Sortowanie:
Znaleziony: 371 ogłoszenie w kategorii Handel w Małopolskie
Specjalista ds. handlowych
Specjalista ds. handlowych
nowe Michałowice dzisiaj

Opis oferty pracyDla naszego klienta - Producenta armatury przemysłowej poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. handlowych Zakres zadań: - Bieżąca obsługa klienta krajowego, - Realizacja zamówień, - Współpraca z Przedstawicielem Regionalnym - Przygotowywanie ofert, - Współpraca z dostawcami. Wymagania: - Język angielski (komunikatywny w mowie i piśmie), - Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, - Doświadczenie w pracy z klientem, - Znajomość pakietu MS office, - Dokładność, rzetelność i systematyczność, dynamika w działaniu - Zaangażowanie, samodzielność i konsekwencja, - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - Doskonała organizacja pracy i zdolność ustalania priorytetów. Oferujemy: -Umowa o pracę na pełen etat, - Kameralny dynamiczny zespół, przyjazne środowisko pracy, - Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowej firmie, - Wsparcie doświadczonych współpracowników, - Pakiet benefitów.

Oferta pracy sklep internetowy drony
Oferta pracy sklep internetowy drony
nowe Kraków dzisiaj

Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:30. Poszukujemy dobrze zorganizowanej osoby, która pomoże nam w realizowaniu zamówień internetowych. W zakres obowiązków wchodzi kompletowanie zamówień naszego sklepu internetowego oraz kontakt z klientem. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompletowanie, pakowanie i wysyłanie zamówień. Kontakt z klientem telefoniczny i bezpośredni w sklepie Udzielanie odpowiedzi na zapytania oraz doradztwo. Kontakt z klientem drogą elektroniczną (email/komunikatory/profile społecznościowe). Prowadzenie dokumentacji (przygotowanie dokumentów dla księgowej) Dbanie o porządek Wymagania: Chęci do pracy! Dobra organizacja pracy Biegła obsługa komputera Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków Gotowość do pracy fizycznej Doświadczenie w obsłudze klienta WYBRANEJ OSOBIE ZAOFERUJEMY: Stawka godzinowa 28 zł/h brutto. Premia miesięczna Pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku .. Po dwumiesięcznym okresie próbnym oferujemy umowę o pracę. Praca w miłej atmosferze, możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia. Proszę o przesłanie CV przez portal olx

Magazynier - obsługa paczek e-commerce
Magazynier - obsługa paczek e-commerce
nowe Myślenice dzisiaj

Do naszej załogi logistycznej szukamy sprawnych manualnie rąk, spostrzegawczego oka i pracowitej duszy. Osoby, która odnajdzie się przy realizacji zamówień w branży e-commerce.Proponujemy Ci: pracę w pełnym wymiarze godzin w nowym magazynie mieszczącym się w Myślenicach.Twoje główne zadanie to kompletowanie, przygotowywanie i pakowanie zamówień do dalszej wysyłki.Mile widziani studenci/uczniowie.Czego oczekujemy?- motywacji do pracy- sprawności manualnej- uczciwości, punktualności i odpowiedzialności- dokładności- dobrej organizacji pracy własnej- dbałości o porządek w miejscu pracyCo od nas dostaniesz?- dobre wynagrodzenie i zawsze na czas- pracę w młodym zespole w miłej atmosferze- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę- pracę w systemie dwuzmianowym (zmiana I - 6-14, zmiana II - 14-22)Mile widziani studenci.Aplikację na stanowisko prześlij za pomocą formularza na stronie internetowej.Widzimy się na rozmowie!Prosimy o przesłanie CV wraz z informacją o wysokości oczekiwanego wynagrodzenie brutto oraz o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Netfox Distribution sp.j. A. Lisowski danych osobowych w celu procesu rekrutacji (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Asystent sprzedaży wielokanałowej umowa o pracę zróżnicowane zadania
Asystent sprzedaży wielokanałowej umowa o pracę zróżnicowane zadania
nowe Trzebinia dzisiaj

Stanowisko: Asystent sprzedaży wielokanałowejJeśli poszukujesz pracy, w której będziesz miał okazję wykonywać zróżnicowane, ciekawe zadania, pracy w której chciałbyś aby Twoje pomysły miały szansę na realizację, pracy w której będziesz wspólnie z nami uczył się i testował nowe rozwiązania to możliwe, że wzajemnie się poszukujemy! Co Cię czeka w pracyW naszym zespole będziesz miał okazję do:Tworzenie ofert - Nauczysz się, jak skutecznie kreować atrakcyjne oferty naszych produktów, wykorzystując narzędzia takie jak PrestaShop, Allegro, OLX i inne platformy handlowe.Produkcji materiałów wideo - Zdobędziesz umiejętności tworzenia filmów i materiałów video, które będą wspierać promocję naszych produktów.Zarządzania procesem wysyłki produktów dbając o najwyższą satysfakcję klientów.Obsługi klientów - Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klientów w naszym sklepie stacjonarnym, od realizacji umów ratalnych po sprzedaż produktów i wystawianie faktur.Twoje cele:W ciągu pierwszych 3 miesięcy: Poznasz nasze produkty i procedury, opanujesz tworzenie ofert i podstawy obsługi klienta, stawiając pierwsze kroki w budowaniu relacji z klientami.Po 6 miesiącach: Będziesz już aktywnie zarządzać cyklem sprzedaży dla wybranych kategorii produktów.Po 12 miesiącach: Staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie, a Twoje inicjatywy będą miały realny wpływ na zadowolenie klientów i efektywność procesów.Czym się wyróżniasz?Jeśli czujesz się pewnie w świecie cyfrowym i chcesz rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe w branży technicznej, to miejsce jest dla Ciebie! Umiejętności, które doceniamy:Biegłość w obsłudze komputera: Nie musisz być ekspertem, ale swobodna praca z komputerem to podstawa.Planowanie i organizacja: Lubisz mieć porządek w swoich zadaniach i efektywnie zarządzać swoim czasem.Inicjatywa w nauce: Chcesz rozwijać swoje umiejętności i jesteś otwarty/a na nowe doświadczenia.Motywacja i praca zespołowa: Masz w sobie pasję do tego, co robisz, i chętnie dzielisz się nią z innymi.Oferujemy:Umowę o pracę z wynagrodzeniem 3900 PLN „na rękę” na start.Elastyczne podejście do godzin pracy - rozumiemy, że życie osobiste jest ważne, dlatego oferujemy możliwość dostosowania godzin pracy w przypadku ważnych spraw rodzinnych.Szerokie możliwości nauki i rozwoju, w tym szkolenia z obsługi nowoczesnych narzędzi e-commerce i technik sprzedaży.O nas:Nasza firma zajmujemy się sprzedażą i serwisem sprzętu ogrodniczego i budowlanego. Przywiązujemy wielką wagę do słuchania naszych klientów i dostarczania im rozwiązań, które naprawdę spełniają ich potrzeby. To, co nas wyróżnia, to zaangażowany zespół, który pasjonuje się nie tylko sprzętem ogrodniczym, ale również rozwojem profesjonalnym w przyjaznej i wspierającej atmosferze. Dołączając do nas, zyskujesz nie tylko miejsce pracy, ale przestrzeń do nauki, eksperymentowania i rozwijania swoich pasji.Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania swoich CV koniecznie z klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Serwisy Ogrodowe w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko” za pośrednictwem OLX lub na rekrutacja.multimaszyny(małpa)gmail.com

Dorywcza praca biurowa Sklep Internetowy Rabka-Zdrój
Dorywcza praca biurowa Sklep Internetowy Rabka-Zdrój
nowe Rabka-Zdrój wczoraj

Poszukujemy kreatywnej i samodzielnej osoby do pomocy przy obsłudze sklepu internetowego ze zdrową żywnością Brat.plPraca będzie miała charakter stacjonarny w siedzibie firmy w Rabce-Zdrój.Praca przewidziana na niepełny etat w wymiarze ok. 16-32 godzin tygodniowo. W sam raz dla osób poszukujących elastycznej formy zatrudnienia. Ilość pracy będzie zależeć od zapotrzebowania w danej chwili.Zaznaczamy, że dla chętnych istnieje możliwość rozszerzenia wymiaru godzin o pracę magazynową (pakowanie paczek).Pracę będzie można zacząć od zaraz.Zakres obowiązków:Tworzenie atrakcyjnych i poprawnych opisów do produktów z oferty firmy (zdrowa żywność, kasze, mąki, bakalie, miody, suplementy);Wystawianie gotowych ofert na Marketplace’y (Allegro, Erli itp.) zgodnie z przyjętymi wytycznymi;Zapewnienie wsparcia obiegu informacji oraz dokumentacji pomiędzy działami;Współdziałanie w zespole w celu osiągania wysokiej jakości pracy biura.Wymagania:Doskonała umiejętność redagowania i tworzenia treści;Szybkość wyszukiwania informacji oraz znajomość podstawowych narzędzi internetowych;Status studenta będzie dodatkowym atutem;Znajomość specyfiki działania popularnych marketplace typu Allegro, Empik itp. będzie dodatkowym atutem;Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:Odpowiednie przeszkolenie oraz wsparcie zespołu na każdym etapie;Zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;Elastyczny grafik pracy;Wynagrodzenie zawsze na czas;Cenne doświadczenia i możliwości rozwoju;W przypadku sprawdzenia się – atrakcyjne wynagrodzenie.Jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań i tak zapraszamy do przedstawienia swojej kandydatury.CV prosimy przesyłać w formie odpowiedzi na ogłoszenie korzystając z olx.pl lub pod adres e-mail: praca(AT)brat.plW tytule maila prosimy wpisać: Dorywcza praca biurowaTel. 66*******41CV musi zawierać klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie bieżącej i przyszłej rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Na stanowisko asystent administracyjny prowadzonej przez firmę Brat.pl sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Rabce-Zdrój, ul. Kilińskiego 66A

