Sortowanie:
Znaleziony: 123 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Podlaskie
Poszukujemy Junior Project Managera do biura tłumaczeń w Białymstoku
Poszukujemy Junior Project Managera do biura tłumaczeń w Białymstoku
nowe Zaścianki wczoraj

OPISBiuro tłumaczeń Kazut (kazut.pl) poszukuje kandydata na stanowisko Junior Project ManagerMiejsce zatrudnienia: Białystok ul. 42 Pułku Piechoty Wymagania:- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniuzaawansowanym.- Nienaganna polszczyzna i lekkie pióro.- Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel i Outlook).- Szybkie przyswajanie nowej wiedzy.- Odwaga, otwartość na wyzwania i kontakty z ludźmi.- Zdolność do pracy wielozadaniowej oraz samodzielność wdziałaniu.- Zdolność do pracy w zespole.- Dbałość o szczegóły (słuchania, realizowanie potrzeb klienta izachowanie najwyższej jakości usług).- Wykształcenie wyższeObowiązki:- Wspomaganie pracy kierownika projektów (podejmowanie mniejkluczowych decyzji).- Pomoc przy zarządzaniu projektami (przyjmowanie zleceń,negocjacje, realizacja zlecenia przy udziale tłumaczy zewnętrznych, praca wnarzędziach CAT, edycja, korekta i ocena jakości tłumaczenia).- Uczestniczenie w naradach zespołu.Oferujemy:- Możliwość zdobycia dużego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego.- Szkolenie na kierownika projektów wraz z możliwością awansu.- Intensywny kurs z obsługi narzędzi CAT- Umowa o pracę.- Prywatna opieka medyczna.Proszę o przesłanie zgłoszenia wraz z CV w aplikacjiProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę naprzetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacjiprocesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danychosobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z RozporządzeniemParlamentu Europejskiego i Rady (UE)"

Pracownik Biurowy Kat-Auto Recykling
Pracownik Biurowy Kat-Auto Recykling
Sejny wczoraj

Wraz z ciągłym rozwojem firmy Kat-Auto Recykling poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik Biurowy/Fakturzystka . Obowiązki Obsługa korespondencji biura (mailowa). Wystawianie faktur Utrzymywanie i pielęgnowanie dobrej relacji biznesowej z klientem. Obsługą klientów Bieżąca obsługa telefoniczna Klienta Wymagania Znajomość Pakietu Office, w szczególności Excel. Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientem. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem. Mile widziana znajomość języka litewskiego Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Zapraszamy do wysyłania Cv za pośrednictwem Olx

Sekretarka Biura Budowy
Sekretarka Biura Budowy
Suwałki wczoraj

Energika od 2003r. działa prężnie na rynku energetyki cieplnej w całym kraju. Podążając za tendencjami światowymi zmierzamy w kierunku działania na rzecz modernizacji gospodarki energetycznej i ochrony środowiska. GŁÓWNE ATUTY FIRMYOferowanie Klientom profesjonalnej obsługi w zakresie energetyki cieplnej. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Sekretarka Biura BudowyMiejsce pracy: Suwałki Opis zadań:·         kompleksowa obsługa sekretariatu i prowadzenie spraw administracyjnych,·         przygotowywanie raportów, notatek, redagowanie pism;·         kompletowanie i archiwizacja dokumentacji;·         nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą,·         prowadzenie administracji kadrowej budowy,·         organizacja i obsługa spotkań służbowych Wymagania:·         wykształcenie średnie lub w trakcie studiów;·         język angielski: poziom średnio zaawansowany·         znajomość pakietu MS Office;·         dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu;·         odpowiedzialność i rzetelność.·         komunikatywność, kreatywność oraz dyspozycyjność·         prawo jazdy kat. B; Oferujemy:·         możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego;·         niezbędne narzędzia pracy. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o zamieszczanie klauzuli : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, t .j. Dz. U. 2014r. nr 1182 z późn. zm.).”

Specjalista ds. zamówień publicznych w DAFIPAPIER
Specjalista ds. zamówień publicznych w DAFIPAPIER
Białystok wczoraj

Firma DAFIPAPIER poszukuje osoby na stanowisko specjalisty do spraw zamówień publicznych.Poszukujemy kandydatów, którzy lubią wyzwania i nie boją się podejmowania ryzyka.Praca polega na przygotowywaniu, składaniu ofert oraz realizacji zamówień.Mile widziane jest doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość branży artykułów higienicznych.Konieczna jest znajomość obsługi pakietu office.Wykształcenie wyższe. Oferujemy atrakcyjny system premiowania dla naszych pracowników.Jeśli jesteś osobą otwartą na wyzwania, lubisz pracę z ludźmi i szukasz ciekawej pracy, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się razem z nami.Zapewniamy atmosferę pełną wyzwań i możliwości rozwoju.Aplikuj już teraz i zostań częścią DAFIPAPIER!

Pracownik Administracyjno-Biurowy
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Białystok wczoraj

Jesteśmy firmą, która wykorzystując wieloletnie doświadczenie i szerokie kompetencje świadczy usługi w zakresie naprawy, serwisu urządzeń chłodniczych, ogrzewania postojowego oraz sprzedaż części:Twój zakres obowiązków:obsługa pracy serwisu oraz napraw (przyjmowanie zamówień, oferty, faktury oraz płatności, magazyn, wydanie poleceń serwisantom),obsługa sprzedaży towarów ze zwrotem VAT (zakup, rozliczenie, magazyn, sprzedaż z fakturowaniem w systemie)obsługa sprzedaży internetowej (np. Allegro, sklep internetowy): aktualizacja ofert produktów, nadanie / przyjmowanie przesyłek, sprzedaż na FV lub paragon, kontrolowanie stanu magazynuorganizacja administracyjno-handlowa biura,wsparcie administracyjne biura w realizacji bieżących zadań i poleceń kierownika,kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji oraz archiwizacja dokumentacji,wprowadzanie faktur, raporty z bieżącej działalności,kontakt z klientami, dbanie o poprawny wizerunek firmy.Nasze wymagania:znajomość języka rosyjskiego (обязательно знание русского языка),wykształcenie minimum średnie,dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word),samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnej,sumienność i dokładność wykonywanych zadań,umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami,umiejętność pracy w zespole,zaangażowanie i motywacja do pracy, dyspozycyjność.To oferujemy:długoletnią pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,umowa zleceniaCV proszę kierować w wiadomości.

asystentka/asystent
asystentka/asystent
Białystok wczoraj

Zatrudnię asystenta/asystentkę na cały lub pół etatuObowiązki, są różnorodne – od podania kawy, przez odbieranie telefonów, umawianie spotkań, załatwianie spraw urzędowych, wyjazdy z dokumentami, nadzorowanie 3 lokali gastronomicznych, załatwianie prywatnych spraw itp.Wymagania :Dyspozycyjnośćprawo jazdy kat Bzaangażowanie, wielozadaniowośćdobra organizacja pracy i samodzielność,zaangażowanie, wielozadaniowość,mile widziany status studenta zaocznego lub własna działalnośćOferuje :służbowy:samochódtelefonlaptop

Specjalista ds. ofertowania i kosztorysowania
Specjalista ds. ofertowania i kosztorysowania
Białystok 2 dnia plecy

GRUPA ELTRON to firma z wieloletnim doświadczeniem, która specjalizuje się w czterech sektorach: HANDEL, BUDOWNICTWO, PROJEKT i SERWIS. Nasza firma oferuje kompleksowe usługi obejmujące sprzedaż produktów i urządzeń elektrycznych, projektowanie, doradztwo oraz wykonawstwo elektryczne. Nasza misja to dostarczanie rozwiązań elektrotechnicznych najwyższej jakości.W naszej codziennej pracy kierujemy się trzema głównymi wartościami:Ciągłe doskonalenie: Dążymy do nieustannego rozwoju i podnoszenia jakości naszych usług. Nasz zespół jest gotowy na wyzwania i zmiany, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów.Wytrwałość: Jesteśmy zdeterminowani, aby osiągnąć nasze cele. Pracujemy z zaangażowaniem i oddaniem, niezależnie od trudności.Szacunek wobec ludzi: Relacje z naszymi klientami, pracownikami i partnerami są dla nas kluczowe. Działamy z szacunkiem, uczciwością i otwartością.Specjalista ds. ofertowania i kosztorysowaniaMiejsce pracy: ul. Wysockiego 69 , 15-169 Białystok Czego możesz się u nas spodziewać?W Dziale Przygotowania Produkcji Grupy Eltron zawsze zastaniesz rytm pracy oparty na efektywnej komunikacji. Szukamy zarówno osób z doświadczeniem, które chcą dzielić się swoją wiedzą, jak i tych, którzy pragną się jeszcze więcej nauczyć. Nasza praca ukierunkowana na wspólne cele prowadzi do podejmowania nowych wyzwań oraz podnoszenia i zdobywania nowych umiejętności każdego dnia.Nasze wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe (profil elektrotechniczny lub inne kierunki techniczne)Ambicja, chęć do nauki i rozwojuChęć zdobycia ciekawej pracy i doświadczenia w branżySprawne poruszanie się w Pakiecie MS OfficePrawo jazdy kat. BMile widziane:Znajomość branży elektrycznej Twój zakres obowiązków:Analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z przygotowaniem ofertyWysyłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowychWykonywanie  przedmiarów robótWeryfikacja ofert dostawcówAnaliza techniczna i ekonomiczna zastosowanych rozwiązańWycena robót branży elektrycznejUtrzymywanie kontaktu z Klientem odnośnie prowadzonych tematówTo oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat)Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia - ustalane na spotkaniuRozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji (udział w szkoleniach)Niezbędny sprzęt do pracy: telefon i laptopMożliwość objęcia ubezpieczeniem na życie oraz prywatną opieką członków rodziny!Dodatkowe benefity:Karta MultisportPrywatna opieka medycznaProgram emerytalny PPE, gdzie składki opłaca pracodawcaProgram poleceń pracowniczych (możliwość zdobycia dodatkowego bonusu pieniężnego!)Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowegoZniżki pracownicze w Centrach ElektrycznychPikniki rodzinne, wydarzenia i imprezy firmoweJesteś zainteresowana/y? Dołącz do naszego Zespołu!  Aplikuj!

