Sortowanie:
Znaleziony: 85 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Lubelskie
Pracownik działu obsługi klienta
Pracownik działu obsługi klienta
nowe Lublin dzisiaj

Opis oferty pracyPracownik działu obsługi klienta Dołącz do zespołu obsługującego klientów księgarni internetowej. Jeżeli jesteś pełny energii, werwy oraz siły do działania poszukujemy właśnie Ciebie! Miejsce pracy: Lublin Obowiązki, które będą do Ciebie należeć: -Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową. -Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie problemów klienta. -Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej opieki klienta. Nasze wymagania: -Znajomość obsługi komputera. -Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. -Otwartość na kontakt z klientem i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Co możemy zaoferować? -Niezapomniane przygody w świecie klientów, którzy potrzebują kogoś kto rozwiąże ich problem. -Przyjazną atmosferę, w której liczy się współpraca zawodowa. -Zniżki na książki i podręczniki. -Benefity – karta sportowa oraz prywatna opieka medyczna. Jak aplikować? Prześlij swoje CV oraz kilka słów o tym, dlaczego Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu obsługi klienta. @

Konsultant ds.Informacji
Konsultant ds.Informacji
nowe Lublin wczoraj

Międzynarodowa firma audytorsko-analityczna zatrudni Konsultanta/kę ds. Informacji jako wsparcie procesu obsługi i sprzedaży call center w nowo otwieranej filli w Lublinie.Warunki i charakter pracy są elastyczne, dotyczą wykonywania wychodzących i przychodzących połączeń telefonicznych.Oferowana praca ma charakter dodatkowej, mobilnej.Wymagamy doświadczenia w pracy call center, wysokiej kultury osobistej, wykształcenia co najmniej średniego, preferowane wykształcenie w kierunkach analitycznych, humanistycznych.

Młodszy Konsultant - prosty projekt dla PZU
Młodszy Konsultant - prosty projekt dla PZU
Lublin wczoraj

Szukasz pierwszej pracy? Nie masz doświadczenia? Zapoznaj się z naszą ofertą, jest skierowana do osób takich jak Ty!Działamy na rynku od 13 lat, obsługiwaliśmy projekty dla wielu firm, m.in. Orange Polska, Canal+, Netia. W związku z dynamicznym rozwojem projektu dla PZU zatrudnimy 5 osób na stanowisko Młodszego Konsultanta. Mamy wiedzę i doświadczenie, którego nie oczekujemy od Ciebie, bo wszystkiego  Cię nauczymy. Na czym polega nasza praca? -telefoniczny kontakt z klientem-obsługa połączeń wychodzących-raportowanie pracy w wewnętrznych systemach Co możemy Ci zaoferować? -stawka godzinowa od 27,70 do nawet 38,70 zł/brutto -dodatkowe benefity o wartości do 800 zł/msc-kompleksowe szkoleniaBiuro mamy zlokalizowane w centrum, będziesz miał do nas do nas dobry dojazd z każdej części miasta.Czego od Ciebie oczekujemy? -dyspozycyjności od poniedziałku do piątku -znajomości obsługi komputera -optymizmu i zaangażowaniaZainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z aktualnym numerem telefonu i oczekuj kontaktu z naszej strony!

Młodzież do ankiet
Młodzież do ankiet
Biała Podlaska 2 dnia plecy

Opis oferty pracyDo ulotek i ankiet zatrudnię, dla najlepszych stała praca, bdb warunki finansowe. Bez Cv, tylko SMS, oddzwonię, nie zawsze mogę odebrać. Bezpłatne szkolenie , godziny pracy dowolne. Biała Podlaska i okolice Tel. 509 - pokaż numer telefonu -

Konsultant w dziale Call Centre/Umawianie spotkań
Konsultant w dziale Call Centre/Umawianie spotkań
Lublin 4 kilka dni temu

Firma z branży prawa i finansów o ogólnopolskim zasięgu prowadzi rekrutację na stanowisko:Konsultant w dziale Call Centre/Umawianie spotkańDo głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:obsługa połączeń wychodzących oraz przychodzącychanaliza potrzeb klientaumawianie spotkań Doradcomwspółpraca z Back Officestałe raportowanie wyników pracyOd kandydatów oczekujemy głównie:doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w tym w zakresie umawiania spotkań Doradcom finansowym/ubezpieczeniowym min. 1 rokpodstawowej wiedzy z zakresu pojęć związanych z inwestowaniemchęci nawiązywania nowych kontaktówsamodyscypliny i konsekwencji w działaniuukierunkowania na wynik prowadzonych działańReszta będzie miłym dodatkiem. Co oferujemy w zamian? Głównieatrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym - bo idea to za małoszkolenia podnoszące kwalifikacje i przygotowujące do pracy - zdziwisz się ilu nowych rzeczy możemy Cię nauczyćświetną atmosferę pracy - to nie żart - bardzo cenimy sobie wzajemne relacje i nasze otoczenieCała reszta, jak udział w bardzo ciekawym projekcie oraz młody i dynamiczny zespół to slogany, którymi postanowiliśmy nie wypełniać naszego ogłoszenia.Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pośrednictwem portalu olx poprzez wysłanie CV.

Konsultant/ka Call Center w autoryzowanym salonie samochodowym
Konsultant/ka Call Center w autoryzowanym salonie samochodowym
Lublin 5 dni plecy

Grupa dealerska Technotop / Scandinavia Auto, autoryzowany dealer marek Volvo, Kia, Mitsubishi, Subaru, Isuzu oraz Bosch Service działa na lubelskim rynku motoryzacyjnym od 1994 roku. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Konsultant/ka Telefonicznej Obsługi Klienta do Call Center w lokalizacji Konopnica 157F (Al. Kraśnicka, salon Volvo).Opis stanowiska:Zakres obowiązków obejmuje bieżącą obsługę połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących serwisu i salonu, analizę baz danych, koordynację działań poszczególnych działów firmy.Wymagania:Doświadczenie w podobnym zawodzie obsługi telefonicznej klientaPosiadająca umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość pakietu OfficeSzeroki zasób słownictwaUmiejętność słuchania i dobra dykcjaRadzenie sobie w stresującej sytuacjiKomunikatywność i dyspozycyjnośćSolidność w wykonywaniu zadańUmiejętność pracy w zespolePrawo jazdy kategorii BOferujemy:Pracę w firmie reprezentującej wiodące marki samochodoweZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etatMożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia podnoszące wiedzę i umiejętnościWynagrodzenie zależne od wyników Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Scandinavia Auto Sp. z o.o. z siedzibą w Konopnicy 164A; 21-030 Motycz zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

*Konsultant telefoniczny - rynek PL - zdalnie
*Konsultant telefoniczny - rynek PL - zdalnie
Lublin 6 dni plecy

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!

