Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
Restauracja hotelowa blisko centrum miasta, zatrudni:przede wszystkim kucharza z wieloletnim doświadczeniemoraz kucharzy z mniejszym doświadczeniem do przyuczenia-do pracy na drugą zmianę.Regularne godziny otwarcia restauracji: 13-22, niedziele do 20:00.Dodatkowo: większości dni: soboty, piątki godziny wydłużone poprzez imprezy okolicznościowe.Poszukujemy osób gotowych do pracy od zaraz, ze smakiem, chęcią pracy w zespole, nienaganną czystością oraz zainteresowanych dłuższą, stabilną współpracą.Stawki, warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i omawiane bezpośrednio podczas rozmowy rekrutacyjnej.Zainteresowanych prosimy o wysyłanie CV, na wybrane odpowiemy/oddzwonimy
zatrudnię profesjonalną szefową kuchni,catering i garmażerka.Imprezy ,wesela,przyjęcia okolicznościowe itp. oraz codzienna produkcja garmażeryjna.Praca dzienna w zgranym zespole pań.wymagane doświadczenie,garmażerka-lubelska.pl MC'cateringLublin ul. Zagłoby 2/Al.Kraśnicka
Jaki będzie Twój zakres zadań:Wsparcie i realizacja procesów sklepowych, począwszy od przyjęcia dostawy, spakowanie zamówienia online, wykładanie towaru po obsługę Klienta.Praca z produktami marek własnych oraz licencyjnych z portfolio CCC m.in. Gino Rossi, Lasocki, Hunter, Nine West i wiele innych.Dbanie o ekspozycję i estetykę produktów.Budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych Klientów. Dbanie o porządek i estetykę na sali sprzedaży.Jakie są nasze oczekiwania:Zaangażowanie i proaktywna postawa w działaniu.Umiejętność współpracy i chęć rozwoju.Otwartość na Klientów i ich zakupowe potrzeby.Pasja do pracy z produktem.Otwarty umysł - nie musisz znać się na wszystkim, ważne, żebyś chciał się uczyć!Zainteresowanie modą oraz podążanie za bieżącymi trendami – mile widziane. Co z nami zyskasz:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Atrakcyjne rabaty – zniżki na zakupy w CCC, eobuwie.pl, MODIVO i HalfPrice. Buty służbowe, które po prostu sobie wybierzesz z naszej oferty, a my je sfinansujemy.Miesięczny system premiowy i dodatkowe konkursy motywacyjne – wynagradzamy za osiągnięte cele sprzedażowe. Pakiet benefitów – karta Multisport, dostęp do platformy BeActive, prywatna opieka medyczna LuxMed, dodatkowe ubezpieczenie. Program poleceń pracowniczych – możesz otrzymać bonus finansowy za polecenie kogoś, kto dołączy do naszego zespołu. Rozwój i szkolenia – przygotowaliśmy solidny program wdrożeniowy na start, więc nie martw się, jeśli to Twoja pierwsza praca oraz dostęp do bezpłatnej platformy e-learningowej. Możliwość kreowania nowoczesnego i wciąż rosnącego biznesu oraz własnej ścieżki kariery – Grupa CCC daje szereg możliwości awansowania i rozwijania się w naszych strukturach od sklepów po biura – wszystko zależy od Ciebie. Zespół stawiający na współpracę i różnorodność. Jesteśmy firmą otwartą na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami, które mają u nas dodatkowe przywileje, m.in. krótszy czas pracy, dodatkowy urlop i dłuższą przerwę w pracy.
W.KRUK to najstarsza marka jubilerska w Polsce – z historią sięgającą 1840 roku. Łączymy pasję, luksus i elegancję z nowoczesnym podejściem do klienta i zespołu. Tworzymy środowisko, w którym liczy się nie tylko doświadczenie, ale też osobowość, zaangażowanie i chęć rozwoju.Jako część naszego Zespołu staniesz się ambasadorem wyjątkowej marki – będziesz współtworzyć prestiżowe doświadczenia zakupowe i inspirować Klientów do celebrowania piękna, które trwa przez pokolenia.Zakres obowiązków:zadbasz o profesjonalną obsługę Klientów,pomożesz im wybrać zegarki i biżuterię, które towarzyszą w najważniejszych momentach życia,zrealizujesz cele sprzedażowe i zadbasz o atmosferę wyjątkowości w salonie.Wymagania:Szukamy osób z pasją – niezależnie od wieku i doświadczenia w branży jubilerskiej.Wierzymy, że siłą naszego zespołu jest jego różnorodność. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz słuchać i chcesz pracować w miejscu, które daje przestrzeń do rozwoju – jesteś idealnym Kandydatem / idealną Kandydatką.Oferujemy:Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie na pełen etat,Szkolenia sprzedażowe i produktowe – inwestujemy w Twój rozwój,Przejrzysty system premiowy – Twoje zaangażowanie i wyniki sprzedażowe realnie przekładają się na dodatkowe wynagrodzenie,Ciepłą, wspierającą atmosferę pracy,Zniżki na produkty W.KRUK – dziel się pięknem z bliskimi,Dofinansowanie do pakietu Medicover Sport,Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,Opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach.
Szukasz nowych wyzwań? Masz już dość pracy stacjonarnej? Chcesz coś zmienić? Świetnie się składa bo mamy coś dla Ciebie :)Nasza firma to ludzie, ciekawe projekty i rozwój!Aktualnie poszerzamy nasz Zespół Sprzedaży!Jesteś doświadczonym handlowcem, a może dopiero rozpoczynasz swoją drogę w tej dziedzinie? Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu wiemy, że najważniejsze jest optymistyczne podejście.Nauczymy Cię wszystkiego abyś od pierwszych miesięcy pracy z nami zarabiał i osiągał wysokie wyniki sprzedażowe. Jesteśmy w branży, która dynamicznie się rozwija i jest przyszłościowa.GWARANTUJEMY:Leady - kontakty tylko do zainteresowanych klientów - generujemy naszym wewnętrznym działem call center, dzięki czemu mamy wpływ na ich jakość,Samochód służbowy do użytku prywatnego oraz karta paliwowa,Umowę o pracę oraz stałą podstawę wynagrodzenia - niezależną od wyników,Prowizje od sprzedaży, bonusy i konkursyWsparcie Back Office - TY skupiasz się na sprzedaży, Back Office odciąży Cię w obsłudze posprzedażowej (dokumentacja) Z nami nauczysz się wszystkiego! Kompleksowe szkolenie produktowe orazz zakresu efektywnej sprzedaży,Szeroka gama produktów sprzedażowych: fotowoltaika, magazyny energiiProponujemy klientom rozwiązania, które realnie przekładają się na oszczędności w dobie rosnących cen za energię elektryczną.Twoje zadania:Spotkania z klientamiNegocjacje i finalizacja umówDoradztwoRealizacja planów sprzedażowychRaportowanie wynikówKogo szukamy?Pozytywnie zakręconych osób z czynnym prawo jazdy kat. B ;) Osób, które chcą się przebranżowićDoświadczonych handlowcówOdważnych bez doświadczeniaStudentów zaocznychOsoby, które mają doświadczenie w obsłudze klientaWszystkich tych, którzy dzięki swojej otwartości potrafią “sprzedać” swoje pomysłyJeśli potrafisz słuchać, a przy tym efektywnie komunikować, jesteś pewny siebie, potrafisz “sprzedać” swoje pomysły, zależy Ci na osiąganiu wyników i czerpiesz satysfakcję z realizacji celów, ludzie lubią Cię słuchać, jesteś osobą pozytywną, lubisz działać i podejmować inicjatywę- APLIKUJ ;) Chcemy Cię poznać!
