Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
Cedrob S.A. jest w pełni zintegrowaną firmą drobiarską z polskim kapitałem – dziś największym pracodawcą w regionie. Planujemy stały wzrost zatrudnienia w całej organizacji, co związane jest z obecną skalą produkcji, pozytywnymi prognozami oraz dynamicznym rozwojem firmy. Jednym z najważniejszych działów Firmy Cedrob S.A., istniejącym od 2007 roku, jest Zakład Produkcji Pasz. Cedrob Pasze to najnowocześniejsze Wytwórnie Pasz w Polsce. W pełni zautomatyzowane linie technologiczne wyposażone są w urządzenia spełniające najwyższe światowe standardy. Cedrob Pasze oferuje bogaty asortyment mieszanek paszowych dla drobiu i trzody chlewnej. Do naszego Zespołu aktualnie poszukujemy Pracowników na stanowisko: Elektryk - Elektromechanik w Wytwórni Pasz w Rypinie Zakres obowiązków: - utrzymanie ciągłości pracy parku maszynowego - wyszukiwanie i usuwanie awarii oraz uszkodzeń - wykonywanie okresowych przeglądów Wymagania: - wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe (w szczególności kierunki mechanika, elektronika, elektrotechnika, elektromechanika) - uprawnienia SEP do 1kV lub gotowość przystąpienia do egzaminu - gotowość do pracy w systemie zmianowym - dyspozycyjność - umiejętność pracy zespołowej - doświadczenie w pracy przy utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym będzie dodatkowym atutem - książeczka z sanepidu na nosicielstwo Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych - atrakcyjne warunki zatrudnienia - wynagrodzenie 5 500 - 7 000 zł / mies. brutto Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dla potrzeb danego procesu rekrutacyjnego: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CEDROB S.A. z siedzibą w Ujazdówku Ujazdówek 2a, 06-400 Ciechanów, w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko W odpowiedzi na niniejszą ofertę CV prosimy kierować na adres mailowy: ka***********s@o****.pl z dopiskiem - Elektryk - Elektromechanik w Wytwórni Pasz Rypin
Mechanik w Zespole Utrzymania Ruchu Miejsce pracy: Wytwórnia Pasz w Rypinie ul. Bielawki Zakres obowiązków: - utrzymanie ciągłości pracy parku maszynowego - wyszukiwanie i usuwanie awarii oraz uszkodzeń - wykonywanie okresowych przeglądów Wymagania: - wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe (w szczególności kierunki mechanika, elektronika, elektrotechnika, elektromechanika) - gotowość do pracy w systemie zmianowym - dyspozycyjność - umiejętność pracy zespołowej - doświadczenie w pracy przy utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym będzie dodatkowym atutem - badania do celów sanitarno - epidemiologicznych Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych - atrakcyjne warunki zatrudnienia WAŻNE! W procesie rekrutacyjnym będą brane pod uwagę wyłącznie aplikacje zawierające jedną z poniższych klauzul: Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dla potrzeb danego procesu rekrutacyjnego: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CEDROB S.A. z siedzibą w Ujazdówku Ujazdówek 2a, 06-400 Ciechanów, w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”. Jeśli wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę”. W odpowiedzi na niniejszą ofertę CV prosimy kierować na adres mailowy: ka***********s@o****.pl z dopiskiem- Mechanik w Zespole Utrzymania Ruchu
Elektryk - Elektromechanik w Wytwórni Pasz Rypin Cedrob S.A. jest w pełni zintegrowaną firmą drobiarską z polskim kapitałem – dziś największym pracodawcą w regionie. Planujemy stały wzrost zatrudnienia w całej organizacji, co związane jest z obecną skalą produkcji, pozytywnymi prognozami oraz dynamicznym rozwojem firmy. Miejsce pracy: CEDROB S.A. Wytwórnia Pasz w Rypinie, Bielawki 7 Zakres obowiązków: • utrzymanie ciągłości pracy parku maszynowego, • wyszukiwanie i usuwanie awarii oraz uszkodzeń, • wykonywanie okresowych przeglądów Wymagania: • wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe (w szczególności kierunki mechanika, elektronika, elektrotechnika, elektromechanika), • uprawnienia SEP do 1kV lub gotowość przystąpienia do egzaminu, • gotowość do pracy w systemie zmianowym, • dyspozycyjność, • umiejętność pracy zespołowej, • doświadczenie w pracy przy utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym będzie dodatkowym atutem, • książeczka sanitarno - epidemiologiczna, Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, • wynagrodzenie 5 500 - 7 000 zł / mies. brutto Oferty prosimy kierować na adres: email: mi*******************d@o****.pl Szczegóły pod nr telefonu: ********* WAŻNE! W procesie rekrutacyjnym będą brane pod uwagę wyłącznie aplikacje zawierające jedną z poniższych klauzul: Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dla potrzeb danego procesu rekrutacyjnego: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CEDROB S.A. z siedzibą w Ujazdówku Ujazdówek 2a, 06-400 Ciechanów, w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”. Jeśli wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę”.
