Sortowanie:
Znaleziony: 53 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Podlaskie
Kierownik Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center
Kierownik Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center
nowe Białystok dzisiaj

Praca w Contact Center Grupy LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w BiałymstokuTwoją rolą będzie:zarządzanie środowiskiem raportowy obszaru Contact Center LUX MED,prognozowanie wolumenów telefonów i zadań, estymowanie głównych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe pracowników CC,tworzenie i generowanie raportów cyklicznych i ad hoc w zakresie efektywności, jakości i skuteczności pracy CC,tworzenie grafików pracy i rozliczanie systemów premiowych,automatyzacja i optymalizacja rozwiązań raportowych oraz dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb,zarządzanie pracą zespołu złożonego z analityków i osób zajmujących się grafikami pracy,udział w inicjatywach i projektach rozwoju systemów wspierających procesy obsługowe,wsparcie raportowe dla innych działów współpracujących z Contact Center.Oczekiwania wobec Ciebie:biegłość w tworzeniu raportów i analiz w oparciu o Excel, SQL, Power BI,doświadczenie w automatyzacji i optymalizacji środowiska raportowego,umiejętność przewidywania i szybkiego reagowania na dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe,doświadczenie w zarządzaniu zespołem i delegowaniu zadań,komunikatywność, kreatywność oraz inicjatywa we wdrażaniu zmian,doświadczenie w pracy w Contact Center będzie ważnym atutem.Oferujemy:pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się i największej firmie na rynku prywatnej opieki zdrowotnej,przyjazną atmosferę pracy i możliwość rozwijania swoich kompetencji,szeroki zakres benefitów,możliwość pracy hybrydowej i samodzielność w zarządzaniu swoim czasem pracy.

Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży - praca hybrydowa
Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży - praca hybrydowa
nowe Białystok wczoraj

W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako specjalista w obsłudze Klienta i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży.Ta oferta jest skierowana do osób, które chcą rozpocząć swoją zawodową karierę w branży Call Center, poznać szerokie możliwości rozwoju oraz nabyć umiejętności, które są cenione na rynku pracy.Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży(Białystok, ul. Cieszyńska 3A) Opis stanowiska:Celem akcji jest sprzedaż i utrzymanie usług telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz telefonii komórkowej i stacjonarnej.Osoba pracująca na stanowisku doradcy jest odpowiedzialna za obsługę infolinii w ruchu wychodzącym w języku polskim, dedykowanej klientom największego operatora kablowego w kraju. Wymagania:komunikatywność;łatwość nawiązywania kontaktów;umiejętność obsługi komputera - znajomość MS Office: Word, Excel, Outlook, przeglądarka internetowa;umiejętność argumentacji i przekonywania;dobra organizacja pracy własnej;odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań;umiejętność radzenia sobie ze stresem.Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta. Oferujemy:pracę na rzecz dynamicznie rozwijającej się firmy Orange Polska;pracę w silnym, profesjonalnym zespole telesprzedawców;współpracę w ramach Umowy Zlecenie;możliwość pracy w systemie hybrydowym;stawkę godzinową 27,20 - 30,70zł brutto (dla osób uczących się do 26 r.ż. stawka brutto = netto);system prowizyjny: premia sprzedażowa i premia jakościowa;pracę zmianową w godzinach 8.00 – 20.00 od poniedziałku do piątku;elastyczny grafik, dzięki czemu będziesz mógł pogodzić pracę z innymi obowiązkami;płatne szkolenie wdrażające do pracy;możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży;możliwość rozwoju i awansu zawodowego;doskonałą atmosferę w zespole, brak monotonii w codziennych zadaniach. Jeśli zainteresowała Cię nasza propozycja, aplikuj. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

*Sprzedaż na rynku PL, Call Center, od zaraz!
*Sprzedaż na rynku PL, Call Center, od zaraz!
Białystok 5 dni plecy

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!

Doradca klienta- Zambrów
Doradca klienta- Zambrów
Zambrów 7 dni plecy

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Telefoniczna obsługa recepcji.
Telefoniczna obsługa recepcji.
Wasilków 10 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Od nas otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę lub zlecenie w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim oraz umiejętność komunikacji w języku angielskim (przynajmniej podstawowej) - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Telefoniczna obsługa recepcji.
Telefoniczna obsługa recepcji.
Knyszyn 17 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Od nas otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę lub zlecenie w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim oraz umiejętność komunikacji w języku angielskim (przynajmniej podstawowej) - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Konsultant Obsługi Klienta
Konsultant Obsługi Klienta
Wasilków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySZUKASZ PRACY? MASZ ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI? Szukamy Ciebie! Nie masz doświadczenia i jesteś osobą chętną do pracy? Zgłoś się do nas :-) Firma poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy w Białymstoku, na stanowisko: Konsultant Infolinii Obsługowej TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW - Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami - Realizacja pisemnych dyspozycji - Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki - Dbanie o dobry wizerunek firmy - Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami NASZE WYMAGANIA - Wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci - Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane) - Podstawowa znajomości pakietu MS Office - Komunikatywność, otwartość w rozmowie z klientem - Umiejętność komunikowania się w języku angielskim mile widziana - Zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole - Odporność na stres MILE WIDZIANE - Doświadczenie na podobnym stanowisku OFERUJEMY - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Atrakcyjny system premiowy - Wolne weekendy - Praca na dwie zmiany - Szkolenie wstępne - Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Zapewniamy przyjazną atmosferę podczas rekrutacji :) Masz pytania? Zadzwoń: 790 - pokaż numer telefonu - Proszę pamiętać o dołączeniu klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych, którą znaleźć można na stronie internetowej www.lavoro.com.pl Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Konsultant/ka Obsługi Klienta
Konsultant/ka Obsługi Klienta
Choroszcz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl.

