Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
mToilet Spółka z o.o. to firma specjalizująca się w wynajmie i serwisie mobilnych kabin sanitarnych oraz wynajmie kontenerów i ogrodzeń tymczasowych. Jesteśmy przedsiębiorstwem powstałym w 100% na bazie polskiego kapitału, które świadczy najwyższej jakości usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań z zakresu mobilnych zabezpieczeń sanitarnych.Przedstawiciel handlowyCo będzie należało do Twoich obowiązków?Realizowanie strategii sprzedaży Naszych produktów,Rozwijanie sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientów,Analizowanie potrzeb klientów - doradztwo, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych,Uczestnictwo w negocjacjach handlowych, przygotowanie ofert i kalkulacji,Współpraca z innymi zespołami w firmie,Monitorowanie i windykowanie należności finansowych klientów,Monitorowanie działań konkurencji oraz aktualnych trendów w branży,Utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy,Praca w terenie. Czego od Ciebie oczekujemy ?Pozytywnego nastawienia do ludzi i zadań,Umiejętności łatwego komunikowania się i nawiązywania kontaktów,Determinacji i zaangażowania w realizacji założonych celów,Umiejętności samodzielnego działania, zaangażowania i systematyczności,Wykształcenia min. średniego, czynnego prawa jazdy kat. BZnajomości technik sprzedaży,Mile widziane: doświadczenie związane z pracą w terenie Co my oferujemy?Umowę o pracę na pełny etat od pierwszego dnia pracy,Wynagrodzenie zawsze na czas oparte o podstawę i system premiowyPełne wdrożenie do pracy, wsparcie ze strony Kierownika, przyjaznych ludzi, którzy chętnie podzielą się swoją wiedząDobre i sprawne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy również do użytku prywatnegoAtrakcyjny pakiet benefitów (m. in. prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, ubezpieczenie grupowe)„Kupę” pozytywnej energii uzupełnianą najlepszą kawą wypitą w koleżeńskiej atmosferze Abyśmy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w dokumencie CV dla celu uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym na stanowisko, na które aplikujesz, proszę wstawić następującą klauzulę w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne aczkolwiek ich nie podanie uniemożliwi nam przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.Jeśli chcesz, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane przez mToilet również w celu PRZYSZŁYCH PROCESÓW REKRUTACJI, proszę wstawić następującą klauzulę w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych.
Akademia Kształcenia Kadr – jesteśmy firma szkoleniową która będziemy otwierać swój oddział w RzeszowieW związku z rozbudową działu sprzedaży, poszukujemy pracowników na stanowisko:Menadżer działu sprzedaży Miejsce pracy: Rzeszów,Twoim głównym zadaniem będzie Koordynacja zespołu sprzedażowego w dwóch lokalizacjach. łącznie około 10 os. Osoby z poza Rzeszowa z działu aktualnie pracuje w formie zdalnej Pełne wsparcie nowych osób przy wdrożeniu Pomoc przy fonizacji klientów kluczowych Krewnie produktów szkoleniowych i ich rozwój odpowiadając na potrzeby klientów Jeśli:- masz za sobą doświadczenie sprzedażowe i chcesz dalej rozwijać się w tym obszarze,- potrafisz budować długotrwałe relacje,- lubisz i potrafisz rozmawiać z klientami za pomocą telefonu,- jesteś osobą pogodną i optymistycznie nastawioną do życia i ludzi,- posługujesz się pakietem MS Office (głównie Word i Excel),Zapraszamy Cię do przesłania aplikacji i spotkania się z nami na rozmowie rekrutacyjnej.Doświadczenie w branży szkoleniowej będzie dodatkowym atutem.Co chcemy Ci zaoferować:- umowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem,- atrakcyjny system prowizyjny związany z wynikami sprzedaży,- realizację ciekawych projektów,- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze na Lidera,- kartę MULTI SPORT,- tort w urodziny dla Ciebie i każdego członka zespołu, Zapraszamy do przesłania aktualnej aplikacji !!!
Poszukujemy: studentów, uczniów, pełnoetatowych mam, osób które pracują na etacie i chce sobie dorobić do domowego budżetu lub osób które chcą pracować zdalnie i zmienić coś swoim życiu.W związku z prężnie rozwijającym się zespołem, szukamy chętnych do nawiązania KRÓTKIEJ, bądź DŁUGOTERMINOWEJ współpracy. Zostawiając wiadomość masz gwarancję odpowiedzi w ciągu kilku minut. Nie musisz czekać kilka dni na odpowiedź zwrotną.Nie musisz mieszkać w podanej lokalizacji.Pracę można traktować jako dodatek do etatu, studiów czy dalszej nauki w szkole, ale wysokie zarobki, które można osiągnąć mogą pozwolić potraktować to jakoJEDYNE i STAŁE źródło dochodu, co za tym idzie, że inflacja i drożyzna dla nikogo nie będzie odczuwalna.Dlaczego to idealna praca dla Ciebie?· Nie zatajamy żadnych informacji· Uczciwie podchodzimy do każdego kandydata· Technologicznie jesteśmy numerem jeden na rynku· Setki zadowolonych osób i pozytywnych opinii· Możliwość rezygnacji w każdym momencie bez konsekwencjiCO OFERUJEMY:· Tygodniówki - pewne wypłaty co tydzień, bezpośrednio na konto bankowe, 4 razy w przeciągu miesiąca!· Praca w pełni zdalna - możliwość pracowania bez wychodzenia z domu, bądź z jakiegokolwiek miejsca na ziemi.· elastyczny czas pracy - Ty decydujesz kiedy i ile chcesz pracować! Możesz pracować codziennie lub w wybrane dni o dowolnej porze.· pełne wsparcie zespołu 24/7 - pomoc na każdym kroku, nasz dział pomocy działa całą dobę i na każde pytanie otrzymasz merytoryczną odpowiedź.· działamy w branży bezinwestycyjnej - NIE musisz inwestować pieniędzy aby zarabiać, branża w której działamy, czyli branża finansów internetowych nie wymaga od Ciebie inwestycji! Więc możesz tylko zyskać.· pełen pakiet szkoleń online - prowadzimy za rękę od a do z, na każdym kroku.· nie musisz mieć doświadczenia - uczymy od podstaw, każdy z naszego zespołu startował z tej samej pozycji co Ty, czyli bez totalnego doświadczenia· UWAGA· Nie działamy w żadnym marketingu wielopoziomowym MLM· Nie wymagamy rozmów telefonicznych· Nie wymagamy jeżdżenia po ludziach· Nie wymagamy spotkań na kamerze· Nie piszesz po znajomych czy rodzinie· Nikogo na nic nie musisz namawiać· Nie musisz wstawiać żadnych postów na swoje portale społecznościoweWymagania:· ukończone 18 lat· obywatelstwo polskie ze względu na prawny charakter działania· komputer lub smartfon z dostępem do internetu· obsługa komputera/smartfona na poziomie podstawowym· motywacja do pracy i osiągania wysokich wynikówKONKRETY - NA CZYM POLEGA PRACA?· Twoim głównym zadaniem będzie pomoc ludziom na wirtualnym czacie, za pomocą gotowych wiadomości i przygotowywanych przez nas formułek tworzonych na bazie kilkuletnich doświadczeń· Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie kopiuj - wklej do stałej bazy klientów oraz działanie na gotowych materiałach.· obsługa klienta i pomoc online,· "Reklama Produktu" - Samą reklamą zajmuję się za Ciebie ktoś inny, twoim zadaniem będzie umawianie spotkań, odpisywanie na wiadomości oraz pomoc techniczna.Ile można zarobić?:· Na początku stawka może się wahać między 3200, a 5600zł, ale to wszystko zależy od Ciebie i Twojego zaangażowania. Jeśli poświęcisz więcej pracy i czasu tak kwota może być tylko wyższa.· Nie wymagamy od Ciebie żadnej inwestycji!· Praca jest w 100% legalna, rozliczamy się co miesiąc z Urzędem Skarbowym!PODCZAS SAMEGO SZKOLENIA MOŻESZ Z ŁATWOŚCIĄ ZAROBIĆ CONAJMNIEJ 500 ZŁOTYCH.ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!(natomiast jeśli oferta jest widoczna to znaczy, że mamy jeszcze dla Ciebie miejsce)ZAPRASZAM DO KONTAKTU!(poprzez kliknięcie przycisku "aplikuj") lub (napisz wiadomość na OLX). Jeśli nie akceptujemy formy kontaktu opisanej w wymogach w treści ogłoszenia proszę nie pisać wiadomości i nie aplikować.
