Sortowanie:
Znaleziony: 25 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Opolskie
Praca Call Center BRZEG - wysokie prowizje, wolne weekendy
Praca Call Center BRZEG - wysokie prowizje, wolne weekendy
nowe Brzeg dzisiaj

Szukasz pracy jednozmianowej w Brzegu?Godziny pracy 08:00-16:00 od poniedziałku do piątku.Aplikuj już dziś! : )Nasza firma zajmuje się sprzedażą usług dotyczących reklamy internetowej. Praca polega na kontakcie telefonicznym z klientem - głównie biznesowym.Zapewniamy:wysokie wynagrodzenie (podstawa + system prowizyjny od 30 do 400zł za jedną sprzedaż + konkursy dzienne oraz miesięczne),umowa o pracę po okresie próbnym,praca w systemie jednozmianowym 08:20-16:00 w biurze,możliwość wyjścia nawet o g. 12:00 (przy zrealizowanym celu),możliwość rozwoju osobistego oraz awansu,szkolenie z zakresu technik sprzedażowych oraz marketingu,objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym,pakiet sportowy (siłownia, basen itp.)wolne weekendy,miłą atmosferę,spotkania integracyjne.Wymagania:sprawna obsługa komputera,komunikatywność,chęć pracy.Daj sobie szansę,Czekamy na Ciebie!!Rodzaj pracy: Pełny etatUmowa: Zlecenie na okres próbny z możliwością przejścia na umowę o prace.Wynagrodzenie: 3221,98 zł - 11 000 zł netto /miesiącAplikuj swoje cv !tomasztomasz2115(małpa)gmail.comtel: 6"9"2"0"8"2"8"2"7

Doradca/Doradczyni klienta ds. sprzedaży - elastyczny grafik
Doradca/Doradczyni klienta ds. sprzedaży - elastyczny grafik
nowe Opole 2 dnia plecy

Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Doradca/Doradczyni Klienta ds. sprzedaży. Oferujemy możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia. Jako student potrzebujesz: • pieniędzy na czesne (w przypadku trybu zaocznego), comiesięczne wydatki, • elastycznych godzin pracy, • realnych możliwości awansu zawodowego, • możliwości zdobycia cennego doświadczenia, • regularnych wpływów na konto. Mówisz i masz! Doradca/Doradczyni klienta ds. sprzedaży - elastyczny grafik Twój zakres obowiązków: • telefoniczna obsługa klientów - wysoka kultura osobista jest tutaj niezbędna, • badanie potrzeb klientów, dobieranie najlepszej oferty, informowanie o aktualnych promocjach, rabatach oraz dostępnym sprzęcie i akcesoriach, • obsługa ruchu bieżącego strony internetowej pod kątem sprzedażowym. Nasze wymagania: • dyspozycyjność w godz. 8:00-21:00 na poziomie min. 25 rbh od poniedziałku do piątku z elastycznym grafikiem - sam/sama decydujesz w jakich godzinach pracujesz, • sprawna obsługa komputera, • bardzo dobra znajomość języka polskiego, • komunikatywność i nastawienie na budowanie dobrych relacji z klientami. Oferujemy: • stałe wynagrodzenie 2x w miesiącu - stawka gwarantowana 27,70 zł brutto + premie uzależnione od wyników sprzedażowych, • elastyczny grafik, dzięki któremu możesz połączyć pracę z dodatkowymi zajęciami, • możliwość rozwoju w strukturach firmy, • pracę w młodym i zgranym zespole. Nie musisz mieć doświadczenia, żeby zacząć z nami swoją przygodę! Kompleksowe pakiety wstępne przygotuje Cię do współpracy. Dla nas liczy się Twój zapał do pracy i pozytywna energia.   Zainteresowany/a? Aplikuj, to tylko kilka sekund!

