Sortowanie:
Znaleziony: 611 ogłoszenie w kategorii Opieka / Nianie / Pomoc domowa w Małopolskie
Manager ds sprzedaży w hotelu. Revenue manager
Manager ds sprzedaży w hotelu. Revenue manager
nowe Kraków dzisiaj

Poszukujemy osoby z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą hotelu.Oferujemy:pracę na etat lub jako dodatkowąmożliwość pracy zdalnejelastyczny czas pracy, możliwość pracy w godzinach wieczornychpremię za wynikiposiłki pracowniczemożliwość pracy z oparciu o umowę lub kontrakt B2BWymagamy:doświadczenia w pracy w sprzedaży w hotelu, wprowadzaniu ofert itpznajomości systemów hotelowych, platform rezerwacyjnychznajomości specyfiki rynku i branżyanalitycznego myślenia i wyciągania wnioskówzaangażowaniaAplikację proszę przesyłać przez formularz OLX

Osoba sprzątająca - strefy publiczne w 5* Hotelu sieci Hilton
Osoba sprzątająca - strefy publiczne w 5* Hotelu sieci Hilton
nowe Kraków dzisiaj

Hotel Saski powstał w 1820 roku w wyniku połączenia czterech sąsiednich kamienic w pobliżu krakowskiego rynku.Dołącz do nas już dziś !Let’s bring legend back to life…together!Zakres obowiązków:Utrzymanie porządku i czystości w częsciach wspólnych,(lobby, restauaracja, korytarze, biura hotelowe, etc)sprawdzenie pokojów na popołudniowy przyjazd gosci,raportowanie do bezpośredniego przełożonego,prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań wynikających ze specyfikacji zajmowanego stanowiska,dystrybucja środków czystości i sprzętu do sprzątaniaNasze oczekiwania:doświadczenie na stanowisku pokojówki/pokojowego mile widziane,znajomość j.angielskiego mile widziana,zaanagażowanie i dokładność w wykonywaniu obowiązków,bardzo dobra kondycja fizyczna pozwalająca na prcę fizyczną,dobra znajomość języka polskiego w przypadku obcokrajowców.Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie,praca w pełnym etacie lub dorywcza -zmianowa od 6.00 lub godz. 14.00 )możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w ramach międzynarodowej sieci Hilton;pracę w przyjaznej atmosferze,posiłki w stołówce pracowniczej finansowanej przez pracodawcę,pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy,zniżki na pobyt w hotelach Hilton na całym świecie,

Kierowniczki / Kierownika zmiany działu obsługi pokoi
Kierowniczki / Kierownika zmiany działu obsługi pokoi
nowe Zakopane dzisiaj

Radisson Blu Hotel & Residences w Zakopanem poszukuje:Kierowniczki / Kierownika zmiany działu obsługi pokoi.Potrafisz dbać o wizerunek hotelu?Potrafisz organizować prace zespołowi?Zapraszamy!Oferujemy:Umowę o pracę na pełen etatWynagrodzenie podstawowe, premieCiepły posiłek i napoje codziennieSzkolenie i pełne wdrożenieMożliwości rozwoju zawodowegoPracę w stabilnej firmie - połowa zespołu pracuje w hotelu od jego otwarciaBezpieczne warunki pracy w nowym obiekciePrywatną opiekę medycznąPremię za polecenie pracownikaZniżki na pobyty w hotelach Radisson na całym świecieMożliwość uczestnictwa w kursie języka angielskiegoOczekujemy:Umiejętności organizacji pracy działu obsługi pokoiDoświadczenia w pracy w podobnej roliZnajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymPozytywnego nastawienia, bardzo dobrej organizacji pracy i chęci zapewnienia gościnności Wysoki poziom komunikatywności i dbałości o szczegółyDobrej współpracy w zespoleJeśli sądzisz, że to praca dla Ciebie, dodaj szczyptę pozytywnego nastawienia i skontaktuj się z nami!Wszystkie informacje udzielamy telefonicznie.Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Polonia Tatry Sp. z o. o. ul. Bagno 2 /184, 00-112 Warszawa.  Ponadto, informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji, a przesłanie aplikacji jest zgodą na przetwarzanie przez Polonia Tatry Sp. z o. o Pani / Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na wyżej wymienione stanowiska.

Hotel w centrum Krakowa szuka osoby na stanowisko pokojowej
Hotel w centrum Krakowa szuka osoby na stanowisko pokojowej
nowe Kraków dzisiaj

Butikowy Apart Hotel w centrum Krakowa zatrudni osoby na stanowisko: pokojowaWymagania: dyspozycyjność zarówno w tygodniu jak i weekendy, dokładność, pracowitość, uczciwość, wysoka kultura osobista, dbałość o wygląd zewnętrzny. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Oferujemy:  szkolenie stanowiskowe, pracę z zgranym zespole, terminowe wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, elastyczny grafik.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez formularz.

Hotel zatrudni pokojową/osobę do sprzątania
Hotel zatrudni pokojową/osobę do sprzątania
nowe Wieliczka dzisiaj

Pani pokojowa /Pan Pokojowy   Wymagania:umiejętność pracy w zespole i chęć nauki i rozwoju zawodowego,gotowość do pracy w systemie zmianowym,  w weekendy i święta,dyspozycyjność,wysoka kultura osobista,dobra organizacja pracy własnej,mile widziane doświadczenieOferujemy:możliwość zatrudnienia na umowę o pracę, po okresie próbnymmożliwość zatrudnienia na umowę zlecenieZakres obowiązków:sprzątanie pokoi po wyjeździe gościsprzątanie pokoi podczas pobytu gościdbanie o porządek na obszarze hoteludbanie o estetykę i porządek na stanowisku pracyInformujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pokojowa/Pokojowy - Pracownik obsługi pięter
Pokojowa/Pokojowy - Pracownik obsługi pięter
nowe Kraków dzisiaj

Twoja misjaZatroszczysz się o komfort gości zapewniając im czystość i porządek w pokojach i wspólnej przestrzeni hotelowej. Będziesz ściśle współpracować z Działem Technicznym i Recepcją. Co chcielibyśmy, abyś wniósł/wniosła do zespołuLubisz porządekMasz łatwość w organizowaniu swojej pracyCenisz dokładność i spostrzegawczośćDyskrecja i uczciwość leżą w Twojej naturzeCieszy Cię zadowolenie innychNie masz przeciwskazań do pracy fizycznej i zmianowejZnasz język polski w stopniu komunikatywnymChcesz się rozwijaćJesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia Jak o ciebie zadbamyzapewnimy Ci pełną wyzwań pracę we flagowym hotelu marki Mercure położonym w samym sercu Krakowabędziemy Cię wspierać w dalszym rozwoju poprzez szkolenia i projekty  otrzymasz pakiet benefitów takich jak zniżki w hotelach i restauracjach sieci Accor na całym świecie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, bezpłatne posiłki w pracy, wspólne wyjścia integracyjne i celebracje uroczystości, konkursy pracownicze, dofinansowanie wypoczynku i dodatkowe świadczenia socjalne Dlaczego warto pracować z nami?Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!Do what you love. Care for the world. ​ Dare to challenge the status quo! ​#BELIMITLESS

Hotel Dąbrowski *** zatrudni recepcjonistkę. Praca od zaraz!
Hotel Dąbrowski *** zatrudni recepcjonistkę. Praca od zaraz!
nowe Oświęcim dzisiaj

