Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
O nas: Flügger to marka, która łączy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni z naszych skandynawskich korzeni, wysokiej jakości produktów i zaufania klientów. Od 2024 roku realizujemy strategię Flügger Organic, dążąc do bycia preferowanym wyborem malarzy i konsumentów ceniących jakość, oferując zrównoważone i inspirujące kolorystycznie rozwiązania. Nasz sklep przy ul. Zakopiańskiej 56a w Krakowie to jedno z najbardziej dynamicznych miejsc w Polsce – codziennie odwiedzają nas zarówno indywidualni klienci, jak i doświadczeni wykonawcy. Mamy tu naprawdę duży ruch, świetną atmosferę i zgrany zespół, który działa jak dobrze naoliwiona maszyna. Nie bez powodu możemy pochwalić się wysokimi ocenami od klientów! Co będziesz robić?Doradzać klientom – większość z nich to profesjonaliści, którzy liczą na fachową pomoc i konkretne rekomendacjeUczestniczyć w ciekawych wydarzeniach dla klientów, takich jak warsztaty i szkolenia produktoweBarwić farby i przygotowywać produkty – w pracy spędzisz sporo czasu przy mieszalnikuKompletować i wydawać zamówienia, pomagać w rozładunku dostawObsługiwać kasę i system sprzedażowyDbać o porządek, ekspozycję i dobrą atmosferę w sklepieWspółpracować z zespołem – działamy razem i się wspieramy Nie musisz znać się na farbach – wszystkiego Cię nauczymy. Zaczynając pracę u nas, przejdziesz szkolenia produktowe i systemowe, które dadzą Ci solidne podstawy. Będziesz pracować z doświadczonym zespołem, który od lat wspólnie rozwija ten sklep i chętnie podzieli się wiedzą. Co oferujemy?Wynagrodzenie w wysokości 4700-5700 PLN brutto – zależne od spełnianych celów sprzedażowych, szczegóły poznasz już na pierwszym spotkaniu rekrutacyjnymUmowę o pracę – pierwsza na 3 miesiące, w ramach okresu próbnego, kolejna najczęściej na 12 miesięcySzkolenia – nie tylko na początku, ale również w trakcie zatrudnienia, bo chcemy Cię rozwijaćPracę w firmie, która stawia na jakość, zaufanie, transparentność i dobrą atmosferęWsparcie zespołu – osoby, które tworzą naszą organizację, często pracują z nami już kilka lat i chętnie dadzą Ci wiedzę i poczucie stabilności, a przy okazji podzielą się wieloma anegdotami Dodatkowe benefity?Prywatna opieka medyczna – w pakiecie podstawowym całkowicie finansowana przez nasUbezpieczenie grupowe – w pakiecie podstawowym całkowicie finansowane przez nasDostęp do różnych kart sportowych – z naszym dofinansowaniemDofinansowanie do urlopu i okularów – w ramach mądrze zarządzanego ZFŚSZniżki pracownicze do -80% – w każdym z nas budzą chęć remontuPrezenty świąteczne – każdego roku w grudniu wybieramy sobie prezent od FlüggerCoroczna ewaluacja wynagrodzeń – połączona z oceną pracowniczą Kogo szukamy?Osoby, która jest otwarta, lubi ludzi i potrafi doradzić z zaangażowaniem.Osoby, która ma energię do działania i lubi, gdy cały czas coś się dzieje.Osoby, która nie boi się pracy fizycznej – część zadań wymaga przenoszenia i kompletowania towaru.Osoby zdeterminowanej, zmotywowanej i szukającej miejsca „na dłużej”. Dyspozycyjność do pracy zmianowej to warunek konieczny. Jak wygląda proces rekrutacji?Przeglądamy wszystkie aplikacje.Dzwonimy do wybranych osób, aby umówić się na spotkanie. Poznajemy się – doświadczenie i umiejętności są ważne, ale zależy nam przede wszystkim na stworzeniu fajnego, zgranego zespołu! To też okazja dla Ciebie, aby dowiedzieć się co zyskujesz we współpracy z Flügger. Decyzja – przedstawiamy Ci warunki współpracy. Mamy nadzieję, że do nas dołączysz! Czas na szkolenia. Poznajesz nasze produkty, systemy, standardy sprzedażowe. Już za chwilę wejdziesz na pełne obroty! Brzmi dobrze?Kliknij „Aplikuj” i prześlij do nas swoje CV – porozmawiajmy!
HammerJobs Sp. z o.o. jest firmą zajmującą się Kontrolą Jakości oraz ReWork (naprawą komponentów) dla przemysłu. Wspieramy również procesy produkcyjne. Współpracujemy z największymi firmami motoryzacyjnymi w Europie. Jakość jest u Nas na pierwszym miejscu. W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy do jednego z Naszych oddziałów Kandydatów na stanowisko: MiskolcOferujemyZakwaterowanieStabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,Pracę w przyjaznym zespole i wsparcie przełożonych,Szkolenie wstępne i wdrożenie do obowiązków,Możliwość rozwoju zawodowego i przedłużenia współpracy,Atrakcyjne wynagrodzenie: 10 € / godzinę + 45 € codzienna dieta Twój zakres obowiązkówProste prace produkcyjnePrace manualneUtrzymanie czystości na stanowisku pracy,Praca zgodnie z obowiązującymi przepisami i BHPNasze wymaganiaPoszukujemy osób sumiennych, punktualnych i chętnych do pracy,Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia,Mile widziane osoby gotowe do pracy w systemie zmianowym,Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy będą dodatkowym atutem.
GRAFIK I MONTAŻYSTA YOUTUBEPoszukujemy osoby na stanowisko GRAFIK I MONTAŻYSTA WIDEO. Wraz z pojawieniem się nowych klientów szukamy osoby odpowiedzialnej za przygotowanie grafiki oraz montażu wysokiej jakości filmów wideo. Konieczna znajomość pakietu Adobe z naciskiem na After Effects.Jesteśmy widoczni i publikujemy na wszystkich najważniejszych platformach:youtube,tik tok,instagram,facebook,twitter,threads,O NAS:agencja marketingowa z ugruntowaną pozycją i stabilnymi klientami,ponad 8 lat na rynku,stabilni klienci i swobodna atmosfera pracy,OBOWIĄZKI:przygotowanie scenariuszów filmów youtube łączących w sobie treść, animację, dźwięk i muzykę,komponowanie treści w sposób zapewniających wysokie utrzymanie uwagi odbiorców,montaż filmów youtube,przygotowanie rolek wideo,kompozycja dokumentów korporacyjnych oraz infografik dla klientów,przygotowanie grafik i postów social media,WYMAGANIA:dobra znajomość pakietu ADOBE,silny nacisk na znajomość AFTER EFFECTS,kreatywny montaż wideo gdzie animacja, scenariusz i muzyka utrzymują uwagę widza,umiejętność wyszukiwania informacji oraz źródeł danych,obycie z mediami społecznościowymi,zapewniamy szkolenie oraz ciągły rozwój zawodowy,MILE WIDZIANE:osoby zamieszkałe na południu Polski - Wrocław, Kraków, Katowice/zagłębie,znajomość google analytics, google search console, google trends,znajomość google apps,znajomość HTML i CSS,znajomość technik SEO,znajomość platformy wordpress,CZEGO SIĘ NAUCZYSZ:staniesz się specjalistą w zakresie marketingu internetowego w oparciu o youtube i media społecznościowe,doskonale opanujesz pracę z narzędziami google,rozwiniesz swoją wiedzę z zakresu finansów, ekonomii, podatków, księgowości,rozwiniesz wiedzę w zakresie obsługi rynku usług medycznych i medycyny estetycznej,jak działa pozycjonowanie stron w google,budowania treści łatwo konsumowalnych przez duże modele językowe,wyszukiwania fraz o rosnącej popularności w sieci,zarządzania kanałami social media klientów,wprowadzania treści na stronach klienta oraz poprawki mające na celu usprawnienie działania strony,OFERUJEMY:stabilne wynagrodzeni,pakiet bonusów uzależniony od przychodów firmy,możliwość rozwoju zawodowego i podwyższania swoich kwalifikacji,praca zdalna,elastyczne godziny,
Poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy na serwisie dziennym wykonywanym od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14. Podstawowy zakres obowiązków to utrzymanie czystości w kuchniach, toaletach i salkach konferencyjnych podczas pracy biura. Wynagrodzenie miesięczne 3200zł na rękę. Biuro znajduje się przy ul. Opolskiej. Wszystkie zainteresowane osoby proszę pozostawić CV na portalu OLX.