Przyjmę ucznia w zawodzie sprzedawca na praktyczną naukę zawodu do sklepu z telefonami na ulicy Warszawskiej 19 87-500 Rypin. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny Telefony i serwis u Małgosi Ulica Warszawska 19 87-500 Rypin
Opis oferty pracyW związku z czekającymi nas w najbliższym czasie nowymi wyzwaniami AFP Sp. z o.o. poszukuje nowego doświadczonego Kosztorysanta / Analityka Kosztów dla swojego klienta Sign Pro Europe, lidera w produkcji oznakowania i produktów brandingowych dla największych marek w Europie. Firma specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości elementów identyfikacji wizualnej. Jeżeli jesteś osobą, która potrafi precyzyjnie oszacować koszty produkcji, uwzględniając zarówno zużycie materiałów, jak i czas niezbędny do realizacji projektów, to ta oferta może być dla Ciebie idealna. Obowiązki: • przygotowywanie precyzyjnych kosztorysów produkcji elementów identyfikacji wizualnej. • analiza i szacowanie zużycia materiałów oraz ilości godzin potrzebnych do wykonania poszczególnych etapów produkcji. • monitorowanie i aktualizacja kosztorysów w związku z ewentualnymi zmianami w projekcie. • ustalanie marżowości poszczególnych pozycji kosztorysowych, • analiza kosztów rzeczywistych w celu aktualizacji parametrów w kalkulatorze wycen, • współpraca z różnymi działami w firmie, takimi jak dział projektowy, zakupów, produkcyjny, w celu aktualizacji parametrów, • szacowanie ilości i wartości poszczególnych pozycji kosztorysu na podstawie wytycznych projektowych i norm obowiązujących w firmie oraz w branży, • weryfikacja i aktualizacja kalkulacji produktów równolegle ze zmianami technicznymi lub procesowymi Wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku w branży produkcji elementów identyfikacji wizualnej. • znajomość procesów produkcyjnych oraz materiałów używanych w branży reklamowej. • umiejętność dokładnego szacowania kosztów oraz oceny ryzyka finansowego. • znajomość narzędzi i programów wspomagających proces kosztorysowania. • umiejętność efektywnej współpracy w zespole oraz komunikacji z różnymi działami firmy. • umiejętność planowania i organizacji pracy • umiejętność analizowania dokumentacji technicznej, • zdolności skrupulatnego i dokładnego czytania i liczenia, • znajomość aktualnie obowiązujących norm i przepisów kosztorysowania • znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie. • Przyjazne środowisko pracy. • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w innowacyjnej branży. • Konkurencyjne wynagrodzenie z możliwością premii uzależnionej od osiągnięć. Jeżeli jesteś gotów/chętny pomóc nam osiągnąć sukces i masz doświadczenie w kosztorysowaniu w branży produkcji elementów wizualizacji wizualnej, czekamy na Twoje zgłoszenie! Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: @ "Ogłoszenie: Kosztorysant / Analityk Kosztów". W temacie proszę wpisać tytuł stanowiska na które aplikujemy. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez AFP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz.922)”. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; RODO) informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AFP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Z Administratorem danych można się skontaktować: - listownie na adres: Stary Brześć 32, 87-880 Brześć Kujawski - przez e-mail: @ 1 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu Pani/Pana uczestnictwa w realizowanych w AFP Sp. z o.o. procesie rekrutacyjnym (praca, staże i praktyki) oraz w celu oceny Pani/Pana kwalifikacji zawodowych, aby wybrać odpowiednią osobę na dane stanowisko. 2 Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: - Przepis prawa (art. 221 § 1 kodeksu pracy) i przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy o pracę – w zakresie następujących danych: imię i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia. - Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych przekazanych w CV, liście motywacyjnym, formularzu rekrutacyjnym, jeżeli przekazuje Pan/Pani dane inne niż: imię i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia. - Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych uzyskanych podczas badania potencjału zawodowego (jeśli będzie realizowane w toku rekrutacji). - Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych do prowadzonych w przyszłości procesów rekrutacyjnych, - Uzasadniony interes AFP Sp. z o.o. – w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej. AFP Sp. z o.o. ma uzasadniony interes w tym, aby sprawdzić Pani/Pana umiejętności i zdolności – jest to potrzebne do oceny, czy Pani/Pan jest odpowiednią osobą na stanowisko, którego dotyczy rekrutacja. 3 Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą: - dostawca systemu informatycznego, poprzez który to system przesyła Pan/Pani swoją aplikację do AFP Sp. z o.o. 4 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 1 roku od daty przesłania aplikacji w ramach danego procesu rekrutacyjnego. 