Sortowanie:
Znaleziony: 150 ogłoszenie w kategorii Handel w Pomorskie
Kierowca busa z warzywami na trasie Gdańsk- Warszawa .
Kierowca busa z warzywami na trasie Gdańsk- Warszawa .
nowe Gdańsk wczoraj

Opis oferty pracyWitam. Zatrudnimy kierowce hurtowego warzyw i owoców na Giełdzie Towarowej w Gdańsku - (Renk - Pomorskie Hurtowe Centrum Rolno-Spożywcze). Poszukiwany odpowiedzialnego mężczyzny czy emeryt , chętny pracować. Praca i kursy w trybie nocnym oraz wynagrodzenie do uzgodnienia, płatne po kursie. Zapraszam po więcej szczegółów i informacji pod numer telefonu .

Praca w kwiaciarni
Praca w kwiaciarni
Słupsk wczoraj

Opis oferty pracyJeśli interesujesz się kwiatami a komponowanie bukietów to Twoja pasja Dobrze czujesz się wśród zieleni I znasz podstawy pielęgnacji roślin doniczkowych Lubisz kontakt z ludźmi można na Tobie polegać To ta praca może być dla Ciebie ;))

Pracownik obsługi sklepu internetowego
Pracownik obsługi sklepu internetowego
Gdańsk wczoraj

Poszukujemy pracownika do obsługi sklepu internetowego i realizacji zamówień. Mile widziane doświadczenie w pracy w magazynie i pakowaniu produktów do wysyłek oraz wystawianiu ofert. Chętnie zatrudnimy osobę ze statutem studenta lub z grupą inwalidzką. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Miła, przyjazna atmosfera, w młodym, energicznym zespole.Zakres obowiązków:pakowanie przesyłek do wysyłkireklamacje, zwrotyprzyjmowanie i wydawanie towaruwystawianie ofertWymagania:obsługa komputerasumiennośćchęć do pracyenergicznośćpunktualnośćLokalizacja: Gdańsk ul. Trakt św. Wojciecha 29 (przy Zaroślaku)Prosimy o wysłanie CV

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Gdynia wczoraj

Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi SKLEPU INTERNETOWEGO Obowiązki: Wprowadzanie produktów do sklepu internetowegoObsługa sklepu internetowegoAktywne uczestnictwo w rozwoju oferty sklepuDbanie o atrakcyjność, widoczność i spójność Analizowanie i raportowanie ruchu, liczby wyświetleń, kliknięć na stronie Tworzenie grafik do sklepu (Canva)znajomość podstaw programu Photoshop nadzór nad wysyłką produktówObsługa KlientaZajmowanie się zwrotamiAdministracja platformySZUKAMY OSOBY, KTÓRA:cechuje się wysoką kulturą osobistą, kreatywnością i zaangażowaniem ma doświadczenie na podobnym stanowiskuchętnie wykazuje inicjatywę w budowaniu strategii działaniaCO OFERUJEMY ?formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzebzarobki uzależnione od doświadczenia i osiąganych wynikówprzyjazną atmosferę w pracywsparcie w rozwoju osobistymciekawą, dynamiczną pracę w branży bieliźnianejzniżkę na cały asortymentCZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE !W odpowiedzi prześlij do nasCVInformacje o sobie (bio, umiejętności, ważne cechy i zalety)Dodaj wszelkie informacje, które uważasz, że pomocne w wyborze właśnie CiebieZajrzyj do nas!www.facebook.com/galeriachristellewww.christelle.pl

Zatrudnię ekspedientkę
Zatrudnię ekspedientkę
Gdynia 2 dnia plecy

Opis oferty pracyPoszukiwana ekspedientka do sklepu firmowego Piekarni w centrum Gdyni zakres sprzedaży - wyroby piekarniczo-cukiernicze + mała spożywka praca zmianowa (w tygodniu do godz. 19:00, w soboty do godz. 15:00) Proszę o wysyłanie CV na adres e-mail

Osoby do obsługi sprzedaży  e-commerce
Osoby do obsługi sprzedaży e-commerce
Gdynia 4 kilka dni temu

Kogo szukamy? Producent suplementów diety i kosmetyków szuka osoby do obsługi sklepu e-commerce. Jeśli jesteś ambitny / ambitna, masz umiejętność procesowego myślenia i zadaniowego działania ? to możliwość szybkiego awansu na koordynatora e-commerce i dalej. Wymagamy od Ciebie: • pomysłowości, samodyscypliny, samodzielności i nastawienia na działanie i wynik • Znajomość tematyki e-commerce B2B oraz e-marketingu • Doświadczenie pracy w środowisku e-commerce B2B (Adobe Commerce, PrestaShop, WooCommerce, inne) • Znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office • Umiejętności w zakresie edycji grafiki AI, Canva lub inne dowolne • Doświadczenie przy realizacji kampanii digital lub obsłudze klienta oraz wykorzystaniu AI przy wsparciu zespołu marketingu • Przygotowanie wysyłek, usprawnienie procesów realizacji wysyłek/ zwrotów/ reklamacji • Znajomość Google Analytics mile widziane • Doświadczenie w sprzedaży Amazon mile widziane • Wykształcenie wyższe w zakresie marketingu online lub e-commerce mile widziane • Współpraca z zespołem, który zarządza reklamą i marketingiem Ta praca jest dla Ciebie jeśli: • Jesteś osobą sprawczą, jesteś procesowy i analityczny , systematyczny i sumienny • Jeśli jesteś zainteresowany/ na nowoczesnymi rozwiązaniami i technologiami w tym AI • Jesteś wiekowo gdzieś między końcem nauki, a okolicami swojej trzydziestki, jesteś dyspozycyjny, mieszkasz Gdyni lub okolicach • Rozumiesz czym jest e-commerce i wiesz, ze od tego nie ma już odwrotu Nie, jeżeli... • Nie masz doświadczenia na podobnym stanowisku • E-commerce nie jest w kręgu Twoich zainteresowań • Nietypowość tego ogłoszenia wywołuje w Tobie dyskomfort, bo szukasz miejsca pracy, w której nie będzie wyzwańWażne :Osoby zainteresowane proszę o przesłanie cv na mail z dopiskiem "U+42NMS. Dzięki temu, będziemy wiedzieć, że czytamy tylko zgłoszenia od ludzi, którzy zapoznali się z ogłoszeniem do końca i nie rekrutują masowo bez chwili refleksji. Powodzenia !

PRACA BIUROWA - Specjalista ds. administracji sprzedaży
PRACA BIUROWA - Specjalista ds. administracji sprzedaży
Gdańsk 4 kilka dni temu

Hey,jeżeli lubisz pracę biurową , chcesz się rozwijać w różnych obszarach specjalizacji i mieć realny wpływ na rozwój firmy to świetnie trafiłeś ! Dołącz do Naszego zespołu , poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. administracji sprzedaży Zakres obowiązków:·         Współtworzenie  narzędzi wspierających realizację celów sprzedażowych,·         Współpraca z producentami oraz działem handlowym w zakresie koordynowania promocji sprzedażowych , rozliczanie oraz raportowanie,·         Wsparcie przy organizacji szkoleń dla kontrahentów ,·         Kontakt z klientami biznesowymi,·         Zarządzanie stronami internetowymi, Social media,·         Nadzór nad tworzonymi treściami, monitorowanie ruchu czy reagowanie na bieżące problemy·         Koordynacja procesów sprzedażowych e-commerceNasze oczekiwania:·         Wykształcenie minimum średnie ( mile widziane wyższe najlepiej kierunkowe )·         Bardzo dobra znajomość pakietu Office oraz narzędzi do tworzenia grafik·         Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane),·         Dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność i sumienność,·         Wysoka kultura osobista·         Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ·         Kreatywność·         Umiejętność tworzenia kampanii Google AdsOferujemy:·         Ciekawą, stabilną pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji w branży,·         Po okresie próbnym umowę o prace·         Pakiet wstępnych oraz uzupełniających szkoleń wewnętrznych·         Pracę w miłej atmosferze,·         Stanowisko pracy stacjonarne Gdańsk Osowa w dniach pn-pt 08:30 – 16:30·            Czekamy na Ciebie :) TEAM PDD

Product Specialist z j. niemieckim (Knowledge Manager)
Product Specialist z j. niemieckim (Knowledge Manager)
Gdańsk 5 dni plecy

