Sortowanie:
Znaleziony: 180 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Małopolskie
Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
nowe Kraków 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:Prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi;potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami;aktywny udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, podatkowych, statystycznych;wykonywanie zleconych zestawień;współpraca z organami oraz instytucjami zewnętrznymi – US, banki, instytucje finansujące, ubezpieczyciele, audytorzy, GUS.Nasze wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku;wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia);znajomość ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego;duża samodzielność, zdolności organizacyjne;odpowiedzialność i skrupulatność w pracy z dokumentami;umiejętność rozwiązywania problemów;znajomość systemów finansowo – księgowych (mile widziane Comarch ERP Optima).Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;świetny zespół, miłą atmosferę;interesujący zakres obowiązków dający możliwość rozwoju zawodowego.

Samodzielny Księgowy/ Samodzielna Księgowa
Samodzielny Księgowy/ Samodzielna Księgowa
Gorlice 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Wykonywanie zadań niezbędnych, aby dane w systemach finansowych były prawidłowe.Zarządzanie księgami przychodów i rozchodów.Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących danych finansowych na koniec każdego miesiąca.Składanie zeznań podatkowych i odprowadzanie podatków. Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT; PIT. Przestrzeganie zasad i przepisów finansowych.Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych i statystycznych.Zakres obowiązków na w/w stanowisku nie obejmuje obsługi kadrowo - płacowej. Wymagania:Wykształcenie wyższe, kierunek rachunkowość. Doświadczenie w pełnieniu zadań o charakterze finansowo - księgowym. Doświadczenie w obsłudze oprogramowania księgowego i wprowadzaniu danych.Samodzielność i umiejętność organizacji swojego czasu pracy. Umiejętności analityczne.Znajomość przepisów rachunkowych i podatkowych. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biuro Usług Rachunkowości Aleksandra Przybyłowicz, ul. 11 Listopada 48, 38-300 Gorlice2) wszelka komunikacja w obszarze Pani/Pana danych powinna być składana na adres podany w pkt. 1;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji;5) posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo cofnięcia zgody;6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne;8) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i w formie profilowania.   Prosimy o dopisanie klauzuli w CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym tzw. rozporządzeniem RODO). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Główna Księgowa - Tarnów
Główna Księgowa - Tarnów
Tarnów 30+ kilka dni temu

Firma SUFIGS Sp. z o.o. to jeden z największych w Polsce dystrybutorów materiałów i narzędzi budowlanych. Firma istnieje na rynku budowlanym od 30 lat. Jest współzałożycielem grupy PSB- Polskie Składy Budowlane.Aktualnie, prowadzimy rekrutację do centrali firmy w Tarnowie na stanowisko Główna Księgowa. Do naszego zespołu poszukujemy odpowiedzialnej, systematycznej i zorganizowanej osoby, która poprowadzi księgowość spółki na pełnych księgach.Zakres obowiązków w ramach stanowiska:Bieżące prowadzenie księgowości / ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości.Nadzór nad dokumentami zgromadzonymi w Dziale finansowym.Bieżące aktualizowanie wiedzy na temat aktualnych przepisów i doświadczenie w ich wdrażaniuTerminowe przygotowywanie sprawozdań oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. PIT, CIT, VAT, JPK, podatki lokalneSporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz organizacja prac bilansowychumożliwiających prawidłowe zamknięcie roku obrachunkowegoReprezentowanie firmy wobec Urzędów Państwowych i innych instytucji (ZUS, US, Banki ITP.).Systematyczne księgowanie dokumentów przychodowych oraz koszowych i weryfikacja poprawności tego procesuSporządzanie miesięcznych raportów wyników dla Zarządu i instytucji finansujących,Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu dekretowania dokumentów księgowych, kwalifikacja podatkowa dokumentówRefakturowanie kosztów na powiązane podmiotyWymagania:Wykształcenie kierunkowePosiadanie doświadczenia w pracy na stanowisku Głównego Księgowego minimum 3 lata, (najlepiej w firmie dystrybucyjnej)Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych.Ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów i rozliczeń podatkowych.Znajomość pakietu Office (mile widziana znajomość systemu do obsługi księgowej INFOVER)Umiejętność reagowania na bieżące potrzeby w obszarze księgowościDokładność, zaangażowanie i dobra organizacja pracyOferujemy:Samodzielne stanowisko i niezbędne narzędzia pracyElastyczną formę zatrudnieniaPracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w branży budowlanejAtrakcyjne wynagrodzenie zasadniczeDofinansowanie do karty multisport, oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika i członków Jego rodziny)

Młodszy Specjalista ds. kontrolingu
Młodszy Specjalista ds. kontrolingu
Wadowice 30+ kilka dni temu

Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.A Ty możesz tworzyć go razem z nami! Twój zakres obowiązkówWybrana osoba będzie odpowiedzialna za wprowadzanie oraz utrzymywanie kontrolingowych standardów oraz administrację elementami kontrolingowymi w SAP, BW, BPSkontrola oraz pomoc w administrowaniu elementami kontrolingowymi w SAP, BW, BPS,sprawdzanie poprawności i przeksięgowanie błędnych danych w systemie SAP i BW,wdrażanie narzędzi i standardów kontrolingu w spółkach Grupy,bieżąca współpraca z zespołami kontrolingu w oddziałach zagranicznychanaliza szczegółowa kosztów oraz odchyleń od planów,sporządzanie raportów cząstkowych kosztowo-przychodowych,aktywny udział w procesie budżetowania,przygotowywanie odpowiednich instrukcji oraz szkolenie użytkowników - związane z rozwojem systemu SAP, BW, BPS. Nasze wymaganiaposiadasz wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu kontrolingu, rachunkowości, zarządzania,możesz pochwalić się wiedzą z zakresu kontrolingu,bardzo dobrze znasz pakiet MS Office, a w szczególności Excel,posiadasz dobrze rozwinięte zdolności analityczne oraz umiejętności podsumowania przeprowadzanych analiz na potrzeby prezentacji ich w zrozumiały sposób,cechuje cię samodzielność i odpowiedzialność, potrafisz dobrze organizować  swoją pracę, a presja czasu działa na ciebie mobilizująco,umiejętności analitycznego myślenia,znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.Mile widziane:znajomość systemu SAP (moduły CO;FI) będzie dodatkowym atutem,doświadczenie na podobnym stanowisku,prawo jazdy kat. B. To oferujemystabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w firmie - liderze branży spożywczej,pracę stacjonarną z możliwością jednego dnia home office w tygodniu, zdobywanie doświadczenia w dynamicznym, nastawionym na współpracę zespole,możliwość rozwoju kompetencji osobistych,możliwość realizacji własnych koncepcji i pomysłów w praktyce,programy szkoleń i kursy językowe,pakiet benefitów w tym m.in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do obiadów.

Księgowy/Księgowa do pełnej księgowości
Księgowy/Księgowa do pełnej księgowości
Bochnia 30+ kilka dni temu

Doradca Podatkowy, Biegły Rewident Regina Całka - zatrudni na stanowisku samodzielny księgowy/księgowa do obsługi podmiotów gospodarczych prowadzących księgi rachunkowe.Wymagania :Doskonała znajomość prawa z zakresu:Ustawa o rachunkowości ,Ustawa o podatku od osób prawnychUstawy o podatku od osób fizycznych,Ustawy o VAT,Mile widziana znajomość obsługi programu Enova.MIn. 2 letnie doświadczenie pracy w prowadzeniu ksiąg rachunkowych.Wynagrodzenie do negocjacji w zależności od doświadczenia i umiejętności.Oferujmy wsparcie profesjonalnego i doświadczonego zespołu.Praca w oddziale w Bochni.www.biurokanclerz.pl

Księgowa/Księgowy Kraków, Nowa Huta
Księgowa/Księgowy Kraków, Nowa Huta
Kraków 30+ kilka dni temu

Poszukuję do pracy w biurze rachunkowym w Krakowie, os. Albertyńskie, praca na programie Optima.Konieczna znajomość Optimy, Płatnika.Praca głównie w biurze, (możliwe częściowo zdalnie)Wynagrodzenie uzależnione od umiejętności, forma zatrudnienia, wymiar do ustalenia, min. 1/2 etatu na początek.Prowadzenie KPIR, KH, obsługa płatnika.Obsługa nieskomplikowanych działalności, ryczałt, kpir, VAT, KH.

