Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
ABC-Service poszukuje Pracownika porządkowego do sprzątania klatek schodowych w budynkach mieszkalnych na terenie Opola - Winów.Umowa o pracę na 0,5 etatu.Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny: 60*******87
Poszukujemy pracowników do sprzątania wagonów.Praca w godzinach porannych lub popołudniowych (w wymiarze 7 godzin).Wynagrodzenie na rękę 3300 złZainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV lub o kontakt telefoniczny w godzinach 8-14 od poniedziałku do piątku.tel. 774107360
Praca dla mężczyzny.Praca przy silnikach.Szukasz stałej pracy, z atrakcyjnym wynagrodzeniem i miłą atmosferą?Rozpocznij pracę w Twojej okolicyCzym będziesz się zajmować?Przyjęcie towaru, rozmieszczenie w magazynie,Kompletacja zamówień,Procesowanie paczek zwrotnych od klientów detalicznychPonowne pakowanie oraz przygotowywanie produktów do wysyłkiCzego oczekujemy od Ciebie?Dyspozycyjności - praca jest dostępna od zaraz, więc aplikując teraz zatrudnienie możesz zacząć już za kilka dni!Pozytywnego nastawienia do otoczenia – NA TAKICH CECHACH ZALEŻY NAM NAJBARDZIEJ!Odpowiedzialności i rzetelności – poszukujemy osób, które zostaną z nami na dłużejOsoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny w godzinach 9-16 tel:88*****92
Praca w Holandii w branży logistycznej. Poszukujemy kandydatów do pracy w magazynie z artykułami spożywczymi (warzywa, owoce, mięso, ryby, nabiał i ciasta) na dziale ekspedycja, na którym panuje dodatnia temperatura. W zakres obowiązków wchodzi m.in: załadunek i rozładunek kontenerów, przygotowanie towaru do wysyłki, prace magazynowe. Praca u klienta odbywa się w trybie zmianowym 7 dni w tygodniu.Zakres obowiązków:odbiór gotowych kontenerów,liczenie zamówień,załadunek, rozładunek,przygotowanie kontenerów do wysyłki.Oferujemy:Atrakcyjną stawkę podstawową 12,13 €/h brutto z dodatkiem urlopowym oraz rezerwą na poczet dni urlopu: 14,46 €/h brutto,dodatek urlopowy 8,33% dochodów brutto oraz rezerwy na poczet dni urlopu 10,87 % dochodów brutto- naliczane do godz. podstawowych, czyli łącznie w rezerwach zyskujesz 2,33 €/h brutto dodatku do każdej godziny,dodatki zmianowe: poniedziałek – piątek: 06.00-19.00 podstawowa stawka (12,13 € brutto, + 21 lat) 19.00-23.00 + 25% podstawowej stawki (15,16 € brutto, + 21 lat) 23.00-06.00 +40% podstawowej stawki (16,98 € brutto, + 21 lat)sobota : 00.00-06.00 +40% podstawowej stawki (16,98 € brutto, + 21 lat) 06.00-19.00 podstawowa stawka (12,13 € brutto, + 21 lat) 19.00-23.00 +25% podstawowej stawki (15,16 € brutto, + 21 lat) 23.00-00.00 + 100% podstawowej stawki (24,26 € brutto, + 21 lat)niedziela: 00.00 – 23.00 +100% podstawowej stawki (24,26 € brutto, + 21 lat) 23.00 – 00.00 + 40% podstawowej stawki (16,98 € brutto, + 21 lat)UWAGA! Każdy pracownik, który po przepracowanych dwóch tygodniach będzie osiągał produktywność na poziomie minimum 100% i nie będzie miał nieobecności w pracy, otrzyma podwyżkę wynagrodzenia w wysokości 0,92 € do każdej przepracowanej godziny.Po przepracowaniu ośmiu tygodni, przysługuje zwrot kosztów za bilet przy skorzystaniu z przejazdu GTV. Dodatek obowiązuje do dnia 30.11.2023 r.możliwość nadgodzin,stabilną i legalną pracę w oparciu o kontrakt holenderski,cotygodniowe przelewy prosto na Twój rachunek walutowy w Polsce,dostęp do platformy internetowej umożliwiającej dostęp do dokumentów tj. kontrakty, odcinki wypłat, Jaaropgaaf,przejrzyste cotygodniowe zestawienie przepracowanych godzin i kosztów,sprawne załatwienie formalności związanych z zatrudnieniem,opiekę koordynatorów przez cały okres zatrudnienia,odpłatne zakwaterowanie i ubezpieczenie zdrowotne,organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika,możliwość zjazdów do Polski po 6-8 przepracowanych tygodniach na 1-2 tygodni do Polski,rozliczenia podatkowe dzięki którym odzyskasz nadpłacony podatek.Wymagania:gotowość do pracy zmianowej,prawo jazdy mile widziane,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Praca w Holandii dla jednego z naszych holenderskich klientów w miejscowości Zwaagdijk specjalizującego się w produkcji świeżych sałatek. Poszukujemy osób do pracy na działach związanych ze zbieraniem zamówień.Zakres obowiązków:zbieranie zamówień w systemie voice-pickodwożenie produktówutrzymanie czystości na stanowisku pracyOferujemy:oferta również dla parstałe zatrudnienie za granicą w dynamicznie rozwijającej się firmieStawka podstawowa: 11,98€ brutto/h Stawka z dodatkiem urlopowym (Vakantiegeld) 8,33% dochodów brutto i dodatkiem rezerwowym na poczet dni urlopu (Vakantiedagen) 10,92% dochodów brutto, naliczane od godz. podstawowych: 14,27€ brutto/h za pracę w systemie zmianowym - praca od poniedziałku do piątku: w godzinach 19.00 do 23.00 – 25% w godzinach 24.00 do 06.00 – 40% - praca w Sobotę: w godzinach 19.00 do 23 – 25% w godzinach 23.00 do 24.00 – 40% - za pracę w Niedzielę: 100% dopilnowanie niezbędnych formalności związanych za zatrudnieniemodpłatne zakwaterowanie i ubezpieczenie zdrowotne- dodatek urlopowy (Vakantiegeld): 8,33 % dochodów brutto, naliczane od godz. podstawowych - rezerwy na poczet dni urlopu (Vakantiedagen): 10,92% dochodów brutto, naliczane od godz. podstawowychz tego tytułu łącznie do godzin podstawowych otrzymasz 1,74€przejrzyste cotygodniowe zestawienie przepracowanych godzin i kosztówcotygodniowe przelewy prosto na Twój rachunek walutowy w Polsceorganizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnikarozliczenia podatkowe dzięki którym odzyskasz nadpłacony podatekmożliwość zjazdów do Polski po 6-8 przepracowanych tygodniach na 1-2 tygodni do PolskiWymagania:możliwość podjęcia współpracy w systemie zmianowympraca w dodatniej temperaturze (od 3 do 6 stopni)
Jako AB Job Service Polska Sp. z o.o. - jesteśmy polską agencją zatrudnienia (nr cert. 5971) z 17-letnim doświadczeniem z oddziałami w Kielcach, Opolu, Lublinie i Bydgoszczy, rekrutującą na rynek niderlandzki. Jesteśmy partnerem w dobieraniu kadry dla firm z branży agrarnej, budowlanej, spożywczej, zieleni (miejskiej), infrastruktury, logistyki, techniki i transportu. Dzięki naszym długotrwałym relacjom z klientami o kilkudziesięcioletniej tradycji znamy ich potrzeby związane z zatrudnieniem pracowników. Nasze korzenie przekładają się na prostotę oraz przyjazną, niewymuszoną atmosferę w kontaktach z kandydatami.Operator wózka widłowego w Holandii (M/K)Miejsce pracy: OosterhoutDla jednego z naszych klientów , renomowanej hurtowni zajmującą się sprzedażą artykułów nieżywnościowych, poszukujemy pracownika magazynu z uprawnieniami na wózki widłowe typu heftruck. Jeżeli posiadasz certyfikat na wózki widłowe oraz masz doświadczenie na podobnym stanowisku to ta praca jest właśnie dla Ciebie. Do obowiązków na tym stanowisku należy kompletacja zamówień za pomocą wózka widłowego typu heftruck z długimi widłami przednimi oraz układanie palet jedna na drugą (możliwość składowania palet do 8 m.). Dajemy Ci szansę na rozwój i stabilne