Sortowanie:
Znaleziony: 26 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Warmińsko-mazurskie
Zajęcie dla studenta / ucznia _ Olsztyn i okolice
Zajęcie dla studenta / ucznia _ Olsztyn i okolice
nowe Olsztyn 30+ kilka dni temu

Zajęcie dla Studenta / UczniaMiejsce działania: Olsztyn i okoliceTwoje zadania:aktywne pozyskiwanie klientówtelefoniczna obsługa leadów przekazywanych przez Centralęsprzedaż pożyczek gotówkowych klientom indywidualnymrealizowanie określonych planów sprzedażowychidealne zajęcie dla osób, które chcą połączyć naukę z dodatkową aktywnością Nie wahaj się do nas aplikować, jeśli:dysponujesz wolnym czasem w tygodniu i sobotypragniesz podreperować swój studencki budżetjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnypotrafisz pracować w zespole i budować relacjęjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnyumiesz współpracować w zespole i budować relacjęOferujemy:współpracę na podstawie umowy – zlecenie ze wszystkimi składkamielastyczny godziny współpracy - dostosujemy je do Twojej dyspozycyjnościmożliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowejwynagrodzenie prowizyjnewsparcie Managera w okresie wdrożenia oraz współpracy  

Ksiegowa / Ksiegowy pelna ksiegowosc
Ksiegowa / Ksiegowy pelna ksiegowosc
Lidzbark 30+ kilka dni temu

Do zakresu obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: - przyjmowanie, gromadzenie i segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju - wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego - ewidencja środków trwałych - weryfikacja poprawności wystawionych dokumentów - wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami - prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi przepisami (Ustawa o rachunkowości) - kontrola zgodności realizowanych zadań i prowadzonych ksiąg rachunkowych - terminowe sporządzanie sprawozdań, deklaracji podatkowych i raportów wymaganych przepisami  prawa - sprawozdawczość GUS - współpraca z zewnętrznymi podmiotami w szczególności z US, ZUS - organizacja pracy i nadzór nad zespołem pracowników biurowych - sporządzanie sprawozdań finansowych  -kadry i płace Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku - znajomość pakietu MS Office, m.in. Excel, Word - odpowiedzialność, sumienność - umiejętność pracy w zespole  Oferujemy: - umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie - pracę w miłej atmosferze - możliwość rozwoju  Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV. WYMAGANE DOKUMENTY :CV W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli informacyjnej:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez MR Tank-oil Sp. z O.O. Sp.K. Z siedzibą w Przełęku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Firma Heops zatrudni kandydata na stanowisko:
Księgowa/Księgowy
Firma Heops zatrudni kandydata na stanowisko: Księgowa/Księgowy
Pasłęk 30+ kilka dni temu

Wykształcenie średnie lub wyższe w obszarze ekonomii, finansów lub rachunkowości. Znajomość prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości oraz innych dokumentów umożliwiających prace w zawodzie. Znajomość programów księgowych np. WAPRO . Szukamy osoby dokładnej i zorganizowanej. Zakres obowiązków; księgowanie dokumentów, bieżące rozliczenia z instytucjami finansowymi (w tym bankami), uzgadnianie sald z partnerami biznesowymi, prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych, wystawianie oraz księgowanie faktur,  rozliczanie i odprowadzanie składek ubezpieczeniowych dla pracowników firmy do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wypłacanie wynagrodzeń pracowniczych.

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObowiązki: - samodzielne prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, - kontrola merytoryczna dokumentów oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem, kompletowaniem i archiwizacją dokumentów księgowych; - sporządzanie deklaracji, sprawozdań finansowych, bilansów, rozliczeń miesięcznych i rocznych, - weryfikacja i kontrola poprawności zapisów na kontach, - utrzymywanie kontaktu i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, banki), - monitorowanie zmian w przepisach oraz ich bieżące wdrażanie. Wymagania: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie zawodowe minimum 3 lata. - bardzo dobra, praktyczna znajomość aktualnych przepisów podatkowych - terminowość, rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność, - umiejętność organizacji pracy własnej, - mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku Głównej Księgowej/ Zastępca Głównej Księgowej. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i wiedzy na tym stanowisku, - możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, - niezbędne narzędzia pracy, - dużą samodzielność w działaniu, - przyjazną atmosferę pracy.