Doradca klienta- Łuków
Doradca klienta- Łuków
Łuków 8 dni plecy

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Chcesz Dorobić 2000 lub więcej?
Chcesz Dorobić 2000 lub więcej?
Puławy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNawiążemy współpracę z osobami zainteresowanymi dodatkowym zajęciem na atrakcyjnych warunkach. Wymagania: - podstawowa znajomość obsługi komputera - niekaralność - komunikatywność Oferujemy: - pracę w młodym, zaangażowanym zespole i miłą atmosferę, - pakiet szkoleń wprowadzających, które pozwolą na rzetelne wykonywanie pracy - wsparcie menadżera na każdym etapie współpracy - wysokie wynagrodzenie prowizyjne, bez odgórnego ograniczenia - elastyczne godziny pracy

SPRZEDAWAJ po niemiecku => HOME OFFICE
SPRZEDAWAJ po niemiecku => HOME OFFICE
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku niemieckim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku niemieckiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4700 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

KELNER/KA
KELNER/KA
Międzyrzec Podlaski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRestauracja Cztery Kąty w Lukowie poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko kelner/ kelnerka/barman/barmanka. Tworzymy duży, zgrany zespół ! Cztery Kąty to nowoczesne i popularne miejsce spotkań wielu mieszkańców naszego, a także okolicznych miast. Jest to miejsce tętniące życiem z wyśmienitym jedzeniem,a także profesjonalną obsługą. Istniejemy na rynku już od ponad trzy lata i nadal prężnię się rozwijamy dlatego też szukamy osoby, która ... posiada miłą aparycję posiada doświadczenie na podobnym stanowisku potrafi pracować w zespole posiada wysoką kulturę osobistą posiada prawo jazdy kategorii B jest uczciwa, punktualna, kreatywna, sumienna posiada zdolności organizacyjne My oferujemy Ci: elastyczny grafik pracy stałe zatrudnienie pracę w miłej atmosferze szkolenie z zakresu zasad i obowiązków funkcjonowania restauracji umowę cywilnoprawną lub umowę o pracę Prosimy o składanie CV osób zdecydowanych na stałą współpracę

Przedstawiciel Pożyczkowy-praca dodatkowa
Przedstawiciel Pożyczkowy-praca dodatkowa
Puławy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyProfi Credit Polska S.A. jedna z największych firm pożyczkowych w Polsce stawiająca na rozwój swoich pracowników i współpracowników poszukuje: Przedstawiciela Finansowego Zadania : -obsługa klienta -dbałość o dobry wizerunek firmy -przygotowanie dokumentacji pożyczkowej Oczekujemy: -komunikatywności -niekaralności -podstawowej znajomości obsługi komputera Oferujemy: -wdrożenie do pracy -wysokie prowizje -miłą atmosferę pracy -elastyczne godziny pracy -dostęp do bazy klientów

Promotor marki Samsung - Lublin
Promotor marki Samsung - Lublin
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim z ugruntowaną pozycją na rynku, świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi. Nasi Klienci od wielu lat doceniają nasze doświadczenie, skuteczność oraz wysoką jakość oferowanych usług. Obecnie, w związku z realizacją projektu dla jednego z naszych kluczowych Klientów, Firmy Samsung, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Promotor Marki SAMSUNG – Urządzenia mobilne Miejsce wykonywania pracy: Media Markt, Lublin, ul. Witosa. Główne zadania: Sprzedaż bezpośrednia produktów Samsung z kategorii urządzenia mobilne Promowanie i prezentacja produktów Samsung klientom sklepu Dbanie o ekspozycję produktów SAMSUNG w sklepie zgodnie ze standardami Firmy oraz aktualnymi promocjami Budowanie profesjonalnego wizerunku Firmy wśród klientów sklepu oraz sprzedawców Realizacja celów sprzedażowych Sumienne raportowanie wyników sprzedażowych poprzez aplikacje www. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie Atrakcyjne wynagrodzenie składające się ze stawki godzinowej oraz wysokiej premii uzależnionej od wyników sprzedażowych 140-170 godzin miesięcznie Długofalową współpracę w oparciu o umowę zlecenie Realne możliwości awansu w struktury firmy SAMSUNG Szkolenia produktowe oraz wsparcie merytoryczne Praca głównie w godzinach popołudniowych Dodatkowe benefity za osiągnięte wyniki pracy. Oczekiwania: Komunikatywność z wysoką kulturą osobistą Chęć rozwoju i poszerzania swojej wiedzy z zakresu sprzętu mobilnego Zaangażowania w realizację celów sprzedażowych. Dyspozycyjność do pracy w dni weekendowe i w godzinach popołudniowych w wybrane inne dni tygodnia. Mile widziane doświadczenie sprzedażowe Umiejętności pracy w zespole Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV. Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Savoir Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807) przy Al. Jerozolimskich 100 (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych [Dz. U. z 2018 r poz. 1000]). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom oraz innym podmiotom związanym z procesami rekrutacyjnymi. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania. Oświadczam, że jestem świadomy(-a) dobrowolności udostępnienia moich danych osobowych i że zostałem(-am) poinformowany(-a) o prawie wglądu do moich danych osobowych oraz do ich poprawiania. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

*Konsultant telefoniczny - szwedzki - zdalnie
*Konsultant telefoniczny - szwedzki - zdalnie
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku szwedzkim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku szwedzkiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 5400 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