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim → pra
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim → pra
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska - Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem niemieckojęzycznym  - Obsługa klienta na rynku niemieckim (Austria, Szwajcaria, Niemcy) - Rekrutacja pracowników (tworzenie ofert oraz selekcja kandydatów) - Praca zdalna - Praca na pełny etat Wymagania stanowiska - Dobra znajomość j. niemieckiego (B2/C1)  - Kilkuletnie doświadczenie w kontakcie z klientem niemieckojęzycznym  - Doświadczenie w rekrutacji pracowników - Komunikatywność - Praktyczna znajomość pakietu MS Office Oferujemy - Atrakcyjne wynagrodzenie - Kontrakt B2B - Niezbędne narzędzia do pracy (telefon i laptop firmowy) - Oferujemy przeszkolenie i wdrożenie do pracy - Możliwość zdobywania nowych umiejętności i rozwijania się w branży - Codzienne kontakt z językiem niemieckim

Call Center, rynek polski
Call Center, rynek polski
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku polskim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku polskiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 3600 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKA
RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKA
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków: • bieżąca obsługa recepcji; • powitanie Klientów salonu, udzielanie stosownych informacji; • dbanie o dobry wizerunek firmy oraz estetykę i porządek na recepcji, przygotowanie przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, wsparcie działu handlowego; • opieka nad Klientami oczekującymi na kontakt osoby odpowiedzialnej za proces sprzedaży oraz obsługę serwisową; • realizacja zadań związanych z telefoniczną obsługą Klientów. Czego oczekujemy? • wykształcenie wyższe - mile widziane; • doświadczenie w pracy z Klientem; • znajomość MS Office; • obsługa urządzeń biurowych; • znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem; • prawo jazdy kat. B; • wysoka kultura osobista, komunikatywność i miła aparycja; • dyspozycyjność - praca możliwa w soboty. Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w lokalnej, solidnej firmie; • atrakcyjny system wynagradzania; • niezbędne narzędzia pracy; • możliwość awansu; • profesjonalny onboarding; • przyjazną atmosferę w pracy i wzajemną pomoc.

PRACUJ OD ZARAZ // BIURO W SAMYM CENTRUM OPOLA
PRACUJ OD ZARAZ // BIURO W SAMYM CENTRUM OPOLA
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukamy osób, które chcą podjąć pracę od zaraz! Firma marketingowa, która chce przeszkolić osoby od podstaw. Nasza praca to miejsce, w którym łączymy świetne zarobki z niepowtarzalną atmosferą oraz elastyczną ścieżką rozwoju! O FIRMIE: Od lat działamy na Polskim rynku - współpracujemy z klientem biznesowym. Nasza firma prowadzi biura w największych miastach w Polsce - więc będziesz częścią dużego projektu! TWOJE OBOWIĄZKI: -Obsługa klienta biznesowego -Uzupełnianie dokumentów i raportów -Reprezentowanie firmy -Współpraca z innymi działami naszej firmy WYMAGANIA: -Komunikatywność -Dyspozycyjność, punktualność -Chęć do nauki, zdobycia nowego doświadczenia i rozwoju -Pozytywne nastawienie :) OFERUJEMY: -Stabilne zatrudnienie -Atrakcyjne wynagrodzenie -Pełen pakiet szkoleń - od pierwszego dnia pracy -Wsparcie na każdym etapie pracy -Praca w młodym i zgranym zespole -Możliwość prowadzenia nowego biura po odpowiednim szkoleniu przez Managera -Biuro w centrum Opola Chcesz nas lepiej poznać ? APLIKUJ JUŻ DZIŚ :) !

Doradca klienta- Opole
Doradca klienta- Opole
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Продавец консультант
Продавец консультант
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyВ международную компанию "Nuga Best", которая занимается продажей оборудования для регенерации организма, требуется активный и энергичный Консультант по продажам. Если ты хочешь развиваться в сфере продаж или же строить карьеру с нуля в Польше, тогда тебе к нам ;) Работа стационарно , салон находится по адресу : Ul.Księdza Hugona Kołłątaja 12/2 Обязанности консультанта по продажам : *Внесение клиентов в CRM систему *Подготовка и проведение презентаций про продукт *Проведение консультаций для клиентов *Закрытие этапа продаж Если ты : *Свободно говоришь на польском языке (В1+) * Умеешь находить общий язык с людьми разного возраста *Есть опыт работы в продажах или же есть желание обучатся *Быстро обучаешься и способен усваивать большой объем информации Что мы предлагаем: * Зарплата : Ставка + процент (4000-6000 зл нетто) *Рабочий график : Пн-Пт 7.30-16.30 *Умова о праце *Внутреннее обучение и тренинги *Возможность реального карьерного роста (95% наших консультантов прошли рост до директоров филиалов ) Подай заявку, заполнив гугл-форму. И мы непременно с Вами свяжемся.