Miejsce pracy -Kraków ŁagiewnikiPrzyjmę do pracy kierowcę Kat CDo zadań należeć będzie dostawa towarów na terenie południowej małopolski.Codzienny powrót do domuOpis stanowiska : Załadunek, rozładunek , transport artykułów spożywczych i przemysłowych pod wskazany adres zgodnie z zaplanowaną trasąDbanie o powierzony sprzęt (samochód ,tel, itp)Kontakt z klientem, odbiór i wypełnianie dokumentów dostawy, rozliczenie płatności gotówkowychOczekujemy:Zaangażowania i chęci do pracyUczciwości , odpowiedzialności i dyspozycyjnościPrawo jazdy kat. CZnajomości topografii małopolskiOferujemy :Pracę na pełny etatAtrakcyjne wynagrodzenieStabilne zatrudnienieMożliwość rozwoju zawodowegoPracę w młodym i dynamicznym zespoleNową flotę pojazdówZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV przy użyciu przycisku APLIKUJ Zapraszam również do kontaktu telefonicznego pod nr tel 50*****92 Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm." Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
O nasSHOECRATES to concept store oferujący sneakersy, obuwie oraz akcesoria. Prowadzimy sprzedaż online oraz stacjonarnie w sklepie przy ul. Stradomskiej 2 w Krakowie.Jesteśmy dosyć świeżym, ciągle rozwijającym się sklepem. Poszukujemy młodych, ambitnych osób zainteresowanych modą, które razem z nami chcą rozwijać to miejsce.Opis stanowiska:Poszukujemy osoby na stanowisko managera do sklepu SHOECRATES przy ul. Stradomskiej 2 w Krakowie.Oferujemy:pracę w estetycznym stale rozwijającym się butiku w centrum Krakowamożliwość rozwinięcia umiejętności z zakresu sprzedaży oraz poszerzania wiedzy o modziesystem premiowypracę w przyjaznym młodym zespoleelastyczny grafikatrakcyjne rabaty na produkty dostępne w sklepieZakres obowiązków:ścisła współpraca z właścicielem sklepuzarządzanie sklepem dbając o jego płynne funkcjonowanie zgodnie z przyjętymi zasadami i proceduramizarządzanie pracą podwładnych (ustalenie harmonogramu pracy, przygotowanie i delegowanie zadań itd.)realizacja celów sprzedażowych poprzez motywowanie, mentoring i przekazywanie informacji zwrotnych pracownikom sklepudbanie o wygląd sklepu oraz prawidłową ekspozycję produktówprzygotowywanie raportów na temat trendów zakupowych i potrzeb klientówproponowanie i wdrażanie innowacyjnych pomysłów zwiększających sprzedaż, umocnienie się marki oraz jej wyróżnienie się na tle konkurencjiWymagania:zainteresowanie modą i znajomość marek oraz modeli obuwia czołowych producentów z segmentu fashion/sneakers,sumienność oraz staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,doświadczenie w skutecznym zarządzaniu i motywowaniu pracownikówznajomość języka angielskiegoumiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz podległego zespołuentuzjazm, dynamizm w działaniu, zaangażowanie, komunikatywność, otwartość, łatwość nawiązywania relacjidyspozycyjność i gotowość do pracy zmianowej (grafik pracy jest elastyczny)Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz status studenta.Prosimy o przesyłanie swojego CV wraz ze zdjęciem oraz krótkim opisem swojej osoby. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Jest praca dla ciebie!Jeżeli:lubisz i potrafisz nawiązywać kontakty z ludźmijesteś dyspozycyjny i obowiązkowymożesz pracować w systemie zmianowymcenisz sobie wynagradzanie za Twój wkład w pracęsumiennie podchodzisz do powierzonych zadańrozpocznij pracę na stacji Shell w Krakowie: przy ul. Bratysławskiej jako Pracownik Stacji PaliwOferujemy:stabilność zatrudnieniaelastyczny system pracyzdobycie doświadczenia w renomowanej firmiezatrudnienie w pełnym wymiarze godzindodatkowe formy wynagradzania za wynikiBędziesz pracował z ciekawymi i pełnymi entuzjazmu ludźmi, gdzie są czytelne zasady pracy i wynagradzania. U nas liczy się to jak pracujesz z powierzonymi obowiązkami a nie wcześniejsze doświadczenie. Zachęcamy do składania ofert (cv) drogą mailową.W cv prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97 (Dz.U.133 Poz.883).Skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Nadesłanych i złożonych aplikacji nie zwracamy.
Zatrudnimy do pracy sprzedawcę na pełen etat w sklepie z pamiątkami w centrum Krakowa. Wynagrodzenie 4.000 netto.Tylko osoby dyspozycyjne, praca nie dla studentów i osób uczących się.Więcej informacji pod numerem 53*******04Obowiązki:Obsługa klienta.Dbanie o czystość i porządek w sklepie.Przyjmowanie dostaw.Wykładanie towarów.Praca na kasie fiskalnej.Dbanie o ekspozycję produktów.Przygotowywanie i sprzedaż produktów.Praca zmianowa.Utrzymanie odpowiedniej ekspozycji działu.Przyjmowanie i ekspozycja towaru.Praca również w weekendy - do uzgodnienia.Wymagania:Obsługa kasy fiskalnejDyspozycyjność.Książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia.Komunikatywność.doświadczenie w handlu.Umiejętność pracy w zespole.Wysoka kultura osobista.Zaangażowanie i motywacja do pracy.Gotowość do pracy w systemie zmianowym.Język anglielski w stopniu komunikatywnym
Sieć sklepów piekarniczo-cukierniczych obecnie poszukuje ekspedientek do piekarni-cukierniMiejsce pracy:Hynka/os. Dywizjonu 303 - pół etatu, praca 2-zmianowa: 5:00-12:00 / 12:00-19:00Od kandydatów oczekujemy:aktualnej książeczki SANEPIDdoświadczenia w obsłudze klientachęci do pracypełnoletnościdyspozycyjnościZainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) za pomocą formularza olx.pl zawierającej poniższą klauzulę:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Barista - dołącz do naszego zespołu!Szukasz miejsca, w którym kawa to prawdziwa pasja, a każdy dzień przynosi nowe wyzwania i inspiracje? Dołącz do nas i twórz wyjątkowe doświadczenia dla naszych Gości!Twój zakres obowiązków:przygotowywanie i serwowanie kaw, innych napojów oraz ciast.dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcji Gości,obsługa kelnerska Gości w naszej kawiarni.utrzymywanie czystości w miejscu pracy.Nasze wymagania:mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku baristy,umiejętność przygotowywania różnego rodzaju kawdobra znajomość języka angielskiego,łatwość nawiązywania kontaktów.Skontaktuj się z nami, aby poznać więcej szczegółów! :)
Poszukujemy kelnerów/ kelnerek oraz baristów/baristek do restauracji!Jesteśmy prężnie rozwijającą się marką, która otworzyła kolejny punkt w Krakowie, serwujemy domowe ciasta, wspaniałą kawę, śniadania z całego świata, włoskie kanapki, świetną pizzę i wiele więcej!Jeśli jesteś osobą uśmiechniętą, energiczną i lubisz kontakt z ludźmi – to właśnie Ciebie szukamy!Nie wymagamy doświadczenia - najważniejsze są dla nas chęci do pracy, pozytywne nastawienie i otwartość. Reszty Cię nauczymy - zapewniamy pełne przeszkolenie!Co oferujemy:Pracę w przyjaznej atmosferzeElastyczny grafik - dostosujemy go do Twoich potrzebWypłatę zawsze na czasMożliwość rozwoju i awansuWsparcie doświadczonego zespołuCzego oczekujemy:Chęci do pracy i naukiUśmiechu i pozytywnego nastawieniaPunktualności i zaangażowaniaUmiejętności pracy w zespoleJeśli chcesz pracować w miejscu, gdzie liczy się dobra energia i ludzie - wyślij nam wiadomość przez OLX, a zaprosimy Cię na rozmowę.Do zobaczenia!*skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
PRACUJ Z NAMI! Chcesz pracować w miejscu uwielbianym przez ludzi? Dołącz do zgranej ekipy McDonald's! Dlaczego warto? McDonald's to jedna z najczęściej odwiedzanych restauracji na świecie, szerokie możliwości rozwoju, pewność zatrudnienia i niezwykła atmosfera. Aplikuj do McDonald's i przyrządzaj ludziom to, co lubią najbardziej! McDonald’s Wieliczka – Pracownik restauracji Co otrzymasz od nas? • Umowa o pracę • Stawka 27,80 zł/h brutto przez pierwsze 3 miesiące, następnie 28,80 zł/h brutto • Dodatki do wynagrodzenia: - 20% stawki za pracę w godzinach nocnych 23:00-7:00 • Bonus finansowy za polecenie znajomego do pracy • Elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin • Zniżki na nasze produkty do wszystkich restauracji w Polsce • Atrakcyjna oferta rabatowa na posiłki w czasie pracy • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenia na życie • Możliwość nabycia kart sportowych np. Multisport dla Ciebie i Twoich bliskich Czego szukamy? • chęci do pracy • otwartości i komunikatywności • umiejętności pracy w zespole • Dyspozycyjności w zakresie godzin pomiędzy 11:00, a 3:00 • Dyspozycyjności minimum 2 weekendy w miesiącu Pssst: Nie musisz mieć doświadczenia w gastronomii - wszystkiego Cię nauczymy! Co będziesz robić? • przygotowywać burgery, desery i inne pyszności • sprzedawać je • kompletować i wydawać zamówienia • dbać o porządek
Poszukujemy do naszego zespołu na stacji paliw Moya w Nowym Targu : *PRACOWNIKA OBSŁUGI KLIENTAoraz*PRACOWNIKA OBSŁUGI BISTROKogo szukamy?Osoby:-dyspozycyjnej-zaangażowanej-obowiązkowej-otwartej na ludzi oraz nowe doświadczenia-lubiącej pracę z klientemProponujemy: - elastyczne godziny pracy- zdobycie doświadczenia zawodowego w oparciu o standardy - pracę na nowoczesnej stacji paliw- pakiet szkoleń na każdym etapie rozwoju-przyjazną atmosferę w pracy-zawsze terminową wypłatę wynagrodzeniaPraca polega na: - obsłudze klienta przy kasie i w bistro- pozytywnym podejściu do klienta- komunikowaniu aktualnych promocji produktowych- dbaniu o czystość i porządek na terenie obiektu -Tankowanie i sprzedaż paliw,-Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych-Odbieranie i weryfikowanie dostaw towarów-Rozkładanie towarów.Doświadczenie będzie atutem, ale nie jest konieczne, przeszkolimy Cię.Miejsce pracy : Nowy Targ Prosimy o przesyłanie CV w wiadomości
Kasjerka walutowa |5–8k| Bez doświadczenia, pełne szkolenie, Kraków Poszukujemy osoby na stanowisko kasjerki walutowej do pracy w kantorze wymiany walut w Krakowie. Co oferujemy: – Wynagrodzenie od 5000 do 8000 zł miesięcznie – Stabilną pracę i pewną wypłatę, możliwość wyższych zarobków poprzez systemy prowizyjne – Przyjazną atmosferę – pracę w kobiecym zespole – Elastyczny grafik – Szkolenie od podstaw – Pracę w centrum Krakowa, w dobrze skomunikowanej lokalizacji Szukamy kobiet, która: – Jest punktualna, odpowiedzialna i łatwo dogaduje się z ludźmi – Nie boi się pracy z gotówką – Ma pozytywne nastawienie i chce się uczyć To idealna praca, jeśli chcesz zarabiać dobre pieniądze, mieć stabilizację i pracować w miłym, spokojnym miejscu. Wyślij swoje zgłoszenie przez OLX – wystarczy kilka słów o sobie i numer telefonu
Różne prace w Ośrodku Narciarskim w Krynicy Zdrój Najchętniej zatrudnimy osoby posiadające uprawnienia TDTPozostałe osoby przeszkolimy i przygotujemy do uzyskania takich uprawnień.osobom z poza krynicy zorganizujemy zakwaterowanie.prosimy przesyłać CV.