Praca dla studentki (a) w Biurze Rachunkowym
Praca dla studentki (a) w Biurze Rachunkowym
Kraków 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe mieszczące się w Mistrzejowicach zatrudni na podstawie umowy zlecenie studentkę(a). Praca w okresie marzec-sierpień 2024 80-100 godzin w miesiącu. Wynagrodzenie w zależności od ilości przepracowanych godzin. Nie wymagamy doświadczenia.

Samodzielna księgowa
Samodzielna księgowa
Kraków 30+ kilka dni temu

Fundacja Ruperta Mayera Dzieło Pomocy Dzieciom w Krakowie poszukuje samodzielnego księgowego do prowadzenia księgowości fundacji. Praca na ½ etatu.

Księgowa - współpraca b2b! Księgi handlowe!
Księgowa - współpraca b2b! Księgi handlowe!
Kraków 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem firmy poszukujemy do współpracy księgowego, mającego doświadczenie i wiedzę w obsłudze spółek prawa handlowego.Wymagania:znajomość aktualnych przepisówposiadanie własnej działalności gospodarczej/ lub zlecenieposiadanie własnego komputeraznajomość programu optima/ najlepiej posiadanie licencjipodpis kwalifikowanyOsoby zainteresowane proszę o przeslanie cv

Pracownik biurowy - agencja ubezpieczeniowa
Pracownik biurowy - agencja ubezpieczeniowa
Kraków 30+ kilka dni temu

Pracownik biurowyWynagrodzenie brutto 4300 zł do 4600 złPełen etatMożliwości zatrudnienia: zlecenieWymagania:-wykształcenie średnie-status studenta - warunek konieczny-dobra dykcja, miły głos-dobra znajomość pakietu office-niekaralność-dokładnośćZakres obowiązków:-przygotowanie ofert-przypomnienia klientom o terminach-dbanie o poprawność danych w systemie-wysyłanie informacji do kontrahentów-zapisywanie danych w systemieOferujemy:-nowe umiejętności i doświadczenie-szeroka wiedza specjalistyczna-szkolenia wdrożeniowe i produktowe-pakiet certyfikowanych szkoleń-wsparcie doświadczonego zespołu-możliwość szybkiego awansu-pakiet medyczny-ubezpieczenie grupowe-praca w centrum Krakowa-dla osób które zdecydują się z nami zostać mamy zaplanowaną jasną ścieżkę kariery

Asystent/ka ds. Księgowości i Kadr
Asystent/ka ds. Księgowości i Kadr
Kraków 30+ kilka dni temu

Tytuł stanowiska: Asystent/ka ds. Księgowości i KadrLokalizacja: Kraków, Longinusa Podbipięty 66O firmie: Firma Prime Gastro zajmuje się sprzedażą i naprawą sprzętu gastronomicznego. Jesteśmy młodą rozwijającą się firmą córką jednego z największych producentów sprzętu gastronomicznego, marki GGM Gastro. Mile widziane umiejętności: Obsługa KadrZakres obowiązków:Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji księgowej pod kierunkiem głównego księgowego.Wprowadzanie danych do systemów księgowych i kadrowych.Wsparcie w prowadzeniu spraw kadrowych, w tym przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych.Pomoc w przygotowywaniu rozliczeń podatkowych i ZUS.Archiwizacja dokumentacji księgowej i kadrowej.Współpraca z zespołem w celu zapewnienia efektywnej i terminowej realizacji zadań.Wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku finanse, rachunkowość lub pokrewne.Uprawnienia księgowe lub w trakcie ich zdobywania - mile widziane.Chęć do nauki i rozwoju w obszarze księgowości i kadr.Dobra organizacja pracy, dokładność i zaangażowanie.Podstawowa znajomość przepisów podatkowych i prawa pracy będzie dodatkowym atutem.Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.Oferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie.Bezpośrednią współpracę z doświadczonym głównym księgowym.Elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej.Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania.Pakiet benefitów (np. prywatna opieka medyczna).Przyjazną atmosferę i wsparcie w procesie adaptacji oraz nauki.Jak aplikować: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV poprzez OLX. Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych. W tytule wiadomości proszę wpisać „Aplikacja na stanowisko Asystent/ka ds. Księgowości i Kadr”.Termin nadsyłania aplikacji: 09.03.2024

Oferta pracy w biurze rachunkowym
Oferta pracy w biurze rachunkowym
Chrzanów 30+ kilka dni temu

Praca dla osób z praktyką w zakresie księgowościJeżeli jesteś osobą komunikatywną, posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie księgowości i podatków, ta oferta jest kierowana właśnie do Ciebie.W ramach zatrudnienia wybrani kandydaci zajmować się będą obsługą księgową i podatkową klientów biura – kontakt z klientami biura, księgowanie dokumentów, obliczanie zobowiązań podatkowych (CIT,PIT, VAT, ryczałt) na podstawie prowadzonych ewidencji księgowych.Mile widziana znajomość oprogramowania INSERT i OPTIMA.Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat, wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego.  Oferty prosimy składać drogą mailową.Z wybranymi osobami skontaktujemy się telefonicznie lub mailowo celem umówienia spotkania.W składanych dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji."

Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Księgowa/y.
Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Księgowa/y.
Bochnia 30+ kilka dni temu

Werner Kenkel to jeden z liderów na rynku producentów opakowań z tektury falistej. Nasz zespół liczy 1700 osób w 3 lokalizacjach. Od 45 lat budujemy sukces naszej firmy opierając się o nasze wartości: nowoczesność, odpowiedzialność, partnerstwo, przejrzystość i rodzinność.Jeżeli masz pasję do liczb, potrafisz pracować samodzielnie, dołącz do naszego zespołu w Bochni! Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Księgowa/y.TWOJE OBOWIĄZKIWprowadzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowychWystawianie faktur sprzedaży i prowadzenie ewidencji do celów podatkowychUzgadnianie sald kont dla prowadzonych księgowańKsięgowanie wyciągów bankowychRozliczanie delegacji krajowych i zagranicznychUdział w pracach związanych  z zamknięciem miesiąca oraz roku  CZEGO SZUKAMY U KANDYDATÓW?Wykształcenia wyższego kierunkowego o specjalności rachunkowość lub pokrewneCo najmniej 2 letniego stażu pracy na samodzielnym stanowisku w dziale księgowościDobrej znajomości przepisów podatkowych i rachunkowych (pełna księgowość) oraz umiejętności stosowania ich w praktyceSamodzielności CO OFERUJEMY?Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia i umiejętnościStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęProgram wdrożenia do firmy i na stanowiskoPakiet benefitów w tym: ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, uczestnictwo w MultiSportKomfortową i nowoczesną przestrzeń socjalnąDostęp do nielimitowanych napojów oraz dofinansowanie do posiłkuParking tuż przy ZakładzieImprezy integracyjne 

Asystent księgowości
Asystent księgowości
Krynica-Zdrój 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy w biurze rachunkowym na stanowisko asystent księgowości, praca w niepełnym wymiarze czasu pracy lub na umowę zlecenie. Wymagane wykształcenie ekonomiczne.

