Sortowanie:
Znaleziony: 88 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Pomorskie
Samodzielna księgowa/specjalista/st. specj. ds. rozrachunków
Samodzielna księgowa/specjalista/st. specj. ds. rozrachunków
nowe Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPion Głównego Księgowego Stanowisko: Samodzielna księgowa/specjalista/starszy specjalista ds. rozrachunków oraz rozliczeń inwestycji i remontów Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, czas określony i nieokreślony, Data rozpoczęcia zatrudnienia: marzec/kwiecień 2024 r. Wysokość wynagrodzenia brutto miesięcznie: od 4446,00 zł Dodatkowe składniki wynagrodzenia: dodatek za wysługę lat, dodatki uznaniowe motywacyjne oraz inne Oczekujemy: • wykształcenie minimum średnie – wymagany staż pracy 5 lat lub wykształcenie wyższe – wymagany staż pracy 3 lata • mile widziane doświadczenie zawodowe • umiejętność dobrej organizacji pracy • umiejętność pracy w zespole • obowiązkowość, sumienność, samodzielność Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku pracy: • kontrola prawidłowości realizacji postanowień umownych wynikających z umów dotyczących inwestycji i remontów oraz bieżących, stanowiących należności Skarbu Państwa • koordynacja realizacji zadań mających na celu zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń • prowadzenie rejestru umów bieżących, rejestru sum depozytowych, gwarancji należytego wykonania umowy, wadiów oraz terminowe rozliczanie według umów • realizacja zadań w obszarze rozliczeń inwestycji i remontów Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę • przyjazną atmosferę • świadczenia socjalne Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierających CV. Kontakt telefoniczny: 261 21 34 35, 261 21 34 03. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest 17.Terenowy Oddział Lotniskowy z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Konopnickiej 13. Państwa dane osobowe wykorzystane zostaną w celu przeprowadzenia rekrutacji przez 17.Terenowy Oddział Lotniskowy w Gdańsku. Podanie przez Państwa tych danych jest dobrowolne. Mają Państwo prawo wglądu do tych danych oraz ich poprawiania/aktualizowania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. Informacje o firmie 17. TOL jest organem wykonawczym Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych RP powołanym do realizacji zadań dotyczących gospodarowania nieruchomościami lotniskowymi będącymi w trwałym zarządzie ministra obrony narodowej w zakresie: eksploatacji, inwestycji i remontów nieruchomości oraz związanej z nimi infrastruktury technicznej, ochrony środowiska oraz planowania i koordynacji przedsięwzięć obejmujących przygotowanie infrastruktury wojskowej na wypadek mobilizacyjnego rozwinięcia i okresu wojny. Do zadań tych należą: -pozyskiwanie terenów pod inwestycje; - zlecenie opracowania dokumentacji technicznej; - zlecenie wykonania robót; - nadzór specjalistyczny nad jakością realizowanych inwestycji użytkownikowi; - przekazanie terenów zbędnych dla MON do Agencji Mienia Wojskowego. 17. TOL prowadzi prace budowlane obejmujące infrastrukturę lotniskową oraz specjalistyczne budowle i urządzenia liniowe, kubaturowe naziemne i podziemne na terenie obiektów trzechrodzajów sił zbrojnych: Wojsk Lądowych, Marynarki Wojennej oraz Sił Powietrznych.

Praca dla byłych Doradców firm pożyczkowych
Praca dla byłych Doradców firm pożyczkowych
Słupsk 30+ kilka dni temu

Nasze Oddziały w Słupsku i Koszalinie poszukują współpracowników z doświadczeniem w pracy prowizyjnej.Specjalizujemy się w udzielaniu pożyczek pozabankowych.Jesteśmy jedyną firmą pożyczkową, nastawioną na sprzedaż pożyczek, bez odbierania rat.Praca dla byłych Doradców firm pożyczkowych. Wysokie prowizje!U Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych wnioskówpozyskiwaniem własnych klientówpracą na udostępnianej bazie klientówfinalizacją umów pożyczkowych stacjonarnie lub onlineJeżeli:masz doświadczenie w obsłudze klienta oraz sprzedaży produktów finansowychlubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachemTo ta oferta skierowana jest do Ciebie!Oczekujemy:dobrej organizacji pracyniekaralnościmile widziane doświadczenie w sektorze pożyczek lub systemie prowizyjnymZaoferujemy Ci:stawka prowizyjna lub godzinowa - to ty wybierasz co ci się lepiej opłaca. najwyższe stawki na rynku (sprzedajesz, nie odbierasz rat!)gotowe wnioski przekazywane przez nasze Call Centernielimitowaną wysokość zarobkówliczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymielastyczne godziny  oraz współpracę w oparciu o umowę zlecenie/działalność gospodarcząmożliwość pracy zdalniedodatkowo dostęp do platform pośrednictwa finansowego z możliwością udzielania pożyczek w prawie wszystkich firmach pożyczkowych w Polsce

asystent ds. księgowości, kadr i płac
asystent ds. księgowości, kadr i płac
Słupsk 30+ kilka dni temu

W związku z prężnym rozwojem Biura Rachunkowego zatrudnię pracownika na stanowisko asystent ds. księgowości, kadr i płac.Obowiązki:Prace biurowe (skanowanie dokumentów księgowych, pisanie pism do instytucji państwowych np. ZUS, US, PFRON),Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,Wprowadzanie dokumentów firm rozliczających się na podatkowej księdze przychodów  i rozchodów oraz ryczałcie ewidencjonowanym do programu księgowego,Wysyłka dokumentów w programie płatnik,Wysyłka dokumentacji ZUS na portalu ZUS PUE,Obsługa klienta,Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy bądź umów cywilnoprawnych,Prowadzenie akt osobowych pracowników,Wymagania:wykształcenie min średnie,znajomość programu Płatnik ZUS,umiejętność obsługi pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,bardzo dobra organizacja pracy,znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,szukamy osoby do stałej, wieloletniej współpracy, nie na kilka dni, czy tygodni,pozytywne nastawienie do ludzi,rzetelność, skrupulatność, systematyczność,gotowość do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności, Mile widziane:doświadczenie w biurze rachunkowym bądź duże zainteresowanie tematyką księgową,·         znajomość programów firmy INSERT : Rachmistrz GT, Gratyfikant GT, Rewizor GT, Rachmistrz nexo PRO,  Rewizor nexo PRO, Gratyfikant nexo PRO,·         Znajomość SaldeoSmart,·         dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,Oferujemy:szkolenia branżowe,przyjazną atmosferę pracy i wzajemny szacunek,elastyczne godziny pracy,możliwość zdobycia nowych kwalifikacji pod okiem doświadczonych księgowych;początkowo współpraca w formie umowy zlecenia, docelowo w oparciu o umowę o pracę bądź umowy B2Bwynagrodzenie zależne od kompetencji z jasno wyznaczoną ścieżką rozwoju zawodowego, Oczekujemy:·         dokładności,·         staranności,·         punktualności,·         odpowiedzialności,·         komunikatywności,·         chęci nauki,Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. CV proszę wysyłać na email: ksiegoweslupskatgmail.comProsimy o dopisanie następującej klauzuli do CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Zajęcie dla studenta / ucznia _ Gdańsk i okolice
Zajęcie dla studenta / ucznia _ Gdańsk i okolice
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zajęcie dla Studenta / UczniaMiejsce działania: Gdańsk i okoliceTwoje zadania:aktywne pozyskiwanie klientówtelefoniczna obsługa leadów przekazywanych przez Centralęsprzedaż pożyczek gotówkowych klientom indywidualnymrealizowanie określonych planów sprzedażowychidealne zajęcie dla osób, które chcą połączyć naukę z dodatkową aktywnością Nie wahaj się do nas aplikować, jeśli:dysponujesz wolnym czasem w tygodniu i sobotypragniesz podreperować swój studencki budżetjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnypotrafisz pracować w zespole i budować relacjęjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnyumiesz współpracować w zespole i budować relacjęOferujemy:współpracę na podstawie umowy – zlecenie ze wszystkimi składkamielastyczny godziny współpracy - dostosujemy je do Twojej dyspozycyjnościmożliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowejwynagrodzenie prowizyjnewsparcie Managera w okresie wdrożenia oraz współpracy  

Santander Bank Polska-Opiekun Klienta-Gdańsk Galeria Bałtycka
Santander Bank Polska-Opiekun Klienta-Gdańsk Galeria Bałtycka
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy: doświadczyć w praktyce, co znaczy hasło „bankujesz, jak chcesz”, wspierać klientów w wyborze tego, co dla nich najlepsze, wprowadzić klientów w świat mobilny, aby mogli „bankować, jak chcą”, aktywnie pozyskiwać klientów, w oparciu o cele sprzedażowe, realizować się indywidualne, z silnym zapleczem zespołu. Nasze oczekiwania: lubisz ludzi, a Twoje grono znajomych nie może żyć bez Ciebie, chętnie pomagasz innym, a oni doceniają Twoje wsparcie, masz doświadczenie w sprzedaży lub chcesz je zdobyć z nami, jesteś entuzjastą nowych technologii i wiesz, jak działają „apki”, we współpracy lubisz konkrety, także konkretne cele. MOC naszej oferty:  umowa o pracę wewnętrzne programy rozwojowe ciekawe i strategiczne projekty wsparcie zespołu, otwartość, docenianie atrakcyjny system motywacyjny oferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkach prywatna opieka zdrowotna system kafeteryjny i karta Multisport wydarzenia i aktywności wellbeingowe wsparcie dla rodziców benefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami. 

