAGANIA: • język Portugalski na poziomie C1 • realizacja celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta – WSZYSTKIEGO CIE NAUCZYMY! • aktywne słuchanie, które przełoży się na twoje wyniki ;) • samodzielna i efektywna organizacja pracy • gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin • doświadczenie w pracy Call Center będzie dodatkowym atutem ;) OFERUJEMY: • PRACE ZDALNĄ – to ty wybierasz miejsce, skąd chcesz pracować • Cenimy różnorodność – NIE WAŻNE W JAKIM WIEKU JESTEŚ – to my dajemy ci szansę na rozwój • ponadprzeciętne wynagrodzenie solidna podstawa + premia każdego miesiąca dadzą ci wynagrodzenie ok. 7000 zł brutto bądź i więcej • większość naszej kadry to osoby, które zaczynały na twoim stanowisku – MOŻESZ BYĆ NASTĘPNY! • szkolenia wdrożeniowe – dążymy do najlepszej jakości obsługi klienta oraz zależy nam na swobodzie twojej rozmowy • prace między godziną 8:00-16:00 oraz jedna zmiana między godz. 12:00-20:00 Jeśli powyższe zagadnienia opisują Ciebie, nie zwlekaj i aplikuj ;)

Konsultant ds. Obsługi klienta Krosno Odrzańskie
Konsultant ds. Obsługi klienta Krosno Odrzańskie
Krosno Odrzańskie 30+ kilka dni temu

Agencja zatrudnienia Kbti Poland (cert. 9154) dla swojego klienta poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie Czym będziesz się zajmować: Sprzedażą usług największego operatora komórkowego w Polsce Pozyskiwaniem nowych klientów Bezpośrednim i telefonicznym kontaktem z klientem Tworzeniem oraz utrzymywaniem relacji z klientami salonu Realizacją wyznaczonych planów sprzedażowych Opieką nad obecnymi klientami PLAY Obsługą klienta zgodnie ze standardami Co od nas otrzymasz? Umowę o pracę Szkolenie produktowe i sprzedażowe Atrakcyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie podstawowe + 3 składnikowa premia za wyniki sprzedażowe) Liczne dodatkowe konkursy sprzedaży Doskonałą atmosferę Czego od ciebie oczekujemy? Wytrwałości w dążeniu do celu Zaangażowania oraz samodyscypliny Chęci podnoszenia swoich kwalifikacji Umiejętności ukierunkowania pracy na wyznaczony cel Pozytywnego nastawienia Chęci podnoszenia swoich kwalifikacji Mile widziane: Doświadczenie w pracy na stanowisku konsultant Aplikacje ze zdjęciem proszę kierować na adres: @ w tytule: Praca w Play / Krosno Odrzańskie

Praca nad morzem salon gier Międzyzdroje Rewal 40 zł godz
Praca nad morzem salon gier Międzyzdroje Rewal 40 zł godz
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Poszukiwani pracownicy do pracy w salonie gier zręcznościowych (jak np. cymbergaj, łapanie maskotek, ruchome półki z monetami, boxer, basketball i podobne) na stanowisko obsługi klienta w salonie. Praca w okresie Sierpień – Wrzesień w Międzyzdrojach, Rewalu, Pobierowie lub Dziwnowie (minimum 4 tygodnie). Poszukujemy kilkunastu osób, gdyż posiadamy kilka salonów w każdej z miejscowości. Salony otwarte będą codziennie w godzinach 11-22. Praca w systemie 2+1 (2 dni pracy, 1 dzien przerwy) Od kandydatów oczekujemy: • Wysokiego zaangażowania do pracy • Pozytywnej energii i miłego nastawienia do klienta • Pełnoletności oraz niekaralności Obowiązki: • Dbanie o porządek w salonie • Podstawowe naprawy automatów • Obsługa klienta (rozmienianie na monety, wydawanie nagród, uzupełnianie kuponów) Oferujemy: • Wynagrodzenie w wysokości 40 zł/ godz netto umowa zlecenie • Premia uznaniowa • Praca po 11h dziennie w systemie 2 dni pracy 1 dzien wolny • Zakwaterowanie na miejscu • Zniżka pracownicza na jedzenie (kebab, zapiekanki, pizza itp.) • Miła kulturalną atmosferę w pracy w super zespole Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV z numerem telefonu) poprzez portal lub na ponizszy adres email jacekszaryautomaty @ gmail.com (bez spacji) Będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami

Doktor poszukuje osoby do pomocy.
Doktor poszukuje osoby do pomocy.
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby ,,której zadaniem będzie informowanie szkół i przedszkoli o możliwości przeprowadzenie badań postawy dzieci i młodzieży. Badania są odpłatne, płacą rodzice, odbywają się na terenie szkoły/przedszkola. Cena badania 40 zł, prowizja dla pracownika 5 zł od osoby. Dotychczasowe spostrzeżenia pokazują, że realnie zarobki telemarketera wynoszą od 20 do 50 zł na godzinę. Praca z domu w godzinach 8-14 w dni powszednie. Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.