Przedstawiciel Handlowy do call center
Przedstawiciel Handlowy do call center
Wasilków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySZUKASZ PRACY? MASZ ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI? Szukamy Ciebie! Nie masz doświadczenia i jesteś osobą chętną do pracy? Zgłoś się do nas :-) Firma poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy w Białymstoku, na stanowisko: Konsultant Infolinii Obsługowej TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW - Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami - Realizacja pisemnych dyspozycji - Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki - Dbanie o dobry wizerunek firmy - Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami NASZE WYMAGANIA - Wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci - Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane) - Podstawowa znajomości pakietu MS Office - Komunikatywność, otwartość w rozmowie z klientem - Zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole - Odporność na stres MILE WIDZIANE - Doświadczenie na podobnym stanowisku OFERUJEMY - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Atrakcyjny system premiowy - Wolne weekendy - Praca na dwie zmiany - Szkolenie wstępne - Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Zapewniamy przyjazną atmosferę podczas rekrutacji :) Masz pytania? Zadzwoń: 790 - pokaż numer telefonu - Proszę pamiętać o dołączeniu klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych, którą znaleźć można na stronie internetowej www.lavoro.com.pl Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Obsługa Klienta - dołącz do nas!
Obsługa Klienta - dołącz do nas!
Zabłudów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobra znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl.

Specjalista ds. Sprzedaży (branża motoryzacyjna)
Specjalista ds. Sprzedaży (branża motoryzacyjna)
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGrupa Konsultacyjna to należąca do grupy Łączy nas praca! agencja rekrutacyjna (Nr KRAZ 898), która od 2004 roku wspomaga swoich Klientów w znajdowaniu najlepszych managerów i specjalistów. Obecnie, dla swojego Klienta - Longo Poland Sp. z o.o. www.longo.pl - międzynarodowej grupy kapitałowej, zajmującej się sprzedażą samochodów używanych, w związku z rozbudową Działu Handlowego - poszukujemy Specjalisty ds. Sprzedaży, którzy wraz z pozostałym zespołem będzie rozwijać sprzedaż samochodów w polskim Oddziale Firmy w Białymstoku. Zakres obowiązków: • Sprzedaż samochodów używanych w oddziale w Białymstoku • Codzienna praca z systemem CRM - rozbudowa i utrzymanie bazy klientów (70-80% kontaktów z Klientami prowadzone jest za pośrednictwem telefonu i e-maila) • Współpraca z firmami leasingowymi / kredytowymi • Ocena samochodów mało używanych i używanych po przyjeździe do białostockiego oddziału • Utrzymanie wysokiego zadowolenia klientów zgodnie z celami, wymaganiami i standardami wyznaczonymi przez Centralę Oczekiwania: • Doświadczenie w pracy z Klientem, w szczególności w obszarze sprzedaży • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną • Doskonałe zdolności komunikacyjne • Wysoka umiejętność słuchania • Zaangażowanie w satysfakcję klienta • Prawo jazdy kategorii B • Swobodna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem (konieczny jest co najmniej średni/komunikatywny poziom znajomości języka angielskiego, ponieważ Dyrektor Handlowy oraz Dyrektor zarządzający to osoby anglojęzyczne) • Umiejętność współpracy z zespołem • Otwartość na naukę i rozwój w firmie • Otwartość na pracę w sobotę (obowiązuje 5-dniowy tydzień pracy) • Bardzo dobre umiejętności obsługi komputera • Uczciwość, wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzoną pracę Firma oferuje: • Szerokie możliwości rozwoju osobistego i zawodowego w szybko rozwijającej się, międzynarodowej grupie kapitałowej • Motywujące wynagrodzenie • Pracę we wspierającym zespole, tworzącym doskonałą atmosferę (na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym) OSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O WYSŁANIE CV na adres: @ Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach przez firmę Grupa Konsultacyjna Marek Masalski z siedzibą w Białymstoku przy ul. Andersa 38, IV piętro zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez firmę Grupa Konsultacyjna Marek Masalski oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem poinformowany, że administratorem moich danych osobowych jest Grupa Konsultacyjna Marek Masalski z siedzibą w Białymstoku przy ul. Andersa 38, IV piętro. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z firmą Grupa Konsultacyjna Marek Masalski w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom, do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.

Doktor poszukuje osoby do pomocy.
Doktor poszukuje osoby do pomocy.
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPlanujemy przeprowadzić na terenie Białegostoku badania postawy dzieci w szkołach podstawowych i przedszkolach. Zlecimy mieszkańcowi odwiedzenie wszystkich tego typu placówek i poinformowanie o możliwości skorzystania z tej usługi. Badanie kosztuje 50 zł, 6 zł otrzyma zleceniobiorca. Czas na realizację zlecenia około tygodnia. Nie ma możliwości zatrudnienia na etat ale jest możliwość powtórzenia za rok. Zainteresowanych proszę o kontakt.

