Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe certyfikowane szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 12.05.2025 r. PROMOCJA !!! Całkowity koszt szkolenia to jedyne 200 zł wraz z certyfikatami.
Dynamicznie rozwijająca się firma cateringowa, specjalizująca się w dostawach jedzenia do biur, poszukuje proaktywnych osób na stanowisko:Supervisor do tworzenia trasMiejsce pracy: GdyniaOpis stanowiska:- aktywne pozyskiwanie nowych punktów (biur, przedsiębiorstw produkcyjnych, urzędów itp.) do współpracy w zakresie sprzedaży bezpośredniej produktów cateringowych- szkolenie nowych handlowców- układanie tras z pozyskanych punktów- analiza sprzedaży i raportowanie sprzedaży na podległych trasach Wymagania:- doświadczenie w sprzedaży- własne auto osobowe!- zaangażowanie i pasja do osiągania celów sprzedażowy Oferujemy:- pracę w młodym i zgranym zespole- możliwość rozwoju w strukturach firmy- pełne szkolenie - atrakcyjne wynagrodzenie- wsparcie managera regionalnego Nie czekaj, Aplikuj!
Impel Business Solutions sp. z o.o. - będąca częścią grupy kapitałowej IMPEL dla swojego Klienta - poszukuje Pani na stanowisko:PRACOWNIKA SPRZĄTAJĄCYMiejsce pracy: Gdańsk ul. Juliusza SłowackiegoPraca od poniedziałku do niedzieli wg grafiku w godz: 6:00-18:00/18:00-6:00Zadania:sprzątanie terminali, sal odpraw, sanitariatówWymagania:Chęci do pracyRzetelność w wykonywaniu powierzonych zadańPunktualnośćSchludny wyglądOferujemy:umowa o pracę/umowa zlecenie- Gwarancję wypłaty pełnego wynagrodzenia zawsze na 15- tego każdego miesiącaKażdy ma u nas równe szanse, dlatego zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością. Każdemu dajemy możliwość rozmowy i podjęcia decyzji o współpracy. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 51*******50 w godz. 08:00-16:00Administratorem Państwa danych osobowych niżej wskazanych jest Impel Business Solutions sp. z o.o., KRS: , 0000026794, NIP: , 8992311290, REGON: , 932083639, mająca swoją siedzibę pod adresem: ul. A. Słonimskiego 6, 50-304 Wrocław.Państwa dane osobowe mogą być przekazane do podmiotów świadczących usługi informatyczne na rzecz Administratora oraz być wprowadzane do systemów wspomagających rekrutację (np. eRecruiter), a ponadto mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do dostępu do tych danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Wszelkie informacje o sposobach przetwarzania danych osobowych mogą Państwo uzyskać podczas kontaktu z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych poprzez wskazane w niniejszym dokumencie dane kontaktowe.
Pozytywne Inicjatywy ogłaszają nabór na stanowisko:Kierowca kat. B w PuckuOpis stanowiska:Przewożenie osób zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z biurem,Dbanie o czystość i stan techniczny pojazdu,Dbanie o punktualność oraz bezpieczeństwo przewozu.Wymagania niezbędne:Dobra organizacja pracy i terminowość,Punktualność, rzetelność i uczciwość,Prawo jazdy kat. B.,Badania lekarskie oraz psychotesty na stanowisko kierowcy (możliwość sfinansowania),Doświadczenia w pracy jako kierowca,Znajomości przepisów drogowych oraz zasad bezpiecznej jazdy.Oferujemy:Umowę o pracę,Wymiar etatu: 1/1,Pracę od poniedziałku do piątki w godz. 8:00-16:00,Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kwalifikacji kandydata,Prace w dynamicznym i kreatywnym zespole,Dofinansowanie karty programu MultiSport.Opis dodatkowy:Osoby zainteresowane ofertą pracy uprasza się o przesłanie CV jak również wszelkich zapytań w odpowiedzi na ogłoszenie za pośrednictwem strony OLXZastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami.Do dokumentów należy załączyć klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Wyobraź sobie lata 70-te, niewielkie portowe miasto na północy Niemiec. To właśnie tam powstał nasz pierwszy sklep. Początkowo sprzedawano w nim jedynie jeansy. A dziś?Dziś jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą odnoszącą sukcesy w branży Young Fashion. Posiadamy ponad 1150 filii w prawie 50 krajach i na tym na pewno nie poprzestaniemy. W naszym zespole liczącym przeszło 20 000 pracowników dokładamy wszelkich starań aby być na bieżąco z obowiązującymi trendami. Dzięki naszej pasji, spontaniczności oraz błyskawicznym działaniom od ponad 40 lat jesteśmy integralną częścią świata mody.Chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, w którym liczy się przede wszystkim praca w przyjaznej atmosferze? Świetnie!Szukamy sprzedawcy (pełny etat)Na start:• nie czekasz w kolejce kandydatów, bo to my czekamy na Ciebie• przywita Cię super ekipa, jesteśmy drużyną - to nie banał!• profesjonalne szkolenia i wsparcie teamu w 100%Coś ekstra:• atrakcyjne dodatki motywacyjne, bony okazjonalne• ścieżka rozwoju – wyjdziemy Ci naprzeciw• poznasz tajniki Visual Merchandisingu• każdego dnia światowe trendy to u nas temat nr 1Wspólne cele:• przygotowanie asortymentu oraz jego prezentacja• czystość i sprzedaż – idą ze sobą w parze• wsparcie klienta w poszukiwaniu modowych inspiracji• kropka nad „i” przy kasie, czyli sprzedaż komplementarna• elastyczność - gotowość do podjęcia pracy zmianowej (rano/popołudnie) i w weekendyWymagania? Wystarczy Twoje zaangażowanie!Ogłoszenie to tylko słowa, a my chcemy porozmawiać. Poznajmy się :)
Przyjmę do pracy ekspedientkę na PÓŁ ETATU w sklepie mięsnym GOSZ w Gdańsku Jasieniu ul. Krzysztofa Komedy 32/U2. Tel. 88*******70. Stawka 24,50zł na rękę. Umowa zlecenie, ale z możliwością przejścia na umowę o pracę. Oferujemy: - pracę zmianową - elastyczny grafik - rabat na zakupy - wolne wszystkie niedziele. Doliczamy wysługę za przepracowane lata. Mile widziane osoby, które lubią kontakt z ludźmi :)
Wyobraź sobie lata 70-te, niewielkie portowe miasto na północy Niemiec. To właśnie tam powstał nasz pierwszy sklep. Początkowo sprzedawano w nim jedynie jeansy. A dziś?Dziś jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą odnoszącą sukcesy w branży Young Fashion. Posiadamy ponad 1150 filii w prawie 50 krajach i na tym na pewno nie poprzestaniemy. W naszym zespole liczącym przeszło 20 000 pracowników dokładamy wszelkich starań aby być na bieżąco z obowiązującymi trendami. Dzięki naszej pasji, spontaniczności oraz błyskawicznym działaniom od ponad 40 lat jesteśmy integralną częścią świata mody.Chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, w którym liczy się przede wszystkim praca w przyjaznej atmosferze? Świetnie!Szukamy sprzedawcy (umowa zlecenie)Na start:• nie czekasz w kolejce kandydatów, bo to my czekamy na Ciebie• przywita Cię super ekipa, jesteśmy drużyną - to nie banał!• profesjonalne szkolenia i wsparcie teamu w 100%Coś ekstra:• atrakcyjne dodatki motywacyjne, bony okazjonalne• ścieżka rozwoju – wyjdziemy Ci naprzeciw• poznasz tajniki Visual Merchandisingu• każdego dnia światowe trendy to u nas temat nr 1Wspólne cele:• przygotowanie asortymentu oraz jego prezentacja• czystość i sprzedaż – idą ze sobą w parze• wsparcie klienta w poszukiwaniu modowych inspiracji• kropka nad „i” przy kasie, czyli sprzedaż komplementarna• elastyczność - gotowość do podjęcia pracy zmianowej (rano/popołudnie) i w weekendyWymagania? Wystarczy Twoje zaangażowanie!Ogłoszenie to tylko słowa, a my chcemy porozmawiać. Poznajmy się :)
Proponuję pracę w sklepie Relay znajdującym się na Lotnisku w Gdańsku Do obowiązków należy obsługa klienta zgodna ze standardami sieciUtrzymanie czystości w miejscu pracyDokładanie towaru.