Pracownik Administracyjny
Pracownik Administracyjny
Bielsk Podlaski 2 dnia plecy

OPISTwój zakres obowiązkówObsługa telefoniczna i korespondencja e-mail.Zarządzanie dokumentacją biurową i archiwizacja.Wspieranie zespołu zarządzającego w codziennych zadaniach administracyjnych.Monitorowanie i zamawianie materiałów biurowych i innych potrzebnych zapasów.Współpraca w biurem generalnym w celu zapewnienia płynnego funkcjonowania.Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą biura, które mogą pojawić się w trakcie pracy.Nasze wymaganiaBardzo dobra organizacja czasu i umiejętność pracy w warunkach stresu.Efektywne zarządzanie czasem, Wykształcenie średnie lub wyższe.Doświadczenie w pracy biurowej..Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Outlook, MS Teams).Komunikatywność i zdolność do pracy w zespole.Wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście do obowiązków.

Social Media Analyst
Social Media Analyst
Białystok 2 dnia plecy

EBRAND oferuje rozwiązania biznesowe pozwalające w prosty sposób tworzyć, rozwijać i chronić domeny i marki w internecie. Jako jeden z liderów branży posiadamy biura i ekspertów w ponad 10 krajach Europy i stale się rozwijamy.Obecnie poszukujemy pracownika do wyszukiwania i analizy postów w mediach społecznościowych oraz obsługi dedykowanej platformy. Za co będziesz odpowiedzialny?- przeglądanie mediów społecznościowych i wyszukiwanie informacji, - wprowadzanie wyników wyszukiwania do ewidencji wewnętrznej, - przygotowywanie prezentacji i raportów z użyciem gotowych szablonów, - obsługa projektów na naszej autorskiej platformie. Co powinieneś umieć?- wyszukiwać informacje i swobodnie poruszać się w internecie, - znać popularne platformy social media (Facebook, Instagram, Twitter) oraz umieć analizować i przetwarzać dane, które z nich pochodzą, - język angielski na poziomie B2, - korzystać z MS Excel / Google Spreadsheet / OpenOffice Oferujemy:- pełne szkolenie stanowiskowe, - pracę w młodym, sympatycznym zespole, - komfortowe biuro w ścisłym centrum Białegostoku, - atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od zaangażowania i doświadczenia, - prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie karty MultiSport, - możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia. Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV w języku angielskim.

Staż w Dziale Wzornictwa
Staż w Dziale Wzornictwa
Białystok 5 dni plecy

Staż w Dziale WzornictwaØ  ul. Generała Władysława Andersa 42 BiałystokØ  praca stacjonarnaØ  praca od zarazTwój zakres obowiązków: wsparcie Działu Wzornictwa w pracach administracyjno-wzorniczych, research rynków europejskich w obszarze trendów wnętrzarskich.Wymagania: status studenta, dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel), wysokie poczucie estetyki, zainteresowanie branżą wnętrzarską, znajomość języka angielskiego, min. B1. Oferujemy:  płatny staż na podstawie umowy zlecenie,  miłą atmosferę w pracy w zespole kreatywnych ludzi, możliwość poznania procesu powstania produktu od podszewki, udział w tworzeniu nowych kolekcji dywanów i wykładzin, możliwość rozwoju dzięki pracy w doświadczonym zespole projektantów.

Nauczyciel J. angielskiego
Nauczyciel J. angielskiego
Łomża 5 dni plecy

Zapraszamy Lektorów którzy lubią wyzwania!Alma Mater rekrutuje.Jesteśmy bardzo prężnie działającą, rozwijająca się szkołą językowa z ponad 33 letnim doświadczeniem. Stosujemy własną unikalną, wypracowaną i skuteczną metodę nauczania angielskiego opartą na autorskich materiałach, które na bieżąco dostosowujemy do aktualnych potrzeb zmieniającego się świata naszych słuchaczy.; Zaufało nam ponad 650 uczniów -cenimy to i dbamy o to, aby z jednej strony przekazywać wiedzę, najlepszymi metodami na miarę XXI wieku, a z drugiej tworzyć trwałe, przyjazne relacje. Posiadamy unikalne sale wykładowe na zajęciach wykorzystujemy najnowsze technologie niespotykane w innych szkołach, które poszerzamy o nowe rozwiązania płynące od naszych kreatywnych nauczycieli...Jeśli oceniasz siebie że:bardzo dobrze znasz język angielski;posiadasz certyfikat językowy, jesteś studentem lub absolwentem studiów filologicznych;kochasz pracę z dziećmi, młodzieżą rozumiesz je i szanujesz;jesteś pomysłowy, otwarty i zaangażowany w swoją pracę;chcesz być częścią kreatywnego zespołu super lektorów;chcesz się uczyć nowych rzeczy... a uśmiech, to cecha Twojego sposobu bycia i wygląduStawiamy na osoby kochające język angielski, lektorów z powołania, a my obiecujemy zadbać o Ciebie.Zapewniamy Ci:·       przez cały okres pracy zapewniamy wsparcie metodyka, szkolenia, dzięki któremu możesz uczyć efektywnie i z przyjemnością,·       wysokiej jakości, nowoczesne materiały oraz platformę dla lektorów, które są nieocenionym wsparciem Twojej pracy;·       transparentną ścieżkę kariery od senior lektora po metodyka (nowość);·       wsparcie i opiekę doświadczonego metodyka ( to dziś rzadkość);·       optymalizację czasową przygotowania się do zajęć;·       możliwość udziału w naszych projektach unijnych (nowość)·       możliwość pogodzenia pracy w szkole publicznej z zatrudnieniem u nas.·       możliwość prowadzenia zajęć w różnych grupach wiekowych i poziomowych·       nowoczesne pomoce naukowe oraz bogatą bazę materiałów edukacyjnych (unikalną)Czy te zdania poniżej pasują do Ciebie:- Kochasz uczyć i zarażać innych pasją do języka angielskiego    -Jesteś kreatywny i pełen pomysłów na zajęciach                                                     - Chcesz się uczyć nowych rzeczy                                                                                - Odnajdujesz się w pracy w zespole                                                                                      - Traktujesz to, co robisz odpowiedzialnie                                                                            Jeżeli masz otwarty umysł, dużą chęć rozwoju osobistego, jesteś odpowiedzialny i rzetelny, to Alma Mater jest idealnym miejscem dla Ciebie – razem możemy osiągnąć dużo.60-100zł/godz./brutto, a dla najlepszy roczne premie.Oferta dotyczy pracy w ŁomżyWyślij swoje CV na adres e-mail, a my zadzwonimy i umówimy się na spotkanie przy kawie, podczas którego omówimy kolejne etapy rekrutacji.Tel. 57*******55– zostaw informacje oddzwonimy.             (

Osoba do prowadzenia sekretariatu.
Osoba do prowadzenia sekretariatu.
Łomża 5 dni plecy

Firma zatrudni uczciwą osobę do prowadzenie biura firmy od zaraz. Poszukujemy osoby: • z minimum roczną praktyką w prowadzeniu biura • samodzielnej, odpowiedzialnej, • posiadającej umiejętność bardzo dobrej organizacji własnej pracy, • z dobrą znajomością pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem edytora tekstu oraz excela), • potrafiącej obsługiwać urządzenia biurowe • umiejętność prowadzenia telefonicznych rozmów • Bardzo dobra umiejętność posługiwania się Internetem i mediami społecznościowymi • komunikatywnej, lubiącej pracować w zespole, • znającej język angielski min. dobry poziom szkoły średniej • dyspozycyjnej • odporność na stres. CV + foto oraz zgodą na przetwarzanie danych na potrzeby rekrutacji prosimy przesłać z tytułem wiadomości: biuro.Prosimy aby zgłaszały się wyłącznie osoby spełniające min. 80% naszych oczekiwań zamieszkałe w Łomży. Praca w godz. 11.00- 19.00 ((( proszę pisać na : kontakt.sjam 2 wp.pl ))) DziękujemyPodane wynagrodzenie jest kwotą Netto!

