Sortowanie:
Znaleziony: 147 ogłoszenie w kategorii Handel w Podkarpackie
Wykładacz Towaru E.leclerc Rzeszów
Wykładacz Towaru E.leclerc Rzeszów
nowe Rzeszów 2 dnia plecy

Opis oferty pracyZatrudnię osobę do wykładania towaru Zlecenie w E.leclerc Rzeszów w godzinach porannych poniedziałek, środa i piątek. Miesiecznie 58hx 27.70 brutto, dla studenta/ucznia netto dział kosmetyki . Wymagane ukończone 18 lat

Administrator sklepu internetowego Informatyk
Administrator sklepu internetowego Informatyk
Rzeszów 3 kilka dni temu

Wymagania:- praktyczna wiedza w zakresie zarządzania sklepem internetowym,- znajomość PHP, SQL, MYSQL, HTML, CSS, REST API, JSON, OOP, JQUERY, JS,- doświadczenie przy pracy z plikami XML,- znajomość systemu Windows i pakietu MS Office / Libre Office (w szczególności EXCEL / Calc),- nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień,- znajomość wybranego programu graficznego do obróbki zdjęć i tworzenia grafik reklamowych,- dobra organizacja czasu pracy własnej i członków zespołu,- język angielski w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową z firmami zagranicznymi.Zakres obowiązków:- weryfikowanie poprawności danych z plików produktowych,- integrowanie ofert sklepowych,- wstępna analiza błędów,- wsparcie techniczne,- praca nad usprawnieniem procesów integracji,- obsługa sklepu internetowego,- praca z dużymi bazami danych oraz ich aktualizacja,- komunikacja z firmami zagranicznymi,- tłumaczenie instrukcji technicznych,- tworzenie stron internetowych,- wprowadzanie nowych marek na rynek polski.Mile widziane:- znajomość sklepu SKY-SHOP,- znajomość LARAVEL + VUE lub innego frameworka,- umiejętności techniczne umożliwiające pomoc przy serwisie sprzętu sportowego,- znajomość SUBIEKT GT oraz SFERA.Oferujemy:- praca na pełny etat (poniedziałek - piątek),- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- miłą atmosferę pracy,- interesującą pracę w młodym zespole,- 4500 netto na start.Osoby zainteresowane powyższymi ofertami prosimy o przesłanie CV (ze zdjęciem).Adres:Firma TROPSul. Boya-Żeleńskiego 16/535-105 RzeszówW treści CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (z godnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Praca dodatkowa przed komputerem w sklepie internetowym
Praca dodatkowa przed komputerem w sklepie internetowym
Stalowa Wola 4 kilka dni temu

Zatrudnię osobę do pisania listów przewozowych oraz wystawiania paragonóww sklepie internetowym. (części do skuterów i motocykli)Praca dodatkowa 4 godziny dziennie (godziny pracy do ustalenia)Wymagamy bardzo dobrej znajomości obsługi komputeraoraz zapoznania się z naszym asortymentemOferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, miłą atmosferę w pracyPraca w Stalowej Woli od Poniedziałku do PiątkuCv prosimy składać na maila

zatrudnie do sprzedazy owocow
zatrudnie do sprzedazy owocow
Rzeszów 5 dni plecy

Opis oferty pracyzatrudnie do sprzedazy owocow w rzeszowie ul. lubelska , prosze o kontakt osoby zdecydowane warunki do omowienia na miejscu

Specjalista ds. zarządzania ofertą / Product Manager
Specjalista ds. zarządzania ofertą / Product Manager
Jasło 6 dni plecy

Tworzymy nowe miejsca pracy. Dołącz do nas.Specjalista ds. produktu / Product ManagerMiejsce pracy: JasłoDo zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:analiza i współtworzenie oferty produktowej mającej na celu zwiększenie sprzedażyaktualizacja oferty produktowejmonitorowanie cyklu życia produktu oraz modyfikowanie już istniejących produktównadzór nad dystrybucją i stanem zapasów produktówanaliza rynku, monitorowanie aktywności konkurencjiinicjowanie rozwoju witryny internetowej kontrolowanie kosztów i budżetu,kształtowanie polityki cenowej,współpraca z pracownikami innych działów firmy: handlowym, marketingu, e-commerce, it., logistyki,prowadzenie szkoleń produktowych,analiza rynku, konkurencji oraz trendów w obszarze e-commerceOd kandydatów oczekujemy:doświadczenia w branży E-commercebardzo dobrej znajomości Excela oraz metod sprzedaży internetowejumiejętność analitycznego myślenia i formułowania trafnych wnioskówumiejętności pracy w zespole oraz komunikatywności,Mile widziane:znajomość asortymentu w zakresie oświetlenia i akcesoriów elektrycznychumiejętność organizacji pracy własnej,samodzielność i dobra organizacja pracyumiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie w stresujących sytuacjach.Kandydatom oferujemy:umowę o pracę,możliwość długoterminowej współpracy z dynamicznie rozwijającą się firmą, mającą duże perspektywy i potencjał,satysfakcjonujące, atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,stabilne miejsce zatrudnienia,interesującą i samodzielną pracę w młodym zespole,możliwość zdobywania nowego doświadczenia.Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego.Kim jesteśmy:Bizprojekt Sp. z o.o.Jesteśmy dostawcą nowoczesnych rozwiązań oświetlenia LED, markowych źródeł światła, wysokiej jakości osprzętu oświetlenia i akcesoriów elektrycznych. Nasza firma to również czołowy i autoryzowany dystrybutor globalnych marek – Osram, Ledvance, Philips Lighting. Konsekwentne dążenie do dynamicznego rozwoju w działalności firmy mocno intensyfikuje się także wokół promocji marki własnej oświetlenia LUMILED®, która obecnie stabilnie zyskuje na rynku i poszerza swój asortyment produktowy. Kompetentni pracownicy, jakościowe produkty i wysoka kultura obsługi klienta to jedne z kluczowych idei stojących za tworzeniem naszego potencjału na przyszłość - służą one zarówno nam, jak i naszym klientom oraz partnerom biznesowym.