Hotel Dąbrowski *** zatrudni kobietę na stanowisko Recepcjonistka.Jeżeli lubisz pracować z ludźmi, masz doświadczenie w pracy na poszukiwanym stanowisku i porozumiewasz się w języku angielskim, to ta praca jest właśnie dla Ciebie!Oferujemy pracę w zgranym i doświadczonym zespole, na podstawie umowy o pracę z atrakcyjnym systemem wynagrodzeń. Możliwość zorganizowania stażu. Praca na pełny etat, w systemie 3-zmianowym.Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt osobisty w Hotelu Dąbrowski, od poniedziałku do piątku w godz. od 10:00 do 18:00. Serdecznie zapraszamy! :)

Kierownik Recepcji i Służby Pięter Hotel Boutique14   5* Kraków
Kierownik Recepcji i Służby Pięter Hotel Boutique14 5* Kraków
nowe Kraków dzisiaj

Boutique 14 Hotel to nowy 5* luksusowy hotel zlokalizowany przy Rynku Głównym w Krakowie. Planowane otwarcie to lipiec 2024 r.W kamienicy na parterze goście będą mogli korzystać z kawiarni czy też restauracji hotelowej. W podziemiach obiektu zlokalizowane będzie małe SPA oraz winiarnia zapewniająca niezwykłe doznania smakowe. Hotel będzie posiadał 13 pokoi w tym 100 metrowy apartament prezydencki z widokiem na ul. Grodzką.Twój zakres obowiązkówkierowanie pracą recepcji oraz służby pięter, tak aby Pracownicy posiadali wiedzę, niezbędne kompetencje i umiejętności, byli zaangażowani, wykonywali swoje obowiązki zgodnie z najwyższymi standardami obsługi hotelu 5*zapewnienie poprawnego obiegu dokumentów związanych z rozliczeniami finansowymi recepcji i służby pięterzarządzanie rezerwacjami w hotelowym PMSszkolenie, motywowanie i zarządzanie zespołem Recepcjonistów, Portierów i Pokojowychuczestniczenie w procesie ustalania cen wraz z Revenue Manageremmonitorowanie i analiza działań konkurencjiwykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą Gości hotelowychrozliczanie pobytów oraz sporządzanie dokumentów sprzedaży i raportówwspółpraca z działem księgowości, bieżąca kontrola wystawianych fakturdopilnowanie aktualizacji i prawidłowości wszelkiej dokumentacji w dziale recepcji i rezerwacjiumiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzjiprzygotowywanie harmonogramu pracy recepcji, kontrola czasu pracy i dokumentów w tym obszarzebudowanie i utrzymywanie dobrej współpracy z innymi działami hoteludbałość o jak najlepszy wizerunek hotelu i sieci.Planowanie, koordynacja i nadzór pracy personelu sprzątającegoKontrola i optymalizacja wykorzystania środków czystości i materiałów eksploatacyjnychMonitorowanie współpracy z pralnią hotelową i innymi kontrahentami współpracującymi ze Służbą PięterNasze wymaganiadoświadczenie zawodowe w hotelarstwie i bezpośredniej obsłudze Gościa na podobnym stanowisku min. 3 lataumiejętność budowania i motywowania zespołubiegła znajomość języka polskiego i angielskiegowysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalnełatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwartość na gościa oraz jego potrzebywykonywanie powierzonych zadań w sposób dokładny, sumienny i rzetelnysamodzielność, inicjatywa oraz doskonała organizacja pracypraktyczna znajomość systemu rezerwacyjnego Profitroom mile widzianaMile widzianeznajomość narzędzi revenue managmentu i systemów RMSdoświadczenie w pracy w hotelu min 4*To oferujemywsparcie podczas wdrożenia w obowiązki,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej,Możliwość budowania zespołu nowego luksusowego hotelu w KrakowieDołacz do nas już teraz i stań się częścią historii nowego luksusowego obiektu hotelowego.Hotel Support sp. z o.o. jest operatorem hotelowym odpowiedzialnym za proces preopeningu oraz zarządzanie obiektem.Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pokojową zatrudnią Hotele Kazimierz
Pokojową zatrudnią Hotele Kazimierz
nowe Kraków dzisiaj

Do codziennych obowiązków będzie należało: sprzątanie pokoi i łazienek hotelowych, praca w godzinach 8-15:00, posiadamy trzy hotele na Krakowskim Kazimierzu, praca w wymiarze 40 godzin w tygodniu.

Recepcjonista, pracownik SPA, pracownik Saun
Recepcjonista, pracownik SPA, pracownik Saun
nowe Kraków dzisiaj

Poszukujemy do pracy Saunamistrza (osobę wykonującą seanse saunowe) oraz Recepcjonistę:Przyjmiemy także osoby bez doświadczenia w pracy jako saunamistrz. Szkolimy na miejscu, praca głównie popołudniami, w godzinach otwarcia obiektu. Praca na umowę zlecenie.Obowiązki:• praca w recepcji saunarium, • kontrola saunarium i jego pomieszczeń, dbanie o czystość, edukowanie klientów o poprawnej kulturze saunowania, wykonywanie seansów saunowych.Wymagania: • mile widziane doświadczenie pracy w saunarium lub w strefie SPA, • dobra kondycja fizyczna, • wytrzymałość na wysokie temperatury, • kreatywność.

Pracownik działu technicznego
Pracownik działu technicznego
nowe Kraków dzisiaj

Holiday Inn Kraków City Center  jest nowoczesnym, pięciogwiazdkowym obiektem wchodzącym w skład InterContinental Hotels Group, jednej z największych sieci hoteli na świecie. Profesjonalny zespół pracowników, miła atmosfera oraz wysoki standard usług sprawia, że nasz hotel jest wyjątkowym miejscem pracy.Gemo Sp. z o.o., operator Hotelu Holiday Inn Kraków City Center, obecnie poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik Działu Technicznego umowa o pracę - zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za:§  dbanie o stan techniczny obiektu§  naprawy i konserwację wyposażenia i urządzeń§  sprawne funkcjonowanie instalacji elektrycznej, klimatyzacji ,wentylacji i chłodnictwa Niezbędne wymagania:§  wykształcenie średnie techniczne§  uprawnienia SEP do 1 kV§  minimum 1 rok  doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku§  umiejętność wykonywania drobnych prac elektrycznych, budowlanych, hydraulicznych, malarskich i stolarskich,§  umiejętność pracy w zespole§  gotowość do pracy w systemie zmianowym (także w soboty i niedziele),§  mile widziana znajomość języka angielskiegoNa tym stanowisku oferujemy:umowę o pracę (zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu),§  śniadania i znakomite lunche pracownicze§  możliwość zdobycia doświadczenia w serwisie luksusowego hotelu§  szkolenia rozwijające kompetencje§  przyjazną atmosferꧠ odzież służbową§  stawki pracownicze na pobyty w hotelach IHG  na całym świecie§  wewnętrzny program motywujący Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Aplikując wyrażają Państwo świadomą i dobrowolną zgodę na wprowadzenie danych osobowych zawartych w CV do bazy danych kandydatów do pracy prowadzonej przez Gemo Sp. z o.o. w celu wykorzystania ich na potrzeby przyszłych rekrutacji. Niniejsza zgoda może być wycofana w dowolnym momencie i w takim przypadku dane Państwa zostaną usunięte z bazy danych i nie będą dalej przetwarzane.Administratorem Państwa danych osobowych jest Gemo Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Wielopole 4, 30-348 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. i rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04). Dane kontaktowe do Administratora Państwa danych osobowych:

