Sortowanie:
Znaleziony: 92 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Warmińsko-mazurskie
Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
nowe Olsztyn dzisiaj

Firma ECC Doradztwo sp. z o.o. z Olsztyna zatrudni do zespołu specjalistę/kę ds. pozyskiwania funduszy unijnych.Zakres obowiązków:- opracowywanie wniosków o dofinansowanie dla przedsiębiorstw oraz sektora publicznego (programy krajowe, regionalne)- opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych w konkursach o znaczeniu środowiskowym- rozliczanie projektów- współpraca z osobami zaangażowanymi w przygotowanie wniosku o dofinansowanie tj. audytor, analityk finansowy, instytucje badawcze i okołobiznesowe.Wymagania:- doświadczenie w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie RPO, PO IR, PROW- wykształcenie wyższe lub w trakcie 4-5 roku studiów, mile widziane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, ochrono środowiska- proaktywność- umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia- umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy- umiejętność tworzenia treści- umiejętność analizy złożonych dokumentów- biegła znajomość obsługi pakietu Office- umiejętność pracy pod presją czasu- umiejętność koordynacji wielu zadań w jednym czasieOferujemy:- umowę o pracę/kontrakt B2B ze stałym wynagrodzeniem (wysokość uzależniona od doświadczenia)- atrakcyjny system premiowy (premie za pozyskanie dofinansowania, za pozyskanie klienta, za rozliczenie wniosku o dotację)- udział w tworzeniu projektów dla różnorodnych branż- co drugi piątek wolny- elastyczny czas pracy- praca w nowoczesnym obiekcie biurowymZainteresowane osoby zachęcamy do przesłania aplikacji przez portal OLX. Informujemy, że Administratorem danych jest firma ECC Doradztwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie ul. Trylińskiego 7. Dane zbierane są dla potrzeby rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
nowe Olsztyn dzisiaj

Opis oferty pracyDołącz do nas i podejmij pracę na stanowisku: DORADCA KLIENTA – infolinii przychodzącej (odbieranie połączeń) Zyskujesz: - umowę o pracę (bez nadgodzin i pracy w godzinach nocnych); - stałe wynagrodzenie + system premii: premia motywacyjna, kwartalna do 1000 zł i sprzedażowa do kilku tysięcy złotych miesięcznie (to klient dzwoni do Ciebie) - korzystanie z dofinansowania, bądź zwrotu kosztów np. zakupu leków, wyjazdów urlopowych, OC auta itp. - prywatną opiekę medyczną; - darmowy dostęp do platformy nauki języków; - dofinansowanie do stacjonarnych i mobilnych usług Orange (50%); - przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku– umowa o pracę od rozpoczęcia współpracy; Wyślij swoje CV jeżeli: - posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, - potrafisz swobodnie obsługiwać komputer, - jesteś gotowy pracować w systemie zmianowym i weekendy, - posiadasz pozytywne nastawienie do sprzedaży doradczej (to klient dzwoni do Ciebie) Do Twoich obowiązków będzie należeć: - telefoniczna obsługa Klientów Firmy (wyłącznie połączenia przychodzące); - sprzedaż doradcza – zadbanie o potrzeby klienta podczas rozmowy przychodzącej - aktywacja usług; - realizowanie zadań w zakresie reklamacji, płatności; Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV aplikując przez portal lento Oferowana praca nie ma charakteru pracy zdalnej Klauzula RODO aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

Kosztorysant(ka)/Specjalista ds. ofertowania, inżynier budowlany
Kosztorysant(ka)/Specjalista ds. ofertowania, inżynier budowlany
nowe Bratian dzisiaj

Firma Stalwest sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie wykonawstwa konstrukcji stalowych, budynków przemysłowych, elementów mostowych itp. na terenie całego kraju i Europy. Aktualnie do naszego biura poszukujemy osoby na stanowisko:Kosztorysant(ka)/Specjalista ds. ofertowania, handlowiec.Poszukujemy osób z doświadczeniem oraz do przyuczenia.Obowiązki:·        analiza otrzymanej dokumentacji pod kątem sporządzania przedmiarów oraz kosztorysów,·        sporządzanie przedmiarów na podstawie dokumentacji technicznej,·        wycena i wykonanie kosztorysów inwestorskich oraz ofertowych z późniejszym kontaktem z klientem,·        wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców,·        analiza ofert oraz kontakt z dostawcami i podwykonawcami.Wymagania·        wykształcenie techniczne lub w trakcie studiów,·        doświadczenie na podobnym stanowisku (opcjonalnie),·        umiejętność czytania dokumentacji technicznej,·        znajomość programu Autocad lub analogicznego,·        dobra samoorganizacja,·        odpowiedzialność,·        sumienność,·        wyjazdy służbowe.Oferujemy·        możliwość rozwoju w strukturach firmy,·        udział w ciekawych projektach,·        możliwość poszerzania wiedzy technicznej po przez szkolenia,·        luźną atmosferę pracy,·        zarobki adekwatne do zdobywanego doświadczenia. Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: biuro{at}stalwest.eu lubStalwest sp. Z o.o. 13-300 Bratian, ul.Olsztyńska 10 tel. 531 636 989.

Specjalista ds. administracji
Specjalista ds. administracji
nowe Olsztyn dzisiaj

Rekrutacja dla Generalnego Wykonawcy z branży energetycznej na stanowisko:Specjalista ds. administracjiObowiązki:kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, pozwolenia na pracę etc.)nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja, ewidencje, rejestry, bazy danych etc.)planowanie prac i organizacja ruchuudział w koordynacjach lub naradachWymagania:język angielski na poziomie komunikatywnymznajomość procedury LOTOrozumienie konceptu pozwolenia na pracę i podstaw prowadzenia prac zgodnie z Ustawą Prawo Energetyczne oraz Rozporządzenie w sprawie BHP przy urządzeniach energetycznychOferujemy:praca w firmie o renomowanej pozycji na rynkuszeroki pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzenie

Referent/ka (pracownik biurowy) - Olsztyn
Referent/ka (pracownik biurowy) - Olsztyn
nowe Olsztyn dzisiaj

​Twój zakres obowiązków:Praca bezpośrednia z klientem firmyPrace administracyjno-biuroweDbanie o prawidłowy przebieg informacjiPrzygotowanie raportów i zestawieńWspółpraca ze wszystkimi działami firmy Nasze wymagania:NiekaralnośćBardzo dobra organizacja pracyPraktyczna znajomość pakietu Ms OfficeSamodzielność w wykonywaniu obowiązków służbowychDbanie o wizerunek firmyWysoka kultura osobistaMile widziane:Mile widziane posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności  To oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość dołączenia do grupowych pakietów: sportowe/medyczne/na życieStała praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy

Pracownik biura obsługi Klienta
Pracownik biura obsługi Klienta
nowe Ostróda dzisiaj

Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika biura obsługi klienta, która będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę naszych klientów. Osoba na tym stanowisku będzie pełniła kluczową rolę w kontakcie z klientami poprzez odbieranie telefonów, przyjmowanie zamówień oraz zarządzanie nimi w systemie.Obowiązki:Odbieranie i obsługa telefonów od klientów, udzielanie odpowiedzi na pytania oraz rozwiązywanie problemów.Przyjmowanie i rejestracja zamówień od klientów, wprowadzanie ich do systemu.Tworzenie tras dostaw zgodnie z zleceniami klientów i wprowadzanie ich do systemu.Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień.Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi klienta oraz dbanie o pozytywną relację z klientami.Wymagania:Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Znajomość obsługi komputera oraz umiejętność szybkiego przyswajania nowych programów.Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, choć nie jest wymagane.Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz szybkiego podejmowania decyzji.Zorientowanie na detal i dokładność w pracy.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w obszarze obsługi klienta.Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony zespołu.Jeśli jesteś zainteresowany/a tym stanowiskiem i spełniasz nasze wymagania, prosimy o przesłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.Serdecznie zapraszamy do aplikowania!

