Sortowanie:
Znaleziony: 116 ogłoszenie w kategorii Opieka / Nianie / Pomoc domowa w Podkarpackie
osoba sprzątająca
osoba sprzątająca
nowe Jasionka wczoraj

Szukasz stabilnej i pewnej pracy? Zgłoś się do nas!  Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisko: sprzątającaMiejsce pracy: Jasionka Zadania/Czynności: Utrzymanie czystości na terenie obiektu Sprzątanie korytarzy, zapleczy sanitarnych Uzupełnianie środków higienicznych Wykonywanie prac powierzonych przez kierownictwo Wymagania: Odpowiedzialność  Sumienność Dobra organizacja pracy własnej mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościOferujemy: umowę o pracę system pracy w godzinach 6:00-14:00 i od 14:00-22:00Wdrożenie i przeszkolenie Niezbędne narzędzia pracy Zatrudnienie w Zakładzie Pracy Chronionej, która daje możliwość korzystania z dofinansowań np. do leków, turnusu rehabilitacyjnego i inne. Więcej informacji pod nr tel. 5.1.0.0.1.1.7.1.4.

Kierownik Gastronomii / Event Manager
Kierownik Gastronomii / Event Manager
Rzeszów 4 kilka dni temu

Kierownik gastronomii / Event Manager Hotel Zimowit *** w Rzeszowie poszukuję osoby na stanowisko Kierownik Gastronomi Event ManagerJeśli jesteś osobą lubiącą pracę z ludźmi, pogodną oraz pomysłową to właśnie na Ciebie czekamy.  Do Twoich obowiązków będzie należało: zarządzanie zespołem pracowników restauracji hotelowej,szkolenie, motywowanie oraz bieżąca ocena pracy podwładnych,Prowadzenie i analizowanie inwentaryzacjiOrganizowanie oraz sprawowanie kontroli nad imprezami okolicznościowymi ,konferencjami, eventamiOrganizacja pracy oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gastronomii Hotelu,Obsługa Gości zgodnie ze standardami przyjętymi w HoteluDbanie o promocję miejsca i oferty HoteluDbanie o wizualną promocję produktów i miejsca, stała obecność w Social MediaEfektywna współpraca z innymi działami hotelu, kontrahentami, dostawcami i wszystkimi partnerami biznesowymi.Bieżąca kontrola jakości usługraportowanie do ZarząduDołącz do nas jeśli :posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowiskuposiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem posiadasz doświadczenie w pracy pod presją czasu,masz pozytywne nastawienie do klienta,cechuje Cię kreatywność i nieszablonowe myślenie,rozumiesz aktualne trendy w branży gastronomicznej i wiesz jak generować napływ nowych gości,umiesz pozyskać i utrzymać utalentowany zespół pracownikówposiadasz doskonałe umiejętności w zakresie komunikacji,Oferujemy:Interesującą pracę, pełną wyzwań, Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie,Dodatkowe premie

zatrudnię osobę do zarządzania hotelem
zatrudnię osobę do zarządzania hotelem
Rzeszów 8 dni plecy

Zatrudnię osobę do zarządzania hotelem SENATOR Gran Via w Olchowej.Więcej informacji do uzyskania telefonicznie.Proszę o kontakt telefoniczny.

Pracownik usług porządkowych
Pracownik usług porządkowych
Pustków-Osiedle 8 dni plecy

Zatrudnię kobietę do sprzątania w miejscowości Pustków-Osiedle.1. Praca w godzinach 6-14. 2. Zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat.3. Regularnie i terminowo wypłacane wynagrodzenie.4. Grafik dostosowany do potrzeb pracownika.5. Wynagrodzenie brutto od 4242 zł brutto6 .Kontakt telefoniczny - w godz. 8-14 pod nr 79*******87.Mile widziane osoby z grupą o niepełnosprawności.Zapraszamy do kontaktu telefonicznego

pracownik gospodarczy
pracownik gospodarczy
Jasionka 8 dni plecy

Stanowisko: Pracownik gospodarczyMiejsce pracy: Jasionka Obowiązki:dbałość o utrzymanie czystości powierzchni wokół obiektu,koszenie,pielęgnowanie zieleni – cięcie żywopłotów, podlewanie i nawożenie roślin, zabezpieczanie krzewów przed mrozem;odśnieżanie,zbieranie i wynoszenie śmieci,obsługa i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego do utrzymywania porządku oraz pielęgnacji trawników, drzew i krzewów;Wymagania:prawo jazdy kat. B,obsługa ciągnika,zaangażowanie i chęć do pracy,doświadczenie na podobnym stanowisku.Oferujemy:Stabilne warunki pracy (umowa o pracę),praca na dwie zmiany Wdrożenie i przeszkolenie,Niezbędne narzędzia pracy,Osoby zainteresowane proszone są o: kontakt telefoniczny w godz. 8-16 pod nr tel. 5.1.0.0.1.1.7.1.4.

Utrzymanie czystości terenu zewnętrznego MOSINA OD ZARAZ
Utrzymanie czystości terenu zewnętrznego MOSINA OD ZARAZ
Krosno 8 dni plecy

Firma sprzątająca poszukuje osoby do pracy przy utrzymaniu czystości terenu zewnętrznego magazynu w Mosinie przy ul. Gałczyńskiego.Oferujemy:pracę od poniedziałku do piątku,pracę w godzinach 5:00 - 9:00,stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Oczekujemy:braku przeciwskazań do pracy fizycznej,chęci do pracy,sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.Osoby chętne prosimy o kontakt telefoniczny: Katarzyna 51*******53.W aplikacji proszę o zamieszczenie poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści: Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że:1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa,2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa,3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii;5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

Firma porządkowa zatrudni osobę do sprzątania-Krosno
Firma porządkowa zatrudni osobę do sprzątania-Krosno
Krosno 9 dni plecy

Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości.Firma porządkowa zatrudni osobę do sprzątania w placówce medycznejMiasto: Krosno, ul. KorczyńskaGodziny pracy: od 6.00 do 10.00, praca w weekend, w tygodniu w razie potrzeby na zastępstwoZakres obowiązków:-utrzymania porządku i czystości w placówce medycznej: sprzątanie gabinetów, sprzątanie recepcji, ciągów komunikacyjnych, serwis zaplecza socjalnego oraz sanitarnego-inne prace porządkoweWymagania:-dyspozycyjność-chęć, zaangażowanie-sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków-gotowość podjęcia pracy od zaraz-pełnoletnośćOferujemy:-umowę zlecenie, stawka: 27,70 zł / 1 godzina-stabilne zatrudnienie-wsparcie KoordynatoraWysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