ankieter badania konsumenckie Zielona Góra
ankieter badania konsumenckie Zielona Góra
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Oogólnopolska Agencja Badawcza CeBRiS z sukcesami działa od 2010 roku. W związku z dynamicznym rozwojem naszej sieci prowadzimy proces rekrutacji na stanowisko ankietera ds. badań konsumenckich. Wymagania: - dyspozycyjność (2-3 dni w miesiącu na akcje bezpośrednie) oraz od 3-5 dni na projekty zdalne - umiejętność budowania relacji interpersonalnych - rzetelność i skrupultaność - w przypadku pracy zdalnej dostęp do stałego i szybkiego łącza Zadadania: - realizacja ankiet konsumenkich z poziomu sklepów/ resturacji/ lokali respondentów Wynagrodzenie: od 35 zł netto + podatki/ stosowane składki Szkolenie projektowe; za każdym razem Liczba wakatów; 2

Płatny Staż w Zespole Rekrutacji - Zielona Góra
Płatny Staż w Zespole Rekrutacji - Zielona Góra
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową kariera promedica24 pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jesteś na początku swojej kariery zawodowej? Chciałbyś zdobyć doświadczenie firmie o stabilnej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjemnej atmosfery i pracy z fajnymi ludźmi? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, koniecznie zgłoś się do nas! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Rozpocznij płatny staż w wymiarze 160 godzin miesięcznie w Promedica24! Dołączając do nas będziesz: • odpowiadać za wsparcie administracyjne biura, • wspierać procesy rekrutacyjne, • publikować ogłoszenia, • poszukiwać nowych kandydatów na stanowisko opiekuna osób starszych, • obdzwaniać bazy kontaktów, • obsługiwać klienta w biurze. Oczekujemy od Ciebie: • pierwszych doświadczeń w obsłudze klienta, • zaradności i wielozadaniowości, • zdolności organizacyjnych, • umiejętności obsługi urządzeń biurowych Co możemy Ci dać: • nasi Koledzy przeprowadzą z Tobą odpowiednie szkolenia, więc nie musisz bać się pierwszego dnia pracy. • chcesz zarobić pierwsze pieniądze? Oferujemy płatny staż w oparciu o umowę zlecenie. • z nami masz możliwość wyjścia do ludzi! Z pewnością nie grozi Ci nuda za biurkiem. • udział w rekrutacji opiekunów da Ci możliwość realnego wpływu na rozwój firmy. • dostęp do platformy e-learningowej, • spotkania integracyjne, • program rekomendacji pracowników, • w razie potrzeby służymy Ci wsparciem i pomocą, bo przecież na opiece znamy się najlepiej! W pracy liczy się dla nas uśmiech i pozytywne podejście! Nie wierzysz? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i przekonaj się sam! Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Przedstawiciel Handlowy - Specjalista ds. sprzedaży (branża rolnicza)
Przedstawiciel Handlowy - Specjalista ds. sprzedaży (branża rolnicza)
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - obsługa dotychczasowych oraz intensywne poszukiwanie nowych klientów na podległym terenie - aktywne realizowanie celów sprzedażowych - budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami - realizacja polityki handlowej Firmy i rozwój sprzedaży - organizacja szkoleń i pokazów u klienta - doradztwo techniczne klientom - organizacja i udział w akcjach promocyjnych i targowych Nasze wymagania - doświadczenie w branży rolniczej, ogrodniczej lub pokrewnej - wykształcenie rolnicze lub ogrodnicze - predyspozycje do pracy w handlu - umiejętność obsługi komputera (pakiet office) - wysoka komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów - kreatywność i dyspozycyjność - prawo jazdy. Kat. B. To oferujemy - ciekawą, pełną wyzwań pracę z możliwością rozwoju zawodowego - umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie - niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy) - szkolenia, dofinansowania nauki j. obcych - szeroki zakres benefitów (opieka medyczna, pakiet socjalny) - pracę w młodym i energicznym zespole Benefity - prywatna opieka medyczna - dofinansowanie nauki języków - dofinansowanie szkoleń i kursów - ubezpieczenie na życie - elastyczny czas pracy - spotkania integracyjne - brak dress code’u - kawa / herbata - parking dla pracowników - dodatkowe świadczenia socjalne - dofinansowanie wypoczynku - dofinansowanie wakacji dzieci - wyprawka szkolna - paczki świąteczne - możliwość uzyskania uprawnień INTERMAG sp. z o.o. Wiodący polski producent nawozów specjalistycznych, biostymulatorów, preparatów mikrobiologicznych dla rolnictwa i ogrodnictwa oraz produktów prozdrowotnych dla zwierząt.