pracownik biurowy
pracownik biurowy
Białystok 5 dni plecy

Jesteśmy wiodącym dostawcą kompleksowych usług z zakresu fotowoltaiki, dociepleń budynków, pomp ciepła, kotłów na pellet, rekuperacji, klimatyzacji oraz magazynów energii. Dlaczego warto wybrać pracę w ANSOLAR? Nasza szeroka oferta obejmuje rozwiązania dla domów, przedsiębiorstw oraz rolnictwa dostosowane do indywidualnych potrzeb i wymagań Klientów. Wdrażamy ekologiczne technologie, które pozwalają naszym Klientom oszczędzać energię, obniżać rachunki za prąd i redukować emisję dwutlenku węgla. Poszukujemy osoby, która wesprze nas w pracy biurowej. Czym będziesz się zajmować? -kontaktem z Kontrahentami/Klientami firmy (kontakt telefoniczny i e-mailowy), -wysyłanie ofert handlowych Klientom, -obsługą bieżących zapytań Klientów, -archiwizacją korespondencji i dokumentacji biurowej, -dbaniem o dobry przepływ informacji między działami firmy, -składaniem zamówień, -wprowadzaniem umów do bazy danych, -weryfikacja poprawności wypełnionych umów, -przygotowanie wniosków o przyłączenie mikroinstalacji do zakładu energetycznego,-przygotowanie wniosków i stała opieka nad wnioskami z dofinansowań -przygotowywanie aneksów,-prowadzenie fanpage na portalach społecznościowych.Wymagania : - znajomości pakietu MS Office, -zdolności i chęci do pracy w zespole, -dobra organizacja czasu i pracy, -pozytywne i przyjacielskie nastawienia, -umiejętności obsługi urządzeń biurowych, - doświadczenie w pracach biurowych, -mile widziane doświadczenie w branży OZE, -podzielna uwaga. Co możemy Ci zaoferować? -pracę w biurze z pozytywną atmosferą, -pracę od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00,-różnorodność zadań, -wszelkie niezbędne narzędzia do pracy, -możliwość wykazania się i realnego rozwoju, -awansu w strukturach firmy, -pracę w zgranym zespole, który ma poczucie humoru i lubi to co robi. Wynagrodzenie podstawowe + co miesięczne premie. Zapraszamy do wysyłania CV poprzez wiadomość.

Młodszy Specjalista Sprzedaży Liberty Poland
Młodszy Specjalista Sprzedaży Liberty Poland
Dąbrowa Białostocka 5 dni plecy

Opis stanowiska:Profesjonalna obsługa Klientów Plusa i Polsat Box w nowoczesnym Punkcie SprzedażyAktywna sprzedaż oraz promowanie pełnej gamy produktów oferowanych Klientom w Punkcie SprzedażyRealizacja indywidualnych celów sprzedażowych (jakościowych i ilościowych)Dbałość o najwyższy poziom obsługi Klienta w oparciu o obowiązujące standardyAktywny kontakt telefoniczny z Klientami posiadającymi nasze usługiBieżące aktualizowanie i poszerzanie wiedzy oraz umiejętnościDbanie o prawidłowe funkcjonowanie i wizerunek salonuWymagania:Masz minimum średnie wykształcenieAngażujesz się w realizację celów i pragniesz osiągnąć sukcesWychodzisz z inicjatywą i chętnie współpracujesz z zespołemLubisz pracę z Klientami i chcesz im oferować kompleksowe rozwiązaniaChcesz rozwijać się w sprzedaży i mieć realny wpływ na swoją pracę oraz jej wynikChętnie uczysz się nowych rzeczy i elastycznie dostosowujesz się do sytuacjiNie wymagamy od Ciebie doświadczenia w sprzedaży, wszystkiego nauczysz się u nas :-)(w przypadku osób z doświadczeniem istnieje możliwość zaproponowania stanowiska Specjalisty Sprzedaży)Dodatkowym atutem będzie:Doświadczenie w pracy z Klientem w sprzedaży usługOferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w salonie własnym Plusa i Polsat BoxStałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od wynikówUdział w licznych konkursach sprzedażowychZaplanowana ścieżka wdrożenia oraz wsparcie przełożonychBogaty pakiet szkoleń wprowadzających i rozwojowychPrzyjazną atmosferę pracy w pełnym energii zespoleMożliwość zdobycia cennego doświadczeniaSzeroki pakiet benefitów

Pracownik administracyjno-biurowy-Białystok
Pracownik administracyjno-biurowy-Białystok
Białystok 6 dni plecy

Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości, obsługi technicznej budynków.W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik administracyjno-biurowy(ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ)Miejsce pracy: BiałystokGodziny pracy: od 8.00 do 12.00, od pon. do pt,Obowiązki:• zapewnianie terminowego obiegu dokumentów• obsługa urządzeń biurowych• korespondencja z Kontrahentem• przygotowywanie zestawień, statystyk i harmonogramówWymagania:• orzeczenie o niepełnosprawności (Zakład pracy chronionej)• dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna znajomość Excel, Word)• zdolności organizacyjne• rzetelność i odpowiedzialność• wysoka kultura osobistaOferta:• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pół etatu• wynagrodzenie: 2121,00 zł brutto/1 miesiąc• pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole• narzędzia i wsparcie w wykonywaniu obowiązkówInformujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

Specjalista ds. analiz
Specjalista ds. analiz
Białystok 6 dni plecy

GRUPA ELTRON to firma z wieloletnim doświadczeniem, która specjalizuje się w czterech sektorach: HANDEL, BUDOWNICTWO, PROJEKT i SERWIS. Nasza firma oferuje kompleksowe usługi obejmujące sprzedaż produktów i urządzeń elektrycznych, projektowanie, doradztwo oraz wykonawstwo elektryczne. Nasza misja to dostarczanie rozwiązań elektrotechnicznych najwyższej jakości.W naszej codziennej pracy kierujemy się trzema głównymi wartościami:Ciągłe doskonalenie: Dążymy do nieustannego rozwoju i podnoszenia jakości naszych usług. Nasz zespół jest gotowy na wyzwania i zmiany, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów.Wytrwałość: Jesteśmy zdeterminowani, aby osiągnąć nasze cele. Pracujemy z zaangażowaniem i oddaniem, niezależnie od trudności.Szacunek wobec ludzi: Relacje z naszymi klientami, pracownikami i partnerami są dla nas kluczowe. Działamy z szacunkiem, uczciwością i otwartością.Czego się możesz u nas spodziewać?Poszukujemy specjalisty, który z pasją podchodzi do analizy danych i potrafi przekształcić surowe liczby w cenne informacje. Jeśli potrafisz spojrzeć na dane z różnych perspektyw, wyciągać z nich istotne wnioski i wpływać na kluczowe decyzje biznesowe, to jesteś osobą, której szukamy. Dołącz do naszego Zespołu jakoSpecjalista ds. analizMiejsce pracy: ul. Władysława Wysockiego 69B, BiałystokTwój zakres obowiązków:I. Gromadzenie i analiza danych:Zbieranie danych z różnych źródeł, w tym baz danych oraz systemu EkonomTworzenie zestawień w MS Excel, w tym magazynów WMS, zestawień faktur sprzedaży i zakupu, raportów z Dysku Google oraz dashboardówProjektowanie i tworzenie raportów w Power BIAnalizy danych biznesowych i przekazywanie ich do osób odpowiedzialnych za poszczególne biznesyII. Zarządzania Bazą Towarów i Kontrahentów:Aktualizacja parametrów w kartotekach Towarów i KontrahentówDodawanie nowych kartotek towarowychImportowanie plików, weryfikacja danych i uzupełnianie nowych kartotek zgodnie ze standardemAktualizacja cenników zakupowych, monitorowanie warunków rabatowych u producenta oraz innych parametrówIII. Raportowanie i komunikacja:Tworzenie raportów i prezentacji wyników analizy danych dla różnych obszarówWspółpraca z zespołem Liderów w celu zrozumienia potrzeb biznesowych i dostosowania analizy danychUdzielanie wsparcia decyzyjnego poprzez przedstawianie rekomendacji opartych na zgromadzonych danych oraz wnioskach z analizNasze wymagania:Praktyczne doświadczenie w pracy z danymi, analizie statystycznej lub eksploracji danych - min. 2 lataBardzo dobra znajomość narzędzi i technologii stosowanych do analizy danych, takich jak Excel, Power BIUmiejętność pracy z bazami danych i rozumienie zagadnień z nimi związanychZdolność do skutecznej analizy danych i wyciągania wniosków z zebranych informacjiDoskonałe umiejętności komunikacyjne w celu efektywnego raportowania wyników analizy danych oraz komunikowania się z innymi działami firmyWspółpraca z różnymi działami w firmie i zrozumienie ich potrzeb biznesowychPodejmowanie inicjatywy i samodzielnego rozwiązywania problemówKreatywne podejście do analizy danych i poszukiwania nowych sposobów wykorzystania informacji w celu poprawy efektywności działania firmyTo oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat)Niezbędny sprzęt do pracy: laptop, telefonWynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia - ustalane na spotkaniuRozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji (udział w szkoleniach, webinariach)Kawę, herbatę, wodęMożliwość objęcia ubezpieczeniem na życie oraz prywatną opieką członków rodzinyDodatkowe benefity:Karta MultisportPrywatna opieka medycznaProgram emerytalny PPE, gdzie składki opłaca pracodawcaProgram poleceń pracowniczych (możliwość zdobycia dodatkowego bonusu pieniężnego!)Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowegoZniżki pracownicze w Centrach ElektrycznychPikniki rodzinne, wydarzenia i imprezy firmoweJeśli jesteś osobą o silnych umiejętnościach analitycznych, doskonałych zdolnościach komunikacyjnych i chcesz dołączyć do naszego Zespołu - aplikuj!

