Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
Opis oferty pracyJEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: PRACOWNIK/PRACOWNICZKA SKLEPU (z orzeczeniem o niepełnosprawności) RZESZÓW TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: -obsłudze klienta, -obsłudze kasy fiskalnej, -dbaniu o ekspozycje towarów w sklepie. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: -posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), -jesteś osobą pozostającą aktualnie bez zatrudnienia, - jesteś gotowy/a do pracy również w wybrane weekendy. W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: - umowę o pracę -zatrudnienie bezpośrednio przez Pracodawcę, - pracę na cały etat, w systemie dwuzmianowym, - profesjonalne wdrożenie do wykonywania obowiązków na stanowisku pracy, - wsparcie doświadczonych specjalistów z rynku pracy w związku z udziałem w projekcie aktywizacji zawodowej. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 690 - pokaż numer telefonu - Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Nr certyfikatu 947 Projekt "Postaw na pracę II" współfinansowany jest z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Poszukujemy handlowca do salonu telekomunikacyjnego w Przemyślu. Dołącz do nas, jeśli:jesteś osobą komunikatywną i chcesz pracować z ludźmichcesz poznawać tajnik i sprzedaży i chcesz się uczyć od najlepszychrozwój jest dla Ciebie ważnyangażujesz się w to co robisz i podejmujesz inicjatywę Twoje zadania:sprzedaż i promowanie oferty Orangerealizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowychobsługa i budowanie trwałych relacji z Klientamiposprzedażna obsługa abonentów Sieci Orange Korzyści płynące z pracy w GTI :stabilna praca wraz z umową o pracęskładowe wynagrodzenia: podstawa - 3.700 zł brutto, po okresie wdrażania (maks. po 2 mc): 4.000 zł brutto, ponadto premie sprzedażowe - w zależności od wyników sprzedaży, dla salonów zlokalizowanych w miejscowościach liczących 50-100 tys. mieszkańców wynoszące dla stanowiska specjalisty ds. sprzedaży około 1.100 zł brutto średnio miesięcznie, z potencjałem osiągnięcia lepszych wynikówprofesjonalne szkolenia i stały rozwójkorzystanie z najnowszych technologiirealny wpływ na wysokość wynagrodzeniaudział w licznych konkursach sprzedażowych
OPISFirma Alistan Agro Sp. z o. o. poszukuje pracownika na stanowisko - Przedstawiciel handlowy z językiem francuskim lub niemieckim. Sprzedajemy maszyny do czyszczenia, zaprawiania i transportowania zboża.Zakres obowiązkówAktywne pozyskiwanie klientówBieżąca obsługa zamówieńPrzygotowywanie ofert handlowychPrzygotowywanie analiz sprzedażowychWyjazdy służboweNasze wymaganiaZnajomość w stopniu komunikatywnym języka francuskiego lub niemieckiegoZaangażowanie i odpowiedzialność
SUPREME ENERGY to dynamicznie rozwijająca się firma branży OZE, oferująca bezkonkurencyjny i kompleksowy produkt na rynku. WE DO MORE – robimy więcej, sięgamy wyżej, dlatego aktualnie szukamy pracownika na stanowisko:Manager Biura Sprzedaży Dlaczego warto dla nas pracować?· Samochód służbowy· Wysokie wynagrodzenie (podstawa + prowizja)· System szkoleń· Dodatkowe benefity (programy finansowe, wycieczki, bonusy) Na czym będzie polegała Twoja praca? · Pozyskiwanie doradców do zespołów sprzedażowych· Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży· Realizacja planów miesięcznych wraz z zespołem sprzedażowym· Podejmowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży,· Promowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania · Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w podobnej branży (warunek niekonieczny)· Mile widziane posiadanie własnej grupy sprzedażowej (warunek niekonieczny)· Umiejętność skutecznego zarządzania zespołu sprzedażowego,· Konsekwentne dążenie do realizacji celów oraz skuteczne działanie pod presją czasu· Prawo jazdy kat. B· DyspozycyjnośćProszę aplikować poprzez wysłanie CV.
Jubiler CIESIELSCY zatrudni na stanowisko:SPRZEDAWCA / SALON JUBILERSKI W MIELCUOpis stanowiska:- Obsługa klientów salonu jubilerskiego- Sprzedaż biżuterii, doradztwo- Przyjmowanie zleceń na wykonanie biżuterii, napraw złotniczychWymagania/obowiązki:- Doświadczenie w obsłudze klienta- Umiejętności handlowo-sprzedażowe- Dyspozycyjności i odpowiedzialność- Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy- Rzetelność i uczciwość- Umiejętności pracy w zespole oraz komunikatywnośćOferujemy:- Umowa o pracę- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Interesującą i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie- Praca w firmie o ugruntowanej pozycji- Atrakcyjne zarobkiOsoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV (wraz ze zdjęciem) na OLX z dopiskiem:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z dnia 25 listopada 2015 r. (Dz.U. Nr 2015, poz. 2135 ze zm.)"Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.
Jesteśmy firmą, która dynamicznie rozwija się w branży OZE, oferującą bezkonkurencyjny ikompleksowy produkt na rynku. WE DO MORE – robimy więcej, sięgamy wyżej, dlategoaktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:Dyrektor Biura SprzedażyMiejsce Pracy - RzeszówDlaczego warto dla nas pracować?Wysokie wynagrodzenie prowizyjne.Najlepsza na rynku oferta dla klientów zarówno indywidualnych jak i biznesowychSzkolenia w pełni przygotowujące do skutecznej pracy.Umówione spotkania – min. 4-5 dziennieWsparcie: inżynierów i kalkulatory analityczne.Kwartalne dwudniowe konferencjeSamochód służbowyCoroczna firmowe wycieczki zagraniczne 7 dni ALL InclusiveDodatkowe programy motywacyjne dla najlepszych pracowników.Wsparcie w prowadzeniu własnego biura sprzedażowego.Wsparcie najlepszych szkoleniowców w Polsce.Na czym będzie polegała twoja praca?Pozyskiwanie i aktywna rekrutacja Przedstawicieli Handlowych z sektora klientówindywidualnych, MŚP, rolnictwa i dużych przedsiębiorstw.Prowadzenie zespołu sprzedażowego.Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży.Podejmowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży.Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta.Nasze oczekiwania:Zaangażowanie w pracęMile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w podobnej branżyUmiejętność skutecznego zarządzania zespołu sprzedażowegoWysokich umiejętności komunikacyjnych.Ukierunkowania na realizację zadań i osiągania założonych celów.Konsekwentne dążenie do realizacji celów oraz skuteczne działanie pod presją czasuPrawa jazdy kat. B.Dyspozycyjności.Możesz pochwalić się doświadczeniem sprzedażowym w branżach takich jak fotowoltaika, energia elektryczna, gaz, telekomunikacja, ubezpieczenia, finanse, odkurzacze, garnki itp. - ale nie jest ono konieczne.Chcesz dołączyć do naszego zespołu i osiągać więcej? Aplikuj!!!