*Praca z językiem szwedzkim od zaraz - w 100% zdalnie
*Praca z językiem szwedzkim od zaraz - w 100% zdalnie
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku szwedzkim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku szwedzkiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 5400 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

*Praca z językiem szwedzkim od zaraz - zdalnie
*Praca z językiem szwedzkim od zaraz - zdalnie
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku szwedzkim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku szwedzkiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 5400 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Telemarketer/Telemarketerka Call Center
Telemarketer/Telemarketerka Call Center
Białystok 30+ kilka dni temu

Lubisz rozmawiać przez telefon i nie boisz się kontaktu z klientem?Szukasz pracy w młodym zgranym zespole?Jeżeli tak- to ogłoszenie jest skierowane do Ciebie!Dynamicznie rozwijająca się firma fotowoltaiczna poszukuje telemarketera/telemaketerki do umawiania spotkańOFERUJEMY:*Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na polskim rynku*Wynagrodzenie 4000-6000 brutto*Stałe godziny pracy*Praca od poniedziałku do piątku*Możliwość rozwojuWYMAGANIA:*Komunikatywność*Umiejętność pracy w zespole*Chęć do pracy*Pozytywne podejście :)Wyślij do nas swoje CV

Pracownik/pracowniczka call center
Pracownik/pracowniczka call center
Białystok 30+ kilka dni temu

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik/pracowniczka call center,pracownik/pracowniczka windykacji.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywny Start", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Specjalista ds. Promocji w Dziale Sprzedaży Telefonicznej
Specjalista ds. Promocji w Dziale Sprzedaży Telefonicznej
130000 zł
Zambrów 30+ kilka dni temu

Firma INFOBIZNES Sp. z o.o. właściciel serwisu www.info-przetargi.pl, ekspert w dziedzinie monitoringu przetargów, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko:Specjalista ds. Promocji w Dziale Sprzedaży TelefonicznejNumer ref: SP/02/2024Miejsce pracy: ZambrówTwój zakres obowiązków·       sprzedaż usług serwisu info-przetargi.pl,·       nawiązywanie kontaktów i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,·       budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi,·       realizacja planów sprzedażowych.Nasze wymagania·       komunikatywność oraz dobra dykcja,·       wysoka kultura osobista,·       motywacja do pracy i pozytywne nastawienie,·       zaangażowanie i systematyczność,·       umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna).Oferujemy·       stabilne warunki zatrudnienia – podstawa plus premia uzależniona od wyników już od pierwszego miesiąca pracy,·       zdobycie doświadczenia i nowych kompetencji,·       możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,·       pracę w przyjaznej i miłej atmosferze,·       wdrożenie do pracy oraz wsparcie zespołu i menedżera,·       pracę w stałych godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku. Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym za pośrednictwem olx.plW tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny.Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”.Administratorem danych osobowych jest INFOBIZNES Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-014), ul. Nowogrodzka 64/43. Dane zawarte w dokumentach aplikacyjnych przetwarzane będą dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji, a także - w przypadku wyrażenia zgody - dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajdują się na stronie www.info-przetargi.pl

Konsultant/ka ds. obsługi klienta
Konsultant/ka ds. obsługi klienta
59999 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!Lokalizacja:  Białystok, Świętojańska 12AU nas otrzymasz:Wynagrodzenie w wysokości 27,70 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 500 zł brutto).Szkolenie wdrażające (7 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb (pracujemy od poniedziałku do niedzieli, w przedziale godz. 7:00 - 24:00)Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!

Doradca klienta- Łapy
Doradca klienta- Łapy
Łapy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

*Praca z językiem niemieckim od zaraz - zdalnie
*Praca z językiem niemieckim od zaraz - zdalnie
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku niemieckim. Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku niemieckim • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku niemieckiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4800 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

!Call Center j.niemiecki, 100% zdalnie
!Call Center j.niemiecki, 100% zdalnie
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku portugalskim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku niemieckiego, • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Obsługa Hotelu - różne stanowiska
Obsługa Hotelu - różne stanowiska
Choroszcz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySZUKASZ PRACY? MASZ ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI? Szukamy Ciebie! Firma poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy przy obsłudze hotelowej w Białymstoku na różnych stanowiskach, m.in.: - kucharz, - pomoc kuchenna, - kelnerka/kelner - pokojówka - pracownik gospodarczy Możliwość wyboru stanowiska zgodnie z kwalifikacjami. Zapewniamy umowę o pracę. Potrzebna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych. Masz pytania? Zadzwoń: 791 - pokaż numer telefonu - Proszę pamiętać o dołączeniu klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych, którą znaleźć można na stronie internetowej www.lavoro.com.pl Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Konsultant ds. obsługi Klienta – Białystok
Konsultant ds. obsługi Klienta – Białystok
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNa stanowisko Konsultanta/ki ds. obsługi Klienta W naszym zespole zyskujesz: · umowę o pracę na pełen etat Twoje mocne strony: · dobra umiejętność obsługi komputera Szukamy tylko osób z orzeczeniem o niepełnosprawności umiarkowany lub znaczny.