Ogłoszenie o Pracę w Forno Rustico!Forno Rustico poszukuje osób na stanowiska:1. Kucharz Samodzielny 2. Kelner/kelnerkaLokalizacja:- Słupsk, ul. Kaszubska 78Oferujemy:- Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole- Atrakcyjne warunki zatrudnienia- Pracę w renomowanej restauracji z włoską kuchniąJeśli masz doświadczenie w gastronomii lub chcesz zdobyć nowe umiejętności, czekamy na Twoje zgłoszenie!Aplikacje:Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CVDołącz do nas i twórz z nami niezapomniane smaki!
Na pełen etat lub na weekendy. Przyjmujemy również na sezon letni wakacyjny. Uczniowie i studenci możliwa umowa zlecenie i wynagrodzenie brutto. Jeśli: • Odnajdujesz radość w obsłudze klienta, • Masz pozytywne nastawienie a uśmiech nie znika Ci z twarzy, • Potrafisz pracować w zespole,• Jesteś sumienny, zorganizowany i uporządkowany, • Jesteś dyspozycyjny do pracy w weekendy, • Szukasz stabilnej pracy • Mile widziane prawo jazdy kat. B jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko. Obowiązki: • Doradztwo w wyborze produktów • Przyjmowanie zamówień • Budowanie relacji z Klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta, • Realizacja wszystkich procesów obsługi klienta (kontakt telefoniczny, obsługa kasy fiskalnej), • Obsługa kawiarniana • Dbanie o czystość sali konsumpcyjnej • Dbałość o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, • Współpraca z kuchnią. Zapewniamy: • pracę w pełnym wymiarze godzin • elastyczny grafik • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę zlecenie, • przeszkolenie • posiłki pracownicze Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na e-mail lub dostarczanie osobiście do restauracji. Restauracja Speedy Gonzalez istnieje od 2006r, 19 lat na rynku. Nasze restauracje znajdują się w miejscowościach Kartuzy i Żukowo. www.facebook.com/Restauracja.Gonzalez
Zatrudnię cukiernika ewentualnie piekarzaPraca w Żukowie Kontakt tylko telefoniczny pod i więcej informacji pod nr: 60*****44
Międzynarodowa, aktywnie rozwijająca się firma, działająca w branży gastronomicznej poszukuje pracownika na stanowisko| An international, actively growing company operating in the food service industry is looking for an employee for the position ofPracowników punktu sushi- Kucharzy/Sushi Point WorkerKogo szukamy ? Dynamicznej oraz pozytywnej osoby, która z zaangażowaniem i pasją będzie podchodziła do pracy. Stawiamy duży nacisk na szacunek i współpracę. | Who are we looking for? A dynamic and positive person who is committed and passionate about their work. We put great emphasis on respect and cooperation.Twój zakres obowiązków/ Your responsibilitiesporcjowanie i wydawanie posiłków zgodnie z kartami produktów/ portioning and serving of meals in accordance with the product cards; przestrzeganie przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy/compliance with the provisions on health and safety at work; utrzymywanie należytej czystości i porządku naczyń, sprzętu i pomieszczeń kuchennych i magazynowych/maintaining proper cleanliness and order of dishes, equipment and kitchen and storage rooms; przygotowywanie posiłków, przy użyciu wszystkich artykułów spożywczych wydanych do kuchni/ preparing meals, using all food items delivered for the kitchen; dbanie o najwyższą jakość i smak przygotowywanych posiłków/ taking care of the highest quality and taste of prepared meals; Nasze wymagania/ OurrequirementsZnajomości języka polskiego lub angielskiego / Knowledge of Polish or English;Aktualnych badań Sanepid / Current Sanepid testsOferujemy/ We offerPodwyżki adekwatne do zdobywanego doświadczenia / Pay rise adequate to the experience gained;Premie za dobre wyniki / Bonuses for good resultsbonus urodzinowy/birthday bonusbonusy specjalne za konkursy/special bonuses, for Christmas campaigns.bonus świąteczny /Christmas bonus at the end of the calendar yearbonus za polecenie kolegi do pracy/bonus for referring an employee to HanaZapewniamy / We ensure :Umowę o pracę lub zlecenie / Employment contract or mandate;Elastyczny grafik pracy / Flexible work schedule;Szkolenie wdrożeniowe / Implementation training;Szanse rozwoju zawodowego w strukturach firmy / Opportunities for development within the company’s structures;Wsparcie w uzyskaniu pozwolenia o pracę / Support in obtaining a work permitNasze kioski znajdują się w sklepach Auchan i Carrefour - nasz Brand to Sushi Gourmet oraz Sushi MarketOur kiosks are located in Auchan and Carrefour stores our Brand is Sushi Gourmet and Sushi MarketOur team is like a family !
Bar Akademicki we Wrzeszczu zatrudni na stałe chętnie Pana wiek 30-40l na stanowisko zmywak ,sprzątaniePraca 10-18niedziela wolneStawka 25zł na rękewynagrodzenie tygodniowe
PRACUJ Z NAMI! Dlaczego warto? McDonald's to jedna z najczęściej odwiedzanych restauracji na świecie, szerokie możliwości rozwoju, pewność zatrudnienia i niezwykła atmosfera. Aplikuj do McDonald's i przyrządzaj ludziom to, co lubią najbardziej! Sprzątanie sali McDonald’s - również osoby niepełnosprawne lub starsze Co otrzymasz od nas? • Umowa o pracę • Stawka od 4666zł • Elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin • Zniżki na nasze produkty do wszystkich restauracji w Polsce • Atrakcyjna oferta rabatowa na posiłki w czasie pracy • Możliwość nabycia kart sportowych np. Medicover Sport dla Ciebie i Twoich bliskich Czego szukamy? • chęci do pracy • dyspozycyjności Zapraszamy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Nie musisz mieć doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy! Co będziesz robić? • dbać o czystość sali w restauracji - przecierać stoliki, przecierać tacki na jedzenie, zamiatać i mopować podłogę • wymieniać worki na śmieci w koszach • dbać o czystość w toaletach dla gości i pracowników • dbać o porządek na terenie zewnętrznym restauracji • pomagać przy dbaniu o zieleń wokół restauracji • dbać o czystość na zapleczu restauracji Aplikuj lub wypełnij ulotkę rekrutacyjną w restauracji McDonald's Gdańsk Kokoszki - ul. Kartuska 480 Pracuj z nami! Czekamy właśnie na Ciebie!