Specjalista ds. administracji
Specjalista ds. administracji
Białystok 6 dni plecy

Poszukujemy Specjalista ds. administracji do międzynarodowej firmy, która zajmuje się zatrudnieniem pracowników do naszego partnera w Holandii. Nasz zespół składa się zarówno doświadczonych specjalistów, jak i ludzi młodych, dynamicznych, nastawionych na rozwój. Stawiamy na osoby aktywne, z inicjatywą, zaangażowane w zdobywanie wiedzy i podnoszące swoje kwalifikacje.Zakres obowiązków:Obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców firmy zgodnie z polityką personalną;Prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami firmy;Odpowiedzialność za proces legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców zatrudnianych (weryfikacja możliwości zatrudnienia kandydata, uzyskanie oświadczeń, zezwoleń, kart pobytu);Współpraca z innymi członkami zespołu, koordynacja oraz kontrola powierzonych działań;Kompletowanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców;Kontakt i wsparcie merytoryczne dla cudzoziemców;Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji.Aplikuj, jeśli:Posiadasz minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;Wiedza z zakresu zatrudnienia i legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców;Inicjatywa w działaniu, samodzielność, dążenie do celu, skrupulatność;Otwartość na zmiany;Umiejętność pracy w zespole;Znajomość pakietu ms office.Dołączając do nas zyskujesz:Rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty. Wyjazd na delegacie po za krajem;Samodzielne stanowisko z odpowiednimi narzędziami pracy;Nieformalną atmosferę w pracy w zgranym zespole;Wynagrodzenie wzrastające wraz ze zdobywaną wiedzą, umiejętnościami i zaangażowaniem;Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.Jak wygląda proces rekrutacji?  Zaaplikuj;Porozmawiaj telefonicznie z naszym menedżerem;Poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej w burze firmy.

Kierownik laboratorium
Kierownik laboratorium
Bielsk Podlaski 9 dni plecy

Opis oferty pracyPPHU „Laktopol” sp. z o. o. to firma od ponad 30 lat działająca w branży mleczarskiej. Dzięki nastawieniu na najwyższe standardy produkcji oraz wdrażaniu nowoczesnych technologii cieszymy się zaufaniem naszych Klientów. Obecnie poszukujemy osób do zakładu produkcyjnego w Bielsku Podlaskim, na stanowisko: Kierownik laboratorium Do Twoich zadań należeć będzie: - nadzorowanie i organizacja pracy laboratorium - nadzór nad kontrolą oceny surowców, produkcji w toku, wyrobów gotowych, towarów i dodatków przychodzących oraz opakowań - wystawianie atestów na wyroby gotowe współpraca z innymi działami; Czego oczekujemy: - wykształcenia wyższego (mile widziane: Technologia Żywności i Żywienia Człowieka lub pokrewne); - znajomości branży spożywczej i procesów produkcji; - umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobrej organizacji pracy; Co oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie z wieloletnią tradycją; - pakiet socjalny; - odpowiedzialną, pełną wyzwań pracę. - szkolenie wstępne przygotowujące do pracy na stanowisku; - możliwość doskonalenia i rozwoju zawodowego oraz zdobycie dodatkowych uprawnień; Nie zwlekaj i dołącz do Naszego zespołu! CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych można wysłać drogą mailową lub dostarczyć bezpośrednio do siedziby Zakładu. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z przepisami ustawy z dn. 10.05.2018 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). Jeżeli CV zawiera zdjęcie prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wizerunkowych do budowania pozytywnego wizerunku Administratora w przestrzeni publicznej i mediach”. (zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.) Jeżeli chce Pani/Pan, aby jego CV było wykorzystane dla potrzeb przyszłych rekrutacji proszę o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji” (zgodnie z art.6 ust.1 lit.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Administratorem Twoich danych osobowych jest PPHU LAKTOPOL sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Niepodległości 118A lok. 10. adres e-mail: @ Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Dane osobowe są przetwarzane w celu pozyskania nowych pracowników (art.6 ust.1 lit.f RODO) przez okres niezbędny do zapełnienia wolnych wakatów, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przez jej cofnięciem; (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody). Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi informatyczne, telekomunikacyjne, prawne, z zakresu rachunkowości. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Nie przekazujemy Pana/Pani danych osobowych do państw trzecich. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016r

Zatrudnimy pracownika do księgowości / księgową
Zatrudnimy pracownika do księgowości / księgową
Hajnówka 19 dni plecy

Opis oferty pracyZakład Drzewny zatrudni pracownika do księgowości / księgową Kontakt tel. 85 683 23 31 lub 85 683 46 38

Specjalista ds. rozwoju i marketingu w Budownictwie
Specjalista ds. rozwoju i marketingu w Budownictwie
Białystok 21 dni plecy

Opis oferty pracyGRUPA ELTRON to firma z wieloletnim doświadczeniem, która specjalizuje się w czterech sektorach: HANDEL, BUDOWNICTWO, PROJEKT i SERWIS. Nasza firma oferuje kompleksowe usługi obejmujące sprzedaż produktów i urządzeń elektrycznych, projektowanie, doradztwo oraz wykonawstwo elektryczne. Nasza misja to dostarczanie rozwiązań elektrotechnicznych najwyższej jakości. W naszej codziennej pracy kierujemy się trzema głównymi wartościami: - Ciągłe doskonalenie: Dążymy do nieustannego rozwoju i podnoszenia jakości naszych usług. Nasz zespół jest gotowy na wyzwania i zmiany, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. - Wytrwałość: Jesteśmy zdeterminowani, aby osiągnąć nasze cele. Pracujemy z zaangażowaniem i oddaniem, niezależnie od trudności. - Szacunek wobec ludzi: Relacje z naszymi klientami, pracownikami i partnerami są dla nas kluczowe. Działamy z szacunkiem, uczciwością i otwartością. Do naszego Zespołu poszukujemy kandydatów, którzy będą wspierać rozwój Działu Budownictwa. Szukamy osób przebojowych, komunikatywnych, samodzielnych i kreatywnych, potrafiących odzwierciedlać wartości firmy, którzy sprawdzą się na stanowisku: Specjalista ds. rozwoju i marketingu w Budownictwie Lokalizacja: Białystok Twój zakres obowiązków: I. Wspieranie Działu w Realizacji Działań: - Budowanie systemu szkoleń oraz rozwój Pracowników - Realizowanie zadań operacyjnych w kierunku wsparcia rozwoju Działu Budownictwa - Wspomaganie budowy narzędzi podnoszących efektywność i jakość pracy. - Utrzymywanie i podnoszenie standardów w dziale budownictwa - Współpracowanie ze wszystkimi działami Grupy Eltron II. Planowanie i Rozwój Komunikacji: - Planowanie i rozwój komunikacji poprzez np. prowadzenie Newslettera Działu Budownictwa - Organizacja tematycznych narad i cyklicznych spotkań - Wsparcie organizacyjne udziału Firmy w targach, wydarzeniach i imprezach branżowych. III. Zadania Administracyjne: - Wsparcie w audytach - Utrzymanie rytmu pracy, spotkań cyklicznych oraz zarządzanie pracą przy użyciu narzędzi Google oraz innych systemów i aplikacji. - Dbanie o jakość pracy np. na budowie, wsparcie przy audytach Nasze wymagania: - Doświadczenie w pracy z Klientem - Umiejętność pracy pod presją czasu oraz zdolność do organizacji i zarządzania pracą - Umiejętność współpracy z zespołem oraz dbałość o standardy i jakość pracy - Samodzielność i pro aktywność w działaniu - Gwarancja profesjonalnej i kompetentnej obsługi Klienta - Budowanie długotrwałych relacji - Prawo jazdy kat. B - Chęć do nauki i doskonalenia się - Komunikatywność i otwartość na zmiany To oferujemy: - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat) - Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop - Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia - ustalane na spotkaniu - Rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji (udział w szkoleniach, webinariach) - Możliwość objęcia ubezpieczeniem na życie oraz prywatną opieką członków rodziny! -- Dodatkowe benefity: - Karta Multisport - Prywatna opieka medyczna - Program emerytalny PPE, gdzie składki opłaca pracodawca - Program poleceń pracowniczych (możliwość zdobycia dodatkowego bonusu pieniężnego!) - Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego - Zniżki pracownicze w Centrach Elektrycznych - Pikniki rodzinne, wydarzenia i imprezy firmowe Jesteś zainteresowany/a? Dołącz do naszego Zespołu! Aplikuj!