Zatrudnimy na stanowisku Obsługa Sklepu Internetowego
Zatrudnimy na stanowisku Obsługa Sklepu Internetowego
Kraków wczoraj

Poszukujemy sprytnej ,dobrze zorganizowanej,lubiacej obsługe klienta osoby do obsługi sklepu internetowego.Mile widziana znajomosc obsługi systemu Magento oraz znajomosc branży modowej.Zakres obowiazków:-Obsługa sklepu internetowego-Przygotowywanie zamówien-Pakowanie paczek-Obsługa zwrotów-Mailowa i telefoniczna obsługa klientaWymagania:-Bardzo dobra znajomosc jezyka Polskiego w mowie i pismie-Skrupulatnosć-Umjętnosc organyzacji pracy oraz podejmowania decyzji kluczowych dla zamówień-Terminowosc wykonywania powierzonych zadań-PunktualnoscOferujemy:-Praca w przyjaznej atmosferze-Mozliwosc rozwojuZapraszamy do kontaktu

Informatyk - edycja stron Wordpress, Shopify, Prestashop, Baselinker
Informatyk - edycja stron Wordpress, Shopify, Prestashop, Baselinker
Kraków wczoraj

Jesteśmy firmą zajmującą się usługami motoryzacyjnymi oraz handlem internetowym z siedzibą w Krakowie - Ciepłownicza 54Seo, edycja stron Wordpress, PrestashopNasze podstawowe oczekiwania:edycja szablonowych witryn wordpresswprowadzanie zmian na firmowej witrynie www prestashop, shopifydostosowywanie SEOwprowadzanie zmian baselinkeredycja szablonowych witryn wordpress (Oxygen),znajomość html,css. bootstrappraca stacjonarnaOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.Co oferujemy:przyjazną atmosferę w pracystałe wynagrodzenie z możliwością rozwojuwsparcie kolegów przy zleconych zadaniachOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

Obsługa sklepu internetowego, pakowanie, kompletacja zamówień
Obsługa sklepu internetowego, pakowanie, kompletacja zamówień
Kraków 2 dnia plecy

Dzień dobry,Od wielu lat jesteśmy bezpośrednim  importerem i dystrybutorem artykułów, które dostarczane są na rynek sieci dyskontów, super marketów, hipermarketów. Obecnie szukamy osoby do pomocy przy obłsudze sklepu internetowego oraz do pomocy w pracach magazynowych i przy dostawach towarów.Zakres obowiązkówkompletowanie towarów według zamówieńpakowanie i przygotowanie wysyłekzbieranie towaru z półek wg określonej specyfikacjiprzyjmowanie dostawprzetwarzanie zamówień w wewnętrznych systemachdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemNasze wymaganiapodstawowa umiejętność pracy w arkuszu kalkulacyjnymskrupulatność i dokładnośćzaangażowania w wykonywanie powierzonych zadańkomunikatywnośćczynne prawo jazdy kat. BOferujemy:Stabilne zatrudnienie.Umowę o pracę lub umowę zlecenie.Terminowo wypłacane wynagrodzenie.Praca na terenie Krakowa (Wola Duchacka)Proszę o przesłanie CV.Kontakt telefoniczny w godzinach 08:00-16:00.

Specjalista ds. obsługi klienta (części samochodowe)
Specjalista ds. obsługi klienta (części samochodowe)
Kraków 2 dnia plecy

DELER.PL to innowacyjny projekt stworzony przez pasjonatów motoryzacji i doświadczonych specjalistów z segmentu e-commerce. Główną ideą portalu jest dostarczenie naszym klientom – pasjonatom, najwyższej jakości produktów dopasowanych do ich samochodów oraz indywidualnych preferencji. Wraz z dynamicznym rozwojem poszukujemy obecnie:Specjalistę ds. obsługi klienta (ul. Bociana)Połącz pasję do motoryzacji z pracą zawodową!Opis stanowiska:obsługa klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych do pojazdów osobowychprocesowanie zamówieńwsparcie posprzedażne klienta.Kandydatom oferujemy:konkurencyjne wynagrodzeniepracę w zespole doświadczonych i zmotywowanych ludzielastyczne godziny pracyprofesjonalne narzędzia pracystabilne zatrudnieniewyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji oraz poszerzenie wiedzy.Od kandydatów oczekujemy:podstawowej znajomość budowy pojazdów mechanicznychkomunikatywnościzainteresowania tematyką motoryzacyjnąpodstawowej znajomości obsługi komputeraumiejętności pracy z klientem.Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną

E-commerce Manager
E-commerce Manager
Nowy Targ 3 kilka dni temu

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, dla której kluczowe jest ciągłe doskonalenie naszej obecności na platformie Allegro. Poszukujemy doświadczonego E-commerce Managera, który specjalizuje się w pracy z Allegro i jest w stanie przyczynić się do wzrostu naszej sprzedaży. Kandydat powinien posiadać minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu sprzedażą internetową z wykorzystaniem platformy Allegro. Szukamy samodzielnego lidera z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym. Zakładamy, że zrekrutowany specjalista zajmie się pracą bezpośrednio po zatrudnieniu, a efekty będą widoczne już w pierwszych tygodniach pracy. Twój zakres obowiązków:·        Zarządzanie i rozwój obszaru e-commerce na platformie Allegro (z uwzględnieniem aspektu biznesowego, marketingowego, technicznego).·        Tworzenie, wdrażanie i rozwijanie strategii sprzedażowych.·        Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych poszczególnych grup produktów.·        Biegła znajomość Allegro Analytics i umiejętność wyciągania wniosków – analiza danych sprzedażowych optymalizacja strategii sprzedaży na podstawie zgromadzonych danych.·        Poprawne tworzenie tytułów ofert – tworzenie przyciągających uwagę i zoptymalizowanych tytułów, które zwiększają widoczność ofert i wspierają konwersję.·        Zarządzanie katalogiem produktów na platformie Allegro. Znajomość zasad produktyzacji i sposobów zarządzania nią.·        Znajomość narzędzi do analizy konkurencji i trendów rynkowych. Nasze wymagania:·        Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu sprzedażą internetową z wykorzystaniem platformy Allegro.·        Elastyczność i zdolność adaptacji do szybko zmieniających się warunków rynkowych.·        Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.·        Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.·        Umiejętność pracy zespołowej i zarządzania zespołem.·        Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.·        Doświadczenie w obsłudze klienta i zarządzaniu relacjami. Mile widziane:Znajomość platformy Baselinker będzie dodatkowym atutem, podobnie jak znajomość AI używanego do tworzenia opisów, treści i produktyzacji. Znajomość innych platform sprzedażowych (np. Amazon) również będzie dodatkowo punktowana w procesie rekrutacji. Oferujemy:·        Dynamiczny i unikatowy rozwój zawodowy, w oparciu o naszą dotychczasową ekspansję i potencjał.·        Stabilne zatrudnienie w oparciu o jak najwygodniejszy model dla obydwóch stron.·        Nieformalną kulturę organizacyjną – nie jesteśmy i nie będziemy korporacją.·        Inspirującą atmosferę pracy, którą tworzy m.in. kreatywny i młody zespół zarządzający.·        Elastyczny czas pracy, w tym możliwość pracy częściowo zdalnej (hybrydowej).

