Sortowanie:
Znaleziony: 60 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Kujawsko-pomorskie
Manager ds. Ubezpieczeń - Kredytów - Leasingów
Manager ds. Ubezpieczeń - Kredytów - Leasingów
nowe Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma OVB Allfinanz z ponad 50 letnią tradycją w Europie i ugruntowanej pozycji na rynku finansowym poszukuje doświadczonych i ambitnych osób, które chcą rozwijać swoją karierę w branży finansowej. Jeśli chcesz zdobyć cenne doświadczenie jako doradca finansowy, pośrednik finansowy w branży ubezpieczeń, kredytów i leasingów, to ta oferta jest dla Ciebie. Posiadamy rozbudowany plan kariery, dzięki któremu możesz awansować na kolejne stanowiska w firmie. Wynagrodzenie rośnie wraz z Twoim awansem, a praca w młodym, dynamicznym zespole zapewni Ci satysfakcjonujące warunki pracy. Jeśli chcesz osiągnąć sukces zawodowy, z nami to możliwe! Dajemy Ci możliwość rozwoju osobistego i zawodowego oraz dostęp do szkoleń i warsztatów branżowych. Dodatkowo, dla osób z ambicjami, istnieje możliwość rozwoju własnej firmy w ramach naszej sieci partnerskiej. Jeśli jesteś osobą zorientowaną na cele i osiągnięcia, a praca w branży finansowej to Twoje marzenie, nie zwlekaj i dołącz do naszego zespołu. Wymagania: • wykształcenie średnie • doświadczenie w branży finansowej będzie mile widziane • niekaralność • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania relacji z klientami • wysoka kultura osobista oraz umiejętności komunikacyjne Oferujemy: • rozbudowany plan kariery i możliwość awansu na kolejne stanowiska • wynagrodzenie rosnące wraz z awansem • praca w młodym i ambitnym zespole • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego poprzez szkolenia i warsztaty branżowe • możliwość rozwoju własnej firmy w ramach naszej sieci partnerskiej

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - rozwijającego się Biura Rachunkowego - poszukujemy Księgowej/go lub zespołu księgowych (5 wakatów!) do nowo powstającego - kolejnego już - biura, tym razem w Bydgoszczy. OBOWIĄZKI: ● prowadzenie ksiąg rachunkowych pod nadzorem Kierownika Zespołu dla polskich spółek oraz spółek z kapitałem zagranicznym ● sporządzanie deklaracji VAT oraz kalkulacja podatku CIT ● tworzenie raportów dla Klienta, w tym bilansu, rachunku zysków i strat ● aktywna pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych ● prowadzenie korespondencji zarówno z klientem, jak i urzędami ● przyjmowanie dokumentów oraz organizacja obiegu dokumentów Klienta OCZEKIWANIA: ● co najmniej 2 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku (preferowane: w biurach rachunkowych) ● znajomość programu Sage 50c (dawniej Symfonia) ● znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (zdarzają się Klienci zagraniczni) ● znajomość obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości, podatków VAT i CIT ● dobra znajomość arkusza Excel ● bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu ● komunikatywność i umiejętność pracy w zespole ● dokładność, terminowość, uczciwość OFERTA: ● okazja do zostania pierwszą osobą w nowo otwieranym biurze w Bydgoszczy ● umowa o pracę wraz z bogatym pakietem benefitów, obejmującym m.in. prywatną opiekę medyczną, platformę benefitową oraz dofinansowanie nauki języków ● elastyczność w ustalaniu godzin rozpoczynania i kończenia pracy ● wynagrodzenie na poziomie rynkowym, adekwatne do posiadanych doświadczeń i umiejętności ● system poleceń pracowniczych, stawiający na zaufanie i współpracę w zespole ● dostęp do szkoleń zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, wspierających rozwój zawodowy ● regularne spotkania integracyjne oraz świętowanie urodzin ● możliwość współpracy z wysoko wykwalifikowanymi rewidentami i doradcami podatkowymi ● profesjonalne wsparcie rekrutacyjne ze strony Employment Partner, który towarzyszy w całym procesie rekrutacyjnym Aplikuj, porozmawiajmy!

Księgowa
Księgowa
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - rozwijającego się Biura Rachunkowego - poszukujemy Księgowej/go lub zespołu księgowych (5 wakatów!) do nowo powstającego - kolejnego już - biura, tym razem w Bydgoszczy. OBOWIĄZKI: ● prowadzenie ksiąg rachunkowych pod nadzorem Kierownika Zespołu dla polskich spółek oraz spółek z kapitałem zagranicznym ● sporządzanie deklaracji VAT oraz kalkulacja podatku CIT ● tworzenie raportów dla Klienta, w tym bilansu, rachunku zysków i strat ● aktywna pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych ● prowadzenie korespondencji zarówno z klientem, jak i urzędami ● przyjmowanie dokumentów oraz organizacja obiegu dokumentów Klienta OCZEKIWANIA: ● co najmniej 2 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku (preferowane: w biurach rachunkowych) ● znajomość programu Sage 50c (dawniej Symfonia) ● znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (zdarzają się Klienci zagraniczni) ● znajomość obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości, podatków VAT i CIT ● dobra znajomość arkusza Excel ● bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu ● komunikatywność i umiejętność pracy w zespole ● dokładność, terminowość, uczciwość OFERTA: ● okazja do zostania pierwszą osobą w nowo otwieranym biurze w Bydgoszczy ● umowa o pracę wraz z bogatym pakietem benefitów, obejmującym m.in. prywatną opiekę medyczną, platformę benefitową oraz dofinansowanie nauki języków ● elastyczność w ustalaniu godzin rozpoczynania i kończenia pracy ● wynagrodzenie na poziomie rynkowym, adekwatne do posiadanych doświadczeń i umiejętności ● system poleceń pracowniczych, stawiający na zaufanie i współpracę w zespole ● dostęp do szkoleń zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, wspierających rozwój zawodowy ● regularne spotkania integracyjne oraz świętowanie urodzin ● możliwość współpracy z wysoko wykwalifikowanymi rewidentami i doradcami podatkowymi ● profesjonalne wsparcie rekrutacyjne ze strony Employment Partner, który towarzyszy w całym procesie rekrutacyjnym Aplikuj, porozmawiajmy!

Zajęcie dla studenta / ucznia _ Toruń i okolice
Zajęcie dla studenta / ucznia _ Toruń i okolice
Toruń 30+ kilka dni temu

Zajęcie dla Studenta / UczniaMiejsce działania: Towuń i okoliceTwoje zadania:aktywne pozyskiwanie klientówtelefoniczna obsługa leadów przekazywanych przez Centralęsprzedaż pożyczek gotówkowych klientom indywidualnymrealizowanie określonych planów sprzedażowychidealne zajęcie dla osób, które chcą połączyć naukę z dodatkową aktywnością Nie wahaj się do nas aplikować, jeśli:dysponujesz wolnym czasem w tygodniu i sobotypragniesz podreperować swój studencki budżetjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnypotrafisz pracować w zespole i budować relacjęjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnyumiesz współpracować w zespole i budować relacjęOferujemy:współpracę na podstawie umowy – zlecenie ze wszystkimi składkamielastyczny godziny współpracy - dostosujemy je do Twojej dyspozycyjnościmożliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowejwynagrodzenie prowizyjnewsparcie Managera w okresie wdrożenia oraz współpracy  

Pracownik do działu księgowości oraz kadr i płac
Pracownik do działu księgowości oraz kadr i płac
Ciechocinek 30+ kilka dni temu

Pracownik do działu księgowości oraz KADR I PŁAC Główne obowiązki:·         księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych,·         sporządzenie we współpracy zgłoszeń, deklaracji podatkowych i statystycznych, ( GUS, US, ZUS ),·         działania w zakresie podatkowego zamknięcia miesiąca/roku.·         prowadzenie ewidencji środków trwałych,·         sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,·         prowadzenie dokumentacji pracowniczej - akt osobowych,·         prowadzenie ewidencji czasu pracy·         sporządzanie dokumentacji kadrowejMile widziane:·         Doświadczenie w pracy w księgowości, znajomość zasad rachunkowości,·         Doświadczenie w obsłudze kadrowej i naliczaniu wynagrodzeń·         Wykształcenie kierunkowe, kursy księgowe,·         Znajomość programów Płatnik/ INSERT / Pakietu Office·         Samodzielność,·         Umiejętności analityczne.Oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.wszelkie środki i urządzenia konieczne do wykonywania obowiązków. Zapraszamy !

Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Zamość i okolice
Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Zamość i okolice
Zamość 30+ kilka dni temu

Przedstawiciel  finansowy do obsługi klientówMiejsce działania: Zamość i okoliceU Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych kontaktów pozyskiwaniem nowych klientówfinalizacją umów pożyczkowychJeżeli:                                                                                                                           lubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachem   Ta oferta jest dla Ciebie!Oczekujemy:realizowania wyznaczonych celówaktywnego pozyskiwania klientów i pozytywnego nastawieniasumiennego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań i obowiązkówniekaralnościgotowości go pracy również w godzinach popołudniowychZaoferujemy Ci:bazę klientów do kontaktumiesięczną stawkę prowizyjnąpracę na przejrzystym systemie obsługi call centerwspółpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą – wybór należy do Ciebie

Księgowa do biura rachunkowego. Praca zdalna. B2B.
Księgowa do biura rachunkowego. Praca zdalna. B2B.
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy księgową do pracy w naszym biurze rachunkowym.Praca zdalna, tylko i wyłącznie B2B.Kogo szukamy?* osoby z min. rocznym doświadczeniem w rozliczaniu pełnej księgowości oraz JDG,* długodystansowca, celujemy we współpracę na lata,* osoby kreatywnej, pracowitej, sumiennej i rzetelnej,* kogoś, kto nie jest „zmęczony” byciem księgową,* osoby, która posiada znajomość programu Comarch Optima - warunek konieczny.Co oferujemy?niezbędne narzędzia pracypracę na oprogramowaniu Comarch OptimawdrożenieszkoleniaZadania:- prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych,- prowadzenie pełnej księgowości spółek,- kontrola dokumentów przesyłanych przez klientów i prawidłowości księgowań,- sporządzenia deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych,- sporządzanie deklaracji ZUS,- tworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientów,- bezpośredni kontakt z klientami,- kontakt z urzędami,- podstawowe prace administracyjno-biurowe.Nie szukamy osób, które prowadza własne biura i chcą "dorobić" Umowa o współpracę na wyłączność. Rozliczenie ryczałtowe per obsługiwana firma w zależności od ilości dokumentów do zaksięgowania w danym miesiącu.Start zatrudnienia - 01.03.2024

POMOC KSIĘGOWA
POMOC KSIĘGOWA
Osielsko 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pomocy w księgowości : prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej dekretowanie, księgowanie dokumentów i wyciągów bankowych księgowanie i wyliczanie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp. ewidencjonowanie kosztów wynagrodzeń i analiza rozrachunków z tytułu wynagrodzeń ewidencjonowanie nakładów na środki trwałe i wartości niematerialne i prawne oraz kosztów amortyzacji przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby klienta oraz dla instytucji zewnętrznych współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP) potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych Tworzenie i aktualizacja procedur wewnętrznych orientacja na efektywność procesu obiegu dokumentów i procesów księgowych w tym ich automatyzacji współpraca z klientami współpraca z członkami zespołu w celu usprawnienia procesu i poszerzenia wiedzy Mile widziane : znajomość programu Comarch Optima wykształcenie średnie, wyższe na kierunkach związanych z finansami, ekonomią lub pokrewnych doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 4 lata bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych oraz rachunkowych dobra znajomość programów finansowo-księgowych, mile widziana Enova 365 komunikatywność i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań umiejętność szybkiej nauki nowych systemów IT proaktywność i pasja do zdobywania nowych umiejętności i wiedzy status osoby uczącej się ale niekoniecznie

Księgowość - Księgi Handlowe - Biuro Rachunkowe
Księgowość - Księgi Handlowe - Biuro Rachunkowe
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących danych finansowych na koniec każdego miesiąca.Prowadzenie kontroli nad finansami firmy w oparciu o sytuację finansową.Zapewnienie terminowych płatności bankowych.Składanie zeznań podatkowych i odprowadzanie podatków oraz regulowanie innych zobowiązań finansowych.Prowadzenie Ksiąg HandlowychPraca na programie SYMFONIAWymagania:Udokumentowana wiedza i doświadczenie w pełnieniu zadań księgowychDoświadczenie w obsłudze oprogramowania księgowego i wprowadzaniu danych.Samodzielność.Możliwość wprowadzenia przez osobę aktualnie pracującąWynagrodzeni: Wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od ilości objętych obowiązków i samodzielności

Ekspert Finansowy, Phinance, Toruń Żółkiewskiego
Ekspert Finansowy, Phinance, Toruń Żółkiewskiego
Toruń 30+ kilka dni temu

Zapoznaj się z ofertą dołączenia do zespołu Łukasza Bożys, kierownika okręgu Kujawsko-Pomorskiego, oddział Toruń Phinance S.A.https://www.linkedin.com/in/lukaszbozys/ https://phinance.pl/ Jesteśmy największą i najszerzej działającą firmą pośrednictwa finansowego w Polsce. Nasza misja to zapewnienie poczucia bezpieczeństwa i spokoju naszym klientom. Jesteśmy na rynku od 22 lat. Zapewniamy sprawdzone rozwiązania finansowe na podstawie kompleksowych usług związanych z inwestowaniem, oszczędnościami, ubezpieczeniami, kredytami, a także pośrednictwem w nieruchomościach.. Phinance to: 50 oddziałów w Polsce, w których pracuje 1200 specjalistów, 100 instytucji finansowych dostarczających 900 polecanych produktów oraz 650 tys. gospodarstw domowych współpracujących z Nami. W Toruniu zaufało nam ponad 4000 gospodarstw domowych. Nie wymagamy doświadczenia, ponieważ zapewniamy profesjonalne szkolenia oraz możliwość czerpania wiedzy od doświadczonych ekspertów.ZAKRES OBOWIĄZKÓW: analiza potrzeb klienta indywidualnego/biznesowego (prowadzenie konsultacji na żywo/online w zakresie finansów osobistych/firmy) pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem długoterminowa obsługa klientów - każdy klient z którym rozmawiałeś jest przypisany wyłącznie do Ciebie obsługa bazy oddziału pośrednictwo w zawieraniu umów finansowych udział w profesjonalnych wewnętrznych/zewnętrznych szkoleniach co najmniej raz na kwartał udział w szkoleniu zewnętrznym z zakresu sprzedaży, finansów, rynków finansowych czy ubezpieczeń DOŁĄCZ DO NAS JEŚLI: cechują Cię zaangażowanie i chęć rozwoju zawodowego jesteś samodzielny i lubisz przejmować inicjatywę w działaniu posiadasz wykształcenie minimum średnie (wymagana matura) jesteś osobą niekaraną wolisz otrzymywać wynagrodzenie za wynik, a nie za liczbę przepracowanych godzin mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub w pracy w finansach OFERUJEMY CI: praca hybrydowa praca w nowoczesnym biurze oparta o nowoczesne narzędzia m.in. intranet, CRM, worksmile wynagrodzenie: prowizyjne w okresie 3-6 pierwszych miesięcy wsparcie kontyngentowe, które omówimy na spotkaniu rekrutacyjnym - na dalszym etapie o Twoim wynagrodzeniu decydujesz Ty sam sprawdzony hybrydowy model wdrożenia i szkoleń - w pełni przygotujemy Cię do pracy z klientem, również zdalnie centralny dział szkoleń przejrzyste ścieżki kariery, 6 specjalizacji dostępnych dla Ciebie - awanse zdobywasz, nie dostajesz elastyczne godziny pracy udział w konferencjach planowania finansowego, wspólne wyjazdy integracyjne Regionalne Konferencje, Centralne Konferencje, Konkursy nagrody pieniężne, rozwojowe oraz wyjazdy w niesamowite miejsca m.in. Brazylia, Chorwacja, ……… , rywalizujesz z osobami o podobnym doświadczeniu oraz umiejętnościach, nie z najlepszymi w firmie Benefity multisport, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na ubezpieczenia

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Do prężnie rozwijającego się biura rachunkowego w Bydgoszczy zatrudnimy księgową.Twój zakres obowiązków:* umiejętność tworzenia oraz kontroli bilansu rocznego* uzgodnienia sald kont* rachunek zysków i strat* opracowywanie planu kontOferujemy:* początkowo dwa razy w tygodniu pracę przez 2-3 h* umowa zlecenieNatomiast na dalszym etapie współpracy możliwość całego etatu oraz umowy o pracę po okresie próbnym. Więcej szczegółów do ustalenia podczas spotkania.Prosimy o zawarcie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Star Work Group Sp. z o.o. oddział w Bydgoszczy w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko."Osoby chętne zapraszamy do aplikowania na maila: s.olszewska(małpa)starwork.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 459X580X182 lub 459X580X181.