Zatrudnię kierowce kat C+E mile widziana obsługa HDS Umowa o prace system 1 zmianowy auto przypisane do kierowcy .oczekujemy motywacji do pracy ,oferujemy rozwój intelektualny i codziennie nowe wyzwania.

Dzień dobry, zatrudnimy do apteki w Mielcu osobę na stanowisko magistra farmacji. Doświadczenie nie jest konieczne (będzie atutem:) ). Proponujemy oczywiście umowę o pracę, praca najlepiej na pełen etat, chyba, że woli Pan/i na 3/4 lub pół etatu, to też jest taka możliwość. Apteka NIE jest całodobowa. Praca w miłej atmosferze, be stresu i przede wszystkim wysokie wynagrodzenie. Zapraszamy do rozmowy o wspólnych ustaleniach dotyczących współpracy. Kontakt mailowy: do*****a@p**********.pl kontakt telefoniczny: *** *** ***.
Zatrudnię pracownice na stanowisko kasjer - sprzedawca. Oferujemy umowę o pracę na pełny etat, wynagrodzenie od 3600 zł brutto. Wymagania: książeczka sanepidowska, obsługa kasy fiskalnej, mile widziane doświadczenie. Osoby zainteresowane ofertą zapraszam do kontaktu.
Firma o ugruntowanej pozycji na rynku Amlux Sp. z o o poszukuje pracownika serwisu sprzątającego obiekt handlowy - Al. Witosa RzeszówWymagania:-dyspozycyjność-dokładność-chęć do pracy- mile widziane doświadczenie i orzeczenie o niepełnosprawności.Oferujemy:-zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub o pracę-praca na zmiany-pracę w miłej atmosferze-szkolenia.Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. Więcej informacji pod nr telefonu od poniedziałku do piątku w godzinach:od 8:00 do 15:00. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pomocą portalu lub kontakt telefoniczny -6******01 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracownik serwisu sprzątającego - Rzeszów. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy
Opis oferty pracyMerkury Market Sieć 65 sklepów budowano – ogrodniczych z asortymentem wystroju wnętrz, oświetlenia, łazienek i mebli, poszukuje ambitnych i dyspozycyjnych kandydatów na Kierowników Marketów w Polsce i za granicą: Słowacja, Czechy, Chorwacja. Zapewniamy szkolenie oraz wdrożenie w obowiązki. Mieszkanie oraz samochód służbowy. Prosimy o wysłanie aktualnego CV w celu umówienia rozmowy.
mFinanse S.A. to spółka z grupy mBank. Ciągle rozwijająca się sieć kilkuset doświadczonych ekspertów finansowych, których celem jest wspieranie ważnych decyzji finansowych Klientów. Z myślą o potrzebach naszych Klientów, planach na życie, ale także trudnościach, oferujemy szeroką ofertę produktów finansowych.#zacznijlepiej w mKiosku mBankuKogo szukamy do naszych zespołów:Zaangażowanych osób, które chcą poznać i nauczyć się poruszać w świecie finansów.Komunikatywnych i otwartych Kandydatów. Te cech pozwalają nam wykonywać codzienne obowiązki należycie, aby Klienci wracali do nas i zostali na dłużej.Osób, które potrafią tworzyć trwałe i przyjazne relacje zarówno w Zespole i z Klientami.Osoby z minimum średnim wykształceniem oraz praktyczną znajomością MS Office.Pamiętaj jednak, że dla nas najważniejsze są chęci.Jak wygląda nasza praca:Pracujemy w nowoczesnych mKioskach usytułowanych w popularnych centrach handlowych.Skupiamy się na potrzebach naszych Klientów. Personalizujemy naszą ofertę, a także oferujemy wyselekcjonowane produkty mBanku.Do zadań naszych Współpracowników należy między innymi udział w akcjach promocyjnych oraz budowanie relacji z Klientem na rynku lokalnym.Opiekun Klienta w mKiosku realizuje plany sprzedażowe, które dostosowywane są do obecnych realiów rynkowych.U naszych Współpracowników cenimy sobie najwyższe standardy jakości obsługi.Aplikuj, czekamy właśnie na Ciebie! Co możemy zaoferować:Mentoring menedżera i doświadczonych trenerów, a także cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje- wiemy jak ważne jest wsparcie i rozwój na początku kariery.3 m-czny okres przygotowania i wdrożenia do zadań oraz świata finansów.Wsparcie w pozyskaniu Klientów.W okresie wdrożenia zapewniamy 25 pln/h (średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczby godzin przepracowanych w mKiosku).Po wdrożeniu wynagrodzenie podzielone na część podstawową i prowizyjną, której wysokość zależy od indywidualnego zaangażowania (średnie wynagrodzenie w 2022 r. wynosi 40 pln/h – średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczby godzin przepracowanych w mKiosku).Elastyczny czas realizacji zadań- będziesz miał/a możliwość dysponować swoim czasem pracy.Realna możliwość rozwoju i awansu wewnątrz firmy - (55% naszych menadżerów zaczynało swoją karierę na stanowisku Opiekuna Klienta).Kartę Multisport.Prywatną opiekę medyczną.Dodatkowe świadczenia socjalne.W mFinanse zapewniamy najlepsze programy rozwojowe, aby doskonalić zarówno umiejętności miękkie, jak i twarde, dedykowane specyfice naszej działalności, ale to Ty decydujesz, czego chcesz się nauczyć i dokąd chcesz iść.
Pilnie poszukuję osoby z językiem FRANCUSKIM do telefonicznego pozyskiwania wskazanych firm z rynku francuskiego i belgijskiego. Może to być zajęcie na 1-2 tygodnie - wykonanie określonej liczby telefonów za określoną stawkę, a może to być stała współpraca z wynagrodzeniem stałym i/lub prowizyjnym od sprzedaży. Specyfika branży jest taka, że pozyskany klient kupuje cyklicznie przez lata. Perspektywa wyjazdu na targi do Paryża, ew. na objazdówkę po Francji jako handlowiec lub tłumacz. Studenci mile widziani. Warunki do uzgodnienia. Praca zdalna/hybrydowa. Wdrożenie - 1-2 godziny.