Pracownik gospodarczy (Houseman)
Pracownik gospodarczy (Houseman)
nowe Kraków dzisiaj

TWOJA MISJAOsoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymanie czystości na korytarzach i terenach zewnętrznych hotelu oraz parkingu, odbiór i transport dostaw, kontrolę terminów ważności asortymentu minibarowego oraz prowadzenie rozliczeń pralniczych gości.  NASZE OCZEKIWANIAdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)dyscyplina w zachowaniu czystości i higieny pracydobry stan zdrowia i predyspozycje do wykonywania prac fizycznychdokładność, sumienność i zaangażowanie w pracę JAK O CIEBIE ZADBAMYzaproponujemy współpracę na podstawie umowy zlecenia w wymiarze około 80 godzinzapewnimy Ci pełną wyzwań pracę we flagowym hotelu marki Mercure położonym w samym sercu Krakowabędziesz pracować w profesjonalnym zespolebędziemy Cię wspierać w dalszym rozwoju poprzez szkolenia otrzymasz pakiet benefitów takich jak bezpłatne posiłki w pracy, wspólne wyjścia integracyjne i celebracje uroczystości, konkursy pracownicze Dlaczego warto pracować z nami?Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor.Do what you love. Care for the world. ​ Dare to challenge the status quo! ​#BELIMITLESS

Pracownik serwisu sprzątającego - ul. Pawia
Pracownik serwisu sprzątającego - ul. Pawia
nowe Kraków dzisiaj

Firma Czysty Efekt jest polską firmą świadczącą usługi porządkowe, która działa już ponad 30 lat na terenie woj. małopolskiego i śląskiego. Zatrudniamy kilkuset pracowników.Najważniejsi dla nas są pracownicy, którzy stanowią o naszej sile.Aktywizujemy i zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku Pracownik serwisu sprzątającego.Szczegóły oferty:Lokalizacja: ul. Pawia, KrakówGodziny pracy: od 18:00 do 22:00Czas pracy: 4 godzinyStawka: 27,70 zł brutto / godzinaDni pracy: od poniedziałku do piątkuZakres obowiązków:Utrzymywanie czystości oraz dbanie o higienę na terenie biura.Wymagania:Orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym,Sumienność,Staranność. Oferujemy:Zatrudnienie na umowę zlecenie/umowę pracę,Pakiet socjalny: prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie,Dofinansowanie na zakup leków dla osób z niepełnosprawnością,Profesjonalną odzież roboczą z logo firmy: koszulka, fartuch, polar, obuwie,Wsparcie kierownika przy każdym zadaniu.Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.Wysyłając CV prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV do realizacji procesu rekrutacji przez Cognor Holding S. A./ 4 Workers Sp. z o.o. oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych przez okres 1 roku po złożeniu CV zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000)”Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z biurem. Informacje dotyczące zatrudnienia będą udzielane w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku. W pozostałych godzinach prosimy o wiadomość SMS lub wiadomość na OLX.

Pracownicy utrzymania czystości z orzeczeniem o niepełnosprawności
Pracownicy utrzymania czystości z orzeczeniem o niepełnosprawności
nowe Oświęcim dzisiaj

 Firma sprzątająca  poszukuje osoby do pracy na stanowisko Pracownik Utrzymania Czystości z orzeczeniem o niepełnosprawności. Jeśli masz chęci do pracy, jesteś sumienna, dokładna oraz posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to ta oferta jest dla Ciebie!MIEJSCE PRACY:Oświęcim ul. Powstańców ŚląskichDojazd linią: 0, 1, 10, 686, 2, 3, 8, 12, 16, 17, 18, 19, 20, 24, 25, 26, 27,28, 29ZAKRES OBOWIĄZKÓW:PRACOWNIK GOSPODARCZY jedna zmiana od 6:00Utrzymanie czystości na terenie zewnętrznymOdpowiedzialność za zachowanie wysokiego standardu czystości i higieny,Opróżnianie pojemników na odpady i wymiany workówObsługa niezbędnych narzędzi i środków czystości.SPRZĄTACZKA jedna zmiana od 14:00Utrzymanie czystości na terenie budynku: zamiatanie, mopowanieDokładanie środków czystości, mydła, ręcznikiObsługa niezbędnych narzędzi i środków czystości.Serwis toalet- cykliczne mycie WYMAGANIAOrzeczenie o niepełnosprawności,Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań,Dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowymDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.OFERUJEMYStabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 1 etat lub 3/4 etatuPrzyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole,Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,Wynagrodzenie adekwatne do wykonywanych obowiązków. Jeśli jesteś osobą z orzeczeniem o niepełnosprawności i poszukujesz stabilnej pracy na stanowisku Sprzątaczki, to zapraszamy do aplikowania! Wyślij swoje CV lub numer telefonu na adres email: rekrutacja(małpa)bhpprotect.pl lub skontaktuj się telefonicznie pod numerem [73*******66]. Odpowiemy na wszystkie zgłoszenia.Firma sprzątająca Grupa Hoppe-Wartenberg dba o równość szans na rynku pracy i otwarcie rekrutuje osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Zapewniamy równoprawność w procesie rekrutacji oraz profesjonalne wsparcie dla pracowników z różnymi potrzebami.

sprzątanie- 0,5 etatu- Kraków okolice Galerii Kazimierz
sprzątanie- 0,5 etatu- Kraków okolice Galerii Kazimierz
nowe Kraków dzisiaj

Poszukuję Pani chętnej do podjęcia pracy jako osoba sprzątająca na terenie przychodni/ obiektu medycznego. Lokalizacja: Kraków, ul. Rzeźnicza (okolice Galerii Kazimierz).Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 6-10.Obowiązki do realizacji: sprzątanie pomieszczeń socjalnych, sanitariatów, mycie podłóg w pomieszczeniach laboratorium, zbieranie śmieci, mycie przeszkleń, itp.Kontakt dla osób zdecydowanych:telefoniczny: 727 OO3 242sms: sprzątanie Rzeźnicza przez formularz.

Sprzątanie Praca w serwisie sprzątającym Dla Kobiety
Sprzątanie Praca w serwisie sprzątającym Dla Kobiety
nowe Bochnia dzisiaj

Witam,Zatrudnimy Kobietę do Pracy w Serwisie Sprzątającym miejsce Pracy BochniaWymagane orzeczenie o niepełnosprawnościOferujemy: - Praca w pełnym wymiarze czasu pracy - Zatrudnienie w oparciu o umowę o Pracę - Terminowe wypłaty wynagrodzenia

Sprzątanie medycznej placówki - serwis wieczorny
Sprzątanie medycznej placówki - serwis wieczorny
nowe Kraków dzisiaj

Firma Ever Grupa - poszukuje Pani na stanowisko pracownika utrzymania czystości dołączających do naszego zespołu.Oferta sprzątanie medycznej placówki wieczoremLokalizacja: ul. Opolska 110 (Plac Imbramowski)Grafik pracy: od poniedziałku do piątku od 19:00-23:00Forma zatrudnienia: umowa zlecenie , 27, 70 zł bruttoZakres obowiązków:sprzątanie medycznej placówki (gabinety lekarskie, części wspólne oraz pomieszczenia socjalne) po zakończeniu pracy placówki.  Oczekujemy:- Dokładności i dobrej organizacji pracy.- Samodzielności, uczciwości, sumienności oraz zaangażowania w powierzone obowiązki.- Doświadczenie będzie dodatkowym atutem- Dobrej znajomości języka polskiego w przypadku obcokrajowców. Oferujemy:- Legalne i stabilne zatrudnienie.- Terminowe wypłaty wynagrodzeń.- Szkolenie stanowiskowe oraz odzież roboczą.- Przyjazne środowisko pracy.Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, albo napisz SMS " sprzątanie przychodni"

