Sortowanie:
Znaleziony: 30 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Podlaskie
BIURO RACHUNKOWE ZATRUDNI KSIĘGOWĄ
BIURO RACHUNKOWE ZATRUDNI KSIĘGOWĄ
nowe Suwałki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBIURO RACHUNKOWE TERESA MAŁYSZKO ZATRUDNI KSIĘGOWĄ. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE. CV PROSIMY KIEROWAĆ NA ADRES: @ KONTAKT POD NR TEL: 508 - pokaż numer telefonu - OSOBA DO KONTAKTU: TERESA MAŁYSZKO

Płatny, 6-miesięczny staż w Biurze Rachunkowym
Płatny, 6-miesięczny staż w Biurze Rachunkowym
Białystok 30+ kilka dni temu

Przyjmiemy do Biura Rachunkowego, na płatny 6-miesięczny staż Osobę bezrobotną (lub mogącą się zarejestrować w Powiatowym Urzędzie Pracy jako osoba bezrobotna do 25 lutego). wynagrodzenie 1790 zł przez 6 miesięcy, następnie zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie w zależności od ustaleń. Obowiązki:Zarządzanie wszystkimi operacjami księgowymi.Przygotowywanie prognoz budżetowych.Wykonywanie zadań niezbędnych, aby dane w systemach finansowych były prawidłowe.Zarządzanie księgami przychodów i rozchodów.Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących danych finansowych na koniec każdego miesiąca.Prowadzenie kontroli nad finansami firm w oparciu o sytuację finansową.Składanie deklaracji podatkowychKontrola transakcji i dokumentów finansowych.Przestrzeganie zasad i przepisów finansowych.Zarządzanie oprogramowaniem finansowo-księgowym wykorzystywanym przez firmę oraz wprowadzanie nowych inicjatyw w tym zakresie.Wymagania:Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe w dziedzinie rachunkowości, finansów (mile widziane)Doświadczenie w obsłudze oprogramowania księgowego i wprowadzaniu danych.Samodzielność.Umiejętności analityczne.Chęć do pracy i nauki;Punktualność;Umiejętność współpracy w grupie.

Przedstawiciel Finansowo-Ubezpieczeniowy
Przedstawiciel Finansowo-Ubezpieczeniowy
Białystok 30+ kilka dni temu

Poszukujemy ambitnych kandydatów na stanowisko Przedstawiciel Finansowo-Ubezpieczeniowy w renomowanej firmie ubezpieczeniowej.Obowiązki: aktywne pozyskiwanie klientów, analiza potrzeb klienta, doradztwo w zakresie produktów ubezpieczeniowych i finansowych, realizacja celów sprzedażowych.Wymagania: umiejętność budowania relacji, orientacja na klienta, komunikatywność, samodzielność i inicjatywa w działaniu, preferowane doświadczenie w sprzedaży.Oferujemy: atrakcyjny system wynagrodzenia - podstawa plus prowizja od sprzedaży, profesjonalne szkolenia, możliwość rozwoju zawodowego.CV proszę przesłać na adres mailowy.

Główna Księgowa/Główny Księgowy
Główna Księgowa/Główny Księgowy
Białystok 30+ kilka dni temu

Euronet Norbert Saniewski Sp. J. w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko:Główny księgowy / Główna Księgowa Do obowiązków będą należały m. in.:odpowiedzialność za prowadzenie spraw księgowych i podatkowych firmy dekretowanie i księgowanie dokumentówdokonywanie rozliczeń operacji księgowychrozliczanie transakcji zagranicznych, sporządzanie przelewówkalkulacja zobowiązań podatkowych i sporządzanie deklaracji podatkowychroczne zamykanie ksiąg rachunkowychsporządzanie sprawozdań finansowychNiezbędne kwalifikacje:min. 5 lat pracy na stanowisku Głównej Księgowej/Głównego Księgowegowykształcenie wyższe kierunkoweznajomość przepisów podatkowychsumienność i pracowitośćzaangażowanie w wykonywaniu zadańOferujemy:stabilne wynagrodzeniepracę w przyjaznym, zgranym zespolezatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)
Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)
600000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.  Zakres obowiązków:Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;Efektywne realizowanie celów sprzedażowych. Oczekujemy:Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży - mile widziane doświadczenie w branży bankowej lub usług telekomunikacyjnych;Znajomość procesów i narzędzi obsługi Klientów;Bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu;Komunikatywność oraz umiejętność współpracy z osobami w zróżnicowanym wieku;Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;Znajomość pakietu MS Office. Oferujemy: Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją,Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności,Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat,Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników,Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń,Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą.

Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości
Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości
600000 zł
Tykocin 30+ kilka dni temu

Jesteśmy polskim producentem najwyższej jakości, 100% wołowych burgerów, dbającym o zrównoważony rozwój i dobrostan zwierząt. Maszą misją jest szerzenie świadomej i odpowiedzialnej konsumpcji mięsa. Nasze produkty eksportujemy na rynki francuski, holenderski, niemiecki, hiszpański, rozwijając również rynek krajowy poprzez kanały dystrybucji HoReCa oraz Retail. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do naszego zespołu: Specjalista/Specjalistka ds. KsięgowościDo zadań na tym stanowisku będzie należało:Kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgachKsięgowanie faktur zakupu i sprzedażyProwadzenie ewidencji majątku trwałego w tym inwestycji i naliczanie amortyzacjiWprowadzanie wyciągów bankowych i rejestracja w systemie bakowymBieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowychPrzygotowywanie deklaracji, JPK wraz z uzgadnianiem z kontami księgowymiWspółpraca w przygotowywaniu budżetu, raportowanie jego wykonania oraz przygotowywaniu innych aportów w zakresie informacji zarządczejWspółpraca przy przygotowywaniu sprawozdań finansowych Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:Wyższego wykształcenia za zakresu księgowości lub pokrewnegoZnajomości z zakresu księgowości i rachunkowości przedsiębiorstwDoświadczenia w obszarze rachunkowości w prowadzeniu pełnej księgowościUmiejętności samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowychDoświadczenia w przygotowywaniu rozliczeń podatkowych w oparciu o aktualne przepisy (VAT, CIT, podatek od nieruchomości)Samodzielność w przygotowywaniu sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowościDoświadczenia w przygotowywaniu informacji zarządczejDobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu,Dokładność, terminowość, umiejętność pracy w zespoleDobra znajomość obsługi MS Office, a w szczególności Microsoft ExcelOferujemyInspirujące przywództwoAtrakcyjne wynagrodzeniePracę w dynamicznym zespoleNiezbędne narzędzia pracyDarmowe posiłki i napojeZniżki na firmowe produktyRodzinną i miłą atmosferę 

Asystenka/Asystent Biegłego Rewidenta
Asystenka/Asystent Biegłego Rewidenta
600000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Audit and Tax Group to firma audotorsko - doradcza z ponad 10 letnia historią.W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy szukamy osób ambitnych, które nie boją się nowych wyzwań.Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Białymstoku na stanowisko:Asystent/ Asystentka biegłego rewidentaGŁÓWNE OBOWIĄZKI:·        udział w badaniach sprawozdań finansowych podmiotów o różnych profilach działalności·         opracowywanie danych finansowych i zestawień·         analiza i weryfikacja danych oraz dokumentów przekazywanych przez klientów·        udział w innych projektach realizowanych w dziale audytuOCZEKUJEMY:·        wykształcenia wyższego ekonomicznego ewentualnie 4/5 rok studiów·        przynajmniej teoretycznej znajomości zasad rachunkowości i zagadnień podatkowych·        bardzo dobrej znajomości programu Excel·        znajomości języka angielskiego co najmniej na poziomie B1·        gotowości do odbywania podróży służbowych·        chęci uczenia się i pogłębiania wiedzy·        umiejętności analitycznego myślenia i logicznego formułowania wniosków·        umiejętności planowania oraz zarządzania czasem własnym·        samodzielności i zadaniowego podejścia do pracyOFERUJEMY:możliwości dynamicznego rozwoju zawodowegonabycie doświadczenia i gruntownej wiedzy specjalistycznejuczestnictwo w szkoleniachprzyjazną atmosferę pracy w kreatywnym zespole

Praca stała lub dodatkowa !
Praca stała lub dodatkowa !
Suwałki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDoradca klienta Biuro pośrednictwa finansowego ( OVB Allfinanz) poszukuje osoby na stanowisko doradcy klienta. Od kandydata oczekujemy min. średniego wykształcenia i niekaralności. Zapewniamy system bezpłatnych szkoleń oraz wsparcie przełożonego na każdym etapie współpracy. Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV

Zatrudnimy osobe na stanowisko księgowa/kadrowa
Zatrudnimy osobe na stanowisko księgowa/kadrowa
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma z sektora medycznego zatrudni osobę na stanowisko- Pomoc Księgowej. Wymagane orzeczenie o niepełnośprawności oraz doświadczenie w prowadzeniu kadr i znajomość programu Płatnik .. @

Doradca ubezpieczeniowy
Doradca ubezpieczeniowy
990000 zł
Suwałki 30+ kilka dni temu

Doradca ds. ubezpieczeń – praca dodatkowa Lokalizacja: Suwałki Forma zatrudnienia: Umowa zlecenieTwoje zadania:Sprzedaż ubezpieczeń nieruchomości „od drzwi do drzwi”Dbanie o wysoką jakość obsługi klientówRealizacja indywidualnych celów sprzedażowychposprzedażowa obsługa klientów ubezpieczonychTwoje doświadczenie i umiejętności:Otwartość, komunikatywność i pozytywne nastawienie do pracy z Klientem,Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w sprzedażyprawo jazdy kategorii „B”Specjalnie dla Ciebie mamy:Umowa zlecenieWdrożenie do pracyMożliwość stworzenia elastycznego grafikuSzkolenia produktowe, branżowe, sprzedażowe podnoszące Twoje kwalifikacjePoznaj nasOd 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA. Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce.  Chcemy, aby klienci wybierający UNIQA, wybierali lepsze życie. Zapewniamy im to, ubezpieczając i otaczając opieką ich zdrowie, życie i majątek. Co więcej, chcemy inspirować klientów do lepszego życia - dłuższego, zdrowszego i bezpieczniejszego. Z tą samą troską myślimy o naszych pracownikach. Naszą odpowiedzialność, stabilność i wiarygodność potwierdzają nagrody:Najlepsi Pracodawcy w Polsce 2023 ForbesWięcej informacji o firmie znajdziesz na stronie https://www.uniqa.pl