Poszukujemy dodatkowej osoby do naszego zespołu na stanowisko stajenny. Zakres obowiązków:Karmienie koni Sprzątanie boksów Wypuszczanie/sprowadzanie koni z wybiegów Prace porządkowe Szukamy osoby nie mającej problemów z alkoholem, która umie zaangażować się i będzie dała razem z nami o ośrodek jak o swój. Mile widziana obsługa ciągnika. Mieszkanie bez żadnych opłat ( dwupokojowe)Jeżeli jesteś zainteresowany i chcesz dowiedzieć się więcej zadzwoń: 53*******45
Opis oferty pracyObowiązki: - dozór obiektu - reagowanie w sytuacja awaryjnych Wymagania: - orzeczenie o niepełnosprawności Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny pod nr telefonu 573 - pokaż numer telefonu -
Poszukujemy osób chętnych do pracy. 1. Praca na stanowisku Doradcy Klienta PZU polegająca na sprzedaży ubezpieczeń życiowych i majątkowych. Bieżąca obsługa klientów. Praca w oddziale PZU w Rzeszowie i Głogowie Małopolskim od poniedziałku do piątku od 8-16 Wymagania: *Doświadczenie na tym samym bądź podobnym stanowisku *Zaświadczenie o niekaralności *Wykształcenie minimum średnie *Gotowość do podjęcia pracy Oferujemy: *Prace w przyjaznej atmosferze *Cykl szkoleń obowiązkowych i niezbędnych przed podjęciem pracy, a także w trakcie jej trawienia. *Atrakcyjne wynagrodzenie
Witam poszukuje murarzy do pracy w Belgi.Praca polega na murowaniu fasady z cegły klinkierowej .Zapewniam dojazd do pracy i zakwaterowanie w bardzo dobrych warunkach
Zatrudnię do pracy pomocnika budowlanego, praca na dachach płaskich (układanie blachy, izolacji oraz membrany). Doświadczenie mile widziane ale nie wymagane. Zapewniam dojazdy do pracy oraz noclegi. Praca na terenie Polski, całoroczna. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Umowa zlecenie lub umowa o pracę. Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia), zapewniamy sprzęt BHP i ubiór. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego.
Szukam osoby do pomocy przy montażu sufitów napinanych. Praca ma charakter dorywczy i wynagrodzenie rozliczane jest po każdej realizacji. Odpowiednia osobą będzie zatrudniona na pełen etat. Obecnie szukam osoby sprawnej fizycznie i umysłowo, w naszej branży trzeba myśleć i dbać o każde szczegóły. Praca ma charakter fizyczny i dążymy do perfekcji więc osoba skrupulatna będzie oczekiwaną. Zapraszam zainteresowany osoby do kontaktu kobieta/mężczyzna. 72*****84
Opis oferty pracyOferta pracy na budowie: malowanie, szpachlowanie mile widziana znajomość suchej zabudowy (g-k).Praca w delegacji od poniedziałku do piątku.
Zatrudnię mechanika, elektromechanika, elektryka samochodowego z doświadczeniem.Wysokie wynagrodzenie, uzależnione od posiadanych umiejętności.Praca na jedną zmianę od 7:00 do 16:00, soboty wolne.
Jesteś ambitnym człowiekiem, chciałbyś pracować zdalnie i mieć czas na wszystko? Jeśli szukasz pozytywnej zmiany dobrze trafiłeś. CO OFERUJEMY: Tygodniówki - PEWNE wypłaty co tydzień, bezpośrednio na konto bankowe, 4-6 razy w przeciągu miesiąca!UMOWA - na bazie której rozliczamy się z urzędem skarbowym. Praca w pełni zdalna - możliwość pracowania bez wychodzenia z domu, Elastyczny czas pracy - Ty decydujesz kiedy i ile chcesz pracować! Pełne wsparcie zespołu 24/7 - pomoc na każdym kroku, Działamy w branży bezinwestycyjnej - NIE musisz inwestować pieniędzy aby zarabiać, Nie musisz mieć doświadczenia - uczymy od podstaw wysoki zarobek w stosunku do poświęconego czasu - NIE jest to śmieszne 10-15zł za godzinę jak jest na etacie, tylko bardzo duży zarobek w krótkim czasie.WYMAGANIA: POSTAWA, CHĘCI I ZAANGAŻOWANIE! podstawa! ukończone 18 lat. (nie działamy z niepełnoletnimi) obywatelstwo Polskie Facebook'a oraz Messengera! komputer lub smartfon z dostępem do internetu. obsługa komputera/smartfona w stopniu podstawowym UWAGA! NIE wymagamy spotkań na kamerze ani na żywo z klientem NIE wymagamy dzwonienia po ludziach. NIE wymagamy doświadczenia, uczymy od podstaw. NIE działamy w żadnym marketingu wielopoziomowym, mlm. NIE wymagamy zaliczki aby zacząć pracować KONKRETY - NA CZYM POLEGA PRACA?Praca polega na odpisywaniu na wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie kopiuj wklej do stałej bazy klientów, która sama się do Ciebie będzie zgłaszać. BARDZO ATRAKCYJNE ZAROBKI! na początku około 3300-4000 PLN miesięcznie, pracując po 3-4 godziny dziennie, (SZUKAMY KONRKETNYCH LUDZI.) ZAPRASZAM DO KONTAKTU! (poprzez kliknięcie przycisku "aplikuj", nie wymagamy dołączania CV, choć jest to atut)
** Praca Zdalna Odpisywanie Na wiadomosci 100% Zdalna ambitnym człowiekiem, chciałbyś pracować zdalnie i mieć czas na wszystko?** **Jeśli szukasz pozytywnej zmiany dobrze trafiłeś.** **CO OFERUJEMY:** Tygodniówki - PEWNE wypłaty co tydzień, bezpośrednio na konto bankowe, 4-6 razy w przeciągu miesiąca! **UMOWA - na bazie której rozliczamy się z urzędem skarbowym.** **Praca w pełni zdalna** - możliwość pracowania bez wychodzenia z domu, **elastyczny czas pracy** - Ty decydujesz kiedy i ile chcesz pracować! **pełne wsparcie zespołu 24/7** - pomoc na każdym kroku, **działamy w branży bezinwestycyjnej** - NIE musisz inwestować pieniędzy aby zarabiać, **nie musisz mieć doświadczenia** - uczymy od podstaw **wysoki zarobek w stosunku do poświęconego czasu - NIE jest to śmieszne 10-15zł za godzinę jak jest na etacie, tylko bardzo duży zysk w krótkim czasie.** **WYMAGANIA:** **POSTAWA, CHĘCI I ZAANGAŻOWANIE! - podstawa!** **ukończone 18 lat**. (nie działamy z niepełnoletnimi) **obywatelstwo Polskie** **Facebook'a oraz Messengera!** komputer lub smartfon z dostępem do internetu. obsługa komputera/smartfona w stopniu podstawowym **UWAGA!** **NIE wymagamy** spotkań na kamerze ani na żywo z klientem **NIE wymagamy** dzwonienia po ludziach. **NIE wymagamy **doświadczenia, uczymy od podstaw. **NIE działamy **w żadnym marketingu wielopoziomowym, mlm. **NIE wymagamy** zaliczki aby zacząć pracować **KONKRETY - NA CZYM POLEGA PRACA?** **Praca polega** na odpisywaniu na wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie kopiuj wklej do stałej bazy klientów, która sama się do Ciebie będzie zgłaszać. **BARDZO ATRAKCYJNE ZAROBKI!** **na początku około 2800-4000 PLN miesięcznie, pracując po 3-4 godziny dziennie,** **(SZUKAMY KONRKETNYCH LUDZI.)** **ZAPRASZAM DO KONTAKTU!