*Praca z językiem portugalskim od zaraz - zdalnie
*Praca z językiem portugalskim od zaraz - zdalnie
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży z j. porugalskim Uwaga! Wymagamy biegłej znajomości j. portugalskiego! Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Twoje obowiązki: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku portugalskiego, • doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów (pracujemy na sprawdzonych produktach) • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Liczymy, że: ·      biegle posługujesz się językiem portugalskim (poziom C1) masz proaktywną postawę zależy Ci na bud​owaniu długofalowej współpracy jesteś osobą asertywną sprzedaż jest obszarem, w którym chcesz się rozwijać Dlaczego warto z Nami pracować? ·       udostępniamy możliwość współpracy CAŁKOWICIE zdalnej (z dowolnego miejsca w Polsce z dostępem do Internetu), ·       niezależność – nasi Team Liderzy przygotowują grafiki na miesiąc z góry, tak aby każdy mógł rozwijać swoje pasje (praca 8:00-20:00), ·       rozwijasz się – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, ·       masz wpływ na każdy z naszych projektów – naszą firmę tworzą ludzie, to dzięki każdej z osób, każdego dnia się rozwijamy, ·       płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja od sprzedaży, ·       możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), ·       oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Brzmi interesująco? Skontaktuj się z nami przesyłając swoją aplikację. Kto wie, być może to właśnie nam pisana jest ta współpraca :)

Doradca klienta- Grajewo
Doradca klienta- Grajewo
Grajewo 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Doradca klienta- Białystok
Doradca klienta- Białystok
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Specjalista ds. Promocji w Dziale Sprzedaży Telefonicznej
Specjalista ds. Promocji w Dziale Sprzedaży Telefonicznej
50000 zł
Wysokie Mazowieckie 30+ kilka dni temu

Firma DTK&W Zespół Ogłoszeniowy Sp. z o.o. właściciel serwisu www.oferty-biznesowe.pl, ekspert w dziedzinie monitoringu przetargów, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko:Specjalista ds. Promocji w Dziale Sprzedaży TelefonicznejNumer ref: SP/10/2023Miejsce pracy: Wysokie MazowieckieTwój zakres obowiązków·       sprzedaż usług serwisu www.oferty-biznesowe.pl,·       nawiązywanie kontaktów i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,·       budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi,·       realizacja planów sprzedażowych.Nasze wymagania·       komunikatywność oraz dobra dykcja,·       wysoka kultura osobista,·       motywacja do pracy i pozytywne nastawienie,·       zaangażowanie i systematyczność,·       umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna).Oferujemy·       stabilne warunki zatrudnienia – podstawa plus premia uzależniona od wyników już od pierwszego miesiąca pracy,·       zdobycie doświadczenia i nowych kompetencji,·       możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy,·       pracę w przyjaznej i miłej atmosferze,·       wdrożenie do pracy oraz wsparcie zespołu i menedżera,·       pracę w stałych godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku. Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym za pośrednictwem olx.plW tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny.Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”.Administratorem danych osobowych jest DTK&W Zespól Ogłoszeniowy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-625 ), ul. Adama Mickiewicza 37/58. Dane zawarte w dokumentach aplikacyjnych przetwarzane będą dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji, a także - w przypadku wyrażenia zgody - dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajdują się na stronie oferty-biznesowe.pl

Doradca klienta- Białystok
Doradca klienta- Białystok
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller).   Twój zakres obowiązków:   sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania:   wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne orientacja na osiąganie wyznaczonych celów umiejętność słuchania Klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebom dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy:   umowę o pracę bez okresu próbnego stabilną podstawę oraz możliwość wypracowania wysokiej premii zniżki na najlepszy sprzęt z naszych elektromarketów ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach prywatną opiekę medyczną realną szansę na awans pakiet szkoleń dofinansowanie do karty MultiSport pomoc i opiekę naszej fundacji Media Expert „Włącz się” Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się z najlepszymi! Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Poszukiwana Gwiazda Sprzedaży
Poszukiwana Gwiazda Sprzedaży
Suwałki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy Gwiazd , które mogą zarobić 500 tys. złotych rocznie i więcej. Aplikuj jeśli jesteś najlepszy i potrafisz to udowodnić. Osoby przeciętne zarobią z nami 150 tys. złotych rocznie, jeśli jesteś dobry zarabiasz 250 tys. złotych, a jeśli jesteś wspaniały możesz zdobyć ponad 500 tys. złotych. Szukamy nadzwyczajnych ludzi, zdecydowanych odnieść sukces, chcących rozwijać się i awansować na stanowiska kierownicze. Nie ma dla nas znaczenia dyplom Kandydata, jego wiek czy płeć. Liczy się energia, determinacja w dążeniu do realizacji celu i umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych. Szukamy ludzi ambitnych i samodzielnych! Jeśli masz to „coś” na pewno to zauważymy. Musisz być przebojowy w otwieraniu drzwi do Klienta i umawianiu spotkań. Musisz być rekinem finalizowania umów. Musisz być oszałamiającym prezenterem. Możesz rozbudowywać swój zespół. Ale przede wszystkim musisz być ponadprzeciętnie zmotywowany. Jeśli czytając nasze ogłoszenie identyfikujesz się z opisem poszukiwanego kandydata, być może szukamy właśnie Ciebie!! Największa firma w swojej branży. Rozpoznawalna marka, najlepsze warunki finansowe na rynku, oraz produkty których ludzie dziś potrzebują gwarantują Sukces, by dynamicznie zdobyć najbardziej wymagających Klientów potrzebujemy Gwiazd! Taka oferta jest marzeniem rekinów sprzedaży – nie jest kierowana dla płotek! :) Oferujemy: Profesjonalne szkolenie. Wsparcie w prosesie wdrożenia. Najszerszy na rynku pakiet profesjonalnych produktów generujących prawdziwą wartość dla Twoich klientów, możliwość wielokrotnego zarabiania na tym samym kliencie. Zdecydowanie ponadprzeciętne zarobki. Rozwój w każdym obszarze. Fantastyczną atmosferę, wyjazdy integracyjne. Swobodę w podejmowaniu decyzji, Atrakcyjne konkursy, do wygrania wycieczki zagraniczne, nagrody rzeczowe lub dodatkowe premie. Dostęp do benefitów (polisa, prywatna opieka medyczna , karty mulitisport) Jeśli to ogłoszenie sprawiło, że chciałbyś zrobić coś wyjątkowego i wreszcie pracować z uśmiechem na twarzy, zarabiać zdecydowanie ponadprzeciętnie - wyślij swoje CV przy kawie opowiem więcej.

