Sortowanie:
Znaleziony: 177 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Lubelskie
Pracownik administracyjno - biurowy
Pracownik administracyjno - biurowy
nowe Międzyrzec Podlaski dzisiaj

Firma Handsman Food Sp. z o.o. poszukuje pracownika biurowegoTwój zakres obowiązkówNadzór i dbałość nad prawidłowym przepływem dokumentów.Dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji oraz dokumentacji przychodzącej i wychodzącej.Nadzór nad dokumentacją biurową.Przygotowanie raportów, zestawień oraz zbieranie informacji na bieżące potrzeby Zarządu.Kontakt z klientami.Pomoc w zakresie obsługi administracyjnej biura (połączeń telefonicznych, fax, poczty e-mailowej, urządzeń biurowych).Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).Nasze wymaganiaAbsolwent szkoły średniej lub studiówUmiejętność obsługi komputera w tym posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point).Zdyscyplinowanie i chęci rozwoju.Zaangażowanie w wykonywaną pracę.Umiejętność pracy w zespole.Umiejętność planowania oraz zarządzania czasem.Elastyczność, zdolności dostosowawcze do panujących warunków.Umiejętność ustalania priorytetów.To oferujemyUmowę o pracę na pełny etatPracę w dynamicznym środowisku z możliwością realnego rozwoju kompetencji i posiadanej wiedzy.

Pracownik do działu wprowadzania danych
Pracownik do działu wprowadzania danych
nowe Lublin dzisiaj

Miejsce pracy: Lublin, ul. Do Dysa 1Prężnie rozwijająca się hurtownia spożywcza poszukuje pracownika najchetniej studenta/studentki do wprowadzania danych. Praca poniedziałek/czwartek/piątek w godz. 6-14 lub 8-16Opis stanowiska:wprowadzanie dostaw do systemukontakt telefoniczny z dostawcamiprocesowanie zamówień klientówweryfikacja wymaganych dokumentów Wymagania:komunikatywnośćzaangażowaniebardzo dobra organizacja pracysumienność Oferujemy:umowę zlecenie – stawka godzinowa 27,70 zł bruttopraca od zarazszansę nauki i rozwojupracę w młodym i zgranym zespole

Przyjmę  do biura
Przyjmę do biura
nowe Międzyrzec Podlaski dzisiaj

Ubojnia Drobiu w Maniach przyjmie osobę do biura.Do obowiązków należałoby:rozliczanie kierowcówfakturowaniepomoc w archiwizacji dokumentów (układanie, numerowanie)inne prace, które wyjdą w trakcieOferujemy:zatrudnienie na pełny etat wsparcie przy wdrożeniu w obowiązkipraca w miłym, przyjacielskim gronieZachęcamy do składania CV za pośrednictwem portalu OLX lub zgłaszanie się pod numerem telefonu : 66*******72

Staż – Pracownik biurowy
Staż – Pracownik biurowy
nowe Lublin dzisiaj

Podstawowe obowiązki:* Praca przy telefonie – umawianie i odbieranie połączeń telefonicznych* Praca przy komputerze, kompletowanie ofert, korespondencja mailowa z klientem*Oferowane i wystawianie polis ubezpieczeniowych Wymagania:* Mile widziane doświadczenie pracy przy telefonie* Swobodna praca przy komputerze* ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Oferujemy:* 3 miesięczny staż z możliwością zatrudnienia po zakończeniu* Terminowe wynagrodzenie* Możliwość ciągłego rozwoju Zatrudnienie realizowane jest w ramach projektu "Razem możemy więcej!", współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Manager projektów / Rekruter. Менеджер проектів / Рекрутер.
Manager projektów / Rekruter. Менеджер проектів / Рекрутер.
nowe Lublin dzisiaj

Міжнародна компанія з працевлаштування іноземців в Польщі , у звязку з розширенням проводить набір рекрутерів ( велика перевага з досвідом ) . Międzynarodowa firma zajmująca się zatrudnieniem cudzoziemców w Polsce zatrudni rekruterów i managerow projektow w związku z ekspansją (doświadczenie mile widziane) Вимоги : - пошук та рекрутація працівників / менеджер проектів - активна та цілеспрямована позиція роботи на результат - володіння українсько/ рос мовою - впевненне володіння ПК. Умови: Робота в офісі в Любліні ставка + бонуси / молодий та дружній колектив кар'єрний ріст / Перевага кандидатам з досвідом. УВАГА ! РОГЛЯДАЄМО ЛИШЕ Резюме) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Międzynarodowa firma zajmująca się zatrudnianiem obcokrajowców w Polsce w związku z ekspansją prowadzi rekrutację rekruterów. Międzynarodowa firma zajmująca się zatrudnieniem cudzoziemców w Polsce zatrudnił rekruterów w zwidowczy z ekspansją (doświęczna mila ) Wymagania: - poszukiwanie i rekrutacja pracowników - aktywne i zorientowane na cel stanowisko pracy na rzecz wyników - znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego - pewna znajomość komputera. Warunki: Praca w biurze na terenie Lublina stawka + premie / rozwój kariery w młodym i przyjaznym zespole / Preferowane osoby z doświadczeniem. OSTRZEŻENIE ! ROZWAŻAMY TYLKO CV)

Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta
nowe Józefów dzisiaj

Obowiązki:Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi.Tworzenie dokumentów i raportów.Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie.Współpraca z różnymi działami firmy.Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań.Przygotowywanie dokumentów dla klientów.Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami.Wystawianie dokumentów księgowych.Wymagania:Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.Skrupulatność i odpowiedzialność.Dobre umiejętności interpersonalne.Umiejętność pracy w zespole.Umiejętność samokontroli, skupienia uwagi i koncentracji.Umiejętność logicznego myślenia.Motywacja do nauki i poznawania nowych zadań.

Praca w firmie transportowej- spedytor
Praca w firmie transportowej- spedytor
nowe Łuków dzisiaj

Zakres obowiązkówOrganizacja transportów międzynarodowych i krajowych, (Unia Europejska, Białoruś) Ścisły monitoring obsługiwanych zleceń Bieżąca obsługa aktywnych klientów firmyNasze wymaganiaDoświadczenie zawodowe w obszarze spedycji międzynarodowej Znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnymZaangażowanie, proaktywna postawa, samodzielność i pozytywne nastawienie :)

Płatny staż w ramach projektu unijnego Droga do sukcesu
Płatny staż w ramach projektu unijnego Droga do sukcesu
nowe Lublin dzisiaj

Opis oferty pracyZapraszamy osoby bierne zawodowo, pozostające bez zatrudnienia, w tym osoby z niepełnosprawnościami, zamieszkujące województwo lubelskie do udziału w projekcie: „Droga do sukcesu” nr FELU.08.01-IP.02-0073/23 realizowanego przez Fundację FLOW Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Oferujemy następujące wsparcie: - Diagnoza potrzeb z utworzeniem Indywidualnej Ścieżki Reintegracji - Life coaching - Pomoc prawna - Doradztwo zawodowe - Pomoc specjalisty np. dietetyk, fizjoterapeuta, terapeuta środowiskowy, psychoedukacja - Szkolenia zawodowe 96h - Pośrednictwo pracy - 3 miesięczny staż zawodowy - STYPENDIUM STAŻOWE: 1 790,28 ZŁ Oferujemy: • Materiały szkoleniowe • Stypendium szkoleniowe • Stypendium stażowe • Zwrot kosztów dojazdu Biuro projektu: Ul. Szewska 6, 20-086 Lublin Kontakt: Tel. 572 - pokaż numer telefonu - , 81 746 69 41 e-mail: @ https://fundacjaflow.viamedline.pl

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
nowe Biała Podlaska wczoraj