Osoba sprzątająca/salowa - praca w szpitalu - nocki
Osoba sprzątająca/salowa - praca w szpitalu - nocki
nowe Kraków dzisiaj

Firma sprzątająca EVER GRUPA zatrudni Pań do sprzątania w szpitalu na nockiMiejsce pracy : Osiedle Na Wzgórzach 17B ( Nowa Huta)Grafik : 19:00-7:00 (według grafika, jeden dzień pracujący, drugi dzień wolne )Forma zatrudnienia: Umowa o pracę (cały etat) , 4242 zł brutto Zakres prac:Praca obejmuje utrzymanie czystości i porządku w różnych obszarach szpitala (sprzątanie sal, pomieszczeń socjalnych, korytarzy, łazienki, gabinety, blok operacyjny, recepcja, toalety)Jesteśmy zakładem pracy chronionej, respektujemy prawa wynikające z posiadania orzeczenia o niepełnosprawności.Wymagania:Posiadanie aktualnych badań sanitarno-epidemiologicznychDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Umiejętność samodzielnego wykonywania powierzonych obowiązków.Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków sprzątania.-Komunikatywna znajomość języka polskiego w przypadku cudzoziemcówOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Terminowe wypłaty wynagrodzeniaSzkolenia stanowiskowe oraz odzież robocząPrzyjazne środowisko pracyDodatkowe korzyści:Zachęcamy do kontaktu również osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności - zapewniamy warunki pracy chronionejMożliwość wykupienia prywatnej opieki medycznejMożliwość skorzystania z karty multisport Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 albo napisz sms "praca w szpitalu"

Прибирання магазину 7-10 бонарка
Прибирання магазину 7-10 бонарка
nowe Kraków dzisiaj

Фірма Cullen Cleaning Services шукає жінку на прибирання магазину Primark в тц Bonarka. Графік: понеділок-субота (+робочі неділі) з 7.00 до 10.00 ранку, додатково можна працювати в денні зміни в середу, п'ятницю та суботу з 14 до 20. Umowa zlecenia, ставка 21,30 нетто Обов'язки: замітання та миття підлоги, миття дзеркал, прибирання пилу. У разі денних змін ще додається прибирання туалетів Вимоги: жінки до 50 років, знання польської мови хоча б на мінімальному рівні (буде важливо розуміти, що вам говорять) УВАГА. Тільки енергійні та відповідальні люди, готові до роботи

Sprzątanie biura ul Dobrego Pasterza KrK 45 zł za 1 sprzątanie na rękę
Sprzątanie biura ul Dobrego Pasterza KrK 45 zł za 1 sprzątanie na rękę
nowe Kraków dzisiaj

Poszukujemy osoby do sprzątania biur. Chodzi o sprzątanie przy ul. Dobrego Pasterza w Krakowie. Czas pracy to około 1-2 godziny w zależności od dnia. Mamy też dodatkowe zlecenia- sprzątanie biura w centrum Krakowa 1 raz w tygodniu (około 2 godziny) oraz przy ul Opolskiej (około 4 godziny). Praca od zaraz.

PRACA DODATKOWA/Tarnów/ ul. Wyszyńskiego
PRACA DODATKOWA/Tarnów/ ul. Wyszyńskiego
nowe Tarnów dzisiaj

Firma sprzątająca Amlux zatrudni pracowników do sprzątania placówkiLokalizacja: Tarnów/ ul. WyszyńskiegoMamy do zaoferowania:pracę z elastycznym grafikiem wtorek, czwartek od 15:00-19:00umowę zlecenie na zastępstwo od 28 majaOczekiwania:brak przeciwwskazań do pracy fizycznej,dyspozycyjność do pracy,chęci do pracy,orzeczeniem o niepełnosprawności.Obowiązki:mycie oraz zamiatanie maszynowe, zamiatanie terenów zewnętrznychOsoby zainteresowane podjęciem pracy, prosimy o kontakt: 69*******65Jesteśmy zakładem pracy chronionej- chętnie zatrudniamy osoby niepełnosprawne- realizujemy wszystkie świadczenia należne osobom z orzeczeniem.W aplikacji proszę o zamieszczenie poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści: Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

Pracownik sprzątający Skawina
Pracownik sprzątający Skawina
nowe Skawina dzisiaj

Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT SA świadczące usługi w zakresie ochrony zatrudni osoby na stanowisko:Pracownik sprzątający / gospodarczyPoszukujemy zarówno mężczyzn i kobiet.Miejsce pracy: SkawinaOpis stanowiska:Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, magazynowych i produkcyjnych.Obsługa maszyn i sprzętu sprzątającego w tym samojezdnego.Wymagania:-dyspozycyjność-sumienność-zaangażowanie-wymagane posiadanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności - zakład pracy chronionej (orzeczenia rentowego lub z powiatowego / wojewódzkiego zespołu ds. orzekania o niepełnosprawności)Oferujemy:-umowę o pracę-wynagrodzenie 4242 zł brutto-częściowy zwrot wydatków na leki, refundacje z ZFRON-terminowe wypłaty-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku-stabilne zatrudnienieZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych bądź kontakt telefoniczny:Piotr 51*******59www.sed-hut.plProsimy o dopisanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę P.U. SED-HUT S.A. w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

Sprzątaczka/ Pokojowa
Sprzątaczka/ Pokojowa
nowe Zator dzisiaj

Ośrodek Wypoczynkowy RIVER PARK Łysoń Sp. J. - poszukuje kandydata na stanowisko:SPRZĄTACZKA/POKOJOWAMiejsce pracy - ZatorDo obowiązków pracownika będzie należeć:Utrzymywanie czystości oraz dbanie o funkcjonalność wynajmowanych Gościom domków letniskowych według ustalonych w obiekcie standardówZmienianie pościeli, ręczników, kosmetyków i środków higienicznych przeznaczonych dla Gości oraz innych rzeczy, które są przeznaczone do użytku GościaDbanie o porządek na terenie ObiektuDbanie o prawidłowe funkcjonowanie urządzeń zainstalowanych w domkach letniskowychOczekiwania:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuzaangażowanie w powierzone obowiązkidobra organizacja pracyumiejętność pracy w grupiekomunikatywnośćOferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy zleceniastabilny system wynagrodzeńuczciwe warunki pracyprzyjazną atmosferęmożliwość podjęcia dłuższej współpracy;Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV, uprzejmie informujemy że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami .Prosimy o podpisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie Danych Osobowych Dz.u.nr 2016 poz.922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest River Park sp.j. z siedzibą w Zatorze, przy ul. Parkowa 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Pracownik sprzątający (etat) - Niepołomice
Pracownik sprzątający (etat) - Niepołomice
nowe Niepołomice dzisiaj