Referent ds. logistyki
Referent ds. logistyki
nowe Olsztyn dzisiaj

Auto Land Polska S.A. poszukuje pracownika na stanowisko: Referent ds. logistykiWymagania:Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowejWykształcenie średnie, mile widziane wyższe z zakresu logistykiBardzo dobra znajomość obsługi komputera (Outlook, Word, Excel, Power Point)Skrupulatność, rzetelność oraz dbałość o detaleBardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetówprawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i zestawieńDbałość o sprawny i terminowy obieg dokumentówWeryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymiSortowanie, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentówWprowadzanie danych do systemu komputerowegoOferujemy:- stałą pracę w stabilnej i nowocześnie zarządzanej firmie- możliwość rozwoju osobistego- pakiet sportowyCV prosimy wysłać przez formularz zgłoszeniowy.Informacja o ochronie danych osobowych osób fizycznych w procesie rekrutacjiZgodnie z obowiązującymi od dnia 25.05.2018r. przepisami: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich swobodnego przepływu (Dz.Urz. UE L 119, s.1) oraz polskiej ustawy o ochronie danych osobowych, na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam dobrowolną zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez administratora danych, którym jest Auto Land Polska S.A. z siedzibą w Olsztynie (kod pocztowy: 10-454) przy ul. Leonharda 5a, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 370 - pokaż numer telefonu - 3, NIP: 739 - pokaż numer telefonu - 3, REGON: 280 - pokaż numer telefonu - , moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko podane w ogłoszeniu na stronie www.auto-land.pl/page/16/kariera . Wyrażam nadto zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacji przeprowadzanych przez administratora danych.Oświadczam, że mam ukończone 16 lat, zostałem poinformowany, iż:- administratorem moich danych osobowych jest Auto Land Polska S.A., ul. Leonharda 5a, 10-454 Olsztyn, rodo(AT)auto-land.pl,- podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne,- dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do procesów rekrutacji przeprowadzonych przez administratora danych , jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia lub modyfikacji udzielonej zgody, a po tym czasie mogą być przetwarzane aż do upływu terminu przedawniania,- w każdym czasie mam prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,- zarządzanie udzielonymi zgodami odbywa się za pomocą adresu e-mail: rodo(AT)auto-land.pl oraz- wycofanie / modyfikacja przeze mnie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej wycofaniem / modyfikacją.Składając aplikację wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Auto Land Polska S.A. moich danych osobowych w procesie rekrutacji. W przypadku składania aplikacji drogą mailową, od kandydatów wymaga się wyrażenia ww. zgody w formie elektronicznej w wiadomości e-mail zawierającej CV. W przypadku składania aplikacji drogą pisemną, od kandydatów wymaga się wyrażenia ww. zgody w formie pisemnej.

Specjalista ds. obsługi reklamacji
Specjalista ds. obsługi reklamacji
nowe Iława wczoraj

Jako Specjalista ds. obsługi reklamacji będziesz odpowiadał za kontakty z klientami w sprawach reklamacyjnych.Przed Tobą ciekawe wyzwania, a wśród nich:Telefoniczna obsługa klienta końcowego w sprawach związanych z realizacją reklamacji.Bieżąca komunikacja z klientem detalicznymi i hurtowym.Weryfikacja i rejestracja reklamacji oraz wszelkich wymaganych danych niezbędnych do realizacji reklamacjiPrzygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje i zapytania klientówObsługa programów, systemów funkcjonujących w procesie realizacji reklamacji. OczekiwaniaJesteś odpowiednim kandydatem, jeżeli:posiadasz wykształcenie minimum średnie,znasz przepisy prawa dotyczące zagadnień związanych z procesem reklamacji,dobrze znasz pakiet MS Office i sprawnie obsługujesz komputer,masz pojęcie o dokumentach w obrocie reklamacyjnym,sprawnie redagujesz pisemne odpowiedzi,dobrze organizujesz pracę pod presją czasu,jesteś zaangażowany i lojalny,cechuje Cię empatia i wysoka orientacja na klienta,Twoje mocne strony to samodzielność, sumienność i terminowość,mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze reklamacjidodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie

Zatrudnię recepjonistę/recepcjonistkę
Zatrudnię recepjonistę/recepcjonistkę
Ostróda wczoraj

Poszukujemy pracownika na stanowisko recepcjonisty.Oferta pracy dotyczy obiektu, który położony jest w otoczeniu natury, lasów, jeziora Szeląg Wielki, plaży do której hotel ma bezpośredni dostęp.Cisza, spokój, symbioza z naturą pozytywnie wpływają na komfort pracy.Oferujemy:* stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę* przyjazną atmosferę pracy* terminowe wynagrodzenie* uwzględnianie indywidualnych potrzeb pracownika przy ustalaniu grafiku pracy* pracę w pewnej i stabilnej firmie.Zapraszam do kontaktu

Zastępca kierownika w Parku Rozrywki
Zastępca kierownika w Parku Rozrywki
Olsztyn wczoraj

Park rozrywki SPACE PARK w Olsztynie zatrudni osobę na stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKAOferujemy:pracę w młodym, energicznym zespole;elastyczny grafik;umowę o pracę na pełny etat (początkowo na okres próbny)szkolenie przed rozpoczęciem pracy a także doskonalenie umiejętności w jej trakcie;transparentne warunki wynagrodzenia;Czego oczekujemy?dyspozycyjności w tygodniu oraz w weekendy;wysoko rozwiniętej kultury osobistej;mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i zarządzaniu zespołem;ambicji i dużego zaangażowania w wykonywaną pracę;samodzielności oraz dobrej organizacji pracy;dobrej obsługi komputera;atutem będzie zamiłowanie do sportu.Obowiązki:bieżąca organizacja pracy parku rozrywki;tworzenie grafików, obsługa dokumentów w firmie;dbanie o najwyższy poziom obsługi klienta;zarządzanie zespołem, prowadzenie zmiany;budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami.Rekrutacja wyłącznie przez OLX. Prosimy o wysyłanie CV za pośrednictwem OLX.Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje mi prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.

Pracownik biurowy z orzeczeniem praca zdalna
Pracownik biurowy z orzeczeniem praca zdalna
Elbląg 2 dnia plecy

Stabilna, dynamicznie rozwijająca się firma z tradycjami poszukuje pracownika biurowego z orzeczeniem praca zdalna .Dział księgowościDział sprzedażyFirmaDział zamówieńRekrutacjeWielozadaniowośćOsoby zainteresowane zapraszam do kontaktu tel: 60*****44

Specjalista działu Awizowni Inpost Olsztyn
Specjalista działu Awizowni Inpost Olsztyn
Olsztyn 4 kilka dni temu

Pracownik działu awizowniJak pewnie wiesz, dużo się u nas dzieje! Stale rozwijamy naszą wyjątkową usługę – Paczkomat - i wciąż poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze mocniej ułatwiać życie milionom Klientów. Lubisz, gdy w pracy dużo się dzieje? Czujesz, że jesteś człowiekiem do zadań specjalnych? Dołącz do #teamInPost i pomóż nam budować jeszcze większą sieć logistyczną!miejsce pracy: oddział przedstawicielski Olsztyn11-034 Tomaszkowo ul. Rozwojowa 5aCo będziesz robić na co dzień:·    bieżąca komunikacja na linii kurier/klient·    telefoniczny kontakt z klientami·    weryfikacja niejasnych statusów przesyłek·    dbanie o wysoką jakość obsługi klienta·    rozliczanie kurierów z dokumentów i paczek·    inne obowiązki zlecone przez przełożonegoCzego potrzebujemy od Ciebie?·    dyspozycyjności – praca w godzinach 6-14, 10-18 lub 11-19·    min. 2 lata na stanowisku biurowym·    znajomości pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)·    mile widziane doświadczenie w firmie kurierskiej·    umiejętności planowania oraz organizacji pracy własnej·    doświadczenia w kontakcie z klientem, również z tym trudnym·    zaangażowania we współpracę z nami i naszymi klientami·    umiejętności pracy w zespoleOferujemy:·    pracę w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce·    możliwość rozwoju w ramach struktury firmy·    stabilna pracy w firmie, która jest liderem na rynku·    możliwość poszerzenia swoich kompetencji oraz zdobywania nowych·    partnerska współpraca, która jest dla nas największą wartością

Supply Chain Compliance Coordinator
Supply Chain Compliance Coordinator
Olsztyn 4 kilka dni temu