Praca stacjonarnaMiejsce pracy Biała PodlaskaDo obowiązków będzie należało:Dodawanie produktów do sklepu internetowegoObsługa strony internetowejObsługa biurowa (wystawianie dokumentów WZ i FV)Dobre umiejętności komunikacyjneBardzo dobra organizacja pracy własnejSkrupulatność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązkówUmiejętność pracy pod presją czasuWysoka kultura osobista, odpowiedzialnośćPrawo jazdy kat. BZainteresowane osoby zapraszamy do dostarczenia CV osobiście do siedziby firmy:,,EKO-M ”ul. Terebelska 113tel: 60*******33

Koordynator Oddziału Lublin (podesty ruchome)
Koordynator Oddziału Lublin (podesty ruchome)
Lublin wczoraj

Firma AA Herkules Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko: Koordynator Oddziału LublinMiejsce pracy: LublinTwój zakres obowiązków dbanie o prawidłowe funkcjonowanie oddziału wg. ustalonych zasadnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacjiprowadzenie rozmów handlowych, opracowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczneścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmyNasze wymaganiaWARUNEK KONIECZNY: znajomość branży budowlanej lub pokrewnej poparte co najmniej dwuletnim doświadczeniemłatwość w nawiązywaniu kontaktów i podtrzymywaniu długotrwałych relacji samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie w powierzone obowiązkiwysoka motywacja do pracychęć do nauki i rozwijania swoich umiejętnościTo oferujemystałą i uczciwą pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynkupełne wprowadzenie do wykonywanych obowiązków (szkolenia, kursy itp.)pracę w zgranym zespolemożliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia cennego doświadczeniaOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Praca biurowa -kontakt z klientem
Praca biurowa -kontakt z klientem
Lubartów wczoraj

Telefoniczny kontakt z klientemOczekiwania:ceniące pracę zespołową i gotowe do współpracy z innymi członkami zespołu.Podstawowe znajomości obsługi komputera i chęć rozwoju umiejętnościPunktualność,zmotywowane i chętne do pracy,Oferujemy:Stabilną i długotrwałą współpracę,Dobre warunki pracy oraz przyjazna atmosfera w pracy,Pensja zawsze na czas,Praca w młodym, rozwijającym się zespole,Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowychPo okresie próbnym zatrudnienie na podstawie kontraktu Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV.Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.miejsce pracy 21-100 LubartówWierzbowa 75

Asystentka Działu Administracji
Asystentka Działu Administracji
Józefów wczoraj

Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku będzie:odbieranie telefonów i korespondencji służbowejwysyłanie korespondencji, przygotowywanie paczek i zamawianie kurierówzamawianie artykułów biurowych i środków czystościprowadzenie kasetki podręcznejnadzór nad sprzętem biurowym, zamawianie serwisównadzór nad ewidencją czasu pracyzamawianie ubrań oraz prowadzenie ewidencji pobieranych przez pracowników firmowych ubrań roboczychprowadzenie rejestru ważności badań medycyny pracy, wystawianie skierowań na badania lekarskie oraz umawianie wizytarchiwizowanie dokumentów księgowych oraz utrzymywanie porządku w ArchiwumPoszukujemy osoby, która:posiada wykształcenie minimum średniesprawnie posługuje się komputerem oraz środowiskiem MS Office,posiada prawo jazdy kat. Bumie pracować w zespolejest zaangażowana i dokładna.Oferujemy:ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,pozytywną atmosferę pracy w zgranym zespole,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,dobre warunki płacowe,niezbędne narzędzia pracy

Zatrudnimy pracownika administracyjno-technicznego
Zatrudnimy pracownika administracyjno-technicznego
Tomaszów Lubelski 2 dnia plecy

Firma KP INWESTYCJE zarządzająca m.in. Centrum Handlowym "Galeria Rynek" w Tomaszowie Lubelskim zatrudni pracownika administracyjno-technicznego! Główny zakres obowiązków:nadzór nad stanem technicznym budynkunadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w obiekcie prowadzenie kontroli technicznych i prowadzenie dokumentacji technicznej diagnostyka ustereknadzór nad przebiegiem przeglądów i prac konserwacyjnychzlecenie napraw i bieżących remontów współpraca z serwisami zewnętrznymiWymagania:wykształcenie wyższe (mile widziane osoby z wykształceniem technicznym) lub min. średniedobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Officeobsługa urządzeń biurowychumiejętność organizacji pracy własnej oraz dobrej komunikacji z otoczeniemsamodzielność, komunikatywność i zaangażowanie w pracyOferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę na pełen etatmożliwość rozwoju zawodowego

Pracownik administracji
Pracownik administracji
Włodawa 2 dnia plecy

Zadania:zarządzanie ewidencją pieczątekobsługa centrali telefonicznejzarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrznąwsparcie w organizacji delegacji służbowychuzupełnianie kart obiegowych w wyznaczonym zakresiezarządzanie artykułami biurowymi biura i kontrola budżetu przeznaczonego na ten celzarządzanie zakupami artykułów higienicznych oraz spożywczychdekretacja faktur zgodnie ze zleconymi zamówieniami zakupówdbanie o realizację budżetu działu administracji  wg wyznaczonych zasad zarządzanie salami konferencyjnymiudział w organizacji spotkań wewnętrznychkontrola i nadzór nad realizacją zadań zleconych firmie sprzątającejzarządzanie automatami veldingowymi w wyznaczonej lokalizacjiprowadzenie dokumentacji kadrowej wg wytycznych działu kadr i płacwsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych wg wytycznych działu HRwsparcie w organizacji szkoleń wg wytycznych działu HRdbanie o prawidłowy przepływ dokumentacji i informacji kadrowej w formie elektronicznej i papierowej pomiędzy centralą a oddziałemudział w wydarzeniach i imprezach firmowychWymagania:wykształcenie min. średnie, preferowane administracyjnemin. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskudobra znajomość programów MS Word, MS Excel, Outlookumiejętność dobrej organizacji czasu pracykomunikatywnośćumiejętność pracy pod presją czasudokładność i skrupulatnośćzaangażowanieOferujemy:umowę o pracę,program benefitów,prywatna opieka medyczna,innowacyjna, pełna wyzwań praca w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie.

Specjalista ds. sprzedaży pomp wodnych
Specjalista ds. sprzedaży pomp wodnych
Adamów 2 dnia plecy

Firma z branży urządzeń hydraulicznych, producent pomp wodnych marki IBO, znajdująca się w A2 Warsaw Park, poszukuje Specjalisty ds. sprzedaży pomp wodnych : Kogo szukamy: Osób, którym nie obce są parametry podnoszenia i wydajności pomp. Potrafią doradzić klientowi jaką pompę dobrać do studni, a jaką do obiegu w instalacji domowej. Szukamy osób z naszej branży, które wniosą nową jakość i swoje doświadczenie do naszej firmy. Wymagania: • Doświadczenie w branży pompowej - duża znajomość produktów • Doświadczenie w sprzedaży • Dobór urządzeń do indywidualnych potrzeb klienta • Umiejętności techniczne - zaznajomienie się ze specyfikacjami naszych urządzeń • Znajomość naszej oferty produktowej • Obsługa programu WF-MAG • Znajomość pakietów biurowych Office • Swoboda oraz komunikatywność w rozmowie z klientem • Otwartość i umiejętność pracy zarówno indywidualnej jak i w grupie • Systematyczność i dokładność Na czym polega praca? • Przede wszystkim doradztwo techniczne • Dobór urządzeń i odpowiadanie na pytania klientów • Pomoc innym współpracownikom w kwestiach technicznych • Obsługa zamówień i klientów, składanych mailowo i telefonicznie • Przygotowywanie ofert i tworzenie zamówień • Współpraca ze wszystkimi działami firmy • Inne prace administracyjno-biurowe Co oferujemy ? • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Pracę jednozmianową (8-16) • Wolne weekendy • Atrakcyjne wynagrodzenie • Pakiety medyczne • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (25 LAT) • Bardzo dobry dojazd Magazyn i biura znajdują się przy samym zjeździe z Węzła Grodzisk Mazowiecki (Adamów), 30 km od Warszawy, bezpośredni parking, PRACA STACJONARNA. Zapraszamy do składania Cv oraz do kontaktu telefonicznego 57*****78.

Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
Lublin 3 kilka dni temu

Firma w związku z rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. funduszy unijnychOpis stanowiska:o   Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegoo   Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnycho   Praca na wnioskach o dofinansowanie, wnioskach o płatność, w systemie CST 2021o   Przygotowanie dokumentacji projektowejo   Współpraca z wykonawcami, członkami zespołu projektowego Wymagania od kandydata/tki:·       doświadczenie minimum roczne w realizacji projektów unijnych·       wykształcenie wyższe,·       znajomość zasad realizacji projektów unijnych,·       dobra znajomość MS Office,·       umiejętność zarządzania zespołem pracowników,·       mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Oferujemy:·       pracę w oparciu o umowę o pracę,·       możliwość rozwoju zawodowego,·       pracę w młodym i ambitnym zespole,·       możliwość rozwoju osobistego.

Pracownik biurowy z orzeczeniem praca zdalna
Pracownik biurowy z orzeczeniem praca zdalna
Lublin 3 kilka dni temu

Stabilna, dynamicznie rozwijająca się firma z tradycjami poszukuje pracownika biurowego z orzeczeniem praca zdalna .Dział księgowościDział sprzedażyDział zamówieńRekrutacjeWielozadaniowośćOsoby zainteresowane zapraszam do kontaktu tel: 60*****44

Pracownik administracyjny z językiem rosyjskim
Pracownik administracyjny z językiem rosyjskim
Lublin 4 kilka dni temu

W związku z rozwojem firmy, do naszego działu administracji poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds.Administracji, który będzie odpowiadał za kontakt z klientami biznesowymi rosyjskojęzycznymi.Zakres obowiązków: administracyjne wsparcie biurawspółpraca z działem księgowym i kadrowymObsługa  klientów telefoniczna oraz mailowa klientówReagowanie na zapytania klientów – rozmowy w języku rosyjskimbudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientamiwystawienie faktur sprzedaży przez Comarch ERPprzygotowywanie raportów, analiz na potrzeby Zarządu spółkiobsługa korespondencjiinne prace administracyjno-biuroweWymagania:doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widzianeznajomość języka rosyjskiego w stopniu komunikatywnych – wymóg koniecznywykształcenie wyższeznajomość systemu księgowość OPTIMA - mile widzaneznajomość pakietu MS Officeodporność na stres chęć rozwojuOferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,praca w zespole i dzielenie się wiedzą i doświadczeniem,przyjazną atmosferę w miejscu pracy,szkolenia, podnoszenie kwalifikacji,możliwość dalszego rozwoju zawodowego.pracę w nowoczesnym biurzeniezbędne narzędzia pracy – komputer, telefonkarta multisport

Administrator sieci przemysłowych
Administrator sieci przemysłowych
Międzyrzec Podlaski 5 dni plecy

Stanowisko: Administrator Sieci PrzemysłowychMiejsce pracy: Międzyrzec PodlaskiWymagania:mile widziane wykształcenie wyższe znajomość zagadnień dotyczących systemów komputerowych, sieci oraz urządzeń ITznajomość systemów windows i windows serwer- środowisko wirtualne umiejętność logicznego myślenia oraz szybkiego reagowania nadzorowanie systemów informatycznych odpowiedzialnych za zarządzanie produkcją, raportowanie, etykietowanie racjonalne myślenie w stresowych sytuacjach kontakt z firmami zewnętrznymi dostarczającymi rozwiązania IT współpraca między działami , pozytywne nastawienie i pomoc innym dyspozycyjność , praca na zmiany styczność z bazami danych SQL, Oracle znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie przynajmniej w stopniu komunikatywnymNaszym kandydatom oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyPrywatna opieka medycznaPakiet socjalny (dofinansowanie do Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia)Karta MultisportWyposażenie w niezbędne narzędzia pracy;Ciekawą i pełną wyzwań pracęWsparcie szkoleniowe oraz profesjonalne wprowadzenie na stanowisko pracyStabilną pracę w firmie o wysokiej i prestiżowej pozycji rynkowej

Asystentka Zarządu
Asystentka Zarządu
Lublin 5 dni plecy

HAP Armatura Sp. z o.o. już od 30 lat prężnie działa na rynku lubelskim i podkarpackim. Firma powstała w celu świadczenia najwyższej jakości usług w zakresie doboru i sprzedaży produktów armatury instalacji sanitarnych, grzewczych oraz sieci i przyłączy wodno-kanalizacyjnych.Miejsce pracy: Trojaczkowice k. Lublina tuż przy trasie S19Opis stanowiska:Poszukujemy energicznej i profesjonalnej osoby na stanowisko Asystentki Zarządu, która będzie również odpowiedzialna za recepcję oraz wsparcie logistyczne w naszym nowoczesnym biurowcu. Idealny kandydat powinien być doskonale zorganizowany, posiadać umiejętności interpersonalne oraz być gotowy na wsparcie zarządu i pierwszy kontakt z klientami firmy.Główne obowiązki:Obsługa recepcji oraz pierwszy kontakt z klientami i gośćmi firmy.Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą.Organizacja spotkań i zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu.Przygotowanie i organizacja dokumentów potrzebnych do spotkań i prezentacji.Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach administracyjnych.Odpowiedzialność za kompleksowe zarządzanie logistyką techniczną i administracyjną firmy, w tym nadzór nad BHP, przeglądami technicznymi oraz flotą pojazdów. Wsparcie zarządu w bieżących sprawach administracyjnych.Wymagania:Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższeDoświadczenie na podobnym stanowisku w recepcji lub wsparciu zarządu.Wysokie umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.Znajomość pakietu MS Office/Google Workspace i zdolności do szybkiego uczenia się nowych narzędzi.Prawo jazdy kategorii B.Oferujemy:Umowę o pracę na pełen etat.Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.Przyjazną atmosferę w stabilnej firmie.Pakiet benefitów (karta fitprofit, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).