zatrudnienie. Twoim atutem będzie znajomość j. angielskiego, ponieważ pracujesz w międzynarodowym zespole. Aplikuj już teraz!Co zyskujesz: – stawka wynagrodzenia 12,55 EU brutto/h + atrakcyjne dodatki– wypłaty w walucie Euro, cotygodniowo przelewane na Twoje konto – dodatek wakacyjny 8,73% dochodów brutto – naliczane od godz. podstawowych Co zapewniamy: - pełny zdalny proces rekrutacji- możliwość rozpoczęcia kursu nauki j. holenderskiego- dostęp do platformy internetowej umożliwiającej wgląd do dokumentów tj. kontraktów, odcinków wypłat, Jaaropgaafu - profesjonalną obsługę przed wyjazdem (m.in. komplet informacji, umowa kierująca, pomoc w organizacji transportu) - opiekę koordynatora w miejscu pracy - w pełni wyposażone zakwaterowanie (pokoje dwuosobowe) zgodne z certyfikatem SNF z darmowym WiFi (99,50 EU tygodniowo) oraz ubezpieczenie zdrowotne (34,78 EU tygodniowo) - zapewniony codzienny dojazd do miejsca pracy (samochodem lub rowerem)- zapewniamy odpowiednią odzież i obuwie ochronne jeżeli wymaga tego Twoje stanowisko- organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika lub skorzystanie z oferty przejazdu kredytowanego Zapraszamy do kontaktu ze swoim oddziałem w dniach: poniedziałek- piątek w godzinach 9.00-17.00 Opole T: 605 148 444 T: 577 185 333Kielce T: 667 713 111 T: 60*******92 Bydgoszcz T:60*******43 T: 603 567 915 Lublin T: 697 831 697 T: 72*******22 Chcesz aplikować na naszą ofertę pracy? W linku poniżej znajdziesz wszystkie informacje na temat tego, kto i w jakim celu będzie przetwarzać Twoje dane osobowe. Certyfikat MGiP nr 5971 Oferta Pracy Tymczasowej
Jako AB Job Service Polska Sp. z o.o. - jesteśmy polską agencją zatrudnienia (nr cert. 5971) z 17-letnim doświadczeniem z oddziałami w Kielcach, Opolu, Lublinie i Bydgoszczy, rekrutującą na rynek niderlandzki. Jesteśmy partnerem w dobieraniu kadry dla firm z branży agrarnej, budowlanej, spożywczej, zieleni (miejskiej), infrastruktury, logistyki, techniki i transportu. Dzięki naszym długotrwałym relacjom z klientami o kilkudziesięcioletniej tradycji znamy ich potrzeby związane z zatrudnieniem pracowników. Nasze korzenie przekładają się na prostotę oraz przyjazną, niewymuszoną atmosferę w kontaktach z kandydatami. SORTOWANIE JABŁEK I GRUSZEK (M/K)Miejsce pracy: LeerbroekDla naszego klienta w Leerbroek poszukujemy pracownika produkcji do sortowania jabłek i gruszek. Pracę będziesz wykonywał w systemie jednozmianowym (7:00 – 17:00), w wewnątrz na hali produkcyjnej. Do Twoich obowiązków należeć będzie: sortowanie owoców, wykonywanie prac przy linii produkcyjnej, przygotowywanie i pakowanie owoców do wysyłki, pakowanie zgodnie z wysokimi standardami jakościowymi, odkładanie skrzynek i pudełek na palety. W firmie obowiązuje wysokie tempo pracy - mile widziane doświadczenie w tego typu pracach! Zyskujesz: – wynagrodzenie 12,50 EU brutto/h, cotygodniowo przelewane na Twoje konto - wypłaty w walucie Euro, cotygodniowo przelewane na Twoje konto – dodatek wakacyjny 8,73% dochodów brutto – naliczane od godz. podstawowych Co zapewniamy: - pełny zdalny proces rekrutacji- możliwość rozpoczęcia kursu nauki j. holenderskiego- dostęp do platformy internetowej umożliwiającej wgląd do dokumentów tj. kontraktów, odcinków wypłat, Jaaropgaafu - profesjonalną obsługę przed wyjazdem (m.in. komplet informacji, umowa kierująca, pomoc w organizacji transportu) - opiekę koordynatora w miejscu pracy - w pełni wyposażone zakwaterowanie (pokoje dwuosobowe) zgodne z certyfikatem SNF z darmowym WiFi (99,50 EU tygodniowo) oraz ubezpieczenie zdrowotne (34,78 EU tygodniowo) - zapewniony codzienny dojazd do miejsca pracy (samochodem lub rowerem)- zapewniamy odpowiednią odzież i obuwie ochronne jeżeli wymaga tego Twoje stanowisko- organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika lub skorzystanie z oferty przejazdu kredytowanego Zapraszamy do kontaktu ze swoim oddziałem w dniach: poniedziałek- piątek w godzinach 9.00-17.00 Opole T: 605 148 444 T: 577 185 333Kielce T: 667 713 111 T: 60*******92 Bydgoszcz T:60*******43 T: 603 567 915 Lublin T: 697 831 697 T: 72*******22 Chcesz aplikować na naszą ofertę pracy? W linku poniżej znajdziesz wszystkie informacje na temat tego, kto i w jakim celu będzie przetwarzać Twoje dane osobowe. Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych Certyfikat MGiP nr 5971 Oferta Pracy Tymczasowej
Zakład produkcyjny ZUW Budrem - Mechanika Przemysłowa specjalizujący się w produkcji urządzeń przemysłowych ze stali w związku z rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko: ślusarz pracownik produkcji - praca na hali w Opolu.Zakres obowiązków:prace ślusarskie - cięcie, szlifowanie, wiercenie, gwintowanie, składanie itd. elementów stalowych;obsługa maszyn i urządzeń na hali produkcyjnej; Wymagania:podstawowa znajomość rysunku technicznegoogólno-mechaniczne predyspozycjeumiejętność obsługi narzędzi pomiarowychsumienność i zaangażowanieumiejętność pracy w zespolemile widziane doświadczenie w pracy na produkcjiOferujemy:umowę o pracę pracę w systemie jednozmianowymgwarancję terminowych płatności wynagrodzeniawynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacjipracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i w zgranym zespolepracę na miejscu w Opolu Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV. W CV prosimy o umieszczenie klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
Nowa Elektro należy do czołówki sieci hurtowni elektrotechnicznych w Polsce - aktualnie posiada 36 oddziałów na terenie całego kraju, zatrudniając ponad 300 osobową wykwalifikowaną kadrę. Oferuje szeroki asortyment produktów dla instalatorów, przemysłu, instytucji publicznych i detalistów w zakresie branży elektrotechnicznej, instalacyjno-sanitarnej, grzewczej i fotowoltaicznej.Twój zakres obowiązków:bezpośrednia oraz telefoniczna i mailowa obsługa klientów,pozyskiwanie nowych klientów,telefoniczna realizacja powierzonych zadań sprzedażowych,zapewnianie klientom wsparcia w zakresie wyboru konkretnego asortymentu,poszerzanie wiedzy klientów na temat platformy zakupowej i działania sklepu on-line,budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,wizyty u klientów instytucjonalnych i na trwających inwestycjach.Co oferujemy:umowę o pracę i stabilne zatrudnienie,przyjemną atmosferę i zgrany zespół - współpraca w ramach polskiej spółki,szkolenia oraz pełne wsparcie zespołu,możliwość rozwoju zawodowego i dalszych awansów,liczne inicjatywy integracyjne dla pracowników,standardowy zestaw benefitów: ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny i sportowy,Co będzie niezbędne w tej pracy:doświadczenie w pracy z klientem i sprzedażą bezpośrednią,znajomość branży oświetleniowej, elektrotechnicznej, elektromechanicznej, technicznej – będzie dodatkowym atutem,znajomości lokalnego rynku i zainteresowanie pracą mobilną,nastawienia na realizację celów i zadań sprzedaży,znajomość pakietu MS Office,prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy mobilnej.