PRACA ZDALNA: Infolinia wychodząca w celu sprzedaży usług Canal+!
PRACA ZDALNA: Infolinia wychodząca w celu sprzedaży usług Canal+!
Lublin 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy zdalnej z dobrymi zarobkami? Dołącz do naszego działu! Na początek weźmiesz udział w szkoleniu, które solidnie przygotuje Cię do pracy. U nas zdobędziesz cenne doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientem.        Szkolenie online startuje dnia 20.02.2024 [ trwa 7 dni roboczych, w godzinach 9:00-17:00]    SZKOLENIE JEST OBOWIĄZKOWE (WARUNEK KONIECZNY).    Praca jest 100% zdalna! Jesteś dyspozycyjny? Prześlij swoje CV!Oferujemy: Gwarantowane dwuskładnikowe wynagrodzenie [ podstawa + premia].Stawkę za każdą godzinę pracy: 27,70 brutto.Wysokie prowizje (za jakość rozmów oraz do sprzedaż usług).Możliwość w pełni pracy zdalnej.Elastyczne godziny pracy ( zmiany poranne, popołudniowe oraz soboty).Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, za które płacimy.Wsparcie merytoryczne Liderów i Trenerów wewnętrznych.Przyjazną atmosferę w pracy- uczymy, wdrażamy i chwalimy za dobre wyniki.Konkursy sprzedażowe- dodatkowa prowizja / bony / gadżety.Benefity, np. Kartę Multi Sport, zniżki na abonament w Orange, pakiet TV Canal+ dla Ciebie.Realną szansę na awans w strukturach firmy.Zakres obowiązków:Wykonywanie połączeń wychodzących do stałych klientów Canal+.Dosprzedaż pakietów telewizyjnych oraz usług dodatkowych, m.in. telefon i Internet.Aktualizowanie danych klientów w systemie.Dbanie o dobry wizerunek marki Canal+.Nasze oczekiwania:Komunikatywność, otwartość  i pełne zaangażowanie.Dyspozycyjność do pracy minimum 120h miesięcznie!(godziny pracy od pon-pt 09:00-20:00, sob 9:0-15:00 - w tym minimum 2 sob/msc po 5h).Sprawna obsługa komputera, programów i aplikacji. Nastawienie na realizacje celów sprzedażowych.    Mile widziany status studenta.(Jeśli jesteś studentem dziennym, zweryfikuj czy będziesz w stanie w pełni odbyć szkolenie).    WYMAGANIA TECHNICZNE:Komputer/ laptop z systemem Windows 10/11.Stałe łącze internetowe tzn. kablowe (niedopuszczalny jest internet mobilny).Kamera oraz słuchawki z mikrofonem umożliwiające udział w szkoleniu.Odpowiednie warunki lokalowe, tj. otoczenie wolne od hałasu.Na etapie rekrutacji weryfikujemy wymagania techniczne.Nie czekaj dłużej– wyślij swoje CV!Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.     Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Chcesz zostać Konsultantem infolinii?
Chcesz zostać Konsultantem infolinii?
Biała Podlaska 30+ kilka dni temu

Chcesz pracować na infolinii sprzedażowej i obsługowej ?A może szukasz zajęcia, które nie będzie kolidowało z Twoimi obowiązkami w życiu prywatnym?Jesteś na początku swojej drogi zawodowej?Chcesz zdobyć doświadczenie w ciekawej i cenionej branży?Lubisz stawiać sobie nowe wyzwania?Chcesz realizować swoje marzenia, a brakuje Ci środków?APLIKUJ!Oferujemy pracę na projekcie, na którym rozwiniesz skrzydła, nabędziesz nowych umiejętności i będziesz mógł pochwalić się nim w przyszłości.KONSULTANT telefonicznymiejsce pracy: Biała PodlaskaCo będzie należało do Twoich zadań?telefoniczny kontakt ze stałymi Abonentami czołowego dostawcy usług telekomunikacyjnychIdealnie będziesz do nas pasować, jeżeli:lubisz rozmawiać z ludźmijesteś entuzjastą o pogodnym usposobieniuchcesz pracować od poniedziałku do piątku + jeden weekend w miesiącuchętnie się uczysz i jesteś nastawiony na osiąganie wyznaczonych celówGwarantujemy:pracę zmianową od 8:00 do 20:00wynagrodzenie godzinowe + prowizjemożliwość zdobycia wysokich dochodów dzięki dodatkowej premiimożliwość pracy zdalnej po wdrożeniuJesteś zainteresowany? Aplikuj, gdyż liczba miejsc jest ograniczona.W aplikacji prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Delta Contact Sp. z o.o., Warszawa, ul. Murmańska 25, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji w Delta Contact Sp. z o.o. w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Account Manager
Account Manager
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySoulab to twórca systemu HRappka - innowacyjnego systemu kadrowego, automatyzującego procesy kadrowe w firmach - od rekrutacji kandydatów po rozliczenia pracowników. HRappkę tworzy zespół 24 ambitnych osób, które dbają nie tylko o rozwój i jakość systemu, ale również o zadowolenie i wsparcie Klientów w ich codziennych procesach. Poszukujemy osoby, która wesprze dział sprzedaży w pozyskiwaniu nowych Klientów. Opis stanowiska - Obsługa Klientów rejestrujących się do systemu i budowanie z nimi długotrwałych relacji, - dbanie o pozytywne relacje z obecnymi Klientami, - doradztwo i kompleksowa obsługa klienta, - prowadzenie prezentacji rozwiązań informatycznych, - współpraca z działem IT, - udział w tworzeniu strategii marketingowej, - udział w kongresach branżowych. Wymagania stanowiska - Doświadczenie w pracy z Klientem, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów, - samodzielność i konsekwencja w działaniu, - kreatywność, chęć rozwoju oraz wykazywanie własnej inicjatywy. Oferujemy - Wynagrodzenie dostosowane do umiejętności, - premie sprzedażowe, - kartę multisport, - lekcje angielskiego w godzinach pracy, - elastyczne godziny pracy, - pracę z młodymi, zdolnymi, otwartymi osobami, chętnymi do pomocy nowym pracownikom, - możliwość nauki i rozwoju, - imprezy i wyjazdy integracyjne, - biuro w ścisłym centrum miasta. Odwiedź naszą zakładkę kariera na https://soulab.dev/kariera, aby dowiedzieć się o nas więcej!

Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki
Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Szukasz pracy, w której możesz zdobyć nowe doświadczenie i rozwijać swoje umiejętności w międzynarodowym środowisku przy użyciu języka obcego? Pomożemy Ci w tym! Dla międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w sektorze SSC/BPO, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim. Twój zakres obowiązków: - wsparcie Klienta w języku niemieckim (telefonicznie, mailowo); - realizowanie sprzedaży usług telekomunikacyjnych; - dostarczanie odpowiednich rozwiązań; - dbanie o profesjonalną obsługę Klienta. Wymagania pracodawcy: - zaawansowana znajomosć języka niemieckiego (min. C1) - wymóg konieczny; - umiejętność obsługi komputera; - organizacja własnej pracy, komunikatywność; - gotowość do pracy stacjonarnej min. w wymiarze 3/4 etatu lub pełnym wymiarze godzin. Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie; - profesjonalne szkolenia dla nowych pracowników; - pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie, opieka medyczna, karta sportowa, programy lojalnościowe); - budowanie kariery w międzynarodowym środowisku; - praca przy ciekawych projektach; - biuro w dogodnej lokalizacji. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142 - pokaż numer telefonu - , NIP 701-02-56-845 (dalej: Cpl Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy, na rzecz którego działa Cpl Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez Cpl Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. Cpl Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy Cpl Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez Cpl Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji, gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma Cpl Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez Cpl Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.