Chcesz rozwijać się w dziale jakości? Posiadasz umiejętności analityczne? Dołącz do zespołu Service Desk IT!Zostań Product Specialist na nowym projekcie!Będziesz osobą odpowiedzialną za wdrażanie i monitorowanie nowych procesów na niemieckim rynku naszego klienta. Współpraca z Team Leaderem w celu wspierania CSR w nabywaniu nowych umiejętności oraz doskonaleniu wyników jakościowych, a także kontakt z ekspertami marki.U nas otrzymasz:Pracę stacjonarną w komfortowym biurze w Gdańsku.Kompleksowe przeszkolenie ze standardów organizacji, coachingów, tworzenia, materiałów dydaktycznych oraz procesu ewaluacji- nie wymagamy tej wiedzy.Stały rozwój kompetencji miękkich, czerpanie z wiedzy i know-how doświadczonej kadry,Realny wpływ na rozwój projektu i pracowników lokalnie oraz globalnie.Praca w przyjaznej atmosferze oraz charyzmatycznym zespole.Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!Jak wygląda dzień pracy? Główne zadania na tym stanowisku to identyfikowanie tematów, które nadają się do wykorzystania w bazie wiedzy, tworzenie wpisów w bazie wiedzy, redagowanie artykułów. Łączenie artykułów z odpowiednimi kategoriami problemów, przegląd i zapewnienie jakości istniejących artykułów.Wyróżniają Cię:Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1 w mowie i piśmie.Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 w mowie i piśmie.Umiejętności komunikacyjne i asertywność.Skuteczne dzielenie się wiedzą i weryfikowania postępów.Skrupulatna organizacja czasu pracy, ustalanie priorytetów.Gotowość do samodzielnego podejmowania decyzji, pracy pod presją czasu i ilości zadań.Otwartość i pozytywne podejście do zmian.Ustrukturyzowane niezależne podejście, zorientowane na rozwiązania.Dobra obsługa aplikacji Google (Docs, Sheets, Slides)/ MS Office (Word, Excel, PowerPoint).Mile widziane: doświadczenie w call center i contact center, doświadczenie narzędziowe w pracy z bazami wiedzy i w zarządzaniu usługami IT.Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!O nasW Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Obsługa transmisji sprzedażowych LIVE
Obsługa transmisji sprzedażowych LIVE
Chojnice 5 dni plecy

Poszukujemy pracownika na stanowisko OBSŁUGA TRANSMISJI LIVE. Praca polega na: asyście podczas transmisji na żywo, zapisywaniu zamówień złożonych przez klientów, obsłudze systemu sprzedaży SELMO.obsłudze posprzedażowej - pisaniu wiadomości i odbieraniu tel. klientów obsłudze reklamacji/anulacji/zwolnieńpakowaniu zamówieńPraca zmianowa, godziny do ustalenia, połowa tygodnia godziny 8-16, połowa tygodnia godziny popołudniowe. RODZAJ UMOWY, WYMIAR CZASU PRACY DO USTALENIA W ZALEŻNOŚCI OD ZAINTERESOWANEGO. Najbardziej poszukiwane kompetencje: podzielność uwagi obrotnośćdobra pamięćszybkie pisanie na komputerzeznajomość środowiska FB/INSTA/TTProsimy o wysłanie CV na OLX. Na rozmowy zapraszać będziemy we wtorek 30.04.2024 od godziny 14:00 do 16:00 Praca od maja.

Zatrudnię Sprzedawcę do sklepu spożywczego w Mostach
Zatrudnię Sprzedawcę do sklepu spożywczego w Mostach
Lębork 8 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię Panią do sprzedaży w sklepie spożywczym Oferuję: - umowę o pracę - pracę zmianową wg grafiku - pracę w miłej atmosferze - atrakcyjne wynagrodzenie Moje wymagania: - dyspozycyjność - dbanie o czystość stanowiska pracy - sumienność - uczciwość Z góry dziękuję za aplikacje. Zastrzegam sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Handlowiec/doradca klienta
Handlowiec/doradca klienta
Miechucino 13 dnia plecy

Opis oferty pracyOpis stanowiska: - podejmowanie działań sprzedażowych mających na celu pozyskiwanie nowych Klientów, - budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem, - realizowanie założonych celów sprzedażowych, - udział w procesie przygotowywania ofert, - współpraca z innymi komórkami w strukturze organizacji, - wyjazdy służbowe. Wymagane: - doświadczenie w branży konstrukcji stalowych, - dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) lub/i języka niemieckiego, - swobodne poruszanie się w środowisku Microsoft Office, - wykształcenie techniczne mile widziane, - gotowość do wyjazdów służbowych. Oferujemy: - pracę pełną wyzwań i możliwość realizacji zawodowej, - narzędzia niezbędne do pracy, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: @

Merchandiser mobilny
Merchandiser mobilny
Władysławowo 22 dnia plecy

Opis oferty pracyFocus POS to zespół energiczny i kreatywny, pracujący profesjonalnie i niezwykle skutecznie. System działania, jaki wypracowaliśmy, startując z naszą działalnością w 1997, pozwala nam realizować najbardziej skomplikowane i wymagające projekty. Merchandiser mobilny: Władysławowo Elbląg i okolice Ustka, Jarosławiec TERMIN PROJEKTU: 13.05.2024 – 31.08.2024 Twoje ZADANIA w przyszłej pracy: • montaż materiałów POS w szczególności materiałów promocyjnych, • wizytowanie punktów handlowych (małe sklepy), • dbanie o ekspozycje i standardy obsługiwanych produktów, • kontakt z PH, • raportowanie, Co OCZEKUJEMY: • dyspozycyjności od poniedziałku do piątku, • prawo jazdy kat. B (czynne), • komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu relacji • motywacji do pracy • doświadczenie w branży jest mile widziane, ale nie jest konieczne • mile widziani studenci lub osoby, które uczą się zaocznie i chcą pogodzić pracę z nauką - nie jest to wymóg konieczny Co OFERUJEMY: • zatrudnienie w formie umowy zlecenie lub B2B, • wynagrodzenie 4800 brutto, +premia • elastyczny czas pracy, dostosowany do Twoich obowiązków, • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, która jest wiodącym producentem alkoholu, • auto służbowe lub możliwość korzystania z prywatnego samochodu i zwrot kosztów eksploatacji 0,96zł/km, Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV na @ w tytule miasto

Zatrudnię Panią do pracy w sklepie spożywczym w Lęborku
Zatrudnię Panią do pracy w sklepie spożywczym w Lęborku
Lębork 28 dni plecy

Opis oferty pracy Zatrudnię Panią do sprzedaży w sklepie spożywczym Oferuję: - umowę o pracę - pracę zmianową wg grafiku - pracę w miłej atmosferze - atrakcyjne wynagrodzenie Moje wymagania: - dyspozycyjność - dbanie o czystość stanowiska pracy - sumienność - uczciwość Z góry dziękuję za aplikacje. Zastrzegam sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Zatrudnie sprzedawce od zaraz!!!!
Zatrudnie sprzedawce od zaraz!!!!
Tczew 30 dni plecy

Opis oferty pracyPrzyjmę o zaraz srzedawcę do sklepu zabka w Tczewie. Nie wymagamy doświadczenia, przeszkolimy , opłacimy badania lekarskie . Dla osób ambitnych oprócz pensji dodatkowe premie . Osoby spoza Tczewa dopłacamy do kosztów dojazdu. Mile widziane równiez osoby z Malborka ( zapewniony dojazd ze Tczewa do Malborka z 2 zmiany). Sklep Zabka . Zainteresowane osoby prosze o kontakt. Judyta. 515 - pokaż numer telefonu - lub 602 - pokaż numer telefonu -

Praca Łeba kasjer/sprzedawca/kierowca/magazynier
Praca Łeba kasjer/sprzedawca/kierowca/magazynier
Łeba 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię pracownika na stanowisko kasjer/sprzedawca Do obowiązków pracownika należeć będzie: -obsługa kasy fiskalnej, -przyjęcie i układanie towaru na półkach, -przestrzeganie standardów firmy, -dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towaru oraz czystość w sklepie. Oferuję: -zatrudnienie na umowę zlecenie Możliwy kontaktu telefoniczny -pensja zawsze na czas, -stabilność zatrudnienia, -pracę w miłej atmosferze, -elastyczny grafik pracy, -przeszkolenie,

Vision Express Doradca Klienta: CH Alfa - pełen etat
Vision Express Doradca Klienta: CH Alfa - pełen etat
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOPIS Chcesz rozwijać się w branży optycznej ale martwisz się, że nie masz doświadczenia? Dla nas to nie problem! Przygotowaliśmy dla Ciebie pakiet szkoleń, dzięki którym wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Do Twoich zadań należeć będzie: - aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express - zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie - dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu W Vision Express doskonale się odnajdziesz, jeśli: - jesteś osobą uśmiechniętą która lubi sprzedaż oraz pracę z ludźmi - jesteś otwarty/a na zmiany, lubisz się uczyć - angażujesz się w wykonywane zadania - jesteś gotowy/a do podjęcia pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy Oferujemy: - pracę w wymiarze pełnego etatu (40h tygodniowo) - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe od 4500 zł brutto do 5100 zł brutto + premia za zrealizowane cele Dołączając do nas możesz liczyć na: - szkolenia, dzięki którym poznasz branżę optyczną - wsparcie na każdym etapie wdrożenia - bony podarunkowe i zniżki na nasze produkty - prywatną opiekę medyczną - dofinansowanie do karty MultiSport - ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach - możliwość udziału w programach rozwojowych