Apleona Polska Sp. z o. o. - wiodąca firma w branży usług facility management, oferująca kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku) w związku z ciągłym rozwojem poszukuje pracowników na stanowisko:Pracownika sprzątający (K/M)Miejsce pracy: NiepołomiceObowiązku:Sprzątanie hali produkcyjnej, pomieszczeń socjalnych, powierzchni biurowych,Obsługa myjki czyszczącej,Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych.Oczekiwania:Gotowość do pracy zmianowej (6-14. 14-22, 22-6);Pracowitość, sumienność, zaangażowanie;Prawo jazdy kat. B;Mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych.Oferujemy:Stabilną pracę na pełny etat;Umowę o pracę;Wynagrodzenie od 4500 zł brutto;Prywatną opiekę medyczną;Możliwość dopisania się do grupowego ubezpieczenia na życie;Dofinansowanie do pakietu sportowo-rekreacyjnego (karta MultiSport, Medicover);Pakiet dodatkowych świadczeń z ZFŚS (np. wczasy pod gruszą, zapomoga świąteczna).Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 60*******34 lub aplikowanie przez OLX.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. L 119/1, 4/05/2016) informuję, iż administratorem i odbiorcą Pani/Pana danych osobowych (w postaci imienia i nazwiska, numeru telefonu, daty urodzenia, stanu cywilnego, wizerunku, adresu e-mail, adresu do korespondencji, informacji dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego, posiadanych kwalifikacji, zainteresowania ) jest Apleona Polska Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Krakowiaków 36, Warszawa 02-255. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez upoważnianych pracowników i współpracowników Apleona Polska Spółka z o.o. w ramach powierzonych do wykonania zadań w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji pracownika. Udostępnione dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody lub przez okres niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych rekrutacji na stanowisko odpowiadające kwalifikacjom kandydata.

Przygotowanie śniadań+ sprzątanie w pensjonacie
Przygotowanie śniadań+ sprzątanie w pensjonacie
nowe Zakopane dzisiaj

Zatrudnimy Panią do przygotowania i obsługi śniadań oraz sprzątania w niewielkim, pensjonacie w centrum Zakopanego.Oferujemy stabilne zatrudnienie na etat/pół etatu.Szukamy osoby na stałe.Oczekujemy doświadczenia, zaangażowania oraz chęci do pracy. Nie oferujemy zakwaterowania.Wynagrodzenie 23-25zł/hWięcej informacji pod numerem 69*******06.

Praca sprzątanie (orzeczenie o niepełnosprawności)  4990 PLN brutto
Praca sprzątanie (orzeczenie o niepełnosprawności) 4990 PLN brutto
nowe Dobczyce dzisiaj

Oferujemy pracę w ekipie utrzymującej czystość. Do obowiązków należeć będzie kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych, pomieszczeń socjalnych oraz hal magazynowych w miejscowości Dobczyce, w wymiarze 8 godzin dziennieMile widziane doświadczenie w sprzątaniu.Zatrudnimy osoby niepełnosprawne z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności ze stopniem:• ZNACZNYM (mile widziane schorzenia specjalne, tj.: 01-U, 02-P, 04-O, 06-E),• UMIARKOWANYM (mile widziane schorzenia specjalne, tj.: 01-U, 02-P, 04-O, 06-E),• LEKKIM (mile widziane schorzenia specjalne, tj.: 01-U, 02-P, 06-E).WYMAGAMY:• w przypadku osób niepełnosprawnych aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności• chęci do podjęcia pracy• stan zdrowia umożliwiający pracę na tym stanowiskuOFERUJEMY:• umowę o pracę (pełny etat)• wynagrodzenie w wysokości 4990 PLN brutto/m-c• szkolenia zawodoweOsoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV przez formularz OLXUprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Pokojowa - sprzątanie pokoi hotelowych - Opatkowice, Swoszowice
Pokojowa - sprzątanie pokoi hotelowych - Opatkowice, Swoszowice
nowe Kraków dzisiaj

Oczekiwania:-gotowość do pracy fizycznej-Dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy-umiejętność pracy w zespole-dyspozycyjność-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:-umowę zlecenie-przyjazną atmosferę pracy-śniadanie pracownicze-praca 5 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli (dopasowanie grafiku) w godzinach od 9:00 do 14:00/15:00Zainteresowane osoby proszone są o kontakt telefoniczny lub przesłanie CV

Sprzątanie bloków- BRONOWICE
Sprzątanie bloków- BRONOWICE
nowe Kraków dzisiaj

Firma sprzątająca poszukuje osób do sprzątania bloków - na kameralnych blokach w BronowicachPraca od poniedziałku do piątku, w godzinach porannych.Zakres obowiązków:Zamiatanie i mycie klatek schodowych, podstawowe prace jak przecieranie barierek, skrzynek pocztowych, mycie drzwi, okien itp.Utrzymanie terenu zewnętrznego : sprzątanie śmietnika, wymiana worków, odśnieżanie, zamiatanie chodników.Zapewniamy dobre wynagrodzenie i przyjazne warunki pracy.Dodatkowe informacje pod nr tel. 57*******77

Pani do sprzątania klubu bilardowego
Pani do sprzątania klubu bilardowego
nowe Kraków dzisiaj

Zatrudnimy Panią do sprzątania klubu bilardowego w centrum Krakowa. Praca kilka razy w tygodniu w godzinach poranno- południowych. Stawka 22 zł na rękę.Zapraszam do kontaktu

Opiekunka w żłobku - ul. Balicka
Opiekunka w żłobku - ul. Balicka
nowe Kraków dzisiaj

Niepubliczny Żłobek Zielona Wyspa przy ul. Balickiej 14a poszukuje opiekunki żłobkowej na pełen etat.Praca od zaraz.Oferujemy:-stabilne zatrudnienie- elastyczny grafik pracy- wspierający zespół- dzielenie obowiązków w zespole.Wymagania:- kwalifikacje do pracy w żłobku lub chęć zrobienia kursu (do rozpoczęcia takiego kursu potrzebne jest min. wykształcenie średnie),-orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych,- umiejętność pracy z małymi dziećmi.

Zatrudnimy pomoc nauczyciela przedszkolnego
Zatrudnimy pomoc nauczyciela przedszkolnego
nowe Kraków dzisiaj

Niepubliczne Przedszkole "Krasnal" ul. Kobierzyńska 24w Krakowie zatrudni pomoc nauczycielaWymagania:- zaangażowanie i umiejętność pracy z dziećmi; - pogodne usposobienie;- empatyczne podejście do dziecka, chęć poznania i stosowania “Porozumienia bez przemocy;- umiejętność pracy w zespole;- zdolności organizacyjne;- wysoka kultura osobista;- samodzielność i odpowiedzialność.Oferujemy:- stabilne zatrudnienie;- pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje;- możliwość rozwoju zawodowego;- jasny system wynagrodzeń.

Pokojowa, Hotel w Krakowie Nowej Hucie,
Pokojowa, Hotel w Krakowie Nowej Hucie,
nowe Kraków wczoraj

Hotel *** zlokalizowany w Nowej Hucie poszukuje pracowników do Działu Housekeeping'u (Pracownik Służby Pięter / pokojowa).Od kandydatów oczekujemy:- zaangażowania w wykonywaną pracę- sumienności- dokładności- uczciwości- umiejętności pracy w zespole- ścisłej współpracy z innymi działami hoteluMile widziane:- doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuZainteresowane osoby prosimy o przesałnie swojego CV za pośrednictwemolxProsimy o dopisanie klauzuli RODO wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Hotel w centrum Krakowa zatrudni pokojową 5000 zł brutto.
Hotel w centrum Krakowa zatrudni pokojową 5000 zł brutto.
Kraków wczoraj

3* hotel w centrum Krakowa zatrudni osobę do obsługi pokoi hotelowych i powierzchni ogólnodostępnych. OFERUJEMY:zatrudnienie na umowę o pracępracę w gronie profesjonalistów WYMAGAMY:umiejętności i chęci do pracy z ludźmi (współpracownicy i goście hotelowi)zwinnej osoby, dla której praca w szybkim tempie nie jest przeszkodą dobrej organizacji pracy własnej;wysokiej kultury osobistej;uczciwości w wypełnianiu procedur i zamiłowania do porządku; W CV prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę F35 Sp. Z o.o. sp. k dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).” Informujemy, że Administratorem danych jest F35 Sp. Z o.o. sp. k. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.  

