Sortowanie:
Znaleziony: 51 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Podkarpackie
Młodszy specjalista w dziale Finansowym
Młodszy specjalista w dziale Finansowym
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNaszą firmę wyróżnia doświadczenie. Od wielu lat działamy na polskim i zagranicznym rynku oraz z sukcesem wykonujemy zlecenia dla Klientów z wielu branż, a przede wszystkim z branży Automotive. Naszymi partnerami są Volvo, Porsche, Audi, Peugeot, Daimler, MAN oraz wiele innych. Obowiązki: • Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy, • Analiza danych finansowych oraz wsparcie w przygotowywaniu raportów, zestawień i analiz za pomocą Excela, Power BI i Power Query – aplikuj jeśli świetnie odnajdujesz się w środowisku Excela i masz chęć rozwoju umiejętności w zakresie narzędzi takich jak Power BI, czy Power Query, • Współpraca przy tworzeniu i dostosowywaniu narzędzi wspomagających procesy biznesowe, • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia dokładności i kompletności danych, • Stałe doskonalenie umiejętności i poszerzanie wiedzy z zakresu analizy danych oraz narzędzi BI. Wymagania: • Wykształcenie wyższe z zakresu finansów, ekonomii lub pokrewnych dziedzin, • Płynna znajomość Microsoft Office, szczególnie programu Excel, • Znajomość lub chęć nauki obsługi narzędzi takich jak Power BI oraz Power Query, • Umiejętność tworzenia raportów przy użyciu Excela, mile widziana przy użyciu Power BI, • Dokładność, skrupulatność, umiejętność analitycznego myślenia, • Komunikatywna znajomość j. angielskiego. Oferujemy: • Stabilność: jeśli szukasz długofalowej współpracy i pewności zatrudnienia – oferujemy umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; • Atrakcyjne wynagrodzenie: doceniamy Twoje kompetencje, doświadczenie oraz Twój wkład włożony w pracę – indywidualnie ustalamy wysokość pensji, • Rozwój: chciałbyś rozwinąć swoją wiedzę oraz potencjał – z nami masz taką możliwość – stawiamy na rozwój naszych pracowników; • Przyjazne środowisko: wiemy, że praca jest ważnym elementem w życiu każdego człowieka, przebywamy w niej większą część dnia. Pracując u nas spędzisz ją w atmosferze wzajemnej współpracy, pomocy i szacunku. • Dogodna lokalizacja: chcesz sprawnie docierać do pracy – nasze biuro mieści się w centrum Rzeszowa, • Stałe godziny pracy: zależy Ci na pracy w systemie jednozmianowym – oferujemy pracę od pon. do pt. od 08:00 – 16:00, • Niezliczoną ilość pysznej kawy. Jeśli powyżej wymienione umiejętności cechują właśnie Ciebie, prześlij swoje CV za pomocą portalu – a my skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _Rzeszów i okolice
Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _Rzeszów i okolice
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Przedstawiciel  finansowy do obsługi klientówMiejsce działania: Rzeszów i okoliceU Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych kontaktów pozyskiwaniem nowych klientówfinalizacją umów pożyczkowychJeżeli:                                                                                                                           lubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachem   Ta oferta jest dla Ciebie!Oczekujemy:realizowania wyznaczonych celówaktywnego pozyskiwania klientów i pozytywnego nastawieniasumiennego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań i obowiązkówniekaralnościgotowości go pracy również w godzinach popołudniowychZaoferujemy Ci:bazę klientów do kontaktumiesięczną stawkę prowizyjnąpracę na przejrzystym systemie obsługi call centerwspółpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą – wybór należy do CiebieID: 875780198Wyświetlenia: 294Zgło

Starszy Specjalista - Bank Millennium Partner Oddział w Łańcucie
Starszy Specjalista - Bank Millennium Partner Oddział w Łańcucie
Łańcut 30+ kilka dni temu

Placówki partnerskie Banku Millennium to sieć oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku.Stanowisko:  Starszy SpecjalistaMiejscowość:  Łańcut GŁÓWNE ZADANIA:• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku• obsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowych• aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego• odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacjiWYMAGANIA:• wykształcenie min. średnie maturalne• konieczne minimum 3 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych• wysokie zdolności komunikacyjne• nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami• wiedza na temat produktów bankowych• samodzielność, sumienność, odpowiedzialnośćOFERUJEMY:• pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce partnerskiej Banku Millennium• stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym• profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe)• pracę w przyjaznym zespole Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego...”. 

Zatrudnie samodzielna ksiegowa 1/4 etatu
Zatrudnie samodzielna ksiegowa 1/4 etatu
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zatrudnię samodzielną księgową do prowadzenia księgowości 2 firm. Praca zdalna. Zakres obowiązków: - prowadzenie księgowości dwóch odrębnych firm. - składanie odpowiednich deklaracji do ZUS i US - rozliczenia pracowników. - przygotowanie umów i aneksów dla pracowników. - przygotowanie i rozliczanie - wykonywanie płatności, opłacanie rachunkow. Rozliczanie należności od klientów. Poszukujemy osoby z doświadczeniem. Czas pracy - elastyczny.

Księgowa
Księgowa
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStowarzyszenie "Titum" zatrudni specjalistę ds. księgowo - kadrowych. Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Wyspiańskiego 16a Wymiar etatu: 1 Główne obowiązki na stanowisku: - obsługa kadrowa, płacowa oraz księgowa Stowarzyszenia Wymagania: - Wykształcenie wyższe ekonomiczne - Doświadczenie (min. 5 lat) w prowadzeniu dokumentacji finansowo- księgowo-kadrowej - Umiejętność obsługi programu Comarch Optima trwałych. - Doskonała znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu swoich obowiązków Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: @

Skarbnik w Oddziale Banku BPS
Skarbnik w Oddziale Banku BPS
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Główne Zadaniaprzeliczanie i sortowanie polskich i zagranicznych znaków pieniężnych,kontrolowanie jakości znaków pieniężnych,zasilanie skarbca w gotówkę i odprowadzanie nadmiarów gotówkowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie procedurami,przygotowywanie i wydawanie zasileń dla klientów firmowych i Banków Spółdzielczych.Oczekiwania:wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub finansowe)doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu Klientów biznesowych i sprzedaży produktów bankowychznajomość rynku usług finansowych i produktów bankowychnastawienie na osiąganie zamierzonych rezultatówchęć rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacjiOferujemyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie grupowezakładowy fundusz świadczeń socjalnychdofinansowanie do wypoczynkudofinansowanie działań szkoleniowychmożliwość korzystania z pakietów sportowychdostęp do platformy e-learningowej języków obcych: angielski, hiszpański, niemiecki, włoskiPracowniczy Program Emerytalny

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-1 Oddział w Mielcu
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-1 Oddział w Mielcu
600000 zł
Mielec 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Praca księgowa / księgowy
Praca księgowa / księgowy
600000 zł
Mielec 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy księgową/księgowegoMiejsce pracy: ZOOPRIMA, Dąbrowa Tarnowska, ul. Jagiellońska 39AWymagania i zakres czynności:wykształcenie średnie lub wyższe kierunkoweobsługa modułów: kasa/bank, handel (znajomość Comarch Optima będzie atutem)dekretowanie i księgowanie faktur zakupowychksięgowanie wyciągów bankowychprzygotowanie dokumentów do kancelarii podatkowejmile widziana znajomość ewidencji czasu pracy i urlopówsumienność, dokładność oraz terminowe wywiązywanie się z powierzonych zadańOferujemy:stabilną pracę z nastawieniem na stałą, wieloletnią współpracęumowę o pracę – pełen etatmożliwość dodatkowego przeszkoleniapraca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00ubezpieczenie grupowemożliwość skorzystania z „Programu preferencyjnego”, który umożliwia pracownikom nabycie artykułów zoologicznych i paszowych w niższych cenach niż standardowe ceny rynkowe.Aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym, prosimy o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: 1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez firmę: Firma Handlowo-Zaopatrzeniowa „CENTRUM PASZOWE”, ul. Jagiellońska 37, 33-200 Dąbrowa Tarnowska na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. 2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez firmę: Firma Handlowo-zaopatrzeniowa „CENRUM PASZOWE”, ul. Jagiellońska 37, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.