Asystent ds. księgowych - umowa zlecenie dla studenta
Asystent ds. księgowych - umowa zlecenie dla studenta
600000 zł
Niemcz 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe w Niemczu poszukuje kandydatów na stanowisko Asystenta ds. księgowych. Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie w szczególności: - wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, - porządkowanie, układanie i archiwizowanie dokumentacji księgowej, - skanowanie dokumentów, - bieżące prace biurowe, - współpraca z kadrową. Oferujemy: - rozwój zawodowy w obszarze podatkowo-księgowym, - pracę w miłej atmosferze. Wymagania: - skrupulatność i dokładność, - dobra organizacja pracy, - zaangażowanie, - chęć zdobycia wiedzy i doświadczenia, - w przypadku statusu studenta - kierunki związane z księgowością. Prosimy o składanie ofert tylko przez osoby, które są zdecydowane podjąć pracę. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Na przesyłanych CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Staż w Obszarze Finansowania - Grupa NEUCA
Staż w Obszarze Finansowania - Grupa NEUCA
600000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Podczas stażu będziesz​ odpowiedzialny/na za:administrację dokumentów finansowych (w tym przygotowanie i opiekę nad umowami leasingu) oraz dokumentów związanych z kartami płatniczymi.potwierdzanie sald,wsparcie zespołu w bieżących zadaniach związanych z obsługą finansową. Chętnie zaprosimy Cię do współpracy, jeżeli:znasz podstawowe zagadnienia związane z finansamima za sobą pierwsze doświadczenia w pracy „z systemami”,nie masz problemów z obsługą programów z pakietu MS Office (w szczególności Excel),dobrze organizuje swój czas pracy i angażuje się w powierzone zadania,jesteś skrupulatny/na, dokładny/na i terminowy/a,chcesz zdobyć nową wiedzę i doświadczenie,jesteś gotowy/a do pracy min. 30 h w tygodniu. Na stażu oferujemy:współpracę na podstawie umowy zlecenie (staż jest zaplanowany na najbliższe 8 miesięcy),elastyczne godziny pracy – do indywidualnego ustalenia,możliwość zdobycia dużej dawki praktycznej wiedzy z zakresu finansów,wsparcie doświadczonych specjalistów podczas odbywania stażu,możliwość poczucia, że jesteś partnerem/rką w codziennych zadaniach :)

Specjalista ds. Pożyczek - Bydgoszcz
Specjalista ds. Pożyczek - Bydgoszcz
989000 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy sp. z o.o. ogłasza nabór na stanowisko pracy: specjalista ds. pożyczek. Termin nadsyłania dokumentów rekrutacyjnych: 30.01.2024 r., godz. 12:00.Praca stacjonarna na pełen etat w biurze w BydgoszczyNr referencyjny: DFK.110.1.2024Zakres zadań na stanowisku pracy, m.in:aktywne pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientaświadczenie usług konsultacyjnych i doradczychprowadzenie działań informacyjno-promocyjnychwykonywanie zadań w ramach projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy II w województwie kujawsko-pomorskimocena formalna wniosków o pożyczkę (weryfikacja kompletności dokumentów)obsługa klienta i doradztwo w zakresie pożyczekpromocja funduszu i aktywne pozyskiwanie klientówWymagania obowiązkowe:wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub administracyjne)co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług i we wspieraniu MSP w zakresie usług doradczychbiegła umiejętność obsługi komputera (programy pakietu Office, Internet, poczta elektroniczna)prawo jazdy kategorii Bumiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelnośćWymagania dodatkowe:dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej, instytucji otoczenia biznesu lub bankudysponowanie własnym środkiem transportu do wykorzystania w celach służbowych (na mocy odrębnej umowy)Oferujemy:pracę w stabilnej instytucji – spółce samorządu województwazatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etatbenefity: dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej i karty sportowej, ubezpieczenie grupowemożliwość dofinansowania szkoleń, kursówWymagane dokumenty:życiorys zawodowy (CV)list motywacyjny z informacją o oczekiwaniach finansowych (kwota brutto)Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w formie elektronicznej na adres: biuro[małpa]kpfp.org.pl lub w formie papierowej na adres: Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy sp. z o.o. w Toruniu, ul. Sienkiewicza 38, 87-100 Toruń z dopiskiem: „Oferta nr DFK.110.1.2024” w terminie do 30.01.2024 (wtorek) do godz. 12:00.Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą, dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy sp. z o.o. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

Doardca klienta w placówce bankowej Rogoźno
Doardca klienta w placówce bankowej Rogoźno
890000 zł
Rogóźno 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób na stanowisko Doradca klienta w placówce partnerskiej jednego z wiodących banków w Polsce. Aplikuj do nas jeśli:masz doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta, najchętniej w branży finansowej, telekomunikacyjnej lub w dużych sieciach handlowychcechuje Cię przedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiważna jest dla Ciebie aktywna współpraca, wspieranie innych, mówienie wprost, słuchanie z uwagą, szacunek, dotrzymywanie obietnicJako doradca będziesz:wspierać klientó w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudować długotrwałe relacje z klientami Banku i pozyskiwać nowychzapewniać profesjonalną obsługę klienta z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiiobsługiwać transakcje gotówkoweDołącz do naszego zespołu i zyskaj:umowę o pracęatrakcyjny system motywacyjny nagradzający wysokie wynikipracę w zgranym i zaangażowanym zepsolePrześlij swoje CV poprzez wiadomość olx oraz umieść zgodę:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (RODO)

staż na stanowisku specjalisty ds. księgowości
staż na stanowisku specjalisty ds. księgowości
790000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma CONTRA jest dystrybutorem systemów nawodnień amerykańskich firm RAIN BIRD, HUNTER oraz BERMAD. Posiadamy doświadczenie w zakresie sprzedaży, montażu oraz serwisu automatycznych systemów nawadniających. Zakres naszej działalności w tej branży obejmuje: projektowanie systemów nawodnień, montaż, serwis i konserwację systemów doradztwo techniczne hurtową i detaliczną sprzedaż akcesoriów nawadniających na terenie całego kraju. Do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:specjalista ds. księgowości - staż z Urzędu PracyZakres obowiązków:Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego Wprowadzanie faktur kosztowych do systemu Dbałość o odpowiedni obieg dokumentów Archiwizowanie dokumentów Sporządzanie korekt faktur Kontrola nad ewidencja czasu pracy pracowników Od idealnego kandydata oczekujemy:·      Wykształcenie średnie·      Znajomość programów MS Office·      Umiejętność organizowania pracy własnej,·      Umiejętność pracy w zespole·      Umiejętność pracy pod presją czasu·      Szybkość uczenia się·      Pracowitość, bezkonfliktowość·      Poczucie odpowiedzialności za wykonywane prace·      Doświadczenie w pracy z dokumentami księgowymi·      Znajomość programu iBiznes będzie dodatkowym atutemOferujemy:·      Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuUmowa o pracę po zakończeniu stażuNiezbędne narzędzia pracyNiezbędne szkoleniaMożliwość rozwojuPraca w miłym zespole

Spółka zatrudni księgowego
Spółka zatrudni księgowego
790000 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Spółka zatrudni księgowego, do obowiązków pracownika będzie należało:*weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży*dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych*kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych,*weryfikowanie i monitorowanie rozrachunków*uzgadnianie obrotów kont analitycznych i syntetycznych*prowadzenie ewidencji środków trwałych*sporządzanie bilansów, sprawozdań finansowych*sporządzanie deklaracji ZUSOczekujemy od kandydata:*doświadczenie w prowadzeniu księgowości*wykształcenia wyższego ekonomicznego (preferowane z rachunkowości i podatków)*znajomości zasad i praktyk księgowych, przepisów dotyczących rachunkowości, przepisów prawa podatkowego*umiejętności pracy samodzielnej jak również w zespoleOferujemy:*pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i szerokich perspektywach rozwojumożliwość wzbogacenia posiadanej wiedzy praktycznej i zdobycie doświadczeniawsparcie ze strony doświadczonej kadryKlauzula informacyjna rekrutacja 1. Administratorem danych osobowych jest Collers Sp. z o.o, adres: ul. Grzybowska 88, 00-844 Warszawa, NIP: 9671340070,  REGON: 340697644.2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych (zwanego dalej: IOD), z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych: Ryszard Kudlicki, tel.: 51*****73.3.​​​ Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:a.        przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy,  w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest wykonanie obowiązku nałożonego przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),b.       przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Państwa zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach.  Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),c.        realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Państwa w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Państwa umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku.  Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),d.       realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji, w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi oraz w celu możliwości udzielania odpowiedzi na pisma, wnioski i żądania (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.4.       Państwa dane osobowe będą przekazywane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu ADO, tj. uczestniczącym w wykonaniu naszych czynności w ramach prowadzonej przez nas działalności lub działającym na nasze zlecenie: pracownikom, dostawcom usług księgowych, rachunkowych, prawnych, podatkowych, audytowych, kurierskich oraz operatorom pocztowym, a także podmiotom współpracującym z Collers Sp. z o.o. Ponadto, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, jeśli taki obowiązek wynika z przepisów prawa.5.       Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowych.6.       W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługuje Państwu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do żądania przenoszenia danych.7.       Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie danych przez Administratora do Prezesa UODO.8.       Dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji oraz w celu ochrony przed ewentualnymi roszczeniami mogącymi pojawić się w związku z prowadzoną uprzednio rekrutacją (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) czyli przez 4 lata od końca roku, w którym zakończono postępowanie rekrutacyjne, w tym 3 lata to najdłuższy możliwy okres przedawnienia roszczeń, dodatkowy rok jest na wypadek roszczeń zgłoszonych w ostatniej chwili i problemów z doręczeniem, a liczenie od końca roku służy określeniu jednej daty usunięcia danych w danym roku.9.       Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.

