Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
Firma Sinoma Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie , zajmuje się od 1994 roku skupem, odbiorem, przetwarzaniem i sprzedażą surowców wtórnych . Naszą specjalnością są : tworzywa sztuczne, makulatura oraz odpady z przemysłu włókienniczego. Obecnie poszukuje pracowników na stanowisku : Pracownika biurowegoProponujemy pracę w prężnie działającej i dynamicznie rozwijającej się firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku. Pragniemy ciągle rozwijać swoją ofertę produktów i usług, aby stać się widocznym lideremPoszukujemy osoby na stanowisko Pracownika Biurowego do naszego zespołu. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Obsługę klienta i zarządzanie sprawami biurowymPrzygotowywanie, kompletowanie i weryfikację dokumentacjiUtrzymywanie porządku w dokumentacji oraz dbanie o jej archiwizacjęPrzygotowywanie dokumentów dla klientówKomunikacja telefoniczna i mailowa z klientamiWymagania:Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniamiUmiejętność analitycznego myślenia i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadańZnajomość obsługi komputera i pakietu MS OfficeSkrupulatność i odpowiedzialnośćDobre umiejętności interpersonalneDoświadczenie w pracy biurowejUmiejętność pracy w zespoleMinimum średnie wykształcenieOferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia,Możliwość rozwoju zawodowegoPracę w przyjaznym zespoleZatrudnienie w oparciu umowa o staż
Jeśli jesteś zainteresowany pracą - na pewno znajdziemy coś dla Ciebie.Nasza Firma od 2015 roku zajmuje się budową wielkopowierzchniowych elektrowni fotowoltaicznych na terenie Europy – głównie Niemcy. Nie pracujemy na dachach. Budujemy TYLKO elektrownie naziemne. Praca nie jest trudna.Zapewniamy pełne szkolenie, oferujemy możliwość rozwoju oraz przechodzenia na wyższe stanowiska, co wiąże się oczywiście z wyższym wynagrodzeniem. Zatrudniamy sporo osób, ale kontraktów jest coraz więcej, chcemy się rozwijać, dlatego powiększamy kadrę. Potrzebni nam ludzie solidni i pracowici, uczciwie podchodzący do swoich obowiązków zawodowych, zdeterminowani na osiągnięcie celu, ludzie, którzy chcą zarabiać dobre pieniądze za dobrze i sprawnie wykonywaną pracę.Zapewniamy pełne szkolenie i wsparcie naszych specjalistów na każdym etapie budowy.Poszukujemy: · Kierowców kat. B - do busów 9cio osobowych (funkcja dodatkowa)· Pracowników budowlanych· Pracowników fizycznych· Pomocników· Monterów konstrukcji stalowych· Operatorów koparek i innych maszyn budowlanych· Elektryków· Pomocników elektrykówPrawo jazdy kat B oraz umiejętność prowadzenia busów 9-cio osobowych mile widziana i dodatkowo płatna!Najbliższy wyjazd naszej ekipy odbędzie się w poniedziałek 09.06.2025 z Chorzowa o godzinie 8:00.Jeśli masz od 18 do 50 lat, nie boisz się pracy fizycznej, pracy na świeżym powietrzu przy różnych warunkach atmosferycznych, a Twój stan zdrowia nie stanowi przeszkody przy wykonywaniu zadań fizycznych, jeśli potrafisz pracować w zespole i uczciwie podchodzisz do swoich obowiązków - zgłoś się do nas.Prosimy o kontakt tylko osoby: dyspozycyjne, pracowite, zdecydowane na podjęcie pracy na wyjeździe w Niemczech. Wynagrodzenie uzależnione jest od doświadczenia zawodowego, kwalifikacji i zaangażowania.Praca wśród Polaków, nie wymagamy znajomości języków obcych.Zapewniamy (na koszt firmy):bezpłatne zakwaterowaniebezpłatny transport z Polski w miejsce zakwaterowaniacodzienne bezpłatny dojazdy do pracy firmowymi autamipo 5 przepracowanych tygodniach zapewniamy bezpłatny powrót do Polskiodzież BHPpomoc specjalistów na każdym etapie wykonania zleceniaIstnieje możliwość pobrania zaliczek – już w pierwszy dzień.Wszelkie formalności z zatrudnieniem załatwimy za Ciebie.Masz zagwarantowaną pracę, transport i zakwaterowanie. Musisz tylko CHCIEĆ PRACOWAĆ.Prosimy o telefony tylko osoby zdecydowane od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19.Jeśli masz problemy z alkoholem lub narkotykami - to nie jest ogłoszenie dla Ciebie.
Do obsługi 4* hotelu zatrudnimy osobę na stanowisko: Pracownik techniczny Wymiar pracy: pełny etatGodziny pracy: 9-21Praca także w weekendy i święta Zakres obowiązków: obsługa techniczna obiektu hotelowego, dbanie o prawidłowy stan techniczny usuwanie awarii instalacji nadzór nad przebiegiem prac serwisowych lub konserwacyjnych wykonywanie prac montażowych, naprawczych, remontowych Poszukiwane kompetencje: doświadczenie na podobnym stanowisku wykształcenie średnie techniczne wiedza techniczna, znajomość zagadnień obsługi instalacji budynkowych umiejętność wykonywania drobnych prac naprawczych i zdolności manualne dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie 12-godzinnym, także w weekendy, święta itp. dobra organizacja pracy sumienność i dokładność umiejętność pracy w zespole mile widziane prawo jazdy mile widziane uprawnienia SEP do 1kV Oferujemy: początkowo zatrudnienie na umowę zlecenie, po 3 miesiącach możliwość umowy o pracę pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, wyżywienie pracownicze, zniżki na firmowe usługi)
VRG S.A. ( Vistula Retail Group) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla mężczyzn i kobiet. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami takimi jak: Vistula, Bytom i Wólczanka. Obecne oblicze VRG S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody. Model Techniczny/Tester Odzieży marki Vistula i marki Bytom Twoim zadaniem będzie: • przymierzanie wzorów odzieży w siedzibie naszej firmy w ramach bieżących potrzeb technologów i projektantów, • ocena dopasowania i wygody wzorów, • dzielenie się z zespołem projektowym swoimi uwagami na temat testowanych produktów. Osoby zatrudnione na w/w stanowisku będą pomagały w tworzeniu idealnych wzorów odzieży dla marki Vistula. Szukamy mężczyzny, który posiada ściśle określone wymiary: • wzrost: 180-182 cm • obwód klatki piersiowej: 98-101 cm • obwód pasa: 84-87 cm • jest dyspozycyjny w godzinach 8-16, • chętnie podzieli się swoimi uwagami na temat dopasowania i wygody mierzonych wzorów, • jest zaangażowany, komunikatywny, potrafi pracować w grupie i formułować konstruktywne opinie. W pracy Modela Technicznego/ Testera Odzieży ważne są wymiary i proporcje sylwetki. Jeśli Twoje wymiary będą zbliżone do oczekiwanych, zaprosimy Cię na krótkie spotkanie, podczas którego przymierzysz kilka modeli naszych ubrań, a technolog zbierze pomiary sylwetki. Co mamy dla Ciebie? • pracę dodatkową na umowę zlecenie, • elastyczny czas pracy dostosowany dostosowany do Twoich możliwości i godzin pracy biura, • pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi z pasją, • twórczą, nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru.
Serdecznie zapraszamy do udziału w badaniu naukowym dotyczącym poznawczej reprezentacji liczby w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.Poszukujemy pełnoletnich uczniów i tegorocznych absolwentów szkół średnich.Co to za badanie? Jest to badanie, w którym sprawdzamy, w jaki sposób przetwarzane są liczby w umyśle oraz jaki mentalna reprezentacja liczby ma związek z procesami poznawczymi i emocjami.Kto może wziąć udział? Każda pełnoletnia osoba będąca uczniem lub uczennicą szkoły średniej (liceum, technikum, szkoła branżowa) lub tegorocznym absolwentem/absolwentką.Chcesz przyjść na badanie z kimś? Nie ma sprawy. W badaniu naukowym w tym samym terminie może wziąć udział nawet 5 osób.Czy muszę być dobry/a w matematyce? Nie! Zapraszamy wszystkie osoby, które uczęszczają do szkoły średniej i są pełnoletnie! Nie ma znaczenia, czy bardzo lubisz matematykę i wiążesz z nią przyszłość, czy nie lubisz matematyki i nie chcesz mieć z nią nic wspólnego. Zapraszamy do badania wszystkich, którzy chcą zobaczyć, jak wygląda badanie naukowe!Co będę miał/a z udziału w badaniu? Dowiesz się, jak wygląda badanie naukowe prowadzone przez psychologów i psycholożki oraz otrzymasz bon do Empiku o wartości 50 PLN. Wynagrodzenie jest wypłacane każdej osobie biorącej udział w badaniu.Co będę robić w trakcie badania? W trakcie spotkania przewidziane są zadania komputerowe mierzące poznawczą reprezentację liczby i procesy poznawcze, zadania w wersji papier-ołówek mierzące procesy poznawcze i umiejętności matematyczne oraz kwestionariusze sprawdzające postawę wobec matematyki.Czy ktoś się dowie, jak mi poszło w badaniu? Nie. Badanie jest w pełni anonimowe, co znaczy, że nie da się powiązać wyników badania z imieniem i nazwiskiem osoby badanej.Jak się przygotować na udział w badaniu? Jeśli nosisz okulary lub soczewki, pamiętaj, by mieć je ze sobą w trakcie badania.Ile trwa badanie? Około 1 h 45 minut.Miejsce badania: Instytut Psychologii, Uniwersytet Jagielloński, ul. Ingardena 6.Termin i godzina badania: Link do kalendarza zapisów zostanie wysłany po napisaniu wiadomości na olx.