Pracownik działu e-commerce
Pracownik działu e-commerce
Jasło 6 dni plecy

Firma Bizprojekt Sp. z o.o. lider e-commerce w branży oświetleniowej poszukuje kandydatów na stanowisko:Pracownik działu e-commerceOpis stanowiska:Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wystawianie ofert na platformach internetowych polskich. Będzie również monitorować rynki i oferty konkurencyjne, analizować trendy w branży i dostosowywać swoje działania do aktualnej sytuacji. Pracownik będzie współpracować z innymi działami firmy, takimi jak dział sprzedaży i marketingu, w celu zapewnienia spójności i efektywności działań.Wymagania:Znajomość programu graficznegoZnajomość EXCELUmiejętność analitycznego myślenia i samodzielnej pracySprawne poruszanie się w strefie e-commerce Allegro / sklepy internetoweDoświadczenie w wystawianiu ofert na platformach internetowychOferujemy:Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmieSatysfakcjonujące, atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracyMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacjiJeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i rozwijać swoje umiejętności w pracy w branży e-commerce, prześlij swoje zgłoszenie.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik ds. Obsługi sklepu internetowego, Allegro
Pracownik ds. Obsługi sklepu internetowego, Allegro
Mielec 8 dni plecy

Firma Lub investments w związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik ds. Obsługi Allegro Miejsce pracy: Mielec Zakres obowiązków: - Kompleksowa obsługa platformy sprzedażowej Toratex.pl i Allegro - Tworzenie i udoskonalanie ofert sprzedażowych -Dbanie o spójność i konkurencyjność oferty - Monitoring konkurencji oraz analiza efektów sprzedaży -Profesjonalna obsługa Klienta - mailowa i telefoniczna - Rozpatrywanie zapytań, uwag i ewentualnych reklamacji dotyczących naszych produktów - Bieżąca obsługa zamówień - Współpraca z firmami kurierskimi - Współpraca z pozostałymi działami w firmie Wymagania: - Znajomość platformy sprzedażowej Allegro (od strony sprzedającego) - Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, w szczególności EXCEL. - Znajomość programów do obróbki zdjęć i grafiki - Doświadczenie w obsłudze klienta internetowego - Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, komunikatywność i wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania dobrych relacji z Klientem. - Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów - Zaangażowanie i pozytywne nastawienie - Samodzielność i umiejętność organizacji własnego czasu pracy Oferujemy: - Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Benefity sportowe Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez portal OLX. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

audytor Biedronka
audytor Biedronka
Ustrzyki Dolne 9 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię osobę do wykonania audytu zlecenie dorywcze 1x w tygodniu 1h stawka 28 zł netto, można samemu ustalić dzień i godzinę wymagane ukończone 18 lat Biedronka Ustrzyki umowa zlecenie

specjalista ds. obsługi sprzedaży internetowej
specjalista ds. obsługi sprzedaży internetowej
Rzeszów 9 dni plecy

Do naszego biura w Rzeszowie poszukujemy osoby na stanowisko:obsługa serwisów aukcyjnych i sklepu internetowegoOczekujemy:minimum rocznego doświadczane na podobnym stanowisku,znajomości programu Baselinker;znajomość programu Subiekt GT;zdolności komunikacyjnych;dobrej organizacji pracy własnej, wielozadaniowości oraz umiejętności pracy pod presją czasu.Obowiązki:obsługa serwisów aukcyjnych, sklepu internetowego, allegro;tworzenie aukcji internetowych;wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowegowspółpraca z operatorami logistycznymi: InPost, DPD, UPS, Poczta Polska;tworzenie etykiet wysyłkowych;tworzenie dokumentów sprzedaży faktur, paragonów, wydań zewnętrznych;telefoniczna i mailowa obsługa klientówzarządzanie kanałami social media takimi jak: Facebook, Instagram itpOferujemy:wynagrodzenie podstawowe plus premia od sprzedaży;zatrudnienie w oparciu umowy o pracęprzyjazną atmosferę oraz pracę w dynamicznym i otwartym zespoleProsimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

specjalista ds. obsługi sprzedaży internetowej - staż
specjalista ds. obsługi sprzedaży internetowej - staż
Rzeszów 9 dni plecy

Do naszego biura w Rzeszowie poszukujemy osoby na stanowisko:obsługa serwisów aukcyjnych i sklepu internetowegoOczekujemy:mile widziane doświadczenie doświadczenia na podobnym stanowisku,mile widziana znajomości programu Baselinker;mile widziana znajomości programu Subiekt GT;zdolności komunikacyjnych;dobrej organizacji pracy własnej, wielozadaniowości oraz umiejętności pracy pod presją czasu.Obowiązki:obsługa serwisów aukcyjnych, sklepu internetowego, allegro;tworzenie aukcji internetowych;wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowegowspółpraca z operatorami logistycznymi: InPost, DPD, UPS, Poczta Polska;tworzenie etykiet wysyłkowych;tworzenie dokumentów sprzedaży faktur, paragonów, wydań zewnętrznych;telefoniczna i mailowa obsługa klientówzarządzanie kanałami social media takimi jak: Facebook, Instagram itpOferujemy:wynagrodzenie podstawowe plus premia od sprzedaży;zatrudnienie w oparciu o umowę stażowa - z możliwością zatrudnienia po odbyciu stażuzniżkę pracowniczą;przyjazną atmosferę oraz pracę w dynamicznym i otwartym zespoleProsimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Zatrudnię do sprzedaży truskawek .
Zatrudnię do sprzedaży truskawek .
Dębica 12 dnia plecy

Opis oferty pracyZapraszam osoby do pracy sezonowej- sprzedawca truskawek. Doświadczenie nie jest wymagane, lecz mile widziane, a bardziej iskra i chęci do pracy :) Czas : od godz. 9 - 17 Lokalizacja : Debica Zapraszam zainteresowane osoby do kontaktu Wszelkie informacje udzielę pod nr tel.