Ework Group - founded in 2000, listed on Nasdaq Stockholm, with around 13,000 independent professionals on assignment - we are the total talent solutions provider who partners with clients, in both the private and public sector, and professionals to create sustainable talent supply chains.With a focus on IT/OT, R&D, Engineering and Business Development, we deliver sustainable value through a holistic and independent approach to total talent management. By providing comprehensive talent solutions, combined with vast industry experience and excellence in execution, we form successful collaborations. We bridge clients and partners & professionals throughout the talent supply chain, for the benefit of individuals, organizations and society.For our client, a global food packaging company, we realize a recruitment process on the position Supply Coordinator.Responsibilties:Contacting the suppliers of parts and/or materials in food contact and drive the work of getting Suppliers Declaration of Compliance (DoCp).Internal administration and maintaining various databases and tools/systems.The job is also about supporting suppliers and answering their questions when they are in the process of sending the necessary information to the client. DoCp will be controlled by in-house expertise before acceptance.Requirements:Higher education level or during studies in the field of business administration, engineering or economy or similarFirst experience in the similar roles will be a perfect match especially focusing on legislation matters in the field of food safetyExperience with working on regulatory documentationHaving experience with such sectors like packaging, food or medical industriesVery good knowledge of MS Office especially Excel and SAP systemsFluency in English - direct cooperation with the American teamsOffer:B2B agreement or UoZTransparent working conditions with both Ework and the clientCurrent support during our cooperationPossibility to work in an international environmentCollaborative environment in Swedish organizational culturePrivate medical careLife insuranceMultisportTeam building events

Młodszy Specjalista ds. Jakości/Młodszy Inżynier ds. Jakości
Młodszy Specjalista ds. Jakości/Młodszy Inżynier ds. Jakości
Działdowo 4 kilka dni temu

Heesung Electronics Poland Sp. z o.o., jest światowym liderem w branży elektronicznej, specjalizującym się w produkcji podzespołów do telewizorów LCD. W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko: MŁODSZY SPECJALISTA DS. JAKOŚCI/ MŁODSZY INŻYNIER DS. JAKOŚCIMiejsce pracy: Komorniki k. DziałdowaTryb pracy:  Praca jednozmianowa (06:00 – 14:00) + ewentualne nadgodzinyRozpoczęcie pracy: Kwiecień/Maj 2024 Opis stanowiska:Tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad przestrzeganiem systemów, standardów, metod i technik - zapewnienia jakości;Kontrola jakości komponentów, procesu wytwarzania oraz gotowych produktów;Analizowanie problemów jakościowych i wdrażanie działań korygujących;Analiza i weryfikacja reklamacji klienta;Prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych oraz bieżący kontakt z klientami odnośnie spraw dotyczących jakości;Odpowiedzialność za przygotowanie innych pracowników z zakresu norm jakości;Raportowanie bieżących wyników jakościowych;Odpowiedzialność za zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktu;Wymagania:Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki techniczne: produkcja, elektronika lub pokrewne);Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie);Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint)Mile widziane doświadczenie zawodowe;Dyspozycyjność (nadgodziny);Umiejętność kreatywnego i szybkiego rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz analitycznego myślenia;Oferujemy:Stabilną pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę;Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;Karta MultiSport plus;Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole;Możliwość wdrażania własnych pomysłów/projektów;Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie swojego CV w formie elektronicznej.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Informujemy, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Heesung Electronics Poland Sp. z o.o. w Mławie. Z administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną lub pisemnie na adres siedziby administratora.2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji,3) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,4) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne,5) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa,6) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu,7) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, z tym zastrzeżeniem, że w celu korzystania przez administratora z systemu informatycznego lub usług eRecruiter, zarządca lub właściciel tego systemu w imieniu administratora może wyłącznie w zakresie i na potrzeby modyfikacji (usprawnienia), lub utrzymania, lub naprawy błędów systemu informatycznego lub usług eRecruiter przetwarzać Dane Osobowe na obszarze EOG oraz może przekazywać Dane Osobowe do Państw Trzecich,8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia rekrutacji lub w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej zgody - przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji.

Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - język niemiecki
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - język niemiecki
Olsztyn 4 kilka dni temu

Znajdź swoje miejsce w naszym zespole!Współdziałamy, by razem osiągać wspaniałe cele. Sukces zależy tylko od Ciebie i Twojego zaangażowania. Dołącz do nas na stanowisko: Konsultant/ka ds. obsługi klienta w języku niemieckim W naszym zespole zyskujesz:umowa o pracę na pełen etat; prywatną opiekę medyczną; możliwość korzystania z pakietu socjalnego (zwrot kosztów za zakup leków, wyjazdów rekreacyjnych, OC auta, nauki języków itp.); szkolenie przygotowujące do pracy - zarabiasz od pierwszego dnia szkolenia; Twoja rola:telefoniczna obsługa Klienta w zakresie reklamacji; udzielanie pomocy w zakresie rozwiązania problemu ze sprzętem; ·  Twoje mocne strony:znajomość języka niemieckiego na poziomie C1gotowość do pracy w godzinach pn-pt 08-18.00 i sobota 08-16.00 (praca 7 godzin dziennie w podanym zakresie czasu i 5 dni w tygodniu); wykształcenie minimum średnie (matura)aktualne orzeczenie o niepełnosprawności. Aplikuj już dziś przez portal olx  i dołącz do nas. Oferowana praca nie ma charakteru pracy zdanej. Administrator danych: aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

Pracownik administracyjno-biurowy Jutrzenka Dobre Miasto. Sp. o.o.
Pracownik administracyjno-biurowy Jutrzenka Dobre Miasto. Sp. o.o.
Orneta 4 kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:Pracownik administracyjno-biurowyMiejsce pracy: Dobre MiastoDołącz do nas jeśli:szukasz firmy, w której możesz pracować na równych i uczciwych warunkachlubisz wyzwania i chcesz aby praca była jednocześnie pasjąchcesz się rozwijać i mieć realne szanse awansuTwoje obowiązki:obsługa zamówień i bieżących spraw administracyjno-biurowychtelefoniczny oraz mailowy kontakt z klientamipomoc w przygotowywaniu ofert, odpowiedzi na zapytania klientówpomoc w przygotowaniu dokumentacji handlowejwspółpraca z innymi działami firmy Nasze wymagania:wykształcenie wyższedobra, praktyczna znajomość języka angielskiegoznajomość MS Office, w szczególności programu Excelsamodzielność w rozwiązywaniu problemów i dobra organizacja pracymile widziane doświadczenie w sprzedażyotwartość na nowe wyzwania i chęć uczenia sięTo oferujemy:stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie - umowa o pracęwynagrodzenie wzrastające wraz ze zdobywaną wiedzą i umiejętnościamimożliwość finansowania kursów i szkoleń niezbędnych do rozwoju zawodowegociekawą pracę zapewniającą stały rozwój i realizację odpowiedzialnych zadańbenefity dla Ciebie i Twojej rodziny: bony świąteczne, paczki świąteczne, spotkania mikołajkowe dla dziecimiłą i otwartą atmosferę pracy Zostań częścią naszego zespołu i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie

Specjalista do przygotowania ofert przetargowych
Specjalista do przygotowania ofert przetargowych
Olsztyn 4 kilka dni temu

Firma Polski Instytut Rozwoju sp. z o. o. obecnie poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista do przygotowania ofert przetargowych.Miejsce pracy: OlsztynZakres obowiązków:przygotowanie i składanie ofert przetargowych;prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi.Wymagania:znajomość zasad funkcjonowania sektora publicznego;biegła obsługa komputera oraz dobra znajomość MS Office (Excel, Word).Oferujemy:umowę B2B, umowa o pracę, umowa zlecenie.Jeżeli chcesz się stać częścią naszego profesjonalnego oraz przyjaznego zespołu, złóż CV! Dołącz do nas!Prosimy o przesłanie CV zawierające kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia wraz klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds BHP
Specjalista ds BHP
Elbląg 6 dni plecy