Doradca klienta
Doradca klienta
Białystok 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób na stanowisko Doradca Klienta (branża finansowa) Doświadczenie nie wymagane - nauczymy od podstaw.

Konsultanta ds. obsługi Klienta – Białystok
Konsultanta ds. obsługi Klienta – Białystok
Białystok 30+ kilka dni temu

Na stanowisko Konsultanta/ki ds. obsługi Klienta – praca stacjonarna z językiem ukraińskim W naszym zespole zyskujesz: · umowę o pracę na pełen etat · podstawowe wynagrodzenie + system premii · szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy · benefity: prywatne ubezpieczenia i opieka medyczna Twoja rola: · odbieranie połączeń i obsługa klienta · udzielanie informacji dotyczących faktur, płatności, zasięgu i ofert Twoje mocne strony: · dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie · podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń mobilnych Szukamy tylko osób z orzeczeniem o niepełnosprawności

Dołącz do naszego zespołu jako Telemarketer w centrum Łomży
Dołącz do naszego zespołu jako Telemarketer w centrum Łomży
Łomża 30+ kilka dni temu

Firma z branży e-commerce, poszukuje osoby na stanowisko Telemarketera do pracy w centrum Łomży. Wymagania: - Doświadczenie w telemarketingu będzie mile widziane, jednak nie jest wymagane. - Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z klientami. - Dobra organizacja pracy. - Umiejętność obsługi komputera. Obowiązki: -Telefoniczny kontakt z klientami dokonującymi zakupów w sklepie internetowym. -Udzielanie informacji na temat produktów i usług oferowanych przez firmę. -Rozwiązywanie ewentualnych problemów klientów. Praca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie. - Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie. - Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dziedzinie obsługi klienta. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV na adres e-mail: @ W temacie wiadomości wpisz "Telemarketer - Łomża".

Praca w wypożyczalni sprzętu budowlanego Łomża
Praca w wypożyczalni sprzętu budowlanego Łomża
Łomża 30+ kilka dni temu

Firma z Łomży zatrudni pracownika do wypożyczalni sprzętu budowlanego. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za przygotowanie, wydanie/odbiór sprzętu oraz podstawowy serwis. oferujemy umowę o pracę na pełny etat oraz atrakcyjne wynagrodzenie Więcej informacji udzielę tel 884 - pokaż numer telefonu - Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres : @ w tytule zamieszczając nazwą stanowiska

obsługa, serwisonie, wynajem sprzet budowlany Łomża
obsługa, serwisonie, wynajem sprzet budowlany Łomża
Łomża 30+ kilka dni temu

Firma budowlana zatrudni pracownika do obsługi, serwisowania sprzętu i wynajmu maszyn. Dodatkowe informacje pod nr tel 884 - pokaż numer telefonu - CV proszę przesłać na adres @

*Sprzedaż z j. niemieckim, 100% zdalnie, wysokie zarobki!
*Sprzedaż z j. niemieckim, 100% zdalnie, wysokie zarobki!
Białystok 30+ kilka dni temu

Selvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży z j. niemieckim! Uwaga! Wymagamy biegłej znajomości j. niemieckiego - warunek konieczny. Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w sprzedaży, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co oferujemy? -pracujemy w 100% zdalnie -zarobki na wysokim poziomie oparte o stabilną podstawę, ok. 4400 zł brutto i comiesięczną prowizję od sprzedaży -sprzęt do pracy -dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej -wewnętrzne szkolenia i warsztaty -możliwość doskonalenia swoich umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientem Twoje obowiązki: -obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku niemieckiego -doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów (pracujemy na sprawdzonych produktach) -weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów -wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy! :)

*Sprzedaż z j. słoweńskim, 100% zdalnie, wysokie zarobki!
*Sprzedaż z j. słoweńskim, 100% zdalnie, wysokie zarobki!
Białystok 30+ kilka dni temu

Selvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży z j. słoweńskim! Uwaga! Wymagamy biegłej znajomości j. słoweńskiego - warunek konieczny. Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w sprzedaży, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co oferujemy? -pracujemy w 100% zdalnie (z każdego miejsca z dostępem do Internetu) -pracę na 3/4 etatu (6 godzin dziennie) -zarobki na wysokim poziomie oparte o stabilną podstawę, ok. 3900 zł brutto i comiesięczną prowizję od sprzedaży -sprzęt do pracy -dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej -wewnętrzne szkolenia i warsztaty -możliwość doskonalenia swoich umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientem Twoje obowiązki: -obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku słoweńskiego -doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów (pracujemy na sprawdzonych produktach) -weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów -wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy! :)

Zatrudnimy trenera do telemarketingu K&K Kontakt
Zatrudnimy trenera do telemarketingu K&K Kontakt
Białystok 30+ kilka dni temu