Doradca Kredytowy Placówka Kasy Stefczyka- Biskupiec
Doradca Kredytowy Placówka Kasy Stefczyka- Biskupiec
Biskupiec 30+ kilka dni temu

Od kilku lat jesteśmy aktywnym partnerem Kasy Stefczyka w Biskupcu . W zespole oprócz rzetelnego wynagrodzenia oferujemy także przyjazną atmosferę wsparcia i imprezy firmowe.W związku z rozwojem firmy szukamy pracownika na stanowiskoDoradca KlientaTwój zakres obowiązków:obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych,sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych,obsługa Klienta – również telefoniczniebudowanie długotrwałych relacji z Klientami,realizacja planów sprzedażowych,aktywne pozyskanie klientaNasze wymagania:Wykształcenie min. średnieZaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązkówKomunikatywnośćUmiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientamiKreatywność i umiejętność pracy w zespoleTo oferujemy:Stabilne zatrudnienie na umowie o pracęSystem premiowyKompleksowe szkolenia w miejscu pracy Pracę w fajnym zespoleWsparcie podczas pracy - jesteśmy zespołempracujemy 7,5 godzin dziennieOsoby zainteresowane zapraszamy do złożenia CV

Zajęcie dla studenta / ucznia _ Elbląg i okolice
Zajęcie dla studenta / ucznia _ Elbląg i okolice
600000 zł
Elbląg 30+ kilka dni temu

Zajęcie dla Studenta / UczniaMiejsce działania: Elbląg i okoliceTwoje zadania:aktywne pozyskiwanie klientówtelefoniczna obsługa leadów przekazywanych przez Centralęsprzedaż pożyczek gotówkowych klientom indywidualnymrealizowanie określonych planów sprzedażowychidealne zajęcie dla osób, które chcą połączyć naukę z dodatkową aktywnościąNie wahaj się do nas aplikować, jeśli:dysponujesz wolnym czasem w tygodniu i sobotypragniesz podreperować swój studencki budżetjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnypotrafisz pracować w zespole i budować relacjęjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnyumiesz współpracować w zespole i budować relacjęOferujemy:współpracę na podstawie umowy – zlecenie ze wszystkimi składkamielastyczny godziny współpracy - dostosujemy je do Twojej dyspozycyjnościmożliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowejwynagrodzenie prowizyjnewsparcie Managera w okresie wdrożenia oraz współpracy  

Specjalista ds. KPiR
Specjalista ds. KPiR
600000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:obsługa księgowa klientów w oparciu o KPiR,przygotowywanie deklaracji podatkowych PIT oraz VAT,przygotowywanie zestawień na potrzeby klientów,analizowanie zagadnień podatkowych na potrzeby klientów.Nasze wymaganiamin. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie zdobyte w biurze rachunkowym,znajomość zagadnień z zakresu prawa podatkowego,chęć pogłębiania wiedzy,sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań,terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania,znajomość zagadnień z zakresu kadr i płac będzie dodatkowym atutem.

Główny księgowy / Główna księgowa Pamiko Logistic TSL
Główny księgowy / Główna księgowa Pamiko Logistic TSL
600000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Pamiko Logistic sp. z o.oFirmę tworzą ludzie związani z sektorem TSL od wielu lat.Pamiko Logistic to połączenie pasji, zaangażowania, doświadczenia oraz dbałości o relacje z partnerami biznesowymi.Mimo młodego wieku, nasza firma może pochwalić się współpracą z bardzo dużymi klientami zarówno w Polsce jak i w całej Europie, a także z kontrahentami lokalnymi, których traktujemy tak samo poważnie.Stale dążymy do rozwoju naszych umiejętności i stawiamy sobie wysokie cele, kolejnym etapem jest otwarcie nowych oddziałów na terenie całego kraju.Aktualnie poszukujemy współpracowników na stanowisko Głównej Księgowej / Głównego Księgowego:Twój zakres obowiązkówNadzór nad działem księgowości pod względem merytorycznym oraz organizacyjnymKontakt z US i ZUS a także innymi jednostkami zewnętrznymiNadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowychOptymalizacja procesów księgowychOpracowywanie i wdrażanie procedur i standardów księgowych oraz kontrolowanie ich realizacjiPrzygotowywanie sprawozdań finansowychPrzygotowywanie analiz finansowych na potrzeby ZarząduNasze wymaganiaMin. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuZnajomość przepisów z zakresu rachunkowości oraz przepisów podatkowychPodstawowa znajomość zagadnień z branży TSL niezbędnych do prowadzenia księgowości w tej branży – mile widzianeZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2To oferujemyPełne wsparcie ze strony Zarządu oraz pracownikówBezproblemowy przepływ informacjiUdział w szkoleniach branżowychNowoczesne narzędzia pracy oraz niezbędne oprogramowanie do wykonywania zadańSwobodna atmosfera