Doradca klienta - sklep RTV/AGD/IT
Doradca klienta - sklep RTV/AGD/IT
Brzeg 30+ kilka dni temu

Dla lidera branży RTV/AGD/IT poszukujemy: Doradcy Klienta Dołącz do nas i zostań Expertem Twój zakres obowiązków: -sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy -zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji -dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania: -wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne -orientacja na osiąganie wyznaczonych celów -umiejętność słuchania Klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebom -dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji -doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy: -umowę o pracę bez okresu próbnego -możliwość wypracowania premii -zniżki na najlepszy sprzęt z naszych elektromarketów -ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach -prywatną opiekę medyczną -realną szansę na awans -pakiet szkoleń -dofinansowanie do karty MultiSport -pomoc i opiekę naszej fundacji Media Expert „Włącz się” Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dziecka To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Pracownik działu obsługi klienta
Pracownik działu obsługi klienta
Opole 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: • telefoniczny kontakt z klientami oraz sprzedaż usług firmy • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta • weryfikacja dokumentów, • analizowanie i raportowanie wyników Wymagania: • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta • umiejętność budowania dobre relacje z klientami • otwartość, z dużą łatwością nawiązywania kontaktu • zaangażowanych w wykonywane zadania i zmotywowanych do realizacji planów Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • pracę w stałych godzinach i możliwość zachowania balansu między pracą a życiem prywatnym • możliwości rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów • przyjazną atmosferę pracy

Doradca klienta- Kędzierzyn Koźle
Doradca klienta- Kędzierzyn Koźle
Kędzierzyn-Koźle 30+ kilka dni temu

Nowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller).   Twój zakres obowiązków:   sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania:   wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne orientacja na osiąganie wyznaczonych celów umiejętność słuchania Klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebom dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy:   umowę o pracę bez okresu próbnego, bezpośrednio u pracodawcy stabilną podstawę oraz możliwość wypracowania wysokiej premii zniżki na najlepszy sprzęt z naszych elektromarketów ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach prywatną opiekę medyczną realną szansę na awans pakiet szkoleń dofinansowanie do karty MultiSport pomoc i opiekę naszej fundacji Media Expert „Włącz się” Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się z najlepszymi! Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Specjalista ds. pozyskiwania funduszy europejskich
Specjalista ds. pozyskiwania funduszy europejskich
Opole 30+ kilka dni temu

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta - firmy świadczącej usługi finansowo-doradcze - szukamy osób do pracy na stanowisku: Specjalista ds. pozyskiwania funduszy europejskich Miejsce pracy: Opole/hybryda Na tym stanowisku zajmiesz się: przygotowywaniem wniosków o dofinansowanie wraz z pełną wymaganą dokumentacją aplikacyjną do naborów krajowych oraz regionalnych, sporządzaniem koncepcji projektów w oparciu o współpracę z Klientami, przygotowywaniem załączników niezbędnych do podpisania umowy o dofinansowanie. To praca dla Ciebie, jeśli: masz wykształcenie wyższe (Ekonomia, Socjologia, Finanse i Rachunkowość, Administracja lub Zarządzanie itp.), posiadasz min. 3-letnie doświadczenia na podobnym stanowisku, masz bardzo dobrą znajomość wytycznych w zakresie wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Funduszu Spójności na lata 2021-2027, masz doświadczenie w opracowywaniu kompletu dokumentacji aplikacyjnej w procesie pozyskiwania dotacji (sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami w zakresie innowacyjnych projektów inwestycyjnych, projektów badawczo-rozwojowych, projektów w zakresie ochrony środowiska m.in. projektów związanych z termomodernizacją oraz OZE), posiadasz udokumentowane sukcesami doświadczenie w opracowywaniu kompletnych wniosków o dofinansowanie wraz z niezbędną dokumentacją do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i/lub Narodowego Centrum Badań i Rozwoju i Instytucji Pośredniczących w ramach RPO i/lub Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, masz umiejętności biznesowego/analitycznego myślenia oraz zorientowanie na potrzeby Klientów, cechują Cię: dyspozycyjność, skrupulatność, a także bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość oraz umiejętność zarządzania projektami, potrafisz pracować pod presją czasu. Co zyskasz pracując na tym stanowisku: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie pomiędzy 5000 a 6000 PLN netto + prowizja od każdego przyznanego dofinansowania, niezbędne narzędzia pracy, stanowisko pracy umożliwiające rozwój zdobytych kompetencji zawodowych, możliwość ciągłego rozwoju - uczestniczenie w wielu innowacyjnych projektach, udział w ciekawych projektach przy współpracy z przedsiębiorstwami wywodzącymi się z różnych sektorów w tym z kapitałem międzynarodowym, przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole. Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Strzegomskiej 42AB, 53-611 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody. "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Strzegomskiej 42AB. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Strzegomska 42AB, 53-611 Wrocław. 3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO), b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora, b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora, c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora, d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.), e) operatorom pocztowym, f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; 6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą: a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO; 7. Przysługuje Panu/Pani prawo do: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Fizjoterapeuta zatrudni osobę do pomocy
Fizjoterapeuta zatrudni osobę do pomocy
64 zł
Opole 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osobę ,której zadaniem będzie informowanie szkół i przedszkoli o możliwości przeprowadzenie badań postawy dzieci i młodzieży. Badania są odpłatne, płacą rodzice, odbywają się na terenie szkoły/przedszkola. Cena badania 45 zł, prowizja dla pracownika 5 zł od osoby. Dotychczasowe spostrzeżenia pokazują, że realnie zarobki telemarketera wynoszą od 20 do 50 zł na godzinę. Praca z domu w godzinach 8-14 w dni powszednie. Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Nysa – Doradca Klienta FISKARS, praca dodatkowa
Nysa – Doradca Klienta FISKARS, praca dodatkowa
Nysa 30+ kilka dni temu