Firma porządkowa zatrudni osobę do sprzątania-Rzeszów
Firma porządkowa zatrudni osobę do sprzątania-Rzeszów
Rzeszów 9 dni plecy

Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości.Firma porządkowa zatrudni osobę do sprzątania w 2 placówkach bankowych(Zakład pracy chronionej)Miasto: Rzeszów, ul. Rejtana oraz ul. TargowaGodziny poranne: od 7.30 do 10.30, od pon. do pt.             GŁÓWNE ZADANIA:• utrzymanie porządku i czystości w placówkach bankowych: odkurzanie, mycie podłogi, serwis zaplecza socjalnego oraz serwis toalet• inne prace porządkoweWYMAGANIA:• orzeczenie o stopniu niepełnosprawności• wysoka kultura osobista• chęć do pracy oraz zaangażowanie• gotowość rozpoczęcia pracy od zaraz• pełnoletnośćOFERUJEMY:• umowę o pracę, wynagrodzenie: 2121,00 zł brutto/1 miesiąc• stabilną pracę• wsparcie KoordynatoraWysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

Sprzątanie budynku
Sprzątanie budynku
Tarnobrzeg 9 dni plecy

Zatrudnię do sprzątania budynku w Tarnobrzegu.Forma umowy zatrudnienia - zlecenie lub o dzieło. Wymagania:Dokładność,punktualność,poczucie obowiązkuzaangażowanieZainteresowanie osoby proszone są o wysłanie cv ze zdjęciem.Proszę o dopisanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

salowa - sprzątająca
salowa - sprzątająca
Rzeszów 9 dni plecy

Szukasz stabilnej i pewnej pracy? Zgłoś się do nas!  Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisko: SALOWA w Szpitalu Wojewódzkim w Rzeszowie Zadania/Czynności: utrzymanie czystości w salach chorych sprzątanie korytarzy, zaplecza sanitarnego dezynfekcja sprzętu, pomieszczeń uzupełnianie środków higienicznych pomoc przy pacjencie Wymagania: książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych szczepienia p/WZW typu B odpowiedzialność Oferujemy: umowę o pracę system pracy w godzinach 7:00 - 19:00 / 19:00 – 7:00 możliwość zatrudnienia w Zakładzie Pracy Chronionej Zagwarantujemy Ci wszelkie narzędzia i środki ostrożności, zapewniające Ci pracę w bezpiecznych dla zdrowia warunkach. Osoby zainteresowane proszone są o: kontakt telefoniczny w godz. 8-16 pod nr tel. 5.1.0.0.1.1.7.1.4.Na aplikacji prosimy o zawarcie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę dla HR for Business Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją tego procesu rekrutacyjnego  oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat.  Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest HR for Business Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu 50-304, ul. Słonismkiego 1   

Sprzątanie - Stalowa Wola
Sprzątanie - Stalowa Wola
Stalowa Wola 9 dni plecy

Firma Seris Cleaning wykonuje kompleksowe usługi porządkowe mające na celu stałe utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych, hal produkcyjnych, powierzchni magazynowych, sklepów i supermarketów, kompleksów rekreacyjnych oraz placówek służby zdrowia. Sprzątanie - Stalowa Wola Zatrudnimy pracownika serwisu sprzątającego do realizacji zadań związanych z powierzchnią placówki pocztowej. Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę. Praca w godzinach pomiędzy 6:30-11:30, obiekt mieści się przy ulicy Popiełuszki.    Zakres obowiązków: • bieżące usuwanie zanieczyszczeń • mycie podłóg • opróżnianie koszy na śmieci • mycie sanitariatów • odśnieżanie terenu zewnętrznego Zachęcamy do wzięcia udziału w rekrutacji osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności które, otrzymają dodatkowe benefity: • refundacja zakupu leków i niezbędnych środków medycznych • refundacja za opiekę medyczną i usługi rehabilitacyjne • zakup i naprawa sprzętu rehabilitacyjnego • odpłatność za przejazdy do placówek szpitalnych i rehabilitacyjnych   Oferujemy : • Przejrzyste i udokumentowane rozliczenia dotyczące czasu pracy i wynagrodzeń • Regularne i terminowe wypłaty zgodnie z rocznym harmonogramem • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną w ogólnopolskiej sieci LUX MED • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie w Generali na korzystnych warunkach • Pełne niezbędne wyposażenie odpowiedniej jakości     Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie cv za pomocą formularza zgłoszeniowego lub kontakt telefoniczny pod numerem 7.8.5.5.6.4.9.2.3 w godzinach 8:00-16:00.

Pracownik porządkowy grupy mobilnej
Pracownik porządkowy grupy mobilnej
Nowa Dęba 9 dni plecy

Firma Seris Cleaning wykonuje kompleksowe usługi porządkowe mające na celu stałe utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych, hal produkcyjnych, powierzchni magazynowych, sklepów i supermarketów, kompleksów rekreacyjnych oraz placówek służby zdrowia. Pracownik porządkowy grupy mobilnej Zatrudnimy pracownika grupy porządkowo-mobilnej. Koszenie trawy, prace porządkowe terenowe, mycie okien. Praca w godzinach 7:00-15:00. Wymagane prawo jazdy kat. B Mile widziane umiejętności: - doczyszczania - polimeryzacji - mycia osmozą     Zachęcamy do wzięcia udziału w rekrutacji osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności które, otrzymają dodatkowe benefity: • refundacja zakupu leków i niezbędnych środków medycznych • refundacja za opiekę medyczną i usługi rehabilitacyjne • zakup i naprawa sprzętu rehabilitacyjnego • odpłatność za przejazdy do placówek szpitalnych i rehabilitacyjnych   Oferujemy : • Przejrzyste i udokumentowane rozliczenia dotyczące czasu pracy i wynagrodzeń • Regularne i terminowe wypłaty zgodnie z rocznym harmonogramem • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną w ogólnopolskiej sieci LUX MED • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie w Generali na korzystnych warunkach • Pełne niezbędne wyposażenie oraz umundurowanie odpowiedniej jakości     Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie cv za pomocą formularza zgłoszeniowego lub kontakt telefoniczny pod numerem 7.8.5.5.6.4.9.2.3 w godzinach 8:00-16:00