Specjalista ds. e-commerce
Specjalista ds. e-commerce
Nowy Targ 3 kilka dni temu

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, dla której kluczowe jest ciągłe doskonalenie naszej obecności na platformie Allegro. Poszukujemy Specjalisty ds. E-commerce, który ukierunkowany jest na pracę z wykorzystaniem platform sprzedażowych i jest w stanie przyczynić się do wzrostu naszej sprzedaży. Kandydat powinien posiadać doświadczenie zawodowe sprzedaży internetowej z wykorzystaniem platformy Allegro. Szukamy specjalisty, który wniesie do Firmy zdolności analityczne oraz kompetencje sprzedażowe. Zakładamy, odpowiednio przeszkolony przez nas Specjalista odznaczy się wymaganą samodzielnością na dalszym etapie. Twój zakres obowiązków:·        Rozwój obszaru e-commerce na platformie Allegro·        Wsparcie (m.in. analityczne) przy tworzeniu, wdrażaniu i rozwijaniu strategii sprzedażowych.·        Analiza realizacji planów sprzedażowych poszczególnych grup produktów.·        Znajomość Allegro Analytics i umiejętność wyciągania wniosków – analiza danych sprzedażowych optymalizacja strategii sprzedaży na podstawie zgromadzonych danych.·        Poprawne tworzenie tytułów ofert – tworzenie przyciągających uwagę i zoptymalizowanych tytułów, które zwiększają widoczność ofert i wspierają konwersję.·        Współpraca przy zarządzaniu katalogiem produktów na platformie Allegro. Znajomość zasad produktyzacji i sposobów zarządzania nią.·        Znajomość narzędzi do analizy konkurencji i trendów rynkowych. Nasze wymagania:·        Doświadczenie zawodowe w sprzedaży internetowej z wykorzystaniem platformy Allegro.·        Elastyczność i zdolność adaptacji do szybko zmieniających się warunków rynkowych.·        Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.·        Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.·        Umiejętność pracy zespołowej i zarządzania zespołem.·        Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów. Mile widziane:Znajomość platformy Baselinker będzie dodatkowym atutem, podobnie jak znajomość AI używanego do tworzenia opisów, treści i produktyzacji. Znajomość innych platform sprzedażowych (np. Amazon) również będzie dodatkowo punktowana w procesie rekrutacji. Oferujemy:·        Dynamiczny i unikatowy rozwój zawodowy, w oparciu o naszą dotychczasową ekspansję i potencjał.·        Stabilne zatrudnienie w oparciu o jak najwygodniejszy model dla obydwóch stron.·        Nieformalną kulturę organizacyjną – nie jesteśmy i nie będziemy korporacją.·        Inspirującą atmosferę pracy, którą tworzy m.in. kreatywny i młody zespół zarządzający.·        Elastyczny czas pracy, w tym możliwość pracy częściowo zdalnej (hybrydowej).

Praca Sprzedawca/Serwisant
Praca Sprzedawca/Serwisant
Dobczyce 4 kilka dni temu

Poszukuje Osoby na stanowisko Kasjer/Sprzedawca znanej marki Stihl. Mile widziane doświadczenie. Okolice Wieliczki Szczegóły odnośnie zatrudnienia do ustalenia indywidualnie.

Specjalista/ Specjalistka ds. postprodukcji w marce Mohito
Specjalista/ Specjalistka ds. postprodukcji w marce Mohito
Kraków 6 dni plecy

Jesteśmy polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządzamy 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Przez 30 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach.Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 22 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas! TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:Bieżąca postprodukcja materiału zdjęciowego e-commerce oraz wizerunkowych sesji zdjęciowychBieżąca postprodukcja produktowych zdjęć oraz przygotowanie materiału do press roomuWspółpraca z zespołem fotografów i producentów w zakresie retuszuEwidencjonowanie fotografii w systemie zgodnie z wyznaczonym standardemAktualizowanie produktów na stronie sklepu e-commerceAnaliza konkurencji pod kątem postprodukcji zdjęć produktowych i wizerunkowychRozwijanie nowych technik retuszu podnoszących jakość i wydajność pracyWspółpraca z pozostałymi działami spółki LPP (Dział Komunikacji Wizualnej, Dział Przygotowania Produktu i inne wymagające wsparcia w zakresie komunikacji wizerunku) SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:Posiada doświadczenie w retuszowaniu zdjęć (głównie retusz odzieży, retusz skóry) poparte portfolioBardzo dobrze zna programy pakietu Adobe, w szczególności PhotoshopDba o szczegóły, a jej praca wyróżnia się wysoką jakościąJest kreatywna i ma wysoko rozwinięte poczucie estetykiInteresuje się fotografią mody i fotografią produktowąDoskonale organizuje własną pracęCechuje ją dokładność, sumienność i terminowośćPotrafi pracować pod presją czasuPotrafi odnaleźć się w dynamicznym i kreatywnym środowiskuJest samodzielna i zaangażowana w realizację powierzonych zadańJest nastawiona na szukanie rozwiązańPotrafi przeorganizować swoje priorytety w ciągu dniaZna język angielski w stopniu dobrymW formularzu aplikacyjnym prosimy załączyć portfolio lub link do portfolio. OFERUJEMY:Pracę w największej polskiej firmie modowej o międzynarodowym zasięguUmowę o pracę bez okresu próbnego25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) - dla Ciebie i Twoich bliskichOpiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachProgram wsparcia pracowników heLPP - bezpłatne i anonimowe porady w 3 obszarach: psychologicznym, finansowym i prawnymDofinansowanie do studiów podyplomowych oraz kursu języka angielskiegoCodzienna praca na nowoczesnym sprzęcie oraz rozwiązaniach pakietu MicrosoftDostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów i szkoleńNieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę w wyrażaniu siebieDarmowy parking samochodowy oraz rowerowy

Zatrudnię do pracy w biurze w firmie wysyłkowej
Zatrudnię do pracy w biurze w firmie wysyłkowej
Brzesko 6 dni plecy

Prężnie działająca firma z branży sprzedaży internetowej zatrudni do pracy biurowej: przy obsłudze zamówień i obsłudze klienta. Praca w doświadczonym i zgranym zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego i sprawne posługiwanie się komputerem. Praca na pełen etat, w siedzibie firmy w Brzesku.CV proszę przesyłać jako załącznik do odpowiedzi na to ogłoszenie.

Specjalista do obsługi sklepu internetowego - benefity
Specjalista do obsługi sklepu internetowego - benefity
Kraków 6 dni plecy

Multi Gastro jest liderem wśród dystrybutorów wyposażenia dla gastronomii w Polsce. Wyposażamy profesjonalne kuchnie gastronomiczne, restauracje, kawiarnie, piekarnie, cukiernie i wiele innych punktów związanych z gastronomią – od sprzedaży internetowej po rozbudowane projekty technologiczne. Współpracujemy z setkami producentów i dystrybutorów z Europy i nie tylko. Posiadamy największy w Małopolsce salon z showroomem. Jesteśmy na rynku od 13 lat i cały czas, nieustannie przemy naprzód. Naszą siłą jest partnerskie i doradcze podejście do klientów. Stawiamy na stały rozwój i doskonalenie umiejętności.Zwiększamy teraz nasze siły przerobowe i poszukujemy do pracy pełnych zapału specjalistów, którzy razem z nami będą budować nasz zespół i firmę!Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. obsługi sklepu internetowegoSzukamy osoby sumiennej z doświadczeniem w obsłudze zamówień sklepu internetowego Twój zakres obowiązkówObsługa zamówień: twoją rolą będzie kompleksowa obsługa zamówień składanych przez klientów w naszym sklepie internetowym, Allegro oraz portalu OLX, nadawanie przesyłek kurierskichObsługa klienta: kontakt telefoniczny oraz e-mailowy w sprawie realizacji zamówień, płatności, doradztwa produktowego Obsługa posprzedażowa: zwroty, reklamacje, opinie Profesjonalne doradztwo produktów z branży gastronomicznej Obsługa platformy Shoper: wprowadzanie nowych produktów, aktualizacja zdjęć, opisów, cen, etc. w platformie Shoper Udział w tworzeniu i doskonaleniu sklepu internetowego Pomoc przy bieżących dodatkowych zadaniach wynikających z rozwoju sklepu internetowegoNasze oczekiwania:Doświadczenie: masz minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze sklepu internetowegoZnajomość narzędzi: obsługa programu Comarch Optima oraz Shoper, pakietu MS OfficeTerminowość i skrupulatność: sumiennie i w terminie wykonujesz swoje obowiązkiSamodzielność: masz bardzo dobrą organizację pracyKomunikatywność i wysoka kultura pracyUmiejętność nawiązywania relacji z klientem i zapewnienie wysokiego poziomu obsługiZnajomość j. angielskiego na poziomie min. B2Oferujemypełne wsparcie merytoryczne oraz szkoleniapracę stałą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30 w komfortowym biurze w Krakowie,niezbędne narzędzia potrzebne do pracy,prywatną opiekę zdrowotną oraz kartę MultiSport,przyjazną atmosferę w wyjątkowo zgranym zespole,Aromatyczną kawę z najlepszego ekspresu każdego dnia

Specjalista ds. Amazon, Specjalista sprzedaży internetowej, E-commerce
Specjalista ds. Amazon, Specjalista sprzedaży internetowej, E-commerce
Kraków 6 dni plecy

FUTURO FASHION LTD., poszukuje specjalisty ds eCommerce (głównie Amazon).Praca w biurze w Krakowie lub zdalana.Zakres obowiązków:-obsługa sprzedaży Amazon (UK, EU, USA)-wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży/optymalizacja istniejących-monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych-prowadzenie kampanii marketingowych i działań promocyjnych-analizowanie i tworzenie podstawowych raportNasze wymagania:-doświadczenia na podobnym stanowisku lub praktycznej znajomości wyżej wymienionych marketplecow-znajomość Amazon FBM, FBA -znajomości pakietu Microsoft Office-umiejętność tworzenia kampanii reklamowych i ich optymalizacji-komunikatywna znajomość języka angielskiegoOferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od doświadczenia i wiedzy)- umowę o pracę lub umowę zlecenie lub B2B- mozliwosc pracy w biurze (Krakow) lub zdalnie- przyjazną atmosferę pracy w młodym, zgranym zespole-możliwość rozwoju na wielu płaszczyznach w obszarze ecommerce*Dużym atutem będzie znajomość:-Ebay, Kaufland, Walmart oraz Prestashop-Niemieckiego, Francuskiego, Włoskiego-programów typu Helium10,Perpetua-podstawowej obróbki zdjęć w Canva, PhotoshopZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza. Z wybranymi osobami będziemy kontaktować się telefonicznie. 