Twoja praca będzie polegała na aktywnym wsparciu doradców telefonicznych za pomocą szkoleń miękkich oraz twardych, a także sesji coachingowych Dlaczego warto z nami pracować? - Oferujemy regularne szkolenia wdrażające oraz podnoszące kompetencje prowadzone przez certyfikowanych trenerów - Budujemy młody i zgrany zespół, który lubi się integrować podczas wspólnych wyjść - Podstawa + premie zależne od wyników - Umowa zlecenie na okres próbny z późniejszą możliwością negocjacji warunów Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: - Posiadasz min. rok doświadczenia w na stanowisku trenera sprzedaży w contact center - Posiadasz wiedzę miękką oraz umiesz zastosować ją w kontakcie z klientem - Posiadasz umiejętności sprzedażowe oraz doskonale sobie radzisz sobie z obiekcjami klientów - Nie czekasz na gotowe rozwiązania - Myślisz nieszablonowo oraz wychodzisz z inicjatywą - Dodatkowym atutem będzie certyfikat szkoły treneró/coachów lub innych szkoleń miękkich Zgłoszenia prosimy nadsyłać na adres @ wraz z poniższą klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam także zgodę na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacji.

*Sprzedaż z j. francuskim, 100% zdalnie, wysokie zarobki!
*Sprzedaż z j. francuskim, 100% zdalnie, wysokie zarobki!
Białystok 30+ kilka dni temu

Selvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: • specjalista ds. sprzedaży z j. francuskim Uwaga! Wymagamy biegłej znajomości j. francuskiego. Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w sprzedaży, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co oferujemy? • pracujemy w 100% zdalnie (z każdego miejsca z dostępem do Internetu) • pracę na pełen etat (zmiany 8-godzinne) • zarobki na wysokim poziomie oparte o stabilną podstawę i comiesięczną prowizję od sprzedaży, ok. 8 000 zł brutto • sprzęt do pracy • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej • wewnętrzne szkolenia i warsztaty • możliwość doskonalenia swoich umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientem Twoje obowiązki: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku francuskiego • doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów (pracujemy na sprawdzonych produktach) • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Konsultanta ds. obsługi Klienta (umawianie wizyt)
Konsultanta ds. obsługi Klienta (umawianie wizyt)
Białystok 30+ kilka dni temu

Delta Contact sp. z o.o. lider w branży sprzedaży, obsługi i utrzymania klienta, wyróżniony w konkursie Przedsiębiorstwo na Medal, Gazele Biznesu, Rzetelna Firma oraz Mama w Pracy, poszukuje osób na nowy projekt w charakterze: Konsultanta ds. obsługi Klienta (infolinia medyczna/umawianie wizyt) Twój zakres obowiązków: * Informowanie klientów firmy o zakresie posiadanego ubezpieczenia zdrowotnego * przyjmowanie zleceń i umawianie wizyt w placówkach medycznych zgodnie z preferencjami rozmówcy oraz zasadami określonymi przez firmę * Profesjonalna obsługa pacjentów zgodnie z obowiązującymi regułami Nasze wymagania: * Wykształcenie min. Średnie * Mile widziani studenci uczelni medycznej * Wysoka kultura osobista i językowa * Poprawna polszczyzna * Umiejętność obsługi komputera * Gotowość do pracy zmianowej w systemie II zmianowym 6:00-14:00 i 14:00-22:00 7dni/24h * Dyspozycyjność min. 120h w miesiącu * Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta- dodatkowy atut * Mile widziana znajomość języka angielskiego – dodatkowy atut W zamian gwarantujemy: * Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w renomowanej firmie * Stabilne zatrudnienie * Wynagrodzenie godzinowe uzupełnione o atrakcyjną premię miesięczną * Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego * Profesjonalne, płatne szkolenia z zakresu obsługi klienta i szkolenie wprowadzające ( 2 tygodnie)/ TERMIN SZKOLENIA 05.12.2022-16.12.2022 * Pracę w przyjaznej atmosferze *Wsparcie doświadczonej i wykwalifikowanej kadry BENEFITY: * Dofinasowanie do prywatnej opieki medycznej * Premia za polecenie znajomego do pracy * Spotkania integracyjne * Kawa/herbata * Brak dress code * Elastyczny czas pracy APLIKUJ i dołącz do zespołu profesjonalistów. W aplikacji prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Delta Contact Sp. z o.o., Warszawa ul. Murmańska 25, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji w Delta Contact Sp. z o. o w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Call Center z j. francuskim! 100% zdalnie
Call Center z j. francuskim! 100% zdalnie
Białystok 30+ kilka dni temu

Selvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży z j. francuskim! Uwaga! Wymagamy biegłej znajomości j. francuskiego - warunek konieczny. Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Nie masz doświadczenia w sprzedaży, a może szukasz pierwszej pracy? Koniecznie wyślij do nas swoje CV, we wszystko Cię wdrożymy! Co oferujemy? pracujemy w 100% zdalnie (z każdego miejsca z dostępem do Internetu) pracę na pełen etat (zmiany 8-godzinne) zarobki na wysokim poziomie oparte o stabilną podstawę i comiesięczną prowizję od sprzedaży sprzęt do pracy dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej wewnętrzne szkolenia i warsztaty możliwość doskonalenia swoich umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientem Twoje obowiązki: obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku francuskiego doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów (pracujemy na sprawdzonych produktach) weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy! :)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Czarna Białostocka 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: - organizacja pracy oraz zarządzanie obiegiem dokumentów w Biurze Obsługi Klienta - obsługa klientów indywidulanych i firm - wystawianie faktur VAT na podstawie dowodów WZ - wprowadzanie danych klientów do systemu informatycznego - prowadzenie kasy pomocniczej oraz obsługa kasy fiskalnej - przygotowywanie akt do archiwum z zakresu prowadzonego stanowiska Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - umiejętność samodzielnej organizacji pracy - systematyczność, dokładność, sumienne wykonywanie pracy - samodzielność oraz odpowiedzialność Oferujemy: - stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) - wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych efektów - pakiet socjalny, np. karty MultiSport, dofinansowanie wypoczynku