Praca w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej Białystok
Praca w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej Białystok
Białystok 21 dni plecy

Opis oferty pracyZapraszamy do aplikowania na ogłoszenia: • Specjalista /Młodszy specjalista w Wydziale Planowania i Koordynacji Eksploatacji - linki do ogłoszenia: https://www.gov.pl/web/wody-polskie/rzgw-bialystok---specjalista-rpu https://www.gov.pl/web/wody-polskie/rzgw-bialystok---mlodszy-specjalista-rpu • Młodszy specjalista w Zespole Opłat za Usługi Wodne: https://www.gov.pl/web/wody-polskie/rzgw-bialystok---mlodszy-specjalista-w-zespole-oplat-za-uslugi-wodne • Specjalista /Młodszy specjalista w Wydziale Kontroli Gospodarowania Wodami: https://www.gov.pl/web/wody-polskie/rzgw-bialystok---specjalista-w-wydziale-kontroli-gospodarowania-wodami https://www.gov.pl/web/wody-polskie/rzgw-bialystok---mlodszy-specjalista-w-wydziale-kontroli-gospodarowania-wodami2

Praca biurowa
Praca biurowa
Kolno 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPRACA W BIURZE NADZORU INWESTORSKIEGO W związku z realizacją nowego projektu infrastrukturalnego w okolicy Kolna poszukujemy osób do pracy w biurze nadzoru inwestorskiego. • Personel Pomocniczy • Personel Biurowy • Asystent Inżyniera Kontraktu • Asystent Inspektora Robót Drogowych • Asystent Inspektora Robót Mostowych • Specjalista ds. rozliczeń • Specjalista ds. technologii i materiałów • Specjalista ds. kontaktów ze społecznością i promocji • Specjalista ds. umów z podwykonawcami, dostawcami i usługodawcami • Specjalista ds. współpracy i umów z gestorami sieci • Specjalista ds. sprawozdawczości Od kandydatów oczekujemy: • Pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w realizowane prace • Prawo jazdy kat. B • Biegłej obsługi komputera • Mile widziane doświadczenie w pracy związanej projektami infrastrukturalnymi Oferujemy: • Atrakcyjne warunki pracy • Elastyczne godziny pracy • Możliwość rozwoju zawodowego • Uczestnictwo w realizacji nietypowego i znaczącego projektu infrastrukturalnego

Kierownik oddziału Agencji celnej - DTA
Kierownik oddziału Agencji celnej - DTA
Suwałki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków: • organizacja, planowanie i koordynowanie pracy oddziału oraz współpraca ze wszystkimi oddziałami na terenie kraju • kontrola i nadzór nad realizacją funkcjonujących w firmie procedur (celnych, spedycyjnych, logistycznych) • zarządzanie zespołem (w tym dbanie o rozwój pracowników) • aktywne inicjowanie działań rozwojowych i optymalizacyjnych • organizowanie odpraw celnych w imporcie i eksporcie, między innymi w procedurze uproszczonej • dostarczanie i odbiór dokumentacji celnej do i z Urzędu Celnego oraz innych urzędów i organów administracji państwowej • zatrudnianie i wdrażanie do pracy nowych pracowników • poszerzanie wiedzy w zakresie celnego prawa unijnego i krajowego • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz dbanie o wizerunek pracodawcy • reprezentowanie przed organami celnymi klientów firmy • odpowiedzialność za realizacje polityki firmy zgodnie z wytycznymi Nasze wymagania: • uprawnienia agenta celnego oraz doświadczenie w tym zawodzie • znajomość zagadnień prawa celnego • dobra organizacja pracy i umiejętność planowania zadań • umiejętność pracy z zespole i kierowania nim • znajomość języka obcych pozwalająca na swobodną komunikację (angielskiego i/lub rosyjski) • samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji • doświadczenie w obsłudze aplikacji celnych oraz środowiska MS Office • wykształcenie min. średnie • skrupulatność oraz postawa prokliencka To oferujemy: • pracę i rozwój w stale rozwijającej się firmie, w której przyjazna atmosfera w pracy jest bardzo ważna • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat) • atrakcyjny pakiet socjalny, gdyż dbamy o zdrowie, wypoczynek i rozwój pracowników (prywatna opieka medyczna, rozbudowana ochrona w ramach polisy ubezpieczeniowej, karta sportowa, mieszkania wypoczynkowe, nauka języków i inne) • dodatkowe oszczędności w ramach Pracowniczego Programu Emerytalnego

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - FABRYKA PŁYTY WIÓROWEJ TANNE
SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - FABRYKA PŁYTY WIÓROWEJ TANNE
Suwałki 30+ kilka dni temu

Fabryka Płyty Wiórowej TANNE Sp. z o. o. w Suwałkach poszukuje kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI TWOJE ZADANIA: - Analiza poziomu jakości wyrobów - Współudział w procesie rozpatrywania reklamacji jakościowych, ilościowych i transportowych - Tworzenie raportów i analiz dotyczących niezgodności - Analiza danych oraz wprowadzenie działań korygujących, wynikających z reklamacji oraz niezgodności wewnętrznych - Definiowanie przyczyn powstawania niezgodności - Prowadzenie cyklicznych szkoleń jakościowych - Prowadzenie audytów jakościowych w obszarach produkcyjnych - Nadzór nad dokumentacją jakościową TWÓJ PROFIL: - Wykształcenie wyższe inżynierskie – mile preferowane technologia drewna, zarządzanie jakością - Znajomość narzędzi jakościowych - Wiedza z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem (ISO 9001, IS0 14 001) oraz TQM (Total Quality Management) - Znajomość MS Office – Excel, PowerPoint, Outlook - Komunikatywna znajomość języka angielskiego – mile widziane KORZYŚCI: - Umowa o pracę - Dofinansowanie do dwujęzycznego, przyzakładowego przedszkola „Żółty Słonik” dla dzieci pracowników w Suwałkach - Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej - Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie - Zniżki dla pracowników na zakup mebli FORTE - Dofinansowania świąteczne 2 razy w roku - Dofinansowanie do wypoczynku - Dofinansowanie kolonii dla dzieci pracowników - Bony noworoczne dla dzieci pracowników - Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji m.in. w ramach rekrutacji wewnętrznych

projektant CAD
projektant CAD
Łomża 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca w biurze w Łomży przy projektowaniu paneli ogrzewania podłogowego w AutoCAD. Mile widziany język angielski. Pracujemy od poniedziałku do piątku. CV wraz z Rodo proszę wysłać na adres email. Więcej informacji udzielę telefonicznie.

Młodszy Kosztorysant/Projektant CAD
Młodszy Kosztorysant/Projektant CAD
Łomża 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDZIAŁ: Wycena / Projektowanie STANOWISKO: Młodszy Kosztorysant/Projektant CAD WYMIAR CZASU PRACY: Pełen etat. Poniedziałek – Piątek, 8:30 – 17:00. WYNAGRODZENIE: • min. 4400 zł. brutto / mies. PREFEROWANE DOŚWIADCZENIE: • Znajomość rysunku technicznego • Znajomość programów graficznych, do projektowania UMIEJĘTNOŚCI I CECHY: • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie • Znajomość programu AutoCAD ( preferowana ) • Pakietu Microsoft Office • Umiejętność pracy w zespole • Zaangażowanie w wykonywaną pracę • Umiejętność samodzielnego myślenia • Koncentracja i motywacja do rozwoju w strukturach firmy KLUCZOWE OBOWIĄZKI: • Tworzenie rysunków projektowych 2D oraz poprawek do istniejących rysunków • Dbanie o przestrzeganie czasu realizacji projektów • Zapewnianie prawidłowej obsługi klientów firmy • Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami spółki • Przygotowywanie rozwiązań projektowych dla klientów firmy • Raportowanie Managerowi Zespołu Projektowego i / lub Starszemu Projektantowi Zapewniamy pełne szkolenie, w tym między innymi z obsługi programu AutoCad. Jeśli znasz język angielski to zapraszamy do zespołu!

TECHNOLOG ZAKŁADOWY - FABRYKI MEBLI FORTE S. A. W HAJNÓWCE
TECHNOLOG ZAKŁADOWY - FABRYKI MEBLI FORTE S. A. W HAJNÓWCE
Hajnówka 30+ kilka dni temu

FABRYKI MEBLI FORTE S.A. w Hajnówce poszukują kandydatów na stanowisko: TECHNOLOG ZAKŁADOWY TWOJE ZADANIA: - Monitorowanie i nadzór nad procesami w zakresie technologii produkcji - Monitorowanie i nadzór nad wdrożeniami nowych wyrobów - Optymalizacja procesów produkcyjnych w zakresie technologii produkcji - Analiza potrzeb w zakresie procesów produkcyjnych - Uczestnictwo w organizacji stanowisk pracy w zakresie ergonomii pracy, przepływu materiałów, projektowania i wdrażania szablonów i rozwiązań dla skomplikowanych operacji roboczych - Praca w zakresie skracania czasów przezbrojeń (SMED) - Przygotowywanie propozycji zakresu zmian w dokumentacji technologicznej związanego z wprowadzonymi działaniami doskonalącymi - Testowanie wyrobów i materiałów na różnych etapach wytwarzania pod kątem spełnienia standardów - Podejmowanie działań w zakresie optymalizacji kosztów wykorzystywania materiałów i sposobu wytwarzania produktów TWÓJ PROFIL: - Wykształcenie wyższe (preferowane: technologia drewna lub zarządzanie i inżynieria produkcji) - Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane - Znajomość procesów technologicznych w przemyśle meblarskim - Znajomość materiałów wykorzystywanych w procesie produkcyjnym - Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy - Znajomość języka angielskiego/niemieckiego na poziomie B1 KORZYŚCI: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej - Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie - Zniżki dla pracowników na zakup mebli FORTE - Dofinansowanie świąteczne 2 razy w roku - Dofinansowanie do wypoczynku - Dofinansowanie kolonii dla dzieci pracowników - Bony noworoczne dla dzieci pracowników - Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych - Płatny program poleceń pracowniczych Prześlij CV na adres: re*******a@f********.pl Lub zadzwoń: *** *** *** Możesz również aplikować poprzez link: http**************************************************************************************************