5 Przysługują Pani/Pan prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; zgodę można cofnąć listownie lub przez –mail. - prawo dostępu do treści swoich danych, - prawo ich sprostowania danych osobowych, - prawo do usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania, - prawo do przenoszenia danych, tj. prawo otrzymania od AFP Sp. z o.o. danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pan/Pani przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby AFP Sp. z o.o. przesłał dane do innego administratora. Jednakże AFP Sp. z o.o. zrobi to, tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko co do tych danych przetwarzanych na podstawie umowy z Panią/Panem lub na podstawie Pani/Pana zgody, - prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy AFP Sp. z o.o. przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu, sprzeciw można wyrazić ze względu na szczególną sytuację listownie na adres Inspektor Ochrony Danych, ul Stary Brześć 32, 87-880 Brześć Kujawski, lub przez e-mail: @ 6 Przysługuje Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy RODO; 7 Konieczność podania przez Pana/Panią danych osobowych wynika z 221 § 1 kodeksu pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uczestniczenia w realizowanych w AFP Sp. z o.o. procesach rekrutacyjnych (praca, staże, praktyki). Podanie danych osobowych w zakresie szerszym niż to wynika z 221 § 1 kodeksu pracy jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do pełnej weryfikacji Pana/Pani profilu zawodowego w odniesieniu do oczekiwań zdefiniowanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym
Mechanik w Zespole Utrzymania Ruchu Miejsce pracy: Wytwórnia Pasz w Rypinie ul. Bielawki Zakres obowiązków: - utrzymanie ciągłości pracy parku maszynowego - wyszukiwanie i usuwanie awarii oraz uszkodzeń - wykonywanie okresowych przeglądów Wymagania: - wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe (w szczególności kierunki mechanika, elektronika, elektrotechnika, elektromechanika) - gotowość do pracy w systemie zmianowym - dyspozycyjność - umiejętność pracy zespołowej - doświadczenie w pracy przy utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym będzie dodatkowym atutem - badania do celów sanitarno - epidemiologicznych Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych - atrakcyjne warunki zatrudnienia WAŻNE! W procesie rekrutacyjnym będą brane pod uwagę wyłącznie aplikacje zawierające jedną z poniższych klauzul: Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dla potrzeb danego procesu rekrutacyjnego: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CEDROB S.A. z siedzibą w Ujazdówku Ujazdówek 2a, 06-400 Ciechanów, w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”. Jeśli wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę”. W odpowiedzi na niniejszą ofertę CV prosimy kierować na adres mailowy: ma*****************d@o****.pl Tel. 23-323-32-06 z dopiskiem- Mechanik w Zespole Utrzymania Ruchu
TAC PRO100 Spółka z o.o. jest biurem rachunkowym, którego oferta skierowana jest głównie do spółek kapitałowych. Poszukujemy kandydatów do pracy o udokumentowanym doświadczeniu w prowadzeniu ksiąg rachunkowych w ramach tzw. pełnej księgowości.Miejsce pracy stacjonarnie, RypinTwój zakres obowiązków osoba na tym stanowisku będzie współodpowiedzialna za prowadzenie pełnej księgowości klientom biura, w tym rozliczanie deklaracji miesięcznych i przygotowywanie sprawozdań rocznych,sporządzanie deklaracji CIT, VAT,sporządzanie sprawozdań finansowych,samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych: księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie rozrachunków z księgą główną,księgowanie faktur zakupu i faktur sprzedaży,uzgadnianie rejestrów VAT z dokumentacją źródłową.Wymaganiawykształcenia średnie ekonomiczne, wykształcenie wyższe preferowane kierunki: rachunkowość,2-3 letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości, umiejętność samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz dokonywania rozliczeń podatkowych i sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o aktualne przepisy,samodzielność i odpowiedzialność,komunikatywność - praca w zespole i z klientem.Oferujemystabilną pracę na pełny etat,elastyczne godziny pracy,przyjazne środowisko pracy,rozwój zawodowy.
Szkoła Języka Angielskiego EnglishLab zatrudni lektora/lektorkę języka angielskiego do pracy z dziećmi w wieku 2-11 lat licencjonowaną metodą Teddy Eddie oraz Savvy Ed.Co zapewniamy?wszelkie materiały do prowadzenia zajęćszkolenie lektorskie wprowadzające do pracy metodą Teddy Eddie oraz Savvy Edstawkę godzinową (70 zł netto/h)grupy max 11 osóbbloki zajęćwsparcie metodyczneszkolenia i webinary na przestrzeni całego roku szkolnegomiłą i przyjazną atmosferę pracy w gronie młodych, kreatywnych i uśmiechniętych ludziKochasz angielski? Ukończyłeś filologię bądź nauczanie wczesnoszkolne z językiem angielskim? A może jesteś studentem i chciałabyś/chciałbyś dopiero rozpocząć swoją przygodę z nauczaniem oraz zdobyć cenne doświadczenie podczas pracy z dziećmi? Znasz język angielski na poziomie minimum B2 i wyżej i chciałbyś z nami pracować? Świetnie! Zapraszamy do kontaktu!Wyślij swoje CV, czekamy na Ciebie!