Praca w sklepie militarnym.
Praca w sklepie militarnym.
Tarnobrzeg 21 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy sprzedawcy do sklepu z odzieżą i akcesoriami miltarnymi w Tarnobrzegu. Nie wymagane doświadczenie chętnie przyuczymy i wszystko wyjaśnimy. Mile widziane kobiety. Wymagania -dyspozycyjność praca również w soboty,miły stosunek do klientow  oraz uczciwość. Zainteresowanych proszę o kontakt 518 - pokaż numer telefonu - , 507 - pokaż numer telefonu -

Specjalista ds. sprzedaży - pieczywo świeże
Specjalista ds. sprzedaży - pieczywo świeże
Ropczyce 23 dnia plecy

Opis oferty pracyJesteśmy regionalnym producentem pieczywa świeżego. Obecnie poszukujemy dynamicznej osoby do współpracy z klientami na terenie Podkarpacia. Specjalista ds. sprzedaży – pieczywo świeże Opis stanowiska: - aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych; - rozwijanie sprzedaży u aktualnych Klientów firmy; - wdrażanie nowych produktów na rynek; - realizacja działań marketingowych w celu promowania oferty firmy; - monitorowanie i rozwiązywanie problemów / reklamacji klientów. Wymagania: - umiejętność pozyskiwania nowych klientów i budowania stabilnych relacji z klientami; - gotowość do pracy z Klientem w terenie; - umiejętności rozpoznawania potrzeb Klienta; - doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu Klientami; - znajomość lokalnych sieci handlowych na Podkarpaciu; - samodzielność, dynamizm, nastawienie na realizację celu, dobra organizacja pracy. Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do efektów pracy; - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (lub inna dogodna forma zatrudnienia); - niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód – również do użytku prywatnego). Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133, poz. 833 z późn. zm.)". Administratorem Pani/Pana danych jest Piekarnia Galicyjska sp. z o.o. 39-100 Ropczyce, ul. Masarska 10 A . Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w aplikacji jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Gwarantujemy pełną dyskrecję. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Sprzedawca do sklepu medycznego w Lubaczowie
Sprzedawca do sklepu medycznego w Lubaczowie
Lubaczów 23 dnia plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy pracownika do sklepu medycznego w Lubaczowie. Wymagany status studenta ZAOCZNY (kierunek fizjoterapia), obsługa komputera.

Przedstawiciel Handlowy
Przedstawiciel Handlowy
Rzeszów 26 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy kandydatów na stanowisko Przedstawiciela Handlowego w regionie podkarpacie i świętokrzyskie w branży B2B. Oferujemy wszystkie narzędzia do pracy( samochód służbowy, laptop, telefon )Wynagrodzenie : podstawa + znacząca prowizja. Wymagania : doświadczenie w pracy jako PH min 1 rok, wykształcenie min średnie.

Główny Księgowy / Główna Księgowa w spółce z o.o.
Główny Księgowy / Główna Księgowa w spółce z o.o.
Sanok 26 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Suncorp Sp. z o.o. działa na rynku od 2009r. Specjalizujemy się w sprzedaży artykułów szkolnych, biurowych oraz zabawek Z uwagi na dynamiczny rozwój naszej firmy poszukujemy kandydata na stanowisko Główny Księgowy Miejsce pracy SANOK lub ewentualnie Jedlicze Nasze oczekiwania: prowadzenie pełnej księgowości dla spółek prawa handlowego, przede wszystkim spółek z ograniczoną odpowiedzialnością; przygotowywanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych; współpraca z doradcami podatkowymi oraz innymi instytucjami zewnętrznymi; przygotowanie raportów i zestawień (m.in. księgowych, finansowych, rozrachunkowych itp.); wykonywanie wszelkich innych zadań zleconych przez Zarząd Spółki. organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi i podatkowymi aspektami działalności spółki; Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata wykształcenie z zakresu finansów, ekonomii lub rachunkowości; bardzo dobra znajomość programów finansowo-księgowych oraz pakietu MS Office; znajomość przepisów prawa podatkowego, Ustawy o Rachunkowości, Ustawy VAT; rozwinięte umiejętności analityczne oraz łatwość komunikacji; chęć ciągłej nauki oraz otwartość na ludzi. umiejętności sprawnej organizacji pracy , dokładność, skrupulatność. Oświadczenie RODO: Składając ofertę pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Suncorp Sp. zo.o. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Sprzedawca w galerii w Rzeszowie
Sprzedawca w galerii w Rzeszowie
Rzeszów 28 dni plecy

Opis oferty pracyRodzinna firma, która zajmuje się sprzedażą i promocją własnej marki perfum poszukuje osoby do pracy na stoisku kosmetycznym. Dołącz do nas jeżeli: • jesteś osobą pełnoletnią, • poszukujesz pracy gwarantującej stabilność zatrudnienia, • lubisz pracę z ludźmi, • wyróżniasz się pracowitością i odpowiedzialnością • chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie w branży handlowej Do Twoich obowiązków będzie należeć: obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, przyjmowanie płatności za pomocą kasy fiskalnej i terminala płatniczego, zatem jak widzisz - nic trudnego.:) Co oferujemy? • elastyczny grafik w oparciu o umowę zlecenie • szkolenia i wdrożenie do pracy • ścieżkę rozwoju z możliwością awansu. Nie czekaj! Przyślij swoje CV. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Więcej informacji nt. RODO można uzyskać w siedzibie firmy.

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży z Językiem angielskim
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży z Językiem angielskim
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma WOST działająca w branży stalowej, zatrudni pracownika do działu handlowego w Głogowie Małopolskim k/Rzeszowa. Czym się zajmujemy? Produkujemy z ponad 200 letnią tradycją. WOST rozpoczęły działalność w czerwcu 2016, jako spadkobierca tradycji produkcyjnej uznanych w Polsce oraz na świecie wyrobów gorącowalcowanych. Lata doświadczeń w zakresie procesów walcowniczych, wiedza i tradycja, wsparte nowoczesną koncepcją zarządzania procesami biznesowymi, czynią z WOST wartościowego partnera w branży wyrobów hutniczych. Nasze produkty dostarczane do ponad 50 krajów na całym świecie. Zadania: - obsługa aktualnej bazy klientów - rozwój sprzedaży – poszukiwanie nowych rynków - umiejętne budowanie i utrzymywanie długotrwałych partnerskich relacji z Klientami - przygotowywanie ofert cenowych na bazie wytycznych Polityki Cenowej - praca w Systemie klasy ERP - ścisła współpraca/komunikacja z działem Produkcji, Logistyką - administrowanie obiegiem dokumentów dla klientów Wymagania: - znajomość j. polskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, korzystanie z narzędzi i oprogramowania - biegła znajomość języka angielskiego - biegła znajomość MS Office - umiejętność analitycznego myślenia - nastawienie na realizację celów - umiejętność współpracy i efektywnej komunikacji - dobra organizacja pracy Mile widziane, ale nie konieczne: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży - znajomość innego języka obcego Oferujemy: - konkurencyjne wynagrodzenie oparte o stałą podstawę oraz system premiowy - interesującą pracę w środowisku bazującym na najwyższych międzynarodowych standardach - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - samodzielność w działaniu - możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń zawodowych Praca stacjonarna; pon.– pt. w godz.: 7-15 lub 8-16 lub 9-17 Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Szkolenia językowe w godzinach pracy.