Customer ans Sales Service Specialist with German
Customer ans Sales Service Specialist with German
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: -Kompleksowa obsługa klienta. Rozmowy przychodzące w języku niemieckim na temat usług mobilnych i internetowych, rachunków oraz działania sprzedażowe Wymagania: -Znajomość języka niemieckiego (min. B2/C1) -Dyspozycyjność do pracy w biurze -Nastawienie na pracę z ludźmi i komunikatywność. Oferta: -Umowa o pracę lub zlecenie (min 120/miesięcznie) podpisywane bezpośrednio z naszym Klientem -Wynagrodzenie: 7900 zł + premia od sprzedaży (bez górnych widelek) -Data rozpoczęcia pracy: 4.3.2024. -Możliwość pracy w niepełnym lub pełnym wymiarze godzin. -Możliwość awansu wewnętrznego. -Komfortowe warunki pracy. -Benefity obejmują: Prywatna opieka medyczna Luxmed, kafeteria myBenefit, możliwość ubezpieczenia na życie.

Konsultant/ Doradca klienta Salon Play Ryki
Konsultant/ Doradca klienta Salon Play Ryki
Ryki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:  Doradca klienta, Konsultant w salonie Play w Rykach.  Jeśli to właśnie Ty spełniasz poniższe warunki to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie: • Masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej lub obsłudze klienta (nie jest to warunek konieczny)
 • Masz pozytywne nastawienie, lubisz realizować cele, szybko się uczysz
 • Jesteś osobą energiczną, chętnie współpracujesz w zespole, masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
 • Chcesz się rozwijać i podnosić kwalifikację (zapewniamy system szkoleń)
 • Możesz pracować w trybie zmianowym, również w weekendy (praca na pełen etat)
 • Szukasz stabilnego zatrudnienia Twoja praca będzie polegała na: • Sprzedaży produktów oraz usług Play
 • Obsłudze klientów zgodnie ze standardami Play
 • Budowaniu długotrwałych relacji z Klientami
 • Realizacji celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych)
 • Dbaniu o prawidłowe funkcjonowanie salonu (realizacja zadań administracyjnych  porządkowe)
 W zamian oferujemy:      Szkolenie autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu • Umowa o pracę
 • Grafik dostosowany do Twoich potrzeb
 • Wynagrodzenie zawsze na czas
 • Bogaty pakiet szkoleń, m. in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne (bezpłatny dostęp do platformy szkoleniowej)
 • Konkursy sprzedażowe
 • Świetną atmosferę w pracy
 Cv prosimy składać na adres @ lub osobiście w Salonie Play. DOŁĄCZ DO NAS! Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz Ust. Nr 133 poz 883)”

Call Center Szkoły języka Angielskiego 
Umawianie spotkań 6000 brutto
Call Center Szkoły języka Angielskiego Umawianie spotkań 6000 brutto
144444 zł
Lublin 30+ kilka dni temu

To oferujemy27,70 zł za godzinę + premie ( 6000+ brutto ) godziny pracy 9:00-17:00 oraz 12:00-20:00 nowoczesne środowisko pracy ( Nałęczowska 14 / 9 piętro, 20-701 Lublin ) karta multisport Angielski Hiszpański Bonusly MindgramTwój zakres obowiązkówobsługa połączeń wychodzących w celu umówienia spotkania ( ciepłe kontakty- osoby zgłaszające się do szkoły, aby uzyskać więcej informacji ),analiza potrzeb i oczekiwań klientów na spotkania,prowadzenie bazy danych w CRM’ie,banie o odpowiedni wizerunek firmy.Nasze wymaganiakomunikatywność i otwartość,umiejętność pracy w zespole oraz zbudowania relacji z Klientemefektywne planowanie oraz organizacja pracy własnejłatwość w obsłudze komputeraBrzmi Ciekawie ? Aplikuj !

Specjalista ds. obsługi klienta - 8800 zł brutto
Specjalista ds. obsługi klienta - 8800 zł brutto
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: Posprzedażowa obsługa klientów (samochody elektryczne) Odbieranie połączeń przychodzących Aktualizowanie danych w wewnętrznym systemie Wymagania: Znajomość języka niemieckiego (min. C1) Znajomość języka angielskiego (min. B2) Otwartość w relacjach z klientami, kompleksowe podejście Zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywania ich Oferta: Umowa o pracę bezpośrednio z naszym Klientem Praca w biurze w centrum Lublina Wynagrodzenie: 8800 zł brutto + bonusy (do 500 zł brutto) Kompleksowe płatne szkolenia Praca w systemie zmianowym (grafik): od poniedziałku do soboty, godz. 9:00 - 18:00 (8.5 godz. dziennie) Rozpoczęcie pracy: 29.01.2024 r. Możliwość awansu wewnętrznego Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie) Oferta dotyczy pracy stałej.

Praca-konsultant telefoniczny
Praca-konsultant telefoniczny
180000 zł
Chełm 30+ kilka dni temu

Oferowane stanowisko pracy: konsultant telefoniczny.Oferujemy pracę na stanowisko konsultanta telefonicznego.Wymagania:miła aparycja,znajomość pakietu Office (Excel),mile widziane doświadczenie w pracy jako konsultant,umiejętność składnego wypowiadania się.skrupulatność i dokładność przy wprowadzaniu danych do systemuZastrzegamy sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami.

*Konsultant telefoniczny - niemiecki - zdalnie
*Konsultant telefoniczny - niemiecki - zdalnie
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku niemieckim. Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku niemieckim • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku niemieckiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4800 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Specjalista Help Desk
Specjalista Help Desk
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska - Obsługa przychodzących telefonów, maili oraz zgłoszeń dotyczących działania systemu HRappka (m.in. objaśnianie Klientom zasad działania systemu, pomoc w weryfikacji poprawności rozliczeń) - Analizowanie zgłoszeń od klientów, samodzielne rozwiązywanie najczęstszych zgłoszeń oraz przekazywanie problematycznych do analizy przez dział IT - Raportowanie zgłaszanych przez Klienta problemów (w aplikacji Jira) - Współpraca ze specjalistą ds. kadr i płac oraz programistami Wymagania stanowiska - Komunikatywność, umiejętność zrozumiałego tłumaczenia technicznych rozwiązań - Umiejętność obsługi programów komputerowych (mile widziana znajomość programów kadrowo-płacowych lub księgowych) - Chęć samodzielnego rozwiązywania problemów oraz zwiększania efektywności procesów - Umiejętność pracy w zespole i budowania pozytywnych relacji - Wielozadaniowość i umiejętność zachowania spokoju i koncentracji w stresujących sytuacjach - Doświadczenie w pracy z Klientem - Mile widziana znajomość zagadnień kadrowo - płacowych, podstaw prawa pracy Oferujemy - Kartę multisport - Lekcje angielskiego w godzinach pracy - Pracę w zgranym, wspierającym się zespole - Możliwość nauki i rozwoju - Wyjścia i wyjazdy integracyjne - Biuro w ścisłym centrum miasta Odwiedź naszą zakładkę kariera, aby dowiedzieć się o nas więcej.