Zatrudnimy kucharkę do pensjonatu w Jastrzębiej Górze na sezon letni (czerwiec – początek września). Praca z zakwaterowaniem i wyżywieniem. Oferujemy: • Zatrudnienie na cały sezon letni • Darmowe zakwaterowanie i pełne wyżywienie • Przyjazną atmosferę w rodzinnym pensjonacie • Atrakcyjną lokalizację nad morzem Zakres obowiązków: • Przygotowywanie domowych posiłków dla gości (śniadania, obiadokolacje) • Utrzymanie czystości w kuchni • Współpraca z właścicielem i personelem Wymagania: • Doświadczenie na stanowisku kucharki • Umiejętność gototowania smacznych domowych posiłków Aby poznać więcej szczegółów zapraszam do kontaktu telefonicznego. 60*******82
Szukamy do naszego zespołu kadrowej.Oferujemy: do wyboru: pół etatu, 3/4, bądź cały etatumowę o pracępremiepakiet medycznypracę od pn- pt od godziny 8 do (w zależności od etatu)pracę w zgranym, małym zespoleOczekujemy:minimum 3 letnie doświadczenie w branżysamodzielnej pracy, dobrej organizacji pracydokładność i terminowośćznajomość programów kadrowo- płacowych, Płatniknaliczania listy płac przygotowywania deklaracji do zus, pit, gus, pfron
Twój zakres obowiązkówsporządzanie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy,naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych oraz sporządzanie list płac,rozliczanie ZFŚS oraz benefitów pracowniczych,przygotowywanie zbiorczych raportów kadrowo-płacowych na potrzeby OIPiP w Opolu,przygotowywanie danych do rozliczeń z ZUS, US, PFRON, PPK oraz sprawozdań GUS,nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich oraz szkoleń BHP,monitorowanie zmian zachodzących w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zgodnie z nimi przygotowywanie projektów zmian w dokumentach wewnętrznych,sporządzanie sprawozdań,sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego,współpraca z innymi działami.Nasze wymaganiapreferowane wykształcenie wyższe z zakresu finansów i rachunkowości, administracji, ekonomii,2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze kadr i płac,praktyczna znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych,znajomość przepisów księgowych, zasad rachunkowości oraz zagadnień podatkowych,wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość,skrupulatność, dokładność i terminowość,umiejętność pracy w zespole,doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji,biegłą znajomość MS ExcelTo oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu / umowę zlecenie,pracę od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00,pracę w przyjaznej atmosferze, w kameralnym gronie życzliwych współpracowników
Twój zakres obowiązkówprowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi,prowadzenie rejestrów VAT i sporządzanie deklaracji VAT,naliczanie zaliczek na podatek CIT,przygotowywanie raportów GUS i obsługa innych obowiązków statystycznych,bieżący kontakt z klientami,sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.Nasze wymaganiaznajomość programu księgowego Comarch ERP OPTIMA,minimum 2 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku księgowej/księgowego,doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości,doświadczenie w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych,komunikatywność, zaradność, terminowość, samodzielność,bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego (VAT i CIT).Mile widziane:wykształcenie wyższe w kierunku księgowość/rachunkowość lub certyfikaty z zakresu księgowości/rachunkowości,dobra znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego,praktyczna znajomość rozliczania Estońskiego CIT oraz VAT z zastosowaniem proporcji.To oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w kancelarii o stabilnej pozycji na rynku,przyjazną atmosferę pracy i partnerskie relacje z współpracownikami i zarządem,możliwość podnoszenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych,dużą samodzielność w działaniu,wyjazdy i spotkania firmowe,dofinansowanie do pakietu sportowego Multisport,możliwość pracy częściowo zdalnej po okresie wdrożenia.O nasRenomowana Kancelaria Podatkowa TAX SAFE poszukuje ambitnych osób, które dołączą do naszego zespołu. Posiadamy 40 oddziałów w Polsce, cenimy sobie aktualną wiedzę dlatego stawiamy na liczne szkolenia refundowane przez naszą Kancelarię. Więcej o nas na: www.taxsafe.pl
Poszukujemy otwartej i sympatycznej absolwentki szkoły średniej na staż do naszego biura tłumaczeń w Starogardzie na stanowisko pracownika biurowego. Do Twoich zadań będzie należała koordynacja pracy naszego biura, bieżąca obsługa naszych klientów oraz zarządzanie obiegiem dokumentów. Jeśli zdajesz maturę w tym roku - doskonale, zaczynamy od czerwca, więc w sam raz!Jesteśmy kameralnym, nowoczesnym i młodym zespołem. Cenimy sobie pracowitość, uczciwość, otwartość, pozytywne nastawienie do świata - sami tacy jesteśmy i tego też oczekujemy od Ciebie.Na początek oferujemy staż, a po nim umowę o pracę. To staż, a więc pierwszy szczebel w zawodowej karierze, nie mamy w związku z tym szczególnych wymagań - wszystkiego, co trzeba, nauczysz się u nas.Co jeszcze? Komfortowe warunki w biurze, przyjazną atmosferę, dużo niezależności i spokoju, kawę z ekspresu, wolne wszystkie weekendy - możesz z powodzeniem połączyć pracę ze studiami - a przede wszystkim bardzo dobry wpis w cv - doskonały start w karierze zawodowej.Jeśli uważasz, że to oferta dla Ciebie, prześlij nam swoje cv. Odezwiemy się.Nie czekaj, miejsce mamy tylko jedno!(Staż jest płatny, organizowany przez PUP, a po stażu proponujemy pracę na pełny etat na umowę o pracę)
Pracownik biurowy ds. obsługi klienta – Gdynia (ul. Długa 21) Obsługa reklamacji i infolinii | Umowa zlecenie | Możliwość pracy stałejSzukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiadać za kontakt z klientami oraz wsparcie administracyjne w biurze. Szukamy kogoś rzetelnego, komunikatywnego i dobrze zorganizowanego – jeśli lubisz pracę z ludźmi, a Excel nie jest Ci obcy, ta praca może być właśnie dla Ciebie! Miejsce pracy: Gdynia, ul. Długa 21 Godziny pracy: dni robocze, 8:00–16:00 Forma zatrudnienia: umowa zlecenie Okres: praca na stałe (z okresem próbnym do końca września) lub krótkoterminowo do końca września Zakres obowiązków: Obsługa klientów telefonicznie i mailowo Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w oparciu o obowiązujące proceduryProwadzenie dokumentacji i bieżącej korespondencji biurowejWsparcie administracyjne i organizacyjne biura i serwisuTworzenie i analiza statystyk w Excelu Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmieKomunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienieDobra organizacja pracy oraz samodzielność Umiejętność pracy z dokumentami i dbałość o szczegółyZnajomość obsługi komputera i programu Excel (mile widziane formuły, filtrowanie, sortowanie)Mile widziane:Status studentaDoświadczenie w obsłudze klienta (np. infolinia, biuro obsługi klienta)Prawo jazdyPodstawowa znajomość wybranego języka obcego: angielskiego, ukraińskiego, niemieckiegoOferujemy: Wdrożenie i pomoc we wdrożeniu w pierwszych tygodniachPrzyjazną atmosferę i zgrany zespółBiuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji w GdyniDostęp do karty MultisportCV (lub opis swoich umiejętności i doświadczenia) wyślij w odpowiedzi na zgłoszenie poprzez formularz OLX
Empik to firma, która inspiruje Klientów do rozwijania swoich pasji, a jej Pracowników niesie pozytywna energia i wzajemna życzliwość. Dołączając do naszego zespołu będziesz pracować w otoczeniu ciekawych i inspirujących produktów. Czym zajmuje się Doradca? Zadania na tym stanowisku są różnorodne, przy obsłudze Klienta niepowtarzalne, bo każdy Klient jest inny. Są też takie, które są cykliczne, ponieważ wynikają z rytmu pracy salonu, np. przygotowanie towaru do ekspozycji i jego wykładanie na sali sprzedaży. Twoim zadaniem jest miła i profesjonalna obsługa Klienta - możesz doradzać wybór produktów na sali sprzedaży, bądź obsługiwać Klienta przy kasie. Pracując u nas zyskujesz: Pracę w małym dynamicznym Zespole Świetną atmosferę pracy Dostęp do platformy szkoleniowej (24h) z każdego urządzenia Profesjonalne wdrożenie wsparte szkoleniamiMożliwość poznania biznesu o ugruntowanej marce na rynku Na pewno do nas pasujesz, jeżeli: Szukasz wyjątkowego miejsca pracy w otoczeniu książek, muzyki i filmu Masz optymistyczne nastawienie do świata i lubisz kontakt z ludźmi Niesie Cię pozytywna energia, a uśmiech to Twoje drugie imię:) Angażujesz się w to, co robisz i można na Tobie polegać Wyślesz nam swoje CV i co dalej? Podziękujemy za zgłoszenie się do nas:) Jeśli Twoja aplikacja będzie odpowiadać naszym potrzebom, zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Po spotkaniu otrzymasz szybko decyzję odnośnie wyniku rekrutacji.