Osoba do sprzedaży części do maszyn budowlanych
Osoba do sprzedaży części do maszyn budowlanych
Zarzecze 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby do sprzedaży części do maszyn budowlanych. Wymagamy dyspozycyjności, zaangażowania, chęci do nauki. Mile widziane doświadczenie, ale nie jest to wymóg konieczny. Osoby zainteresowane ofertą proszę kierować CV na e-mail. Numer kontaktowy: 601 - pokaż numer telefonu -

POMOCNIK SPRZEDAWCY
POMOCNIK SPRZEDAWCY
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo sklepu Al. Capone poszukujemy Pomocnika Sprzedawcy. Praca dodatkowa na okres świąteczny. Praca w okresie przedświątecznym, w święta oraz w sylwestra. Praca polega na pomocy Sprzedawcy w sklepie - dokładanie towaru, pomoc w obsłudze klienta, przyjmowaniu dostaw oraz układaniu magazynu. Wymagania: - dyspozycyjność, - komunikatywność - pracowitość - uczciwość W tytule prosimy o wpisanie stanowiska POMOCNIK SPRZEDAWCY. Prosimy także o zamieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1979 (Dz.U. nr 133, poz. 883).

Praca dla studenta
Praca dla studenta
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dla studenta, pomoc przy prowadzeniu zbiórek publicznych lokalnej fundacji. Potrzebujemy wsparcia, a dzięki Tobie zrobimy po prostu coś dobrego. Mile widziane osoby wygadane i uśmiechnięte. Pracujemy w elastycznych godzinach i sami sobie ustalamy grafik.

Sprzedawca w sklepie Al.Capone
Sprzedawca w sklepie Al.Capone
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy profesjonalnych Sprzedawców do nowego sklepu Al. Capone. Praca stała, szukamy kandydatów do dłuższej współpracy (nie na sezon wakacyjny czy do pracy dodatkowej). Wymagamy: -dyspozycyjności; -znajomości obsługi komputera; -chęci do nauki i umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy; -gotowości do pracy w systemie zmianowym; ( godziny 6-15, 15-24) -rzetelności i uczciwości; -silnej motywacji do osiągania wyznaczonych celów -łatwości w nawiązywaniu kontaktów; Oferujemy: -umowę o pracę -pakiet szkoleń sprzedażowych i produktowych -degustacje i wyjazdy na festiwale branżowe -wynagrodzenie z systemem premiowym -stabilną, interesującą pracę -możliwość awansu zawodowego -bonusy za realizację zadań sprzedażowych -dla najlepszych zagraniczne wakacje na koszt firmy -pracę w młodym, zgranym zespole; Prosimy także o zamieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1979 (Dz.U. nr 133, poz. 883).

Zatrudnię sprzedawcę w salonie Zoologicznym
Zatrudnię sprzedawcę w salonie Zoologicznym
Dębica 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCV proszę wysyłać na mail: @ Salon zoologiczny w Dębicy Zatrudni osobę na stanowisko sprzedawcy Do obowiązku należeć będzie : -obsługa kasy fiskalnej, terminal -rozliczanie i zamykanie dnia sprzedażowego -dbanie o porządek na części sprzedażowej oraz o zwierzęta -prowadzenie social-media Oczekujemy : -otwartości na kontakt z klientem -odpowiedzialności oraz umiejętności organizacji pracy -szybkości w działaniu -dyspozycyjności CV prosze wysyłać na mail: @ Mile widziane doświadczenie. Interesuje nas tylko długotrwała współpraca w przyjaznej atmosferze.

Wykładacz towaru Sędziszów Małopolski
Wykładacz towaru Sędziszów Małopolski
Sędziszów Małopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię osobę do wykładania towaru w Hebe Sędziszów Małopolski zlecenie 1x w tygodniu w czwartek 3h tygodniowo - godziny dowolne zlecenie dorywcze 12 h w miesiącu wymagane ukończone 18 lat stawka 27.70 brutto

Audytor Dynów
Audytor Dynów
Dynów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię osobę do wykonania audytu zlecenie dorywcze 1x w tygodniu 1h stawka 28 zł netto, można samemu ustalić dzień i godzinę wymagane ukończone 18 lat Biedronka Dynów umowa zlecenie

Handlowiec/serwisant IT
Handlowiec/serwisant IT
Mielec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyChętnie wychodzisz z inicjatywą i zawsze starasz się znaleźć najlepsze rozwiązanie, poszukując odpowiedzi w różnych źródłach? Jesteś profesjonalny, nie spóźniasz się i dotrzymujesz terminów, jesteś zorientowany na klienta i jego potrzeby? Jeżeli cenisz sobie uczciwość, potrafisz jasno i otwarcie się komunikować, przyjmować i dawać feedback, nie boisz się zadawać pytań, kiedy czegoś nie wiesz, to poszukujemy właśnie Ciebie. Twój zakres obowiązków • Sprzedaż urządzeń IT, aktywne pozyskiwanie klientów • Profesjonalna obsługa klienta stacjonarnego, a także inicjowanie spotkań biznesowych, fachowe doradztwo, organizowanie procesu sprzedaży, prowadzenie negocjacji oraz przygotowywanie ofert • Przygotowanie oraz konfiguracja sprzętu pod zamówienie klienta • Diagnozowanie, sporządzanie kosztorysów i naprawa sprzętu komputerowego • Realizacja strategii sprzedażowej firmy • Dbanie o aktualność strony internetowej oraz social mediów • Dbanie o porządek w salonie • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Nasze wymagania • Dobra znajomość zagadnień związanych ze sprzętem IT • Wykształcenie informatyczne – mile widziane • Znajomość angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację (B1) • Doświadczenie w serwisowaniu laptopów/PC mile widziane • Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży (mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów i usług IT) • Świetna znajomość podstawowej obsługi komputera i oprogramowania • Rozwinięte umiejętności sprzedażowe, umiejętność identyfikowania potrzeb i budowania dobrych relacji z klientem biznesowym • Zdolności negocjacyjne (umiejętność słuchania, pewność siebie, łatwość w nawiązywaniu kontaktów) • Prawo jazdy kat. B • Konsekwencja w dążeniu do realizacji określonych celów: pozyskiwanie klientów, zwiększenie sprzedaży u istniejących klientów • Zaangażowanie, kreatywność, wysoka motywacja do pracy To oferujemy • Stabilne zatrudnienie ze stałym wynagrodzeniem podstawowym na podstawie umowy o pracę • Wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od wyników pracy • Dodatek uznaniowy • Możliwość rozwoju • Możliwość doskonalenia kwalifikacji Chcesz aplikować? Jeśli już wiesz, że to praca dla Ciebie, wyślij nam swoje CV. Nie zapomnij o klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych w rekrutacji. Do zobaczenia na rozmowie, na którą zaprosimy najlepszych kandydatów.