Doradca Ubezpieczeniowy
Doradca Ubezpieczeniowy
990000 zł
Bielsk Podlaski 30+ kilka dni temu

Doradca ds. ubezpieczeń – praca dodatkowa Lokalizacja: Bielsk Podlaski Forma zatrudnienia: Umowa zlecenieTwoje zadania:Sprzedaż ubezpieczeń nieruchomości „od drzwi do drzwi”Dbanie o wysoką jakość obsługi klientówRealizacja indywidualnych celów sprzedażowychposprzedażowa obsługa klientów ubezpieczonychTwoje doświadczenie i umiejętności:Otwartość, komunikatywność i pozytywne nastawienie do pracy z Klientem,Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w sprzedażyprawo jazdy kategorii „B”Specjalnie dla Ciebie mamy:Umowa zlecenieWdrożenie do pracyMożliwość stworzenia elastycznego grafikuSzkolenia produktowe, branżowe, sprzedażowe podnoszące Twoje kwalifikacjePoznaj nasOd 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA. Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce.  Chcemy, aby klienci wybierający UNIQA, wybierali lepsze życie. Zapewniamy im to, ubezpieczając i otaczając opieką ich zdrowie, życie i majątek. Co więcej, chcemy inspirować klientów do lepszego życia - dłuższego, zdrowszego i bezpieczniejszego. Z tą samą troską myślimy o naszych pracownikach. Naszą odpowiedzialność, stabilność i wiarygodność potwierdzają nagrody:Najlepsi Pracodawcy w Polsce 2023 ForbesEtyczna Firma 2023Marka godna zaufania 2022Zaufanie i satysfakcja Klientów 2022

Księgowa / Бухгалтер
Księgowa / Бухгалтер
320000 zł
Wasilków 30+ kilka dni temu

Duża firma międzynarodowa poszukuje Pracownika na stanowisko Księgowej.Wymagania:- Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, finansowe, rachunkowość i audyt)- Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowej lub podobne doświadczenie zawodowe w firmie produkcyjnej- Znajomość i umiejętność prawidłowego stosowania standardów rachunkowości (MSSF będzie dodatkowym atutem) oraz przepisów podatkowych- Umiejętność obsługi pakietu MS Office- Znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego (B1 i wyżej)Zakres obowiązków:1. Prowadzenie dokumentacji księgowej spółki zgodnie z zasadami rachunkowości i polityką wewnętrzną.2. Terminowe zamykanie miesiąca i roku3. Przygotowywanie i składanie sprawozdań finansowych, podatkowych i statystycznych, deklaracji do instytucji państwowych4. Zapewnienie prawidłowego obliczania i optymalizacji podatków5. Przygotowywanie terminowych raportów dla kierownictwa zgodnie z procedurami wewnętrznymi6. Kształtowanie i kontrola polityki rachunkowości przedsiębiorstwa7. Doradzanie pracownikom w kwestiach podatkowych i księgowych8. Rozwój, cyfryzacja, automatyzacja i kontrola procesów księgowych9. Dostarczanie informacji podczas audytów okresowych i rocznych.Wynagrodzenie:·        6000-9000 brutto miesięcznie w zależności od doświadczenia·        Premia miesięczna - 10%·        1000 euro brutto rocznie na wakacje, uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych i rekreacyjnych, ubezpieczenia medyczne itd.·        Premia roczna·        Dofinansowanie do szkoleńОсновные требования·       Высшее образование (экономическое, финансовое, бухгалтерское и аудиторское)·       Не менее 3-х лет профессионального опыта работы бухгалтером или аналогичной работой в производственной компании·       Знание и умение правильно применять стандарты бухгалтерского учета (МСФО является преимуществом) и налогового законодательства·       Навыки работы в пакете MS Office·       Знание русского или английского языков (B1 и выше), польского - В2 и выше Выполняемая работа1.     Ведения бухгалтерского учета предприятия в соответствии с правилами бухгалтерского учета и внутренними политиками2.     Своевременное закрытие месяца и года3.     Подготовка и подача финансовой, налоговой и статистической отчетности, деклараций в государственные учреждения4.     Обеспечение правильного расчета и оптимизации налогов5.     Подготовка своевременной отчетности для руководства в соответствии с внутренними процедурами6.     Формирование и контроль учетной политики предприятия7.     Консультирование сотрудников по вопросам налогообложения и бухгалтерского учета8.     Разработка, оцифровка, автоматизация и контроль учетных процессов9.     Предоставление информации при промежуточных и годовых аудитах.Условия работы1. Время работы 8:00-16:002. Испытательный срок 3 месяца Вознаграждение·     Оклад (брутто) – от 6000 до 9000 PLN.·     Ежемесячная премия – 10%·     Годовая премия по выполнению индивидуальных целей в размере 1 оклада с премией·     Дополнение к контракту сотрудника по компенсации затрат на отдых, медицинские страховки, посещение культурно-массовых и оздоровительных мероприятий в размере 1000 EUR (Брутто) на каждый год ·     Компенсация обучения.