Do naszego zespołu poszukujemy osób otwartych, które razem z nami będą chciały rozwijać markę Homla.Przekrocz z nami granice wyobraźni i dołącz do świata Homla!Doradca Klienta – Home DecorLokalizacja: Salon HOMLA Gdańsk Galeria BałtyckaOsoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:profesjonalną obsługę i doradztwo klientomrealizację celów sprzedażowychdbałość o zgodny ze standardami wizerunek salonuzabezpieczanie, metkowanie i wykładanie towaruOd kandydatów oczekujemy:inicjatywy i samodzielności w działaniubardzo dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowychdoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku przy obsłudze klientawysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych i interpersonalnychnastawienia na realizację wyznaczonych celówNaszym pracownikom oferujemy:pracę w salonie Homla w Galerii Bałtyckiejmożliwość zakupu naszych produktów ze zniżkąelastyczny grafik pracymożliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się strukturzepracę w fajnym zespoleO firmieHomla to polska marka wyposażenia wnętrz, dynamicznie rozwijająca się na rynku detalicznym oraz e-commerce. Obecnie posiadamy ponad 70 salonów w galeriach handlowych na terenie całego kraju oraz sklep internetowy www.homla.com.pl. Produkty Homla tworzone są przez ludzi z nieograniczoną wyobraźnią, dla których nie ma rzeczy niemożliwych. Dzięki pracy zgranego zespołu marka jest obecna w domach wielu Polaków.Do naszego zespołu poszukujemy osób otwartych które razem z nami będą chciały rozwijać markę Homla.Przekrocz z nami granice wyobraźni i dołącz do świata Homla!Prosimy o zamieszczenie w dokumentach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”KLAUZULA INFORMACYJNA:Informujemy, że Administratorem Danych Osobowych kandydatów do współpracy ujawnionych w dokumentach rekrutacyjnych jest Łukasz Augustynowicz.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym mogą być przetwarzane także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeśli roszczenia te związane będą z prowadzoną rekrutacją.Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:- art. 6 ust. 1 lit. a) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (zgoda osoby, której dane dotyczą).W przypadku przetwarzania danych osobowych w związku z ustaleniem, dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami, podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie prawnie uzasadniony interes administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione dostawcom usług publikacji ogłoszeń o pracę. Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, sprzeciwu oraz przenoszenia danych.Przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie tej zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Pani/Pana prawa mogą być realizowane poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: gd3kierownik.homla.com.plW przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).Podanie danych osobowych jest warunkiem udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, a brak danych może skutkować niewzięciem pod uwagę aplikacji rekrutacyjnej.Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 4 (czterech) miesięcy od daty publikacji ogłoszenia..Ponadto Pani/Pana dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres od daty wymagalności roszczenia do jego przedawnienia.
CCC to wiodąca firma w branży mody, obuwia i akcesoriów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasze podejście do biznesu to połączenie najnowszych trendów z innowacyjnym podejściem omnichannel, łączącym świat online z offline. Jesteśmy dumni z naszej pozycji na rynku i stale dążymy do osiągania większych celów. W CCC kładziemy duży nacisk na kulturę organizacyjną. Nasze zespoły są zgrane, a pasja do nowości jest naszym głównym motorem napędowym. Wierzymy, że innowacje powinny mieć swoje miejsce we wszystkich obszarach działalności. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał okazję rozwijać się szybciej niż modowe trendy. Jeśli jesteś gotowy dołączyć do naszej ekscytującej podróży modowej w branży Retail zapraszamy Cię serdecznie! Sprzedawca ccc malbork Co będziesz robić?: • Wpierać i realizować wszelkie procesy sklepowe, począwszy od przyjęcia dostawy, spakowania zamówienia online, czy Obsługi Klienta • Dowiesz się w jaki sposób produkt trafia na sale sprzedaży, jak go poprawnie wyeksponować i zadbać o pozytywne doświadczenia Klienta • Zadbasz o porządek na Sali sprzedaży, tak aby nasi Klienci czuli się u nas jak w domu Szukamy ludzi, którzy: • Cenią sobie różnorodność i pracę w zespole • Są zaangażowani i chcą się rozwijać • Mają otwarty umysł - nie musisz znać się na wszystkim, ważne, żebyś chciał się uczyć! • Są otwarci na pracę w ramach umowy na niepełny wymiar etatu Oferujemy: • Szansę na długoterminową współpracę • Elastyczny grafik dostosowany do Twojego stylu życia • Buty służbowe na nasz koszt i rabaty dla każdego z nas • Fajne konkursy dla zdrowej rywalizacji • Bonusy za polecenie nowych Koleżanek i Kolegów przez program referencyjny • Jasny system premiowy dla każdego pracownika … i wiele, wiele innych Gotowy na rozpoczęcie swojej przygody w CCC? Wyślij nam swoje CV już dziś!