SAVOIR Group Sp. z o.o. Szanowni Państwo, jesteśmy Firmą o ogólnopolskim zasięgu, świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia współpraca z największymi koncernami produkcyjno - handlowymi. Obecnie, w związku z realizacją projektu dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce pracy: Castorama, ul. Zygmunta Krasińskiego, Nysa. Zadania: • promocja produktów firmy FISKARS, • doradzanie Klientom w wyborze produktów, • inne zadania związane z wykonywaniem pracy. Oferujemy: • umowę zlecenie z ZUS-em, • stawkę 25 - 35 zł brutto/h, • pracę w piątki i soboty od 28.04 do 24.06, (2 weekendy, terminy do uzgodnienia), • pracę w godzinach od 15:00 do 20:00 (piątki) oraz od 10:00 do 18:00 (soboty), • możliwość zdobycia praktycznych umiejętności sprzedażowych, • obsługę kadrową online. Wymagania: • pełnoletność, • umiejętność przyswajania wiedzy i dokładność, • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem, • dyspozycyjność. Oferta aktualna od zaraz. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aktualnego CV za pośrednictwem serwisu OLX. Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przez mnie dokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Savoir Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807) przy Al. Jerozolimskich 100 (zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych [Dz. U. z 2018 r. poz. 1000]). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom oraz innym podmiotom związanym z procesami rekrutacyjnymi. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania. Oświadczam, że jestem świadomy (-a) dobrowolności udostępniania moich danych osobowych i że zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie wglądu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania”. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Przedstawiciel ds. sanitacji instalacji piwnych - Opole
Przedstawiciel ds. sanitacji instalacji piwnych - Opole
Opole 30+ kilka dni temu

OEX Cursor S.A. jest liderem wśród firm świadczących usługi wsparcia sprzedaży i serwisów w rynku. Aktualnie do naszego projektu poszukujemy kandydatów na stanowisko: Przedstawiciel do spraw sanitacji instalacji piwnych miejsce pracy: Opole Zadania na stanowisku: Obsługa instalacji piwnych w zakresie ich serwisów Prowadzenie szkoleń personelu w lokalach z zakresu obsługi instalacji piwnych Raportowanie pracy w systemie online Wymagania: Samodzielność w działaniu, sumienność oraz dyspozycyjność Prawo jazdy kat. B Oferujemy: Pracę na UZ z ZUS Elastyczny czas pracy Motywacyjny system wynagrodzeń Możliwość rozwoju zawodowego Samochód oraz telefon służbowy Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV poprzez kliknięcie w przycisk APLIKUJ