Specjalista ds. dokumentacji i administracji
Specjalista ds. dokumentacji i administracji
Kraków 30+ kilka dni temu

W Invette realizujemy cele biznesowe klientów za pomocą nowoczesnego marketingu. Naszą misją jest zamienianie kliknięć w złotówki i wykręcanie najlepszych wyników dla klientów poprzez doradztwo, zaawansowane kampanie i dobrą optymalizację procesów w firmie.Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów i marketerów. Świetnie czujemy się w ekosystemach płatnych – Facebooku, Instagramie, Google, Allegro oraz w pozycjonowaniu stron. Tworzymy strony, sklepy, portale, landing page'e. Produkujemy, kręcimy i piszemy najlepszy content, budujemy spektakularną widoczność w sieci!Aktualnie do Naszego zespołu poszukujemy Specjalisty ds. dokumentacji i administracji.Nasza oferta jest dla Ciebie, jeżeli:studiujesz kierunek związany z prawem lub humanistyką,posiadasz doświadczenie w sporządzaniu pism,cechuje Cię samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,posiadasz doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorstw, to będzie ono Twoim dodatkowym atutemDo Twoich codziennych obowiązków będzie należało:sporządzanie, opracowywanie i kierowanie pism windykacyjnych do klientów,przygotowywanie oraz redagowanie różnego rodzaju dokumentów prawnych,współpracę z kancelarią prawną,rozpatrywanie reklamacji,przeglądanie oraz analizowanie umów,zarządzanie funkcjonowaniem systemu e-sądu, w tym nadzór nad procesem rejestracji dokumentów i spraw.Oferujemy:przejrzystą ścieżkę rozwoju,dużą samodzielność i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów.zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,dostępne benefity (pakiety medyczne oraz karty Medicover Sport),pracę na połowę etatu (lub więcej).Aplikuj poprzez OLX.

Specjalista/Specjalistka ds. rachunkowości w Good Care
Specjalista/Specjalistka ds. rachunkowości w Good Care
Kraków 30+ kilka dni temu

Kancelaria rachunkowo-podatkowa z 20-letnim doświadczeniem na rynku obsługi średnich i małych przedsiębiorstw rekrutuje na stanowisko:Specjalista/Specjalistka ds. rachunkowościMiejsce pracy: Kraków, praca hybrydowa po okresie wdrożeniaPraca na stanowisku będzie polegała na samodzielnej obsłudze rachunkowej Klientów firmy, w szczególności:Samodzielnym prowadzeniu ksiąg zgodnie ze stosownymi przepisami,Obsłudze potrzeb Klienta w zakresie rachunkowości zarządczej,Sporządzania uzgodnionych z Klientem materiałów i analiz opartych o prowadzone księgi,Kontakcie z Klientem w zakresie prowadzonej obsługi.Od Kandydata oczekujemy:Samodzielności, komunikatywności, nastawienia na naukę i współpracę,Minimalnie rocznego doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości przedsiębiorstw,Znajomości oprogramowania: Comarch Optima, MS Office,Znajomości bieżących przepisów z zakresu podatków i rachunkowości. Kandydatom oferujemy:Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej,Możliwość objęcia ubezpieczeniem medycznym i pakietem sportowym,Budżet szkoleniowy.Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Good Care OPS sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Kiwerskiego 9 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Informujemy, że Administratorem danych jest Good Care OPS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Kiwerskiego 9, 31-341 Kraków (dalej: "Administrator"). Dane kontaktowe Administratora i - w momencie jego powołania - jednocześnie Inspektora Ochrony Danych to: daneosobowe(at)goodcare.plPaństwa dane zbierane są w celu prowadzenia obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez Administratora. Podstawą przetwarzania Państwa danych będzie zgoda, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) rozporządzenia parlamentu europejskiego i rady 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. (RODO). Wyrażenie zgody oraz uczestnictwo w procesie ma charakter dobrowolny. W dowolnym momencie przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody, bez wpływu na zgodność przetwarzania przed wycofaniem zgody.Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu. Dane będą przetwarzane przez Administratora przez okres prowadzenia działalności gospodarczej. Odbiorcami Państwa danych mogą być partnerzy technologiczni Administratora. W razie jakichkolwiek wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji. W przypadku, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa, mogą Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Firma zatrudni księgową
Firma zatrudni księgową
Chrzanów 30+ kilka dni temu

Firma zatrudni księgową . Prowadznie spraw pracowniczych , wystawianie faktur , prowadzenie rozrachunków z kontrahentami

Agenta ubezpieczeniowego zatrudnimy
Agenta ubezpieczeniowego zatrudnimy
Kraków 30+ kilka dni temu

OPISZtrudnimy agenta ubezpieczeniowego :co najmniej roczne doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeńdobra znajomość ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowychdyspozycyjnośćkomunikatywnośćPraca polega na obsłudze klienta w multiagencji ubezpieczeniowej, przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych , umiejętne dopasowanie potrzeb klienta do oferty, wystawianie polis, zawiadamianie klienta o kończącym sie okresie ubezpieczenia.Miejscer pracy : Wola Duchacka , Nowa Huta

Pracownik Działu Zakupów Towaru/KUPIEC
Pracownik Działu Zakupów Towaru/KUPIEC
Niepołomice 30+ kilka dni temu

Hurtownia nabiałowa zatrudni na stanowisko PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW TOWARU/KUPIEC. Miejsce Pracy: Niepołomice Wymiar czasu pracy: 1/1 pełny etat.Obowiązki: - Zakup towarów (branża nabiałowo-spożywcza), kontrola stanów magazynowych, negocjowanie cen i planów zakupowych.Wymagania: - łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania bliskich relacji z klientami, mili widziani absolwenci studiów ekonomicznych.Oferujemy: Pracę w stabilnej firmie , świadczenia socjalne, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz świetną atmosferę pracy .Firma zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami .

Pracownik biurowy ze znajomością  programu księgowego Optima
Pracownik biurowy ze znajomością programu księgowego Optima
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma działająca w branży energetyczno - pomiarowej o zasięgu międzynarodowym, zatrudni pracownika biurowego.Wymagania:dobra lub średnia znajomość Programu Optimabardzo dobra lub dobra znajomość Języka Angielskiegoznajomość Pakietu Officekomunikatywnośćchęć współpracy z zespołemOferujemy:pracę w stabilnej firmiezatrudnienie na Umowę o Pracędodatkowe benefitymożliwość zatrudnienia na część etatuObowiązki:wprowadzanie danych do programu księgowego Optimawystawianie fakturwsparcie działalności firmy w zakresie zakupów

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-1 Oddz. w Nowym Targu
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-1 Oddz. w Nowym Targu
Nowy Targ 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Młodszy Specjalista ds. Produktów Finansowych i Ubezpieczeń
Młodszy Specjalista ds. Produktów Finansowych i Ubezpieczeń
Kraków 30+ kilka dni temu

DF Grupa PGD - FordFord Grupa PGD to sieć autoryzowanych salonów samochodowych oraz serwisów mechanicznych działających w 4 lokalizacjach na terenie kraju.Pracujemy na najwyższych standardach, dobrych praktykach handlowych, jak i wieloletnim doświadczeniu Grupy PGD. Na co dzień, niezależnie od marki i rynku ułatwiamy ludziom życie. W pracy i po pracy jesteśmy #PozytywnieZaangażowani.Lokalizacja: al. Powstańców Śląskich 22, Kraków Twój zakres obowiązkówObsługa Klientów w salonie samochodowym w zakresie sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych i produktów finansowych (kredyty, leasingi, wynajmy)Ścisła współpraca z działami sprzedaży samochodówWsparcie w wykonywaniu czynności związanych z zawieraniem polis ubezpieczeniowych i umów finansowychPomoc w rozliczeniu transakcjiRaportowanie prowadzonych działańNasze wymaganiaDoświadczenie w pracy z klientem indywidualnymWysoko rozwinięte zdolności handlowe - nawiązywanie kontaktów i budowanie dobrych relacji przychodzą Ci z łatwościąZnajomość standardów obsługi Klienta i skutecznych technik negocjacjiPro kliencka postawa i wysoka kultura osobistaDobra organizacja pracy i nastawienie na realizację celówUmiejętność obsługi MS OfficeMile widzianeDoświadczenie w sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowychTo oferujemyUmowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia (pierwsza umowa na rok – brak okresu próbnego)Miejsce pracy wyposażone w niezbędne narzędzia pracyBezpłatną opiekę medyczną w Centrum Medycznym Luxmed (dla Ciebie i Twoich najbliższych)Dofinansowujemy pakiet MultisportOferujemy zniżki na produkty i usługi Holding1Organizujemy różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życiaPonadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy

zatrudnię do biura rachunkowego
zatrudnię do biura rachunkowego
Kraków 30+ kilka dni temu

Pomoc księgową do biura rachunkowego, wprowadzanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, uzgadnianie rozrachunków, itp. Praca w systemie Comarch Optima.