Merchandiser/Wykładanie towaru
Merchandiser/Wykładanie towaru
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukam Merchandisera (serwisanta) do wykładania produktów dla 1 firmy kosmetycznej Umowa zlecenie Miejsce pracy: Auchan Gdańsk Szczęśliwa Dział: Kosmetyki 5 x w tygodniu od poniedziałku do piątku - codziennie rano Stawka (za cały miesiąc) ok. 1200 zł brutto Ok. 1,5-3 h jedna wizyta (w zależności od wielkości dostaw danego dnia) Obowiązkowe: - Orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych/ zaświadczenie lekarskie - Pełnoletność - mile widziana znajomość zasad wykładania towaru Zadania: wykładanie towaru wg standardów, raportowanie, wystawianie ekspozycji, dbanie o estetykę produktów na półce

Przedstawiciel Handlowy/Doradca ds. żywienia bydła mlecznego
Przedstawiciel Handlowy/Doradca ds. żywienia bydła mlecznego
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKreuj Zdrowie Zwierząt z Nami! Jesteśmy gotowi powitać w zespole kreatywnego i zaangażowanego Przedstawiciela Handlowego/Doradcę ds. Żywienia Zwierząt Hodowlanych! Obszar działania: Polska Południowo-Wschodnia Opis stanowiska: • Zanurz się w fascynujący świat promowania innowacyjnych produktów na podległym terenie. • Twórz nowe rozdziały w branży, pozyskując klientów i utrzymując z nimi trwałe relacje biznesowe. • Dziel się wiedzą i wsparciem w dziedzinie żywienia zwierząt. • Bądź kreatywny/a w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych. • Współtwórz i realizuj plany sprzedaży, tworząc jednocześnie inspirujące raporty z działań. Wymagania: • Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. • Wykształcenie wyższe, w dziedzinie zootechniki, rolnictwa lub pokrewnych. • Pasja do poznawania rynku i zasad żywienia zwierząt. • Umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych. • Posiadanie prawa jazdy kat. B. • Gotowość do dynamicznej pracy w terenie. • Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Oferujemy: • Umowę o pracę. • Wynagrodzenie podstawowe + premie. • Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy. • Elastyczny czas pracy, dopasowany do Twojego tempa życia. W przypadku spełnienia wymagań, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków procesu rekrutacyjnego. Dziękujemy za zaufanie i życzymy powodzenia w procesie rekrutacji.

Wykładanie Towaru Pruszcz Gdański
Wykładanie Towaru Pruszcz Gdański
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWitam Poszukuję osoby do wykładania towaru, kontrola dat budowanie ekspozycji w sklepie MERCO ul. cicha Praca z towarem firmy Mondeliz Oferta to 6h miesięcznie praca 1 raz w tygodni stawka 27.70 brutto za godzinę

Handlowiec zarobki 20 000 zł
Handlowiec zarobki 20 000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię handlowców Poszukiwani kandydaci z całej Polski ! Mile widziana znajomość branży OZE ale nie jest to warunek konieczny. OFERUJEMY: Od 6250 zl do 10.000 za sprzedaż 1 szt pompy ciepła ! 3000 zl za 1 umowę sprzedaż Paneli Fotow. Najwyższe prowizje w Polsce w zamian za Twoje zaangażowanie ! Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie bez sufitu finansowego z systemem benefitów Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży Pracę w zespole profesjonalistów w dynamicznym środowisku biznesowym Cykliczne szkolenia dla handlowców Najbardziej profesjonalne wdroźenie do pracy. Możliwość udziału w interesujących projektach Dla najlepszych auto marki premium oraz egzotyczne wakacje. Wymagania: - brak doświadczenia nie dyskwalifikuje , jesteśmy otwarci na ludzi zdeterminowanych i zaangażowanych (doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej najlepiej jako ph Door to Door będzie dodatkowym atutem ) -umiejętność aktywnego pozyskiwania klientów -osoba zorientowana na wyniki i osiąganie założonych celów -determinacja i wytrwałość -bardzo dobra organizacja pracy -pozytywne nastawienie , niezłomność , skrupulatność. -zaangażowanie , systematyczność -dyspozycyjność -prawo jazdy kat.B -obsługa Ms Office Nie spełniasz wymagań jednak jesteś wytrwały(a) zdeterminowany(a) i potrafisz walczyć o klienta ? napisz do nas koniecznie - nikogo nie odrzucamy ! każdy z Nas kiedyś zaczynał. Cv wraz z klauzulą o przetwarzanie danych proszę wysyłać na maila @

Doradca Klienta/projektant Komfort Podłogi Łazienki Kuchnie
Doradca Klienta/projektant Komfort Podłogi Łazienki Kuchnie
Tczew 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Komfort z branży podłogowej, meblowej i łazienkowej zatrudni na stanowisko: Doradca Klienta-projektant Zakres odpowiedzialności: - Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta - Realizowanie celów sprzedażowych - Dbanie o wizerunek firmy - Odpowiedzialność za dokumentację sprzedażową i posprzedażową - Przyjmowanie dostaw i wykładanie towaru - wykonywanie projektów kuchni i łazienek(zapewniamy szkolenia) Nasze oczekiwania: - Doświadczenie w aktywnej sprzedaży - Łatwość w nawiązywaniu kontaktów - Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników - Dobra organizacji pracy własnej - Umiejętność obsługi komputera - Znajomość grupy produktów w tym branża łazienkowa i kuchenna (mile widziana) - Preferowane wykształcenie średnie - Umiejętności w szybkim poznawaniu nowych branż i grup towarowych Oferujemy: • Umowę o pracę na cały etat • Wynagrodzenie podstawowe + premie • Pakiet szkoleń produktowych • Przyjazną atmosferę pracy Proszę o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem. Koniecznie prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji, prowadzonego przez TERRY 1 sp. z o.o. ul. Jagiellońska 55, 83-110 Tczew, zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia.

Fotograf produktowy / grafik do sklepu internetowego
Fotograf produktowy / grafik do sklepu internetowego
Słupsk 30+ kilka dni temu

Jesteśmy nowoczesną, dynamicznie rozwijającą się firmą z branży modowej działającej na rynku e-commerce. Tworzymy zgrany zespół i pracujemy w przyjaznej atmosferze.Aktualnie szukamy osoby odpowiedzialną za wykonywanie fotografii produktowej na potrzeby sklepu internetowego.Od idealnego kandydata oczekujemy:doświadczenia w wykonywaniu fotografii produktowejdobrej obsługi programów graficznychumiejętności pracy pod presją czasusumienności i dokładnościefektywnego zarządzania czasem pracyOsoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:wykonywanie zdjęć produktów na białym tle (packshot)wykonywanie zdjęć sesyjnych i aranżacyjnychtworzenie banerów i grafik do sklepu internetowego oraz na potrzeby social mediatworzenie krótkich filmów video przedstawiających produktyW okresie próbnym i przyuczeniu do samodzielnej pracy na w/w stanowisku trwającym 3 miesiące zatrudnienie na umowę zleceniePo okresie próbnym wynagrodzenie uzależnione od efektywności i jakości wykonywanej pracy oraz zatrudnienie na warunkach dogodnych dla pracownika (umowa zlecenie, umowa o pracę, umowa B2B).Po zatwierdzeniu kandydatury możliwość podjęcia pracy od zaraz.W celu zgłoszenia udziału w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza OLX.Mile widziane portfolio.Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Asystent działu handlowego - automatyka i elektronika z nutką handlu.
Asystent działu handlowego - automatyka i elektronika z nutką handlu.
Luzino 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby zainteresowanej szeroko rozumianą elektroniką i automatyką z nutką handlu.W ramach obowiązków oczekiwać będziemy:inwentaryzacji i klasyfikacji towarówprowadzenia sklepu internetowegotestowania urządzeńkontaktu z kontrahentamiobsługi zamówieńWymagane:Znajomość elementów elektronicznych (Układ scalony, tranzystor, kondensator, rezystor)Rozróżnianie podstawowych urządzeń elektrycznych i elektronicznych (multimetr, wzmacniacz, zasilacz, bezpiecznik, sterownik etc.)Umiejętność logicznego myśleniaCzytanie ze zrozumieniemZdolności manualne i obsługa narzędzi i elektronarzędzi Mile widziane:Wykształcenie średnie techniczne+Obsługa Excel/ Gsheets poziom podstawowyElokwencja – kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami poza firmą.Zdolności analityczne pozwalające na rozwiązywanie problemów technicznych.znajomość języka angielskiego - w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnymOferujemy:Wynagrodzenie od 3500 do 5000 PLN netto miesiąc na start - w zależności od doświadczenia i umiejętności.Umowa o pracę - okres próbny 3 miesiące

Specjalista od Allegro
Specjalista od Allegro
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. E-commerce Jesteśmy małą firmą handlową. Dążymy do wejścia na nowe platformy sprzedażowe typu allegro i uruchomienia sklepu. Poszukujemy kreatywnej, chętnej do rozwoju osoby, z doświadczeniem w sprzedaży internetowej w środowisku Allegro Praca stacjonarna, w naszej firmie , w Gdańsku, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:30 - 14-30 Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV przez formularz kontaktowy Olx.