Specjalista ds. marketingu / Grafik
Specjalista ds. marketingu / Grafik
Kraków 6 dni plecy

Multi Gastro jest liderem wśród dystrybutorów wyposażenia dla gastronomii w Polsce. Wyposażamy profesjonalne kuchnie gastronomiczne, restauracje, kawiarnie, piekarnie, cukiernie i wiele innych punktów związanych z gastronomią – od sprzedaży internetowej po rozbudowane projekty technologiczne. Współpracujemy z setkami producentów i dystrybutorów z Europy i nie tylko. Posiadamy największy w Małopolsce salon z showroomem. Jesteśmy na rynku od 13 lat i cały czas, nieustannie przemy naprzód. Naszą siłą jest partnerskie i doradcze podejście do klientów. Stawiamy na stały rozwój i doskonalenie umiejętności.Zwiększamy teraz nasze siły przerobowe i poszukujemy do pracy pełnych zapału specjalistów, którzy razem z nami będą budować nasz zespół i firmę!Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. marketingu / grafikSzukamy osoby kreatywnej z doświadczeniem w przygotowywaniu reklam, kampanii reklamowych oraz grafik TWOJE ZADANIA:Współtworzenie i realizacja strategii obecności marki w mediach społecznościowych, w tym planowanie, tworzenie, publikowanie i monitorowanie treściTworzenie contentu na social media i stronę internetową - realizacja grafik, fotografii i video (w tym rolki, relacje) oraz materiałów reklamowych jak banery www, ulotki, broszury informacyjneProwadzenie profili społecznościowych, przygotowywanie contentu, regularne publikowanie, moderacja, reagowanie na opinie oraz odpowiadanie na wiadomości (Facebook, Instagram, Linkedin, Tik Tok)Tworzenie i wysyłka newsletterów (Getresponse)Obserwowanie trendów i monitorowanie aktywności konkurencji pod kątem optymalizacji prowadzonych działań Raportowanie i ocenianie efektywności podejmowanych działańObsługa strony internetowej: umieszczanie banerów, kluczowych informacji na stronach internetowych, gazetek promocyjnychNasze oczekiwania:Masz doświadczenie w pracy w marketingu, reklamie lub e-commerce oraz social mediachKreatywność i estetykaZnajomość Social Media – Facebook, Instagram, Linkedin, Tik Tok, obszarów takich jak marketing automation, kampanie SEM, pozycjonowanie SEO, content marketingBez najmniejszych problemów posługujesz się programami graficznymi i do montażu video (Photoshop, Ilustrator, Premiere) – warunek koniecznySprawnie poruszasz się w świecie trendów i zasadach obowiązujących w social mediachPotrafisz redagować treści, pisać artykuły w różnej formie oraz przeprowadzać relacje z imprez i wydarzeń. Masz doświadczenie optymalizacji tekstówZnajomość j. angielskiego na poziomie minimum B2 Oferujemy:Pracę stałą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30 w komfortowym biurze w KrakowiePrzyjazną atmosferę w bardzo zgranym zespoleDofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multi SportCiekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieUdział w różnorodnych projektachNarzędzia niezbędne do pracyAromatyczną kawę z najlepszego ekspresu każdego dnia

Zatrudnię do pracy w sklepie z alkoholami w słomnikach
Zatrudnię do pracy w sklepie z alkoholami w słomnikach
Słomniki 7 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię do pracy w sklepie z alkoholami w Słomnikach, na umowę o pracę lub zlecenie. Panią z doświadczeniem, oferuję elastyczne godziny pracy , umowę i dobre wynagrodzenie. Do obowiązków będzie należało: przyjmowanie I układanie towaru według wytycznych, dbanie wygląd sklepu oraz obsługę klienta.

Firma DronaVista przyjmie na staż stanowisko fakturzystka
Firma DronaVista przyjmie na staż stanowisko fakturzystka
Nowy Sącz 7 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Dronavista.pl poszukuje osoby na staż zarejestrowanej w Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego (Nawojowska 118) na stanowisko - fakturzystka/pracownik biurowy. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30. Zajmujemy się sprzedażą dronów oraz sprzętu do filmowania. Mile widziana znajomość programu OPTIMA, osoba/fascynat fotografii oraz filmowania. wymagana znajomość języka angielskiego. Po odbyciu stażu gwarantujemy zatrudnienie. Dronavista.pl ul.Dąbrówki 94 a 33-300 Nowy Sącz CV prosimy wysyłać na maila @

Przedstawiciel Handlowy
Przedstawiciel Handlowy
Chrzanów 10 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Victor jest lokalnym dostawcą usług telekomunikacyjnych na terenie Chrzanowa, Libiąża, Jaworzna, Trzebini. Zatrudnimy osobę na stanowisko Przedstawiciela Handlowego w miejscowości Chrzanów. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - prezentacja i sprzedaż usług dostępu do sieci Internet oraz telewizji cyfrowej - prezentowanie oferty handlowej klientom indywidualnym - realizacja celów w zakresie podpisanych umów w ramach sprzedaży bezpośredniej - budowanie pozytywnych relacji z klientami - wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie - aktywne pozyskiwanie klientów - reprezentowanie firmy i dbanie o jej wizerunek - raportowanie efektów pracy WYMAGANIA: - dyspozycyjność - konsekwencja i wytrwałość w dążeniu do realizacji celów - swoboda w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywność - inicjatywa i przedsiębiorczość - sumienność i dobra organizacja pracy - odporność na stres - odpowiedzialność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - gotowość do pracy w terenie OFERUJEMY: - stabilne warunki zatrudnienia - ciekawą i stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i premię zależną od osiąganych celów - możliwość rozwoju zawodowego - możliwość realizacji własnych pomysłów, wdrażania kreatywnych rozwiązań - dostęp do najnowszych technologii - przyjazną atmosferę w pracy - elastyczny czas pracy Dokumenty aplikacyjne (cv + podanie) prosimy przesłać na adres mailowy. Prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883)." Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Sprzedawca/sprzedawczyni w sklepie komputerowym.
Sprzedawca/sprzedawczyni w sklepie komputerowym.
Chrzanów 10 dni plecy

Opis oferty pracyZadania: · prace administracyjno-biurowe · obsługa klientów sklepu · prace porządkowe Wymagania: · biegła orientacja w środowisku Windows · wykształcenie minimum średnie · zaangażowanie w powierzone zadania · odpowiedzialność oraz samodzielność w myśleniu i działaniu Oferty zawierające CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny przesłać na adres e-mail: praca(at)victor.pl Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, przez firmę Victor, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami.

PRACA w BIESZCZADACH nad jeziorem !
PRACA w BIESZCZADACH nad jeziorem !
Kraków 12 dnia plecy

Opis oferty pracyPRACA w BIESZCZADACH nad jeziorem ! Malarka poszukuje sprzedawczynię (uczennicę lub studentkę ) do swojej galerii w Bieszczadach w Solinie nad Zalewem Solińskim na okres letni – od teraz do końca września. Wymagane ukończone 16 lat. Najchętniej przyjęłabym maturzystkę zaraz po maturach pisemnych, bo praca już czeka na osobę zainteresowaną. Poza wynagrodzeniem zapewniam mieszkanie (wyżywienie we własnym zakresie) - tel. 603 - pokaż numer telefonu - .