Szukamy pracowników do obsługi wyciągów narciarskich w sezonie zimowym.Praca na umowę zlecenie od 10 grudnia do końca lutegoGodziny: 8:00–21:00 (według grafiku: 1,5 h pracy / 0,5 h przerwy, 5 dni pracy + 1 dzień wolny)Zakres obowiązków:· nadzór nad pracą wyciągu· pomoc narciarzom· utrzymanie i grodzenie trasWymagania: dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie.Mile widziane osoby z uprawnieniami do prowadzenia wyciągów narciarskich. Jeżeli ich nie posiadasz — pomożemy w ich uzyskaniu.Miejsce pracy: wyciągi narciarskie pod NosalemZgłoszenia prosimy wysyłać przez OLX z CV i numerem telefonu.Dołącz do naszego zespołu i spędź zimę na stoku!
Zostań KASJEREM/KASJERKĄ w PKP Intercity w Krakowie! Zostań częścią podróży pełnej historii i doświadczeń. Każdy pociąg kryje tysiące opowieści, a każdy bilet to początek nowej podróży. Jako Kasjer/Kasjerka staniesz się przewodnikiem, doradcą i twarzą naszej kolei. Szukamy osób, które z pasją potrafią rozmawiać, lubią pracę z ludźmi i czerpią satysfakcję z pomagania innym. Oferujemy pracę w naszych Zakładach, w wybranych lokalizacjach. Twoja rola - to więcej niż sprzedaż biletów! Co będzie Twoimi zadaniami?Sprzedaż biletów na trasy krajowe i międzynarodowe, doradzając najlepsze opcje dla naszych podróżnych.Obsługa biletów dodatkowych: rezerwacje miejsc sypialnych, leżących, siedzących.Sprawna obsługa płatności — gotówką i kartą, aby każda transakcja była szybka i bezproblemowa.Zwroty i wymiany biletów oraz wsparcie dla osób kupujących bilety online.Udzielanie informacji, które są kluczem do komfortu podróżnych: taryfy, promocje, rozkłady jazdy, przewóz bagażu i więcej.Prowadzenie dokumentacji kasowej — bo lubimy, kiedy wszystko się zgadza.Oferujemy:Pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich.Benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów.Wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe.Pracę w dynamicznym środowisku.Narzędzia niezbędne do pracy.Współpracę w oparciu o umowę o pracę. Na czas szkolenia współpraca w oparciu o umowę zlecenie.Więcej informacji znajdziesz na stronie Praca w PKP Intercity - PKP Intercity. Czy ta oferta jest dla Ciebie?Jeśli masz minimum średnie wykształcenie i doświadczenie w pracy z Klientem, co pozwoli Ci poczuć się pewnie w tej roli.Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym podstawową komunikację z Podróżnym (znajomość dodatkowego języka będzie dużym atutem).Świetnie odnajdujesz się w pracy z komputerem i jesteś otwarty/a na technologie – to bardzo przydatne w tej pracy.Łatwo nawiązujesz kontakty, jesteś otwarty/a, gotowy/a na wyzwania i masz naturalne podejście proklienckie.Chcesz się rozwijać, uczyć nowych rzeczy i wnosić pozytywną energię do zespołu.Jesteś gotowy/a na pracę w systemie zmianowym. Wyślij CV i sprawdź, czy masz to, czego szukamy!Jak aplikować? Prześlij swoją aplikację do 30 listopada 2025 r., wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych.Skontaktujemy się telefonicznie wyłącznie z wybranymi kandydatami i umówimy się na spotkanie online, podczas którego przekażemy najważniejsze informacje organizacyjne.W ramach spotkań online, możemy zaprosić również do weryfikacji znajomości języka angielskiego.Kolejnym krokiem będzie rozmowa indywidualna, podczas której będziemy chcieli spotkać się osobiście.Zastrzegamy sobie również prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacyjnego.Szkolenie rusza w styczniu 2026 r.! PKP Intercity – tworzymy podróż, która zaczyna się od Twojego uśmiechu.Dołącz do nas i bądź częścią drogi, która zapewnia komfort i bezpieczeństwo naszym pasażerom!
***Uwaga! Bardzo proszę o podanie dyspozycyjności*** Poszukujemy osób do pracy na sezonowym Lodowisku w Krakowie które mieści się na Miasteczku Studenckim AGH. Praca polega na sprzedaży biletów lub obsłudze wypożyczalni łyżew . Lodowisko będzie otwarte od początku grudnia do marca w godzinach 10-22 Poszukujemy osób z dyspozycyjnością 3 pełnych dni w tygodniu. Stawka 30,5 brutto /h dla osób posiadających status ucznia/ studenta stawka netto=brutto Obowiązki w zależności od stanowiska: -sprzedaż biletów w kasie lodowiska - wydawanie i odbieranie łyżew od klientów - drobne prace porządkowe na obiekcie Jeśli jesteś : - komunikatywny i otwarty - dyspozycyjny -z łatwością nawiązujesz kontakty i lubisz pracę z klientem Oferujemy : -umowę zlecenie -pracę w okresie grudzień- marzec -bezpłatne korzystanie z lodowiska oczywiście w dniach wolnych od pracy . -miła atmosfera prześlij CV lub kilka informacji przez OLX Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Sprzedawca HalfPrice Tarnów Gemini Miejsce pracy: TarnówJaki będzie Twój zakres zadań:Przyjmowanie dostawy pełnej skarbów i najciekawszych marek.Eksponowanie nowości i dbanie o porządek na sali sprzedaży.Dzięki Tobie klient będzie mógł komfortowo mierzyć upolowane perełki. Jakie są nasze oczekiwania:Dyspozycyjność w tygodniu oraz w weekendyKomunikatywność i entuzjazm przy nowych wyzwaniach.Elastyczność, pracujemy w weekend i na zmiany, ale jesteśmy gotowi dopasować grafik i wymiar czasu pracy do Twoich potrzeb.Co z nami zyskasz:Zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenie – umowa czasowa Elastyczny grafik – wspólnie dopasujemy go do Twojego stylu życia i naszych potrzeb. Zespół stawiający na współpracę i różnorodność. Jesteśmy firmą otwartą na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
Poszukujemy osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu i podjąć pracę na stanowisku:PRACOWNIK DROGERIIMiejsce pracy: Nowy SączCo oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęPraktyczny program wdrożeniaMożliwość rozwoju i awansuSystemy premiowe;Elastyczny czas pracyTwoja codzienna praca będzie obejmować:Dbanie o ekspozycję produktów i wygląd DrogeriiObsługę Klienta zgodnie z przyjętym standardemPrzyjmowanie dostaw wewnętrznych i zewnętrznychUdział w organizowanych eventach i akcjach promocyjnychSzereg czynności wspierających sprzedaż i funkcjonowanie DrogeriiWsparcie Kierownika Drogerii w bieżących zadaniachNasze wymagania:Zainteresowanie światem kosmetyków oraz chęć zdobywania wiedzy w tym zakresieOtwartość na kontakt z Klientem i chęć rozwoju w sprzedaży bezpośredniejZaangażowanie w powierzone zadaniaUmiejętność pracy w zespoleZnajomość pakietu MS OfficeDodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowiskuSzybki proces rekrutacyjny:1) Selekcja CV przez dział HR;2) Kontakt z wybranym kandydatem;3) Rozmowa rekrutacyjna z Kierownikiem Drogerii;4) Podjęcie decyzji. W Naturze tworzymy przestrzeń dla osób, które pragną aktywnie budować przyszłość. Jesteśmy dużą organizacją, której udało się zachować nieformalny charakter, dzięki czemu mamy dużą swobodę podejmowania decyzji, dynamicznie kreujemy rozwiązania i szybko reagujemy na potrzeby Klienta. Cenimy podejmowanie inicjatywy i determinację w działaniu. Gwarantujemy stabilność zatrudnienia. Pierwszą drogerię otworzyliśmy w 1997 roku, obecnie mamy 220 sklepów zlokalizowanych zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach.