OFERTA PRACY Przedstawiciel handlowy na rynek włoski z doświadczeniem w branży okiennejMiejsce pracy: Polska - WłochyZakres obowiązków:- utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych- dbanie o dobry wizerunek firmyOferujemy:- stałą pracę- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy firmie o międzynarodowym zasięgu- samochód- telefon- przyjazną atmosferę w miejscu pracyWymagamy:- doświadczenia w branży okiennej- odpowiedzialności i rzetelności- wysokiej kultury osobistej- prawo jazdy kat. BKontakt: tel. 77/457 04 91Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Profitech Sp. z o.o. W Opolu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Poszukujemy pomocnika stolarza. Praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku. Oferujemy możliwość rozwoju oraz nabycia nowych umiejętnościPraca w miejscowości PawłowiczkiObowiązki:montaż stelaży tapicerskich oraz prostych elementówmontaż oraz składanie ram drewnianychpraca ze zszywaczami stolarskimidokładność i precyzja przy wykonywaniu powierzonych obowiązkówproste prace produkcyjneWymagania:chęć do pracyuczciwośćsumiennośćdobra organizacja pracyzaangażowanie w powierzone obowiązki Oferujemy:zarobki adekwatne do umiejętnościszkolenie wdrożeniowe i stanowiskoweumowa o pracęstabilność zatrudnieniamożliwość rozwoju zawodowego

Opis oferty pracyBauPersonal (nr cert. 4726) poszukuje dla swojego klienta w Niemczech PRACOWNIKÓW PRODUKCYJNYCH (branża spożywcza) do produkcji napojów energetycznych i suplementów diety. Praca przy taśmie, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych. Miejsce pracy: Niemcy, okolice Leipzig. Praca na 3 zmiany, możliwa od zaraz. Oferta pracodawcy zagranicznego: * Zatrudnienie w oparciu o niemiecką umowę o pracę z pełnym pakietem socjalnym, * Stawki 13,20€ brutto/godz., * Dieta na każdy przepracowany dzień, * Zapewnione zakwaterowanie. Oczekiwania pracodawcy: - Znajomość j. niemieckiego, - Dyspozycyjność do pracy zmianowej ( 3 zmiany), - PJ Kat. B + własny środek transportu mile widziany. Osoby zainteresowane prosimy przesyłać CV na nasz adres e- mail @ KONTAKT: BauPersonal 46-060 Prószków, ul. Opolska 30 nr cert. 4726 kom. 513 - pokaż numer telefonu - www. baupersonal.pl
Opis oferty pracyW związku z rozwojem obszaru powiększam swój (w tej chwili 4-osobowy) zespół i w najbliższym czasie planuję zatrudnić 2 osoby. To czego oczekuję, to: • realizacja planów sprzedażowych, • obsługa klienta zgodnie ze standardami, • utrzymywanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie własnego portfela klientów. Chętnie z Tobą porozmawiam, jeśli: • ukończyłeś szkołę średnią, mile widziane studia wyższe, • lubisz kontrakt z ludźmi i masz bogatą sieć kontaktów, • nie boisz się nowych wyzwań, • z jakiegoś powodu zajrzałeś na portal z ogłoszeniami o pracę, więc poszukujesz zmiany... Poznajmy się i porozmawiajmy o ewentualnej współpracy. Co oferuję w zamian: • atrakcyjne wynagrodzenie, • nieograniczoną prowizję, • liczne premie zadaniowe, • profesjonalne szkolenia nie tylko w okresie wdrożeniowym, • pełne wsparcie przez cały okres pracy, nie tylko na początku, • jasna ścieżka kariery, • możliwość awansu, Jeżeli czytasz to ogłoszenie to może oznaczać, że: - jesteś zmęczony obecną pracą lub brakuje Ci motywacji do działania, - chcesz mieć elastyczny czas pracy, ponieważ obecne godziny pracy Tobie nie odpowiadają, - masz zobowiązania finansowe, przez które musisz podejmować kilka prac jednocześnie, kosztem swojego zdrowia i życia prywatnego, - w swojej obecnej pracy napotkałeś „szklany sufit” i nie możesz zarabiać więcej chciałbyś się rozwijać, dużo nauczyć i być może szybko awansować Jeżeli odhaczyłeś przynajmniej 3 z powyższych punktów, to dobrze się składa, ponieważ my obecnie szukamy osoby, która: - posiada minimum średnie wykształcenie, posiada prawo jazdy - czynne - wie jak sprzedawać, negocjować i pozyskiwać klientów, odnajduje się w pracy w terenie - jest nastawiona na realizację wyznaczonych celów i osiąganiu wysokich dochodów Jeżeli zaprosimy Cię do współpracy to: - gwarantujemy pracę pełną wyzwań w największej firmie ubezpieczeniowej w Polsce - otrzymasz dostęp do rozwoju kompetencji sprzedażowych i możliwej drogi do kariery menedżerskiej, - będziesz mógł pracować na bazie naszych klientów, na podstawie umowy agencyjnej - otrzymasz wynagrodzenie w postaci stałej podstawy, prowizji sprzedażowej, premii kwartalnej i pakietu benefitów, Zapewnimy Ci również dodatkowe korzyści: • stałe wynagrodzenie które zapłacimy również za czas szkolenia oraz wdrożenia • wysokie premie kwartalne, narzędzia pracy - własne biuro, komputer, telefon • wsparcie Dyrektora , Menadżera i Eksperta od spraw sprzedaży Wyślij swoje CV, zawsze warto dowiedzieć się więcej. @ Być może ta Praca jest właśnie dla Ciebie.
Jesteśmy niemiecką firmą działąjcą na rynku od ponad 30 lat. Gwarantujemy stałą niemiecką umowę o pracę, godne zarobki oraz godne warunki pracy.Opis stanowiska:Praca na produkcji w miejscowosci Lipsk dla koncernu samochodowego BMWpraca na linii produkcyjnejpakowanie częściogólne prace magazynowepraca 1-2 zmianowa, od listopada nocna zmianaWymagania:nie wymagane jest doświadczenie w podobnych pracach tylko gotowość do pracy od zaraz w systemie 2- zmianowym 6:00-14:30 i 14:30-23:00, nocna zmiana od listopada: 23:00-6:00mile widziane osoby pojedyńcze ale również 2-3 osobowe teamy z jednym autem, lub studencisłaba ale podstawowa znajomość języka niemieckiego, aby zrozumieć się w miejscu pracy wystarczy w zupełności- poziom A1/A2umiejetność samodzielnej pracystaranność oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązkówmile widziane prawo jazdy kat. B. i własny samochód na wyjazdOferujemy:niemiecką umowę o pracę na czas nieokreślonyatrakcyjne wynagrodzenie 17,75€/godz. na start, po 3 miesiącach 18,82€/godz., po 6 miesiącach 19,39€/godz.- stawki rosną do 22,12€/godz.pomagamy w zorganizowaniu zakwaterowania !!bonusowe wynagrodzenie na święta i urlopopłacenie składek emerytalnych ubezpieczenie zdrowotne dla pracownika i członków rodzinyopieka polskojęzyczna przez cały okres zatrudnieniaProsimy o kontakt telefoniczny od pn.-pt. w godzinach 8:00- 15:00 pod numerem telefonu: 004917615454081
Zatrudnimy monterów płyt warstwowych, obróbek blacharskich, dekarzy.Projekty głównie w Austrii, ale możliwe również w Niemczech i Szwajcarii.Zatrudnimy monterów do:obudowy hal płytą obornicką, dachy płaskieobłożenia płytą warstwową (panelami) mroźni, chłodniPILNE, praca od już ! Dla chcących zarobić, duże ilości godzin.Chętnie zatrudnimy całe brygady.Nawet jeśli jesteś sam, postaramy się zatrudnić Cię w brygadzie z Twojego regionu.Nie potrzebujesz własnego samochodu.Praca jednozmianowa. Koszt noclegu po naszej stronie.Austriacka umowa o pracę na pełny etat.Austriackie warunki zatrudnienia, między innymi 13 i 14 pensja, austriacki zasiłek rodzinny, austr. emerytura, oraz inne korzyści przysługujące pracownikowi w poszczególnych branżach na terenie Austrii. Możliwość zwrotu podatku austriackiego na koniec roku.Również możliwość pracy na własnej działalności gospodarczej, wtedy uzgodnienia indywidualne.Dużym atutem będzie język niemiecki.Mile widziane osoby z uprawnieniami: podesty robocze, ładowarki, uprawnienia spawalnicze.Zjazdy do domu co drugi czwartek.Dodatki do samochodu i do paliwa.Zostaw krótką informację o Twoim doświadczeniu na OLX lub SMS, skontaktujemy się z Tobą. Ewentualnie od razu dzwoń, chętnie odpowiemy na pytania.
Naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży automotive, działającej na rynku międzynarodowym, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Kierownik Działu JakościMiejsce pracy: OpoleTwój zakres obowiązków:Przygotowanie, udział i nadzorowanie audytów wewnętrznych i zewnętrznychPlanowanie, organizowanie i koordynowanie audytów produktu i procesów oraz regularne monitorowanie ich wyników, sporządzanie raportów i przedstawianie wniosków zarządowi służących usuwaniu niezgodności i doskonaleniuUdział w działaniach dotyczących wdrażania nowych procesów, produktów w obszarze tworzenia niezbędnej dokumentacji jakościowejWykonywanie raportów i analiz jakościowych przy produkcji partii próbnej oraz preseryjnejAnaliza danych produkcyjnych w celu opracowania skutecznych strategii ich rozwiązaniaZarządzanie podległym zespołemWymagania pracodawcy:Ukończone studia wyższe w obszarze produkcji/zarządzania/jakościMinimum 5 lat doświadczenia zawodowego w zarzadzaniu jakością w przemyśle motoryzacyjnymMinimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczymUdokumentowana znajomość standardów obowiązujących w branży motoryzacyjnej, w szczególności: IATF 16949, ISO 14001, ISO 45001, VDA, PPAP, APQP, SPC, MSA, FMEAZnajomość obowiązujących przepisów, norm i standardów dotyczących produkcji, bezpieczeństwa pracy, ochrony środowiska, zarzadzania jakością i innychZnajomość Microsoft OfficeZnajomość języka angielskiego lub niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację w obszarze zawodowym, min. poziom B2Umiejętność zarzadzania zespołemPracodawca oferuje:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etatAtrakcyjne wynagrodzenie zasadniczeWysokiej klasy samochód służbowy z możliwością użytkowania prywatnegoPraca w konstruktywnej atmosferze w zespole doświadczonych specjalistówMożliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznychPraca jednozmianowa, elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00 a 9:00Prywatna opieka medycznaDofinansowanie nauki języków obcychInformacji w sprawie rekrutacji udziela:Natalia Kotas-Rippel nr.tel: 51*******59Administratorem danych jest ILLUSTRO Doradztwo S.C. z siedzibą w Opole 45-131, Cygana 4. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.Więcej informacji dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się pod linkiem https ://illustro.pl/polityka-prywatnosci/KRAZ: 6257Praca Opole, motoryzacja, branża motoryzacyjna, praca automotive, Quality Mananger, Kierownik jakości, Manager działu jakości, Menedżer działu jakości, zarządzanie, jakość produkcji
NanoSphere Sp. z o.o. to młoda i dynamicznie rozwijająca się firma, która buduje swoją siłę dzięki pierwszemu przemysłowemu wdrożeniu grafenu na świecie. Rozpoczęliśmy od produkcji farby proszkowej, a obecnie z naszymi partnerami tworzymy najnowoczośniejszą w Europie malarnię proszkową której klientami są globalne koncerny motoryzacyjne. Jeśli chcesz współtworzyć niezwykły w skali świata projekt i mieć satysfakcję z wykonywanej pracy, a także szansę na rozwój osobisty, zapraszamy do złożenia swojej oferty.Naszymi klientami są najwięksi producenci samochodów na czele z Volkswagenem, BMW, Mercedesem, a więc dużą uwagę przykładamy do jakości naszych usług. Dlatego też jeśli jesteś:rzetelnydokładnysumiennyodpowiedzialnychcesz się rozwijać i czuć satysfakcję z pracyto zapraszamy do złożenia swojej kandydatury na stanowisko Lidera ProdukcjiCo będzie należeć do Twoich obowiązków?realizacja założonych planów produkcyjnychkontrola prawidłowości przebiegu procesów produkcyjnych, rozliczanie produkcjiorganizacja pracy podległego zespołu w celu osiągnięcia określonych wydajnościdoskonalenie procesów produkcyjnych, w tym zwiększanie poziomu efektywności i jakościprowadzenie szkoleń stanowiskowychmotywowanie i ocenianie podległego zespołuodpowiedzialność za przestrzeganie zasad BHP oraz innych przepisów i procedur obowiązujących w zakładzieraportowanie i rozwiązywanie problemów produkcyjnychWymagania:Zdolności kierownicze oraz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi;Umiejętność szybkiego i samodzielnego podejmowania decyzji;Gotowość do pracy w systemie zmianowym;Minimum 2 lata doświadczenia w sektorze produkcyjnym (mile widziane doświadczenie w branży automotive);Dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu;Umiejętność przekazywania wiedzy innym;Co oferujemy?wynagrodzenia adekwatne do zaangażowaniapremieodzież robocząubezpieczenie zdrowotneszkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowepaczki/bony świątecznedopłaty do wczasówprzyjazną atmosferę w pracyPRACA W SYSTEMIE 3-zmianowym
Firma Knauf Interfer Aluminium Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu w branży Automotive. To nowoczesny zakład produkujący części aluminiowe m.in. dla takich marek jak Mercedes, Jaguar Land Rover, BMW, Audi, Volkswagen i innych marek premium.W związku z nowymi projektami dla Klientów, zapraszamy do współpracy osoby na stanowisko:Operator maszyn / Pracownik ProdukcjiOferujemy:pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym;dostęp do pełnego zakresu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,zdobycie dodatkowych uprawnień (wózki widłowe, suwnice, uprawnienia SEP),prywatną opiekę medyczna,dofinansowanie studiów i studiów podyplomowych,ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,dofinansowanie do posiłków,udział w corocznych imprezach integracyjnych,premie świąteczne,premie za wnioski racjonalizatorskie,premię za polecenie kandydata do pracy - 2 000 pln,darmowe porady prawne,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze plus premia do wysokości 500 zł,przejrzyste możliwości rozwoju zawodowego w ramach struktur firmy.Zadania:• obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz kontrolowanie procesu produkcyjnego• kontrola jakości wytworzonego produktu• współpraca z działem utrzymania ruchu w celu zapewnienia dostępności urządzeń produkcyjnych• praca na III zmianyAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Knauf Interfer Aluminium Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu przy ul. Arki Bożka 8, 45-411 Opole, tel.: +48 77 308 38 11Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres siedziby.Knauf Interfer Aluminium Sp. z o.o. będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a także – w przypadku udzielenia przez Panią/Pana stosownej zgody – w celu przeprowadzenia przyszłych postępowań rekrutacyjnych (w takim przypadku Pani/Pana dane będą przechowywane przez 12 miesięcy od daty zakończenia obecnego procesu rekrutacji).Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wycofania zgody na ich przetwarzanie oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych i przysługujących Pani/Panu prawach można uzyskać w siedzibie Administratora.
Fima Imfitex sp. z o.o. poszukuje pracowników produkcyjnych do wytwarzania zbiorników i instalacji z tworzyw sztucznych. Uprawnienia UDT mile widziane (wózki widłowe, suwnice itp.). Doświadczenie nie jest wymagane. Umówienie się na rozmowę kwalifikacyjną po wcześniejszym przesłaniu CV.Kontakt telefoniczny: 79*******69
Jako Planista w dziale Utrzymania Ruchu będziesz odpowiedzialny za:· Tworzenie harmonogramów i zakresu prac planowanych w obrębie działu;· Zamówienia części zamiennych;· Administrowanie systemem Cmms;· Tworzenie i optymalizację planów prewencyjnych (krótko i długoterminowych);· Zarządzanie flotą samochodową;· Uzupełnianie stanów magazynu technicznego;· Nadzór nad infrastrukturą budynku Wyślij do nas swoją aplikację jeśli:· Posiadasz wykształcenie średnie techniczne;· Masz min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale UR lub w działach technicznych;· Potrafisz czytać schematy elektryczne oraz masz umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną;· Znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1),· Potrafisz pracować w zespole;· Masz bardzo dobrą organizację pracy. Dołączając do nas zyskujesz:· Pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym,· Dostęp do pełnego zakresu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,· Dofinansowanie do kursów językowych;,· Dofinansowanie studiów i studiów podyplomowych,· Premie świąteczne,· Premie za wnioski racjonalizatorskie,· Premie za polecenie kandydata do pracy – do 2 000 PLN brutto,· Dofinansowanie do posiłków,· Prywatną opiekę medyczną,· Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,· Darmowe porady prawne,· Przejrzyste możliwości rozwoju zawodowego w ramach struktur firmy,· Możliwość korzystania z karty PZU Sport na atrakcyjnych warunkach,· Udział w corocznych imprezach integracyjnych.
Umowa. Prowizja. Zadzwoń !Od ponad 20 lat sprzedajemy części maszyn ( silniki, koła, łańcuchy, łożyska, pasy napędowe etc ) Posiadamy własny warsztat w którym produkujemy taśmy transportowe.Poszukujemy kandydatów na stanowisko Przedstawiciel handlowy.Obszar działania : Górny Śląsk, Dolny Śląsk, OpolskieOd kandydatów wymagamy doświadczenia w pracy na stanowisku handlowca, podstawowej wiedzy technicznej ( budowa maszyn), kultury osobistej, zaangażowania, dyspozycyjności, prawo jazdy kat. B. Pracownik otrzymuje niezbędne narzędzia tj : auto służbowe, komputer, telefon oraz wsparcie (szkolenia) ze strony firmy.Zapewniamy spokojną pracę w miłej atmosferze. Proponujemy jasne zasady zatrudnienia. Pracujemy w dni powszednie od 8.00-16.00. Poza pensją zasadniczą pracownik otrzymuje premię uzależnioną od wyników sprzedaży. Informacja nt pracy w godzinach 9.00-16.00 w dzień powszedni.
Zakres obowiązków Bieżąca obsługa zamówieńPrzygotowywanie ofert handlowychKontakt z klientami w języku niemieckimWprowadzanie danych do systemuNasze wymagania Biegła znajomość języka niemieckiego Umiejętność pracy zespołowej, zdolności interpersonalneZnajomość branży metalowej Znajomość programów CAD - mile widzianaOferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w dynamiczne rozwijającej się fimieUbezpieczenie grupoweOpieka medycznaWWW.CZORA.EU
Firma handlowo-usługowa, działająca w branży budowlanej,poszukuje osoby, na stanowisko: kierownik budowy/robót drogowych.Zadania:Nadzorowanie i koordynacja robót prowadzonych na budowie zgodnie z harmonogramem i obowiązującymi przepisami, Planowanie i pełne zarządzanie robotami,Kontrolowanie kosztów inwestycji oraz planowanie i weryfikowanie budżetu, Bieżąca współpraca z Kontrahentami i Inwestorami,Sporządzanie raportów z wykonywanych prac,Przygotowywanie dokumentacji budowlanej,Profil kandydata:Wykształcenie techniczne, Doświadczenie w zawodzie min. 3 lata,Umiejętność zarządzania zespołem, Umiejętność precyzyjnego formułowania zadań oraz egzekwowania ich realizacji.Oferujemy:Pracę na samodzielnym i odpowiedzialnym stanowisku, Rozwój w strukturze naszej organizacji, Umowę o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie.Praca w delegacji na terenie Województwa : Opolskiego ŚląskiegoZainteresowane osoby prosimy o dołączenie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.
