Sortowanie:
Znaleziony: 41 ogłoszenie w kategorii Praca w Biłgoraj
Praca Biurowa Ubezpieczenia Staż z późniejszym zatrudnieniem
Praca Biurowa Ubezpieczenia Staż z późniejszym zatrudnieniem
nowe Biłgoraj 2 dnia plecy

Opis oferty pracyPrzejmiemy na Staż do Biura Ubezpieczeniowego. Staż 6 miesięcy, po tym okresie zatrudnienie na Umowę o Pracę. Wymagania: Wykształcenie średnie. Zarejestrowanie w UP jako osoba bezrobotna. Niekaralność. Umiejętności miękkie. Umiejętność obsługi komputera. Oferujemy: Szkolenia wdrożeniowe podczas stażu i pracę pod nadzorem przy przyuczaniu. Uzyskanie licencji KNF na koszt Pracodawcy. Służbowy telefon i laptop. Pracę stacjonarną w Biurze. Zadania: Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych. Kontakt z Klientami bezpośredni, tel, e-mail. Stałe podnoszenie kwalifikacji. Rozpatrujemy CV wyłącznie w PDF.

KASJER - SPRZEDAWCA
KASJER - SPRZEDAWCA
Biłgoraj 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma GOLDEN SERWIS zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży poszukuje obecnie dla swojego klienta osoby na dział KASY Lokalizacja: BIŁGORAJ, UL. NADSTAWNA Obowiązki -obsługa działu kas -wykładanie towaru Wymagania -pełnoletność -orzeczenie sanepidu do celów sanitarno-epidemiologicznych -dyspozycyjność Oferujemy -stawka godzinowa: - 28,00 zł /h dla studentów, - 27,70 ZŁ brutto/h dla ZUS -umowa zlecenie -elastyczny grafik -praca zmianowa 6-22 WIĘCEJ INFORMACJI POD NR. TEL. 693 - pokaż numer telefonu -

Praca zdalna - chat
Praca zdalna - chat
Biłgoraj 12 dnia plecy

Jeżeli ogłoszenie jest widoczne to znaczy, że jest aktualne - APLIKUJ Jesteś osobą zmotywowana która chce zarobić ? Dla nas nie ważne jest czy jesteś mamą , studentem czy poprostu chcesz dorobić do swojego budżetu. Nie musisz mieszkać w podanej lokalizacji gdyż praca jest 100% zdalna- ważne żebyś miał przy sobie urządzenie z internetem. CO OFERUJEMY: • wypłaty w formie TYGODNIÓWKI na wskazane konto bankowe • UMOWA - na bazie której rozliczamy się z Urzędem Skarbowym • praca w pełni zdalna - możliwość pracowania bez wychodzenia z domu/ z każdego wybranego miejsca • elastyczny czas pracy - to Ty decydujesz kiedy pracujesz (nie wymagamy minimalnej deklaracji godzin) • pełne wsparcie zespołu 24/7 - pomoc na każdym kroku • nie wymagamy doświadczenia - uczymy od podstaw. Wszyscy w naszym zespole zaczynali na tej samej pozycji co Ty. • zarobek zależny od zaangażowania i ilości poświęconego czasu WYMAGANIA: - motywacja , chęć i zaangażowanie - ukończone 18 lat (nie działamy z niepełnoletnimi) -obywatelstwo Polskie -Facebook i komunikator (preferowany Messenger) -urzadzenie (np komputer lub smartfon) z dostępem do internet !!UWAGA!! NIE wymagamy dzwonienia po ludziach czy nagabywania rodziny /znajomych. NIE wymagamy doświadczenia, uczymy od podstaw. NIE jest to marketing wielopoziomowy- mlm. NA CZYM POLEGA PRACA? Praca polega na odpisywaniu na wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie kopiuj-wklej do stałej bazy klientów, która sama się do Ciebie będzie zgłaszać. Wiadomości są projektowane przez doswadczone osoby oraz przez cały czas masz wsparcie w razie trudnych przypadków. REALNE i ATRAKCYJNE ZAROBKI ! Na początku około 2500-4000 PLN miesięcznie, pracując po 2-3 godziny dziennie ale wszystko zależy od zaangażowania. ZAPRASZAM DO KONTAKTU!

Wolne stanowisko - Kucharz
Wolne stanowisko - Kucharz
Biłgoraj 12 dnia plecy

Opis oferty pracyWymagane doświadczenie na stanowisku Wymagane: pracowitość, uczciwość, umiejętność pracy w zespole. CV z aktualnym zdjęciem oraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wyślij na adres: e-mail @ lub dostarcz do baru naszego lokalu przy ul. Dąbrowskiego 6B.

Prezes Spółki z o.o.
Prezes Spółki z o.o.
Biłgoraj 18 dni plecy

Opis oferty pracyRIKI Sp. z o.o. to spółka z 7-letnia historia działalności. Działalność spółki skupia się na handlu międzynarodowym. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Prezesa Zarzadu k/m, miejsce pracy: Biłgoraj Obowiązki: Adekwatne do stanowiska Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz dostawcami, Podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami spółki, a także nawiązywanie nowych kontaktow Raportowanie udzialowcom wynikow Wymagania: Wysoka kultura osobista Zaangażowanie w powierzone obowiązki Swobodne posługiwanie się 2 językami obcymi - angielski + niemiecki lub francuski, mile widziane trzeci język Znajomosc Incoterm, akredytywa, ESCROW, Obsługa Ms Office, w tym Excel na wysokim poziomie Gotowość do odbywania podróży zagranicznych oraz krajowych Doświadczenie oraz Portfel klientów mile widziane A teraz co zyskasz pracując z nami? Nieprzecietne prowizje sięgające nawet 100tys zł miesięcznie Podstawe + % od wypracowanych zysków firmy Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód z kartą paliwowa) Kartę sodexo, prywatna opieke medyczna, kartę fitness i bonusy okolicznosciowe Prace w klimatyzowanym biurze i pyszna kawe :) Zapraszamy do aplikowania. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Na cv proszę umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.