Dołącz do Roxor Care Naszym priorytetem jest troska o dobro naszych opiekunów. Co oferujemy? - Wynagrodzenie: od 1800 EUR netto/miesiąc. - Bonus: 50 euro za start w ciągu 3 dni! - Legalna umowa zlecenia (ZUS, zaświadczenie A1). - Transport- Ubezpieczenie: Pełne OC, zdrowotne plus bagaż - Pełne wsparcie koordynatorów – niemieckiego (pomoc na miejscu) i polskiego (kontakt 24/7) Czego oczekujemy? - Minimum 3 lata doświadczenia w opiece (wymagane potwierdzenie – np. referencje, certyfikaty), - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego – rozmowa kwalifikacyjna w języku niemieckim, - Odpowiedzialność, empatia i umiejętność pracy w trudnych warunkach, - Gotowość do wyjazdu na min. 6 tygodni. OBOWIĄZKI:- Kompleksowa opieka nad osobami starszymi (higiena, pomoc w mobilności, organizacja dnia), - Przygotowywanie posiłków zgodnie z zaleceniami dietetycznymi, - Wsparcie emocjonalne oraz towarzyszenie w aktywnościach, - Lekkie prace domowe (sprzątanie, pranie, zakupy). Zadzwoń: +48********49 Roxor Care Sp. z o.o. – "Nowy wymiar opieki"
Przeglądasz dziesiątki podobnych ofert pracy i nie wiesz, która jest dla Ciebie najlepsza?Aplikuj do Randstad! Na podstawie rozmowy o Twoim doświadczeniu i potrzebach, doradzimy, w jakiej pracy sprawdzisz się najlepiej!Wyrusz we wspólną podróż zawodową z MAN Trucks! Dlaczego warto? Bo z nami będziesz mieć pracę w nowoczesnych warunkach z zorganizowanym dojazdem, w przyjaznej atmosferze i z atrakcyjnym wynagrodzeniem. Zapewnimy Ci wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Nie wymagany doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy.Czekamy na Ciebie już dziś!Miejsce pracy: Niepołomiceoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (opłacane składki ZUS, płatne zwolnienia lekarskie i urlopy)wynagrodzenie nawet 7500 zł brutto miesięcznie wraz z premiami i dodatkamidofinansowanie do smacznych obiadów na stołówce pracowniczejpracę w miłej atmosferze u laureata nagrody "Przyjazne miejsce pracy"pakiet benefitów: możliwość zakupu prywatnego pakietu medycznego, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach i wiele innych.zniżki nawet do 50% na zakupy online w sklepach, pizzeriach czy kawiarniach.zadaniamontaż podzespołów samochodowych oraz kabin obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnychręczne prace transportowewzrokowa kontrola jakości komponentówkorzystanie z systemów komputerowych, wprowadzanie danychoczekujemymotywacji i gotowości do nauki pracy na specjalistycznych stanowiskachgotowości do pracy zmianowejumiejętności majsterkowania, doświadczenie w pracy z kluczami, elektronarzędziami lub innymi narzędziami technicznymi. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Dla jednego z naszych klientów, dynamicznie rozwijającej się firmy, poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu kontroli jakości. Praca w systemie 2 lub 3 zmianowym. Zatrudnienie bezpośrednio na umowę o pracę. Pracownik kontroli jakości- zatrudnienie bezpośrednio Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze produkcji • Znajomość rysunku technicznego • Umiejętności posługiwania się narzędziami pomiarowymi • Praktyczna znajomość pakietu MS Office • Komunikatywna znajomość języka angielskiego • Umiejętność pracy w zespole Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w ciągle rozwijającej się firmie • Wynagrodzenie do ustalenia na rozmowie rekrutacyjnej • Pracę w systemie 2 lub 3 zmianowym • Premie świąteczne • Dofinansowanie do wypoczynku • Opiekę medyczną • Pełne wdrożenie Zakres obowiązków: • Inspekcja wizualna i wymiarowa komponentów • Sprawdzanie kompletności i zgodności dokumentacji • Sporządzanie raportów z kontroli jakości • Identyfikacja przyczyn problemów jakościowych Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.
Cześć! Jesteśmy SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o. Od 2006 roku pomagamy ludziom takim jak Ty znaleźć idealne miejsce pracy. Miesięcznie zatrudniamy ponad 3 000 pracowników w Polsce i za granicą, co czyni nas jednym z liderów w branży. Ale to nie liczby nas definiują – to sposób, w jaki dbamy o naszych pracowników.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik wsparcia produkcji.Miejsce pracy: Niepołomice.W SGP czeka na Ciebie:praca od poniedziałku do piątku na jedną zmianę (07:00 - 15:00),stawka podstawowa 30,50zł/h brutto,zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia,szansa na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego,codzienne wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu,stabilna współpraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Zakres zadań:przyjęcie towaru na wejściu,wykonywanie prostych pomiarów za pomocą narzędzi pomiarowych (np. suwmiarka),naklejenie kodów identyfikacyjnych,rozlokowanie detali na półkach,pakowanie i rozpakowanie paczek z komponentami.Oczekiwania wobec Kandydatów:dyspozycyjność do pracy,zaangażowanie w powierzone obowiązki,zdolności manualne,mile widziane uprawnienia UDT.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV lub kontakt pod numerem 79*******19
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!Zadania: Dekompozycja, przepakowywanie, konfekcjonowanie oraz sekwencjonowanie i kitowanie, pojemników, materiału, detali, surowców, wyrobów gotowych przekazanych w zarządzanie Ewidencjonowanie i kontrola stanów magazynowych Odbiór i wysyłka towarów/pojemników Kontrola jakościowa materiału/pojemników na magazynie Kontrola ilościowa i asortymentowa przyjmowanego towaru Sprawdzenie stocku magazynowego Konserwacja/czyszczenie pojemników, materiału, detali, surowców, wyrobów gotowych Wymagania: Gotowość do pracy w systemie zmianowym Doświadczenie na podobnym stanowisku Oferta: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową Wynagrodzenie podstawowe 4700 – 4900 zł/brutto/miesięcznie Premia frekwencyjna Premia miesięczna Atrakcyjny pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego Generali, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji Zapewniamy współfinansowany transport pracownikom z okolicznych miejscowości: Tarnów, Brzesko, Bochnia, Kłaj, Wieliczka, Kokotów, Kraków (Bieńczyce, Czyżyny, Nowa Huta, Kurdwanów), Niepołomice, Kazimierza Wielka, Proszowice, Nowe Brzesko, Chobot, Wola Zabierzowska, Zabierzów Bocheński, Wola Batorska Miejsce pracy: Niepołomice Oferta dotyczy pracy tymczasowej
Poszukujesz stabilnej pracy z atrakcyjnym wynagrodzeniem i świetną atmosferą? Nie czekaj, dołącz do nas!Godziny pracy:Praca w systemie 2 lub 3 zmianowym - 6:00-14:00 & 14:00-22:00 & 22:00-6:00Od poniedziałku do piątkuCo oferujemy?Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Wynagrodzenie 5100 zł brutto + premie.Pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce.Możliwość rozwoju zawodowego i pracy z nowoczesnymi technologiami.Przyjazne środowisko pracy i wsparcie doświadczonego zespołu.Czym będziesz się zajmować? LAKIERNIA:Przygotowanie powierzchni do lakierowania (czyszczenie, odtłuszczanie, szpachlowanie).Obsługa kabiny lakierniczej (lakierowanie proszkowe).Zawieszanie elementów do malowania na trawersach.ELEKTROMONTAŻBieżąca kontrola poprawności funkcjonowania układów elektrycznychMontaż elektronicznych podzespołów paczkomatów oraz kontrola działania maszynProdukcja, obróbka i przygotowanie przewodów oraz wiązek kablowych do montażuMONTAŻ Montaż podzespołów paczkomatów z użyciem narzędzi elektrycznych i pneumatycznychBieżąca kontrola jakości Czego od Ciebie oczekujemy?Gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym (w zależności od stanowiska)Dokładności i dbałości o szczegółyUmiejętności pracy w zespoleSumienności i odpowiedzialności w realizacji powierzonych zadańJeśli jesteś osobą dokładną, odpowiedzialną i gotową do pracy w systemie zmianowym - czekamy właśnie na Ciebie!Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV poprzez to ogłoszenie.Aplikuj już dziś i zostań częścią naszego zespołu!TWG Polska Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr. 20219