Witam zatrudnię do firmy doświadczonego i samodzielnego brukarza , układanie krawężników obrzeży prostowanie linii , praca przy plancie itpRoboty przede wszystkim przemysłowe , maszynowe układanie kostki Stawka od 30zl/h netto Premia za frekwencję 500zl
‼️‼️‼️ PRACA ‼️‼️‼️ Zatrudnimy SPAWACZA oraz ŚLUSARZA z doświadczeniem. Dobre warunki pracy. Zainteresowanych prosimy o kontakt pod nr tel. 79*******31.
Oferujemy zatrudnienie w młodym zespole przy montażu okien, drzwi i bram garażowych.Praca głównie na terenie województwa opolskiego w godzinach 7-15.Doświadczenie mile widziane.Siedziba firmy na terenie gminy Pokój.
"Rezidence u Jezera" w Písečnej poszukuje osoby chętnej na stanowisko kucharza, gwarantowane atrakcyjne wynagrodzenie oraz umowa o pracę. Więcej informacji pod nr. tel. +420 777 202 064.
Restauracja Okinawa w Opolu przy ulicy Sosnkowskiego 8/6 Pawilon SKAUT ( Stary ZWM) poszukuje chętnych do pracy na stanowisku sushi master (z doświadczeniem lub bez), kucharzy, pomocników, kierowców i praktykantów. Doświadczenia w gastronomii a szczególnie w gastronomii sushi mile widziane (ale nie konieczne), prawo jazdy mile widziane. Praca w godzinach 12-00 do 23:00. Wynagrodzenia zależne od umiejętności i doświadczenia.Wymiar pracy dowolny. Cały lub częściowy etat , umowa zlecenie, faktura B2B, rachunek... Zatrudniamy również studentów i uczniów na umowę zlecenie. Przyjmujemy na staż. Osoby bez książeczki sanepidowskiej (wymaganej w gastronomii) mogą ją w kilka dni wyrobić. Jesteśmy otwarci na obcokrajowców, uchodźców i studentów z Ukrainy.CV można wysyłać również w formie papierowej w restauracji lub elektronicznie na adres kontaktowy lub umieszczony na stronie restauracji OKINAWA www.okinawa.plGwarantujemy ciekawą pracę w wyjątkowym zespole pasjonatów oraz miłośników kuchni japońskiej. Wymagamy: punktualności, sumienności, braku nałogów, zaangażowania, umiejętności pracy w zespole, komunikatywności, otwartości na nową wiedzę, Poczucie humoru mile widziane. Wynagrodzenia zależne od umiejętności od 24 do 43 zł na godzinę. Prosimy nie dzwonić z zapytaniem czy ogłoszenie jest nadal aktualne. Tak długo jak ogłoszenie jest aktywne tak długo jest aktualne. Prosimy pamiętać o złączeniu CV do swojego zgłoszenia.
PANIE DO pracy przy zbiorze pieczarek od zaraz , -praca całoroczna - nienormowany czas pracy -wynagrodzenie od ilości zebranych kg (70-90 gr /kg -Pierwszy tydzień na naukę stawka godzinowa do uzgodnienia -praca w Opolu tel 72*****44 Nie przyjmujemy CV, proszę o kontakt tylko osoby zainteresowane pracą .
Twój zakres obowiązkówprzygotowywanie wymaganej dokumentacji technicznej;współpraca z zespołem inwestycyjno-produkcyjnym w nowych projektach;analiza procesu i generowanie działań usprawniających;utrzymywanie parku maszynowego w dobrej kondycji zapewniając niski poziom postojów technicznych;Nasze wymaganiawykształcenie kierunkowe: automatyka, elektronika, mechatronika - mile widziane;umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, zdolności organizacyjne; skuteczność w działaniu;bardzo dobra obsługa pakietu MS Office;znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;To oferujemyroczną umowę stażowązdobycie doświadczenia;udział w ciekawych projektach;indywidualny program mentoringowy, szereg szkoleń i indywidualny plan rozwoju;benefity takie jak opieka medyczna, dofinansowanie do dojazdu do pracy, ubezpieczenie, karta Multisport;możliwość dalszego rozwoju w jednostkach grupy Danone.NUTRICIA należąca do Grupy Spółek Danone to lider rynku odżywek dla dzieci i niemowląt w Europie.Dzięki wdrażaniu cyfrowych rozwiązań w obszarze produkcji doskonalimy ergonomię pracy, umożliwiamy stały dostęp do filmów instruktażowych i potrzebnych informacji, automatyzujemy powtarzalne i skomplikowane procesy.DANONE to światowy lider na rynku żywności. W Polsce działamy w ramach grupy 4 spółek: Danone (świeże produkty mleczne), Żywiec Zdrój (woda i napoje), NUTRICIA (żywność dla niemowląt i małych dzieci) oraz NUTRICIA Medyczna (żywność medyczna). Wszystkie łączy misja, znane i doceniane na całym świecie marki oraz możliwość rozwoju zawodowego, jaką oferują w ramach spójnej, międzynarodowej grupy.
Streetwear na ulicach Twojego miasta? Możesz mieć na to wpływ!Dołącz do naszego Teamu, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:Doradca Klienta Sizeer(praca na 3/4 etatu)Do Twoich zadań należeć będzie:· obsługa Klienta,· sprzedaż,· dbałość o wygląd salonu i prezentację produktu,· przyjmowanie dostaw.Mamy dla Ciebie:· możliwość pracy z największymi markami,· pakiet szkoleń wdrożeniowych,· szkolenia produktowe i z zakresu obsługi Klienta,· zniżki do wszystkich naszych sklepów (Sizeer, JD, 50 Style, Timberland, Symbiosis, Umbro/Lotto)· super atmosferę i zgrany zespół,· elastyczny grafik,· możliwość skorzystania z pakietu sportowego,· możliwość rozwoju w całej Grupie MIG.Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:· łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność,· lubisz pracę zespołową,· angażujesz się w powierzone obowiązki.Prześlij swoje CV i dołącz do naszego Teamu!
Jeśli jesteś pełen pozytywnej energii, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować ze znanymi markami – dołącz do naszego Teamu!Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:Doradca Klienta Sizeer(praca na umowę zlecenie) Do Twoich zadań należeć będzie:· obsługa Klienta,· sprzedaż,· dbałość o wygląd salonu i prezentację produktu,· przyjmowanie dostaw. Mamy dla Ciebie:· możliwość pracy z największymi markami,· pakiet szkoleń wdrożeniowych,· szkolenia produktowe i z zakresu obsługi Klienta,· super atmosferę i zgrany zespół,· elastyczny grafik. Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:· łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność,· lubisz pracę zespołową,· angażujesz się w powierzone obowiązki. Prześlij swoje CV i dołącz do naszego Teamu!