Opiekunka do osoby starszej
Opiekunka do osoby starszej
Biłgoraj 19 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię opiekunkę najchetniej z Ukrainy do całodobowej opieki nad osobą starszą w Biłgoraju woj.Lubelskie tel. 698 - pokaż numer telefonu -

Magazyn - praca w Holandii
Magazyn - praca w Holandii
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMagazyn, order picker- praca w Holandii Stanowisko: pracownik magazynu z produktami dekoracyjnymi do ogrodu i domu Lokalizacja: Moontfort • Rozładunek kontenerów • Prace porządkowe • Przygotowanie i kompletacja towaru • Proste prace magazynowe • Sortowanie towaru Oczekiwania : • Dobra znajomość języka angielskiego lub holenderskiego • Mile widziane własne zakwaterowanie oraz transport do pracy. • dyspozycyjność, zaangażowanie oraz chęci do pracy Oferujemy : • wypłata co tydzień • atrakcyjna stawka plus dodatki • stabilna praca na dłuższy okres czasu Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zadzwoń! Kamila 570 - pokaż numer telefonu - Dominika + 48 570 - pokaż numer telefonu - Wiktoria + 48 570 - pokaż numer telefonu - Klaver Sp. z.o.o. KRAZ 18450 Częstochowa, al. Wolności 22/1

Specjalista ds. Handlu Międzynarodowego
Specjalista ds. Handlu Międzynarodowego
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRIKI Sp. z o.o. to spółka z 7-letnia historia działalności. Działalność spółki skupia się na handlu międzynarodowym. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Handlu Międzynarodowego k/m, miejsce pracy: Biłgoraj Obowiązki: Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz dostawcami, Podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami spółki, a także nawiązywanie nowych kontaktow Raportowanie do Prezesa codziennych wykonanych zadań, Wymagania: Wysoka kultura osobista Zaangażowanie w powierzone obowiązki Swobodne posługiwanie się 2 językami obcymi - angielski + niemiecki lub francuski, mile widziane trzeci język Znajomosc incoterm Obsługa Ms Office, w tym Excel na wysokim poziomie Gotowość do odbywania podróży zagranicznych oraz krajowych Doświadczenie oraz Portfel klientów mile widziane A teraz co zyskasz pracując z nami? Nieprzecietne prowizje sięgające nawet 100tys zł miesięcznie Podstawe + % od wypracowany zysków firmy Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód z kartą paliwowa) Kartę sodexo Prace w klimatyzowanym biurze i pyszna kawe :) Zapraszamy do aplikowania. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Na cv proszę umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.

Specjalista ds. e-commerce
Specjalista ds. e-commerce
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. e-commerceZakres obowiązków:• telefoniczna obsługa klientów• wypisywanie zamówień i ich koordynowanie• wprowadzanie produktów do systemu• edycja kart towarów, dodawanie parametrów, przyporządkowywanie ich do poszczególnych kategorii na stronie sklepu• wystawianie i weryfikacja poprawności aukcji internetowych zgodnie z przyjętymikryteriami• przygotowywanie prezentacji opisowo-graficznej na allegro oraz platformie sklepu• zarządzanie wystawionymi aukcjami w serwisie Allegro oraz w sklepie internetowym• dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej, analizowanie działańkonkurencjiMile widziane:• doświadczenie w pracy na w/w stanowisku• znajomość: Corela, Photoshopa• znajomość: Google Ads, Facebook AdsJeśli spełniasz powyższe warunki a ponadto jesteś osobą:• kreatywną• angażującą się w wykonywaną pracę• potrafiącą pracować pod presją czasu• dyspozycyjną• gotową do podjęcia długotrwałej współpracyOferujemy:• pracę na pełny etat• stałe wynagrodzenie miesięczne plus premie • pracę w zgranym i przyjaznym zespole • możliwość rozwoju ścieżki zawodowej• uczestnictwo w targach branżowych oraz szkoleniachNie aplikuj, jeżeli:• pracę traktujesz jedynie jako źródło utrzymania• nie jesteś osobą kreatywną, nastawioną na rozwiązywanie problemów• problemy traktujesz jak przeszkody, a nie wyzwaniaJeśli spełniasz nasze oczekiwania, zapraszamy cię do złożenia swojej kandydatury poprzez wysłanie CV wraz z klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))".

Pracownik Socjalny w Programie Umacniania Rodziny
Pracownik Socjalny w Programie Umacniania Rodziny
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

STOWARZYSZENIE SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCENasza Organizacja od prawie 40 lat niesie pomoc dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz zagrożonym jej utratą. W swojej pracy kierujemy się Polityką Ochrony Dziecka i naszym Kodeksem Etycznym. Prowadzimy SOS Wioski Dziecięce, gdzie dzieci znajdują troskliwy dom, rodzinną opiekę i bezwarunkowe wsparcie. W ramach Programu „SOS Rodzinie” rozwijamy działania profilaktyczne.Poszukujemy osoby na stanowisko:Pracownik Socjalny w Programie Umacniania Rodziny (Biłgoraj)Miejsce pracy: BiłgorajWymiar etatu: pełny etat (czas określony) Czego oczekujemy od Kandydatów?-       Uprawnienia do zatrudnienia na stanowisku pracownik socjalny: posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych lub ukończenie studiów wyższych na kierunku praca socjalna lub ukończenie studiów wyższych o specjalności praca socjalna/ spełnienie wymagań określonych w art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 z późn. zm)-       Doświadczenie na stanowisku pracownik socjalny/asystent rodziny mile widziane-       Umiejętności organizacyjne i umiejętność pracy zespołowej-       Wysoka motywacja do pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym-       Prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu-       Gotowość do wyjazdów służbowych w charakterze opiekuna/wychowawcy w okresie wakacji i ferii Zadania na w.w. stanowisku:-       Zapewnianie profesjonalnego, wielodyscyplinarnego wsparcia dziecku i rodzinie-       Opracowanie Planów Rozwoju Rodziny i monitorowanie realizacji planu-       Praca z osobami dorosłymi w zakresie rozwijania i umacniania umiejętności wychowawczych i prawidłowych postaw rodzicielskich-       Praca z dziećmi poprzez wsparcie edukacyjne, pomoc w nauce, organizację czasu wolnego w placówce wsparcia dziennego-       Współpraca z instytucjami publicznymi i organizacjami działającymi w środowisku lokalnym na rzecz dzieci i rodzin (np. MOPS, szkoły, sądy, kuratorzy sądowi) Wybranemu Kandydatowi oferujemy:-       Umowę o pracę na pełny etat na czas określony-       Szkolenia i superwizje zespołowe i/lub indywidualne-       Pakiet socjalny w ramach ZFŚS-       Możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej-       Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego-       Możliwość nauki/doskonalenia języka angielskiego/niemieckiego poprzez platformę e-learningową-       Dostęp do szkoleń i webinarów na platformie edukacyjnej-       Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzinProsimy o przesyłanie poprzez formularz: APLIKUJ Rekrutacja może być prowadzona częściowo zdalnie. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Wychowawca w placówce typu specjalistyczno-terapeutycznego
Wychowawca w placówce typu specjalistyczno-terapeutycznego
649000 zł
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