Asystentka biura
Asystentka biura
Białystok 30+ kilka dni temu

Firma Biameditek Sp. z o.o. od 40 lat funkcjonuje na rynku medycznym i współpracuje ze światowymi markami w zakresie dystrybucji urządzeń i akcesoriów poszukuje kandydatki na stanowisko:ASTSTENTKA BIURATwój zakres obowiązków:· realizacja zadań administracyjno-organizacyjnych związanych z prowadzeniem biura· nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych oraz korespondencji· organizacja delegacji i wyjazdów służbowych zarządu i pracowników· organizacja eventów firmowych i biznesowych (targi, warsztaty, konferencje)· udział w aktywnościach marketingowych i współpraca z działami sprzedażyNasze wymagania:· dobra znajomość pakietu MS Office· znajomość języka angielskiego· kreatywność i proaktywna postawa· komunikatywność oraz wysoka kultura osobista· mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuTo oferujemy:· zatrudnienie na podstawie umowy o pracę· pracę w godzinach 08.00-16.00· przyjazną atmosferę dobrą atmosferę pracy· dofinansowanie do karty sportowej· dodatkowe świadczenia świąteczne· dofinansowanie wypoczynku letniego· niezbędne narzędzia pracy

Specjalista ds. zakupów / zaopatrzenia
Specjalista ds. zakupów / zaopatrzenia
Zambrów 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy - drukarnia opakowań EWADRUK poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty ds. zakupówWymagania:minimum 2 lata na podobnym samodzielnym stanowisku, najlepiej w dziale zaopatrzenia branży opakowań towarów sztucznych lub poligrafiiwykształcenie wyższe lub średnie, najlepiej technicznedobra znajomość języka angielskiegokomunikatywność i znajomość technik negocjacyjnychumiejętność łatwego nawiązywania kontaktów służbowych i prowadzenia rozmów telefonicznych w tym negocjacji.Oferujemy stałe i stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie.W składanym CV prosimy umieszczać dopisek: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EWADRUK Strękowski Sp. j. z siedzibą w Zambrowie w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez w/w spółkę również na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Recepcjonistka w Klinice Medycyny Estetycznej
Recepcjonistka w Klinice Medycyny Estetycznej
Białystok 30+ kilka dni temu

Klinika medycyny estetycznej poszukuje osoby na stanowisko recepcjonistki.Mile widziana osoba z doświadczeniem na podobnym stanowisku lub z wykształceniem kierunkowym (kosmetologia), ale nie jest to konieczne. Nasze oczekiwania:·         Miła aparycja i otwartość do rozmowy z pacjentami kliniki·         Wysoka kultura osobista·         Umiejętność współpracy w zespole·         Umiejętności sprzedażowe·         Znajomość języka angielskiego Oferujemy:·         Pracę w gronie specjalistów·         Elastyczny czas pracy·         Przyjazną atmosferę pracy·         System szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych)·         Pracę na umowę zlecenie (do 100 h miesięcznie)  Prosimy przesyłać oferty w formie elektronicznej (CV ze zdjęciem) recepcja--małpa-nova-clinic.com.pl Prosimy o dołączenie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z art. 29 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Staż na stanowisku specjalista ds. sprzedaży pracownik biurowy
Staż na stanowisku specjalista ds. sprzedaży pracownik biurowy
Białystok 30+ kilka dni temu

ERGOPOLIS świadczy kompleksową obsługę firm i instytucji w zakresie bhp, ppoż, med i utrzymania czystości. Wykonujemy zadania w ramach stałej współpracy i zleceń jednorazowych. Jednocześnie prowadzimy sprzedaż odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. Wykonujemy przeglądy gaśnic i sprzętu do pracy na wysokości oraz wiele innych usług z obszaru bhp, cleaning service.Nazwa stanowiska:Odpłatny staż PUP - specjalista ds. sprzedaży. Po zakończonym stażu umowa o pracę !Twoje zadania:Pozyskiwanie nowych klientów.Marketing internetowy i prowadzenie strony www.Organizacja pracy biura.Nadzór nad pracownikami serwisu sprzątającego.Nasze wymagania:Bardzo dobra obsługa komputera.Komunikatywność, inicjatywa i zaangażowanie.Dobra organizacja pracy, terminowość i dokładność.Możliwość kierowania pojazdem kat. B.Mile widziane uprawnienia technik bhp / inspektor bhp.Oferujemy:Możliwość podniesienia kwalifikacji.Realny wpływ na rozwój firmy.Dostęp do bazy dydaktycznej.Praca w przyjaznej atmosferze.

Hotel ATLANTA *** Recepcjonista/-ka
Hotel ATLANTA *** Recepcjonista/-ka
Jeżewo Stare 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby z miłą aparycją na stanowisko recepcjonistki/sty. Oferta pracy idealna dla osób ceniących sobie kontakt z ludźmi. Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane, zapewniamy wdrożenie na stanowisku. Elastyczny czas pracy. Praca w systemie dwuzmianowym (12H).

Zatrudnimy Panią na do pracy biurowej w branży gastronomicznej
Zatrudnimy Panią na do pracy biurowej w branży gastronomicznej
Białystok 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy Panią na do pracy biurowej w branży gastronomicznejWymagania:- Znajomość programów Office oraz Corel, Facebook, Instagram- Kreatywność,- Dobra organizacja pracy- DyspozycyjnośćPraca od poniedziałku do piątkuWięcej informacji udzielę telefonicznie.

Pracownik biurowy magazynu EUROMILK
Pracownik biurowy magazynu EUROMILK
Wysokie Mazowieckie 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Pracownik biurowy magazynu EUROMILKMiejsce pracy: ul. Przemysłowa 5, 18-200 Wysokie MazowieckieO nas : www.euromilk.plSystem pracy:1 zmiana, 7.00-15.00, możliwe nadgodziny lub praca w sobotę Warunki zatrudnienia:-Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę-Możliwość rozwoju zawodowego-Praca w firmie wykorzystującej nowoczesne technologie Codzienne zadania i obowiązki:-Praca biurowa 80% czasu pracy; Praca inwentaryzacja, wydawanie itd. 20% czasu.-Głównym obowiązkiem pracownika jest prowadzenie systemowego obiegu przepływu materiałów produkcyjnych i handlowych (WZ, RW, PZ, itp.) w programie Subiekt-Przyjęcia systemowe Faktur Vat.-Fakturowanie-Obsługa zamówień i wysyłek kurierskich-Inwentaryzacja materiałów do produkcji – mechanicznych, eklektycznych, stal.-Wydawanie środków BHP i materiałów produkcyjnych. Wymagania konieczne:-Dokładność-Znajomość podstaw Excel.-Gotowość do inwentaryzacji stali 1/tydzień w zmiennych warunkach pogodowych – „składowanie pod chmurką” Umiejętności:-Podstawowa wiedza techniczna umożliwiająca identyfikowanie części i materiałów wykorzystywanych w produkcji maszyn rolniczych lub jej uzupełnienie w praktyce-Umiejętność pracy w zespole-Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office-Umiejętność planowania pracy własnej i priorytetyzacji zadań

Kierownik/Kierowniczka Biura
Kierownik/Kierowniczka Biura
Wysokie Mazowieckie 30+ kilka dni temu

Firma MICHAŁ P.Targoński Sp.K. poszukuje osoby do pracy na stanowisko:Kierownik/Kierowniczka BiuraMiejsce pracy: Wysokie MazowieckieObowiązki:wykonywanie obowiązków powierzonych przez przełożonegozarządzanie zespołem 10-osobowymsporządzanie oraz analiza raportówanaliza rentowności prowadzonych sprzedażyutrzymywanie relacji z kluczowymi klientaminadzór nad dokumentami handlowymi i magazynowymiorganizacja pracy własnej i całego zespołu w celu prawidłowego funkcjonowania biuradbanie o wysokie standardy obsługi klientaWymagania:wykształcenie wyższedoświadczenie w zarządzaniu zespołemkomunikatywność i efektywność w realizacji zadańdobra organizacja czasu pracy i umiejętność zarządzania czasemsamodzielnośćkomunikatywnośćOferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniestabilne i pewne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etatpracę w dynamicznie rozwijającej się firmieOsoby zainteresowane proszę o kontakt: 86 275 90 93Każda przesłana aplikacja powinna zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)."