oferuję pracę na stanowisku kasjer -sprzedawcaobsługa klienta praca na zmianygotowość pracy w wekendy i świętadyspozycyjność praca na sali sprzedaży
PTI Sp. z o.o. jest jedną z największych w Polsce sieci salonów sprzedaży usług operatora komórkowego Plus i Polsat BOX. Spółka należy do grupy kapitałowej OEX S.A.Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:Specjalista ds. sprzedaży w salonie PlusMiejsce pracy: Strzelce Opolskie Opis obowiązków:Profesjonalna obsługa Klienta w oparciu o funkcjonujące standardyRealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowychBudowanie długotrwałych relacji i zapewnianie obsługi posprzedażowej KlientomRaportowanie efektów pracy Oczekiwania:Wykształcenie min. średnieDodatkowym atutem będzie znajomość branży telekomunikacyjnejUmiejętność szybkiego uczenia sięUmiejętność pracy pod presją czasuWysoka dyspozycyjność i zaangażowanie Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)Wynagrodzenie podstawowe + premia uzależniona od wyników sprzedażowychSzkolenia umożliwiające podnoszenie posiadanych kwalifikacjiBogaty pakiet socjalny m.in. Karta MultiSport, ubezpieczenie grupoweNiezbędne narzędzia pracyLiczne konkursy i wsparcia sprzedażowe Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie cv poprzez kliknięcie w przycisk APLIKUJ
Europhone Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą produktów i usług z zakresu telefonii komórkowej sieci T-Mobile. Jesteśmy największym Agentem T-Mobile. Działamy na rynku telekomunikacyjnym od ponad 25 lat. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy cenionym partnerem biznesowym. Nasza sieć zalicza się do największych Agentów współpracujących z operatorem T-Mobile.Konsultant/-ka ds. sprzedaży w punkcie T-MobileMiejsce pracy - Strzelce Opolskie Oferujemy:umowę o pracę na startszkolenia wprowadzające, realizowane w ramach programu wdrożeniowegomożliwość udziału w licznych konkursach sprzedażowychpracę, w której każdy dzień to nowe doświadczenie!naukę od najlepszych – wspierać Cię będą pracownicy terenowimożliwość rozwoju w strukturze Twoją rolą będzie:aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunku Szukamy właśnie Ciebie jeśli:łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jest tym, w czym czujesz się dobrzemasz w sobie determinację i motywację do pracydziałasz elastyczniepotrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientówNie czekaj i dołącz do naszego zespołu!Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Firma z długoletnim doświadczeniem w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych przez wtryskiwanie w związku z uruchomieniem produkcji w nowym zakładzie, poszukuje doświadczonego Handlowca gotowego do podjęcia wyzwania w rozwijającej się organizacji.Zakres obowiązków:· Opracowanie strategii handlowej mającej na celu pozyskanie nowych klientów· Utrzymywanie relacji i rozwój istniejących klientów· Analiza potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych· Wstępna analiza umów handlowych· Negocjowanie cen i warunków umownych· Monitorowanie konkurencji· Tworzenie budżetu i miesięczne monitorowanie obrotów firmy· Koordynacja działań związanych z wdrażaniem nowych projektów· Współpraca z innymi działami firmy mająca na celu zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy firmą a klientamiWymagania:· Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane techniczne lub ekonomiczne· Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie· Mile widziana znajomość języka włoskiego i/lub niemieckiego· Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku sprzedawcy, najlepiej w branży motoryzacyjnej, AGD, przetwórstwa tworzyw sztucznych· Gotowość do częstych podróży służbowych w kraju i za granicą· Doskonała znajomość pakietu Microsoft Office· Ważne prawo jazdy kategorii BOferujemy:· Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności· Inspirujące, dynamiczne i przyjazne środowisko pracy· Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami Czekamy na wasze CV.
Opis oferty pracyW związku z ciągłym rozwojem Firma PIEMAR-GROUP sp. z o. o. poszukuje nowego pracownika na stanowisko biurowe. Opis stanowiska: - przygotowywanie opisów oraz wycena produktów - wystawianie opisanego produktu na portalach aukcyjnych (eBay, eBay kleinanzeigen) - bieżąca aktualizacja opisów oraz cen w wystawionych ogłoszeniach - administrowanie firmowej strony internetowej - zarzadzanie produktami na firmowej stronie internetowej - zarządzanie korespondencją - prawidłowe archiwizowanie dokumentów - obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych - dbanie o prawidłowe zaopatrzenie biura w niezbędne materiały - wprowadzanie danych do systemu Wymagane kwalifikacje: - chęć do pracy oraz zaangażowanie - bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie - znajomość pakietu MS Office oraz obsługi komputera - umiejętność wykonywania kilku zadań jednocześnie oraz ustalania priorytetów - znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - Pracę w młodym dynamicznym zespole - Umowę o pracę w pełnym wymiarze: 40 tygodniowo - Godziny pracy: 8:00-16:00 - Wynagrodzenie: od 4300,00zł (brutto) Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV lub kontakt telefoniczny 882 - pokaż numer telefonu - Rodzaj pracy: Umowa o pracę stałą, Pełny etat Wynagrodzenie: od 4 300,00zł miesięcznie (brutto) Harmonogram: 8 godzin dziennie Bez weekendów Dzienna zmiana Poniedziałek - Piątek Świadczenia dodatkowe: Darmowy parking Imprezy firmowe Telefon służbowy Wykształcenie: Średnie (Preferowane) Doświadczenie: obsługa komputera: 1 rok Język: Niemiecki (Preferowane)
Stanowisko: Pizzerman Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego Pizzermana, który dołączy do naszego zespołu. Odpowiednia osoba będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wysokiej jakości pizzy zgodnie z naszymi standardami. Oferujemy świetną atmosferę pracy i możliwość rozwijania umiejętności w renomowanej restauracji. jeżeli nie masz dużego doświadczenia jako pizzerman, ale przygotowywanie dań kuchni włoskiej jest twoją pasją, potrafisz operować nożem, masz wyczucie smaku. Jesteśmy w stanie Cię szybko wyszkolić, jedynie musisz posiadać ważną cechę : zaangażowanie ;) Wymagania: doświadczenie w pracy jako Pizzerman. Znajomość przygotowania włoskiej pizzy w stylu rzymskimUmiejętność obsługi pieca do pizzy. Zdolność pracowania w szybkim tempie i utrzymywania wysokiej jakości produktu.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Dbałość o czystość i higienę pracyOferujemy: Konkurencyjne wynagrodzenie. ( zależy one w dużej mierze od umiejętności) Elastyczny grafik pracy. Możliwość rozwoju zawodowego.Przyjazne środowisko pracy. system szkoleń na stanowisku KucharzJak aplikować ? Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres email, Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Witam Firma z Opola oferuje pracę na stanowisku kierowca kat. B do 3,5t w transporcie międzynarodowym. Wymagania:-prawo jazdy kat. B-uczciwość -dbanie o powierzony sprzęt -dyspozycyjność -punktualność-doświadczenie-adr podstawowy mile widziany(nie konieczny )-paszport lub chęć wyrobienia Oferujemy :-stawka dzienna -karty paliwowe-służbowy telefon-opieka spedytora 24h-umowa o pracę -dobrą stawkę dzienną-elastyczny system pracy-auto Iveco 3.0 kórnik Warunki finansowe do uzgodnienia System pracy:skoczek 10 dni 3/14/1 Zainteresowanych prosimy o kontakt tylko i wyłącznie telefoniczny 69*******69
Witam Oferujemy pracę na stanowisku kierowca solówki 7,2 t z windą na kierunkach EU Wymagania :-prawo jazdy kat.C1,C z kodem 95-zaświadczenie o niekaralności-uczciwość -dbanie o powierzony sprzęt -dyspozycyjność -punktualność-doświadczenie-karta do tachografu-adr podstawowy mile widziany Oferujemy : -karty paliwowe-służbowy telefon-opieka spedytora 24h-umowa o pracę -elastyczny system pracy(możliwe powroty co tydzień )wyjazd sobota, niedziela powrót środa,czwartek -dobrą stawkę dzienną zależną od doświadczenia Warunki finansowe do uzgodnienia Zainteresowanych prosimy o kontakt 69*******69
Dołącz do naszego zgranego Zespołu w Elblągu jako Doradca klienta!Czy marzysz o stabilności i atrakcyjnym wynagrodzeniu?Czy chcesz zdobywać doświadczenie w sprzedaży, jednocześnie budując pozytywne relacje z ludźmi?Jeśli tak, to właśnie Ciebie szukamy!Miejsce pracy: OpoleCo oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, Wynagrodzenie do 6000 zł brutto miesięcznie (z gwarantowanymi premiami za osiągnięte cele), Elastyczny grafik dostosowany do Twojego harmonogramu, Pełne wdrożenie w świat produktów i umiejętności - nauka od podstaw, System szkoleń rozwijający Twoje umiejętności sprzedażowe i kompetencje, Możliwość awansu zawodowego - stawiamy na Twój ciągły rozwój, Karta Multisport, pakiet medyczny, ubezpieczenie, Przyjazny zespół - gwarantujemy pozytywną atmosferę i wsparcie, Stałe wsparcie i pomoc od Team Leadera.Twoje zadania jako Doradca klienta: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, Realizacja celów sprzedażowych poprzez oferowanie najlepszych produktów bankowych, Bezpośrednie rozmowy z klientem i analiza jego potrzeb, Dostosowywanie i prezentacja ofert dopasowanych do klienta, Zapewnienie wsparcia klientowi na każdym etapie procesu.Dołącz do nas, jeśli: Masz co najmniej średnie wykształcenie, Sprawnie obsługujesz komputer, Posiadasz umiejętności komunikacyjne i uwielbiasz rozmawiać z ludźmi, Nie boisz się nowych wyzwań, a poczucie humoru to Twój atut, Odpowiedzialność i zaangażowanie to Twoje motto, Cenisz ciągły rozwój i aktywnie dążysz do osiągnięcia celów.Szukamy osób pełnych pozytywnej energii, gotowych na aktywną współpracę.Wszyscy kandydaci otrzymają od nas feedback - szanujemy Twój czas.Let's make banking together!