Szukasz pracy z potencjałem rozwoju i realnym wpływem na Twoją przyszłość?Dołącz do najbardziej znanej marki zajmującej się nieruchomościami w Krakowie i zbuduj swoją karierę od podstaw – nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia!Stanowisko: Doradca Klienta ds. Sprzedaży i Wynajmu NieruchomościLokalizacja: Kraków – Stare Miasto, Grzegórzki, DąbieNie masz doświadczenia? Nie szkodzi.My Cię wszystkiego nauczymy – od podstaw prawa nieruchomości, przez skuteczne techniki sprzedaży, aż po negocjacje i budowanie relacji z klientami.Dostarczymy Ci kompletne know-how, wsparcie zespołu oraz przełożonych, a także realną ścieżkę awansu – nawet do właściciela własnej placówki!Co oferujemy?Pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się agencji w Krakowie. Szkolenia wstępne i rozwojowe (prawo, podatki, negocjacje, metodyka sprzedaży) Jasny i motywujący system wynagrodzeń: podstawa + prowizje + premie. Dostęp do szerokiej bazy klientów, inwestorów oraz nieruchomości. Młody, wspierający i zaangażowany zespół. Wyjazdy integracyjne, rankingi, nagrody i świetna atmosfera pracyCzego oczekujemy?Komunikatywności i pozytywnego nastawienia, gotowości do pracy z klientem oraz w zespole, ale w dłuższej perspektywie także samodzielności i odpowiedzialności. Kluczem jest wytrwałość oraz chęć do nauki i nabywania doświadczenia.Twoje zadania:Pośrednictwo w wynajmie i sprzedaży nieruchomości - Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami - Aktywne pozyskiwanie ofert i prezentowanie nieruchomości - Udział w negocjacjach i finalizacji transakcjiNasza filozofia?W Tecnocasa stawiamy na rozwój wewnętrzny – z doradców tworzymy przyszłych liderów i właścicieli biur. Jeśli szukasz pracy z sensem, w której możesz budować coś więcej niż tylko wyniki – jesteśmy miejscem dla Ciebie.Aplikuj już teraz!Wyślij swoje CV ze zdjęciem i klauzulą RODO na nasz adres mailowy. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę.Zrób pierwszy krok w kierunku kariery, która może zmienić Twoje życie.
Szukamy ambitnych osób lubiących wyzwania, odpowiedzialnych i uczciwych do pracy w naszym zespole Oferta skierowana jest też do osób uczących się . Jeżeli nie myślałeś wcześniej o tym czy dasz radę połączyć naukę i pracę , zapraszamy, a zobaczysz jak wspaniale można to zrobić. Zdobędziesz doświadczenie w pracy w zespole oraz z klientami . Ambitne osoby z mojej załogi radzą sobie w każdej dziedzinie życia , są i będą dla innych bardzo dużą konkurencją na wielu płaszczyznach zawodowych Do Twoich zadań należeć będzie :-obsługa stanowiska kasowego - dbanie o bezpośrednie kontakty i utrzymywanie stałych relacji z klientami - utrzymanie stałych procesów sprzedażowych , magazynowych oraz produkcyjnych \ mała gastronomia /- dbałość o czystość i porządek stacji paliw Oczekujemy :Pozytywnego nastawienia otwartości na ludzi i nowe doświadczenia entuzjazmu chęci rozwoju . Poszukujemy również pracownika gospodarczego na 1/2 lub 1/4 etatuStacja Paliw Kraków Wioślarska
Stanowisko: Sprzedawca – Home&You (Galeria Bronowice)Lokalizacja: Kraków, Galeria BronowiceRodzaj umowy: Umowa zlecenieOpis stanowiska:Dołącz do zespołu Home&You w Galerii Bronowice!Szukamy osób, które lubią kontakt z ludźmi, potrafią pracować w zespole i chcą zdobywać doświadczenie w sprzedaży.Zakres obowiązków:Obsługa klienta i doradztwo zakupoweDbanie o ekspozycję i porządek w sklepie,Obsługa kasy,Praca w systemie zmianowym – 12h dziennie.Oferujemy:Umowa zlecenieWynagrodzenie: 30,50zł/hUmowa o pracę (na początek umowa zlecenie)Wynagrodzenie: 4666zł bruttoElastyczny grafik,Zniżki na produkty Home&You,Możliwość rozwoju i awansu.Wymagania:Gotowość do pracyKomunikatywność i pozytywne podejścieMile widziane doświadczenie w sprzedaży – nie jest konieczne.Zapraszamy do kontaktu przez formularz OLX.
Poszukujemy osoby do stałej współpracy sprzedażowej na rynku chorwackim. Nasza firma działa od 8 lat i dynamicznie się rozwija, dlatego poszukujemy dodatkowych członków zespołu. Zajmujemy się produkcją oraz dostarczaniem na rynek chorwacki lekkich konstrukcji stalowych.Zakres obowiązków:Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem w celu sprzedaży produktów, przyjmowania zamówień i rozwiązywania bieżących problemów.Obsługa zamówień od momentu ich przyjęcia do realizacji.Potwierdzanie z klientem gotowości odbioru oraz ustalanie terminów montażu.Reklamą firmy i tworzeniem treści zajmuje się nasz dział marketingu, dlatego nie należy to do obowiązków sprzedawcy. W naszej firmie to klienci kontaktują się ze sprzedawcą – oznacza to, że w większości przypadków sprzedajesz produkt osobom faktycznie zainteresowanym zakupem.Wymagania:Doświadczenie w kontakcie z klientem (mile widziane w sprzedaży).Entuzjastyczne podejście do obsługi klienta i pracy zespołowej.Podstawowa obsługa komputera oraz social mediów (odpowiadanie na wiadomości).Gotowość do rozmowy rekrutacyjnej w formie spotkania bezpośredniego w Krakowie lub okolicach.Zapraszamy do kontaktu!
Lokal z akcesoriami GSM (Telakces.com) w Galerii Serenada w Krakowie poszukuje nowych pracowników.Zakres obowiązków:Aktywna obsługa klientaDbanie o wygląd oraz czystość stoiskaUzupełnianie stanów magazynowychMontaż szkieł i folii ochronnychRaportowanie sprzedażypraca w godzinach 10:00-21:00Wymagania:Pozytywne nastawienie i chęć do działaniaUmiejętność pracy w zespoleGotowość do nauki i rozwojuDoświadczenie w branży (mile widziane)Znajomość podstawowych narzędzi biurowychDyspozycyjność w poniedziałkiJęzyk angielski komunikatywnyStatus studentaOferujemy:umowę zleceniepłatne szkoleniewynagrodzenie podstawowe (30,5zł/h brutto) + premia od sprzedażyzniżki pracownicze na asortyment sklepuDołącz do nas!Przy odpowiedzi na ogłoszenie prosimy dodać informację o dyspozycyjności.
Firma KM-NET.PL to regionalny operator telekomunikacyjny, dostarczający nowoczesne rozwiązania w zakresie internetu światłowodowego, telefonii i telewizji – poszukuje osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Kierownik/Kierowniczka Biura Obsługi Klienta. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz inspirować innych i chcesz mieć realny wpływ na rozwój firmy oraz zespołu – ta oferta jest dla Ciebie!Twoje zadania:planowanie, organizowanie i nadzór nad sprzedażą usług telekomunikacyjnych KM-NET,bieżące raportowanie wyników i realizacji celów,budowa i rozwój efektywnego zespołu sprzedażowego,wspieranie rozwoju kompetencji pracowników,dbałość o wysoki standard obsługi i wizerunek firmy,tworzenie i aktualizacja ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klientów,analiza rynku, konkurencji i trendów w branży telekomunikacyjnej,inicjowanie działań zwiększających sprzedaż oraz satysfakcję klientów,aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarach wymagających usprawnień,współpraca z innymi działami w celu realizacji wspólnych celów sprzedażowych.Szukamy osoby, która:posiada doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych,zna techniki sprzedaży i potrafi skutecznie je wdrażać,potrafi angażować się w realizację celów i inspirować do tego innych,umie budować trwałe relacje z klientami i współpracownikami,jest nastawiona na rozwój, otwarta na nowe technologie i lubi wyzwania,potrafi łączyć analityczne myślenie z empatią i komunikatywnością.Oferujemy:umowę o pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,system premiowy uzależniony od wyników,program wdrożeniowy i szkolenia rozwojowe,konkursy sprzedażowe i nagrody dla najlepszych,ubezpieczenie grupowe,zniżki na usługi KM-NET – światłowód, telefonia, telewizja,służbowy telefon oraz narzędzia niezbędne do pracy,udział w inicjatywach dobroczynnych i społecznych,pracę w młodym, ambitnym zespole, w którym cenimy pomysły i współpracę.Zainteresowany prosimy o przesłanie CV na adres e-mail lub przez OLX.