Obsługa sklepu internetowego, allegro, sprzedaż stacjonarna
Obsługa sklepu internetowego, allegro, sprzedaż stacjonarna
3000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą istniejącą na rynku od ponad 20 lat i zajmującą się e-commerce od ponad 10 lat w branży handlu częściami do laptopów. Poszukujemy kompetentnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi platformy sprzedażowej Allegro. Dołącz do naszego zespołu, aby odgrywać kluczową rolę w działaniach naszego e-commerce.Obowiązki:- Kompleksowa obsługa platformy sprzedażowej Allegro- Obsługa systemu zarządzania zamówieniami Baselinker- Przygotowywanie opisów i grafik do ofert- Pakowanie i wysyłanie zamówień- Profesjonalna obsługa klienta przez e-mail i telefon- Rozpatrywanie reklamacji i obsługa zwrotów- Wykonywanie drobnych prac magazynowych- Monitoring konkurencji oraz analiza efektów sprzedażyWymagania:- Bardzo dobra obsługa programów komputerowych i poruszania się w internecie- Umiejętność szybkiego uczenia się- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne- Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołuDodatkowym atutem będzie:- Doświadczenie w e-commerce i praca na podobnym stanowisku- Znajomość programów graficznych- Znajomość innych marketplace np. EBAY, AMAZON.- Umiejętność napraw laptopów i komputerówOferujemy:- Przygotowanie do pracy na danym stanowisku pracy- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia- Przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole- Praca poniedziałek - piątek w godzinach 09:00 - 17:00Jak aplikować:Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na emailProsimy o nie dzwonienie i nie przyjeżdżanie do firmy w sprawie pracy bez zaproszenia z naszej stronyKontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Asystent w dziale e-commerce (Junior e-commerce specialist)
Asystent w dziale e-commerce (Junior e-commerce specialist)
2659 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:Wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego Yupi.plWeryfikacja poprawności przypisania produktów do odpowiednich kategoriiDbanie o poprawność treści i atrakcyjność karty produktuObsługa klienta poprzez chatOdpisywanie na opinie klientówRedagowanie artykułów blogowych i opisów pod SEOWsparcie zespołu e-commerce w bieżących zadaniachNasze wymagania:Doświadczenie przy wprowadzaniu produktów do systemu sklepu internetowego oraz innych marketplacówDobra znajomość systemu BaseLinkerPodstawowa znajomość programu ExcelUmiejętność formułowania odpowiedzi na opinie klientówUmiejętność prowadzenia rozmowy z klientem poprzez chatUmiejętność pisania treści zgodnie z wymogami SEO przy pomocy AIDobra organizacja pracy, komunikatywność i samodzielnośćCierpliwość i skrupulatność                                                                                                                                                        Umiejętność pracy pod presją czasuZnajomość języka angielskiego na średnio-zaawansowanym poziomieMile widziane:Znajomość systemu IdoSellZnajomość zagranicznych platform sprzedażowychPodstawowa znajomość systemu SubiektZainteresowanie AIDoświadczenie na podobnym stanowiskuTo oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracęPraca w godzinach 8-16Możliwość rozwoju w sektorze e-commercePracę w młodym i zgranym zespoleBenefity: Multisport, pakiety medyczne, zniżki na asortymentO nas:Hurtownia zabawek M&Z sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, funkcjonująca w branży od ponad 30 lat. Zajmujemy się sprzedażą i dystrybucją zabawek wśród sklepów stacjonarnych, internetowych oraz sieci handlowych.

Pracownik Biurowy Internetowego Sklepu Zoologicznego
Pracownik Biurowy Internetowego Sklepu Zoologicznego
800 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Największy na Pomorzu internetowy sklep zoologiczny, lider w ogólnopolskiej sprzedaży produktów zoologicznych, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje osoby do obsługi strony internetowej.Wymagania:dobra organizacja pracy,wysoka kultura osobista,samodzielność, kreatywność,umiejętność poprawnego pisania/składania tekstów,własna inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę.Obowiązki:obsługa klienta (telefoniczna oraz e-mailowa),opieka nad stroną internetową sklepu (wprowadzanie nowych produktów, zmiana cen produktów itp.),wystawianie listów przewozowych, paragonów i faktur,ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz magazynem firmy.Oferujemy: formę zatrudnienia - umowa o pracę / umowa zlecenie (do wyboru),atrakcyjne wynagrodzenie - wolne weekendy oraz brak nadgodzin,pracę w stabilnej firmie o długiej tradycji.Mile widziane:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,znajomość programu Subiekt/Navireo.Przed wysłaniem aplikacji prosimy o sprawdzenie możliwości dojazdu do naszej firmy.Adres: ZooExpress.pl ul. Kartuska 493, Gdańsk Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV za pośrednictwem OLX.

Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej - branża muzyczna
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej - branża muzyczna
3500 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko  : Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej płyt CD i płyt winylowychOpis stanowiska : - obsługa sprzedaży na platformach internetowych, głównie allegro.pl, empik.com -koordynowanie realizacji    zamówień, mailowa i telefoniczna obsługa klienta itp.- przygotowywanie dokumentów transportowych i sprzedażowych w systemie- przygotowywanie opisów i treści na stronę- monitorowanie rynku wydawnictw płytowych-przyjmowanie dostaw towarów-pakowanie zamówień do wysłaniaOferujemy:pracę w bardzo ciekawej branży muzycznej, płyty z muzyką na cd, winylachstabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracępracę w miłej atmosferze, niedużej rodzinnej firmygodziny pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30,możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji i doswiadczenia w firmie z wieloletnim stażem na rynkuwysokość wynagrodzenia uzależniona od wiedzy i wykonywanych obowiązkówWymagania:bardzo dobra znajomośc obsługi komputera oraz pakietu Ms Officepraktycznej znajomosci obsługi platform sprzedażowychdokładność, komunikatywność i precyzja oraz zaangażowanie w pracęzamiłowanie, pasja do muzyki i ogólna wiedza muzyczna - konieczniebardzo dobra organizacja pracyumiejętność pracy pod presją czasuchęć do pracy i pozytywne nastawienieInformacje o firmie Hurtownia Muzyczna BIS to firma obecnie specjalizująca się w sprzedaży internetowej płyt CD i winylowych z muzyką, realizująca zamówieniana terenie całej Polski i nie tylko. Z sukcesem działamy na rynku muzycznym od 1991 roku.

Sklep internetowy z Pruszcza Gd. zatrudni asystenta ds. e-commerce
Sklep internetowy z Pruszcza Gd. zatrudni asystenta ds. e-commerce
6000 zł
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Zajmujemy się sprzedażą etui do telefonów komórkowych, akcesoriów chroniących urządzenia mobilne oraz, od niedawna, jesteśmy jedynym w Polsce producentem haftów diamentowych (diamond painting). Obecnie 80 procent naszej sprzedaży stanowią zamówienia z All***o (użytkownik: ChronSmarta oraz ARTULIO), ale chcemy to zmienić...Kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy sprzedaż na niemieckim Amazonie - z bardzo zadowalającym rezultatem. Po tak udanym starcie, chcielibyśmy mocno poszerzyć ofertę (nowe produkty), a także kontynuować ekspansję na inne rynki/kraje. Nie da się jednak tego zrobić bez estetycznych ofert. W związku z tym, poszukujemy osoby, która najpierw przygotuje zdjęcia i grafiki oferowanych przedmiotów, atrakcyjnie opisze właściwości produktów, a następnie będzie dbała o aktualność ofert na marketplace'ach .*podczas tłumaczenia posiłkujemy się usługami biura tłumaczeń oraz Chat'em GPT (sztuczną inteligencją).ZAKRES OBOWIĄZKÓW:fotografowanie produktówobróbka zdjęć i grafik w Photoshopie,katalogowanie zdjęć oferowanych produktów,przygotowywanie opisu oferty,wystawianie produktów na kilka rynków/krajów,dbanie o aktualność oferty,dbanie o spójny wizerunek materiałów graficznych.WYMAGANIA:dobra znajomość obsługi komputera,znajomość aktualnych trendów w e-commerce,znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,mile widziana znajomość obsługi programów graficznych (najlepiej z pakietu Adobe),mile widziane doświadczenie w obsłudze Allegro i Amazon'owego SellerCentral,poczucie estetykiOFERUJEMY:pełne przeszkolenie w zakresie obowiązków,stałe godziny pracy: od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 15:00szkolenia z branży e-commerce,pracę w miłym i zorganizowanym zespole,możliwość rozwoju w przyszłościowej branży,pracę w centrum Pruszcza Gdańskiego,terminową wypłatę wynagrodzeń.CV prosimy załączać w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.