Partner ds. Ubezpieczeń na Życie
Partner ds. Ubezpieczeń na Życie
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Naszym celem, jako wiodącej firmy w zakresie usług finansowych jest zapewnienie Klientom wsparcia w dziedzinie finansów, emerytur i ochrony. Obowiązki: - budowanie własnego portfela klientów - nawiązywanie skutecznych relacji biznesowych - prowadzenie sprzedaży w zakresie programów motywacyjnych dla firm, ochrony finansowej i sukcesji przedsiębiorców i zarządów - wykonywanie czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - umiejętność budowania kontaktów biznesowych - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę o świadczenie usług B2B - wsparcie oraz szkolenie wdrażające - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi zdalnej klientów - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Doradca klienta - VeloBank
Doradca klienta - VeloBank
890000 zł
Sanok 30+ kilka dni temu

Praca na stanowisku DORADCA KLIENTA w Oddziale VeloBanku w Łańcucie polega na :bieżącej obsłudze klientówzakładaniu rachunków VeloKontouruchamianiu kredytów gotówkowych i hipotecznychzakładaniu lokat bankowychprzyjmowaniu wpłat i wypłatrealizacji przelewówpozyskiwaniu nowych klientówDoradca Klienta Miejsce pracy:ŁańcutOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:– aktywne i efektywne pozyskiwanie Klientów Indywidualnych,– analizę potrzeb Klienta oraz doradztwo w zakresie oferowanych usług i produktów bankowych,– budowanie długofalowej współpracy i dobrych relacji z Klientami,– dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Oczekiwania:– wykształcenie minimum średnie,– znajomość obsługi komputera (MS Office),– komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz silnej motywacji do działania,– nie wymagamy doświadczenia w finansach a znajomość produktów bankowości detalicznej będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:– umowę o pracę,– atrakcyjny system premiowy,– pakiet szkoleń rozwijających kompetencje,– pracę w przyjaznej atmosferze. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) w odpowiedzi na ogłoszenie. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ma Pan / Pani możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie przez Pana / Panią danych osobowych oraz załączenie klauzuli jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym procesie rekrutacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ADD SP. Z O.O. z siedzibą w ul. Rynek 1a, 37-600 Lubaczówzawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać ADD SP. Z O.O.na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ADD SP. Z O.O. z siedzibą w ul. Rynek 1a, 37-600 Lubaczówzawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać ADD SP. Z O.O.na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych.Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest ADD SP. Z O.O. z siedzibą w ul. Rynek 1a, 37-600 LubaczówPana / Pani dane osobowe przetwarzane są:–– w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22 1 kodeksu pracy w związku z udziałem w procesie rekrutacji w celuprzeprowadzenia rekrutacji na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy lub innych aktów prawnych, z którychwynika konieczność wypełnienia przez Pracodawcę obowiązku nałożonego na niego przepisem prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),–– w zakresie nieobjętym wymienionymi wyżej przepisem, na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanychprzez Pana / Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Odbiorcami Pana / Pani danych osobowych mogą być:–– podmioty świadczące usługi na rzecz Pracodawcy w zakresie: medycyny pracy i placówki współpracujące. Pana / Pani dane osobowe będą przechowywane:–– do zakończenia rekrutacji (oraz dodatkowo przez okres 3 lat), w związku z którą aplikował Pan / Pani do pracy u Pracodawcy,jeśli nie wyraził Pan / Pani zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji.–– do 3 lat od dnia złożenia aplikacji w przypadku gdy wyraził Pan / Pani zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji. Informujemy, że:–– przysługuje Panu / Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych(art. 17 RODO), prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) oraz prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO),–– przysługuje Panu / Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,–– podanie przez Pana / Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji.

Główny Księgowy/Księgowa
Główny Księgowy/Księgowa
790000 zł
Nisko 30+ kilka dni temu

Główne zadania:prowadzenie ewidencji środków trwałych;księgowanie faktur sprzedażowych, zakupowych, wyciągów bankowych, księgowanie dokumentów krajowych i zagranicznych. rozliczanie podatku;przygotowywanie danych do zamknięcia kwartałów i roku finansowego – bilans oraz rachunek zysów i strat,;udział w procesie zamykania miesiąca i roku,formalna i rachunkowa kontrola dokumentówkontrola rozrachunków z kontrahentami i windykacja należnościsporządzanie i składanie deklaracji VAT oraz JPK,księgowanie kosztów zużycia materiałów i usług,kontrola wewnętrznych rozliczeń między magazynem a produkcjąweryfikacja prawidłowości prowadzenia zapisów w kasie gotówkowejprowadzenie dokumentacji kadrowej i prowadzenie spraw pracowniczychlista płacWymagania: Wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, ekonomia);Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowości na stanowisku Samodzielnego Księgowego lub samodzielne prowadzenie księgowości,doświadczenie w pracy w branży gastronomicznej,znajomość przepisów podatkowych CIT, VAT, PIT, Kodeksu Pracy, ZUSznajomość ustawy o rachunkowościBardzo dobra znajomość programu Excel;Znajomość systemu finansowo - księgowego Optima;Zdolność analitycznego myślenia i formułowania wnioskówDobra organizacja pracy, systematyczność, dokładność i pełna samodzielność

Główna Księgowa, firma produkcyjno-usługowa
Główna Księgowa, firma produkcyjno-usługowa
790000 zł
Krosno 30+ kilka dni temu

Zakres odpowiedzialności:·         prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi przepisami (Ustawa o rachunkowości)·         weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym, podatkowym i zgodności z procedurami Spółki·         terminowe sporządzanie sprawozdań, deklaracji podatkowych i raportów wymaganych przepisami prawa·         sprawozdawczość GUS·         współpraca z zewnętrznymi podmiotami w szczególności z US, ZUS ·         sporządzanie sprawozdań finansowych  Wymagania:·         wykształcenie wyższe kierunkowe·         bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości·         dobra znajomość aplikacji księgowo-finansowych typu ERP·         umiejętność sprawnej organizacji pracy, dokładność, sumienność·         duża samodzielność w działaniu·         dyspozycyjność·         dobra umiejętność obsługi MS ExcelOferujemy:·         pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie i aktywnym zespole·         stabilne warunki zatrudnienia·         możliwość rozwoju·         możliwość wyboru dni pracujących, pracy na niepełny etat, pracy hybrydowejProsimy o aplikowanie tylko osób z okolic Krosna z możliwością nieuciążliwego dojazdu do miejsca pracy (do 40 km).