Specjalista ds. BHP
Specjalista ds. BHP
Kraśnik 5 dni plecy

Miejsce wykonywania pracy: Kraśnik, budowy na terenie woj. lubelskiego i podkarpackiegoProsimy o wysyłanie CV na adres email lub kontakt telefoniczny.ZAKRES ZADAŃ:1)      Doradzanie pracodawcy oraz osobom odpowiedzialnym za kierowanie pracownikami w kwestiach związanych z BHP;2)      Organizacja i prowadzenie szkoleń wstępnych;3)      Branie udziału w tworzeniu i opiniowanie instrukcji stanowiskowych oraz tworzenie regulaminów i procedur;4)      Wspieranie działań proaktywnych oraz czynny udział w budowaniu kultury bezpieczeństwa w organizacji;5)      Ustalanie okoliczności, jak i przyczyn wypadków w pracy oraz weryfikacja stopnia wdrożenia ustaleń zespołów powypadkowych;6)      Branie udziału w tworzeniu rocznych analiz bhp;7)      Opracowywanie propozycji odnośnie zmian technicznych i organizacyjnych, celem poprawy warunków pracy oraz bezpieczeństwa;8)      Bieżące kontrole na projektach prowadzonych przez firmę, sporządzanie z nich raportów oraz rozsyłanie do przełożonego i kierowników prowadzących budowy;9)      Właściwe kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji z zakresu BHP, wynikającej z polskich przepisów;10)  Inicjowanie działań zmierzających do poprawy warunków BHP;11)  Udział w ocenie ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach;12)  Współpraca z zewnętrznymi organami nadzoru i kontroli (PIP, PIS);13)  Doradztwo w zakresie doboru wyposażenia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na stanowiskach pracy. NASZE OCZEKIWANIA:1)      Studia wyższe kierunkowe lub wyższe techniczne wsparte studiami podyplomowymi w zakresie bhp;2)      Minimum 1 rok doświadczenia – preferowane w branży budowlanej;3)      Znajomość przepisów BHP oraz umiejętność stosowania ich w praktyce;4)      Umiejętność prowadzenia szkoleń, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;5)      Dobra znajomość obsługi MS Office;6)      Komunikatywność;7)      Umiejętność współpracy w zespole;8)      Skrupulatność, sumienność, dobra organizacja pracy;9)      Prawo jazdy kat. B;10)  Uprawnienia inspektora ochrony ppoż. – mile widziane.Dodatkowo od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej organizacji pracy własnej I samodzielności w działaniu.OFERUJEMY:1)      Zatrudnienie na umowę o pracę;2)      Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;3)      Pracę w firmie o wieloletniej tradycji w stabilnym zespole pracowników;4)      Przyjazną atmosferę pracy;5)      Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i uczenia się od najlepszych;6)      Możliwość wszechstronnego rozwoju własnego poprzez szkolenia;7)      Niezbędne narzędzia do pracy (telefon, komputer, samochód służbowy);8)      Pakiet socjalny;9)      Karta MultiSport. 

Badanie rynku oraz tworzenie programów szkoleń
Badanie rynku oraz tworzenie programów szkoleń
Lublin 5 dni plecy

Kilka słów o nasJesteśmy intensywnie rozwijającą się firmą, od 14 lat specjalizujemy się w tworzeniu najbardziej praktycznych szkoleń dla pracowników administracji publicznej. Nasze działania opierają się na etycznych zasadach, które mają wspierać zarówno pracowników, klientów, jak i partnerów biznesowych. Rocznie organizujemy blisko 1000 szkoleń dla pracowników administracji samorządowej, spółdzielni mieszkaniowych i szkół.Poszukujemy osoby, która:posiada wyższe wykształcenie  lub studiuje ZAOCZNIE,ma doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientem na stanowiskach takich  jak: ankieter, doradca klienta, badacz rynku, konsultant oraz stanowiskach związanych z tworzeniem szkoleń,lubi schematyczną pracę (powtarzalne czynności),lubi pracę w blokach czasowych np. 6 godziny - kontakt z klientem, 2 godziny - tworzenie programu szkolenia, będzie prowadziła kilkadziesiąt rozmów telefonicznych dziennie z klientem, poznając jego potrzeby, poprzez uważne słuchanie i zadawanie trafnych pytań, umie redagować i pisać treści,realizuje wymagane cele oraz stawia sobie wyzwania i stara się im sprostać, lubi analizować dane, wyciągać wnioski na ich podstawie oraz wprowadzać innowacyjne rozwiązania, potrafi pracować w zespole według określonych reguł,jest asertywna, komunikatywna, odpowiedzialna, sumienna oraz zmotywowana.Do Twoich głównych zadań będzie należało:prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi klientami (urzędnikami) w celu pozyskiwania zagadnień do programu szkolenia,tworzenie programów szkoleń (od dwóch do trzech projektów w miesiącu) - tytuł, zagadnienia oraz ich kolejność w programie,redagowanie powstałego programu pod kątem poprawności językowej, stylistycznej i ortograficznej,planowanie terminów szkoleń,prowadzenie rozmów telefonicznych w celu znalezienia eksperta w danej dziedzinie, który poprowadzi szkolenie, nawiązanie współpracy oraz stały kontakt z nim,tworzenie raportów z przeprowadzonego badania rynku. Oferujemy:pracę stacjonarną w biurze w Lublinie,8 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00,wynagrodzenie od 27,70 zł brutto za godzinę,premie za zrealizowane cele,wdrożenie w funkcjonowanie organizacji i wsparcie na każdym etapie pracy,pyszną kawę oraz spotkania integracyjne :)Zapraszamy do aplikowania na powyższą ofertę poprzez zewnętrzny formularz aplikacyjny

Specjalista ds. obsługi klienta Niemce/k. Lublina
Specjalista ds. obsługi klienta Niemce/k. Lublina
Niemce 5 dni plecy

Hurtownia sprzętu medycznego poszukuje osoby na stanowisko: specjalista ds. obsługiklienta/pracownik biurowyMiejsce pracy: Niemce k. LublinaZakres obowiązków:realizacja bieżących zamówieńwystawianie faktur sprzedażowychtelefoniczny i mailowy kontakt z klientem oraz handlowcami działającymi w tereniewsparcie działu windykacjiWymagania:znajomość podstaw obsługi komputera oraz programów MS Officeodpowiedzialność, dokładność i zaangażowanie w pracędoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemOferujemy:stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuumowę o pracępomoc doświadczonego zespołu w procesie wdrażania siępremie uznaniowepracę od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00- 16:00 lub 9:00-17:00Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie swojego CV za pośrednictwem OLX.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. Przetargów
Specjalista ds. Przetargów
Lublin 5 dni plecy

Zlecę obsługę zamówień Publicznych - wyszukiwanie przetargów - przygotowywanie dokumentacji - kompleksowa obsługa postępowań - przygotowywanie dokumentacji zgodnie z Ustawa o Prawie Zamówień Publicznych Mile Widziane Doświadczenie przy przygotowywaniu dokumentacji przetargowej. Znajomość Prawa Zamówień Publicznych. Praca w dowolnym miejscu. Prosze o nie przysyłanie CV!! Po więcej informacji proszę o kontakt 50*******53

Specjalista ds. administracji
Specjalista ds. administracji
Lublin 5 dni plecy

Jesteśmy firmą, która działa na rynku lubelskim już od 5 lat. Do naszego działu administracji poszukujemy pracownika, który będzie odpowiadał za kontakty z klientami rosyjsko- i ukraińskojęzycznymi.Obowiązki:kontakt z klientami biznesowymi w języku rosyjskim i ukraińskimwspółpraca z innymi działami firmy, w tym księgowym i kadrowymobsługa telefoniczna i mailowa klientówbudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientamiwystawianie faktur sprzedażyobsługa korespondencjiprzygotowywanie raportówWymagania:znajomość języka rosyjskiego w stopniu komunikatywnymznajomość języka ukraińskiego - mile widzianadoświadczenie w wystawianiu fakturdobra organizacja pracy oraz odporność na streswykształcenie wyższedoświadczenie na podobnym stanowisku - mile widzianeOferta:umowa o pracępraca od poniedziałku do piątku od 8 do 16możliwość rozwojubenefity pracownicze

Staż z możliwością zatrudnienia - dla osób z orzeczeniem
Staż z możliwością zatrudnienia - dla osób z orzeczeniem
Lublin 6 dni plecy

