Sortowanie:
Znaleziony: 29 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Opolskie
Samodzielny/a Księgowy/a
Samodzielny/a Księgowy/a
nowe Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta - firmy doradczej z Opola poszukujemy osoby na stanowisko: Samodzielny/a Księgowy/a Twoje obowiązki: Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, Wyliczanie i odprowadzenia podatków (VAT, PIT,CIT,PCC), Uzgadnianie i analizowane kont rozrachunkowych, Księgowanie rozliczeń międzyokresowych i rezerw, Sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych oraz analiz, sprawozdań na potrzeby Zarządu i instytucji zew., Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, Obsługa płatności, Rozliczanie inwestycji. Nasze wymagania: Min. 2 letnie doświadczenie w firmie z pełną księgowością lub w biurze rachunkowym, Doświadczenie w księgowaniu operacji magazynowych, Doświadczenie z programami księgowymi (mile widziany Comarch Optima), Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Excel), Umiejętność tworzenia i prowadzenia dokumentacji pracowniczej, Znajomość prawa pracy, Bardzo dobra organizacja pracy, Wysokie kompetencje interpersonalne, Samodzielność, sumienność, odpowiedzialność. Oferujemy: Umowa o pracę, Atrakcyjne wynagrodzenie – (podstawa 6000-8000zł brutto), Narzędzia pracy: telefon, komputer, Prywatna opieka medyczna, Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, Elastyczny czas pracy, Możliwość pracy zdalnej, Brak dress code`u.

Bankier w Placówce Partnerskiej Alior Bank S.A. w Opolu
Bankier w Placówce Partnerskiej Alior Bank S.A. w Opolu
Opole 30+ kilka dni temu

Do Naszego zespołu poszukujemy obecnie osób do pracy na stanowisku:Bankier Klienta Indywidualnego w Placówce Partnerskiej Alior Bank S.A. w Opolu. Alior Bank jest topowym Bankiem w Polsce, a my specjalizujemy się w Obsłudze Klientów zgodnie z najwyższymi standardami. Naszym celem jest realizowanie planów sprzedażowych ze świetnymi wynikami, a doskonałym dowodem Naszej skuteczności jest to, że w 2023 roku otrzymaliśmy nagrodę jako trzecia, najlepsza Placówka Partnerska w Polsce.Do Twoich obowiązków będzie należało:-aktywne pozyskanie Klientów;-współpraca z zespołem bankierów, doradców i managerów;-umawianie spotkań sprzedażowych za pomocą rozmów telefonicznych;-praca na wewnętrznych bazach banku;-sprzedaż produktów, które oferuje bank;-obsługa Klientów zgodnie ze standardami bankuOd Nas dostaniesz:-umowę o pracę lub na podstawie B2B;-motywujący i bardzo atrakcyjny system premiowy;-wsparcie w codziennych obowiązkach;-pracę w młodym i bardzo zgranym zespole;-rozwój i idące za nim możliwości awansuWymagane doświadczenie: min. rok w sprzedaży. Jeśli jesteś chętny/chętna, aby rozpocząć swoją karierę w bankowości, jesteś gotowy/gotowa na realizację planów sprzedażowych to szukamy właśnie Ciebie.Zapewnimy Ci szkolenie pod okiem najlepszych specjalistów w Naszym zespole.Wyślij Nam swoje CV ze zdjęciem, a na pewno dostaniesz od Nas odpowiedź zwrotną.

Asystent w Placówce Partnerskiej Alior Bank S.A. w Opolu
Asystent w Placówce Partnerskiej Alior Bank S.A. w Opolu
Opole 30+ kilka dni temu

Do Naszego zespołu poszukujemy obecnie osób do pracy na stanowisku:Asystent w dziale obsługi Klientów Indywidualnych/Klientów Biznesowych.Alior Bank jest topowym Bankiem w Polsce, a my specjalizujemy się w Obsłudze Klientów zgodnie z najwyższymi standardami. Naszym celem jest realizowanie planów sprzedażowych ze świetnymi wynikami, a doskonałym dowodem Naszej skuteczności jest to, że w 2023 roku otrzymaliśmy nagrodę jako trzecia, najlepsza Placówka Partnerska w Polsce.Do Twoich obowiązków będzie należało:-aktywne pozyskanie Klientów;-współpraca z zespołem bankierów, doradców i managerów;-umawianie spotkań sprzedażowych za pomocą rozmów telefonicznych;-praca na wewnętrznych bazach bankuOd Nas dostaniesz:-umowę o pracę;-motywujący i bardzo atrakcyjny system premiowy;-wsparcie w codziennych obowiązkach;-pracę w młodym i bardzo zgranym zespole;-rozwój i idące za nim możliwości awansuNie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jednakże jeśli miałeś/miałaś już styczność z pracą, w której należało telefonicznie pozyskać Klienta, zdecydowanie ułatwi Ci to zadanie. Jeśli jesteś chętny/chętna, aby rozpocząć swoją karierę w bankowości, jesteś gotowy/gotowa na realizację planów sprzedażowych to szukamy właśnie Ciebie.Zapewnimy Ci szkolenie pod okiem najlepszych specjalistów w Naszym zespole.Wyślij Nam swoje CV ze zdjęciem, a na pewno dostaniesz od Nas odpowiedź zwrotną.