ATERIMA WORK - Jesteśmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 27025. Działamy w Polsce i za granicą, zawsze etycznie i zgodnie z zasadami. Zamiast szukać dróg na skróty, stawiamy na odpowiedzialność. Zgłoś się do nas - mamy dla Ciebie pracę. ATERIMA Europe Sp. z .o.o. Sp. k. Pakowanie odzieży – oferta na wakacje Co będziesz robić? • Realizować zamówienia towaru • Pakować towar do kartonów • Pracować na stanowisku pomocnika drukarza (nadruki na ubraniach) lub na dziale haftu (obsługa maszyn, nakładanie i odkładanie ubrań). Czego oczekujemy? • Braku przeciwwskazań do pracy fizycznej • Gotowości do podjęcia pracy od zaraz, w systemie 3-zmianowym • Gotowości do nawiązania dłuższej współpracy • Umiejętności obsługi komputera Co oferujemy? • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie • Możliwość przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym • Stawkę na poziomie 30,50 zł brutto/godzinę • Dodatek za pracę w godzinach od 22:00 do 6:00 - 3,20 zł brutto/godzinę (33,70 brutto/h) • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie trzy-zmianowym (6-14, 14-22, 22-6) • Dodatkowe godziny w sobotę lub niedzielę dla chętnych (dodatkowo płatne 100 zł/dzień) • Możliwość zatrudnienia na okres wakacyjny • Pracę w nowoczesnej hali produkcyjnej z dostępem do stołówki (hala klimatyzowana/ogrzewana) • Odzież roboczą • Zniżki na produkty firmowe
ATERIMA WORK - Jesteśmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 27025. Działamy w Polsce i za granicą, zawsze etycznie i zgodnie z zasadami. Zamiast szukać dróg na skróty, stawiamy na odpowiedzialność. Pakowanie odzieży- oferta na wakacje (darmowy dojazd do Skawiny) Co będziesz robić? • Realizować zamówienia towaru • Pakować towar do kartonów • Pracować na stanowisku pomocnika drukarza (nadruki na ubraniach) lub na dziale haftu (obsługa maszyn, nakładanie i odkładanie ubrań). Czego oczekujemy? • Braku przeciwwskazań do pracy fizycznej • Gotowości do podjęcia pracy od zaraz, w systemie 3-zmianowym • Gotowości do nawiązania dłuższej współpracy • Umiejętności obsługi komputera Co oferujemy? • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie • Darmowy dojazd z Krakowa (Rondo Matecznego) • Możliwość przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym • Stawkę na poziomie 30,50 zł brutto/godzinę • Dodatek za pracę w godzinach od 22:00 do 6:00 - 3,20 zł brutto/godzinę (33,70 brutto/h) • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie trzy-zmianowym (6-14, 14-22, 22-6) • Dodatkowe godziny w sobotę lub niedzielę dla chętnych (dodatkowo płatne 100 zł/dzień) • Możliwość zatrudnienia na okres wakacyjny • Pracę w nowoczesnej hali produkcyjnej z dostępem do stołówki (hala klimatyzowana/ogrzewana) • Odzież roboczą • Zniżki na produkty firmowe
BETONIARNIA GŁUC Wadowice to ugruntowana marka na terenie powiatu wadowickiego i sąsiadujących powiatów od lat zajmująca się produkcją betonu. Blisko dekadę zajmujemy się obsługą naszych klientów na możliwie najwyższym poziomie.Do naszego prężnie działającego ZESPOŁU poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:Młodszego specjalisty ds. Obsługi KlientaMiejsce pracy: Wadowice Zakres obowiązków:utrzymywanie pozytywnych relacji oraz współpraca z Klientami firmyobsługa klienta kluczowegoaktywne pozyskiwanie nowych Klientów monitorowanie rynku powstających inwestycji budowlanychOczekujemy:pełne zaangażowaniewysoka kultura osobistawysokie umiejętności komunikacyjneumiejętność sprawnego planowania czasemdoskonała organizacja pracyznajomość obsługi komputeraOferujemy:umowa o pracę atrakcyjne wynagrodzenie niezbędne narzędzia do pracy pracę w zgranym zespole i miłej atmosferzemożliwość rozwoju zawodowegoOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez formularz OLX lub na adres mailowy praca(at)gluc.com.pl wraz z klauzulą RODO.
Pracownik/Pracowniczka Działu Jakości Produktów i Odzyskiwania Towaru (pełny etat), IKEA Retail, Kraków Lubisz myśleć (eko)logicznie? To znaczy, że do nas pasujesz! Do naszego zespołu w Dziale Jakości Produktów i Odzyskiwania Towaru szukamy osób, które chcą razem z nami zadbać o środowisko, lubią nieszablonowe działania i z łatwością podejmują decyzje. Tutaj, w sklepie w Krakowie, jest dla Ciebie miejsce! TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:· wystawianie, dbanie o atrakcyjną prezentację i sprzedaż produktów w dziale Okazje na Okrągło, · przepakowywanie towaru, naprawa mebli oraz zarządzanie częściami zamiennymi,· podejmowanie decyzji dotyczących możliwości ponownego wystawienia produktu na sprzedaż zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i standardami IKEA,· budowanie zaufania klientów do marki IKEA i jakości naszych produktów poprzez wykonywanie zadań dotyczących kontroli jakości i bezpieczeństwa towarów,· praca w trybie zmianowym - w dni robocze, soboty oraz niedziele handlowe (pracujemy min. 2 soboty w miesiącu). O TOBIE:· masz gotowość do pracy fizycznej (dźwiganie),· posiadasz umiejętności manualne/techniczne, · lubisz montować meble i posługujesz się elektronarzędziami,· jesteś ambasadorem/-ką zrównoważonego rozwoju, dbasz o ludzi i planetę,· lubisz wspierać klientów w procesie zakupowym,· dobrze czujesz się w pracy w zespole, · posiadasz dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz zdolność inspirowania innych,· masz gotowość do pracy na pełny etat. W IKEA MAMY DLA CIEBIE: · umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,· restaurację pracowniczą, a w niej m.in. dwudaniowy obiad za 7 złotych,· 15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA, · rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover, · kartę Multisport, · dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,· punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki, · darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych, · przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika.· 26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony,· dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka, · premię roczną zależną od wyników IKEA, · prywatny plan emerytalny (PPE), · ubezpieczenie na życie (NNW), · kredyt 0% na zakupy w IKEA, · Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje),· grafiki przekazywane z wyprzedzeniem. W związku z tym, że to stanowisko wymaga określonych kompetencji, prosimy załącz do Twojej aplikacji dowolny plik, w którym przedstawisz nam swoje doświadczenie. Z kandydatami/-tkami spotykamy się na bieżąco i dopuszczamy zamknięcie procesu rekrutacyjnego wcześniej. W IKEA dobrze wiemy, że nasza praca… znaczy więcej. Nie tylko dla naszych klientów, ale i dla nas samych. Tutaj doceniamy różnorodność i tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym wszyscy mają zapewnione równe szanse. Dołącz do naszego zespołu, by się o tym przekonać i razem z nami tworzyć fajne miejsce pracy. Aplikuj już dziś!