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-9 Oddział w Gdańsku
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-9 Oddział w Gdańsku
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Pracownik działu finansowego ds. księgowości
Pracownik działu finansowego ds. księgowości
Rokocin 30+ kilka dni temu

Firma VOSS specjalizująca się w montażu konstrukcji stalowych regałów magazynowych typu AKL, OPM, DPS, SILO, FLEXY, CUBY. Trzynaście lat doświadczenia w branży ugruntowało pozycję firmy na rynku przez co zapewnia ona stałe i stabilne zatrudnienie swoim pracownikom.W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:Pracownik działu finansowego do spraw księgowości Zadania:•                    dekretowanie i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów;•                    przygotowywanie deklaracji CIT, VAT, VAT-UE, PIT ;•                    współpraca z główną księgową;•                    nadzorowanie ewidencji środków trwałych;•                    kontrola i uzgadnianie sald kont księgowych pod nadzorem głównej księgowej;·         naliczanie wynagrodzeń;•                    przestrzeganie standardów zasad oraz przepisów rachunkowych.Wymagania:•                    udokumentowane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku;•                    wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość lub pokrewne);•                    praktyczna znajomość zasad księgowości i prawa podatkowego;•                    znajomość pakietu MS Office;•                    znajomość programu Rewizor, Comarch OPTIMA, GRATYFIKANT– obligatoryjnie!•                    zdolności analityczne, samodzielność, komunikatywność, sumienność, dokładność oraz dobra organizacja pracy.Oferujemy:•                    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – pełny etat;•                    ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynkach międzynarodowych;•                    możliwość zdobycia dużego doświadczenia zawodowego;•                    ubezpieczenie grupowe.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów CV drogą elektroniczną

Młodszy Doradca Klienta
Młodszy Doradca Klienta
Lębork 30+ kilka dni temu

• po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie • od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej • dbasz o najwyższa jakość świadczonych usług Młodszy Doradca Klienta Pracujemy zespołowo w placówce bankowej, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu. • masz pierwsze doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz • masz wykształcenie średnie lub wyższe • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem, • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań

Młodszy specjalista ds. płatności
Młodszy specjalista ds. płatności
Gdynia 30+ kilka dni temu

Oczekiwania:wykształcenia minimum średniegomile widzialne doświadczenie  w dziale księgowości lub dziale finansowym,znajomość  Ms Office  ( w szczególności Excel),systematyczności , samodzielności i zaangażowania w wykonywanie obowiązków,znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2.Obowiązki:rejestracja i weryfikacja danych dotyczących realizowanych płatności  w systemie finansowo księgowym,udzielanie kontrahentom telefonicznej informacji na temat realizowanych płatności,bieżące monitorowanie płatności i rozrachunków klientów krajowych i zagranicznych,ewidencja transakcji płatniczych w systemach operacyjnych grupy,comiesięczne uzgadnianie sald z kontrahentami zagranicznymi.OFERUJEMY:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w znanej firmie z branży logistycznejSamodzielną, pełną wyzwań pracęZgrywalizowany proces onboardingu, ułatwiający wdrożenie w nowe obowiązkiSzkolenie z wiedzy zawodowej i z rozwoju osobistegoNajnowszy system technologii IT, który usprawnia codzienną pracęPakiet świadczeń dodatkowych prawie w 90% opłacany przez pracodawcę (karta multisport, pakiet medyczny)Raz w tygodniu świeże owoce dla wszystkich pracownikówUdział w wielu organizowanych przez nas akcjach, konkursach dla Pracowników, czy okazjonalnych poczęstunkachMiłą atmosferę w pracyProsimy o dopisanie klauzuli.Aplikując do nas skopiuj i wklej do swojego CV poniższą klauzulę. "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Ligentia Poland Sp. z o. o z siedzibą w Gdyni, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”

Księgowa/Kadrowa
Księgowa/Kadrowa
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Prowadzenie kadr oraz pomoc przy prowadzeniu pełnych ksieg. Poproszę o kontakt telefoniczny w celu podania prawidłowego adresu poczty elektronicznej do wysyłki CV . Można dzwonić od poniedziałku do niedzieli od godziny 6:00 do godziny 23:00. Serdecznie zapraszamy

Samodzielna księgowa/Samodzielny księgowy
Samodzielna księgowa/Samodzielny księgowy
Tczew 30+ kilka dni temu

Zatrudnię Samodzielną księgową/ Samodzielnego Księgowego. Zakres obowiązków : - Prowadzenie pełnej księgowości. - Prowadzenie uproszczonej księgowości. - Sporządzanie sprawozdań finansowych. - Dekretowanie i księgowanie dokumentów - Sporządzanie kalkulacji podatkowych (VAT, CIT,PIT) - Współpraca z Urzędem Skarbowym - Powadzenie ewidencji wymaganych przepisami - Inne prace biurowe Oczekujemy: - Wykształcenia kierunkowego w zakresie rachunkowości potwierdzonego certyfikatem zawodowym. - Co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku księgowym. - Bardzo dobrej znajomości przepisów w dziedzinie rachunkowości i prawa podatkowego. - Umiejętność prowadzenia programów rozliczeniowo księgowych (Symfonia,SaldeoSmart) - Umiejętności pracy pod wpływem presji czasu. Praca w siedzibie firmy od 08:00-16:00

Samodzielna/y Księgowa/y
Samodzielna/y Księgowa/y
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUmowa o pracę / praca stacjonarna, dni zdalne wg. KP To propozycja dla kandydatek oraz kandydatów zainteresowanych pracą przekrojową, nastawioną na dużą samodzielność w firmie międzynarodowej, m.in. rozliczanie projektów rozwojowych (dział R&D). Zakres obowiązków: - Prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki - Ewidencjonowanie środków trwałych - Wprowadzanie faktur zakupowych, faktur sprzedaży - Ewidencjonowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów, dotacji - Sporządzanie deklaracji VAT, JPK V7M, VAT-UE - Wyliczanie podatku u źródła, podatku dochodowego od osób prawnych - Sporządzanie informacji i sprawozdań do GUS i innych instytucji - Sporządzanie raportów na potrzeby Spółki Wymagane umiejętności: - Min. 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku Księgowej/Księgowego - Wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu księgowości lub rachunkowości - Doświadczenie w firmie produkcyjnej - znajomość gospodarki magazynowej, eksport-import - Doświadczenie z płatnościami międzynarodowymi i systemami księgowymi - Doświadczenie w rozliczaniu projektów rozwojowych (ewidencja, klasyfikacja kosztów itp.) - Zaawansowana znajomość MS Excel na poziomie tabel - Doświadczenie w transakcjach międzynarodowych i znajomość MSR (Międzynarodowe Standardy Rachunkowości) - Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym Oferujemy: - Prywatna opieka medyczna - Ubezpieczenie - Dofinansowanie karty sportowej - Szkolenia Więcej informacji i możliwość aplikowania na: https://dcg.pl/samodzielnay-ksiegoway,4718,pl

Młodszy Doradca Klienta
Młodszy Doradca Klienta
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do zespołu Placówki Partnerskiej Alior Bank w Wejherowie.na stanowisko Młodszy Doradca KlientaOCZEKIWANIA: doświadczenie w sprzedaży,wykształcenie wyższe (ewentualnie  średnie z egzaminem dojrzałości),umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem,skupienie na celu,prawo jazdy kat. B. ZAKRES OBOWIĄZKÓW OBEJMUJE:sprzedaż produktów bankowych ,obsługa kasowa,telemarketing,dbałość o wytworzone relacje w formie kontaktu telefonicznego.OFERUJEMY: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  na cały etat,szkolenia wprowadzające oraz rozwijające kompetencje,wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,nielimitowaną premię miesięczną oraz premię uznaniową,opiekę i wsparcie w okresie adaptacyjnym,rozwój zawodowy, awans na wyższe stanowisko. Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesłania CV ze zdjęciem.