Kierownik Placówki Stefczyk FInanse, miejscowość Nysa
Kierownik Placówki Stefczyk FInanse, miejscowość Nysa
Nysa 30+ kilka dni temu

CO NAS WYRÓŻNIABudujemy i podtrzymujemy relacje z Klientami.Działamy zespołowo i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją. Jesteśmy społecznością. Stefczyk Finanse w ramach swojej działalności współpracuje z firmą Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń.Twój zakres obowiązkówkompleksowe zarządzanie placówką i zespołem sprzedażowymrealizowanie miesięcznych celów biznesowychbudowanie i rozwój efektywnego zespołu doradcówinicjowanie i wspieranie działań prowadzących do pozyskania nowych klientówbudowanie relacji z klientami i dbałość o najwyższy standard ich obsługiorganizowanie lokalnych akcji marketingowych Nasze wymaganiadoświadczenie z zakresu bankowości i finansówkonsekwencja i skuteczność w osiąganiu wyników biznesowych samodzielność i dobra organizacja pracynastawienie na pracę zespołowąpraktyczna znajomość pakietu MS Office,wykształcenie wyższemile widziane min 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym To oferujemystabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęnielimitowany, miesięczny system premiowy uzależniony od wynikówwsparcie Opiekuna Adaptacyjnego i Trenera w okresie wdrożeniaudział w konkursach sprzedażowychsystem szkoleń i programów rozwojowychprywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzinkafeteryjną platformę benefitów, w tym dofinansowanie do kart sportowych

Główna Księgowa/Główny Księgowy
Główna Księgowa/Główny Księgowy
Strzelce Opolskie 30+ kilka dni temu

Jesteśmy wiodącym producentem płyt drewnopochodnych z 125-letnią historią sukcesu,  posiadającym ponad 40 zakładów na całym świecie. Jako biznes stawiamy na ciągły rozwój i obecnie realizujemy nowe projekty w obszarze produkcji, logistyki i sprzedaży. Naszym celem jest dalsza ekspansja zarówno rynku krajowego, jak i eksportowego, poprzez oferowanie najnowszych osiągnięć w portfolio produktowym. Dlatego poszukujemy kompetentnych menedżerów i specjalistów, których cechuje pasja i ambicja w dążeniu do osiągania założonych celów.Obecnie poszukujemy zaangażowanych profesjonalistów z pasją na stanowisko:Główna Księgowa / Główny KsięgowyMiejsce pracy: Strzelce OpolskieNr ref.: GKST 12/2023Twój zakres obowiązków:·        Bieżąca kontrola dokumentów księgowych, akceptacja delegacji pracowników;·        Kalkulacja podatku dochodowego od osób prawnych, przygotowanie deklaracji;·        Kontrola i akceptacja deklaracji VAT oraz JPK_VAT;·        Reprezentowanie firmy przed organami podatkowymi;·        Sporządzanie budżetów miesięcznych i rocznych oraz kontrola ich wykonania;·        Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych spółki zgodnie z polską ustawą o rachunkowości i wg międzynarodowych standardów rachunkowości;·        Odpowiedzialność za przygotowanie i wysyłanie wymaganych raportów miesięcznych, kwartalnych i rocznych;·        Przygotowanie prognoz przepływów pieniężnych w firmie;·        Odpowiedzialność za terminowe regulowanie zobowiązań;·        Współpraca z instytucjami finansowymi w zakresie prowadzonych spraw;·        Przygotowanie raportów statystycznych (Urząd Statystyczny, IDA);·        Raportowanie do NBP. Nasze wymagania:·        Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale księgowości;·        Wykształcenie wyższe kierunkowe;·        Gotowość do pracy stacjonarnej·        Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych;·        Znajomość międzynarodowych standardów rachunkowości będzie dodatkowym atutem;·        Umiejętność współpracy z instytucjami finansowymi;·        Mile widziana znajomość zagadnień związanych ze specjalnymi strefami ekonomicznymi, dotacjami i decyzjami o wsparciu;·        Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel;·        Mile widziana znajomość języka angielskiego;·        Bardzo dobra organizacja pracy, a także samodzielność i zaangażowanie;·        Prawo jazdy kat. B. To oferujemy:·        Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży;·        Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego;·        Atrakcyjny system nagród miesięcznych;·        Opiekę mentora podczas procesu onboardingu;·        Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych;·        Program poleceń pracowniczych;·        Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.Treść klauzuliKlikając w przycisk "wyślij" zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych w celu wykorzystania ich do realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. KLAUZULA INFORMACYJNAInformujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kronospan KO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Strzelcach Opolskich (kod pocztowy 47-100), przy ul. 1-go Maja 52, zwana dalej „Administratorem” lub „Spółką”. Cele i podstawa prawna przetwarzania danychPrzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbędzie się w celu przeprowadzenia rekrutacji w oparciu o obowiązujące przepisy, podstawą prawną naszych działań jest art. 6 ust 1 lit. c Rozporządzenia Ogólnego o Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „RODO”). W ramach realizacji tego celu dane mogą być wykorzystane w procesie profilowania, aby kierować oferty pracy do kandydatów o odpowiednich do stanowiska pracy kwalifikacjach (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Przetwarzanie danych w zakresie szerszym niż wynikający z przepisów prawa pracy oraz w celach przyszłych rekrutacji odbywać się będzie na podstawie zgody wyrażonej w formularzu rekrutacyjnym (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Okres przechowywania danychPani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty złożenia aplikacji lub 2 lat od daty złożenia aplikacji przy wyrażeniu zgody na ich wykorzystanie w przyszłych rekrutacjach. Dane osobowe nie będą przetwarzane także po wycofaniu przez Panią/Pana zgody lub złożeniu sprzeciwu, w sytuacjach gdy takie uprawnienie przysługuje.  Odbiorcy danychOdbiorcą podanych przez Panią/Pana danych osobowych mogą być podmioty trzecie wspierające Spółkę w procesie rekrutacji (doradztwo w zakresie rekrutacji, wsparcie w zakresie IT), przy czym podmioty te przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z zaleceniami Spółki. W przypadku wyrażenia zgody dane osobowe mogą zostać udostępnione innym spółkom Kronospan w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Prawa osoby, której dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia,  wniesienia sprzeciwu, ograniczenia  przetwarzania, przeniesienia danych do innego administratora, skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, zbieranych przez nas na podstawie obowiązujących przepisów jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji. Wyrażenie zgody na udostępnienie danych innym spółom Kronospan jest dobrowolne. Podanie danych w oparciu o Pani/Pana zgodę oraz przetwarzanych w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, o którym mowa wyżej, jest dobrowolne i nie wpływa na proces rekrutacji. Wyrażona zgoda może zostać wycofana w każdej chwili. Jej wycofanie nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. W każdej chwili może Pani/Pan złożyć sprzeciw wobec profilowania. Oświadczenie o wycofaniu zgody oraz sprzeciw należy kierować na adres mailowy kontakt at kronospan.pl.