Płatny staż w dziale bankowości mBank - Białystok
Płatny staż w dziale bankowości mBank - Białystok
320000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Target PRO jest liderem rynku zarządzania zespołami handlowców. Od 20 lat dbamy o rozwój ludzi sprzedaży dla największych korporacji FMCG. OBECNIE zarządzamy zespołami sprzedaży dla: Unilever, Algida, KraftHeinz, Grupa Żywiec, Danone, Coca Cola, Żywiec Zdrój.Dołącz do naszej drużyny i już dziś zainwestuj w rozwój swoich kompetencji!Sprawdź nas na FACEBOOK – szukaj Target PRO.Aktualnie dla Naszego Klienta, lidera bankowości detalicznej poszukujemy kandydatów na:Płatny staż w dziale bankowościMiejsce pracy: Białystok, Galeria AlfaBędziesz odpowiedzialny za wsparcie doradców w realizacji codziennych obowiązków.Obowiązki:powitanie klientów w placówce bankowej i zbadanie celu wizytyzarządzanie kolejką i opieka nad klientami oczekującymi na doradcęinformowanie doradców o celu wizyty klienta w placówcepomoc klientowi w zakresie korzystania z aplikacji mobilnychOczekujemy:cech osobowościowych, takich jak: odpowiedzialność, umiejętność współpracy w zespole, ciekawość i chęć zdobywania nowych doświadczeńbardzo dobrej znajomości pakietu MS Officeznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (mile widziana)dyspozycyjność minimum 100 godzin w miesiącu (mile widziani studenci studiów niestacjonarnych)dostępność od zarazstatus ucznia lub studenta (mile widziane kierunki ekonomiczne lub pokrewne)Oferujemy:możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej bankowości detalicznej w mBankzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, elastyczne godziny pracymożliwość połączenia pracy zarobkowej ze studiaminiezbędne narzędzia pracymożliwość rozwoju i zdobycie wiedzy z zakresu finansów i produktów bankowychJesteśmy otwarci na osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.Prosimy o dołączenie w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych oświadczenia o treści „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez TARGET PRO Sp. z o.o. S.K.A. dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych, które wykraczają poza katalog danych, jakich Pracodawca może żądać na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych przepisów prawa w celu zatrudnienia” Jeżeli chce Pan/i abyśmy Pana/i dane osobowe zachowali także na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji prosimy o dołączenie w przesyłanych dokumentach oświadczenia o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TARGET PRO Sp. z o.o. S.K.A. moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji.” Ma Pan/i możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgoda może być wycofana poprzez wysłanie na adres rekrutacja(a)targetpro.pl O zasadach na jakich TARGET PRO Sp. z o.o. S.K.A przetwarzać będzie Twoje dane osobowe informujemy w: [Zasady przetwarzania danych osobowych] targetpro.pl/Pub/KLAUZULA_INFORMACYJNA_TARGET_PRO_W_PRZYPADKU_ZBIERANIA_DANYCH_OD_KANDYDATA.pdf Wysyłając dokumenty aplikacyjne oświadczasz zapoznanie z nimi.

Menedżer ds. Klienta Biznesowego (mikroprzedsiębiorstwa)
Menedżer ds. Klienta Biznesowego (mikroprzedsiębiorstwa)
745000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Jakie będą Twoje zadania: budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych Przedsiębiorcom (do 5 mln PLN obrotu rocznego)aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów,kompleksowa obsługa Klientów zgodnie ze standardami jakości Alior Banku. Aplikuj na stanowisko jeśli:posiadasz doświadczenie w sprzedaży w bankowości, posiadasz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych oraz efektywnego umawiania spotkań z Klientami,charakteryzuje Cię znajomość produktów bankowych dedykowanych Klientom Biznesowym (ze szczególnym uwzględnieniem produktów kredytowych),posiadasz znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem mikroprzedsiębiorstw,umiesz nawiązywać i budować długofalowe relacje z Klientami,jesteś nastawiony na realizację celów,posiadasz wykształcenie min. średnie. Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, uzupełnione atrakcyjnym systemem premiowym,okres przygotowania i wdrożenia do zadań,obniżone plany sprzedażowe podczas procesu wdrożenia,obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat i 1 dzień na „U”),nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,rozwój;program motywacyjny Platynowy Klub Alior Banku,ścieżka kariery - u nas możesz awansować pionowo aż do stanowiska Dyrektora ds.,rozwój kompetencji miękkich, poprzez szkolenia centralne i wsparcie trenera regionalnego.

Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
759900 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik/pracowniczka działu kadry i płace,asystent/asystentka w dziale księgowości,księgowa/księgowy.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywny Start", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