Księgowy/Księgowa do biura rachunkowego
Księgowy/Księgowa do biura rachunkowego
Kraków 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe poszukuje osoby do prowadzenia ksiąg przychodów i rozchodów.Cenimy sobie współpracę ze studentami, więc jeżeli znasz podstawy prowadzenia kpiri program Optima to śmiało aplikuj!!!Możliwa również praca w niepełnym wymiarze godzin.Obowiązki i wymagania :prowadzenie uproszczonej księgowości,prowadzenie rozliczeń z US i ZUS,terminowe przygotowywanie rozliczeń klientów,sporządzanie list płac,znajomość programu Optima,samodzielność i dokładność,chęć dalszego rozwoju,umiejętność pracy w zespole.Oferujemy :umowę dostosowaną do potrzeb pracownika : umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B,elastyczny czas pracy do uzgodnienia,wynagrodzenie zależne od poziomu umiejętności,nowoczesne rozwiązania informatyczne.Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesyłanie swojego CV na adres e-mail.Lokalizacja biura : Kraków ZabłocieW CV proszę załączyć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Data Analyst with Finance/Controlling background
Data Analyst with Finance/Controlling background
Kraków 30+ kilka dni temu

Lufthansa is the largest airline in Germany and one of the leading airlines in the world.As the Lufthansa Group Business Services’ employee you will become part of the organization that supports the aviation business. Our teams handle accounting, look after our customers' employees, run procurement processes and take care of IT applications. Everything contributes to a great travel experience for Lufthansa Group customers.Ref. No: 8218Region: Kraków, małopolskieWhat we are looking for:University degree, preferably in economics, econometrics, business informatics or business mathematicsMin. 3 years of working experience in Finance/ Controlling/ ReportingExperience with SAPComprehensive experience with MS ExcelGood knowledge of data visualization tools (e.g. Tableau)High problem-solving skills as well as analytical and conceptual skillsOrganizational and project management skillsPractical knowledge of agile working methodsHigh communication skillsIn your new job you will:Work in a team supporting in designing new business models for controlling and reporting requirementsProvide data analysis and innovative reporting solutions on new BI platformsDevelop and optimize data interfaces and new data sourcesCooperate with Finance and Controlling Lufthansa Group teams in defining and harmonizing of master data and reporting structuresKeep up-to-date by exploring new technologiesPlan and control of projectsFurther development of the product portfolio and joint development of additional products with customers and the departmentsBy working with us you gain:Attractive development opportunities in data analysisPossibility to adjust the place and hours of work to private needsPrivate medical care for employees and their familiesPossibility to fulfil a dream about far journeys with attractive discounts for flight ticketsOpportunity to know state-of-the-art analytical tools and to develop your technical skillsHybrid working modelOpportunity to work from each part of Poland during remote workFlexible working timeNew branded and modern office: 200 adjustable desks, several types of meeting rooms, bike amenities, lounge rooms and chill out spaces, cozy kitchens and excellent public transport in a walking distanceContinuous improvement environmentSupportive & friendly working atmosphere - we work towards a joint success

Samodzielna księgowa
Samodzielna księgowa
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Ruperta Mayera Dzieło Pomocy Dzieciom w Krakowie poszukuje samodzielnego księgowego do prowadzenia księgowości fundacji. Praca na ½ etatu.

Księgowość - Księgi Handlowe, Pełna księgowość
Księgowość - Księgi Handlowe, Pełna księgowość
Kraków 30+ kilka dni temu

Jesteśmy biurem rachunkowym nastawionym na ścisła kooperację z klientami. Wysokość wynagrodzeń w naszym biurze uzależnione jest od wiedzy i umiejętności danego pracownika. Jesteśmy idealnym miejscem dla osób chcących spokojnie pracować, jak i zdobyć umiejętności jako "prawdziwy księgowy". Praca jest możliwa tylko w siedzibie firmy - nie ma możliwości pracy zdalnej.Godziny pracy w dni robocze od 9.00 do 17.00 lub od 10.00 do 18.00Zakres obowiązków:dokładne i rzetelne wprowadzanie danych z dokumentów źródłowych do programu komputerowego Comarch Optima,samodzielne dekretowanie i księgowanie ww. dokumentów w Księdze Handlowej,sporządzanie deklaracji CIT/VAT,kontrola poprawności przygotowanych deklaracji do Urzędów Skarbowychprowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji,sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych,kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US)odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo-podatkoweNasze wymagania:doświadczenie na stanowisku w dziale księgowym,bardzo dobra znajomość programów księgowo-finansowych (znajomość Comarch Optima),znajomość prawa podatkowego (CIT, PIT, VAT, ordynacji podatkowej) oraz ustawy o rachunkowości,znajomość MS Officesamodzielność, dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracęRekrutacja:Osoby zainteresowane prosimy o wysyłkę swojego CV na adres mailowy.Rekrutacja przebiega w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie.Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia indywidualnie.

Firma zatrudniająca 50 osób zatrudni Kadrową
Firma zatrudniająca 50 osób zatrudni Kadrową
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma prywatna zatrudniająca około 50 osób zatrudni Kadrową. praca w siedzibie firmy min 1 x w tygodniu