!! praca z językiem francuskim od zaraz - zdalnie
!! praca z językiem francuskim od zaraz - zdalnie
Białystok 30+ kilka dni temu

Selvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży z j. francuskim Uwaga! Wymagamy biegłej znajomości j. francuskiego! Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Świetnie! Z przyjemnością rozwiniemy Twoje umiejętności! Twoje obowiązki: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku francuskiego • doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów (pracujemy na sprawdzonych produktach) • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Liczymy, że: ·      biegle posługujesz się językiem francuskim (poziom C1) masz proaktywną postawę zależy Ci na bud​owaniu długofalowej współpracy jesteś osobą asertywną sprzedaż jest obszarem, w którym chcesz się rozwijać Dlaczego warto z Nami pracować? ·       udostępniamy możliwość współpracy CAŁKOWICIE zdalnej (z dowolnego miejsca w Polsce z dostępem do Internetu), ·       niezależność – nasi Team Liderzy przygotowują grafiki na miesiąc z góry, tak aby każdy mógł rozwijać swoje pasje (praca 8:00-20:00), ·       rozwijasz się – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, ·       masz wpływ na każdy z naszych projektów – naszą firmę tworzą ludzie, to dzięki każdej z osób, każdego dnia się rozwijamy, ·       płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa i comiesięczna prowizja od sprzedaży, ·       możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), ·       oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Brzmi interesująco? Skontaktuj się z nami przesyłając swoją aplikację. Kto wie, być może to właśnie nam pisana jest ta współpraca :)

Doradca klienta - Pracownik księgarni
Doradca klienta - Pracownik księgarni
Suwałki 30+ kilka dni temu

Wymagania: -gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy; -znajomość podstaw obsługi komputera (MS Office); -umiejętność pracy w zespole; -Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy oraz doświadczenia możliwość skorzystania z dofinansowania związanego z rehabilitacją i leczeniem wyjazdy rekreacyjno-integracyjne przyjazne osobom niepełnosprawnym środowisko pracy asysta trenera pracy na każdym etapie zatrudnienia darmowy pakiet prywatnej opieki medycznej możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie szukamy pracowników z aktualnym orzeczeniem niepełnosprawności praca na pół etatu

CANAL+ Staż–przyuczenie później stałą praca
CANAL+ Staż–przyuczenie później stałą praca
Łomża 30+ kilka dni temu

Staż–przyuczenie później stałą praca jako sprzedawca–konsultant w sklepie ANTENY RTV-SAT Salon CANAL+ Łomża dla osób z PUP. CV ze zdjęciem na: @

!! konsultant z językiem francuskim, 100% zdalnie
!! konsultant z językiem francuskim, 100% zdalnie
Białystok 30+ kilka dni temu

Jesteśmy nowoczesnym, międzynarodowym call center z branży health & beauty. Zajmujemy się outsourcingiem usług sprzedaży i obsługi klienta. W związku z dynamicznym rozwojem do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób, które wesprą nas na rynku francuskim. Do Twoich zadań będzie należał telefoniczny kontakt z Klientami z Francji, w tym: • Budowanie pozytywnych relacji i badanie potrzeb Klienta, • Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, • Sprzedaż/dosprzedaż produktów • Administrowanie logistyczną obsługą zamówień, • Uzupełnianie bazy danych po kontakcie z Klientem, Tobie oferujemy: • Wynagrodzenie podstawa z system prowizyjnym, • Elastyczną formę zatrudnienia • Pracę na cały etat • Pakiet Benefitów do wyboru po okresie próbnym, • Pracę w nieformalnym, dynamicznym środowisku pośród różnych kultur i języków, • Pracę w nowoczesnym biurze, Nasze oczekiwania: • Biegła znajomość języka francuskiego, • Doświadczenie lub chęć rozwijania się w obszarze obsługi klienta i sprzedaży, • Komunikatywność, sumienność i otwartość na nowe doświadczenia, • Umiejętność współpracowania z ludźmi i budowania z nimi trwałych relacji, Rozwiń z nami skrzydła w sprzedaży! Aplikuj i dołącz do naszego zespołu już dziś. Skontaktujemy się z Tobą aby przybliżyć specyfikę pracy.