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.W ramach realizowanych projektów oferujemy osobom z niepełnosprawnościami, które posiadają orzeczenie możliwość podjęcia stażu z możliwością zatrudnienia w firmie zajmującej się organizacją czasu wolnego i kolonii dla dzieci.Miejsce zatrudnienia - LublinOferta pracy dla osób bezrobotnych - rekrutacja prowadzona w ramach aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnością.Zapraszamy do rekrutowania osoby, które:ukończyły studia w ciągu ostatnich 5 lat lub studiują na ostatnim rokuznają obsługę programu Canvaorientują się w obsłudze social mediówsą chętne do pracy z dziećmiznają obsługę programów MS Office (Word, Excel),posiadają prawo jazdymile widziane wykształcenie pedagogiczne lub kierunków pokrewnychJakie będą zadania na tym stanowisku?prowadzenie social mediów,przygotowywanie materiałów marketingowych z wykorzystaniem programu CANVA,przygotowywanie materiałów do warsztatów,opracowywanie nowych produktów,praca w charakterze animatora na warsztatach,wysyłanie ofert, telemarketing, spotkania handlowe,podejmowanie działań mających na celu promocję usług firmy,dbanie o porządek w swoim miejcu pracyOsobom z niepełnosprawnościami, które chcą się zaktywizować zawodowo oferujemy:opracowanie dokumentów aplikacyjnych i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej,oferty pracy,indywidualne dopasowanie oferty pracy do umiejętności, kwalifikacji i możliwości,przedwstępną rozmowę z naszej strony z Pracodawcą,monitoring przebiegu procesu rekrutacyjnego,umowę o pracę w miejscu zatrudnienia,opiekę po rozpoczęciu zatrudnienia.Nasze wsparcie jest całkowicie bezpłatne.Projekt nie obejmuje osób na emeryturze.Prosimy o nadsyłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj".Można również się zgłaszać poprzez wysłanie sms o treści "aktywizacja".Projekt Aktywuj Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 

Sekretarka/Referent ds.administracyjno-ksiegowych
Sekretarka/Referent ds.administracyjno-ksiegowych
Lublin 6 dni plecy

Zatrudnię od maja sekretarka/referent ds.administracyjno-księgowych. Do ogólnego zakresu obowiązków będzie należało : - weryfikacja,rejestracja i księgowanie dokumentów - księgowanie wyciągów bankowych - ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz zarządem - obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - prowadzenie sekretariatu Wylacznie długa współpraca,umowa o pracę. Niezbędne prawo jazdy kat.B. Osoby zainteresowane proszę o CV.

Specjalista / Specjalistka ds. treści
Specjalista / Specjalistka ds. treści
Lublin 6 dni plecy

HAP Armatura Sp. z o.o. już od 33 lat prężnie działa na rynku lubelskim i podkarpackim. Firma powstała w celu świadczenia najwyższej jakości usług w zakresie doboru i sprzedaży produktów armatury instalacji sanitarnych, grzewczych oraz sieci i przyłączy wodno-kanalizacyjnych. Twój zakres obowiązkówWprowadzanie i aktualizowanie produktów oraz ich parametrów w systemie informatycznym PIM;Tworzenie, analizowanie i optymalizacja opisów produktów;Tworzenie treści do materiałów typu ulotki, gazetki promocyjne, e-booki;Standaryzacja materiałów multimedialnych w tym zdjęć produktów publikowanych na stronach;Dbanie o poprawny przepływ informacji związanej z powstającymi tekstami Nasze wymaganiaLekkie pióro i umiejętność tworzenia logicznych, wartościowych treści dostosowanych do konkretnej grupy odbiorców;Bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego;Doświadczenie w samodzielnym redagowaniu treści techniczno-marketingowych;Zainteresowanie zagadnieniami technicznymi i umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy w tym zakresie;Umiejętność wykorzystania narzędzi AI;Mile widziane Znajomość podstaw SEO;Znajomość branży techniki grzewczej i sanitarnej lub pokrewnej technicznej; 

Obsługa biura i administracja
Obsługa biura i administracja
Biała Podlaska 6 dni plecy

Praca biurowa w szkole pływania. Dni pracy: dni robocze (poniedziałek - piątek) Godziny pracy: 9:00-17:00 Twój zakres obowiązków • czynności administracyjno-biurowe związane z obsługą Klientów;
 • odbieranie połączeń telefonicznych i wiadomości 
 • przygotowywanie ofert dla klientów;
 • obsługa mediów społecznościowych;
 • obsługa korespondencji;
 • obsługa systemu ActiveNow • rekrutacja klientów, obsługa zapisów 
 Nasze wymagania • Wykształcenie średnie lub wyższe;
 • Znajomość obsługi programu MS Word, Excel, Microsoft Outlook;
 • Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i wysoka kultura osobista;
 • Dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy;
 • Odpowiedzialność za powierzone zadania;
 • Motywacja do pracy i gotowość do szybkiego przyswajania nowej wiedzy;
 • Umiejętność pracy w zespole;
 • Utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami i osobami współpracującymi szkołą pływania
 To oferujemy • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie 
 • miłą i przyjazną atmosferę w młodym zespole
 • stały rozwój Twojej wiedzy i kluczowych umiejętności. • praca zdalna (z domu)

Instagram-prowadzenie
Instagram-prowadzenie
Lublin 6 dni plecy

Szukam osoby,która zna idealnie Instagram,ma doświadczenie w nagrywaniu stories,reels,potrafi stworzyć kanał nadawczy i go rozwijać. Praca 4-8h dziennie na wyłączność. Osoby zainteresowane proszę o CV. Praca od już.

Pracownik biurowy w dziale sprzedaży - Praca od zaraz!!!
Pracownik biurowy w dziale sprzedaży - Praca od zaraz!!!
Adamów 6 dni plecy

Firma z branży urządzeń hydraulicznych, producent pomp wodnych marki IBO, znajdująca się w A2 Warsaw Park, poszukuje na stanowiskoPracownik Biurowy w dziale sprzedażyKogo szukamy ?Osób które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę, oraz mają już doświadczenie sprzedażowe, przede wszystkim z obsłudze zamówień i wystawianiu faktur.Mile widzianeDoświadczenie w sprzedażyObsługa programu WF-MAGZnajomość pakietów biurowych OfficeSwoboda oraz komunikatywność w rozmowie z klientemUmiejętności techniczne - zaznajomienie się ze specyfikacjami naszych urządzeń - pompy wodne.Na czym polega praca?Wystawianie fakturPrzygotowywanie zamówieńObsługa klientów w zakresie sprzedaży – weryfikacja ilości i poprawności zamówieńObsługa posprzedażowa klientawspółpraca z firmami kurierskimi, składanie reklamacjiWspółpraca ze wszystkimi działami firmyInne prace administracyjno-biuroweCo oferujemy ?Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę .Pracę jednozmianową (8-16) Wolne weekendywynagrodzenie 4000zł netto (na rękę) + 10 procent premii frekwencyjnejBardzo dobry dojazdMagazyn i biura znajdują się przy samym zjeździe z Węzła Grodzisk Mazowiecki, 30 km od Warszawy, bezpośredni parking,PRACA STACJONARNAZapraszamy do składania swoich aplikacji.

Młodszy specjalista ds. sprzedaży z branży hydraulicznej
Młodszy specjalista ds. sprzedaży z branży hydraulicznej
Adamów 6 dni plecy

Firma z branży urządzeń hydraulicznych, producent pomp wodnych marki IBO, znajdująca się w A2 Warsaw Park, poszukuje Młodszego specjalisty ds. sprzedaży pomp wodnych :Kogo szukamy :Szukamy osób, które już mają doświadczenie w branżach pokrewnych, wiedzą co to jest pompa do wody, a u nas poznają szerszy zakres produktów. Stawiamy na osoby uczciwe i zaangażowane w pracę, które nie boją się nowych wyzwań i dynamicznego środowiska pracy.Wymagania:Doświadczenie w branży hydraulicznej/budowlanejDoświadczenie w sprzedaży w podobnej gamie produktowejUmiejętności techniczne - zaznajomienie się ze specyfikacjami naszych urządzeńObsługa programu WF-MAG – mile widzianeZnajomość pakietów biurowych OfficeSwoboda oraz komunikatywność w rozmowie z klientemPoznanie naszej oferty produktowej – pompy wodneOtwartość i umiejętność pracy zarówno indywidualnej jak i w grupieSystematyczność i dokładnośćNa czym polega praca?Obsługa zamówień i klientów (maile, telefon)Przygotowywanie ofertWystawianie fakturObsługa zamówień skierowanych od przedstawicieli handlowychObsługa posprzedażowa klientaWspółpraca ze wszystkimi działami firmyInne prace administracyjno-biuroweCo oferujemy ?Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę jednozmianową (8-16)Wolne weekendyAtrakcyjne wynagrodzenie - 4,5 tys. nettoPracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (25LAT)Możliwość rozwoju zawodowego i osobistegoPakiet medycznyBardzo dobry dojazdMagazyn i biura znajdują się przy samym zjeździe z Węzła Grodzisk Mazowiecki (Adamów), 30 km od Warszawy, bezpośredni parking,PRACA STACJONARNA.