Księgowy w biurze rachunkowym
Księgowy w biurze rachunkowym
Opole 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe poszukuje pracownika na stanowisko pomocnik księgowego. Mile widziane osoby o kierunkowym wykształceniu min. technikum ekonomiczne. Do zakresu obowiązków należy między innymi: -wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego zgodnie z obowiązującymi przepisami -skanowanie faktur kosztowych -bieżąca analiza dokumentacji -pomoc w księgowaniu dokumentów w KPIR, ewidencji ryczałtowej, prowadzeniu rejestrów VAT Nasze biuro znajduje się w centrum miasta.W zależności od doświadczenia oferujemy staż realizowany przez PUP w Opolu, lub zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

Młodszy specjalista ds. księgowych
Młodszy specjalista ds. księgowych
Kędzierzyn-Koźle 30+ kilka dni temu

Firma DREWMAX mająca siedzibę w Kędzierzynie-Koźlu poszukuje pracowników na stanowisko Młodszy specjalista ds. księgowych Opis stanowiska:·         Wsparcie procesów księgowych·         Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego·         Analiza i korekta dokumentów sprzedaży oraz zakupu·         Sporządzanie dokumentów księgowych·         Współpraca z działami firmy: księgowość, zamówienia, magazyn Wymagania:·         Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne·         Znajomość pakietu MS Office·         Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista·         Łatwe przyswajanie wiedzy, chęć uczenia się·         Sumienność, dyspozycyjność, terminowość, bardzo dobra organizacja pracy·         Znajomość podstaw księgowości·         Znajomość programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem Oferujemy:·         Pracę w ustalonych godzinach·         Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin·         Pracę w przyjaznej atmosferze z młodym zespołem w nowoczesnej przestrzeni biurowej·         Możliwość zdobycia doświadczenia i praktycznych umiejętności w obszarze rachunkowości·         Możliwość rozwoju zawodowego Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie zgłoszeń na adres mailowy.W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 77 481 01 22 Informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Klauzula InformacyjnaZgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwanym też ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych [RODO], niniejszym informujemy, że:1.     Administratorem danych osobowych kontrahentów będących osobami fizycznymi, przekazanych nam w związku z prowadzonymi negocjacjami (w tym: otrzymywanymi zapytaniami ofertowymi itd.) - jest DREWMAX Sp. z o.o. z siedzibą w Kędzierzynie Koźlu (47-230) przy ul. Strzeleckiej 5, wpisane do rejestru przedsiębiorców KRS pod nr 0000994333, NIP: 7490002138, Regon: 53*****95 (dalej: Administrator). Kontakt z Administratorem w sprawach związanych z ochroną danych osobowym jest możliwy w formie telefonicznej pod nr +48 77 481 01 22 lub pocztą elektroniczną na adres rodo(a)drewmax.net.pl. Szczegółowa polityka prywatności Administratora znajduje się na witrynie: www.drewmax.net.pl2.     Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym RODO - przez okres niezbędny do realizacji celów w związku z którymi zostały zebrane.3.     Dane osobowe będą przetwarzane celem:a)    zawarcia i wykonania przez Administratora umów z kontrahentami (w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO).b)    wypełnienia przez Administratora obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów – w tym zwłaszcza z zakresu prawa cywilnego, podatkowego lub rachunkowości (w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO). c)     prowadzenia korespondencji z kontrahentem lub jego przedstawicielami, dochodzenia roszczeń lub promocji własnych towarów lub usług. Podstawą przetwarzania w takim wypadku jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).4.     Dane mogą być również przetwarzane przez Administratora w szerszym zakresie, w oparciu o zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). W takim wypadku, macie Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – bez wpływu a zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano w oparciu o zgodę przed jej cofnięciem.5.     Podanie danych jest każdorazowo dobrowolne, z tym, że brak ich udostępnienia może uniemożliwiać Administratorowi wykonanie umów zawartych z kontrahentami (jak np. umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie usług), a także realizację usług posprzedażowych i gwarancyjnych.6.     Dane osobowe kontrahenta mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy będzie to dopuszczalne na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być zwłaszcza osoby którym Administrator powierzy przetwarzanie danych (w tym: administratorzy infrastruktury, podwykonawcy, osoby realizujące świadczenia związane z wykonaniem lub ulepszeniem procesu sprzedaży lub wykonywania usług, doradcy i audytorzy), a także inni administratorzy.7.     Administrator może przekazywać moje dane osobowe do państw trzecich (poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego). W takim wypadku, dane będą zabezpieczone w sposób wymagany przez powszechnie obowiązujące przepisy, w szczególności poprzez zastosowanie tzw. standardowych klauzul umownych (SCC).8.     Dane osobowe nie będą stanowić podstawy podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym zwłaszcza w formie profilowania przez Administratora.9.     Macie Państwo prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także przeniesienia danych;10.  Nadto, możecie Państwo w każdym czasie wnieść sprzeciw względem dalszego przetwarzania danych.W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, macie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony

Samodzielny Księgowy / Główny Księgowy - OCSK STRAŻAK
Samodzielny Księgowy / Główny Księgowy - OCSK STRAŻAK
600000 zł
Opole 30+ kilka dni temu

Opolskie Centrum Szkolenia Kierowców STRAŻAK poszukuje osoby do pracy na stanowisku:Samodzielny Księgowy Uwaga - aktualnie szukamy jednej osoby na dane stanowisko do naszego zespołuJeżeli:masz łatwość w operowaniu dokumentami i czerpiesz przyjemność "siedzenia nad papierami"jesteś odpowiedzialny za powierzone Ci zadania i lubisz gdy inni mają taki sam stosunek do zadańtematyka księgowości i kadr nie jest dla Ciebie nudnalubisz organizowanie a w biurze czujesz się jak ryba w wodziejesteś sumienny a utrzymywanie porządku w dokumentacji sprawia Ci autentyczną radośćpotrafisz cierpliwie i dokładnie przykładać się do powierzonych zadańa Księgowość i Kadry to "Twój konik"...to być może jesteś osobą, której szukamy!Ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu na OLX wszystkich chętnych zapraszam do przeczytania całego ogłoszenia na naszej stronie:ocsk.pl/wakat-samodzielny-ksiegowy-opole/Uwaga! Zgłoszenia wysyłane poprzez wiadomości OLX nie będą respektowane - proszę kierować się wskazówkami z ogłoszenia na naszej stronie  