STOWARZYSZENIE SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCENasza Organizacja od prawie 40 lat niesie pomoc dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz zagrożonym jej utratą. W swojej pracy kierujemy się Polityką Ochrony Dziecka i naszym Kodeksem Etycznym. Prowadzimy SOS Wioski Dziecięce, gdzie dzieci znajdują troskliwy dom, rodzinną opiekę i bezwarunkowe wsparcie. W ramach Programu „SOS Rodzinie” rozwijamy działania profilaktyczne.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Wychowawca (k/m) do placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno - terapeutycznego (Biłgoraj)Wymiar czasu pracy: ½ etatu – czas określonyMiejsce pracy: BiłgorajOpis stanowiska:–    Bezpośrednia opieka nad podopiecznymi, odpowiedzialność za wychowanie, opiekę, wspieranie rozwoju podopiecznych–    Zaspokajanie potrzeb rozwojowych, emocjonalnych, społecznych i zdrowotnych dzieci                                   i młodzieży, wspieranie w pokonywaniu trudności dydaktycznych i organizacji czasu wolnego–    Współpraca z rodzinami pochodzenia dzieci–    Współpraca ze specjalistami (psycholog, pracownik socjalny, terapeuta), szkołami oraz instytucjami i organizacjami wspierającymi dziecko i rodzinę–    Wykonywanie czynności opiekuńczo-wychowawczych związanych z opieką nad dziećmi oraz prowadzenie gospodarstwa domowego (gotowanie, sprzątanie, pranie, etc.)–    Prowadzenie zajęć ogólnorozwojowych I specjalstycznych (zgodnie z posiadanymi kompetencjami/uprawnieniami) z dziećmi–    Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z dziećmi i pracy placówki–    Realizowanie planu pomocy dziecku–    Przestrzeganie naszej Polityki Ochrony Dziecka i standardów StowarzyszeniaWymagania:–    Ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, albo na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji (pozostałe wymagania wynikające z art. 98 pkt 3 Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej)–    Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi/ młodzieżą/ rodziną–    Mile widziane ukończone dodatkowe szkolenia kwalifikacyjne w zakresie pracy z dziećmi/ młodzieżą/ rodziną–    Wrażliwość na potrzeby dzieci i umiejętność reagowania na zgłaszane przez nie problemy–    Gotowość wykonywania codziennych czynności domowych wspólnie z dziećmi–    Umiejętności interpersonalne, współpracy w zespole, sumienność–    Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych–    NiekaralnośćOferujemy:–    Umowę o pracę ( ½ etatu) na czas określony,–    Pracę w systemie równoważnym–    Szkolenia i superwizje zespołowe i/lub indywidualne–    Pakiet socjalny w ramach ZFŚS–    Możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej–    Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego–    Możliwość nauki/doskonalenia języka angielskiego/niemieckiego poprzez platformę e-learningową–    Dzień wolny z okazji urodzinZainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania  poprzez​ formularz.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Rekrutacja może być prowadzona częściowo zdalnie.Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy w Stowarzyszeniu „SOS Wioski Dziecięce w Polsce”

Sprzedawca piekarnio - ciastkarni
Sprzedawca piekarnio - ciastkarni
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPIEKARNIA EUROPIEK Piekarnia EUROPIEK to jedna z największych i najprężniej rozwijających się piekarni w województwie lubelskim, jest firmą rzemieślniczą o charakterze rodzinnym, która tworzy markę, dbając o najwyższą jakość produktów i zadowolenie Klientów. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracowników na stanowisko: SPRZEDAWCA PIEKARNIO – CIASTKARNI Miejsce pracy: Biłgoraj Numer referencyjny: SPRZEDAWCA PIEKARNIO - CIASTKARNI Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • Obsługę klienta zgodnie ze standardami • obsługę kasy fiskalnej / POS • obsługę terminala • dbanie o prawidłową ekspozycję towarów w sklepie • dbanie o porządek na sali sprzedażowej i zapleczu , • przestrzeganie standardów funkcjonowania Piekarnio - Ciastkarni, Nasze oczekiwania: • doświadczenie w handlu lub gastronomii • niebywała komunikatywność, uprzejmość i pozytywne nastawienie • umiejętność obsługi kasy fiskalnej / systemu kasowego POS • wysoka kultura osobista • zaangażowanie w powierzone zadania • posiadanie aktualnej książeczki do celów sanitarno – epidemiologicznych (SANEPID) • dyspozycyjność, punktualność, sumienność, uczciwość • mile widziane prawo jazdy Oferujemy: • umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Przestrzegamy przepisów prawnych obowiązujących w tej dziedzinie. Mamy i stosujemy regulaminy pracy i wynagradzania jasno określające twoje prawa i obowiązki. • miesięczne wynagrodzenie przelewamy na konto regularnie i bez żadnych opóźnień • system szkoleń wewnętrznych pozwalający Ci stale rozwijać umiejętności sprzedawcy. Zdobyta tu wiedza i doświadczenie na pewno będą procentować w Twojej przyszłej karierze zawodowej. • W pierwszym okresie przyjęcia do pracy ( do 3 pierwszych miesięcy okresu próbnego ) obejmujemy Cię opieką osoby szkolącej, by wprowadzić Cię w pełni w zakres pracy. • Korzystny i jasny system oceny pracy i wynagradzania, w pełni doceniający pracowników zaangażowanych w pracę i ich efektywność pracy • Elastyczny, zmianowy system pracy Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV na adres: wpisując w tytule wiadomości: ” SPRZEDAWCA PIEKARNIO – CIASTKARNI” Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

Brukarz, pracownik fizyczny
Brukarz, pracownik fizyczny
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWitam, zatrudnię brukarza z doświadczeniem, oraz pracownika fizycznego. W razie pytań proszę dzwonić. Pozdrawiam

Przyjmę na Staż do Biura Ubezpieczeń
Przyjmę na Staż do Biura Ubezpieczeń
875000 zł
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Przyjmę na Staż do Biura Ubezpieczeń na terenie miasta Biłgoraj lub Zwierzyniec.Oferuję:Staż 6 miesięcy, a po tym okresie zatrudnienie na 6 miesięcy na podstawie Umowy o Pracę z możliwością przedłużenia.Uzyskanie uprawnień Komisji Nadzoru Finansowego na koszt Pracodawcy.Praca od poniedziałku do soboty. Oczekuję:Zarejestrowania w UP Biłgoraj jako osoba bezrobotna.Wykształcenia minimum średniego.Niekaralności.Znajomość obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym.Perfekcyjnej znajomości zasad poprawnej polszczyzny.Wysokiej komunikatywności.Zakres obowiązków:Szkolenia zapoznające ze specyfiką Firmy.Obsługa Klienta, przez okres stażu pod nadzorem innego pracownika.Kontakt z Klientem w Biurze oraz tel/e-mail.Pozyskiwanie Klientów.Obsługa social media według wytycznych.Rozpatrujemy CV włącznie ze zdjęciem w formacie PDF. Swoje CV należy przesłać przez formularz kontaktowy.