Praca w kwiaciarni w Jedliczu
Praca w kwiaciarni w Jedliczu
Jedlicze 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca w kwiaciarni. Firma Orient s.c. zlokalizowana w Jedliczu przy ul. Rynek 7 zajmująca się sprzedażą kwiatów, upominków, artykułów dekoracyjnych, zniczy oraz artykułów gospodarstwa domowego zatrudni osobę na stanowisko sprzedawca-florysta. Zakres obowiązków : * Przygotowywanie bukietów i kompozycji kwiatowych zarówno z materiału naturalnego jak i sztucznego ( wiązanki, wieńce, kompozycje nagrobne, bukiety, stroiki itp.), * Dbałość o właściwy kontakt z klientem, doradztwo, * Dbałość o ekspozycję towarów, * Przyjmowanie dostaw i wykładanie towaru, * Dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy, * Obsługa kasy fiskalnej. Wymagania: * Zaangażowanie w pracę, * Umiejętność szybkiego uczenia się, * Otwartość na kontakt z klientem, * Rozwinięte zdolności manualne, kreatywne podejście do wykonywanej pracy, * Odpowiedzialność, * Mile widziane doświadczenie w branży lub na podobnym stanowisku, oraz osoby posiadającej stopień niepełnosprawności. Chętne osoby prosimy o składanie CV w budynku sklepu mieszczącego się w Jedliczu przy ul. Rynek 7. W razie jakichkolwiek pytań proszę i kontakt pod numerem telefonu 665 - pokaż numer telefonu - lub przez naszą stronę na FB Kwiaciarnia Orient s.c. Jedlicze.

Sprzedawca w sklepie meycznym
Sprzedawca w sklepie meycznym
Nowa Dęba 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySieć sklepów medycznych Medorto w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby chętnej do pracy w sklepie w Nowej Dębie Zakres obowiązków: -profesjonalna obsługa klientów, dobór sprzętu, sprzedaż, organizacja pracy sklepu dbałość o wizerunek marki i miejsce pracy pogłębianie wiedzy produktowej współpraca z personelem medycznym Wymagania: -Wykształcenie na kierunku: fizjoterapia/rehabilitacja, technik farmacji, pielęgniarka, technik ortopeda - Aktualne prawo wykonywania zawodu- warunek konieczny -Doświadczenie w zakresie zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne (praca w sklepie ortopedycznym z NFZ będzie dodatkowym atutem) - Znajomość rynku medycznego -Chęć rozwoju zawodowego -Bardzo dobra organizacja pracy -Bezwzględna uczciwość i punktualność -Komunikatywność oraz pozytywne nastawienie

Sprzedawca w sklepie medycznym
Sprzedawca w sklepie medycznym
Mielec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySieć sklepów medycznych Medorto w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby chętnej do pracy w sklepie w Mielcu Zakres obowiązków: -profesjonalna obsługa klientów, dobór sprzętu, sprzedaż, organizacja pracy sklepu dbałość o wizerunek marki i miejsce pracy pogłębianie wiedzy produktowej współpraca z personelem medycznym Wymagania: -Wykształcenie na kierunku: fizjoterapia/rehabilitacja, technik farmacji, pielęgniarka, technik ortopeda - Aktualne prawo wykonywania zawodu- warunek konieczny -Doświadczenie w zakresie zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne (praca w sklepie ortopedycznym z NFZ będzie dodatkowym atutem) - Znajomość rynku medycznego -Chęć rozwoju zawodowego -Bardzo dobra organizacja pracy -Bezwzględna uczciwość i punktualność -Komunikatywność oraz pozytywne nastawienie

Przedstawiciel Handlowy- Woj. Podkarpackie, Lubelskie itp.
Przedstawiciel Handlowy- Woj. Podkarpackie, Lubelskie itp.
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Atest istnieje od 1990 roku. Obecnie mieści się przy ulicy Fabrycznej 5 w Tychach. Zajmujemy się produkcją, importem i sprzedażą hurtową oraz detaliczną akcesoriów meblowych. Poszukujemy przedstawiciela handlowego do sprzedaży akcesoriów meblowych importowanych i produkowanych przez nasza firmę. Praca polega na codziennych wyjazdach do klientów ( fabryki produkujące różnego rodzaju meble oraz hurtownie akcesoriów meblowych). OBSZAR PRACY: Województwo Lubelskie, Świętokrzyskie, Podkarpackie Oferujemy: • stałe wynagrodzenie plus prowizję od sprzedaży • auto firmowe, telefon i pozostałe niezbędne narzędzia pracy Obowiązki: • Pozyskiwanie nowych Klientów • Obsługiwanie dotychczasowych klientów • Wypełnianie raportów • Pisanie planów na przyszły tydzień • Tworzenie ofert handlowych dla klienta • Negocjowanie warunków zawieranych transakcji Wymagania : • Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne • Doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego • Prawo jazdy • Podstawowa znajomość Pakietu Office PROSIMY O WYSYŁANIE WRAZ Z CV, KWOTĘ, KTÓRĄ CHCĄ PAŃSTWO ZARABIAĆ.