Zakres obowiązków:Realizacja zadań służby BHP w firmie produkcyjnej, wynikających z aktualnie obowiązujących przepisówProwadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻProwadzenie dokumentacji BHP zgodnie z regulacjami prawnymiUdział w opracowywaniu i opiniowanie regulaminów, instrukcjiDoradztwo i organizowanie szkoleń BHP dla pracowników i kadry zarządzającej (min. wstępnych, okresowych)Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowychKoordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i Popż.Reprezentowanie firmy przed organami administracji państwowej i samorządowej w sprawach związanych z BHPZastępstwo pracownika działu BHP w pozostałych lokalizacjach Spółki Wymagania:Wykształcenie minimum średnie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub kierunkowe studia wyższe lub dyplomoweMin 2-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu BHPUmiejętność i doświadczenie w prowadzeniu postępowań i analiz powypadkowychAktualne uprawnienia inspektora PPOŻ – mile widzianeAktualne szkolenie dla pracowników służb BHPPraktyczna znajomość przepisów BHP, PPOŻ i prawa pracyUmiejętność przeprowadzania szkoleń i audytów wewnętrznychUmiejętność pracy z ludźmi na różnym poziomie struktury organizacyjnejZnajomość obsługi komputera (pakiet Office)Czynne prawo jazdy kat BMile widziana znajomość języka angielskiego  Firma oferuje:•        Odpowiedzialne stanowisko o dużym stopniu samodzielności•        Ciekawą pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie•        Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę•        Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne•        Pakiet medyczny oraz możliwość przystąpienia do programu Multisport

Pracownik biurowy, pracownik wspierający sklepy
Pracownik biurowy, pracownik wspierający sklepy
Olsztyn 6 dni plecy

Osoba na tym stanowisku będzie pełniła 2 funkcje w zależności od potrzeb.Pracownik biurowy bieżące wsparcie pracy biura, np.przygotowanie dokumentów, prowadzenie Social Mediów (Facebook, Instagram)przygotowywanie zestawień dla przełożonych (wg wytycznych, przeważnie w EXCEL'u)załatwianie tzw. "bieżących spraw" wg poleceń przełożonegopracownik wspierający nasze lokalne sklepy medyczne, poprzezprzewóz towaru między sklepamiinne sprawy zlecone przez przełożonego.Wymaganiaprawo jazdy kategoria Borzeczenie o niepełnosprawnościznajomość pakietu Officewykształcenie o profilu medycznym mile widzianeCo zapewniamypraca na pełny etatpraca w stabilnej , dużej firmiepraca od poniedziałku do piątku 8 - 16 lub 7-15 lub 7.30 - 15.30 lub 8.30-16.30Wynagrodzenie 3250 zł

Konstruktor - Działdowo
Konstruktor - Działdowo
Działdowo 6 dni plecy

FMHOFFER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa z siedzibą w Działdowie, poszukuje osoby na stanowisko:KONSTRUKTORAZakres obowiązków:Wykonywanie dokumentacji technicznej produktów, w tym przede wszystkim opracowywanie dokumentacji 2D i 3 D.Opracowywanie standardów produkcyjnych i technologicznych.Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientem  w obszarze technologicznym.Poszukiwanie nowych dostawców osprzętu meblowego oraz wdrażanie zamienników.Koordynowanie zakupów nowych półproduktów/surowców pod względem technologicznym.Tworzenie norm technologicznych dla produkcji.Koordynowanie bieżącej produkcji pod względem technologicznym.Pisanie oprogramowania dla maszyn CNC.Dokonywanie standaryzacji i optymalizacji procesów technologicznych.Wymagania :  Wykształcenie wyższe techniczne.  Minimum 4 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku konstruktora w branży meblarskiej. Znajomość oprogramowania CAD CAM,  SolidWorks oraz bardzo dobra znajomość Pakiet Microsoft Office. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań. Znajomość specyfiki  rynku meblarskiego. Kreatywność oraz zaangażowanie w wyznaczone projekty. Skrupulatność i bardzo dobra organizacja pracy.Oferujemy: Zatrudnienie w firmie, która ma ugruntowaną pozycję na rynku. Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wspierające rozwój zawodowy. Doskonalenie i podnoszenie kompetencji zawodowych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz ze swoim aktualnym CV. Jednocześnie informujemy, że zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Prosimy także o dopisanie klauzuli dotyczącej danych osobowych w formie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". 

Pracownik biurowy - przyjmowanie zleceń - internetowe biuro tłumaczeń.
Pracownik biurowy - przyjmowanie zleceń - internetowe biuro tłumaczeń.
Olsztyn 6 dni plecy

UWAGA - REKRUTACJA DOTYCZY STANOWISKA PRACY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 12:00 - 20:00 Internetowe biuro tłumaczeń z siedzibą w Olsztynie poszukuje pracownika biurowego.Praca w biurze stacjonarnym w Olsztynie. Od poniedziałku do piątku 12-20.Główne zadania to przyjmowanie zamówień, wycenianie według schematów i procedur, kontakt z klientami oraz tłumaczami, rozdzielanie pracy, kontrola zleceń. Praca na plikach, najczęściej MS WORD oraz MS EXCEL. Pozostałych programów nauczymy, jeśli praca na komputerze jest dla Ciebie intuicyjna, nie będzie z tym problemu.UWAGA - prosimy o aplikowanie tylko osoby, które faktycznie opanowały bardzo dobrze obsługę komputera. Jeśli przez dłuższy czas pracowałeś minimum po kilka godzin dziennie przy komputerze - zapraszamy!WYMAGANIA:bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,obsługa urządzeń biurowych (komputer, telefon, drukarka),zdolności analityczne, skrupulatność,umiejętność rozwiązywania problemów, samodzielność,umiejętność pracy w zespole,dokładność, rzetelność i bardzo dobra organizacja czasu pracy.Zatrudnienie na umowę o pracę (pełen etat) lub umowę zlecenie dla studenta, staż z urzędu pracy.- - - Ponieważ we wcześniejszych procesach rekrutacji trafiała do nas spora część osób, które w aplikacji informowały o bardzo dobrej znajomości obsługi komputera oraz programów, a w rzeczywistości okazywało się, że nie znają podstawowych skrótów klawiaturowych, proste zadania w edytorach czy praca na wielu otwartych katalogach sprawia im problem, a samo tempo pracy na komputerze jest bardziej apatyczne niż intuicyjne – zwracamy się z prośbą aby szczególnie sumiennie określić ten wymagany warunek.Nie wymagamy wiedzy informatycznej, ale podstawowa praca na komputerze musi być dla Ciebie intuicyjna. Jeśli wykorzystywałeś komputer tylko na studiach do napisania pracy, potem do oglądania filmów czy facebook’a, może być za mało…Jeśli jesteś osobą, która faktycznie spędziła sporo czasu przy komputerze - przez minimum klika godzin dziennie. Praca na plikach i folderach w systemie Windows, czy MS WORD i MS EXCEL przynajmniej w zakresie nieco szerszym niż podstawowy nie sprawia Ci problemu – chętnie umówimy się na rozmowę.W przypadku zainteresowania proszę o kontakt, ustalimy datę spotkania. 

PRACA z domu | DODATKOWA LUB STAŁA | TYGODNIOWKI
PRACA z domu | DODATKOWA LUB STAŁA | TYGODNIOWKI
Elbląg 10 dni plecy

Opis oferty pracyPRACA 100% zdalna | bez doświadczenia | DODATKOWA LUB STAŁA | tygodniówki | Twoja praca polegać będzie na odpisywaniu klientom na wiadomości według gotowych materiałów, które są udostępniane oraz umieszczaniu ogłoszeń na stronach internetowych | W pierwszym miesiącu działania przy luźnym nakładzie pracy można zarobić na spokojnie ok. 2000 złotych na rękę. Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twojego zaangażowania (ludzie w naszym zespole z większym stażem zarabiają nawet 6-9 tyś. miesięcznie) | WYMAGAMY pełnoletniości, obywatelstwa polskiego ze względu na prawny charakter działania, komputera lub smartfona z dostępem do Internetu, posiadania Facebooka i Messengera | Możliwość jednorazowego zarobku min. 500zł podczas szkolenia | KONTAKT 514 - pokaż numer telefonu - - WhatsApp, SMS lub kontakt telefoniczny

SPECJALISTA w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
SPECJALISTA w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Olsztyn 13 dnia plecy