Pracowników fizycznych zatrudnię. Робота ручного працівника
Pracowników fizycznych zatrudnię. Робота ручного працівника
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Firma z 25 letnim doświadczeniem zatrudni pracowników fizycznych, praca na miejscu, brukarz, pomocnik, pracownik tartaku. Zarobki adekwatne do umiejętnośći, doświadczenia i zaangażowania w pracę. Kontakt telefoniczny. Kontakt telefoniczny. На підприємстві з 25-річним досвідом роботи будуть працювати працівники фізичної праці: помічник дороги, робітник лісопильного заводу. Заробіток, що відповідає навичкам, досвіду та відданості роботі. Телефонний контакт.

Dodatkowy zarobek dla każdego 31
Dodatkowy zarobek dla każdego 31
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Mam do zaoferowania dodatkowy zarobek - Brak sztywnych godzin, pracujesz ile chcesz - Zarobki są uzależnione wyłącznie od zaangażowania - Gwarantowany jednorazowy dochód 1000zł - 2000zł - Rezygnujesz kiedy chcesz - Dla zdecydowanych cały system i poradnik działania za darmo Więcej informacji na mail: m2m.praca @ gmail.com lub na stronie www m2mpraca pl

Doradca Klienta Salon Play Biłgoraj
Doradca Klienta Salon Play Biłgoraj
27900 zł
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Dołącz do naszego zespołu jako :Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie PlayMiejsce pracy: BiłgorajKorzyści dla Ciebie :Umowa o pracęZarobki Sky is the limitPakiet szkoleńŚcieżka karieryEventy integracyjneCzym będziesz się zajmować?Sprzedażą i promowaniem produktów i usług PLAYBudowaniem długotrwałych relacji z KlientamiObsługą Klientów zgodnie ze standardami PlayRealizacją zadań administracyjnychCzego od Ciebie oczekujemy?ChęciInicjatywy w relacjach z KlientamiZaangażowania i skuteczności w realizacji celówGotowości do pracy zmianowejJeżeli chcesz wziąć udział również w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych prowadzonych przez 360 Circus sp. z o.o., umieść w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez 360 Circus sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Dąbrówki 8, 35-036 Rzeszów danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.1. Administratorem Twoich danych osobowych jest 360 Circus sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Dąbrówki 8, 35-036 Rzeszów, numer telefonu: 177 - pokaż numer telefonu - , adres email: biuro(małpa)360circus.pl.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych można uzyskać mailowo za pośrednictwem adresu: rodo(małpa)360circus.pl.3. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacji.4. Twoje dane osobowe, w zakresie w jakim został określony w Kodeksie pracy, przetwarzamy w oparciu o:a) art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanego „Rozporządzeniem”) w zw. z art. 221 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn.zm.), a takżeb) art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek oraz inne informacje, które przekazałeś nam razem z dokumentami aplikacyjnymi) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody (podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia) i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.Przetwarzanie danych osobowych w dalszych procesach rekrutacyjnych odbywa się w oparciu o wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia).5. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia), polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.6. Dostęp do Twoich danych osobowych mogą mieć podmioty, którym 360 Circus sp. z o.o. powierzyła przetwarzanie danych na podstawie umów, w szczególności podmioty współpracujące z 360 Circus sp. z o.o. w celu świadczenia usług/oferowania produktów przez 360 Circus sp. z o.o. (w szczególności subdealerzy, handlowcy, doradcy biznesowi, inni współpracownicy 360 Circus sp. z o.o.), a także Twoje dane mogą być przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, podmiotom świadczącym usługi informatyczne, a także podmiotom, które na podstawie przepisów prawa mogą uzyskać do nich dostęp.7. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji do czasu zakończenia rekrutacji, a w przypadku gdy wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji - nie dłużej niż przez okres do 2 lat od zakończenia roku, w którym złożyłeś zgłoszenie rekrutacyjne. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres właściwy dla przedawnienia się roszczeń.8. Posiadasz prawo do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.9. Masz prawo żądania od 360 Circus sp. z o.o. dostępu do danych, które Ciebie dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Masz prawo do przenoszenia danych. Masz także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).10. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne; jednak brak ich podania może utrudnić lub uniemożliwić nam reakcję na przesłaną aplikację oraz zawarcie umowy o pracę.11. Twoje dane osobowe nie będą przedmiotem procesów, w ramach których miałoby dojść do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Szukam pracowników do wykończeń wnętrz
Szukam pracowników do wykończeń wnętrz
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDzien dobry Szukam wykwalifikowanych pracowników do wykończeń wnetrz: Plytkrzy, tynkarzy, specjalistów od płyt KG, szpachlarzy, malarzy, specjalistów od paneli podłogowych i innych nawierzchni biurowych, produkcyjnych oraz domowych. Dobra płaca za dobrą pracę. Zapraszam do kontaktu telefonicznego po więcej szczegółów.

Praca w sklepie z odzieżą używaną Biłgoraj
Praca w sklepie z odzieżą używaną Biłgoraj
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNasza firma posiada na Polskim rynku blisko 100 sklepów wielkopowierzchniowych z odzieżą używaną pod marką TekStylowo . Poszukujemy do naszego zespołu na jednym ze sklepów Z-ca Kierownika Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 7 tyś zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -

Mechanik Elektromechanik samochodowy
Mechanik Elektromechanik samochodowy
1000011000 zł
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Firma istniejąca od 25 lat na rynku w zwiazku z rozszerzeniem działalności zatrudni: Mechanika pojazdów osobowych Pracownika Wulkanizacji Mechanika pojazdów ciężarowych Mechanika maszyn drogowych • stabilne warunki zatrudnienia • umowa o pracę • system wynagrodzeń zależny o umiejętności i zaangażowania w pracę • możliwość zakwaterowania Kontakt telefoniczny lub CV w wiadomości zwrotnej.