Dyrektor ds. Eksportu
Dyrektor ds. Eksportu
Lublin 10 dni plecy

Opis oferty pracyLUBhunters to lubelska firma zajmująca się headhuntingiem, consultingiem HR i szkoleniami. Wieloletnie doświadczenie rekruterów i trenerów LUBhunters, połączone z wyczerpującą znajomością biznesu i skupieniem na realizacji celów, pozwalają adekwatnie odpowiadać na potrzeby rynku oraz skutecznie łączyć najwłaściwszych kandydatów z pracodawcami. Dla naszego klienta – jednego z lubelskich producentów żywności poszukujemy osoby na stanowisko: DYREKTORA DS. EKSPORTU MIEJSCE PRACY: WOJ. LUBELSKIE TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: - Opracowanie strategii eksportowej opartej na analizach makroekonomicznych; - Planowanie i rozwijanie sprzedaży na wybranych rynkach zagranicznych (ze szczególnym uwzględnieniem UK, Niemiec i Krajów Arabskich) - Określenie grupy klientów docelowych oraz udział w istotnych wydarzeniach branżowych; - Zmapowanie i optymalizacja procesów handlowych w obszarze sprzedaży eksportowej; - Analiza potencjału rynków zagranicznych w celu ustalenia skutecznych strategii cenowych; - Planowanie, wdrażanie, koordynacja i analiza działań marketingowych związanych z ekspansją na rynki zagraniczne; - Realizacja strategii handlowych, uwzględniając potrzeby klientów i zmieniające się trendy rynkowe; - Budowanie budżetu działu sprzedaży eksportowej we współpracy z Dyrektorem Finansowym; - Osobista reprezentacja firmy na międzynarodowych targach branżowych oraz konferencjach. PRZEŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ JEŚLI POSIADASZ: - Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale eksportu; - Znajomość strategii handlowych i umiejętność analizy rynku; - Doskonałe umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole; - Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie); - Zdolność do szybkiego podejmowania decyzji i elastyczność w podejściu do zmian; - Aktywne prawo jazdy kat. B. Jeśli opisany zakres obowiązków wydaje Ci się atrakcyjny i dopasowany do ciebie, ale chcesz bliżej poznać i zrozumieć specyfikę opisanego stanowiska pracy to prosimy, wyślij nam swoje CV na adres: @ CV prosimy wysyłać z załączeniem klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych (włączając fotografię zamieszczoną w CV) przez administratora danych firmę Katarzyna Jośko LUBHUNTERS, ul. Szafranowa 21/2, 20-810 Lublin dla celów prowadzenia aktualnej rekrutacji, w której biorę udział, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnemu pracodawcy. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania w kolejnych naborach prowadzonych przez Katarzynę Jośko LUBHUNTERS przez okres najbliższych 12 miesięcy. Wyrażam zgodę na przesyłanie mi ofert pracy z wykorzystaniem podanego przeze mnie adresu e-mail oraz numeru telefonu. CIESZYMY SIĘ NA FAKT SPOTKANIA I ROZMOWY Z TOBĄ!

Pracownik biurowy z elementami social media
Pracownik biurowy z elementami social media
Lublin 13 dnia plecy

Opis oferty pracyFundacja Heros prowadzi rekrutację na szkolenie pn. "Pracownik biurowy z elementami social media". Po szkoleniu oferujemy staż zawodowy oraz pomoc w uzyskaniu zatrudnienia. Zapewniamy: - szkolenie z zakresu pracy biurowej z elementami social media, - materiały szkoleniowe - po zakończeniu szkolenia możliwość odbycia 3-miesięcznego stażu zawodowego (stypendium stażowe 2294,99 zł/brutto na miesiąc), - stypendium szkoleniowe (1714,72 brutto), - zwrot kosztów dojazdów na szkolenie i staż. Przykładowy program szkolenia: - obsługa social media, - tworzenie i planowanie treści na platformy social media, - zarządzanie społecznością online, - skuteczne sposoby komunikacji z klientem. Zapraszamy osoby spełniające poniższe wymagania: - posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - zamieszkujące na terenie województwa lubelskiego, -w wieku aktywności zawodowej, - pozostające bez zatrudnienia. Dodatkowo oferujemy wsparcie, m.in. doradcy zawodowego, prawnika, pośrednika pracy, trenera pracy, w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia oraz możliwość realizacji innych szkoleń i staży zawodowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz informacji o posiadanym orzeczeniu o stopniu niepełnosprawności przez portal. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 784 - pokaż numer telefonu - . Działania realizowane w ramach projektu „Kurs na niezależność II !” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Praca Biurowa Ubezpieczenia Staż z późniejszym zatrudnieniem
Praca Biurowa Ubezpieczenia Staż z późniejszym zatrudnieniem
Biłgoraj 13 dnia plecy

Opis oferty pracyPrzejmiemy na Staż do Biura Ubezpieczeniowego. Staż 6 miesięcy, po tym okresie zatrudnienie na Umowę o Pracę. Wymagania: Wykształcenie średnie. Zarejestrowanie w UP jako osoba bezrobotna. Niekaralność. Umiejętności miękkie. Umiejętność obsługi komputera. Oferujemy: Szkolenia wdrożeniowe podczas stażu i pracę pod nadzorem przy przyuczaniu. Uzyskanie licencji KNF na koszt Pracodawcy. Służbowy telefon i laptop. Pracę stacjonarną w Biurze. Zadania: Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych. Kontakt z Klientami bezpośredni, tel, e-mail. Stałe podnoszenie kwalifikacji. Rozpatrujemy CV wyłącznie w PDF.

Specjalista ds. kard i płac
Specjalista ds. kard i płac
Lublin 14 dnia plecy

Opis oferty pracyWymagane orzeczenie o niepełnosprawności Podstawowe obowiązki: * przetwarzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników * opracowywanie i kontrola list płac oraz terminowe rozliczanie * wynagrodzeń pracowników * współpraca z działem księgowym w zakresie rozliczeń płacowych i kadrowych * obsługa programów Symfonia, Optima Wymagania: * doświadczenie zawodowe na stanowisku Specjalisty ds. kadr i płac * umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu Microsoft Office oraz programów Symfonia, Optima * dokładność, rzetelność oraz umiejętność pracy w zespole * umiejętność organizacji pracy własnej i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków. Oferujemy: * stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie * przyjazną atmosferę pracy oraz pracę na 0,5 etatu * terminowe wynagrodzenie * biuro w centrum Lublina * możliwość rozpoczęcia od stażu zawodowego

Specjalista/tka ds. szkoleń
Specjalista/tka ds. szkoleń
Lublin 16 dni plecy

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Lublin Główne obowiązki: • Praca przy realizacji projektów szkoleniowych • Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych • Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej • Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń • Organizacja i kompleksowa obsługa logistyczna szkoleń • Współpraca oraz stały kontakt z klientami i kontrahentami • Współpraca oraz stały kontakt z wykładowcami oraz trenerami • Prowadzenie działań promocyjnych za pomocą strony domowej fundacji oraz portali społecznościowych i ogłoszeniowych Wymagania: • Wykształcenie wyższe • Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z branżą szkoleniową [warunek konieczny] • Umiejętność obsługi programów graficznych np. Adobe, Corel, Gimp • Umiejętność administrowania stronami internetowymi np. WordPress, QuickCMS • Czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny) • Umiejętność pracy/współpracy w zespole • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy • Zaangażowanie i odpowiedzialność • Terminowość i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań • Pozytywne podejście do życia • Inicjatywa i energia twórcza • Zimna krew Oferujemy: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca od poniedziałku do piątku) • Możliwość rozwoju zawodowego • Praca w miłej i przyjaznej atmosferze pozbawionej korporacyjnych zapędów Osoby zainteresowane pracą na w/w stanowisku prosimy o przesłanie CV w formacie pdf wraz z klauzulą: „Ja niżej podpisany, na podstawie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji na stanowisko: „Specjalista ds. szkoleń” mailem: na adres @ (w tytule wiadomości podając nr referencyjny: SPS/L/2024 oraz nazwę stanowiska).