Opis oferty pracySzpital SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie zatrudni pracownika na stanowisku: SPECJALISTA w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY: • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja) • biegła znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych • umiejętność obsługi platformy e-Zamówienia • umiejętność obsługi portalu eNotices2 • biegła umiejętność pracy na komputerze, w tym obsługi pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych WYMAGANIA PREFEROWANE: • praca w okresie 3 ostatnich lat w wymiarze 1 etatu na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych • znajomość komercyjnych platform zakupowych np. OpenNexus, Marketplanet itp. • umiejętność korzystania z zasobów sieciowych • doświadczenie zawodowe w jednostce sektora opieki zdrowotnej WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI: • prowadzenie zarówno postępowań o wartości powyżej 130 tys. zł oraz powyżej progów unijnych • samodzielność w wykonywaniu zadań, w szczególności prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego • umiejętność pracy w zespole • umiejętność organizacji pracy własnej w celu terminowej realizacji zadań • umiejętność pracy pod presją czasu WARUNKI I MIEJSCE PRACY: • zatrudnienie w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia • wynagrodzenie zasadnicze, dodatki zgodnie z Regulaminem Wynagradzania • świadczenia z ZFŚS • umowa o pracę – pełny etat • termin zatrudnienia: MAJ/CZERWIEC 2024 Oferty należy kierować zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie spotkania kwalifikacyjnego. Kontakt: Dział Organizacji i Kadr tel. 89 5398474

Pracownik biurowo - administracyjny
Pracownik biurowo - administracyjny
Olsztyn 13 dnia plecy

Opis oferty pracyAktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace administracyjno - gospodarcze • działania organizacyjne i administracyjne związane z zakwaterowaniem pracowników • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z pracownikami, zakwaterowaniem itp Wymagania - przyjmujemy także bez doświadczenia : • dobra organizacja pracy • obowiązkowość i szczegółowość • pomysłowość i inicjatywa • zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania relacji - mile widziana znajomość języka rosyjskiego Oferujemy: • możliwość stażu • możliwość rozwoju zawodowego • miłą atmosferę i dobry humor w naszym zespole • możliwość zakwaterowania , Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, DZ.U nr.133,poz.833)”.

pracownik biurowy
pracownik biurowy
Olsztynek 20 dni plecy

Opis oferty pracyfirma zatrudni osobe do prac biurowych miejsce pracy w olsztynku wiecej pod tel 602 - pokaż numer telefonu -

Kancelaria notarialna - praca
Kancelaria notarialna - praca
Olsztyn 24 dnia plecy

Opis oferty pracymiejsce - kancelaria notarialna Olsztyn, umowa o pracę - pełen etat, wymagania - doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej, szybkie i bezbłędne pisanie na komputerze.

Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Olsztyn 25 dni plecy

Opis oferty pracyZnajdź swoje miejsce w naszym zespole! Współdziałamy, by razem osiągać wspaniałe cele. Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Doradca/czyni stałego Klienta – praca stacjonarna połączenia przychodzące W naszym zespole zyskujesz: · umowę o pracę na pełen etat · podstawowe wynagrodzenie + system premii (do 800 zł) · szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy (szkolenie 10 dni roboczych) · benefity: prywatna opieka medyczna, ZFRON (zwrot poniesionych kosztów do np. wyjazdów, zakupu leków, OC auta itp.) Twoja rola: · obieranie połączeń i obsługa klientów · udzielanie porad technicznych, zamawianie wizyt serwisowych Twoje mocne strony: · dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie · podstawowa znajomość obsługi systemu Android lub iOS – pomagamy klientom w obsłudze urządzeń mobilnych. · umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby · gotowość do podjęcia pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 08-18.00 Dołącz do nas! Oferowana praca nie ma charakteru pracy zdalnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV aplikując przez portal lento Administrator danych: aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

Operator CNC - Niemcy
Operator CNC - Niemcy
Tolkmicko 26 dni plecy

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Niemcy- różne regiony Stanowisko: • operator CNC, tokarz. frezer • specjalista laserowego CNC Oczekiwania: • doświadczenie zawodowe • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego • mile widziane prawo jazdy oraz samochód Pracodawca oferuje: • atrakcyjne zarobki • długotrwałą pracę w stabilnej firmie, • zakwaterowanie zorganizowane przez pracodawcę • pomoc w organizacji wyjazdu oraz w załatwianiu wszystkich formalności Pomożemy Ci w organizacji transportu z każdego miejsca w Polsce. Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zadzwoń! Kamila 570 - pokaż numer telefonu - Dominika + 48 570 - pokaż numer telefonu - Wiktoria + 48 570 - pokaż numer telefonu - Klaver Sp. z.o.o. KRAZ 18450 Częstochowa, al. Wolności 22/1

Umawianie spotkań dla Doradców – Call Center
Umawianie spotkań dla Doradców – Call Center
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUmawianie spotkań dla Doradców – Call Center / Contact Center / Wsparcie Sprzedaży / Praca dodatkowa dla studentów Firma z branży odnawialnych źródeł energii poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. umawiania spotkań. Twoim obowiązkiem będzie umawianie spotkań podczas rozmowy telefonicznej i raportowanie swojej pracy. My ze swojej strony zapewniamy komputer, telefon i bazę numerów telefonów. Nie potrzebujesz swojego sprzętu do pracy. Dopasuj czas pracy do swoich potrzeb! Pracuj kiedy chcesz w godzinach pracy biura! Nie wymagamy doświadczenia w kontakcie telefonicznym z klientem! Mile widziana samodzielność w organizowaniu dnia pracy, otwartości i pozytywne nastawienie. Oferujemy wynagrodzenie godzinowe, a także premie, od ilości umówionych spotkań jak również od ich jakości – dodatkowe wynagrodzenie za podpisaną umowę na zorganizowanym przez Ciebie spotkaniu! Potrzebujesz czegoś jeszcze? Daj znać! Może czekamy właśnie na Ciebie!

Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZnajdź swoje miejsce w naszym zespole!Współdziałamy, by razem osiągać wspaniałe cele. Sukces zależy tylko od Ciebie i Twojego zaangażowania. Dołącz do nas na stanowisko: Konsultant/ka ds. obsługi klienta w języku niemieckim W naszym zespole zyskujesz: umowa o pracę na pełen etat; prywatną opiekę medyczną; możliwość korzystania z pakietu socjalnego (zwrot kosztów za zakup leków, wyjazdów rekreacyjnych, OC auta, nauki języków itp.); szkolenie przygotowujące do pracy - zarabiasz od pierwszego dnia szkolenia; Twoja rola: telefoniczna obsługa Klienta w zakresie reklamacji; udzielanie pomocy w zakresie rozwiązania problemu ze sprzętem; Twoje mocne strony: znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 gotowość do pracy w godzinach pn-pt 08-18.00 i sobota 08-16.00 (praca 7 godzin dziennie w podanym zakresie czasu i 5 dni w tygodniu); wykształcenie minimum średnie (matura) aktualne orzeczenie o niepełnosprawności. Aplikuj już dziś przez portal lento i dołącz do nas. Oferowana praca nie ma charakteru pracy zdanej. Administrator danych: aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI w DZIALE TECHNICZO-INWESTYCYJNYM
INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI w DZIALE TECHNICZO-INWESTYCYJNYM
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzpital SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie zatrudni pracownika na stanowisku: INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY: • wykształcenie min. średnie WYMAGANIA PREFEROWANE: • doświadczenie i znajomość zasad gospodarki aparaturą i urządzeniami technicznymi, w tym w szczególności eksploatacji i likwidacji aparatury i urządzeń w jednostce sektora finansów publicznych • znajomość i stosowanie ustawy Prawo Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych na poziomie adekwatnym do wyspecyfikowanych wyżej wymagań • znajomość zasad gospodarki odpadami (rejestr BDO) (mile widziane) WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI: • umiejętność organizacji pracy własnej w celu terminowej realizacji zadań • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność • umiejętność pracy pod presją czasu • odpowiedzialność, dyspozycyjność • samodzielność GŁÓWNE ZADANIA: • sprawowanie nadzoru nad realizacją serwisu aparatury, sprzętu oraz urządzeń, konserwacji lub przeglądu, • prowadzenie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami (system BDO) WARUNKI I MIEJSCE PRACY: • zatrudnienie w Dziale Techniczno-Inwestycyjnym – Sekcja Eksploatacji i Inwestycji • umowa o pracę na cały etat; niezbędna ilość etatów - 1 • stabilne warunki zatrudnienia PRZEWIDYWANY TERMIN ROZPOCZĘCIA PRACY: MARZEC 2024 r. Kontakt: tel. 89 5398474 Dział Organizacji i Kadr

zatrudnimy architekta
zatrudnimy architekta
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJako Studio From Architektonicznych zatrudnimy architekta do biura projektowego. Godziny pracy studia: 8-16.