Księgowa / księgowy.
Księgowa / księgowy.
790000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem firmy, poszukuje kandydatów na stanowisko:KSIĘGOWA / KSIĘGOWYZakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości firmy.Sporządzanie i analiza bilansów, rachunków zysków i strat oraz innych raportów finansowychPrzygotowywanie deklaracji podatkowych oraz rozliczeń VATKontrola i analiza zgodności dokumentów księgowych z obowiązującymi przepisami prawaPomoc w przygotowywaniu rocznych sprawozdań finansowychWeryfikacja danych finansowych firmyRozliczanie rozrachunkówNaliczanie i rozliczanie wynagrodzeńKontakt telefoniczny i mailowy z klientamiWymagania:Wykształcenie w zakresie finansów i rachunkowościMile widziana znajomość rozliczeń spółek z o. o.Co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnej księgowościDoświadczenie w zakresie kadr i płacZnajomość przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowościDokładność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność szybkiego rozwiązywania problemówSamodzielność oraz umiejętności organizacyjneZdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji danych finansowychKomunikatywność i umiejętność współpracy w zespoleZnajomość pakietu Microsoft365

Samodzielna/y księgowa/y
Samodzielna/y księgowa/y
790000 zł
Mogilno 30+ kilka dni temu

Jeśli: => Posiadasz pasję do obsługi księgowości, => Jesteś zorganizowany/a, dokładny/a i gotów/a do samodzielnej pracy, => Posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu rachunkowości, => Chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, => Jesteś gotów/a na nowe wyzwania. Zgłoś się do nas! Oferujemy stabilne zatrudnienie, przyjazne środowisko pracy i możliwość rozwoju zawodowego. Zakres Obowiązków: => Prowadzenie samodzielnej księgowości dla naszych klientów. => Sporządzanie raportów, sprawozdań i deklaracji podatkowych. => Przygotowywanie rocznych i śródrocznych sprawozdań finansowych. => Prowadzenie ewidencji środków trwałych. => Monitorowanie i wdrażanie zmian z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości. => Systematyczna kontrola kont księgowych oraz rozrachunkowych. Wymagania: => Wykształcenie wyższe ekonomiczne (ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne). => Bardzo dobra znajomość programu Comarch ERP Optima. => Minimum 2 lata doświadczenia w księgowości, preferowane doświadczenie w biurze rachunkowym. => Praktyczna wiedza z zakresu prawa podatkowego i finansów. => Umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych. Osoba, której szukamy jest: => Ambitna i gotowa do ciągłego doskonalenia. => Dobrze zorganizowana w pracy i samodzielna w działaniu. => Zaangażowana, proaktywna i dynamiczna. Oferujemy: => Umowę o pracę lub w ramach kontraktu B2B. => Atrakcyjne wynagrodzenie. => Interesującą i samodzielną pracę w przyjaznej atmosferze. => Realną możliwość rozwoju w zakresie księgowości i podatków. Przed wysłaniem swojej aplikacji zerknij na naszą stronę: https://ricavi.pl/kariera-2/ Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez RICAVI Podatki & Rachunkowość z siedzibą w Mogilnie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Młodsza księgowa/y do kancelarii rachunkowej
Młodsza księgowa/y do kancelarii rachunkowej
149000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Zakres obowiązków to m. in :wprowadzanie zapisów w księgach handlowych i księgach przychodów i rozchodów,przygotowywanie rozliczeń podatkowych: PIT, CIT, VAT,bieżący kontakt z klientami.Nasze wymagania:znajomość zagadnień księgowych i finansowych,wykształcenie kierunkowe w zakresie rachunkowości co najmniej średnie,praktyczna znajomość dowolnego programu księgowego, mile widziany Insertumiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel i Word).Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,dostosowanie zadań do umiejętności i kwalifikacji,trzymiesięczny okres wdrożeniowy,możliwość dokształcania poprzez udział w kursach i szkoleniach,zgrany zespół, życzliwa atmosfera, wzajemna pomoc.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z zapisem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)."

Doradca klienta -Kruszwica
Doradca klienta -Kruszwica
990000 zł
Kruszwica 30+ kilka dni temu

Placówki partnerskie Banku Millennium to sieć oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku. Doradca Klienta  -KruszwicaGŁÓWNE ZADANIA:• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku • obsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych  raportów kasowych • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych • realizacja indywidualnych planów sprzedażowych • wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom  ryzyka kredytowego • odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacji WYMAGANIA:• wykształcenie min. średnie maturalne • mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług  telekomunikacyjnych • wysokie zdolności komunikacyjne • nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami • wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem • samodzielność, sumienność, odpowiedzialność  OFERUJEMY:• pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce partnerskiej Banku Millennium • stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym • profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje  zawodowe) • pracę w przyjaznym zespole 

Samodzielna księgowa / księgowy
Samodzielna księgowa / księgowy
990000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe w Torunia poszukuje samodzielnej księgowej / księgowego.Obowiązki na tym stanowisku:Samodzielne prowadzenie księgowości firm - ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, PKPiR, księgowanie oraz kontrola transakcji księgowych, uzgadnianie sald kont i sporządzanie raportów,Prowadzenie ewidencji środków trwałych,Przygotowanie kalkulacji i deklaracji podatkowych PIT, CIT i VAT,Przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych,Przygotowanie raportów wg wymogów klientów,Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS,).tBieżący kontakt z klientami. Od kandydatów oczekujemy:Znajomości przepisów w zakresie rachunkowości i przepisów podatkowych popartej doświadczeniem zawodowym,doświadczenia na podobnym stanowiskuZaangażowania i sumienności,Zainteresowania zagadnieniami księgowymi i chęci rozwoju w tym kierunku,Znajomości pakietu Microsoft Office,Mile widziana znajomość programu INSERT,Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej, Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprzyjazne środowisko pracypracę w młodym, dynamicznym zespoleatrakcyjne wynagrodzenie,możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencjiszkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.Wysyłając aplikację (cv) prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."  

Praca dla Ciebie.
Praca dla Ciebie.
990000 zł
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Firma Finansowa !Najlepsze i najwyższe wynagrodzenie w branży !Dołącz do najlepszych ! Zacznij zarabiać już teraz !Zadania:Sprzedaż pożyczek gotówkowychBadanie zdolności kredytowej klientaAktywne działania marketingoweKontakt z klientem oraz rozpoznawanie jego potrzeb finansowychBudowanie i utrzymywanie relacji z klientemObsługa posprzedażowa klientaOczekujemy:ZaangażowaniaOtwartościKomunikatywnościKultury osobistejRzetelności i etyki zawodowejOferujemy:Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze finansowymCykl szkoleń przygotowujących do pracy oraz poszerzających kompetencje w obszarze usług finansowychElastyczne godziny pracyNajwyższe prowizje na rynku finansowymMoże być również pracą dodatkową.

Asystent/tka Księgowego
Asystent/tka Księgowego
990000 zł
Solec Kujawski 30+ kilka dni temu

Asystent/tka Księgowego Twój zakres obowiązków:·         wprowadzanie danych do programu Enova365,·         rozliczanie dokumentów finansowych,·         sporządzanie raportów i ewidencji w systemie informatycznym,·         przygotowywanie przelewów, składanie deklaracji podatkowych, pobieranie wyciągów bankowych, organizowanie korespondencji,·         wykonywanie innych prac biurowych,·         współpracowanie z zespołem księgowym. Nasze wymagania: ·         min. 1 rok doświadczenia zawodowego w Dziale Księgowości,·         znajomość oprogramowania Enova365,·         umiejętność analitycznego myślenia, duża samodzielność i asertywność, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, wysoka umiejętność komunikacji. Oferujemy:·         umowę o pracę,·         wsparcie w wykonywaniu obowiązków,·         prywatną opiekę medyczną,·         ubezpieczenie na życie,·         dofinansowanie do sportu.  Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.