Konsultant ds. obsługi klienta
Konsultant ds. obsługi klienta
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego, - budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, - udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, - dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym. Nasze wymagania - bardzo dobrze/dobrze mówisz i piszesz w języku niemieckim (warunek konieczny), - wykazujesz się inicjatywą w działaniu, - posiadasz poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania, - umiejętnie określasz priorytety i skutecznie działasz na ich podstawie, - chcesz i lubisz pomagać innym, - masz dużą determinację ukierunkowaną na rozwiązywanie problemów, - łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne, - swobodnie pracujesz z komputerem. To oferujemy - atrakcyjne wynagrodzenie za pracę, - pracę z językami obcymi w międzynarodowym środowisku, - udział w profesjonalnym pakiecie szkoleń, - szansę na rozwój i szybką możliwość awansu w strukturach firmy, - dostęp do prywatnej służby zdrowia Luxmed, - program MultiSport (karnety sportowe), - pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie do długiego urlopu, dofinansowanie do zakupu szkieł korekcyjnych), - dodatkowe świadczenia dla Pracowników w okolicach Świąt, - możliwość finansowego wsparcia przy relokacji, - możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych (bonus finansowy za polecenie kandydata), - najlepszą kawę w okolicy :) Benefity - dofinansowanie zajęć sportowych - prywatna opieka medyczna - dofinansowanie szkoleń i kursów - spotkania integracyjne - kawa / herbata - dodatkowe świadczenia socjalne - paczki świąteczne

Przedstawiciel Handlowy – Specjalista ds. Sprzedaży fotowoltaiki i pomp ciepła
Przedstawiciel Handlowy – Specjalista ds. Sprzedaży fotowoltaiki i pomp ciepła
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - sprzedaż produktów firmy (instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła, ładowarki do aut elektrycznych) - samodzielne i aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych - realizacja kontaktów z powierzonymi leadami - prezentacja oferty i sprzedaż systemów fotowoltaicznych i usług dodatkowych - dopasowanie usług do indywidualnych potrzeb klienta - przygotowywanie kalkulacji, ofert oraz zawieranie umów z Klientami - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i dbanie o wysokie standardy obsługi klienta Nasze wymagania - ambicja i determinacja w działaniu - chęć i gotowość do pod noszenia kwalifikacji i zdobywania wiedzy - doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej - własna działalność gospodarcza – współpraca B2B - umiejętność negocjacji i znajomość technik sprzedaży - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi - bardzo wysoka samodzielność w planowaniu i organizacji pracy - prawo jazdy kat B i mobilność - znajomość obsługi komputera (Excel, CRM, Internet) Mile widziane - znajomość rynku OZE i zamiłowanie do nowych technologii będzie dodatkowym atutem To oferujemy - profesjonalne szkolenie z zakresu fotowoltaiki oraz szkolenia sprzedażowe i produktowe - pełne wsparcie w procesie technicznym - wsparcie sprzedażowe i coaching doświadczonych managerów - materiały marketingowe - swobodę w działaniu – elastyczny, nienormowany czas pracy - innowacyjny i nowoczesny produkt i komponenty tylko światowej czołówki - pracę w energicznym zespole specjalistów z dużym doświadczeniem w branży - realny wpływ na budowanie struktur Green Energy - jedne z najlepszych warunków prowizyjnych na rynku– bez górnej granicy - przejrzyste warunki i korzystny system rozliczeń - możliwość awansu na stanowiska menedżerskie Zawalczysz? CV oraz list motywacyjny opisujący w kilku zdaniach dlaczego powinniśmy się z Tobą skontaktować, proszę kierować do nas za pośrednictwem portalu Pracuj.pl

Płatny Staż w Oddziale - Zielona Góra
Płatny Staż w Oddziale - Zielona Góra
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.************** – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jesteś na początku swojej kariery zawodowej? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w firmie o stabilnej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjemnej atmosfery i pracy z fajnymi ludźmi? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, koniecznie zgłoś się do nas! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Rozpocznij płatny staż w wymiarze 160 godzin miesięcznie w Promedica24! Zakres obowiązków: • wsparcie administracyjne biura, • wsparcie procesów rekrutacyjnych, • obsługa klienta w biurze. Oczekujemy: • pierwszych doświadczeń w obsłudze klienta, • zaradności i wielozadaniowości, • zdolności organizacyjnych, • umiejętności obsługi urządzeń biurowych. Co możemy Ci dać? • Nasi Koledzy przeprowadzą z Tobą odpowiednie szkolenia, więc nie musisz bać się pierwszego dnia pracy. • Chcesz zarobić pierwsze pieniądze? Oferujemy płatny staż w oparciu o umowę zlecenie. • Z nami masz możliwość wyjścia do ludzi! Z pewnością nie grozi Ci nuda za biurkiem. • Udział w rekrutacji opiekunów da Ci możliwość realnego wpływu na rozwój firmy. • W razie potrzeby służymy Ci wsparciem i pomocą, bo przecież na opiece znamy się najlepiej! W pracy liczy się dla nas uśmiech i pozytywne podejście! Nie wierzysz? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i przekonaj się sam! Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Lubuskie