Doradca Klienta / sprzedawca w salonie garniturowym
Doradca Klienta / sprzedawca w salonie garniturowym
Kraków 14 dnia plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy Doradcę Klienta w salonie garniturowym z możliwością awansu wewnętrznego . Miejsce pracy Factory Kraków Centrum Handlowe Modlniczka . Twój zakres obowiązków: -sprzedaż produktów zgodnie z standardami firmy -dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania: -wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne -orientacja na osiąganie wyznaczonych celów -umiejętność słuchania Klientów i dobór odzieży odpowiadający ich potrzebom -dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji -doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem Oferujemy: -umowę o pracę / umowę zlecenie -możliwość wypracowania premii -realną szansę na awans -pakiet szkoleń

Agent nieruchomości-Doradca ds. nieruchomości
Agent nieruchomości-Doradca ds. nieruchomości
Kraków 14 dnia plecy

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków - systematycze nawiązywanie kontaktów z nowymi i utrzymywanie relacji z Klientami, dzięki temu każdy dzień jest inny, poznajesz nowe miejsca nowych ludzi, - prowadzenie marketingu nieruchomości zgodnie z indywidualną strategią marketingową, poszerza Twoje horyzonty - przygotowywanie profesjonalnych ofert oraz prowadzenie prezentacji nieruchomości, - udział w profesjonalnych szkoleniach organizowanych przez PRO-PER-TY POLSKA, zapewnia nieustanny rozwój - negocjowanie warunków zawieranych umów z Klientami między innymi dotyczących wynagrodzeń, to umożliwia Ci decydowanie o tym ile zarabiasz - bezwzględne dostarczanie najwyższej jakość pracy dla klientów i systematyczne generowanie bardzo dużych obrotów i zarabianie. Wysoka jakość pracy pozwala na podnoszenie pewności siebie i uznania. - negocjowanie warunków transakcji dla Klientów, - zaangażowanie w proces planowania i rozwoju firmy, możesz mieć wpływ na działania, - współpraca z innymi agentami, oraz z deweloperami, architektami, zarządcami nieruchomości, innymi profesjonalistami rynku nieruchomości - monitorowanie trendów i sytuacji na rynku nieruchomości Nasze wymagania - kreatywność pomaga w wielu obszarach naszej pracy - przedsiębiorczość w branży nieruchomości jest podstawą w myśleniu i działaniu, - zaangażowanie i umiejętność utrzymywania zapału, - sprawne zarządzanie sobą w czasie, - umiejętność skutecznej komunikacji, - samodzielne umiejętność w rozwiązywaniu wyzwań i elastyczność w działaniu, - odpowiedzialność za wykonywane obowiązki i ich efekty, - sprawna obsługa pakietu Office, - znajomość języka angielskiego, jest mile widziana - wysoka kultura osobista i silna samodyscyplina, - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalnych, - znajomość podstawowych zagadnień ekonomicznych, - dobra prezencja i wysoka kultura osobista, - entuzjazm i umiejętność pracy z ludźmi, - posiadająca zdolności handlowe i umiejętność ich praktycznego wykorzystania, - odpowiedzialności, - licencja pośrednika czy odbyte inne kursy i szkolenia będą dodatkowym atutem. To oferujemy - Najwyższe stawki prowizyjne na rynku oparte o Twój wybór, czyli warianty dopasowane i zależne od Twoich predyspozycji, potrzeb i doświadczenia. - Przygotowanie do negocjowania swojego wynagrodzenia o Autorski program dla Agentów nieruchomości – osiągamy najwyższe wygrodzenia na rynku nieruchomości. - Autorski pakiet szkoleń oparty o międzynarodowe przygotowanie szkoleniowców wdrożeniowych. - Międzynarodowe i krajowe wyjazdy w ramach nagród dopasowane do Twoich zainteresowań. - Współpracę z biurem które dostarcza na polski rynek nieruchomości NAJWIĘKSZĄ ilość szkoleń z NAJLEPSZYMI Trenerami dzięki którym poznajesz między ludzi i styl pracy z różnych biur w Polsce. - Eventy integracyjne, - Innowacyjne rozwiązania ONLINE, - Warsztaty i szkolenia oparte o e-learning, - Regularne szkolenia wspierające rozwój Twoich kompetencji merytorycznych i sprzedażowych – zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne dofinansowywane przez biuro. - Możliwość aktywności w najmie i sprzedaży „od zaraz”. - Możliwość obsługi Klientów poszukujących nieruchomości pozyskanych przez naszą firmę - Produkty na wyłączność. - Prosty i przejrzysty CRM, umożliwiający sprawne zarządzanie zadaniami i pracą z klientami (procesem sprzedaży) - Wsparcie ze strony Mentora oraz dedykowanych specjalistów - Ścieżka rozwoju eksperckiego i dodatkowe ścieżki (menedżerska oraz mentorska) - Biuro w atrakcyjnej lokalizacji - Know-how w zakresie pozyskiwania umów na wyłączność – szkolimy z tego zakresu środowisko – wiemy w jaki sposób dobrze pracować. - Progresywny system wynagrodzenia oparty na wysokich stawkach daje możliwości osiągania ponadprzeciętnych dochodów - Dostęp do nieruchomości segmentu rynku pierwotnego - Skuteczny marketing wspierający sprzedaż - Efektywne narzędzia sprzedażowe, - Pracę z profesjonalistami i branżowymi ekspertami, m.in. w zakresie marketingu i kwestii prawnych oraz nowych technologii - Wsparcie mentorsko-coachingowe - Wsparcie administratora biura, który pomoże Ci w prowadzeniu każdej transakcji - Miejsce w zespole, budującym atmosferę wsparcia i zrozumienia - Możliwość stworzenia własnego zespołu - Możliwość współpracy w ramach marki jako freelanser kiedy jesteś samodzielnym doradcą, - Własną podstronę www, - przejrzyste, jasne i realne zasady wypracowywania premii oraz wynagrodzenie uzależnione od wyników, dzięki czemu nie masz ograniczeń - Decydujesz o lokalizacji w której wykonujesz pracę w wybranym rejonie dzięki czemu oszczędzasz czas i osiągasz lepszą znajomość rynku - elastyczny czas pracy Benefity - dofinansowanie zajęć sportowych - dofinansowanie szkoleń i kursów - owoce - zniżki na firmowe produkty i usługi - spotkania integracyjne - kawa / herbata - napoje - dofinansowanie usług turystycznych - dofinansowanie biletów do kina, teatru - świętowanie urodzin - program rekomendacji pracowników - możliwość uzyskania uprawnień - inicjatywy dobroczynne - dodatkowy urlop PRO-PER-TY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Jesteśmy firmą, której misją jest edukowanie Klientów i środowiska branżowego. Zmieniamy spojrzenie na branżę poprzez pracę w oparciu etykę zawodową i dobrą jakość pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz ofertę szkoleń NAJWYŻSZEJ jakości z NAJLEPSZYMI Trenerami w Polsce. Historycznie: dyplomy, nagrody przez kilka lat jako najlepsze biuro w Polsce, pod względem obrotów w międzynarodowej sieci. Dzisiaj: brak ograniczeń korporacyjnych - dzięki czemu jest możliwy rozwój na każdym polu w branży nieruchomości.

Praca
Praca
Kraków 19 dni plecy

Opis oferty pracyNawiąże współpracę z osobamy, które są zainteresowane pracą w branży uslug finansowych, są ambitne, mają poczucie własnej wartości, potrafią działać samodzielnie, chcą decydować o swoim wynagrodzeniu. Wymagam czysty rejestr karny, wykształcenie wyższe oraz umiejętności interpersonalne. Gwarantuje fachowe prowadzenie zaszkolenia oraz możliwość uzyskania ponadprzeciętnych dochodów w krótkim czasie. W razie zainteresowania moją ofertą chętnie się spotkam, aby omówić wszystkie szczegóły /i online/

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY ŁÓDŻ I OKOLICE
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY ŁÓDŻ I OKOLICE
Dobra 19 dni plecy

Opis oferty pracyZakład Mięsny ,,Smoliński" z siedzibą Długa Wieś 49A, poszukuje przedstawiciela handlowego na teren Łódź i okolice. Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Udostępniamy wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania zawodu: samochód firmowy, tablet oraz telefon. Atrakcyjne wynagrodzenie składa się z podstawy oraz premii prowizyjnej. Mile widziana osoba z doświadczeniem lub chętna do przyuczenia. CV można wysyłać na adres: @ Telefon: 697 - pokaż numer telefonu -

Zatrudnie ekspedientkę do sklepu odzieżowego
Zatrudnie ekspedientkę do sklepu odzieżowego
Kraków 22 dnia plecy

Opis oferty pracyZatrudnie ekspedientke do sklepu odzieżowego na terenie Mszany Dolnej. Jeśli jesteś osobą życzliwą oraz posiadasz umiejętność słuchania i cierpliwość wraz otwartością na postępowanie z ludźmi zapraszamy do kontaktu. Zapewnimy: 1) Wymiar pracy 1/2 etatu 2) Wesołe towarzystwo w modowej aurze 3) Możliwość rozwoju Kontakt telefoniczny: 531 - pokaż numer telefonu -

Zastępca kierownika w sklepie z odzieżą używaną
Zastępca kierownika w sklepie z odzieżą używaną
Myślenice 23 dnia plecy

Opis oferty pracySieć sklepów z odzieżą używaną TekStylowo w Myślenicach szuka energicznych, uczciwych i dyspozycyjnych osób do pracy na stanowisku zastępcy Kierownika sklepu. Do obowiązków należeć będzie: Obsługa punktu zgodnie ze standardami firmy, Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym, Podział grafika i obowiązków w małym zespole 3 osób, Rozładunek dostaw towaru, Ekspozycja towaru zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy. Gwarantujemy: umowę o świadczenie usług na okres próbny w docelowej współpracy na działalności gospodarczej ze stałym budżetem 7000 zł netto, możliwość awansu i rozwoju zawodowego, elastyczny, dopasowany do potrzeb grafik. Zapraszamy do współpracy. Telefon kontaktowy: 721 - pokaż numer telefonu -

Przedstawiciel Handlowy+ podstawa+ auto+ benefity
Przedstawiciel Handlowy+ podstawa+ auto+ benefity
Kraków 24 dnia plecy