Pracownik Obsługi Klienta - Kasjer
Pracownik Obsługi Klienta - Kasjer
Krapkowice 30+ kilka dni temu

Chcesz pracować na nowoczesnej stacji? Nie masz doświadczenia zawodowego? Interesuje Cię elastyczny czas pracy? Uważasz, że praca z ludźmi to przyjemność? Chcesz połączyć pracę z nauką lub innymi obowiązkami? Chcesz w przyszłości samodzielnie zarządzać stacją paliw? Jeżeli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś pozytywnie, skontaktuj się z Kierownikiem Stacji Paliw Orlen w Krapkowicach, ul. Prudnicka 6. Proponujemy: - elastyczne godziny pracy - zdobycie doświadczenia zawodowego w oparciu o standardy PKN ORLEN - pracę na nowoczesnej stacji paliw - pakiet szkoleń na każdym etapie rozwoju - rabat na zakupy na stacjach ORLEN - przejrzystą ścieżkę awansu - dla najlepszych samodzielne zarządzanie stacją paliw Praca polega na: - obsłudze klienta przy kasie i w bistro - pozytywnym podejściu do klienta - komunikowaniu aktualnych promocji produktowych - dbaniu o czystość i porządek na terenie obiektu POWODZENIA!

Konsultant/Konsultantka telefoniczna - projekt zdalny
Konsultant/Konsultantka telefoniczna - projekt zdalny
Opole 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy na pełen etat? A może chcesz pracować dobierając sobie elastycznie godziny pracy? Lubisz kontakt z klientem i sprawnie obsługujesz komputer? Doskonale! Zapoznaj się z naszą propozycją współpracy. Szukamy osób, które dołączą do naszego Zespołu! Kogo szukamy? Kandydatów, którzy: - lubią telefoniczny kontakt z Klientem - potrafią sprawnie obsługiwać komputer - chcą sami wybierać dni i godziny pracy - są otwarci i komunikatywnie - mają motywację do pracy Do zadań na tym stanowisku należy: - kontakt z nowymi oraz stałymi Klientami firmy - doradztwo produktowe oraz negocjacje cenowe - zarządzanie bazą klientów - obsługa wewnętrznego systemu zamówień Z naszej strony zapewniamy: - dobre wynagrodzenie (podstawa + premia od wyników) - możliwość pracy zdalnej - możliwość samodzielnego ustalania grafiku (nawet kilka godzin w tygodniu) - dobrą atmosferę współpracy - wsparcie na każdym etapie pracy Kandydacie/Kandydatko! Jeżeli jesteś zainteresowany/a naszą propozycją współpracy - wyślij do nas swoje CV i czekaj na kontakt. Nie zapomnij dołączyć klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji. Do usłyszenia! :-)

Pracownik Działu Obsługi Klienta - Opiekun Klienta
Pracownik Działu Obsługi Klienta - Opiekun Klienta
Opole 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami, - budowanie i utrzymywanie trwałych, pozytywnych relacji z klientami, - doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów, - przyjmowanie i monitoring realizacji zleceń, - bieżącą koordynację działań między klientem, a pozostałymi działami w firmie, - przygotowywanie ofert i kalkulacji. Nasze wymagania - wyższe wykształcenie, - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta B2B, - dobra obsługa komputera (MS Office, Internet), - efektywne planowanie i organizacja pracy własnej, - odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie, - zdolności analityczne i umiejętność szybkiego uczenia się, - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem. To oferujemy - pracę na samodzielnym stanowisku, - stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), - możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji, - pakiet medyczny, - szkolenia dla pracowników, - ubezpieczenie na życie. IPAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Firma IPAK Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu to dynamicznie rozwijająca się drukarnia offsetowa specjalizująca się w produkcji opakowań z tektury litej.