Doradca klienta indywidualnego i biznesowego Alior Bank S.A.
Doradca klienta indywidualnego i biznesowego Alior Bank S.A.
790000 zł
Grodków 30+ kilka dni temu

ALIOR BANK to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Nasza firma działa w ramach ogólnopolskiej sieci partnerskiej Alior Banku, obsługując klientów indywidualnych i mikroprzedsiębiorstwa. Aktualnie poszukujemy: Doradca klienta indywidualnego i biznesowego. Zakres obowiązków • aktywne pozyskiwanie klientów • kompleksowa obsługa w zakresie produktów kredytowych • sprzedaż produktów bankowych, • analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu, • realizacja założonych planów sprzedażowych • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku Wymagania; • umiejętność budowania długofalowych relacji, • rozwinęte zdolności sprzedażowe, • umiejętność pracy z zespołem, • wykształcenie średnie, zakończone zdaną maturą Oferujemy: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjny system premiowy

Specjalista ds. ubezpieczeń korporacyjnych
Specjalista ds. ubezpieczeń korporacyjnych
790000 zł
Opole 30+ kilka dni temu

Dołącz do naszego dynamicznego zespołu jako Doradca ubezpieczeniowy ds. klientów korporacyjnych!Jeśli szukasz pracy, w której będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności, nawiązywać nowe kontakty biznesowe i zapewnić klientom najlepsze rozwiązania ubezpieczeniowe, to ta oferta jest idealna dla Ciebie!Co będziesz robił:Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjacje z ubezpieczycielami. Twoje umiejętności i doświadczenie będą kluczem do uzyskania konkurencyjnych ofert.Opracowywanie programów ubezpieczeń, porównań ofert i rekomendacji dla klientów. Twój wkład będzie istotny dla klientów korporacyjnych, pomagając im zabezpieczyć swoje interesy.Pozyskiwanie nowych klientów. Twoje umiejętności komunikacyjne i zorientowanie na cele pozwolą Ci zbudować trwałe relacje biznesowe.Utrzymywanie bieżących relacji z klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi. Twoje profesjonalne podejście i dbałość o satysfakcję klientów będą kluczem do sukcesu.Nasze wymagania:Minimum trzyletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń majątkowych. Liczy się praktyczna wiedza i umiejętności.Dokładność w pracy, odpowiedzialność i rzetelność. Jesteśmy zespołem, który ceni profesjonalizm i dbałość o szczegóły.Mile widziany, ale niekonieczny zdany egzamin brokerski. Jeśli już go masz, to świetnie! Jeśli nie, dajemy Ci szansę zdobycia tej uprawnienia.Co oferujemy:Stałą pensję oraz udział w wypracowanym zysku. Doceniamy Twój wkład i wynagradzamy go odpowiednio.Coroczne nagrody za realizację celów. Motywujemy Cię do osiągania sukcesów poprzez dodatkową gratyfikację.Ubezpieczenie grupowe i medyczne. Zależy nam na Twoim bezpieczeństwie i dobrej kondycji fizycznej.Liczne dofinansowania, m.in. kosztów dojazdu do pracy, posiłków w pracy oraz kursów i szkoleń. Inwestujemy w Twój rozwój zawodowy.Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV już teraz!Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

Księgowa do biura rachunkowego w Wołczynie
Księgowa do biura rachunkowego w Wołczynie
180 zł
Wołczyn 30+ kilka dni temu

Poszukujemy księgowej do biura rachunkowego w Wołczynie, mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu firm na książce przychodów i rozchodów, będących podatnikami VAT oraz znajomość kadr. Praca w małym zespole i przyjaznej atmosferze sprzyjającej poszerzaniu kompetencji, list motywacyjny i CV proszę przesłać drogą elektroniczną, zapraszamy

Pełna księgowość , pół etatu lub do uzgodn. , doświadczenie, Nysa
Pełna księgowość , pół etatu lub do uzgodn. , doświadczenie, Nysa
990000 zł
Nysa 30+ kilka dni temu

Oferujemy pracę , pełna księgowość w spółce z o o , pół etatu , umowa zlecenie lub nienormowany czas pracy w wybranych godzinach. Miejsce pracy Nysa.Wymagane doświadczenie i znajomość zasad księgowania oraz sporządzania sprawozdań wg ustawy o rachunkowości.Pełne wprowadzenie oraz przeszkolenie w systemie fk oraz wsparcie w późniejszym czasie.Wynagrodzenie do ustalenia.

Weryfikator ds. dokumentacji
Weryfikator ds. dokumentacji
990000 zł
Prudnik 30+ kilka dni temu