BANK MILLENNIUM zatrudni na stanowisko: MANAGERA W SOKÓŁCE
BANK MILLENNIUM zatrudni na stanowisko: MANAGERA W SOKÓŁCE
Sokółka 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOPIS Placówki partnerskie Banku Millennium to sieć oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku. Manager Oddziału Bankowego Miejscowość: SOKÓŁKA UL. BIAŁOSTOCKA 2 GŁÓWNE ZADANIA: • odpowiedzialność za wynik sprzedażowy placówki bankowej • odpowiedzialność za realizację celów jakościowych dotyczących Standardów Obsługi Klienta • odpowiedzialność za bezpieczeństwo sprzedaży i zarządzanie oddziałem zgodnie z procedurami • zarządzanie zespołem, m.in. rekrutowanie, wdrażanie, szkolenie i motywowanie nowych oraz obecnych pracowników • ustalanie miesięcznych planów marketingowych w ramach dostępnego budżetu, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, planowanie i udział w akcjach marketingowych WYMAGANIA: • wykształcenie min. średnie maturalne • min. roczne doświadczenie na stanowisku managerskim w strukturach sprzedaży usług finansowych, telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych lub min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w powyższych branżach • doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem sprzedażowym • samodzielność oraz umiejętność planowania, organizacji pracy własnej oraz zespołowej • komunikatywność, kreatywność i świadomość biznesowa • duże zaangażowanie oraz motywacja do pracy i osiągania celów • nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami OFERUJEMY: • pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce partnerskiej Banku Millennium • stałe wynagrodzenie uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym • profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe • pracę w przyjaznym zespole Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego”. 6*0*2*1*3*5*3*9*9

Samodzielna Księgowa do Biura Rachunkowego ANJA-TAX
Samodzielna Księgowa do Biura Rachunkowego ANJA-TAX
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrężnie rozwijające się Biuro Rachunkowe ANJA-TAX poszukuje osoby na stanowisko: Samodzielna Księgowa/Księgowy • Min. roczne doświadczenie zawodowe w obszarze ksiąg rachunkowych; • Biegła i praktyczna znajomość przepisów podatkowych; • dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność; • umiejętność pracy pod presją czasu • mile widziane wykształcenie kierunkowe. Oferujemy: • stabilną pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem • komfortowe warunki pracy CV proszę przesyłać na adres: praca @ anja-tax . pl Wciąż się rozwijamy i może poszukujemy właśnie Ciebie?

Doradca Klienta ds. Ubezpieczeń
Doradca Klienta ds. Ubezpieczeń
1500 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

O nasFirma Poniatowscy Ubezpieczenia sp. z o.o. działa na rynku już od 10 lat, świadcząc profesjonalne usługi ubezpieczeniowe dla naszych klientów. Jesteśmy dumni z naszej historii i zdobytego doświadczenia, które pozwala nam zapewnić naszym klientom najwyższą jakość obsługi.Jesteśmy firmą rodzinną, dlatego zależy nam na tym, aby nasi klienci czuli się jak członkowie naszej rodziny, a nie tylko jako numery polis ubezpieczeniowych. Dlatego stawiamy na indywidualne podejście i skupiamy się na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań naszych klientów.Oferujemy szeroki zakres usług ubezpieczeniowych, które obejmują m.in. ubezpieczenia samochodowe, ubezpieczenia domu, ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia zdrowotne oraz ubezpieczenia dla firm. Nasza oferta jest elastyczna i dostosowana do różnych sytuacji życiowych i biznesowych.Działamy w oparciu o solidne podstawy etyczne i uczciwość. Dla nas najważniejsze jest zaufanie, jakim obdarzają nas nasi klienci, dlatego dbamy o transparentność i klarowność naszych polis ubezpieczeniowych. Nasz zespół doświadczonych agentów ubezpieczeniowych jest zawsze gotowy, aby odpowiedzieć na pytania i zapewnić fachową pomoc w wyborze najlepszego rozwiązania.Twój zakres obowiązkówZapewnienie sprawnego przebiegu procesów administracyjnych, w tym obsługa wniosków ubezpieczeniowych, aktualizacja danych klientów i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.Zapewnienie kompleksowej obsługi klientów posiadających polisy ubezpieczeniowe, w tym odpowiedzi na pytania, rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji dotyczących warunków ubezpieczenia.Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami poprzez świadczenie wysokiej jakości obsługi, udzielanie porad i rozwiązywanie problemów klientów w profesjonalny i uprzejmy sposób.Rozpoznawanie i zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów w zakresie ubezpieczeń, oferowanie odpowiednich rozwiązań i dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta.Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami w celu zwiększenia bazy klientów i sprzedaży polis ubezpieczeniowych.Efektywna współpraca z innymi specjalistami ds. obsługi klienta w celu zapewnienia kompleksowej obsługi i osiągnięcia celów sprzedażowych.Nasze wymaganiaMinimum średnie wykształcenie (preferowane wyższe) w dziedzinie związaną z biznesem, zarządzaniem, marketingiem lub pokrewnych.Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i w piśmie. Umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami.Zdolność prowadzenia negocjacji z klientami, w celu osiągnięcia satysfakcjonujących dla obu stron warunków ubezpieczenia.Dobre zarządzanie czasem pracy.Biegła obsługa narzędzi i systemów komputerowych związanych z obsługą klienta, sprzedażą i administracją.Dodatkowy atutem będzie: Doświadczenie w zakresie obsługi klienta bądź ubezpieczeń. Znajomość produktów, usług i rozwiązań ubezpieczeniowych w branży komunikacyjnej, osobowej, majątkowej i życiowejPrawo jazdy kategorii B. To oferujemyPracę w dynamicznym i profesjonalnym środowisku, w którym można zdobywać doświadczenie i rozwijać się zawodowo. Atrakcyjny system wynagrodzenia adekwatny do zakresu obowiązków i osiąganych wyników. Szkolenia i wsparcie w zakresie zdobywania dodatkowej wiedzy i umiejętności związanych z branżą ubezpieczeniową. Świadczenia świąteczne i benefity poza płacowe. Dobrze ulokowane biuro w centrum Białegostoku. Benefity dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie zniżki na firmowe produkty i usługi kawa / herbatapaczki świąteczne możliwość uzyskania uprawnień W przypadku zainteresowania ofertą prośba o wysłanie CV na adres e-mail zamieszczony poniżej ogłoszenia.