Guest Experience Specialist (K/M)​​ (Specjalista ds. Relacji z Gośćmi)
Guest Experience Specialist (K/M)​​ (Specjalista ds. Relacji z Gośćmi)
Kraków wczoraj

Będziesz ambasadorem pobytu gości w hotelu, towarzysząc gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w hotelu w celu stworzenia i zagwarantowania doświadczenia wyjątkowej jakości usług będących dla gości źródłem satysfakcji. Twoją misją będzie nawiązanie trwałych relacji, animowanie czasu gości i zachęcanie ich do uczestnictwa w proponowanych aktywnościach. Będziesz również odpowiedzialny za zarządzanie e-reputacją hotelu poprzez udzielanie odpowiedzi na recenzje i ankiety zgodnie z wytycznymi, które otrzymasz. Wspólnie z pozostałymi członkami zespołu będziesz budował atmosferę zadowolenia, które ma bezpośrednie przełożenie na satysfkację gości. Co chcielibyśmy, abyś wniósł/wniosła do zespołuMasz doświadczenie w obsłudze klienta/gościaLubisz kontakt z ludźmi, wiesz jak nawiązywać i podtrzymywać relacjeJesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych i wiesz jak efektywnie z nich korzystaćJesteś kreatywny/a i potrafisz znajdować niestandardowe, spersonalizowane rozwiązaniaZnasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikacjęPotrafisz bardzo dobrze zorganizować własną pracęChcesz się rozwijaćJesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia Jak o ciebie zadbamyzapewnimy Ci pełną wyzwań pracę we flagowym hotelu marki Mercure położonym w samym sercu Krakowabędziemy Cię wspierać w dalszym rozwoju poprzez szkolenia i projekty  otrzymasz pakiet benefitów takich jak zniżki w hotelach i restauracjach sieci Accor na całym świecie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, bezpłatne posiłki w pracy, wspólne wyjścia integracyjne i celebracje uroczystości, konkursy pracownicze, dofinansowanie wypoczynku i dodatkowe świadczenia socjalne  Dlaczego warto pracować z nami?Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!Do what you love. Care for the world. ​ Dare to challenge the status quo! ​#BELIMITLESS

Pokojowa Premier Kraków Hotel 4*
Pokojowa Premier Kraków Hotel 4*
Kraków wczoraj

Do hotelu Premier Kraków poszukujemy pań na stanowisko pokojowa. Zakres obowiązków:-sprzątanie oraz utrzymanie czystości pokoi oraz części wspólnych-zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do Kierownika-raportowanie i zwrot do recepcji wszelkich przedmiotów pozostawionych przez gości-aktywna współpraca z pozostałymi pracownikamiWymagania:-dobra organizacja własnego czasu pracy-dyspozycyjność ( święta, weekendy)-umiejętność pracy w zespoleOferujemy:-elastyczny grafik-atrakcyjne warunki wynagrodzenia-pracę w doświadczonym zespolePrzekazując dokument, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w nim zawartych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez CFI sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Pokojowa do Hotelu Starego 5* Kraków Stare Miasto
Pokojowa do Hotelu Starego 5* Kraków Stare Miasto
Kraków wczoraj

Hotel Stary 5* w Krakowie ul. Szczepańska 5poszukuje pracownika na stanowisko:POKOJOWANasze oczekiwania:- znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym komunikację (konieczna umiejętność czytania po polsku)- przywiązywanie wagi do czystości i porządku wokół oraz własnej higieny osobistej- pracowitość, dokładność i sumienność- wysoka kultura osobista- dobre zdrowie i predyspozycje do wykonywania prac fizycznych- dobra organizacja pracy własnej - dyspozycyjność (gotowość do pracy również w weekendy, praca w godz. 8:00-16:00, lub zmianowo 7:00-19:00 i 19:00-7:00)- uczciwość- dyskrecja- podstawy słownictwa hotelarskiego w j. angielskim mile widzianeSzukamy pracowników:- na stałe, w pełnym wymiarze godzin (etat), po okresie próbnym oferujemy umowę o pracę.- dorywczo, na umowę-zlecenie, w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin, głównie w weekendy (w niepełnym wymiarze pracę można pogodzić ze studiami).Oferujemy:- stabilną pracę w prestiżowym miejscu, w przyjaznej atmosferze, z profesjonalnym i młodym zespołem- wynagrodzenie w całości oficjalne na umowie- karta Multisport, możliwość opieki medycznej Luxmed, możliwość skorzystania z wyżywienia pracowniczego (śniadania, obiady)- szansę rozwoju zawodowego związaną z rozbudową sieci i przedsiębiorstwaProsimy o przesyłanie CV ze zdjęciem przez formularz kontaktowy lub na adres podany na stronie www Hotelu Starego.Administratorem danych osobowych jest: Holding Liwa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-401), ul. Górczewska 53. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pokojowa/Pracownik Służby Pięter(noc) Hotel H15 Luxury Palace 5*Kraków
Pokojowa/Pracownik Służby Pięter(noc) Hotel H15 Luxury Palace 5*Kraków
Kraków wczoraj

Grupa Dobry Hotel polska firma działając w branży HORECA od 2004 roku. Specjalizujemy się w zarządzaniu obiektami hotelarskimi i gastronomicznymi. Zarządzamy 22 obiektami hotelowymi, Centrum Eventowym Butelkownia oraz 2 restauracjami i stale rośniemy!Nasze obiekty zlokalizowane są w całej Polsce: w Trójmieście, w Poznaniu, w Warszawie, we Wrocławiu, w Krakowie, w Zakopanem, w Jastarni, w Mikołajkach.Obecnie prowadzimy rekrutację do:Hotel H15 Luxury Palace 5* KrakówNa stanowisko:Pokojowa/Pracownik Służby Pięter (praca w nocy)Miejsce pracy: KrakówPoszukujemy osób z doświadczeniem na podobnym stanowiskuCo możemy Ci zaoferować?pracę w prestiżowym i uznanym na rynku hotelupełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązkizatrudnienie na podstawie umowy o prace lub umowy zleceniaposiłki pracowniczebogaty pakiet socjalny (grupowe ubezpieczenie na życie, karta multisport, prywatna opieka medyczna)zniżki na usługi hotelowe i gastronomiczne w ramach Grupy Dobry Hotelwewnętrzne programy bonusowe („rekomenduj i zarabiaj” oraz „pracownik kwartału”)możliwość skorzystania z atrakcyjnych zniżek na studia w WSB Meritoszanse rozwoju zawodowego w obszarze Grupy Dobry Hotelprzyjazną i otwartą atmosferę pracy :)Jaki będzie zakres Twoich obowiązków?utrzymanie czystości w pomieszczeniach służbowych, biurach, SPApraca w porze nocnej w godzinach 22.00 do 6.00Jeżeli jesteś:dokładny/akomunikatywny/aposługujesz się językiem polskim oraz znasz podstawy języka angielskiegopotrafisz współpracować z zespołem.Prześlij do nas swoją aplikację i zostań częścią naszego zespołu!Uprzejmie prosimy prosimy o zamieszczenie w CV oświadczenia o następującej treści oraz o zapoznanie się z poniższymi informacjami:„Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej rekrutacji w systemie internetowym. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko, w tym w szczególności numeru telefonu, adresu e-mail, adresu zamieszkania, informacji o wcześniejszym zatrudnieniu i innych danych ujawnionych w przesłanym CV, w tym również zamieszczenia tam zdjęcia (wizerunku). Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie”.Jednocześnie informujemy, że CV niezawierające powyższego oświadczenia nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Gdyni (81-331) ul. Falista 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000360212, posiadająca numer identyfikacji podatkowej (NIP) 5851455878, REGON 221 05 19 40.1.       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres tej i przyszłych rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 lat,2.       posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej na adres siedziby Administratora danych lub elektronicznie na adres e-mail: rodo[at]dobryhotel.com.  Ponadto dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Administratora, w tym w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, do czasu ich wygaśnięcia. W przypadku wniesienia sprzeciwu przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w ww. celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych osobowych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,3.       ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,4.       podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko,5.       odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące z Administratorem w procesie rekrutacji,6.       Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Hotel *** zatrudni  pokojowe
Hotel *** zatrudni pokojowe
Kraków wczoraj