Pracownik usług czystościowych
Pracownik usług czystościowych
Nowa Dęba 9 dni plecy

Firma Begg Sp. z o.o. poszukuje pracowników na stanowisko pracownik usług czystościowych.Zakres obowiązkówutrzymywanie porządku na wspólnotach mieszkaniowychutrzymywanie porządku w siedzibie firmyutrzymywanie porządków na terenach przynależnych w/wWymagane prawo jazdy kat. B, umiejętność pracy w zespole

Sprzątanie bloków - Stalowa Wola. Umowa o pracę. Pełny etat.
Sprzątanie bloków - Stalowa Wola. Umowa o pracę. Pełny etat.
Stalowa Wola 9 dni plecy

Oferujemy stanowisko osoby sprzątającej. Umowa o pracę. Pełen etat. Praca na terenie Stalowej Woli. Pierwsza zmiana. Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.Zadanie : sprzątanie blokówWymagania : sumienność w wykonywaniu swoich obowiązków, zaangażowanie

Stalowa Wola osoba sprzątajaca
Stalowa Wola osoba sprzątajaca
Stalowa Wola 10 dni plecy

zatrudnimy osoby do sprzątania powierzchni biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatówpraca od poniedziałku do piątkuumowa o pracęwynagrodzenie 4 242,00 bruttomile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościosoby zainteresowane proszone są o przeslanie CV poprzez OLX

Krasne - sprzątanie marketu dla Pań
Krasne - sprzątanie marketu dla Pań
Krasne 10 dni plecy

Zatrudnimy Panią do sprzątania marketu budowlanego w Krasnem.Praca w godzinach 6-14, 14-22Umowa zlecenie, stawka 27,70zł brutto za godzinęProsimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15, tel. 60*******66 lub podanie imienia, nazwiska, nr telefonu w wiadomości OLX - oddzwonimyNIE ODPOWIADAMY NA SMS

Sprzątanie biur
Sprzątanie biur
Rzeszów 10 dni plecy

Sprzątnie biur w Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w biurach powiatowych BP w Łańcucie, BP Mielcu, BP Nisku, BP Przemyślu, BP Sanoku, BP w Ropczycach, BP Tarnobrzegu. praca na umowę o pracę , od zaraz .

Ratownik wodny - Strefa Basenów - Hotel Arłamów
Ratownik wodny - Strefa Basenów - Hotel Arłamów
Ustrzyki Dolne 11 dni plecy

forma zatrudnienia – umowa zlecenie (etat) poszukujemy również pracowników, którzy szukają dodatkowego zajęcia na umowę zlecenie (praca dodatkowa, elastyczne godziny pracy)miejsce wykonywania pracy: Hotel ArłamówWymagania niezbędne: obywatelstwo polskiepełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślnenieposzlakowana opinia,wykształcenie – minimum średnieaktualne uprawnienia ratownika wodnegodokumenty potwierdzające posiadanie innych kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (np. instruktor nauki pływania, patent żeglarza jachtowego, dyplom młodszego nurka itp.)aktualna legitymacja ratownika wodnego lub dokument potwierdzający przynależność w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwaaktualne zaświadczenie o ukończonym kursie w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytułu Ratownika KPPWYMAGANIA DODATKOWE: dyspozycyjność (praca zmianowa zmiany 9-21);uczciwość;odpowiedzialność za realizowane zadania;systematyczność i konsekwencja w działaniu;komunikatywność;sumienność;ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU: Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie hali basenowej, osób kąpiących się, korzystających z atrakcji wodnych zgodnie z obowiązującym Regulaminem Strefy Basenów , pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych zamierzających korzystać z basenu o obowiązujących przepisach regulaminowych oraz o zasadach korzystania z atrakcji wodnych: sauny, zjeżdżalni itp.Przestrzeganie ogólnych zasad korzystania ze strefy basenów określonych regulaminem oraz odrębnymi przepisami WOPR,Stałe obserwowanie obszaru niecek basenowych i niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej,Stałe obserwowanie całej przestrzeni hali basenowej,Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, podstawowe opatrzenie ran i urazów, w poważnych przypadkach wezwanie Pogotowia Ratunkowego,Kontrola poprzez oględziny stanu urządzeń oraz sprzętu i wyposażenia basenu pod względem bezpieczeństwa osób kąpiących się i korzystających z basenów,Przestrzeganie porządku i dyscypliny na terenie kompleksu, utrzymanie w należytym stanie technicznym powierzonego sprzętu ratowniczego, utrzymywanie porządku w punkcie medycznym i wykorzystywanie tego pomieszczenia wyłącznie do celów służbowych.Bieżące prowadzenie dziennika pracy ratowników wodnychStałe utrzymywanie sprawności fizycznej i podnoszenie własnych kwalifikacji,Wykonywanie innych poleceń związanych z obsługą krytej pływalni a mogących wystąpić w trakcie eksploatacji,Posiadanie wymaganych uprawnień zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami (WOPR, UE, itp.).Oferujemy:zakwaterowanie i wyżywieniemożliwość długofalowej współpracyelastyczny system pracy dopasowany do możliwości zleceniobiorcy ( w przypadku zatrudnienia na umowę zlecenie)możliwość realizacji zlecenia np. w same weekendy (np. dla osób studiujących dziennie) Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.

Koordynator ds. utrzymania czystości-Stalowa Wola i okolice
Koordynator ds. utrzymania czystości-Stalowa Wola i okolice
Stalowa Wola 11 dni plecy

DOŁĄCZ DO NAJLEPSZYCH!Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości.W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:Koordynator/ka ds. usług utrzymania czystościRejon: Stalowa Wola i okoliceZadania:• Organizowanie usługi na rzecz Kontrahentów zgodnie z treścią zawartej umowy o świadczenie usług• Sprawowanie opieki nad obsługiwanymi obiektami, dbanie o jakość wykonywanych usług• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i relacje z Kontrahentem• Rekrutacja pracowników w powierzonym obszarze• Zarządzanie zespołem pracowników• Prowadzenie niezbędnej dokumentacjiWymagania:• Wykształcenie minimum średnie• Doświadczenie w koordynowaniu pracy zróżnicowanego zespołu• Doświadczenie na ww. stanowisku w branży porządkowej• Komunikatywność, otwartość• Prawo jazdy kategorii B• Bardzo dobra organizacja pracy• Samodzielność w działaniu• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowegoOferta:• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę• Długoterminowa współpraca w przyjaznym zespole• Szkolenia i rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku• Samodzielność w ramach powierzonego obszaru• Odpowiednie narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód)• Atrakcyjne benefityInformujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