Szukasz elastycznej pracy, którą łatwo pogodzisz ze studiami?Lubisz rozmawiać przez telefon i masz pozytywne nastawienie do ludzi? Świetnie się składa — mamy coś dla Ciebie!Kogo szukamy?Poszukujemy osób do telefonicznego kontaktu z klientami, którzy sami zostawili zapytanie (tzw. leady). Twoim zadaniem będzie:krótka rozmowa według gotowego skryptu,przedstawienie naszej oferty w przystępny sposób.Nie musisz nikogo przekonywać „na siłę” — rozmawiasz tylko z osobami realnie zainteresowanymi naszą usługą.Co oferujemy?Wynagrodzenie podstawowe: 4800 zł brutto miesięcznie150 zł premii za każdego podpisanego klientaSystem premiowy i bonusy za wynikiElastyczne godziny pracy – dopasuj grafik do swoich zajęćSzkolenie wdrożeniowe – wszystkiego Cię nauczymy, nie wymagamy doświadczeniaDołącz do nas!Zgłoś się już dziś i zacznij zarabiać od pierwszego miesiąca! Czekamy właśnie na Ciebie
Pracownik budowlany Cieśla/Zbrojarz – Szwecja | Conforce Sweden |Conforce Sweden – szwedzka firma budowlana – poszukuje doświadczonych pracowników budowlanych do projektów na terenie Szwecji.O nasConforce to szwedzka firma budowlana, skupiona na pracach betonowych - deskowaniu, zbrojeniu i wylewaniu betonuCo oferujemy?- Umowa o pracę (zgodnie z prawem szwedzkim),- Wynagrodzenie: 12000-13000 PLN/miesiąc (netto)- Pomoc w zorganizowaniu zakwaterowania i dojazdu,- Ubezpieczenie medyczne + benefity,- Premie za nadgodziny,- Szkolenia i certyfikaty,- Pomoc w załatwieniu wszystkich formalności związanych z pracą i pobytem w Szwecji,- Stabilna praca na długi okres,- Rotacyjny system pracy.Czym będziesz się zajmować?- Prace montażowe, zbrojeniowe, ciesielskie,- Praca w zespole pod nadzorem brygadzisty,- Dbanie o BHP i jakość wykonanych prac.Kogo szukamy?- Min. 3 lata doświadczenia w budownictwie, - Dobra kondycja fizyczna,- Podstawowy angielski lub szwedzki - mile widziane- Prawo jazdy kat. B – mile widziane Kontakt:+46 704317264 (pon.–pt. 8:00–16:00) (kontakt po polsku)*Aplikuj teraz – buduj przyszłość w Szwecji z Conforce!*
Salon prasowy poszukuje do pracy pracownika na stanowisko SPRZEDAWCA. Praca w Lublinie przy ul. Krężnickiej 1Oferujemy:- bardzo dobrą atmosferę pracy- umowę zlecenie (3/4- pełen etat)-szkolenie-wynagrodzenie 30,50 zł brutto /h-pracę zgodnie z harmonogramem, w godzinach 8.30-19.30., Zmiany są planowane od pon.-sob, niedziele są wolne.Jeśli jeszcze nie pracowałaś/łeś jako sprzedawca ale czujesz, że możesz być w tym dobry, zapraszamy nauczymy Cię zawodu. Jeśli masz już doświadczenie, to świetnie będziesz mógł je wykorzystać. Dołącz do nas :-) Mile widziani studenci. Cv prześlij przez OLXCzekamy na Ciebie :-)
Przyjmę sprzedawcę na stoisko z bombkami w galerii Felicity w Lublinie.Wymagana znajomosć obsługi kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego.
Poszukujemy osoby na stanowiskoStylistka rzęsOferujemy wynagrodzenie4500-7000 tys.Gwarantujemy rozwój w kierunkuUsług dzięki szkoleniom zewnętrznym , i wewnętrznymMamy budżet 3000 tys. na start dla nowegoPracownika !Wymagania:Umiejętność stylizacji rzęs metodami 1:1 oraz objętościowymi (2D–5D)Tylko Osoby doświadczone z możliwością doszkolenia.Nie szukamy osób świeżo po kursie.Dyspozycyjność od pon-piątku w godzinach10-19.Umiejętność pracy z klientem, komunikatywność i punktualnośćDoświadczenie poparte zdjęciami własnych prac (mile widziane portfolio)Certyfikaty ukończonych szkoleń będą dodatkowym atutemoferujemy :Umowę zlecenie , staż , umowa o pracęMożliwość rozwoju zawodowego oraz udział w szkoleniach branżowychPracę w miłej atmosferzeProfesjonalne stanowisko pracy i dostęp do wysokiej jakości produktówProsimy o wysłanie cv wraz ze zdjęciami pracSalon znajduje się na Sławinku.
Poszukujemy ciepłej, empatycznej i cierpliwej opiekunki, która doraźnie wesprze córkę seniorki w opiece nad jej 93-letnią mamą. Babcia mieszka na I Górze Sławinkowskiej w Lublinie. Jest fizycznie dość sprawna, lecz ze względu na problemy z pamięcią potrzebuje spokojnej, wyrozumiałej opiekunki i drobnej pomocy w codziennych czynnościach.Zakres wsparcia obejmuje:- pomoc przy porannej lub wieczornej higienie (w zależności od dnia),- pomoc przy ubieraniu,- podanie posiłku oraz czuwanie nad regularnością,- wsparcie w prostych czynnościach dnia codziennego.Pomoc jest okazjonalna, zależna od potrzeb – czasami rano, czasami wieczorem, w wyjątkowych sytuacjach – opieka weekendowa.Najchętniej nawiążemy współpracę z Panią mieszkającą w okolicy I Góry Sławinkowskiej lub z łatwym dojazdem.Jeśli masz serce do pracy z seniorami i chciałabyś nas doraźnie wesprzeć w opiece nad babcią, prosimy o kontakt.
Firma działająca 27 lat w branży tytoniowej poszukuje dynamicznego Sprzedawcy do sklepu z ekskluzywnymi wyrobami tytoniowymi mieszczącego się w CH Vivo! w Lublinie.Opis stanowiska:- kompleksowa obsługa klienta zgodnie z przyjętym standardem- przyjmowanie dostaw i uzupełnianie towaru w sklepie- dbanie o estetykę i porządek stanowiska pracy- budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z KlientemOd Kandydatów oczekujemy:- statusu studenta dziennego lub wieczorowego- dyspozycyjności i gotowości do pracy głównie w piątki i soboty - dyspozycyjności i gotowości do pracy 20h w tygodniu- wysokiej kultury osobistej oraz umiejętności pracy w zespole- umiejętności pracy w dynamicznym środowisku sprzedażowym- pozytywnego nastawienia do klienta i zaangażowania w realizację celów sprzedażowych- uczciwościDoświadczenie w sprzedaży, zainteresowanie artykułami tytoniowymi będą dodatkowymi atutami.Oferujemy:- elastyczne godziny pracy (możliwość dostosowania godzin pracy do twoich potrzeb, do grafiku na uczelni)- pracę na podstawie umowy zlecenia- szkolenie wewnętrzne- możliwość pracy i rozwoju zawodowego w nowoczesnej, szybko rozwijającej się firmieJesteś zainteresowana/zainteresowany? Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk aplikowania. Prosimy o dopisanie klauzuli RODO.
Firma działająca 27 lat w branży tytoniowej poszukuje dynamicznego Sprzedawcy do sklepu z ekskluzywnymi wyrobami tytoniowymi mieszczącego się w Galerii Felicity w Lublinie.Opis stanowiska:- kompleksowa obsługa klienta zgodnie z przyjętym standardem- przyjmowanie dostaw i uzupełnianie towaru w sklepie- dbanie o estetykę i porządek stanowiska pracy- budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z KlientemOd Kandydatów oczekujemy:-dyspozycyjności i gotowości do pracy na pełen etat-dyspozycyjności i gotowości do pracy także w weekendy- wysokiej kultury osobistej oraz umiejętności pracy w zespole- umiejętności pracy w dynamicznym środowisku sprzedażowym- pozytywnego nastawienia do klienta i zaangażowania w realizację celów sprzedażowych- uczciwościZainteresowanie wyrobami tytoniowymi oraz doświadczenie w sprzedaży będą dodatkowymi atutami.Oferujemy:- elastyczne godziny pracy (system równoważny - możliwość dostosowania godzin pracy do twoich potrzeb, do grafiku na uczelni)- prace na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia (dla studentów zaocznych)- stabilne warunki zatrudnienia: umowę o pracę + świadczenia pozapłacowe (po okresie próbnym) - Medicover, Multisport, dodatkowe ubezpieczenie pracownicze- praca na pełen etat- szkolenie wewnętrzne- po przeszkoleniu oferujemy dodatkowe nagrody finansowe (prowizje)- stabilne warunki zatrudnienia- możliwość pracy i rozwoju zawodowego w nowoczesnej, szybko rozwijającej się firmieJesteś zainteresowana/zainteresowany? Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli RODO.
Firma działająca 27 lat w branży tytoniowej poszukuje dynamicznego Sprzedawcy do sklepu z ekskluzywnymi wyrobami tytoniowymi mieszczącego się w CV VIVO w Lublinie.Opis stanowiska:- kompleksowa obsługa klienta zgodnie z przyjętym standardem- przyjmowanie dostaw i uzupełnianie towaru w sklepie- dbanie o estetykę i porządek stanowiska pracy- budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z KlientemOd Kandydatów oczekujemy:-dyspozycyjności i gotowości do pracy na pełen etat-dyspozycyjności i gotowości do pracy także w weekendy- wysokiej kultury osobistej oraz umiejętności pracy w zespole- umiejętności pracy w dynamicznym środowisku sprzedażowym- pozytywnego nastawienia do klienta i zaangażowania w realizację celów sprzedażowych- uczciwościZainteresowanie wyrobami tytoniowymi oraz doświadczenie w sprzedaży będą dodatkowymi atutami.Oferujemy:- elastyczne godziny pracy (system równoważny - możliwość dostosowania godzin pracy do twoich potrzeb, do grafiku na uczelni)- prace na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia (dla studentów zaocznych)- stabilne warunki zatrudnienia: umowę o pracę + świadczenia pozapłacowe (po okresie próbnym) - Medicover, Multisport, dodatkowe ubezpieczenie pracownicze- praca na pełen etat- szkolenie wewnętrzne- po przeszkoleniu oferujemy dodatkowe nagrody finansowe (prowizje)- stabilne warunki zatrudnienia- możliwość pracy i rozwoju zawodowego w nowoczesnej, szybko rozwijającej się firmieJesteś zainteresowana/zainteresowany? Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli RODO.