Młodszy księgowy
Młodszy księgowy
600000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków·       Komunikacja z głównym Księgowym,·       Komunikacja z Kadrowcem,·       Nadzór nad dokumentami osobowymi pracowników, ewidencji czasu pracy itp.,·       Wystawianie dokumentów finansowych – faktur, not korygujących itp.,·       Wprowadzanie dokumentów finansowych w system księgowy,·       Wprowadzanie przelewów na koncie firmowym, sprawdzanie płatności.Wymagania:Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, lub kilkuletnie doświadczenie na takim stanowisku,Sumienność w dotrzymywaniu terminów i zobowiązań,Poczucie odpowiedzialności za swoją pracę,Znajomość zagadnień kadrowo-płacowych, ustawy o rachunkowości,Otwartość na naukę i rozwój,Otwartość na komunikację wewnątrz firmy i do klientów.Możliwości:·       Stanowisko pod nadzorem specjalistów – możliwością zdobycia doświadczenia,·       W dłuższej perspektywie możliwość awansu na głównego księgowego,·       Firma nastawiona na rozwój pracowników, regularne szkolenia przy zaangażowaniu pracownika.

Ekspert kredytowy /
Ekspert kredytowy /
600000 zł
Lidzbark Warmiński 30+ kilka dni temu

OPIS,,Centrum Kredytowe’’ to firma specjalizująca się w pośrednictwie kredytowym od 2014 r .Obsługujemy różne zlecenia kredytowe jak również czynnie pozyskujemy nowych klientów zainteresowanych finansowaniem .Współpracujemy z największymi  grupami finansowymi i największymi bankami w Polsce. Oferujemy nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Miejsce pracy : Lidzbark WarmińskiPoszukujemy osoby, która:• ma doświadczenie w sprzedaży (mile widziane produktów finansowych)• sprzedaż i osiąganie celów motywuje Cię do dalszego działania• chce poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe doświadczenia• jest komunikatywny/na ,posiada wysokie umiejętności interpersonalnePosiada wykształcenie wyższeJest gotowa/gotowy na realizację planów sprzedażowych Mamy dla Ciebie:• zatrudnienie w oparciu o umowę pracę• atrakcyjny system wynagradzania• niezbędne narzędzia pracy• bogaty program profesjonalnych szkoleń• możliwość uczestniczenia w projektach związanych z rozwojem Banku konkursy motywacyjne z atrakcyjnymi nagrodami Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za: profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej Klientów,aktywnie pozyskiwanie Klientów i współpracowanie z nimi, mając na celu rozpoznanie ich potrzeb oraz dopasowanie optymalnej ofertydbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmyzarządzanie przypisanym portfelem Klientów.Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się z największymi graczami finansowymiAplikuj dołączając CV do odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie - zapraszamyProsimy o zamieszczenie klauzuli :Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez CENTRUM KREDYTOWE SANDRA PIÓROWSKA , danych osobowych zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), dla celów obecnych i przyszłych rekrutacji 

Doradca Klienta do placówki bankowej w Braniewie
Doradca Klienta do placówki bankowej w Braniewie
600000 zł
Braniewo 30+ kilka dni temu