Call Center =>NIEMIECKI => zarabiaj 7000 zł NETTO!
Call Center =>NIEMIECKI => zarabiaj 7000 zł NETTO!
Opole 30+ kilka dni temu

Jeśli marzy Ci się praca dzięki której przyczynisz się do rosnącego zadowolenia klientów to stanowisko specjalista ds. sprzedaży w naszej międzynarodowej firmie jest właśnie dla Ciebie! Specjalista ds. sprzedaży z językiem niemieckim! Zapraszamy do aplikowania :) Wraz z rozwojem firmy będziesz uczestniczyć w szkoleniach mających na celu poprawie procesów sprzedażowych! W ramach bonusu dorzucimy także przyjemną atmosferę, pracę różnorodnym i dynamicznym zespole oraz kilka innych atrakcji ! ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • obsługa sprzedażowa klientów - połączenia przychodzące i wychodzące – TO KLIENCI KONTAKTUJA SIĘ Z NAMI, BĄDŹ MY Z NASZYMI STAŁYMI KLIENTAMI • powiększanie koszyka zakupowego klienta, dobór odpowiedniej suplementacji • badanie satysfakcji klientów z zakupionych produktów WYMAGANIA: • język niemiecki na poziomie C1 • realizacja celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta – WSZYSTKIEGO CIE NAUCZYMY! • aktywne słuchanie, które przełoży się na twoje wyniki ;) • samodzielna i efektywna organizacja pracy • gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin • doświadczenie w pracy Call Center będzie dodatkowym atutem ;) OFERUJEMY: • PRACE ZDALNĄ – to ty wybierasz miejsce, skąd chcesz pracować • Cenimy różnorodność – NIE WAŻNE W JAKIM WIEKU JESTEŚ – to my dajemy ci szansę na rozwój • ponadprzeciętne wynagrodzenie solidna podstawa + premia każdego miesiąca dadzą ci wynagrodzenie ok. 7000 zł brutto bądź i więcej • większość naszej kadry to osoby, które zaczynały na twoim stanowisku – MOŻESZ BYĆ NASTĘPNY! • szkolenia wdrożeniowe – dążymy do najlepszej jakości obsługi klienta oraz zależy nam na swobodzie twojej rozmowy • prace między godziną 8:00-16:00 oraz jedna zmiana między godz. 12:00-20:00 Jeśli powyższe zagadnienia opisują Ciebie, nie zwlekaj i aplikuj ;)

Mł. Sp. ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Opole
Mł. Sp. ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Opole
4500000 zł
Opole 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy, w której dużo się dzieje? Lubisz pracować z ludźmi i dla ludzi? Chcesz współtworzyć zgrany i wspierający się zespół? Potrafisz podejmować szybkie decyzje w nagłych sytuacjach? Zależy Ci na stabilnej pracy w biurze, w stałych godzinach (9-17)? Bardzo dobrze znasz j. niemiecki i chcesz go wykorzystywać w codziennej pracy? A w dodatku możesz pochwalić się doświadczeniem związanym z obsługą klienta? Jeśli na większość z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi: TAK - możesz sprawdzić się jako: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Opolu Dołączając do zespołu Promedica24 będziesz: • wspierał naszych klientów niemieckojęzycznych mailowo i telefonicznie • organizował i koordynował wyjazd oraz pobyt personelu opiekuńczego za granicą • budował długotrwałe relacje z klientem i personelem opiekuńczym • na bieżąco współpracował z partnerami biznesowymi Dodatkowo możesz liczyć na: • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy • możliwość pracy hybrydowej po zakończeniu okresu wdrożenia • opiekę medyczną dla Ciebie i dla Twojej rodziny • ubezpieczenie grupowe • kartę Multisport • biuro w dogodnej lokalizacji • umowę o pracę • dostęp do platformy e-learningowej • spotkania integracyjne • opiekę trenerów Promedica24 od 17 lat świadczy usługi opiekuńcze w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Polsce. Jeśli chcesz nas bliżej poznać– odwiedź naszą stronę internetową: kariera promedica24 pl Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Praca zdalna - obsługa klienta niemieckiego - dobra stawka
Praca zdalna - obsługa klienta niemieckiego - dobra stawka
Opole 30+ kilka dni temu