Młodszy Doradca klienta
Młodszy Doradca klienta
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do zespołu Placówki Partnerskiej Alior Bank w Pruszczu Gdańskimna stanowisko Młodszy Doradca KlientaOCZEKIWANIA: doświadczenie w sprzedaży,wykształcenie wyższe (ewentualnie  średnie z egzaminem dojrzałości),umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem,skupienie na celu,prawo jazdy kat. B.ZAKRES OBOWIĄZKÓW OBEJMUJE:sprzedaż produktów bankowych ,obsługa kasowa,telemarketing,dbałość o wytworzone relacje w formie kontaktu telefonicznego.OFERUJEMY:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  na cały etat,szkolenia wprowadzające oraz rozwijające kompetencje,wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,nielimitowaną premię miesięczną oraz premię uznaniową, opiekę i wsparcie w okresie adaptacyjnym, rozwój zawodowy, awans na wyższe stanowisko. Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesłania CV ze zdjęciem.

Księgowa do celów rozliczeń zasobów mieszkaniowych i lokalowych
Księgowa do celów rozliczeń zasobów mieszkaniowych i lokalowych
Lębork 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Rozliczanie wody, ciepła i itp w budynkach wielorodzinnych i lokalowychPrzygotowywanie rozliczeń rocznych nieruchomości wielorodzinnych i lokalowychWykonywanie zadań niezbędnych, aby dane w systemie zarządzania nieruchomościami były aktualneZarządzanie księgami wspólnot mieszkaniowych i lokalowychWystawianie rachunków lokalom użytkowymProwadzenie kontroli nad finansami wspólnot.Zapewnienie terminowych płatności właścicieli i mieszkańców a w razie konieczności wystawianie wezwań do zapłatySkładanie zeznań podatkowych wspólnotKontrola transakcji i cen mediówPrzestrzeganie zasad i przepisów finansowych.Zarządzanie oprogramowaniem finansowo-księgowym wykorzystywanym przez firmę oraz wprowadzanie nowych inicjatyw w tym zakresie.Współpraca z innymi działami i kierownictwem, aby terminowo reagować na wnioski i zapytania oraz kontrolę danych.Koordynowanie, testowanie i dokumentowanie zmian oraz aktualizacji systemu.Wydruki składników czynszu.Wymagania:Tytuł licencjata w dziedzinie rachunkowości, finansów lub biznesu.Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuUdokumentowana wiedza i doświadczenie w pełnieniu zadań o charakterze finansowym.Doświadczenie w obsłudze oprogramowania księgowego i wprowadzaniu danych.Samodzielność.Umiejętności analityczne i interpersonalneOferujemy:praca w biurze w godzinach 8-15możliwość rozwoju zawodowegowynagrodzenie zasadnicze + premie

Samodzielna księgowa do spółki z o. o.
Samodzielna księgowa do spółki z o. o.
Słupsk 30+ kilka dni temu

Opis firmyFirma Ulenberg rozpoczęła swoją działalność w 1996 roku, oferując obsługę sektora rolniczego.Jako autoryzowany Dealer marki Premium – CLAAS,Poszukujemy osób do pracy na stanowiskuSamodzielna księgowa do spółki z o. o. Zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,Sporządzanie deklaracji podatkowych,weryfikacja i ewidencja dokumentów finansowo-księgowych,sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych według określonych standardów.Oferujemy:stałe zatrudnienieprace pozwalającą na rozwójmiłą atmosferęWarunki umowy do indywidualnego uzgodnienia, w zależności od stanowiska pracy.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli do CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

Konsultant ds. zabezpieczenia przyszłości finansowej dzieci
Konsultant ds. zabezpieczenia przyszłości finansowej dzieci
Starogard Gdański 30+ kilka dni temu

Chcesz zarabiać więcej?Zacznij pracę dodatkową bez rezygnacji z obecnej na Twoim terenie.Aplikuj na kandydata Konsultant ds. zabezp. przyszłości finansowej dzieci NIC NIE JEST WAŻNIEJSZE NIŻ PRZYSZŁOŚĆ DZIECI!!!Każdy z nas pragnie zapewnić dziecku dobry start w życiu oraz zagwarantować edukację na odpowiednim poziomie, aby to zrealizować trzeba wcześniej pomyśleć o zabezpieczeniu jego przyszłości. KBS Sp. z o.o. – Niezależne Doradztwo Finansowo- UbezpieczenioweJesteś osobą komunikatywną i ambitną?Masz kilka godzin tygodniowo lub szukasz pomysłu na dodatkowy dochód?800+ Twoja szansa na sukces. DOŁĄCZ DO NAS:Zarabiaj nawet do 3000 zł miesięcznie dodatkowo!Sam decydujesz kiedy, jak i ile zarabiasz. Oferujemy:·        darmowe przygotowanie zawodowe,·        elastyczny czas pracy Wymagania:·        wykształcenie min. Średnie·        prawo jazdy kat. B Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.CV można przesłać na adres: rekrutacja małpa kbs.pl W aplikacjach prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO

Konsultant ds. zabezp. przyszłości finansowej dzieci
Konsultant ds. zabezp. przyszłości finansowej dzieci
Prabuty 30+ kilka dni temu

Chcesz zarabiać więcej?Zacznij pracę dodatkową bez rezygnacji z obecnej na Twoim terenie.Aplikuj na kandydata Konsultant ds. zabezp. przyszłości finansowej dzieci NIC NIE JEST WAŻNIEJSZE NIŻ PRZYSZŁOŚĆ DZIECI!!!Każdy z nas pragnie zapewnić dziecku dobry start w życiu oraz zagwarantować edukację na odpowiednim poziomie, aby to zrealizować trzeba wcześniej pomyśleć o zabezpieczeniu jego przyszłości. KBS Sp. z o.o. – Niezależne Doradztwo Finansowo- UbezpieczenioweJesteś osobą komunikatywną i ambitną?Masz kilka godzin tygodniowo lub szukasz pomysłu na dodatkowy dochód?800+ Twoja szansa na sukces. DOŁĄCZ DO NAS:Zarabiaj nawet do 3000 zł miesięcznie dodatkowo!Sam decydujesz kiedy, jak i ile zarabiasz. Oferujemy:·        darmowe przygotowanie zawodowe,·        elastyczny czas pracy Wymagania:·        wykształcenie min. Średnie·        prawo jazdy kat. B  Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.CV można przesłać na adres: rekrutacja małpa kbs.pl W aplikacjach prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO

Młodszy Doradca Klienta
Młodszy Doradca Klienta
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do zespołu Placówki Partnerskiej Alior Bank w Wejherowie na stanowisko Młodszy Doradca Klienta OCZEKIWANIA: doświadczenie w sprzedaży, wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie z egzaminem dojrzałości), umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem, skupienie na celu, prawo jazdy kat. B. ZAKRES OBOWIĄZKÓW OBEJMUJE: sprzedaż produktów bankowych , obsługa kasowa, telemarketing, dbałość o wytworzone relacje w formie kontaktu telefonicznego. OFERUJEMY: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat, szkolenia wprowadzające oraz rozwijające kompetencje, wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia, nielimitowaną premię miesięczną oraz premię uznaniową, opiekę i wsparcie w okresie adaptacyjnym, rozwój zawodowy, awans na wyższe stanowisko. Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesłania CV ze zdjęciem.