Przedstawiciel Handlowy- Kępno i okolice
Przedstawiciel Handlowy- Kępno i okolice
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Atest istnieje od 1990 roku. Obecnie mieści się przy ulicy Fabrycznej 5 w Tychach. Zajmujemy się produkcją, importem i sprzedażą hurtową oraz detaliczną akcesoriów meblowych. Poszukujemy przedstawiciela handlowego do sprzedaży akcesoriów meblowych importowanych i produkowanych przez nasza firmę. Praca polega na codziennych wyjazdach do klientów (fabryki produkujące różnego rodzaju meble oraz hurtownie akcesoriów meblowych). OBSZAR PRACY: Kępno i okolice Oferujemy: • stałe wynagrodzenie plus prowizję od sprzedaży • auto firmowe, telefon i pozostałe niezbędne narzędzia pracy Obowiązki: • Pozyskiwanie nowych Klientów • Obsługiwanie dotychczasowych klientów • Wypełnianie raportów • Pisanie planów na przyszły tydzień • Tworzenie ofert handlowych dla klienta • Negocjowanie warunków zawieranych transakcji Wymagania: • Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne • Doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego • Prawo jazdy • Podstawowa znajomość Pakietu Office PROSIMY O WYSYŁANIE WRAZ Z CV, KWOTĘ, KTÓRĄ CHCĄ PAŃSTWO ZARABIAĆ

Biedronka Strzyżów
Biedronka Strzyżów
Strzyżów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię osobę do wykonania audytu zlecenie dorywcze 1x w tygodniu 1h stawka 28 zł netto, w miesiącu 4 wizyty x 28 zł można samemu ustalić dzień i godzinę wymagane ukończone 18 lat Biedronka Strzyżów umowa zlecenie

Specjalista ds. wsparcia dz. handlowego z j.niemieckim
Specjalista ds. wsparcia dz. handlowego z j.niemieckim
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma WOST działająca w branży stalowej, zatrudni pracownika do działu handlowego w Głogowie Małopolskim k/Rzeszowa. Nasze produkty dostarczane do ponad 50 krajów na całym świecie. Zapraszamy Cię do aplikowania, jeżeli szukasz rzetelnej i sprawdzonej firmy, w której możesz wykorzystywać swoje umiejętności, ale także je rozwijać i zdobywać nowe kompetencje. Jeżeli chcesz współtworzyć dynamicznie rozwijającą się strukturę organizacyjną, a jednocześnie być częścią dynamicznego i kreatywnego zespołu - dołącz do nas! Twój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie zespołu sprzedaży. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów. Gromadzenie i archiwizacja dokumentów zgodnie z procedurami. Przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych oraz prezentacji. Nasze wymagania Znajomość języka niemieckiego Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia Komunikatywność i orientacja na pracę zespołową Znajomość obsługi MS Office; MS Excel na poziomie min. średnio-zaawansowanym Umiejętność organizacji własnego czasu pracy i dostosowywania się do zmieniającej się sytuacji Mile widziane Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Komunikatywna znajomość j. angielskiego, ew. innego języka obcego. Oferujemy Konkurencyjne wynagrodzenie oparte o stałą podstawę oraz premiowy system nagród Interesującą pracę w środowisku bazującym na najwyższych międzynarodowych standardach Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Samodzielność w działaniu Możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń zawodowych System pracy (pon.– pt. / godz.:7-15 lub 8-16 lub 9-17) Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe Szkolenia językowe w godzinach pracy

Informatyk
Informatyk
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do naszego zespołu w roli Informatyka, gdzie będziesz miał/a okazję rozwijać swoje umiejętności w obszarze administrowania systemami, bezpieczeństwa informacji oraz obsługi różnorodnych aplikacji! Stanowisko: Informatyk Miejsce pracy: Jasionka k. Rzeszowa Opis stanowiska: • Administrowanie systemami, programami, aplikacjami zainstalowanymi na komputerach i serwerach oraz lokalną siecią komputerową i nadzór nad eksploatacją systemów, • Wdrażanie i aktualizowanie procedur bezpieczeństwa informacji, czuwanie nad bezpieczeństwem przepływu informacji oraz monitorowanie zabezpieczeń na stacjach roboczych • Zestawienie, konfiguracja, nadzór połączeń VPN • Tworzenie, weryfikacja i przechowywanie kopii bezpieczeństwa danych systemów serwerowych i sieciowych • Naprawa bieżących usterek sprzętu czy oprogramowania • Konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania • Wdrażanie nowych programów oraz ich synchronizacja z systemem głównym • Wszelkie aktualizacje oprogramowań • Bieżąca obsługa: Baselinker, Comarch XL, Magento, plików xml Wymagania: • Posiadanie praktycznej znajomości Linuxa, Windowsa, Microsoft Office i innych serwerów aplikacyjnych • Doświadczenie na podobnym stanowisku • Znajomości baz danych • Znajomość języka angielskiego w stopniu b. dobrym - warunek konieczny Oferujemy: • Umowę o pracę • Wynagrodzenie podstawowe + premie • System pracy jednozmianowy od poniedziałku do piątku • Narzędzia do pracy tj. laptop, telefon • Owoce w biurze • Wyjścia integracyjne • Ubezpieczenie na życie • Świętowanie urodzin Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji za pomocą formularza kontaktowego.

HANDLOWIEC
HANDLOWIEC
Nisko 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZAKŁAD ARTYKUŁÓW ŚCIERNYCH ARMES ul. Nowa Boczna 4, 37-400 Nisko zatrudni: HANDLOWCA (praca w biurze) Zakres obowiązków: - analiza potrzeb klientów i prezentacja oferty handlowej, - doradztwo w zakresie doboru asortymentu oraz sporządzanie ofert handlowych, ­- realizacja zamówień i kontakt z klientami, ­- nawiązywanie trwałych relacji handlowych z klientami, ­- udział w targach, wystawach i imprezach handlowych. Wymagania: ­- doświadczenie w zakresie obsługi klienta, ­- znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych Office, ­- doświadczenie w branży narzędziowej (materiały ścierne) mile widziane, ­- język angielski mile widziany. Oferujemy: - ­zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, ­- pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, - ­możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie. Osoby zainteresowane powyższą propozycją uprzejmie prosimy o przesłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Na dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić poniższą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji prowadzonym przez Zakład Artykułów Ściernych ARMES. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/am się z Informacją o przetwarzaniu danych osobowych podczas rekrutacji zamieszczoną na stronie www.armes.com.pl w zakładce praca”.