Zatrudnię Doradca Klienta do placówki bankowej w Braniewie.Wsparcie przez doświadczonych doradców, praca w miłej i angażującej atmosferze, bardzo atrakcyjny system motywacyjny.Wynagrodzenie 4800 zł - 8000 zł brutto. TWOJA ROLA- Profesjonalnie doradzasz i sprzedajesz produkty bankowości detalicznej- Inicjujesz i aktywnie kształtujesz długotrwałe relacje z klientami- Sprawnie i rzetelnie obsługujesz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe- Dbasz o najwyższą jakość obsługi- Odpowiadasz za realizację indywidualnych i zespołowych celów biznesowych- Budujesz pozytywny wizerunek Credit Agricole Bank Polska S.A.- Zarządzasz przypisanym portfelem klientów detalicznych To Ciebie poszukujemy, jeżeli:- Jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z klientami- Zorientowany na realizację celów sprzedażowych- Lubisz sprzedaż, pracę z ludźmi, jesteś osobą otwartą, uśmiechniętą i zaangażowaną- Potrafisz wsłuchać się w potrzeby klienta i dostosować do nich ofertę- Dbasz o swoich współpracowników i cenisz sobie pracę w zespole- Posiadasz wykształcenie minimum średnie W ZAMIAN OFERUJEMY:- umowę o pracę- klarowny system wynagrodzeń- profesjonalny system szkoleń: szkolenia systemowe, produktowe i sprzedażowe- profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji. 

Doradca Klienta do placówki bankowej w Pasłęku
Doradca Klienta do placówki bankowej w Pasłęku
600000 zł
Pasłęk 30+ kilka dni temu

Wsparcie przez doświadczonych doradców, praca w miłej i angażującej atmosferze, bardzo atrakcyjny system motywacyjny.Wynagrodzenie 4800 zł - 8000 zł brutto. TWOJA ROLA- Profesjonalnie doradzasz i sprzedajesz produkty bankowości detalicznej- Inicjujesz i aktywnie kształtujesz długotrwałe relacje z klientami- Sprawnie i rzetelnie obsługujesz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe- Dbasz o najwyższą jakość obsługi- Odpowiadasz za realizację indywidualnych i zespołowych celów biznesowych- Budujesz pozytywny wizerunek Credit Agricole Bank Polska S.A.- Zarządzasz przypisanym portfelem klientów detalicznych To Ciebie poszukujemy, jeżeli:- Jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z klientami- Zorientowany na realizację celów sprzedażowych- Lubisz sprzedaż, pracę z ludźmi, jesteś osobą otwartą, uśmiechniętą i zaangażowaną- Potrafisz wsłuchać się w potrzeby klienta i dostosować do nich ofertę- Dbasz o swoich współpracowników i cenisz sobie pracę w zespole- Posiadasz wykształcenie minimum średnie W ZAMIAN OFERUJEMY:- umowę o pracę- klarowny system wynagrodzeń- profesjonalny system szkoleń: szkolenia systemowe, produktowe i sprzedażowe- profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji.

STAŻYSTA (-ka) do KADR i PŁAC w biurze rachunkowym
STAŻYSTA (-ka) do KADR i PŁAC w biurze rachunkowym
989000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe GRANT od ponad 20 lat świadczy usługi dla firm w zakresie obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej. Dzięki pracy i zaangażowaniu zespołu firmy oraz wypracowanym przez lata procedurom zapewniamy naszym Klientom wysoką jakość usług. W związku z rozwojem biura poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:STAŻYSTA(-ka) do KADR i PŁAC w biurze rachunkowymZakres obowiązków:• sporządzanie dokumentów kadrowych wg wzorów, prowadzenie teczek osobowych,• zgłaszanie i wyrejestrowywanie ubezpieczonych w ZUS,• pomoc przy sporządzaniu list płac,• aktywny udział w bieżącej pracy działu kadr i płac,• dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie,• podnoszenie wiedzy i kwalifikacji.Od kandydatów oczekujemy:• wykształcenia min. średniego o profilu ekonomicznym,• biegłej obsługi komputera i dobrej znajomości biurowego pakietu Office,• chęci zdobywania wiedzy,• dokładności i rzetelności,• umiejętności pracy w zespole,• mile widziane praktyki.Oferujemy:• wprowadzenie w system kadrowo-płacowy,• pracę w trybie jednozmianowym (8-16),• wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,• przyjazną atmosferę w miejscu pracy,• szkolenia wewnętrzne,• stabilne zatrudnienie po stażu.Jeśli jesteś młodą osobą bez pomysłu na życie, w szkole zawsze lubiłaś mieć ładne zeszyty a inni pożyczali od Ciebie notatki, to może to jest oferta dla Ciebie. Sprawdzisz czy odnajdziesz się w pracy zespołowej, nauczysz się Kodeksu Pracy w praktyce, zrozumiesz różnicę między płacą netto i brutto, czym zaimponujesz swoim znajomym.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb prowadzonych postępowań rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926 z późn. zm.).Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Asystent do spraw księgowości pracownik biurowy Giżycko
Asystent do spraw księgowości pracownik biurowy Giżycko
790000 zł
Giżycko 30+ kilka dni temu

