Sortowanie:
Znaleziony: 13 ogłoszenie w kategorii Praca w Pasłęk
Monter rusztowań
Monter rusztowań
nowe Pasłęk 11 dni plecy

Opis oferty pracyNasze wymagania · doświadczenie w wykonywaniu obowiązków Montera Rusztowań min. 1 rok, · umiejętność postawienia rusztowania na podstawie rysunku technicznego. · praca na podstawie z góry wyznaczonych grafików (grafiki na 3 miesiące w przód) · Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny na numer podany w ogłoszeniu · Współpraca z podwykonawcami na jednoosobowych działalnościach gospodarczych To oferujemy · atrakcyjne stawki godzinowe, · terminową wypłatę · długotrwałą i stabilną współpracę · zakwaterowanie · gwarancję możliwości wykonywania pracy w dodatkowych godzinach

Asystent / Asystentka projektanta - architekt
Asystent / Asystentka projektanta - architekt
Pasłęk 12 dnia plecy

Opis oferty pracyAsystent / Asystentka projektanta - architekt Informacje ogólne: • Siedziba firmy: ul. 3 Maja 9, 14-400 Pasłęk • Dopuszczalne formy zatrudnienia: o Umowa o pracę. o Kontrakt b2b. o Umowa o staż/praktyki. • Funkcja: specjalista / młodszy specjalista. • Pełen etat, część etatu. • Praca stacjonarna lub hybrydowa – częściowo zdalna. Jestem otwarty na propozycję pracy zdalnej. "Wirtualne biuro" Zakres obowiązków • Współpraca z głównym projektantem w przygotowywaniu projektów zagospodarowania terenu (PZT) i projektów architektoniczno-budowlanych (PAB). • Przygotowywanie i opracowywanie szkiców, rysunków, modeli i wizualizacji projektów. • Analiza lokalnych przepisów urbanistycznych i przepisów budowlanych w celu zapewnienia zgodności projektu z wymogami prawnymi miejscowego planu zagospodarowania terenu, warunki zabudowy i lokalizacje celu publicznego. • Weryfikacja zgodności projektu z obowiązującymi przepisami i normami budowlanymi. • Razem z głównym projektantem przygotowywanie dokumentacji formalnej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę, takiej jak wnioski, uzgodnienia, oświadczenia, deklaracje, zestawienia i inne dokumenty wymagane przez odpowiednie organy administracyjne, gestorów mediów, instytucje oraz firmy powiązane z branżą budowlaną. • Współpraca z specjalistami, takimi jak konstruktor, instalator sanitarny, instalator elektryczny, rzeczoznawcy, technolodzy w celu zapewnienia integralności projektu. • Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat obowiązujących przepisów budowlanych, norm i standardów, aby zapewnić zgodność projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę. • Uczestnictwo w spotkaniach projektowych i prezentacjach, udzielanie wsparcia technicznego i asysty głównemu projektantowi. Monitorowanie postępu prac. • Utrzymywanie porządku i dokładności w dokumentacji projektowej i innych materiałach związanych z projektem. • Kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z osobami zaangażowanymi w bieżący projekt. Nasze wymagania • Wykształcenie wyższe – Architektura lub końcówka studiów. Alternatywnie wykazanie umiejętności i doświadczenia w branży architektonicznej. • Doświadczenie min. 1 rok w branży. Przedstawienie projektu budowlanego przy którym brało się czynny udział. • Znajomość prawa budowlanego oraz warunków technicznych. • Samodzielność. Umiejętność pracy w zespole. Współpraca w realizacji zadań. Komunikatywność. Umiejętność analitycznego myślenia. • Biegła znajomość programów Word, AutoCAD lub ZWCAD. • Znajomość wybranego programu do wizualizacji 3D. Lub chęć opanowania nowego programu. Oferujemy • Wynagrodzenie w zależności od umiejętności: 4000-8000 brutto. • Zdobycie doświadczenia, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i możliwość uzyskania uprawnień. • Ciekawa praca w młodym zespole korzystającym z nowinek technologicznych. • Możliwość realizacji projektów o różnej skali. • Benefity: dofinansowanie kursów i szkoleń, ubezpieczenie na życie, system premiowy, kawa/herbata, parking dla pracowników. Zapraszamy do składania CV na e-mail: @ Zapewniamy kandydatom całkowitą dyskrecję. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. PRIMCAD Projekty Kosztorysy Nadzory budowlane mgr inż. Andrzej Kozłowski Działalność naszej firmy została zapoczątkowana w 2018 roku przez mgr inż. Andrzeja Kozłowskiego uprawnionego projektanta i kierownika robót bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie konstrukcji oraz architektury. Kierowanie robotami budowlanymi budynków mieszkalnych jednorodzinnych, wielorodzinnych, handlowo-usługowych, użyteczności publicznej oraz produkcyjno-magazynowych w połączeniu z projektowaniem oraz wiedzą zdobytą jako absolwent PWSZ w Elblągu, University of Castilla–La Mancha w Hiszpanii oraz Politechniki Gdańskiej przełożyło się na doświadczenie wykorzystywane przy dotychczasowych realizacjach. Młody kreatywny zespół uprawnionych projektantów wykorzystujący współczesne metody tworzenia dokumentacji budowlanej wymaganej do pozwolenia na budowę oraz dokumentacji wykonawczych niezbędnych przy realizacji robót budowlanych. Biuro posiada grono współpracujących projektantów branżowych, rzeczoznawców oraz doradców technicznych. Realizujemy również prowadzenie robót budowlanych jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego.