Handlowiec
Handlowiec
Świlcza 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków - aktywne pozyskiwanie oraz budowanie relacji z klientami międzynarodowymi, - przygotowywanie oraz prezentacja oferty transportowej firmy, - prowadzenie negocjacji handlowych, - realizowanie planów sprzedażowych, - raportowanie wyników sprzedaży. Nasze wymagania - doświadczenie zawodowe na stanowisku handlowca lub spedytora. - Bardzo dobra znajomość branży spedycyjno-transportowej. - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację, - gotowość do wyjazdów zagranicznych, - łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność prowadzenia negocjacji, skrupulatność w przygotowywaniu ofert, konsekwentne dążenie do założonych celów, - zaangażowanie w pracę, - komunikatywność, - prawo jazdy kategorii B. Mile widziane - doświadczenie w nawiązywaniu i rozwijaniu relacji handlowych z partnerami zagranicznymi. To oferujemy - konkurencyjne wynagrodzenie wraz z atrakcyjnym wynagrodzeniem prowizyjnym, - zatrudnienie w ramach umowy B2B, - prywatną opiekę medyczną, - dofinansowanie do zajęć sportowych (Multisport), - niezbędne narzędzia pracy (samochód firmowy, komputer, telefon), - pracę pełną wyzwań wśród ekspertów chętnych do dzielenia się wiedzą, - przyjazną atmosferę oraz wsparcie doświadczonych współpracowników, - szkolenia i podnoszenie kompetencji zawodowych, - możliwość rozwoju zawodowego, - pełną odpowiedzialność i samodzielność w zakresie powierzonych zadań w firmie ukierunkowanej na rozwój, - płaskie struktury organizacyjne i krótkie drogi decyzyjne, nowoczesne biuro.

Zatrudnię do Galerii Sanowa w Przemyślu.
Zatrudnię do Galerii Sanowa w Przemyślu.
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię osobę do Galerii Sanowa w Przemyślu, na stoisko typu wyspa na pasażu. Stoisko z okularami przeciwsłonecznymi. Opis stanowiska: - obsługa klientów - dbanie o ekspozycję stoiska Wymagania: - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktu, - odpowiedzialność, - dyspozycyjność - miła aparycja, Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie(podstawa + prowizja) Mogą być osoby uczące się zaoczne i studiujące.

Kierownik Manager Hurtowni z Art. Szkolnymi i Zabawkami
Kierownik Manager Hurtowni z Art. Szkolnymi i Zabawkami
Sanok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do pracy na stanowisko: Kierownik Manager Hurtowni Twój zakres obowiązków Opis stanowiska: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania hurtowni, nadzór nad realizacją dostaw oraz dystrybucją towarów, nadzór nad procesem magazynowania towarów, organizacja dystrybucji oraz kontrola stanów magazynowych, odpowiedzialność za merytoryczną zawartość oraz prawidłowy obieg dokumentów magazynowych, systematyczna kontrola aktualności lokalizacji, ograniczenie do minimum strat magazynowych, optymalizacja gospodarki magazynowej pomoc magazynierom np. w przyjmowaniu dostaw realizacja celów sprzedażowych budowanie relacji z klientami. Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziana pokrewna branża, znajomość zasad dotyczących gospodarki magazynowej i obiegu dokumentacji, doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu umiejętność budowania zespołu i motywowania pracowników Oferujemy: • stałą pracę na pełny etat • na okres próbny umowę zlecenie, następnie umowę o pracę Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV

Pracownik kwiaciarni - Florysta
Pracownik kwiaciarni - Florysta
Jedlicze 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków Nasza kwiaciarnia specjalizuje się w tworzeniu nietuzinkowych kompozycji kwiatowych, wieńców, bukietów z kwiatów żywych oraz sztucznych. Kogo poszukujemy? Doświadczonej osoby na stanowisko florysty/florystki, która dołączy do naszego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za stacjonarne tworzenie kompozycji kwiatowych dla klientów kwiaciarni, bieżącą obsługę klienta oraz utrzymanie estetyki i porządku w kwiaciarni. Nasze wymagania Doświadczenie zawodowe w pracy w kwiaciarni Zdolność do samodzielnego tworzenia kompozycji kwiatowych Wysoka komunikatywność i zrozumienie potrzeb klienta Kreatywność oraz pasja do kwiatów i florystyki Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji Dbałość o detale i estetykę Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV Zapraszamy serdecznie do naszego zespoł !

Pracownik utrzymania czystości OzN - Strzyżów
Pracownik utrzymania czystości OzN - Strzyżów
Strzyżów 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Miejsce pracy: Strzyżów Zakres obowiązków: utrzymanie czystości/sprzątanie na terenie sklepu (hali sprzedażowej) dbanie o porządek na zapleczu Oferujemy: umowę o pracę na cały etat stabilne zatrudnienie pracę zmianową miłą atmosferę współpracy Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Mile widziana książeczka sanepidowska Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności Osoby zaineresowane prosimy o kontakt telefoniczny : *** *** *** lub email : re*******a@i*************.pl

hostessa Dębica
hostessa Dębica
Dębica 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię hostessę do Marketu w Dębicy zlecenie na marzec poniżej terminy i godziny- godziny możliwość przesunięcia - stawka 30 zł brutto za godzinę . wymagane ukończone 18 lat- osoba ucząca się 30 zł netto 01.03.2024 12:00-18:00 07.03.2024 13:00-18:00 08.03.2024 12:00-18:00 15.03.2024 12:00-18:00 22.03.2024 12:00-18:00 28.03.2024 12:00-18:00 29.03.2024 13:00-18:00

Wykładanie towaru
Wykładanie towaru
Lubaczów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyzatrudnię osobę do wykładania towaru Biedronka Lubaczów zlecenie dorywcze wizyta 1x w tygodniu 28 zł netto można podejść w dowolny dzień i w dowolnych godzinach , zlecenie zajmuje około 1h 2 sklepy w Lubaczowie wymagane ukończone 18 lat

Obsługa Sklepu Klienta Magazynier Zarejestrowany UP
Obsługa Sklepu Klienta Magazynier Zarejestrowany UP
Kańczuga 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukamy osoby zarejestrowanej w Urzędzie Pracy. Praca jako magazynier ale i też obsługa klienta w sklepie w przypadku konieczności. Praca w miejscowości Kańczuga. Praca na pełny etat , zatrudnienie na minimum 3 lata. Szukamy odpowiedzialnych i zdecydowanych osób. Przede wszystkim otwartych, pracowitych i sympatycznych. Chęć nawiązania kontaktu z Klientem. Mile widziany stopień niepełnosprawności i książeczka sanepidowska. Udokumentowane doświadczenie w magazynie. CV proszę przesyłam na maila dge1927(małpa)gmail.com lub za pośrednictwem portalu. Po sprawdzeniu zgłoszeń skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Specjalista ds.obsługi sklepu internetowego
Specjalista ds.obsługi sklepu internetowego
Tarnobrzeg 30+ kilka dni temu