Administrator produktów sklepu e-commerce
Administrator produktów sklepu e-commerce
1400 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jesteśmy sklepem internetowym zajmującym się dystrybucją akcesoriów wnętrzarskich. Działamy na rynku od 2017 roku i jest to nasz owoc zamiłowania do skandynawskiego designu oraz naturalnych, pięknych i funkcjonalnych produktów. Nieustannie się rozwijamy i rozszerzamy działalność na międzynarodowych rynkach.Praca z nami ma być efektywna, prosta i przynosić radość. Stawiamy na najnowocześniejsze technologie, AI & Digitalizacja to podstawa naszej firmy.Poszukujemy entuzjastów języków i technologii webowych, którzy dołączą do naszego zespołu w dziale Marketingu, aby rozwijać się w roli administratora produktów e-commerce.Jeśli biegle poruszasz się w Excel, HTML Tobie niestraszny, masz zdolności analityczne, skrupulatnie i z cierpliwością rozwiązujesz powierzone Tobie zadania ta oferta jest dla Ciebie. Miejsce pracy  Praca stacjonarna: Biuro / Showroom Skandynawskie Uchwyty by Mood Nook Sp. z o.o., Równa 19D, 80-067 Gdańsk  Opis stanowiskaZarządzanie obecnymi produktami na kanałach sprzedaży według wytycznych Dodawanie nowych produktów do kanałów sprzedaży według wytycznychAktualizowanie ofertyAnalizowanie i dbanie o produkty na kanałach sprzedaży (ciągłość prawidłowego wyświetlania i produktów na kanałach sprzedaży (aktualizacje systemowe)Tworzenie raportów i statystyk (jeśli jest to potrzebne)Tworzenie list do importu/exportu i wymiany danych na podstawie zebranych danychOrganizowanie plików wg wcześniej ustalonych standardówZebranie wszystkich potrzebnych danych, które są potrzebne do dodania nowych produktów (lista w excel, zdjęcia)Analiza błędów i próba ich rozwiązaniaRaportowanie o błędachNasze wymaganiaDokładność, cierpliwość i skrupulatnośćBardzo dobra znajomość programu ExcelMinimum podstawowa wiedza z zakresu HTML, CSS oraz innych języków i technologii webowychUmiejętność korzystania z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, do monitorowania ruchu na stronie i analizy danych klientówZnajomość działania systemów  e-commerce Umiejętność efektywnego planowania i zarządzania czasem Zdolność analitycznego myśleniaSamodzielność i szybkość w działaniuWysoka zdolność do koncentracji i skupienie nad powierzonymi zadaniamiOtwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów w pracy zespołowejWnikliwość i błyskotliwość w rozwiązywaniu powierzonych zadań Zaangażowanie w powierzone projekty i poczucie odpowiedzialności Chęć optymalizowania procesów oraz szukania nowych, efektywniejszych rozwiązań, testowania i analizowania procesówPoczucie estetyki i wysoka kultura osobistaDoświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane) OferujemyStabilną prace na pełen etat w godzinach biurowych (8-16) od pn.-pt.100% wolnych weekendówUmowę o pracęPracę w zgranym, wspierającym się zespole, nieformalną atmosferęPrzyjazne środowisko pracy w skandynawskiej kulturze organizacyjnejPłaska struktura organizacyjna, możliwość wpłynięcia na rozwój firmyWdrożenie do pracy i możliwość rozwoju własnych kompetencji Wysokie standardy i najnowocześniejsze narzędzia pracyWynagrodzenie w zależności od zaangażowania i umiejętnościPremia uznaniowaBonus rocznyCykliczne imprezy integracyjneEventy okolicznościowePakiet Multi SportPakiet Multi LifeDołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoją karierę w ekscytującym świecie e-commerce.Razem będziemy budować sukces naszej firmy. Czekamy na Twoją aplikację! Wyślij CV wraz z krótką autoprezentacją.Do aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli RODO. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. 

obsługa sklepu internetowego
obsługa sklepu internetowego
14000 zł
Tczew 30+ kilka dni temu

Poszukuję osoby związanej z branżą części samochodowych, osoba na tym stanowisku, będzie odbierała telefony od klientów, dobierała odpowiednie części samochodowe po numerze VIN z katalogu cześci danej marki, po dobraniu częsci, trzeba wystawić dokument sprzedaży, spakować paczkę, wydrukować etykietę nadawczą (dpd, inpost), nadać przesyłkę.WYMAGANA ZNAJOMOŚĆ budowy samochodu osobowego, mile widziana znajomość języka angielskiego, katalogi często są po angielskuwynagrodzenie zależne od wyników.

Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro
Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro
69000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Naszą firmę tworzy młody, dynamiczny zespół, który ceni kreatywność i nieszablonowe myślenie. Zależy nam na dobrej atmosferze, wzajemnym wsparciu i rozwoju.Miejsce pracy: Gdańsk ul. Piecewska 19Zakres obowiązków:stacjonarna, mailowa oraz telefoniczna obsługa klientaudzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Klientów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestiami dostawy oraz zwrotu zamówień​wystawianie dokumentów sprzedażowych (mile widziana umiejętność pracy w systemie subiekt)utrzymywanie dobrych relacjiNasze wymagania:sprawna obsługa komputerabardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmiekomunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktówskrupulatność, dokładność oraz nastawienie na realizację wyznaczonych celówTo oferujemyDołączysz do doświadczonego, stale rozwijającego się działu sprzedaży;Otrzymasz pełne wsparcie wdrożeniowe i szkolenie, które przygotuje Cię do samodzielnej pracy;Będziesz częścią ambitnego, doświadczonego i zgranego zespołu;Gwarantujemy umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;Otrzymasz wynagrodzenie 3 600,00 netto na początek, z podwyższeniem po okresie próbnym,Praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach od godz. 8:00 do godz. 16:00.

Kierownik Sklepu Lipienice
Kierownik Sklepu Lipienice
Chojnice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZapraszamy do współpracy osoby z pasją do mody, angażujące się w pracę zespołową, lubiące kontakt z klientem i chcące nawiązać długoterminową współpracę.  Jeżeli dobrze odnajdujesz się w zarządzaniu zespołem, jesteś ambitny, potrafisz przewodzić i jesteś nastawiony na realizację celów biznesowych to kaes. jest miejscem właśnie dla Ciebie.  Twórz ze swoim Zespołem miejsce, które pozostanie dla lokalnej społeczności ulubionym sklepem w Twoim mieście. Twój zakres obowiązków: realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie (wskaźników KPI), obsługa Klientów zgodna ze standardami obsługi klienta w kaes., kompleksowe zarządzanie sklepem m.in.: rekrutacja i szkolenie pracowników, delegowanie zadań i ich rozliczanie, nadzór nad przyjmowaniem dostaw i zwrotów, zarządzanie reklamacjami, dbałość o utrzymanie sklepu w wyznaczonych standardach VM, liderskie budowanie, motywowanie i kierowanie zespołem doradców klienta.  Współpracując z nami otrzymasz wsparcie od Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Działu VM, Działu HR i centrali firmy. Możesz liczyć na warsztaty, szkolenia i zaplanowaną ścieżkę rozwoju dla Ciebie i Twojego Zespołu.  Nasze wymagania: doświadczenie na stanowisku kierowniczym w handlu detalicznym (mile widziane w sieci sklepów odzieżowych lub sportowych), doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem w oparciu o indywidualne cele, feedback i partnerskie realcje,  chęć do rozwoju w obszarze zarządzania, aktywnej obsługi klienta i sprzedaży, znajomość wiodących marek modowych na polskim rynku.  Oferujemy: otrzymasz umowę o pracę możliwość realnego wpływu na pracę zespołu i jego wyniki, zapewnimy Ci szkolenia dedykowane dla kadry kierowniczej, będziesz pracować z rozpoznawalnymi markami fashion w tym naszą marką własną kaes., skorzystasz z rabatów pracowniczych do 45% na zakupy w sklepach kaes., zadbasz o swoje zdrowie korzystając z prywatnej opieki medycznej Medicover i karty MultiSport w atrakcyjnej cenie, ubezpieczysz Siebie oraz Swoich bliskich w ramach ubezpieczenia grupowego PZU, zyskasz realną szansę rozwoju i awansu - znaczna część naszych pracowników awansuje wewnętrznie.  Zaaplikuj do nas! Czekamy właśnie na Ciebie.