Firma rekrutacyjna ASTA Work ( nr 19386) dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z siedzibą w Warszawie szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. mailowej i telefonicznej obsługi klienta – j. niemiecki m/k Miejsce pracy: Praca zdalna z domu (tylko z terenu Polski ) W naszym zespole będziesz mailowo i telefonicznie wspierać osoby korzystające z glukometrów Praca jest zdalna i polega na odpowiadaniu na zapytania klientów,którzy używają firmowych glukometrów Wymagamy języka niemieckiego na poziomie B2/C1 Bardzo atrakcyjna stawka - 43 zł/brutto / h Praca od pon do piątku w godzinach biurowych Oferujemy: Profesjonalne szkolenie ( zdalne ) przygotowujące do pracy ( 2 tygodnie ) - odpłatne Sprzęt firmowy zapewniony , przesyłany przez kuriera Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego Oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1 Umiejętności obsługi komputera Dokładności i dobrej organizacji pracy Praca na cały etat Zyskujesz: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne Program poleceń pracowniczych Bonusy dla najlepszych pracowników Sprzęt do wykonywania pracy Administratorem Danych Osobowych jest Asta Work Joanna Konefał , ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , zwany dalej Firmą, adres korespondencyjny: ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , e-mail: @ Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Firmy, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne. Wysłanie aplikacji do Firmy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji, na życzenie kandydata aplikacja będzie rozpatrywana tylko w obecnym procesie rekrutacyjnym - prosimy o zaznaczenie przy zgłoszeniu takiej prośby.

Kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim
Kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim
Opole 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta z branży IT rekrutujemy kandydatów na stanowisko związane z obsługą klienta w j. niemieckim. Twoje codzienne obowiązki to kontakt mailowy i telefoniczny (nie pracujesz w call center). Zajmujesz się wsparciem klientów i rozwiązywaniem ich zgłoszeń technicznych. Oferujemy Ci stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, możliwości rozwoju i codzienny kontakt z klientem. Pracując z nami każdego dnia możesz szlifować swoje umiejętności językowe rozmawiając z native speakerami w j. niemieckim. Postawisz też swoje pierwsze kroki w branży IT. Zatrudniamy w oparciu o umowę o pracę - umożliwiamy pogodzenia pracy ze studiami np. na 3/4 etatu (po miesięcznym wdrożeniu z pełną dyspozycyjnością). Pracujemy zdalnie, ale szukamy osób otwartych na relokację do Poznania po okresie pandemii. Twoje doświadczenie nie jest najważniejsze, liczy się motywacja i chęć nauki! Ważna jest dla nas znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym (min. B2) oraz komunikatywna znajomość j. angielskiego. Nie czekaj i aplikuj! Daj nam się poznać! Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 25981 Informujemy, że administratorem danych jest Easy Interview Naporska Curkowicz Spółka Jawna z siedzibą w Warszawie, ul. Krucza 16/22 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.

Płatny Staż w Oddziale - Opole
Płatny Staż w Oddziale - Opole
Opole 30+ kilka dni temu

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.************** – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jesteś na początku swojej kariery zawodowej? Chciałbyś zdobyć doświadczenie firmie o stabilnej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjemnej atmosfery i pracy z fajnymi ludźmi? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, koniecznie zgłoś się do nas! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Rozpocznij płatny staż w wymiarze minimum 160 godzin miesięcznie w Promedica24! Dołączając do nas będziesz: • odpowiadać za wsparcie administracyjne biura, • wspierać procesy rekrutacyjne, • publikować ogłoszenia, • poszukiwać nowych kandydatów na stanowisko opiekuna osób starszych, • obdzwaniać bazy kontaktów, • obsługiwać klienta w biurze. Oczekujemy od Ciebie: • pierwszych doświadczeń w obsłudze klienta, • zaradności i wielozadaniowości, • zdolności organizacyjnych, • umiejętności obsługi urządzeń biurowych • prawa jazdy kat. B. Co możemy Ci dać: • nasi Koledzy przeprowadzą z Tobą odpowiednie szkolenia, więc nie musisz bać się pierwszego dnia pracy. • chcesz zarobić pierwsze pieniądze? Oferujemy płatny staż w oparciu o umowę zlecenie. • z nami masz możliwość wyjścia do ludzi! Z pewnością nie grozi Ci nuda za biurkiem. • udział w rekrutacji opiekunów da Ci możliwość realnego wpływu na rozwój firmy. • dostęp do platformy e-learningowej, • spotkania integracyjne, • program rekomendacji pracowników, • w razie potrzeby służymy Ci wsparciem i pomocą, bo przecież na opiece znamy się najlepiej! W pracy liczy się dla nas uśmiech i pozytywne podejście! Nie wierzysz? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i przekonaj się sam! Nie czekaj, aplikuj poprzez link: http**************************************************************************************************