Koordynatorów usług opiekuńczych Kętrzyn
Koordynatorów usług opiekuńczych Kętrzyn
Kętrzyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce: Kętrzyn Zakres Obowiązków: - koordynacja i kontrola świadczonych usług przyznanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej, realizowanych przez opiekunów - przygotowywanie rozliczeń usług i raportów Wymagania: - rok doświadczenia na podobnym stanowisku - zawód o kierunku medycznym ( opiekun medyczny, pielęgniarka, ratownik medyczny itp.) lub społecznym (pracownik socjalny, psycholog, pedagog społeczny itp.). Kontakt w celach rekrutacji: tel. 669 - pokaż numer telefonu -

specjalista ds. produkcji
specjalista ds. produkcji
Ełk 30+ kilka dni temu

CEZAR Przedsiębiorstwo Produkcyjne Dariusz Bogdan Niewiński ul. Strefowa 2, 19-300 Ełk zatrudni : SPECJALISTĘ DS. PRODUKCJIMiejsce pracy: EłkZakres obowiązków:Przygotowanie i kontrola przepływu dokumentacji produkcyjnej i magazynowej;Analiza stanów magazynowych i zapewnienie właściwych poziomów komponentów i wyrobów gotowych;Analiza efektywności wykorzystania zasobów ludzkich i parku maszynowego, podnoszenie wydajność pracy oraz dostosowywanie wydajności pracy do potrzeb produkcyjnych;Kontrola dokumentacji procesu produkcji (tworzenie standardów i instrukcji stanowiskowych, aktualizacja i standaryzacja);Przygotowywanie raportów i zestawień wskaźników produkcyjnych;Wymagania:Znajomość obsługi MS Office z naciskiem na Excel,Wykształcenie techniczne lub ekonomiczne;Znajomość procesów produkcyjnych;Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;  Oferujemy:Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;Dodatkowe ubezpieczenia grupowe;Zniżki na produkty firmowe;Przyjazne środowisko pracy;Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonego stanowiska. Kontakt : Zainteresowane osoby prosimy o  przesłanie  aplikacji drogą elektroniczną lub na adres CEZAR Przedsiębiorstwo Produkcyjne Dariusz Bogdan Niewiński , ul. Strefowa 2, 19-300 Ełk. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. 

Zatrudnimy do biura studentów budownictwa/ architektury
Zatrudnimy do biura studentów budownictwa/ architektury
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy studentów budownictwa/ architektury do pracowni architektonicznej w Olsztynie. Prosimy o przesyłanie CV. Przyjmiemy studentów z Olsztyna, Gdańska, Warszawy czy też Bydgoszczy.

INSPEKTOR w DZIALE KONTRAKTOWANIA i ROZLICZEŃ
INSPEKTOR w DZIALE KONTRAKTOWANIA i ROZLICZEŃ
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzpital SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie zatrudni pracownika na stanowisku: INSPEKTOR - DZIAŁ KONTRAKTOWANIA i ROZLICZEŃ WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY: • wykształcenie min. średnie: administracyjne, ekonomiczne, informatyczne, medyczne, • doświadczenie min. 2 lata w pracy biurowej/administracyjnej – przy wykształceniu średnim, • biegła umiejętność pracy na komputerze, w tym obsługi pakietu MS Office. WYMAGANIA PREFEROWANE: • doświadczenie na podobnym stanowisku, • doświadczenie w rozliczaniu procedur medycznych z NFZ, • doświadczenie w ochronie zdrowia (mile widziane). WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI: • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, • umiejętność interpretacji aktów prawnych dotyczących realizacji umów z NFZ, • umiejętność organizacji pracy własnej w celu terminowej realizacji zadań, • umiejętność pracy w zespole, • umiejętność pracy pod presją czasu, • analityczne myślenie. GŁÓWNE ZADANIA: • Ewidencjonowanie i weryfikacja danych rozliczeniowych wykonanych świadczeń w zakresie leczenia szpitalnego, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, podstawowej opieki zdrowotnej, badań diagnostycznych oraz innych świadczeń finansowanych ze środków publicznych. • Przekazywanie aktualnych katalogów świadczeń i zasad rozliczania realizatorom świadczeń. • Weryfikacja kompletności danych i ich przygotowanie do przekazania płatnikowi. • Aktualizowanie danych statystycznych w systemach informatycznych niezbędnych do ewidencji i rozliczania świadczeń. • Prowadzenie wymaganej umowami sprawozdawczości. WARUNKI I MIEJSCE PRACY: • zatrudnienie w Dziale Kontraktowania i Rozliczeń • umowa o pracę na cały etat; niezbędna ilość etatów - 1 • stabilne warunki zatrudnienia PRZEWIDYWANY TERMIN ROZPOCZĘCIA PRACY: MARZEC 2024 r. Oferty należy kierować zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu do 16.02.2024 r. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie spotkania kwalifikacyjnego. Kontakt: Dział Organizacji i Kadr tel. 89 5398474

Pracownik biurowy (język niemiecki) | Colet Sp.  z o. o.
Pracownik biurowy (język niemiecki) | Colet Sp. z o. o.
Kozłowo 30+ kilka dni temu

COLET Sp. z o.o.producent mebli tapicerowanych poszukuje kandydatów na stanowisko:Pracownik biurowyWymagania:· Doświadczenie zawodowe mile widziane• Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny)• Dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność· Umiejętność pracy w zespole• Obsługa komputera (znajomość programów Word i Excel) Zakres obowiązków:· Nadzór nad dokumentacją firmową;· Obsługa urządzeń firmowych;• Wprowadzanie danych do systemu;• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;· Komunikacja na linii klient-przedsiębiorstwo; Oferujemy:· umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem odpowiadającym posiadanym kwalifikacjom· pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieProsimy o umieszczenie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji."Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.Informujemy że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds Sprzedaży
Specjalista ds Sprzedaży
Działdowo 30+ kilka dni temu

Firma ABF Zakład Obróbki Skrawaniem sp. z o. o., sp. k. zatrudni na stanowisko Specjalista ds Sprzedaży.   Opis stanowiska:Współpraca z klientem i poszczególnymi działami firmy,Przygotowywanie ofert dla klienta,Prowadzenie i analiza harmonogramu zadań produkcyjnych,Rozliczanie zadań produkcyjnych zgodnie z harmonogramem,Dbanie o wysoką jakość wykonywanych prac, właściwą i terminową realizację zadań. Wymagania: Wykształcenie wyższe,Dokładność i odpowiedzialność,Bardzo dobra organizacja pracy,Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,Mile widziana znajomość rysunku technicznego.  Zainteresowanych Kandydatów prosimy o składanie aplikacji (CV) za pośrednictwem portalu OLX lub bezpośrednio w siedzibie firmy w Działdowie, ulica Orłowskiego 18/22. Biuro czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. ABF Zakład Obróbki Skrawaniem sp. z o. o., Sp. k.Aleksandra Orłowskiego 18/2213-200 Działdowotel. 23 697 02 37

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Braniewo 30+ kilka dni temu

Szkółka Gursztyn Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Prętki 5, 14-500 Braniewo poszukuje pracowników na stanowisko: Pracownik biurowy Oczekiwania: - Wykształcenie minimum średnie - Dobra organizacja pracy, praca w zespole - Znajomość pakietu Office - Mile widziana znajomość programu Subiekt GT - Dodatkowym atutem będzie znajomość języka obcego Oferujemy: - Pracę w dużej i stabilnej firmie - Stabilne warunki zatrudnienia - Zatrudnienie na umowę o pracę, po okresie próbnym na czas nieokreślony - Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowania Praca dostępna od zaraz CV prosimy przesyłać poprzez OLX lub na adres: marek[ant]gursztyn.pl Można równierz dostarczyć pod adres siedziby firmy. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. W aplikacji prosimy zapisać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami:· Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),· ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1000)