Opis oferty pracyMile widziana znajomość branży OZE ale nie jest to warunek konieczny. OFERUJEMY: Najwyższe prowizje w Polsce w zamian za Twoje zaangażowanie ! Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie bez sufitu finansowego z systemem benefitów Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży Pracę w zespole profesjonalistów w dynamicznym środowisku biznesowym Cykliczne szkolenia dla handlowców Najbardziej profesjonalne wdroźenie do pracy. Możliwość udziału w interesujących projektach Dla najlepszych auto marki premium oraz egzotyczne wakacje. Wymagania: --prawo jazdy kat.B- ( warunek konieczny ) - brak doświadczenia nie dyskwalifikuje , jesteśmy otwarci na ludzi zdeterminowanych i zaangażowanych (doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej najlepiej jako ph Door to Door będzie dodatkowym atutem ) -umiejętność aktywnego pozyskiwania klientów -osoba zorientowana na wyniki i osiąganie założonych celów -determinacja i wytrwałość -bardzo dobra organizacja pracy -pozytywne nastawienie , niezłomność , skrupulatność. -zaangażowanie , systematyczność -dyspozycyjność -obsługa Ms Office Nie spełniasz wymagań jednak jesteś wytrwały(a) zdeterminowany(a) i potrafisz walczyć o klienta ? napisz do nas koniecznie - nikogo nie odrzucamy ! każdy z Nas kiedyś zaczynał. Cv wraz z klauzulą o przetwarzanie danych proszę wysyłać na maila @

Manager Zespołu OZE z doświadczeniem
Manager Zespołu OZE z doświadczeniem
Kraków 24 dnia plecy

Opis oferty pracyEmpire Energy tworzy zespół najlepszych specjalistów z branży z wieloletnim doświadczeniem. Jesteśmy pełni determinacji i zaangażowania w zmianę oblicza energetyki. Chcemy być pionierami w zakresie zrównoważonej energii, tworząc inteligentne rozwiązania, które nie tylko zmniejszą wpływ na środowisko, ale także zrewolucjonizują sposób, w jaki myślimy o energii. Wymagamy: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym, Doświadczenie w tworzeniu i optymizacji procesów związanych ze sprzedażą, Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej dla Klienta biznesowego oraz indywidualnego, Dyspozycyjność, efektywne zarządzanie czasem, Nastawienie na sukces, Chęć rozwoju osobistego. Prawo jazdy kat. B Umiejętność pracy z CRM będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY: Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie bez sufitu finansowego z systemem benefitów Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży Pracę w zespole profesjonalistów w dynamicznym środowisku biznesowym Cykliczne szkolenia dla managerów Najbardziej profesjonalne wdroźenie do pracy. Możliwość udziału w interesujących projektach Twoja odpowiedzialność: Rekrutacja handlowców Tworzenie i zarządzanie zespolem sprzedażowym, analiza działań sprzedażowych zespolu, Wyznaczenie celów zespołowych i indywidualnych, Rozwijanie efektywności zespołu, motywacji do działania, Prowadzenie szkoleń dla handłowców, Rozwój i implementacja strategii związanej z energią odnawialną w zespole, Nawiązywanie i utrzymanie relacji z partnerami biznesowymi, klientami i instytucjami rządowymi, Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, Bieżące raportowanie realizacji zadań i działań własnych do zarządu

Praca w sklepie ekologicznym Ruczaj
Praca w sklepie ekologicznym Ruczaj
Kraków 27 dni plecy

Opis oferty pracy Sprzedawca/Sprzedawczyni w Sklepie Ekologicznym. Cieszymy się, że jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu w sklepie ekologicznym! Poszukujemy osoby, która podziela naszą pasję do zdrowego stylu życia, świadomego konsumowania i ochrony środowiska. Jeśli chcesz pracować w przyjaznym otoczeniu, promując produkty ekologiczne i wpływając na pozytywne zmiany, ta praca jest dla Ciebie. Obowiązki: - Obsługa klienta i udzielanie im fachowej porady na temat produktów ekologicznych. - Przygotowanie i ekspozycja towarów zgodnie z wytycznymi sklepu - Obsługa kasy i przeprowadzenie transakcji sprzedażowych - Utrzymanie czystości i porządku w sklepie - Wykonywanie zamówień i kontrola stanów magazynowych - Zapewnienie pozytywnego doświadczenia zakupowego klientom - Praca zgodnie z przepisami sanitarnymi i standardami bezpieczeństwa żywności Wymagania: - Pasja i wiedza na temat ekologii, zdrowego stylu życia i produktów ekologicznych - Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do doradzenia klientom - Pozytywne podejście i umiejętność pracy w zespole - Książeczka sanepidowska Mile widziane: - Doświadczenie w obszarze sprzedaży, obsługi klienta w sklepie ekologiczny, - Znajomość certyfikatów ekologicznych - Zainteresowanie zdrowym odżywianiem, suplementacja i innymi aspektami zrównoważonego stylu życia Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie - Możliwość rozwoju w branży ekologicznej i zdrowego stylu życia - Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony zespołu - Stałą pensję plus sytem premiowy Jeśli jesteś gotowy/a dołączyć do naszej zaangażowanej ekipy i promować ekologiczny styl życia, czekamy na Twoje zgłoszenie. Prosimy o przesłanie CV wraz z krótki listem motywacyjnym na adres: @ W temacie wiadomości prosimy wpisać "Aplikacja - Sprzedawca/Sprzedawczyni" Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i czekamy na Twoje aplikacje!

Kasjer-sprzedawca
Kasjer-sprzedawca
Chrzanów 27 dni plecy

Opis oferty pracy• Jeśli łatwo nawiązujesz relację, porozmawiasz z Klientem a przy tym polecisz produkty lub dołożysz towar na półkę, • lubisz, gdy dużo się dzieje, aktywność to Twój żywioł, a dodatkowo jesteś otwarty na zmiany i potrafisz zarazić klientów uśmiechem, • jesteś nastawiona/y na współpracę i ważne jest dla Ciebie uczucie, że masz, na kim polegać, • szukasz pracy z elastycznym grafikiem, na cały etat To oznacza, że jesteś w dobrym miejscu! Zapraszamy do kontaktu pod nr tel 883 - pokaż numer telefonu -

menedżer menedżerka sprzedaży
menedżer menedżerka sprzedaży
Gorlice 28 dni plecy

Opis oferty pracyGlinik Drilling Tools jest częścią Grupy Kapitałowej TDJ. Specjalizujemy się w produkcji innowacyjnych świdrów wiertniczych oraz innych narzędzi. Współpracujemy z kluczowymi graczami ze światowego rynku wiertniczego. Jesteśmy nowoczesną organizacją, która inwestuje w swoich pracowników i zapewnia im możliwość poszerzenia kompetencji zawodowych. Największym atutem i wartością GLINIK są ludzie, ich wiedza, doświadczenie oraz pasja w realizacji nowych wyzwań. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko: Oferujemy: · Pracę w silnej grupie kapitałowej o ugruntowanej pozycji rynkowej · Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę · Rozwój zawodowy w młodym, dynamicznym zespole sprzedaży · Wynagrodzenie dostosowane do posiadanych umiejętności i doświadczenia · Możliwość rozwoju zawodowego Zadania: · Zarządzanie przydzielonym rynkiem sprzedaży · Aktywny rozwój portfela klientów · Realizacja założonego planu sprzedażowego i marżowego · Współtworzenie strategii handlowej i jej skuteczna realizacja · Wsparcie produktowe i techniczne klienta Nasze oczekiwania: · Doświadczenie sprzedażowe B2B z umiejętnościami negocjacyjnymi (warunek konieczny) · Mile widziane wykształcenie wiertnicze, geologiczne lub inne techniczne · Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/ B2 (warunek konieczny) · Znajomość języka hiszpańskiego lub niemieckiego (wymiennie z angielskim) · Gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych (wizyty u klientów, targi branżowe) · Doskonałe umiejętności organizacyjne · Aktywne prawo jazdy kat. B · Chęci do ciągłej nauki · Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne · Samodzielność, proaktywność, inicjatywa i determinacja w działaniu 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest NiUW GLINIK Sp. z o.o. z siedzibą w Gorlicach, ul. Józefa Michalusa 1, KRS: 0000127409, NIP:7381051327, REGON: 490 - pokaż numer telefonu - .2. NiUW GLINIK Sp. z o.o. 2. W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu poprzez adres mailowy: @ oraz pisemnie na adres naszej siedziby 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. 4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest obowiązek prawny ciążący na administratorze art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 - Kodeks Pracy oraz zgoda art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie drogą elektroniczna na adres: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 7. Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Pania/Pana innych danych jest dobrowolne. 9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadku, gdy zakres przesyłanych przez Pana/Pani danych wykracza poza katalog określony w art. 22¹ Kodeksu Pracy prosimy o zamieszczenie klauzuli o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w postępowaniu rekrutacyjnym." W przypadku chęci udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych organizowanych przez NiUW Glinik sp. z o.o. prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych organizowanych przez NiUW Glinik sp. z o.o."