STABILNA PRACA – PRODUKCJADołącz do naszego zespołu! Wszystkiego Cię nauczymy!Poszukujemy kandydatów na stanowiska:Pracownik porządkowy – dbanie o czystość i porządek w zakładziePracownik produkcji – wsparcie w pracach produkcyjnychAplikuj już teraz, Dzwoń lub wyślij SMS o treści "CHEŁMEK" na numer: 5-7-3-2-0-7-6-6-4, oddzwonimy.Zapraszamy do współpracy również osoby z orzeczeniem.OFERUJEMY:Wynagrodzenie podstawowe + premie i dodatki,Praca dla każdego– nie wymagamy doświadczenia!!,Dodatek stanowiskowy w zależności od stanowiska:7 zł/h brutto do każdej przepracowanej godziny, np. 168h DODATEK 1176 zł brutto!!!Premia absencyjna– 200 zł brutto,Karta Lunch Pass– 250 zł netto,Dodatek nocny: 20%,Ekwiwalent za pranie: 60 zł netto,Wsparcie dedykowanego koordynatora –pomoc na każdym etapie,Szybki proces rekrutacji,Umowę o pracę (nr 24292 ),Karta Multisport,Ubezpieczenie NNW i na życie,Prywatna opieka medyczna.Nie czekaj – rozpocznij stabilną pracę w już dziś!Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928), w związku z rozpoczętym procesem rekrutacji, informujemy, że w Steam Recruitment sp. z o. o. obowiązuje Wewnętrzna Procedura Zgłaszania Naruszeń Prawa i Podejmowania Działań Następczych, więcej informacji: steam.jobs/pl/compliance/
FUTURITI S.A. to ugruntowana firma w sektorze produkcji oprogramowania, specjalizująca się w realizacji ambitnych i zaawansowanych technologicznie projektów e-commerce. W naszej codziennej pracy stosujemy skrupulatnie ułożone procesy, co pozwala na efektywną realizację projektów oraz zapewnia spokojną przestrzeń do działania.O projekcie:Pracując jako Konsultant Systemu xSale, będziesz miał kluczową rolę w wspieraniu naszych klientów w zakresie automatyzacji procesów e-commerce. xSale jest naszym kluczowym produktem, przeznaczonym do optymalizacji i automatyzacji działalności sklepów internetowych. Z xSale korzystając średnie i duże firmy eCommerce.Twój zakres obowiązków:Współpraca z klientami korzystającymi z systemu xSale w celu zapewnienia ich pełnej satysfakcji i sukcesu.Rozwiązanie zgłoszeń związanych z systemem xSale.Realizacja planu sukcesu klienta, maksymalizując korzyści płynące z wykorzystania systemu xSale.Szkolenie i wsparcie dla klientów w zakresie funkcji i korzyści płynących z systemu xSale.Nasze wymagania:Biegłość w platformach i sklepach e-commerce.Znajomość obiegu dokumentów stosowanych przy realizacji zamówienia eCommerce.Umiejętność pracy w zespole oraz budowania relacji z klientami.Komunikatywność, proaktywność i gotowość do stałego rozwoju.Mile widziane:Doświadczenie w pracy w sklepie internetowym, zwłaszcza w obszarze obsługi zamówień.Praktyczna znajomość systemów ERP, w szczególności Subiekt lub Comarch ERP.Oferujemy:Pracę w zespole profesjonalistów, pracujących nad innowacyjnymi rozwiązaniami w obszarze e-commerce.Udział w sukcesie firmy rozwijającej się dużo szybciej niż rynek.Szkolenia i programy rozwojowe skoncentrowane na najnowszych technologiach i narzędziach w obszarze e-commerce.Program Employee Stock Ownership Plan (ESOP).Pakiet benefitów uzależniony od stażu, w tym: karta sportowa, prywatna opieka medyczna i inne.
SZUKAMY TELEMARKETERA/TELEMARKETERKI - PRACA STACJONARNA W NOWYM SĄCZULOKALIZACJA BIURA : CEGIELNIA ZAWADA Jesteś osobą komunikatywną i dobrze czujesz się w rozmowach telefonicznych?Szukasz stabilnej pracy w przyjaznej atmosferze? Dołącz do naszego zespołu!Poszukujemy osoby do telefonicznego umawiania występów artystycznych i sesji zdjęciowych w szkołach i przedszkolach na terenie całej Polski.Godziny pracy ( Poniedziałek - Piątek ) 9:00 - 15:00 Zakres obowiązków : -Telefoniczny kontakt z przedszkolami, szkołami w celu prezentowania oferty-Umawianie terminów występów i sesji zdjęciowych -Wprowadzanie danych do systemuWymagania : -Dobra dykcja i swoboda w rozmowie telefonicznej -Umiejętność organizacji pracy -Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta Oferujemy :-Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie/umowy o pracę -Pełne szkolenie -Bazę danych -Stałe godziny pracy bez weekendów i nadgodzin -Profesjonalny sprzęt (komputer/monitor/słuchawki)Prosimy o przesyłanie swoich aplikacji z załączonym CV.
Szukasz pracy z elastycznymi godzinami, dobrą kasą i fajną atmosferą?Zgłoś się do nas – dołącz do zespołu, który realnie zarabia na sprzedaży!Co będziesz robić?Dzwonić do klientów i sprzedawać usługi Orange (światłowód, TV w pakiecie OL)Budować dobre relacje z klientami – liczy się jakośćRealizować proste cele sprzedażowe – premie masz w zasięgu rękiWprowadzać zamówienia do systemu i sprawdzać ich statusKogo szukamy?Lubisz rozmawiać z ludźmi i potrafisz coś sprzedać? Idealnie!Masz dobrą dykcję i kulturę osobistąSprawnie obsługujesz komputer (kilka okienek Cię nie przeraża)Jesteś dostępny/a w tygodniu, w godz. 13–21 (min. 80h/mies.)Doświadczenie w call center? Super, ale nie jest konieczneCo oferujemy?Od 30,50 zł brutto/h + prowizje – u nas da się zarobić!Umowę zlecenie i możliwość etatu po 1 miesiącuSzkolenie wdrożeniowe – wszystko Ci pokażemyPo wdrożeniu – możliwość pracy hybrydowejMega atmosfera w biurze: chillroom z PS5, turnieje w FIFA, zgrana ekipaRealne szanse na awans – wielu z nas zaczynało na słuchawce!Benefity po 3 miesiącachProgram poleceń – poleć znajomego i zgarnij premięZainteresowany/a?Nie czekaj – wyślij CV i daj się poznać!
To oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniezgrany zespół współpracownikówszkolenia tematycznestałe i stabilne zatrudnienieNasze wymaganiaWykształcenie minimum średnieUmiejętność obsługi komputera i oprogramowania biurowegoKomunikatywność i umiejętność pracy z klientemZnajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymUmiejętność organizacji pracy własnej i zarządzania czasem
Do 4* hotelu zatrudnimy osobę na stanowisko: pokojowa/pokojowy Godziny pracy: około 8-16 lub 9-17 Zakres obowiązków: sprzątanie pokoi zgodnie z wyznaczonymi standardami utrzymywanie czystości i higieny w pokojach i w całym obiekcie Wymagania: sumienność, dokładność i rzetelność umiejętność budowania pozytywnych relacji z gośćmi dyspozycyjność oraz gotowość do pracy w weekendy itp. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie komfortowe warunki pracy pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, wyżywienie pracownicze)
Liv’Inn Aparthotel oferuje nowoczesne pokoje i apartamenty w centrum Krakowa w standardzie 4* w odległości krótkiego spaceru od Starego Miasta i dworca kolejowego. Godziny pracy:6:00-14:00Praca od 6 lub czasem od 8 w zależności od zapotrzebowania, ale głównie od 6 ranoTwój zakres obowiązkówSprzątanie i utrzymywanie czystości w pokojach, a także w części wspólnej hotelu: sprzątanie korytarzy, restauracji, lobby, toalet oraz pomieszczeń zaplecza hotelowegoPrzygotowywanie śniadań w formie stołu szwedzkiegoZmiana pościeli i ręczników w pokojachOdkurzanie, ścieranie kurzu i mycie podłógCzyszczenie łazienek, toalet, wanny i umywalekUzupełnianie brakujących artykułów takich jak papier toaletowy, mydło, szamponSprawdzanie stanu zużycia minibarów i jego uzupełnianiePrzygotowywanie śniadań w formie bufetuRaportowanie wszelkich zauważonych usterek i problemówDbanie o prywatność Gości i zachowanie poufności ich danychPrzestrzeganie standardów i procedur związanych z czystością i bezpieczeństwemSkładanie zamówień na potrzebne produkty i materiały czyszczącePrzestrzeganie wyznaczonych harmonogramów i terminówNasze wymaganiaPŁYNNIE mówiącą po polsku lub angielskuPełną uśmiechu i optymizmu na co dzieńCiepłą, empatyczną i lubiącą pracę z ludźmiDbającą o porządekSumienną i punktualnąTo oferujemyStabilność zatrudnienia: pełny etat lub zlecenieMożliwość podjęcia pracy od zarazŚniadanie pracowniczeSZUKAMY osób do pracy na same weekendy lub w pełni dyspozycyjną czyli praca 5 dni w tygodniu (wybrane 5 dni od pn-nd)Przyjazną atmosferę pracy w młodym i kameralnym zespoleZOBACZ NAS! www.livinn.plBenefityelastyczny czas pracyzniżki na firmowe produkty i usługispotkania integracyjnekawa / herbata