Koordynator ds. utrzymania czystości-Tarnobrzeg i okolice
Koordynator ds. utrzymania czystości-Tarnobrzeg i okolice
Tarnobrzeg 11 dni plecy

DOŁĄCZ DO NAJLEPSZYCH!Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości.W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:Koordynator/ka ds. utrzymania czystościRejon: Tarnobrzeg i okoliceZadania:• Organizowanie usługi na rzecz Kontrahentów zgodnie z treścią zawartej umowy o świadczenie usług• Sprawowanie opieki nad obsługiwanymi obiektami, dbanie o jakość wykonywanych usług• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i relacje z Kontrahentem• Rekrutacja pracowników w powierzonym obszarze• Zarządzanie zespołem pracowników• Prowadzenie niezbędnej dokumentacjiWymagania:• Wykształcenie minimum średnie• Doświadczenie w koordynowaniu pracy zróżnicowanego zespołu• Doświadczenie na ww. stanowisku w branży porządkowej• Komunikatywność, otwartość• Prawo jazdy kategorii B• Bardzo dobra organizacja pracy• Samodzielność w działaniu• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowegoOferta:• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę• Długoterminowa współpraca w przyjaznym zespole• Szkolenia i rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku• Samodzielność w ramach powierzonego obszaru• Odpowiednie narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód)• Atrakcyjne benefityInformujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

Koordynator ds. utrzymania czystości-Mielec i okolice
Koordynator ds. utrzymania czystości-Mielec i okolice
Mielec 11 dni plecy

DOŁĄCZ DO NAJLEPSZYCH!Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości.W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:Koordynator/ka ds. utrzymania czystościRejon: Mielec i okoliceZadania:• Organizowanie usługi na rzecz Kontrahentów zgodnie z treścią zawartej umowy o świadczenie usług• Sprawowanie opieki nad obsługiwanymi obiektami, dbanie o jakość wykonywanych usług• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i relacje z Kontrahentem• Rekrutacja pracowników w powierzonym obszarze• Zarządzanie zespołem pracowników• Prowadzenie niezbędnej dokumentacjiWymagania:• Wykształcenie minimum średnie• Doświadczenie w koordynowaniu pracy zróżnicowanego zespołu• Doświadczenie na ww. stanowisku w branży porządkowej• Komunikatywność, otwartość• Prawo jazdy kategorii B• Bardzo dobra organizacja pracy• Samodzielność w działaniu• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowegoOferta:• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę• Długoterminowa współpraca w przyjaznym zespole• Szkolenia i rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku• Samodzielność w ramach powierzonego obszaru• Odpowiednie narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód)• Atrakcyjne benefityInformujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

Sprzątanie apartamentów
Sprzątanie apartamentów
Zarzecze 11 dni plecy

Praca przy sprzątaniu apartamentów w Lagunie Beskidów.Sprzątanie po pobytach turystycznych, okazjonalne przygotowanie nowych apartamentów po remoncie,Dbanie o powierzone mienie i porządek w miejscu pracyDyspozycyjność również w weekendy i świętaPraca od 9/10-15/16, umowa zlecenie

Praca dorywcza w soboty
Praca dorywcza w soboty
Kolbuszowa 13 dnia plecy

Przyjmę mężczyznę do prac porządkowych

Sprzatanie domu
Sprzatanie domu
Błażowa 13 dnia plecy

Szukam pani do sprzątania wymiana pościeli

Zatrudnię pomoc domową
Zatrudnię pomoc domową
Nisko 14 dnia plecy

Poszukuję Pani do pracy 1-2 razy w tygodniu 7-8 godzin jako pomoc domowa. Mile widziane doświadczenie. Proszę o kontakt w wiadomości prywatnej przez olx.

Koordynator ds. utrzymania czystości- Rzeszów i okolice
Koordynator ds. utrzymania czystości- Rzeszów i okolice
Rzeszów 16 dni plecy

DOŁĄCZ DO NAJLEPSZYCH!Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości.W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:Koordynator/ka usług utrzymania czystościMiejsce pracy: Rzeszów i okolice (praca mobilna)Zadania:• Organizowanie usługi na rzecz Kontrahentów zgodnie z treścią zawartej umowy o świadczenie usług• Sprawowanie opieki nad obsługiwanymi obiektami, dbanie o jakość wykonywanych usług• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i relacje z Kontrahentem• Rekrutacja pracowników w powierzonym obszarze• Zarządzanie zespołem pracowników• Prowadzenie niezbędnej dokumentacjiWymagania:• Wykształcenie minimum średnie• Doświadczenie w koordynowaniu pracy zróżnicowanego zespołu• Doświadczenie na ww. stanowisku w branży porządkowej• Komunikatywność, otwartość• Prawo jazdy kategorii B• Bardzo dobra organizacja pracy• Samodzielność w działaniu• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowegoOferta:• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę• Długoterminowa współpraca w przyjaznym zespole• Szkolenia i rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku• Samodzielność w ramach powierzonego obszaru• Odpowiednie narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód)• Atrakcyjne benefityInformujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

Pani sprzątająca - umowa o pracę, biura, nie przez agencje,
Pani sprzątająca - umowa o pracę, biura, nie przez agencje,
Rzeszów 16 dni plecy

Firma Wektor Wiedzy zatrudni osobę sprzątającą do nowej siedziby na ul. Armii Krajowej obok hotelu Zimowit. Sprzątanie powierzchni biurowych oraz dbanie o porządek i czystość w obiekcie w godzinach od 8.00 do 16.00. Zapewniamy zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę oraz wszelkie potrzebne materiały i środki. Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu biur.Zapraszamy do kontaktu!