Limanowa Wykładacz towaru
Limanowa Wykładacz towaru
Limanowa 28 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię osobę do wykładania towaru, praca dorywcza 2x w miesiącu 8 h . dni dowolne . stawka 27.70 Auchan ul Żwirki Limanowa wymagane ukończone 18 lat zainteresowane osoby proszę o kontakt

Praca na stanowisku w sklepie ogrodniczym
Praca na stanowisku w sklepie ogrodniczym
Nowy Sącz 28 dni plecy

Opis oferty pracyPraca na stanowisku w sklepie ogrodniczym. - Mile widziane doświadczenie w branży ogrodniczej - Umiejętność pracy na stanowisku kasjera/sprzedawcy będzie dodatkowym atutem (znajomość programu optima) - Osoby zaangażowane, zmotywowane, pełne entuzjazmu, lubiące zespołową pracę i inspirujące innych do pracy Do obowiązków należeć będzie: - Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy - Rozładunek dostaw towarów - Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy - Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Zainteresowanych kandydatów proszę o wysłanie CV

Sprzedawca Krynica Zdrój
Sprzedawca Krynica Zdrój
Krynica-Zdrój 28 dni plecy

Opis oferty pracySprzedawca Zakres obowiązków: • Profesjonalna obsługa Klientów stoiska i kasy fiskalnej • Aktywna sprzedaż produktów na terenie obiektu • Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów i oznaczeń cenowych • Przyjmowanie dostaw i układanie towaru • Budowanie pozytywnego wizerunku marki • Raportowanie bieżącej sprzedaży • Współpraca z zespołem w zakresie działań marketingowych i strategii zwiększania sprzedaży Wymagania: • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami, otwartość i komunikatywność • Wysoka kultura osobista • Zaangażowanie w wykonywanie codziennych obowiązków • Samodzielność, dokładność i chęć do nauki • Nastawienie na wyniki i entuzjazm • Dyspozycyjność (praca również w weekendy) • Podstawowa obsługa komputera Mile widziane: • Doświadczenie w sprzedaży detalicznej lub branży odzieżowej • Prawo jazdy kat. B • Znajomość języka angielskiego Oferujemy: • Profesjonalne wdrożenie i wsparcie, wszystkiego Cię nauczymy! • Możliwość zdobycia doświadczenia i wiedzy branżowej • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę • Atrakcyjne warunki współpracy • Zapewniamy niezbędny sprzęt • Programy szkoleniowe dostosowane do stanowiska Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz listu motywacyjnego) na adres mailowy @ Proszę o zawarcie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Młodszy Przedstawiciel Handlowy - Zakopane
Młodszy Przedstawiciel Handlowy - Zakopane
Zakopane 29 dni plecy

Opis oferty pracyPraca w handlu - SOLID SECURITY Chcesz rozpocząć swoją karierę w branży handlowej? Praca na stanowisku MŁODSZY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY w ogólnopolskiej firmie Solid Security czeka na Ciebie! Nie oczekujemy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy i wprowadzimy w tajniki handlu. Oczekujemy prawa jazdy oraz swojego samochodu – zwracamy koszt paliwa. Wymagamy zaangażowania, nastawienia na rozwój, wysokiej kultury osobistej oraz bardzo dobrej komunikatywności. Do Twoich obowiązków należeć będzie pozyskiwanie klientów, budowanie bazy kontaktów oraz wsparcie Przedstawiciela Handlowego w obowiązkach codziennych. Gwarantujemy umowę o pracę po krótkim okresie próbnym, możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia sprzedażowe i produktowe oraz szybkiego awansu, ciągłe wsparcie doświadczonego Przedstawiciela Handlowego oraz pracę w serdecznym, pozytywnym i nastawionym na współpracę zespole. Wysokość wypłaty jest zależna od Ciebie, oprócz zagwarantowanej comiesięcznej podstawy i zwrotu kosztów paliwowych, otrzymujesz prowizję ze sprzedaży oraz indywidualne premie. Na dodatkowe pytania odpowiem w wiadomości prywatnej. CV proszę wysyłać na adres @

Magazynier/Operator wózka widłowego
Magazynier/Operator wózka widłowego
Kraków 29 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowe zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech. Aktualnie poszukujemy do Merkruy Market w poszukujemy pracowników na stanowisko: Magazyniera/Operatora wózka widłowego (miejsce pracy Kraków ul. Józefa Marcika 16) Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: rozładunek i załadunek towaru, przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, kompletacja zamówienia. Oczekiwania: wykształcenie zawodowe/średnie, uprawnienia na wózki widłowe UDT mile widziane doświadczenie w pracy na magazynie. Oferujemy: szkolenie wdrożeniowe umowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie w formie podstawy + premii Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe kompetencje, aplikuj. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV na adres: @ Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych CV klauzuli o następującej treści:Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie.Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno),2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w Rozporządzenia,3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj. nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi niniejszego formularza,4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,6) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail.7) podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi osobami.

KAM, Kraków
KAM, Kraków
Kraków 29 dni plecy

Opis oferty pracyAktualnie dla naszego Klienta z Krakowa poszukujemy osoby na stanowisko: Key Account Manager. Obowiązki: pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie pozytywnych relacji z pozyskanymi klientami; stałe powiększanie siatki nowych partnerów biznesowych; czynny udział w negocjacjach z klientami; podpisywanie nowych kontraktów; stałe monitorowanie rynku. Oczekiwania: doświadczenie w pracy w Agencji pracy tymczasowej; minimum 4 lata doświadczenia w sprzedaży usług APT; gotowość do wyjazdów służbowych; samodzielność i doskonała organizacja pracy; prawo jazdy kat. B; Znajomość systemu HRappka będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: stałe zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie; współpracę w oparciu o B2B; atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy; możliwość awansu i rozwoju kariery; niezbędne narzędzia: laptop, telefon, dopłata do auta lub auto. Jeśli oferta zainteresowała Pana (Panią), prosimy o zawarcie w CV klauzuli "Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych na podstawie art. 37 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)"

Projektant instalacji elektrycznej, Kraków
Projektant instalacji elektrycznej, Kraków
Kraków 29 dni plecy

Opis oferty pracyAktualnie dla Naszego Klienta z Krakowa poszukujemy kandydata na stanowisko Inżyniera Elektryka/Projektanta instalacji elektrycznej. Rekrutacja prowadzona jest dla dynamicznie rozwijającej się firmy, specjalizującej się w projektowaniu instalacji elektrycznych przy użyciu najnowszych technologii. Zakres obowiązków: • współpraca z zespołem specjalistów, przy projektowaniu instalacji; • tworzenie zestawienia urządzeń elektrycznych; • przygotowywanie zestawień i podstawowych informacji na potrzeby ofertowania; • zarządzanie zespołem specjalistów; • tworzenie dokumentacji technicznej, udział w testach i uruchomieniu sprzętu, bywanie na budowach jako ekspert; • wsparcie innych zespołów inżynierów;   Wymagania: • wykształcenie wyższe (inżynier elektryk); • umiejętność obsługi programów w stopniu zaawansowanym AUTOCAD, oraz pakietu MS Office; • doświadczenie w zakresie wysokich i średnich napięć w tym: projektowanie rozdzielnic, dobór i projektowanie falowników i UPS, projektowanie instalacji odgromowej i uziemień, obliczenia i dobór kabli, dobór aparatury zabezpieczeniowej i nastaw zabezpieczeń, obliczenia w sieciach elektroenergetycznych; • doświadczenie w charakterze wsparcia technicznego w przygotowywaniu ofert, oraz w kontakcie z klientem, w tym w udziale w naradach koordynacyjnych;   Mile widziane: • doświadczenie w projektowaniu instalacji oświetlenia; • znajomość programów WsCAD lub Eplan; • znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem ; • uprawnienia budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie projektowania, bez ograniczeń ;   Oferujemy: • zatrudnienie na podstawie UOP; • atrakcyjne wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowy; • ciekawe projekty, także z zastosowaniem nowoczesnych technologii i narzędzi programistycznych; • interesującą pracę pełną wyzwań, w rozwijającej się firmie zatrudniającej młodych, międzynarodowych ekspertów; • nabywanie cennego doświadczenia w biurze projektowym oraz na obiektach przemysłowych (możesz zostać poproszony o nadzorowanie prac instalacyjnych zgodnie z własnym projektem); • możliwości rozwoju zawodowego: kursy, szkolenia, warsztaty techniczne i prezentacje techniczne, targi i konferencje, dostęp do literatury fachowej, prasy, opracowań naukowych i technicznych itp.; • pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna, dofinansowanie urlopów wypoczynkowych, współfinansowanie okularów korekcyjnych.