Jaki będzie Twój zakres obowiązków?Twoim głównym zadaniem będzie wsparcie pracowników Działu Rozliczeń projektów w codziennych obowiązkach związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.Dodatkowo:Pozyskiwanie wiedzy w zakresie obowiązujących przepisów związanych z realizowanymi projektami,Współpraca z zespołem wspierającym pracę przy konkretnym projekcie.A czym zajmuje się Dział Rozliczeń?Rozliczaniem projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych współfinansowanych ze środków UE,Przygotowywanie wniosków o płatność wraz z niezbędnymi załącznikami,Ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów,Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności,Kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty,Kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,Ścisła współpraca z klientem w zakresie rozliczania projektu,Wsparcie Klientów w zarządzaniu realizowanym projektem,Ocena kwalifikowalności wydatków w rozliczaniu ulg podatkowych (badawczo-rozwojowych).Czego od Ciebie oczekujemy?Wykształcenia z zakresu finansów i księgowości lub kierunków pokrewnych– warunek konieczny,Umiejętności interpretacji przepisów prawa,Umiejętności poszukiwania i analizy danych, sporządzania raportów i podsumowań tematycznych,Zaangażowania i determinacji w osiąganiu celów,Umiejętności pracy pod presją czasu,Dokładności i terminowość przy sporządzaniu dokumentacji,Wysoko rozwiniętej komunikatywności,Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office: w szczególności Word i Excel),Kultury osobistej, dobrej organizacji pracy oraz dynamiki działania,Prawa jazdy kat. B.A co jest przez nas mile widziane?Znajomość specyfiki realizacji projektów współfinansowanych dotacjami UE,Znajomość zasad prowadzenia postępowań zakupowych finansowanych ze środków publicznych.Co oferujemy, jeśli dołączysz do zespołu K2Biznes?Aby nasza współpraca przebiegała na jasnych i komfortowych dla obu stron warunkach zapewniamy:wprowadzenie w specyfikę projektów współfinansowanych ze środków UE, które realizujemy dla Naszych klientów i wsparcie na całym etapie wdrażania Cię w zadania,ciekawą pracę, w zespole młodych, ale doświadczonych ludzi z dużym poczuciem humoru,możliwość wykorzystania swoich umiejętności i doświadczenia w realizacji ciekawych projektów,udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kompetencje,odpowiednie narzędzia pracy (telefon, komputer, wsparcie dedykowanego systemu wspomagającego pracę zespołu),dla miłośników czytania, otwarty dostęp do około 500 książek z naszej firmowej biblioteki,integracje oraz wyjazdy firmowe,po wspólnym sprawdzeniu się w okresie płatnego stażu – umowę o pracę.Jak wygląda Proces Rekrutacji?1. Wyślij do nas swoje CV (PDF). Napisz w wiadomości lub liście motywacyjnym dlaczego to właśnie Ciebie powinniśmy zaprosić na rozmowę. Co Cię wyróżnia od innych kandydatów?2. Analiza CV pod kątem wymagań formalnych.3. Kontakt z wybranymi kandydatami (mailowy lub telefoniczny).4. Rozmowa z wybranymi kandydatami w biurze – opcjonalnie przekazanie zadań do wykonania.5. Decyzja z naszej strony.Cały proces rekrutacyjny będziemy prowadzić co najmniej do końca roku, dlatego prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na kontakt z naszej strony.Jak przygotować się do spotkania rekrutacyjnego?Przypomnij sobie swoje najważniejsze doświadczenia zawodowe i wyzwania, jakie do tej pory napotkałeś/-łaś w swojej karierze, a także swoje niedawne sukcesy i osiągnięciaPrzeczytaj dokładnie ogłoszenie o pracę - z niego dowiesz się, jakiego kandydata poszukujemyPoznaj nas! Zobacz, co u nas słychać - znajdziesz nas na www.k2biznes.plO nasRozwój technologiczny, praktycznie w każdej dziedzinie naszego życia, wymaga od przedsiębiorców ciągłego inwestowania w rozwój prowadzonej działalności.K2BIZNES to firma, która powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie w obszarze doradztwa. Głównym celem naszej działalności jest wsparcie Klientów w realizacji projektów badawczych, rozwojowych, innowacyjnych oraz wdrożeniowych. Zakres naszych usług zawsze ukierunkowany jest na indywidualne potrzeby klienta, dlatego nie oferujemy gotowych rozwiązań. Poprzez kompleksową obsługę zapewniamy realizację projektów w każdej ich fazie, od planowania przez aplikowanie realizację aż do wdrożenia wyników projektu.Uważamy, iż nie ma jednej formuły na sukces rynkowy przedsiębiorstwa. W budowaniu relacji z Klientem zależy nam na otwartości i uczciwości, a każdy z naszych Partnerów jest dla nas nowym wyzwaniem!Jeżeli bardziej przemawiają do Ciebie liczby - K2biznes to:8 lat na rynkuponad 270 skutecznie zrealizowanych projektówprawie 400 mln PLN pozyskanych środkówDo tej pory możemy pochwalić się pozytywnie rozliczonymi wnioskami na poziomie 99,5%, a nasza skuteczność pozyskania dofinasowania w projektach B+R wynosi 90%. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez K2Biznes Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH OpisFirma Nevotec Sp. z o.o działa w branży metalowej. Zajmujemy się produkcją szerokiej gamy konstrukcji i komponentów stalowych. Stale rozwijamy nasze doświadczenia i wdrażamy nowe produkty. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: spec. ds. administracyjnych. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną firmy. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:· prace administracyjne związane z realizacja zadań spółki· nadzór i kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów· wprowadzanie danych do systemu· wystawianie faktur sprzedaży· przygotowanie dokumentów do księgowości· współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przedsiębiorstwa· archiwizacja dokumentów· przechowywanie oraz ewidencjonowanie pełnej dokumentacji firmy· prowadzenie projektów zleconych przez przełożonego· prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji prowadzonych projektów WYMAGANIA:· wykształcenie min. średnie w kierunku administracja lub pokrewne· obsługa Ms Office· prawo jazdy kat. B· komunikatywność· samodzielność oraz dokładność w wykonywaniu pracy· bardzo dobre zdolności organizacyjne· terminowość· mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku OFERUJEMY:· umowę o pracę na pełny etat· praca od poniedziałku do piątku· atrakcyjne wynagrodzenie· szkolenia umożliwiające rozwój zawodowy· pakiet korzyści socjalnych tj. kartę Multisport, prywatną opiekę lekarską· przyjazną atmosferę pracy MIEJSCE PODJĘCIA PRACY:· Kędzierzyn-Koźle Blachownia OSOBA DO KONTAKTU:· Dorota Śniatowska tel. 533 311 519 W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Jeżeli chcą Państwo, aby Państwa CV zostało zapisane w naszej bazie dla potrzeb przyszłych rekrutacji prosimy o dopisanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Poszukujemy na grudzień oraz na przyszły rok specjalistów do prowadzenia warsztatów dla dzieci i młodzieży w województwie Opolskim bądź Dolnośląskim. Prowadzimy warsztaty profilaktyczne, edukacyjne jak i inne. Ofertę adresujemy przede wszystkim do psychologów, jak również z racji faktu, że prowadzimy różnego rodzaju oddziaływania w tym zakresie również zapraszamy do zgłaszania się pedagogów. W ramach współpracy poprzez umowę zlecenie bądź rozliczenie poprzez fakturę w przypadku prowadzenia firmy oferujemy: stawkę w granicach 90-110 zł brutto za jedną godzinę warsztatową. zestaw materiałów dydaktycznychprzeszkolenie/opiekę i wsparcie doświadczonych prowadzących W celu rekrutacji prosimy o kontakt pod nr +48********33 w godzinach od 8-15:00 oraz poprzez przesłanie CV.
Firma edukacyjna zatrudni studenta o ponadprzeciętnych umiejętnościach matematycznych do prowadzenia indywidualnych zajęć z dziećmi uczącymi się w szkole podstawowej oraz młodzieżą uczęszczającą do szkół średnich. Jeśli łatwo nawiązujesz kontakty z innymi ludźmi, osiągnąłeś bardzo dobre wyniki maturalne z matematyki, cenisz sobie naukę i rozwój, to ta praca jest dla Ciebie!Od idealnego kandydata oczekujemy:łatwości nawiązywania kontaktówopanowanej wiedzy matematycznej z zakresu szkoły średniejoptymizmurzetelności i punktualnościwykształcenia średniegoGwarantujemy, że praca z ludźmi może sprawiać ogromną radość. Naszą misją jest pokazanie, że edukacja może być ciekawa, może sprawiać satysfakcję i być praktycznie wykorzystana w życiu codziennym. Wiedzę i mądrość traktujemy jako bezcenną wartość!Dodatkowo proponujemy:elastyczny czas pracymożliwość pracy zdalnej i stacjonarnejatrakcyjne wynagrodzenie nawet do 5 000 zł netto przy pełnym wymiarze godzinniezbędne materiały edukacyjneNie zwlekaj! Aplikuj już dziś!