Grupa Hotelowa PI Apartamenty&Hotele w związku z ciągłym rozwojem i planowanymi inwestycjami powiększa swój zespół marketingu i zatrudni drugą osobę na stanowisko: Specjalista ds. content marketingu Dołącz do naszego doświadczonego i zgranego zespołu! Wspólnie rozwijajmy Grupę Hotelową PI, do której należy 5 istniejących hoteli premium w Krakowie oraz eleganckie apartamenty w Międzyzdrojach, Krakowie i Zakopanem, a także obiekty premium w budowie: w Gdańsku, w Łodzi, na Cyprze i w Ustroniu Morskim. Zakres obowiązków: bieżące zarządzanie stronami hoteli i restauracji optymalizacja stron pod kątem SEO tworzenie tekstów na strony, newsletterów, materiałów prasowych, haseł promocyjnych współpraca z grafikami, specjalistami ds. PR i social media kreatywne współtworzenie strategii marketingowych raportowanie działań Poszukiwane kompetencje: lekkie pióro dostosowane do różnorodnych tekstów znajomość zasad i narzędzi SEO (Senuto/Semstorm/Semrush lub podobne) obsługa Wordpressa na poziomie umożliwiającym codzienne zarządzanie stronami znajomość systemu Profitroom będzie dodatkowym atutem podstawowa znajomość Google Analytics 4 i Google Search Console praktyczna znajomość narzędzi AI (ChatGPT/Gemini/Claude i podobne) język angielski na poziomie min. C1 mile widziane: znajomość programu GetResponse, Brand24, Canva, wykształcenie/doświadczenie w branży HoReCa Oferujemy: stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju zawodowego przy różnorodnych projektach w ciekawej branży zatrudnienie w oparciu o dowolną formę umowy pracę w kreatywnym i doświadczonym zespole pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe usługi) różnorodne i ciekawe wydarzenia dla pracowników (oryginalne integracje i inicjatywy dla pracowników, wspólne świętowanie urodzin i ważnych wydarzeń w firmie, bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne)
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.Na czym polega praca na terminalu w DB Schenker:Rozładunek aut,Rozwożenie towaru po powierzchni terminalu i wydanie go zgodnie z warunkami kontraktowymi,Kompletacja towaru z użyciem mobilnych urządzeń,Zabezpieczenie towaru do transportu (foliowanie, bindowanie),Załadunek aut,Staranność i dbałość o przepisy BHP dla bezpieczeństwa Twojego, całego naszego zespołu i towaru, który powierzają nam klienci.Co jest dla nas ważne:Twoje rzetelne podejście do pracy i chęć poznania firmy, w tym standardów obsługi naszych klientów i procesów operacyjnych w terminalu,Gotowość do pracy w systemie zmianowym,Uprawnienia do obsługi wózka widłowego (UDT),Przestrzeganie w pracy standardów bezpieczeństwa.Nasza oferta:Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),Miejsce pracy: ul. Komandosów 1/6, 32-085, Modlniczka, Polska,Praca w systemie trzyzmianowym: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00,Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),Możliwość korzystania z ZFŚS,Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!Zadania: Rozładunek, załadunek i przemieszczanie towarów za pomocą wewnętrznych urządzeń transportowych (w tym m .in. pociągów logistycznych, platform, ręcznych wózków paletowych) Przygotowywanie oraz dostarczanie na czas komponentów/pojemników Układanie materiałów zgodnie z określoną lokalizacją i logiką procesu Obsługa terminali/skanerów/tabletów mobilnych i stacjonarnych Codzienna kontrola techniczna przypisanego środka transportu Wymagania: Gotowość do pracy w systemie zmianowym Znajomość oprogramowania MS Office Prawo jazdy kat. B Mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku Oferta: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową Wynagrodzenie podstawowe 5000 zł/brutto/miesięcznie Premia frekwencyjną Premia miesięczna Pracę od zaraz Atrakcyjny pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego Generali, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji Zapewniamy współfinansowany transport pracownikom z okolicznych miejscowości: Tarnów, Brzesko, Bochnia, Kłaj, Wieliczka, Kokotów, Kraków (Bieńczyce, Czyżyny, Nowa Huta, Kurdwanów), Niepołomice, Kazimierza Wielka, Proszowice, Nowe Brzesko, Chobot, Wola Zabierzowska, Zabierzów Bocheński, Wola Batorska Miejsce pracy: Niepołomice Oferta dotyczy pracy tymczasowej
Agencja ochrony ARGUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. zatrudni pracownika ds. monitoringu i bezpieczeństwa na obiekcie handlowym w Nowym Targu i Zakopanym.Stawka godzinowa netto 23,00 zł - 28,50 złStawka godzinowa netto dla uczniów i studentów do 26 r.ż. - 30,50 zł Zapewniamy:Elastyczny czas pracyTerminowość wypłatyUmundurowaniePraca w doświadczonym zespoleMożliwość awansu do wyspecjalizowanych patroli mobilnychMożliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie na dogodnych warunkach finansowych (w tym również opieki medycznej)Po okresie próbnym możliwość przejścia na umowę o pracęWymagania w stosunku do osób ubiegających się o pracę:Zaświadczenie o niekaralnościDyspozycyjnośćSumiennośćZaangażowanieKomunikatywnośćDoświadczenie w ochronie obiektów handlowych mile widzianeOgłoszenie przeznaczone również dla osób zainteresowanych pracą na cały, pół jak i 3/4 etatu .Aplikować można poprzez przesłanie CV
Szukasz stabilnej pracy w firmie o ugruntowanej pozycji?Zapraszamy do współpracy w kameralnym sklepie osiedlowym, Delikatesy Pokusa ul. Przewóz 40a w Krakowie ( świetny dojazd komunikacją miejską ).Praca polega na obsłudze klienta na kasie, wykładaniu towaru, obsłudze klienta na ladzie tradycyjnej oraz czynnościach porządkowych.Szukamy osób które lubią pracę na samodzielnym stanowisku. Praca zmianowa ( 5.45-14.15 oraz 13.45-22.15, 5 dni w tygodniu w tym soboty).Umowa o pracę. Stawka 4800 zł brutto. Dla osób z doświadczeniem stawka ustalana indywidualnie. Po okresie próbnym prywatna opieka medyczna, prywatne ubezpieczenie oraz karta Multisport.Tworzymy przyjazne miejsce pracy, dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.Język polski wymagana znajomość na poziomie zaawansowanym.Nie wahaj się ani chwili dłużej, wyślij zgłoszenie lub zadzwoń - porozmawiamy.
Zatrudnię na stanowisko kasjer/sprzedawca do sklepu spożywczego Żabka na ul Sołtysowskiej 12B. Mile widziane osoby z doświadczeniem ale nie jest konieczne ponieważ chętnie przeszkolimy tych, którzy zechcą z nami pracować. Tylko osoby pełnoletnie. Oferujemy:- Pracę w wymiarze godzinowym pełnego etatu/ pół etatu- Wynagrodzenie do 10 każdego miesiąca- Umowa zlecenie/umowa o pracę- Praca dwu zmianowa lub weekendowa- Pracę z młodymi, fajnymi ludźmi z wieloletnim doświadczeniem- Szkolenie z obsługi kasy fiskalnej i ze standardów sieci.- Możliwość rozwoju zawodowego – zostanie managerem sklepu, pomoc w założeniu własnego sklepu. Wymagania:- orzeczenie do celów sanitarno- epidemiologicznych (dawniej książeczka) * jeżeli nie posiadasz wystawimy Ci skierowanie.- punktualność- uczciwość- zaangażowanie i chęć do pracy- pozytywne nastawienie Główne obowiązki:- obsługa klienta- aktywna sprzedaż- dbałość o zachowanie czystości miejsca pracy- przyjmowanie dostaw i ich rozkładanie- dbanie o prawidłową ekspozycję sprzedawanych produktów- przygotowywanie oferty na ciepłoJeśli nie odbieram proszę o sms oddzwonię tak szybko jak będzie to możliwe Prosimy o dopisanie klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”
Poszukuję pewnej siebie, odpowiedzialnej i rozsądnej osoby na stanowisko kasjerki walutowo-złotowej do nowo otwieranego przeze mnie kantoru wymiany walut na krakowskim Kazimierzu. Nie ma dla mnie znaczenia Twoje doświadczenie zawodowe, podobnie jak Twój wiek, narodowość czy Twój kolor skóry – liczy się dla mnie wyłącznie Twój charakter, osobowość, chęć do pracy i zaangażowanie. Jeśli uznam Cię za odpowiednią osobę – wszystkiego Cię nauczę i przygotuje odpowiednio do tej pracy.Jedyne co podkreślam- to oferta pracy wyłącznie dla kobiet. Sama jestem kobietą, w firmie mam zatrudnione wyłącznie kobiety na stanowiskach kasjerek i administracyjnych. Oferuje stałą pracę, umowę zatrudnienia, wysokie wynagrodzenie złożone z podstawy i prowizji od wyników lub drugą opcję - wysokich zarobków prowizyjnych (opcje do wyboru) od 5000zl/miesiąc wzwyż, oraz pracę w otoczeniu które docenia ludzi pracowitych. Jeśli byłabyś zainteresowana ofertą i chciała dowiedzieć się więcej skorzystaj z formularza kontaktowego OLX i wyślij proszę swoje CV.Pisz śmiało, bo do stracenia nie masz nic, a do zyskania – jeśli tylko dostałabyś tą pracę - bardzo wiele!Pozdrawiam!