Twoja przyszła firmaDołącz do lidera branży lotniczej! Obecnie dla naszego Klienta, firmy z branży lotniczej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Młodszego Specjalisty ds. Wsparcia Produktu. Chętnie zaprosimy do współpracy osoby z wykształceniem technicznym i dobrą znajomością zagadnień z zakresu elektryki, elektrotechniki, mechaniki – nie oczekujemy doświadczenia zawodowego, ważniejsze są solidne podstawy i zainteresowanie tą tematyką.Oczekiwania Wyższe wykształcenie techniczne – preferowane kierunki: elektryka, mechanika, elektrotechnika, lotnictwo, mechanika i budowa maszyn Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 (czytanie dokumentacji technicznej, komunikacja) Umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o analizę technicznych danych Wysoka samodzielność, dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania Postawa proaktywna oraz chęć wdrażania usprawnień i nowych rozwiązań technicznych Zainteresowanie aspektami zwiążanymi z branżą lotniczą Mile widziana: znajomość programu CAD Obowiązki Opracowywanie dokumentacji technicznej, w tym instrukcji napraw, biuletynów i list serwisowych Zapewnienie użytkownikom bieżącego dostępu do aktualnych materiałów technicznych oraz nadzór nad ich aktualizacją Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami i przygotowywanie merytorycznych odpowiedzi na zapytania techniczne Analiza danych związanych z eksploatacją śmigłowców w celu identyfikacji trendów i potencjalnych usprawnień Udzielanie wsparcia w zakresie wdrażania dodatkowych modyfikacji i doposażenia śmigłowców zgodnie z potrzebami użytkowników Ścisła współpraca z działem serwisu śmigłowców oraz innymi biurami technicznymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi i zgodności z wymaganiami technicznymi Oferta Możliwość rozwoju zawodowego w renomowanej firmie z sektora lotniczego, w stabilnym środowisku, w ramach umowy o pracę Praca w dynamicznym, interdyscyplinarnym środowisku łączącym inżynierię, logistykę i zarządzanie Praca na 1 zmianę z możliwością elastycznego rozpoczęcia dnia pracy Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia, w tym miesięczna premia oraz bonusy świąteczne (Wielkanoc, Boże Narodzenie) i bonus wakacyjny Dofinansowanie do aktywności fizycznej (karta Multisport) Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia (w tym pakiet medyczny) Dodatkowe świadczenia dla pracowników będących rodzicami, w tym m.in. paczki świąteczne oraz dofinansowanie kolonii i obozów wakacyjnych dla dzieci
Dla naszego Klienta, dystrybutora kosmetyków samochodowych oraz chemii motoryzacyjnej, poszukujemy osób na stanowisko: Operaot Linii Produkcyjnej Zakres obowiązków: • Obsługa linii produkcyjnej, • Kontrola jakości, • Dbanie o porządek na stanowisku pracy. Wymagania: • Doświadczenie w pracy na produkcji, • Gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym (6-14, 14-22, 22-6), • Uważność, spostrzegawczość oraz umiejętność skupienia uwagi. Mile widziane: • Uprawnienia na wózki widłowe. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u Klienta, • Wynagrodzenie, podstawa + premia, • Szybkie zatrudnienie, • Szkolenia i wprowadzenie do pracy, • Pracę na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Lublinie. Oferta dotyczy pracy stałej. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów. Szczegółowe informacje są dostępne w biurach Adecco.
Herbapol-Lublin S.A. – smak natury, który tworzymy razemDołącz do nas i zostań częścią firmy z ponad 75-letnią tradycją.Opis stanowiska:Przygotowywanie krótkoterminowych i długoterminowych planów produkcji.Przygotowywanie harmonogramów produkcji.Analiza i planowanie możliwości produkcyjnych w horyzoncie 3-12 miesięcy.Bieżące monitorowanie realizacji planów produkcyjnych i reagowanie na opóźnienia w ich realizacji.Analizowanie zapotrzebowania pod plan produkcji surowców i wyrobów gotowych.Analiza i koordynacja zapotrzebowania dodatkowych aktywności sprzedażowych.Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji związanych z funkcjonowaniem obszaru.Wymagania:Biegła znajomość pakietu MS (głównie Excel).Umiejętność przygotowania raportów oraz zestawień.Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.Skupienie na celu i nastawienie na realizację zadań.Umiejętność pracy w zespole.Umiejętność pracy pod presją czasu.Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie z ponad 70-letnią tradycją,realne możliwości rozwoju zawodowego i wpływu na procesy produkcyjne,pakiet benefitów:prywatna opieka medyczna, karta sportowa,bony świąteczne i dofinansowanie wypoczynku („wczasy pod gruszą”),rabaty na produkty w sklepie firmowym,prezent urodzinowy od firmy.Dołącz do zespołu Herbapol i rozwijaj z nami smak natury!
Poszukujemy osoby do sprzątania gabinetu medycznego (raz na 2 tygodnie ok 2 godziny) ul. Żołnierska Lublin
Do naszego zgranego zespołu poszukujemy kucharza z doświadczeniem! Jeśli ogarniasz temat pizzy, burgerów i makaronów, to zapraszamy! Wyślij cv lub napisz kilka słów o sobie. Potrzebujemy wiedzieć jakie masz doświadczenie ;) Oferujemy: - lekką atmosferę w pracy - kasę zawsze na czas - elastyczny grafik - realny wpływ na menu - posiłki oraz napoje w czasie pracy gratis - umowę Oczekujemy: - odpowiedzialności - higieny osobistej oraz higieny pracy - znajomości zasad BHP w kuchni - biegłej znajomości języka polskiego - orzeczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych - dyspozycyjności w weekendy Lokalizacja - Encanto, Turystyczna 44e, Lublin
Nasza historia zaczęła się 10 lat temu w food trucku. Twoja historia w Pasibusie może rozpocząć się właśnie teraz. Ruszamy? Po pierwsze CELNa tym stanowisku będziesz odpowiadać za przygotowanie naszych potraw i obsługę klientów przy barze.Twój BAGAŻ, czyli co musisz wziąć ze sobą:Pozytywne nastawienie do działania,Szczerość i otwartość,Dyspozycyjność oraz gotowości do pracy również w weekendy. DROGA, czyli co z nami poznasz: Tajniki pracy w zespole: Doświadczysz pracy w dynamicznym zespole, gdzie współpraca i wzajemne wsparcie są kluczowe dla sukcesu,Zasady Bezpieczeństwa i Higieny Pracy: Poznasz i przestrzegasz najwyższych standardów bezpieczeństwa, higieny pracy oraz bezpieczeństwa żywności,Efektywną pracę w środowisku, gdzie czas jest kluczowy, co rozwija umiejętność radzenia sobie w zmieniających się warunkach.Jeżeli jeszcze nie wiesz, czy ruszasz z nami, rozwiewamy wątpliwości: Dodatkowe $$$$ za godziny noce,program poleceń pracowniczychpakiet multisport oraz opieka medyczna Luxmed w atrakcyjnych cenach,no i oczywiście otrzymasz ZNIŻKĘ na naszą SZAMĘ! Wsiadasz do nas?
Dla naszego Klienta, pracowni księgowości, poszukujemy osoby na stanowisko: Samodzielna Księgowa Samodzielna Księgowa Zakres obowiązków: • Prowadzenie uproszczonych ewidencji księgowych, • Prowadzenie pełnej księgowości (program Insert Nexo), • Naliczanie wynagrodzeń, • Sporządzanie sprawozdań finansowych i rachunku przepływów pieniężnych, • Kontakt z klientem, • Kontrola poprawności księgowań i dokumentacji. Wymagania: • Minimum 4-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej i uproszczonej księgowości, • Minimum 2-letnie doświadczenie w kadrach i płacach, • Znajomość programów Insert Nexo lub Comarch Optima, • Znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości, • Samodzielność, dokładność, rzetelność, • Umiejętność komunikacji z klientem i współpracy z zespołem, • Mile widziana znajomość języka angielskiego. Oferujemy: • Zatrudnienie bezpośrednio u Klienta, • Dowolna forma zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B, • Atrakcyjne wynagrodzenie 6800-10 000 zł brutto, • Elastyczne godziny pracy - możesz zacząć pracę w godzinach 7:00-9:00, • Pracę stacjonarną w biurze, • Nielimitowany dostęp do platformy szkoleń 24/7. Oferta dotyczy pracy stałej. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów. Szczegółowe informacje są dostępne w biurach Adecco.