Asystent / Asystentka projektanta konstrukcji
Asystent / Asystentka projektanta konstrukcji
Pasłęk 12 dnia plecy

Opis oferty pracyAsystent / Asystentka projektanta konstrukcji Informacje ogólne: • Siedziba firmy: ul. 3 Maja 9, 14-400 Pasłęk • Dopuszczalne formy zatrudnienia: o Umowa o pracę. o Kontrakt b2b. o Umowa o staż/praktyki. • Funkcja: asystent. • Pełny etat 1/1, pół etatu 1/2. • Praca stacjonarna lub hybrydowa – częściowo zdalna. Jestem otwarty na propozycję pracy zdalnej. "Wirtualne biuro" Zakres obowiązków • Współpraca z głównym projektantem w przygotowywaniu projektów technicznych (PT) branży architektonicznej oraz konstrukcyjnej. Dodatkowo w razie potrzeby umiejętność sporządzania projektów zagospodarowania terenu (PZT), projektów architektoniczno-budowlanych (PAB). • Przygotowywanie rysunków schematów konstrukcyjnych oraz rysunków wykonawczych konstrukcji murowych, żelbetowych, drewnianych i stalowych. • Pomoc w analizie i ocenie danych dotyczących projektu. • Wykonywanie pomiarów i dokumentacji istniejących obiektów budowlanych. • Przygotowywanie dokumentacji projektowej części opisowej i rysunkowej projektu technicznego konstrukcji (PT). • Współpraca z specjalistami, takimi jak architekt, instalator sanitarny, instalator elektryczny, rzeczoznawcy, technolodzy w celu zapewnienia integralności projektu. • Razem z głównym projektantem przygotowywanie dokumentacji formalnej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę, takiej jak wnioski, uzgodnienia, oświadczenia, deklaracje, zestawienia i inne dokumenty wymagane przez odpowiednie organy administracyjne, gestorów mediów, instytucje oraz firmy powiązane z branżą budowlaną. • Weryfikacja zgodności projektu z obowiązującymi przepisami i normami budowlanymi. • Uczestnictwo w spotkaniach projektowych i prezentacjach, udzielanie wsparcia technicznego i asysty głównemu projektantowi. Monitorowanie postępu prac. • Utrzymywanie porządku i dokładności w dokumentacji projektowej i innych materiałach związanych z projektem. • Kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z osobami zaangażowanymi w bieżący projekt. Nasze wymagania • Wykształcenie wyższe – Inżynier budownictwa lub końcówka studiów. Alternatywnie wykazanie umiejętności i doświadczenia w branży konstrukcyjnej. • Doświadczenie min. 1 rok w branży. Przedstawienie projektu budowlanego przy którym brało się czynny udział. • Biegła znajomość programów Word, AutoCAD lub ZWCAD. • Umiejętność odbioru prac konstrukcyjnych w terenie na budowie. Sprawdzenie poprawności wykonania zgodnie z projektem. • Umiejętność lub chęć zdobycia umiejętności sporządzania kosztorysów inwestorskich branży architektoniczno-konstrukcyjnej. • Znajomość prawa budowlanego oraz warunków technicznych. • Samodzielność. Umiejętność pracy w zespole. Współpraca w realizacji zadań. Komunikatywność. Umiejętność analitycznego myślenia. • Znajomość lub chęć rozwoju umiejętności posługiwania się programami takimi jak: nakładka BestCAD, RM-WIN 2D i 3D, ABC Płyta, FD-WIN, SPECBUD, NORMA EXPERT, PAMIR. Oferujemy • Wynagrodzenie w zależności od umiejętności: 4000-8000 brutto. • Zdobycie doświadczenia i możliwość uzyskania uprawnień. • Ciekawa praca w młodym zespole korzystającym z nowinek technologicznych. • Możliwość realizacji projektów o różnej skali. • Benefity: dofinansowanie kursów i szkoleń, ubezpieczenie na życie, system premiowy, kawa/herbata, parking dla pracowników. Zapraszamy do składania CV poprzez przycisk aplikowania, znajdujący się na dole ogłoszenia. Zapewniamy kandydatom całkowitą dyskrecję. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. PRIMCAD Projekty Kosztorysy Nadzory budowlane mgr inż. Andrzej Kozłowski Działalność naszej firmy została zapoczątkowana w 2018 roku przez mgr inż. Andrzeja Kozłowskiego uprawnionego projektanta i kierownika robót bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie konstrukcji oraz architektury. Kierowanie robotami budowlanymi budynków mieszkalnych jednorodzinnych, wielorodzinnych, handlowo-usługowych, użyteczności publicznej oraz produkcyjno-magazynowych w połączeniu z projektowaniem oraz wiedzą zdobytą jako absolwent PWSZ w Elblągu, University of Castilla–La Mancha w Hiszpanii oraz Politechniki Gdańskiej przełożyło się na doświadczenie wykorzystywane przy dotychczasowych realizacjach. Młody kreatywny zespół uprawnionych projektantów wykorzystujący współczesne metody tworzenia dokumentacji budowlanej wymaganej do pozwolenia na budowę oraz dokumentacji wykonawczych niezbędnych przy realizacji robót budowlanych. Biuro posiada grono współpracujących projektantów branżowych, rzeczoznawców oraz doradców technicznych. Realizujemy również prowadzenie robót budowlanych jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego.