Praca/Nauka Zawodu Doradcy Finansowego Phinance, Trójmiasto
Praca/Nauka Zawodu Doradcy Finansowego Phinance, Trójmiasto
600000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Doradcy Finansowego.W Phinance S.A. dbamy o naszych nowych pracowników. Gwarantujemy pełne wsparcie podczas stawiania pierwszych kroków w branży finansowej zapewniamy pełen pakiet szkoleń oraz opiekę mentora na każdym etapie wdrożenia. Poznaj naszą ofertę i przekonaj się sam, dlaczego warto do nas dołączyć!!!O PHINANCE: Największa niezależna firma doradztwa finansowego w Polsce.Świadcząca usługi z zakresu: inwestycji i oszczędności, ubezpieczeń majątku, ubezpieczeń na życie, kredytów oraz finansów dla firm.600 produktów finansowych w ofercie z 67 instytucji finansowych. 1250 wykwalifikowanych specjalistów w 45 oddziałach w Polsce.500 000 zadowolonych klientów.19 lat na rynku. https://phinance.pl/diamenty-forbesa-2024-kolejne-wyroznienie-dla-phinance/Zakres obowiązków Uczestnictwo w szkoleniach licencyjnych/zawodowych przygotowujących do roli Doradcy Finansowego Aktywne pozyskiwanie Klientów i budowanie z nimi trwałych relacji biznesowych. Analiza potrzeb finansowych klienta oraz przygotowywanie optymalnych rozwiązań. Stałe monitorowanie rynku finansowego i uzupełnianie swojej wiedzy poprzez udział w szkoleniach.Poszukiwane kompetencje Wykształcenie min. średnie. Komunikatywność. Zaangażowanie. Wysoka motywacja do pracy w systemie prowizyjnym. Chęć rozwoju. Wysoka kultura osobista. DODATKOWYM ATUTEM BĘDĄ: Prawo jazdy. Studia na kierunkach finansowych. Doświadczenie w pracy z klientem.Oferujemy Formy zatrudnienia: umowa zlecenie na czas nieokreślony, bez okresu próbnego; status student lub B2B Atrakcyjne wynagrodzenie zależne tylko od Ciebie! Pełen pakiet szkoleń oraz opiekę mentora na każdym etapie wdrożenia. Pracę w formie stacjonarnej jak i zdalnej. Możliwość rozwoju zawodowego wg. różnych ścieżek kariery (asystent doradcy, doradca finansowy, kredytowy, ubezpieczeniowy, majątkowy, inwestycyjny, kierownik oddziału). BENEFITY: Elastyczny czas pracy pozwalający łączyć pracę z nauką lub hobby. Pozytywna atmosfera w pracy. Liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami (pieniężnymi, rzeczowymi, oraz wyjazdowymi USA, Bahamy, Meksyk, Kuba, Singapur, Japonia i wiele, wiele innych ), imprezy integracyjne w najlepszych hotelach w Polsce wśród znanych artystów. Karta Multisport. Zniżki na produkty finansowe.

Doradca ds. Sprzedaży Ratalnej
Doradca ds. Sprzedaży Ratalnej
600000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:pozyskiwaniu do współpracy Partnerów Handlowych w zakresie sprzedaży kredytów ratalnych,utrzymywaniu dobrych relacji z Partnerami (współpracującymi sklepami) na powierzonym terenie,realizacji planów sprzedażowych,przeprowadzaniu szkoleń z zakresu oferowanych produktów, budowaniu i podtrzymywaniu trwałych relacji handlowych, wsparciu Partnerów Handlowych w zakresie bieżącej obsługi,analizie rynku, trendów sprzedaży i działań konkurencji.  Jeżeli jesteś osobą, która:ma doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,posiada doskonałą znajomość lokalnego rynku,ma minimum średnie wykształcenie,potrafi obsługiwać MS Office (Word, Excel),posiada czynne prawo jazdy kat. B.  Oferujemy:umowę o pracę w najszybciej rozwijającym się Banku w Polsce,pracę na terenie województwa,podstawę wynagrodzenia i atrakcyjny system premiowy,niezbędne narzędzia pracy,bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.),szerokie możliwości rozwoju zawodowego w ramach Banku. 

Księgowa/ Księgowy do obsługi wspólnot mieszkaniowych
Księgowa/ Księgowy do obsługi wspólnot mieszkaniowych
600000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

ACTUM Administrowanie i Zarządzanie Nieruchomościami zatrudni na stanowisko: Księgowa / Księgowy do obsługi wspólnot mieszkaniowychMiejsce pracy: Gdynia Wielki KackZakres obowiązków:Prowadzenie księgowości Wspólnot MieszkaniowychSporządzanie sprawozdań finansowych dla Wspólnot MieszkaniowychRozliczanie mediów Wspólnot MieszkaniowychWspółudział w tworzeniu planów gospodarczychWeryfikacja dokumentacji księgowo-rozliczeniowej pod względem merytorycznym i formalnymŚcisła współpraca z administratorami budynkówWymagania:Wykształcenie wyższe lub średnieMile widziane doświadczenie w obsłudze Wspólnot Mieszkaniowych,oraz znajomość systemu Dom 5Znajomość MS Office, bardzo dobra znajomość ExcelUmiejętność samodzielnej pracy, dokładność, komunikatywność i zaangażowanieOferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiPraca od poniedziałku do piątkuDługofalową i trwałą współpracęWynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczeniaZainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CVSkontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o dodanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Księgowa / Samodzielna Księgowa / Praca pod Palmami
Księgowa / Samodzielna Księgowa / Praca pod Palmami
Gdynia 30+ kilka dni temu

Twórz Przyszłość z Dawid Rza w Sercu Gdyni! W Dawid Rza, dynamicznie rozwijającej się firmie w sektorach Beauty i Home&Living, poszukujemy doświadczonej Księgowej. Jeśli jesteś ekspertem w dziedzinie księgowości i gotowy/a na nowe wyzwania w sercu Gdyni, czekamy na Ciebie! **Twoje Miejsce w Zespole:** - Aktywny udział w prowadzeniu ksiąg rachunkowych naszych globalnie rozwijających się marek. - Precyzyjne księgowanie różnorodnych dokumentów. - Kluczowa rola w zamykaniu miesiąca i przygotowywaniu sprawozdań finansowych. - Działania administracyjne wspierające efektywność działu księgowego. **Czego Szukamy:** - Solidnej znajomości ksiąg rachunkowych i prawa podatkowego. - Minimum 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku. - Gotowości do podjęcia wyzwań w dynamicznie zmieniającym się środowisku. **Co Oferujemy:** - Umowę o pracę w firmie, która ceni innowacje i rozwój. - Środowisko pracy, które wspiera rozwój osobisty i zawodowy. - Możliwości integracji i pracy w zespole pełnym pasji i zaangażowania. **Dołącz do Naszej Podróży!** Jeśli chcesz być częścią naszej ekscytującej podróży finansowej, prześlij swoje CV na be*************r@d********com. Razem możemy osiągnąć więcej w Dawid Rza!

Młodszy Doradca Klienta
Młodszy Doradca Klienta
989000 zł
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do zespołu Placówki Partnerskiej Alior Bank w Wejherowie na stanowisko Młodszy Doradca KlientaOCZEKIWANIA:doświadczenie w sprzedaży,wykształcenie wyższe (ewentualnie  średnie z egzaminem dojrzałości), umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem,skupienie na celu,prawo jazdy kat. B. ZAKRES OBOWIĄZKÓW OBEJMUJE: sprzedaż produktów bankowych ,obsługa kasowa, telemarketing,dbałość o wytworzone relacje w formie kontaktu telefonicznego.OFERUJEMY:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  na cały etat,szkolenia wprowadzające oraz rozwijające kompetencje,wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,nielimitowaną premię miesięczną oraz premię uznaniową, opiekę i wsparcie w okresie adaptacyjnym,rozwój zawodowy, awans na wyższe stanowisko. Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesłania CV ze zdjęciem.

Kontroler Finansowy
Kontroler Finansowy
989000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

KONTROLER FINANSOWYMiejsce pracy: Gdańsk, WrzeszczPoszukujemy odpowiedzialnej osoby o wysokiej kulturze osobistej, która rozumie świat finansów i metod nimi zarządzania.Oczekiwania:doświadczenie min 2 lata na podobnym stanowisku, obszar prawno-finansowy, księgowości lub kontrolingu – preferowane w sektorze rynku wykształcenie wyższe ekonomiczne - finanse, prawo, rachunkowość, zarządzanie;bardzo dobra znajomość MS Excel;umiejętności przygotowania, wdrażania budżetów kosztowych dla spółek i inwestycji oraz nadzoru nad ich realizacją;wiedza z zakresu finansów spółek i procesów finansowych dla transakcji związanych z rynkiem nieruchomości komercyjnych;wiedza z zakresu przygotowania SF, bilansu, RZS, amortyzacji, innych raportów;znajomość przepisów prawnych z zakresu rachunkowości i finansów;  umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;Zadania:udział w tworzeniu, optymalizacji budżetów i realizacji strategii finansowej firmy;współpraca bezpośrednio z zarządem;przygotowywanie różnego rodzaju analiz i sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych;nadzór i kontrola budżetu przy ustalonych KPI;wsparcie przy kontroli poprawności księgowań;wsparcie w kontaktach i współpraca z działem księgowości, bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz organami podatkowymi;analiza prawna poprawności dokumentów, przygotowywanie kontrolowanie dokumentacji transakcyjnej;współpraca z działem administracyjnym, weryfikacja kompletności i poprawności dokumentacji;zakres zadań będzie elastycznie dopasowany do doświadczenia kandydata; Proponujemy:stałe zatrudnienie (umowa o pracę, B2B)samodzielne w pełni wyposażone stanowisko pracy;praca w młodym, przyjaznym i dynamicznym zespole;możliwość rozwoju i awansu oraz wsparcie w karierze – dofinansowania szkoleń;prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karnet fitnessDołącz do nas!W dokumentach prosimy o umieszczenie podpisanego oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

asystent kierownika
asystent kierownika
989000 zł
Chwaszczyno 30+ kilka dni temu

zatrudnię asystenta kierownika wymagania : status studenta znajomość programów : world exel, auto cad znajomość i umijętność czytania rysunków elektrycznych prawo jazdy kat B