Specjalistka / Specjalista​ do obsługi klientów indywidualnych
Specjalistka / Specjalista​ do obsługi klientów indywidualnych
790000 zł
Mielec 30+ kilka dni temu

lokalizacja i tryb pracy: Mielec, praca stacjonarnaforma zatrudnienia / wymiar pracy: umowa o pracę, pełen etatzespół / dział: OBD placówka partnerska w tej roli będziesz odpowiadać za:Sprzedaż produktów bankowych dla klientów z obszaru finansowania nieruchomościZnajomość specyfiki zaspakajania potrzeb i budowania relacji klientów OF i BCPozyskiwanie nowych klientów i opieka nad powierzonym portfelem klientówEdukowanie klientów w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucjiObsługa kasowo-dysponencka Prowadzenie akcji promocyjnych i budowanie pozycji rynkowej mBankuRealizowanie planów sprzedażyDbanie o wysokie standardy obsługi klientów i budowanie pozycji rynkowej mBankuAktywne pozyskiwanie klientów przez kontakt telefonicznyzaaplikuj, jeśli:Wyższe wykształcenieDoświadczenie w obsłudze klienta (sprzedaż produktów kredytowych i depozytowo-inwestycyjnych dla osób fizycznych i segmentu małych i średnich firm)Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientówZnajomość produktów i procedur bankowych, Znajomość technik sprzedaży,Świadomość biznesowa (znajomość lokalnego rynku klientów oraz konkurencji, wiedza z zakresu mechanizmów rynkowych i bieżących tendencji)Umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania pozytywnych relacji z klientamiMile widziane prawo jazdy kat B oraz znajomość oferty mBankuPożądana komunikatywna znajomość j. angielskiegoTwój rozwój:jasno określone warunki awansów stanowiskowych w ramach ścieżek karier (od młodszego specjalisty do eksperta)udział w Uniwersytecie Bankowości Detalicznej: fakultety z kreatywności, umiejętności sprzedażowych, digitalizacji, kompetencji liderskich, VUCA oraz rozwój pasji i zainteresowańwykłady, warsztaty, szkolenia, spotkania z inspirującymi ludźmidostęp do wewnętrznych programów rozwojowych Grupy mBank

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska Job Innovation Sp. z o.o. to profesjonalna Agencja zatrudnienia świadcząca usługi rekrutacji i selekcji pracowników na rzecz firm z Polski i za granicy. Job Innovation Sp. z o.o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10332. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko: Księgowa/Księgowy Miejsce pracy: 1. Rzeszów 2. Jawornik Polski Obowiązki: - prowadzenie ksiąg rachunkowych i sprawozdawczości finansowej dla przydzielonych klientów, - sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeń z ZUS, - nadzorowanie prawidłowości dokumentacji księgowej i archiwizacji, - współpracę z klientami i urzędami w zakresie księgowości i podatków, - pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z zakresu podatków i rachunkowości. Wymagania stanowiska - wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia), - znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, - minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, - znajomość programów: Sage Symfonia, Insert, - samodzielność w pracy. Oferujemy - pracę w Rzeszowie lub Jaworniku Polskim w pełnym wymiarze godzin, - praca na podstawie umowy o pracę, - możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, - możliwość zdobycia cennego doświadczenia, - bezpłatne szkolenia, - stabilne warunki zatrudnienia, - pakiet prywatnej opieki medycznej.

Konsultant w branży doradztwa finansowego
Konsultant w branży doradztwa finansowego
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Naszym celem, jako wiodącej firmy w zakresie usług finansowych jest zapewnienie Klientom wsparcia w dziedzinie finansów, emerytur i ochrony. Obowiązki: - budowanie własnego portfela klientów - nawiązywanie skutecznych relacji biznesowych - prowadzenie doradztwa w zakresie programów finansowych, ochrony finansowej i sukcesji - wykonywanie czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - mile widziane doświadczenie w obszarze finansów, ubezpieczeń i bankowości - umiejętność budowania kontaktów biznesowych - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę B2B o świadczenie usług - wsparcie oraz szkolenie wdrażające - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi zdalnej klientów - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
380000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Job Innovation Sp. z o.o. to profesjonalna Agencja zatrudnienia świadcząca usługi rekrutacji i selekcji pracowników na rzecz firm z Polski i zza granicy.Job Innovation Sp. z o.o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10332.Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:Księgowa/KsięgowyMiejsce pracy: 1. Rzeszów 2. Jawornik Polski Obowiązki:prowadzenie ksiąg rachunkowych i sprawozdawczości finansowej dla przydzielonych klientów,sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeń z ZUS,nadzorowanie prawidłowości dokumentacji księgowej i archiwizacji,współpracę z klientami i urzędami w zakresie księgowości i podatków,pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z zakresu podatków i rachunkowości.Wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości,minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,znajomość programów: Sage Symfonia, Insert,samodzielność w pracy.Oferujemy:pracę w Rzeszowie w pełnym wymiarze godzin,praca na podstawie umowy o pracę,możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,możliwość zdobycia cennego doświadczenia,bezpłatne szkolenia,stabilne warunki zatrudnienia,pakiet prywatnej opieki medycznej.Do aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami."

Samodzielna księgowa - od zaraz
Samodzielna księgowa - od zaraz
320000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Full Tax sp. z o.o. to nowoczesne biuro księgowe w Rzeszowie. Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze Klientów biznesowych w zakresie rachunkowości i podatków. Rozliczamy nie tylko małe firmy czy działalności gospodarcze, ale także średnie i duże przedsiębiorstwa.W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej.Twój zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi standardami oraz przepisami podatkowymi, Dekretowanie i księgowanie dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, import/eksport, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek itp.),Przygotowanie  sprawozdań finansowych,Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT,Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze,Współpraca z podmiotami zewnętrznymi,Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS,Uzgadnianie sald z kontrahentami, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz przestrzeganie procedurNasze wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse)znajomość zasad rachunkowości i przepisów prawa podatkowegoumiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowychdoskonała organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasuobsługa programów: Comarch ERP Optima, Płatnik, Word, ExcelUmiejętność analitycznego myśleniaOferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacjipracę od poniedziałku do piątku od 8 do 16 w nowoczesnym biurzeniezbędne narzędzia pracypraca w ambitnym, przyjaznym i rozwijającym się zespolekarta MultisportUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w wiadomości prywatnej wraz z klauzulą RODO.

Doradca klienta - Bank Millennium Placówka Partnerska
Doradca klienta - Bank Millennium Placówka Partnerska
320000 zł
Mielec 30+ kilka dni temu

MILLENNIUM partner – to sieć oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Oddziały partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo, koncepcji biznesowej oraz sprzedaży produktów Banku. Aplikujesz do doświadczonego partnera z sukcesem prowadzącego od ponad 10 lat placówki partnerskie banku. 
Miejsce pracy: MielecOferujemy:
 -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat 
-premie za sprzedaż produktów bez górnego limitu! (wynagrodzenie + premia od kilku do kilkunastu tysięcy)-często organizujemy konkursy sprzedażowe, które pozwolą zwiększyć Twoje wynagrodzenie;-profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe)
-przejrzystą ścieżkę kariery umożliwiającą rozwój zawodowy
-pracę w przyjaznym zespole

-pracę od poniedziałku do piątku (9:00 – 17:00)

Wymagania:
- profesjonalizm
-wykształcenie min. średnie maturalne
-mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych
-wysokie zdolności komunikacyjne
-nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami
-wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem
-samodzielność, sumienność, odpowiedzialność

Chęć do pracy i determinacja do bycia najlepszymGłówne zadania:

-sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
-obsługa klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowych
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów i udział w akcjach marketingowych
-realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
-wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
-odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacji

Aplikacje prosimy przesyłać poprzez OLX.

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami.”