Obowiązki:przyjmowanie towarukompletowanie zamówieńkontrola ilościowa i jakościowa dostawutrzymywanie porządku w magazynieprzygotowywanie towarów do wysyłkiwspółpraca z innymi działami firmyWymagania:mile widziane doświadczenie w pracy na magazyniedobra organizacja pracy i zaangażowanieumiejętność pracy w zespoledyspozycyjność i odpowiedzialnośćOferujemy:stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu umowy o pracęmożliwość rozwoju i zdobywania nowych kwalifikacjiprzyjazną atmosferę pracy.
BIURO PLUS Firma z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na rynku, specjalizująca się w obsłudze firm w zakresie materiałów biurowych i papierniczych przeprowadza rekrutację na stanowisko: MAGAZYNIERZadania:przyjmowanie towaru od dostawców kompletacja zamówień obsługa skaneradbałość o właściwe rozmieszczenie towarów Kwalifikacje:dokładność i punktualność, umiejętność pracy w zespole dobra organizacja pracyOferujemy:praca poniedziałek-piątekatrakcyjny system wynagrodzeńpracę w stabilnej firmiepracę w młodym, zgranym zespolezatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwości elastycznego czasu pracyodzież ochronnąpraca przyjazna dla kobietprogram ubezpieczenia grupowegopraca również dla osób studiujących zaoczniemożliwość pracy na część etatumożliwość pracy w nadgodzinach bez ograniczeństawka 150%CV należy przesyłać na podany adres mailowy. W CV należy zawrzeć poniższe:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Włodzimierza Leszczyńskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Włodzimierz Leszczyński Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus, moich danych osobowych, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”)..Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”) Włodzimierz Leszczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Włodzimierz Leszczyński Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus podaje następujące informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych:Administrator danych osobowychAdministratorem Państwa danych osobowych jest Włodzimierz Leszczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Włodzimierz Leszczyński Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus, ul. Nad Drwiną 8B, 30-741 Kraków, NIP: 678 - pokaż numer telefonu - 1, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, e-mail: biuroserwis biurolink24.pl.Cele i podstawy przetwarzania danych osobowychAdministrator przetwarza dane osobowe w celu umożliwienia udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych obecnie i w przyszłości przez Administratora.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:w zakresie obecnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych - podjęcie przez Administratora działań na żądanie kandydata na pracownika (tj. rozpatrzenia zgłoszenia do pracy), przed ewentualnym zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);w zakresie procesów rekrutacyjnych, które mogą być prowadzone w przyszłości - wyrażona przez kandydata na pracownika zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).Odbiorcy danychAdministrator może udostępnić Państwa dane osobowe swoim podwykonawcom (podmiotom, z usług których korzysta przy przetwarzaniu) takim jak:dostawcy usług informatycznych i podmioty świadczące usługi informatyczne;podmioty z którymi Administrator współpracuje przy prowadzeniu rekrutacji.Czas przechowywania danychDane osobowe przetwarzane w celu umożliwienia udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych obecnie i w przyszłości, Administrator przechowuje przez okres 3 lat od ich zebrania lub do czasu, kiedy Administrator zdecyduje o ich usunięciu;Prawa osób, których dane dotycząPrzysługują Państwu następujące prawa:prawo dostępu do podanych danych osobowych oraz prawo otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania danych osobowych;prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;prawo do przeniesienia danych osobowych;prawo sprzeciwu wobec przetwarzania podanych danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą;prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, mają Państwo również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.W celu wykonania powyższych praw mogą Państwo skontaktować się z Administratorem.Informacja o dobrowolności lub konieczności podania danychPodanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak w przypadku ich niepodania niemożliwe będzie wzięcie udziału w procesach rekrutacyjnych.
Agencja Ochrony przyjmie Kwalifikowanych Pracowników Ochrony w systemie 12 godzinnym, 8 godzinnym lub innym w ramach potrzeb na terenie całego Krakowa - dogodność lokalizacji względem miejsca zamieszkania. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny lub przesłanie CV poprzez formularz kontaktowy.
Sprzedawca/Kasjer - praca weekendowaw Dziale Art. Świeżych i Kasmarket w Nowym Sączu, ul. Lwowska 80Jesteśmy międzynarodową firmą handlową, której siłę stanowi kilkanaście tysięcy zaangażowanych pracowników. Tym, co nas wyróżnia, są nasze wspólne wartości: zaufanie, szacunek, przynależność, efektywność i pragmatyzm. Codziennie staramy się zapewnić naszym klientom najlepszą jakość produktów i najwyższy poziom obsługi we wszystkich marketach w całej Polsce. Rozwijaj swoją karierę w sprzedaży i daj nam możliwość wykorzystania Twoich mocnych stron. Jakie będą Twoje zadania:wykładanie towaru oraz dbanie o jego odpowiednią ekspozycjęprzygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowychdbanie o uprzejmą, staranną i sprawną obsługę klientadbanie o świeżość i jakość naszych produktów, m.in. poprzez kontrolę terminów przydatności do sprzedażydbanie o właściwą gospodarkę towarową w markecie. Co Ci zapewnimy:atrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracę w wymiarze 1/4 etatu (piątek, sobota)indywidualne możliwości rozwojuciekawe i odpowiedzialne zadania w dynamicznym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunkubogaty pakiet benefitów (m. in.: prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, bony oraz upominki z okazji świąt, działania wellbeingowe, program grupowego ubezpieczenia na życie, zniżki u partnerów biznesowych, program poleceń – bon o wartości 1500 zł brutto). Czego od Ciebie oczekujemy:znajomości podstawowych zasad obsługi klientaenergicznej i przyjaznej osobowościsumienności i zaangażowania w wykonywaniu obowiązkówumiejętności pracy w grupie oraz znajomości zasad prawidłowej komunikacji z klientami i współpracownikamidoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Brzmi ciekawie? Aplikuj!Jeśli przekona nas Twoja aplikacja, zaprosimy Cię do procesu rekrutacyjnego.
Pracownik Porządkowyw Dziale Administracji Marketumarket w Krakowie, ul. Kapelanka 54Jesteśmy międzynarodową firmą handlową, której siłę stanowi kilkanaście tysięcy zaangażowanych pracowników. Tym, co nas wyróżnia, są nasze wspólne wartości: zaufanie, szacunek, przynależność, efektywność i pragmatyzm. Codziennie staramy się zapewnić naszym klientom najlepszą jakość produktów i najwyższy poziom obsługi we wszystkich marketach w całej Polsce. Rozwijaj swoją karierę w sprzedaży i daj nam możliwość wykorzystania Twoich mocnych stron. Jakie będą Twoje zadania:utrzymanie czystości na hali sprzedaży oraz w pozostałych pomieszczeniach, jak również na terenach przylegających do marketukontrola czystości i sprzątanie pomieszczeń sanitarnychutrzymanie w czystości nośników towarowych i powierzchni szklanychpraca z maszyną czyszczącąprzestrzeganie zasad właściwej gospodarki odpadami i segregacji śmieci. Co Ci zapewnimy:atrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracę w wymiarze pełnego etatuindywidualne możliwości rozwojuciekawe i odpowiedzialne zadania w dynamicznym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunkubogaty pakiet benefitów (m. in.: prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, bony oraz upominki z okazji świąt, działania wellbeingowe, program grupowego ubezpieczenia na życie, zniżki u partnerów biznesowych, program poleceń – bon o wartości 1500 zł brutto). Czego od Ciebie oczekujemy:znajomości podstawowych zasad poprawnej komunikacji z klientamienergicznej i przyjaznej osobowościsumienności i zaangażowania w wykonywaniu obowiązkówdobrej organizacji pracydoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Brzmi ciekawie? Aplikuj!Jeśli przekona nas Twoja aplikacja, zaprosimy Cię do procesu rekrutacyjnego.