Pranie i polerowanie samochodów pod sprzedaż dobre wynagrodzenie
Pranie i polerowanie samochodów pod sprzedaż dobre wynagrodzenie
Błażowa 16 dni plecy

Witam poszukuję osobę do pracy na stałe do przygotowywania samochodów pod sprzedaż ( pranie , polerowanie) bardzo dobre wynagrodzenie zainteresowanych proszę o kontakt 6.6.3.2.6.0.4.9.3 praca w Błażowej wszystko do ustalenia przez telefon

Rzeszów - ul. Lubelska, sprzątanie, praca dla Pani
Rzeszów - ul. Lubelska, sprzątanie, praca dla Pani
Rzeszów 16 dni plecy

Zatrudnimy Panią do sprzątania ekskluzywnego salonu samochodowego przy ul. Lubelskiej w Rzeszowie.Praca od poniedziałku do soboty w godzinach 8-16.Stawka 20,50 zł/h netto (na rękę).Prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15 lub podanie imienia, nazwiska i nr telefonu w wiadomości OLX - oddzwonimy

Przemyśl - sprzątanie, praca dla Pana
Przemyśl - sprzątanie, praca dla Pana
Przemyśl 16 dni plecy

Zatrudnimy Pana do sprzątania marketu budowlanego przy ul. Lwowskiej w Przemyślu.Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 6:30-14:30, 14:30-21.Stawka od 27,70 zł/h bruttoZachęcamy do kontraktu telefonicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15 lub pozostawienie imienia, nazwiska i nr telefonu w wiadomości OLX - oddzwonimyNIE ODPOWIADAMY NA SMS.

szukam opiekunki do dziecka
szukam opiekunki do dziecka
Mielec 16 dni plecy

Opis oferty pracySzukam opiekunki do 3,5 letniej dziewczynki .Opieka nad dzieckiem 1 dzień w tygodniu 8.00-15.00. Telefon kontaktowy 508 - pokaż numer telefonu -

Animator prowadzący-praca
Animator prowadzący-praca
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLubisz wyróżniać się z tłumu i chcesz pracować w firmie z możliwością rozwoju? A może po prostu jesteś pełen energii i lubisz pracę z dziećmi i dorosłymi? Jeśli utożsamiasz się z którymś z tych pytań to koniecznie się do nas zgłoś, bo to właśnie takich ludzi szukamy! W Mini Brain Academy właśnie ruszyła rekrutacja na stanowisko Animator Prowadzący. Oferujemy: Stawki za godzinę od 35zł i więcej Dodatkowy zwrot za paliwo Szkolenia wewnątrz firmowe i poza firmowe Możliwość uczestniczenia w eventach dla dużych i znanych marek Wymagania: Dyspozycyjność w minimum 2 weekendy w miesiącu Prawo jazdy+ dodatkowy atut własne auto Mile widziane doświadczenie w wystąpieniach publicznych, pracy z dziećmi, pracy na mikrofonie Więcej informacji pod adresem @ i numerem 733 - pokaż numer telefonu - Nie zwlekaj i dołącz do nas już dziś!

Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrzedszkole w Rzeszowie poszukuje nauczyciela edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na pełny etat. WYMAGANIA: - wymagane wykształcenie w zakresie edukacji przedszkolnej - chęć dłuższej współpracy i rozwoju zawodowego, - otwartość na nowe wyzwania, - zamiłowanie do pracy z dziećmi, cierpliwość i pogodne usposobienie, - samodzielność w planowaniu własnej pracy, - punktualność, obowiązkowość i zaangażowanie, - mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2, - zainteresowania muzyczne będą dodatkowym atutem. ZAKRES OBOWIĄZKÓW NAUCZYCIELA: - objęcie funkcji nauczyciela, - prowadzenie zajęć zgodnych z podstawą programową, - prowadzenie dokumentacji przedszkola, - współpraca z rodzicami, -sumienność i punktualność w wykonywaniu obowiązków, -czerpanie z tego radości i satysfakcji. OFERUJEMY: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prace, - okazję do doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji poprzez wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia. - atrakcyjne wynagrodzenie.

Szukam opiekunki do starszej Pani
Szukam opiekunki do starszej Pani
Dębica 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukam opiekunki do starszej Pani na kilka godzin dziennie. Pani jest chodząca. Praca jest w Pustyni koło Dębicy. Więcej informacji pod numerem telefonu 14 682 20 42.

Rytmika/Gimnastyka Korekcyjna- Tyczyn i Rzeszów- Przedszkola
Rytmika/Gimnastyka Korekcyjna- Tyczyn i Rzeszów- Przedszkola
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySieć Żłobków i Przedszkoli MALUSZKOWO w Tyczynie i Rzeszowie poszukuje osób do prowadzenia zajęć z RYTMIKI oraz GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ w przedszkolu. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firmą: www.maluszkowo.com.pl.

Pracownik myjni \ Kierowca
Pracownik myjni \ Kierowca
Rzeszów 30+ kilka dni temu

OPISFirma z Rzeszowa o gruntowej pozycji zatrudni osobę na stanowisko: Pracownik myjni\ Kierowca na terenie Rzeszów.Zachęcamy do aplikowania osoby ze stopniem niepełnosprawności.Oferujemy:     Cały etat       Praca od godziny 8-16 .       Stabilne zatrudnienie       Narzędzia i środki niezbędne do pracyZakres obowiązków:·        sprzątanie w samochodach·        podjazd na myjnię zewnętrznąWymagania:·    czynne prawo jazdy kat. B·        chęci do pracy·        sumienność, punktualność oraz dokładność·        zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadańOsoby zainteresowane proszę o przesłanie CV poprzez aplikacje OLX lub kontakt telefoniczny.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Proszę w CV o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO).

Osoba sprzątająca
Osoba sprzątająca
Świlcza 30+ kilka dni temu

OPISFirma z Rzeszowa o gruntowej pozycji zatrudni dwie osoby na stanowisko: Osoba sprzątająca na terenie Świlcza.Zachęcamy do aplikowania osoby ze stopniem niepełnosprawności.Oferujemy:     Cały etat       Praca od godziny 16 do 23 lub 24.  Praca od poniedziałku do piątku.        Stabilne zatrudnienie       Narzędzia i środki niezbędne do pracyZakres obowiązków:·        sprzątanie pomieszczeń biurowych·        sprzątanie powierzchni prestiżowego salonu samochodowego ·        uzupełnianie środków eksploatacyjnychWymagania:·        chęci do pracy·        sumienność, punktualność oraz dokładność·        zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadańOsoby zainteresowane proszę o przesłanie CV poprzez aplikacje OLX lub kontakt telefoniczny.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Proszę w CV o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO).