Zastępca Głównej Księgowej
Zastępca Głównej Księgowej
Kraków 30+ kilka dni temu

DMT Klaster Innowacji to dynamiczny zespół samodzielnych spółek, połączonych pasją do innowacji. Skupiamy się na współpracy i wzajemnym wsparciu, tworząc unikalne środowisko dla firm o różnym profilu działalności. Nasza dewiza "Innovations that work" towarzyszy nam w każdym projekcie. Stawiamy na innowacje, które mają realny wpływ na społeczność i poprawę jakości życia. Nasz cel to tworzenie idei, które są istotne, piękne i inspirujące.Aktualnie do naszego rozwijającego się Działu Księgowości poszukujemy Zastępcy Głównej Księgowej.Jako Zastępca Głównej Księgowej w naszym dynamicznym zespole, będziesz odgrywać kluczową rolę w kształtowaniu i nadzorowaniu naszych procesów księgowych. Twoje doświadczenie i wiedza fachowa będą miały bezpośredni wpływ na efektywność finansową naszej organizacji oraz na rozwój strategicznych obszarów działalności. Ta rola daje Ci nie tylko możliwość wykorzystania swoich umiejętności księgowych na wysokim poziomie, ale także szansę na wzrost zawodowy w ramach firmy, która stale dąży do innowacji.Twój zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa.Efektywne wystawianie faktur sprzedaży.Aktywna współpraca z bankami, urzędami oraz innymi instytucjami zewnętrznymi.Przygotowywanie i składanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz sprawozdań finansowych.Dokładne księgowanie faktur, dokumentów importowych, środków trwałych oraz przedpłat.Kontrola rejestrów VAT zgodnie z obowiązującymi standardami.Nasze wymagania:Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku.Praktyczna znajomość programu Symfonia.Dogłębna znajomość prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości oraz systemu ubezpieczeń społecznych.Znajomość regulacji prawnych w obszarze finansowym, w tym VAT, PIT, CIT.Umiejętność przygotowania kompletnych sprawozdań finansowych.Zaawansowana znajomość MS Office, w szczególności Excel, PowerPoint i Outlook.Profesjonalizm, dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.Pełna odpowiedzialność za powierzone zadania.Mile widziane:Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Preferowane wykształcenie kierunkowe w zakresie finansów, rachunkowości lub pokrewne.To oferujemy:Kontrakt B2B: Niezależność, swoboda działania i kontrola nad własną karierą.Premia Uznaniowa: Doceniamy wysiłki i sukcesy naszych współpracowników, oferując premie uznaniowe za osiągnięcia i wkład w rozwój firmy.Możliwość Rozwoju: Ścieżka kariery w dynamicznie rozwijającej się firmie.26 Dni Płatnej Nieobecności: Czas na odpoczynek i regenerację.Pakiety Sportowe Medicover Sport: Dbałość o Twoje zdrowie fizyczne.Prywatna Opieka Medyczna: Dla Ciebie i Twoich bliskich.Integracja i Budowanie Zespołu: Silne relacje między współpracownikami są dla nas kluczowe.Elastyczny Czas Pracy: Tworzymy środowisko, w którym masz kontrolę nad swoim harmonogramem (nasz dzień pracy trwa maksymalnie 7h)Wsparcie Onboardingowe: Indywidualne wsparcie i mentorstwo dla nowych członków zespołu.Przyjazna Atmosfera: Pracujemy w duchu szacunku, zaufania i wsparcia.Dołącz do nas, aby razem kształtować przyszłość DMT Klaster Innowacji. Oferujemy nie tylko konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów, ale przede wszystkim możliwość pracy w organizacji, która naprawdę ceni wkład każdego pracownika.

Zatrudnimy Młodszą Księgową / Młodszego Księgowego
Zatrudnimy Młodszą Księgową / Młodszego Księgowego
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Grupa kapitałowa spółek z branży przewozów TAXI oraz działalności towarzyszących poszukuje Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;Miłą atmosferę pracy w zgranym zespole;Pracę w systemie hybrydowym - meeting w biurze 2 razy w tygodniu, w pozostałe dni praca zdalna;Notebook służbowy Apple / Dell (w zależności od preferencji);Oprogramowanie księgowe;Pakiet sportowy Medicover Sport.Oczekujemy: Współpracy z Główną Księgową w zakresie obsługi spółki nadrzędnej;Samodzielnej obsługi księgowej spółek z o.o. na pełnej księgowości wchodzących w skład grupy;Samodzielnej obsługi JDG (PKPiR, ryczałt) wchodzących w skład grupy;Wykonywanie przelewów wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców;Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów dla celów VAT, na podstawie zapisów GPS, historii tankowań floty oraz rejestru obecności Kierowców;Przygotowywanie pism, odpowiedzi, deklaracji i wniosków;Inne zadania w zależności od potrzeb bieżących grupy.Wymagamy:Doświadczenia w pracy z obsługą księgową spółek z o.o. na pełnej księgowości oraz JDG (PKPiR, ryczałt);Dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel);Umiejętności dobrej organizacji pracy oraz współpracy w zespole.Jesteś zainteresowana/zainteresowany? Wyślij nam swoje CV!

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Mikro
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Mikro
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Jeżeli jesteś osobą, która:w stopniu bardzo dobrym posługuje się pakietem MS Office, zwłaszcza MS Exceljest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole,posiada minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego oraz zna zagadnienia związane z funkcjonowaniem Mikroprzedsiębiorstw, w tym rozliczających się w formie KPiR i pełnej księgowościcechuje się uczciwością, sumiennością i wysoką kulturą osobistą,samodzielnie szuka rozwiązań i lubi stawiać czoła wyzwaniom. Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:bieżącym wsparciu sprzedaży sieci w zakresie obsługi Klientów Mikro,bieżącym wsparciu sprzedaży sieci w realizacji wyznaczonych celów,udziale w tworzeniu oraz opiniowaniu regulaminów, procedur,współpracy z innymi jednostkami Banku. Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę w oparciu o wartości - odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klientaobszerny pakiet socjalny (kafeteria benefitowa, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 1 dzień na „U” itp.),ofertę rozwojowa i edukacyjną w programie Alior Uniwersytet,nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

Doradca Klienta w branży finansowej
Doradca Klienta w branży finansowej
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Praca w Topowym Zespole Sprzedażowym!Dołącz do naszego zespołu jako Doradca Klienta i rozpocznij rewolucję w swojej karierze! Oferujemy atrakcyjne zarobki, a także unikalną szansę nauki i rozwoju w inspirującym środowisku.Oczekiwania:- Zaangażowanie: Poszukujemy osób zaangażowanych, gotowych wkładać wysiłek w osiąganie celów i tworzenie trwałych relacji z klientami.- Otwartość na Ludzi: Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych oraz budowania pozytywnego wizerunku zespołu.- Chęć do Nauki: Oczekujemy gotowości do ciągłego rozwoju, nauki nowych umiejętności i doskonalenia się w dziedzinie finansów.- Doradztwo dla Klientów Indywidualnych i Biznesowych: Będziesz odpowiedzialny za świadczenie usług finansowego doradztwa zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym.Co możemy Ci zaoferować?- Wysokie Zarobki: Dołącz do elitarnej grupy, gdzie Twój sukces finansowy jest naszym priorytetem.- Profesjonalne Szkolenie: Oferujemy kompleksowe szkolenia, dzięki którym zdobędziesz pełną wiedzę potrzebną do osiągnięcia sukcesu jako Finansowy Doradca Klienta.- Możliwości Rozwoju: Nie ograniczamy się tylko do sprzedaży. Dajemy Ci szansę rozwinięcia się również w kierunku managerskim, jeśli masz ambicje budowania zespołu.- Praca Stacjonarna w Pierwszym Miesiącu: Zanurz się w atmosferze nauki i współpracy, aby zdobyć solidne podstawy.- Praca Hybrydowa: Po okresie szkoleniowym oferujemy elastyczność w pracy, pozwalając Ci na efektywne łączenie życia zawodowego z osobistym.Dodatkowe Atrakcje:- Wycieczki Zagraniczne: Dla najlepszych czekają wspaniałe wycieczki zagraniczne, nagrody dla tych, którzy osiągną wyjątkowe wyniki.- Konkursy Sprzedażowe: Weź udział w licznych konkursach sprzedażowych i zdobądź fantastyczne nagrody - rzeczowe oraz finansowe.Wymagania Formalne:- Średnie Wykształcenie: Posiadanie średniego wykształcenia jest wymagane, aby zainicjować swoją karierę jako Finansowy Doradca Klienta w naszym zespole.- Brak Wymagań Dotyczących Doświadczenia: Jesteśmy gotowi nauczyć Cię wszystkiego, co potrzebne, by odnieść sukces w świecie finansów.- Niekaralność:Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności w świecie finansów, niezależnie od Twojego doświadczenia! Wyślij swoje CV już dziś i zacznij swoją fascynującą przygodę z nami!