Twój zakres obowiązkówRekrutowanie i budowanie zespołu doradców nieruchomości.Organizowanie cyklicznych szkoleń i warsztatów podnoszących kompetencje zespołu.Dbanie o rozwój zarówno zespołu, jak i indywidualnych agentów - zarówno w krótkim, jak i długim terminie.Wyznaczanie agentom nieruchomości celów oraz pomaganie w ich realizacji.Przeprowadzanie rozmów podsumowujących miesiąc, prowadzenie cotygodniowych bilansów oraz angażowania się w bieżące problemy podległych specjalistów.Troska o rozwój całego oddziału i firmy.Nasze wymaganiaDoświadczenie w branży nieruchomości.Doświadczenie na stanowisku kierowniczym, także w rekrutacji.Wysoki poziom wiedzy z kategorii formalnoprawnych związanych z transakcjami na rynku nieruchomości.Umiejętność organizowania i prowadzenia szkoleń oraz warsztatów.Umiejętność zarządzania oraz planowania rozwoju zespołu.Mile widzianeDobra znajomość języka angielskiego.Prawo jazdy kategorii B.To oferujemyStałą podstawę.Prowizję zależną od wyników podległego zespołu.Wysokie prowizje od transakcji własnych.Rozliczanie za realizowane wyniki i dużą swobodę we wdrażaniu swoich pomysłów.Pracę w firmie, która realnie oferuję możliwość rozwoju, a nie tylko o tym pisze.Możliwość wieloletniej współpracy w przyjaznym środowisku.
Poszukujemy dynamicznej i ambitnej osoby na stanowisko Przedstawiciela Handlowego. Jeśli masz pasję do sprzedaży i chcesz dołączyć do naszego zespołu, ta oferta jest dla Ciebie!Twój zakres obowiązkówAktywna obsługa klientów zainteresowanych produktami OZEProwadzenie negocjacji handlowych i prezentacji ofert.Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.Doradztwo w zakresie rozwiązań OZE, dostosowanych do potrzeb klientów.Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.Nasze wymaganiaDoświadczenie w sprzedaży OZE min. 2 lata - warunek koniecznyUdokumentowane wynikiUmiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.Umiejętność budowania relacji z klientami.Prawo jazdy kat. B.Umiejętność obsługi systemu CRM.Samodzielność i dobra organizacja pracy.To oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie (podstawa+prowizja)LeadySamochód + karta paliwowaPracę w doświadczonym zespole, w przyjaznej atmosferzeSkrypty sprzedażowe i know-howMożliwość rozwoju zawodowego
CCC to wiodąca firma w branży mody, obuwia i akcesoriów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasze podejście do biznesu to połączenie najnowszych trendów z innowacyjnym podejściem omnichannel, łączącym świat online z offline. Jesteśmy dumni z naszej pozycji na rynku i stale dążymy do osiągania większych celów. W CCC kładziemy duży nacisk na kulturę organizacyjną. Nasze zespoły są zgrane, a pasja do nowości jest naszym głównym motorem napędowym. Wierzymy, że innowacje powinny mieć swoje miejsce we wszystkich obszarach działalności. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał okazję rozwijać się szybciej niż modowe trendy. Jeśli jesteś gotowy dołączyć do naszej ekscytującej podróży modowej w branży Retail zapraszamy Cię serdecznie! Sprzedawca CCC Gdańsk Morena Co będziesz robić?: • Wpierać i realizować wszelkie procesy sklepowe, począwszy od przyjęcia dostawy, spakowania zamówienia online, czy Obsługi Klienta • Dowiesz się w jaki sposób produkt trafia na sale sprzedaży, jak go poprawnie wyeksponować i zadbać o pozytywne doświadczenia Klienta • Zadbasz o porządek na Sali sprzedaży, tak aby nasi Klienci czuli się u nas jak w domu Szukamy ludzi, którzy: • Cenią sobie różnorodność i pracę w zespole • Są zaangażowani i chcą się rozwijać • Mają otwarty umysł - nie musisz znać się na wszystkim, ważne, żebyś chciał się uczyć! • Są otwarci na pracę w ramach umowy na niepełny wymiar etatu Oferujemy: • Szansę na długoterminową współpracę • Elastyczny grafik dostosowany do Twojego stylu życia • Buty służbowe na nasz koszt i rabaty dla każdego z nas • Fajne konkursy dla zdrowej rywalizacji • Bonusy za polecenie nowych Koleżanek i Kolegów przez program referencyjny • Jasny system premiowy dla każdego pracownika … i wiele, wiele innych Gotowy na rozpoczęcie swojej przygody w CCC? Wyślij nam swoje CV już dziś!
Dzień dobry,Poszukujemy tylko 3 otwartych, pozytywnie nastawionych, chłonących wyzwań i wiedzy osób do tworzenia z nami projektu na terenie Gdyni i okolic!Jesteśmy firmą działającą od 2000 roku. Nasze działania wynikają z pasji oraz chęci rozwijania naszego biznesu i ludzi, którzy z nami współpracują. Mamy ogromną wiedzę dotyczącą technik sprzedaży, produktów, które sprzedajemy, a mimo to, nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, aby stanowić wzór na rynku polskim. Oferujemy:· Wysokie zarobki· Praca od poniedziałku do piątku (wolne weekendy)· Pełen pakiet szkoleń na każdym stanowisku· Pracę w młodym zespole· Realną i szybką możliwość awansu· Stabilne zatrudnienie (poszukujemy osób do dłuższej współpracy)• Wyjazdy służbowe 2 razy w roku oraz bonusy za włożone zaangażowanie w nasz projekt :)Czego wymagamy :· Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku· Zaangażowania· Punktualności· Otwartości na kontakt z ludźmi· Doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane)Proszę o przesyłanie cv na adres paulaxwyrzykowska(małpa)wp.pl
Poszukujemy doświadczonych monterów izolacji przemysłowej do pracy w Belgii. Start od poniedziałku, przyjazd w niedzielę. Zakres prac: izolacje przemysłowe – blacha, wełna, armaflex Miejsce pracy: Belgia – okolice Przemysłu Godziny pracy: 50–60 godzin tygodniowo Stawki: 18/h netto Wymagania: – doświadczenie w izolacjach przemysłowych – ważne VCA – komunikatywny angielski Rotacja: preferowana 4/1, ale możliwe inne systemy jak 3/1, 5/1, 5/2 – do ustalenia z ekipą
ERA Sp. z o.o. zajmuje dominującą pozycję wśród firm na ogólnopolskim rynku usług ochrony i utrzymania czystości. Naszym priorytetem jest zapewnienie kontrahentom poczucia bezpieczeństwa i komfortu pracy tak, aby cały potencjał mogli skoncentrować na realizacji własnych strategicznych celów.W związku z nowymi wyzwaniami, poszukujemy kandydatów na stanowisko:PRACOWNIKA SPRZĄTAJĄCEGOMiejsce pracy: Gdańsk OLIWA - ALEJA GRUNWALDZKAGodziny pracy: 8h dziennie w godzinach otwarcia sklepu - do ustaleniaWymagania:sumienność,chęci do pracymile widziane orzeczenie o niepełnosprawnościdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemZakres obowiązków:utrzymanie czystości na terenie marketu budowlanego inne drobne prace porządkoweOferujemy :umowę zlecenie lub umowę o pracęniezbędne narzędzia pracywsparcie i wdrożenie w obowiązki przez doświadczonych przełożonychmożliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życieupominki świąteczne dla dzieci pracownikówdofinansowanie do wczasów oraz wypoczynku dzieci i młodzieży, w tym możliwość skorzystania z weekendowego pobytu wypoczynkowego dofinansowanego przez Pracodawcę :)możliwość skorzystania z zapomogi losowejPosiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności?Wykorzystaj je, by zdobyć stabilną pracę, w której oprócz pewnej pensji, otrzymasz pakiet benefitów: m.in.:dofinansowanie do kursów i szkoleńdofinansowanie do zakupu i naprawy sprzętu rehabilitacyjnego, leków czy okularówdofinansowanie do pobytu wypoczynkowo-usprawniającegodofinansowanie przewozu na zabiegi leczniczo-rehabilitacyjnedofinansowanie do użytkowania samochodu do celów pozasłużbowychindywidualne programy rehabilitacjimożliwość bezpłatnego leczenia w prywatnym ośrodku zdrowia należącym do firmyOsoby zainteresowane zapraszamy do:przesyłania zgłoszeń poprzez 'Aplikuj teraz'kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14 pod nr 792 407 106Po 14:00 napisz sms: PRACA MARKETUprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.Informacje PrawneNa aplikacji prosimy o zawarcie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę dla ERA Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją tego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat. Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ERA Sp. z o.o., z siedzibą w Chorzowie, ul. Katowicka 16B.