Nowo otwierająca się Restauracja McDonald's w Lubin 3 na Ustroniu, poszukuje osób do pracy na pełny i niepełny etat zarówno na weekendy jak i w tygodniu. Praca obejmuje zakres:obsługi kasyzestawiania zamówieńprzygotowywania napojów i deserówpracę na kuchni- przygotowywanie kanapek i półproduktówdrobnych prac porządkowychmożliwość pracy w godzinach nocnychMILE WIDZIANE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIPrzyjdź, zadzwoń zobacz, że WARTO.Zapewniamy:- umowę o pracę- wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas- elastyczny grafik - wewnętrzne szkolenia- atrakcyjny system premiowania- ubezpieczenie grupowe- zniżkę na posiłki dla pracowników obowiązujące w całej Polsce- karta medicoverPolsce- bezpłatne napoje w czasie pracyJeśli jesteś zainteresowany/a koniecznie do Nas zadzwoń!!!Nota informacyjna dla kandydatów do pracy. 1. Administrator danych osobowych Administratorem Twoich danych osobowych będzie Firma "PHU Eden" Marek Baraniecki z siedzibą w 59-300 Lubin ul. Piłsudskiego 3. Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób: - listownie na adres: Firma „PHU Eden" Marek Baraniecki ul. Piłsudskiego 3, 59-300 Lubin. - telefonicznie: + 486 - pokaż numer telefonu - 2. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby przeprowadzić bieżący proces rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest: - obowiązek prawny - w zakresie w jakim wynika to z przepisów Kodeksu pracy, - Twoja zgoda - w pozostałym zakresie. 3. Okres przechowywania danych osobowych Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe do momentu zakończenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikujesz lub do momentu, w którym wycofasz zgodę na przetwarzanie danych, jednak nie dłużej niż 90 dni od dnia złożenia aplikacji. 4. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: a. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych, b. prawo dostępu do Twoich danych osobowych, c. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, d. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych, e. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych, f. prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Ci tylko co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie umowy z Tobą lub na podstawie Twojej zgody. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 powyżej. Prawo wycofania zgody W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody – masz prawo jej wycofania w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem. Zgodę możesz wycofać poprzez zgłoszenie żądania na adres e-mail: biuro(a)firmajurex.pl Prawo wniesienia skargi do organu Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 5. Obowiązek podania danych Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy. W pozostałym zakresie – podanie danych jest dobrowolne i zależy od Ciebie.Informujemy, że u pracodawcy obowiązuje procedura dokonywania zgłoszeń wewnętrznych przez sygnalistów. O szczegóły możesz zapytać w restauracji.
Selvista – dynamiczna firma działająca w branży FMCG, która od lat odnosi sukcesy na terenie całego kraju. Jako partner strategiczny renomowanych marek takich jak Energizer, Wilkinson, Tesla i Pattex. Nieustannie dążymy do doskonalenia naszych działań i rozszerzania naszego zasięgu. Jeśli masz pasję do sprzedaży, chcesz być częścią innowacyjnych projektów i rozwoju w sektorze handlu, to ta oferta jest dla Ciebie!Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Przedstawiciel Handlowy ds. rynku tradycyjnego (Vanseller)Miejsce pracy: Województwo lubelskie (Lublin)Wynagrodzenie: stała podstawa + premia za wynikiTwój zakres obowiązkówAktywna sprzedaż produktów firmy poprzez uczestnictwo w przygotowaniu zamówień celem zapewnienia ciągłej dostępności towarów u Klientów;Budowanie długotrwałych relacji z Klientami - Klienci są dla nas ważni i chcemy, aby czuli się dobrze w relacji z Tobą i firmą;Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej;Cykliczne wizytowanie sklepów na powierzonym terenie;Raportowanie według ustalonych reguł;Realizacja powierzonych zadań jakościowych i ilościowych zgodnie z wyznaczonymi standardami;Dbanie o ekspozycje produktów – merchandising;Egzekucja ustaleń centralnych.Nasze wymaganiaDoświadczenie w obsłudze klienta;Znajomość lokalnego rynku klientów TT;Odpowiedzialność i rzetelność;Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów sprzedażowych;Inicjatywa i samodzielność;Łatwość w nawiązywaniu kontaktów;Prawo jazdy kat. B;Mile widzianeDoświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego
Modus to Firma Wspierająca Sprzedaż z 30 letnim doświadczeniemW związku z projektem prowadzonym na rzecz JTI POLSKA - międzynarodowego lidera w branży tytoniowej, poszukujemy kandydatów, którzy chcą dołączyć do naszego zespołu jako:Ambasador Marki PLOOMMiejsce pracy: LUBLINWynagrodzenie za 1 godzinę pracy 34,00 brutto – 65,00 brutto Zadania, które będą do realizowania:· Prowadzenie aktywacji konsumenckich i sprzedaż zarówno w punktach sprzedaży jak i w swoim otoczeniu to część zadań, które będziesz realizować i od tego uzależnione będą bonusy sprzedażowe· Realizacja celów sprzedażowych oraz jakościowych,· Aktywne pozyskiwanie nowych konsumentów w punktach sprzedaży Retail oraz budowanie własnej sieci kontaktów,· Prezentacja nowego produktu tytoniowego i jego cech pełnoletniemu, palącemu konsumentowiSzukamy osób, które:· Mają umiejętności prezentacji produktu i są komunikatywne,· Są pełnoletnie,· Są dyspozycyjne 4-5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek/sobota), minimum 110h/ max 160h miesięcznie, praca w tygodniu w puntach detalicznych.· Łatwo nawiązują kontakty oraz mają umiejętności budowania relacji,· Są zaangażowane, uczciwe, posiadają charyzmę, są pozytywnie nastawione i mają motywację w osiąganiu celów,· Są otwarte na zdobywanie nowej wiedzy i chcą przyswajać tę informację i się uczyć,· Mają doświadczenie w pracy branży tytoniowej lub pokrewnej dziedzinie (mile widziane) Oferujemy:· Pracę dla JTI Polska w oparciu o umowę zlecenie z Modus Sp. z o.o. Sp. Kom,· Elastyczne godziny pracy wraz z preferowanym miejscem pracy (blisko miejsca zamieszkania bądź blisko Uczelni)· Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + bonus),· Pracę w młodym, zgranym zespole,· Pracę z rozpoznawalnymi markami w Polsce i na świecie,· Udział w eventach i akcjach specjalnych,· Narzędzia niezbędne do pracy – iPad wraz z Internetem, uniform.· Możliwość uczestnictwa w projekcie długofalowym.· Dla najlepszych możliwość rozwoju w strukturach JTI.
Poszukujemy doświadczonych Operatorów Żurawia Szybkomontującego do pracy na terenie Belgii. Praca w Antwerpii, na podstawie formularza A1.Zakres obowiązków:Obsługa żurawia szybkomontującego na terenie budowyWspółpraca z zespołem budowlanym przy podnoszeniu i przenoszeniu materiałówDbałość o prawidłowe funkcjonowanie żurawia i zgłaszanie ewentualnych usterekPrzestrzeganie zasad BHP i wewnętrznych procedur budowyWymagania:Doświadczenie w obsłudze żurawi szybkomontującychAktualne uprawnienia do obsługi żurawia (UDT lub równoważne)Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niderlandzkiegoUmiejętność pracy w zespole oraz odpowiedzialne podejście do pracyOferujemy:Możliwość zakwaterowaniaStawka 27-28e/hMożliwość długoterminowej współpracyWsparcie polskiego koordynatoraMiejsce pracy: Antwerpia, Belgia Start pracy: od zarazZainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny: 50*******04
Poszukujemy osoby do sprzątania mieszkań – Lublin, Centrum (ul. Wieniawska 11)Szukamy sumiennej osoby do sprzątania kawalerek z oddzielną sypialnią w centrum Lublina (ul. Wieniawska 11). Praca polega na kompleksowym przygotowaniu mieszkania po gościach – w ramach najmu krótkoterminowego (np. Airbnb, Booking).Stawka: 100 zł za jedno sprzątanie z praniemCzas pracy: jedno sprzątanie trwa zwykle nie dłużej niż godzinę Charakter pracy: dodatkowa – idealna, jeśli chcesz dorobić w tygodniu lub weekendLokalizacja: wszystkie mieszkania znajdują się w jednym budynku przy ul. Wieniawskiej 11 – brak konieczności przemieszczania się między lokalizacjamiGodziny pracy: między 10:30 a 15:00 (pomiędzy wymeldowaniem a zameldowaniem gości)Wymagania:doświadczenie w sprzątaniu mieszkań lub apartamentów wynajmowanych krótkoterminowo,dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy,dyspozycyjność w tygodniu oraz w weekendy,punktualność i odpowiedzialność,umiejętność pracy samodzielnej i przestrzegania standardów czystości.Mile widziane:podstawowe umiejętności techniczne (np. wymiana żarówki, naprawa klamki, sprawdzenie sprzętu AGD).Praca dostępna od zaraz! Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy oraz krótką informację o doświadczeniu.Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny.