Opis oferty pracyCedrob S.A. jest w pełni zintegrowaną firmą drobiarską z polskim kapitałem – dziś największym pracodawcą w regionie. Planujemy stały wzrost zatrudnienia w całej organizacji, co związane jest z obecną skalą produkcji, pozytywnymi prognozami oraz dynamicznym rozwojem firmy. Jednym z najważniejszych działów Firmy Cedrob S.A., istniejącym od 2007 roku, jest Zakład Produkcji Pasz. Cedrob Pasze to najnowocześniejsze Wytwórnie Pasz w Polsce. W pełni zautomatyzowane linie technologiczne wyposażone są w urządzenia spełniające najwyższe światowe standardy. Cedrob Pasze oferuje bogaty asortyment mieszanek paszowych dla drobiu i trzody chlewnej. Do naszego Zespołu aktualnie poszukujemy Pracowników na stanowisko: Elektryk - Elektromechanik w Wytwórni Pasz w Rypinie Zakres obowiązków: - utrzymanie ciągłości pracy parku maszynowego - wyszukiwanie i usuwanie awarii oraz uszkodzeń - wykonywanie okresowych przeglądów Wymagania: - wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe (w szczególności kierunki mechanika, elektronika, elektrotechnika, elektromechanika) - uprawnienia SEP do 1kV lub gotowość przystąpienia do egzaminu - gotowość do pracy w systemie zmianowym - dyspozycyjność - umiejętność pracy zespołowej - doświadczenie w pracy przy utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym będzie dodatkowym atutem - książeczka z sanepidu na nosicielstwo Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych - atrakcyjne warunki zatrudnienia - wynagrodzenie 5 500 - 7 000 zł / mies. brutto Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dla potrzeb danego procesu rekrutacyjnego: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CEDROB S.A. z siedzibą w Ujazdówku Ujazdówek 2a, 06-400 Ciechanów, w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko W odpowiedzi na niniejszą ofertę CV prosimy kierować na adres mailowy: @ Tel. 23-323-32-06 z dopiskiem - Elektryk - Elektromechanik w Wytwórni Pasz Rypin
Kontrola parkingów na terenie Rypina. Elastyczny czas pracy. Do dyspozycji telefon służbowy.
REJS Spółka z o.o. jest wiodącym producentem wyposażenia do mebli. Centrala firmy mieści się w Rypinie w woj. kujawsko-pomorskim. Przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 700 pracowników. Grupa REJS skupia 4 zakłady produkcyjne, 18 punktów handlowych oraz 11 spółek partnerskich.Poszukujemy komunikatywnych osób, które swoją wiedzą, doświadczeniem i zaangażowaniem chciałyby rozwijać sieć sprzedaży marki Rejs. Docenimy chęci do działania, własną inicjatywę, samodzielność, a także kompetencje w zakresie znajomości rynku mebli.Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:Kierownik oddziałuMiejsce pracy: RypinOpis stanowiska:1. Zarządzanie oddziałem ( zespołem do 20 osób).2. Działania związane z realizacją funkcji menadżerskich: planowanie, kierowanie, motywowanie, kontrola, coaching, mentoring, adaptacja społeczno- zawodowa podległych pracowników.3. Nadzór nad prowadzeniem prawidłowej gospodarki magazynowej, przepływu obiegu dokumentów, dbałość o realizacje założonych planów wg przyjętych wskaźników z dziedziny handlu i usług.4. Organizacja, koordynacja i kontrola jakości działań operacyjnych.5. Nadzór nad sprawną realizacją zamówień do klientów.6. Dbanie o dobry wizerunek firmy.7. Współpraca z innymi działami w zakresie wsparcia sprzedaży.8. Dbanie o stan techniczny zakresu obiektów, maszyn, urządzeńWymagania:1. Dwuletnie doświadczenie jako kierownik punktu sprzedaży.3. Praktyczna znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel.4. Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.5. Umiejętności techniczne.6. Umiejętności organizacyjne.7. Umiejętność pracy w zespole. Oferujemy:1. Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;2. Prywatną opiekę medyczną;3. Profesjonalne wdrożenie do pracy;3. Wynagrodzenie zasadnicze plus premia za wyniki.4. Niezbędne narzędzia pracy.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)". Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami
Opis oferty pracyElektryk - Elektromechanik w Wytwórni Pasz Rypin Cedrob S.A. jest w pełni zintegrowaną firmą drobiarską z polskim kapitałem – dziś największym pracodawcą w regionie. Planujemy stały wzrost zatrudnienia w całej organizacji, co związane jest z obecną skalą produkcji, pozytywnymi prognozami oraz dynamicznym rozwojem firmy. Miejsce pracy: CEDROB S.A. Wytwórnia Pasz w Rypinie, Bielawki 7 Zakres obowiązków: • utrzymanie ciągłości pracy parku maszynowego, • wyszukiwanie i usuwanie awarii oraz uszkodzeń, • wykonywanie okresowych przeglądów Wymagania: • wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe (w szczególności kierunki mechanika, elektronika, elektrotechnika, elektromechanika), • uprawnienia SEP do 1kV lub gotowość przystąpienia do egzaminu, • gotowość do pracy w systemie zmianowym, • dyspozycyjność, • umiejętność pracy zespołowej, • doświadczenie w pracy przy utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym będzie dodatkowym atutem, • książeczka sanitarno - epidemiologiczna, Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, • wynagrodzenie 5 500 - 7 000 zł / mies. brutto Oferty prosimy kierować na adres: email: @ Szczegóły pod nr telefonu: 233 - pokaż numer telefonu - WAŻNE! W procesie rekrutacyjnym będą brane pod uwagę wyłącznie aplikacje zawierające jedną z poniższych klauzul: Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dla potrzeb danego procesu rekrutacyjnego: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CEDROB S.A. z siedzibą w Ujazdówku Ujazdówek 2a, 06-400 Ciechanów, w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”. Jeśli wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę”.