Firma sprzątająca Amlux zatrudni pracowników do sprzątania biurLokalizacja: Gdynia ul. HutniczaMamy do zaoferowania:· pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00-18:00· wynagrodzenie w oparciu o umowę: 2016 zł brutto· umowa o pracę po okresie próbnym · pracę stałą od 01.05.2025Obowiązki:· sprzątanie pomieszczeń socjalnych· sprzątanie biur· sprzątanie szatniOczekiwania:· brak przeciwwskazań do pracy fizycznej,· dyspozycyjność do pracy,· chęci do pracy.Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod numerem telefonu:Pani Alicja 69*******03Jesteśmy zakładem pracy chronionej- chętnie zatrudnimy osoby niepełnosprawne- realizujemy wszystkie świadczenia należne osobom z orzeczeniem.W aplikacji proszę o zamieszczenie poniższej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wymienione w tytule ogłoszenia oraz kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści: Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
O nasISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi. Zintegrowane usługi ISS obejmują Żywienie, Utrzymanie Czystości, Obsługę Techniczną, Wsparcie Administracyjne i Środowisko Pracy. Firma została założona w Kopenhadze w 1901 r. i rozrosła się do rangi światowego przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 450 000 pracowników. W Polsce ISS działa od 1995 r. i zatrudnia ok. 2 000 pracowników na obiektach w całym kraju. www.pl.issworld.comUtrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym:Sprzątanie gabinetów, open space, sali konferencyjnych, oraz kuchni i cofee pointówZakres obowiązków:• Mycie biurek, stołów• Wstawianie i rozpakowywanie zmywarek• Odkurzanie wykładzin• Czyszczenie ekspresów• Codzienne opróżnianie koszy z zachowaniem segregacjiWymagania:• Dokładność i sumienność• Zaangażowanie w wykonywaną pracę• Punktualność• Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku w godz. 17.00-21.00• Język polski w stopniu komunikatywnym- wymaganeOferujemy:• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę• Wynagrodzenie godzinowe• Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej• Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie• Przyjazne miejsce pracy – klimatyzowane pomieszczenia o podwyższonym standardzie czystości• Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin ( psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze)Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij Aplikuj i prześlij nam swoje aktualne CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami."Administratorem Państwa danych osobowych jest ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034666, NIP 6761771576. Wszelkie dane administratora danych, informacje dotyczące przysługujących Państwu praw, celu i podstawy prawnej przetwarzania, okresu przez który dane będą przechowywane oraz wszelkie inne informacje zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zostały opublikowane na stronie www.pl.issworld.com w zakładce Polityka prywatności. Prosimy o uważne zapoznanie się z Polityką prywatności przed aplikowaniem na powyższe ogłoszenie”.
Szukasz dodatkowej pracy w przyjaznym miejscu? Dołącz do naszego zespołu!Zatrudnimy osobę do wydawania śniadań w prywatnej placówce oświatowej w Gdyni.Co będzie należało do Twoich obowiązków?Wydawanie śniadań uczniom szkoły podstawowej.Dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy.Czego oczekujemy?Dokładności i dobrej organizacji pracy.Aktualnej książeczki sanepidowskiej / orzeczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych.Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–10:00.Braku karalności (zaświadczenie KRK oraz z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym).Doświadczenie mile widziane, ale nie jest konieczne!Co oferujemy?Pracę w przyjaznym środowisku szkolnym.Stałe godziny pracy w godzinach porannych (7:30-10:00).Możliwość dłuższej współpracy.Pyszną kawę każdego dnia!Jeśli jesteś zainteresowana, wyślij swoją aplikację przez portal ogłoszeniowy lub na adres: kontakt[a]edukacjajutra.euSkontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Do zobaczenia!
Zatrudnimy osobę do sprzątania apartamentów na wynajem krótkoterminowy. Praca odbywa się w godzinach 11:00–16:00, w zależności od liczby wymeldowań danego dnia – czasem to jedno mieszkanie, czasem kilka. Idealna opcja dla osób szukających elastycznej pracy!Lokalizacja: apartamenty na terenie Gdyni (centrum)Godziny pracy: 11:00–16:00 (niepełny etat – maksymalnie 5h dziennie)Wynagrodzenie: stała stawka miesięczna 3500 zł na rękę (pierwszy miesiąc nauki 3000 zł)Co oferujemy?Stałe wynagrodzenie – niezależnie od liczby sprzątań w danym dniuPraca w przyjaznym zespole i spokojnej atmosferzeWszystkie środki czystości zapewniamyElastyczny grafik oparty na rezerwacjach – dzień wolny, gdy brak wymeldowańCzego oczekujemy?– Dokładności i odpowiedzialności– Gotowości do pracy w godzinach 11:00–16:00 (również w weekendy)– Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu apartamentówZgłoszenia prosimy kierować pod numer: 79*******68 ( KONTAKT TYLKO SMS) lub przez wiadomość prywatną.