Hotel *** w centrum Krakowa zatrudni Panie pokojowe .Praca od 8 - 16 tej , Mile widziane doświadczenie na wymaganym stanowisku .Wynagrodzenie do 5300 brutto ,

Manager Aparthotelu z umiejętnościami sprzedażowymi
Manager Aparthotelu z umiejętnościami sprzedażowymi
Kraków wczoraj

Aparthotel w centrum Krakowa zatrudni zaangażowaną osobę na stanowisko managera.Do Twoich obowiązków będzie należało:współtworzenie oferty hotelu, publikowanie ofert specjalnych i sterowanie sprzedażą,kierowanie pracą personelu hotelowego, kontrola pracy recepcjonistów, pokojowych, kuchni i działu technicznego w zakresie stawiania celów i rozliczania z zadań,ewidencja kosztów i dekretacja faktur, dbanie o właściwy obieg dokumentówkontrola prawidłowości rozliczeń z gośćmi i usługodawcami zewnętrznymiprzedstawianie pomysłów na rozwój hotelu, zwiększenie sprzedaży, wyszukiwanie nowych rynków i kanałówdbanie o właściwy poziom obsługi gości i wizerunek hoteluraportowanie działań do dyrektora hoteluWarunki pracy:Praca w biurze, w godzinach 8-17, możliwa praca w jeden weekend w miesiącuWynagrodzenie podstawowe plus premie od wzrostu sprzedażyRealna możliwość awansu w ciągu 3-6 miesięcySzkolenia i możliwość rozwojuPosiłki pracowniczeZgrany i zaangażowany zespół. Dobra szefowa recepcji, na której można polegać. Poukładany i działający biznes.Wymagania konieczne:Doświadczenie w pracy w hotelu / hostelu / apartamentachZnajomość systemów rezerwacyjnych i portali sprzedażowychUmiejętność wyznaczania zadań i rozliczania pracy zespołuRozumienie specyfiki pracy w hotelarstwie, umiejętność rozmowy z gośćmi, sterowania jakością

Recepcjonista/ka do apartamentów! Zakopane!
Recepcjonista/ka do apartamentów! Zakopane!
Zakopane wczoraj

PI Apartments do obiektu Szlakami 5 Dolin w Zakopanem poszukuje osób na stanowisko:RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKANIE OFERUJEMY ZAKWATEROWANIA!Praca w godzinach 9-16, w sezonie 8-18Zakres obowiązków:bezpośrednia obsługa gości w recepcji (check-in, check-out, przyjmowanie rezerwacji, obsługa płatności)dbałość o zachowanie najwyższych standardów w obsłudze gości, zgodnie z wymaganiamiudzielanie informacji o ofercie i świadczonych usługachścisła współpraca z działem rezerwacji oraz działem sprzedaży i marketingu w zakresie aktywnej sprzedażyWymagania:znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymorientacja na klienta i otwartośćdyspozycyjność w pełnym wymiarze godzindoświadczenie na stanowisku recepcjonisty mile widzianeOferujemy:stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowymożliwość rozwoju zawodowego i awansu w ramach struktury firmyudział w szkoleniachkomfortowe warunki pracy w prestiżowym miejscuatrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna)

Recepcjonista/Recepcjonistka
Recepcjonista/Recepcjonistka
Kraków wczoraj

PI Apartments - operator zarządzający apartamentami poszukuje osoby na stanowisko: Recepcjonista do obsługi apartamentów na najem krótkoterminowyUmowa zlecenie, około 120-130 h miesięcznieZmiany głównie nocne (w tygodniu 22-6, w weekendy 18-6), sporadyczne zmiany poranne i popołudnioweZakres obowiązków:zdalna obsługa gości z biura przy ul. Piastowskiej w Krakowie meldowanie i wymeldowywanie gościwprowadzanie do programu rezerwacji pokoiobsługa portali rezerwacyjnych i hotelowych wystawianie faktur i innych dokumentów sprzedażowych sporządzanie raportówobsługa pocztykontakt telefoniczny z klientamiwspółpraca z pokojowymisprzedaż apartamentówWymagania:doświadczenie na stanowisku recepcjonisty w hotelu lub w aparthoteluznajomość języka angielskiegomile widziana znajomość programów hotelowych, rezerwacyjnychOferujemy:umowę zlecenieatrakcyjne wynagrodzeniekomfortowe warunki pracy w naszym biurzepakiet benefitów

Praca w hotelu (Kelner/ka, portier)
Praca w hotelu (Kelner/ka, portier)
Kraków wczoraj

Obowiązki (kelner/ka)obsługa imprez, konferencji obsługa śniadańdbanie o wizerunek hoteluGrafik 6-14/14-22Obowiązki (portier)podstawowe sprzątanie na lobbypomoc na recepcji Grafik 22-6Stawka 29 zł/h netto (studenci) - umowa zlecenie Wypłata raz w miesiąc na konto Więcej informacji pod numerem 88*******07 Dariia

Portier - Hotel Wyndham Grand Krakow Old Town 5*  Kraków
Portier - Hotel Wyndham Grand Krakow Old Town 5* Kraków
Kraków wczoraj