Pracownik biurowy z elementami księgowościzakres obowiązków:- kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą-przygotowanie dokumentów do biura rachunkowego-wprowadzanie wyciągów bankowych-wprowadzanie faktur kosztowych- pomoc w prowadzeniu spraw pracowniczych

Doradca Klient VeloBank S.A. Morąg
Doradca Klient VeloBank S.A. Morąg
320000 zł
Morąg 30+ kilka dni temu

Doradca Klienta VeloBank S.A. MorągPełny etatTyp umowy: Umowa o pracęPartner VeloBank w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do pracy kandydatów/kandydatek na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce pracy: MorągOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:– aktywne i efektywne pozyskiwanie Klientów Indywidualnych,– analizę potrzeb Klienta oraz doradztwo w zakresie oferowanych usług i produktów bankowych,– budowanie długofalowej współpracy i dobrych relacji z Klientami,– dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Oczekiwania:– wykształcenie minimum średnie,– znajomość obsługi komputera (MS Office),– komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz silna motywacja do działania,– nie wymagamy doświadczenia w finansach a znajomość produktów bankowości detalicznej będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:– umowę o pracę,– atrakcyjny system premiowy,– pakiet szkoleń rozwijających kompetencje,– pracę w przyjaznej atmosferze. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV + list motywacyjny) W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ma Pan / Pani możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie przez Pana / Panią danych osobowych oraz załączenie klauzuli jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym procesie rekrutacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Evan Finanse z siedzibą w Morąguzawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Evan Finansena podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Evan Finanse z siedzibą w Morąguzawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Evan Finansena podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Evan Finanse z siedzibą w Morągu. Pana / Pani dane osobowe przetwarzane są:–– w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22 1 kodeksu pracy w związku z udziałem w procesie rekrutacji w celuprzeprowadzenia rekrutacji na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy lub innych aktów prawnych, z którychwynika konieczność wypełnienia przez Pracodawcę obowiązku nałożonego na niego przepisem prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),–– w zakresie nieobjętym wymienionymi wyżej przepisem, na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanychprzez Pana / Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Odbiorcami Pana / Pani danych osobowych mogą być:–– podmioty świadczące usługi na rzecz Pracodawcy w zakresie: medycyny pracy i placówki współpracujące. Pana / Pani dane osobowe będą przechowywane:–– do zakończenia rekrutacji (oraz dodatkowo przez okres 3 lat), w związku z którą aplikował Pan / Pani do pracy u Pracodawcy,jeśli nie wyraził Pan / Pani zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji.–– do 3 lat od dnia złożenia aplikacji w przypadku gdy wyraził Pan / Pani zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji. Informujemy, że:–– przysługuje Panu / Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych(art. 17 RODO), prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) oraz prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO),–– przysługuje Panu / Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,–– podanie przez Pana / Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji,–– Pracodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez: e-mail: schendoska#fincar.pl 

Kierownik ds podatków Indykpol SA
Kierownik ds podatków Indykpol SA
320000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku:Realizacja zadań z zakresu kompleksowej obsługi w obszarze podatków (CIT, VAT, PCC, podatku od nieruchomości i in.)Bieżące monitorowanie, analiza zmian w przepisach podatkowych, interpretacja orzeczeń sądowych oraz ich wdrażanieKomunikacja oraz współpraca z działami branżowymi, Zarządem oraz organami podatkowymiOdpowiedzialność za obszar podatkowy VAT, CIT, PCC, podatek u źródłaWeryfikacja umów i innych dokumentów pod kątem zgodności z przepisami prawa podatkowegoBieżąca analiza regulacji podatkowych, interpretacji oraz orzeczeń sądowychTworzenie i aktualizacja wewnętrznych instrukcji i procedur podatkowych oraz narzędzi kontrolnych w zakresie podatkowymOdpowiedzialność i współpraca przy przygotowywaniu dokumentacji cen transferowychCzynny udział przy obliczaniu podatków dochodowychWymagania:Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze podatkówWykształcenie wyższe: prawo, ekonomia lub pokrewne Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych Dobra znajomość pakietu MS OfficeInicjatywa, umiejętność współpracy w zespole, otwartość Umiejętność identyfikowania problemów i aktywnego poszukiwania rozwiązańSamodzielność i dobra organizacja pracy własnejMile widziane ukończone studia podyplomowe z zakresu podatków, bądź posiadanie uprawnień doradcy podatkowego.  Oferujemy:Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiPakiet świadczeń pozapłacowych ("wczasy pod gruszą", karta Multisport, bonusy świąteczne, bilety na mecz AZS Indykpol, zakładowy fundusz socjalny)Możliwość dodatkowej, prywatnej opieki lekarskiej dla załogi i rodzin pracowniczychMożliwość dodatkowego ubezpieczenia od zdarzeń życiowych/losowych w życiu własnym i rodziny na preferencyjnych zasadach