Ubojnia Drobiu GOSZ sp. z o.o istnieje na rynku od 1995r. Siedziba firmy znajduje się w Sierakowicach. Firma zajmuje się ubojem i rozbiorem kurcząt rzeźnych. Firma zatrudnia wykwalifikowaną kadrę produkcyjną oraz techniczną. Pracujemy na szeroko rozwiniętej bazie sprzętowo technologicznej. Głównym naszym odbiorcą są zakłady przetwórstwa mięsnego na terenie kraju oraz unii europejskiej.Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:Kierowca kat. B, C, C+EOferujemy:- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,- atrakcyjne i terminowo wypłacane wynagrodzenie oraz system premiowania- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie- opiekuna podczas procesu wdrożenia-zniżki na zakup towaru w naszym firmowym sklepieObowiązki:Kierowanie pojazdem kategorii C+E.Realizacja tras krajowych.Troska o powierzony sprzęt.Wykonywanie zadań transportowych.Nadzór nad ilością i jakością towaru.Dostarczanie towaru do punktów sprzedaży.Wymagania:Prawo jazdy kat. C+E.Doświadczenie w zawodzie.Ukończony kurs na przewóz towarów.Elastyczność czasowa.Gotowość do długotrwałej współpracy.Doświadczenie w prowadzeniu określonego typu pojazdu.Posiadanie odpowiednich kwalifikacji do przewozu towarów.Osoby spełniające powyższe wymagania i zainteresowane współpracą, proszone są o przesłanie swoich aplikacji (CV i list motywacyjny)W CV proszę zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".Więcej informacji udzielimy w siedzibie biura Ubojnia Drobiu GOSZ Sp. z o.o. ,ul. Lęborska 46, 83-340 Sierakowice
GRUPA SERIS KONSALNET, lider w branży usług ochrony w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Pracownik Ochrony/Operator Monitoringu na obiektach handlowych na terenie miejscowości Reda/Rumia - Reda Obwodowa 27 - Rumia Sobieskiego 14a Wymagania: - niekaralność, - wysoka kultura osobista, - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. pracownik ochrony -Rumia Obowiązki: - obsługa monitoringu. - dyskretna obserwacja sali sprzedaży. Oferujemy: -stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (umowa zlecenie/umowa o pracę) -szkolenie, umundurowanie -premie uznaniowe za wyniki pracy -wypłata na czas Stawka od 30,50 brutto Dyżury od 10-14 godzin w ciągu dnia -bez godzin nocnych. Osoby zainteresowane proszę o kontakt tel. +48**********84 lub 69*******23
Firma Seris Konsalnet, lider w branży usług ochrony, zatrudni kandydatów na stanowisko Pracownika Ochrony w obiekcie handlowym w miejscowości Kwidzyn. Pracownik ochrony Kwidzyn zadania: • obserwacja sali handlowej; • współpraca z Centrum Monitorowania; • zapobieganie kradzieżom; • przestrzeganie procedur; Wymagania: • niekaralność; • sumienność; • odpowiedzialność; • podstawowa znajomość obsługi komputera; Oferujemy: • umowę zlecenie; • 1/2 etatu; • premię; • szkolenia; • benefity: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, pakiet socjalny, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
Impel Business Solutions Sp. z o.o.- będąca częścią grupy kapitałowej IMPEL dla swojego Klienta - poszukuje osób na stanowisko:PRACOWNIK OCHRONYMiejsce pracy: Decathlon, Gdańsk PrzymorzePraca: pon - sob + niedziele handlowe 8:30 - 21:30Obowiązki:-Reagowanie na systemy alarmowe, -Nie dopuszczanie do zaboru i dewastacji mienia, -Prowadzenie dokumentacji obiektowejWymagania:-Kultura osobista, -Schludny wygląd, -Opanowanie, -Spostrzegawczość, -Podzielna uwaga, -Dobry wzrok,Oferujemy:-Umowa zlecenie , stawka 31 zł brutto-Gwarancję wypłaty pełnego wynagrodzenia zawsze do 15- tego każdego miesiąca-Pełne umundurowanieOsoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 51*******50 w godz. 08:00-16:00Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Wymagania: niekaralność, wysoka kultura osobista, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: obsługa monitoringu,obserwacja terenu,obchody.Oferujemy: umowa zlecenie/umowa o pracę, szkolenie, umundurowanie,wypłata na czas, stawka od 30,50 zł/h brutto, dyżury 12/24 i 24/48.
PRACOWNIK OCHRONYOferta pracy, której szukasz :Agencja Ochrony DOGMAT od ponad 25 lat zapewnia usługiochrony i sprzątania na ternie kilku województw .Możemy zatrudnić właśnie CIEBIE jeśli jesteś :- sumienny- dyspozycyjny- niekarany- mile widziane orzeczenie o niepełnosprawnościOferujemy :- umowę o pracę- możliwość pracy w systemie zmianowym- ubezpieczenie pracownicze- pracę w miłej atmosferze- umundurowanie pracownikówKONTAKT w dni powszednie od 8.00 do 15.0072*******03
Seris Konsalnet zatrudni pracowników ochrony na asystę do dostaw nocnych lokalizacje Gdańsk Chwaszczyno ul. Oliwska dostawy nocne Gdańsk Chwaszczyno Wymagania: - dyspozycyjność( 22.00- 6.00) - chęci do pracy - praca w porze nocnej Oferujemy: -praca dodatkowa(płacimy za wykonaną dostawę nie za dyspozycyjność) -umowa zlecenie -stawka 56 zł brutto dla studenta brutto = netto! Osoby zainteresowane proszę wysłanie CV .
Wymagania: niekaralność, wysoka kultura osobista, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: obsługa monitoringu,obserwacja terenu,obchody.Oferujemy: umowa zlecenie/umowa o pracę, szkolenie, umundurowanie,wypłata na czas, stawka od 30,50zł/h brutto,dyżury 24/48.
Agencja Ochrony Seris Konsalnet zatrudni pracowników ochrony na obiekt przemysłowo- budowlany w Łebie ul. Jachtowa Pracownik ochrony - Łeba Praca od Poniedziałku do Piątku w godzina 6:00-18:00 Umowa zlecenie . Do obowiązków- kontrola ruchu osobowego oraz kontrola pojazdów, wskazanie miejsca parkingowego. Stawka do uzgodnienia. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny 69*******73 lub 69*******23
OpisHS Security Sp z o.o. Sp kom. jest firmą obecną na rynku od 2013 roku. Naszymi głównymi cechami jest solidność oraz profesjonalizm. Stawiamy na jakość wykonywanej usługi, dzięki czemu możemy poszczycić się długą listą referencyjną. Poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik ochronyMiejsce pracy : StraszynSystem pracy:praca po 24h , od godz 7.00-7.00według ustalonego grafikuWymagania:• mile widziane doświadczenie,• wysoka kultura osobista,aktualne zaświadczenie KRK• zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.Oferujemy:•praca na portierni • stawka godzinowa 4666 brutto + dodatek za prace w porze nocnej,• możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkachZapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu uzyskania szczegółowych informacjiOd poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00
ORLEN Ochrona Sp. z o.o. poszukuje osób chętnych do pełnienia usług w zakresie ochrony fizycznej. Lokalizacja: województwo pomorskie /Pruszcz Gdański, Straszyn/.Realizując usługę, będziesz odpowiedzialny/a za:obsługę systemu monitoringu oraz innych systemów alarmowychobsługę systemu kontroli dostępunależyte i sumienne wykonywanie usług ochronyreagowanie i ujawnianie wszystkich przypadków wykroczeń i przestępstw oraz innych nieprawidłowościsporządzanie meldunków i notatek z realizowanych czynnościprzestrzeganie przepisów Ustawy o ochronie osób i mienia oraz wewnętrznych procedur obowiązujących na chronionym obiekcieOczekujemy:zaświadczenia o niekaralnościznajomości Ustawy o ochronie osób i mieniazaangażowania i inicjowania działań związanych z podniesieniem bezpieczeństwaodpowiedzialności i skuteczności w działaniuwysokiej kultury osobistej oraz przestrzegania zasad etykiMile widziane:wykształcenie średniedoświadczenie na podobnym stanowiskuWspółpracując z nami zyskujesz:doświadczenie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku będącej częścią Grupy Kapitałowej ORLEN S.A.dostęp do profesjonalnych szkoleń wewnętrznychmożliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkachwspółpracę w organizacji dbającej o prawidłowe relacjestawka godzinowa: 30,50 zł. bruttoOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie:CVZgody na przetwarzanie danych osobowychPROSIMY O ZAMIESZCZENIE NA DOKUMENTACH ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH w związku z rekrutacją.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych: CV i liście motywacyjnym przesłanych przeze mnie do celów prowadzenia procesu rekrutacji /oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych* w ORLEN Ochrona Sp. z o.o.*/ Niepotrzebne skreślićMoże Pan / Pani w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych listownie na adres ORLEN Ochrona Sp. z o.o. z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”, ul. Chemików 7; 09-411 Płock, Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pana / Pani zgody przed jej wycofaniem.Wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych w związku z prowadzoną rekrutacją, znajda Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce: ODPOWIEDZIALNY BIZNES – DANE OSOBOWE: INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W PROCESACH REKRUTACYJNYCH ZLECENIOBIORCÓW.Czekamy na Ciebie!