Specjalista ds. Księgowości
Specjalista ds. Księgowości
18000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

ASSERO Sp. z o.o. w związku z rozwojem firmy (projektu CYBER CENT) poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. KsięgowościMiejsce pracy: Rzeszów Zakres obowiązków:·  samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów biura rachunkowego·  samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych klientów biura rachunkowego·  weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym·  analizowanie i weryfikacja zapisów na kontach księgowych (uzgodnienia)·  przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, PIT i innych·  współpraca z działem kadr i płac oraz specjalistami z innych dziedzinWymagania:minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowościpraktyczna znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowychpraktyczna umiejętność obsługi programów księgowo-finansowychwykształcenie średnie lub wyższe, preferowane ekonomicznedobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)samodzielność, terminowość, skrupulatność, dobra organizacja pracy dodatkowym atutem jest wcześniejsze zatrudnienie w kancelarii prawnej, kancelarii doradcy podatkowego, firmie audytorskiej lub biurze rachunkowym oraz umiejętności praktycznie w używaniu co najmniej jednego z następujących systemów księgowych: Optima (Comarch), Wapro (Asseco) lub Insert (Insert)    Oferujemy:·  pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku·  umowę o pracę na pełen etat·  możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji·  nieformalny dress codeOsoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w temacie podając nazwę stanowiska.Prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Konsultant telefoniczny
Konsultant telefoniczny
Krosno 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyProfi Credit- biuro Krosno Poszukuję osoby do wykonywania rozmów telefonicznych dotyczących prezentowania i sprzedaży pożyczek gotówkowych. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem w celu prezentacji przygotowanej oferty pożyczki - realizacja powierzonych planów sprzedażowych - zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta - dbałość o dobry wizerunek firmy Nasze oczekiwania: - umiejętność płynnej rozmowy telefonicznej ( scenariusza Cię nauczymy) - akceptacja pracy w systemie prowizyjnym ( prowizja za sprzedany produkt) - łatwość w nawiązywaniu kontaktów Nasza Oferta: - Szkolenie, które przygotuje Cię do powierzonych obowiązków - Dostęp do bazy klientów - Przejrzysty system wynagrodzenia - Zgrany zespół i super szefowa :-)

Generali - Ekspert ds. Ubezpieczeń - Rzeszów i okolice
Generali - Ekspert ds. Ubezpieczeń - Rzeszów i okolice
870000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Grupa Generali to jedna z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych na świecie. Od ponad 185 lat jesteśmy synonimem bezpieczeństwa i innowacyjności, zaspokajając zróżnicowane i wciąż zmieniające się potrzeby milionów Klientów na całym świecie.Dołączając do nas otrzymasz:- wynagrodzenie z częścią bonusową oraz wysokimi prowizjami (im więcej pracy włożysz tym więcej zarobisz);- liczne konkursy, wyjazdy zagraniczne;- profesjonalny system szkoleń i warsztatów rozwijających kompetencje;-zniżki na produkty oraz ubezpieczenie grupowe;- opiekę Dyrektora od początku swojej pracy;- jasną i przejrzystą ścieżkę kariery;- wsparcie w budowaniu własnego biznesu i osobistej strategii pozyskiwania Klientów;- elastyczny czas pracy, przyjazną atmosferę;- do Ciebie należy wybór formy współpracy (umowa zlecenie lub własna działalność gospodarcza). Oczekujemy od Ciebie:- doświadczenia w sprzedaży i umiejętności pozyskiwania klientów- minimum średniego wykształcenia - warunek konieczny;- nieustannej chęci rozwoju kompetencji oraz umiejętności sprzedażowych (szkolenia zapewnia nasza firma);- sprzedaży produktów ubezpieczeniowych;- obsługi Klientów wg naszych standardów;- dużego zaangażowania, inicjatywy i pozytywnej energii;-doświadczenie w ubezpieczeniach lub finansach będzie dodatkowym atutem.Szukamy właśnie takiej osoby jak Ty, jeśli:- jesteś otwarty i potrafisz budować relacje z ludźmi;-masz doświadczenie w sprzedaży lub chcesz je zdobyć;-chcesz osiągać ponadprzeciętne zarobki;- wiesz czego chcesz, jesteś zdeterminowany i nastawiony na realizację celu;- jesteś osobą etyczną;- potrafisz uważnie słuchać i jesteś pozytywnie nastawiony do świata.Aplikuj dołączając swoje CV z informacją o zgodzie na udział w procesie rekrutacji.Aplikacje bez dołączonego CV nie będą rozpatrywane.

Doradca finansowy / Menedżer sprzedaży
Doradca finansowy / Menedżer sprzedaży
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Jesteśmy liderem w zakresie dystrybucji ubezpieczeń na życie w Polsce i Europie. Obowiązki: - budowanie portfela klientów - doradztwo w zakresie zabezpieczenia finansowego - pośrednictwo ubezpieczeniowe - stałe podnoszenie kompetencji doradczych Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - umiejętność budowania kontaktów biznesowych - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę o świadczenie usług B2B / zlecenie - wsparcie oraz szkolenie wdrażające - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do sprzedaży i obsługi zdalnej - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Doradca finansowy (Partner)
Doradca finansowy (Partner)
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Obowiązki: - budowanie portfela klientów - doradztwo w zakresie zabezpieczenia finansowego - promowanie zalet prawno-podatkowych ubezpieczeń na życie dla klientów biznesowych - stałe podnoszenie kompetencji doradczych Wymagania: - wykształcenie wyższe, minimum licencjat - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - umiejętność budowania kontaktów biznesowych - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę o świadczenie usług - wsparcie oraz szkolenie wdrażające - atrakcyjny system wynagrodzenia wynikowego - innowacyjne narzędzia do zdalnej obsługi klientów - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

księgowa w biurze rachunkowym
księgowa w biurze rachunkowym
Stalowa Wola 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro rachunkowe zatrudni księgową do prowadzenia podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów oraz ewidencji ryczałtowych. Zapraszamy osoby z doświadczeniem do składania CV ze zdjęciem oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych drogą mailową.

Specjalista ds. podatków w Polsce i Niemczech
Specjalista ds. podatków w Polsce i Niemczech
550000 zł
Krosno 30+ kilka dni temu

Firma budowlana działająca na rynku polsko-niemieckim zatrudni specjalistę ds. podatków w Polsce i Niemczech.Wymagane doświadczenie oraz dobra znajomość języka niemieckiego.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia Prosimy o przesyłanie CV