Menadżer Zespołu Sprzedaży
Menadżer Zespołu Sprzedaży
Suwałki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZależy Ci na elastycznym czasie pracy? Chcesz mieć realny wpływ na swoje wynagrodzenie? Cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy? Jesteś przedsiębiorczy/przedsiębiorcza? Jeśli szukasz niestandardowej pracy, pełnej wyzwań, rozwoju to właśnie miejsce dla Ciebie! Już dziś zapraszam Cię do swojego Zespołu, który należy do najbardziej dynamicznie rozwijającego się obszaru w Polsce! Rozwijamy się pod szyldem stabilnej i najbardziej rozpoznawalnej marki w swojej branży. Co oferujemy? - Elastyczny czas pracy z możliwością pracy zdalnej lub hybrydowej - Wynagrodzenie podstawowe, wysokie prowizje i premie kwartalne - Bogatą ofertę benefitów pozapłacowych – prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki od partnerów biznesowych - Profesjonalne szkolenia stacjonarne i wyjazdowe na każdy etapie współpracy - Dobrą atmosferę w Zespole Jesteś odpowiednim kandydatem, jeśli: - Posiadasz min. średnie wykształcenie - Jesteś otwarty i posiadasz łatwość nawiązywania relacji - Potrafisz słuchać potrzeb klienta - Masz pozytywną energię i zapał do nowych wyzwań! -Chcesz budować swój zespół Nie czekaj – aplikuj już dziś i otwórz się na nowe możliwości! W cv prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w cv dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Księgową zatrudnię
Księgową zatrudnię
439 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe zatrudni dwie osoby na stanowisku księgowej.Opis stanowiska: Prowadzenie uproszczonej księgowości ( KPiR, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych ) Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS Sporządzanie deklaracji PIT, VAT.Wymagania:Od osoby aplikującej na to stanowisko wymagana jest komunikatywność i umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu.Znajomość przepisów podatkowych ( PIT i VAT) - chociażby w teorii.Znajomość obsługi programu księgowego Symfonia , Płatnik oraz oprogramowania Microsoft Office będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: Pracę w stabilnej firmie . Na początku zatrudnienie na umowę zlecenie z możliwością zatrudnienia w późniejszym okresie na umowę o pracę. CV z klauzulą RODO prosimy o przesłanie na adres e-mail. Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami i zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną.

Terenowy doradca klienta w branży finansowej ZAMBRÓW
Terenowy doradca klienta w branży finansowej ZAMBRÓW
Zambrów 30+ kilka dni temu

Instytucja finansowa Eden Finance sp. z o.o. zajmuje się udzielaniem pożyczek poza bankowych z obsługą w domu Klienta. Jesteśmy stabilnym pracodawcą gotowym zagwarantować Ci atrakcyjne warunki współpracy. Jeżeli interesuje Cię rozwój w obszarze finansów i obsługi Klienta, cenisz sobie stabilne warunki zatrudnienia oraz elastyczny czas pracy to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie! Obecnie poszukujemy terenowych Doradców Klienta w Zambrowie. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: 1. sprzedaż produktów finansowych w terenie, 2. profesjonalna obsługa Klientów, 3. prowadzenie aktywnych działań w zakresie poszukiwania nowych Klientów oraz utrzymania obecnych, 4. działania marketingowe na wyznaczonym obszarze, 5. utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z naszymi Klientami. Zapewniamy: 1. stabilne zatrudnienie, 2. wynagrodzenie oparte o przejrzysty i atrakcyjny system premiowo-prowizyjny, 3. szkolenie i wsparcie Kierownika Regionalnego, 4. elastyczne godziny pracy, 5. narzędzia niezbędne do wykonywania pracy, np. telefon komórkowy, 6. zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie. Od naszych przyszłych Doradców oczekujemy: 1. otwartości i pozytywnego nastawienia, 2. komunikatywności, 3. łatwości w nawiązywaniu kontaktów, 4. samodzielności w działaniu, 5. wysokiej kultury osobistej. Spodobała Ci się nasza oferta? Chcesz dołączyć do naszego Zespołu? Zadzwoń do nas lub wyślij CV! Prosimy o dołączenie klauzuli RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Eden Finance sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Terenowy doradca klienta w branży finansowej ŁOMŻA
Terenowy doradca klienta w branży finansowej ŁOMŻA
Łomża 30+ kilka dni temu