Praca w biurze rachunkowym - młodszy księgowy
Praca w biurze rachunkowym - młodszy księgowy
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Szukamy osoby do pomocy w prowadzeniu Klientów biura rachunkowego (kontakt mailowy i telefoniczny).Potrzebujemy osoby młodej, energicznej, chętnej na rozwój, osoby, która chce zostać księgową/wym.Od kandydatów oczekujemy przede wszystkim:- szybkość, dokładność, uczciwość- dyspozycyjność- wysoka kultura- chęć do pracy- poprawnej polszczyzny (konstruowanie e-maili, wysławianie się)- mile widziany status studenta (studia zaoczne) kierunek finanse, rachunkowość lub ścisły/inżynierskiNie wymagamy doświadczenia, ale znajomość podstaw księgowości będzie dodatkowym atutem.Godziny pracy:- standardowe biurowe,- pon-pt ok 08:00 - 16:00 (do ustalenia, ze względu na zajęcia piątkowe na studiach możliwość wyjścia wcześniej)Oferujemy:- możliwość nauki zasad księgowości, kadr i płac- doszkalanie w zakresie ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego- zdobycie doświadczenia zawodowego i rozwoju- pracę w miłej atmosferze.- system dodatkowych premiowych wynagrodzeń za efektyZachęcamy szczególnie studentów I, II, III, roku do rekrutacji.Prosimy o nadsyłanie CV przez formularz.

Manager Zespołu Sprzedażowego
Manager Zespołu Sprzedażowego
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Manager Zespołu Sprzedażowego - Branża FinansowaOpis stanowiska:Poszukujemy doświadczonego Managera Zespołu Sprzedażowego do pracy w naszej firmie z branży finansowej. Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie i sprzyjające rozwojowi środowisko.Obowiązki:1. Rekrutacja nowych członków zespołu sprzedażowego.2. Planowanie i realizacja skutecznych szkoleń dla zespołu.3. Monitoring wyników zespołu i implementacja działań korekcyjnych.4. Doskonalenie strategii sprzedażowych i ich wdrożenie.5. Utrzymywanie motywacji w zespole oraz budowanie pozytywnej atmosfery pracy.Wymagania:1. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w branży finansowej.2. Umiejętność efektywnej rekrutacji i rozwoju talentów.3. Doskonałe umiejętności komunikacyjne.4. Zdolność do pracy pod presją i elastyczne podejście.5. Zorientowanie na osiąganie celów.Oferujemy:1. Wysoką podstawę wynagrodzenia, zapewniającą stabilność finansową.2. Kompleksowe wdrożenie do roli menadżera, obejmujące wsparcie i szkolenia.3. Możliwość pracy w topowym obszarze sprzedażowym, umożliwiającą rozwój w dynamicznym środowisku branżowym.Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności w świecie finansów! Wyślij swoje CV już dziś i zacznij swoją fascynującą przygodę z nami!

Kadry i płace - wymagana znajomość programy Optima
Kadry i płace - wymagana znajomość programy Optima
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która ma na celu naukę i rozwój w kadrach i płacach.Wymagamy podstawowej znajomości obsługi modułu kadry i płace firmy Comarch Optima.Praca stacjonarna w Krakowie, w Podgórzu.Początkowo zlecenie lub część etatu, docelowo cały etat.

Młodszy księgowy!
Młodszy księgowy!
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Operator hotelowy PI Management zarządzający hotelami pod brandami międzynarodowymi i własnymi oraz apartamentami, w związku z dynamicznym rozwojem grupy poszukuje kandydata na stanowisko:Młodszy księgowyMiejsce pracy: Kraków ul. Piastowska - praca stacjonarnaGodziny pracy: 9:00-17:00Zakres zadań:księgowanie kosztów pełne księgi, rozrachunkikontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowymsprawdzanie prawidłowości opisanych dokumentów księgowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, umożliwiającym automatyczną dekretację w systemie księgowymnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowychewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowymuzgadnianie kont księgowychksięgowanie wyciągów bankowych i analiza rozrachunkówwspółpraca z innymi członkami zespołu księgowego i finansowegoarchiwizacja dokumentów księgowychbieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnychWymagania:wykształcenie minimum średnie kierunkowe z dziedziny rachunkowości/finansów/ ekonomii (technik ekonomista)minimum rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w dziale księgowości (mile widziane osoby pracujące w biurach rachunkowych), asystent, młodszy księgowydoświadczenie w zakresie: księgowanie kosztów, pełne księgi, rozrachunki. Mile widziane: deklaracje VAT praktyczna znajomość systemów finansowo–księgowych (CDN Optima)praktyczna znajomość SALDEObardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowaniaznajomość pakietu MS Officeposzukujemy osób samodzielnych i umiejących szukać rozwiązań, zaangażowanych w wykonywane obowiązki, umiejących współpracować w zespoleOferujemy:stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bwynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętnościmożliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w licznych szkoleniachkomfortowe warunki pracy w nowym biurzepakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, spotkania integracyjne etc.)Zapraszam do aplikacji!

Specjalista ds. księgowości i kadr - Czernichów pow. krakowski
Specjalista ds. księgowości i kadr - Czernichów pow. krakowski
600000 zł
Czernichów 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. księgowości i kadr Miejsce pracy: Czernichów, powiat krakowski (20 km. od centrum Krakowa) Opis stanowiska: ·         Prowadzenie księgowości (PKPiR, KH) obsługiwanych przez biuro rachunkowe firm zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;·         Weryfikowanie i księgowanie dokumentów w systemie Symfonia oraz Buchalter – faktury, wyciągi bankowe, raporty kasowe, inne dokumenty;·         Sporządzanie dokumentacji podatkowej i deklaracji JPK_V7, PIT, CIT itp;·         Prowadzenie ewidencji środków trwałych;·         Prowadzenie dokumentacji pracowników i zleceniobiorców oraz rejestracja danych w systemie Symfonia Kadry i Płace;·         Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzenie dokumentacji do ZUS;·         Stały kontakt z obsługiwanymi klientami oraz z instytucjami zewnętrznymi;·         Sporządzanie indywidualnych raportów na potrzeby klientów;·         Współpraca w przygotowywaniu sprawozdań finansowych. Od Kandydatów wymagamy:·        Wykształcenia minimum średniego kierunkowego (ekonomia, rachunkowość),·        Znajomości zagadnień z zakresu podatków, ubezpieczeń społecznych, ustawy o rachunkowości,·        Dobrej znajomość MS Excel,·        Samodzielności i dobrej organizacji pracy,·        Zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków,·        umiejętności analitycznego myślenia. Oferujemy:·        Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (etat lub część etatu),·        Ruchomy czas pracy,·        Wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu,·        Szkolenia wewnętrzne i branżowe,·        Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji, umiejętności oraz zaangażowania w powierzoną pracę.Prosimy o załączenie do CV poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Krakowskie Biuro Rachunkowe Teresa Rogóż NIP: 944-150-01-56"

Asystent/Agent ds. Ubezpieczeń
Asystent/Agent ds. Ubezpieczeń
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