Sprzedawca/Doradca klienta - Kraków
Sprzedawca/Doradca klienta - Kraków
Kraków 30 dni plecy

Opis oferty pracyW. ŚLIWIŃSKI Sp. z o. o. to firma jubilerska istniejąca ponad 30 lat, o ugruntowanej pozycji na rynku, posiadająca siedem salonów na terenie centralnej i południowej Polski. Misją naszej firmy jest zagwarantowanie klientom najwyższej jakości asortymentu jubilerskiego. Poszukujemy osób, dla których sprzedaż i kontakt z klientem jest pasją. Proponujemy pracę na stanowisku: SPRZEDAWCA / DORADCA KLIENTA / Specjalista ds sprzedaży zegarków w salonie w Krakowie OFERUJEMY - pracę w ekskluzywnym salonie jubilerskim, - stabilne warunki zatrudnienia, - system premiowania, - zniżki pracownicze na sprzedawany asortyment, - możliwość rozwoju poprzez uczestniczenie w szkoleniach sprzedażowych oraz z branży jubilerskiej. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: * doświadczenia w sprzedaży detalicznej (mile widziane doświadczenie w branży zegarkowej i jubilerskiej), * komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej, * kreatywnego podejścia do budowania relacji z Klientami, * zaangażowania w wykonywanie powierzonych zadań i celów sprzedażowych, * silnej motywacji do pracy i poszerzania wiedzy branżowej, * dyspozycyjności, * odpowiedzialności za powierzone mienie, * umiejętności pracy w zespole, * znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Informujemy, iż odpowiemy jedynie na wybrane oferty. Prosimy o umieszczenie dopisku: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez W.Śliwiński Spółka z o.o. moich danych osobowych na potrzeby obecnej i przyszłych rekrutacji." Administratorem danych jest W.Śliwiński Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Złota 59 . Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Sprzedawca
Sprzedawca
Kraków 30 dni plecy

Opis oferty pracyOferuję pracę przy sprzedaży okularów, czapek itd. praca na stoisku wolnostojącym w bramie(sieni) ,Centrum Krakowa. Dni i godziny do uzgodnienia Może też być dorywczo na 2,3 dni.

Praca handel
Praca handel
Kraków 30 dni plecy

Opis oferty pracyOferuję pracę przy sprzedaży okularów, szali. praca na stoisku wolnostojącym w bramie(sieni) ,Centrum Krakowa. Dni i godziny do uzgodnienia Może też być dorywczo.

Sprzedaż obrazów
Sprzedaż obrazów
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukamy osoby do sprzedaży obrazów na Bramie Floriańskiej i Rynku w Krakowie. Zajęcie na sezon lub na stałe. Pełna elastyczność w wyborze dni i godzin. tel 793 - pokaż numer telefonu -

KOORDYNATOR STOISKA MIĘSNO-WĘDLINIARSKIEGO
KOORDYNATOR STOISKA MIĘSNO-WĘDLINIARSKIEGO
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię koordynatora-sprzedwcę stoiska mięsno-wędliniarskiego do sklepu osiedlowego .Wymagane doświadczenie w tym zakresie. Obowiązki : koordynowanie i zarządzanie ladą, zamawianie towarów, minimalizowanie strat. Wysokie wyagrodzenie

Praktyki w dziale Marketingu i sprzedaży
Praktyki w dziale Marketingu i sprzedaży
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma NEW MEN GROUP sp. z o. o. Zakład Pracy Chronionej poszukuje na bezpłatne praktyki studenckie jednego kandydata. Poszukujemy osoby, która jest otwarta na nowe wyzwania i szybko się uczy. Warunkiem koniecznym jest nienaganna znajomość języka polskiego. Osoba na tym stanowisku ma przede wszystkim nauczyć się pisać tekstów wg. wytycznych SEO. Dodatkowo nasze praktyki oferują rozwój w tworzeniu grafiki oraz kontaktu z klientem indywidualnym, oraz biznesowym. Zachęcamy do składania CV:) Wymagania: - Dokładność i samodzielność - Bardzo dobra znajomość pisowni i gramatyki języka polskiego ( warunek konieczny) - Mile widziane doświadczenie w pisaniu tekstów - ,,Lekkie pióro" - Status studenta - Umiejętność dobrej organizacji swojej pracy - Dostępność minimum 16 godzin tygodniowo - Mile widziane wiedza/ zainteresowanie modą Opis najważniejszych zadań: -Pisanie tekstów na bloga - Tworzenie prostych grafik - Pisanie tekstów o produktach - Kontakt telefoniczny z klientami - Proste codzienne prace biurowe Warunki zatrudnienia / Firma oferuje: - Możliwość rozwoju zawodowego - Bezpłatne praktyki studenckie ,które kończą się certyfikatem lub listem polecającym/ referencyjnym - Możliwość zdobywania doświadczenia ,które może pomóc w przyszłości na zdobycie pierwszej pracy - Zdrowe relacje zawodowe i przyjazną atmosferę pracy Prosimy o dołączenie do CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

Sprzedawca w galerii Bonarka
Sprzedawca w galerii Bonarka
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukamy pełnoletnich osób na stanowisko sprzedawcy perfum na naszym stoisku w galerii Bonarka. Jesteśmy ekipą, dla której praca to nie tylko wypełnianie obowiązków, ale przede wszystkim fajne spędzanie czasu i zdobywanie cennego doświadczenia. Dobra atmosfera jest dla nas bardzo ważna, dlatego szukamy pozytywnych, uśmiechniętych osób, które wyróżnia komunikatywność i zaangażowanie. Mile widziani studenci zaoczni. Oferujemy: -pracę w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę w dalszej perspektywie, w systemie dwuzmianowym w godzinach od 10:00 do 15:30 oraz od 15:30 do 21:00, -zniżki pracownicze na nasze produkty, -konkursy sprzedażowe, w których do wygrania są nagrody pieniężne lub rzeczowe. Do Twoich obowiązków będzie należała obsługa klienta, promocja naszych produktów oraz przyjmowanie płatności za pomocą kasy fiskalnej i terminala płatniczego. Jeśli czujesz, że nasza oferta "to jest to", nie wahaj się i aplikuj do nas przez formularz zgłoszeniowy. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Więcej informacji nt. RODO można uzyskać w siedzibie firmy.

Specjalista D/S sprzedaży
Specjalista D/S sprzedaży
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZapraszam, do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko sprzedawcy. Praca u nas zapewnia rozszerzenie horyzontów, możliwości sprawdzenia się na rynku krajowym i międzynarodowym. Uczestnictwo w targach i wystawach. Możliwości awansu na asystenta prezesa. Obowiązki: - obsługa klienta hurtowego i indywidualnego, - sporządzanie zamówień, - przyjęcie towaru, - kontrola stanów magazynu, - obsługa urządzeń fiskalnych i biurowych, - utrzymywanie dobrych relacji z klientami, Wymagania: - doświadczenie w obsłudze sprzedaży przy pomocy programu Comarch Optima, - praktyczna znajomość zasad rozliczania magazynu i rozliczeń z kontrahentami, - prawo jazdy kat. B - dobra znajomość MS Office, - zaświadczenie o niekaralności, - bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole, Oferujemy: - stabilne zatrudnienie, - możliwość rozwoju zawodowego, - interesującą pracę w miłej atmosferze.

Kasjer/sprzedawca
Kasjer/sprzedawca
Oświęcim 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySieć sklepów "Lewiatan" poszukuje do swoich placowek na terenie Oświęcimia osób na stanowisko sprzedawcy/kasjera oraz pracownika stoiska mięsnego . Praca w systemie dwuzmianowym. Oferujemy różne formy zatrudnienia. Wymagania: -aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna -umiejętność obsługi kasy fiskalnej -doświadczenie w obsłudze stoiska mięsnego będzie dodatkowym atutem Obowiązki: -obsługa klienta -dbanie o czystość sklepu -odbieranie i wykładanie towaru -obsługa kasy fiskalnej -obsługa stoiska mięsnego Oferujemy: -zatrudnienie w stabilnej firmie -szkolenia -pracę w miłej atmosferze -atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość otrzymania premi, bony świąteczne -możliwość rozwoju i zdobycia nowego doświadczenia -możliwość awansu Cv proszę przesyłać na adres @ lub składać bezpośrednio w sklepie Lewiatan przy ul. J.Matejki 2, Oswiecim do godziny 14:00.

Vision Express Doradca Klienta: Gal Kazimierz - 3/4 etatu
Vision Express Doradca Klienta: Gal Kazimierz - 3/4 etatu
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOPIS Chcesz rozwijać się w branży optycznej ale martwisz się, że nie masz doświadczenia? Dla nas to nie problem! Przygotowaliśmy dla Ciebie pakiet szkoleń, dzięki którym wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Do Twoich zadań należeć będzie: - aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express - zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie - dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu W Vision Express doskonale się odnajdziesz, jeśli: - jesteś osobą uśmiechniętą która lubi sprzedaż oraz pracę z ludźmi - jesteś otwarty/a na zmiany, lubisz się uczyć - angażujesz się w wykonywane zadania - jesteś gotowy/a do podjęcia pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy Oferujemy: - pracę w wymiarze 3/4 etatu (30h tygodniowo) - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe od 3375 zł brutto do 3825 zł brutto + premia za zrealizowane cele Dołączając do nas możesz liczyć na: - szkolenia, dzięki którym poznasz branżę optyczną - wsparcie na każdym etapie wdrożenia - bony podarunkowe i zniżki na nasze produkty - prywatną opiekę medyczną - dofinansowanie do karty MultiSport - ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach - możliwość udziału w programach rozwojowych

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Małopolskie