Koordynator Sprzedaży na Platformach Online
Koordynator Sprzedaży na Platformach Online
8180 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Koordynator Sprzedaży na Platformach OnlineCzy jesteś pasjonatem e-commerce i dynamicznego świata rynku online? Dla naszego klienta poszukujemy energicznej osoby, która dołączy do zespołu ds. marketplace! Jeśli masz doświadczenie w obszarze handlu internetowego, jesteś kreatywny/a i pełen/a pomysłów, ta praca jest dla Ciebie.Nasz klienta od ponad 20 lat działa w branży modowej i współpracuje z najlepszymi światowymi markami. Stawia na ludzi, odwagę i doskonalenie. Ceni profesjonalizm i bezpieczeństwo zakupów w sieci. Szukamy Pracownika do Gdańska, ale widać nas na rynkach międzynarodowych. Chcemy umacniać swoją pozycję i do tego potrzebujemy osób skutecznych i nastawionych na wynik!Twoje zadania:Zarządzanie sprzedażą na platformach marketplace, takich jak Zalando, Amazon, Allegro, Otto i inne.Wdrażanie i rozwijanie oferty produktowej na platformach marketplace.Prowadzenie działań optymalizacyjnych i promocyjnych dla zwiększenia widoczności ofert i skuteczności sprzedaży.Dbanie o atrakcyjną prezentację produktów pod względem wizualnym i merytorycznym.Bieżąca analiza skuteczności działań, dostosowywanie ich do panujących trendów.Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami.Ścisła współpraca z członkami innych zespołów, wpływającymi na produkt i sprzedaż.Rozwój obszaru - poszukujemy osoby z potencjałem do objęcia kierowniczej roli w zespole ds. marketplace.Zależy nam na:Ok. 3-letnim doświadczeniu w zarządzaniu ofertą produktową na międzynarodowych platformach marketplace.Znajomości specyfiki i trendów rynku marketplace.Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2.Umiejętności korzystania z narzędzi i rozwiązań wspierających analitykę i sprzedaż online.Umiejętności analizy danych i przekładania ich na skuteczność sprzedaży.Umiejętności budowania długotrwałych relacji z partnerami.Orientacji na wyniki i gotowości do rozwoju w kierunku kierowniczym.Oferujemy:Bezpośredni wpływ na wyniki sprzedaży.Wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny uzależniony od wyników sprzedaży na platformach.Elastyczną formę zatrudnienia - umowę B2B lub umowę o pracę.Dodatkowe korzyści, takie jak bezpłatny parking, dofinansowanie karty Multisport, prywatna opieka medyczna.Nieformalną, swobodną atmosferę pracy.Zniżki na produkty sprzedawanych marek. Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Specjalista ds. marketplace Amazon eBay eMag - Elastyczna praca zdalna
Specjalista ds. marketplace Amazon eBay eMag - Elastyczna praca zdalna
2650 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

ManyMarkets - zespół specjalistów e-commerce inny niż wszystkieZ powodzeniem współpracujemy z dużymi polskimi sklepami na rynku polskim i za granicą. Obsługujemy duże oraz mniejsze marketplace dla naszych klientów w całej Europie, a za chwilę też na całym świecie. Staramy się podchodzić do każdego klienta w sposób indywidualny i elastyczny.Poszukujemy osób, które:nie boją się wyzwańmają otwartą głową na nowe pomysły/rozwiązaniapotrafią czasami wcisnąć wyższy bieg i popracować pod presją czasuchcą się uczyć i podnosić swoje kompetencjeposiadają umiejętność analitycznego i krytycznego myśleniasą szczere i uczciwesą dobrze zorganizowanedotrzymują terminówmają doświadczenie w sprzedaży na Amazon i/lub innych zagranicznych marketplaceZakres obowiązków m.in.:rozwój sprzedaży na marketplacetworzenie, optymalizowanie i zarządzanie ofertami na marketplaceanaliza konkurencji i trendów sprzedażowychtworzenie raportówtworzenie strategii sprzedaży, promocjiprowadzenie kampanii reklamowychwspółpraca z grafikami i copywriter'amiścisła współpraca z przydzielonymi klientamiMile widziane:znajomość innego języka obcego niż angielski (np. niemiecki)doświadczenie w sprzedaży na marketplacedoświadczenie w obsłudze sklepów internetowychdoświadczenie w pracy na Baselinker lub Apilodoświadczenie w pracy z plikami XML lub CSVznajomość narzędzi do analizy marketplacebardzo dobra znajomość języka angielskiego i jednego dodatkowego języka obcegowykonany test osobowości np. Gallupa, Hartmana lub podobneCo oferujemy:zatrudnienie UoP lub B2B (preferowane)praca zdalna skąd tylko chceszprawdziwie elastyczne godziny pracydużo wyzwań i możliwości rozwojupracę w przyjaznym środowisku bez stopera i patrzenia na ręcerealny wpływ na budowę i rozwój zespołujasne zasady współpracy i zakres obowiązkówpracę z nowymi technologiami i narzędziamizarobki dopasowane do Twojego doświadczenia i umiejętności + premie od wynikówZainteresowany/-a?Wyślij nam swoje zgłoszenie, opowiedz o swoim doświadczeniu i umiejętnościach. Odezwiemy się do wybranych osób.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej/E-commerce. Sklep motocyklowy.
Specjalista ds. sprzedaży internetowej/E-commerce. Sklep motocyklowy.
1200 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Lubisz motocykle? Chcesz z nami rozwijać sklep internetowy? Chcesz być liderem w tworzeniu zespołu sprzedaży internetowej? Chcesz pracować w zdrowym środowisku, rozwijając swoje umiejętności? Zapraszamy do współpracy. Jakie będą Twoje obowiązki?Obsługa sklepu internetowego. Szybkie realizowanie zamówień. Bezpośredni kontakt z klientem (telefon, mail, chat). Tworzenie pozytywnych relacji. Rozwiązywanie trudnych sytuacji. Nadzór nad wysyłką produktów do klientów (koordynacja z firmą kurierską).Obsługa zwrotów, wymian, reklamacji.Weryfikacja poprawności dokumentów sprzedażowych (faktury, paragony).Zarządzanie sprzedażą na platformach sprzedażowych (Allegro).Dodawanie produktów na stronę intermetową oraz platformy sprzedażowe.Tworzenie reklam i promocji.Kreatywne rozwijanie sprzedaży. Udział w tworzeniu postów w social mediach. Nasze wymagania. Doświadczenie w e-commerce, z uwzględnieniem zarządzania kanałem obsługi sprzedaży na wybranych platformach (np. Allegro).Umiejętność skutecznego rozwoju sprzedaży.Zdolności analityczne - konkurencji i trendów oraz wyciągania wniosków i podejmowania adekwatnych działań.Prowadzenie działań optymalizacyjnych i promocyjnych dotyczących ofertowanych produktów i marek, zwiększające ich widoczność oraz podnoszące skuteczność sprzedaży.Rozwinięte umiejętności komunikacyjne.Znajomość platform i narzędzi: Allegro, Baselinker.Co oferujemy? Atrakcyjne wynagrodzenie - w zależności od wolumenu sprzedaży sklepu.Umowę o pracę lub umowę B2B. Elastyczny grafik. Możliwość pracy częściowo zdalnej.Praca w dobrej atmosferze.Szkolenia.Dobry dojazd dzięki atrakcyjnej lokalizacji biura (Gdańsk, Grunwaldzka 229).Praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Zadzwoń, przyjdź, daj się poznać. Czekamy na Twoje CV oraz propozycje. Jesteśmy otwarci, uśmiechnięci, chcemy, żebyś się rozwijał z nami.