Doradca Klienta ds. Ubezpieczeń i Finansów
Doradca Klienta ds. Ubezpieczeń i Finansów
Krosno 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą firmą pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje na doradztwie w obszarze ubezpieczeń i finansów. Obowiązki: - budowanie portfela klientów indywidualnych i firmowych - doradztwo w zakresie ubezpieczeń i finansów - aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych - stałe podnoszenie kompetencji doradczych Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - doświadczenie w pozyskiwaniu klientów - przedsiębiorczość i samodzielność Oferujemy: - umowę agencyjną z możliwością współpracy stałej lub dodatkowej - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi klientów i sprzedaży - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Pracownik biura rachunowego
Pracownik biura rachunowego
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOFERTA PRACY w biurze rachunkowym (oferta kierowana jest do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności) Lokalizacja: Rzeszów, ul. Słowackiego Termin rozpoczęcia: OD ZARAZ Proponowany zakres obowiązków : - Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów KPIR KH I RYCZAŁT - Kompletowanie i archiwizowanie dowodów księgowych - Księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych - Wprowadzanie i dekretacja wyciągów bankowych - Przygotowywanie deklaracji podatkowych - Przygotowywanie sprawozdań finansowych - Współprowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej - Weryfikacja i sporządzanie deklaracji oraz raportów do ZUS,GUS,PFRON i US Wymagania: - mile widziane wykształcenie kierunkowe - doświadczenie w pracy w księgowości (niekoniecznie w biurze rachunkowym) Dla osób bez doświadczenia możliwe jest rozpoczęcie współpracy od stażu (stawka stażowa 2100 zł + zwrot kosztów dojazdu, dla studentów/ absolwentów studiów wyższych przewidziany jest dodatkowo tzw. "dodatek motywacyjny" w kwocie 450zł za m-cm) Wynagrodzenie - do uzgodnienia - w zależności od umiejętności kandydata oraz wg. uzgodnionego zakresu obowiązków. Oferta realizowana jest w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON, stąd wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności. Chętne osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji poprzez portal LENTO. Szczegółowych informacji udzielamy telefonicznie 662 - pokaż numer telefonu -

Menedżer zespołu
Menedżer zespołu
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą firmą pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje na doradztwie w obszarze finansów osobistych. Obowiązki: - budowanie wraz z zespołem portfela klientów - dbanie o sprzedaż ubezpieczeń na życie i dożycie na klientów indywidualnych i firmowych - szkolenia z doradztwa w zakresie zabezpieczenia finansowego - rekrutacja doradców do zespołu w formie stałej lub dodatkowej Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie - przedsiębiorczość i samodzielność Oferujemy: - umowę B2B z możliwością współpracy stałej lub dodatkowej - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi klientów i sprzedaży zdalnej - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGRINEA sp. z o.o. posiadająca wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i realizacji obiektów elektroenergetycznych, poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. księgowości Miejsce pracy: Rzeszów Od kandydata oczekujemy: • wyższego wykształcenia z zakresu rachunkowości, • minimum dwóch lat doświadczenia w pracy w księgowości, • dobrej znajomości ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych, • biegłej umiejętności obsługi MS Excel, • dobrej znajomości j. angielskiego na poziomie min. B2, • dokładności, sumienności i terminowości, • umiejętności pracy pod presją czasu i dobrej organizacji pracy, • umiejętności pracy w zespole, • umiejętności planistyczne i analityczne oraz znajomość procesu budżetowania będzie dodatkowym atutem. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: • samodzielne prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, • wystawianie, dekretację, weryfikację i księgowanie dokumentów księgowych, • obsługę rozrachunków Spółki, • sporządzanie planów finansowych, raportów i analiz w oparciu o dane księgowe, • obsługę bankowości elektronicznej. Firma oferuje: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, • prywatną opiekę medyczną, • podnoszenie kwalifikacji poprzez finansowanie szkoleń zawodowych, językowych i studiów, w tym podyplomowych, • program wprowadzający, • przyjazną atmosferę pracy. W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: „Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora GRINEA sp. z o.o. ul. Przemysłowa 1, 35-105 Rzeszów moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę oraz na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Niniejszym potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną”.

Specjalista ds. Pisania Projektów
Specjalista ds. Pisania Projektów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStanowisko: Specjalista ds. Pisania Projektów Poszukujemy kreatywnego i doświadczonego Specjalisty ds. Pisania Projektów Obowiązki: - Tworzenie kompleksowych projektów zgodnych z wymaganiami klientów - Opracowywanie jasnych i zrozumiałych dokumentów projektowych - Współpraca z różnymi działami firmy w celu zbierania informacji i danych - Monitorowanie postępu projektów i raportowanie kluczowych wyników - Analiza ryzyka i identyfikacja potencjalnych problemów Wymagania: - Doświadczenie w pisaniu projektów - Doskonałe umiejętności redakcyjne i komunikacyjne - Samodzielność - Znajomość narzędzi do zarządzania projektami - Kreatywność i umiejętność myślenia strategicznego Oferujemy: - Pracę w dynamicznym zespole - Szerokie możliwości rozwoju zawodowego - Atrakcyjne wynagrodzenie - Elastyczne godziny pracy Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz portfolio projektów na adres @

Portfel Biuro Ubezpieczeń
Portfel Biuro Ubezpieczeń
10 zł
Tarnobrzeg 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy, ale chcesz elastycznie godzić życie osobiste i zawodowe?  OD KANDYDATA OCZEKUJEMY: Zaangażowania, motywacji do pracy i sumienności. Wiek bez znaczenia! (osoby pełnoletnie). Wykształcenie – minimum średnie. Pozyskiwanie nowych Klientów Współpraca i utrzymywanie relacji z obecnymi Klientami Doświadczenie w branży będzie atutem!  OFERUJEMY: Wynagrodzenie prowizyjne Możliwość samodzielnego ustalenia godzin spotkań z Klientem (praca 3-4h dziennie). Bogaty system motywacyjny pozwalający na uzyskanie atrakcyjnego wynagrodzenia już w pierwszych miesiącach pracy. Pracę można traktować jako stałą lub dodatkową. Szkolenie wdrażające, teoretyczne i praktyczne. Jeśli lubisz współpracę z ludźmi zostań Doradcą Klienta, sam decydujesz o tym kiedy i ile pracujesz. Nie musisz posiadać doświadczenia, nauczymy Cię wszystkiego Kontakt: Portfel Biuro Ubezpieczeń Ul. Moniuszki 5/8 39-400 Tarnobrzeg

Menedżer Zespołu Sprzedaży
Menedżer Zespołu Sprzedaży
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą firmą pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje na doradztwie w obszarze finansów osobistych. Obowiązki: - budowanie wraz z zespołem portfela klientów - dbanie o sprzedaż terminowych ubezpieczeń na życie i dożycie - szkolenia z doradztwa w zakresie zabezpieczenia finansowego i oszczędności - rekrutacja doradców do zespołu w formie stałej lub dodatkowej Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie - przedsiębiorczość i samodzielność Oferujemy: - umowę B2B z możliwością współpracy stałej lub dodatkowej - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi klientów i sprzedaży zdalnej - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Menedżer Zespołu ds. Ubezpieczeń na Życie
Menedżer Zespołu ds. Ubezpieczeń na Życie
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą firmą pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje na doradztwie w obszarze finansów osobistych. Jesteśmy liderem w zakresie dystrybucji ubezpieczeń na życie. Obowiązki: - budowanie wraz z zespołem portfela klientów - dbanie o sprzedaż terminowych ubezpieczeń na życie i dożycie - szkolenia z doradztwa w zakresie zabezpieczenia finansowego i oszczędności - rekrutacja doradców do zespołu w formie stałej lub dodatkowej Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie - przedsiębiorczość i samodzielność Oferujemy: - umowę agencyjną z możliwością współpracy stałej lub dodatkowej - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi klientów i sprzedaży zdalnej - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Kierownik Zespołu (branża finansowa)
Kierownik Zespołu (branża finansowa)
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą firmą pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje się na długoterminowym, przekrojowym i zorientowanym na klienta doradztwie finansowym. Obowiązki: - budowanie wraz z zespołem portfela klientów - odpowiedzialność za sprzedaż produktów ubezpieczeniowych - wsparcie zespołu w procesie sprzedaży - rekrutacja doradców do zespołu Wymagania: - doświadczenie w branży ubezpieczeniowej - wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - przedsiębiorczość i potrzeba niezależności zawodowej - udział w egzaminach licencyjnych Oferujemy: - umowę agencyjną z możliwością współpracy stałej lub dodatkowej - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do obsługi klientów i sprzedaży zdalnej - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach Planu Kariery