Sprzedawca/Kasjerw Dziale Art. Świeżych (piekarnia)market w Krakowie, ul. Kapelanka 54Jesteśmy międzynarodową firmą handlową, której siłę stanowi kilkanaście tysięcy zaangażowanych pracowników. Co sprawia, że jesteśmy wyjątkowi? Efektywność, dynamika i fair play. Codziennie staramy się zapewnić naszym klientom najlepszą jakość produktów i najwyższy poziom obsługi we wszystkich marketach w całej Polsce. Rozwijaj swoją karierę w sprzedaży i daj nam możliwość wykorzystania Twoich mocnych stron. Jakie będą Twoje zadania:wykładanie towaru oraz dbanie o jego odpowiednią ekspozycjęprzygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowychdbanie o uprzejmą, staranną i sprawną obsługę klientadbanie o świeżość i jakość naszych produktów, m.in. poprzez kontrolę terminów przydatności do sprzedażydbanie o właściwą gospodarkę towarową w markecie. Co Ci zapewnimy:atrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracę w wymiarze pełnego etatuindywidualne możliwości rozwojuciekawe i odpowiedzialne zadania w dynamicznym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunkubogaty pakiet benefitów (m. in.: prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, bony oraz upominki z okazji świąt, działania wellbeingowe, program grupowego ubezpieczenia na życie, zniżki u partnerów biznesowych, program poleceń – bon o wartości 1500 zł brutto). Czego od Ciebie oczekujemy:znajomości podstawowych zasad obsługi klientaenergicznej i przyjaznej osobowościsumienności i zaangażowania w wykonywaniu obowiązkówumiejętności pracy w grupie oraz znajomości zasad prawidłowej komunikacji z klientami i współpracownikamidoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Brzmi ciekawie? Aplikuj!Jeśli przekona nas Twoja aplikacja, zaprosimy Cię do procesu rekrutacyjnego.
Sprzedawca/Kasjermarket w Krakowie, ul. GalicyjskaJakie będą Twoje zadania:wykładanie towaru oraz dbanie o jego odpowiednią ekspozycjęprzygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowychdbanie o uprzejmą, staranną i sprawną obsługę klientadbanie o świeżość i jakość naszych produktów, m.in. poprzez kontrolę terminów przydatności do sprzedażydbanie o właściwą gospodarkę towarową w markecie. Co Ci zapewnimy:atrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracę w wymiarze 1/4 etatuindywidualne możliwości rozwojuciekawe i odpowiedzialne zadania w dynamicznym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunkubogaty pakiet benefitów (m. in.: prywatną opiekę medyczną, Kartę Multisport, bony oraz upominki z okazji świąt, działania wellbeingowe, program grupowego ubezpieczenia na życie, zniżki u partnerów biznesowych). Czego od Ciebie oczekujemy:znajomości podstawowych zasad obsługi klientaenergicznej i przyjaznej osobowościsumienności i zaangażowania w wykonywaniu obowiązkówumiejętności pracy w grupie oraz znajomości zasad prawidłowej komunikacji z klientami i współpracownikamidoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Brzmi ciekawie? Aplikuj!Jeśli przekona nas Twoja aplikacja, zaprosimy Cię do procesu rekrutacyjnego.
Potrzebujesz nowej energii? Dołącz do naszego zespołuAction Poland Sp. z o.o.Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.W codziennych obowiązkach kierujemy się wartościami takimi jak praca zespołowa, szacunek, prostota, dyscyplina, ukierunkowanie na klienta oraz świadomość kosztów. Jeśli wymienione wartości są ważne również dla Ciebie, zachęcamy Cię do aplikowania!Jako pracownicy jesteśmy tak samo zróżnicowani, jak nasi klienci: młodzi, starsi, mężczyźni, kobiety, osoby z doświadczeniem bądź dopiero wkraczające na rynek pracy, osoby wszystkich narodowości, osoby pełnosprawne oraz z niepełnosprawnościami.W Action możesz być po prostu sobą!Dołącz już dziś do naszego zespołu na stanowisku: Pracownik Sklepu Twoja rola w naszej organizacji Jako Pracownik Sklepu zapewniasz naszym klientom przyjazną obsługę w zadbanym i utrzymanym w porządku sklepie, zarówno w trakcie robienia zakupów jak i podczas obsługi kasowej.Poszukujemy osób otwartych na pracę w handlu, dyspozycyjnych i komunikatywnych.Jako Pracownik Sklepu będziesz:· zachowywać przyjazny i życzliwy kontakt z klientem· uzupełniać towar na półkach i dbać o jego estetyczne ułożenie· obsługiwać kasę fiskalną,· zachowywać porządek na sali sprzedaży, magazynie oraz w pomieszczeniach socjalnych.W zamian przygotowaliśmy dla Ciebie:· ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji· prosty proces wdrożenia w postaci dwutygodniowego szkolenia· możliwość rozwoju i awansu zawodowego – ponad połowę stanowisk kierowniczych obejmują pracownicy z awansów wewnętrznych· elastyczny czas pracy, szczególnie dla pracowników zatrudnionych na ¼ etatu· bezpłatny pakiet opieki medycznej Luxmed· 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie· Karta Multisport Plus· rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action – 15%· program poleceń pracowniczych.Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się w akcje charytatywne, dbamy o zrównoważony rozwój, jesteśmy również otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnością.Pasujemy do siebie? Dołącz do naszego zespołu!Odwiedź naszą stronę kariery, aby dowiedzieć się o nas więcej pl.action.jobs
Sprzedawca/Kasjer (lada obsługowa)w dziale Art. Świeżychmarket w Krakowie, ul. GalicyjskaJakie będą Twoje zadania:wykładanie towaru oraz dbanie o jego odpowiednią ekspozycjęprzygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowychdbanie o uprzejmą, staranną i sprawną obsługę klientadbanie o świeżość i jakość naszych produktów, m.in. poprzez kontrolę terminów przydatności do sprzedażydbanie o właściwą gospodarkę towarową w markecie. Co Ci zapewnimy:atrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracę w wymiarze pełnego etatuindywidualne możliwości rozwojuciekawe i odpowiedzialne zadania w dynamicznym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunkubogaty pakiet benefitów (m. in.: prywatną opiekę medyczną, kafeterię MyBenefit, bony oraz upominki z okazji świąt, działania wellbeingowe, program grupowego ubezpieczenia na życie, zniżki u partnerów biznesowych). Czego od Ciebie oczekujemy:znajomości podstawowych zasad obsługi klientaenergicznej i przyjaznej osobowościsumienności i zaangażowania w wykonywaniu obowiązkówumiejętności pracy w grupie oraz znajomości zasad prawidłowej komunikacji z klientami i współpracownikamidoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Brzmi ciekawie? Aplikuj!Jeśli przekona nas Twoja aplikacja, zaprosimy Cię do procesu rekrutacyjnego.
Firma Steon oraz KONTAKT Ochrona, z siedzibą w Niepołomicach, zatrudni specjalistę/specjalistkę ds obsługi floty samochodowej oraz administracji. Jesteśmy firmą usługową. Świadczymy usługi ochrony i utrzymania czystości. Zatrudniamy osoby niepełnosprawne. Miejscem pracy będą NiepołomicePraca od stycznia 2026Twój zakres obowiązkówZakres obowiązków związany z zarządzaniem flotą pojazdów (firma posiada obecnie około 15 pojazdów osobowych) ścisła współpraca z kierowcami pojazdów służbowychZarządzanie flotą, w tym: koordynowanie procesów związanych z zakupem, sprzedażą, jak i wycofaniem pojazdów z eksploatacji, nadzór nad serwisowaniem, naprawami oraz rozliczeniami kosztów eksploatacyjnychdrobne naprawy pojazdów (np wymiany filtrów powietrza i kabinowego, naprawa oświetlenia itp)Zarządzanie ubezpieczeniami samochodowymi oraz badaniami technicznymi, w tym przede wszystkim pilnowanie ich ciągłościOptymalizacja procesów, w tym: przygotowywanie analiz i raportów z zakresu zarządzania flotą (np, opracowywanie i weryfikacja procedur oraz wdrażanie usprawnień w obszarze zarządzania flotą)Bieżąca kontrola stanu pojazdów oraz niezwłoczne usuwanie zauważonych i zgłoszonych usterekWsparcie koordynacji sezonowej wymiany opon oraz raportowanie stanu opon na pojazdach jak i opon magazynowanychDokumentowanie wszelkich usterek zgłaszanych przez kierowców oraz niezwłoczne organizowanie ich naprawObsługa procesów dot. zakupu pojazdów, części, akcesoriów i innych płynów eksploatacyjnych oraz chemii samochodowej (wybór dostawców, prowadzenie przetargów, zamówienia pojazdów).Obsługa procesów dot.serwisu pojazdów, w tym wybór mechaników, elektromechaników, wulkanizatorów, serwisantów i innych związanych z utrzymaniem floty samochodowejObsługa procesów dot. transportu pojazdów np. na lawecie (wybór dostawcy , koordynowanie wykonania usługi)Obsługa procesów związanych ubezpieczycielami, w tym usuwanie szkód, organizacja pojazdów zastępczych, etcWdrażanie aplikacji, oprogramowania lub systemów związanych z zarządzaniem flotą samochodowąSystematyczna aktualizacja danych