Specjalista ds. handlu miedzynarodowego
Specjalista ds. handlu miedzynarodowego
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Nowo powstała spółka z oo zajmująca się pośrednictwem w handlu międzynarodowym oraz resellingiem różnych towarów szuka osoby kompetentnej na stanowisko: Specjalista ds. Handlu Międzynarodowego Wymagania: Doświadczenie w handlu Obowiązkowa znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodna komunikację Wykształcenie wyższe kierunkowe lub pokrewne ( może być student) Znajomosc Incoterm Resztę cie nauczymy! Obowiazki: Poszerzanie portfela klientów oraz dostawcow Dbanie o dobre relacje z teraźniejszymi klientami Organizacja łańcucha dostaw oraz przestrzeganie procedur Handlu miedzynarodowego Przygotowywanie oraz egzekwowanie dokumentów handlowych od klientów, dostawców Komunikacja telefoniczna, mailową oraz what's app z klientami oraz dostawcami w wyżej wymienionych językach obcych pisanie raportów Profity: Kontrakt menedzerski Możliwość osiągania ogromnych zarobków oraz realizowania się w ciekawej dziedzinie Możliwość pracy w przyjacielskiej atmosferze Zapraszamy do aplikowania (proszę na dole cv wpisać zgodę RODO.)

Praca
Praca
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Witam, potrzebuję osobę do pracy, praca dorywcza lub więcej, praca polega na wyjazdach handlowanie przyprawami i olejami na zimno tłoczonymi, wyjazdy weekendowe lub nie daleko na targowiskach od 5:00 do 13:00 wszystko idzie dogadać, czas pracy i zarobek, najlepiej osoba z doświadczeniem lub szybko się ucząca, chętnie z prawem jazdy i własny samochód. Druga praca polega na załadowaniu samochodu dostawczego, paru skrzynek z przyprawami , namiotu i stołu, rozładowaniu na targu i przy okazji pomoc przy handlu, czas pracy i wynagrodzenie do dogadania. Proszę o kontakt swoje , C.V. z tel. i zdjęciem, zapraszam, Andrzej Malowany.

Mechanik utrzymania ruchu urządzeń i sprzętów rolniczych
Mechanik utrzymania ruchu urządzeń i sprzętów rolniczych
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

LUBhunters to lubelska firma zajmująca się headhuntingiem, consultingiem HR i szkoleniami. Wieloletnie doświadczenie rekruterów i trenerów LUBhunters, połączone z wyczerpującą znajomością biznesu i skupieniem na realizacji celów, pozwalają adekwatnie odpowiadać na potrzeby rynku. Dla naszego Klienta – firmy Polskie Jagody, eksportera najwyższej jakości borówki na rynki europejskie poszukujemy osoby na stanowisko: MECHANIK UTRZYMANIA RUCHU URZĄDZEŃ I SPRZĘTÓW ROLNICZYCH MIEJSCE PRACY: OLSZA (OKOLICE BIŁGORAJA) TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: - Dokonywanie okresowych przeglądów maszyn i urządzeń; - Diagnozowanie i naprawa usterek mechanicznych; - Udział w dostosowaniu i uruchamianiu nowych maszyn i urządzeń; - Bieżący serwis i utrzymanie maszyn rolniczych; - Wymiana i naprawa zespołów, podzespołów. PRZEŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ, JEŚLI POSIADASZ: - Znajomość sprzętu rolniczego i produktów branży rolnej; - Dużą dyspozycyjność; - Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań; - Zdolność rozpoznawania problemów oraz ich rozwiązywania; - Doświadczenie na stanowisku mechanika; - Precyzyjność i dokładność w wykonywaniu zadań Jeśli cenisz sobie stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość nauki i rozwoju, atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas i z pasją angażujesz się w swoje zadania to z przyjemnością włączymy Cię w proces rekrutacyjny. Jeśli opisany zakres obowiązków wydaje Ci się atrakcyjny, ale potrzebujesz poznać i lepiej zrozumieć specyfikę opisanego stanowiska pracy to prosimy, wyślij nam swoje CV na adres: @ z załączeniem klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych (włączając fotografię zamieszczoną w CV) przez administratora danych firmę Katarzyna Jośko LUBHUNTERS, ul. Popiełuszki 11, lok 6. , 20 – 052 Lublin dla celów prowadzenia aktualnej rekrutacji, w której biorę udział, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnemu pracodawcy. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania w kolejnych naborach prowadzonych przez Katarzynę Jośko LUBHUNTERS przez okres najbliższych 12 miesięcy. Wyrażam zgodę na przesyłanie mi ofert pracy z wykorzystaniem podanego przeze mnie adresu e-mail oraz numeru telefonu. CIESZYMY SIĘ NA FAKT SPOTKANIA I ROZMOWY Z TOBĄ :)

Operator systemów komputerowych
Operator systemów komputerowych
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

LUBhunters to lubelska firma zajmująca się headhuntingiem, consultingiem HR i szkoleniami. Wieloletnie doświadczenie rekruterów i trenerów LUBhunters, połączone z wyczerpującą znajomością biznesu i skupieniem na realizacji celów, pozwalają adekwatnie odpowiadać na potrzeby rynku. Dla naszego Klienta – firmy Polskie Jagody, eksportera najwyższej jakości borówki na rynki europejskie poszukujemy osoby na stanowisko: OPERATOR SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH MIEJSCE PRACY: BIŁGORAJ TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: - Monitorowanie pracy podległego personelu; - Kontrola poprawności pozyskiwania i wprowadzania danych do bazy centralnej; - Współpraca z departamentem produkcyjnym i jakości; - Zadania związane z archiwizacją danych i generowaniem raportów; - Czynności związane z przetwarzaniem danych oraz rejestrowaniem zdarzeń w systemie informatycznym; - Przystosowywanie aplikacji mobilnej; - Nadzorowanie pracy systemowych urządzeń mobilnych i stacjonarnych; - Usuwanie uszkodzeń powstających w urządzeniach systemu komputerowego PRZEŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ, JEŚLI POSIADASZ: - Zdolności analityczne; - Zdolności organizacyjne; - Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań; - Zdolność rozpoznawania problemów oraz ich rozwiązywania samodzielnie i we współpracy z innymi specjalistami; - Doświadczenie na podobnym stanowisku; - Precyzyjność i dokładność w wykonywaniu zadań. Jeśli cenisz sobie stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość nauki i rozwoju, atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas i z pasją angażujesz się w swoje zadania to z przyjemnością włączymy Cię w proces rekrutacyjny. Jeśli opisany zakres obowiązków wydaje Ci się atrakcyjny, ale potrzebujesz poznać i lepiej zrozumieć specyfikę opisanego stanowiska pracy to prosimy, wyślij nam swoje CV na adres: @ z załączeniem klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych (włączając fotografię zamieszczoną w CV) przez administratora danych firmę Katarzyna Jośko LUBHUNTERS, ul. Popiełuszki 11, lok 6. , 20 – 052 Lublin dla celów prowadzenia aktualnej rekrutacji, w której biorę udział, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnemu pracodawcy. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania w kolejnych naborach prowadzonych przez Katarzynę Jośko LUBHUNTERS przez okres najbliższych 12 miesięcy. Wyrażam zgodę na przesyłanie mi ofert pracy z wykorzystaniem podanego przeze mnie adresu e-mail oraz numeru telefonu.