Obsługa zamówień internetowych/klienta
Obsługa zamówień internetowych/klienta
1092.65 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Jesteśmy hurtownią medyczną, rozwijającą sprzedaż online, posiadamy sklepy internetowe, których asortyment można ogólnie określić jako produkty higieniczne, medyczne, laboratoryjne oraz kosmetyczne. Poszukujemy ambitnego i zaangażowanego pracownika do pracy w biurze, przy obsłudze zamówień internetowych oraz do obsługi klienta. Szukamy osoby chętnej podjąć pracę na w/w stanowisku na okres dłuższy, nie poszukujemy osób chcących popracować dla zdobycia doświadczenia lub na praktykę.Jeśli masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w branży medycznej, w szczególności w pracy:laboratorium diagnostycznym,sklepie/hurtowni medycznej,lub jesteś studentem kierunków medycznych to może być to praca dla Ciebie.Kandydat powinien cechować się:komunikatywnością i umiejętnością pracy w małym zespole,pozytywne nastawienie i odpornośc na stres będzie atutem,dokładnością i sumiennością w wykonywaniu obowiązków,Zaangażowanie, chęć do pracy oraz pozytywne nastawienie może rekomendować brak doświadczenia na podobnym stanowisku.Dodatkowym atutem będzie znajomość:Obsługi komputera, w tym programów Presta, Baselinker, w-firma lub podobnych do obsługi sklepów, magazynu, oraz wystawiania dokumentów handlowych (faktury, paragony) i przewozowych (Inpost, Gls, paczkomaty) języków obcych oraz znajomość programów graficznychDo Twoich najważniejszych obowiązków należeć będą:Obsługa zamówień w sklepach internetowych, Komunikacja z bieżącymi klientami, przyjmowanie zamówień telefonicznych,Obsługa posprzedażowa, obsługa zwrotów, reklamacji itp.Co oferujemy?3 pierwsze miesiące to okres próbny i podstawowe wynagrodzeniePo okresie próbnym wynagrodzenie zostanie rozszerzone o premię w zależności od wykonywanej pracy Wysokość wynagrodzenia uzależniona od wiedzy, doświadczenia oraz wykonywanych obowiązkówPracę od pon. do piątku, w godz. 8-16Miłą atmosferę w małym zespoleMożliwość rozwoju, zwiększenia zakresu obowiązków oraz co za tym idzie wynagrodzeniaMiejsce pracy: Gdynia (Dąbrowa, wyjazd od strony Chwaszczyna)Jeśli masz pozytywne nastawienie i potrafisz zarazić swoim uśmiechem, masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i komunikowaniu się z drugą osobą to szukamy właśnie Ciebie.Jeśli szukasz stałej, stabilnej pracy, czujesz, że sprawdzisz się na powyższym stanowisku – nie czekaj wyślij swoje CV już teraz!W aplikacji prosimy o dodanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Specjalistka/a ds. sprzedaży internetowej
Specjalistka/a ds. sprzedaży internetowej
1800 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis pracy:- Sprzedaż biżuterii z bursztynem podczas transmisji na żywo na Facebooku- Pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami podczas transmisji oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego- Doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet- Obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi;- Biuro w centrum Gdańska- Praca 1-3 dni w tygodniu- Inne prace związane z pracąWymagania:- Dobre umiejętności komunikacyjne- Reprezentacyjny wygląd- Wiek powyżej 30 lat- Pozytywne nastawienie do pracy- Determinacja do finalizacji sprzedaży i osiągania celów;Co oferujemy:- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z prowizją zależną od sprzedaży- Dogodny grafik pracy- Interesującą pracę

Asystent tworzenia biżuterii + obsługa sklepu internetowego
Asystent tworzenia biżuterii + obsługa sklepu internetowego
1700 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą zajmującą się tworzeniem biżuterii handmade. Aktualnie powiększamy zespół i szukamy osoby odpowiedzialnej za wykonywanie biżuterii według naszych kryteriów oraz do pomocy przy prowadzeniu sklepu internetowego.Oferujemy pracę na cały etat, od poniedziałku do piątku, godz. 8 - 16. Nasze biuro znajduję się w Gdyni na Dąbrowie.Poszukujemy osoby cierpliwej i precyzyjnej, a przede wszystkim chętnej do nauki - wszystkiego nauczymy od zera.Do zadań należeć będzie:tworzenie biżuterii według określonych kryteriówprzygotowywanie, pakowanie i wysyłka zamówień internetowychpodstawowa obsługa kanałów sprzedaży - sklep internetowy, marketplacetelefoniczna i mailowa obsługa klientaobsługa zwrotówwspółpraca z zewnętrzną agencją e-commercetworzenie grafikWymagane: zdolności manualne, dobra znajomość obsługi komputera, znajomość zagadnień e-commerce, status studenta, umiejętność obsługi programów graficznych i do obróbki zdjęć w podstawowym zakresie.

Kasjer - Sprzedawca
Kasjer - Sprzedawca
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKUJEMY OSÓB NA STANOWISKO: KASJER-SPRZEDAWCA Miejsce pracy: Intermarche Wejherowo Twoje zadania: Obsługa klientów na sali sprzedaży oraz stanowiska kasowego. Praca z asortymentem (wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja, dbałość o porządek w sklepie). Kontrola jakości i świeżości produktów. Nasze oczekiwania: Pozytywne nastawienie. Dobra organizacja pracy. Umiejętność pracy w zespole. Sumienność, rzetelność oraz chęć nauki. Gotowość do pracy na zmiany i w weekendy. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem Mile widziana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych Oferta również dla osób z statusem studenta Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę /zlecenie atrakcyjne wynagrodzenie możliwość rozpoczęcia zatrudnienia od zaraz,

Szukam kierowcy!!!
Szukam kierowcy!!!
Lębork 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWitam!!!Tak jak w tytule szukam kierowcy z Lęborka na okres letni.Tak od maja do sierpnia.Więcej informacji w rozmowie przez telefon.Dlatego proszę,by odezwali się poważni ludzie,którzy podadzą numer telefonu.Nie przysyłajcie mi żadnych gotowych tekstów i aplikacji.Jestem osobą prywatną.Pozdrawiam.Ania z Lęborka.

Magazynier/kierowca do hurtowni
Magazynier/kierowca do hurtowni
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię pracownika do pomocy w hurtowni warzywno-owocowej Przy wydawaniu towarów do klienta Oraz rozwozeniu towaru na punkty Przeważnie stali klienci. Pawilon hurtowy znajduje się na giełdzie towarowej w Gdańsku przy ul Rzęsna 3 Wymagane bądź mile widziane prawo jazdy kat B Oraz codzienna wymagana obecność. Pozostałe informacje do uzgodnienia na miejscu. Zapraszam do kontaktu osobistego Nie wymagam koniecznie doświadczenia gdyż przyuczamy każdego kto chce pracować.

Handlowiec / Sklep Elektroniczny DIODA
Handlowiec / Sklep Elektroniczny DIODA
Starogard Gdański 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySklep Elektroniczny DIODA istniejący od 22 lat zajmujący się dystrybucją elektroniki , elektrotechniki zatrudni : Pracownika - Handlowca do obsługi klientów . Zapewniamy : Zatrudnienie w Firmie o stabilnej pozycji Pracę w przyjaznej atmosferze możliwość zdobycia dodatkowych umiejętności Wymagania : dobra prezencja , komunikatywność , dokładność , odpowiedzialność nie wymagamy doświadczenia handlowego na podobnym stanowisku Zakres obowiązków : Obsługa klientów wg.ustalonego planu pracy Dbałość o ekspozycję towarów Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny pod nr : 509 - pokaż numer telefonu -

Sprzedawca w Sklepie odzieżowym
Sprzedawca w Sklepie odzieżowym
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy firmą , która od ponad 30 lat zajmuje się produkcją i dystrybucją wysokiej klasy garniturów, marynarek, spodni, płaszczy i kurtek męskich, jak również kolekcji ślubnych i wizytowych. Nasze kolekcje obejmują również szeroką gamę surdutów, fraków i smokingów, mundurów i odzieży służbowej dedykowanej Klientom branżowym. Dzięki wysokiej jakości wyrobów dostosowaniu asortymentu do trendów w modzie i potrzeb rynku oraz konkurencyjnym cenom, marka NEW MEN zdobyła uznanie klientów i wypracowała liczącą się pozycję na krajowym rynku producentów konfekcji męskiej. Wyrazem dynamiki rozwoju firmy jest systematycznie poszerzana sieć salonów sprzedaży oraz rosnąca liczba odbiorców hurtowych na terenie całego kraju, a także obecność z ofertą na rynkach zagranicznych. Miejsce pracy: ul. Szafarnia 6 , 80-755 Gdańsk W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko: asystenta sprzedaży, ( pełen etat lub część) który zapewni: • profesjonalną obsługę Klientów • Zadba o bardzo dobry wizerunek salonu firmowego • Będzie wykonywał działania związane z funkcjonowaniem salonu zgodnie ze standardami firmy Od kandydatów oczekujemy: • Orientacji na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych • Rozwiniętej umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów • Umiejętności komunikacji w kontaktach z Klientem • Entuzjazmu oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki • Samodzielności i dobrej organizacji pracy • Kreatywności i dynamiki w działaniu • Znajomości obsługi komputera • Doświadczenie w wykonaniu poprawek krawieckich będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • Umowę zlecenie • Pełne świadczenia • System szkoleń • Atrakcyjne wynagrodzenie (systemy premiowania) • Możliwości szybkiego awansu Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik obsługi działu RYB w markecie spożywczym GDAŃSK
Pracownik obsługi działu RYB w markecie spożywczym GDAŃSK
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZałożona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przeszło 50 000 pracowników w całym kraju. Skutecznie znajdujemy pracowników dla największych firm, jak również małych rodzinnych przedsiębiorstw w Polsce. Agencja jest wpisana pod nr 396 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osób na stanowiska: PRACOWNIK DZIAŁU RYBNEGO Lokalizacja: Gdańsk Pracownik obsługi działu RYB w markecie spożywczym GDAŃSK Miejsce pracy: Gdańsk Zakres obowiązków: Obsługa lady z rybami Ważenie towaru Obsługa klienta Dbałość o powierzony towar i mienie firmy Dbanie o porządek na stanowisku pracy Wymogi wobec kandydatów: Ukończone 18 lat Dyspozycyjność od zaraz do 23.12 (pon-ndz) Posiadanie aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z orzeczeniem lekarskim Rzetelność Brak przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną (praca tymczasowa) Atrakcyjne wynagrodzenie 35,00 zł brutto/h Bezpłatne szkolenia Możliwość zdobycia doświadczenia Elastyczny czas pracy - sam decydujesz, kiedy chcesz pracować pracować, dzięki temu pogodzisz pracę w Work&Profit z innymi obowiązkami Obsługę administracyjną on-line - dostęp do swojego konta, dzięki któremu wszystkie formalności załatwiasz bez konieczności wychodzenia z domu Profesjonalne wsparcie Koordynatora Strefę licytacji z atrakcyjnymi nagrodami dla pracowników Prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego lub o kontakt pod numerem 726 - pokaż numer telefonu - Administratorem danych jest Work&Profit Sp. zo.o. z siedzibą w Bielsku-Białej. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email, formularz kontaktowy pod adresem www.workprofit.pl, telefonicznie pod numerem 33 816 64 09 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Pełną treść Klauzuli znajdzie Pan/Pani pod adresem: https://www.workprofit.pl/klauzula-informacyjna.html