Poszukujemy: studentów, uczniów, pełnoetatowych mam, osób które pracują na etacie i chce sobie dorobić do domowego budżetu lub osób które chcą pracować zdalnie i zmienić coś swoim życiu.W związku z prężnie rozwijającym się zespołem, szukamy chętnych do nawiązania KRÓTKIEJ, bądź DŁUGOTERMINOWEJ współpracy. Zostawiając wiadomość masz gwarancję odpowiedzi w ciągu kilku minut. Nie musisz czekać kilka dni na odpowiedź zwrotną.Nie musisz mieszkać w podanej lokalizacji.Pracę można traktować jako dodatek do etatu, studiów czy dalszej nauki w szkole, ale wysokie zarobki, które można osiągnąć mogą pozwolić potraktować to jakoJEDYNE i STAŁE źródło dochodu, co za tym idzie, że inflacja i drożyzna dla nikogo nie będzie odczuwalna.Dlaczego to idealna praca dla Ciebie?· Nie zatajamy żadnych informacji· Uczciwie podchodzimy do każdego kandydata· Technologicznie jesteśmy numerem jeden na rynku· Setki zadowolonych osób i pozytywnych opinii· Możliwość rezygnacji w każdym momencie bez konsekwencjiCO OFERUJEMY:· Tygodniówki - pewne wypłaty co tydzień, bezpośrednio na konto bankowe, 4 razy w przeciągu miesiąca!· Praca w pełni zdalna - możliwość pracowania bez wychodzenia z domu, bądź z jakiegokolwiek miejsca na ziemi.· elastyczny czas pracy - Ty decydujesz kiedy i ile chcesz pracować! Możesz pracować codziennie lub w wybrane dni o dowolnej porze.· pełne wsparcie zespołu 24/7 - pomoc na każdym kroku, nasz dział pomocy działa całą dobę i na każde pytanie otrzymasz merytoryczną odpowiedź.· działamy w branży bezinwestycyjnej - NIE musisz inwestować pieniędzy aby zarabiać, branża w której działamy, czyli branża finansów internetowych nie wymaga od Ciebie inwestycji! Więc możesz tylko zyskać.· pełen pakiet szkoleń online - prowadzimy za rękę od a do z, na każdym kroku.· nie musisz mieć doświadczenia - uczymy od podstaw, każdy z naszego zespołu startował z tej samej pozycji co Ty, czyli bez totalnego doświadczenia· UWAGA· Nie działamy w żadnym marketingu wielopoziomowym MLM· Nie wymagamy rozmów telefonicznych· Nie wymagamy jeżdżenia po ludziach· Nie wymagamy spotkań na kamerze· Nie piszesz po znajomych czy rodzinie· Nikogo na nic nie musisz namawiać· Nie musisz wstawiać żadnych postów na swoje portale społecznościoweWymagania:· ukończone 18 lat· obywatelstwo polskie ze względu na prawny charakter działania· komputer lub smartfon z dostępem do internetu· obsługa komputera/smartfona na poziomie podstawowym· motywacja do pracy i osiągania wysokich wynikówKONKRETY - NA CZYM POLEGA PRACA?· Twoim głównym zadaniem będzie pomoc ludziom na wirtualnym czacie, za pomocą gotowych wiadomości i przygotowywanych przez nas formułek tworzonych na bazie kilkuletnich doświadczeń· Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie kopiuj - wklej do stałej bazy klientów oraz działanie na gotowych materiałach.· obsługa klienta i pomoc online,· "Reklama Produktu" - Samą reklamą zajmuję się za Ciebie ktoś inny, twoim zadaniem będzie umawianie spotkań, odpisywanie na wiadomości oraz pomoc techniczna.Ile można zarobić?:· Na początku stawka może się wahać między 3200, a 5600zł, ale to wszystko zależy od Ciebie i Twojego zaangażowania. Jeśli poświęcisz więcej pracy i czasu tak kwota może być tylko wyższa.· Nie wymagamy od Ciebie żadnej inwestycji!· Praca jest w 100% legalna, rozliczamy się co miesiąc z Urzędem Skarbowym!PODCZAS SAMEGO SZKOLENIA MOŻESZ Z ŁATWOŚCIĄ ZAROBIĆ CONAJMNIEJ 500 ZŁOTYCH.ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!(natomiast jeśli oferta jest widoczna to znaczy, że mamy jeszcze dla Ciebie miejsce)ZAPRASZAM DO KONTAKTU!(poprzez kliknięcie przycisku "aplikuj") lub (napisz wiadomość na OLX). Jeśli nie akceptujemy formy kontaktu opisanej w wymogach w treści ogłoszenia proszę nie pisać wiadomości i nie aplikować.
Firma Dobrowolscy Sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisku:PRACOWNIK OCHRONY MIENIAMiejsce pracy: Wadowice Górne ZAKRES OBOWIĄZKÓW:· Monitorowanie terenu obiektu oraz jego ochrony· Reagowanie na sytuacje awaryjne i niebezpieczne· Przeprowadzanie regularnych patroli· Kontrola wejść i wyjść osób oraz pojazdów· Czynna współpraca z innymi działami w firmie oraz dostawcami i kurieramiWYMAGANIA:· Wysoka kultura osobista· Znajomość przepisów dotyczących ochrony mienia· Odpowiedzialność i sumienność· Prawo jazdy kat. BOFERUJEMY:· Umowę o pracę na pełny etat· Pracę na III zmiany· Szeroki pakiet benefitów takich jak:-darmowe drugie śniadania (produkty firmowe, drożdżówki, dania gotowe, warzywa, owoce, sery, kawa, herbata)-zakładowy fundusz świadczeń socjalnych-grupowe ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna współfinansowana przez pracodawcę-upominki urodzinowe-dofinansowania do kolonii dzieci-pożyczki zakładowe na preferencyjnych warunkach-program poleceń pracowniczych (1 polecona osoba – 1600zł)-karta rabatowa do sklepu familijnego ze zniżką 10% na produkty firmowe-karta Medicover sport-bony na święta-konkursy dla pracowników z atrakcyjnymi nagrodami-paczki dla dzieci-wyprawka dla maluszka· Wsparcie indywidualnego opiekuna podczas procesu wdrożenia· Możliwość pracy od zarazOsoby zainteresowane pracą, prosimy o przesyłanie CV z klauzulą dotyczącą wrażania zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.Więcej informacji na temat firmy, naszej kultury organizacyjnej, a także wartości którymi się kierujemy znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
PRACOWNIK GRUPY INTERWENCYJNEJ REGION: Rzeszów, Mielec, Dębica Zakres obowiązków: • natychmiastowe podejmowanie interwencji po uzyskaniu sygnału z centrum monitoringu, • podjazdy kontrolne pod obiekty chronione w celu sprawdzenia stanu prawidłowego zabezpieczenia, • wykonywanie czynności związanych z ochroną fizyczną mienia. Wymagania: • zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, • decyzja dopuszczenia do posiadania broni, • niekaralność, • prawo jazdy kat. B, • dyspozycyjność, • umiejętność działaniach w sytuacjach stresowych. Oferujemy: • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • praca w systemie 24h, • dogodny system zmian, • umowa zlecenie.
Sklepy spożywcze FRAC w Rzeszowie na ul. Bohaterów 5, na ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 14, na ul. Pelczara 6c i na ul. Solarza 19a zatrudnią kasjera-sprzedawcę, pracownika stoiska piekarniczego i pracownika stoiska mięsnego.Oferujemy:-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat),- wynagrodzenie: płaca zasadnicza plus premia,-bony towarowe,-możliwość przyuczenia.Zakres obowiązków:-krojenie i pakowanie wędlin, serów i mięsa, obsługa klientów,wykładanie produktów na lady chłodnicze (pracownik stoiska mięsnego),-krojenie i pakowanie pieczywa, wypiekanie bułek, chlebków i różnego rodzaju przekąsek, ważenie ciasteczek, obsługa klientów (pracownik stoiska piekarniczego),-obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towarów oraz dbanie o ich prawidłową ekspozycję (kasjer-sprzedawca),-przyjmowanie i wykładanie towarów, sprawdzanie zgodności dostaw z zamówieniem, obsługa kasy fiskalnej,prowadzenie gospodarki magazynowej (magazynier-kasjer),-drobne prace porządkowe.Wymagania:-książeczka do celów epidemiologiczno -sanitarnych,-dyspozycyjność (praca zorganizowana jest w systemie dwuzmianowym oraz w weekendy),-mile widziane doświadczenie w pracy w handlu.Prosimy o wysyłanie CV przez portal ogłoszeniowy.Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ” (zgodnie z przepisami ustawy z dn. 10. 05. 2018 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 ).( podpis kandydata do pracy )Jeżeli CV zawiera zdjęcie prosimy o zamieszczenie klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wizerunkowych do budowania pozytywnego wizerunku Administratora w przestrzeni publicznej i mediach ” . ( zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. )( podpis kandydata do pracy )Jeżeli chce Pani / Pan, aby jego CV było wykorzystane dla potrzeb przyszłych rekrutacji proszę o dopisanie klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji ” ( zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. Dz. Urz. UE L 119 z 04. 05. 2016 )( podpis kandydata do pracy )Administratorem danych jest Frac Sp. z o.o. i Frac Detal Sp.z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, kod pocztowy 35-959-Rzeszów, ul. Lwowska 6. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią / Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Dane osobowe są przetwarzane w celu pozyskania nowych pracowników ( art.6 ust .1 lit. f RODO ) przez okres niezbędny do zapełnienia wolnych wakatów, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. Ma Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przez jej cofnięciem ; ( jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody ). Odbiorcą Pani / Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi informatyczne, telekomunikacyjne, prawne, z zakresu rachunkowości. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974r . Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Ma Pani / Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani / Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27. 04. 2016r.