KSIĘGOWA(y) do biura rachunkowego
KSIĘGOWA(y) do biura rachunkowego
570000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe GRANT w Olsztynie, o ugruntowanej pozycji na rynku, szuka pracownika na stanowisko:Księgowa(y) Opis stanowiska:- weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i merytorycznym- ewidencjonowanie dokumentów księgowych w programie Symfonia (Księgi Handlowe)- weryfikacja rozrachunków- rozliczanie podatku VAT, ewentualnie CIT- praca pod kierownictwem Głównej Księgowej- bez obsługi klienta- obsługa podmiotów mikroOferujemy:- pracę w trybie jednozmianowym (8:00 – 16:00)- wprowadzenie i wsparcie merytoryczne- dostęp do szkoleń (podnoszenie wiedzy i kwalifikacji)- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, doświadczenia i zaangażowania- stabilne zatrudnienie w przyjaznej atmosferze Wymagania:- wykształcenie minimum średnie ekonomiczne- minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku- dokładność i rzetelność- chęć zdobywania wiedzy- mile widziana umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych- mile widziana znajomość programu SymfoniaWynagrodzenie do negocjacji w zależności od posiadanego doświadczenia i wiedzy. Poszukujemy osób do długoterminowej współpracy. Rozpatrzymy również CV od osób poszukujących dodatkowej pracy np. na 1/2 etatu lub b2b. Praca od zaraz.Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb prowadzonych postępowań rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926 z późn. zm.).Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Księgowy/ Księgowa
Księgowy/ Księgowa
745000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Poszykujemy księgowej/ księgowegoZadaniaprowadzenie ksiąg handlowychdekretowanie, księgowanie i weryfikacja dokumentów księgowychksięgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowychcomiesięczna weryfikacja i uzgadnianie kont, sprawdzanie rejestrów VATzamykania miesiąca i roku ( początkowo z pomocą innej księgowej/księgowego)rozliczanie i potwierdzanie sald z kontrahentami)Wymagania :Znajomość ustawy PDOOF, PDOOPznajomość przepisów VATZnajomość ustawy o rachunkowościZnajomość WNT, WDTJeśli zgłaszasz się na samodzielne stanowisko oczekujemy od Ciebie minimum3 letnie doświadczenie w pracy w księgowości na stanowisku księgowym.Dodatkowym atutem będzie:znajomość systemów Rewizor ( nexo lub GT)umiejętność pracy na elektronicznych dokumentach ( Saldeo lub Panel klienta nexo)Oferujemyumowę o pracę i stabilne zatrudnienierozwój oraz szkoleniaprace w stałych godzinach

Główny Księgowy
Główny Księgowy
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta - polskiej sieci sklepów spożywczych, poszukujemy osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności na stanowisko: Główna Księgowa / Główny Księgowy Jesteś dla nas idealnym Kandydatem jeśli: - posiadasz orzeczony stopień niepełnosprawności - wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość, bądź pokrewne) - min. 3 letnie doświadczenie w dziale księgowości (specjalizacja handlowa) - znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych (VAT,PIT) i umiejętność stosowania przepisów w praktyce - znajomość MS Excel oraz programu Symfonia Do Twoich obowiązków będzie należeć: - zarządzanie zespołem księgowym - księgowanie dokumentów kosztowych, przychodowych, WB, oraz ich weryfikacja pod względem formalno- rachunkowym - uzgadnianie sald, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych - bieżąca kontrola i analiza zapisów księgowych - sporządzanie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości - przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne, banków i innych instytucji - sporządzanie sprawozdań GUS - rozliczanie VAT i podatku dochodowego osób fizycznych Zapewniamy: - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, - możliwość rozwoju zawodowego, - niezbędne narzędzia pracy, - prywatną opiekę medyczną, - zwrot kosztów w ramach ZFRON (do m.in. OC auta, zakupu leków itp.) - przyjazne warunki pracy. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV (z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych) aplikując przez portal lento.