Samodzielny księgowy / samodzielna księgowa
Samodzielny księgowy / samodzielna księgowa
380000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Prężnie rozwijająca się Kancelaria Podatkowa w Toruniu zatrudni pracownika na stanowisko Samodzielnego Księgowego.Zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości dla klientów KancelariiSporządzanie i analiza bilansów, rachunków zysków i strat oraz innych raportów finansowychPrzygotowywanie deklaracji podatkowych oraz rozliczeń VATKontrola i analiza zgodności dokumentów księgowych z obowiązującymi przepisami prawaPomoc w przygotowywaniu rocznych sprawozdań finansowychWeryfikacja danych finansowych firmyRozliczanie rozrachunkówNaliczanie i rozliczanie wynagrodzeńKontakt telefoniczny i mailowy z klientamiWymagania:Wykształcenie w zakresie finansów i rachunkowościCo najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnej księgowościDoświadczenie w zakresie kadr i płacZnajomość przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowościDokładność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność szybkiego rozwiązywania problemówSamodzielność oraz umiejętności organizacyjneZdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji danych finansowychKomunikatywność i umiejętność współpracy w zespoleDoświadczenie w kontakcie z klientamiZnajomość programów linii Insert NexoZnajomość programu płatnikZnajomość pakietu Microsoft365Kancelaria Podatkowa Zoptymalizowani to firma świadcząca usługi księgowe dla spółek, organizacji pozarządowych i jednoosobowych działalności gospodarczych. W codziennej pracy wykorzystujemy najnowocześniejsze narzędzia dostępne na rynku księgowym, ale przede wszystkim stawiamy na indywidualne podejście do wyzwań naszych klientów.Dołączając do naszego zespołu, zyskujesz stabilne zatrudnienie. To solidna podstawa dla rozwoju kariery zawodowej, ponieważ cenimy lojalność i zaangażowanie naszych pracowników.Tworzymy atmosferę, w której innowacyjność, kreatywność i współpraca są kluczowe. Nasza kancelaria to miejsce, gdzie pomysły są cenione, a każdy ma szansę przyczynić się do sukcesu firmy.Pracując z nami, masz szansę skorzystać z pełnej współpracy z doświadczonymi doradcami podatkowymi i prawnikami.Jeśli szukasz miejsca, gdzie Twoja pasja do księgowości i podatków spotyka się z młodym, pełnym energii zespołem, to jesteśmy idealnym miejscem dla Ciebie!

Doradca Klienta w Placówce Franczyzowej Alior Bank Zamość
Doradca Klienta w Placówce Franczyzowej Alior Bank Zamość
380000 zł
Zamość 30+ kilka dni temu

Kim jesteśmy? – Misja i cele firmy Alior Bank S.A. to rozpoznawalna marka i jedna z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Polsce.Zespół naszych pracowników to wyjątkowi ludzie, dla których praca to pasja, to coś więcej niż tylko wykonywanie obowiązków.Jako pracodawcy wiemy, że kluczowym ogniwem firmy są pracownicy - inwestycja w ich rozwój i szkolenia podnoszące efektywność i zaangażowanie w zespole.Dlatego zwracamy szczególną uwagę na osoby, których pasją jest rozwój, motywacja do osiągnięć i chęć współpracy z innymi – klientami i współpracownikami. Jeżeli cechuje Cię pewność siebie, wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych i motywacja do pracy, ponieważ masz świadomość, że masz ogromny wpływ na kształt swojego życia zawodowego, to jest duża szansa, że pasujesz do naszego zespołu. Sprawdź czy chcesz z nami pracować i zdobyć u nas doświadczenie! Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem banku poszukujemy kandydatki/-ta na stanowisko: Doradca Klienta w Placówce Franczyzowej Alior Bank S.A.Miejsce pracy: Zamość Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pn.- pt./8.30-16.30),atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + wysokie prowizje i premie, na które masz realny wpływ już od początku współpracyprofesjonalne szkolenia oraz indywidualne coachingi podnoszące efektywność na każdym etapie współpracy,realną możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmybogaty pakiet ubezpieczeń grupowych.spotkania integracyjne dla pracowników  Nasze oczekiwania:  posiadasz wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci/studentki studiów zaocznych lub absolwenci)posiadasz doświadczenie w aktywnej sprzedaży i obsłudze Klienta (niekoniecznie w bankowości)posiadasz doświadczenie jako przedstawiciel handlowy (warunek nie jest konieczny a mile widziany)posiadasz doświadczenie w telefonicznym kontakcie z Klientem (branża bankowa, ubezpieczeniowa, telekomunikacyjna – mile widziane)jesteś komunikatywny – posiadasz umiejętność swobodnego wysławiania się i łatwość w budowaniu relacji i zaufania a dodatkowo masz miły ton głosupotrafisz aktywnie słuchać,jesteś przebojowy, energiczny i wierzysz we własne możliwości a jednocześnie jesteś wrażliwy na potrzeby innych i chcesz im pomagaćpotrafisz i lubisz efektywnie rozmawiać z Klientamijesteś osobą dobrze zorganizowaną i samodzielną – lubisz mieć wpływ na swoją pracę i jej wynikichcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe i rozwijać się w branży bankowejchcesz współtworzyć z nami Twoje satysfakcjonujące miejsce pracy, w którym będziesz dobrze i uczciwie wynagradzanymarzy Ci się pracodawca, który wierzy w ludzi i daje wiele swobody oraz zaufania licząc na odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu pracy Co będzie należało do Twoich obowiązków:aktywne budowanie długotrwałych relacji z Klientami,profesjonalne doradztwo w zakresie produktów bankowychdbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Bankuprace administracyjno-biurowe związane ze stanowiskiemraportowanie wyników swojej pracy Stanowisko to wiąże się z pełnym szkoleniem w zakresie oferowanych produktów oraz umiejętności interpersonalnych w kontakcie z Klientem. Interesują nas kandydaci, którzy myślą o długoterminowej współpracy i widzą swoją przyszłość zawodową w sektorze bankowym.  Jeśli spełniasz większość z naszych oczekiwań i chciałbyś poznać nas lepiej - nie czekaj - aplikuj i przekonaj się sam! Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie: CV oraz krótkiego listu motywacyjnego z uzasadnieniem powodu aplikowania do naszego Bankuzamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę KFKK Sp. z o. o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, jak również na ich przechowywanie przez okres 1 roku od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w przypadku braku nawiązania ze mną stosunku pracy. Jednocześnie oświadczam, że wiadome mi jest, iż usunięcie moich danych z bazy firmy KFKK Sp. z o. o. może nastąpić bez mojej zgody. Oświadczam również, że jestem świadomy, iż mam prawo wycofać swoją zgodę w każdym czasie."

Praca w dziale fakturowania i rozliczeń magazynowych
Praca w dziale fakturowania i rozliczeń magazynowych
380000 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Poszukujemy do naszego zespołu osobę do działu fakturowania i rozliczeń magazynowych.Miejscem pracy są biura firmy, dział rozliczeń magazynowych.Do podstawowych obowiązków należeń będzie:prowadzenie dokumentacji magazynowejprowadzenie dokumentacji reklamacyjnejkontakt z klientem , kurieramiustalanie wycen, terminów spotkań,odpowiedź na korespondencję mailową,fakturowanieWymagania:umiejętności interpersonalnekomunikatywnośćdynamika i rzetelność w działaniudobra organizacja pracymile widziane prawo jazdymile widziane doświadczenie w pracy z WZ i FVOferujemy:zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracęmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegomożliwość awansukonkurencyjne wynagrodzenieOsoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV poprzez portal OLX oraz dołączenie klauzuli RODO.

Asystent w dziale księgowości
Asystent w dziale księgowości
380000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Jesteśmy wiodącym dostawcą usług BPO dostosowanych do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Portfolio naszych usług obejmuje księgowość, kadry i płace, usługi doradczo-podatkowe oraz zarządzanie sekretariatem korporacyjnym. Przewagę konkurencyjną zapewnia nam zespół doskonale wykwalifikowanych i zaangażowanych specjalistów, wysoki standard obsługi klienta oraz bogate doświadczenie w świadczeniu usług na rzecz podmiotów z szerokiego spectrum sektorów przemysłu. Firma została założona w 2009 roku, zatrudnia 150 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce, Warszawie, Katowicach, Białymstoku, Radomiu, Toruniu oraz Bydgoszczy.Asystent w dziale księgowościOpis stanowiska:przetwarzanie dokumentów w Saldeoksięgowanie wyciągów bankowych, podstawowych faktur w programie Sage50cprzygotowywanie pism, raportów, protokołów przekazania dokumentów zgodnie z zapotrzebowaniemskanowanie, drukowanie, archiwizacja dokumentów księgowychnadzór nad poprawnością obiegu dokumentów finansowych i księgowych oraz ich kompletnościąbieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentówwsparcie działu księgowości w codziennych zadaniachWymagania:dyspozycyjność od poniedziałku do piątku (w godzinach 8:00-16:00)znajomość pakietu Microsoft Office (word, excel)umiejętność efektywnej organizacji pracy pod kątem wymaganych terminów oraz pracy w zespoleumiejętność analitycznego oraz logicznego myślenia w realizacji powierzonych zadańpozytywna energia i nastawienie do wykonywanych zadańsamodzielność, skrupulatność, inicjatywa, dokładność, systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązkówstudent/ka (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia) Mile widziane:znajomość programu Saldeo oraz Sage50cdoświadczenie w pracy w księgowościOferujemy:pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)dostęp do platformy benefitowejsystem poleceń pracowniczychpracę w przyjaznym zespole nastawionym na współpracęnieograniczony dostęp do wiedzy z zakresu rachunkowości, podatków, finansów