Doradca Klienta - praca w biurze lub zdalnie - DUŻE ZAROBKI
Doradca Klienta - praca w biurze lub zdalnie - DUŻE ZAROBKI
Lublin 16 dni plecy

Opis oferty pracyProfi Credit Polska S.A. oddział Lublin Doradca Klienta - elastyczne godziny + wysokie wynagrodzenie  Ogólnopolska Spółka poszukuje do oddziału w Lublinie współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym.  Udzielamy pożyczek gotówkowych w systemie ratalnym. Pomagamy finansowo naszym Klientom. U nas będziesz zajmował się: - telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center, - pracą na udostępnionej bazie Klientów, - aktywnym pozyskiwanie Klientów, - finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub stacjonarnie. Aplikuj natychmiast jeżeli: - Lubisz kontakt z ludźmi, - Jesteś zaangażowany, odpowiedzialny i samodzielny, - Potrafisz pracować w zespole i budować relacje, - Dysponujesz wolnym czasem w dni robocze, - Lubisz mieć nieograniczone zarobki. Zapewniamy: - stawka godzinowa lub prowizyjna - TO TY WYBIERASZ co się lepiej opłaca! - elastyczną formę zatrudnienia w oparciu o umowę zlecenie lub własną DG, - dostęp do biura zlokalizowanego w Centrum miasta, - gotowe wnioski/kontakty do Klientów przekazane przez Call Center, - atrakcyjne konkursy motywacyjne z nagrodami pieniężnymi, - wsparcie i wdrożenie Managera w trakcie całej współpracy.

Specjalista/ka ds. projektów
Specjalista/ka ds. projektów
Lublin 17 dni plecy

Opis oferty pracySzukasz pracy, która pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności, zdobywać nowe doświadczenia i pracować z ambitnymi ludźmi? Dołącz do naszego zespołu jako specjalista/ka ds. projektów unijnych w Lublinie! Oferujemy pełen etat i konkurencyjne wynagrodzenie, a także możliwość pracy z najnowszymi technologiami i narzędziami. W naszej firmie cenimy sobie innowacyjność i kreatywność, dlatego szukamy młodych, ambitnych osób, które chcą rozwijać się razem z nami. Jako specjalista/ka ds. projektów będziesz odpowiedzialny za: • Całościowy nadzór nad działaniami związanymi z realizacją projektów EFS+ i/lub PFRON • Liderowanie zespołowi projektowemu • Kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz Kontrahentami, Partnerami • Opracowanie wszelkich wewnętrznych procedur oraz dokumentów projektowych • Planowanie i realizacja działań projektowych oraz zadań dla personelu projektu • Kontrolowanie prawidłowości realizowanych działań informacyjnych i promocyjnych • Nadzór nad procesem rekrutacji uczestników projektu • Przygotowywanie sprawozdań merytorycznych oraz wniosków o płatność • Czuwanie nad zgodnością działań z harmonogramem projektu oraz obowiązującymi wytycznymi • Wnioskowanie o wprowadzenie koniecznych zmian w projekcie Na wspomnianym stanowisku będziemy wymagać od Ciebie: • Wykształcenia wyższego • Znajomości zasad realizacji i sprawozdawczości projektów dofinansowanych ze środków EFS i/lub EFS+ i/lub PFRON • Znajomości obowiązujących wytycznych w obszarze EFS i/lub EFS+ i/lub PFRON • Minimum 1,5 roczne doświadczenie zawodowego związanego z realizacją projektów dofinansowanych ze środków EFS+ i/lub PFRON [warunek konieczny] • Znajomości systemów LSI / SOWA / SL2014 / SL2021 / EGW • Umiejętności pracy/współpracy w zespole • Samodzielności i umiejętności organizacji pracy • Zaangażowania i odpowiedzialności • Terminowości i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań • Prawo jazdy kategorii B [mile widziane] Pracując razem z nami możemy zaoferować Ci: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca w biurze od poniedziałku do piątku) wraz z systemem premiowym w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku • Możliwość stabilnego rozwoju zawodowego • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne • Praca w miłej i przyjaznej atmosferze pozbawionej korporacyjnych zapędów Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij nam swoje CV w formacie pdf wraz z klauzulą: „Ja niżej podpisany/a, na podstawie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji na stanowisko: „Specjalista/ka ds. projektów” mailem: na adres @ (w tytule wiadomości podając nr referencyjny: SP/2023 oraz nazwę stanowiska). Informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami w celu umówienia spotkania rekrutacyjnego.

praca - architektura wnętrz
praca - architektura wnętrz
Łuków 19 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy -Projektanta -Architekta wnętrz-Inżyniera budownictwa-osobę z bardzo dobrą znajomością AUTOCADA CAD DECOR

Social Media Marketing
Social Media Marketing
Lublin 20 dni plecy

Opis oferty pracyFundacja Heros prowadzi rekrutację na szkolenie pn. "Pracownik biurowy z obsługą klienta". Po szkoleniu oferujemy staż zawodowy oraz pomoc w uzyskaniu zatrudnienia. Zapewniamy: • szkolenie z zakresu pracy biurowej, • materiały szkoleniowe, • po zakończeniu szkolenia możliwość odbycia 3-miesięcznego stażu zawodowego, • stypendium szkoleniowe, • zwrot kosztów dojazdów na szkolenie i staż. Przykładowy program szkolenia: • sporządzanie i redagowanie pism, • zasady korespondencji w biurze, • obsługa social media, • znajomość techniki sprzedaży i promocji. Zapraszamy osoby spełniające poniższe wymagania: • posiadanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności, • zamieszkiwanie na terenie województwa lubelskiego, • wiek aktywności zawodowej, • pozostawanie bez zatrudnienia. Dodatkowo oferujemy wsparcie m.in. doradcy zawodowego, prawnika, pośrednika pracy, trenera pracy w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia, możliwość realizacji innych szkoleń oraz staży zawodowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz informacji o posiadanym orzeczeniu o niepełnosprawności przez portal. Zapraszamy również do kontaktu: 784 - pokaż numer telefonu - . Działania realizowane w ramach projektu „Kurs na niezależność II!” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Lublin 22 dnia plecy