POWER INSURANCE jest częścią Grupy Finansowej POWER HOLDING sp. z o.o. o zasięgu krajowym. Grupa działa aktywnie na terenie całej Polski w takich branżach jak finanse, nieruchomości, ubezpieczenia, leasing doradztwo biznesowe, coaching.POWER INSURANCE to zespół doświadczonych Specjalistów z branży ubezpieczeń życiowych i majątkowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom najbardziej wymagających Klientów. Współpracujemy zarówno z osobami fizycznymi, jak i firmami: od tych najmniejszych przedsiębiorstw, aż do dużych korporacji.W związku z prężnym rozwojem naszej firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko: Asystent/Agent ds. Ubezpieczeń  Twoje zadania:Przygotowanie dokumentacji do zawarcia umowy ubezpieczenia, Dbałość o kompletność dokumentacji ubezpieczeniowej,Kalkulacja ofert ubezpieczeniowych, Ewidencjonowanie zawartych umów ubezpieczeniowych,utrzymywanie kontaktu telefonicznego/mailowego, Spotkania z klientami,Oczekujemy od Ciebie:Biegła obsługa komputera - umiejętność obsługi programów MsOffice, Obsługa MS Excel, Terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków,Umiejętnie planowanie i organizacja czasu pracy,Podstawowa znajomość zagadnień związanych z ubezpieczeniami, Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, Co zyskasz będąc w Zespole POWER INSURANCE:Kompleksowe szkolenia przygotowujące do rozpoczęcia pracy, a także wspomagające rozwój zawodowy i osobisty,Szkolenia wdrożeniowe pozwalające uzyskać uprawnienia KNF do bycia agentem ubezpieczeniowym, dostępy do programów umożliwiających wystawianie polis ubezpieczeniowych,Pracę w firmie, która jest w kilku sektorach gospodarki oraz bardzo szybko rozszerza swój zasięg,Bieżące wsparcie kadry,Elastyczne godziny pracy, Możliwość dodatkowego wynagrodzenia za polecenia klientów z zakresu ubezpieczeń i innych gałęzi Grupy Finansowej – m.in. z zakresu kredytów, leasingów czy klientów kupujących/sprzedających nieruchomość za pośrednictwem Grupy, Aplikuj do POWER INSURANCE. Fundamentem naszej firmy są ludzie. Prosimy o przesyłanie CV.Dziękujemy za nadesłanie aplikacji, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zatrudnimy na stanowisko Starszy Księgowy!
Zatrudnimy na stanowisko Starszy Księgowy!
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy na stanowisko Starszy Księgowy!Biuro rachunkowe z ugruntowaną pozycją na rynku. Od 2017 roku świadczymy usługi księgowo-kadrowe oraz prawnicze. Cały nasz zespół to grupa energicznych ludzi, z uśmiechem podchodzących do codziennych wyzwań rzucanych przez naszych klientów. Niemniej, daleko chodzić nie lubimy, dlatego nasza  siedziba zlokalizowana jest w centrum miasta, w okolicy ronda mogilskiego. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: Starszy specjalistę ds. Księgowości.Szukamy odpowiedzialnego człowieka stawiającego na swój rozwój osobisty oraz otwartego na naukę od doświadczonych kolegów.  Pracujemy w nowoczesnym i zgranym zespole.Jako Starszy specjalista ds. Księgowości będziesz:Samodzielne, kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość ) zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;Przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat);przygotowanie deklaracji VAT, CIT, PIT do Urzędu Skarbowego;księgowanie i rozliczanie dokumentów (faktury kosztowe, sprzedaży, wyciągi bankowe, kasa, listy płac);kontakt z urzędami, w tym z US.kontakt z klientemkoordynował prace zespołu: Asystentów Księgowych oraz Samodzielnych Księgowych;wspierał zespół merytorycznie w cięższych zagadnieniach;Czego oczekujemy od Ciebie?doświadczenie na podobnym stanowisku, min. 3 lata;dobra organizacja pracy oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji;umiejętność pracy pod presją czasu oraz realizowania wielu projektów jednocześnie;chęci do pracy i zdobywania nowych umiejętności;Język angielski na poziomie komunikatywnym.Dodatkowym atutem będzie:znajomość programów Comarch, Raks, Sage, SaldeoSmartCo oferujemy?Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny + bonus kwartalny;Rozwój zawodowy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji,Nowoczesne programy: pakiet Google Workspace, SaldeoSmart (wraz z szkoleniem), Raks (wraz z szkoleniem), chat GPT;Wpływ na firmę przy współpracy z Zarządem;Szkolenie wprowadzające  oraz opiekuna w pierwszych 3-mc współpracy;Udział w szkoleniach branżowych organizowanych przez instytucję zewnętrzne;Szkolenia z języka angielskiego z native speaker;Możliwość pracy zdalnej;Prywatna opieka medyczna;pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami.W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia

Młodszy księgowy
Młodszy księgowy
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Stalesia Sp. z o.o. to firma o wypracowanej pozycji na rynku, działająca w sektorze stalowym. Ludzie to nasza najwyższa wartość i źródło sukcesów tej firmy.Nasz zespół budujemy z profesjonalnych, dynamicznych i otwartych na nowe wyzwania pracowników. Cenimy sobie inicjatywę i motywację do podejmowania nowych wyzwań oraz odpowiedzialność.Oferujemy pracę w zgranym zespole z możliwością rozwoju i samorealizacji na stanowisku: MŁODSZY KSIĘGOWYZakres obowiązków:Wystawianie faktur sprzedaży;Księgowanie faktur sprzedażowych i WZ;Rozliczanie zaliczek pracowników;Rozliczanie delegacji;Rozliczanie płatności kartami pracowniczymi;Sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości i środków transportu;Uzgadnianie kont księgowych;Prowadzenie rozrachunków;Sporządzanie zestawień na potrzeby analiz i sprawozdań finansowych;Rozliczanie umów za media;Realizacja zadań zleconych przez głównego księgowego.Oczekiwania:Wykształcenie z obszaru Finansów i Rachunkowości;Minimum 2 lata doświadczenia pracy na pełnej księgowości;Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatku VAT;Bardzo dobra znajomość MS Office, a w szczególności programu Excel;Doskonała organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;Umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność i rzetelność;Zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność;Mile widziana znajomość programu Optima XL.Oferujemy:Atrakcyjne warunki pracy i płacy;Ciekawą i stabilną pracę w dużej firmie;Możliwości poszerzania wiedzy i umiejętności;Przyjazne środowisko pracy;Pakiet benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna);Szkolenia zawodowe.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w odpowiedzi na ogłoszenie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Wyślij CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Specjalista ds.ksiegowości
Specjalista ds.ksiegowości
600000 zł
Nowy Targ 30+ kilka dni temu

Biuro Podatkowe poszukuje pracownika ze znajomością prowadzenia pełnej księgowości oraz programu Optima , praca stacjonarna w Nowym Targu. -prowadzenie pełnej księgowości spółek prawa handlowego -sporządzanie sprawozdań oraz rozliczeń podatkowych -współpraca z klientami,

Doradca w oddziale partnerskim Santander Bank Polska - Myślenice
Doradca w oddziale partnerskim Santander Bank Polska - Myślenice
600000 zł
Myślenice 30+ kilka dni temu

Do Oddziału partnerskiego Santander Bank Polska w Myślenicach poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu i wspierać nas będzie jako Doradca Klienta.Aplikuj do nas jeżeli:Masz poparte sukcesami min roczne doświadczenie w sprzedażyPosiadasz min średnie wykształcenieLubisz pracę związaną z obsługą klientów i masz łatwość w nawiązywani relacjiJesteś odpowiedzialny, rzetelny i szybko się uczyszRadzisz sobie w trudnych sytuacjachCenisz sobie współpracę i potrafisz budować dobrą atmosferę w pracyRozmowy sprzedażowe przez telefon nie stanowią dla Ciebie problemuDo Twoich zadań na stanowisku Doradcy Klienta należeć będzie:Profesjonalna obsługa klientów banku, w tym obsługa kasowakontakt i dopasowanie najlepszych rozwiązań finansowych dla klientówRealizacja planów sprzedażowych we wszystkich liniach produktowychUtrzymywanie długofalowych relacji z klientami banku oraz pozyskiwanie nowych klientówProwadzenie dokumentacji bankowej zgodnie z najwyższymi standardami jakościwstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowegoOferujemy:Ciekawą pracę i możliwość uczenia się od ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w bankowościKonkurencyjne wynagrodzenie podstawowe i przejrzysty system premiowy zależny od Twoich wyników pracyPracę w otwartym i wspierającym się zespoleProfesjonalny program adaptacyjnyAdministratorem danych osobowych jest In Loco Finanse Tomasz Szcześniak ul. Chełmońskiego 134b/12, 31-340 Kraków, tel. 609 185 732. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wskazanym w artykule 221(1) § 1 Kodeksu pracy jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a przesłanie danych osobowych w zakresie szerszym niż określony, stanowi zgodę na ich przetwarzanie przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu rekrutacyjnym (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia 2016/679 (RODO) -podjęcie działań na żądanie osoby przed zawarciem umowy, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a (RODO) – zgoda podmiotu danych.Administrator nie przekazuje danych osobowych innym odbiorcom.Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego lub wcześniej, o ile zgoda zostanie wycofana.Cofnięcie zgody można wysłać na adres e-mail (z dopiskiem: usunięcie danych osobowych).Przysługuje Pani/Panu prawo do:żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych oraz do sprzeciwu, cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Opiekun Finansowy-Rabka- Zdrój
Opiekun Finansowy-Rabka- Zdrój
Rabka-Zdrój 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDam prace: Opiekun Finansowy- Stefczyk Finanse miejsce pracy: Rabka-Zdrój. Nie wymagany doświadczenia! Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta. Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa klientów ( obsługa gotówkowa) - nawiązanie i budowanie relacji z klientami, -sprzedaż produktów finansowych - telefoniczne pozyskiwanie klientów. Oferujemy: -umowę o prace, -stałe godziny pracy, -pełne wsparcie w trakcie wdrożenia ( szkolenia online) -nieograniczone premie, -możliwość szybkiego rozwoju w strukturach firmy, -atrakcyjny system benefitów. Osoby zainteresowane zachęcam do przesyłania CV na adres emailowy: @ z odpowiednią klauzulą dot. przetwarzania danych osobowych.