Doradca klienta ds.ubezpieczeń
Doradca klienta ds.ubezpieczeń
850000 zł
Kartuzy 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób zainteresowanych odbyciem stażu w Centrum Finansów PAMA w Kartuzach. Jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie doradztwa i ubezpieczeń oraz zdobywać nową wiedzę, wyślij CV na adres e-mail.Poszukujemy osoby komunikatywnej, która posiada średnie lub wyższe wykształcenie. Oferujemy wynagrodzenie + premie, a po ukończeniu stażu chętnie porozmawiamy o zatrudnieniu.

Praca w domu
Praca w domu
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca zdalna ️ Bez inwestycji. ️ Bez doświadczenia ️ Z darmowymi szkoleniami Łatwo i szybko możesz wszystkiego się nauczyć. Jedyną Twoją inwestycją jest czas. Każdy sam decyduje ile pracuje i jakie zarobki chce osiągać Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać od 1000-5000 tys, to zapraszam do kontaktu. O szczegółach porozmawiamy na

Kontroler Finansowy
Kontroler Finansowy
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Gdańsk Zakres obowiązków: -wykonywanie zadań miesięcznych, kwartalnych i rocznych zgodnie ze wskaźnikami operacyjnymi zdefiniowanymi w dziale i organizacji, -identyfikowanie możliwości optymalizacji i ciągłego doskonalenia procesów i narzędzi wykorzystywanych w dziale, -udział w przygotowaniu rocznego budżetu i comiesięczna kontrola wykonania budżetu działu/firmy, -przygotowywanie i przegląd miesięcznych raportów finansowych i produkcyjnych, w tym wyjaśnień, działań następczych w przypadku odchyleń, -przeprowadzanie analizy czynników kosztotwórczych, -kontrola kosztów, -obliczanie cen transferowych, -przygotowywanie analiz ad hoc zgodnie z potrzebami kierownictwa Wymagania: -dyplom ukończenia studiów wyższych z zakresu rachunkowości lub finansów -minimum 3 lata doświadczenia w kontrolingu lub audycie (w międzynarodowej firmie) -dobrze rozwinięte umiejętności analityczne -znajomość Power BI i Power Query będzie dodatkowym atutem -doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu narzędzi controllingowych i/lub ich automatyzacji będzie dodatkowym atutem -umiejętność pracy pod presją czasu -umiejętność pracy w zmiennym środowisku -wysoki poziom umiejętności organizacyjnych -certyfikaty CIMA/ACCA będą dodatkowym atutem -wymagana biegła znajomość języka angielskiego -dobra znajomość pakietu MS Office jest niezbędna Firma oferuje: -pracę w międzynarodowym i stabilnym środowisku -profesjonalny onboarding -ambitne wyzwania oraz możliwości rozwoju zawodowego -atrakcyjne warunki zatrudnienia -opiekę medyczną -dofinansowanie zajęć sportowych -wysokiej jakości narzędzia pracy -dofinansowanie szkoleń i niezbędnych certyfikacji.

Główna Księgowa / Główny Księgowy
Główna Księgowa / Główny Księgowy
890000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Cel stanowiska:zadania GK zgodnie z ustawą o rachunkowości, nadzór nad całością spraw finansowych stowarzyszenia oraz koordynacja pracy biura księgowego prowadzonego w ramach odpłatnej działalności statutowej obsługującego 25 podmiotów.Zadania:prowadzenie rachunkowości jednostki oraz zarządzanie zespołem księgowym,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymidokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowychpodpisywanie, obok podpisu dyrektora (lub członka zarządu), następujących dokumentów: umów z osobami fizycznymi i firmami świadczącymi usługi lub dostawy dla Instytutu Sportuumów z osobami fizycznymi i firmami w tym także z Polskimi Związkami Sportowymi dla których Instytut Sportu świadczy usługiprzelewów do bankuformularzy ZUSformularzy podatkowych; VAT, podatku dochodowego PIT i CITformularzy GUSzamówień na materiały i usługiwszelkiej dokumentacji związanej z przygotowaniem i realizacją zadań publicznych powierzonych do realizacji na podstawie odrębnych umówWymagania:doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 latawiedza z zakresu prowadzenia księgowości przez jednostkę działającą w oparciu o projekty dotacyjne znacznej wartości w sporciepożądana licencja do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowychwykształcenie wyższeznajomość programu FK ENOVA365wiedza z zakresu ustawy o rachunkowościumiejetność przygotowywania sprawozdań finansowychwiedza z zakresu zasad rozliczania dotacji przez sektor NGOAplikuj jeśli dodatkowo jesteś osobą, która:ma umiejętności analityczne i planistycznema umiejętność realnej oceny sytuacji jest samodzielnajest odpowiedzialna jest rzetelna w wykonywaniu swoich obowiązkówjest asertywna i potrafi obronić swoje zdanie

Specjalista ds. finansowo-księgowych
Specjalista ds. finansowo-księgowych
890000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363). Prowadzimy proces rekrutacji stałej dla agencji nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy koncentruje się na wynajmie lokali usługowych, biur oraz obiektów magazynowych. Agencja świadczy również usługi z zakresu obsługi inwestycyjnej gruntów. Wraz z rozwojem firmy uruchamiamy nowy proces rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. finansowo-księgowych. Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Uphagena Specjalista ds. finansowo-księgowych Zakres obowiązków: • Całościowe zarządzanie finansami spółki. • Raportowania danych finansowych do Zarządu. • Kontrola kont wynikowych i bilansowych wg procedur finansowych. • Kontrola i nadzór wydatków w firmie. • Usystematyzowanie wydatków w spółkach. • Przygotowywanie budżetów rocznych i prognoz ad-hoc. • Sporządzanie i analiza bilansu. • Analiza współpracy w ramach zawieranych umów. • Koordynacja i weryfikacja obiegu dokumentów płacowych. • Kontakt z zewnętrzną księgowością. • Odpowiedzialność za tworzenie bieżących raportów, prezentacji i analiz dot. przychodów dla Zarządu. Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku w działach finansowych. • Bardzo dobra znajomość systemu podatkowego. • Znajomość systemu Saldeo mile widziane. • Umiejętności analityczne oraz umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań. • Samodzielność, terminowość, dokładność. • Proaktywna postawa oraz umiejętność pracy w zespole. • Doskonała organizacja czasu pracy. • Wysoko rozwinięte umiejętności pracy z programem Excel. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę umowy dopasowaną do Twojej preferencji. • Niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon służbowy (auto służbowe według potrzeb). • Pracę w firmie o płaskiej strukturze w kilkuosobowym zespole. • Zgrany i życzliwy zespół, który ceni sobie zdrową atmosferę w pracy. • Ścisłą współpracę z Zarządem. • Otwartość Zarządu na sugestie i proponowane rozwiązania. • Pracę w firmie, która znajduje się w wysokiej fazie rozwoju. • Prywatną opiekę medyczną Luxmed. • Ubezpieczenie grupowe. • Dofinansowanie do aktywności sportowej. • Integracje i spotkania firmowe.