REJS Spółka z o.o. jest wiodącym producentem wyposażenia do mebli wyspecjalizowanym w obróbce drutu, stali i aluminium. Wykonuje także zlecenia specjalne dla różnych branż przemysłowych. Posiada własną sieć sprzedaży zlokalizowaną na terenie całej Polski. Zatrudniamy ponad 700 pracowników. Centrala firmy mieści się w Rypinie w województwie kujawsko-pomorskim.Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy ślusarza.Zadania na stanowisku:obsługa piły, frezarki, szlifierki do płaszczyzn,spawanie przyrządów, hartowanie detali, montowanie przyrządów oraz wykonywanie prób przyrządów,dorabianie części do przyrządów,naprawa bieżących przyrządów,dorabianie części zamiennych do przyrządów. Wymagania:minimum wykształcenie zawodowe; umiejętność pracy zespołowej;sprawność oraz siła fizyczna;komunikatywność.mile widziane doświadczenie w pracy z wykrojnikami, tłocznikami i giętnikami; Oferujemy:umowa o prace na pełny etat;długoterminowe zatrudnienie po weryfikacji na okresie próbnym;profesjonalne wdrożenie w obowiązki przez doświadczonych współpracowników;atrakcyjny, uzależniony od wyników system wynagrodzeń oraz stabilizację zawodową;możliwość realnego awansu w strukturach firmy w przyszłościowej branży;ubezpieczenie na życie oraz prywatną opiekę medyczną; dofinansowanie szkoleń i kursów;zniżki na firmowe produkty i usługi; spotkania integracyjne; możliwość uzyskania uprawnień.
Praca dla traktorzysty W gospodarstwie rolnym . Obsługa maszyn rolniczych i drobne naprawy. Dbanie o porządek.Prace polowe :Opryski Sianie PrasowanieOranie itd. Sporadycznie praca przy zwierzętach. Nie zapewniamy zakwaterowania i posiłków.
Zatrudnię do pracy na stanowisku sprzedawca w sklepie spożywczo-przemysłowym w Rypinie. Praca na dwie zmiany, umowa o pracę, pełen etat, praca stała, stabilna.
REJS Spółka z o.o. jest wiodącym producentem wyposażenia do mebli wyspecjalizowanym w obróbce drutu, stali i aluminium. Wykonuje także zlecenia specjalne dla różnych branż przemysłowych. Zatrudnia ponad 700 pracowników. Centrala firmy mieści się w województwie kujawsko-pomorskim.W związku z rozwojem rynku a także kanałów dystrybucji poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik magazynuZadania na stanowisku:przyjmowanie towaru i rozkładanie na regałach,przygotowywanie zamówień dla klientów detalicznych i/lub hurtowych, pakowanie towaru,sprawdzanie zgodności przygotowanych do wysyłki towarów z dokumentem magazynowym,załadunek towaru do pojazdów dostawczych,obsługa urządzeń magazynowych - m.in. wózka widłowego, systemu terminali magazynowych,sprawdzanie stanów magazynowych,regularna inwentaryzacja magazynu,współpraca z innymi działami firmy, np. z działem sprzedaży, działem logistycznym czy działem zaopatrzenia,wspieranie pracy innych magazynierów – pomoc przy rozładunku i/lub załadunku towaru, konsultowanie dostaw i działań logistycznych.Wymagania:sprawność oraz siła fizyczna,umiejętność pracy zespołowej,komunikatywność,mile widziane- umiejętność obsługi wózków widłowych/ uprawnienia.Oferujemy:umowa o prace na pełny etat,pewne i terminowe wypłacanie świadczeń,długoterminowe zatrudnienie po weryfikacji na okresie próbnym,praca w systemie dwuzmianowym.W celu sprawnej weryfikacji złożonych ofert aplikacje zawierające CV prosimy podpisywać imieniem i nazwiskiem oraz nazwą stanowiska.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Jednym z najważniejszych działów Firmy Cedrob S.A., istniejącym od 2007 roku, jest Zakład Produkcji Pasz. Cedrob Pasze to najnowocześniejsze Wytwórnie Pasz w Polsce. W pełni zautomatyzowane linie technologiczne wyposażone są w urządzenia spełniające najwyższe światowe standardy. Cedrob Pasze oferuje bogaty asortyment mieszanek paszowych dla drobiu i trzody chlewnej. Do naszego Zespołu aktualnie poszukujemy Pracowników na stanowisko: Mechanik w Zespole Utrzymania Ruchu Miejsce pracy: Wytwórnia Pasz w Rypinie ul. Bielawki Zakres obowiązków: - utrzymanie ciągłości pracy parku maszynowego - wyszukiwanie i usuwanie awarii oraz uszkodzeń - wykonywanie okresowych przeglądów Wymagania: - wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe (w szczególności kierunki mechanika, elektronika, elektrotechnika, elektromechanika) - gotowość do pracy w systemie zmianowym - dyspozycyjność - umiejętność pracy zespołowej - doświadczenie w pracy przy utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym będzie dodatkowym atutem - badania do celów sanitarno - epidemiologicznych Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych - atrakcyjne warunki zatrudnienia Oferty prosimy kierować na adres: Rekrutacja CEDROB S.A. 06 - 400 Ciechanów, Ujazdówek 2A lub za pomocą adresu e-mail email: ka***********s@o****.pl WAŻNE! W procesie rekrutacyjnym będą brane pod uwagę wyłącznie aplikacje zawierające jedną z poniższych klauzul: Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dla potrzeb danego procesu rekrutacyjnego: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CEDROB S.A. z siedzibą w Ujazdówku Ujazdówek 2a, 06-400 Ciechanów, w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”. Jeśli wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę”.