Opis oferty pracyWymagane orzeczenie o niepełnosprawności Podstawowe obowiązki: • Wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego, • Tworzenie raportów i analiz w wskazanych obszarach • Prowadzenie, analizowanie i rozliczanie dokumentacji we wskazanych obszarach • Tworzenie pism, raportów oraz innych dokumentów na polecenie przełożonego • Dbałość o miejsce pracy Wymagania: • Odpowiedzialność za powierzone zadania, • Umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność w działaniu, a także współpracy w zespole, • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności EXCEL, • Odpowiedzialność, sumienność, uczciwość, rzetelność, • Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne (mile widziane), • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane). Oferujemy • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Pracę pon.-pt. w przyjaznych i komfortowych warunkach, • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy, • Super atmosferę opartą na partnerskich relacjach, • Realną możliwość rozwoju Udział w rekrutacji w ramach projektu "Kariera bez granic" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Pracownik biurowy z social media| Szkolenie i staż dla OzN
Pracownik biurowy z social media| Szkolenie i staż dla OzN
Lublin 22 dnia plecy

Opis oferty pracyFundacja Heros prowadzi rekrutację na szkolenie pn. "Pracownik biurowy z obsługą klienta". Po szkoleniu oferujemy staż zawodowy oraz pomoc w uzyskaniu zatrudnienia. Zapewniamy: • szkolenie z zakresu pracy biurowej, • materiały szkoleniowe, • po zakończeniu szkolenia możliwość odbycia 3-miesięcznego stażu zawodowego, • stypendium szkoleniowe, • zwrot kosztów dojazdów na szkolenie i staż. Przykładowy program szkolenia: • sporządzanie i redagowanie pism, • zasady korespondencji w biurze, • obsługa social media, • znajomość techniki sprzedaży i promocji. Zapraszamy osoby spełniające poniższe wymagania: • posiadanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności, • zamieszkiwanie na terenie województwa lubelskiego, • wiek aktywności zawodowej, • pozostawanie bez zatrudnienia. Dodatkowo oferujemy wsparcie m.in. doradcy zawodowego, prawnika, pośrednika pracy, trenera pracy w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia, możliwość realizacji innych szkoleń oraz staży zawodowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz informacji o posiadanym orzeczeniu o niepełnosprawności przez portal. Zapraszamy również do kontaktu: 784 - pokaż numer telefonu - . Działania realizowane w ramach projektu „Kurs na niezależność II!” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Pracownik sprzątający
Pracownik sprzątający
Lublin 28 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby do pracy na stanowisko pracownika sprzątającego. Wymagania: - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - chęć do pracy. Zapewniamy: - umowę o pracę, - stabilne zatrudnienie. Osoby spełniające wymagania i chętne proszę o kontakt.

Praca biurowa
Praca biurowa
Lublin 28 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy osób do pracy biurowej, wprowadzenie danych, Wymagania: - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - biegła umiejętność obsługi komputera, - chęć do pracy. Oferujemy: - umowę o prace, - stabilne zatrudnienie. Jeśli spełniasz wymagania, odezwij się.

Pracownik biurowy - staż zawodowy
Pracownik biurowy - staż zawodowy
Lublin 28 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby na staż zawodowy na stanowisko pracownika biurowego, wymagania : - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności; - umiejętność obsługi komputera; - znajomość obsługi urządzeń biurowych; - chęć do pracy. Oferujemy: - stypendium stażowe, - zwrot kosztów dojazdu, - umowę stażową; - wsparcie w działaniach zawodowych. Osoby spełniające wymagania zapraszamy do kontaktu!

Szkolenie i praca biurowa dla osób z orzeczeniem
Szkolenie i praca biurowa dla osób z orzeczeniem
Lublin 28 dni plecy

Opis oferty pracyWymagamy: orzeczenia o niepełnosprawności i braku aktualnego zatrudnienia. Oferujemy szkolenie z zakresu pracownika administracyjnego. Po szkoleniu możliwy staż oraz zatrudnienie. Podstawowe obowiązki: - wprowadzanie i weryfikacja dokumentów - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów - wsparcie przy realizacji bieżących zadań Wymagania: - mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, rzetelność, - odpowiedzialność i dokładność - dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office Oferujemy: - umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - szkolenie wprowadzające w pełny zakres pracy

Pracownik biurowy – ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Pracownik biurowy – ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy Agencją Zatrudnienia Fundacja Fuga Mundi i obecnie szukamy osób do na stanowiska pracownika biurowego. Zakres obowiązków: • organizacja pracy biura • bieżące sprawy biurowe dotyczące zajmowanego stanowiska • administracyjne wsparcie biura firmy • wprowadzenie dokumentów do systemu • nadzór nad dokumentacją i jej archiwizacja • przygotowywanie zestawień i rozliczeń Wymagania: • orzeczenie o niepełnosprawności • wykształcenie średnie • punktualność i skrupulatność • komunikatywność • umiejętność pracy w zespole • prawo jazdy kat. B Oferujemy: • możliwość rozwoju zawodowego • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji • niezbędne narzędzia pracy • przeszkolenie i wdrożenie w obowiązki Rekrutacja prowadzona jest w ramach projektu „Kompas kariery” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu telefonicznego – 605 - pokaż numer telefonu -

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLokalizacja: Lublin Stanowisko: Pracownik Biurowy Rodzaj zatrudnienia: Pełny etat Okres zatrudnienia: 18 miesięcy Dodatkowe wymagania: orzeczenie o niepełnosprawności Opis stanowiska: Poszukujemy kandydata lub kandydatki do pracy na stanowisku Pracownika Biurowego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne oraz operacyjne naszego biura. Obowiązki: Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej. Zarządzanie dokumentacją biurową. Przygotowywanie raportów i prezentacji. Organizacja spotkań oraz zarządzanie kalendarzem. Wspieranie działań administracyjnych, takich jak zamawianie materiałów biurowych. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe. Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Doświadczenie w pracy biurowej będzie dodatkowym atutem. Posiadane orzeczenie o niepełnosprawności. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na okres 18 miesięcy. Pracę w dynamicznym zespole. Możliwość rozwoju zawodowego. Elastyczne podejście do potrzeb osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Jeśli jesteś zainteresowany/a tym stanowiskiem i spełniasz nasze wymagania, prosimy o przesłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy.

Elektryk z niemieckim/instalacje i fotowoltaika NIEMCY
Elektryk z niemieckim/instalacje i fotowoltaika NIEMCY
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNiemiecka firma działająca na rynku niemieckim, zajmująca się montażem paneli fotowoltaicznych na obiektach mieszkaniowych i przemysłowych poszukuje pracowników na stanowisko: Elektromonter Miejsce pracy: Niemcy – Brandenburg, Berlin, południowa część kraju Zadania: • Montaż instalacji fotowoltaicznych, • Podłączanie i konfigurowanie inwerterów, • Montaż i podłączanie zabezpieczeń po stronie AC i DC, • Montaż tras kablowych, • Wykonywanie uziemienia i pomiarów elektrycznych, • Prace serwisowe, wykrywanie usterek, • Praca przy montażu paneli na prywatnych domkach. Wymagania: • Doświadczenie jako elektryk, elektromonter minimum roczne, • Wykształcenie zawodowe lub średnie – elektryczne, • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub biegła znajomość języka angielskiego, • Prawo jazdy kategorii B, • Umiejętność czytania planów technicznych, • Uprawnienia SEP mile widziane, • Samodzielność i odpowiedzialność na miejscu budowy. Gwarantujemy: • Niemiecką umowę o pracę na czas nieokreślony, • Pracę od poniedziałku do piątku, (8-10 godzin dziennie), • Rotację ustalaną z kierownikiem, • Narzędzia, odzież ochronną, sprzęt BHP wysokiej jakości oraz transport na budowie, • Pomoc w zalezieniu zakwaterowania, • Stawkę godzinową od 22 euro brutto/h, • Premie, bonusy oraz liczne dodatki, • Wynagrodzenie zależne od doświadczenia. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny 798 - pokaż numer telefonu - . Nie odbieram? Napisz SMS o treści „PANELE” – na pewno oddzwonię! KRAZ 13 471

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Lubelskie