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Firmy-4 Oddział w Bydgoszczy
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Firmy-4 Oddział w Bydgoszczy
380000 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:zarządzanie relacjami z klientami z segmentu MŚP na poziomie oddziału bankuidentyfikacja i pozyskiwanie nowych klientówrealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowościsprzedaż i obsługa produktów kredytowych oraz podejmowanie decyzji kredytowychprzeprowadzanie analizy kredytowej i sporządzanie aplikacji kredytowychmonitoring produktów kredytowych Nasze oczekiwania:doświadczenie we współpracy z klientami z segmentu małych i średnich firm w bankowościumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychwiedza z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw oraz analizy kredytowejdoświadczenie w kredytowaniu podmiotów gospodarczychzdolność analitycznego myśleniaprzedsiębiorczość i aktywnośćnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
380000 zł
Rypin 30+ kilka dni temu

TAC PRO100 Spółka z o.o. jest biurem rachunkowym, którego oferta skierowana jest głównie do spółek kapitałowych. Poszukujemy kandydatów do pracy o udokumentowanym doświadczeniu w prowadzeniu ksiąg rachunkowych w ramach tzw. pełnej księgowości.Miejsce pracy stacjonarnie, RypinTwój zakres obowiązków osoba na tym stanowisku będzie współodpowiedzialna za prowadzenie pełnej księgowości klientom biura, w tym rozliczanie deklaracji miesięcznych i przygotowywanie sprawozdań rocznych,sporządzanie deklaracji CIT, VAT,sporządzanie sprawozdań finansowych,samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych: księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie rozrachunków z księgą główną,księgowanie faktur zakupu i faktur sprzedaży,uzgadnianie rejestrów VAT z dokumentacją źródłową.Wymaganiawykształcenia średnie ekonomiczne, wykształcenie wyższe preferowane kierunki: rachunkowość,2-3 letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości, umiejętność samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz dokonywania rozliczeń podatkowych i sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o aktualne przepisy,samodzielność i odpowiedzialność,komunikatywność - praca w zespole i z klientem.Oferujemystabilną pracę na pełny etat,elastyczne godziny pracy,przyjazne środowisko pracy,rozwój zawodowy.

PRACA Kasjer złotowo-walutowy TUCHOLA
PRACA Kasjer złotowo-walutowy TUCHOLA
Tuchola 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyExtrakantor.pl ogólnopolska sieć kantorów wymiany walut, zaprasza do składania dokumentów aplikacyjnych na stanowisko: Kasjer Złotowo-Walutowy. Obecnie poszukujemy osoby do naszego oddziału w Tucholi ( Na terenie pasażu Polomarket Tuchola ) na stanowisko Kasjer Walutowy, która jest komunikatywna, pozytywnie nastawiona do życia i samodzielna. Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za profesjonalną i przyjazną obsługę Klientów oraz ekspozycję towarów zgodną ze standardami firmy. Wymagania: • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta (Mile widziane) • odpowiedzialność za powierzone mienie • uczciwość zawodowa • umiejętność obsługi komputera • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów • pełna dyspozycyjność • wysoka kultura osobista • umiejętność pracy w zespole • mile widziane doświadczenie w branży finansowej • wykształcenie średnie ( mile widziane wyższe) Oferujemy: atrakcyjne warunki finansowe - motywacyjny system wynagrodzeń stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę pełen pakiet szkoleń dla specjalisty ds. obsługi/kasjera walutowego ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie pracę w stabilnej firmie z wiodącą pozycją na rynku Mile widziane są osoby mieszkające w Tucholi lub w pobliżu. Zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane naszą ofertą na stanowisko Kasjer złotowo-walutowy poprzez przesyłanie swojego CV wraz ze zdjęciem w pliku PDF na adres e-mail: @ . Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Extrakantor (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Extrakantor (Pracodawca, Administrator danych) również na potrzeby przyszłych rekrutacji”. Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się, tylko z wybranymi kandydatami po uprzedniej weryfikacji.

Kontroler Finansowy
Kontroler Finansowy
320000 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Aktualnie do naszej spółki ENERIS Proeco z siedzibą w Bydgoszczy poszukujemy Kandydatek/ów do pracy na stanowisku: Kontroler Finansowy OPIS STANOWISKA: • Nadzór kontrolingowy nad działalnością Oddziału • Zaangażowanie w proces tworzenia biznes planów nowych projektów oraz ocenę ich rentowności • Udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca oraz raportowania wyników Oddziału - ścisła współpraca z centralnym Działem Księgowości • Udział w procesie budżetowania, monitorowania odchyleń i ich szczegółowa analiza • Kontrola przychodów/kosztów oraz analiza KPI Oddziału • Optymalizacja kosztów Oddziału, prowadzenie rozliczeń księgowo-kosztowych • Raportowanie bezpośrednio do Członka Zarządu spółki CO JEST DLA NAS WAŻNE: • Wykształcenie wyższe kierunkowe - Finanse i Rachunkowość • 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku m.in. w planowaniu inwestycji, przygotowywaniu budżetów • Mile widzialne doświadczenie w branży odpadowej • Zaawansowana znajomość MS Office (zwłaszcza MS Excel) • Umiejętność pracy z dużą ilością danych i źródeł informacji, umiejętność syntezy i wyciągania wniosków • Doświadczenie w pracy z systemami finansowo-księgowymi • Proaktywność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy i samodzielność • Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu CO OFERUJEMY: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w największej polskiej firmie z branży ochrony środowiska • Narzędzia pracy (telefon, laptop) • Możliwość rozwoju, awansu i szkoleń - inwestujemy w naszych Pracowników i wspieramy ich w rozwoju zawodowym! • Dbamy o zdrowie - zapewniamy prywatną opiekę medyczną w MEDICOVER • Przyjazną atmosferę w pracy: cenimy poczucie humoru i dobre nastawienie :) • Pełne wsparcie całego Zespołu • Możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie • Wczasy pod gruszą? - Też mogą być Twoje!

Specjalista ds. księgowości PRACA ZDALNA
Specjalista ds. księgowości PRACA ZDALNA
320000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Jesteśmy brytyjskim biurem księgowym świadczącym usługi rachunkowości, kadr oraz księgowości klientom na terenie Wielkiej Brytanii. Działamy na rynku już od dekady. W związku z prężnię rosnącą bazą klientów prowadzimy rekrutację na stanowisko specjalisty ds. księgowości. Oferujemy współpracę w atrakcyjnej formie, w której masz pełny wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia. W zależności od podjętych działań i własnej efektywności możesz stale zwiększać swoje wynagrodzenie i dbać o rozwój swojej ścieżki kariery.Zadania:• Prowadzenie pełnej księgowości;• Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi;• Sporządzanie sprawozdań finansowych pod nadzorem managera;• Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne, oraz dla instytucji zewnętrznych• Weryfikacja i uzgadnianie sald;• Raportowanie do klienta oraz sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych• Bezpośrednia komunikacja z klientem;• Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej;• Chęć do nauki oraz wysokie kompetencje interpersonalneOferujemy:• Praca 100% zdalna• Pracę dla angielskiej firmy z wieloletnim doświadczeniem na rynku finansowym• Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku• Stabilna prace na podstawie umowę samozatrudnienia• Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin• Rozwój personalny i zawodowy przy wsparciu naszej firmy.Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV.

Doradca Klienta w Placówce Bankowej : Aleksandrów Kujawski
Doradca Klienta w Placówce Bankowej : Aleksandrów Kujawski
320000 zł
Aleksandrów Kujawski 30+ kilka dni temu

Doradca Klienta Miejscowość: Aleksandrów KujawskiGŁÓWNE ZADANIA:• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku• obsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowych• aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego• odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacjiWYMAGANIA:• wykształcenie min. średnie maturalne•doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych• wysokie zdolności komunikacyjne• nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami• wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem• samodzielność, sumienność, odpowiedzialnośćOFERUJEMY:• pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę • stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym• profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe)• pracę w przyjaznym zespole_ Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego...”.