Jako Zakład Pracy Chronionej zatrudniamy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Jeśli obecnie szukasz pracy, dołącz do nas! PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - SPRZĄTAJĄCA, LUBLIN UL. NIECAŁAPraca od poniedziałku do piątku 15.30-20.30. Weekendy wolne. Umowa o pracę.Zadania: sprzątanie biura: pokoje, korytarze, klatka schodowa, pomieszczenie socjalne, sanitarne, uzupełnianie środków higienicznych.Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane w st. lekkim/umiarkowanym/znacznymdobra organizacja pracy własnejZapewniamy: umowę o pracęmożliwość skorzystania z programów grupowych ubezpieczeń pracowniczych np. ubezpieczenie na życie, NNW opcję zatrudnienia w Zakładzie Pracy Chronionej, która daje możliwość korzystania z dofinansowań ZFRON m.in.: dof. do leków, ryczałt paliwowy, turnusów rehabilitacyjnychNie czekaj - zgłoś się już dziś ! Zadzwoń!Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny w godz. 8-15 pod nr. 510 - 015 - 878 - jeśli nie odbieram proszę o sms " Biuro" oddzwonię!Wysyłając aplikację cv proszę o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę dla Impel Business Solutions Sp. z.o.o na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją tego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 2 lat. Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Impel Business Solutions Sp. z.o.o z siedzibą we Wrocławiu 50-304, ul. A. Słonimskiego 6.Procedura zgłoszeń wewnętrznych: Informujemy, że procedura zgłoszeń wewnętrznych jest dostępna pod linkami: /impel.pl/dbamy/ ; /sygnalisci.support4b.pl
Opis firmyJesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym.Obecnie do zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Ochrony w obiekcie handlowymLokalizacja: LublinPraca na pełen etat, zmiany 12h Opis stanowiskaZadania:dbanie o bezpieczeństwo na terenie chronionego obiektu,ochrona mienia przed dewastacją ,sumienna realizacja obowiązków służbowych.ujęcia sprawców kradzieży,KwalifikacjeOczekiwania:mile widziane - status studentaniekaralnośćwysoka kultura osobistadyspozycyjnośćzaangażowanieOferta:szkolenie przygotowujące do pracypraca na pełen etatbezpłatne, kompletne umundurowanieszkolenia zawodowegwarancję wypłaty pełnego wynagrodzenia zawsze do 10-tego dnia każdego miesiącaubezpieczenie NNW (od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków)elastyczny grafikDodatkowe informacjeWspóładministratorzy danych: Securitas Polska sp. z o.o. i Securitas Services sp. z o.o. (ul. Postępu 6, 02-676 Warszawa). Cele przetwarzania: Rekrutacja bieżąca i przyszła (za zgodą), obsługa roszczeń. Podstawa prawna: obowiązek prawny, działania przed zawarciem umowy, uzasadniony interes – obsługa roszczeń, zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a-c, f i art. 9 ust. 2 lit. a i b RODO). Zgoda: Zgodę na przetwarzanie danych (innych niż wymagane) wyrażasz poprzez ich podanie (w formularzu lub w Twoim CV), a na potrzeby przyszłych rekrutacji, zaznaczając check-box w formularzu. Możesz w każdym czasie wycofać zgodę, ale nie wpływa to na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Twoje prawa: Dostęp, sprostowanie, przeniesienie, usunięcie danych, ograniczenie ich przetwarzania, sprzeciw w zakresie przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu, cofnięcie zgody, skarga do PUODO. Więcej informacji: Znajdziesz tu Informacja o ochronie prywatności kandydatów do zatrudnienia w Securitas lub kontaktując się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: iod(at)securitas.pl.
Historia Popeyesa rozpoczęła się 51 lat temu w Nowym Orleanie w Luizjanie. To co zaczęło się jako jedna mała restauracja z marzeniem o stworzeniu najlepszego smażonego kurczaka na świecie, jest teraz szaleństwem, które ogarnęło świat! Szukamy osób, którzy chcą mieć udział w uczynieniu Popeyes najbardziej lubianą marką kurczaków w Polsce - czy to będziesz Ty? Przekonaj się sam i zaaplikuj na stanowisko: Zastępca Kierownika Restauracji Popeyes - Lublin Czym będziesz się zajmować? • Prowadzeniem restauracji pod nieobecność Kierownika restauracji, • Dbaniem o dobre samopoczucie Gości, egzekwując przestrzeganie standardów obsługi, utrzymując czystość w restauracji i zapewniając pozytywne wrażenia naszym Gościom, • Rekrutacją i szkoleniem nowych pracowników, • Układaniem grafików pracy, • Realizacją wskaźników KPI, • Dbaniem o dostępność wszystkich produktów potrzebnych do przygotowania pysznego posiłku dla naszych Gości, • Prowadzeniem zmian i ścisłą współpracą ze swoim Zespołem menedżerskim, tak aby stale poprawiać wyniki Waszej restauracji, • Czasami również obsługą kasy i przygotowywaniem posiłków. Jakie są nasze wymagania? • Musisz znać i uwielbiać branżę QSR - warunek konieczny, • Minimum półroczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem, • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, • Chęć do pracy z ludźmi (będziesz budować trwałe relacje z Gośćmi oraz z Zespołem), • Wysoki nacisk na obsługę Gościa - tak jesteśmy szaleni na tym punkcie! Zależy nam na pozytywnych doznaniach naszych Gości :), • Umiejętność zarządzania kosztami restauracyjnymi, • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu. Co oferujemy? • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, • Miesięczny system premiowy, • Prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach, • Dostęp do atrakcyjnej oferty na karnet sportowy, • Swobodę w działaniu, • Szkolenia wewnętrzne, • Możliwość dalszego rozwoju. Miejsce pracy: Lublin
Jesteśmy nowoczesnym biurem rachunkowym, które łączy profesjonalizm z ludzkim podejściem. Wspieramy przedsiębiorców w codziennych finansach i podatkach, ale też dbamy o rozwój naszego zespołu. U nas nie jesteś tylko „od faktur” – uczysz się, rozwijasz i stajesz częścią fajnej ekipy, która naprawdę lubi to, co robi.Co będziesz robić?- wspierać nasz zespół księgowy w codziennej pracy, - wprowadzać i porządkować dokumenty księgowe, - kontaktować się z klientami biura (w podstawowym zakresie), - pomagać w przygotowywaniu deklaracji i zestawień, - uczyć się księgowości w praktyce!Szukamy osoby, która:- ma podstawową wiedzę z zakresu rachunkowości lub finansów (możesz być studentem/studentką), - zna pakiet MS Office (szczególnie Excel), - jest dokładna, sumienna i chętna do nauki, - lubi pracować w zespole i ma pozytywne nastawienie.Co oferujemy:- przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonych księgowych, - realną możliwość rozwoju i nauki w praktyce, - komfortowe warunki w nowoczesnym biurze, - stabilne zatrudnienie i uczciwe wynagrodzenie.Brzmi jak coś dla Ciebie? Wyślij nam swoje CV. Czekamy na Ciebie!
Twój zakres obowiązkówPoszukujemy osób, które lubią pracę z ludźmi, chcą się rozwijać, awansować i osiągać wysokie zarobki w zgranym zespole. Osoby, które dobrze zaprezentują się w CV oraz na rozmowie kwalifikacyjnej otrzymają możliwość współpracy z największym koncernem finansowym w Europie OVB Allfinanz.Chętnie nauczymy jak rozmawiać z ludźmi, jak im pomagać w zabezpieczeniu najważniejszych aktywów jakie posiadają oraz jak zarobić dobre pieniądze, a to wszystko będąc zadowolonym ze swojej pracy.Do zakresu obowiązków należy praca z klientem, praca w zespole, przygotowywanie rozwiązań finansowych, prowadzenie procesu finalizacji rozwiązań finansowych.umowa zlecenie, kontrakt B2B, umowa agencyjna o współpracyczęść etatu, dodatkowa / tymczasowa, pełny etatasystent, młodszy specjalista (Junior), managerpraca zdalnarekrutacja zdalnawynagrodzenie: prowizja + premia za wynikiNasze wymaganiaCzego wymaga praca w finansach: niekaralności, wykształcenia minimum średniegoCzego wymaga firma: chęci nauki, zaangażowania pracy zgodnie z ustalonymi zasadamiTo oferujemyCo daje praca w finansach:elastyczność i możliwość uczestniczenia w programie szkoleniowym, certyfikacyjnymmożliwość osiągnięcia nieprzeciętnych zarobków - praca dla ambitnych i chcących działać - wynagrodzenie od efektu (prowizja) może to być praca główna lub praca dodatkowa brak targetów i planów sprzedażowych - ile zrobisz tyle zarobiszpomoc i wsparcie managera oraz zespołu na każdym etapie pracyBenefityelastyczny czas pracyzniżki na firmowe produkty i usługispotkania integracyjne, wyjazdybonusy, konkursy, premiemożliwość uzyskania uprawnieńO nasFirma skupia swoją działalność na pomocy klientom w odnalezieniu się na rynku finansowym. Budujemy świadomość finansową klientów. Pomagamy w porządkowaniu budżetu domowego klienta. Znajdujemy różne rozwiązania dla klientów dopasowane do ich potrzeb. Zabezpieczamy klienta na wypadek wystąpienia sytuacji awaryjnych. Budujemy plany gospodarowania aktywami klienta.