Sprzedawca doradca salon Esotiq
Sprzedawca doradca salon Esotiq
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWitam. Zatrudnię energiczną, pracowitą i komunikatywną studentkę do pracy w salonie z bielizną Esotiq . Miejsce pracy Galeria Olimp Al. Spółdzielczości Pracy 34 . Praca w wymiarze ok.70 godzin miesięcznie w zależności od potrzeb. Cv wraz ze zdjęciem prosimy wysłać przez formularz lento.

praca dla studenta/praca dla mam/praca dodatkowa
praca dla studenta/praca dla mam/praca dodatkowa
Włodawa 30+ kilka dni temu

Poszukuję osób zainteresowanych prostą pracą wykonywaną zdalnie przez internet. Jeśli znasz podstawową obsługę komputera/smartfona, nie boisz się nowych wyzwań i swobodnie poruszasz się po internecie, to ta praca jest dla Ciebie! Nie musisz martwić się sztywnymi godzinami, ponieważ praca jest elastyczna - pracujesz ile chcesz i kiedy chcesz, bez żadnych ograniczeń. Nie ma również określonych limitów czy wymagań dotyczących osiągniętych wyników, więc Twój wynagrodzenie zależy tylko od Twojego zaangażowania. Możesz traktować tę pracę jako dodatkowe źródło zarobku, a z czasem może stać się Twoim głównym źródłem utrzymania. Współpracujesz z polską firmą, która od 17 lat działa na rynku. Co otrzymasz: *Wypłaty kilka razy w tygodniu *Elastyczny czas pracy *Pomoc i wsparcie na każdym etapie *Niezbędne szkolenie i materiały w formie video + foto *Dodatkowe premię w zależności od zaangażowania Wymagania: *ZAANGAŻOWANIE *Pełnoletność *Obywatelstwo Polskie *Komputer/smartfon z dostępem do internetu *Facebook lub messenger w celu kontaktu Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 3500-7500 zł miesięcznie (i więcej), w zależności od ilości czasu, którą poświęcisz na pracę. Już w pierwszym tygodniu możesz zarobić 1000 zł! Zapraszam serdecznie do współpracy!

Konsultant do obsługi telefonicznej aptek
Konsultant do obsługi telefonicznej aptek
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy• WSZYSTKIE WEEKENDY WOLNE ! • TELEFON SŁUŻBOWY ! • MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ! • SZKOLENIA ! Takie warunki oferujemy kandydatom na stanowisko „Konsultant telefoniczny” Jesteśmy firmą współpracującą z wiodącymi producentami leków, oraz z czterema największymi hurtowniami farmaceutycznymi w Polsce. Na rynku farmaceutycznym istniejemy już od ponad 8 lat i prężnie się rozwijamy, dlatego też poszukujemy konsultantów do telefonicznej obsługi klientów (aptek). Poszukujemy osób ambitnych, lubiących nowe wyzwania, uparcie dążących do celu. Praca zdalna (w domu). WYMAGANIA: • średnie wykształcenie, • umiejętności sprzedażowe, • dobra znajomość obsługi komputera, • łatwość w budowaniu pozytywnych relacji z ludźmi, • umiejętność organizowania pracy własnej, • zaangażowanie i odpowiedzialność, • dobre łącze internetowe. OFERUJEMY: • wszystkie weekendy wolne, • elastyczne godziny pracy, • służbowy telefon, • szkolenia, • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku OBOWIĄZKI: • aktywna sprzedaż preparatów farmaceutycznych do aptek, • profesjonalna obsługa klientów, • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, • budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy, • pozyskiwanie nowych klientów. • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie swojego CV. Oddzwonimy tylko do wybranych kandydatów. W CV należy dołączyć klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133, poz. 883."

Doradca klienta- Lubartów
Doradca klienta- Lubartów
Lubartów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Telefoniczny doradca klienta Call Center
Telefoniczny doradca klienta Call Center
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Lublin Zakres obowiązków • Telefoniczny kontakt z klientem – połączenia przychodzące • Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznego systemu • Weryfikacja uzupełnionych formularzy przesłanych przez firmy • Badanie potrzeb Klienta Nasze wymagania • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów • Dobra znajomość obsługi komputera • Mile widziane doświadczenie w pracy w call center lub w obsłudze klienta, ale niekoniecznie • Znajomość obsługi komputera Oferujemy • Miłą, partnerską atmosferę • Elastyczny czas pracy • Bazę klientów zapewnianą przez firmę • Bieżące wsparcie doświadczonego Managera • Firmowy laptop oraz słuchawki • Szkolenie wstępne i projektowe • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie odpornej na wahania rynkowe

Specjalista ds. Kontaktu z Klientem Zagranicznym
Specjalista ds. Kontaktu z Klientem Zagranicznym
Lublin 30+ kilka dni temu

Znasz Język niemiecki na poziomie minimum B2? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe? Jeśli tak, to wyślij nam swoje CV. Aktualnie dla jednego z naszego Klienta z Lublina, poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku: Specjalista ds. Kontaktu z Klientem Zagranicznym Miejsce pracy: Lublin/ praca stacjonarna Nie wymagamy doświadczenia - to u nas możesz postawić swoje pierwsze kroki w Obsłudze Klienta! Wymagania: • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - poziom min.B2 • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin • Zdolności analityczne, •Gotowość do podejmowania wyzwań Zakres obowiązków: • Klasyfikacja i wprowadzanie zgłoszeń do wew. systemu firmy • Obsługa klienta z językiem niemieckim (telefon, czat, maile) Oferujemy: • Wynagrodzenie 5.500 – 6.000 PLN Brutto • Praca na pełen etat/umowa o pracę • Atrakcyjny program szkoleń • Samodzielną i odpowiedzialną pracę • Możliwość rozwoju zawodowego • Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych • Ciekawą i stabilną pracę na pełen etat Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą wyślij nam swoje CV na adres: re********2@r*************.pl Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. http**************************************************

Praca z językiem niemieckim
Praca z językiem niemieckim
12 zł
Lublin 30+ kilka dni temu

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów z Lublina, poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim - doświadczenie nie jest wymagane Miejsce pracy: Lublin/ praca stacjonarna Weź udział w rekrutacji, jeśli... • Znasz dobrze język niemiecki, który będziesz wykorzystywać na co dzień w swojej pracy pisząc e-maile, odbierając telefony, korzystając z czata (preferowany poziom min. B2) • Obsługa systemów i praca na nich nie stanowią dla Ciebie problemu • Lubisz uczyć się i poznawać nowe rzeczy • Lubisz pracować w zespole Poszukujemy właśnie kogoś takiego jak Ty! Oferujemy: • - Wynagrodzenie 5.500 - 6.000 PLN Brutto • Umowa o pracę na pełen etat • Pakiet relokacyjny przez okres 18-miesięcy • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy • Specjalne szkolenia dostosowane do twoich potrzeb i celów zawodowych • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy Jeśli jesteś zainteresowany/na powyższą ofertą wyślij nam swoje CV. Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. http**************************************************