Grupa Dobry Hotel polska firma działając w branży HORECA od 2004 roku. Specjalizujemy się w zarządzaniu obiektami hotelarskimi i gastronomicznymi. Zarządzamy 22 obiektami hotelowymi, Centrum Eventowym Butelkownia oraz 2 restauracjami i stale rośniemy!Nasze obiekty zlokalizowane są w całej Polsce: w Trójmieście, w Poznaniu, w Warszawie, we Wrocławiu, w Krakowie, w Zakopanem, w Jastarni, w Mikołajkach.Obecnie prowadzimy rekrutację do:Hotel Wyndham Grand Krakow Old Town 5* KrakówObecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:PORTIERCo możemy Ci zaoferować?pracę w prestiżowym i uznanym na rynku hotelupełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązkizatrudnienie na podstawie umowy o prace lub umowy zleceniaposiłki pracowniczemożliwość rozwoju zawodowego i awansu w obszarze Grupy Dobry Hotelpakiet benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna)możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życiezniżki na usługi hotelowe i gastronomiczne w ramach Grupy Dobry Hotelwewnętrzne programy bonusowe („rekomenduj i zarabiaj” oraz „pracownik kwartału”)możliwość skorzystania z atrakcyjnych zniżek na studia w WSB Meritoprzyjazną i otwartą atmosferę pracy :)Jakie będą Twoje zadania?profesjonalna obsługa gości w trakcie pobytu w hoteluwitanie i opieka nad Gościem hotelowympełnienie funkcji Conciergewsparcie recepcji w codziennych operacjachCo jest dla nas ważne?komunikatywna znajomość języka polskiego i angielskiego (warunek konieczny)prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)umiejętność stworzenia przyjaznej atmosfery, życzliwości i uprzejmościzorientowania na potrzeby Gości i jakość obsługigotowość do podjęcia pracy w godzinach nocnychuśmiech i otwartość na drugiego człowieka :)Dołącz do naszego zespołu i twórz z nami to niezwykłe miejsce :)Czekamy na Twoją aplikację!W związku z obowiązywaniem RODO prosimy o zamieszczenie w CV oświadczenia o następującej treści oraz o zapoznanie się z poniższymi informacjami:„Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej rekrutacji w systemie internetowym. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko, w tym w szczególności numeru telefonu, adresu e-mail, adresu zamieszkania, informacji o wcześniejszym zatrudnieniu i innych danych ujawnionych w przesłanym CV, w tym również zamieszczenia tam zdjęcia (wizerunku). Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie”.Jednocześnie informujemy, że CV niezawierające powyższego oświadczenia nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Gdyni (81-331) ul. Falista 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 36021 2, posiadająca numer identyfikacji podatkowej (NIP) 585145587  8, REGON 221 05 19 40  .1.       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres tej i przyszłych rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 lat,2.       posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej na adres siedziby Administratora danych lub elektronicznie na adres e-mail: rodo[at]dobryhotel.com. Ponadto dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Administratora, w tym w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, do czasu ich wygaśnięcia. W przypadku wniesienia sprzeciwu przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w ww. celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych osobowych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,3.       ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,4.       podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko,5.       odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące z Administratorem w procesie rekrutacji,Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane  

Antique Apartments zatrudni pracownika recepcji:
Antique Apartments zatrudni pracownika recepcji:
Kraków wczoraj

Istnieją dziesiątki powodów, by kochać Kraków. Wśród nich – Antique Apartments - eleganckie apartamenty w sercu Starego Miasta, które łączą hotelowy komfort z domową atmosferą. Szukamy właśnie Ciebie - abyśmy razem mogli razem rozwijać naszą markę oraz nieść radość i zadowolenie naszym Gościom, gwarantując niezapomniany pobyt w Krakowie.Opis stanowiska:Do głównych zadań Recepcjonisty/tki należeć będziebezpośrednia obsługa gości: meldowanie i wymeldowywanie gości, wystawianie dokumentów sprzedażowych, informowanie gości o warunkach pobytu i usługach dodatkowychzapewnienie miłej i profesjonalnej obsługi, zgodnie z wyznaczonymi standardami przyjmowanie i obsługa rezerwacji telefonicznych i mailowych współpraca z innymi działami hoteluWymagania:bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego dyspozycyjność - praca w systemie zmianowym również w weekendyłatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji samodzielność na stanowisku pracy opanowanie i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutemOferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie atrakcyjne wynagrodzenie, systemy premiowe prowizje od sprzedanych produktów i usług ciekawą, pełną wyzwań pracę z doskonałą atmosferą

dam pracę sprzątanie domku jednorodzinnego
dam pracę sprzątanie domku jednorodzinnego
Kraków wczoraj

Poszukuję Pani rzetelnej , która dwa razy w miesiącu posprząta domek jednorodzinny.Wymiar pracy 5 godzin w ramach jednego sprzątania . Dom położony w rejonie Piaski Wielkie. Więcej informacji proszę o kontakt tel. 51*******34

PRACA w ekipie ZIELENI ( koszenie trawy, przycinanie krzewy, drzewa)
PRACA w ekipie ZIELENI ( koszenie trawy, przycinanie krzewy, drzewa)
Kraków wczoraj

Firma z wieloletnim doświadczeniem w związku z obejmowaniem kolejnych obiektów zatrudni do stałej pracy w ekipie zajmującej się pielęgnacją zieleni (przycinanie gałęzi, drzew i krzewów, koszenie traw itp.) a w sezonie zimowym odśnieżaniem i doczyszczaniem maszynowym obiektów. Miejsce pracy: Kraków Oczekujemy doświadczenie w pracy o zbliżonym charakterze umiejętność obsługi maszyn typu kosiarka, pilarka, żywopłotnica, maszyny czyszczące chęci do pracy i odpowiedzialności. Mile widziane prawo jazdy. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie bez przerw pozasezonowych Atrakcyjne wynagrodzenie które chętni mogę zwiększyć dodatkowymi godzinami pracy. Miesięcznie od 4000 zł na rękę wzwyż Dobra atmosfera w pracy Forma umowy do uzgodnienia. Tel 5-0-2-2-3-2-0-8-2.

Kraków - sprzątanie bloku ul. Przewóz
Kraków - sprzątanie bloku ul. Przewóz
Kraków wczoraj

Zatrudnimy Panią do sprzątania bloków przy ul. Przewóz w Krakowie.Dwa bloki trzypiętrowe, po trzy klatki.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-10Umowa zlecenie, stawka 27,70 zł brutto za godzinęProsimy o kontakt telefoniczny lub podanie imienia, nazwiska i nr telefonu w wiadomości OLX - oddzwonimy

Sprzątanie-praca
Sprzątanie-praca
Kraków wczoraj

Zatrudnię Panią do sprzątania bloku w rejonie osiedla Oświecenia oraz Tauron Areny. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach dopołudniowych. Zakres czynności obejmuje również teren zewnętrzny, ale bez odśnieżania. Proszę o kontakt telefoniczny:79*******0666*******99

Sprzątanie biura i łazienki
Sprzątanie biura i łazienki
Chełmek wczoraj

Praca dorywcza sprzątanie biura, łazienek, odkurzanie korytarzy praca 1 razy w tygodniu po 8 godziny lub dwa razy tygodniowo po 4 godziny.

Firma porządkowa zatrudni osobę do sprzątania-Kraków
Firma porządkowa zatrudni osobę do sprzątania-Kraków
Kraków wczoraj

Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości.Firma porządkowa zatrudni osobę do sprzątania w obiektachMiejsce pracy: Kraków, 1) Placówka bankowa, ul. PiłsudskiegoGodziny pracy: od 8.30 do 10.00, od pon. do pt.lub 2) Sklep odzieżowy, ul. PawiaGodziny pracy: od 6.00 do 9.00, od pon. do sob.lub 3) Sklep odzieżowy, Modlniczka, Factory KrakówGodziny pracy: od 7.00 do 10.00, od pon. do sob.Główne zadania:• utrzymanie porządku i czystości w obiektach: odkurzanie, mycie podłóg, mycie biurek, mycie drzwi wejściowych, serwis toalet oraz zaplecza socjalnegoWymagania:• doświadczenie na w/w stanowisku• wysoka kultura osobista• możliwość podjęcia pracy od zaraz• pełnoletnośćOferujemy:• umowę zlecenie, stawka: 27,70 zł brutto/1 godzina• stabilną pracę• wsparcie KoordynatoraWysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Małopolskie