** (poprzez kliknięcie przycisku "aplikuj")
SCALA Sp. z o.o. sp. komandytowa to firma od 22 lat tworząca indywidualnie projektowane dodatki do znakowania wyrobów na rynek krajowy i zagraniczny. Dołącz do naszego zespołu:Pracownik Działu Produkcjimiejsce pracy: Rakszawa /k. ŁańcutaDołącz do naszego zespołu, a zapewnimy Ci:· Pełne szkolenie wdrożeniowe na określonym stanowisku pracy· Doskonalenie swoich umiejętności oraz poszerzania kompetencji· Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę Czym będziesz się zajmować w codziennej pracy?· Obsługa maszyn (ustawianie parametrów pracy urządzeń, kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny)· Kontrola jakości bieżącej produkcji· Realizowanie planów produkcyjnych zgodnie z wytycznymi· Współpraca z Działem Przygotowania Produkcji Wyślij do nas swoje CV, jeżeli:· Jesteś dobrze zorganizowany/a pracowity/a i szybko się uczysz· Potrafisz obsługiwać komputer – MS Office· Jesteś spostrzegawczy/a, zręczny/a, masz zdolności manualne· Lubisz kontakt z ludźmi i cenisz sobie dobre relacje w pracy· Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowych lub wykształcenie techniczne (mechaniczne, elektryczne, elektroniczne itp.) - średnie lub zawodowe· Odpowiada Ci system pracy 3 zmianowy· Zależy Ci na dłuższej współpracy Do zobaczenia!O nas przeczytasz na stronie: www.scala.rzeszow.plInformujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do SCALA SP.Z O.O.SP.K.; ul. Syrokomli 1A; 35-210 Rzeszów, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Administratorem danych osobowych jest firma SCALA Sp. Z o.o. Sp. K. ul. Syrokomli 1A; 35-210 Rzeszów; NIP: 873 28 46 120; Regon851812331
Opis firmyW Owens-Illinois, Inc. (NYSE: OI) naszą pasją jest szkło i możemy z dumą stwierdzić, że produkujemy więcej opakowań szklanych niż jakikolwiek inny producent na świecie. Szkło jest dla nas fascynujące, ponieważ jest piękne, czyste i można je w całości poddawać recyklingowi. Jesteśmy preferowanym partnerem dla wielu znanych producentów żywności i napojów. Współpracując z naszymi klientami, dzielimy się pasją i specjalistyczną wiedzą, produkujemy wyjątkowe opakowania i pomagamy im budować znane na całym świecie marki. Globalna siedziba O-I znajduje się w Perrysburgu, w amerykańskim stanie Ohio. O-I ma wyjątkowy zasięg globalny, w 72 zakładach zlokalizowanych w 20 krajach firma zatrudnia ponad 23 000 osób. Więcej informacji można znaleźć na stronie o-i.com.Opis stanowiskaZapewnienie ciągłości produkcji oraz prawidłowej pracy maszyn i urządzeń na Zimnym KońcuDiagnostyka urządzeń PLC oraz urządzeń peryferyjnychKonfigurowania elementów automatyki (falowniki, moduły bezpieczeństwa, serwonapędy, panele operatorskie itp.)Współpraca z Mistrzami i Specjalistami odpowiedzialnymi za obszary, w których pracują automatyczne urządzenia kontroli, transportu, pakowania i inne urządzenia wspierające proces produkcji na Zimnym KońcuWspółpraca z Wydziałem Produkcji wynikająca z potrzeb usprawniania procesów (transportu, pakowania, foliowania, etykietowania) — sugestie, komunikacja, plany modernizacji lub usprawnieńPlanowanie budżetu związanego z modernizacjami, naprawami oraz inwestycjami w ulepszenia pracy urządzeń oraz czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu tych ulepszeńKontakt i nadzór nad serwisami zewnętrznymiKwalifikacjeWykształcenie wyższe – kierunki Mechatronika/Automatyka/Elektronika i pokrewneCo najmniej 2 letnie doświadczenie pracy w zakładzie produkcyjnym w obszarze utrzymania ruchuZnajomość diagnostyki i programowanie PLC (Siemens)Umiejętność radzenia sobie ze stresemZnajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymDodatkowe informacjeW O-I dostaniesz możliwość rozwoju swojej kariery zarówno w Polsce jak i zagranicą. Wierzymy, że dzięki szkoleniom, skrojonym na miarę programom rozwojowym, oraz wymianie doświadczeń między krajami, nie tylko rozwiniesz swoją karierę, ale także O-I nadąży za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, technologiami i trendami rynkowymi. O-I to zgrany zespół specjalistów i pasjonatów w swoich dziedzinach, wspólnie pracujących i dzielących zainteresowania. Pracując w O-I, przyczyniasz się do ochrony środowiska, ponieważ szkło to najbardziej ekologiczny surowiec opakowaniowy.Jako Pracodawca oferujemy stabilne zatrudnienie oraz pakiet świadczeń socjalnych.
SZUKASZ PRACY W KTÓREJ BĘDZIESZ MIAŁ CHWILE DLA SIEBIE, ALE TEŻ ZAROBISZ DUŻO WIĘCEJ NIŻ NA ETACIE? Mamy coś dla Ciebie! W związku z dynamicznym rozwojem firmy - biuro nieruchomości ,,Spotted nieruchomości”, które jest częścią portalu ,,Spotted: Rzeszów”, poszukuje osób na stanowisko: Agent Nieruchomości.Nie musisz mieć doświadczenia jako agent bo wszystkiego Cię nauczymy. Mile widziana:-Dyspozycyjność-Nienaganna prezentacja i wysoka kultura osobista-Samodzielność, dobra organizacja pracy własnej i czasu-Umiejętność negocjacji-Kreatywność Wymagane prawo jazdy Kat. B - bez tego będzie Ci po prostu ciężko, ale jeśli czujesz, że możesz poruszać się bez samochodu - liczymy na Twoją kreatywność.Lubisz pracę z ludźmi, chcesz się rozwijać, nie nudzić się i nigdy nie stać w miejscu? Ta praca jest dla Ciebie!Zakres obowiązków:-Kontakt z klientami-Przygotowywanie ofert dot. sprzedaży nieruchomości-Prezentowanie ofert nieruchomości potencjalnym kupującym-Obsługa klienta przy procesie kupna/sprzedaży-Współpraca z działem marketingu Oferujemy:-Pracę w młodym dynamicznym zespole! Zależy nam na obopólnej, miłej współpracy, która będzie opierała się na wsparciu i zaufaniu. Nie szukamy osób, które zostaną z nami na miesiąc lub dwa, ale na dłużej. Takich, które będą uwielbiały kontakt z ludźmi, a praca będzie dla nich przyjemnością.-Pracę częściowo home-office. Na ten moment nie posiadamy stacjonarnego biura, dlatego część swoich obowiązków wykonujemy w 100% zdalnie. Drugą część wykonujemy w terenie podczas pracy z klientem.-Miłą atmosferę i pełne wsparcie działu marketingu, promocję ofert na naszych portalach oraz szkolenie z zakresu pośrednictwa nieruchomości. -Stałą możliwość rozwoju i atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne na umowie B2B. To ile zarobisz zależy tylko i wyłącznie od Twojego zaangażowania.Czekamy na Twoje CV!