w systemach wewnętrznych związanych z zarządzaniem flotą samochodowąZakres obowiązków związany z administracją (obecnie firma wynajmuje pomieszczenia w 5 lokalizacjach)reagowanie na potrzeby związane z serwisem urządzeń znajdujących się pomieszczeniach (klimatyzacje, drukarki, ekspresy) , nawiązywanie kontaktów z odpowiednimi serwisami i nadzór nad procesem naprawyodczytywanie licznikówutrzymywanie relacji z właścicielami wynajmowanych lokalireagowanie na potrzeby związane z remontami pomieszczeńNasze wymaganiaWysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalneŁatwość w nawiązywaniu kontaktówDokładność i skrupulatnośćBłyskotliwośćDoświadczenie w zarządzaniu flotą pojazdów lub praca w zakładzie mechanicznym min 2 lataOferujemy:Wynagrodzenie na umowę o pracę (pełen etat) + umowa zlecenie za obowiązki wykonywane na rzecz naszej drugiej spółki. W sumie podstawa wynagrodzenia to 5000 PLN netto na okresie próbnym ,5500 PLN netto po okresie próbnymSamochód służbowy (pod dom)Rodzinną i życzliwą atmosferę, pozbawioną korporacyjnego „ładu”Stanowisko pracy dostosowane do Twoich potrzebNiezbędne narzędzia pracyDofinansowanie do pakietu medycznego i ubezpieczenia grupowego (wszystko po okresie próbnym)Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym lub znacznym
Firma transportowa zatrudni mechanika samochodów ciężarowych Man. Baza w Bukownie. Warunki umowy do uzgodnienia. Tel. 60*****46
Poszukujemy kandydatów na stanowisko KIEROWNIK GOSPODARCZYMiejsce pracy: KrakówWymiar pracy: Pełny etatGodziny pracy: 6 -14Zakres obowiązków:Wydawanie, przyjmowanie i ewidencjonowanie narzędzi oraz nadzór nad ich stanem technicznymKontrola pracy pracowników oraz organizacja zaplecza gospodarczego firmyNadzór nad stanem technicznym i czystością pojazdów firmowychSporządzanie raportów o usterkach i uszkodzeniachDbanie o porządek na terenie zaplecza i w pomieszczeniach gospodarczychZakupy artykułów biurowych i drobnych materiałów eksploatacyjnychSporadyczne dostarczanie dokumentów do urzędów i kontrahentówWymagania:Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniuUmiejętność nadzoru nad zespołem pracownikówPrawo jazdy kat. BPodstawowa znajomość obsługi komputera (Word, Excel)Mile widziane :Doświadczenie na podobnym stanowiskuZnajomość podstaw napraw mechanicznych lub wykształcenietechniczne/mechaniczneOFERUJEMY:- umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę,- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania,- możliwość rozwoju zawodowego,- możliwość podwyżki adekwatna do wzrostu rozwijających się umiejętności,- miła atmosferaProsimy o nadesłanie przez portal OLX:- CV wraz z klauzulą RODO o treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Poszukujemy opiekunki do żłobku na Woli Duchackiej / Kurdwanowie oraz na Żabińcu. Proszę zaznaczyć o którą lokalizację jest aplikacja.. Żłobek ze świetną kadrą poszukuje empatycznej, kreatywnej, wrażliwej a przede wszystkim kochającej dzieci opiekunki z pasją do wykonywanej pracy, która mogłaby dołączyć do naszego cudownego zespołu. Nasz zespół opuści niebawem opiekunka , która dostała awans i obejmie stanowisko kierownika w innej placówce. Dlatego poszukujemy opiekunki do 2 grupy. Wymagania: -wykształcenie kierunkowe uprawniające do opieki nad dziećmi do lat 3 lub kurs opiekuna do pracy z dziećmi do lat 3 -dobry kontakt z dziećmi, -szacunek dla dzieci, -uśmiech -umiejętność pracy w grupie,- komunikatywność, -bezkonfliktowość -badanie epidemiologiczne -zaświadczenie o niekaralności Co oferujemy: -umowę o pracę od pierwszego dnia - atrakcyjne warunki zatrudnienia, -stabilne zatrudnienie - miłą i przyjazną atmosferę, która jest dla nas ogromnie ważna. -elastyczny czas pracy -wsparcie Jeżeli naprawdę lubisz pracę z dziećmi w miłej atmosferze to jest to praca dla Ciebie. Proszę o przesyłanie CV.
Witam! Poszukuję opiekunki do starszego małżeństwa w Krakowie-rejon Borku Fałęckiego, na 8-9 godzin dziennie, 5 razy w tygodniu(poniedziałek-piątek, na zmianę(co tydzień lub co dwa tygodnie). Małżeństwo nie ma problemów neurologiczno-psychicznych .Obowiązki:Opieka nad osobami starszymiPomoc w codziennych czynnościach życiowych, takich jak ubieranie się, karmienie, higiena osobista.Podawanie leków zgodnie z zaleceniami lekarskimi i przypilnowanie przyjęcia leków.Pomoc w poruszaniu sięWykonywanie drobnych prac domowych, takich jak sprzątanie, pranie, gotowanie.Towarzyszenie podopiecznymWymagania:Empatia i cierpliwość w kontakcie z osobami starszymi.Doświadczenie w opiece nad osobami starszymiSumienność i uczciwośćWięcej informacji dla opiekunki dot. warunków i wynagrodzenia pod numerem telefonu 57*******27
Klubik Malucha Akuku zlokalizowany na krakowskich Dębnikach szuka nowej opiekunki. Grupa tylko 7 dzieci.- start pracy STYCZEŃ 2026- wymiar pracy 3/4 etatu - umowa o pracę/ umowa zlecenie Wymagania- kurs opiekuna w żłobku/ wykształcenie pedagogiczne/ w trakcie studiów - zaświadczenie o niekaralności - kurs pierwszej pomocy - orzeczenie do celów sanitarno- epidemiologicznychProszę o przesłanie CV przez formularz olx.
Poszukiwana niania do małej, ciekawej świata dziewczynki. Start współpracy: styczeń 2026 Lokalizacja: Kraków, Prądnik CzerwonySzukamy ciepłej, uważnej i doświadczonej niani, która zaopiekuje się naszą wtedy prawie dwuletnią córeczką u nas w domu - w którym mieszka również kot.Oferujemy: Praca od poniedziałku do piątku na 4-6h dziennie między 8:00-16:00, maksymalnie 120h miesięcznie Stała stawka miesięczna: 4000zł netto Współpraca na 6 miesięcy z możliwością przedłużeniaZakres obowiązków: zabawa i wspólne spędzanie czasu usypianie na drzemkę podanie przygotowanego posiłku zmiana pieluszki i podstawowa pielęgnacjaSzukamy osoby: z doświadczeniem przy małych dzieciach z referencjami mówiącej płynnie po polsku otwartej i życzliwej, której nie są obce pojęcia takie, jak: porozumienie bez przemocy, rodzicielstwo bliskości, blw niepalącejZainteresowane osoby zapraszam do kontaktu poprzez serwis OLX.Skontaktuję się z wybranymi osobami.
Fundacja Uśmiech poszukuje asystentów seniorów do realizacji Usługi Asystent w zadaniu publicznym.Celem zadania publicznego jest poprawa jakości i poziomu życia mieszkańców Krakowa, mających 85 lat lub więcej oraz osób z niepełnosprawnościami w wieku od 70 lat legitymujących się orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności bądź równoważnym poprzez zapewnienie im wsparcia asystentów, odwiedzających swoich podopiecznych w domach i towarzyszących im w wykonywaniu czynności dnia codziennego oraz w funkcjonowaniu w życiu społecznym, także w sytuacjach, wymagających przemieszczania się poza miejsce zamieszkania na terenie Miasta Krakowa. W przypadku osób z niepełnosprawnościami należy zaznaczyć, iż zakres wsparcia asystenta nie obejmuje czynności związanych z pełnieniem opieki nad osobą zależną w tym wykonywania czynności pielęgnacyjnych. Uczestnicy projektu otrzymują możliwość korzystania z bezpłatnych usług asystenckich, realizowanych przez 7 dni w tygodniu w godz. 7-22 (w uzasadnionych przypadkach godziny usług mogą być zmienione).Limit wizyt u jednego beneficjenta to 25 godzin w kwartale. Bezpłatne usługi asystenckie polegają na: animowaniu i wspólnym spędzaniu czasu wolnego w miejscu i poza miejscem zamieszkania podopiecznych; aktywizacji seniorów 85+ i osób z niepełnosprawnościami 70+ w domu (np. przy wspólnej rozmowie, czytaniu, przygotowywaniu posiłku itp.); towarzyszeniu w wyjściu na spacer, w dotarciu do rodziny, sąsiadów, znajomych oraz w inne miejsca wybrane przez uczestnika zadania, tj. punkty usługowe i handlowe, miejsca publiczne, instytucje finansowe, urzędy, placówki kulturalne, oświatowe i szkoleniowe, świątynie, cmentarze, podmioty lecznicze, gabinety lekarskie, ośrodki rehabilitacyjne i/lub terapeutyczne; pomocy w zakupach z aktywnym udziałem seniora i załatwianiu spraw urzędowych; nawiązywaniu lub odbudowywaniu kontaktów społecznych i rodzinnych; korzystaniu z dóbr kultury, np. muzea, biblioteki, galerie, kina, teatry; wspólnym uczestniczeniu w wydarzeniach kulturalnych, rozrywkowych, społecznych, sportowych itp.Wymagania:min. 3 miesiące doświadczenia w pracy z osobą starsząbiegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmieznajomość charakterystyki osób starszychwysoka kultura osobistaOferowanie warunki zatrudnia:umowa zlecenie (47zł/h brutto brutto)elastyczny grafikszkolenie z Usługi Asystent (bezpłatne)możliwość objęcia asystencją dowolnej ilości seniorów (min.2 osoby)możliwość pracy w różnych lokalizacjach w Krakowiewsparcie merytoryczne koordynatora Proszę o przesłanie cv i dyspozycyjności na maila.