Firma Heops zatrudni kandydata na stanowisko:
Księgowa/Księgowy
Firma Heops zatrudni kandydata na stanowisko: Księgowa/Księgowy
Pasłęk 30+ kilka dni temu

Wykształcenie średnie lub wyższe w obszarze ekonomii, finansów lub rachunkowości. Znajomość prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości oraz innych dokumentów umożliwiających prace w zawodzie. Znajomość programów księgowych np. WAPRO . Szukamy osoby dokładnej i zorganizowanej. Zakres obowiązków; księgowanie dokumentów, bieżące rozliczenia z instytucjami finansowymi (w tym bankami), uzgadnianie sald z partnerami biznesowymi, prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych, wystawianie oraz księgowanie faktur,  rozliczanie i odprowadzanie składek ubezpieczeniowych dla pracowników firmy do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wypłacanie wynagrodzeń pracowniczych.

Doradca Klienta do placówki bankowej w Pasłęku
Doradca Klienta do placówki bankowej w Pasłęku
600000 zł
Pasłęk 30+ kilka dni temu

Wsparcie przez doświadczonych doradców, praca w miłej i angażującej atmosferze, bardzo atrakcyjny system motywacyjny.Wynagrodzenie 4800 zł - 8000 zł brutto. TWOJA ROLA- Profesjonalnie doradzasz i sprzedajesz produkty bankowości detalicznej- Inicjujesz i aktywnie kształtujesz długotrwałe relacje z klientami- Sprawnie i rzetelnie obsługujesz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe- Dbasz o najwyższą jakość obsługi- Odpowiadasz za realizację indywidualnych i zespołowych celów biznesowych- Budujesz pozytywny wizerunek Credit Agricole Bank Polska S.A.- Zarządzasz przypisanym portfelem klientów detalicznych To Ciebie poszukujemy, jeżeli:- Jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z klientami- Zorientowany na realizację celów sprzedażowych- Lubisz sprzedaż, pracę z ludźmi, jesteś osobą otwartą, uśmiechniętą i zaangażowaną- Potrafisz wsłuchać się w potrzeby klienta i dostosować do nich ofertę- Dbasz o swoich współpracowników i cenisz sobie pracę w zespole- Posiadasz wykształcenie minimum średnie W ZAMIAN OFERUJEMY:- umowę o pracę- klarowny system wynagrodzeń- profesjonalny system szkoleń: szkolenia systemowe, produktowe i sprzedażowe- profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji.