Poszukujemy energicznej i zorientowanej na klienta osoby, gotowej dołączyć do naszego zespołu jako Doradca Klienta w naszym sklepie internetowym. Jeśli jesteś komunikatywny, entuzjastyczny, a obsługa klienta to twój świat, to ta rola jest dla Ciebie!Miejsce pracy: TarnobrzegJeśli...Drzemie w Tobie pasjonat ogólnie pojętego e-commerce,Jesteś osobą otwartą na kontakt z innymi ludźmi,Samodzielnie organizujesz swoją pracę i nie masz problemu z wyznaczaniem priorytetów,Kreatywność to Twoja mocna strona,Jesteś osobą komunikatywną i posiadasz umiejętność pracy w zespole,Posiadasz pozytywne podejście do obsługi klienta i gotowość do nauki.Co będzie należało do Twoich codziennych zadań?Kontakt z Klientami sklepu internetowego,Nadzór nad funkcjonowaniem sklepu internetowego Realizacja i obsługa logistyczna zamówień,Realizacja planów sprzedażowych,Wystawianie aukcji internetowychNadzorowanie wdrożeń nowych rozwiązań w sklepie internetowym,Przygotowywanie zestawień i raportów sprzedażowych.Dołącz do nas jeśli chcesz:Mieć stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Pracować z produktami medycznymi Mieć realny wpływ na kształtowanie swojej pracy,Znaleźć miejsce pracy z przyjemną atmosferą i zespołem współpracowników gotowych pomóc Ci od pierwszego dnia,

Pracownik ds. systemów tour guide
Pracownik ds. systemów tour guide
Łańcut 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firma zajmująca się wynajem systemów nagłaśniających dla biur podróży, fabryk i organizatorów konferencji. W ciągu 8 lat staliśmy się liderem na polskim rynku.Więcej informacji o firmie na: www.lukatourguide.plOpis stanowiska:obsługa bieżących zamówień,serwis systemów nagłaśniających (rozpakowywanie sprzętu, czyszczenie, pakowanie itp),przygotowanie systemów nagłaśniających do wysyłki,osobiste doręczanie zamówień do klientów na terenie Rzeszowa i okolic.Wymagania:prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)umiejętność pracy w zespole,bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność i rzetelność w działaniu,umiejętność działania pod presją czasu,rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,Oferujemy:praca zmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 oraz 11:00-19:00 + sobota raz w miesiącu 7:00-15:00praca do końca wrześniaciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku wysokiej klasy profesjonalistów,możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń,CV ze zdjęciem proszę przesyłać przez OLX. Rekrutacja trwa do 15.03.2023Do przesłanego CV prosimy o dodanie klauzuli o poniższej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez LTG EUROPE sp. z o.o. moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku).”

wykładacz towaru Mielec
wykładacz towaru Mielec
Mielec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię osobę do wykładania towaru w E.Leclerc Mielec 1x w tygodniu w piątek , około 14 h miesięcznie x 27.70 brutto zainteresowane osoby proszę o kontakt zlecenie dorywcze

Młodszy specjalista ds. marketingu internetowego
Młodszy specjalista ds. marketingu internetowego
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma Baubras Polska zajmująca się sprzedażą maszyn i narzędzi budowlanych na terenie Polski i Europy zatrudni pracownika na stanowisko:Młodszy specjalista ds. marketingu internetowegoMiejsce pracy: RzeszówPraca stacjonarna od poniedziałku do piątku 8:00-16:00 Opis stanowiska Przygotowanie i publikowanie treści ogłoszeń produktów na portalach branżowych/ogłoszeniowych. Prowadzeniem kont social media: Facebook,FB Marketplace, Instagram. Aktualizacja cen, opisów i zdjęć na sklepie internetowym i innych kanałach sprzedażowych. Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii dla mediów społecznościowych. Obsługa zapytań mailowych od klientów. Monitorowanie i analizowanie rynku pod kątem trendów, potrzeb klientów i działań konkurencji.Wymagania Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obszarze marketingu internetowego / e-commerce. Zainteresowanie i chęć rozwoju w marketingu internetowym / e-commerce. Dobra znajomość programów z pakietu MS Office. Znajomość nowoczesnych narzędzi oraz kanałów marketingowych. Doskonała organizacja pracy, dokładność, zaangażowanie, otwartość na nowe zadania, pro aktywność, wychodzenie z inicjatywą, kreatywność.Mile widziane Obsługa sklepu internetowego. Praktyczna znajomość programu do tworzenia contentu w Social Media ( Canva, Adobe, Corel lub inne).Oferujemy Stabilną, długotrwałą współpracę w ramach zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych poprzez różne formy podnoszenia kwalifikacji. Brak dress code’u. Kawa / herbata /woda. Parking dla pracowników. Przyjazną atmosferę pracy. Paczki świąteczneOsoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV w formacie PDF. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Merch Mobilny
Merch Mobilny
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię osobę na miesiąc luty ( możliwość przedłużenia) do obsługi dyskonty na terenie : Rzeszów, Łańcut Przeworsk Brzozów, Kolbuszowa Mielec Dębica, Lubaczów i okolice. Liczba sklepów 42 na miesiąc , wizyta 1x w tygodniu od pn do soboty, samodzielność ustawiania trasy. Stawka 4700 netto + dodatek na paliwo 500 zł Zlecenie polega na poprawie ekspozycji produktów .

wykładacz towaru Ustrzyki
wykładacz towaru Ustrzyki
Ustrzyki Dolne 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyzatrudnię osobę do wykładania towaru Biedronka Ustrzyki ul 29 Listopada zlecenie dorywcze wizyta 1x w tygodniu 28 zł netto zlecenie na 1 h wymagane ukończone 18 lat

Firma zatrudni pracownika
Firma zatrudni pracownika
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zatrudnie Pana/Panią do pracy przy wystawianiu rzeczy na platformę Allegro. Wymagania * znajomość obsługi komputera * sprawne poruszanie się po platformach internetowych Obowiązki * dokłada analiza i wycena produktu * dodawanie i aktualizacja produktów, tworzenie opisów Praca na pełen etat w godzinach 8:30-16:30 Prosimy o podesłanie CV na adres mailowy lub kontakt telefoniczny.

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Podkarpackie