* Konsultant telefoniczny - słoweński - zdalnie
* Konsultant telefoniczny - słoweński - zdalnie
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży z j. słoweńskim (wymagamy biegłej znajomości j. słoweńskiego oraz komunikatywnej znajomości j. angielskiego lub j.polskiego). Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w sprzedaży, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku słoweńskim, • nastawienie na długotrwałą współpracę, • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • wiesz, że sprzedaż jest obszarem, w którym chcesz się rozwijać zawodowo, • jesteś osobą asertywną, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku słoweńskiego, • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów, • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów, • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości. Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie, • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski, • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport). Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

PrAca zdalNa w 100% odpisywanie na wiadomości tygodniówki
PrAca zdalNa w 100% odpisywanie na wiadomości tygodniówki
25005000 zł
Chełm 30+ kilka dni temu

**Jesteś ambitnym człowiekiem, chciałbyś pracować zdalnie i mieć czas na wszystko?** **Jeśli szukasz pozytywnej zmiany dobrze trafiłeś.** **CO OFERUJEMY:** Tygodniówki - PEWNE wypłaty co tydzień, bezpośrednio na konto bankowe, 4-6 razy w przeciągu miesiąca! **UMOWA - na bazie której rozliczamy się z urzędem skarbowym.** **Praca w pełni zdalna** - możliwość pracowania bez wychodzenia z domu, **elastyczny czas pracy** - Ty decydujesz kiedy i ile chcesz pracować! **pełne wsparcie zespołu 24/7** - pomoc na każdym kroku, **działamy w branży bezinwestycyjnej** - NIE musisz inwestować pieniędzy aby zarabiać, **nie musisz mieć doświadczenia** - uczymy od podstaw **wysoki zarobek w stosunku do poświęconego czasu - NIE jest to śmieszne 10-15zł za godzinę jak jest na etacie, tylko bardzo duży zysk w krótkim czasie.** **WYMAGANIA:** **POSTAWA, CHĘCI I ZAANGAŻOWANIE! - podstawa!** **ukończone 18 lat**. (nie działamy z niepełnoletnimi) **obywatelstwo Polskie** **Facebook'a oraz Messengera!** komputer lub smartfon z dostępem do internetu. obsługa komputera/smartfona w stopniu podstawowym **UWAGA!** **NIE wymagamy** spotkań na kamerze ani na żywo z klientem **NIE wymagamy** dzwonienia po ludziach. **NIE wymagamy **doświadczenia, uczymy od podstaw. **NIE działamy **w żadnym marketingu wielopoziomowym, mlm. **NIE wymagamy** zaliczki aby zacząć pracować **KONKRETY - NA CZYM POLEGA PRACA?** **Praca polega** na odpisywaniu na wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie kopiuj wklej do stałej bazy klientów, która sama się do Ciebie będzie zgłaszać. **BARDZO ATRAKCYJNE ZAROBKI!** **na początku około 2800-4000 PLN miesięcznie, pracując po 3-4 godziny dziennie,** **(SZUKAMY KONRKETNYCH LUDZI.)** **ZAPRASZAM DO KONTAKTU!**

Doradca klienta- Lublin
Doradca klienta- Lublin
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller).   Twój zakres obowiązków:   sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania:   wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne orientacja na osiąganie wyznaczonych celów umiejętność słuchania Klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebom dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy:   umowę o pracę bez okresu próbnego stabilną podstawę oraz możliwość wypracowania wysokiej premii zniżki na najlepszy sprzęt z naszych elektromarketów ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach prywatną opiekę medyczną realną szansę na awans pakiet szkoleń dofinansowanie do karty MultiSport pomoc i opiekę naszej fundacji Media Expert „Włącz się” Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się z najlepszymi! Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

NAWET 10 000 MIESIĘCZNIE
NAWET 10 000 MIESIĘCZNIE
Chełm 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMiejsce działania: Chełm i okolice Opis stanowiska: OBSŁUGA KLIENTÓW Podpisywanie umów Pozyskiwanie Klientów Praca zdalna TO NIE JEST AKWIZYCJA GWARANTUJEMY MIESIĘCZNE STAŁE PROWIZJE NAUCZYMY Wymagania: OCZEKUJEMY: ZAANGAŻOWANIA I AMBICJI CHĘCI ZARABIANIA WYSOKICH PROWIZJI NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA W BRANŻY Oferujemy: ELASTYCZNE GODZINY - MAX 5H DZIENNIE WYSOKIE STAŁE PROWIZJE PROFESJONALNY PAKIET SZKOLEŃ

Konsultant/ka z j. szwedzkim (bez doświadczenia)
Konsultant/ka z j. szwedzkim (bez doświadczenia)
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Szukasz pracy, w której możesz zdobyć nowe doświadczenie i chcesz przy okazji rozwijać swoje umiejętności przy użyciu języka obcego? Pomożemy Ci w tym! Dla międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w sektorze SSC/BPO, poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant/ka z j. szwedzkim. Twój zakres obowiązków: - udzielanie wsparcia technicznego w języku szwedzkim; - obsługa przychodzących połączeń telefonicznych; - zarządzanie relacjami z klientem zagranicznym; - dbanie o profesjonalną jakość usług i dobry wizerunek firmy. Wymagania pracodawcy: - biegła znajomość języka szwedzkiego (min. C1) oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - warunek konieczny; - umiejętność obsługi komputera (Windows i MS Office); - komunikatywność i otwartość na rozmowy z klientami; - dostępność do pracy popołudniami oraz w weekendy. Mile widziane: - wcześniejsze doświadczenie w pracy z językiem szwedzkim. Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - profesjonalne szkolenia dla nowych pracowników; - pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie, opieka medyczna, karta sportowa, programy lojalnościowe); - budowanie kariery w międzynarodowym środowisku; - praca przy ciekawych projektach; - biuro w dogodnej lokalizacji. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142 - pokaż numer telefonu - , NIP 701-02-56-845 (dalej: Cpl Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy, na rzecz którego działa Cpl Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez Cpl Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. Cpl Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy Cpl Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez Cpl Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji, gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma Cpl Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez Cpl Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.