POSZUKUJEMY OSÓB NA STANOWISKO: KASJER-SPRZEDAWCA - umowa zlecenieMiejsce pracy: Kraków, ul. JasnogórskaDo Twoich obowiązków będzie należeć:• Obsługa kasy fiskalnej• Obsługa Klienta zgodnie ze standardami• Dbanie o właściwe ułożenie i ekspozycję towaru na sali sprzedaży, i w magazynie Czego oczekujemy od Ciebie:• Umiejętności współpracy• Zaangażowania• Braku przeciwwskazań do pracy w sklepie• Odpowiedzialności• Entuzjazmu Za co polubisz swoją pracę:• Umowę zlecenie• Wynagrodzenie na czas• Możliwość awansu i rozwoju zawodowego• Brak konieczności posiadania książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych• Pracę w przyjaznym zespole Jesteśmy przekonani, że nasz sprawdzony model sklepu podbije serca polskich klientów, a Ty możesz stać się częścią naszego wspólnego sukcesu!
Poszukujemy informatyka, który w ramach zawartej umowy zlecenie będzie w razie potrzeby obsługiwał w następującym zakresie Stację Terenową WCKiK SPZOZ w Krakowie: - diagnozowanie sprzętu komputerowego oraz określanie kosztów naprawy, - usuwanie awarii sieci i sprzętu komputerowego,- doradztwo i fachowa pomocy w rozwiązywaniu bieżących problemów w obsłudze informatycznej, - instalacji oprogramowania na komputerach. Nie przewidujemy konieczności świadczenia usług w wymiarze wyższym niż 10-20 godzin w skali miesiąca. Stawka do indywidualnego uzgodnienia.
Co kryje się za sukcesem jednej z najlepszych na świecie marek restauracyjnych? To ludzie, którzy chcą, aby każdy dzień był lepszy od poprzedniego. To co motywuje ludzi do pozostania z nami, to praca z pełnymi pasji i utalentowanymi współpracownikami, którzy chcą, aby Domino’s było najlepszą siecią pizzerii wszędzie tam, gdzie pojawia się restauracja. Twoje zadania:- Współrealizacja celów sprzedażowych poprzez wsparcie zespołu pracującego na zmianie - Aktywna pracą w restauracji - Zarządzaniem zmianą, w celu zapewnienia przestrzegania standardów firmy przez zespół - Wsparcie młodej kadry, która dopiero rozpoczyna przygodę w branży Nasze oczekiwania:- Umiejętność zarządzania zespołem i interpersonalne - komunikowanie bieżących celów, wymogów i zasad należy do codzienności na tym stanowisku - Bycie osobą dyspozycyjną, zaangażowaną, sumienną oraz decyzyjną - Aktualna książeczka Sanepid lub chęć jej wyrobienia - Mile widziane posiadanie doświadczenia we współzarządzaniu lokalem gastronomicznym lub prowadzeniu zmiany w lokalu gastronomicznym/stacji benzynowej, sklepie Oferujemy:- Wynagrodzenie 32,00 - 38,00 zł brutto/h - Pracę na podstawie: umowy zlecenia - Comiesięczny system premiowy - Zniżki na nasze produkty - Zniżka na kartę sportową - Posiłek pracowniczy - Ubezpieczenie NNW od pierwszego dnia pracy bez dodatkowych opłat - Pracę dostępną od zaraz - Udział w kursie z obszaru bezpieczeństwa żywności i otrzymanie certyfikatu ServSafe - Możliwości rozwoju w kierunku stanowisk kierowniczych (Regionów, Makroregionów) oraz zdobywania dodatkowej wiedzy stanowiskowej dzięki dostępowi do wewnętrznej platformy szkoleniowej - Udział w rozwoju w jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku w branży gastronomicznej
Restauracja Halka Zakopane to połączenie wykwintności, nowoczesności oraz tradycji. Restauracja, która stała się domeną przyjemności i karmi nie tylko żołądki, ale i serca. Autorskie dania Szefa Kuchni Sławomira Mazura to uczta dla mięsnych hedonistów i koneserów niebanalnych połączeń smakowych. Wszystko tu jest przepyszne.Poszukujemy osoby na stanowisko: KUCHARZ [K/M]Restauracja HALKA stawia na kreatywnych, nastawionych na pracę zespołową kucharzy, którzy z wielką przyjemnością wykonują swoją pracę i sprawiają, że nasi Goście codziennie doświadczają wyjątkowych kulinarnych rozkoszy naszej restauracji. Cieszymy się, że będziemy mogli Cię poznać! Twoje zadania:Przygotowywanie dań w wyznaczonej sekcji zgodnie z recepturami;Zapewnienie jak najwyższej jakości serwowanych dań i utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.Twój profil:Znajomość zagadnień F & B;Doświadczenie na stanowisku kucharza;Gotowość do pracy w systemie zmianowym;Przyjazne usposobienie;Talent organizacyjny;Poczucie odpowiedzialności i umiejętność pracy w zespole;Aktualna książeczka sanitarno- epidemiologiczna będzie dodatkowym atutem. Twoje korzyści: Zatrudnienie na umowę o pracę;Możliwość rozwoju osobistego;Wyjątkowy duch zespołu Aries i ciepła, rodzinna atmosfera pracy;Wsparcie i szkolenie wprowadzające niezbędne do objęcia stanowiska;Posiłki dla personelu i parking przy hotelu;Pakiet opieki medycznej;Możliwość dofinansowania do karty Multisport. Administratorem danych osobowych jest Platan Hotels & Resorts Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, tel. 22 545 02 45. Wysyłając CV na podany adres e-mail zgadzasz się na przetwarzanie przez Platan Hotels & Resorts Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko.
W związku z otwarciem nowego punktu w Krakowie poszukujemy KASJERA/ POMOCY KUCHENNĄ Twój zakres obowiązków Przygotowywanie składników do kebabu, w tym krojenie warzyw Przygotowywanie i komponowanie kebabów zgodnie z zamówieniami klientów Utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy oraz w lokalu Obsługa klientów, przyjmowanie zamówień i obsługa kasy fiskalnej Nasze wymagania Doświadczenie w pracy w gastronomii Umiejętność obsługi klienta Znajomość zasad higieny i bezpieczeństwa żywności Umiejętność pracy w zespole Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym O nas Poznaj Kreuzberg Kraft Kebap Filipa Chajzera - miejsce, gdzie sztuka przygotowywania kebabów osiąga nowy poziom. Nasza firma podchodzi do tego z pasją i zaangażowaniem, używając wyłącznie składników najwyższej jakości. Wszystkie sosy i receptury zostały stworzone specjalnie dla nas, aby zapewnić niepowtarzalny smak. Przyjdź i przekonaj się sam, jak wyjątkowy może być kebap, który z każdym kęsem przeniesie Cię w kulinarną podróż!
Wymagania wobec kandydatów:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,chęć doskonalenia swoich umiejętnościbardzo dobra organizacja pracy,umiejętność pracy w zespole,odpowiedzialność,punktualność,Oferujemy:pracę stałą, (umowę o pracę, umowa zlecenie, samozatrudnienie)prace w wykwalifikowanym zespole,atrakcyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju zawodowego i awansu,przyjazną atmosferę,pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,pracę na nowocześnie wyposażonej kuchni,możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,możliwość przystąpienia do programu partnerskiego Multisport,Pakiet Opieki Medycznej PZU
Dzień dobryDo naszych restauracji poszukujemy szefów kuchni z doświadczeniem, dobrym smakiem i chęcią do pracy.Lokalizacja KazimierzPoszukujemy szefów specjalizujących się w kuchniach polskiej i włoskiejPraca od jutra :)Zatrudnienie na umowę lub B2BStawka ustalana indywidualnie.Proszę wysyłać Cv
Firma cateringowa zajmująca się produkcją żywności koszernej poszukuje osoby na stanowisko szefa kuchni. Kuchnia mieści się na Kurdwanowie ulica stojalowskiego. Wymagane doświadczenie na stanowisku szef kuchni/ zastępca szefa kuchni Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Szukamy pracownika na dział pomoc kuchenna/ kucharz do karczmy w Nowym Sączu. Praca zmianowa z ustalonym grafikiem Poszukujemy pracownika do pracy w całym tygodniu od poniedziałku do niedzieli GRAFIK DO USTALENIAprosimy o przesyłanie cv
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko w kuchni. Twoje zadania: -Przygotowywanie warzyw i innych produktów zgodnie z naszymi normami dla naszych pracowników. Nasze wymagania: -Dokładność i staranność -Sumienność -Chęć do pracy -Książeczka sanepid O nas Poznaj Kreuzberg Kraft Kebap Filipa Chajzera - miejsce, gdzie sztuka przygotowywania kebabów osiąga nowy poziom. Nasza firma podchodzi do tego z pasją i zaangażowaniem, używając wyłącznie składników najwyższej jakości. Wszystkie sosy i receptury zostały stworzone specjalnie dla nas, aby zapewnić niepowtarzalny smak. Przyjdź i przekonaj się sam, jak wyjątkowy może być kebap, który z każdym kęsem przeniesie Cię w kulinarną podróż!