Kancelaria Doradztwa Gospodarczego XELEX Spółka Komandytowo-Akcyjna specjalizuje się m.in. w profesjonalnym wsparciu Klientów w procesie odzyskiwania nadpłaconych prowizji oraz innych kosztów związanych z kredytami.Wśród kluczowych zadań znajdują się:Analiza umów kredytowych pod kątem wyszukania odpowiednich wielkości.Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z ustalonymi procedurami.Prowadzenie rozliczeń związanych z umowami.Weryfikacja i kompleksowa analiza dostarczanych dokumentów.Współpraca z Zespołem w celu zapewnienia płynności procesów operacyjnych.Zdolności, które będą dodatkowym atutem:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze analizy, wprowadzania danych, generowania umów kredytowych, wcześniejszego bycia Doradcą Kredytowym, Finansowym.Umiejętność skrupulatnej pracy z dokumentacją finansową.Znajomość przyswojenia procedur związanych z rozliczeniami i umowami.Komunikatywność i zdolność do efektywnej współpracy z innymi działami firmy.Korzyści związane ze współpracą z nami:Zyskasz możliwość ciągłego doskonalenia się i zdobywania nowych kwalifikacji.Oferujemy elastyczne godziny rozpoczęcia pracy, umożliwiające dostosowanie harmonogramu do Twoich preferencji oraz możliwość podjęcia współpracy na zasadach umowy cywilnoprawnej, takiej jak umowa zlecenie z pełnym ZUS bądź samozatrudnienie.Dajemy Ci szansę na dodatkowe wynagrodzenie za osiągane efekty pracy, co stanowi motywację do wyjątkowych osiągnięć.Dołączysz do Zespołu, w którym cenimy innowacyjność, kreatywność i współpracę, co stwarza inspirujące środowisko pracy.Zainteresowana(y)? Dołącz do Nas!Jeśli widzisz siebie w roli Weryfikatora ds. dokumentacji oraz jesteś gotowa(y) na nowe wyzwania, czekamy na Twoją aplikację. Prosimy o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego. W naszym Zespole doceniamy różnorodność i innowacyjność, dlatego zachęcamy wszystkich zainteresowanych do aplikowania.Do zobaczenia w naszym Zespole!

Referent Biurowy
Referent Biurowy
380000 zł
Prudnik 30+ kilka dni temu

Kancelaria Doradztwa Gospodarczego XELEX Spółka Komandytowo-Akcyjna specjalizuje się m.in. w profesjonalnym wsparciu Klientów w procesie odzyskiwania nadpłaconych prowizji oraz innych kosztów związanych z kredytami.Wśród kluczowych zadań znajdują się:Przygotowywanie, skanowanie i wprowadzanie danych z dokumentacji biurowej do systemu.Obsługa i kierowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą.Kserowanie i skanowanie dokumentów.Organizacja oraz utrzymanie porządku w dokumentacji biurowej.Zdolności, które będą dodatkowym atutem:Doświadczenie w pracy na stanowisku referenta biurowego lub podobnym.Znajomość obsługi sprzętu biurowego, w tym kserokopiarki.Znajomość pakietu biurowego (MS Office) oraz umiejętność obsługi systemów informatycznych.Korzyści związane ze współpracą z nami:Pracę w dynamicznym Zespole w przyjaznej atmosferze.Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w obszarze administracji.Elastyczny czas rozpoczęcia pracy dostosowany do Twoich preferencji.Jeśli widzisz siebie w roli Referenta Biurowego oraz jesteś gotowa(y) na nowe wyzwania, czekamy na Twoją aplikację. Prosimy o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego. W naszym zespole doceniamy różnorodność i innowacyjność, dlatego zachęcamy wszystkich zainteresowanych do aplikowania.Do zobaczenia w naszym Zespole!

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-1 Oddział w Brzegu
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-1 Oddział w Brzegu
380000 zł
Brzeg 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientówzapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażywstępna analiza sytuacji finansowej klientazarządzanie dochodowością portfela klientów Nasze oczekiwania: doświadczenie w pracy z klientami z segmentu małych i średnich firmznajomość branży finansowej i oferowanych przez nią produktówumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychumiejętność analitycznego myślenia i podstawowa wiedza ekonomicznaprzedsiębiorczość i aktywnośćgotowość do podejmowania wyzwańnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Technik jakości – branża automotive
Technik jakości – branża automotive
320000 zł
Skarbimierz 30+ kilka dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!Zadania:Kontrola jakości wyrobu gotowego przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi pomiarowychKontrola wizualna produktówSporządzanie raportów kontroli jakościowejAnalizowanie parametrów produktu/procesu oraz inicjowanie działań korygującychNadzór nad wyposażeniem pomiarowym i jego kalibracjąPrzeprowadzanie szkoleń pracowników produkcji w zakresie jakościWymagania:Doświadczenie w kontroli jakości z branży automotiveZnajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikacjęZnajomość obsługi narzędzi kontrolno-pomiarowych takich jak CMM, QV, maszyny pomiarowo-optyczne, mikroskopyZnajomość rysunku technicznegoChęć intensywnego rozwoju w obszarze jakościGotowość do pracy w systemie 4-brygadowymOferujemy:Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem (pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony)Pracę w systemie zmianowymPakiet benefitów (dofinansowanie posiłków, darmową, prywatną opiekę medyczna, program ubezpieczeń na życie dla pracownika i jego rodziny oraz współfinansowanie karty MultiSport, owocowe poniedziałki, kawę, herbatę)System poleceń pracowniczychPracę w nowoczesnym, zaawansowanym technicznie parku maszynowym, ze stałą temperaturą w klimatyzowanej hali produkcyjnejDuże możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, dzięki wdrażaniu przez pracodawcę nowych projektówAtrakcyjne wynagrodzenie i premie miesięczne  Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontroler Finansowy
Kontroler Finansowy
320000 zł
Nysa 30+ kilka dni temu

Twój przyszły Pracodawca to innowacyjna grupa kapitałowa o silnie ugruntowanej pozycji rynkowej, posiadający 4 zakłady produkcyjne. Na tym stanowisku będziesz współpracować bezpośrednio z kierownictwem, dostarczając informację zarządczą wraz z rekomendacjami. Jeżeli czujesz się dobrze w roli innowatora - wprowadzanie, tworzenie automatyzacji i optymalizacji procesów jest dla Ciebie atrakcyjne, to zapraszamy do aplikowania!Twój zakres obowiązków:  budżetowanie i prognozowanie finansowe, plan wieloletni oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleńprowadzenie kalkulacji jednostkowychraportowanie danych i dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej wraz z analizą i rekomendacjamikontrola poprawności zamknięcia wyniku miesięcznego i rocznegoprzygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmyanaliza rentowności według grup produktów, kanałów dystrybucji, klientówprzygotowywanie dla działu księgowości danych  dotyczących rezerw i odpisów aktualizującychkontrola kosztów oraz rekomendacja optymalizacjidostosowanie planu kont oraz centr kosztów w powierzonych narzędziach informatycznychbieżący nadzór nad dyscypliną finansową firmyoptymalizacja narzędzi, metodyki pracy oraz kosztówoptymalizacja i automatyzacja narzędzi analitycznych i kontrolingowych służących procesom budżetowania, księgowania i raportowaniaNasze wymagania:wykształcenie wyższe profil ekonomicznymin. 3-letnie doświadczenie w dziale kontrolingu, mile widziane w firmie produkcyjnejznajomość programów BI oraz klasy ERPbardzo dobra znajomość Microsoft Office a w szczególności Excelznajomość języka angielskiego na poziomie B2dbałość o jakość, wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne, inicjatywaCo oferujemy:opieka medycznaubezpieczenie na życieelastyczne godziny rozpoczęcia pracy