Firma MKT SERWIS - ASO SKODA, VW, KIA poszukuje kandydata na stanowisko:INFORMATYK, LOKALNY ADMINISTRATOR SYSTEMU IT / HELPDESK ITObowiązki:- Monitorowanie i administrowanie infrastrukturą sieciową i urządzeniami sieciowymi- Utrzymywanie i monitorowanie systemów i sieci komputerowych- Odpowiadanie na zgłoszenia techniczne od innych współpracowników w ramach organizacji- Wsparcie innych użytkowników komputerów i drukarek w codziennych problemach- Instalacja, konfiguracja i utrzymywanie systemów komputerowych- Reagowanie na problemy, naprawa istniejących środowisk i zapobieganie ich ponownemu wystąpieniu- Aktywny udział w projektowaniu i tworzeniu systemów i środowisk- Zarządzanie serwerami i monitorowanie ich prawidłowej pracyOdpowiedzialność za prawidłowe zabezpieczenia danych (backup) Wymagania:- Doświadczenie w obszarze administrowania systemami i sieciami komputerowymi.- Znajomość technologii informatycznych i narzędzi z nimi związanych.- Umiejętność rozwiązywania problemów i elastyczność w podejściu do zmieniających się sytuacji.- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.- Zainteresowanie technologią i chęć ciągłego rozwoju zawodowego.- Mile widziane prawo jazdy kategorii BOferujemy:- Interesującą i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie- Możliwość zdobycia doświadczenia- Wysokie standardy i profesjonalizm otoczenia- Praca w zakładzie o ugruntowanej pozycji- Praca w miłym środowisku i przyjemnej atmosferze- Atrakcyjne zarobkiOsoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV (wraz ze zdjęciem), drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry(at)mktserwis.pl z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zwartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu bieżącej i przyszłych rekrutacji prowadzonej przez P.U.H. MKT Serwis Maziarz Sp. Jawna na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Administratorem danych jest P.U.H. MKT Serwis Maziarz Sp. Jawna z siedzibą w 39-300 Mielec, Wola Mielecka 592. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerw ca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.”Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.
Przyjmę do pracy na docieplenia budynków osoby z doświadczeniem. prace ogólnobudowlane praca cały rok bez delegacji .praca podkarpackie powiat Jarosław.Zawsze mile widziane prawo jazdy kat b Chęci do pracy w młodym zespole.praca w większości na domach prywatnych.Umowa o pracę
W związku z realizacją projektów spółka poszukuje pracownika :Wymagania:• wykształcenie wyższe lub w trakcie •umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia oraz wyciągania wniosków • umiejętność pracy w środowisku pakietu Microsoft Office • umiejętność dobrej organizacji pracy • doskonała komunikacja • kreatywność , prawo jazdy kategorii B " czynne " umiejętności graficzne oraz bardzo dobra obsługa FB, IG , stron www.Zakres obowiązków: • monitorowanie rezultatów projektu • nadzór nad jakością pracy wykładowców , podwykonawców • prowadzenie rozmów z uczestnikami • przygotowanie i przeprowadzanie wywiadów i ankiet • weryfikacja uczestnictwa w formach wsparcia uczestników szkoleń, edytowanie stron www, IG oraz FBMile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościOsoby zainteresowane podjęciem pracy na stanowisku specjalisty ds. monitoringu prosimy o przesłanie CV (wraz z klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych), do 28/01/2025 br.
Zatrudnimy specjalistę do sprzedaży usług w branży turystycznej:Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało: - pozyskiwanie klientów, firm, grup na imprezy in tegracyjne, - pozyskiwanie klientów indywidualnych na imprezy okolicznościowe: chrzciny, wesela, komunie, urodziny - nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami i reprezentowanie obiektu w terenie, - pomoc w zaplanowaniu i organizacji imprez i eventów - praca i promowanie obiektu w terenie, ale również przygotowywanie ofert i wycen dla klientów w biurze Ze swojej strony zapewniamy: - samochód i telefon służbowy - materiały reklamowe - wsparcie zespołu - miłą atmosferę - atrakcyjny system wynagrodzeń - umowa zlecenia w stabilnej firmie Od kandydata wymagamy samodzielności, wysokiej kultury osobistej, miłej aparycji i zdolności interpersonalnych. Wymagane prawo jazdy kat. B. Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie swojego CV poprzez portal olx. Z wybranymi osobami będziemy kontaktować się telefonicznie.
Na co dzień w naszym zespole:· aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,· realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,· wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,· budujesz i utrzymujesz długotrwałe relacje z klientami,· zapewniasz klientom profesjonalną obsługę na każdym etapie swojej pracy.To stanowisko może być Twoje, jeśli:· masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej lub obsłudze klienta,· angażujesz się w swoją pracę i dążysz do realizacji celów,· cechuje Cię otwartość na zmiany, samodzielność i komunikatywność,· potrafisz pracować zarówno indywidualnie, jak i w zespole,· masz wykształcenie średnie z maturą lub wyższe.Dodatkowo docenimy, jeśli:· masz doświadczenie w sprzedaży w sektorze finansowym.Dołączając do nas otrzymasz:· umowę o pracę,· stałe wynagrodzenie oraz premię,· atrakcyjny pakiet benefitów w tym kartę Multisport,· prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny,· szkolenia przygotowujące do realizacji zadań,· opiekuna, który sprawnie i skutecznie przeprowadzi Cię przez proces adaptacji,· możliwość rozwoju zawodowego i szansę na awans w ramach struktury Banku.
Salon z bielizną ESOTIQ w SANOKU poszukuje obecnie osoby na stanowisko: DORADCA KLIENTA - SPRZEDAWCAJesteś kobietą która nie lubi się nudzić i chce się rozwijać?Kochasz bieliznę i lubisz o niej rozmawiać?Mamy pracę dla Ciebie!Nauczymy Cię dobierać bieliznę, rozmawiać o niej i pięknie ją eksponować w salonie.Docenimy Twoją pozytywną energię i umiejętności sprzedażowe oferując atrakcyjny system motywacyjny.Damy Ci możliwość pracy w elastycznym wymiarze godzin, w świetnej atmosferze i możliwość rozwoju zgodnie z Twoimi predyspozycjami.Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku będzie należało:-aktywna i profesjonalna obsługa klienta-dbanie o ekspozycję produktów, wygląd i wizerunek salonu.-obsługa komputera , programu sprzedażowego ,oraz terminala płatniczego.-realizacja planów sprzedażowych OFERUJEMY:- Przez pierwsze trzy miesiące Umowa Zlecenie . Następnie Umowa o Pracę .- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy. ( Wynagrodzenie podstawowe + system premiowy )- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego. (szkolenia z braffitingu, obsługi klienta…)- Przyjazną atmosferę w pracy.CV ze zdjęciem proszę składać w odpowiedzi na to ogłoszenie , lub osobiście na naszym Salonie w Sanoku ul. Kościuszki 6 , 38-500 SanokProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Firma Rett-Pol od wielu lat zajmuje się głównie dystrybucją systemów zabezpieczeń elektronicznych oraz rozwiązań dla monitoringu wizyjnego.Nasza oferta jednak ciągle się poszerza i obejmuje coraz to nowe gałęzie nowoczesnych rozwiązań zwiększających komfort i bezpieczeństwo.Zapraszamy do zapoznania się z naszą stroną internetową: www.rettpol.plW związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy do naszego oddziału w Rzeszowie kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. sprzedaży.Zapraszamy zarówno branżowych weteranów jak i osoby chcące dopiero rozpocząć swoją karierę w zabezpieczeniach.Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje przede wszystkim:Nawiązywanie nowych kontaktów;Rozwijanie relacji z klientami;Tworzenie ofert handlowych;Współtworzenie i realizowanie planów sprzedaży;Uczestnictwo w spotkaniach handlowych i szkoleniach produktowych;Pomoc w organizowaniu szkoleń i różnych wydarzeń.Wymagania:Wykształcenie minimum średnie;Język angielski na poziomie pozwalającym przede wszystkim na zapoznawanie się np. z dokumentacją techniczną;Znajomość podstaw obsługi komputera i podstawowych programów biurowych (MS Windows, MS Office);Przede wszystkim musisz wykazywać się chęcią zdobywania nowej wiedzy oraz mieć to coś co pomoże Ci zostać dobrym handlowcem, z którym klienci będą chcieli rozmawiać;Wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne pomagające szybko i swobodnie nawiązywać kontakty z klientami, ale też z kolegami z pracy z którymi będziesz współpracował w ramach wspierającej się drużyny.Dodatkowe atuty:Fajnie jakbyś wykazał się znajomością branży zabezpieczeń oraz telewizji dozorowej z potwierdzeniem doświadczenia na podobnym stanowisku;Przyda Ci się doświadczenie na stanowisko handlowca itp., ale nie jest to konieczne, aby sprawdzić się w tej roli;Mile widziany jest komunikatywny poziom języka angielskiego, aby móc w miarę swobodnie obsługiwać od czasu do czasu klientów obcojęzycznych. Fajnie, jeśli będziesz gotów w razie potrzeby na podnoszenie swoich umiejętności językowych;Znajomość podstaw elektroniki – aby jeszcze łatwiej było Ci doradzić coś klientowi biorąc pod uwagę różne techniczne zależności;Prawo jazdy kat. B – żebyś czasem mógł odwiedzić klienta i na miejscu u niego ocenić jakie rozwiązania będą dla niego najodpowiedniejsze;Znajomość systemu Subiekt NEXO – ale nie martw się, jeśli go nie znasz, ponieważ obsługi tego programu wg naszych potrzeb i tak uczymy każdego od podstaw.Oferujemy:Niezbędne narzędzia pracy;Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z zagwarantowanym wynagrodzeniem podstawowym;Dodatkowa prowizja miesięczna - uzależniona jest ona bezpośrednio od Twoich wyników sprzedaży, więc warto się starać;Szeroki dostęp do szkoleń, konferencji i webinariów, gdzie będzie można poszerzać swoją wiedzę;Pracę w zgranym zespole profesjonalistów nakierowanych na realizację zadań;Ubezpieczenie zdrowotne;Kartę MultiSport.W treści CV, prosimy zamieścić poniższy fragment:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rett-Pol Bogusław Godlewski w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko
Szukamy Świrów Jak MYPrzedstawiciel Handlowy w ECO - Sfera Sp. z o.o. (Gwarancja absurdalnie dobrych prowizji i zdrowej dawki humoru)Czy czasem marzy Ci się:Wyjście z domu i poznawanie nowych ludzi… z korzyścią dla portfela?Pracować tak, żebyś w przerwie na kawę mógł(a) dyskutować o kolejnej egzotycznej wycieczce?Zarabiać tyle, że Twój bank zacznie się do Ciebie przytulać?Jeśli tak, to właśnie Ciebie szukamy! Powiedzmy to wprost: u nas prowizje wpadają szybciej niż ciekawskie komentarze Twojej cioci na FB.Co zyskasz, dołączając do naszego Zespołu?Najwyższe prowizje (10 000 – 15 000 zł w pierwszym miesiącu) – tak, to nie żart.Programy motywacyjne od pierwszego dnia (lubimy świeże pomysły i doceniamy je od razu).Dodatki do samochodów – bo każde auto zasługuje na troskliwego opiekuna.Karta paliwowa za wyniki – tankuj i jedź, dokąd poniesie Cię sukces (może na drugi koniec Polski, może do spożywczaka 200 m dalej).Szkolenia na każdym etapie – nie chcemy, żebyś czuł(a) się zagubiony(a) jak słoik w urzędowej szufladzie.Wycieczki zagraniczne raz na 3 miesiące – #teamIntegracjaNaPełnychObrotach.Możliwość rozwoju i awansu – bo wspinanie się po szczeblach kariery jest znacznie lepsze niż wspinanie się na drabinę bez asekuracji.Czego oczekujemy od Ciebie?Komunikatywności – chcemy, byś czarował(a) klientów swoją elokwencją (albo przynajmniej dał(a) im się polubić!).Punktualności – bądź tam, gdzie trzeba, wtedy, kiedy trzeba – nie jak pociągi PKP.Braku doświadczenia branżowego – tak, dobrze czytasz! Nauczymy Cię wszystkiego od zera.Jak aplikować?Jeśli czujesz, że to ogłoszenie jest pisane akurat do Ciebie (a podejrzewamy, że tak), to podejmij wyzwanie i prześlij nam swoje CV wraz ze zdjęciem.Wyślij, aplikuj, ratuj świat razem z nami (i przy okazji zarób trochę kasy). Zapraszamy!