Firma Ever Grupa zatrudni Panie na stanowisko: Pracownik serwisu sprzątającego.Lokalizacja: ul. Aleja Spółdzielczości PracyPraca w godzinach: 15:00 - 19:00 od poniedziałku do piątkuWymagania:zaangażowaniedokładnośćsumiennośćOferujemy:umowę zleceniedługoterminowa współpracaprzeszkolenie, odzież służbowapraca w stabilnej firmieZapraszamy do kontaktu osoby zdecydowane i gotowe do pracy: 50*****51
W DEPartner zaczynasz od razu – wszystkie formalności załatwiamy w 30 minut, a pracę możesz rozpocząć nawet tego samego dnia. Czekają na Ciebie nowe hybrydy, auto bez opłat, tygodniówki i premie. Rekrutujemy codziennie kilka osób w naszym biurze na ul. Cisowej 11/106 (wejście do budynku na wprost hurtowni Intercars).Dlaczego warto?Auto służbowe bez opłat – nowe hybrydy, gotowe do pracyWypłaty co tydzień – 55% od utargu dla kierowcySystem Protektor – dodatkowe ubezpieczenie, brak kar za uszkodzenie autaPremie i bonusy – m.in. 500 zł za polecenie znajomegoZwrot za badania lekarskie + pakiet startowyElastyczny grafik – praca zmianowa lub samochód na wyłącznośćO nasDziałamy od 2016 roku, mamy ponad 500 samochodów i biura stacjonarne w każdym większym mieście. W Lublinie znajdziesz nas przy ul. Cisowej 11/106 (wejście do budynku na wprost hurtowni Intercars).Nie jesteś numerkiem w Excelu – u nas masz swojego opiekuna, pełny wgląd w rozliczenia i realne wsparcie 24/7. Więcej informacji znajdziesz na departner . plWymagania:Prawo jazdy kat. B (min. 1 rok)Wiek od 21 latZaświadczenie o niekaralnościDołącz do DEPartner!Przyjdź do biura, poznaj zasady w 15 minut i zacznij jeździć z nami jeszcze dzisiaj.Lublin, ul. Cisowa 11/106 (wejście do budynku na wprost hurtowni Intercars) – Aplikuj teraz i rozpocznij pracę od zaraz!Opinie kierowców mówią same za siebie Setki pozytywnych opinii w Google i na GoWork potwierdzają, że jesteśmy jednym z najlepiej ocenianych partnerów Uber, Bolt i FreeNow w Polsce.Działamy w całym kraju Jesteśmy obecni już w prawie 20 miastach i stale rośniemy. To oznacza stabilność i doświadczenie, na które możesz liczyć.Unikalny System Protektor Jako jedyni w branży oferujemy system Protektor – dodatkowe ubezpieczenie chroniące kierowców przed kosztami szkód. Dzięki temu możesz pracować spokojnie i bez ryzyka finansowego.Praca Kierowca Lublin, Kierowca Uber Lublin, Kierowca Bolt Lublin, Taxi Lublin, Praca od zaraz Lublin, Auto służbowe Lublin, Hybryda dla kierowcy Lublin, Praca z autem Lublin, Praca zmianowa Lublin, Kierowca aplikacji Lublin, Praca elastyczne godziny Lublin, Flota hybrydowa Lublin, Wynagrodzenie co tydzień Lublin, DEPartner Lublin, Rekrutacja kierowców Lublin, Auto na wyłączność Lublin, Stabilna praca Lublin, Praca legalna Lublin, Premie dla kierowców Lublin, System Protektor Lublin.
| OFERTA SPRAWDZONA PRZEZ PRAWNIKA | LEGALNA UMOWA | JASNE WARUNKI NAJWAŻNIEJSZE INFO W SKRÓCIE:WYNAGRODZENIE:BDF:- za system 3/1: 2720€ brutto podstawy + diety 14/28€ netto + 5€ netto dodatku za nocleg w kabinie (około 2750€ netto przy III klasie podatkowej + bon zakupowy 50€)- za system 2/1: 2470€ brutto podstawy + diety 14/28€ netto + 5€ netto dodatku za nocleg w kabinie (około 2600€ netto przy III klasie podatkowej + bon zakupowy 50€)PLANDEKA/KOFFER:- za system 2/1: 2270€ brutto podstawy + diety 14/28€ netto + 5€ netto dodatku za nocleg w kabinie (około 2450€ netto przy III klasie podatkowej + bon zakupowy 50€)LOKALIZACJA: okolice DreznaSYSTEM: 2/1 albo 3/1KONTAKT TEL.: + 48 666 623 079 OPIS STANOWISKA:Poszukiwany kierowca na pojazdy kategorii C+E nawet z niewielkim doświadczeniem, chcący pracować na trasach dalekobieżnych krajowych po Niemczech do dużej niemieckiej firmy transportowej dla wzmocnienia zespołu. Wystarczająca będzie nawet bardzo podstawowa znajomość niemieckiego albo angielskiego. Kierowca może liczyć na system benfitów takich jak premia świąteczna i przejęcie przez pracodawcę kosztów przedłużenia uprawnień. Baza znajduje się blisko polskiej granicy – w okolicach Drezna. Praca do podjęcia od zaraz. OFERTA PRACODAWCY:- SYSTEM: 2/1 albo 3/1- TRASY: krajówka - ruch dalekobieżny- WYNAGRODZENIE:BDF:- za system 3/1: 2720€ brutto podstawy + diety 14/28€ netto + 5€ netto dodatku za nocleg w kabinie (około 2750€ netto przy III klasie podatkowej + bon zakupowy 50€)- za system 2/1: 2470€ brutto podstawy + diety 14/28€ netto + 5€ netto dodatku za nocleg w kabinie (około 2600€ netto przy III klasie podatkowej + bon zakupowy 50€)PLANDEKA/KOFFER:- za system 2/1: 2270€ brutto podstawy + diety 14/28€ netto + 5€ netto dodatku za nocleg w kabinie (około 2450€ netto przy III klasie podatkowej + bon zakupowy 50€)- PREMIA BOŻONARODZENIOWA: około 1.000,00€- NACZEPA: naczepa typu koffer albo plandeka albo BDF- ZAKWATEROWANIE: w kabinie- ZWROT KOSZTÓW: za przedłużenie prawa jazdy i ADR- KORZYŚCI PŁYNĄCE Z NIEMIECKIEJ UMOWY O PRACĘ [ubezpieczenie zdrowotne w niemieckiej kasie chorych dla Ciebie i opcjonalnie członków rodziny, jeśli coś się stanie (choroba, utrata pracy), masz niemieckie świadczenia socjalne, odkłada się niemiecka emerytura – każdy rok się liczy. Pełny Kindergeld albo dodatek dyferencyjny. Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń!] WYMAGANIA:DOŚWIADCZENIE 6 miesięcy na C+EPRAWO JAZDY C+EUPRAWNIENIA karta kierowcy i kod 95 oraz ADRJĘZYK OBCY niemiecki lub angielski – wystarczą same podstawy KONTAKT:DEJOBS SP. Z O.O. | nr KRAZ: 35335TEL.: + 48**********79STRONA: WWW.DEJOBS.PL KONTAKTUJĄC SIĘ Z NAMI WYRAŻASZ ZGODĘ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ADMINISTRATORA DANYCH, KTÓRYM JEST DEJOBS sp. z o.o. Z SIEDZIBĄ W SŁUPSKU (76-200 SŁUPSK, UL. POZNAŃSKA 99B), KRS: 0001197577, NIP: 8393258862, REGON: 54286296300000, KRAZ: 35335. PODSTAWĄ PRAWNĄ PRZETWARZANIA DANYCH JEST art. 6 ust. 1 lit. b lub c, lub f RODO, A W ZAKRESIE DANYCH PRZEKAZANYCH DOBROWOLNIE: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. POSIADASZ PRAWO DOSTĘPU DO SWOICH DANYCH, ŻĄDANIA ICH SPROSTOWANIA, USUNIĘCIA, OGRANICZENIA PRZETWARZANIA, PRZENOSZENIA, WNIESIENIA SPRZECIWU ORAZ PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO. SZCZEGÓŁY NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ.
Praca przy sprzedaży perfum - dołącz do świata zapachów! Szukasz pracy, która łączy pasję do piękna z kontaktem z ludźmi? Dołącz do naszego zespołu jako Promotr Marki! Miejsce pracy: Lublin- Galeria Felicity lub Galeria Plaza! Forma zatrudnienia: Umowa Zlecenie Sprzedaż Perfum - praca sezonowa Zakres obowiązków: • Realizacja planów sprzedażowych, • Profesjonalna obsługa klientów i doradztwo w zakresie wyboru perfum, • Budowanie pozytywnych relacji z klientami. Wymagania: • Komunikatywność, • Zainteresowania branżą beauty/perfumeryjną, • Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem, • Gotowości do pracy w godzinach 10:00-20:00. Oferujemy: • Umowę zlecenie na okres od 25.11 do 23.12.2025r., • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy, • Stawka godzinowa uzależniona od wyników pracy od 33 do 39 zł/h, • Elastyczny grafik, • Szkolenia produktowe- pełne wdrożenie. Adecco jest Agencją zatrudnienia nr 364. Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów. Szczegółowe informacje są dostępne w biurach Adecco.
Poszukujemy osób do pracy przy inwentaryzacjach!Inwentaryzacje nocne - PRACA DODATKOWA - województwo lubelskieZgłoszenia przyjmujemy wyłącznie poprzez opcję 'Aplikuj' dostępną w ogłoszeniu na OLX lub za pośrednictwem SMS.Szukasz prostej pracy dodatkowej? Po dołączeniu do naszego zespołu będziesz liczyć towar z użyciem skanera w sklepach. Nie wymagamy doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy :)Oferujemy stawkę od 33,50 zł brutto za godzinę (dla studenta/ucznia netto),Inwentaryzacje nocne rozpoczynają się 18:00-21:00 w sklepie,Wymagana gotowość do wyjazdów na terenie całego województwa jak i poza. W przypadku wyjazdów poza Lublin zapewniamy transport w obie strony – dodatkowo wypłacamy dodatek za czas spędzony w podróży,Wymagamy ukończonych 18 lat, znajomości języka polskiego oraz dyspozycyjności 3 dni roboczych w tygodniu, w godzinach nocnych (minimum do 5:00).UWAGA! Wymagana dyspozycyjność 14.11.2025Jesteś zainteresowana/y? Zgłoś się przez portal OLX lub prześlij swoje zgłoszenie w wiadomości SMSW treści koniecznie wpisz: Inwentaryzacje nocne, imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail, miasto, portal, ilość dni dyspozycyjnych (między poniedziałkiem a piątkiem).Przykład: Inwentaryzacje nocne, Jan Kowalski, 123456789, e-mail, Lublin OLX, 3 dni.