Zatrudnię asystenta kosztorysanta
Zatrudnię asystenta kosztorysanta
Lidzbark Warmiński 30+ kilka dni temu

Firma ZUG-Instal z Lidzbarka Warmińskiego zatrudni asystenta/ kosztorysanta instalacji elektrycznych i teletechnicznych www.zuginstal.plZakres obowiązków·         Sporządzanie wycen/kosztorysów w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,·         Tworzenie dokumentacji powykonawczej,·         Tworzenie dokumentacji budowy, wniosków materiałowych itp.,·         Współpraca z dostawcami materiałów. Nasze wymagania (mile widziane):Wykształcenie w kierunku elektroenergetyka lub innym budowlanym,Obsługa: Microsoft Office włącznie z Excel,Umiejętność czytania rysunku technicznego,Współpraca z dostawcami,Wstępne negocjacje techniczno-handlowe,Umiejętność i chęć pracy w zespole,Samodzielność, odpowiedzialność,Terminowość i rzetelność w przygotowywaniu ofert,Prawo jazdy kat. B,Doświadczenie na podobnym stanowisku. OferujemyZdobycie doświadczenia przy realizacji różnych ciekawych projektów,Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia,Wszelkie niezbędne narzędzia pracy w tym: komputer, telefon, samochód do celów służbowychMożliwość zrobienia uprawnień budowlanych.

Pracownik działu zakupów
Pracownik działu zakupów
7200000 zł
Działdowo 30+ kilka dni temu

Firma HEINZ-GLAS Działdowo Sp. z o.o. poszukuje Pracownika Działu Zakupów.Oferujemy:konkurencyjne wynagrodzenie w regionie,umowę o pracę na zastępstwo maksymalnie do 12 miesięcy,premie miesięczne oraz roczne,możliwość rozwoju,pakiet benefitów (Pracowniczy Program Emerytalny, karnety na siłownię, wczasy pod gruszą, pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie nauki jęz. angielskiego bądź niemieckiego, opieka medyczna LUX MED).Wymagania:wykształcenie min. średnie,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,zaawansowana znajomość pakietu MS Office,umiejętność opracowywania raportów zakupowych i ich analiza,bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność,umiejętność pracy w zespole,prawo jazdy kat BObowiązki:Obsługa systemu gospodarki magazynowej,Zamawianie towarów zleconych i kontrola realizacji dostaw,Prowadzenie dokumentacji zakupowej oraz archiwizacja,Samodzielne prowadzenie podstawowych  procesów zakupowych i negocjacje cenowe,Koordynacja zakupów technicznych i opakowań.Aplikować możesz przez OLX lub składając osobiście swoje CV w dziale kadr przy ulicy Jagiełły 40 w Działdowie.

Pracownik Działu Dostaw (Olsztyn)
Pracownik Działu Dostaw (Olsztyn)
1299000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.Do Twoich głównych zadań będzie należało:Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów.Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem.Odpowiednie pakowanie towarów.Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.Nasze oczekiwania:Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy.Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej).Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe.Mile widziana książeczka Sanepidu.Mamy Ci do zaoferowania:Wsparcie w procesie wdrożenia.Pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku.                                                              Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.   Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju.                                                                    Atrakcyjne wynagrodzenie (zawsze na czas) oraz system premiowy.                                                                Pakiet opieki medycznej.Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.                                 Bogaty pakiet socjalny.Nauka języka obcego na platformie e-Tutor.Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.Zniżki na zakupy w MAKRO.Dofinansowanie do posiłków.Okazjonalne bony towarowe.Dofinansowanie do wypoczynku.Nagrody za polecenia pracowników.   

Specjalista Biuro Kanclerza UWM w Olsztynie
Specjalista Biuro Kanclerza UWM w Olsztynie
950000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

 Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę w Biurze Kanclerza ·       Liczba etatów: 1·       Umowa o pracę.·       Wymiar czasu pracy: pełen Główne zadania na stanowisku:przygotowywanie projektów procedur, regulaminów i pism dotyczących obszaru działań Kanclerza i Zastępcy Kanclerza;opracowywanie informacji i raportów dla władz uczelni oraz instytucji zewnętrznych;wsparcie kanclerza i pracowników mu podległych w organizacji projektów;współpraca z innymi komórkami uczelni w obszarze działań związanych ze zrównoważonym rozwojem;udział w spotkaniach i pracach zespołów działających w obszarze kompetencji kanclerza;realizacja zadań związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem Biura Kanclerza i Zastępcy Kanclerza;prowadzenie terminarza spotkań;obsługa administracyjno-biurowa;prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z przedmiotem działania jednostki;przestrzeganie i nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w formie papierowej i elektronicznej;przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną.Wymagania:wykształcenie wyższe;znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnejdobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;wysoka kultura osobista;Pożądane:wykształcenie wyższe  administracyjne;Umiejętności:praktyczne umiejętności komputerowe, praca w Excel, Word;obsługi urządzeń biurowych;interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;organizowania pracy własnej;współdziałania i pracy w zespole;działania pod wpływem stresu i presją czasu.Znajomość języków obcych;komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.Doświadczenie zawodowe:min. 3 lata doświadczenia zawodowego, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub administracji.Cechy osobowości:komunikatywność;samodzielność i odpowiedzialność;elastyczność;sumienność i dokładność;otwartość na zmiany i rozwój własny;asertywność;odporność na stres;wysoka kultura osobista;dyspozycyjność.Oferujemy:wynagrodzenie od 5040 zł do 5880 zł brutto miesięcznie;stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;pełny wymiar czasu pracy;dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;atrakcje kulturalne i sportowe;dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;preferencyjne pożyczki;możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).Wymagane dokumenty i oświadczeniaCV i list motywacyjny.Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.Inne informacjeOferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.Złożone dokumenty nie będą zwracane.Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry(at)uwm.edu.pl.Termin składania dokumentów upływa z dniem 29.01.2024 r. 

Praca administrator online
Praca administrator online
745000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Szukamy osoby do naszego teamu, która będzie obsługiwała naszych klientów online Jesteśmy firma finansowa nazywamy się Smart Choice Financial Services i dzialamy w UK. Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie C1, C2 w mowie i pismie bo beda Panstwo rozmawiali z osobami z Anglii przez telefon i wymieniali z nimi maile, do tego skrupulatnosc ale tez wazna jest szybkosc w rozwiazywaniu tasków. Praca polega na obsludze dokumentow, robieniu aplikacji, sprawdzaniu dokumentow pod wzgledem poprawnosci. Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej. Praca jest w 100% zdalna ale na pełny etat i dosyć elastyczna ważne aby była wykonywana (8h) w trakcie pracy biur w UK czyli między np 7 rano a 18 ale od Państwa zależy decyzją dokładnie co do godzin, przerw itd

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
760000 zł
Mrągowo 30+ kilka dni temu

Firma będąca Autoryzowanym Partnerem: Hörmann, Adams, Wikędposzukuje osób na stanowisko:Pracownik biurowy - Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi KlientaMiejsce pracy: MrągowoOpis stanowiska:Ofertowanie i przyjmowanie do realizacji zamówieńBezpośredni kontakt z klientem w siedzibie firmyBudowanie długotrwałych relacji z KlientamiDoradztwo technicznePrzetwarzanie zamówień w systemie i wystawianie faktur sprzedażySprzedaż produktów firmy i realizacja celów sprzedażowychAktywne pozyskiwanie nowych klientówNegocjowanie warunków handlowych z nowymi i obecnymi klientamiMonitorowanie realizacji zamówień Wymagania:Wykształcenie wyższe lub średnieKomunikatywność, charyzma, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespoleWysoka kultura osobista i rozwinięte zdolności komunikacyjneSamodzielność, dobra organizacja oraz odpowiedzialność za wykonywaną pracęUmiejętność obsługi komputera Oferujemy:Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, w dobrej atmosferze tworzonej przez zespół ludzi pełnych pasji i pozytywnie myślącychZatrudnienie na podstawie umowy o pracęWynagrodzenie stałe plus motywujący system premiowySzkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowegoCiekawą pracę na samodzielnym stanowisku Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem klikając w przycisk aplikowania. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Pracownik administracyjno/ biurowy
Pracownik administracyjno/ biurowy
1290000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków·       bieżące prace administracyjne,·       sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji oraz korespondencji,·       przygotowywanie dokumentów wysyłkowych i współpraca z firmami kurierskimi oraz spedycją,·       tworzenie raportów i analiz,·       bezpośrednia komunikacja z klientem,·       obsługa urządzeń biurowych,·       dbałość o pozytywny wizerunek firmy. Oczekiwania·       wykształcenie wyższe z zakresu administracji, zarządzania lub ekonomii lub doświadczenie na podobnym stanowisku,·       znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point),·       bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie,·       wysoka kultura osobista,·       komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów,·       odpowiedzialność, sumienność.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
399000 zł
Ełk 30+ kilka dni temu