Doradca ubezpieczeniowy
Doradca ubezpieczeniowy
Brzeg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy Doradców ubezpieczeniowych do prężnego zespołu, nakierowanego na pozyskiwanie i obsługę klienta. Nie musisz mieć doświadczenia – oferujemy wprowadzenie i praktyczną nauka zawodu poprzez system szkoleń i opiekę doświadczonego managera. Oferujemy wsparcie szkoleniowe zapewnione przez wykwalifikowanych specjalistów i praktyków, perspektywę wysokich dochodów (prowizje, premie i inne), zdobycie doświadczenia i rozwój w branży ubezpieczeniowej, elastyczny czas pracy – sam decydujesz jak chcesz stworzyć swój harmonogram pracy w strukturach sprzedaży szybka rekrutacja, bez nakładów finansowych.   Jako konsultant będziesz odpowiedzialny doradztwo w zakresie ochrony zdrowia i życia doradztwo w zakresie ubezpieczeń majątkowych i firmowych pozyskiwanie klientów budowanie długotrwałych relacje z klientami  Nasze wymagania minimum średnie wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z ludźmi, predyspozycje sprzedażowe lub doświadczenie w sprzedaży, chęć rozwoju w ciekawej branży i gotowość do sprzedaży produktów dopasowanych do potrzeb klientów, współpraca w oparciu o działalność gospodarczą lub umowa zlecenie współpraca możliwa również jako praca dodatkowa   Kim jesteśmy? Naszym celem jest pomaganie ludziom w odpowiedzialnym zarządzaniu oszczędnościami i inwestycjami. Kierując się naszymi podstawowymi wartościami, takimi jak troska i uczciwość, chcemy pomóc w tworzeniu bardziej pozytywnej przyszłości nie tylko dla naszych klientów i doradców finansowych, z którymi współpracujemy, ale także dla naszej planety, społeczeństwa i następnego pokolenia. Jeżeli masz pytania, zadzwoń lub napisz chętnie omówię wszelkie aspekty współpracy. DANE KONTAKTOWE: Osoba kontaktowa: Monika Paziuk Numer telefonu: 697 - pokaż numer telefonu - email @ Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie swojego CV na adres email Prosimy o dodanie do CV klauzuli na zgodę na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Specjalista ds. systemów kadrowo płacowych z niemieckim.
Specjalista ds. systemów kadrowo płacowych z niemieckim.
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy Specjalisty ds. Systemów Kadrowo-Płacowych z j. Niemieckim! Opole Zadania: ️ Prowadzenie wdrożenia modułów kadrowo-płacowych. Współpraca z dostawcą oprogramowania SAP w zakresie rozwoju i testowania nowych rozwiązań HR. Udzielanie pomocy operatorom czasu pracy i rozwiązywanie problemów związanych z wdrażanym oprogramowaniem. ️ Opieka nad systemem. Wymagania: Minimum średnie wykształcenie. Ogólna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i naliczania wynagrodzeń. Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B2. Dobra znajomość MS Excel. Analityczne myślenie i nastawienie na rozwiązywanie problemów. Samodzielność, skrupulatność i dobra organizacja pracy. Mile widziane: Doświadczenie we wdrażaniu programów kadrowo-płacowych. Znajomość SAP. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie: 8000 - 10000 zł brutto na umowę o pracę. Prywatna opieka medyczna Luxmed. Dofinansowanie nauki języków. Karta Multisport. ️ Dofinansowanie do obiadów. ️ Ubezpieczenie na życie. Rozpoczęcie pracy między 6 a 9 ( 8,5 h dziennie i w piątki 6 h ) Dołącz do dynamicznego zespołu i rozwijaj swoją karierę w przyjaznej, innowacyjnej firmie!

KSIĘGOWA w biurze rachunkowym
KSIĘGOWA w biurze rachunkowym
Strzelce Opolskie 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWymagania: - znajomość zasad pełnej księgowości, KPIR oraz Ryczałt - znajomość zagadnień kadrowo-płacowych - znajomość bieżących przepisów podatkowych, PIT, CIT, VAT, PCC oraz ustawy o rachunkowości, - umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych, - samodzielność w działaniu: księgowanie, weryfikacja dokumentacji księgowej - min. 2 letnie doświadczenie potwierdzone świadectwem pracy na stanowisku księgowy/księgowa Zakres obowiązków na stanowisku: - obsługa klientów indywidualnych, - prowadzenie uproszczonych księgowości, - prowadzenie ksiąg handlowych spółek z o.o. wg zasad ustawy o rachunkowości, - tworzenie list płac i deklaracji ZUS, - sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT, ZUS Oferujemy: - pracę na pełny etat w siedzibie firmy, - szkolenia stacjonarne i wyjazdowe, - praca w miłym zespole, - wynagrodzenie od 5000,00 zł brutto, w zależności od zaangażowania i wyników pracy, premie i dodatki do wynagrodzenia podstawowego, - atrakcyjne ubezpieczenie grupowe.