Samodzielna Księgowa
Samodzielna Księgowa
890000 zł
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta firmy z branży nieruchomościowej poszukujemy osobę na stanowisko KsięgowaOczekujemy:minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w zakresie pełnej księgowościznajomość ustawy o rachunkowościugruntowanej wiedzy z zakresu rachunkowości oraz prawa podatkowegoświadectwo kwalifikacyjne MF lub certyfikat księgowy MF,umiejętność dobrej organizacji pracy oraz właściwy dobór priorytetów,samodzielność, komunikatywność, dokładność i sumiennośćObowiązki:  nadzór oraz wsparcie merytoryczne działu księgowegonadzór nad prowadzeniem księgowości spółekpomoc w zarządzaniu działem finansówdbałość o detale i skrupulatnośćnadzór nad poprawnością obiegu dokumentów księgowych,Oferujemy:pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomościowymatrakcyjne wynagrodzenie oraz premięswobodę działania w ramach powierzonych zadań,możliwość rozwoju i awansu na stanowisko Głównego Księgowegododatkowe szkoleniaprzyjazną atmosferę pracy,

księgowa/kadrowa - samodzielne stanowisko
księgowa/kadrowa - samodzielne stanowisko
890000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Sp. z o.o. w Gdyni poszukuje osoby na stanowisko:księgowa/kadrowaZadania:kompleksowa obsługa kadr i płac Spółkiprzygotowanie list płac oraz zestawieńterminowe sporządzanie deklaracji ZUS, PITksięgowanie dokumentówrozliczanie delegacji krajowych i zagranicznychWymagania:wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość itp.)doświadczenie na samodzielnym stanowiskudobra znajomość programów księgowych itp.znajomość zasad prowadzenia dokumentacji kadrowejpraktyczna znajomość ubezpieczeń społecznych i prawa pracy znajomość dobrej znajomości zasad księgowania, przepisów podatkowych (Vat, Pit, Cit)  oraz ustawy o rachunkowościskrupulatność, dokładność, terminowośćOferujemy:umowę o pracęsamodzielne stanowisko w siedzibie spółki w Gdyni i wszystkie potrzebne "rzeczy" miła atmosfera pracyPamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE".Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się z wybranymi osobami.

Księgowa spółek handlowych
Księgowa spółek handlowych
440000 zł
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Księgowa ze znajomością pełnej księgowości, szczególnie z wiedzą z dziedziny sporządzania bilansów, rachunku zysków i strat w spółkach z o o. Umiejętność pracy w programie księgowym. Obsługa XML.

Księgową/pomoc księgowej
Księgową/pomoc księgowej
790000 zł
Wejherowo 30+ kilka dni temu

Szukamy pracownika na 3/4 etatu na stanowisko ksiegowa/kadrowa lub pomoc księgowa do biura rachunkowego. Mile widziani studenci studiów zaocznych.

Księgowy z Możliwością Awansu na Głównego Księgowego w „Marino Team”
Księgowy z Możliwością Awansu na Głównego Księgowego w „Marino Team”
790000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Rozwijaj swoją karierę, bierz udział w interesujących projektach i dołącz do przyjaznego zespołu w „Marino Team”!Jesteśmy częścią grupy „Marino Group” - lidera w budowie i remoncie statków w krajach bałtyckich, z zespołem ponad 1300 specjalistów. Po osiągnięciu dwukrotnego wzrostu w ostatnim roku, poszukujemy nowego talentu do naszego zespołu w Polsce. Jeśli jesteś ambitny i szukasz przyjaznego zespołu, zapraszamy do tworzenia z nami nowych horyzontów w Europie!Twoje zadania:Prowadzenie księgowości i rozliczeń podatkowych;Przygotowywanie sprawozdań finansowych;Udział w budżetowaniu i planowaniu finansowym;Kontrola przestrzegania norm i standardów finansowych;Konsultowanie kierownictwa w zakresie optymalizacji obciążeń podatkowych;Przygotowywanie i przedstawianie raportów finansowych.Wymagania:Wyższe wykształcenie w dziedzinie księgowości, finansów lub ekonomii;Doświadczenie zawodowe w księgowości, preferowane w branży rekrutacyjnej lub logistyki transportowej;Znajomość przepisów księgowych i podatkowych, umiejętność pracy z oprogramowaniem księgowym;Analityczne myślenie, dbałość o szczegóły;Umiejętność jasnego przedstawiania informacji finansowych, praca zespołowa, interakcja z różnymi działami firmy;Preferowana biegła znajomość języka angielskiego i rosyjskiego.Dlaczego „Marino Team”?Oferujemy plan rozwoju kariery;Ambitny zespół w nowoczesnym biurze w Gdyni;Wsparcie i motywację od liderów;Tradycyjne imprezy firmowe letnie i zimowe;Pełne świadczenia socjalne;Przyjazną i wspierającą atmosferę pracy;Konkurencyjne wynagrodzenie i premie w zależności od wyników.Dołącz do „Marino Team” już dziś!

Mł. specjalista(-ka) ds. operacyjnego wsparcia sieci placówek
Mł. specjalista(-ka) ds. operacyjnego wsparcia sieci placówek
790000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Dzień dobry... a właściwie cześć!mBank to przede wszystkim ludzie. Łączy nas współpraca, otwartość na zmiany i innowacyjność. Dołączając do nas będziesz mieć pracę, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań.lokalizacja i tryb pracy: praca w kilku lokalizacjach regionu północnego - w tym m.in. Gdańsk, Gdynia, Olsztyn (wyjazdy na tydzień - co jakiś czas, w zależności od potrzeby).  Godziny pracy są dostosowane do pracy danego oddziału.forma zatrudnienia / wymiar pracy: umowa o pracę, pełen etatzespół / dział: sieć sprzedaży bankowości detalicznejMamy dla Ciebie:wynagrodzenie składające się z części zasadniczej oraz systemu premiowego uzależnionego od wyników sprzedaży,jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery,możliwość udziału w konkursach sprzedażowych,opiekę medyczną,dofinansowanie do świąt i wypoczynku,dofinansowanie do zajęć sportowych,wsparcie ze strony pracowników z różnych obszarów,dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych,dodatkowe świadczenia socjalne,bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning.W tej roli będziesz odpowiadać za:wykonywanie transakcji kasowo-dysponenckich klientów,wspieranie doradców w obsłudze klientów,wspieranie działań innych placówek mBanku zlokalizowanych w regionie północnym: m.in. Gdańsk, Gdynia, Bydgoszcz, Olsztyn (w razie potrzeby),realizowanie powierzonych zadań,budowanie pozytywnego wizerunku organizacji.Zaaplikuj, jeśli:masz wykształcenie min. średnie,posiadasz doświadczenie w zakresie obsługi kasowej,masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży - mile widziane w zakresie sprzedaży produktów bankowych,jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna oraz gotowy/gotowa do pracy w różnych oddziałach banku.

Praca dla asystenta w branży finansowej-Gdańsk Morena
Praca dla asystenta w branży finansowej-Gdańsk Morena
445000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Lubisz pracę w zespole i zależy Ci na ciągłym rozwijaniu się? Interesuje Cię świat finansów i chcesz zdobywać wiedzę w tym zakresie? Jeżeli TAK, napisz do nas! KIM JESTEŚMY?UBEZPIECZALNIA to rodzinna firma z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży finansowo-ubezpieczeniowej.Założyciele Monika i Bolek nazwali to miejsce bardzo po ludzku - Ubezpieczalnia, bo ich misją jest zapewnienie spokoju ducha zarówno klientom indywidualnym jak i firmom, a ponieważ tych zatroskanych przybywa z roku na rok coraz więcej, to poszukują osób wsparcia w rozwoju firmy.UBEZPIECZALNIA to stabilny partner dla ponad 20 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Dzięki szerokiej ofercie produktów zapewniamy poczucie bezpieczeństwa klientom, dobierając produkt do potrzeb, nie narzucając czegokolwiek, bo decyzja zawsze stoi po stronie klienta.Obsługujemy klientów stacjonarnie jak i online.Od roku utrzymujemy pozycję lidera ubezpieczeń w rankingu na portalu trojmiasto.plCO OZNACZA U NAS ROZWÓJ?UBEZPIECZALNIA ma opracowany autorski system szkoleniowy, dzięki któremu nie tylko sprawnie Cię wdrożymy w teorię i praktykę, ale również zapewnimy Tobie warunki niezbędne do nieustannego rozwoju osobistego, zawodowego i finansowego. Organizujemy i koordynujemy szkolenia i egzaminy KNF, które zapewnią niezbędne licencje i uprawnienia państwowe.Asystent w oddziale w Galerii Morena. ZOBACZ CZY TO PRACA DLA CIEBIE:lubisz ludzi i dynamiczną pracę, w której dużo się dzieje            (klient bezpośredni i telefoniczny/ systemy komputerowe)dobra organizacja dnia pracy, samodzielność i różnorodność zadań to środowisko, w którym się odnajdujeszmasz potrzebę UCZENIA SIĘ I rozwojudziś masz wykształcenie minimum średnieTWOJE ZADANIA: OBSŁUGA KLIENTÓW - NIE MUSISZ ICH POZYSKIWAĆ.  Przyjmowanie dokumentów i przekazywanie ich do zakładów ubezpieczeń Prowadzenie ewidencji ZAWARTYCH POLIS PODTRZYMYWANIE dobrego wizerunku firmy i jej partnerówJAK U NAS JEST I CO ZAPEWNIAMY: Atmosferę jak w domu Podejście, że błąd jest rzeczą ludzką i okazją do naukiOpiekę doświadczonej osoby podczas PROCESU wdrożenia DO PRACYJasną i precyzyjną ścieżkę kariery (od asystenta do starszego specjalisty)Pakiet szkoleń:Pakiet szkoleń:Autorski system szkoleniowy na start Szkolenia specjalistyczne organizowane przez Towarzystwa UbezpieczenioweSzkolenia z umiejętności miękkich Po wdrożeniu min. jedno szkolenie w miesiącuUmowa o pracęPrzygotowanie i zdobycie uprawnień państwowych do wykonywania zawodu, które zostaną z Tobą zawsze.MAMY PLANY i poszukujemy kandydatów RÓWNIEŻ NA stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ, KIEROWNIK ZESPOŁU.Jeszcze dziś wyślij swoje CV. Zapraszamy!