OPISPoszukujemy dynamicznej i ambitnej osoby na stanowisko Przedstawiciela Handlowego. Jeśli masz pasję do sprzedaży i chcesz dołączyć do naszego zespołu, ta oferta jest dla Ciebie!Obowiązki:Odbywanie spotkań z osobami zainteresowanymi naszymi usługami.Przedstawianie oferty dostosowanej do potrzeb klientów na podstawie uzyskanych informacji.Tworzenie optymalnych ofert handlowych i podpisywanie umów z klientami.Wymagania:Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientami.Nastawienie na wyzwania i chęć zdobywania nowej wiedzy.Oczekiwanie od życia czegoś więcej niż 2000 zł - 3000 zł miesięcznie oraz niechęć do pracy w zamkniętych przestrzeniach.Dyspozycyjność.Prawo jazdy kategorii B.Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem.Jeśli spełniasz powyższe wymagania, nie zastanawiaj się i dołącz do naszego zespołu!Oferujemy:Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą i młodym zespołem.Atrakcyjne wynagrodzenie (10 000 zł - 30 000 zł).Samochód służbowy.Cotygodniowe szkolenia sprzedażowe.Możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości.Firma porządkowa zatrudni osobę do sprzątania pomieszczeń biurowych(Zakład pracy Chronionej)Miasto: Stalowa Wola, ul. KwiatkowskiegoGodziny pracy: od 5.00 do 12.00, od pon. do pt.GŁÓWNE ZADANIA:• utrzymanie porządku i czystości w zakładzie produkcyjnym: sprzątanie biur, serwis zaplecza socjalnego, serwis toalet, serwis szatni• inne prace porządkoweWYMAGANIA:• orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (Status Zakładu Pracy Chronionej)• wysoka kultura osobista• chęć do pracy oraz zaangażowanie• gotowość rozpoczęcia pracy od zaraz• pełnoletnośćOFERUJEMY:• umowę o pracę, wynagrodzenie: 4666,00 zł brutto/1 miesiąc• stabilną pracę• wsparcie KoordynatoraWysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
Opis firmy:Dołącz do Hebe - jednej z największych sieci drogerii w Polsce, należącej do Grupy Jerónimo Martins. Tu wszystko nabiera kolorów, a paleta produktów jest tak szeroka, jak paleta możliwości.Naszym fundamentem są ludzie, stawiamy na zaufanie, szacunek i otwartą komunikację. Dzięki temu budujemy silne i zaangażowane zespoły, które poprzez wspólną pracę kształtują naszą przyszłość. Każdego dnia mamy styczność z wyjątkowymi produktami. Dla wielu z nas kosmetyki to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. Stawiamy na wewnętrzny kapitał i budujemy świadomość możliwości, jakie daje firma. Dynamiczny wzrost i ekspansja Hebe to szansa na rozwój każdego z nas.Tworzymy piękniejszą rzeczywistośćOpis stanowiska: Zobacz, czym będziesz się zajmować Chcesz pracować z ludźmi? Dla nas piękno to ludzie! Dołącz do zespołu Hebe na umowę zlecenie. Jesteśmy Hebe – silnie rozwijającą się firmą od 2011 r. w branży beauty. Działamy w Polsce i w Europie– rozwijaj się z nami! Oferujemy m.in.: umowę o pracę, bez okresu próbnego, premie za dobre wyniki, kafeterię benefitów, kartę MULTISPORT i wiele innych!Tworzymy zgrany zespół, który zawsze może na siebie liczyć. To, co nas łączy to pasja do piękna i branży, w której działamy. Za co będziesz odpowiadać? Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki Kompletowanie zamówień e-commerce Sprawdź, jakich osób szukamy i co oferujemy Nasze wymagania i oferowane benefity Tak, jak my stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz Dobrze się czujesz w świecie kosmetyków (i chcesz go lepiej poznać) Angażujesz się w wykonywaną pracę i chcesz się rozwijać Benefity Umowa zlecenie Elastyczne godziny pracy Szeroka gama szkoleń (m.in. z kosmetologii i obsługi klienta) Praca w jednej z największych drogerii w Polsce
BOGATECO jest międzynarodową marką na rynku eCommerce w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Czechach, Słowacji i Węgrzech. Oferujemy klientom detalicznym regionalne i naturalne produkty głównie do ogrodu i domu. Współpracujemy z lokalnymi rzemieślnikami i producentami, kontrolując proces tworzenia produktów, które nierzadko są przez nas projektowane, dzięki temu jakość oferowanych przez nas produktów jest relatywnie wysoka.Niniejszym informujemy, że posiadamy wolne miejsca pracy w Rzeszowie na stanowisku:Specjalista ds. content marketingu w e-commerce oraz social media.Twój zakres obowiązków:Tworzenie i aktualizowanie opisów produktów na platformach marketplace i sklepie internetowym wraz z tworzeniem karty produktów. Dbanie o spójność oferty produktowej we wszystkich kanałach sprzedaży (sklep internetowy, platformy sprzedażowe).Zarządzanie treściami produktowymi: aktualizowanie opisów produktów oraz dbanie o spójność opisów w różnych kanałach sprzedaży. Wykorzystywanie odpowiednich słów kluczowych, by poprawić widoczność produktów w wynikach wyszukiwania.Analiza i poprawa treści: monitorowanie skuteczności treści produktowych oraz regularna analiza i poprawa jakości opisów.Dbanie o zgodność treści: przestrzeganie standardów jakości i stylu oraz zapewnianie zgodności opisów z cechami fizycznymi produktów.Tworzenie dodatkowych materiałów: przygotowywanie treści wspierających sprzedaż, takich jak przewodniki zakupowe, FAQ czy opisy kategorii oraz dbanie o prawidłowe nazwy produktów – zgodne ze standardami e-commerce.Monitorowanie i analiza trendów związanych z działaniami marketingowymi w Internecie.Rozwijanie stron, profili i grup w mediach społecznościowych.Koordynacja oraz samodzielne przygotowywanie interesujących treści (wideo, animacji, grafik) dopasowanych do różnych platform social media.Kreowanie nowych materiałów w social mediach zgodnie z bieżącymi trendami.Opracowanie planu rozwoju social mediów, poszukiwanie kreatywnych metod promocji. Kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Nasze wymagania:Obsługa sprzętu fotograficznego i filmowego.Umiejętność obsługi programów do obróbki zdjęć oraz tworzenia grafik (Corel, Photoshop, Canva).Umiejętność redagowania angażujących tekstów w sposób zwięzły i atrakcyjny.Umiejętność analizy danych, min: analizy efektywności treści, analizy konkurencji.Znajomość technik content marketingu i narzędzi do tworzenia angażujących treści.Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Pierwszą umowę podpisujemy na okres 1-3 miesięcy. Następnie, jeżeli po tym czasie obie strony będą zadowolone, zaproponujemy kolejną umowę.Wynagrodzenie uzgadniamy podczas rozmowy rekrutacyjnej, gwarantujemy wzrost wynagrodzeń.Możliwość doskonalenia swoich umiejętności i rozwoju zawodowego.Niezbędne narzędzia do pracy.Przyjazną i kreatywną atmosferę w doświadczonym zespole specjalistów.Rosnącą odpowiedzialność powierzanych zadań oraz niezależność w ich wykonywaniu.Realny wpływ na rozwój firmy.Długofalową współpracę.Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV+zdjęcie) w formie elektronicznej na adres: info[małpa]bogateco.eu Prosimy o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BOGATECO sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. [w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Odezwiemy się jedynie do wybranych osób.
Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonej księgowej lub doświadczonego księgowego do naszego klubu fitness z siedzibą w Jarosławiu posiadającą kilka placówek w regionie. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie księgowości firmy, w tym:Prowadzenie KPIR (docelowo pełna księgowość) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze znajomością aktualnych przepisów ustaw i ulg podatkowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych.Nadzór nad dokumentacją finansową i księgową.Obsługa kadrowa pracowników na umowach zlecenie i o pracę. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, takimi jak urzędy skarbowe czy ZUS.Analiza finansowa działalności klubu oraz doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów.Wymagania:Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku księgowej/księgowego, preferowane w branży fitness lub pokrewnej.Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości.Umiejętność obsługi programów księgowych oraz pakietu MS Office.Dokładność, sumienność oraz umiejętność analitycznego myślenia.Dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie/ o pracę w wymiarze 1/2 etatu.Pracę hybrydową zarówno w biurze jak i w siedzibie firmy. Elastyczne godziny pracy. Przyjazną atmosferę pracy. Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego wraz z propozycją współpracy i wynagrodzenia miesięcznego. Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W związku z dynamicznie rozwijającym się zespołem, szukamy osób chętnych do nawiązania KRÓTKIEJ lub DŁUGOTERMINOWEJ współpracy. Zostawiając wiadomość masz gwarancję szybkiej odpowiedzi . Nie musisz czekać kilka dni na odpowiedź zwrotną.Nie musisz mieszkać w podanej lokalizacji!Zarobek można traktować jako dodatek do etatu, studiów czy dalszej nauki w szkole, ale wysokie zarobki, które można osiągnąć mogą pozwolić potraktować to jako JEDYNE i STAŁE źródło dochodu, co za tym idzie, że inflacja i drożyzna dla nikogo nie będzie odczuwalna.UWAGA!Nie będziemy mydlić oczu, że na start zarobisz miliony i będziesz spał na pieniądzach! Widełki zarobkowe, które zamieściłem w ogłoszeniu są orientacyjne, jednak jak najbardziej możliwe, choć są to niskie kwoty w porównaniu z zarobkami niektórych z nas. Wszystko zależy od indywidualnego zaangażowania!Nie działamy w żadnym marketingu wielopoziomowym MLMNie ma potrzeby publikowania postów w sieciach społecznościowychNie piszesz po znajomych czy rodzinieNie wymagamy jeżdżenia po ludziachNie wymagamy spotykania się przed kamerąNie wymagamy doświadczenia, prowadzimy za rękę od A do Z,Nie wymagamy żadnej inwestycji finansowej,Nie wymagamy od osób żadnych danych poufnych, nie jesteśmy instytucją zbierającą ani przetwarzającą dane.CO OFERUJEMY:Tygodniówki – pewne wypłaty w każdym tygodniu miesiąca.Dopóki masz Internet, możesz działać z domu lub jakiegokolwiek miejsca na ziemi.Dodatkowe premie - zależne od Twoich wyników,Pełen pakiet szkoleń online – prowadzimy za rękę od A do Z.Niezbędne narzędziaTy decydujesz ile czsu poswiecasz!Pełne wsparcie zespołu 24/7 – pomoc na każdym kroku!Czego oczekujemy?Pełnoletniość - ukończone 18 lat,Obywatelstwo polskie (karta stałego pobytu nie jest brana pod uwagę),Obsługa Smartfonu/Komputera – na poziomie co najmniej podstawowym,Zaangażowanie i chęci do działania 4. KONKRETY - NA CZYM TO POLEGA Twoim głównym zadaniem jest pomaganie ludziom na wirtualnym czacie za pomocą gotowych wiadomości i formułek które przygotowaliśmy na podstawie naszych wieloletnich doświadczeńObsługa klienta i pomoc onlineIle można zarobić?:Początkowo stawka waha się od 4000 zł do 8000 zł, ale to już zależy od Ciebie. Widełki przedstawione w ogłoszeniu są w 100% autentyczne.Spokojnie możesz zarobić co najmniej 500 zł tylko podczas szkolenia.Liczba miejsc ograniczona! (jeżeli widzisz ofertę oznacza to, że są jeszcze wolne miejsca) Skontaktuj się z nami! ZAPRASZAM DO KONTAKTU!
Firma specjalizująca się w sprzedaży wysokiej jakości produktów związanych z e-papierosami. Nasza firma dba o zaspokojenie potrzeb klientów, oferując bogaty wybór liquidów, akcesoriów oraz najnowocześniejszych urządzeń do vapingu. Jesteśmy zespołem pasjonatów, dla których priorytetem jest świadczenie obsługi najwyższej jakości i zapewnienie satysfakcji klientów. Jeśli tak jak my lubisz kontakt z klientem i interesujesz się branżą vape sprawdź nasze ogłoszenie. Obowiązki: Aktywne doradztwo klientom w zakresie wyboru produktów odpowiednich dla ich potrzeb. Udzielanie informacji na temat różnych smaków liquidów oraz nowości w świecie vapingiem. Obsługa kasy fiskalnej i przetwarzanie transakcji zakupu. Dbanie o estetyczny wygląd sklepu oraz ekspozycję towarów. Rozwijanie relacji z klientami i budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania: Doświadczenie w obszarze vapingiem będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne. Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów. Chęć zdobywania wiedzy na temat nowości i trendów w branży. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe z systemem premiowym. Elastyczny grafik dostosowany do indywidualnych potrzeb pracownika. Szkolenia produktowe i stanowiskowe w firmie. Przyjazne środowisko pracy w dynamicznym zespole. Możliwość rozwoju/awansu. Jeśli jesteś osobą zainteresowaną branżą vape, posiadasz umiejętności komunikacyjne i chcesz rozwijać się w naszej firmie, to ta praca jest dla Ciebie! Aby aplikować, prosimy przesłać CV! Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu i wspólnego budowania sukcesu!
Polski producent w branży OZE posiadające całe Know How szuka handlowców oraz managerów!Oferujemy:• sama prowizja• programy motywacje• finansownie auta• szkolenia na każdym etapie• sprawdzony system pozyskania leadów• szybki montaż do 21 dni• gotowe narzędzia na skalowania, wdrażania oraz rekrutacji• elastyczne podejście do pracowników• w ofercie PV / PC / Magazyny Energii, Dachówka Fotowoltaiczna, Pellet• finansownie na spotkaniuWymagania:• komunikatywność• prawo jazdy kat. B• punktualnośćNIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA BRANŻOWEGO.CV wraz ze zdjęciem proszę wysłać na e-mail m.bialek(małpa)ml-polska.pl lub w wiadomości na OLX.
Do naszego biura w Rzeszowie poszukujemy osoby na stanowisko:PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGOOBOWIĄZKI:• realizacje planów sprzedaży,• raportowanie wyników i umiejętność analizy efektywności własnych działań handlowych, przygotowanie ofert i negocjacje handlowe,• pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie współpracy z dotychczasowymi klientami, monitorowanie informacji dotyczących rynku i działań konkurencji,• umiejętność praktycznej prezentacji oferowanych produktów.WYMAGANIA:• dyspozycyjność,• preferowane doświadczenie handlowe• wykształcenie min. średnie,• posiadanie prawa jazdy kat. B,• komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,• umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,• umiejętność zarządzania czasem, konsekwencja w działaniu, silna motywacja. OFERUJEMY:• umowę o pracę + premia • niezbędne narzędzia do pracy (służbowy samochód, telefon, komputer).• Szkolenie asortymentoweProsimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Firma PAKEO, producent folii stretch, poszukuje osoby z doświadczeniem w branży opakowaniowej do pracy biurowej na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Jeśli znasz specyfikę rynku i cenisz sobie stabilną pracę w jednym miejscu, ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowiązków:Pozyskiwanie nowych klientów.Utrzymywanie kontaktu z klientami (telefonicznie i mailowo) oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych.Przygotowywanie ofert handlowych oraz wycen produktów.Orientowanie się w cenach rynkowych i analizowanie konkurencji.Tworzenie faktur, dokumentów handlowych oraz bieżąca obsługa administracyjna zamówień.Obsługa systemu COMARCH XL w zakresie ofertowania, fakturowania i raportowania.Wsparcie zespołu sprzedaży w codziennych działaniach. Nasze wymagania:Doświadczenie w pracy w branży folii stretch, opakowań lub pokrewnej.Umiejętność obsługi systemów ERP, znajomość COMARCH XL będzie dodatkowym atutem.Skrupulatność, umiejętność pracy z dokumentami i dbałość o szczegóły.Znajomość rynku i cen folii stretch oraz umiejętność ich analizy.Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność działania pod presją czasu.Komunikatywność i kultura osobista. Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie.Pracę w godzinach 8-16Praca w biurze, możliwość pracy zdalnej.Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy zależny od wyników pracy.Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon).Przyjazna atmosfera pracy i wsparcie w okresie wdrożenia.