Instytucja finansowa Eden Finance sp. z o.o. zajmuje się udzielaniem pożyczek poza bankowych z obsługą w domu Klienta. Jesteśmy stabilnym pracodawcą gotowym zagwarantować Ci atrakcyjne warunki współpracy. Jeżeli interesuje Cię rozwój w obszarze finansów i obsługi Klienta, cenisz sobie stabilne warunki zatrudnienia oraz elastyczny czas pracy to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie! Obecnie poszukujemy terenowych Doradców Klienta w Łomży. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: 1. sprzedaż produktów finansowych w terenie, 2. profesjonalna obsługa Klientów, 3. prowadzenie aktywnych działań w zakresie poszukiwania nowych Klientów oraz utrzymania obecnych, 4. działania marketingowe na wyznaczonym obszarze, 5. utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z naszymi Klientami. Zapewniamy: 1. stabilne zatrudnienie, 2. wynagrodzenie oparte o przejrzysty i atrakcyjny system premiowo-prowizyjny, 3. szkolenie i wsparcie Kierownika Regionalnego, 4. elastyczne godziny pracy, 5. narzędzia niezbędne do wykonywania pracy, np. telefon komórkowy, 6. zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie. Od naszych przyszłych Doradców oczekujemy: 1. otwartości i pozytywnego nastawienia, 2. komunikatywności, 3. łatwości w nawiązywaniu kontaktów, 4. samodzielności w działaniu, 5. wysokiej kultury osobistej. Spodobała Ci się nasza oferta? Chcesz dołączyć do naszego Zespołu? Zadzwoń do na lub wyślij CV! Prosimy o dołączenie klauzuli RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Eden Finance sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Księgowa / Księgowy do Biura Rachunkowego ANJA-TAX
Księgowa / Księgowy do Biura Rachunkowego ANJA-TAX
Białystok 30+ kilka dni temu

Prężnie rozwijające się Biuro Rachunkowe ANJA-TAX poszukuje osoby na stanowisko: Księgowa/Księgowy • Min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze PKPIR; • Biegła i praktyczna znajomość przepisów podatkowych; • dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność; • umiejętność pracy pod presją czasu • mile widziane wykształcenie kierunkowe. Oferujemy: • stabilną pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem • komfortowe warunki pracy CV proszę przesyłać na adres: praca @ anja-tax . pl Wciąż się rozwijamy i może poszukujemy właśnie Ciebie?

BANK MILLENNIUM ZATRUDNI NA : DORADCĘ KLIENTA W SOKÓŁCE
BANK MILLENNIUM ZATRUDNI NA : DORADCĘ KLIENTA W SOKÓŁCE
Sokółka 30+ kilka dni temu

Placówki partnerskie Banku Millennium to siec oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku. Doradca Klienta Miejscowość: SOKÓŁKA ul. BIAŁOSTOCKA 2 GŁÓWNE ZADANIA: • sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku • obsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowych • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych • realizacja indywidualnych planów sprzedażowych • wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego • odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacji WYMAGANIA: • wykształcenie min. średnie maturalne • mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych • wysokie zdolności komunikacyjne • nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami • wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem • samodzielność, sumienność, odpowiedzialność OFERUJEMY: • prace na pełny etat na podstawie umowy o prace w placówce partnerskiej Banku Millennium • stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym • profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe) • prace w przyjaznym zespole CV proszę wysyłać na adres @ CV PROSZĘ SKŁADAĆ W ODDZIALE W SOKÓŁCE UL. BIAŁOSTOCKA 2 LUB WYSYŁAĆ NA E- MAILA : @

Doradca klienta w branży finansowej BIAŁYSTOK
Doradca klienta w branży finansowej BIAŁYSTOK
Białystok 30+ kilka dni temu

Eden Finance to instytucja finansowa, która specjalizuje się w udzielaniu kredytów konsumenckich. Poszukujemy Doradców Klienta w Białymstoku! OPIS STANOWISKA: 1. sprzedaż produktów finansowych W TERENIE, 2. prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów, 3. podejmowanie działań marketingowych na wyznaczonym terenie, 4. nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami. WYMAGANIA: - łatwość nawiązywania kontaktów, - wysoka kultura osobista, - samodzielność w działaniu, - umiejętność przekonywania innych. OFERUJEMY: - zatrudnienie na umowę zlecenie, - system wynagrodzeń oparty o jasne i przejrzyste zasady (atrakcyjny system prowizyjno-premiowy), - stabilne warunki pracy – długoterminowa współpraca, - szkolenie, - wsparcie kierownika, - elastyczność - pracę można pogodzić z obecnym zatrudnieniem, - narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (telefon komórkowy). ZADZWOŃ KONIECZNIE: TEL.: 517 - pokaż numer telefonu - E-MAIL: @

Specjalista ds. Kadr i Płac
Specjalista ds. Kadr i Płac
Białystok 30+ kilka dni temu