Główna Księgowa/ Księgowy
Główna Księgowa/ Księgowy
550000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

OPISFirma Polska Sieć sklepów spożywczych LUBI , MAZUREK , LEWIATAN na pełnej księgowości, poszukuje osoby do pracy na stanowisku:Główna/y Księgowa/y.Miejsce pracy: OlsztynTwoje kompetencje:Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość lub pokrewne)min. 3- letnie doświadczenie w dziale księgowości (specjalizacja handlowa)praktyczne doświadczenie w zakresie pełnej księgowości ( znajomość zasad księgowości)znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych (VAT,PIT) i umiejętność stosowania przepisów w praktyceznajomość MS Excel oraz programu Symfoniaumiejętność analitycznego myśleniabardzo dobra organizacja pracy własnejTwoje zadania:zarządzanie zespołem księgowymksięgowanie dokumentów kosztowych, przychodowych, WB, oraz ich weryfikacja pod względem formalno- rachunkowymuzgadnianie sald, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowychbieżąca kontrola i analiza zapisów księgowychsporządzanie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowościprzygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne, banków i innych instytucjisporządzanie sprawozdań GUSrozliczanie VAT i podatku dochodowego osób fizycznychOferujemy:                                                           stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,niezbędne narzędzia pracy,bony okolicznościoweprzyjazne warunki pracy.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV aplikując przez portal OLX z klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Przedstawiciel bankowy Doradca bankowy Obsługa Klienta Sprzedaz
Przedstawiciel bankowy Doradca bankowy Obsługa Klienta Sprzedaz
739000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

DSA Sp. z o.o. Lubisz kontakt z ludźmi. Przyślij CV lub przynieś do punktu-właśnie rekrutujemy -bardzo dobra atmosfera w pracy. Przedstawiciel Bankowy ING Express w punkcie zlokalizowanym na terenie Centrum Handlowego AURA w Olsztynie.Lokalizacja: OlsztynCo oferujemy:wynagrodzenie: podstawa + średnia prowizja w przedziale 3 600,00 zł- 10 000,00 zł brutto umowę o pracę na pełen etatelastyczny czas pracy kartę Multi sport, prywatną opiekę medyczną, program PPK szkolenia wstępne i programy wdrożeniowe – chcemy abyś stale się rozwijał Jak będzie wyglądał Twój dzień: pracujesz w nowoczesnym punkcie obsługi klienta, zlokalizowanym w galerii handlowej, dopasowujesz dla Klientów najlepszą ofertę produktową Ing Banku Śląskiego zapewniasz profesjonalną obsługę, pomagasz klientom korzystać z nowoczesnych usług bankowości jak Moje ING Kogo szukamy: osób, które nie boją się kontaktu z innymi ludźmi, komunikatywnych odważnych i pełnych energii pozytywnie nastawionych do otoczenia nie musisz mieć doświadczenia -wprowadzimy Cię w proces i nauczymy warunek konieczny wykształcenie średnie Wyślij swoje CV , skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. CV koniecznie z zamieszczoną poniżej zgodą na przetwarzanie danych osobowych . „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie podanym przeze mnie w toku postępowania rekrutacyjnego przez DSA Sp. z o.o. do celów: przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacji " Informacje na temat przetwarzania i administrowania Pani/Pana danych osobowych znajdują się na stronie: //dsa.waw.pl/Kto_jest_administratorem_danych_osobowy