Szukam telemarketerów Białystok i okolice
Szukam telemarketerów Białystok i okolice
Białystok 30+ kilka dni temu

Szukamy Telemarketerów, wygodne i dostosowane do wolnego czasu przyszłych pracowników godziny pracy. Najlepiej osoby prowadzące działalność gospodarczą albo mające znajomych albo kogoś z rodziny prowadzących firme. Wysokie zarobki. Szukamy Białystok i miasta ościenne

!!Specjalista ds. sprzedaży z j. francuskim, 100% zdalnie
!!Specjalista ds. sprzedaży z j. francuskim, 100% zdalnie
Białystok 30+ kilka dni temu

Jesteśmy nowoczesnym, międzynarodowym call center z branży health & beauty. Zajmujemy się outsourcingiem usług sprzedaży i obsługi klienta. W związku z dynamicznym rozwojem do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób, które wesprą nas na rynku francuskim. Do Twoich zadań będzie należał telefoniczny kontakt z Klientami z Francji, w tym: • Budowanie pozytywnych relacji i badanie potrzeb Klienta, • Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, • Sprzedaż/dosprzedaż produktów • Administrowanie logistyczną obsługą zamówień, • Uzupełnianie bazy danych po kontakcie z Klientem, Tobie oferujemy: • Wynagrodzenie podstawa z system prowizyjnym, • Elastyczną formę zatrudnienia • Pracę na cały etat • Pakiet Benefitów do wyboru po okresie próbnym, • Pracę w nieformalnym, dynamicznym środowisku pośród różnych kultur i języków, • Pracę w nowoczesnym biurze, Nasze oczekiwania: • Biegła znajomość języka francuskiego, • Doświadczenie lub chęć rozwijania się w obszarze obsługi klienta i sprzedaży, • Komunikatywność, sumienność i otwartość na nowe doświadczenia, • Umiejętność współpracowania z ludźmi i budowania z nimi trwałych relacji, Rozwiń z nami skrzydła w sprzedaży! Aplikuj i dołącz do naszego zespołu już dziś. Skontaktujemy się z Tobą aby przybliżyć specyfikę pracy.

Doradca klienta- Łomża
Doradca klienta- Łomża
Łomża 30+ kilka dni temu

Nowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller).   Twój zakres obowiązków:   sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania:   wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne orientacja na osiąganie wyznaczonych celów umiejętność słuchania Klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebom dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy:   umowę o pracę bez okresu próbnego stabilną podstawę oraz możliwość wypracowania wysokiej premii zniżki na najlepszy sprzęt z naszych elektromarketów ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach prywatną opiekę medyczną realną szansę na awans pakiet szkoleń dofinansowanie do karty MultiSport pomoc i opiekę naszej fundacji Media Expert „Włącz się” Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się z najlepszymi! Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Sprzedawca szkoleń dla urzędników- PCC Poland
Sprzedawca szkoleń dla urzędników- PCC Poland
Białystok 30+ kilka dni temu

Poszukujesz stabilnej pracy w rodzinnej firmie, która opiera się na wartościach takich jak m.in. uczciwość, jakość, praktyka i entuzjazm? Zależy Ci zarówno na dobrych zarobkach jak i możliwości rozwoju? Na stanowisku Sprzedawca szkoleń będziesz odpowiedzialny za: • Sprzedaż szkoleń dla urzędników administracji publicznej, • Obsługę Systemu informatycznego ABEON CMS, • Obsługę poczty służbowej i aplikacji telefonicznej. Chcąc aplikować do nas powinieneś: • lubić rozmawiać i uważnie słuchać • cechować się cierpliwością i kulturą osobistą • obsługiwać pakiet MS Office, • sprawnie korzystać z komputera, przeglądarki internetowej Google Chrome i pisać na komputerze • być dyspozycyjny w godzinach od 8 do 14 od poniedziałku do piątku Co zyskujesz? • Komfort pracy we własnym domu • Wynagrodzenie za okres 2 tygodniowego wdrożenia do pracy • Umowę zlecenie lub umowę B2B • Stawkę godzinową wzbogaconą o atrakcyjne premie uzależnione od osiągniętych wyników • Stałą opiekę Trenera Szukamy pozytywnie nastawionych, komunikatywnych osób, które chcą sprzedawać atrakcyjny produkt, na który jest zapotrzebowanie na rynku i cenią sobie przyjazną atmosferę w pracy.

Sprzedawca szkoleń dla urzędników-praca w domu
Sprzedawca szkoleń dla urzędników-praca w domu
Białystok 30+ kilka dni temu

Poszukujesz stabilnej pracy w rodzinnej firmie, która opiera się na wartościach takich jak m.in. uczciwość, jakość, praktyka i entuzjazm? Zależy Ci zarówno na dobrych zarobkach jak i możliwości rozwoju? Na stanowisku Sprzedawca szkoleń będziesz odpowiedzialny za: • Sprzedaż szkoleń dla urzędników administracji publicznej, • Obsługę Systemu informatycznego ABEON CMS, • Obsługę poczty służbowej i aplikacji telefonicznej. Chcąc aplikować do nas powinieneś: • lubić rozmawiać i uważnie słuchać • cechować się cierpliwością i kulturą osobistą • obsługiwać pakiet MS Office, • sprawnie korzystać z komputera, przeglądarki internetowej Google Chrome i pisać na komputerze • być dyspozycyjny w godzinach od 8 do 14 od poniedziałku do piątku Co zyskujesz? • Komfort pracy we własnym domu • Wynagrodzenie za okres 2 tygodniowego wdrożenia do pracy • Umowę zlecenie lub umowę B2B • Stawkę godzinową wzbogaconą o atrakcyjne premie uzależnione od osiągniętych wyników • Stałą opiekę Trenera Jeśli chcesz sprzedawać atrakcyjny produkt, na który jest zapotrzebowanie na rynku i cenisz sobie przyjazną atmosferę i pozytywną motywację w pracy to zapraszamy do nas!

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Podlaskie