Operator WMA, STRABAG Oddział Olsztyn (WMA w Nowinie)
Operator WMA, STRABAG Oddział Olsztyn (WMA w Nowinie)
1700000 zł
Pasłęk 30+ kilka dni temu

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa.Zostań częścią naszego zespołu!Do naszego zespołu poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:Operatora Wytwórni Mieszanek AsfaltowychMiejsce pracy:Wytwórnia Mas Asfaltowych w NowinieZadania:obsługa maszyn, produkcja masy na Wytwórni Mas Asfaltowychprowadzenie procesu produkcji zgodnie z receptą oraz Instrukcją obsługi WMA zapewniający wysoką jakość produktukontrola rozchodu materiałów i surowców używanych w procesie produkcji oraz minimalizacja zużyciadbanie zarówno o czystość  jak i stan techniczny wytwórnikontrola stanu technicznego poszczególnych elementów wytwórniobsługa i bieżące utrzymanie oraz remonty wytwórniścisła współpraca z laboratorium celem uzyskania pożądanych parametrów produktuprzeglądy, naprawy oraz konserwacje instalacji elektrycznej i instalacji automatycznej regulacji procesu produkcjiwykonywanie prac remontowych oraz serwisowychdbanie o powierzone mienieWymagania:ważne uprawnienia na zespoły maszyn do produkcji mieszanek bitumicznych do 160m3/hdoświadczenie na stanowisku operatora WMAuprawnienia elektryczne SEP do 1 KVumiejętność rozwiązywania problemów technicznychdyspozycyjnośćdobra organizacja pracy, zaangażowanie w powierzone obowiązkisumiennośćOferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęterminowe wynagrodzenie (do 10 dnia każdego miesiąca)płatne nadgodzinypremie uznaniowepakiet usług medycznych, MultiSport, korzystne warunki ubezpieczenia grupowegoniezbędne narzędzia pracy i odzież robocząbezpłatne kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe i dające dodatkowe uprawnieniamożliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczeniaposiłki profilaktycznezakwaterowanie (w przypadku pracy poza miejscem zamieszkania)Dodatkowe informacje:Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez STRABAG Sp. z o.o. (ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków) w celu realizacji procesu rekrutacji”.Kontakt telefoniczny w godzinach:Pn.-czw.:  7:30 – 16:30Pt.:           7:30 – 12:30

Hostessa Pasłęk 17-18.11.2023
Hostessa Pasłęk 17-18.11.2023
Pasłęk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPasłęk Poszukuję hostess! Do Twoich zadań będzie należało zakładanie aplikacji sklepu klientom. Praca wewnątrz sklepu lub na zewnątrz w zależności od pogody! ️ Termin: 17-18.11.2023 Praca w godz. Piątek 15:00 - 19:00 sobota 10:00 - 16:00 Stawka: 26zł/h brutto h (jeżeli posiadasz status studenta jest to stawka na rękę) Wymagania: biała koszula, czarna spódniczka, balerinki/botki Po więcej informacji zapraszam na priv.️ Administratorem danych osobowych podanych w procesie rekrutacji jest Job4me Sp. z o.o. Kontakt @ Więcej informacji www.job4me.pl/polityka-prywatnosci/