Manager Oddziału Bankowego Strzelce Opolskie
Manager Oddziału Bankowego Strzelce Opolskie
499000 zł
Strzelce Opolskie 30+ kilka dni temu

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych banków w Polsce poszukuje ambitnych osób do pracy na stanowisku Manager Oddziału Bankowego w Strzelcach Opolskich• konsekwentnie dążysz do wyznaczonego celu,• jesteś samodzielny(-na) i dobrze zorganizowany(-na),• z sukcesami zarządzałeś(-aś) zespołem sprzedażowym przez minimum rok,• kreujesz pozytywne relacje międzyludzkie i biznesowe,• znasz trendy rynkowe w branży finansowej,• masz wykształcenie wyższe,• ponad 2 lata sprzedawałeś(-aś) produkty finansowe. Twój zakres obowiązków• kompleksowo zarządzał/ła placówką i zespołem,• realizował/ła miesięczne cele sprzedażowe,• pozyskiwał/ła nowych Klientów i dbał/ła o relacje z obecnymi,• organizował/ła lokalne akcje marketingowe,• tworzył/ła pozytywną atmosferę,• rozwijał/ła kompetencje pracowników Dołączając do nas otrzymasz:•  umowę o pracę na pełen etat - bo wiemy jak ważna jest stabilność zatrudnienia•  stałe wynagrodzenie podstawa + system premiowy, gdyż cenimy Twoje zaangażowanie•  szkolenia i programy wdrożeniowe – chcemy abyś stale się rozwijał\a•  pracę w przyjaznym zespole•  pracę w stałych godzinach Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij CV wraz z dopisaną klauzulą o danych osobowych:,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).''

Manager Oddziału Bankowego Głubczyce
Manager Oddziału Bankowego Głubczyce
499000 zł
Głubczyce 30+ kilka dni temu

Placówki partnerskie Banku Millennium to sieć oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku. Manager Oddziału Bankowego GŁÓWNE ZADANIA:• odpowiedzialność za wynik sprzedażowy placówki bankowej• odpowiedzialność za realizację celów jakościowych dotyczących StandardówObsługi Klienta• odpowiedzialność za bezpieczeństwo sprzedaży i zarządzanie oddziałem zgodniez procedurami• zarządzanie zespołem, m.in. wdrażanie, szkolenie i motywowanienowych oraz obecnych pracowników• ustalanie miesięcznych planów marketingowych w ramach dostępnego budżetu, aktywnepozyskiwanie nowych Klientów, planowanie i udział w akcjach marketingowych WYMAGANIA: • wykształcenie min. średnie maturalne• min.roczne doświadczenie na stanowisku managerskim w strukturach sprzedażyusług finansowych, telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych lubmin. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w powyższych branżach• doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem sprzedażowym• samodzielność oraz umiejętność planowania, organizacji pracy własnej oraz zespołowej• komunikatywność, kreatywność i świadomość biznesowa• duże zaangażowanie oraz motywacja do pracy i osiągania celów• nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami OFERUJEMY:• pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce partnerskiej• stałe wynagrodzenie uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym• profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszącekwalifikacje zawodowe)• pracę w przyjaznym zespoleJeśli jesteś zainteresowany, prześlij CV wraz z dopisaną klauzulą o danych osobowych:,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO

Pracownik biurowy (finanse) z niemieckim (bez doświadczenia)
Pracownik biurowy (finanse) z niemieckim (bez doświadczenia)
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Dla międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w sektorze SSC/BPO, poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy (finanse) z niemieckim. Twój zakres obowiązków: - kontakt z klientem (telefoniczny oraz mailowy) w języku niemieckim; - uzgadnianie rozliczeń i zaległych płatności; - przygotowywanie raportów i sprawozdań; - ścisła współpraca z działem finansowym i sprzedażowym. Wymagania: - biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1); - bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2); - dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel); - umiejętności interpersonalne i analityczne. Oferta: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - jasna ścieżka rozwoju zawodowego; - profesjonalne szkolenia dla nowych pracowników; - pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie, opieka medyczna, karta sportowa, programy lojalnościowe); - budowanie kariery w międzynarodowym środowisku; - praca przy ciekawych projektach w języku obcym; - nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji; - możliwość pracy hybrydowej. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142 - pokaż numer telefonu - , NIP 701-02-56-845 (dalej: Cpl Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy, na rzecz którego działa Cpl Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez Cpl Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. Cpl Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy Cpl Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez Cpl Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji, gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma Cpl Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez Cpl Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.

Fakturzysta/ pracownik biurowy
Fakturzysta/ pracownik biurowy
750000 zł
Strzelce Opolskie 30+ kilka dni temu

Firma transportowa poszukuje pracownika na stanowisko fakturzysta/ fakturzystka, pracownik biurowy.Zakres obowiązków:-wprowadzenie oraz wystawianie faktur-obsługa komputera i drukarki fiskalnej,-wprowadzanie danych do systemu oraz weryfikacja ich poprawności, kontrola i nadzór nad obiegiem dokumentacji,-obsługa systemów wewnętrznych firmy kontakt z klientami dot. spraw księgowychNasze wymagania:-dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (MS Excel i MS Word),bardzo -dobra organizacja pracy własnej, umiejętność analitycznego myślenia -mile widziane doświadczenie zawodowe wykształcenia min. średnie lub wyższe  (wykształcenie kierunkowe rachunkowość, finanse ) -mile widziana znajomość języka niemieckiego- umiejętność pracy w zespole- bardzo dobra obsługa komputera- dokładność w wykonywaniu obowiązków -mile widziane doświadczenie z programem OPTIMA.Oferujemy Ci:Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę

Księgowa - praca w firmie produkcyjnej
Księgowa - praca w firmie produkcyjnej
Prudnik 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Prudnik Opis stanowiska - prowadzenie ksiąg rachunkowych (m. in. wystawianie faktur, księgowanie faktur, raportów kasowych, delegacji, list płac, itp.) - przygotowywanie przelewów bankowych - kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi - weryfikacja poprawności księgowań i wprowadzanie niezbędnych korekt - sporządzenie, deklaracji podatkowych i statystycznych, (GUS,US,NBP) - prowadzenie ewidencji środków trwałych - praca na systemie Symfonia Oferujemy: - umowę o pracę - fundusz świadczeń socjalnych - szkolenia podnoszące kwalifikacje - przyjazną atmosferę, ciekawą i pełną wyzwań pracę w stabilnej i rozwijającej się międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