Sprzedawca pożyczek - praca dodatkowa
Sprzedawca pożyczek - praca dodatkowa
Puławy 30+ kilka dni temu

Nawiążemy współpracę z osobami zainteresowanymi dodatkowym zajęciem na atrakcyjnych warunkach. Wymagania: - podstawowa znajomość obsługi komputera - niekaralność - komunikatywność Oferujemy: - pracę w młodym, zaangażowanym zespole i miłą atmosferę, - pakiet szkoleń wprowadzających, które pozwolą na rzetelne wykonywanie pracy - wsparcie menadżera na każdym etapie współpracy - wysokie wynagrodzenie prowizyjne, bez odgórnego ograniczenia - elastyczne godziny pracy

call center, telemarketer z orzeczeniem - Lublin
call center, telemarketer z orzeczeniem - Lublin
Lublin 30+ kilka dni temu

Fundacja Aktywizacja poszukuje dla swojego Klienta pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisku telemarketera, pracownika Call Center. Praca polegająca na oferowaniu usług do Klientów biznesowych. -> OFERTA KIEROWANA JEST DO OSÓB POSIADAJĄCYCH AKTUALNE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Oferujemy: -> zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę -> niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer -> przeszkolenie i wdrożenie do pracy -> praca w systemie jednozmianowym w Lublinie -> telefon służbowy Wymagania: -> poprawna wymowa, dykcja, -> znajomość pakietu MS Office -> determinacja do podjęcia zatrudnienia -> zaangażowanie, rzetelność, sumienność względem wykonywanych obowiązków -> aktualne orzeczenie o niepełnosprawności Udział w rekrutacji odbywa się w ramach działań projektowych.

Recepcjonistka w klinice w weterynaryjnej
Recepcjonistka w klinice w weterynaryjnej
Lublin 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: • rejestracja pacjentów telefoniczna i osobista • prowadzenie kartotek pacjentów w formie papierowej i elektronicznej • wykonywanie sprawozdań • kierowanie ruchem pacjentów w poczekalni • współpraca z personelem medycznym Wymagania: • umiejętność pracy w zespole • orientacja na pacjenta, empatia, • wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy własnej • odporność na stres, podzielność uwagi • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym • prawo jazdy kat. B Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • pracę w nowoczesnym ośrodku w przyjaznym zespole • dopłatę do ubezpieczenia grupowego

Poszukujemy Kierownika do salonu 4F Międzyrzecz Podlaski
Poszukujemy Kierownika do salonu 4F Międzyrzecz Podlaski
Międzyrzec Podlaski 30+ kilka dni temu

Poszukujemy kandydatów na stanowisko Kierownika do salonu 4F Międzyrzecz Podlaski. Cenimy różnorodność osobowości, pomysłów i metod realizacji zadań. Wymagania: • otwartość na kontakt z klientem • zaangażowanie i otwartość na zmiany • chęć rozwoju umiejętności handlowych • doświadczenie w sprzedaży (mile widziane) • doświadczenie w pracy z klientem (mile widziane) • wykształcenie minimum średnie (mile widziane) • systematyczność, obowiązkowość • dbałość o porządek Oferujemy: • stabilne zatrudnienie • możliwość rozwoju zawodowego • możliwość awansu • elastyczny czas pracy • pracę w profesjonalnym zespole Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem . Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, z odnie z RODO z dnia 29 maja 2018r.” Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.

Specjalista ds. płac - Niemcy
Specjalista ds. płac - Niemcy
Lublin 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków • Tworzenie, aktualizowanie i utrzymywanie dokumentacji płacowej oraz analizowanie informacji związanych z listą płac zgodnie z ustawodawstwem Niemiec • Badanie rozbieżności w informacjach i / lub dokumentacji płacowej w celu zapewnienia dokładności i zgodności z procedurami • Przeprowadzanie kontroli krzyżowych wyników list płac • Terminowe wypłacanie wynagrodzeń pracownikom zgodnie z umowami i oczekiwaniami klienta • Przygotowywanie i składanie ustawowych deklaracji dla władz • Przygotowywanie regularnych i doraźnych raportów płacowych, oraz dodatkowych na życzenie klienta Wymagania • Doświadczenie na podobnym stanowisku • Znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie min. B2 • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) • Umiejętność planowania i organizowania swojego czasu pracy • Komunikatywność oraz samodzielność Oferujemy • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie • Pracę 100% zdalną • Możliwość rozwoju w strukturach firmy • Dodatek lunchowy • Przyjazne środowisko pracy

Doradca klienta- Tomaszów Lubelski
Doradca klienta- Tomaszów Lubelski
Tomaszów Lubelski 30+ kilka dni temu

Nowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller).   Twój zakres obowiązków:   sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania:   wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne orientacja na osiąganie wyznaczonych celów umiejętność słuchania Klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebom dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy:   umowę o pracę bez okresu próbnego, bezpośrednio u pracodawcy stabilną podstawę oraz możliwość wypracowania wysokiej premii zniżki na najlepszy sprzęt z naszych elektromarketów ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach prywatną opiekę medyczną realną szansę na awans pakiet szkoleń dofinansowanie do karty MultiSport pomoc i opiekę naszej fundacji Media Expert „Włącz się” Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się z najlepszymi! Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Asystent ds. Sprzedaży Produktów Bankowych
Asystent ds. Sprzedaży Produktów Bankowych
Lublin 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków Aktywne pozyskiwanie Klientów w nowoczesnym punkcie w galerii handlowej Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej Wspieranie Klientów w korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej Dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze wymagania Wykształcenie średnie Łatwość w komunikacji oraz nawiązywaniu relacji Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych będzie dodatkowym atutem Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy) Oferujemy Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie. Podstawa + Premia uzależniona od wyników Pracę w przyjaznych warunkach Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy Atrakcyjne benefity (prywatna opieka medyczna, dostęp do platformy kafeteryjnej)

Praca od zaraz!!- zarabiaj bez doświadczenia!!
Praca od zaraz!!- zarabiaj bez doświadczenia!!
Kraśnik 30+ kilka dni temu

Doradca klienta - badanie wzroku Jeśli szukasz nowych wyzwań i możliwości rozwoju to bardzo dobrze, że czytasz to ogłoszenie! Aktualnie poszukujemy osób, które lubią pracę z ludźmi, otwartych, uśmiechniętych i zmotywowanych do działania. Nie wymagamy doświadczenia, ponieważ chętnie podzielimy się swoją wiedzą i wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Oferujemy stawkę 22,80 brutto/h. Gwarantujemy niepowtarzalną atmosferę i atrakcyjne zasady współpracy Dodatkowo: • system jednozmianowy • premie i konkursy • darmowe szkolenie • niezbędne narzędzia do pracy • umowę zlecenie • stabilne zatrudnienie w dogodnych godzinach Twoje zadania: • telefoniczna obsługa połączeń w celu rejestracji na badanie - NIE SPRZEDAŻ I WYŁUDZANIE DANYCH • wprowadzanie danych do systemu NIE ZATRUDNIAMY UCZNIÓW/STUDENTÓW Chcesz się rozwijać? A może dopiero zdobywasz doświadczenie? Niezależnie od tego, aplikuj!