Dyrektor ds. Strategii Marketingowej
Dyrektor ds. Strategii Marketingowej
Białystok 30+ kilka dni temu

Mopify: Rewolucyjna Platforma Sprzątająca OnlineDołącz do naszego dynamicznego zespołu w Mopify! Jesteśmy innowacyjną platformą, która łączy klientów z profesjonalnymi usługami sprzątającymi. Obecnie poszukujemy doświadczonego Dyrektora ds. Strategii Marketingowej, który będzie kierował naszymi działaniami marketingowymi i wprowadzał naszą markę na nowe rynki.Kogo Szukamy?Do naszego zespołu w Mopify poszukujemy Dyrektora ds. Strategii Marketingowej. Oczekujemy, że kandydat będzie:Tworzyć i Wdrażać Strategie Marketingowe: Będziesz odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie kompleksowych strategii marketingowych, które wspierają cele biznesowe firmy.Zarządzać Zespołem Marketingowym: Będziesz kierować zespołem marketingowym, motywować i rozwijać jego członków, oraz wspierać ich w realizacji celów marketingowych.Analizować Rynek i Konkurencję: Będziesz śledzić najnowsze trendy i analizować działania konkurencji, aby dostosowywać strategie marketingowe do zmieniających się warunków rynkowych.Wdrażać Innowacyjne Rozwiązania Marketingowe: Będziesz opracowywać i wprowadzać innowacyjne kampanie i inicjatywy marketingowe, które wyróżnią naszą markę na rynku.Współpracować z Innymi Działami: Będziesz ściśle współpracować z różnymi działami w firmie, aby zapewnić spójność i efektywność działań marketingowych.Monitorować i Optymalizować Działania Marketingowe: Będziesz regularnie monitorować efektywność działań marketingowych i wprowadzać niezbędne optymalizacje dla osiągnięcia maksymalnych rezultatów.Budować i Utrzymywać Relacje z Klientami i Partnerami: Będziesz aktywnie budować i utrzymywać długotrwałe relacje z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi.Ustalać Budżety i Raportować Wyniki: Będziesz odpowiedzialny za ustalanie budżetów marketingowych i regularne raportowanie wyników działań marketingowych.Nasze Oczekiwania:Doświadczenie Zawodowe: Minimum 3 lat doświadczenia w marketingu, w tym przynajmniej 1 rok na stanowisku kierowniczym lub zarządzającym.Znajomość Nowoczesnych Narzędzi Marketingowych: Dogłębna wiedza i praktyczne doświadczenie w zakresie SEO, marketingu treści, marketingu w mediach społecznościowych i e-mail marketingu.Umiejętności Strategicznego Myślenia: Zdolność do tworzenia i wdrażania skutecznych strategii marketingowych, które będą wspierać cele firmy.Znajomość Trendów Rynkowych i Analityka: Umiejętność analizy danych rynkowych i trendów, aby informować i kształtować strategie marketingowe.Umiejętności Liderskie i Zarządzanie Zespołem: Doświadczenie w budowaniu, motywowaniu i zarządzaniu zespołem marketingowym.Samodzielność i Organizacja Pracy: Zdolność do samodzielnego zarządzania projektami i efektywnej organizacji pracy.Odpowiedzialność i Zaangażowanie: Wysoka etyka pracy, odpowiedzialność za powierzone zadania i zaangażowanie w realizację celów firmy.Co Oferujemy:Wybór Formy Zatrudnienia: Oferujemy elastyczność wyboru pomiędzy umową o pracę a współpracą B2B, dostosowując warunki do Twoich indywidualnych potrzeb.Konkurencyjne Wynagrodzenie: Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie, które odpowiada Twoim umiejętnościom i doświadczeniu.Możliwości Rozwoju Zawodowego: Inwestujemy w rozwój naszych pracowników poprzez szkolenia, warsztaty i konferencje, aby wspierać ich stały rozwój zawodowy.Elastyczność Godzin Pracy: Rozumiemy wagę równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, dlatego oferujemy możliwość dostosowania godzin pracy.Pakiet Dodatkowych Korzyści: Oferujemy szereg benefitów, w tym kartę MultiSport, prywatną opiekę zdrowotną oraz zniżki na usługi Mopify.Czekamy na Ciebie!Jeśli jesteś zainteresowany/a i spełniasz nasze wymagania, nie wahaj się – aplikuj już dziś! Prosimy o dołączenie CV do aplikacji.Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje.Dodatkowo, prosimy o dopisanie poniższej klauzuli w aplikacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Pracownik Recepcji Xtreme Fitness Gyms
Pracownik Recepcji Xtreme Fitness Gyms
Zambrów 30+ kilka dni temu

Xtreme Fitness Gyms to dynamicznie rozwijająca się sieć klubów fitness i siłowni, która powstała w 2012roku. Nasza sieć aktualnie liczy ponad 60 klubów w wielu miastach kraju. Pasja do sportu oraz determinacja w dążeniu do celu zaprowadziły nas do puntu, w którym jesteśmy teraz, a nasze ambicje i konsekwencja w działaniu sprawiają, że pniemy się coraz wyżej i osiągamy wszystko, do czego wspólnymi siłami dążymy. Naszą wizją jest, aby zbudować najlepszą społeczność fitness na świecie, natomiast misja to pomóc Klubowiczom w osiąganiu swoich wymarzonych celów fitness.Do naszego zespołu w ZAMBROWIE poszukujemy obecnie Pracowników Recepcji.Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za: Kompleksową obsługę klienta Kontrolowanie wejść do klubu Obsługę kart systemowych Odpowiadanie na zapytania klientów Uzupełnianie dokumentacji Przedstawianie oferty zgodnie z obowiązującymi standardami Oprowadzanie po klubie Aktywną sprzedaż karnetów i produktów z Fit Baru Kontakt telefoniczny z klientami: Przedłużanie umów Umawianie spotkań z potencjalnymi klubowiczami Kontakt z dłużnikami Dbanie o klub i panujący w nim porządek Aktywny udział w życiu klubuOd kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Dyspozycyjności przynajmniej 4 razy w tygodniu i dwa weekendy w miesiącu* Ogromu pozytywnej energii i uśmiechu Otwartości na ludziXtreme Fitness Gyms ma do zaoferowania: Elastyczne godziny pracy, które z łatwością dostosujesz do innych obowiązków Stawkę godzinową w wysokości 27,70 zł Atrakcyjny system bonusów uzależniony od wyników sprzedażowych Możliwość korzystania z pełnej oferty wszystkich Klubów Xtreme Fitness Pakiet szkoleń wstępnych związanych z obsługą naszych aplikacji, standardami obsługi klienta i technikami sprzedaży Możliwość ciągłego rozwoju – w tym jasne ścieżki kariery i szkolenia Płatny dzień wolny na urodziny Budżet integracyjny do wykorzystania na wspólne wyjście z zespołemRozpoczęcie pracy od dnia 15 marca 2024.Wszystkich zainteresowanych podjęciem współpracy zachęcamy do wysłania CV poprzez OLXProsimy o dopisanie zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SFF GYM Spółkę z.o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Pracownik biurowy/ pracowniczka biurowa z orzeczeniem
Pracownik biurowy/ pracowniczka biurowa z orzeczeniem
Białystok 30+ kilka dni temu

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik biurowy/pracowniczka biurowa, asystent/asystentka w dziale księgowości.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywny Start", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Pracownik/pracowniczka biura z orzeczeniem
Pracownik/pracowniczka biura z orzeczeniem
Białystok 30+ kilka dni temu

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! Do aplikowania szczególnie zachęcamy studentów i studentki ostatniego roku studiów wyższych oraz Absolwentki i Absolwentów - do pięciu lat po uzyskaniu dyplomu! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik biurowy/pracowniczka biurowa.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywny Start", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

pracownik - Dział Handlowy
pracownik - Dział Handlowy
650000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Spółdzielnia SNB w Białymstoku poszukuje pracownika do:Działu Handlowego-wykształcenie wyższe,-doświadczenie w handlu lub obsłudze klienta,-praktyczna znajomość pakietu narzędzi biurowych,-umiejętności organizacyjne,-dyspozycyjność, komunikatywność,-dyskrecja, kompetencja,-znajomość j. angielskiego,Oferujemy:- praca na w pełnym wymiarze czasu pracy,-praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i zagranicznym,- stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę,- rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji. Zgłoszenia prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail (w prawym górnym rogu) lub kontaktować się telefonicznie: 85 745 67 17 lub 85 745 67 71Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami, którzy zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Firma GETAKS zatrudni pracownika na stanowisko : Dział Zamówień
Firma GETAKS zatrudni pracownika na stanowisko : Dział Zamówień
599000 zł
Suwałki 30+ kilka dni temu

Firma GETAKS zatrudni pracownika na stanowisko : Dział Zamówień z dobrą znajomością języka angielskiego w mowie i w piśmie.Miejsce pracy : Suwałki - Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna , ul. Szafirowa 16Wymagania dla kandydatów :dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmieprzygotowywanie zamówieńwprowadzanie w system zleceń produkcyjnychpilnowanie zamówień i wprowadzanie w produkcjękonferencje z kontrahentem (anglojęzyczne)zamówienia i obsługa klientówłatwość rozmowy z drugim człowiekiemsamodzielność w działaniu i chęć zdobywania wiedzy umiejętność sprawnej obsługi komputeramyślenie analityczne , dobra organizacja pracy , doskonałe umiejętności komunikacyjne , dbałość o szczegóły , kultura osobistaCo zapewniamy:- umowę o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie- podnoszenie kwalifikacji zawodowych-ciekawą pracę w nowoczesnej firmie

recepcja siłownia
recepcja siłownia
980000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Poszukujemy uśmiechniętej ,energicznej ,kontaktowej i dyspozycyjnej dziewczyny do pracy na recepcji siłowni .Wymagany status ucznia/studenta studiów zaocznych !Szczegóły pod numerem telefonu 69*******07

Praca dodatkowa - asystentka
Praca dodatkowa - asystentka
2950000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Dam pracę jako asystentka / asystent - głównie mail, tel, wystawianie faktur, sprawdzanie wpłat. Zdalnie ale czasem też trzeba by było załatwić coś w mieście. Dlatego osoba musi być z Białegostoku.Jest to zajęcie zajmujące kilka godzin tygodniowo + (nie koniecznie) dobrze bo było żeby była osoba, która ma dużo czasu wolnego w sierpniu i wrześniu - jest wtedy dużo do załatwiania w mieście.Konieczne cechy:dobra organizacja,asertywność,umiejętność rozwiązywania problemów,odpowiedzialność, obowiązkowość,sumienność, słowność,dobra znajomość excela;Kwota do uzgodnienia. Preferuje rozliczenia przez useme.com lub podobną platformę.Godziny pracy elastyczne.Zamiast CV może być opis doświadczenia i powodu dla którego się zgłaszasz.