Talent Scout / Łowca Talentów
Talent Scout / Łowca Talentów
Opole 30+ kilka dni temu

Business Line Support dla międzynarodowej firmy outsourcingowej o zasięgu globalnym Talent500, poszukuje kandydatów na stanowisko jak niżej. Talent Scout Praca w pełni zdalna. Zadania - redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę, postów i ofert - selekcja, kwalifikacja i rekrutacja kandydatów - wywiady z kandydatami łączące różne metody - techniczne, behawioralne, kulturowe - praca w CRM w celu zapewnienia ciągłości obsługi procesu rekrutacji - udział w spotkaniach, w celu nawiązania kontaktów ze specjalistami IT Oczekiwania - doświadczenie w rekrutacji end-to-end - najlepiej w rekrutacjach IT lub technicznych - znajomość jęz. angielskiego przynajmniej na poziomie B2 - umiejętność pracy z różnymi komunikatorami w celu przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych - Teams, Zoom, Google Hangouts - doświadczenie w indywidualnym pozyskiwaniu kandydatów Oferta - umowa o pracę lub kontrakt B2B - 100% praca zdalna na cały etat - międzynarodowe środowisko pracy w nowoczesnej firmie - stałe wynagrodzenie Aplikuj przez formularz zgłoszeniowy: https://www.bls-group.pl/podglad-ogloszenia/248/ CV tylko w jęz. angielskim. Talent Scout Praca w 100% zadała Przesyłając swoją aplikację na powyższą ofertę pracy bezpośrednio z tego portalu / strony, jednoznacznie przyjmujesz do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie udostępnionych danych osobowych, których administratorem jest Business Line Support z siedzibą w Warszawie. Udostępnienie danych osobowych przez osobę aplikującą o pracę i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne dla realizacji procesu rekrutacji. Informujemy, że ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Uprawnienia te przysługują również w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez Administratora. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Business Line Support zawarte są w Polityce prywatności, dostępnej na stronie www.bls-group.pl

Specjalista ds. Kadr i Płac
Specjalista ds. Kadr i Płac
Opole 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac (umowy o pracę i umowy cywilno-prawne) - Rozliczanie czasu pracy - Zakładanie i prowadzenie akt osobowych - Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy - Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS Nasze wymagania - Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac - Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz ordynacji podatkowej - Komunikatywna znajomość języka angielskiego - Mile widziana znajomość programu kadrowo-płacowego Comarch Optima - Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole Benefity - stołówka pracownicza z dofinansowaniem posiłków - świąteczne karty podarunkowe - dofinansowanie zajęć sportowych - elastyczny czas pracy - spotkania integracyjne - parking dla pracowników - dodatkowe świadczenia socjalne - program rekomendacji pracowników IFM ECOLINK Na początku była pasja, która stanowiła siłę napędową dla założycieli firmy dążących do bycia lepszym. Do stworzenia czujników o unikalnej, jakości i niezawodności oraz oferowania najwyższego poziomu obsługi. Tak powstała firma ifm w październiku 1969 roku. W lipcu 2012 ruszyła produkcja w ifm ecolink w Opolu. Obecnie nasz zakład zatrudnia ponad 600 osób i bardzo aktywnie się rozwija. Datego uruchamiamy nowe projekty i zatrudniamy kolejnych specjalistów do Centrum Badawczo-Rozwojowego i innych działów.

Asystent ds. administracyjno księgowych
Asystent ds. administracyjno księgowych
Opole 30+ kilka dni temu

Praca dla Asystenta ds. administracyjno-księgowych Lokalizacja: Opole Ul. Składowa Twoje zadania: - Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego - Wsparcie działu księgowości w bieżących pracach administracyjnych związanych z obsługą księgową spółki. - Kontakt w sprawach finansowo-księgowych z klientami - Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów - Segregacja i archiwizacja dokumentów - Wystawianie faktur - Sporządzanie zestawień i raportów - Wsparcie w codziennych obowiązkach biura Oczekujemy: - Wykształcenia minimum średniego (preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość) - Zdolności analitycznych, rzetelności i terminowości - Komunikatywności i umiejętności pracy zespołowej - Dobrej organizacji własnego czasu pracy i odpowiedzialności za powierzone zadania. - Mile widziana znajomość programów kadrowo- księgowych ( Płatnik, Symfonia) - Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym Gwarantujemy: - Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę - Atrakcyjne wynagrodzenie - Pracę w dynamicznym, rozwijającym się zespole - Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych - Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon) Zainteresowała Cię nasza oferta? Wyślij swoje CV, odezwiemy się do Ciebie!

Księgowa/ specjalista ds. kadr i płac
Księgowa/ specjalista ds. kadr i płac
Grodziec 30+ kilka dni temu

Jesteśmy jednym z największych plantatorów ogórków i trawników w rolce w Polsce. Nasza stale rozwijająca się firma poszukuje nowych, ambitnych oraz zaangażowanych pracowników, którzy chcą stać się częścią firmy odnoszącej sukcesy. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko księgowy / specjalista ds. kadr i płac Oczekujemy: - wykształcenie wyższe ekonomiczne, - doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku, - znajomość programu Płatnik - bardzo dobra znajomość obsługi MS Office, - samodzielność w działaniu. - bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych Oferujemy : - Atrakcyjne wynagrodzenie, - możliwość rozwoju, - miłą atmosferę w firmie, - zatrudnienie na preferowanych przez kandydata zasadach. Opis stanowiska: - Weryfikacja poprawności i terminowości odprowadzonych składek ZUS, NFZ oraz zaliczek na poczet podatku dochodowego - ewidencja i rozliczanie czasu pracy - Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników , kontrola poprawności danych - kontakt oraz współpraca z Urzędem Skarbowym oraz ZUS - Tworzenie raportów, analiz i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy - Prowadzenie dokumentacji pracowników (m.in. zwolnienia lekarskie, wnioski urlopowe) Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV na maila info(małpa)folwarkgrodziec.pl Wszystkie oferty powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Opolskie