Stala praca w Austrii w firmie Austryjackiej.
Stala praca w Austrii w firmie Austryjackiej.
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Kafelkarze, Tynkarze, Gipskarton monterzy, ogolnobudowlancy nie pomocnicy, praca od zaraz. Dobre zarobki. Pozdrawiam Weiss.

Pedagog (k/m)
Pedagog (k/m)
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

STOWARZYSZENIE SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE to organizacja dobroczynna, której celem jest pomoc opuszczonym i osieroconym dzieciom oraz podejmowanie działań umacniających rodziny zagrożone rozpadem. W swojej pracy kierujemy się zasadami Polityki Ochrony Dziecka i naszym Kodeksem Etycznym. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie Stowarzyszenie realizuje z powodzeniem swoją misję w Polsce już od ponad 35 lat. GŁÓWNE ZADANIA NA WW. STANOWISKU: Pedagog wchodzi w skład zespołu specjalistów, uczestniczy w planowaniu odziaływań wychowawczych i terapeutycznych, wspiera Rodziców SOS/ Wychowawców poprzez udzielanie wskazówek, pracę indywidualną z dzieckiem, kontakty z instytucjami i specjalistami zewnętrznymi. Odpowiada za prowadzenie terapii pedagogicznej, prowadzenie zajęć edukacyjnych i profilaktycznych, zapewnienie pomocy w nauce szkolnej oraz organizację dzieciom i młodzieży czasu wolnego. Bierze udział w tworzeniu Planów Pomocy Dziecku, uczestniczy w zespołach ds. okresowej oceny sytuacji dziecka, prowadzi dokumentację pedagogiczną. Współpracuje z rodzinami pochodzenia dzieci. NASZE WYMAGANIA: • Ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna • Doświadczenie w prowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych z dziećmi i młodzieżą • Doświadczenie w prowadzeniu zajęć specjalistycznych wspierających rozwój dzieci (korekcyjno-kompensacyjnych, wyrównawczych, socjoterapeutycznych, logopedycznych, itp.) • Umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność • Zaświadczenie o niekaralności OFERUJEMY: • Umowę o pracę, pełny etat • Szkolenia i superwizje zespołowe i/lub indywidualne • Pakiet socjalny w ramach ZFŚS • Możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego • Możliwość nauki/doskonalenia języka angielskiego/niemieckiego poprzez platformę e-learningową • Dzień wolny z okazji urodzin Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV do 15.01.2023. Rekrutacja będzie prowadzona częściowo online. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

MAGAZYN, ORDER PICKER- PRACA W HOLANDII
MAGAZYN, ORDER PICKER- PRACA W HOLANDII
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Magazyn, order picker- praca w Holandii Stanowisko: pracownik magazynu z produktami dekoracyjnymi do ogrodu i domu Lokalizacja: Moontfort • Rozładunek kontenerów • Prace porządkowe • Przygotowanie i kompletacja towaru • Proste prace magazynowe • Sortowanie towaru Oczekiwania : • Dobra znajomość języka angielskiego lub holenderskiego • Mile widziane własne zakwaterowanie oraz transport do pracy. • dyspozycyjność, zaangażowanie oraz chęci do pracy Oferujemy : • wypłata co tydzień • atrakcyjna stawka plus dodatki • stabilna praca na dłuższy okres czasu Zadzwoń: Dominika +48 570 - pokaż numer telefonu - Kamila + 48 570 - pokaż numer telefonu - Odwiedź naszą stronę internetową www.klaverteam.com/oferty Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie! Biuro Pośrednictwa Pracy Klaver Sp. z o.o – KRAZ 18450.

Sprzedaż
Sprzedaż
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do sprzedaży internetowej- odzież damska i prowadzenia mediów społecznościowych. Jeśli interesujesz się modą to jest praca dla Ciebie. Proszę o CV ze zdjęciem.

Kierownik sklepu z odzieżą używaną TekStylowo
Kierownik sklepu z odzieżą używaną TekStylowo
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Istniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko kierownik sklepu w Biłgoraju ul. Kościuszki 133 Do obowiązków kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 7 tyś zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -

Praca
Praca
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Zlecę małej ekipie 2-3 osobowej prace remontowe - ściany działowe szpachlowanie glazura malowanie itd tel 733 - pokaż numer telefonu -