Praca nie tylko dla ekonomistów
Praca nie tylko dla ekonomistów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Szukamy osób otwartych chcących zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta i mających wiedzę podstawową z zakresu finansów. Szukamy kandydatów chcących nauczyć się obsługi klienta i nabyć wiedzę z zakresu ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń majątkowych i firmowych oraz z zakresu kredytów hipotecznych, leasingów i kredytów firmowych. Oferujemy: - szkolenia - elastyczne godziny pracy - wynagrodzenie w postaci prowizji za zaangażowanie - zdobycie licencji KNF - certyfikat po ukończeniu praktyk Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - zaświadczenie o niekaralności - laptop z kamerą i dźwiękiem - chęci do nauki Forma zatrudnienia: Współpraca prowizyjna dla osób, które dostarczą zaświadczenie zatrudnienia na umowę o pracę itp. lub prowadzą działalność gospodarczą lub posiadają status studenta (wiek do 26 lat) dla ekonomistów rewelacyjny start i zaliczanie praktyk, stażu.

Kierownik Oddziału – Pośrednik Ubezpieczeniowy
Kierownik Oddziału – Pośrednik Ubezpieczeniowy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: — budowanie i obsługa portfela Klientów w oparciu o sprzedaż własną i zespołu ― inicjowanie i modelowanie sprzedaży, docelowo w obszarze sukcesji, indywidualnych oraz firmowych ubezpieczeń na życie ― selekcjonowane produktów ubezpieczeniowo-finansowych do potrzeb, oczekiwań i możliwości Klientów — budowanie zespołu Pośredników na podstawie umowy agencyjnej lub zlecenie (stała lub dodatkowa forma współpracy) Wymagania: — doświadczenie w sprzedaży lub prowadzeniu firmy — znajomość lokalnego rynku przedsiębiorców — prowadzenie lub gotowość do założenia działalności gospodarczej — dyspozycyjność, doskonałe umiejętności organizacyjne i radzenia sobie z wyzwaniami na konkurencyjnym rynku Oferujemy: — konkurencyjny i przejrzysty system prowizyjny oraz awansów — atrakcyjne i unikalne produkty na polskim rynku ubezpieczeń oraz system leadowania produktów bankowych — partnerską współpracę na podstawie umowy agencyjnej — szerokie możliwości rozwoju zawodowego poprzez rozbudowany system szkoleń — innowacyjne narzędzia wsparcia sprzedaży O Nas: Wraz z założeniem OVB w Niemczech w 1970 roku rozpoczęła się historia sukcesu, która pozwala zakwalifikować nas do wiodących firm pośrednictwa finansowego w Europie. Działalność naszych Ekspertów koncentruje się na długoterminowym, przekrojowym i przede wszystkim zorientowanym na Klienta planowaniu finansowym, którego podstawą jest gruntowna analiza sytuacji finansowej. Dzięki współpracy z wiodącymi na rynku partnerami produktowymi, dostarczamy najwyższej klasy rozwiązania finansowe dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.

staż i praca w księgowości dla osoby z niepełnosprawnością
staż i praca w księgowości dla osoby z niepełnosprawnością
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Oferta skierowana dla osób z niepełnosprawnością w ramach projektu "Stawiamy na pracę" realizowanego przez Fundację Fuga Mundi w Rzeszowie Oferta 3 - miesięcznego stażu, po stażu zatrudnienie na umowę o pracę. Oferta dotyczy kilku lokalizacji: Rzeszów, Łańcut, Przemyśl. Zadania Stażysty: - prace biurowe - wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych - przygotowywanie dokumentów - zadania ustalone z Opiekunem Stażu w zależności od zainteresowań Stażysty Wymagania: - orzeczenie o niepełnosprawności (warunek konieczny) - pozostawanie bez zatrudnienia - wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse i rachunkowość i pokrewne) lub średnie zawodowe - technik ekonomista - chęć rozwoju w obszarze księgowości/ kadry i płace

Praca - Doradca Finansowy woj. Podkarpackie
Praca - Doradca Finansowy woj. Podkarpackie
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Szukasz swojej pierwszej pracy lub jesteś znużony obecnym zajęciem? Zrobimy z Ciebie jednego z najlepszych doradców finansowych w Polsce. Oferujemy możliwość całkowitej pracy zdalnej lub hybrydowej, ponieważ nasze biuro ma siedzibę w Rzeszowie. Szukamy ambitnych osób, które chcą nieustannie się rozwijać i czuć się docenianym. Phinance jest miejscem, które daje multum możliwości. Cechuje nas indywidualne podejście do każdego człowieka, gdzie nie będziesz trybikiem w maszynie, czy pozycją w Excelu. Chcesz mieć możliwość zarobienia większych pieniędzy, zdobyć nowe kompetencje lub zbudować własny swój zespół? U nas wszystko jest możliwe. Co Ci zapewnimy: Stabilne wynagrodzenie podstawowe i wysokie wynagrodzenie prowizyjne (możliwość zarabiania 5000 – 10 000 netto w pierwszym roku pracy). Gwarancję rozwoju zawodowego według ścieżki kariery, w tym na stanowiska kierownicze. Elastyczny czas pracy pozwalający łączyć pracę z nauką, pasją lub innymi aktywnościami. Możliwość wyboru współpracy: B2B lub Umowa zlecenie na czas nieokreślony. Pracę bez planów sprzedażowych i wysyłania zbędnych raportów. Kursy i szkolenia przygotowujące do wykonywanego zawodu. Pomoc menadżera w każdym momencie Twojego wdrożenia. Liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, takimi jak: wyjazdy zagraniczne, imprezy integracyjne, nagrody pieniężne oraz nagrody rzeczowe. Wsparcie Call Center w pozyskiwaniu nowych klientów. Kartę multisport i prywatną opiekę medyczną. Będziesz odpowiedzialny za profesjonalne doradztwo w zakresie: kredytów i leasingów ubezpieczeń majątkowych i na życie oszczędzania i inwestowania pieniędzy Kogo szukamy: W naszym zespole dobrze odnajdują się osoby z doświadczeniem w branży finansowej lub w sprzedaży, a także osoby, które uwielbiają uczyć się nowych rzeczy. Aplikuj jeśli: Chcesz nieustannie się szkolić i rozwijać. Chcesz zarabiać bardzo dobre pieniądze i czuć się docenianym. Lubisz ludzi i cenisz sobie bardzo dobrą atmosferę w pracy. Szukasz stabilnej pracy w dużej firmie o dobrej reputacji.