CHL KONWÓJ Największa ogólnopolska firma o ugruntowanej pozycji na rynku ochrony osób i mienia, świadcząca usługi transportu wartości pieniężnych oraz procesowania gotówki obecnie poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Inkasent kierujący Gdańsk Zakres obowiązków: • Kierowanie pojazdem • Czynności związane z odbiorem wartości pieniężnych Oczekiwania: • Prawo jazdy kat. B lub C • Niekaralność • Obywatelstwo polskie Oferujemy: • Konkurencyjne warunki wynagradzania • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub/i umowę zlecenie, • Pakiet świadczeń socjalnych, • Stabilność zatrudnienia • Możliwość pracy w największej firmie w branży w Polsce, Osoby zainteresowane wzięciem udziału w rekrutacji prosimy o przesłanie cv w formie załącznika.
Opis firmyJesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:Recepcjonistka/Recepcjonista Miejsce pracy: GdańskOpis oferty pracyZakres obowiązków: nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,profesjonalna obsługa gości,dbanie o pozytywny wizerunek firmy.bieżąca organizacja i koordynacja pracy recepcji, Nasze oczekiwania:dobra organizacja pracy.komunikatywność,dyspozycyjność.znajomość języka angielskiego na poziomie B1,wysoka kultura osobista,rzetelność i sumienność,zaawansowana znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office: poczta Outlook, Excel, Word).Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,gwarancję wypłaty pełnego wynagrodzenia zawsze 10-tego każdego miesiąca,możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy,ubezpieczenie NNW od pierwszego dnia pracy,dofinansowanie do karnetów sportowych.Kwalifikacje Dodatkowe informacjeKliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Opis firmyJesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Recepcjonista / Recepcjonistka Lokalizacja: Gdańsk ul. Budowlanych Opis oferty pracyobsługa połączeń telefonicznych oraz poczty mailowej,dbanie o prawidłowy obieg informacji,prowadzenie rejestru - kontrola ruchu osobowego,dbanie o porządek na stanowisku pracy,budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Kwalifikacje:dobra znajomość obsługi komputera,komunikatywność,punktualność,dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku,samodzielność w działaniu i analityczne myślenie,otwartość i wysoka kultura osobista,komunikatywna znajomość języka angielskiego.Mile widziany:status ucznia lub studenta,Oferujemy:umowę zlecenie,płatne szkolenie,gwarancję wypłaty pełnego wynagrodzenia zawsze 10-tego każdego miesiąca,ubezpieczenie NNW (od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków),kompletne, bezpłatne umundurowanie,dofinansowanie do karnetów sportowo-rekreacyjnych,możliwość korzystania z funduszu socjalnego w postaci pożyczek, zapomóg, dopłat do wypoczynku dzieci (ZFŚS),profesjonalne i cykliczne szkolenia zawodowe,możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firm.zniżki na studia na Uniwersytecie WSB MeritoDodatkowe informacjeOsoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania!Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wyobraź sobie lata 70-te, niewielkie portowe miasto na północy Niemiec. To właśnie tam powstał nasz pierwszy sklep. Początkowo sprzedawano w nim jedynie jeansy. A dziś?Dziś jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą odnoszącą sukcesy w branży Young Fashion. Posiadamy ponad 1150 filii w prawie 50 krajach i na tym na pewno nie poprzestaniemy. W naszym zespole liczącym przeszło 20 000 pracowników dokładamy wszelkich starań aby być na bieżąco z obowiązującymi trendami. Dzięki naszej pasji, spontaniczności oraz błyskawicznym działaniom od ponad 40 lat jesteśmy integralną częścią świata mody.Chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, w którym liczy się przede wszystkim praca w przyjaznej atmosferze? Świetnie!Szukamy sprzedawcy (pełny etat)Na start:• nie czekasz w kolejce kandydatów, bo to my czekamy na Ciebie• przywita Cię super ekipa, jesteśmy drużyną - to nie banał!• profesjonalne szkolenia i wsparcie teamu w 100%Coś ekstra:• atrakcyjne dodatki motywacyjne, bony okazjonalne• ścieżka rozwoju – wyjdziemy Ci naprzeciw• poznasz tajniki Visual Merchandisingu• każdego dnia światowe trendy to u nas temat nr 1Wspólne cele:• przygotowanie asortymentu oraz jego prezentacja• czystość i sprzedaż – idą ze sobą w parze• wsparcie klienta w poszukiwaniu modowych inspiracji• kropka nad „i” przy kasie, czyli sprzedaż komplementarna• elastyczność - gotowość do podjęcia pracy zmianowej (rano/popołudnie) i w weekendyWymagania? Wystarczy Twoje zaangażowanie!Ogłoszenie to tylko słowa, a my chcemy porozmawiać. Poznajmy się :)
Cześć, zatrudnię pracowników do sklepu 1minute Smacznego w UCK w Gdańsku. Sklep czynny poniedziałek-piątek 7-18w weekendy i święta 9-16Do Twoich obowiązków należeć będzie obsługa klienta według standardu, odbieranie i księgowanie dostaw, utrzymanie porządku na sklepie. Nie wymagam doświadczenia, wszystkiego uczę. Grafik układany będzie na podstawie dyspozycji, tygodniowy. Wynagrodzenie miesięczne, przesyłane na konto 10. każdego miesiąca. Wymagana pełnoletność, zaświadczenie sanepidowskie, mile widziane zaświadczenie o niekaralności.Zatrudnię osoby ze statusem studenta, umowa zlecenie, stawka 30,50zł/h brutto + premieJednego dnia pasuje Ci pracować kilka godzin, następnego więcej? Staram się być elastyczna względem dyspozycji, aby dostosować do potrzeb każdego :) Zainteresowanych proszę o wysyłanie CV w wiadomości olx. Na wszelkie pytania chętnie udzielę odpowiedzi. Skontaktuję się z wybranymi kandydatami.Zapraszam do naszego zespołu Sylwia
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko: MECHANIK / ELEKTROMECHANIK SAMOCHODOWYCo zyskujesz pracując z nami?wynagrodzenie podstawowe oraz premie miesięczne,umowę o pracę na pełen etat,godziny pracy zgodne ze stałym dwuzmianowym grafikiem,odzież ochronną zawsze zadbaną i dostępną od ręki,dofinansowanie do Twojego wypoczynku (dodatek urlopowy),codzienne posiłki regeneracyjne,dostęp do wysokiej klasy profesjonalnych narzędzi,prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie,pakiet szkoleń technicznych i możliwość dofinansowania do studiów oraz nauki języka obcego.Dołącz do nas, jeśli:znasz mechanikę samochodową oraz naczepową,znasz elektrykę samochodową oraz naczepową,rozumiesz i umiesz czytać rysunki techniczne,masz wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne (preferowany kierunek: mechanika, automatyka, elektryka i pokrewne), masz doświadczenie przy naprawach pojazdów.Masz pytania?Porozmawiaj z kierownikiem naszego serwisu i zadzwoń pod nr +48********74 lub przyjdź bezpośrednio do naszego serwisu: Lotnicza 1, 82-500 Kwidzyn