Sprzedawca - Pasłęk
Sprzedawca - Pasłęk
Pasłęk 30+ kilka dni temu

Ogólnopolska sieć sklepów obuwniczych zatrudni do pracy w swoim sklepie w miejscowości Poddębice. Oferujemy: - umowę o pracę; - stosowne wynagrodzenie; - miłą atmosferę; - ciekawą pracę. Wymagania: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; - znajomość zasad związanych z obsługą klienta; - pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki; - rzetelność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, kultura osobista. Obowiązki: - obsługa klienta; - sprawdzanie i wykładanie dostaw; - dbanie o porządek w sklepie; - obsługa programu sprzedażowego, kasy fiskalnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w ofercie pracy następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez WENUS Dariusz Reich, Krzysztof Reich Sp.j. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Powstańców Warszawskich 57 w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko sprzedawcy. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie poprzez wysłanie wiadomości na adres: praca @ sklepy-viola.pl Dodatkowo, jeśli życzą sobie Państwo, aby Państwa kandydatura została rozważona przy okazji prowadzenia przez administratora danych przyszłych procesów rekrutacyjnych, prosimy o dodanie klauzuli o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy WENUS Dariusz Reich, Krzysztof Reich Sp.j. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Powstańców Warszawskich 57 oraz podmiotów z nimi powiązanych, (link tutaj: http://sklepy-viola.pl/podmioty-powiazane-ado/) w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie poprzez wysłanie wiadomości na adres: praca @ sklepy-viola.pl Jednocześnie informujemy, że decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, a Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Pozostałe informacje zgodnie z art. 13 RODO może Pani/Pan znaleźć pod adresem: http://sklepy-viola.pl/rekrutacja-sprzedawcy.html Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Praca dodatkowa - Doradca klienta - 5 godzin tygodniowo
Praca dodatkowa - Doradca klienta - 5 godzin tygodniowo
Pasłęk 30+ kilka dni temu

Leć z nami i zarób dodatkową kasę! - Pracujesz na etacie, ale chcesz dorobić do swojej obecnej pensji? - Jesteś emerytem i szukasz możliwości dodatkowego zarobku? - Chcesz samodzielnie decydować o tym kiedy i ile pracujesz?  Świetnie! Zgłoś się do nas i dołącz do naszego zespołu doradców klienta!  Czym będziesz się zajmować? - Obsługą naszych klientów w ich miejscu zamieszkania zgodnie z przydzieloną listą - Podpisywaniem umów z nowymi klientami w ramach otrzymanych zgłoszeń - Odbiorem rat od przydzielonych klientów Co możemy Ci zaoferować?  - Elastyczny grafik – sam organizujesz swoją pracę i decydujesz o tym kiedy i ile pracujesz - Zarobki w wysokości ok 300 zł tygodniowo (przy 5-godzinnej dyspozycyjności) - Wynagrodzenie wypłacane raz w tygodniu - Możliwość pracy w większym wymiarze czasu - Kartę SIM z możliwością wykorzystania do celów prywatnych - Ubezpieczenie grupowe, z którego możesz skorzystać nawet jeżeli pracujesz dla nas tylko kilka godzin tygodniowo - Kompleksowe przygotowanie do wykonywanej pracy - Wsparcie kierowników w realizacji codziennych obowiązków Obecnie poszukujemy pracowników w miejscowościach: Pasłęk, Braniewo, Orneta, Pieniężno, Morąg oraz w okolicach. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała zadzwoń 600 - pokaż numer telefonu - lub wypełnij formularz rekrutacyjny (nie wymagamy CV!) – skontaktujemy się i opowiemy o szczegółach dotyczących pracy.

Praca
Praca
Pasłęk 30+ kilka dni temu

Witam oferuję pracę na 2 osób (mężczyzna/chłopak) na zbiór winogrona w Niemczech na około miesiąc .Więcej informacji udzielę priv.Osoby z Pasłęka lub Elbląga lub z bliskich okolic

Potrzeba transportu gdzieś zawieźć pisz lub dzwoń 570768508
Potrzeba transportu gdzieś zawieźć pisz lub dzwoń 570768508
2 zł
Pasłęk 30+ kilka dni temu

Potrzeba gdzieś dojechać pisz lub dzwoń *********

Potrzeba gdzieś dojechać  pisz lub dzwoń 570768508
Potrzeba gdzieś dojechać pisz lub dzwoń 570768508
133 zł
Pasłęk 30+ kilka dni temu

Potrzeba gdzieś dojechać pisz lub dzwoń *********

Oferta pracy monter klimatyzacji wentylacji i hydraulika
Oferta pracy monter klimatyzacji wentylacji i hydraulika
Pasłęk 30+ kilka dni temu

OFERTA PRACY MONTER KLIMATYZACJI, WENTYLACJI I HYDRAULIKA W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko monter klimatyzacji, wentylacji i pomp ciepła. Oczekujemy doświadczenia zawodowego, umiejętności pracy w zespole, prawa jazdy w kategorii B. Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia i możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 695815074lub kontakt mailowy na adres: pr****************z@w*.pl z dopiskiem OFERTA PRACY w tytule wiadomości.

Filtr