Prężnie rozwijająca się firma DREWBOR poszukuje osoby zainteresowanej pracą jako:Sprzedawca internetowy, administrator.Zadania : Obsługa sprzedaży internetowej produktów marek tj.: CENTRUM OGRODZEŃ DREWBOR, KEY DOOR, BUDMAT, KEY AUTOMATION i wielu innych.Nadzór i kontrola nad całym procesem sprzedaży internetowej tj.:aktualizacja oferty w nowo powstającym firmowym sklepie internetowym,umieszczanie nowych ogłoszeń sprzedaży, allegro, olx itp.przyjmowanie i realizacja zamówień online, w tym obsługa zwrotów i reklamacji,kontakt z klientem sprzedaży internetowej via email, telefon.udzielanie informacji o produktach.Poszukiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami.Działania w zakresie logistyki, wysyłek towarów.Tworzenie inspirujących postów na social media.Analizowanie efektów sprzedaży.Poszukiwanie nowych rozwiązań.Wymagania:Umiejętność pracy w zespole i doskonałe umiejętności komunikacyjne.Zainteresowanie e-commerce oraz chęć nauki i rozwoju w tym obszarze.Podstawowa znajomość obsługi komputera i narzędzi internetowych.Dobra znajomość pakietu office.Wykształcenie średnie lub wyższe.Umiejętnością komunikowania się z klientem i współpracownikami.Zaangażowanie, chęć nauki i rozwijania umiejętności sprzedażowych.Dobra organizacja czasu pracy i samodzielność w wykonywaniu zadań.Motywacja i odpowiedzialność za powierzone zadania.Doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego, konta allegro mile widziane.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Miłą atmosferę w pracy.Stałe i pewne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia.Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia.Dodatkowe prowizje od sprzedaży. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Salon kosmetyczny w Nisku zatrudni stylistkę paznokci oraz stylistkę rzes ( mile widziana osoba która potrafi również zajmować się stylizacją brwi) Miejsce zatrudnienia: Nisko Wymagania dla stylistki paznokci : · umiejętność wykonywania manicure/pedicure hybrydowego, · umiejętność wykonywania pedicure, · przedłużanie i uzupełnianie paznokci żelem, · pasja do pracy, · wysoka kultura osobista, · przyjazne nastawienie do Gości, · komunikatywność, dobra organizacja i pro-aktywność, · nienaganna czystość osobista i stanowiska pracy Wymagania dla stylistki rzęs : · umiejętność wykonywania przedłużania rzęs metodami objętościowymi · pasja do pracy, · wysoka kultura osobista, · przyjazne nastawienie do Gości, · komunikatywność, dobra organizacja i pro-aktywność, · nienaganna czystość osobista i stanowiska pracy Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie • pracę w prężnie rozwijającej się firmie, • miła atmosfera Zapraszamy do aplikowania na powyższe stanowiska poprzez wysyłanie Cv oraz swojego portfolio na adres meilowy salonemimani(małpa)gmail.com To właśnie na Ciebie czekamy !

Opis oferty pracyFizjoterapeuto nowa oferta pracy F I Z J O T E R A P I A Miejsce zatrudnienia : H E I D E S H E I M AM R H E I N . N I E M C Y . Wynagrodzenie : 3 . 5 0 0 Euro brutto. - Dostępne jest mieszkanie, samochód . P R A C O D A W C A mówi po polsku! Aplikuj! Czekamy na Twoje zgłoszenie, można przesłać aktualne CV również w polskiej wersji językowej. Job-Agenten Anna Maria Schimizek Goethestraße 4 | 89567 Sontheim an der Brenz Mail: @ , @ . Tel. 0048 505 - pokaż numer telefonu - Rozmawiamy po polsku. Tel.: +49 (0) 7325 91 80 701 Foto https://www.instagram.com/p/CsBbKEQPO9C/

Opis oferty pracyFizjoterapeuto jest oferta pracy może dla ciebie ? 70 km od Kostrzyna- praca w Eggersdorf. Z A R O B E K : OD 20 - 25 € / H . Zapraszamy do aplikowania. Czekamy na Twoje zgłoszenie ! Prześlij do nas niezobowiązująco swoje aktualne CV, można w języku polskim. Skontaktujemy się z Tobą aby omówić możliwości zaoferowania Ci pracy . Job-Agenten Anna Maria Schimizek Goethestraße 4 | 89567 Sontheim an der Brenz Mail: @ , @ Tel. 0048 505 - pokaż numer telefonu - Rozmawiamy po polsku. Tel.: +49 (0) 7325 91 80 701 https://www.instagram.com/p/Cu6wog6KQAv/

Opis oferty pracyPielęgniarka Oferta pracy . Praca w domu opieki niedaleko Berlina. Niemiecka umowa o pracę. Wynagrodzenie od 3.500 Euro brutto. Zainteresowane panie pielęgniarki/pielęgniarze zapraszamy do aplikowania. Job-Agenten Anna Maria Schimizek Goethestraße 4 | 89567 Sontheim an der Brenz Mail: @ , @ ; zał. foto Tel. 0048 505 - pokaż numer telefonu - Rozmawiamy po polsku. Tel.: +49 (0) 7325 91 80 701 https://www.instagram.com/p/Cv7fcJXA1WI/

Opis oferty pracyJesteś ślusarzem/spawaczem? Czytasz rysunek techniczny? Mamy dla Ciebie pracę w firmie zajmującej się głównie produkcją i eksportem maszyn górniczych. Do Twoich zadań będzie należeć: przygotowanie i heftowanie prostymi spawami blach do dalszego spawania prostowanie części za pomocą palnika gazowego Wymagamy: Kurs obsługi palnika gazowego, kurs spawalniczy CO2 Miejsce pracy: Czechy, Opava Mamy dla Was: motywujące zarobki (po przewalutowaniu będziesz miał na koncie między 6600 a 8000 zł. netto) możliwość rozwoju zawodowego i finansowego dobrą atmosferę w pracy oraz opiekę polsko-języcznego koordynatora ciepłe posiłki na zakładzie jeśli potrzeba: komfortowe zakwaterowanie blisko miejsca pracy w dużej mierze finansowane przez nas czeską atmosferę „bez pośpiechu” Zapraszamy do przesyłania swojego CV lub kontaktu telefonicznego: +420739089663 lub 664 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez firmę Personnel Service 4you s.r.o. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Firma Baubras Polska zajmująca się sprzedażą maszyn i narzędzi budowlanych na terenie Polski i Europy poszukuje doświadczonej osoby do E-marketingu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie naszej sprzedaży internetowej poprzez optymalizację oferty produktowej oraz zarządzanie naszą obecnością na różnych kanałach sprzedażowych. Nasza firma działa już ponad 10 lat i zajmujemy się sprzedażą maszyn i narzędzi budowlanych na rynek europejski.Stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. e-commerceMiejsce pracy: RzeszówTwój zakres obowiązków• Bieżąca obsługa sklepu internetowego - m.in. dodawanie nowych produktów oraz optymalizacja istniejących kart produktowych na WordPress/WooCommerce.• Rozbudowa i aktualizacja oferty w różnych kanałach sprzedaży (wystawianie nowych oraz weryfikacja już wystawionych ofert pod kątem zgodności z ustalonymi standardami).• Prowadzenie kanałów Social Media - tworzenie prostych grafik, krótkich video – rolek instastories itp.• Współpraca z agencjami reklamowymi oraz podwykonawcami w obszarze materiałów marketingowych.• Monitorowanie i analiza rynku/konkurencji/grup docelowych, proponowanie i cykliczne przygotowywanie analiz i raportów.Nasze wymagania• Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze marketingu internetowego (warunek konieczny).• Znajomość obsługi WordPress lub innego pokrewnego.• Praktyczna znajomość kanałów social media. • Umiejętność obsługi programów graficznych, takich jak Canva, Photoshop, lub inne podobne, w celu tworzenia grafiki.• Dobra znajomość Google Analytics, Google AdWords, SEO, Social Media, Marketing automation.• Korzystanie z rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności pracy.• Znajomość trendów marketingowych.• Kreatywność i zdolność do myślenia strategicznego.• Zainteresowanie obszarem e-commerce i chęć rozwoju w tym kierunku.Oferujemy• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym).• Wynagrodzenie podstawowe 4000zł netto na rękę / 5385zł brutto • Premie + dodatki za dobre wyniki w pracy.• Samodzielne stanowisko pracy, dużą swobodę działania oraz szansę wdrażania własnych pomysłów.• Wszelkie niezbędne narzędzia pracy.• Praca w biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00• Brak dress code’uOsoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV w formacie PDF. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
O NASP100 to aplikacja mobilna oferująca osobiste konto bankowym w euro wraz ze zintegrowanym portfelem kryptowalutowym oraz płatnościami kartą Mastercard! Dzięki P100 możesz kupować, sprzedawać, wpłacać, wypłacać i płacić zbliżeniowo (Google/Apple Pay) za pomocą Crypto lub Euro.Oferta pracy dotyczy dołączenia do naszego zespołu marketingowego, gdzie skupisz się na metodach pozyskiwania użytkowników i weźmiesz udział w różnego rodzaju aktywnościach marketingowych.JAKIE BĘDĄ TWOJE OBOWIĄZKI:1. Tworzenie i koordynacja kampanii marketingowych (push notyfikacje mobilne, e-maile newslettery, blog, social media).2. Koordynowanie zadań związanych z tłumaczeniami strony P100, aplikacji i materiałów marketingowych.3. Wsparcie w procesie przygotowania reklam, banerów, itp.4. Pomoc w zarządzaniu i rozwoju partnerstw biznesowych z mediami, influencerami5. Organizacja wydarzeń online i offline6. Monitorowanie i raportowanie działań marketingowychWYMAGANIA: 1. Bardzo dobre umiejętności organizacyjne2. Dobre umiejętności komunikacji w mowie i piśmie w języku angielskim.3. Oczekujemy współpracy zespołowej, posiadania własnego zdania oraz pro-aktywnościDLACZEGO WARTO PRACOWAĆ W P100?1. Elastyczność godzin, pracujesz kiedy chcesz2. Praca hybrydowa, nie wymagamy tego abyś był w biurze każdego dnia3. Oferujemy pracę w pełnym wymiarze, umowę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)4. Unikalną możliwość pracy na szybko rozwijającym się rynku nowych technologii5. Świetną atmosfere w pracy6. Dowolną formę zatrudnienia (UZ, B2B, UoP)
Do pracy w amerykańskiej bazie militarnej w Zaczerniu poszukujemy pomocnika mechanika samochodowego.Twój zakres obowiązkówPrzygotowanie pojazdów pod odpowiednie naprawyOczyszczanie, pakowanie i oznakowanie odpowiednich częściSmarowanie podzespołów i części samochodowychDokonywanie napraw mechanicznych pod okiem specjalistyMycie i czyszczenie pojazdówNasze wymaganiaZnajomość języka angielskiego w stopniu podstawowymPrawo jazdyWiedza z dziedziny mechaniki pojazdówDoświadczenie na podobnym stanowisku lub kwalifikacje zawodowe będą mile widziane ale nie są wymaganeTo oferujemyUmowa o pracęRozwój w dziedzinie mechaniki pojazdów w tym pojazdów militarnychProfesjonalne wdrożenie w unikatowym środowisku pracyMożliwość rozwoju i awansu w strukturach firmyPrywatna opieka medyczna i świadczenia socjalneSystem poleceń pracowniczych
Przyjmę do pracy dyspozycyjną, pracowitą i uczciwą osobę na pełen etat, najlepiej na dłuższy okres pracy. Żabka znajduje się w centrum rynku.Twoje zadania: -Obsługa Klientów -Dbałość o prawidłową ekspozycję produktów oraz utrzymanie porządku w sklepie -Bieżące towarowanie sklepu, -Przyjmowanie dostaw, -Kontrole dat przydatności produktów, Wymagamy: -Doświadczenie w pracy w sklepie nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy, -Książeczka sanepidowską, -Gotowość do pracy w systemie zmianowym (6:00-14:30, 14:30-23:00), -Punktualność, uczciwość, dobra organizacja pracy Oferujemy: -umowa zlecenie -elastyczny grafik -przeszkolenie do pracy -miły, przyjazny zespół -podstawa + premia za dobrze wykonywane przydzielane obowiązki Zainteresowane osoby proszę o wysłanie CV wraz z klauzurą Rodo oraz zdjęciem.