Trener szkoleń informatycznych w powiecie biłgorajskim
Trener szkoleń informatycznych w powiecie biłgorajskim
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Fundacja z wieloletnim stażem na polskim rynku pracy: EDUKACJA BEZ BARIER - FUNDACJA NA RZECZ ROZWOJU EDUKACJI W POLSCE, poszukuje do współpracy trenerów/ informatyków do prowadzenia szkoleń informatycznych dla Kół Gospodyń Wiejskich w powiecie biłgorajskim. *Grupa docelowa: przedstawiciele Kół Gospodyń Wiejskich *Grupy 10 osobowe *Realizacja szkoleń w powiecie biłgorajskim dla 10 grup szkoleniowych *Szkolenia do realizacji w tygodniu (po godzinie 16:00) oraz weekendy (od 8:00) *Do zrealizowania 27h szkoleń dla jednej grupy szkoleniowej/ 9 dni szkolenia po 3 godziny dydaktyczne *Szkolenia realizowane na tabletach *Terminy: wrzesień 2022r. – grudzień 2022r. *Opracowanie treści merytorycznych do poniższych tematów Tematyka szkoleń: I Poziom podstawowy 1. Komputer i proste programy 2. Bezpieczeństwo w sieci, komfort cyfrowy i kompetencje związane z cyberbezpieczeństwem. 3. Obsługa mediów społecznościowych - Facebooka, Twittera, Pinteresta, WhatsApp (korzystanie z ustawień prywatności, konfigurowanie ustawień w serwisach społecznościowych, zarządzanie publikowanymi treściami) 4. Social media - kształtowanie swojego wizerunku w Internecie (nagrywanie, publikacja relacji z wydarzenia na swoim profilu w mediach społecznościowych, blogu). 5. Wyszukiwanie informacji w sieci (możliwości przeglądarki google), w tym wyszukiwanie po grafice, zdjęciu. 6. Higiena cyfrowa /Ergonomia w pracy z laptopem, tabletem – dostosowanie ustawień pod użytkownika 7. Zakładanie poczty elektronicznej i jej obsługa 8. Aktywność obywatelska online: e-kultura, e-edukacja 9. E-dofinansowania – składanie wniosków o dotacje 10. Wiadomości lokalne, planowanie podróży- e-turysta 11. Usługi administracji publicznej dostępne online - aktywność obywatelska e-Urząd 12. Phishing – metoda oszustwa 13. Zapobieganie atakom socjotechnicznym 14. Bezpieczeństwo płatności elektronicznych 15. Bezpieczne instalowanie programów 16. Word –tworzenie i formatowanie treści, tworzenie tabel, wykresów 17. Teleopieka 18. Korzystanie z możliwości portalu YouTube 19. Potrzeby duchowe i dbanie o zdrowie II. Poziom średniozaawansowany 1. Tworzenie i prowadzenie bloga (w tym powiązanie bloga z mediami społecznościowymi) 2. Tworzenie strony internetowej (korzystanie z szablonów, kreatorów, administrowanie stroną www, powiązanie strony www z mediami społecznościowymi) 3. Prowadzenie działalności gospodarczej w sieci, zakładanie spółdzielni (zakładanie działalności gospodarczej online, obsługa stron www ZUS, US) 4. E-commerce – handel elektroniczny (w tym budowanie społeczności skupionej wokół swojej działalności, tworzenie ankiet badających satysfakcję klientów, reklama) 5. Anomizacja danych bez uszczerbku dla publikowanych treści 6. Digitalizacja zasobów Koła Gospodyń Wiejskich (Biblioteka Cyfrowa KGW) 7. Mechanizmy umożliwiające bycie anonimowym w sieci 8. Ślad cyfrowy w sieci (czym jest, jako go opisać, podmioty zainteresowane gromadzeniem danych, ochrona danych gromadzonych w rejestrach) 9. Aplikacje do nawiązywania audio i wideo połączeń (w tym zoom, skype) – współpraca online 10. Zarządzanie zasobami cyfrowymi 11. Tworzenie webinariów (wymagania sprzętowe, tworzenie treści, dostosowanie przekazu do uczestników szkoleń online) 12. RODO- w sieci 13. Zakładanie profilu zaufanego 14. Kontrola rodzicielska – programy, aplikacje wspierające rodziców w ochronie dzieci w Internecie 15. Excel –w tym tworzenie formuł, filtrowanie, sortowanie danych, korespondencja seryjna 16. Power Point – tworzenie prezentacji – możliwości programu 17. Social media – reklama w Internecie, budowanie marki 18. Podstawy tworzenia szkoleń e-learning 19. Prawne aspekty i konsekwencje ignorowania zasad bezpieczeństwa informacji 20. Cyberprzestępczość Zapewniamy: *sale szkoleniowe (w powiecie biłgorajskim) *tablety dla uczestników szkoleń *laptopy dla trenera szkoleń *drobny poczęstunek dla grupy *dostosowanie terminów szkoleń zgodnie z oczekiwaniami trenera *współpracę na podstawie umów cywilnoprawnych/umów zleceń *możliwość wyboru ilości grup do przeszkolenia *szkolenie organizacyjne online z zamawiającym Oczekujemy: *doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z kompetencji cyfrowych, co najmniej 135h zrealizowanych szkoleń w przeciągu 5 lat *prowadzenia dokumentacji szkoleniowej na wzorach przekazanych przez zamawiającego *przygotowania merytorycznego do zajęć (skrypty zajęć) *uczestnictwo w szkoleniu organizacyjnym online *współpracy z zamawiającym Proszę o przesłanie CV, wraz z oczekiwaniami finansowymi za przeszkolenie jednej grupy szkoleniowej (9 dni szkoleniowych, po 3h dydaktyczne), na adres mailowy: @ lub pod numerem telefonu: 726 - pokaż numer telefonu - . Odpowiemy na każde zgłoszenie. Zapraszamy do kontaktu

Przedstawiciel handlowy woj. Lubelskie
Przedstawiciel handlowy woj. Lubelskie
6 zł
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków - wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów - budowanie relacji handlowych - doradztwo klientom i prezentacja ofert podstawowych - diagnoza potrzeb Klientów, dobór optymalnego rozwiązania - uczestnictwo w wyjazdach służbowych - raportowanie wyników pracy Nasze wymagania - doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów w sektorze B2B w branży przemysłowej - zmysł techniczny - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów - otwartość na przyswajanie nowych zagadnień - umiejętność tworzenia zestawień i raportów - dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych - prawo jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu auta - samodzielność i odporność na stres Mile widziane - wiedza z zakresu systemu zamocowań, odzieży bhp, elektronarzędzi. Oferujemy - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - atrakcyjny system wynagradzania adekwatny do osiąganych wyników - niezbędne narzędzia pracy - możliwość rozwoju i awansu zawodowego - bogaty pakiet socjalny

MAGAZYN, ORDER PICKER- PRACA W HOLANDII OD ZARAZ
MAGAZYN, ORDER PICKER- PRACA W HOLANDII OD ZARAZ
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Magazyn, order picker- praca w Holandii Stanowisko: pracownik magazynu z produktami dekoracyjnymi do ogrodu i domu Lokalizacja: Moontfort • Rozładunek kontenerów • Prace porządkowe • Przygotowanie i kompletacja towaru • Proste prace magazynowe • Sortowanie towaru Oczekiwania : • Dobra znajomość języka angielskiego lub holenderskiego • Mile widziane własne zakwaterowanie oraz transport do pracy. • dyspozycyjność, zaangażowanie oraz chęci do pracy Oferujemy : • wypłata co tydzień • atrakcyjna stawka plus dodatki • stabilna praca na dłuższy okres czasu Zadzwoń: Dominika +48 570 - pokaż numer telefonu - @ wyślij sms o treści „magazyn” oddzownię Kamila + 48 570 - pokaż numer telefonu - Odwiedź naszą stronę internetową www.klaverteam.com/oferty Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie! Biuro Pośrednictwa Pracy Klaver Sp. z o.o – KRAZ 18450.