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Chrzanów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKsięgowa/Księgowy Lokalizacja: Chrzanów Zakres obowiązków: • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i ich kompletnością, • Kontrola i księgowanie dokumentów, • Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań, • Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, • Potwierdzanie sald dostawców i klientów, • Rejestr i księgowanie środków trwałych, • Księgowanie różnic kursowych oraz wycena należności i zobowiązań. Wymagania: • Wyższe wykształcenie ekonomiczne, • Minimum rok- 2 lata doświadczenia w księgowości, • Praktyczna znajomość prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości, • Mile widziana znajomość programu Microsoft Dynamics AX. Oferujemy: - Pracę w firmie międzynarodowej o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę – zatrudnienie bezpośrednio u firmie, - System szkoleń podstawowych oraz pełne wdrożenie do pracy, - Pracę od poniedziałku do piątku – start między 7:00 a 9:00 w biurze firmy w Chrzanowie, - Jasno określoną ścieżkę kariery z możliwością awansu i rozwoju, - Atrakcyjny system premiowy, - Dofinansowanie karty Multisport, wczasy pod gruszą, bony Sodexo, prywatną opiekę medyczną. Etapy rekrutacji: I. etap przesłanie CV na adres: @ II. etap rozmowa telefoniczna III. rozmowa kwalifikacyjna z Klientem i decyzja. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Księgowa/pomoc księgowa/biurowy/z orzeczeniem
Księgowa/pomoc księgowa/biurowy/z orzeczeniem
989000 zł
Stary Sącz 30+ kilka dni temu

Szukamy pracowników do działu administracyjnego. Zatrudnimy do pracy zdalnej na stanowisku:1. Księgowa2. Pomoc księgowa2. Pracownik Administracyjno-biurowy3. Pracownik biurowy z orzeczeniemMasz dosyć tracić czas z dojazdem do pracy? Daleko dojeżdżasz do pracy? Więcej czasu spędzasz w korkach? Mamy dla Ciebie pracę bez wychodzenia z domu!Szukamy KSIĘGOWEJ z doświadczeniem (mile widziana znajomość pełnych ksiąg handlowych, oraz programu Optima)Szukamy Pomocy księgowej - wyślij do Nas CV, pochwal się swoimi umiejętności. Napisz do Nas w jakich programach piszeszSzukamy pracowników Administracyjno-biurowy, pracownik z orzeczeniem. Jeśli zależy Ci na pracy, ale preferujesz pracę zdalną - mamy coś dla Ciebie. Masz orzeczenie, szukasz pracy ambitniejszej niż w ochronie? Napisz do NasCV proszę przesyłać na adres e-mail podany w ogłoszeniu lub poprzez załącznik OLX.Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Specjalista ds. rozliczeń
Specjalista ds. rozliczeń
989000 zł
Nowy Targ 30+ kilka dni temu

Rajski s.k., spółka prowadząca m.in. 13 supermarketów na terenie Małopolski zatrudni specjalistę ds. rozliczeń. Zadania: -sprawdzanie poprawności dokumentów kupna-sprzedaży, -zatwierdzanie kosztów, -prowadzenie rejestrów sprzedaży, zamówień, -prowadzenie rozliczeń rocznych i okresowych, -zlecanie przelewów, -rozliczanie dokumentów, -wystawianie faktur dot. najmu, -tworzenie wezwań do zapłaty. Dużym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane wyksztakcenie wyzsze ekonomiczne lub finanse. Praca na pełen etat, stacjonarna w Nowym Targu w siedzibie firmy. Więcej info pod numerem tel. Podania prosimy kierować na adres email lub składać je osobiście w biurze supermarketu przy ul. Mickiewicza 11 w Nowym Targu.

Praca w Biurze Usług Płatniczych Brzesko
Praca w Biurze Usług Płatniczych Brzesko
989000 zł
Brzesko 30+ kilka dni temu

Punkt Kasowy w Brzesku poszukuje pracownika na stanowisko biurowo-kasowe.Do obowiązków należy obsługa klienta przy stanowisku kasowym.Praca na pół etatu.Praca w godzinach od 8.00-16.00 + soboty od 8.30-13.00Osoby zainteresowane proszę o wysłanie swojego cv ze zdjęciem na adres wskazany w ogłoszeniu OLX

Praca dla samodzielnej księgowej - obsługa PKPIR
Praca dla samodzielnej księgowej - obsługa PKPIR
989000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe o ugruntowanej pozycji rynkowej szuka samodzielnej księgowej.Biuro mieści się w Krakowie - Podgórze. Zakres obowiązków:prowadzenie księgowości naszych klientów (PKPIR) w programie Comarch Optima,sporządzanie deklaracji podatkowych,bieżący kontakt z klientami.Wymagania:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,umiejętność prowadzenia PKPIR,znajomość programu Comarch Optima,znajomość pakietu MS Office,chęć i zaangażowanie w pracę.Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,atrakcyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju zawodowego,szkolenia,przyjazną atmosferę w pracy,merytoryczną pomoc specjalistów,parking Poszukujemy osoby do długotrwałej współpracy. Zapraszamy do kontaktu!

opiekun finansowy dla firm i rodzin PILNE
opiekun finansowy dla firm i rodzin PILNE
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPomagam klientom zachować płynność finansową, na każdym etapie ich życia. Dbam o bezpieczeństwo finansowe w różnych życiowych sytuacjach. Jesteś zainteresowany szybkim rozwojem? To nasza specjalność. Od pierwszego dnia pracy będziesz pracował z najlepszymi ekspertami, którzy Twój rozwój traktują jako równie ważne zadanie jak zachwycanie klientów. Do zespołu dobieramy osoby, które doceniają życzliwość, koleżeńskość, a szacunek i współpraca to dla nich podstawowe wartości. Szybko odnajdziesz tutaj swoje miejsce! Chętnym do współpracy pomagam osiągnąć wysokie wyniki a przy tym i dochody. Wymagane wykształcenie minimum średnie z maturą, prawo jazdy kat.B ZAPRASZAM DO KONTAKTU

Doradca Ubezpieczeniowy
Doradca Ubezpieczeniowy
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dorywcza. 

Poszukujemy osoby ze statusem studenta chętnej do podjęcia pracy w sektorze Ubezpieczeń - zarówno majątkowych jak i życiowych. Gwarantujemy przeszkolenie i pomoc we wdrożeniu. System wynagrodzenia oparty na prowizji. Tryb pracy zdalny bądź hybrydowy - Pracujesz ile chcesz i skąd chcesz. Chętnych zapraszamy do kontaktu.

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Małopolskie