Kadrowa z podstawami księgowości do biura rachunkowego
Kadrowa z podstawami księgowości do biura rachunkowego
570000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

OPISPoszukuję Kadrowej z podstawami księgowościZakres obowiązków:· Pełna obsługa kadrowo-płacowa· Księgowanie KPiR oraz ewidencji ryczałtowejWymagania:· Znajomość przepisów prawa pracy oraz ZUS· Podstawowa znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem KPiR oraz ewidencji ryczałtowej· Podstawowa znajomość przepisów podatkowych w zakresie PIT i VAT· Doświadczenie zawodowe - minimum roczne doświadczenie w kadrach i płacach· Chęć do nauki i rozwoju· Zaangażowanie w wykonywane obowiązki· Komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole· Dobra organizacja pracy· Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym oraz znajomość programu Optima Oferujemy:· Umowę o pracę· Pracę od poniedziałku do piątku· Wynagrodzenie zależne od wiedzy i doświadczenia· Wsparcie merytoryczne· Stabilną pracę w miłym i zgranym zespoleProsimy o wyrażenie w dokumentach aplikacyjnych zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016).Jednocześnie informujemy, iż Administratorem Twoich danych osobowych jest Małgorzata Ossowska-Niezgoda z siedzibą w Toruniu NIP: 9562372384 

Zatrudnimy samodzielną księgową B2B
Zatrudnimy samodzielną księgową B2B
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy biurem rachunkowym świadczącym usługi z zakresu księgowości, kadr oraz doradztwa biznesowego. Wspieramy krajowych przedsiębiorców o różnych profilach działalności i formach prawnych. Wprowadzamy w życie wizję biura nowoczesnej księgowości poprzez implementowanie najnowszej technologii dla firm, które szukają rozwiązań na miarę zmieniającej się gospodarki. Naszą misją jest stworzenie zespołu, który rozumie biznes klienta i jego potrzeby oraz przystępnie przedstawia rozwiązania księgowe. Miejsce pracy: zdalnie Forma współpracy: B2B Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości klientów naszego biura rachunkowego, Przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych Bilans, RZiS, KPiR, Ewidencje księgowe, Kwalifikacja dokumentów źródłowych ze względu na podatki VAT/CIT/PIT, Przygotowywanie kalkulacji i deklaracji podatkowych, Bieżący kontakt z instytucjami zewnętrznymi. Wymagania: Wykształcenie wyższe, Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Samodzielnego Księgowego, Praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i od osób fizycznych, Doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu deklaracji VAT, CIT, PIT, Doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu sprawozdań finansowych, Samodzielność, sumienność, dokładność, Dobra organizacja pracy, terminowość, Mile widziana znajomość programu Insert, Saldeo. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W swoim CV proszę umieścić opis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Windykator Terenowy _Inowrocław
Windykator Terenowy _Inowrocław
870000 zł
Inowrocław 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:Bezpośrednia windykacja klientów,Motywowanie klientów do zapłaty,Negocjowanie warunków spłaty,Zawieranie ugód i porozumień,Terminowe raportowanie poprzez aplikację mobilną.Wymagania:Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, bądź predyspozycje do ich rozwijania,Umiejętność obsługi komputera,Prawo jazdy kat. B,Niekaralność,Oferujemy:Atrakcyjny system prowizji, sięgających 31% od wpłaconej przez dłużnika kwoty,Pakiet szkoleń, w tym przygotowanie praktyczne,(nie musisz legitymować się wieloletnim doświadczeniem – możemy Cię wszystkiego nauczyć),Elastyczną formę współpracy (umowa zlecenie lub współpraca przy działalności gospodarczej),Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia, w konsekwencji awansu,Zwykle gotowy i performujący portfel wierzytelności wyłącznie własnych, systematycznie zasilany nowymi sprawami,Szerokie wsparcie merytoryczne i praktyczne zarządzającego regionem koordynatora,Elastyczne godziny pracy,Możliwość traktowania zlecenia jako dodatkowe źródło dochodu.

Doradca Klienta Bank Millennium Włocławek
Doradca Klienta Bank Millennium Włocławek
870000 zł
Włocławek 30+ kilka dni temu

Placówki partnerskie Banku Millennium to sieć oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko :Doradca KlientaMiejscowosć : Włocławek GŁÓWNE ZADANIA:•sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku• obsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowych• aktywne pozyskiwanie nowych Klientów detalicznych oraz małe i średnie firmy• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego• odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacjiWYMAGANIA:• wykształcenie min. średnie maturalne• mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych• wysokie zdolności komunikacyjne• nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami• wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem• samodzielność, sumienność, odpowiedzialnośćOFERUJEMY:• pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce partnerskiej Banku Millennium• stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym• profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe)• pracę w przyjaznym zespoleProsimy o dołączenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacynjego ..."

księgowa/księgowy z 1rocznym doświadczeniem
księgowa/księgowy z 1rocznym doświadczeniem
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukamy księgowej do biura rachunkowego PKPIR, ryczałt, księgi handlowe-przyuczenie bez płac i kadr Program Rewizor, Rachmistrz cały etat

Doradca Klienta Indywidualnego
Doradca Klienta Indywidualnego
1470000 zł
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Masz za sobą pierwsze doświadczenia związane ze sprzedażą lub obsługą Klientów?Czujesz, że to obszar, w którym chcesz się sprawdzić?Chętnie z Tobą porozmawiam, być może wspólnie opracujemy tę ścieżkę rozwoju!Czego oczekujemy?Za tobą pierwsze doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze Klientów- idealnie :)Działania na celach – każdy przez Ciebie zrealizowany projekt jest dla nas ważny!Komunikatywności i umiejętności pracy z ludźmi – zależy nam by nasi klienci moglina Tobie polegać!Co oferujemy w zamian ?Pakiet profesjonalnych szkoleń, które zapewnia Ci dobry start i przygotują do pracyna stanowisku Doradcy Ubezpieczeniowego;Uczciwą pracę z jasnymi zasadami i wynagrodzeniem zawsze na czas;Ścieżkę rozwoju i atrakcyjne programy premiowe;Jeśli uważasz, że to ogłoszenie jest skierowane do Ciebie- zaaplikuj!

Doradca klienta Alior Bank Golub Dobrzyń
Doradca klienta Alior Bank Golub Dobrzyń
550000 zł
Golub-Dobrzyń 30+ kilka dni temu

PRACUJ JAKO DORADCA KLIENTAPokaż innym świat innowacyjnej bankowości Doradca Klienta Golub Dobrzyń Twoja praca będzie polegała na:•       bieżącej obsłudze Klientów zgodnej z najwyższymi standardami Banku•       aktywnym budowaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych z Klientami Placówki•       realizacji wyznaczonych celów zgodnie z przyjętymi standardami Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:•       posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze lub aktywnym pozyskiwaniu Klienta•       potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu•       potrafisz pracować pod presją czasu•       posiadasz wykształcenie minimum średnie Oferujemy:•       szkolenia wstępne i rozwojowe•       wynagrodzenie podstawowe i system premiowy oparty o wyniki sprzedażowe•       umowę o pracę•       przyjazną atmosferę i ducha współpracy•       konkursy sprzedażowe z nagrodami Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij CV wraz z dopisaną klauzulą o danych osobowych:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów  rekrutacyjnych, jak również na ich przechowywanie przez okres 1 roku od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w przypadku braku nawiązania ze mną stosunku pracy. Jednocześnie oświadczam, że wiadome mi jest, iż usunięcie moich danych z bazy (nazwa firmy) może nastąpić bez mojej zgody. Oświadczam również, że jestem świadomy, iż mam prawo wycofać zwoją zgodę w każdym czasie.”

Praca szuka ludzi
Praca szuka ludzi
Włocławek 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Finansowo-Ubezpieczeniowa poszukuje ludzi do współpracy Poszukujemy ludzi kreatywnych Ambitnych Chcących się rozwijać Dążących. do celu Stanowisko: Doradca klienta firma Nationale Nederlanden Wymagania Min średnie wykształcenie Wiek min 25 lat Miłe widziane doświadczenie pracy z klientem Oferujemy Pracę w miłym zespole Szkolenia Pomoc w wdrożeniu do pracy Elastyczne godziny pracy Chcesz dorobić lub szukasz pracy na cały etap- zapraszamy

Doradca Klienta w Placówce Bankowej- Chełmża
Doradca Klienta w Placówce Bankowej- Chełmża
849000 zł
Chełmża 30+ kilka dni temu

GŁÓWNE ZADANIA:- Aktywna sprzedaż produktów bankowych dedykowanych klientom indywidualnym oraz biznesowym w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku,- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta , utrzymanie najwyższego poziomu satysfakcji Klientów Banku,- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych,- Realizacja indywidualnych oraz oddziałowych planów sprzedażowych,- Wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego,-Odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacji.POSZUKUJEMY OSOBY, KTÓRA:- Mocno dąży do realizacji stawianych wyzwań i celów, jest skuteczna i zdeterminowana,- Posiada łatwość prowadzenia rozmowy bezpośredniej (sprzedażowej) oraz telefonicznej, - Posiada minimum roczne doświadczenie pracy w placówce bankowej/w ubezpieczeniach/call center lub na stanowisku sprzedażowym,- Chce się rozwijać i szybko się uczy nowych rzeczy, posiada zdolności komunikacyjne,- Ceni pracę zespołową, spełnia cele zarówno indywidualne jak i wspiera w dążeniu do celu zespół,- Jest kreatywna i pomysłowa, sumienna i odpowiedzialna,- Posiada wykształcenie minimum średnie.OFERUJEMY:- Pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce bankowej,- Stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym,- Pracę w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku,- Profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (w tym szkolenia sprzedażowe),- Pracę w przyjaznym, ambitnym zespole,- Przewidywalność pracy – jasne i klarowne zasady współpracy.- Możliwość angażu na "Specjalista ds. klienta biznesowego" oraz "Kierownik placówki"Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert zawierających CV ze zdjęciem.

Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy
Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Swimer została założona w 2008 roku w Toruniu. Jesteśmy polskim producentem zbiorników do magazynowania i wewnętrznej dystrybucji wszelkich płynów takich jak paliwa płynne, woda, nawozy azotowe, AdBlue oraz innych substancji chemicznych. Grono naszych klientów stale się powiększa. Docieramy już do 30 krajów z całego świata. Do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy Twój zakres obowiązków: -obsługa firmy na pełnej księgowości, -wprowadzanie i księgowanie dokumentów do systemu księgowego, -uzgadnianie kont księgowych, -kontrola sald rozliczeń międzyokresowych biernych i czynnych, -uzgadnianie i weryfikacja sald rozrachunków z tytułu należności i zobowiązań, -ewidencja środków trwałych wraz z amortyzacją, -sporządzanie sprawozdań dla GUS, -przygotowywanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek wyników, informacja dodatkowa), -sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, JPK, PIT. Nasze wymagania: -minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości, -znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania, -umiejętność obsługi programu ENOVA- mile widziane, -dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu, -wysoko rozwinięte zdolności analityczne, -samodzielność i odpowiedzialność.

Praca Doradca Klienta dla każdego
Praca Doradca Klienta dla każdego
Kcynia 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko DORADCY KLIENTA na teren Kcynia i okolice

Samodzielna Księgowa
Samodzielna Księgowa
Włocławek 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS Prowadzenie ewidencji środków trwałych Wymagania:Nasze wymagania Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub kierunki pokrewne Minimum dwuletnie doświadczenie w księgowości lub finansach Znajomość zagadnień księgowych z zakresu rozliczania kosztów, tworzenia rezerw i ewidencji środków trwałych Znajomość przepisów podatkowych Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, rzetelność i dokładność Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne Oferujemy:To oferujemy Atrakcyjne wynagrodzenie Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku Możliwości rozwoju Przyjazną atmosferę w zespole Administratorem danych osobowych jest Foodwell Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Fabrycznej 5, 00-446 Warszawa. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem mailowym: @ lub pisemnie na adres: ul Fabryczna 5, 00-446 Warszawa.Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (w zakresie w jakim reguluje to Kodeks pracy), a także do dokonania czynności zmierzających do zawarcia umowy oraz wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody.Podanie danych wymagane przepisami prawa jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału, natomiast podanie pozostałych danych jest całkowicie dobrowolnie i opiera się na zgodzie kandydata wyrażonej ich podaniem.Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego lub do czasu cofnięcia zgody, nie dłużej jednak niż przez okres 2 lat od jej wyrażenia.Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na nasze zlecenie, m.in. agencjom rekrutacyjnym, dostawcom usług IT, internetowym serwisom rekrutacyjnym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy powierzenia i wyłącznie zgodnie z naszymi jako administratora poleceniami. Dane osobowe mogą być także przekazywane organom państwa uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, Poczcie Polskiej S.A. oraz firmom kurierskim.Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

DORADCA KLIENTA  w punkcie  Ubezpieczeń w  Osielsku
DORADCA KLIENTA w punkcie Ubezpieczeń w Osielsku
300 zł
Osielsko 30+ kilka dni temu

DORADCA KLIENTADo Twoich obowiązków należeć będzie: aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów indywidualnych i firmowych, budowanie relacji z klientem na rynku lokalnym realizacja planów sprzedażowych obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsługi szkolenia zawodowewsparcie bieżących działań administracyjnychposługiwanie się intuicyjnymi systemami, NASZE WYMAGANIA : - komunikatywność i pozytywne nastawienie do działania - umiejętność budowania relacji w zespole i z klientami - samodzielność w realizacji zadań i chęć rozwoju - min. średnie wykształcenie oraz praktyczna znajomość MS Office Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem. OFERUJEMY: • Możliwości rozwoju zawodowego,• umowę o pracę, • niezbędne narzędzia pracy,

Specjalista ds kadr i płac
Specjalista ds kadr i płac
Inowrocław 30+ kilka dni temu

Firma ochroniarska zatrudni pracownika na stanowisko specjalista ds kadr i płac Twój zakres obowiązków kompleksowe obsługa kadrowa pracowników m.in. przygotowanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, sporządzanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, kontrolowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP, nadzór nad ewidencją czasu pracy, sporządzenie zaświadczeń o zatrudnieniu, archiwizacja dokumentów kadrowych, bieżąca obsługa programu PPK, sporządzanie raportów kadrowo – płacowych, kontrolowanie obiegu dokumentów kadrowych, współpraca z działem księgowym, sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie raportów dla GUSu, PFRON, bieżące monitorowanie zmian w prawie pracy i wdrażanie ich w firmie oferujemy stabile zatrudnieniu na umowę o pracę praca w godz od 8.00 do 14.00 praca od 01.01 2023

Pilnie poszukiwana Księgowa / Księgowy
Pilnie poszukiwana Księgowa / Księgowy
Włocławek 30+ kilka dni temu

Firma BUDOM P. Świec Spółka komandytowa, ul. Barska 7/9 , 87-800 Włocławek . Pilnie zatrudni osobę na stanowisko Księgowa / Księgowy . Oczekujemy : - kilkuletnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego - systematyczność i terminowość, - umiejętność organizowania własnej pracy i zarządzania swoim czasem pracy, - doświadczenie w analizowaniu danych, wyciąganiu wniosków i sporządzaniu raportów. Obowiązki : - nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, - kontrola należności i zarządzanie płatnościami, - przygotowywanie sprawozdań finansowych, - przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu, - współpraca z zewnętrznymi instytucjami finansowymi i kontrolnymi (banki, ZUS, GUS, itp.), - realizowanie polityki zarządzania należnościami i zobowiązaniami spółki,

Doradca Klienta w Phinance S.A
Doradca Klienta w Phinance S.A
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Od lat budujemy markę Phinance S.A. dostarczając naszym Klientom najkorzystniejsze instrumenty finansowe na rynku. Nasz rozwój jako niezależnej firmy doradczej opiera się na sukcesie ludzi takich jak Ty - zmotywowanych i przedsiębiorczych. Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko Doradcy Klienta. Bardziej niż na dotychczasowym doświadczeniu zależy nam na określonym zestawie cech oraz nastawieniu do pracy - wszystkiego innego z przyjemnością Cię nauczymy. Kogo szukamy? Kolego/Koleżanko - KIM JESTEŚ? 1. Nie boisz się wyzwań Każdego coś prędzej czy później przerasta. W Phinance S.A. prosperują tylko tacy, którzy regularnie uderzają w ścianę, ale nie poddają się. Uczą, próbują dalej, znajdują nowe rozwiązania. Też tak masz? 2. Umiesz w komunikację Wyrażasz się w sposób klarowny i przejrzysty. Przekazanie myśli nie sprawia Ci trudności. Masz smykałkę do prezentowania się w korzystnym świetle. Szukamy Kandydatów, którzy zaprezentują ofertę, firmę oraz samych siebie możliwie najatrakcyjniej lecz prawdomównie. 3. Radzisz sobie ze stresem Myślisz logicznie i strategicznie - nawet pod wpływem silnej presji. Gdy w grę wchodzi odpowiedzialność za duże pieniądze, liczy się wiedza, zimna krew i jasna głowa. 4. Determinacja to Twoja druga natura Kiedy mówisz “A” to wiadomo, że szykuje się “Z”. Konsekwentnie doprowadzasz swoje zadania do zaplanowanego celu i szukasz optymalnego wyjścia z każdej sytuacji. To czego oczekujemy od Kandydatów to niemało, ale równie wiele oferujemy w zamian. Spytajcie kogokolwiek z doświadczeniem w temacie: wszyscy nasi Pracownicy mogą liczyć m.in. na: ● bardzo atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie zależne od zaangażowania); ● rozbudowany program eksperckich szkoleń online; ● certyfikowane egzaminy i licencje Komisji Nadzoru Finansowego; ● elastyczny, dostosowany do życia czas pracy; ● możliwość skorzystania z karty Multisport oraz atrakcyjny system motywacyjny; ● rozwój w środowisku doświadczonych specjalistów; ● zdrową atmosferę i jasno określone możliwości awansu; ● brak konieczności zakładania własnej działalności gospodarczej. Bądź sobie SZEFEM! Dołącz do setek przedsiębiorczych osób, które poznały świat finansów od podszewki i przekuły talent w złoto. Dołącz do drużyny Phinance S.A. Prześlij do nas CV i pokaż, że jesteś osobą jakiej szukamy.

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Kujawsko-pomorskie