Międzynarodowa Sieć Fotodepilacji i Fotoodmładzania DepilConceptKierujemy się przekonaniem, że sukcesy naszej sieci franczyzowej DepilConcept osiągamy głównie dzięki współpracy w sprzyjającej i niepowtarzalnej atmosferze.W chwili obecnej, do Centrum DepilConcept w Mielcu, poszukujemy Kandydatek zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:Manager Centrum DepilConcept MielecDo Twoich zadań będzie należało:• rozwój salonu, wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z partnerami, organizacja i udział w lokalnych akcjach marketingowych • kontakt telefoniczny z klientami, zapraszanie do salonu, informowanie o promocjach, rezerwacja wizyt• rozmowa z klientami w salonie, badanie ich potrzeb i aktywna sprzedaż zabiegów z oferty • maksymalizacja zysków z organizowanych promocji• budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o ich komfort• organizacja pracy dwóch kosmetologów, nadzór nad jakością ich pracy, higieną i czystością w salonie, stanem zapasów. Wymagania:• Umiejętności sprzedażowe, nastawienie na wynik, ambicja• Preferowane wykształcenie menedżerskie/kosmetologiczne• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży/zarządzaniu zespołem/fotodepilacji• Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, budowania pozytywnych relacji i zaufania• Wysoka kultura osobista • Podstawowa znajomość ExcelaOferujemy:• Wynagrodzenie (podstawa + premia)• Możliwość zatrudnienia na umowę o pracę (po okresie próbnym)• Certyfikowane szkolenie wstępne z usług IPL i obsługi klienta• Bieżące szkolenia uzupełniające dla menedżerów• Możliwość realizowania własnych pomysłów na zwiększenie sprzedaży• Możliwość zdobycia doświadczenia w zarządzaniu zespołem• Przyjazną atmosferę pracy• Możliwość korzystania z zabiegów kosmetyki estetycznejInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami.
Firma Krosno-Metal Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie Odrzańskim poszukuje pracownika na stanowisko:Operator linii pakowaniaZakres obowiązków:obsługa urządzenia owijającegoobsługa urządzeń pneumatycznychwkonywanie opakowań/palet zgodnie z instrukcjąNie wymagamy doświadczenia - przyuczymy do zawodu.Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowania,premię roczną,ubezpieczenie grupowe,dostęp do nowoczesnych technologii,możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu,imprezy firmowe, jak wigilia pracownicza oraz świąteczne upominki.Jeśli szukają Państwo stabilnej pracy w miłej atmosferze, to zapraszamy do aplikowania.Dołącz do naszego zespołu!Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez formularz poniżej.Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dodanie w CV następującej klauzuli: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji". Jeżeli chcą Państwo, abyśmy zachowali CV w naszej bazie, proszę dodatkowo umieścić w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Krosno-Metal Spółka z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy".W każdym czasie można cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem mailowym.
H+H Polska Sp. z o.o.należy do duńskiej Grupy H+H i działa na polskim rynku od 2006 roku. Produkuje i dostarcza kompletną gamę produktów z betonu komórkowego, a od 2018 roku również elementów silikatowych.Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Mechanik Miejsce pracy: LeżajskOFERUJEMY:Stabilne zatrudnienie i umowę o pracę od pierwszego dnia pracy;Premię miesięczną w wysokości do 20% miesięcznego wynagrodzenia;Bezpłatną prywatną opiekę medyczną;Ubezpieczenie na życie dla Ciebie oraz dla całej Twojej rodziny;Dofinansowanie do Programu "Fabryka siły", czyli karty sportowej;Możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę;Szereg dodatkowych świadczeń: świadczenie bożonarodzeniowe, wielkanocne i wczasy pod gruszą.GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU:Utrzymywanie w sprawności technicznej maszyn i urządzeń w Zakładzie;Bieżące usuwanie awarii maszyn i urządzeń w zakresie mechaniki;Wykonywanie prewencyjnych przeglądów maszyn i urządzeń;Wykonywanie remontów maszyn i urządzeń;Wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę maszyn;Przestrzeganie zasad BHP, procedur jakościowych i pozostałych regulaminów obowiązujących na Zakładzie;Gotowość do pracy zmianowej.OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w zakładzie produkcyjnym);Dobra praktyczna znajomość mechaniki;Umiejętność diagnozowania i usuwania usterek oraz awarii w zakresie mechaniki;Dobra organizacja pracy własnej, sumienność;Mile widziane uprawnienie UDT do obsługi wózka widłowego.
Firma DREWMIX zatrudni: STOLARZA/ OPERATORÓW MASZYN STOLARSKICHZapewniamy:pracę w trybie jednozmianowymstabilne i pewne zatrudnieniemożliwość wypracowania atrakcyjnej premiiZnasz branżę meblową/ stolarską i chciałbyś rozpocząć przygodę w naszej firmie, ale dzieli nas większa odległość ? – To nie problem! Zapewniamy również możliwość zakwaterowania! :)Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny +48**********87 lub bezpośrednio w siedzibie firmy: Łęka Mroczeńska 66
TKK Konstrukcje - 20 lat działalnościFirma narzędziowa z nowoczesnym wyposażeniem.Produkujemy oprzyrządowanie dla branży lotniczej, formy wtryskowe i inne precyzyjne wyroby. Pracujemy prawie wyłącznie na maszynach sterowanych numerycznie.Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko operatora maszyn CNCJeżeli masz przynajmniej wiedzę z zakresu szkoły średniej technicznej, zapraszamy do przesłania CVOczywiście umowa o pracę, dodatkowe ubezpieczenie, oranżada i kawa:)Obowiązki:Obsługa maszyn CNC, uruchamianie programów i dobór parametrów skrawania.Programowanie obrabiarek CNC oraz wprowadzanie korekt w programach.Kontrola jakości wykonanych detali za pomocą narzędzi pomiarowych (suwmiarka, mikrometr, itp.).Bieżąca konserwacja maszyn i narzędzi.Dobór narzędzi skrawających i optymalizacja procesów technologicznych.Przygotowywanie i montaż narzędzi niezbędnych do obróbki..Ustawianie i mocowanie obrabianych detali na maszynie.Przygotowywanie programów obróbkowych - podstawowych .Wymagania:Dobra znajomość rysunku technicznego.Doświadczenie w obsłudze maszyn CNC.(chcemy w firmie nauczyć się od Ciebie co to znaczy fi8H7, Ra, Tolerancja płaskości, obliczyć łańcuch tolerancji i jak to zrobić)Umiejętność obsługi narzędzi pomiarowych.Wykształcenie techniczne (technik mechanik).Znajomość technologii obróbki skrawaniem.Umiejętność pracy w zespole.Umiejętność programowania obrabiarek CNC (SIEMENS).Gotowość do pracy w systemie zmianowym (maks 2 zmiany).
Mój numer tel. +49 176 56878953 Mój adres e-mail maciejugrewicz małpa gmail. com Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jesteśmy żadną agencją pracy ani pośrednictwem!! Praca przy samochodach polegająca na przygotowywaniu ich do sprzedaży, tj. Mycie aut, sprzątanie środków czyli pranie foteli itd., polerowanie. Wymagamy: - Energii i zapału do pracy - Prawo jazdy kategorii B lub umiejetność dobrego poruszania się pojazdami - zaświadczenie o niekaralności - Umiejetność pracy w zespole i po prostu życia w dobrej atmosferze z innymi pracownikami - Każdy pracownik jest zobowiązany do zrobienia minimum 3 samochodów używanych lub 8 nowych Oferujemy: - Darmowe zakwaterowanie w pokojach 1/2 osobowych - Możliwość robienia nadgodzin w postaci pracy w sobotę - Polska umowa o prace lub niemiecka ale w takim przypadku pracownik sam sobie musi znaleźć i opłacić mieszkanie - Szybkie podwyżki dla osób, które będą wykazywały się inicjatywą PROSZĘ O KONTAKT TYLKO KONKRETNE I ZDECYDOWANE OSOBY !
Polska firma budowlana z 22 letnim doświadczeniem na rynku, poszukuje do pracy za granicą pomocników budowlanych.Obowiązki:Miejsca zamieszkania PODKARPACIE - przyjazd do biura w Krośnie-Pomoc w pracach na dachach płaskich-Sprzątanie-Nauka zawoduOferujemy:-Pełne wdrożenie i instruktaż na stanowisku pracy-Możliwość podjęcia dłuższej współpracy-Atrakcyjne wynagrodzenie 2000-2800 euro netto (na rękę)-Średnio pracujemy 8,5 h/dziennie,-Zakwaterowanie i przejazdy są opłacone.-Bez znajomości języka-Praca w polskich ekipach-Gwarantowane minimalne wynagrodzenie bez względu na ilość godzin 2000 euro
Firma Seris Cleaning wykonuje kompleksowe usługi porządkowe mające na celu stałe utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych, hal produkcyjnych, powierzchni magazynowych, sklepów i supermarketów, kompleksów rekreacyjnych oraz placówek służby zdrowia. Pracownik serwisu sprzątającego 1h dziennie Zatrudnimy pracownika serwisu sprzątającego do realizacji zadań związanych z powierzchnią placówki pocztowej. Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę na 1/8 etatu, praca w godzinach 9-10 Zakres obowiązków: • bieżące usuwanie zanieczyszczeń • mycie podłóg • opróżnianie koszy na śmieci • mycie sanitariatów Zachęcamy do wzięcia udziału w rekrutacji osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności które, otrzymają dodatkowe benefity: • refundacja zakupu leków i niezbędnych środków medycznych • refundacja za opiekę medyczną i usługi rehabilitacyjne • zakup i naprawa sprzętu rehabilitacyjnego • odpłatność za przejazdy do placówek szpitalnych i rehabilitacyjnych Oferujemy : • Umowę o pracę • Przejrzyste i udokumentowane rozliczenia dotyczące czasu pracy i wynagrodzeń • Regularne i terminowe wypłaty zgodnie z rocznym harmonogramem • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną w ogólnopolskiej sieci LUX MED • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie w Generali na korzystnych warunkach • Pełne niezbędne wyposażenie odpowiedniej jakości Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie cv za pomocą formularza zgłoszeniowego.