Sprzedawca - Nowy Dwór Gdański
Sprzedawca - Nowy Dwór Gdański
Nowy Dwór Gdański 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOgólnopolska sieć sklepów obuwniczych zatrudni do pracy w swoim sklepie w miejscowości Nowy Dwór Gdański. Oferujemy: - umowę o pracę; - stosowne wynagrodzenie; - miłą atmosferę; - ciekawą pracę. Wymagania: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; - znajomość zasad związanych z obsługą klienta; - pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki; - rzetelność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, kultura osobista. Obowiązki: - obsługa klienta; - sprawdzanie i wykładanie dostaw; - dbanie o porządek w sklepie; - obsługa programu sprzedażowego, kasy fiskalnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w ofercie pracy następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez WENUS Dariusz Reich, Krzysztof Reich Sp.j. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Powstańców Warszawskich 57 w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko sprzedawcy. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie poprzez wysłanie wiadomości na adres: praca @ sklepy-viola.pl Dodatkowo, jeśli życzą sobie Państwo, aby Państwa kandydatura została rozważona przy okazji prowadzenia przez administratora danych przyszłych procesów rekrutacyjnych, prosimy o dodanie klauzuli o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy WENUS Dariusz Reich, Krzysztof Reich Sp.j. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Powstańców Warszawskich 57 oraz podmiotów z nimi powiązanych, (link tutaj: http://sklepy-viola.pl/podmioty-powiazane-ado/) w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie poprzez wysłanie wiadomości na adres: praca @ sklepy-viola.pl Jednocześnie informujemy, że decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, a Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Pozostałe informacje zgodnie z art. 13 RODO może Pani/Pan znaleźć pod adresem: http://sklepy-viola.pl/rekrutacja-sprzedawcy.html Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Czarne 1/2 etatu
Czarne 1/2 etatu
Czarne 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOgólnopolska sieć sklepów obuwniczych zatrudni do pracy w swoim sklepie w miejscowości Czarne. Oferujemy: - umowę o pracę; - stosowne wynagrodzenie; - miłą atmosferę; - ciekawą pracę. Wymagania: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; - znajomość zasad związanych z obsługą klienta; - pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki; - rzetelność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, kultura osobista. Obowiązki: - obsługa klienta; - sprawdzanie i wykładanie dostaw; - dbanie o porządek w sklepie; - obsługa programu sprzedażowego, kasy fiskalnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w ofercie pracy następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez WENUS Dariusz Reich, Krzysztof Reich Sp.j. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Powstańców Warszawskich 57 w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko sprzedawcy. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie poprzez wysłanie wiadomości na adres: praca @ sklepy-viola.pl Dodatkowo, jeśli życzą sobie Państwo, aby Państwa kandydatura została rozważona przy okazji prowadzenia przez administratora danych przyszłych procesów rekrutacyjnych, prosimy o dodanie klauzuli o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy WENUS Dariusz Reich, Krzysztof Reich Sp.j. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Powstańców Warszawskich 57 oraz podmiotów z nimi powiązanych, (link tutaj: http://sklepy-viola.pl/podmioty-powiazane-ado/) w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie poprzez wysłanie wiadomości na adres: praca @ sklepy-viola.pl Jednocześnie informujemy, że decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, a Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Pozostałe informacje zgodnie z art. 13 RODO może Pani/Pan znaleźć pod adresem: http://sklepy-viola.pl/rekrutacja-sprzedawcy.html Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Handlowiec w Branży OZE
Handlowiec w Branży OZE
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Nord Energy S.A poszukuje doświadczonego handlowca, który dołączy do naszego zespołu sprzedażowego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie klienta i rozwijanie sieci kontaktów. Wymagania:  Prawo jazdy kategorii B  Doskonałe zdolności negocjacyjne i interpersonalne  Wysokie kompetencje w planowaniu i realizacji strategii sprzedażowej  Gotowość do pracy na zasadach B2B  Doświadczenie w branży OZE będzie mile widziane, ale nie jest to wymagane Oferujemy:  Konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym  Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży  Samochód służbowy premium za osiągnięcia wyznaczonych wyników  Dodatkowe atrakcyjne nagrody , w tym egzotyczne wakacje dla najlepszych pracowników  Cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne  Profesjonalne wdrożenie do pracy Zadania:  Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami  Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowej  Doradztwo w zakresie rozwiązań związanych z OZE  Raportowanie wyników i monitorowanie rynku  Zawieranie umów z klientami Jak aplikować: Jeśli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu, prześlij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres @ z tytułem ;Handlowiec ds. OZE - [Twoje imię i nazwisko] Termin składania aplikacji: 30.12.2023 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

Manager zespołu sprzedażowego - Branża OZE
Manager zespołu sprzedażowego - Branża OZE
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy firmą działającą w obszarze Odnawialnych Źródeł Energii (OZE) i poszukujemy zdolnego, ambitnego Managera, który dołączy do naszego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rekrutacje, kierowanie zespołem sprzedażowym, rozwój strategii sprzedażowej oraz budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Obowiązki:  Rekrutacja nowych agentów  Analiza działań sprzedażowych zespołu  Określanie celów indywidualnych i zespołowych  Prowadzenie szkoleń  Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi, klientami oraz instytucjami rządowymi  Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Firmę  Regularne raportowanie realizacji zadań do Centrali Wymagania:  Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym lub innym  Znajomość branży OZE będzie dużym atutem  Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej dla klientów biznesowych i indywidualnych  Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne  Prawo jazdy kategorii B  Znajomość pracy z systemami CRM będzie dodatkowym atutem Oferujemy:  Konkurencyjne wynagrodzenie  Samochód służbowy premium za osiągnięcie wyznaczonych wyników  Dodatkowe atrakcyjne nagrody, w tym egzotyczne wakacje/bony paliwowe/gotówka  Możliwość rozwoju kolejnych sektorów Firmy  Pracę w profesjonalnym zespole w dynamicznym środowisku biznesowym  Profesjonalne wdrożenie do pracy i regularne szkolenia  Udział w interesujących projektach  Umowa B2B Jeśli jesteś osobą nastawioną na sukces, posiadającą doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym oraz pasjonującą się branżą OZE, czekamy na Twoje zgłoszenie! Jak aplikować: Jeśli spełniasz powyższe kryteria i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres @ z tytułem ;Manager ds. OZE - [Twoje imię i nazwisko]. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

Dyrektor Sprzedaży w branży OZE
Dyrektor Sprzedaży w branży OZE
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Nord Energy poszukuje doświadczonego kandydata na stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za strategiczne zarządzanie zespołem sprzedażowym, rozwój struktury, rekrutacje, szkolenia i wdrożenia. Wymagania  Znajomość rynku odnawialnych źródeł energii oraz aktualnych trendów  Doskonałe umiejętności przywódcze i zarządzania zespołem  Umiejętność opracowywania i wdrażania strategii biznesowej  Umiejętność zarządzania zespołem  Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym  Cykliczne szkolenia dla managerów  Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne Oferujemy:  Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności  Samochód służbowy premium za osiągnięcia wyznaczonych wyników  Możliwość realizacji ambitnych celów biznesowych w dynamicznie rozwijającej się branży  Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz wsparcie zespołu doświadczonych specjalistów  Ścieżkę rozwoju zawodowego i możliwość wprowadzania innowacyjnych rozwiązań  Udział w interesujących projektach  Cykliczne szkolenia dla dyrektorów  Umowa B2B Zadania:  Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy w obszarze OZE  Zarządzanie zespołem  Monitorowanie i analiza rynku, identyfikacja nowych możliwości biznesowych  Nawiązywanie kontaktów oraz negocjacje z partnerami i klientami indywidualnymi i biznesowymi Jak aplikować: Jeśli spełniasz powyższe kryteria i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres @ z tytułem ;Dyrektor ds. OZE - [Twoje imię i nazwisko] Termin składania aplikacji: 30.12.2023 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Pomorskie