Fusion Labs dostarcza dostarczamy najwyższej jakości innowacyjne produkty, będące alternatywą dla tradycyjnych wyrobów tytoniowych.Poszukujemy kandydata na stanowisko:Doradca klienta w sklepie specjalistycznym (e-papierosy)Miejsce pracy: woj. lubelskieObowiązki:Profesjonalne doradztwo i obsługa Klientów w sklepie specjalistycznym (e-papierosy),Dbanie o właściwą ekspozycje produktów oraz estetykę punktu zgodnie z wewnętrznym standardem,Obsługa programów sprzedażowych, wystawianie paragonów i faktur,Bieżące raportowanie wyników sprzedaży,Udział w inwentaryzacjach oraz wsparcie innych sklepów zgodnie z potrzebami organizacji. Nasze wymagania:Jesteś w pełni dyspozycyjny w godzinach: poniedziałek – sobota (09:00 - 21:00),Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy do pracy na terenie woj. lubelskie,Znasz branżę e-papierosów w stopniu min. podstawowym,Wyróżnia Cię otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów,Potrafisz bardzo dobrze organizować swoją pracę oraz angażujesz się w powierzone Ci zadania,Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:Współpracę w oparciu o umowę zlecenie,Premię uzależnioną od jakości pracy i wyników sprzedaży,Szkolenie produktowe i sprzedażowe,Prywatną opiekę medyczną i kartę sportową,Przyjazną atmosferę pracy i zgrany zespół.
Totalizator Sportowy Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Pracownik salonu gier na automatach Premium w Lublinie.Zainteresowanych zapraszamy do aplikowania!Twój zakres obowiązków:obsługa gości salonu gier: rejestrowanie, wydawanie kart graczy, wyjaśnianie zasad dostępnych gier oraz obsługi automatu od strony gracza,wypłata wygranych zgodnie z przepisami,informowanie o procedurze zgłaszania reklamacji i roszczeń,interweniowanie w przypadku nieprzestrzegania regulaminów,zgłaszanie awarii automatów,otwieranie/zamykanie salonu gry na automatach oraz utrzymywanie porządku/sprzątanie w salonie.Nasze wymagania:jesteś otwarty/a na pracę w systemie zmianowym, również w nocy,posiadasz doświadczenie w obsłudze wymagającego klienta,masz doświadczenie w pracy na komputerze,cechuje Cię otwartość i komunikatywność i nastawienie na rozwiązywanie problemów,jesteś nastawiony/a na pracę w zespołową,masz nienaganną opinię,nie jesteś skazany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (konieczność dostarczenia zaświadczenia z KRK w przypadku oferty zatrudnienia),posługujesz się językiem polskim w stopniu wystarczającym do obsługi automatów do gry.Oferujemy:umowa o pracę w firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjny system premiowy,szkolenie wstępne przygotowujące do pracy w salonie gry na automatach,szkolenia z obsługi klienta,prywatna opieka medyczna,dofinansowanie zajęć sportowych,ubezpieczenie na życie,program emerytalny,preferencyjne pożyczki remontowo-mieszkaniowe,bilety na wydarzenia sportowe,dodatkowe świadczenia socjalne,inicjatywy dobroczynne.
Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.Obecnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. Obsługi KlientaMiejsce pracy: LublinJEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ: Doświadczenie w pracy z ludźmi Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów Nastawienie na cele sprzedażowe Wielozadaniowość Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty Aplikuj już teraz! PRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE: Umowę o pracę Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy Możliwość korzystania ze szkoleń Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju
JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).Pracownik magazynowy w Firmie Allegro One Miejsce pracy: Lublin, ul. Ślusarska Co możemy Ci zaproponować?Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,Możliwość udziału w rozwoju Firmy (świetnie tworzyć coś nowego!),Pracę od poniedziałku do piątku + 1 sobotę w miesiącu (dyżur),Pracę w systemie zmiany 16:00-20:00 lub 12:00-20:00 (wybór między 4h a 8h dziennie),Stawkę godzinową 32 zł/h brutto przy umowie zlecenie,Premię uznaniową do 20% (liczoną od podstawy),Dodatkową gratyfikację pieniężną za wsparcie wysokiego sezonu,Dostęp do systemu pracownika online (paski wynagrodzeń, zaświadczenia),Wsparcie świetnego opiekuna przez cały okres zatrudnienia,Sprawny i szybki proces zatrudnienia. Czym będziesz się zajmował?Sortowaniem paczek na konkretne lokalizacje, Przygotowywaniem paczek do odbioru przez kurierów,Rozładunkiem oraz załadunkiem dostaw paczek, Kogo szukamy?Osób dyspozycyjnych od zaraz,Osób zdolnych do dojazdu do miejsca pracy we własnym zakresie,Uśmiechniętych osób szukających swojego miejsca na rynku pracy. Aplikując wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez JAGA Recruitment sp. z o.o. z siedzibą w Błoniu ul. Powstańców 18b, NIP 118-207-02-53, REGON 142978307 Administratorem danych jest JAGA Recruitment sp. z o.o. z siedzibą w Błoniu ul. Powstańców 18b, NIP 118-207-02-53, REGON 142978307 Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email lub pisemnie na adres siedziby administratora. Twoje dane osobowe będą przetwarzane: a) w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 (Rozporządzenie 2016/679) w związku z przepisami Kodeksu pracy) b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia 2016/679) c) dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia 2016/679) d) w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f Rozporządzenia 2016/679). Pani / Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dane będą przetwarzane do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych lub upłynięcia okresu 1 rok. Okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania lub prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez podany kontakt do Administratora. Podanie danych osobowych, o których mowa w lit. a) powyżej jest dobrowolne, jednak konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych oraz wyrażenie zgód, o których mowa w lit. b) powyżej jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji (nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata i nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia). Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z RODO.
Obowiązki:Realizacja zamówień i dostarczanie towarów.Załadunek i rozładunek towarów.Umiejętność prowadzenia busaUtrzymanie pojazdu firmowego w dobrym stanie.Planowanie tras przejazdów.Praca w elastycznych godzinach i różnych warunkach pogodowych.Obsługa systemów magazynowych.Wymagania:Znajomość języka polskiego.Prawo jazdy kat B.Zaangażowanie i sumienność.Dyspozycyjność.PunktualnośćDoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Umiejętność pracy w zespole.Dobra organizacja pracy.Kultura osobistaOdporność na stresOferujemyPraca od poniedziałku do piątkuStabilne zatrudnienieSamochód służbowy (możliwość dojazdu do domu)Ubranie firmoweSzkolenie niezbędne do wykonywania pracyStały rejon Krasnystaw i okolice
Company DescriptionVALOS is a leading international specialized CRO headquartered in Genoa, Italy, known for its expertise and specialized services in Biostatistics and Data Management.Role DescriptionThis is a full-time on-site/remote role for a Biostatistician located in Genoa. The Biostatistician will be responsible for designing and analyzing clinical studies, applying statistical methodologies, and interpreting complex data sets. The role includes tasks such as conducting survival analysis, utilizing statistical programming languages, and working with SAS and R. The Biostatistician will collaborate with cross-functional teams to support the design, analysis, and reporting of clinical trials and other research projects.QualificationsProficiency in Statistical Programming and Statistical Software SAS and RStrong Analytical Skills and knowledge of StatisticsExperience with Survival AnalysisExcellent problem-solving and critical-thinking skillsAbility to work collaboratively in a team environmentDoctorate or Master's degree in Biostatistics, Statistics, Mathematics, or related fieldExperience in the healthcare or pharmaceutical industry is advantageous
Hotel Korona w Zemborzycach Tereszyńskich 97A poszukuje pracowników na stanowisko:Kucharz śniadaniowyNasze oczekiwania:DyspozycyjnośćAktualne badania sanepid - kontakt z żywnościąDoświadczenie mile widzianePoszukujemy pracownika do stałej ekipy, na zmianę poranną.Na początek oferujemy umowę-zlecenie. Jeśli kandydat sprawdzi się, po okresie próbnym istnieje możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.Oferujemy:Stabilną pracę w prestiżowym miejscu, w przyjaznej atmosferze, z profesjonalnym i młodym zespołemWynagrodzenie, w całości oficjalne na umowieMożliwość skorzystania z wyżywienia pracowniczego (śniadania, obiady), oraz strefy Spa w hoteluSzansę rozwoju zawodowego
Chcesz pracować w branży z przyszłością, mieć realny wpływ na środowisko i rozwijać się w sprzedaży? Nie musisz mieć doświadczenia – u nas liczy się Twoje zaangażowanie i chęć do nauki. Resztę ogarniemy razem! Szukamy osób na całą Lubelszczyznę!Co będziesz robić?Spotykać się z klientami (indywidualnymi i biznesowymi) i doradzać im w zakresie odnawialnych źródeł energii – fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energiiRozmawiać, budować zaufanie i dopasowywać rozwiązania do potrzeb klientaKorzystać z naszego nowoczesnego systemu CRM i narzędzi sprzedażowych – prosto i wygodnieDziałać w terenie, rozwijać się, działać samodzielnie – ale nigdy samemu ;)Kogo szukamy?Osób otwartych, komunikatywnych i samodzielnychTakich, które chcą się rozwijać i nie boją się wyzwańZ prawem jazdy kat. BNie wymagamy doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy! Jeśli masz już jakieś doświadczenie w sprzedaży – super!Co dajemy w zamian?Wysokie zarobki: prowizja bez górnego limituWypłaty co tydzieńElastyczna forma współpracy: B2B, samozatrudnienie lub umowa zlecenieAuto służbowe – dostępne po okresie wdrożeniowymProfesjonalne wdrożenie i szkolenia rozwojowe – nie rzucamy na głęboką wodęNowoczesne narzędzia pracy: nasz CRM i system sprzedażowy są łatwe i przyjemne w użyciuMożliwość rozwoju zawodowego i awansu w szybko rosnącej branżyZawsze masz nasze wsparcie – działamy zespołowo, a nie „na wyścigi”Mega atmosfera i fajna ekipa, z którą dobrze się pracuje i śmiga na kawę po spotkaniach :)Brzmi jak coś dla Ciebie? To działaj!Wyślij swoje CV tutaj na OLX.EasyOZE – robimy energię na nowo. Chcesz być częścią tej zmiany?
Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:TECHNOLOG DS. WDROŻEŃ PRODUKTÓW Miejsce pracy: ul. Zimna 2, LublinGłówne zadania:Przygotowywanie dokumentacji technologicznej,Specyfikacja produktów, tekstów etykiet,Wypełnianie dokumentacji klienta,Wykonywanie prób technologicznych,Przygotowywanie prób do wysyłek mikrobiologicznych i ocen standardowego asortymentu przez klientów,Sprawdzanie pod kątem merytorycznym projektów opakowań,Udział w audytach klientów i jednostek certyfikujących,Tworzenie receptur na nowe produkty oraz modyfikacja istniejących,Przeprowadzanie testów materiałów opakowaniowych i dodatków do żywności.Nasze oczekiwania:Wykształcenie wyższe w obszarze Technologii żywności i żywienia człowieka bądź pokrewne,Minimum rok doświadczenia na tożsamym bądź podobnym stanowisku pracy,Minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego niezbędna do rozmów m.in. podczas audytów,Znajomość oprogramowania Ms Office w tym Excel,Czynne prawo jazdy kat. B,Umiejętność pracy przy kilku projektach jednocześnie, wielozadaniowość,Umiejętność pracy pod presją czasu.Czeka na Ciebie:Praca w stabilnej firmie z tradycjami,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Prywatna opieka medyczna,Możliwość wykupienia ubezpieczenia PZU na życie dla siebie i członków rodziny,Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia) wraz z pakietem benefitów,Dostęp do Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,Dofinansowanie do karty MultiSport,Nagrody jubileuszowe za przepracowany staż pracy,Dostęp do platformy służącej do nauki języków obcych,Program rekomendacji pracowników – możliwość uzyskania dodatkowego bonusa finansowego za polecenie osób do pracy,Imprezy integracyjne.
Przyjmę do sklepu z art. chemicznymi, kosmetycznymi i gospodarstwa domowego pracownika ds. pakowania i wysyłki zamówień. Potrzebujemy osoby dyspozycyjnej minimum 6h dziennie (jest możliwość zatrudnienia zarówno na pełen etat jak i zlecenie).Wynagrodzenie zasadnicze 35zl/h brutto w przypadku zlecenia, oraz wymóg pracy min. 6h dziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 7:30 a 15:30Pełen etat - 6000 brutto i praca 7:30-15:30 pon-ptWymagania:punktualność i dobra organizacja pracy własnej umiejętność pracy w zespole i wykonywanie poleceń osób wyższego szczebladobre zdolności manualneumiejętność obsługi komputera na dobrym poziomieniekaralnośćObowiązki:przygotowywanie zamówień do wysyłkietykietowanie paczek przekazywanie paczek do wysyłkiwystawianie i drukowanie dokumentów przewozowychobsługa reklamacji i zwrotówZachęcamy wszystkich zainteresowanych ofertą do składania zgłoszeń
Miejsce pracy: Stacjonarnie (Lublin)Opis stanowiska:Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za:Dodawanie produktów do sklepu internetowego oraz na platformy sprzedażowe (np. Allegro, OLX, itp.),Tworzenie i aktualizowanie opisów produktów oraz dbanie o ich atrakcyjną prezentację,Obsługę zamówień, kontakt z klientami i bieżące wsparcie sprzedaży,Monitorowanie ofert konkurencji i wprowadzanie optymalizacji,Pomoc w pakowaniu oraz wysyłce zamówień, Wymagania:Dobra znajomość branży wędkarskiej - sprzęt, akcesoria, marki, nowości,Doświadczenie w obsłudze Allegro lub innych platform e-commerce,Umiejętność tworzenia czytelnych i zachęcających opisów produktów,Podstawowa znajomość programów biurowych i narzędzi sprzedażowych,Dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy,Mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego.Umowa w dowolnej formie - zlecenie, dzieło lub umowę o pracę (do ustalenia indywidualnie),
Obowiązki:obsługa linii produkcyjnejobsługa maszyn produkcyjnych.prace pomocnicze i porządkowedbanie o porządek na stanowisku pracy.Wymagania:gotowość do stałego wysiłku fizycznego- z uwagi na specyfikę czynności PRACA dla PANÓW!dokładność i nastawienia na jakość wytwarzanego produktuPraca na Felinie, Strefa Ekonomiczna, ul. Vetterów 24a-b.Zapewniamy przyuczenie oraz bezpłatny transport z ul. Wolskiej. Jesteśmy zainteresowani dłuższą współpracą po okresie próbnym.Prosimy zainteresowanych o przesłanie cv poprzez Olx. Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Miejsce pracy: Bergen op Zoom/ RoosendaalPoszukujesz stabilnej pracy w Holandii, która łączy pasję do mody i lifestyle'u? Dołącz do Bleckmann - lidera na rynku logistycznym w branży modowej i lifestyle. Czeka na Ciebie nowoczesne centrum dystrybucyjne, w którym znajdziesz produkty między innymi znanych marek odzieżowych. Zakład zajmuje się odbiorem, magazynowaniem i dostawą wiszących oraz pakowanych ubrań na całym świecie. Posiada 23 lokalizacje w Holandii, Belgii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. To praca w międzynarodowym, profesjonalnym zespole, składającym się z fachowych i zaangażowanych osób. Co będzie należeć do Twoich obowiązków?realizacja zamówień za pomocą wózka EPT,kompletowanie zamówień,planowanie i uzupełnianie półek,sortowanie, zabezpieczanie i liczenie produktów,skanowanie produktów,przygotowywanie zamówień do wysyłki,kontrolowanie produktów pod kątem jakości.Czego od Ciebie wymagamy?gotowość do pracy fizycznej,komunikatywna znajomość języka angielskiego,doświadczenie logistyczne,doświadczenie w pracy ze skanerem.Mile widziane:prawo jazdy kategorii B,Co Ci możemy zaoferować?stawka: 15,60 € brutto/h (stawka bazowa 14,40 €/h brutto + dodatek wakacyjny 8,33%),nadgodziny płatne 8,75% w godzinach 15:00-02:00,stały dostęp do planningu, paska wypłat i innych dokumentów poprzez internetowy portal pracownika,pomoc w organizacji wyjazdu do Holandii,opieka koordynatora w Holandii,ubezpieczenie Holland Zorg,wypłaty tygodniowe (wtorek) – przelewy na wskazane konto ,dojazd do pracy za darmo (z naszego zakwaterowania) samochodami służbowymi,zwrot kosztów dojazdu dla osób z własnym zakwaterowaniem.codziennie darmowe świeże owoce 1 lub 2 razy w roku wyprzedaż próbek foodtruck w okresach wzmożonego ruchu loteria organizowana przez Bleckmann pod koniec roku lody i zimne napoje w upalne letnie dni tylko w BOZ2 dostęp do siłowni na terenie obiektu.Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 470Zainteresowane osoby ofertą pracy prosimy o przesłanie swojego CV poprzez skorzystanie z przycisku APLIKUJ. Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a przede wszystkim spełniającymi wymogi danej oferty.W CV prosimy o umieszczenie poniższej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym wizerunku twarzy w postaci fotografii, podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym, w tym w dokumentach rekrutacyjnych, przez firmę Timing Sp. z o.o., będącą administratorem moich danych osobowych, do celów rekrutacji, w której biorę udział, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnym pracodawcom, w tym pracodawcom użytkownikom, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1).”
Wynagrodzenie 7.5-9 tys na rękę. Zakres obowiązków: - Kierowanie pojazdem kategorii C+E. - Realizacja tras krajowych - Troska o powierzony sprzęt. - Wykonywanie zadań transportowych -Weekendy w domu Wymagania: - Prawo jazdy kat.C+E - Ukończony kurs na przewóz towarów. - Elastyczność czasowa. - Gotowość do długotrwałej współpracy. Więcej informacji pod numerem telefonu. Zapraszamy