Cedrob S.A. jest w pełni zintegrowaną firmą drobiarską z polskim kapitałem – dziś największym pracodawcą w regionie. Planujemy stały wzrost zatrudnienia w całej organizacji, co związane jest z obecną skalą produkcji, pozytywnymi prognozami oraz dynamicznym rozwojem firmy. Jednym z najważniejszych działów Firmy Cedrob S.A., istniejącym od 2007 roku, jest Zakład Produkcji Pasz. Cedrob Pasze to najnowocześniejsze Wytwórnie Pasz w Polsce. W pełni zautomatyzowane linie technologiczne wyposażone są w urządzenia spełniające najwyższe światowe standardy. Cedrob Pasze oferuje bogaty asortyment mieszanek paszowych dla drobiu i trzody chlewnej. Do naszego Zespołu aktualnie poszukujemy Pracowników na stanowisko: Elektryk - Elektromechanik w Wytwórni Pasz w Rypinie Zakres obowiązków: - utrzymanie ciągłości pracy parku maszynowego - wyszukiwanie i usuwanie awarii oraz uszkodzeń - wykonywanie okresowych przeglądów Wymagania: - wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe (w szczególności kierunki mechanika, elektronika, elektrotechnika, elektromechanika) - uprawnienia SEP do 1kV lub gotowość przystąpienia do egzaminu - gotowość do pracy w systemie zmianowym - dyspozycyjność - umiejętność pracy zespołowej - doświadczenie w pracy przy utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym będzie dodatkowym atutem - książeczka z sanepidu na nosicielstwo Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych - atrakcyjne warunki zatrudnienia - wynagrodzenie 5 500 - 7 000 zł / mies. brutto Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dla potrzeb danego procesu rekrutacyjnego: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CEDROB S.A. z siedzibą w Ujazdówku Ujazdówek 2a, 06-400 Ciechanów, w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko W odpowiedzi na niniejszą ofertę CV prosimy kierować na adres mailowy: ka***********s@o****.pl z dopiskiem - Elektryk - Elektromechanik w Wytwórni Pasz Rypin
REJS Spółka z o.o. jest wiodącym producentem wyposażenia do mebli wyspecjalizowanym w obróbce drutu, stali i aluminium. Wykonuje także zlecenia specjalne dla różnych branż przemysłowych. Posiada własną sieć sprzedaży zlokalizowaną na terenie całej Polski. Zatrudniamy ponad 700 pracowników. Centrala firmy mieści się w Rypinie w województwie kujawsko-pomorskim.Poszukujemy osób, które swoją wiedzą, doświadczeniem, zaangażowaniem chciałyby wpływać na rozwój sieci sprzedaży i marki REJS. Poszukujemy osób komunikatywnych, z inicjatywą i chęcią do działania. Cenimy kompetencje w zakresie znajomości branży meblowej.Twój zakres obowiązków:· przygotowanie konstrukcyjne i technologiczne nowych produktów;· modyfikacja istniejących produktów, wdrażanie zmian, optymalizowanie procesów produkcyjnych;· opracowywanie dokumentacji wykonawczej dla działu produkcji;· prowadzenie dokumentacji technicznej produktów firmy;· sporządzanie kalkulacji wyrobów;· normowanie czasu pracy.Nasze wymagania:· wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: mechanika i budowa maszyn;· umiejętność czytania rysunku technicznego i posługiwania się oprogramowaniem typu CAD i CAM, mile widziana znajomość oprogramowania Solid Edge, Edgecam, Solid Works;· znajomość zagadnień związanych ze spawalnictwem i obróbką metali;· poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania;· rzetelność i dokładność wykonywanych projektów;· umiejętność pracy w zespole;· samodzielność w podejmowaniu decyzji;· doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.To oferujemy:· profesjonalne wdrożenie w obowiązki przez doświadczonych współpracowników;· atrakcyjny, uzależniony od wyników system wynagrodzeń oraz stabilizację zawodową;· możliwość realnego awansu w strukturach firmy w przyszłościowej branży;· budżet na szkolenia zewnętrzne oraz cykliczne szkolenia wewnętrzne;· niezbędne narzędzia pracy;· profesjonalne wdrożenie w obowiązki;· wysoką kulturę współpracy.Benefity:· dofinansowanie szkoleń i kursów;· zniżki na firmowe produkty i usługi;· spotkania integracyjne;· możliwość uzyskania uprawnień;· pikniki rodzinne.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Witam mam 38 lat Jestem osobą nie karaną , uczciwą, sumienną szczerą posiadam podstawową znajomośc komputera posiadam orzeczenie o niepełnosprawności oraz jestem na rencie socjalnej szukam pracy w ochronie, gastronomi, mogę też opiekować się osobą starszą jeżeli i inne jeżeli jeżeli zainteresowało cię ogłoszenie napisz pozdrawiam