Zatrudnię panią sprzątającą do pracy.Miejsce pracy: Sokołów Małopolski Praca od poniedziałku do piątku w godz. od 15:00-17:00Więcej informacji pod nr tel. 5.1.0.0.1.1.7.1.4
Poszukujemy ambitnej, rzetelnej i odpowiedzialnej osoby do pracy na stanowisku pracownika ds. wsparcia procesów sprzedaży. Jako członek naszego zespołu, będziesz odgrywać kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania naszego działu sprzedaży.Do Twoich głównych obowiązków będzie należała organizacja wysyłki zamówionych produktów, kompleksowa kompletacja zamówień oraz ich staranne pakowanie. Nasza firma specjalizuje się w sprzedaży odzieży, kosmetyków oraz środków czystości, więc zadbasz o to, by każda paczka była odpowiednio przygotowana i dostarczona do klienta w jak najkrótszym czasie.Od Ciebie oczekujemy:Sumienności i dbałości o szczegóły,Umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu,Zaangażowania w procesy związane z obsługą klienta i sprzedażą,Chęci do nauki i doskonalenia swoich umiejętności,Mile widziane doświadczenie w pracy w magazynie lub logistyce.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Możliwość zatrudnienia w oparciu o dowolny rodzaj umowy (o pracę / zlecenie)Konkurencyjne wynagrodzenie 5600 brutto (UoP) lub 33.70/h brutto (Uz)Pracę od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 / 12:00 - 20:00 (UMOWA O PRACĘ)Możliwość opracowania indywidualnie dostosowanego grafiku oraz dodatek za pracę w weekendy lub w nocy (UMOWA-ZLECENIE)Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole,Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.Jeżeli jesteś osobą, która nie boi się wyzwań i chciałabyś dołączyć do naszego zespołu, aplikuj już teraz!
Poszukujemy ambitnej, rzetelnej i odpowiedzialnej osoby do pracy na stanowisku pracownika ds. wsparcia procesów sprzedaży. Jako członek naszego zespołu, będziesz odgrywać kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania naszego działu sprzedaży.Do Twoich głównych obowiązków będzie należała organizacja wysyłki zamówionych produktów, kompleksowa kompletacja zamówień oraz ich staranne pakowanie. Nasza firma specjalizuje się w sprzedaży odzieży, kosmetyków oraz środków czystości, więc zadbasz o to, by każda paczka była odpowiednio przygotowana i dostarczona do klienta w jak najkrótszym czasie.Od Ciebie oczekujemy:Sumienności i dbałości o szczegóły,Umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu,Zaangażowania w procesy związane z obsługą klienta i sprzedażą,Chęci do nauki i doskonalenia swoich umiejętności,Mile widziane doświadczenie w pracy w magazynie lub logistyce.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Możliwość zatrudnienia w oparciu o dowolny rodzaj umowy (o pracę / zlecenie)Konkurencyjne wynagrodzenie 5600 brutto (UoP) lub 33.70/h brutto (Uz)Pracę od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 / 12:00 - 20:00 (UMOWA O PRACĘ)Możliwość opracowania indywidualnie dostosowanego grafiku oraz dodatek za pracę w weekendy lub w nocy (UMOWA-ZLECENIE)Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole,Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.Jeżeli jesteś osobą, która nie boi się wyzwań i chciałabyś dołączyć do naszego zespołu, aplikuj już teraz!
Poszukuję osoby na stanowisko kasjer sprzedawca w sklepie Żabka w centrum miasta Oferta skierowana do osób pełnoletnich studiujących lub uczących się Praca jest w trybie dwuzmianowym w tygodniu i weekend. 1 zmiana 6:00-14:00 2 zmiana 14:00 - 22:00 Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu telefonicznego lub spotkania
Obowiązki:Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego.Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy.Dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy.Wykładanie towaru i dbanie o właściwą ekspozycję produktów.Przyjmowanie dostaw towarów.Kontrola terminów przydatności produktów do spożycia.Praca w systemie zmianowym.Utrzymywanie estetycznego wyglądu sklepu.Obsługa klienta i pomoc w wyborze produktów.Przestrzeganie standardów jakości i czystości w sklepie.Wymagania:Książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia.Zaangażowanie i chęć do pracy.Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.Punktualność i rzetelność.Umiejętność pracy w zespole.Dyspozycyjność do pracy w różnych godzinach, w tym w weekendy.Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Podstawowa znajomość obsługi komputera.Kultura osobista i wysoka kultura obsługi klienta.Niekaralność i uczciwość.
Kogo szukamy?Masz wykształcenie kierunkowe (techniczne lub wyższe);Swobodnie poruszasz się w środowisku Microsoft Windows/Linux;Znasz podstawy technologii sieciowych;Komunikujesz się w języku angielskim;Jesteś osobą systematyczną i dobrze zorganizowaną;Jesteś nastawiony pro-kliencko - mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta wewnętrznego;Potrafisz diagnozować potrzeby klientów wewnętrznych i rozwiązywać zgłaszane przez nich problemy;Posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś osobą mobilną (posiadasz własny samochód) / wsparcie sklepu w Mielcu i Tarnobrzegu.Jakie zadania na Ciebie czekają?Wsparcie procesu zarządzania smartfonami i sprzętem IT, w tym konfigurację, wymianę oraz ewidencję;Zarządzanie kontami służbowymi pracowników;Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie klientów wewnętrznych w zakresie sprzętu oraz oprogramowania;Obsługa zgłoszeń klientów wewnętrznych w systemie ITSM w zakresie zarządzania incydentami oraz realizacji wniosków;Komunikacja z klientami wewnętrznymi.Co zyskasz dołączając do ekipy?Dostęp do technologii - nie mamy ograniczeń - pracujemy na rozwiązaniach wysoko ocenianych przez Gartnera;Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do specjalistycznych szkoleń, kursów Google/ Coursera i nie tylko;Umowę o pracę;Bezpośredni udział w technologicznej transformacji naszej firmy;Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa oraz premie kwartalne uzależnione od wyników sieci;Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, wsparcie finansowe przy zakupie pierwszego mieszkania, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę eTutor dla Ciebie i Twoich bliskich, dostęp do platformy psychologicznej, edukacyjnej i wellbeingowej Mindgram (z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami - psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia);Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMPL.
Piotruś Pan Sp. z o.o. - jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą będącą liderem rynku FMCG w regionie. Jesteśmy właścicielem Piekarni nr 5 w Przemyślu oraz Piekarni w Żurawicy. Zarządzamy siecią 43 sklepów, posiadamy 2 magazyny dystrybucyjne i zatrudniamy 1000 pracowników. Więcej informacji o nas na www.piotruśpan.pl oraz www.ppan.pl Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:PIEKARZMiejsce pracy: Województwo podkarpackie – PIEKARNIA w ŻURAWICYOferujemy:• Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + premia uznaniowa uzależniona od efektów pracy• Umowę o pracę na pełny etat• Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku• Pakiet świadczeń socjalnych m.in. paczki świątecznie dla pracowników, paczki mikołajowe dla dzieci• Możliwość awansu w strukturze firmy• Możliwość skorzystania z pakietów prywatnej opieki medycznej w ramach ubezpieczenia grupowego• Wsparcie informacyjne oraz konsultacje prawne dla obcokrajowcówOpis stanowiska:• przygotowanie półproduktów, przygotowanie ciasta oraz wypiek pieczywa• przestrzeganie prawidłowej technologii produkcji pieczywa, w tym wypieku pieczywa w tradycyjny sposób na zakwasie• branie czynnego udziału przy wprowadzaniu do produkcji nowych produktów• przygotowanie miejsca pracy we wszystkie niezbędne surowceWymagania:• doświadczenie w pracy na stanowisku piekarza – ciastowego• pracowitość, sumienność, punktualność• praca w systemie zmianowymZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja(małapa)ppan.pl z tematem w e-mailu: „PIEKARNIA NR 5 w ŻURAWICY”.Dokumenty można złożyć także osobiście w siedzibie spółki w dziale kadr tel. 016 675 27 60 lub 16 675 27 61.Proszę na końcu CV umieścić aktualną zgodę RODO:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko piekarz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Piotruś Pan Sp. z o.o. - jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą będącą liderem rynku FMCG w regionie. Jesteśmy właścicielem Piekarni nr 5 w Przemyślu oraz Piekarni w Żurawicy. Zarządzamy siecią 43 sklepów, posiadamy 2 magazyny dystrybucyjne i zatrudniamy 1000 pracowników. Więcej informacji o nas na www.piotruśpan.pl oraz www.ppan.pl Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:PIEKARZMiejsce pracy: Województwo podkarpackie – PIEKARNIA NR 5 w PRZEMYŚLUOferujemy:• Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + premia uznaniowa uzależniona od efektów pracy• Umowę o pracę na pełny etat• Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku• Pakiet świadczeń socjalnych m.in. paczki świątecznie dla pracowników, paczki mikołajowe dla dzieci• Możliwość awansu w strukturze firmy• Możliwość skorzystania z pakietów prywatnej opieki medycznej w ramach ubezpieczenia grupowego• Wsparcie informacyjne oraz konsultacje prawne dla obcokrajowcówOpis stanowiska:• przygotowanie półproduktów, przygotowanie ciasta oraz wypiek pieczywa• przestrzeganie prawidłowej technologii produkcji pieczywa, w tym wypieku pieczywa w tradycyjny sposób na zakwasie• branie czynnego udziału przy wprowadzaniu do produkcji nowych produktów• przygotowanie miejsca pracy we wszystkie niezbędne surowceWymagania:• doświadczenie w pracy na stanowisku piekarza – ciastowego• pracowitość, sumienność, punktualność• praca w systemie zmianowymZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja(małpa)ppan.pl z tematem w e-mailu: „PIEKARNIA NR 5 w PRZEMYŚLU”.Dokumenty można złożyć także osobiście w siedzibie spółki w dziale kadr tel. 016 675 27 60 lub 16 675 27 61.Proszę na końcu CV umieścić aktualną zgodę RODO:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko piekarz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Lody to nasza pasja, a dzielenie się nią jest dla nas prawdziwą przyjemnością. Od lat, korzystając z tradycyjnych, rodzinnych receptur produkujemy lody i sorbety, które budzą w nas wspomnienia smaków pamiętanych z dzieciństwa.Od 20 lat prężnie się rozwijamy: ponad 100 smaków lodów, ponad 120 Lodziarnio-Kawiarni, numer 1 na rynku lodów familijnych, najbardziej rozpoznawalna firma rodzinna w Polsce. Rozwijaj się z nami!Do naszej Lodziarnio-Kawiarni w C.H. Vivo w Krośnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko Pracownika Lodziarnio-Kawiarni. Twoje zadania:profesjonalna obsługa Gościprzygotowanie i sprzedaż produktów z naszej ofertydbanie o wizerunek i estetykę naszej lodziarnio-kawiarni. Oczekujemy od Ciebie:uśmiechu i pozytywnego nastawienia w kontaktach z Gośćmiumiejętności współpracy w zespoleodpowiedzialności i zaangażowania w pracębadania do celów sanitarno-epidemiologicznych. Oferujemy:grafik pracy uwzględniający Twoje możliwościdodatek weekendowyszkolenie online przygotowujące do pracybenefity m.in. dofinasowanie do karty Multisport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegozniżki na nasze pyszne lody i kawęrealne możliwości rozwoju i zdobycia nowych umiejętnościpracę w przyjaznej atmosferze. Wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!