Specjalista ds. Finansów
Specjalista ds. Finansów
990000 zł
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Jeśli jesteś osobą, która z pasją zajmuje się finansami i chce to robić w nowoczesnym, profesjonalnym środowisku, ta oferta jest dla Ciebie! Poszukujemy Specjalisty ds. Finansów dla naszego Klienta. Kim jest nasz klient? Jest to spółka portfelowa jednego z największych funduszy PE w Polsce, zajmująca się outsourcingiem procesów w wielu branżach zarówno w kraju, jak i zagranicą. OferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub B2BAtrakcyjne wynagrodzenie (do ustalenia w zależności od doświadczenia i umiejętności)Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)Możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętnościObowiązkiZarządzanie fakturami od dostawców i klientówZlecanie przelewówZarządzanie rachunkami bankowymi w Polsce i za granicąWiekowanie należnościUdoskonalanie procesówWspółpraca z innymi zespołami w GrupieInneWymaganiaMin. 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość rachunkowościChęć uczenia sięOdpowiedzialność  i samodzielnośćOtwartość na pracę w trybie zadaniowymUmiejętność zarządzania sobą w czasie i ustalania priorytetówAmbicja, zaangażowanie Zachęcamy do składania aplikacji przez formularz na naszej stronie. Czekamy na Ciebie!Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 30135.

Specjalista ds. Księgowych Łeba
Specjalista ds. Księgowych Łeba
990000 zł
Lębork 30+ kilka dni temu

OPISBiuro Rachunkowe poszukuje Pracownika do działu księgowości na stanowisko Specjalista ds. księgowości w miejscowości ŁebaOd kandydata oczekujemy:wykształcenia kierunkowego (finanse i rachunkowość),obsługi komputera - MS Office,praktyki w dziale księgowości,minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku,umiejętności obsługi programów finansowo-księgowych (praca na programach z grupy INSERT,SYMFONIA, ENOVA, OPTIMA),dobrej organizacji czasu pracy,zdolność analitycznego i logicznego myślenia.Do głównych obowiązków należy:rozliczanie dokumentów księgowych, wprowadzanie uzgodnionych schematów operacji Księgowych, zgodnych z zasadami rachunkowości,wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu finansowo-księgowego,kontrola dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, inne),przygotowywanie rozliczeń związanych z zamknięciem okresów obrachunkowych,współpraca z innymi osobami pracującymi w biurze,pomoc przy sporządzaniu zestawień w excelu,wsparcie przy sporządzaniu rejestrów.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Zatrudnię księgowego
Zatrudnię księgowego
380000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zakres odpowiedzialności:opracowanie polityki rachunkowości i założenie ksiąg rachunkowychprowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi przepisami (Ustawa o rachunkowości) kontrola zgodności realizowanych zadań i prowadzonych ksiąg rachunkowych  terminowe sporządzanie sprawozdań, deklaracji podatkowych i raportów wymaganych przepisami prawasprawozdawczość GUS ewidencja środków trwałych współpraca z zewnętrznymi podmiotami w szczególności z US, ZUS organizacja pracy i nadzór nad zespołem pracowników biurowych.sporządzanie sprawozdań finansowych Wymagania:  wykształcenie wyższe kierunkowe  minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku Głównego/Samodzielnego Księgowego  bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości  bardzo dobra znajomość aplikacji księgowo-finansowych (mile widziana znajomość Wapro Fakir)  umiejętność sprawnej organizacji pracy, dokładność, sumienność duża samodzielność w działaniu  umiejętność sporządzania analiz i kalkulacji kosztów odporność na stres  dyspozycyjność  bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office w szczególności excel) Oferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie i aktywnym zespolestabilne warunki zatrudnieniamożliwość rozwojuprzyjazną i otwartą atmosferę pracy

Specjalista ds księgowo -  kadrowych
Specjalista ds księgowo - kadrowych
380000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Firma usługowa poszukuje  osoby  do działu księgowo  - kadrowego.Wymagania:znajomość przepisów  prawa pracyznajomość przepisów związanych z  zatrudnianiem cudzoziemcówpodstawowa znajomość  przepisów  prawa podatkowegodoświadczenie na podobnym stanowiskuswobodna obsługa pakietu officesumiennośćObowiązki:prowadzenie akt osobowych i ewidencji czasu pracy kwalifikacja i ewidencja dokumentów zakupuwystawianie faktur sprzedażyuzgadnianie rozrachunkówprowadzenie ewidencji magazynowej i weryfikacja zgodnościrozliczanie kosztów eksploatacji prowadzenie  korespondencji z klientamibieżąca obsługa  administracyjnaOferujemy:pracę w stabilnej firmieatrakcyjne wynagrodzenie 

Zatrudnię specjalistę ds. księgowo-kadrowych ZIMAR
Zatrudnię specjalistę ds. księgowo-kadrowych ZIMAR
320000 zł
Słupsk 30+ kilka dni temu

Firma ZIMAR Ryszard Ziegert zatrudni specjalistę ds. księgowo-kadrowych.Twoje obowiązki:Praca na programie FAKT oraz Comarch Optima, wprowadzanie faktur zakupów z rozbiciem na projekty, wystawianie faktur sprzedaży, przygotowanie dokumentów do biura rachunkowego, praca w godzinach 07:00 do 16:00.Nasze wymagania:Doświadczenia w prowadzeniu dokumentacji, dokładność oraz skrupulatność w wykonywaniu obowiązków, bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętności pracy zadaniowej, biegła znajomość obsługi komputera.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, B2B lub umowę zlecenie, miłą atmosferę w pracy, praca w firmie z ponad 30-letnią historią, niezbędne narzędzia do pracy, wparcie rozwoju poprzez udział w szkoleniach, ubezpieczenie na życie.

Księgowa/Kadrowa
Księgowa/Kadrowa
320000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

KADAR Biuro Rachunkowe ma swoją siedzibę w miejscowości Gdańsk (Wrzeszcz). Jesteśmy biurem rachunkowym z wieloletnim doświadczeniem, cieszącym się zaufaniem naszych Klientów. Zajmujemy się obsługą księgowo -kadrową firm naszych Klientów. Nasza firma się rozwija, dochodzą nowi klienci, w związku z czym jest więcej pracy, dlatego poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko: Księgowa/ KadrowaWYMAGANIA:doświadczenie na stanowisku księgowej/kadrowej,umiejętność analitycznego myślenia,samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej, zaangażowanie w pracę, dokładność,dobra znajomość obsługi komputera,mile widziana umiejętność obsługi programu Symfonia,dobra znajomość przepisów podatkowych, Ustawy o rachunkowości i innych ustaw związanych z prawem gospodarczymZakres obowiązków: sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,wprowadzenie dokumentów księgowych do programu,OFERUJEMY: wynagrodzenie uzależnione od indywidualnych predyspozycji, doświadczenia oraz zaangażowania (jednak nie mniej niż 4500 zł na rękę)umowa o pracępraca w stabilnej firmie nastawionej na rozwójpraca w miłej atmosferze, w czystym, wyremontowanym biurze.Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CVLub kontakt telefoniczny 51*******97