Restauracja Magillo w Bieżanowie zatrudni pomoc kuchenną z doświadczeniem.Kuchnia Polska.Praca w godzinach 11-21.Tylko z doświadczeniem z pracą na kuchni.Stawka 32zł/h netto - umowa o pracę.Więcej informacji udzielimy telefonicznie lub zapraszamy na rozmowę do Restauracji.
Biuro rachunkowe FORTAX to firma zajmująca się obsługą księgową firm. Nasi klienci to firmy krajowe jak i podmioty zagraniczne prowadzące działalność gospodarczą na terenie Polski.W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika do działu księgowości.Praca w biurze w Nowym Sączu.Zakres obowiązków- Prowadzenie pełnej oraz uproszczonej księgowości firm,- Bieżący kontakt i uzgodnienia z klientami biura,- Sporządzanie deklaracji JPK-VAT,- Sporządzanie rozliczeń rocznych oraz sprawozdań finansowych,- Kalkulacja zaliczek na podatek PIT/CIT.Wymagania- Wykształcenie min. średnie w zakresie ekonomii lub rachunkowość,- Samodzielność w działaniu,- Wysoka kultura osobista,- Duża motywacja do działania i nauki,- Znajomość programów księgowych będzie dodatkowym atutem (np. Symfonia, Comarch Optima).Oferujemy- Stabilność zatrudnienia- Dynamiczny rozwój w branży księgowej- Pracę w młodym zespole- Miłą atmosferę w firmie- Dodatkowe ubezpieczenie medyczne
Do krakowskiego biura doradztwa finansowego poszukujemy stażystów, których interesuje coś więcej niż parzenie kawy! Jeśli jesteś studentem kierunków ekonomicznych i/lub interesuje Cię branża finansowa - szukamy ludzi takich jak Ty!Zastanawiasz się nad karierą w finansach? - chcesz sprawdzić czy rola doradcy finansowego to kierunek w którym mógłbyś się rozwijać? Przyjdź na 3 miesięczny staż i przekonaj się jak doradztwo finansowe wygląda od środka! Czego chcemy Cię nauczyć na stażu:Dlaczego warto mieć doradcę finansowego?Planowania finansowego w praktyce - planowanie budżetu, systematycznego oszczędzania,Procesu wykonywania analizy finansowejDbałości o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmyCzego się dowiesz na stażu:Jak przygotować się do kredytu hipotecznegoJak budować swoją zdolność kredytowąNa co zwrócić uwagę przy wyborze ubezpieczenia na życieNa co zwrócić uwagę przy zgłaszaniu szkody, żeby dostać to za co płaciszJak budować Markę Osobistą i pozyskiwać dzięki niej klientówJak zatrudnić swoje pieniądze do pracy i budować majątek i oszczędnościJak skutecznie komunikować w biznesie i w życiu prywatnym Czego oczekujemy w zamian:Dokument potwierdzający wykształcenie średnieDyspozycyjność min. 25 godzin w tygodniuChęć pracy z klientemZainteresowanie finansamiPrzedsiębiorcze myślenieGotowość do wychodzenia że swojej strefy komfortuWytrwałość w realizacji założonych celówZaangażowanie w powierzone zadania Co otrzymasz od nas:3 miesięczny staż oparty o pracę z klientem finansowym, a nie parzenie kawyNajwyższy poziom szkoleń - wg standardów Phinance S.AMożliwość dostosowania grafiku do Twoich zajęć na uczelniPełna opieka kierowniczki ds stażu oraz wsparcie innych członków zespołuCertyfikat ukończenia stażu respektowany przez największe instytucje finansowe w PolsceMożliwość kontynuacji współpracy po zakończeniu stażu jako doradca finansowySłużbowy sprzęt - komputer i telefon
Werner Kenkel to jeden z liderów na rynku producentów opakowań z tektury falistej, który zatrudnia łącznie ponad 1600 osób w trzech zakładach produkcyjnych. Ponad 45-letnią tradycję łączymy z nowoczesnymi technologiami, solidną pracą oraz pasją tworzenia wyjątkowych produktów. Dołącz do nas i opakujmy razem przyszłość.Masz pasję do liczb, potrafisz pracować samodzielnie? Dołącz do naszego zespołu i wesprzyj nas w realizacji zleceń.Twoje zadaniaWprowadzanie dokumentów do systemu księgowegoArchiwizacja i porządkowanie dokumentacji księgowejWsparcie Działu w bieżących zadaniachCzego od Ciebie oczekujemy?Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu ExcelPodstawowej wiedzy z zakresu prawa rachunkowego i podatkowegoStatusu studentaOferujemy• Kompleksowy program wdrożenia do firmy• Możliwość uzyskania nagród finansowych za zgłaszane pomysły usprawnień• Szansę udziału w naszych rekrutacjach wewnętrznych• Dostęp do nielimitowanych napojów oraz dofinansowanie posiłkuMasz pytania? Chętnie udzielimy informacji pod numerem telefonu:+48 14 648 36 87 lub +48**********87
W związku z otwarciem filii RP w Tarnowie szukamy osoby która dołączy jako kierownik sklepu do naszego "RP Team"!Jeżeli jesteś osobą pozytywną, odpowiedzialną, masz chęci do nauki, dobre poczucie humoru, znasz się na broni (czytaj: jesteś pasjonatem) tak samo jak my, akcesoriach, uwielbiasz doradzać i jesteś gotów tworzyć z nami całkowicie nowe miejsce na Mapie Polski...to szybko się odnajdziesz w naszych szeregach.Co zapewniamy?- Świetną atmosferę- Możliwość nauki i rozwoju- Zakup akcesoriów, broni oraz innych rzeczy z asortymentu w cenach hurtowych- Dopłaty do kart multisport- Oczywiście umowę o pracę i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracy/B2B Obowiązki:- Zarządzenie personelem- Zarządzanie obiegiem dokumentów- Odpowiedzialność za działanie sklepu- Obsługa klienta oraz doradztwo- Dbanie o porządek na sklepie i magazynie- Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na eventach strzeleckichNasze oczekiwania:- Niekaralność- Nienaganna opinia (wymagana opinia dzielnicowego)- Zainteresowanie bronią, militariamiMile widziane:- Doświadczenie na stanowisku kierowniczym- Pozwolenie na broń do celów sportowych, prowadzący strzelanie, instruktor- Doświadczenie w obsłudze programów sprzedażowych typu Comarch- Znajomość ustawy o broni i amunicji Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Firma zajmująca się brytyjską motoryzacją zlokalizowana na terenie Wieliczki poszukuje pracownika na stanowisko: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWYDajemy możliwość zakwaterowania dla osób z odległym miejscem zamieszkania. Do twoich obowiązku należało będzie:- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- obsługa klientów na rynku detalicznym na podległym terenie- budowanie długotrwałych relacji z klientami- realizacja założonego planu sprzedaży- doradztwo w zakresie oferowanych produktów- bieżące raportowanie wyników pracy- monitorowanie i analiza działalności konkurencji- ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmyOd kandydata oczekujemy:- znajomości branży motoryzacyjnej- samodzielności i odpowiedzialności przy wykonywaniu powierzonych zadań- bardzo dobrej organizacji czasu pracy- umiejętności nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami Wynagrodzenie brutto mieści się w przedziale 8 – 12 tys. zł miesięcznie i jest uzależnione od wiedzy i doświadczenia kandydata.