PRACA dodatkowa! Sprzątanie banku 1 godz. dziennie Stalowa Wola
PRACA dodatkowa! Sprzątanie banku 1 godz. dziennie Stalowa Wola
Stalowa Wola 30+ kilka dni temu

ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i światowym liderem w dziedzinie multiserwisu (Facility Management) od ponad 70 lat. Koncentrujemy się na pełnym zarządzaniu obiektami, technicznym utrzymaniu obiektów, utrzymaniu czystości i terenów zielonych oraz cateringu. Naszą misją jest zapewnienie naszym Klientom komfortu prowadzenia własnego biznesu. Opis stanowiskaPoszukujemy osoby do pracy przy sprzątaniu banku ING w Stalowej Woli.Praca 1 godz. dziennie od poniedziałku do piątku! Idealna praca dodatkowa!  Wymagamy dyspozycyjności, chęci do pracy i zaangażowania. Oferujemy wynagrodzenie na czas, umowę zlecenie, stawkę 27,70 zł brutto/h.  Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny w godz. 8-16 pod numer telefonu: 604 542 452​

Praca dla Pokojowej/ sprzątanie apartamentów
Praca dla Pokojowej/ sprzątanie apartamentów
Zarzecze 30+ kilka dni temu

Firma zarządzająca apartamentami w Zarzeczu zatrudni osoby sprzątające do "hotelowej" obsługi apartamentów.Obowiązkisprzątanie po gościachścielenie łóżek zgodnie z obowiązującym standardemuzupełnianie płynów do kąpieli, mydła itpsprawdzanie stanu technicznego apartamentu (czy nie ma zniszczeń)raportowanie o problemach do przełożonego utrzymywanie w czystości powierzonego sprzętu oraz części wspólnych dbałość o estetyczny wygląd apartamentuWymagania:dokładnośćsumiennośćdyspozycyjność do pracy 5-6 dni w tygodniu, również w weekendy/świętadoświadczenie przy sprzątaniu w hotelu / w apartamentachOferujemyszkoleniepracę w zgranym zespoleprzyjemną atmosferępracę w godzinach 9/10-15/16premię uznaniową płatny dzień próbnyumowa o pracę po okresie próbnym możliwość pracy dla studiujących w trybie zaocznymProszę o przesłanie CV przez formularz OLX.

Potrzebna opiekunka
Potrzebna opiekunka
Dębica 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukam opiekunki do starszej Pani na kilka godzin dziennie. Pani jest chodząca. Więcej informacji pod numerem telefonu 14 682 20 42.

Osoba Sprzątająca
Osoba Sprzątająca
Sanok 30+ kilka dni temu

Poszukiwana osoba do sprzątania na obiekcie Strefa Zdrowia przy ulicy Krakowska 136 w Sanoku.Zakres obowiązków obejmuje utrzymywanie czystości na strefie siłowej, w salach treningowych, szatniach, łazienkach, pokoju socjalnym oraz ciągów komunikacyjnych. Obowiązki głównie obejmują utrzymywanie czystości powierzchni płaskich oraz sanitariatów. Godziny pracy w czasie zamknięcia obiektu lub wczesno poranne.

Kierownik  utrzymania czystości      -    Nowa Dęba
Kierownik utrzymania czystości - Nowa Dęba
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Spółka zajmująca się kompleksowym utrzymaniem czystości zatrudni od zaraz:Kierownika/koordynatora utrzymania czystości na terenie Nowej Dęby woj.podkarpackie, powiat TarnobrzegZakres obowiązków:zarządzanie i koordynowanie realizacją usług porządkowychreprezentowanie Spółki w bezpośrednim kontakcie z kontrahentemnadzór nad gospodarką magazynowo-sprzętowąwspółpraca z działek kadr i rekrutacjinadzór nad pracownikami-organizacja pracyOferujemy:zatrudnienie na umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniemodprowadzamy na bieżąco w pełnej wysokości wszystkie wymagane składkipraca w dużej i stabilnej firmie z uregulowaną pozycją na rynkuprzeszkolenia oraz możliwość rozwoju w strukturze firmypakiet benefitów pozapłacowych / opieka medyczna, pakiet multisport/niezbędne narzędzia pracy samochód służbowy, telefon laptopOczekujemy wobec kandydatawykształcenie minimum średnie mile widziane doświadczenie w kierowaniu pracownikami w placówkach medycznychKomunikatywność,, sumienność, dobra organizacja pracyobsługa pakietu MS OfficedyspozycyjnośćOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV lub kontakt telefoniczny z nr. 73*******39Klikając w przycisk Aplikuj wyrażasz zgodę, aby DGP Clean Partner Sp. z o.o. ul.Żytnia 15/23, 01-014 Warszawa przetwarzał Twoje dane osobowe, podane w złożonych przez Ciebie dokumentach, niezbędnych przy realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, selekcji i archiwizacji w zbiorach danych osobowych kandydatów do pracy..Administratorem Twoich danych jest www.grupadgp.pl/klauzula-informacyjna-dgp-clean

Kierownik recepcji B&B Rzeszów Centrum 4*
Kierownik recepcji B&B Rzeszów Centrum 4*
Rzeszów 30+ kilka dni temu