Praca dla hydraulika z prawem jazdy
Praca dla hydraulika z prawem jazdy
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Praca dla hydraulika z prawem jazdy w Niemczech.Praca na umowę lub własną działalność. Szczegóły informacji pod numerem telefonu +49 1517 1000 930 ( rozmowa w języku polskim). Mile widziane osoby z województwa podkarpackiego i lubelskiego.

Psycholog
Psycholog
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Firma szkoleniowa poszukuje psychologa do współpracy w zakresie prowadzenia wsparcia psychologicznego dla młodzieży. Wymagania: - wykształcenie wyższe - magister psychologii - doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego dla młodzieży - minimum dwuletnie Forma zatrudnienia: umowa zlecenie lub umowa współpracy. Proszę o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

praca
praca
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

zatrudnie mechanika - blaharza samochodowego bilgoraj

FRANCJA: PRACA NA PRODUKCJI - bez doświadczenia
FRANCJA: PRACA NA PRODUKCJI - bez doświadczenia
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Pracownik produkcji Miejsce pracy: Loyettes - okolice Lyonu Oferta również dla par • praca przy produkcji kaszanek (ważenie, etykietowanie, pakowanie, obsługa nadziewarki) • przygotowywanie produktu wg gotowych procedur—wszystko jest opisane w języku polskim na miejscu Na miejscu: Zapewnione zakwaterowanie w pobliżu miejsca pracy Francuska umowa o pracę Możliwość pracy na długi okres czasu Kontakt: +48 570 - pokaż numer telefonu -

kasjer -sprzedawca
kasjer -sprzedawca
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

zatrudnię pracownika na stanowisko Kasjer/sprzedawca w markecie spożywczym w Biłgoraju na ul, Zamojskiej , praca na zastępstwo . Umowa zlecenie , stawka godz,20 zł brutto wymagana aktualna książeczka sanepid

praca kierowca C+E po kraju
praca kierowca C+E po kraju
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

praca po kraju, pod dużą firmą / wyjazd w poniedziałki,/ zjazd na weekend do domu super warunki/ miła atmosfera zapraszam do spółki

Pracownik produkcji kwiatów w Holandii od 11,31€ brutto/h
Pracownik produkcji kwiatów w Holandii od 11,31€ brutto/h
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Do firmy zajmującej się produkcją kwiatów poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: Pracownik produkcji kwiatów - GWARANCJA GODZIN Miejsce pracy: okolice Amsterdamu, Holandia Obowiązki: - różne etapy pracy w szklarni: przesadzanie, przycinanie, etykietowanie, pakowanie kwiatów doniczkowych - ścinka kwiatów w szklarni lub w polu - bukietowanie, pakowanie kwiatów ciętych na hali Wymagania: - gotowość do pracy na dłuższy okres czasu (przynajmniej do końca sezonu) - motywacja Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - ubezpieczenie holenderskie - pomoc polskiego koordynatora - praca na pełny etat z możliwością nadgodzin Istnieje możliwość wyjazdu w parze – para ma zagwarantowane wspólne zakwaterowanie. Pomagamy w odzyskaniu nadpłaconego podatku z Holandii, Belgii, Niemiec i Wielkiej Brytanii. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres: @ lub rejestrację na stronie www.europersonnel.pl Szczegółowych informacji udzielamy pod nr tel. 172 - pokaż numer telefonu - , 172 - pokaż numer telefonu - lub 797 - pokaż numer telefonu - od poniedziałku do piątku w godz. od 09.00 do 16.00. Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Euro Personnel Agencję Pracy Marta Rymut (EPMR) zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)." Wyrażam również zgodę na przekazanie moich danych potencjalnym pracodawcom i ewentualną weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i zawartych w nich informacji. Oświadczam, że jestem świadomy, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, a moja zgoda na ich przetwarzanie jest dobrowolna. Ponadto posiadam informacje o pełnej nazwie oraz adresie siedziby firmy, celu zbierania danych, znanych oraz przewidywanych odbiorcach i kategoriach odbiorców danych i przysługującym mi prawie dostępu do treści danych oraz ich poprawiania

Główna księgowa / Główny księgowy | Edinos Sp. z o.o.
Główna księgowa / Główny księgowy | Edinos Sp. z o.o.
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Edinos Sp. z o.o ul. Aleja 400-lecia 6 23-400 Biłgoraj NIP: 9182166951 Firma Edinos Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, które jest właścicielem min. sklepu internetowego Edinos.pl. W związku z szybkim rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko: Główna księgowa / Główny księgowy . Zakres obowiązków: - sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych (w szczególności CIT i VAT), - prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami, - sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych według polskich standardów rachunkowości, - kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, - naliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie deklaracji ZUS, - kontrola prawidłowości regulowania należności i zobowiązań, - bieżące monitorowanie zmian w przepisach, - współpraca z doradcami podatkowymi, bankiem, - analizowanie kosztów działalności firmy oraz optymalizacja rozwiązań księgowych, - inicjowanie działań, które mogą mieć wpływ na poprawę sytuacji płatniczej Spółki. Wymagania: - wykształcenia wyższego (księgowość, rachunkowość, finanse), - doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu ksiąg handlowych, - doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT,IFT) oraz innych raportów i analiz, - doświadczenia w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń oraz przygotowywanie deklaracji ZUS, - praktycznej znajomości zagadnień z zakresu rachunkowości, zagadnień księgowych, podatkowych i ubezpieczeń społecznych, - umiejętności obsługi komputera, a w szczególności programów biurowych, - dobrej organizacji pracy, - odpowiedzialności, sumienności, dokładności i skrupulatności, - zdolności numerycznych, - dobrej znajomości środowiska MS Office (w szczególności Excel), - doświadczenia w samodzielnym sporządzaniu jednostkowych sprawozdań finansowych spółek handlowych, Oferujemy: - Pełna wyzwań praca w młodym zespole. - Możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych (szkolenia). - 8 godzinny tryb pracy. - stabilne zatrudnienie, Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres: biuro[at]edinos.pl. Do maila możesz dołączyć także list motywacyjny. Prosimy o zatytułowanie wiadomości jako: „praca”. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

Filtr