Timac Agro Polska to firma działająca w branży rolniczej, należąca do francuskiej grupy kapitałowej Roullier. W Polsce Timac Agro działa od 2005 roku stawiając na doradztwo, innowację i partnerstwo. Każdego dnia nasz zespół dociera do producentów w całym kraju, pomagając sprostać zmiennym wymaganiom rynkowym. Współpraca z licznymi gospodarstwami jest dla nas źródłem stałej motywacji w poszukiwaniu nowych rozwiązań, służącym polskim producentom. Obecnie budując i rozwijając cały czas nasz zespół oferujemy zatrudnienie na stanowisku: Doradca Techniczno-Handlowy Teren pracy: Powiat lipnowski, powiat rypiński Do Twoich zadań należeć będą: - Codzienne wizyty na gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą; - Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań; - Profesjonalne doradztwo i wsparcie rolnika w bieżących problemach; - Realizowanie planu sprzedaży z zachowaniem wysokich standardów obsługi; - Planowanie pracy i raportowanie wyników w systemie; - Powiększanie bazy gospodarstw na swoim, dedykowanym terenie; - Reprezentowanie firmy podczas pokazów polowych, dni pola i innych imprez wystawienniczych ; - Bieżąca współpraca ze swoim przełożonym, Product Managerami i pozostałymi specjalistami. Zależy nam na osobach: - Z co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, doradcy lub przy obsłudze klienta; - Ze znajomością technik sprzedażowych i negocjacyjnych; - Z co najmniej podstawową wiedzą agronomiczną; - Potrafiących nawiązywać i budować długofalowe relacje z klientami; - Pasjonujących się rolnictwem, dla których praca na polu jest zaletą; - Posiadających prawo jazdy kat. B; Doradcy oferujemy: - Umowę o pracę na pełen etat – pierwszą umowę podpisujemy na 6 miesięcy; - Wynagrodzenie zasadnicze oraz co miesiąc prowizję od zrealizowanej sprzedaży, bez górnych limitów; - Pracę blisko miejsca zamieszkania, w obrębie 2-3 powiatów; - Komputer, telefon i samochód służbowy z pełną swobodą ich wykorzystania; - Samochód na własność po 3 latach za realizowanie sprzedaży na określonym poziomie; - Pracę wspartą okresem wdrożeniowym oraz licznymi szkoleniami (cykliczne oraz indywidualnie dopasowywane do pracownika), - Bogaty pakiet socjalny m.in. bezpłatna opieka medyczna w Medicover, dopłata do karnetu Multisport Plus, atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego PZU, dopłaty do wypoczynku i rekreacji; Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV za pomocą formularza aplikacyjnego!
Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta Osób chętnych do podjecia pracy na terenie Niemc przy INWENTARYZACJACH. Aktualnie rekrutujemy Pracowników na Stanowiska: 1. Osoba licząca; 2. Osoba licząca ze znajomością języka; 3. Osoba licząca z prawem jazdy kat. B; Doświadczenie ani znajomość języka nie są wymagane. 1. Osoba licząca: od 245zł netto dziennie, 2. Osoba licząca ze znajomością języka: od 280zł netto dziennie, 3. Osoba licząca z prawem jazdy kat. B: od 325zł netto dziennie. FIRMA ZAPEWNIA: * Przejazd z Polski do Niemczech, * Zakwaterowanie, * Transport z miejsca zamieszkania do miejsca pracy. Najbliższy termin wyjazdu: od 13.11.2022 do 18.12.2022 roku Praca przeciętnie od 6H do max 10H Jesteś osobą chętną na wyjazd, ale NIE ODPOWIADA CI TERMIN? ZGŁOŚ TO WRAZ Z PRZESŁANĄ APLIKACJĄ, A FIRMA ZORGANIZUJE INDYWIDUALNY WYJAZD! APLIKACJE PROSZĘ PRZESYŁAĆ NA PODANY ADRES E-MAIL: @ ODNOŚNIE WYNIKÓW REKRUTACJI SKONTAKTUJE SIĘ Z PAŃSTWEM NASZ KONSULTANT W PRZECIĄGU 48H
Firma KLEVE poszukuje osoby z wykształceniem technicznym lub w trakcie studiów, chętnej do zdobycia nowego doświadczenia oraz wiedzy. Zatrudniona osoba będzie odpowiadała za: • Opracowanie oraz analizę dokumentacji projektowej i technicznej dotyczącej budowy farm fotowoltaicznych. • Sporządzenie instrukcji oraz innych dokumentów technicznych wymaganych przez klienta. • Projektowanie w programach 2D oraz 3D. • Współpraca z działem handlowym oraz innymi działami firmy. Wymagania: • Zdolności konstrukcyjne, wyobraźnia przestrzenna, znajomość rysunku technicznego. • Znajomość pakietu MS Office • Znajomość programów CAD, mile widziana znajomość AutoCAD, SolidEdge. • Samodzielność i dobra organizacja pracy • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie • Szkolenia • Możliwość dalszego rozwoju • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania oraz chęci rozwoju w zawodzie. Chętnie pomożemy zdobyć wiedzę i doświadczenie w szybko rozwijającej się branży. CV proszę przesyłać na adres email: @ Niniejszym informujemy, iż Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest KLEVE SP. Z O. O. z siedzibą w Nowa Biała 33, 09-411 PŁOCK. Ponadto, informujemy, że: 1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez KLEVE SP. Z O. O. w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na w/w stanowisko, na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych). 