4* Hotel B&B Rzeszów Centrum poszukuje osoby na stanowisko Kierownik Recepcji.Jeżeli praca z ludźmi i gościnność to Twój żywioł to zapraszamy do złożenia aplikacji.Czekamy na CIEBIE!CO GWARANTUJEMY:stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuumowę zlecenie lub umowę o pracęrealne szanse rozwoju, dobrą atmosferę pracypracę w doświadczonym zespolerozwój Czym będziesz się zajmował/ jakie będą Twoje obowiązki :Dbanie o standard obsługi GościZarządzanie grafikiem personelu, jego układanie oraz aktualizacjaPrzygotowywanie tabel dla działu kadrRaporty sieciowe tygodniowe oraz miesięczneZamówienia asortymentu na recepcję i dbałość o dostępnośćNadzór nad zleconymi zadaniami i działaniami w zakresie recepcjiOdpowiadanie na opinie na portalach rezerwacyjnychReagowanie na skargi oraz reklamacje gościZadbanie o profesjonalny Guest ExperienceKontrolowanie i aktualizacja cen sprzedażowychPrzyjmowanie grupowych rezerwacji i ich rozliczanieCo jest dla nas szczególnie ważne :dbałość o pozytywną atmosferę w zespole,dzielenie się uśmiechem i pozytywną energią,dbałość o miejsce i stanowisko pracyprofesjonalna obsługa zgodnie ze standardamiMasz tę pracę, jeśli:posługujesz się dobrze językiem angielskim i polskim,jesteś osobą uśmiechniętą pogodną i energiczną.jesteś osobą dyspozycyjnąjesteś osobą otwartą na nowe wyzwaniamasz doświadczenie w pracy w hotelu na stanowisku kierowniczymjesteś doświadczonym liderem Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatamiWynagrodzenie uzależnione jest od doświadczenia.Informacja o ochronie danych osobowychREKRUTACJA - B&B HOTELS POLSKA SP. Z O.O. Administratorem Państwa danych osobowych jest B&B Hotels Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: Plac Przymierza 6, 03-944, Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 302122; REGON 141334418, NIP 5252421465 (dalej jako:  Administrator).W celu kontaktu w zakresie związanym z przetwarzaniem danych osobowych i skorzystaniem z przysługujących praw możecie się Państwo kontaktować z administratorem listownieZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO) niniejszym informujemy, iż Państwa dane osobowe będą przetwarzane w poniższym zakresie:dane mające na celu potwierdzenie tożsamości: imię i nazwisko;data urodzenia;dane kontaktowe: numer telefonu, adres email, adres zamieszkania;dane dotyczące wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego – jeśli jest to konieczne z punktu widzenia prowadzenia działalności przez Administratora; Administrator będzie przetwarzał dane osobowe:w celu wykonania ciążących obowiązków prawnych na Administratorze wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa pracy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) oraz art. 9 ust. 2 lit b) RODO, w przypadku, gdy rekrutacja zmierza do zatrudnienia, o jakim mowa w przepisach prawa pracy;w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacyjnego obejmującego podjęcie działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO -  w przypadku gdy działania rekrutacyjne zmierzają do zawarcia umowy cywilnoprawnejw celach i zakresach udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, w przypadku przetwarzania na tej podstawie - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.Dane osobowe mogą być również przekazywane zewnętrznym usługodawcom jak dostawcy, z których usług Administrator korzysta w celach zarządzania świadczeniami, przetwarzającymi takie dane w imieniu Administratora w wyżej wskazanych celach. Pełną informację na temat odbiorców danych osobowych kandydata do pracy, kandydat do pracy może uzyskać w każdym czasie kontaktując się z Administratorem drogą tradycyjną na adres siedziby Administratora Administrator będzie przetwarzał Państwa dane przez następujące okresy:w przypadku udziału w rekrutacji, niezależnie od tego, czy zmierza ona do zatrudnienia, czy zawarcia umowy cywilnoprawnej - przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji lub do momentu wycofania przez Państwa zgody na przetwarzanie danych;w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach - przez okres nie dłuższy niż 9 miesięcy lub do momentu wycofania przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych.Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 §1-2 Kodeksu pracy jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa pracy - w przypadku, gdy rekrutacja zmierza do zatrudnienia, o jakim mowa w przepisach prawa pracy; w pozostałych przypadkach, podanie danych jest dobrowolne. W każdym przypadku niepodanie danych uniemożliwi kontynuowanie procesu rekrutacji.Administrator zasadniczo nie przekazuje Państwa danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Zważywszy jednak, że Administrator jest częścią międzynarodowej grupy spółek ("Grupa B&B Hotels"), niektóre dane osobowe Pracownika lub Współpracownika mogą zostać przekazane do Grupy B&B Hotels. Podmioty z Grupy B&B Hotels mają siedzibę w Europejskich Obszarze Gospodarczym. Administrator może przekazywać do Grupy B&B Hotels dane osobowe Pracownika lub Współpracownika w celu zapewnienia wewnętrznej komunikacji i kontroli zarządczej w ramach Grupy B&B Hotels; przeprowadzania audytów w celu przeciwdziałania łamaniu przepisów, wewnętrznych polityk oraz nadużyciom; badania konfliktu interesów, zarządzania zasobami ludzkimi, w tym planowaniu sukcesji stanowisk i promowaniem pracowników i współpracowników.Informujemy o przysługującym prawie:dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także do usunięcia danych (jeżeli nie będziemy zobowiązani do ich przetwarzania na podstawie obowiązujących przepisów prawa; jeżeli podstawą przetwarzania danych osobowych była zgoda, która została cofnięta; jeżeli podstawą przetwarzania danych osobowych był uzasadniony interes administratora, a wobec tego przetwarzania wniesiony został skuteczny sprzeciw),do przeniesienia do innego administratora danych przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody, jeżeli jest to możliwe technicznie oraz prawo do otrzymania kopii danych w ustrukturyzowanym formacie, przy czym z niniejszego prawa można skorzystać wyłącznie, gdy przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, w przypadku jej wyrażenia, przy czym jej cofnięcie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych,do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa Państwa dane nie będą poddawane zautomatyzowanym decyzjom, w tym profilowaniu.

Niania opiekunka dla dziecka
Niania opiekunka dla dziecka
Dębica 30+ kilka dni temu

Poszukujemy doświadczonej niani do opieki nad 1,5 rocznym dzieckiem.Miejsce: 39-200 Dębica.Wymagamy doświadczenia w opiece nad dziećmi w tym wieku oraz dyspozycyjności (opieka ok. 8-12 godzin dziennie od poniedziałku do piątku). Referencje mile widziane.Szukamy niani do opieki codziennie (pon-pt) lub możliwa współpraca na niektóre/wybrane dni np. 2 dni lub 3 dni w tygodniu.Szukamy odpowiedzialnej, pomysłowej, dyspozycyjnej i aktywnej niani.Niania zajmować się będzie przede wszystkim: opieką i pielęgnacją dziecka, kreatywną i aktywną zabawą wpływającą na rozwój naszego dziecka, spacerami, przygotowywaniem posiłków, karmieniem, dbaniem o ubrania i zabawki dziecka itd.Wynagrodzenie miesięczne 6000 zł (w przypadku pracy codziennie pn-pt).W zgłoszeniu najlepiej ze zdjęciem proszę napisać kilka zdań o sobie i swoim doświadczeniu w opiece nad dziećmi.