Poszukujemy energicznej i zorientowanej na cel osoby, która dołączy do rozwijającego się zespołu Naszej Kancelarii i zajmie się bezpośrednią obsługą klientów zainteresowanych weryfikacją swoich warunków kredytowych. Oferujemy stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pełne wsparcie doświadczonego zespołu, dzięki czemu możesz skupić się wyłącznie na budowaniu relacji i finalizowaniu umów. Jeśli cenisz sobie dynamiczne środowisko pracy i masz zmysł przekonywania, ta rola jest właśnie dla Ciebie!Co oferujemy (bez ukrytych haczyków):Pracujesz na zainteresowanych klientach – nasi konsultanci telefoniczni zapewnią Ci spotkania z dobrze wyselekcjonowanymi osobami.Stabilną pensję podstawową, która nie zależy od wyników sprzedażowych – dzięki temu masz pewność, że co miesiąc na koncie coś wpłynie.Motywujący, ale realny do osiągnięcia system prowizyjny – im więcej zamkniesz, tym więcej zarobisz.Sprzedaż usługi, na którą akurat jest duże zapotrzebowanie – czyli trochę prostsze zadanie, bo klienci w większości sami dzwonią, żeby się dowiedzieć szczegółów.Zatrudnienie na umowę o pracę – chcemy ludzi na dłużej, a nie na chwilę.Biuro w Krakowie – fajne, dobrze skomunikowane miejsce, w którym przyjemnie się pracuje.Spotkania z klientami online – oszczędzasz czas na dojazdy, a kontakt jest szybki i wygodny.Pełen pakiet szkoleń – zarówno produktowych, jak i sprzedażowych, żebyś nie czuł się w tym wszystkim zagubiony.Wsparcie doświadczonego zespołu i przełożonego – w kancelarii ludzie są dla nas najważniejsi, więc nie zostawimy Cię z pytaniami samego.Możliwość rozwoju – kancelaria dynamicznie rośnie, więc jest szansa na awans i ciekawe ścieżki kariery.Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy – komputer, telefon itp.Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach – spokojnie, nie mamy nad Tobą zegara, ale pracujemy w miarę standardowo.Twoje zadania:Dostajesz gotowe leady od naszego działu Telefonicznej Obsługi Klienta – czyli pracujesz na klientach, którzy już są zainteresowani ofertą. Nie zaprzątasz sobie głowy szukaniem kontaktów od zera.Opowiadasz klientowi, jak możemy go reprezentować w sądzie, pokazując mu spersonalizowane raporty od naszego działu prawnego. Te raporty jasno pokazują, na jaką wysokość odszkodowania może liczyć.Omawiasz te raporty, rozwiewasz wątpliwości i starasz się przekonać klienta do współpracy.Negocjujesz warunki, finalizujesz umowę – wiesz, jak poprowadzić rozmowę, by obie strony wyszły na plus.Po podpisaniu umowy przekazujesz Klienta do naszego zespołu posprzedażowego (oni zajmą się całą częścią prawną dalej), a ty możesz skupić się na następnym leadzie.Czego od Ciebie oczekujemy (ale naprawdę, nie szukamy kosmity):Masz doświadczenie w sprzedaży – wiesz, jak rozmawiać z klientem, jak przekonać go do swoich racji i jak zbudować dobry klimat współpracy.Lubisz się uczyć i szybko przyswajasz nowe informacje – branża prawna nie jest Ci obca? Super, ale jeśli nie, to nauczymy Cię wszystkiego od podstaw.Dobre tempo pracy Ci nie straszne – kancelaria szybko się rozwija, dzieje się dużo, trzeba nadążać.Potrafisz przekonać Klienta, by zweryfikował swoje warunki kredytowe (na tym głównie się skupiamy) i widzisz, jakie korzyści może z tego mieć.Jesteś otwarty, łatwo nawiązujesz kontakt – bo każda sprawa może być tą wygraną i chcemy, żebyś potrafił to przekazać klientowi.Masz asertywność, determinację i potrafisz żonglować argumentami sprzedażowymi.Jesteś w stanie pracować w biurze w Krakowie i czasami wyjechać na spotkania z klientem (albo go przyjąć w naszej Kancelarii).Jeśli lubisz sprzedaż, rozmowy z klientami i nie boisz się wyzwań w środowisku, które się szybko zmienia, to miejsce dla Ciebie. Dajemy Ci mocne wsparcie od początku do końca, żebyś mógł się skupić na tym, co najważniejsze – na rozmowach z klientami i budowaniu relacji, a resztę naszej pracy prawnej i organizacyjnej zostawiasz nam. Jeśli brzmi to jak coś, co chciałbyś robić, zapraszamy do kontaktu i dalszej rozmowy!
Drial Wynajem Sp. z.o.o. z siedzibą w Rawie Mazowieckiej jest szybko rozwijającą się firmą, wynajmującą sprzęt budowlany.Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko: doradca techniczno-handlowy:maszyny budowlaneDo Twoich obowiązków będzie należało:pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych w podległym rejonie działania poprzez wizyty na budowach i w siedzibach klientówanaliza rynku i rozwój sieci klientów na wyznaczonym terenierozwijanie długotrwałych relacji biznesowych z pozyskanymi klientamidbanie o pozytywny wizerunek firmykoordynowanie procesu wynajmurealizacja celów sprzedażowychbieżące raportowanie do bezpośrednich przełożonychWymagania:wykształcenie min. średnieumiejętność pracy w zespoleumiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych relacjidyspozycyjność i gotowość do pracy w tereniesilna motywacja do pracy, dynamizm w działaniu oraz zdolności negocjacyjneotwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnychdobra organizacja czasu pracy oraz systematycznośćprawo jazdy kat. Bdoświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego będzie dodatkowym atutemOferujemy:zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej pracę w doświadczonym, dynamicznym zespolesamochód służbowy oraz inne niezbędne narzędzia do pracywynagrodzenie podstawowe + system premiowyprzyjazną atmosferę w pracypakiet medycznyszkolenia specjalistyczneOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji .Zastrzegamy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Autoryzowany Dealer Toyoty w Krakowie al. Pokoju 57, wiodący lider sprzedaży samochodów TOYOTA na rynku małopolskim, w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukuje pracowników na stanowisko: Doradca Klienta, Serwis Mechaniczny Samochodowy JEŻELI SZUKASZ PRACY UMOŻLIWIAJĄCEJ KONTAKT BEZPOŚREDNIO Z LUDŹMI, LUBISZ WYZWANIA I PRACĘ W DYNAMICZNIE ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU - WYŚLIJ DO NAS SWÓJ ŻYCIORYS Miejsce pracy: Kraków Wymagania: • wykształcenie minimum średnie • dyspozycyjność i kreatywność • umiejętność organizowania pracy własnej i innych • znajomość technik sprzedaży oraz serwisu • język angielski w stopniu podstawowym • wysoka motywacja do pracy • prawo jazdy kat. B Oferujemy: • umowę o pracę• możliwość rozwoju zawodowego • program szkoleń specjalistycznych• stałą pracę w dynamicznym zespole • programy pracownicze
Pozytywna prowokacja i joie de vivre rodem ze Szwajcarii: w momencie powstania w 1983 r., Swatch zatrząsnął branżą zegarmistrzowską. Swatch jest jednym z wiodących producentów zegarków i należy do najbardziej pożądanych marek na świecie, co zawdzięcza niezwykłym projektom i podążaniu z duchem czasu – jest przy tym zawsze wierny sobie. Firma nie przestaje zaskakiwać, zarówno regularnie wypuszczanymi nowymi modelami, jak i kolekcjami specjalnymi. Rewolucyjny sposób, w jaki Swatch myśli i działa, był widoczny od początku: marka szybko zaangażowała się w sporty akcji, takie jak BMX, longboarding czy surfing. Natomiast Swatch Art Peace Hotel w Szanghaju świadczy o zamiłowaniu marki do sztuki, tworząc miejsce spotkań artystów z całego świata. Do salonu Swatch w Krakowie (ul. Floriańska) poszukujemy osoby na stanowisko Sprzedawcy.Co będzie należało do Twoich obowiązków?Profesjonalna obsługa klientówDbanie o prawidłową ekspozycję produktówAktywny udział w życiu i rozwoju sklepuCzego od Ciebie oczekujemy?Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientaPozytywnej energii i zaangażowaniaZnajomości j. angielskiego w stopniu min. komunikatywnym (w celu obsługi klientów anglojęzycznych)Co oferujemy?Umowę o pracę na pełen etat, system premiowyPakiet benefitów pracowniczych, który może obejmować: ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, kartę sportową, system kafeteryjnySzkolenia i możliwość rozwoju Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Drial Wynajem Sp. z.o.o. z siedzibą w Rawie Mazowieckiej jest szybko rozwijającą się firmą, wynajmującą sprzęt budowlany.Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko: doradca techniczno-handlowy: podestyDo Twoich obowiązków będzie należało:pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych w podległym rejonie działania poprzez wizyty na budowach i w siedzibach klientówanaliza rynku i rozwój sieci klientów na wyznaczonym terenierozwijanie długotrwałych relacji biznesowych z pozyskanymi klientamidbanie o pozytywny wizerunek firmykoordynowanie procesu wynajmurealizacja celów sprzedażowychbieżące raportowanie do bezpośrednich przełożonychWymagania:wykształcenie min. średnieumiejętność pracy w zespoleumiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych relacjidyspozycyjność i gotowość do pracy w tereniesilna motywacja do pracy, dynamizm w działaniu oraz zdolności negocjacyjneotwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnychdobra organizacja czasu pracy oraz systematycznośćprawo jazdy kat. Bdoświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego będzie dodatkowym atutemOferujemy:zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej pracę w doświadczonym, dynamicznym zespolesamochód służbowy oraz inne niezbędne narzędzia do pracywynagrodzenie podstawowe + system premiowyprzyjazną atmosferę w pracypakiet medycznyszkolenia specjalistyczneOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji .Zastrzegamy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.