!! Telekonsultant na rynku hiszpańskim - praca zdalna
!! Telekonsultant na rynku hiszpańskim - praca zdalna
Biała Podlaska 30+ kilka dni temu

Selvoy to Call Center gdzie z uśmiechem zaczynamy dzień:) Każdy może poczuć się tu jak w RODZINIE, zależy nam na sobie. Razem jadamy posiłki, pijemy kawę, RAZEM zdobywamy szczyty sprzedaży! Branża zdrowie i uroda to nasza specjalizacja. Jesteśmy ekspertami w sprzedaży suplementów naturalnych. DOŁĄCZ DO NAS - ZOSTAŃ EKSPERTEM SPRZEDAŻY Czym będziesz się zajmować? obsługa połączeń telefonicznych od wstępnie zainteresowanych klientów profesjonalny dobór indywidualnych rozwiązań aktywna sprzedaż produktów z portfolio firmy negocjacje z klientami wprowadzanie danych do systemu Co pomoże Ci w pracy? otwarta postawa na klienta asertywność i motywacja dążenie do realizacji celów sprzedażowych zaangażowanie w zamianę u klienta słowa "nie" na 'tak" łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi i prowadzenia rozmów z klientami Co Selvoy zapewni Tobie? poczucie bezpieczeństwa - stabilna stała podstawa + prowizje, na które Ty sam masz wpływ i od Ciebie zależy ich wysokość profesjonalne pełne szkolenie zarówno produktowe jak i sprzedażowe pakiet benefitów pozapłacowych wspaniałą atmosferę w pracy i wsparcie na każdym etapie pracę w oparciu o umowy cywilnoprawne Praca zdalna!!! Nie zwlekaj - zostań sprzedażowym Ninja i rozwiń cały swój potencjał! aplikuj już dziś:

Zacznij karierę dzięki naszej pracy- bezpłatne szkolenie!
Zacznij karierę dzięki naszej pracy- bezpłatne szkolenie!
Kraśnik 30+ kilka dni temu

Doradca klienta - badanie wzroku Jeśli szukasz nowych wyzwań i możliwości rozwoju to bardzo dobrze, że czytasz to ogłoszenie! Aktualnie poszukujemy osób, które lubią pracę z ludźmi, otwartych, uśmiechniętych i zmotywowanych do działania. Nie wymagamy doświadczenia, ponieważ chętnie podzielimy się swoją wiedzą i wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Oferujemy stawkę 22,80 brutto/h. Gwarantujemy niepowtarzalną atmosferę i atrakcyjne zasady współpracy Dodatkowo: • system jednozmianowy • premie i konkursy • darmowe szkolenie • niezbędne narzędzia do pracy • umowę zlecenie • stabilne zatrudnienie w dogodnych godzinach Twoje zadania: • telefoniczna obsługa połączeń w celu rejestracji na badanie - NIE SPRZEDAŻ I WYŁUDZANIE DANYCH • wprowadzanie danych do systemu NIE ZATRUDNIAMY UCZNIÓW/STUDENTÓW Chcesz się rozwijać? A może dopiero zdobywasz doświadczenie? Niezależnie od tego, aplikuj lub zadzwoń 690 - pokaż numer telefonu - Agencja Pracy Expectes sp. z o.o.

Praca dla Każdego- doradca klienta- nowy projekt
Praca dla Każdego- doradca klienta- nowy projekt
Kraśnik 30+ kilka dni temu

Praca dla Każdego Szukasz stabilnej pracy w rzetelnej firmie? Zależy Ci na dobrych zarobkach i terminowej wypłacie? Jesteś osobą, której zależy na możliwości rozwoju? Dołącz do naszego zespołu i ucz się od profesjonalistów fachowej obsługi klienta. Aplikuj już dziś! Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy w naszym nowym projekcie ( Badanie wzroku- projekt bez sprzedaży), na stanowisku: Konsultant telefonicznej obsługi klienta Jako konsultant: • zostaniesz wprowadzony w świat branży obsługi klienta • rozwiniesz swoje umiejętności budowania relacji z Klientami Zapewniamy: • gwarantowaną podstawę 22,80/h brutto + system premiowy, • przyjazne środowisko pracy, • darmowe szkolenie i wsparcie na każdym etapie współpracy, • narzędzia potrzebne do pracy Oczekujemy: • dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00 + 2 soboty w miesiącu 8:00-15:00 (system jednozmianowy, elastyczny grafik), • umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV lub kontakt telefoniczny. Nr tel. Do kontaktu: 690 - pokaż numer telefonu - Agencja Pracy Expectes

Pracownik obsługi Klienta na podjeździe Orlen Łęczna
Pracownik obsługi Klienta na podjeździe Orlen Łęczna
Łęczna 30+ kilka dni temu

Zatrudnię Pracownika Obsługi klienta na podjeździe na stacji paliw Orlen w Łęcznej Praca dla mężczyzny w godzinach 11-19 od poniedziałku do piątku Główne obowiązki: obsługa Klientów wg standardów PKN Orlen, dbanie o czystość na podjeździe, aktywna sprzedaż paliwa Verva Zarobki: 3490brutto + premia w zależności od % wyrobienia planów sprzedażowych Szukam tylko poważnych, solidnych osób, lubiących kontakt z Klientem, którym zależy na pracy Umowa o pracę lub umowa zlecenie dla studentów zaocznych Zainteresowanych proszę o wysyłanie CV na maila @ poprzez formularz lento lub dostarczenie CV na Stację

Specjalista do spraw sprzedaży telefonicznej
Specjalista do spraw sprzedaży telefonicznej
Lublin 30+ kilka dni temu

Podstawowe obowiązki: - odbieranie telefonów od potencjalnych klientów, - obdzwanianie klientów z którymi rozpoczęty jest proces handlowy, - umawianie pomiarów łazienek oraz oględzin technicznych dla terenowych pracowników firmy, - bieżące wsparcie logistyczne, - wysyłanie umów na maila klientom, - wysyłanie faktur, Wymagania: - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - zdolności handlowe - umiejętność obsługi komputera - dyspozycyjność, - zaangażowanie w pracę, - chęć doskonalenia swoich umiejętności, - duża kreatywność, - kontaktowość, Oferujemy: - pracę zdalną - umowę o pracę, - stałe godziny pracy 8-16 od poniedziałku do piątku, możliwość nadgodzin - szkolenia z zakresu techniki realizacji usług związanych z pokonywaniem barier architektonicznych, szkolenie z zasad obsługi programów firmowych - telefon służbowy

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Lubelskie