Praca od zaraz/Brygadzista sprzątający/ Rzeszów ul. Witosa
Praca od zaraz/Brygadzista sprzątający/ Rzeszów ul. Witosa
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma sprzątająca Amlux świadcząca usługi porządkowe poszukuje brygadzisty sprzątającego na terenie powierzchni handlowej.Lokalizacja: Rzeszów, ul. WitosaOferujemy:·        pracę od poniedziałku do piątku oraz w soboty i niedziele handlowe w godz. 8:00-16:00,·        wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę: 4242 zł brutto + dodatek brygadzisty·        pracę stałą. Zakres obowiązków:·        utrzymanie czystości na terenie powierzchni handlowej,· ustalanie grafików, sporządzanie i pilnowanie list obecności pracowników, kontakt z klientem,· koordynowanie serwisem sprzątającym.Wymagania:·        chęci do pracy,·        brak przeciwwskazań do pracy fizycznej,·        dokładność i systematyczność,·        dyspozycyjność,·        mile widziane doświadczenie w koordynowaniu serwisem sprzątającym.Prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 69********01.Jesteśmy zakładem pracy chronionej- chętnie zatrudniamy osoby niepełnosprawne- realizujemy wszystkie świadczenia należne osobom z orzeczeniem.W aplikacji proszę o zamieszczenie poniższej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści: Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

Sprzątaczka biurowa
Sprzątaczka biurowa
Stalowa Wola 30+ kilka dni temu

Firma zatrudni osobę do sprzątania pomieszczeń biurowych w miejscowości Stalowa Wola.Praca przy ul. Czarnieckiego - wtorki oraz czwartki po 2 godziny dziennie (najlepiej w godzinach porannych)Praca przy ul. Jagiellońskiej - od poniedziałku do piątku po 5 godzin dziennie (najlepiej od 11:00 do 14:00.Wynagrodzenie 21 zł netto/godzina.Zainteresowane osoby prosimy o kontakt wyłącznie SMS na numer +48*******36 w treści podając imię i nazwisko z dopiskiem "Stalowa Wola" - oddzwonimy w godzinach popołudniowych.

Pracownik gospodarczy - prace porządkowe / obsługa wysyłek / z grupą
Pracownik gospodarczy - prace porządkowe / obsługa wysyłek / z grupą
Czarna 30+ kilka dni temu

Pracownik gospodarczy - prace porządkowe / obsługa wysyłek / z grupą Meble Bogart to sklep internetowy, w którym umeblujesz cały swój dom. Meble Bogart to również, a może przede wszystkim zespół ludzi, lubiących swoją pracę, chcących rozwijać siebie i naszą markę.Zakres obowiązkówzamawianie materiałów biurowych i wyposażenia biuraodbiory materiałów z hurtowniprzygotowywanie drukówobsługa wysyłek próbek materiałówpilnowanie dostępności wszystkich kolekcji materiałówbieżące utrzymanie czystości i porządku w obszarze firmyWymagane umiejętności i kwalifikacjesamodzielność i dobra organizacja pracysumienność i dokładnośćkomunikatywnośćprawo jazdy kategorii Bznajomość obsługi komputera i pakietu MS Officeumiejętność obsługi urządzeń biurowychCo oferujemypracę na pełny etat (po okresie próbnym)ubezpieczenie grupowe

Sprzątanie kontenerów biurowych w Jasionce
Sprzątanie kontenerów biurowych w Jasionce
450 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Dla firmy,zatrudnimy do sprzątania kontenerów biurowych w JasionceW OFERCIE:sprzątanie obiektu: kontenery biurowe (zamiatanie, "mopowanie", wycieranie kurzy, wymiana worków w koszach, itp.)2/3 razy w tygodniu (dni do uzgodnienia)godziny do uzgodnienia, dopasujemy się do Twoich możliwości umowa zleceniestawka 27,70zł/h bruttoZapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 8 8 5 5 6 0 1 4 1Współadministratorami Twoich danych osobowych są spółki z Grupy Juwentus (tj. „Ochrona Juwentus sp. z o.o., „Juwentus” Agencja Ochrony sp. z o.o., „Ochrona Juwentus” sp. z o.o., Agencja Ochrony „Juwentus” sp. z o.o., „Ochrona Juwentus Południe” sp. z o.o., Juwentus Serwis sp. z o.o., Tasc Technology Bis sp. z o.o.,Tasc Technology Bis sp. z o.o. sp.k., HELPON Centrum Usług sp. z o.o.), wszystkie z siedzibą w Warszawie (02-826) przy ul. Poloneza 91. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod(małpa)juwentus.pl Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji, na podstawie Twojej dobrowolnej zgody. Masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, chyba że wcześniej wycofasz swoją zgodę. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział. Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przemyśl - praca dodatkowa - sprzątanie
Przemyśl - praca dodatkowa - sprzątanie
450 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

DGP Clean Partner Sp. z o.o. zajmująca się kompleksowym utrzymaniem czystości na terenie kraju zatrudni osobę do sprzątanie sklepu SMYK w CH Galerii Sanowa w Przemyślu.Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7 oo do 9 oo.Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny z nr . 73*******39 od poniedziałku do piątku w godz. 8 oo do 16 ooWyrażasz zgodę, aby DGP Clean Partner Sp. z o.o. ul.Żytnia 15/23, 01-014 Warszawa przetwarzał Twoje dane osobowe, podane w złożonych przez Ciebie dokumentach, niezbędnych przy realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, selekcji i archiwizacji w zbiorach danych osobowych kandydatów do pracy.Administratorem Twoich danych jest www.grupadgp.pl/klauzula-informacujna-dgp-clean

nauczyciel j. angielskiego/przedszkole
nauczyciel j. angielskiego/przedszkole
230 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy jako nauczyciel angielskiegoOpis wymagań• Wykształcenie wyższe uprawniające do pracy jako nauczyciel j. angielskiego w przedszkolu lub student filologii angielskiej• Zdolności artystyczne np. muzyczne, plastyczne oraz inne pasje ukierunkowane do pracy z dziećmi,• obsługa pakietu office i mediów społecznościowych• Otwartość na pracę w zespole i współdziałanie w wypełnianiu celów koncepcji pracy Przedszkola,•Miła aparycja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,• Praca od zarazOferowane korzyści:• Pracę w nowoczesnym przedszkolu w Rzeszowie (ul. Bałtycka)• Pracę w doświadczonym zespole,• Zapewniamy materiały dydaktyczne do pracy,• Atrakcyjne i pewne warunki zatrudnienia,• Możliwość rozwijania własnych pasji oraz współtworzenie programu zajęć,• Bezpłatne Szkolenia• Możliwość bezpłatnego wyżywienia na terenie placówki.

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Podkarpackie