Mazurski Browar w Ełku przy ul.Okrężna 4A  poszukuje kandydatów  na stanowisko:Pracownik biurowyObowiązki na stanowisku pracy:Bezpośrednia i telefoniczna obsługa KlientówObsługa kasy fiskalnej , terminali płatniczych, tworzenie faktur, raportów kasowych Wprowadzanie dokumentów do systemuProwadzenie ewidencji asortymentowej, ilościowej, wartościowej i jakościowejPrzygotowywanie dokumentacji dla działu księgowościMonitorowanie płatności Obsługa poczty bieżącej·         Obsługa stoiska na festiwalach i eventach piwnych (jeżeli takie będą)Obsługa urządzeń biurowychInne prace biuroweWśród potencjalnych pracowników będziemy poszukiwać osób posiadających poniższe kwalifikacje:Wykształcenie minimum średnieZnajomość obrotu dokumentami: finansowych, magazynowych, handlowychBardzo dobra znajomość pakietu MS Office Komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespoleDoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuSamodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadaniaSkrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązkówBardzo dobra organizacja pracy własnejOczekujemy: chęci do pracy i nauki, dyspozycyjności.Oferujemy:Pracę w małym , ale wzajemnie uzupełniającym się zespoleStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęRozwój zawodowy; możliwość podnoszenia kwalifikacjiInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Mazurski Browar Sp. z o.o., ul. Okrężna 4A, 19-300 Ełk.Ponadto, informujemy, że:Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Mazurski Browar Sp. z o.o. w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko Pracownik biurowyw oparciu o przepisy ustawy Kodeks pracy (tj. art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a w przypadku podania danych osobowych niewynikających z Kodeksu pracy, na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO).W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem dotyczących Pani/Pana danych, proszę nie wahać się skontaktować z nami pod adresem biuro(at)mazurskibrowar.pl.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do sześciu (6) miesięcy od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks pracy jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzane są na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana dobrowolnej zgody, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość wzięcia udziału i wyniki rekrutacji.Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usług publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.Jeśli wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych osobowych wedle przedstawionych wyżej zasad, prosimy o zamieszczenie w CV poniższych zgód:Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w rekrutacji na stanowisko Pracownik biurowy, przez okres jej trwania, zgodnie z przedstawionymi zasadami przez Mazurski Browar Sp. z o.o..Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu włączenia na okres 6 m-cy do bazy kandydatów, zgodnie z przedstawionymi zasadami przez Mazurski Browar Sp. z o.o.. 

Expert ds. Tworzenia Wniosków na dotacje.
Expert ds. Tworzenia Wniosków na dotacje.
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta poszukujemy: *Pisarza wniosków na dotacje z doświadczeniem* Naszym klientem jest lider w pozyskiwaniu funduszy unijnych, dotacji z programów operacyjnych i regionalnych oraz pisania biznesplanów. Miejsce pracy: komfortowe biuro w Olsztynie lub praca zdalna z dowolnego miejsca na świecie. Firma wyróżnia się przyjazną, pełną wzajemnego szacunku i współpracy atmosferą. Praca zadaniowa. Biuro czynne jest od godz.8-16. Poszukujemy kreatywnej ale też skoncentrowanej na zadaniach osoby, ponieważ taki jest cały team. Jeżeli wiesz co oznaczają te skróty: POIR, POWER, POPW, POIiŚ, to z przyjemnością zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Praca stała i stabilna (mozliwa każda forma współpacy: umowa o pracę, zlecenie, B2B, umowa o dzieło), wyłącznie dla osób z doświadczeniem oraz z dobrą znajomością języka angielskiego. Pracodawca na początek współpracy proponuje ok.5000zł netto plus premie za pozyskanie dofinansowania na projekt (przy umowie o pracę). Po okresie próbnym wracacie do stołu negocjacyjnego i ustalacie warunki indywidualnie. Szczegółowy zakres obowiązków to: - Opracowywanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami - Tworzenie biznes planów - Pisanie oświadczeń - Rozmowy z Expertami (również po angielsku) - Ewentualnie pomoc w rozliczeniu dotacji Osoby zdecydowane do podjęcia rozmów dotyczących tej oferty, zapraszamy do wysłania CV.

Recepcjonistka w Beauty Clinic
Recepcjonistka w Beauty Clinic
399999 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Klinika Kosmetologiczna poszukuje energicznej, kreatywnej i komunikatywnej recepcjonistki do swojego zespołu. Obowiązki:Witanie i rejestracja przybyłych osób oraz udzielanie odpowiedniej pomocy i informacji.Odbieranie telefonów oraz odpowiadanie na zapytania telefonicznie lub mailowo.Umawianie wizyt i spotkań.Obsługa rachunków oraz ich archiwizowanie, tworzenie dokumentacji klientów i innych dokumentów.Sprzedaż kosmetykówDbanie o porządek w recepcji i poczekalniZaopatrzenie produktów Obsługiwanie mediów społecznościowych Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widzianeDobre umiejętności komunikacyjne (werbalne i pisemne), gwarantujące przejrzystą komunikację z klientami, dostawcami oraz innymi pracownikami.Znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiegoUmiejętność zarządzania czasem.Umiejętność zachowania spokoju w skomplikowanych sytuacjach.Komunikatywność, uśmiech i pozytywne nastawienieUmiejętności interpersonalne, które pozytywnie wpływają na satysfakcję klientów.Biegła obsługa Canva, InshotOferujemy:Pracę w przemiłej atmosferze Beauty Clinic.Elastyczny grafik, dopasowany do Twoich potrzebWspólne wyjazdy na szkolenie branżoweFirmowe imprezy integracyjne.Prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem, numerem telefonu, listem motywacyjnym oraz z informacją o zainteresowaniach. Wybrane kandydatki zostaną skontaktowane telefonicznie w celu umówienia spotkania.

Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
560000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Firma ECC Doradztwo sp. z o.o. z Olsztyna zatrudni do zespołu specjalistę/kę ds. pozyskiwania funduszy unijnych.Zakres obowiązków:- opracowywanie wniosków o dofinansowanie dla przedsiębiorstw oraz sektora publicznego (programy krajowe, regionalne)- opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych w konkursach o znaczeniu środowiskowym- rozliczanie projektów- współpraca z osobami zaangażowanymi w przygotowanie wniosku o dofinansowanie tj. audytor, analityk finansowy, instytucje badawcze i okołobiznesowe.Wymagania:- doświadczenie w opracowywaniu lub ocenie wniosków o dofinansowanie jest mile widziane ale nie wymagane, gwarantujemy pełne przeszkolenie w tym zakresie- wykształcenie wyższe lub w trakcie 4-5 roku studiów, mile widziane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, ochrono środowiska- proaktywność- umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia- umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy- umiejętność tworzenia treści- umiejętność analizy złożonych dokumentów- biegła znajomość obsługi pakietu Office- umiejętność pracy pod presją czasu- umiejętność koordynacji wielu zadań w jednym czasieOferujemy:- umowę o pracę/kontrakt B2B ze stałym wynagrodzeniem (wysokość uzależniona od doświadczenia)- atrakcyjny system premiowy (premie za pozyskanie dofinansowania, za pozyskanie klienta, za rozliczenie wniosku o dotację)- udział w tworzeniu projektów dla różnorodnych branż- co drugi piątek wolny- elastyczny czas pracy- praca w nowoczesnym obiekcie biurowymZainteresowane osoby zachęcamy do przesłania aplikacji przez portal OLX. Informujemy, że Administratorem danych jest firma ECC Doradztwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie ul. Trylińskiego 7. Dane zbierane są dla potrzeby rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Warmińsko-mazurskie