2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby rekrutacji na ww. stanowisko. 3. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 4. Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem. 5. Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. 7. Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Osobę dla której liczy się każdy grosz do przeprowadzania ankiet w domach wylosowanych osób zatrudnię ( najchętniej emerytkę, rencistkę) na umowę zlecenie. Ankiety są przeprowadzane w Rypinie i okolicy. Cena za jedną ankietę to 44 zł brutto, 50 zł, 55 zł. Zawsze jest 10 ankiet i wynagrodzenie płacone jest za ankiety zrealizowane. Ankiety są przeprowadzane przez znaną firmę badającą opinię społeczną Centrum Badań Opinii Społecznej Warszawa. Osoba , która chciałaby zostać ankieterem musi być pełnoletnia. Umieć łatwo nawiązywać kontakty z innymi ludźmi, odpowiedzialna i obowiązkowa. Należy posiadać laptop, ponieważ ankiety są przeprowadzane na laptopie i trzeba posiadać samochód z uwagi na to, że ankiety też są realizowane w terenie. Na realizację ankiet jest tydzień czasu. Ankiety są realizowane raz lub dwa razy w miesiącu. Bliższe informacje pod numerem telefonu 669- 875- 181 Basia
Zatrudnię do pracy na stanowisko sprzedawca w sklepie spożywczo -przemysłowym w Rypinie . Praca na dwie zmiany , pełen etat , umowa o pracę . Sprzedawca Obowiązki Obsługa klienta , wykładanie towarów Wymagania Oferujemy Umowę o pracę , cały etat, możliwość awansu
Zatrudnię piekarza. Praca na 3 zmiany, praca po 6 dni w tygodniu, wszelkie dodatki ( deputat pieczywa, dodatki za pracę w godzinach nocnych, odzież robocza itp.) Bardzo dobre warunki płacy i pracy . Umowa o pracę. Pomoc piekarza Obowiązki Pomoc przy produkcji pieczywa Wymagania Chęci do pracy , sumienność Oferujemy Umowa o pracę , pełen etat , deputat pieczywa,
Zatrudnimy na umowę o pracę lub zlecenie brukarza, lub całe brygady. Osobom z poza Warszawy zapewniamy kwatery i dojazd. Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia, do ustalenia. Kontakt wyłącznie telefoniczny. Praca na terenie Warszawy i okolic.
Poszukujemy pracownika na stanowisko pracownik biurowy w branży energetycznej. Miejsce pracy: Rypin Godziny pracy: 7:00-15:00 Wymagamy: Wykształcenia średniego/ preferowane wykształcenie wyższe, Bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu Microsoft Office, Posiadania Prawa jazdy kat. B – warunek konieczny, Ogólnej znajomości przepisów Ustawy Prawo Budowlane i Ustawy Prawo Energetyczne, Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów, Dbałości o jakość i terminowość realizowanych zadań. Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji danych w systemach IT w zgodzie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi i standardami, Przyjmowanie, wydawanie, parametryzacja, rozliczane elementów układów pomiarowych pracowników etatowych oraz Wykonawcy zewnętrznego realizującego na terenie działania Wydziału Usług TOO Toruń oraz Wydziału Usług TOO Rypin czynności związane z obsługą odbiorców, Obsługa klientów zewnętrznych w ramach procesu przyłączania do sieci elektroenergetycznej oraz przebudowy sieci, Samodzielne przygotowanie analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań, Obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych do obsługi i wspomagania procesu przyłączania do sieci elektroenergetycznej oraz przebudowy sieci. Oferujemy: Pracę w oparciu o UMOWĘ O PRACĘ, Pracę na pełen etat, Dodatkowy dzień pracy z okazji dnia energetyka, karty przedpłacone, Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych m.in. opieka medyczna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Rozwój kompetencji, możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych, Interesującą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie. Osoby zainteresowane proszę o wysłanie Cv na adres mailowy: @ w przypadku pytań proszę dzwonić na nr telefonu: 883 - pokaż numer telefonu - lub 883 - pokaż numer telefonu - . Osoby zainteresowane podjęciem pracy proszę o dołączenie klauzuli RODO: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. (RODO)”. FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (certyfikat APT nr 6231)