HAP Armatura Sp. z o.o. już od 30 lat prężnie działa na rynku lubelskim i podkarpackim. Firma powstała w celu świadczenia najwyższej jakości usług w zakresie doboru i sprzedaży produktów armatury instalacji sanitarnych, grzewczych oraz sieci i przyłączy wodno-kanalizacyjnych.OBECNA REKRUTACJA:MagazynierZadania:- Przyjmowanie towarów do magazynu- Wydawanie towarów z magazynu- Dbanie o należyte rozmieszczenie towarów w magazynie- Dbanie o właściwe zabezpieczenie towaru- Utrzymanie magazynu w należytym porządkuWymagania:- dobra znajomość oferty produktowej- dobra znajomość branży instalacyjnej- doświadczenie na pracy w magazynie min. 1 rok-dodatkowy atut – uprawnienia na wózki widłoweOferujemy:- praca w godzinach 7-15 / 8-16- możliwość podnoszenia kwalifikacji pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- możliwość podnoszenia kwalifikacji- przyjazna atmosferę- nowoczesne narzędzia pracy
Poszukujemy pracownika na stanowisko doradcy/ sprzedawcy na stoisko handlowe BLOW SMOKE, które znajduje się w galerii handlowej VIVO! Krosno.Wymagania: Doświadczenie w sprzedażyBardzo dobra wiedza z zakresu e-papierosów ( liquidy, longfille, e-papierosy, bazy nikotynowe itp. ) Mobilność pracy w wybrane weekendyOtwartość Umiejętność pracy w zespole Chęć nauki!Status studenta Oferujemy:Elastyczność pracy Miłą atmosferęSzkolenia Stawka godzinowa 23.50zl
Poszukujemy osoby na stanowisko:Doradcy Klienta w Salonie Jubilerskim Jubiler Rubin w Kolbuszowej Galeria Nad Nilem.Oferujemy:Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,Praca w pełnym wymiarze godzin w oparciu o elastyczny grafik.Praca na zastępstwo z możliwością pracy stałej.Wsparcie w początkowym okresie pracy,Szkolenia produktowe i sprzedażowe rozwijające kompetencje,Wymagamy:Wysokiej kultury osobistej,Łatwości w nawiązywaniu pozytywnych kontaktów z klientami,Uczciwości i komunikatywności,Umiejętność organizacji pracy,Jubiler Rubin to firma jubilerska działająca na rynku od 20 lat. Posiadamy sieć salonów jubilerskich, w których sprzedajemy biżuterię złotą, srebrną, pierścionki zaręczynowe, zegarki i dewocjonalia. Wykonujemy obrączki ślubne oraz pełen wachlarz usług jubilerskich, a także usługi grawerskie. Wykonujemy biżuterię złotą z powierzonego materiału.Zapraszamy do składania CV wraz ze zdjęciem przez OLX. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Sieć sklepów z e-papierosami Chmurzymy.eu Vape Shop poszukuje na stanowisko Sprzedawca - doradca klienta do sklepu stacjonarnego w Jarosławiupraca dodatkowa około 60h miesięcznie - praca głównie w soboty i sporadycznie pojedyncze dni w tygodniuPraca od zaraz! Mile widziani studenci lub uczniowie.Oczekujemy:komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktówdyspozycyjnościznajomości tematyki e-papierosów - min. podstawowa wiedza (prosimy o informację na ten temat w zgłoszeniu)odpowiedzialności i sumiennego podejścia do pracyzaangażowania w pracyOferujemy:stałą pracę na podstawie umowyatrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja/premia)świetną atmosferę pracy w młodym zespoleciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmiezapewniamy szkolenieDo obowiązków podczas pracy w naszym salonie będzie należało:obsługa klienta, pomoc w wyborze produktów, sprzedażdbanie o ekspozycję i czystość w sklepieprzyjmowanie dostaw towarówrozpatrywanie reklamacjiprowadzenie fanpage sklepu na facebookskładanie zamówieńCV wraz ze zdjęciem oraz klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w celach rekrutacji prosimy przesyłać poprzez załącznik.CV prosimy przesyłać wyłącznie poprzez OLX.
Centrum Neurosensoryczne zatrudni :Fizjoterapeutę/ FizjoterapeutkęPedagoga specjalnegoOligofrenopedagogaLogopedę/Neurologopedę
Opis oferty pracyArmatis to międzynarodowe środowisko ludzi z pasją i zaangażowaniem! Dołącz do naszego zespołu i rozwiń swoją karierę w przyjaznej atmosferze, w firmie ze stabilną pozycją na rynku międzynarodowym. Nie musisz znać się na bankowości. Interesujesz nas Ty, Twoje kompetencje i determinacja, a nie tylko doświadczenie, które posiadasz. Szukamy pełnych energii, ciekawych świata ludzi, którzy dzięki swoim talentom i ambicjom staną się częścią naszego zespołu. Niepowtarzalny klimat, wsparcie całego zespołu oraz stabilność zatrudnienia to obok dobrych zarobków i benefitów pozapłacowych tylko niektóre z profitów płynących z pracy w naszej firmie. Szkolenie oraz początkowa praca w biurze w Stalowej Woli. Po wdrożeniu możliwa praca hybrydowa bądź zdalna. Czym będziesz się zajmować? Umawianiem spotkań dla bankierów jednego z największych banków w Polsce (ciepła baza). Co zyskujesz? Stabilne i punktualne wynagrodzenie oraz system premiowy; Ciekawe wyzwania i profesjonalne szkolenie prowadzone przez naszych doświadczonych trenerów; Pracę w nowoczesnym, klimatyzowanym biurze; Za zgodą kierownika możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia; Szansę na rozwój i awans; Pracę w firmie, która znalazła się na liście Forbes TOP 300 najlepszych pracodawców 2022 roku. Nasze oczekiwania: Wykształcenie minimum średnie; Biegła znajomość języka polskiego; komunikatywność; Dokładność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań; Mile widziane doświadczenie na infolinii; Umiejętność obsługi komputera; Dyspozycyjność minimum 140 godz. w miesiącu. Daj się poznać i wyślij swoją aplikację, by omówić szczegóły! Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/
Opis oferty pracyZakres obowiązków: Nadzór nad systemami zabezpieczeń technicznych CCTV, Współpraca z klientami w zakresie udzielania wsparcia technicznego. Wymagania: Znajomość środowiska informatycznego, Dyspozycyjność, Prawo jazdy kategorii B. Oferujemy: Pracę w ugruntowanej firmie na rynku, Narzędzia dostosowane do stanowiska pracy.

Opis oferty pracyUstawiacz Maszyn Wtryskowych Bez doświadczenia Masz doświadczenie w pracy na produkcji? Szybko się uczysz? Jesteś gotowy do pracy w systemie 3 zmianowym? Jako Ustawiacz maszyn wtryskowych zajmiesz się: • Optymalizacją procesów wtrysku • Reagowaniem na problemy jakościowe w trakcie produkcji • Wymianą form zgodnie z planem produkcyjnym • Nadzorowaniem prawidłowej pracy form i maszyn • Prowadzeniem dokumentacji produkcyjnej W zamian otrzymasz: • Umowę o pracę • Widełki wynagrodzenia 4500 - 6500 zł brutto • Pracę w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do piątku • Ubezpieczenie na życie • Kartę Multisport • Pakiet socjalny (paczki na święta) Wyślij swoje CV ub zadzwoń: 501 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Zatrudnienie wspomagane szansą na pracę!” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na 3 miesięczny staż zawodowy na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy. Zakres obowiązków: - Sporządzanie przeglądów akt, - Przepisywanie pism, wypisywanie zawiadomień do stron, - Obsługa faxu, kserokopiarki, skanera, - Dołączanie akt do wokand, - Porządkowanie materiału aktowego, - Pomoc w sekretariacie. Miejsce odbywania stażu: Mielec Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, • pozostawanie bez zatrudnienia, • w wieku aktywności zawodowej, • zamieszkiwanie na terenie województwa podkarpackiego. Zapewniamy: • 3 miesięczny staż zawodowy od zaraz – 2006,18 zł (brutto)/mies. • oferujemy wsparcie m.in. doradcy zawodowego, prawnika, pośrednika pracy oraz trenera pracy. Wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia, możliwość realizacji innych szkoleń oraz staży zawodowych. Za udział w projekcie nie ponosisz żadnych kosztów. Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :) Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz informacji o orzeczeniu na adres mailowy.