OPISRestauracja Podpromie kelner/kelnerka z doświadczeniemJEŚLI WAŻNE SĄ DLA CIEBIE:· poznawanie ludzi ze wszystkich stron świata;· praca w zespole, który wzajemnie się wspiera;· jasne zasady współpracy;· umowa o pracę/zlecenie stawka 30,5zł brutto godzina· Zniżki pracownicze· Premie NA CO DZIEŃ BĘDZIESZ ZAJMOWAŁ(A) SIĘ:· obsługą śniadań hotelowychobsługą konferencjiobsługą gości na kartęobsługą przyjęć okolicznościowychi przygotowaniem pod powyższeJEŚLI:· posiadasz minimum średnie wykształcenie;· jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym zarówno w tygodniu jak i w weekendy· umiesz nawiązać i podtrzymać kontakt z gościem;· znasz język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym· masz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku…TO ZNACZY, ŻE WŁAŚNIE CIEBIE SZUKAMY!Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV
Zatrudnimy do pracy w pizzerii w Łańcucie osobę na stanowisko:kierowcaPraca co 2 dzień lub według dyspozycyjności, możliwość pracy dla osób uczących się również w same weekendy.Co oferujemy?SzkoleniaMiła atmosferaWynagrodzenie na czasElastyczny grafikPremie za dobre wynikiCzego oczekujemy?DyspozycyjnościUczciwościChęci do pracyDoświadczenie niewymagane, wszystkiego Cie nauczymy! :)Cv prosimy wysyłać w załączniku lub kontakt telefoniczny
Aktualnie poszukujemy Ciebie, więc bardzo miło, że właśnie czytasz to ogłoszenie :)Wiemy, że uwielbiasz gotować, w domu to przecież Ty rządzisz w kuchni. Nie boisz się nowych smaków, wyzwań kulinarnych, a nowe przyprawy są dla Ciebie intrygujące, a nie przerażające. Dobrze wiesz też, że taki sam owoc czy warzywo, każdego dnia może smakować inaczej i poświecisz daniu tyle czasu, aż będzie smakowało tak jak chcesz.Twoja specjalizacja to smak, bez kompromisów. A zakres działań jest ograniczany tylko przez wyobraźnię. Swobodnie przygotujesz pesto, quiche czy pasztet vege, a na deser upieczesz chlebek bananowy.Widzisz, wszystko się zgadza ;)Jeśli chcesz to wszystko realizować nie tylko w domu, ale i z naszym szalonym zespołem, to zapraszamy serdecznie!
PRACUJ Z NAMI! Chcesz pracować w miejscu uwielbianym przez ludzi? Dołącz do zgranej ekipy McDonald's! McDonald’s Galeria Rzeszów – Pracownik restauracji Co otrzymasz od nas? • Umowa o pracę • Stawka [27,80 zł/h brutto] • Dodatki do wynagrodzenia: +20% stawki za pracę w godzinach nocnych 23:00-7:00 • Elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin • Zniżki na nasze produkty do wszystkich restauracji w Polsce • Atrakcyjna oferta rabatowa na posiłki w czasie pracy Czego szukamy? • chęci do pracy • otwartości i komunikatywności • umiejętności pracy w zespole Pssst: Nie musisz mieć doświadczenia w gastronomii - wszystkiego Cię nauczymy! Co będziesz robić? • przygotowywać burgery, desery i inne pyszności • sprzedawać je • kompletować i wydawać zamówienia • dbać o porządek Masz smaka na tę ofertę? Aplikuj na www.praca.mcdonalds.pl lub wypełnij ulotkę rekrutacyjną w restauracji McDonald's Galeria Rzeszów. Pracuj z nami! Czekamy właśnie na Ciebie! Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami.
Zatrudnimi osobę do wypieku wafli, elastyczne grafik pracy (do uzgodnienia), miła atmosfera, mile widziane doświadczenie w tego typu pracy aczkolwiek niewymagane. Jeżeli poszukujesz dodatkowego zajęcia ta oferta rówież może być skierowana do Ciebie! Od kandydata oczekujemy sumienności, punktualności oraz motywacji do pracy.
Poszukuje do pracy do naszego zespołu osoby z doświadczeniem na stanowisku fryzjer męski . Możliwość do szkolenia z barberingu. Najlepiej osobę młodą z fajnym podejściem do ludzi gotowa do pracy od zaraz. Oferuje umowę na cały etat bądź na pół etatu . Pracą na dwie zmiany . Pierwsza od 8 do 14 druga zmiana od 13 do 21
GIRIT GROUP to firma reklamowa specjalizująca się w kompleksowej obsłudze instytucji oraz podmiotów gospodarczych obejmujących gadżety i odzież reklamowąW celu dalszego rozwoju poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży.(Miejsce pracy: Dębica)Osoba, którą zatrudnimy na stanowisko będzie odpowiedzialna za:Wsparcie klienta wyborze gadżetów reklamowych,Dopasowanie odpowiednich technik znakowania,Budowanie długofalowych relacji handlowych z klientami,Samodzielne pozyskiwanie nowych klientów,Sporządzanie ofert handlowych i dokumentacji przetargowych,Realizacje planów sprzedażowychWymagania:Bardzo dużym atutem będzie posiadanie doświadczenia w branży gadżetów reklamowych,Min. Roczne doświadczenie w obsłudze Klienta B2BUmiejętność budowania dobrych relacji z klientami,Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i duży optymizmPrawo jazdy kat. BDobra znajomość obsługi komputera i pakietu officeOferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie i przejrzysty system prowizyjny,Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00,Praca nad ciekawymi projektami dla dużych i mniejszych firm,Miła atmosfera w pracy
Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiadasz TAK - dołącz do grupy Przedstawicieli Handlowych w ugruntowanej na rynku firmie Columbus Elite! U nas cenimy sobie rozwój oraz elastyczność. A wyzwań na pewno Ci nie zabraknie!Zobacz jaki będzie Twój zakres obowiązków:aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych metodą D2D oraz budowanie z nimi długofalowych relacji,doradztwo z zakresu produktów z branży OZE (PV, PC, magazyny energii),realizowanie celów sprzedażowych oraz raportowanie osiąganych wyników,aktywne uczestnictwo w szkoleniach oraz warsztatach firmowych. Czego od Ciebie oczekujemy?czynnego prawa jazdy kat. B,komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu relacji,otwartości na naukę oraz zaangażowania w powierzone obowiązki,gotowości do pracy w terenie. Co od nas otrzymasz?wynagrodzenie oparte na systemie prowizyjnym,elastyczne godziny pracy dostosowane do Twoich potrzeb,zatrudnienie w formie umowy zlecenia lub B2B,kompleksowe szkolenia oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,możliwość dofinansowania do najmu lub leasingu auta,indywidualną ścieżkę rozwoju kariery. Podejmij wyzwanie i zgłoś się do nas już dziś! Porozmawiajmy o współpracy.