Firma i4-Mobile działa na rynku telefonii komórkowej od 2008 r. Dzisiaj jesteśmy w pierwszej dziesiątce największych agentów P4, operatora sieci PLAY w Polsce. Specjalista ds. Kadr i Płac Opis stanowiska: - obsługa kadrowo-płacowa pracowników (prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie i wystawianie umów, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń - rozliczanie ewidencji czasu pracy - sporządzanie list płac, dokumentów rozliczeniowych z ZUS - sporządzanie deklaracji PIT i PFRON - sporządzanie raportów GUS - sporządzanie zestawień dla potrzeb Zarządu - współpraca z księgowością i innymi działami spółki - weryfikacja poprawności umów o współpracy - kontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS itp.) Wymagania: - wykształcenie wyższe - minimum trzyletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale kadr - bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, zasiłków, BHP, PIT, ZFŚS, PDOF - praktyczna znajomość przepisów dotyczących rozliczania czasu pracy - znajomość programu Płatnik, portalu ZUS PUE - dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Excel), umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne, zaangażowanie i odpowiedzialność - znajomość programu OPTIMA Oferujemy: - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - Niezbędne narzędzia pracy - Ciekawą i odpowiedzialną pracę w profesjonalnym środowisku - Możliwość rozwoju Aplikacje (CV ze zdjęciem z klauzulą o ochronie danych osobowych) proszę wysyłać poprzez kliknięcie [APLIKUJ TERAZ](https://www.praca.pl/apply/internal/6803886.html) Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zatrudnię pracownika ds kadr i płac
Zatrudnię pracownika ds kadr i płac
Białystok 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe zatrudni pracownika ds kadr i płac z 1 rocznym doświadczeniem. Zadania: - kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa pracowników; - wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo-płacowym; - przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem; - monitorowanie absencji i ewidencji i rozliczanie czasu pracy; - sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON; - monitorowanie zmian w prawie i ich implementacja w przedsiębiorstwach klientów biura.

Specjalista ds. Współpracy z Brokerami
Specjalista ds. Współpracy z Brokerami
Białystok 30+ kilka dni temu

Chcesz pracować na miarę swoich aspiracji? Dołącz do ambitnych! Compensa to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie poszukujemy osób na stanowisku: Specjalista ds. Współpracy z Brokerami Miejsce pracy: Obowiązki - Sprzedaż ubezpieczeń majątkowych w kanale brokerskim - Współpraca z brokerami w zakresie tworzenia programów ubezpieczeniowych i sprzedaży ubezpieczeń majątkowych, w tym korporacyjnych - Kompleksowe przygotowywanie ofert w zakresie ubezpieczeń majątkowych, w tym korporacyjnych, w brokerskim kanale sprzedaży - Negocjowanie warunków umów ubezpieczeniowych - Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych - Dbałość o zachowanie wysokich standardów usług Oferujemy - Umowę na zastępstwo w nowoczesnej, międzynarodowej firmie - Elastyczne godziny pracy - Prywatną opiekę medyczną, możliwość nabycia karnetu sportowego, zniżki na ubezpieczenia - Możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń, studiów i nauki języków obcych - Brak monotonii - multizadaniowe środowisko pracy - Wynagrodzenie stałe oraz zmienne uzależnione od osiąganych wyników Wymagania - Minimum 2-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej w dziale sprzedaży lub underwritingu - Doświadczenie w pracy z pośrednikami ubezpieczeniowymi - Biegłe posługiwanie się wiedzą ubezpieczeniową w procesie sporządzania ofert - Znajomość produktów ubezpieczeniowych i technik sprzedażowych - Prawo jazdy kat. B - Umiejętności negocjacyjne, wysoka kultura osobista i odporność na stres - Orientacja na cel oraz umiejętności interpersonalne umożliwiające budowanie trwałych relacji biznesowych

Praca w branży finansowej/doradca finansowy
Praca w branży finansowej/doradca finansowy
Białystok 30+ kilka dni temu

Firma z 50-letnim doświadczeniem na rynku europejskim poszukuje doradców klienta i specjalistów ds. sprzedaży w branży finansowej. Szukamy pewnych siebie, uśmiechniętych, zdeterminowanych i komunikatywnych osób nastawionych na sukces. Do Twoich zadań będzie należeć: -Aktywne pozyskiwanie klientów, -Przygotowywanie rozwiązań finansowych na podstawie Analizy Potrzeb Klienta, -Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów sprzedażowych, -Wysoka jakość obsługi klienta, -Budowanie zespołu sprzedażowego. Oferujemy dla Ciebie: -Zdobycie doświadczenia i rozwój w branży ubezpieczeniowej, -Przejrzysty plan kariery, -Profesjonalny system wdrożenia pracownika, -Możliwość rozwoju i awansu, -Stabilność zatrudnienia, -Atrakcyjny system wynagradzania-system prowizyjny. Dołącz do nas jeśli: -Masz doświadczenie w sprzedaży, -Łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi, -Chcesz w przyszłości zostać menadżerem i prowadzić swój zespół, -Szukasz nowych wyzwań, -Cenisz sobie elastyczny czas pracy, -Jesteś studentem, -Szukasz pracy dodatkowej lub na stałe. Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV na adres @

Doradca klienta ( możliwość pracy dodatkowej)
Doradca klienta ( możliwość pracy dodatkowej)
Białystok 30+ kilka dni temu

Biuro pośrednictwa finansowego poszukuje osób do współpracy w charakterze doradcy klienta. Do zadań pracownika należy: - umawianie i przeprowadzanie spotkań z klientem - badanie potrzeb i wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert - sporządzanie dokumentacji i umów - budowanie długotrwałej relacji z klientem - szereg prac biurowych Oferujemy: - elastyczne godziny pracy - wysokie wynagrodzenie - system szkoleń wdrażających Poszukujemy komunikatywnych i przedsiębiorczych osób chcących się rozwijać.

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Podlaskie