Pomoc w dziale finansowo-księgowym
Pomoc w dziale finansowo-księgowym
320000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Do naszej prężnie rozwijającej się firmy, poszukujemy pracownika biurowego w dziale finansowo-księgowym. Jeśli studiujesz rachunkowość i finanse i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie - Zapraszamy! Wszystkiego Cię nauczymy.Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00, w Rumi.Obowiązki:weryfikacja dokumentów księgowych,obsługa elektronicznego obiegu dokumentów  w firmie,wprowadzanie dokumentów do programu Optima,przygotowywanie paczek przelewów do banku,pomoc w bieżących zadaniach.Wymagania :dokładność,skrupulatność,komunikatywność,mile widziani studenci wydziału rachunkowości, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Oferujemy:szkolenie stanowiskowe,pierwszy miesiąc okres próbny umowa zlecenie - jeśli jesteś studentem pozostajesz na umowie zlecenie,po okresie próbnym współpraca na zasadach B2B (opłacamy ZUS i podatek),kontrakt na czas nieokreślony, płatny urlop,narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym i młodym zespole,program ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,zniżki na nasze produkty,możliwość zakupienia karty Multi Sport.Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV.Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o zamieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z RODO: ''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Specjalista do spraw kadr i płac
Specjalista do spraw kadr i płac
570000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Nasze biuro rachunkowe mieści się w Gdyni na Witominie. Cenimy profesjonalizm naszych pracowników, dbamy o naszych Klientów i atmosferę w pracy. Poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko specjalisty do spraw kadr i płac.Obowiązki·         prowadzenie dokumentacji dla Klientów i ich pracowników (sporządzanie teczek personalnych, prowadzenie kart wynagrodzeń, ewidencji czasu pracy);·         sporządzanie umów o pracę i dokumentów rozpoczynających i kończących stosunek pracy;·         sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych;·         wystawianie świadectw pracy;·         sporządzanie list płac;·         rozliczanie wynagrodzeń;·         sporządzanie deklaracji skierowanych do ZUS, GUS, PFRON oraz Urzędu Skarbowego;·         sporządzanie planów urlopowych oraz ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;·         nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi i szkoleniami z zakresu BHP;·         wystawianie na życzenie klientów zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;·         sporządzanie sprawozdań GUS i PFRON, zestawień i raportów zgodnie z wytycznymi zawartymi w obowiązujących przepisach;·         udzielanie klientom pożądanych przez nich informacji z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych;·         prowadzenie i nadzór nad sprawami związanymi z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;Wymagania·         Minimum 2 lat doświadczenia na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac, ·         Wykształcenie kierunkowe;·         Ciągłe doskonalenie wiedzy w zakresie obowiązujących przepisów;·         Dobra znajomość pakietu MS Office;·         Znajomości systemów księgowo - finansowych ERP (mile widziana znajomość systemu Optima);·         Wysoka motywacja do pracy, profesjonalizm, dokładność i terminowość przy realizacji zadań, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów;·         Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne;·         Umiejętność pracy w zespole ukierunkowanej na osiąganie założonych celów;Oferujemy·         Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;·         Ciekawą, pełną wyzwań pracę dającą satysfakcję i motywacje do dalszego rozwoju;·         Miłą atmosferę w pracy;·         Szkolenia podnoszące kwalifikacje;

Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. fakturowania
Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. fakturowania
18000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:weryfikacja dokumentów transportowychwystawianie faktur przychodowychdbanie o obieg dokumentów zgodny z procedurami.Nasze wymagania:samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnejminimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenie min. średniepodstawowa znajomość zasad wystawiania faktur transportowychkomunikatywność, dokładność, skrupulatnośćodpowiedzialność za powierzone zadaniaznajomość j. angielskiegoznajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem.To oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracękartę przedpłacaną Sport&Cultureubezpieczenie grupowepremiowanie zależne od wynikówmożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowychciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.

Specjalista ds. Kadr i Płac / Księgowa
Specjalista ds. Kadr i Płac / Księgowa
18000 zł
Reda 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe poszukuje Pracownika do działu księgowości na stanowisko Kadrowa/KsięgowaOd kandydata oczekujemy:doświadczenie zawodowe min. 2 lata - mile widziane,zdolność analitycznego i logicznego myślenia,zaangażowanie i chęć do nauki,wykształcenie kierunkowe,obsługa komputera - MS Office,Do głównych obowiązków należy:Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa pracy i zasadami wynagradzania,Rozliczanie umów cywilnoprawnych, o dzieło,Obsługa programu kadrowo-płacowego,Kompletowanie dokumentacji kadrowej i udział w procesach administracji kadrowej,Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do ZUS,Przygotowywanie odpowiedzi na Instytucji Państwowych,Wsparcie przy sporządzaniu rejestrów,Wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu finansowo-księgowego,Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
18000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:·         Wsparcie głównego księgowego i samodzielnego księgowego w obowiązkach związanych z dokumentacją księgowo-finansową Biura·         Wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych (sprzedaż, zakup i wyciągi bankowe)·         Kontrola formalno-prawna, rachunkowa i merytoryczna dokumentacji księgowej·         Prowadzenie rozrachunków·         Wystawianie korekt faktur i przygotowywanie przelewów bankowych·         Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami·         Nadzór nad terminowym przepływem dokumentów księgowych·         Dbanie o odpowiedni obieg dokumentów oraz ich archiwizację·         Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne·         Współpraca w ramach Działu Księgowego  ·         Obsługa urządzeń biurowych·         Zlecone prace biurowe i administracyjne, wsparcie innych pracowników księgowościw bieżących sprawachNasze oczekiwania:·         Doświadczenie w pracy w księgowości, finansach lub administracji   ·         Wykształcenie wyższe·         Znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych·         Umiejętność obsługi komputera – biegła znajomość pakietu MS Office·         Umiejętności analizy i zarządzania przepływem informacji, danych·         Wysokie zdolności organizacyjne, terminowość·         Skrupulatność, solidność i rzetelność w realizacji zadań·         Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją·         Umiejętności komunikacji i budowania relacji·         Samodzielność w działaniu·         Gotowość do stałego poszerzania zakresu obowiązków i rozwoju umiejętności w obszarze pełnej księgowości Dodatkowym atutem będzie:·         Doświadczenie w obsłudze klienta·         Znajomość specyfiki obsługi spółek i dużych podmiotów gospodarczych·         Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym·         Znajomość systemów komputerowych innych niż MS Office·         Wykształcenie wyższe kierunkowe – księgowość, finanse, rachunkowośćOferujemy:·         Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku·         Możliwości zdobycia doświadczenia oraz doskonalenia i poszerzania zakresu umiejętności w obszarach księgowości i finansów·         Szkolenia branżowe i współpracę z ekspertami·         Pracę w firmie o kulturze organizacyjnej opartej na wartościach·         Twórczy klimat pracy w środowisku osób wzajemnie się wspierających w realizacji najwyższej jakości usług dla Klienta·         Ścieżkę kariery w strukturach firmy·         Po okresie próbnym pakiet medyczny i ubezpieczenie grupoweBenefity:·         Prywatna opieka medyczna·         Finansowanie szkoleń i kursów·         Ubezpieczenie na życie·         Parking dla pracowników

Specjalista ds. finansów
Specjalista ds. finansów
870000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem biura w Gdyni, poszukujemy nowym pracowników na stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSÓW. Obowiązki:- Planowanie, kontrola, realizacja i monitorowanie płatności krajowych i zagranicznych- Kontrola dokumentów finansowo-księgowych oraz poprawności danych systemowych- Nadzorowanie rozliczeń oraz windykacja kontrahentów- Kontakt z bankami oraz instytucjami finansowymi w zakresie optymalizacji współpracy- Współpraca z działem księgowości oraz administracji- Doskonalenie narzędzi raportowania i wdrażanie usprawnień w procesach finansowych Kwalifikacje:- Doświadczenie na podobnym stanowisku stanowisku- Zaangażowanie oraz umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji- Dobra organizacja pracy- Umiejętność współpracy oraz komunikacji z zespołem- Komunikatywna znajomość języka angielskiego- Dyspozycyjność oraz umiejętność szybkiego dopasowania do zmian- Pozytywne nastawienie Oferujemy:- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego na wielu płaszczyznach- Konkurencyjne wynagrodzenie powiązane z systemem motywacyjnym- Ciekawą, dającą wiele satysfakcji pracę- Prywatną opiekę medyczną- Kartę sportowąCV wraz klauzulą dotycząca przetwarzania danych osobowych prosimy wysyłać na adres kontakt[a]jcss.plWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Pomorskie