Poszukujemy empatycznej i zaangażowanej osoby na stanowisko Opiekuna Medycznego, która dołączy do zespołu naszej placówki w Krakowie. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za wsparcie pacjentów w codziennych czynnościach oraz współpracę z zespołem medycznym w celu zapewnienia kompleksowej opieki.Zakres obowiązków:Pomoc pacjentom w codziennych czynnościach (higiena, posiłki, poruszanie się)Monitorowanie podstawowych parametrów życiowychWspółpraca z personelem pielęgniarskim i lekarskimTowarzyszenie pacjentom i wspieranie ich w trudnych momentachDbanie o komfort psychiczny i fizyczny podopiecznychDokumentowanie wykonywanych czynności opiekuńczychWymagania:Mile widziane wykształcenie kierunkoweMile widziane doświadczenie w pracy z osobami chorymi lub starszymiEmpatia, cierpliwość, odpowiedzialnośćUmiejętność pracy w zespoleAktualne badania sanitarno-epidemiologiczneOferujemy:Stabilne zatrudnienieMożliwość wyboru formy zatrudnienia (umowa zlecenia/B2B)Elastyczny grafik pracySzkolenia i możliwość rozwoju zawodowegoPrzyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Poszukuję opiekunki dla seniorki (97 lat)Szukam ciepłej, odpowiedzialnej i pełnej empatii osoby, która z sercem zaopiekuje się starszą panią.Zakres obowiązków to przede wszystkim pomoc w codziennych czynnościach, wsparcie przy toalecie, podawanie posiłków oraz troskliwa pielęgnacja.Najważniejsza jest dla mnie cierpliwość, serdeczność i spokojne, troskliwe podejście.Doświadczenie w pracy z osobami starszymi lub chorymi jest niezbędne ze względu na wiek podopiecznej.Miejsce pracy: Kraków, Krowodrza okolice BiprostaluPoszukuję osoby, która będzie mogła pomagać 6–8 godzin dziennie, ale jestem otwarty także na kandydatki z mniejszą dyspozycyjnością.Proszę o zgłoszenia od osób, które naprawdę kochają pomagać starszym i chcą wnieść w tę opiekę serce i spokój.Aplikacje przyjmuję wyłącznie poprzez formularz online, dostępny pod linkiem w ogłoszeniu.
Przedstawiciel handlowy marki Barton MotorsGrupa BMB PSA - dystrybutor takich marek jak Barton Motors, VOGE, Hisun poszukuje do swojego zespołu osoby, która chciałaby połączyć doświadczenie handlowe z pasją do motocykli.Off-road nie jest Ci obcy? Sam przemierzasz ulice swoim jednośladem? Właśnie Ciebie szukamy! Dołącz do nas jako przedstawiciel handlowy pojazdów marki Barton Motors i rozwijaj swoje doświadczenie zawodowe w świecie dwóch kółek.Terenem działań sprzedażowych będą województwa śląskie, podkarpackie, małopolskie, opolskie i południowa część świętokrzyskiego.Praca terenowaSpotkania cykliczne w Firmie - województwo śląskie – Poniszowice Twój zakres obowiązków:* aktywne pozyskiwanie nowych klientów i praca w terenie sprzedażowym* realizacja założonych celów w zakresie sprzedaży B2B * budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami* kształtowanie i promowanie wizerunku firmy Wymagania:* minimum 2-letnie doświadczenie handlowe B2B* nastawienie na realizację założonych celów* otwartość w relacjach międzyludzkich* odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki* znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta* znajomość tematyki związanej z motoryzacją (będzie atutem)* umiejętność planowania i zarządzania czasem własnym* prawo jazdy kat. B Oferujemy:* stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę* atrakcyjne wynagrodzenie* przejrzyste warunki współpracy i świetną atmosferę pracy* bieżące wsparcie ze strony biura* szkolenia produktowe i wdrażające* samochód wraz z niezbędnymi narzędziamiDołącz do naszego Zespołu już dziś!
Firma Rol-Mech Grażyna i Jan Grześko Sp. z o.o., ul. Słowackiego 17, 37-550 Radymno zajmuje się kompleksową obsługą rolnictwa. Mamy 30 letnie doświadczenie na rynku.Zatrudnię na stanowisko Przedstawiciel Handlowy teren powiatu dąbrowskiego, tarnowskiego, brzeskiego, bocheńskiego. Sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych.Miejsce pracy: 33-230 Szczucin, ul. Kościuszki 56Miejsce zamieszkania pracownika: Powiat Dąbrowski lub TarnowskiAktywność: Praca mobilna 70%, Stacjonarna 30%Stanowisko: Przedstawiciel Handlowy – ciągniki i maszyny rolniczeEtat: PełnyMożliwość przyuczeniaZakres obowiązków:- Sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych w przypisanym terenie działania;- Reprezentacja firmy i jej promowanie;- Pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych;- Monitorowanie sprzedaży konkurencji;- Planowanie i realizacja okresowej sprzedaży wyrobów;- Opieka nad klientami firmy;- Raportowanie z przebiegu pracy do kierownika oddziału;Wymagania:- znajomość zasad sprzedaży,- miłe usposobienie i chęć do pracy w terenie;-prawo jazdy kat. B;- umiejętność pracy w zespole;- znajomość obsługi komputera oraz programu Office;Oferujemy:- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - 30 lat na rynku;- Atrakcyjne wynagrodzenie 8.000, 00 zł +prowizja + premia ( możliwość negocjacji )- Umowa o pracę;- Auto służbowe, komputer, telefon;- Przyjazną atmosferę w spółce;- Szkolenia produktowe;- Spotkania firmowe okolicznościowe;Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wybór poniższej formy kontaktu:1. Przesłanie aplikacji przez portalZapewniamy anonimowość podczas składania aplikacji.
OpisOpis stanowiska:· utrzymywanie kontaktów z Klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów· realizacja planów sprzedaży· rozwój rynku na podległym terenie· dbałość o wizerunek pracodawcy i marki· prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych· dbałość o kontakty posprzedażowe z KlientamiWymagania:· wykształcenie minimum średnie · doświadczenie na podobnym stanowisku· łatwość w nawiązywaniu kontaktów i znajomości technik sprzedaży· dobra organizacja pracy własnej· kreatywność· silna motywacja do osiągania wyznaczonych celów· prawo jazdy kategorii B· dyspozycyjność. gotowość do częstych wyjazdów służbowychOferujemy:· umowę o pracę· pracę w dynamicznej firmie· atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie stałe + prowizja)· samochód, laptop oraz telefon służbowy
Twój zakres obowiązkówsprzedaż doradcza produktów prawnych i podatkowych,badanie potrzeb zgłaszających się klientów,przechodzenie z klientem przez proces zakupu,systematyczna praca z CRM.Nasze wymaganiadoświadczenie w sprzedaży doradczej,chęć nauki nowoczesnej sprzedaży i marketingu,systematyczność, skrupulatność i zaangażowanie.Mile widzianeZnajomość języka Rosyjskiego / UkraińskiegoTo oferujemywynagrodzenie stałe + premie kwartalnerozwój umiejętności i zdobycie dodatkowych kwalifikacjipracę przy wielu ciekawych projektachNiezbędne narzędzia, jak telefon, komputerpraca w godzinach 8:00-16:00zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zlecenie, B2BO nasSolpoint.plbiuro rachunkowe specializujące się w obsłudze z sektora IT.
Do naszego salonu sukien ślubnych poszukujemy osoby z pasją do mody i piękna, która z zaangażowaniem będzie wspierać nasze klientki w wyborze ich wymarzonej sukni ślubnej. Jeśli lubisz pracę z ludźmi, cenisz sobie estetykę i potrafisz doradzać z wyczuciem, zapraszamy do aplikowania!Główne zadania:Kompleksowa obsługa klientekIdentyfikacja indywidualnych potrzeb klientkiDbałość o estetykę salonu, ekspozycja produktów i utrzymanie porządku w przestrzeni sprzedażowej.Czego oczekujemy:Zaangażowania w powierzone obowiązki.Wysokiego poziomu kultury osobistej i umiejętności budowania relacji.Komunikatywności i otwartości na potrzeby klientek.Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny).Co oferujemy:Pracę w rozwijającej się firmie z ciekawą wizją.Przyjazną atmosferę w zgranym zespole.Możliwość pracy w inspirującym miejscu z wyjątkowymi osobami.Jeśli czujesz, że to stanowisko jest dla Ciebie, prześlij swoje CV.Czekamy na Twoje zgłoszenie!