Aktualnie dla naszego Klienta - wiodącego, europejskiego producenta aluminiowych odlewów piaskowych, poszukujemy pracownika produkcji z funkcją koordynatora. Zakres obowiązków Obróbka odlanych form – obsługa piły do metalu, szlifierki Wizualna kontrola jakości odlanych form Prowadzenie wstępnych szkoleń stanowiskowych oraz koordynowanie grupą pracowników polskojęzycznych Pełnienie roli tłumacza Wymagania Dobra znajomość języka niemieckiego Prawo jazdy kat. B Gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym Doświadczenie w pracy na produkcji w podobnej branży Mile widziane doświadczenie na stanowisku koordynatora. Oferujemy Wzrastająca stawka od 14,00 - 20,51€ brutto/h (w zależności od stażu pracy) Podany zarobek netto (2150 €) dotyczy I grupy podatkowej Dodatek funkcyjny w formie comiesięcznej premii (150 €) Dodatki zmianowe za pracę w godzinach nadliczbowych, w niedziele, dni świąteczne Wynagrodzenie w € lub w PLN Bezpłatne zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym Zatrudnienie na polskiej umowie zawieranej z agencją pracy Trenkwalder Miejsce pracy: Villingen-Schwenningen, Niemcy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Szczegóły pod numerem: 69*******13.Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Co zrobić żeby zacząć?Jeżeli masz tylko własny lub wynajmowany; skuter, rower, samochód aplikuj i zacznij zarabiać jeszcze tego samego dnia! Oferujemy konkurencyjne stawki do 7000 zł brutto miesięcznie!Wystarczy, że podpiszesz umowę z jednym z naszych partnerów flotowych - to Ty wybierasz.Rejestracja online | Szybki start | Wysokie zarobki Dołączając do nas możesz liczyć na:Wysokie zarobki - oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie do 7000 zł brutto miesięcznie!Ubezpieczenie - w trakcie wykonywania zamówieńStałe wsparcieDodatkowe programy lojalnościowe oferowane przez naszych partnerów flotowychMożliwość wynajmu pojazdu od jednej z polecanych przez nas firmProgram poleceń, poleć znajomego i zgarnij dodatkową gotówkę! Twój znajomy jeździ skuterem, albo samochodem lub rowerem? Poleć go i zgarnij dodatkowe wynagrodzenie!Elastyczne godziny pracyBonus za pracę w deszczu Czego wymagamy? Lista jest bardzo krótka: komunikatywna znajomość polskiego, smartfon, własny pojazd (rower, skuter lub samochód) i entuzjazm! Zapewniamy resztę potrzebnych narzędzi. Otrzymacie od nas całe niezbędne wyposażenie, plecak, powerbank, uchwyt na telefon! Chciałbyś dowiedzieć się więcej? Wypełnij nasz krótki interaktywny formularz i bądź o krok bliżej swojej nowej pracy!
Witam, Poszukuję osoby do pracy na stanowisko lakiernika trumien. Mile widziane doświadczenie w lakierowaniu, lecz nie jest ono wymagane. Jeśli występuje chęć do pracy wszystkiego można się nauczyć.
Opis oferty pracySzukamy osoby dyspozycyjnej do podjęcia pracy w sklepie AGD/RTV, główne zadania to - prace magazynowe i porządkowe takie jak: • umieszczanie zapasu towaru we właściwym miejscu (sklep, magazyn), • wystawianie towaru na ekspozycję, • dodatkowe oznaczanie towarów, • układanie towarów i opakowań na odpowiednich regałach, • segregowanie i układanie zabezpieczeń, Oferta: • Umowa zlecenie • Stawka 25 zł | brutto/h • Tarnobrzeg Proszę o przesłanie SMS'a o treści "TARNOBRZEG"
Opis oferty pracyOpis oferty pracy Twój zakres obowiązków - przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń na platformach społecznosciowych - bezpośrednia, bieżąca obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych: udzielanie odpowiedzi na pytania, wdrażanie do obsługi systemów -wparcie techniczne Klientów -utrzymywanie kontaktów z klientami - zarządzanie aplikacjami kandydatów (pozyskiwanie zgód RODO od kandydatów, przekazywanie aplikacji do klientów itp.) - przygotowywanie raportów i podsumowań dla Klientów Co oferujemy? - Praca odbywa się na podstawie UMOWY - Wysokie wynagrodzenia - 2500 - 8000 PLN miesięcznie - uzależnione od zaangażowania - Wypłaty 2 razy w miesiącu na konto bankowe - Pracę zdalną, nie musisz wychodzić z domu - Narzędzia oraz gotowe szkolenia dla osób bez doświadczenia - Szkolimy od A do Z - Regularne szkolenia online - Elastyczne godziny pracy - Możliwość pracy w formie dodatkowej lub stałej - Świetną atmosferę oraz wsparcie całego zespołu Uwaga ! Nie wymagamy doświadczenia Nie wymagamy rozmów telefonicznych / spotkań na żywo / rozmów na kamerze Nie wymagamy inwestycji Wymagania Ukończone 18 lat Obywatelstwo polskie Aktualne zamieszkanie na terenie Polski Komputer lub smartfon z dostępem do internetu Sumienność, zaangażowanie i chęć do rozwoju Opis Stanowiska: Działania promocyjne produktów najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku Nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi Klientami Obsługa Klienta Tworzenie narzędzi reklamowych Praca odbywa się w 100% w internecie. Rozmowy telefoniczne nie są wymagane. Możliwość atrakcyjnych zarobków: Na początek około 2 500 - 3500 PLN miesięcznie, pracując po 5-6 godziny dziennie bez inwestycji. U nas nie ma górnej granicy zarobków dlatego już po około 2-3 miesiącach masz możliwość zarobków - 5 000 PLN a w kolejnych miesiącach - 8000 PLN i więcej miesięcznie. Wszystko uzależnione od Twojego zaangażowania️ Napisz do mnie prywatną wiadomość z informacją w jakiej sprawie się kontaktujesz. Przedstawię Ci szczegóły oraz umówimy się na wstępną rozmowę