Zatrudnię pracownik administracyjno - biurowy
Zatrudnię pracownik administracyjno - biurowy
580000 zł
Gródek 30+ kilka dni temu

Firma Pumat – producent opakowań z tektury falistej poszukuje kandydatów na stanowisko:pracownik administracyjno-biurowy.Prowadzenie sekretariatu, fakturowanie towaru, przyjmowanie zamówień od klientów i zamawianie materiału, obsługa komputera i urządzeń biurowychSystem pracy - jednozmianowy.Wykształcenie minimum średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, dokładność i odporność na stres.Miejsce pracy – Gródek, ul. Hoffmana 4Kontakt telefoniczny lub mailowy.Staż lub umowa o pracęZapewniamyPracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmieMiłą atmosferę i pracę w zgranym zespole :) Jeśli jesteś zainteresowany czekamy na Twoje zgłoszenie!

Specjalista ds. inwestycji i projektowania - Arhelan Bielsk Podlaski
Specjalista ds. inwestycji i projektowania - Arhelan Bielsk Podlaski
1210000 zł
Bielsk Podlaski 30+ kilka dni temu

Arhelan to polska, dynamicznie rozwijająca się od ponad 30 lat sieć sklepów spożywczych. Działamy w województwach podlaskim, warmińsko-mazurskim, lubelskim oraz mazowieckim. W naszej firmie pracuje ponad 1700 osób. Jesteśmy solidnym i społecznie odpowiedzialnym pracodawcą.Możemy Ci zaoferować:·        uczciwe i jasne zasady zatrudnienia·        terminowość w wypłacaniu wynagrodzenia (wynagrodzenie: podstawa + system nagród)·        świadczenia pracownicze: karty rabatowe dla Ciebie i Twojej rodziny, bony świąteczne, Karta Multisport, ubezpieczenia grupowe·        praca jednozmianowa (obecnie w godz. 7-15)·        zatrudnienie na umowę o pracę/kontrakt B2BZakres obowiązków:·       tworzenie koncepcji nowych inwestycji·       nadzorowanie procesu uzgodnień·       nadzór nad procesem uzyskiwania PNB I PNU·       nadzór na przeglądami technicznymi obiektów budowlanych·       wspomaganie procesów inwestycyjnych działu technicznego·       prowadzenie dokumentacji dotyczących inwestycji·       prowadzenie książek obiektów budowlanych·       sporządzanie wniosków, umów, aneksów dotyczących inwestycji·       sporządzanie pism, wniosków do instytucji, urzędów itp.·       wykonywanie rysunków w programie CAD·       współpraca i utrzymywanie relacji z właściwymi urzędami i instytucjami·       współpraca z biurami projektowymi i branżystami·       udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowej·       obsługa administracyjna inwestycji·       wykonywanie dokumentacji rysunków inwentaryzacyjnychOsoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za:·       dobrej znajomości programu AutoCad – warunek konieczny·       znajomości procesu projektowego i prawa budowlanego·       znajomości procedur uzyskiwania PNB i PNU·       komunikatywności, odpowiedzialności i chęci do pracy·       umiejętności pracy zespołowej·       mile widziane wykształcenie wyższe architektoniczne·       mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku·       prawo jazdy kat. BZaaplikuj! Mamy krótki proces rekrutacji.Wysłanie CV --- Spotkanie z kierownikiem --- DecyzjaJeśli jesteś zainteresowany ogłoszeniem wyślij CV i wypełnij formularz rekrutacyjny.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Suwałki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukuję osoby, do pracy w biurze (ubezpieczenia) od 1 lutego 2024r. Praca w Suwałkach w godzinach 8.00-16.00. Wymagania: osoba zarejestrowana w UP, wykształcenie co najmniej średnie. Zapraszam do kontaktu.

Szukamy nowej osoby do naszego zespołu Handlowiec
Szukamy nowej osoby do naszego zespołu Handlowiec
350000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Szukamy nowej osoby do zespołu!Nasza firma Studio La Casa poszukuje osoby na stanowisko handlowiec-doradca klienta. Zajmujemy się doradztwem, sprzedażą oraz montażem drzwi wewnętrznych, podłóg, tarasów, listew.Atuty pracy w naszym zespole:* umowę o pracę na pełen etat* pracę w pięknym wnętrzu* podstawowy system wynagrodzenia plus premia sprzedażowa* uczestnictwo w szkoleniach branżowych, szkoleniach sprzedażowych oraz szkoleniach rozwoju osobistego* praca stacjonarna w niezbędnymi narzędziami do pracy w dobrej atmosferze z ambitnymi, pracowitymi ludźmi.Czego oczekujemy:* doświadczenia w sprzedaży min. 3 lata w pracy bezpośredniej z klientem.* mile widziana znajomość podstawowych zagadnień z architektury wnętrz, mile widziane doświadczenie w pracy z architektem* znajomość technik negocjacji i sprzedaży* umiejętność pracy w zespole* zdolności organizacyjne* prawo jazdy kat B oraz znajomość pakietu Office Zgłoszenia prosimy przesyłać mailowo pod adresstudiolacasa 1a gmail.com

Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
620000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 23.01.2024 r.

Spedytor międzynarodowy ( Wymagany język francuski)
Spedytor międzynarodowy ( Wymagany język francuski)
700000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Firma Ragnar Logistics realizuje transporty międzynarodowe na terenie całej Europy.Posiadamy oddziały m.in. w Częstochowie, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Rybniku, Jaworznie, Piotrkowie Trybunalskim oraz Białymstoku i stale powiększamy swój zespół oraz zasięg działania.Rekrutacja do oddziału w Białymstoku.Jeśli chcesz dołączyć do nowoczesnej, rozwijającej się firmy w branży transportowo - spedycyjnej aplikuj.Cały czas wyznaczamy sobie nowe cele i zakres naszych usług. Jesteśmy otwarci na nowości technologiczne, nowe możliwości i ciągły rozwój, które pomagają nam podnosić zadowolenie pracowników i jakość obsługi Klienta. Do twoich zadań należeć będzie:- organizacja przewozów całopojazdowych- monitorowanie i kontrolę realizacji zleceń transportowych- dbanie o jakość i terminowość- pozyskiwanie zleceń transportowych- pozyskiwanie przewoźników do stałej współpracy- prowadzenie negocjacji handlowych Od kandydatów oczekujemy: - bardzo dobrych umiejętności analitycznych i organizacyjnych- umiejętności nawiązywania kontaktów- komunikatywnej znajomości języka francuskiego Oferujemy:- przejrzyste warunki finansowe- atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowania- umowę o pracę, zlecenie lub umowę B2B - pracę w biurze z młodym i sympatycznym zespołem- niezbędne narzędzia pracy- samodzielną i pełną wyzwań pracę Aplikuj przez portal OLX 

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
1151700 zł
Dobrzyniewo Duże 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:przyjmowanie dokumentacji oraz obsługa klienta przy przyjmowaniu pojazdów wycofanych z eksploatacji,wprowadzanie danych do systemów informatycznych,monitorowanie płatności faktur,wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami,udzielanie informacji na temat ofert firmy,wykonywanie zadań powierzonych przez przełożonego w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów,sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej,obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentami firmowymi, z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie,wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami,wystawianie faktur sprzedaży, komunikacja ze wszystkimi działami firmy,dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także zaopatrzenie biura,Wymagania:skrupulatność,sumienność,komunikatywność,dobra organizacja pracy,znajomość pakietu MS Office,umiejętność pracy w zespole,umiejętność obsługi urządzeń biurowych,Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju zawodowego,ciekawą pracę w młodym, ambitnym zespoleFirma „AMBIT” Sp. z o. o. funkcjonuje na rynku samochodów używanych od 1992 r. Prowadzimy działalność m. in. w zakresie recyklingu pojazdów, skupu i sprzedaży samochodów używanych i powypadkowych oraz handlu częściami samochodowymi z demontażu. Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem o ugruntowanej pozycji na rynku, budującym zespół w oparciu o ludzi aktywnych, kompetentnych i chętnych do pracy oraz dalszego rozwoju. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Pracownik Administracyjno-biurowy.

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Podlaskie