Szukasz pracy, która pozwoli Ci połączyć pasję z pracą? Chcesz prowadzić zajęcia ruchowe dla dzieci, rozwijać swoje umiejętności i przekazywać swoją wiedzę? Dołącz do naszego zespołu Instruktorów! Poszukujemy do naszego zespołu osób, które: · mają poczucie humoru oraz lubią pracę z dziećmi · mają poczucie rytmu/potrafią tańczyć mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi · są odpowiedzialne · dysponują czasem od 2 do 5 dni w tygodniu · są trenerami fitness-jednak nie jest to warunek konieczny · posiadają czynne prawo jazdy kat B posiadają umiejętność pracy z dziećmi, zrozumienie ich potrzeb i szacunek dla nich Oferujemy: · satysfakcjonujące i stałe wynagrodzenie 4900-6000 zl brutto lub 80– 120 zł brutto za godzinę · możliwość rozwoju w młodym zespole · możliwość zatrudnienia na godziny lub na pełen etat · samochód oraz telefon służbowy · super wakacje · profesjonalne wdrożenie oraz wsparcie w dalszej ścieżce kariery * mile widziani studenci * nowatorskie choreografie, scenariusze zajęć i szkolenia, które wspierają Cię w pracy pakiet szkoleniowy Instruktora oraz profesjonalne narzędzia potrzebne do prowadzenia zajęć z dziećmi Praca odbywać się będzie na terenie Opola i okolic Mile widziani studenci. Czekamy na Twoje CV wraz ze zdjęciem! Do zobaczenia na rozmowie! Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij nam swoje CV już dziś!
INFORMATYKWymagania:· Wykształcenie wyższe, przekazanie informacji o wykształceniu, kwalifikacyjnych zawodowych i dotychczasowym zatrudnieniu jest niezbędne do ubiegania się o stanowisko informatyka.· Doświadczenie na podobnym stanowisku 3 lata.· Znajomość rozwiązań firm: Mikrotik, Unifi, HP, CISCO, Supermikro, Synology, Fujitsu.· Znajomość zagadnień związanych z backupem.· Znajomość podstaw sieci i protokołów modelu TCP/IP (m.in. VLAN, routing, DNS, SSH).· Znajomość systemów operacyjnych: Linux, MacOS, Windows.· Znajomość systemów do wirtualizacji w szczególności Vmware.· Znajomość technologii/języków programowania: HTML, CSS, PHP, JS, C++, Python w stopniu podstawowym.· Znajomość języków skryptowych: Bash, PowerShell.· Znajomość baz danych: MSSQL, MySQL, Firebird.· Znajomość systemów zarządzania i monitorowania infrastruktury IT.· Znajomość Prawa Zamówień Publicznych.· Znajomość zagadnień związanych z VoIP.· Znajomość serwerów WWW: Apache, Node.js.· Znajomość platformy Gsuite.· Dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym.· Umiejętność projektowania, rozbudowy sieci komputerowych.· Umiejętność przygotowania dokumentacji technicznej.· Chęci poszerzania swojej wiedzy.· Prowadzenia szkoleń wewnętrznych dla pracowników.· Uprawnienia SEP do 1kV.· Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.· Wysoka kultura osobista.· Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (oświadczenie).· Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Odpowiedzialność za:· Pomoc użytkownikom końcowym – HelpDesk.· Diagnostyka oraz naprawa urządzeń informatycznych – komputery stacjonarne, notebooki, tablety, projektory, drukarki, mini oraz mikro komputery.· Serwisowanie, wymiana sprzętu IT.· Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu sprzętu.· Dobór sprzętu oraz oprogramowania do określonych celów w zadanym budżecie.· Zapewnienie ciągłości funkcjonowania systemów informatycznych.· Przygotowywanie dokumentacji przetargowej dotyczących udzielanych zamówień.· Instalowanie i konfigurację dodatkowych komponentów (serwerów, przełączników, drukarek, komputerów stacjonarnych, notebooków, telefonów, skanerów ręcznych i innych).· Dokumentowanie konfiguracji systemów, incydentów, problemów i zmian.· Prowadzenie dokumentacji związanej z RODO min.: karty aplikacji, dziennik zmian, rejestr dostępów, audyt bezpieczeństwa zgodny z ISO 27001, kontrola kopii zapasowych.· Ciągłość działania ekspozycji stałej (naprawa, diagnozowanie usterek) .· Ciągłość działania serwisów Muzeum wystawionych do sieci zewnętrznej (strony WWW, FTP, CMS do aplikacji mobilnej).Oferujemy:· stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę· pracę w młodym i zgranym zespole· możliwość rozwoju zawodowego Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2024Zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:1) Przekazanie przez Panią/Pana dokumentów aplikacyjnych jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie zawartych w nich danych osobowych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych.2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu, ul. Kopernika 1, 45-040 Opole. Dane kontaktowe administratora danych, w tym dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych osobowych dostępne będą pod adresem www.muzeumpiosenki.pl w zakładce ‘Kontakt’.3) Dane osobowe przetwarzane będą w oparciu o Pani/Pana zgodę w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO.4) Niewyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych będzie stanowić przyczynę odmowy wykorzystania Państwa aplikacji w prowadzonych działaniach rekrutacyjnych.5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub w momencie cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych w celach rekrutacyjnych. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie, przy czym jej cofnięcie pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.6) Pani/Pana dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi wsparcia informatycznego, usługi prawne, konsultacyjne i audytowe.7) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, zaktualizowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.8) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Zakres obowiązków:-przyjmowanie dostaw towaru-obsługa urządzeń transportowych-prowadzenie gospodarki w systemie informatycznym-przygotowywanie towarów do wydania na produkcję
Poszukujemy energicznych i komunikatywnych osób dołączających do naszego zespołu jako Pracownik Call Center. Jeśli jesteś entuzjastycznym, dobrze zorganizowanym i lubisz pracę z ludźmi, to praca w naszym call center może być idealna dla Ciebie. Praca stacjonarna w Opolu, na pół etatuObowiązki:Telefoniczne umawianie spotkań z klientamiUdzielanie informacji na temat naszych produktów i usługPraca w oparciu o kalendarzZapewnianie wysokiej jakości obsługi klientaWymagania:Doskonałe umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobistaUmiejętność pracy w dynamicznym środowiskuPrzyjemna barwa głosuEnergia i uśmiech :)Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zleceniePodstawa + system premiowySzkolenie wprowadzające i wsparcie w rozwoju zawodowymPrzyjazne i dynamiczne środowisko pracyMożliwość awansu w strukturze firmyOpieka przełożonego
Dział Utrzymania Ruchu w okolicach Nysy poszukuje specjalistów do swojego zespołu! Jeśli jesteś absolwentem również zapraszamy Cię do rekrutacji. Istnieje możliwość zobaczenia firmy przed podjęciem decyzji.Pracujemy po 8h na 3 zmiany.Dzielimy się na 2 Zespoły: Reakcji i Prewencji. Są wśród nas Mechanicy, Elektrycy i Automatycy. W którym obszarze Ty masz doświadczenie lub wykształcenie?Co nieco o firmie:Zakład produkcyjny i park maszyn jest nowy i bardzo nowoczesny. Nie miewamy zatem częstych awarii. Ale jak coś trzeba naprawić - masz do dyspozycji świetne zaplecze warsztatowe z bardzo dobrej jakości narzędziami. Naszym celem jest zapewnienie ciągłości produkcji i bezpieczeństwa dla naszych Operatorów maszyn.Zakres obowiązków:działania prewencyjne: bieżące usuwanie awarii i uruchomienie produkcjizamawianie, magazynowanie i przygotowanie części zamiennychsprawdzanie i kalibracja przyrządów pomiarowychwsparcie w zakresie utrzymania obiektu Twoja satysfakcja z wynagrodzenia jest dla nas ważna. I Twój rozwój jest ważny.Każdy z pracowników co roku może liczyć na awans stanowiskowy, a co za tym idzie, zyskuje dodatkowe pieniądze! Mamy też coroczny cykl podwyżkowy niezależny od awansów.Rekrutacja:Zapraszamy na grudniowe spotkanie informacyjne w siedzibie firmy podczas którego będzie możliwość zobaczenia przyszłego miejsca pracy oraz wzięcia udziału w rekrutacji.Najlepsze na koniec! Sprawdź, co zyskujesz:stabilne zatrudnienie -> umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcąwynagrodzenie podstawowe 6200 zł + dodatkowe premiedo 450 zł dopłaty do kosztów dojazdu - w zależności od odległościcodziennie w pełni opłacony przez pracodawcę dwudaniowy obiad + napójdarmowe szkolenia podnoszące kwalifikacje i umożliwiające Ci awanse stanowiskoweprywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życiekartę Multisport - Medicover Sport oraz darmową nowoczesną siłownię na terenie zakładupracowniczy plan emerytalny w całości finansowany przez pracodawcęTo co? Wyślij swoje CV, klikając na aplikuj!