Przedstawiciel Farmaceutyczny / Key Account Specialist
Przedstawiciel Farmaceutyczny / Key Account Specialist
Opole 30+ kilka dni temu

Aurovitas Pharma Polska sp. z o.o. to firma z branży farmaceutycznej skupiająca się na lekach generycznych RX oraz OTC obejmujących 22 obszary terapeutyczne m.in. z zakresu urologii, neurologii, psychiatrii, kardiologii i alergologii. Aurovitas Pharma Polska powstała jako trzecia firma Aurovitas w Europie i w raz z siostrzanymi spółkami z Hiszpanii oraz Portugalii wchodzi w skład Grupy Aurobindo Pharma obecnej w 150 krajach. Obecnie w Polsce zatrudniamy prawie 300 pracowników. Aktualnie, w związku z wolnym wakatem, poszukujemy Kandydatów / Kandydatek na stanowisko: Przedstawiciel Farmaceutyczny / Key Account Specialist Teren pracy: Wrocław, Opole Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/(a) za: - Realizację celów marketingowych w oparciu o strategię firmy - Skuteczną promocję wybranych leków - Współpracę i budowanie trwałych relacji z farmaceutami na podległym terenie - Bieżącą analizę sytuacji rynkowej - Raportowanie Jeżeli: - Chcesz osiągać sukcesy, pracując w zgranym i zaangażowanym zespole - Szukasz ciekawej i ambitnej pracy w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - Dążysz do rozwoju zawodowego lub awansu w organizacji, która oferuje jasno określone ścieżki kariery, liczne szkolenia oraz program coachingu wspierający Twoje ambicje - Oczekujesz wynagrodzenia adekwatnego do wkładu pracy i doświadczenia, oraz premii i nagród za dodatkowe osiągnięcia - Dodatkowe benefity takie jak: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport są dla Ciebie istotne To zgłoś się do nas!!! Zapraszamy kandydatów/-tki z doświadczeniem min. 1 roku którzy: - Posiadają ugruntowane relacje w środowisku aptecznym na terenie - Potrafią szybko i skutecznie budować relacje z innymi - Konsekwentnie i z determinacją dążą do celów - Entuzjazmem i pozytywnym nastawieniem inspirują innych - Potrafią ustalać priorytety i planować - Ukończyli studia wyższe - Posiadają prawo jazdy kat. B Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku: "APLIKUJ TERAZ". Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)) Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

Płatny Staż w Oddziale - Opole
Płatny Staż w Oddziale - Opole
1700000 zł
Opole 30+ kilka dni temu

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową kariera promedica24 pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jesteś na początku swojej kariery zawodowej? Chciałbyś zdobyć doświadczenie firmie o stabilnej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjemnej atmosfery i pracy z fajnymi ludźmi? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, koniecznie zgłoś się do nas! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Rozpocznij płatny staż w wymiarze minimum 160 godzin miesięcznie w Promedica24! Dołączając do nas będziesz: • odpowiadać za wsparcie administracyjne biura, • wspierać procesy rekrutacyjne, • publikować ogłoszenia, • poszukiwać nowych kandydatów na stanowisko opiekuna osób starszych, • obdzwaniać bazy kontaktów, • obsługiwać klienta w biurze. Oczekujemy od Ciebie: • pierwszych doświadczeń w obsłudze klienta, • zaradności i wielozadaniowości, • zdolności organizacyjnych, • umiejętności obsługi urządzeń biurowych • prawa jazdy kat. B. Co możemy Ci dać: • Nasi Koledzy przeprowadzą z Tobą odpowiednie szkolenia, więc nie musisz bać się pierwszego dnia pracy. • Chcesz zarobić pierwsze pieniądze? Oferujemy płatny staż w oparciu o umowę zlecenie. • Z nami masz możliwość wyjścia do ludzi! Z pewnością nie grozi Ci nuda za biurkiem. • Udział w rekrutacji opiekunów da Ci możliwość realnego wpływu na rozwój firmy. • dostęp do platformy e-learningowej, • spotkania integracyjne, • program rekomendacji pracowników, • W razie potrzeby służymy Ci wsparciem i pomocą, bo przecież na opiece znamy się najlepiej! W pracy liczy się dla nas uśmiech i pozytywne podejście! Nie wierzysz? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i przekonaj się sam! Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Opolskie