Kosztorysant - wolne weekendy, praca 7-15
Kosztorysant - wolne weekendy, praca 7-15
Tarnobrzeg 30+ kilka dni temu

Lider Podkarpacia w zakresie projektowania, wykonania montażu oraz rozruchu kompletnych węzłów cieplnych poszukuje osoby na stanowisko: Kosztorysant Miejsce pracy: Tarnobrzeg Standardowy dzień pracy: • Kosztorysowanie robót sanitarnych oraz budowlanych (sieci cieplne i gazowe, instalacje Wod-Kan zewnętrzne oraz wewnętrzne, instalacje CO, kotłownie gazowe) • Pomoc w przygotowywaniu dokumentów odbiorowych Wymagane kwalifikacje i umiejętności: • Doświadczenie w kosztorysowaniu w branży budowlanej • Znajomość programów do kosztorysowania (mile widziana Norma PRO) Od pracodawcy otrzymasz: • Umowę o pracę • Wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia oraz umiejętności (firma jest otwarta na oczekiwania kandydatów) • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 oraz wolne weekendy • Ubezpieczenie na życie Zainteresowała Cię nasza oferta? Wyślij CV i daj się poznać! Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Główna księgowa - umowa o pracę
Główna księgowa - umowa o pracę
Nowa Dęba 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków • Odpowiedzialność za pełną księgowość spółki w oparciu o ustawę o rachunkowości • Sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji i raportów oraz analiz na potrzeby spółki • Nadzór nad całokształtem działań finansowych firmy • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów • Współpraca US, ZUS oraz innymi instytucjami zewnętrznymi • Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych • Samodzielne przygotowywanie i rozliczanie deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych (PDOP) • Rozliczanie podatku VAT (WNT/WDT/import/eksport) i nadzór nad prawidłowością oraz wysyłka raportów JPK_V7M • Nadzór i weryfikacja księgowań innych pracowników działu finansowego pod względem księgowym oraz podatkowym • Znajomość zagadnień związanych z operacjami zagranicznymi • Rozliczanie stanów magazynowych • Prowadzenie ewidencji środków trwałych własnych i leasingowych, wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie amortyzacji • Obliczanie i księgowanie rezerw, księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów, rozliczanie inwentaryzacji Nasze wymagania • Wykształcenie wyższe kierunkowe: rachunkowość, finanse, ekonomia) • Minimum 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (CIT, VAT) • Dokładność, skrupulatność w realizacji zadań, dotrzymywanie terminów • Praktyczna znajomość pakietu MS Office • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej • Mile widziana znajomość Pakietu INSERT GT /Subiekt, Rewizor, Gratyfikant/ oraz znajomość zagadnień księgowo-płacowych dla branży transportowej To oferujemy • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Możliwość rozwoju zawodowego i kompetencji • Szkolenia zewnętrzne • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie współpracującego zespołu

Praca od zaraz - Główna Księgowa
Praca od zaraz - Główna Księgowa
Nowa Dęba 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków • znajomość i umiejętność prowadzenia pełnej księgowości; • umiejętność oraz udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych; • prowadzenie rachunkowości oraz gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami; • sporządzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów i wydatków; • comiesięczne uzgadnianie i rozliczanie sald; • sporządzenie comiesięcznych deklaracji jpkvat; • sporządzanie planów i rozliczeń dotacji celowych bieżących i dotacji podmiotowych • prowadzenie kontroli wewnętrznej w sprawach finansowo – księgowych; • dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych; • znajomość zasad rozliczania VAT z zastosowaniem prewspółczynnika; • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości; • nadzór nad poprawnym i terminowym rozliczaniem inwentaryzacji składników majątku; • nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; • przygotowywanie wniosków o przyznanie dotacji celowych; • monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz przygotowanie dokumentów wprowadzających te zmiany; • przygotowywanie analiz na potrzeby organów kontrolujących; • przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych; • ścisła współpraca z Głównym Księgowym; • zastępowanie Głównego Księgowego podczas nieobecności. Nasze wymagania • 5-letnie doświadczenie na stanowisku Samodzielnej Księgowej lub Zastępcy Głównego księgowego - pełne księgi rachunkowe; • wykształcenie wyższe ekonomiczne na kierunku finanse i rachunkowość, ekonomia; • doświadczenie w publicznych jednostkach będzie dodatkowym atutem; • pełny wymiar czasu pracy; • teoretyczna i praktyczna znajomość aktualnie obowiązujących przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz bilansowych, • zdolności analityczne, dobra organizacja pracy, skrupulatność, umiejętność pracy pod presją czasu; • odpowiedzialność za powierzone zadania. To oferujemy • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę; • prace wolną od rutyny na samodzielnym stanowisku; • atrakcyjne warunki zatrudnienia; • miłą atmosferę w pracy.

Doradca do spraw ubezpieczeń i kredytów
Doradca do spraw ubezpieczeń i kredytów
Mielec 30+ kilka dni temu

OVB Allfinanz Sp. z o.o. jest wiodącą firmą konsultingową w zakresie usług finansowych w Europie od 1970 roku. Obecnie działamy w 15 krajach Europy i dbamy o ponad 4,13 mln Klientów detalicznych i korporacyjnych. Zatrudnimy osobę poszukującą stałej pracy oraz osoby które chcą dorobić do etatu lub będące na studiach. Dla nas nie jest najważniejsze Twoje perfekcyjnie napisane CV. Przeciwnie, tylko niestandardowe podejście i gotowość przekraczania horyzontów prowadzą do rozwoju. Nie szukamy maszyn, ale prawdziwych ludzi, którzy kierują się w życiu sercem i rozumem, a to co robią, robią z pasją. Dlatego oferujemy bardzo różne możliwości rozwoju zawodowego. Profity: - elastyczny czas pracy, pełny lub niepełny wymiar czasu pracy w branży z przyszłością - wysokie zarobki - bezpłatne szkolenia i dokształcanie na wszystkich etapach kariery zawodowej - wsparcie - aktywność na miejscu w Twoim regionie - bezpłatne licencje do 18 towarzystw ubezpieczeniowych - bezpłatne licencje do wszystkich banków Wymagania: - doświadczenie w pracy z klientem - niekaralność - wykształcenie średnie - chęć rozwoju i poszerzanie swoich kwalifikacji APLIKUJ JUŻ DZIŚ

Główna Księgowa- w piątek pracujemy krócej!
Główna Księgowa- w piątek pracujemy krócej!
Jarosław 30+ kilka dni temu

Interesuje Cię praca w wewnętrznej księgowości w firmie? Uważasz, się za osobę kompetentną do samodzielnego zarządzania księgowością? Chcesz pracować w piątek krócej i mieć dłuższy weekend? Jeśli tak to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Stanowisko: Główna Księgowa/ Główny Księgowy Miejsce pracy: Jarosław Co oferujemy ? - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej 20-letniej pozycji na rynku - Pracę od poniedziałku do czwartku w godzinach 7-15:30 + piątek 7-13 - Wynagrodzenie jest uzależnione od doświadczenia Kandydata- Nasz Klient jest otwarty na rozmowy dotyczące stawki - Premiowy system motywacyjny Twoje zadania: - Księgowanie i ewidencja dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK), - Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z UoR i przepisami podatkowymi - Terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT, JPK i innych - Bieżąca weryfikacja sald i zapisów na kontach, rozrachunków z kontrahentami - Naliczanie listy płac, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej - Sporządzanie bilansów i sprawozdań finansowych - Bieżące monitorowanie i wdrażanie zmian w zakresie przepisów podatkowych, współpraca z doradcami podatkowymi - Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (audytorami, US, ZUS, GUS, PFRON) Niezbędne kwalifikacje i umiejętności: - Wykształcenie wyższe kierunkowe - Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego/głównego księgowego - Praktyczna znajomość UoR i przepisów podatkowych - Znajomość systemów środowiska ERP - Dobra organizacja pracy, terminowość, odpowiedzialność za powierzone zadania Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Asystent wsparcia sekcji kadr i płac – praca zdalna
Asystent wsparcia sekcji kadr i płac – praca zdalna
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Nasz Klient to europejska sieć sklepów wielobranżowych. Od 20-stu lat firma rozwija się na rynku polskim i jest jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Swój sukces w dużej mierze osiąga dzięki zatrudnianiu najlepszych specjalistów. Jeśli poruszasz się w obszarze kadrowo - księgowym i chcesz się rozwijać oraz cenisz sobie pracę w stabilnym przedsiębiorstwie to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Dla tego Klienta poszukujemy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent wsparcia sekcji kadr i płac – praca zdalna Zakres obowiązków koordynowanie kalendarza określonego projektu pod względem terminowości i dokumentacji, kontakt z kontrahentami, agencjami pracy i urzędem pracy, kompletowanie dokumentów potrzebnych do zatrudniania kandydatów, drukowanie identyfikatorów dla pracowników zatrudnionych w formie telepracy, prowadzenie szkoleń w systemie informatycznym dla pracowników z zakresu składania wniosków o urlop. Wymagania orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wykształcenie min. średnie, podstawowa znajomość przepisów z zakresu zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz cudzoziemców, umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, umiejętność organizacji pracy własnej, wielozadaniowość, otwartość i umiejętność budowania relacji, kreatywność, twórcze myślenie, zaangażowanie. Mile widziane mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Oferujemy pracę w formie zdalnej wraz z niezbędnymi narzędziami pracy, umowę o prace w stabilnej firmie, pracę w zmotywowanym, pełnym pasji zespole. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(at)obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(at)obpon.pl

Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy
Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy Miejsce pracy: Rzeszów Będziesz odpowiedzialna/ny za: • Weryfikację dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznym • Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych, sprzedażowych oraz bakowych i kasowych • Przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych • Kontrakt z kontrahentami i uzgadnianie z nimi sald • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie amortyzacji • Współpracę z US i GUS • Przygotowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych Niezbędne kompetencje: • Doświadczenie na analogicznym stanowisku min. 2 lata • Znajomość przepisów prawa • Kompetencje miękkie: komunikatywność, samodzielność, terminowość Co oferujemy? • Umowę o pracę • Pracę w 5 osobowym zespole składającym się z 3 Samodzielnych Księgowych oraz osób wspierających • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 • Ubezpieczenie na życie • Dofinansowanie do szkoleń branżowych • Pracę w firmie zaangażowanej społecznie Zainteresowana/ny? Wyślij Nam swoje CV i porozmawiajmy!

Księgowa
Księgowa
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: -Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości - sporządzanie deklaracji PIT,CIT,VAT -sporządzanie sprawozdań finansowych (kwartalne oraz roczne) -praca w miłej i spokojnej atmosferze

Doradca klienta - praca zdalna
Doradca klienta - praca zdalna
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukuję komunikatywnej, otwartej i przedsiębiorczej osoby do swojego zespołu Agentów na stanowisko doradcy klienta do sprzedaży ubezpieczeń na życie • Prowadzisz własny biznes i chciałbyś/abyś dodatkowo zwiększyć swoje dochody • Uczę wszystkiego od podstaw • Praca w 100% zdalna, może być na pełny etat jak i dodatkowa • Wspieram 24/7 • Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, bankowej, doradczej będzie dodatkowym atutem • Umowa Agencyjna b2b ( własna działalność gospodarcza) • Dofinansowanie dla nowych agentów( pas startowy 24 miesiące od 1600 do 12000 PLN) • Budowanie dochodu pasywnego (prowizje wypłacane przez cały okres trwania umowy klienta i są na poziomie do 22,5% do końca trwania umowy( nie tylko przez rok lub dwa)) • Benefity ( ubezpieczenie na życie, luxmed, multisport i inne) Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV Skontaktuję się z wybranymi Kandydatami

Księgowy / Księgowa (100% zdalnie)
Księgowy / Księgowa (100% zdalnie)
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna/headhunterska z Katowic. Pozyskujemy kandydatów na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC/BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales. Księgowy / księgowa Miejsce pracy: praca zdalna (siedziba firmy to Warszawa) Opis stanowiska - monitoring faktur kosztowych i przychodowych, - przygotowywanie wynagrodzeń, również dla oddziałów firmy w innych częściach świata, - ścisła współpraca z biurem rachunkowym, - kontrola prawidłowości dokumentacji pod względem rachunkowym i podatkowym, - bieżące analizowanie i weryfikowanie zapisów księgowych, - współpracowanie z instytucjami zewnętrznymi takimi jak US, ZUS, GUS, NBP, - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - prowadzenie ewidencji środków trwałych, - udział w procesach zamknięcia miesiąca, kwartału, roku, - monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego, - inicjowanie rozwiązań optymalizujących procesy księgowe, - rzetelne i terminowe sporządzenie dokumentów wymaganych przepisami prawa, - praca 40h tygodniowo, równoważny czas pracy (tzn. dni pracujące mogą być od środy do niedzieli, poniedziałek i wtorek wolne), - praca w godzinach od 6-7:00 do 14-15:00. Wymagania stanowiska - min. 2 lata doświadczenia na stanowisku samodzielnego(-ej) księgowego / księgowej, - wiedza dotycząca przepisów podatkowych oraz z zakresy finansów i rachunkowości, - umiejętność naliczana wynagrodzeń, - język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, - bardzo dobra znajomość MsExcel, - bardzo dobra organizacja własnej pracy, - samodzielność, inicjatywa, terminowość i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - umiejętności analityczne. Oferujemy - umowa o pracę na pełny etat, - wynagrodzenie 5500 zł brutto, - całkowita praca zdalna, - pracę w międzynarodowej firmie i możliwość zdobycia doświadczenia z zakresu księgowości i rachunkowości również w innych krajach (m.in. Filipiny). Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. serwisu w Krakowie. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem(-am) się z klauzulą informacyjną i został wobec mnie spełniony obowiązek art. 13 RODO. Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c. Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: https://www.uppeorecruitment.com/odo

Wykładowca z kadr i płac
Wykładowca z kadr i płac
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma handlowa poszukuje wykładowcy do przeprowadzenia 3-dniowego szkolenia z zakresu kadr i płac w marcu w trybie stacjonarnym. Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres e-mail: @ bądź telefonicznie pod nr.: 606 - pokaż numer telefonu -

Specjalista ds. Marketingu i E-Commerce
Specjalista ds. Marketingu i E-Commerce
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Znana firma handlowa branży spożywczej poszukuje Kandydatów na stanowisko Specjalista ds. marketingu i e-commerce Miejsce pracy: Łańcut Opis stanowiska: • Prowadzenie działań promocyjnych oraz informacyjnych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube) • Przygotowywanie i monitoring kampanii reklamowych Facebook Ads oraz Google Ads • Współpraca z influencerami oraz dbanie o rozwój społeczności w Social Mediach • Tworzenie opisów produktów, tekstów blogowych oraz reklamowych • Zarządzanie i aktualizacja treści na stronach internetowych • Tworzenie contentu na strony internetowe oraz redagowanie treści pod kątem SEO • Marketingowe wsparcie w obsłudze sprzedaży e-commerce • Współtworzenie oraz monitoring strategii komunikacji dla aktualnych oraz nowych linii produktowych • Organizacja oraz przygotowywanie sesji zdjęciowych Wymagania: • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze: social media, marketing internetowy, media relations lub public relations • Znajomość narzędzi social media oraz trendów w obszarze e-marketingu • Wiedza w zakresu narzędzi PR oraz Marketing-mix • Kreatywność i „lekkie pióro” • Biegła obsługa pakietu MS Office oraz WordPress • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne Firma proponuje: • Umowę o pracę • Wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 • Dofinansowanie do szkoleń branżowych • Ubezpieczenie grupowe • Karta multisport Zainteresowała Cię nasza oferta? Zgłoś się do nas! Wyślij Cv i daj się poznać! Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Podkarpackie