Doradca klienta w branży finansowej - NIDZICA
Doradca klienta w branży finansowej - NIDZICA
Nidzica 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyInstytucja finansowa Eden Finance sp. z o.o. zajmuje się udzielaniem pożyczek poza bankowych z obsługą w domu Klienta. Jesteśmy stabilnym pracodawcą gotowym zagwarantować Ci atrakcyjne warunki współpracy. Jeżeli poszukujesz pracy dodatkowej, a także interesuje Cię rozwój w obszarze finansów i obsługi Klienta to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie! Obecnie poszukujemy terenowych Doradców Klienta w Nidzicy. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: 1. sprzedaż produktów finansowych w terenie, 2. profesjonalna obsługa Klientów, 3. prowadzenie aktywnych działań w zakresie poszukiwania nowych Klientów oraz utrzymania obecnych, 4. działania marketingowe na wyznaczonym obszarze, 5. utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z naszymi Klientami. Zapewniamy: 1. pracę dodatkową oraz stabilność zatrudnienia, 2. najbardziej atrakcyjne i najwyższe wynagrodzenie w branży, 3. podstawę 3.000 zł oraz premie i prowizje, 4. dodatek paliwowy, 5. konkursy dla Pracowników, 6. szkolenie oraz wsparcie Kierownika Regionalnego, 7. elastyczne godziny pracy, które można pogodzić także z innym zatrudnieniem, 8. narzędzia niezbędne do wykonywania pracy, np. telefon komórkowy, 9. zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Od naszych przyszłych Doradców oczekujemy: 1. otwartości i pozytywnego nastawienia, 2. komunikatywności, 3. łatwości w nawiązywaniu kontaktów i przekonywaniu innych, 4. samodzielności w działaniu, 5. wysokiej kultury osobistej. Spodobała Ci się nasza oferta? Chcesz dołączyć do naszego Zespołu? Zadzwoń do nas! – 517 - pokaż numer telefonu - Wyślij swoje CV (koniecznie z informacją, jakiej lokalizacji dotyczy Twoja aplikacja) – @ Prosimy o dołączenie klauzuli RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Eden Finance sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Młodszy / Specjalista ds. księgowości
Młodszy / Specjalista ds. księgowości
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Mł. Specjalista ds. księgowości Miejsce pracy: Jonkowo k/Olsztyna Oczekiwania: = Wykształcenie min. średnie, o kierunku ekonomicznym, = Bardzo dobra organizacja pracy własnej, = Umiejętność analitycznego myślenia, systematyczność i konsekwencja w działaniu, = Obsługa programów z pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), = Umiejętność pracy w zespole, = Praktyczna wiedza z zakresu księgowości będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: = Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej, = Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, = Wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników. Aplikuj: praca (@) erko.pl ️Kontakt tel. (89) 522 10 42

Placówka Banku Pekao S.A. zatrudni doradcę
Placówka Banku Pekao S.A. zatrudni doradcę
Ełk 30+ kilka dni temu

Placówka Partnerska Banku Pekao S.A. w Ełku poszukuje pracownika na stanowisko doradca klienta/kasjer. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na maila lub złożenie dokumentów osobiście w placówce.

Główna Księgowa / Główny Księgowy
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Iława 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta - firmy produkcyjnej - poszukujemy osoby na stanowisko: Główny Księgowy / Główna Księgowa Miejsce pracy: okolice Iławy Zadania na stanowisku: - prowadzenie pełnej księgowości firmy, - przygotowywanie sprawozdań finansowych, analiz, raportów; deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT), - kontakt z bankami, instytucjami finansowymi, audytorami, organami instytucjami administracji publicznej, - zarządzanie pracą zespołu księgowego; wsparcie merytoryczne i mentalne :) Wymagania: - min. roczne doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego; idealnie, jeśli w firmie produkcyjnej, - umiejętność obsługi komputera (pakiet Office - Excel, programy typu ERP), - bycie na bieżąco ze zmianami w przepisach – świetnie, jeśli za nimi nadążasz, śledzisz je, analizujesz :), - pożądane cechy: odpowiedzialność, dokładność, stawianie na wyzwania i rozwój, - umiejętność przekazywania wiedzy, delegowania zadań, motywowania zespołu. W zamian oferujemy: - pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, - możliwość uczestniczenia w rozwojowych projektach, - szkolenia, - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (w przedziale 9 000 zł brutto-15 000 zł brutto/msc). --- więcej info telefonicznie - skontaktuje się z Tobą Marika z firmy Finker (www.finker.pl) :) ---

Główny Księgowy / Główna Księgowa
Główny Księgowy / Główna Księgowa
Ostróda 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta - firmy produkcyjnej - poszukujemy osoby na stanowisko: Główny Księgowy / Główna Księgowa Miejsce pracy: okolice Ostródy Zadania na stanowisku: - prowadzenie pełnej księgowości firmy, - przygotowywanie sprawozdań finansowych, analiz, raportów; deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT), - kontakt z bankami, instytucjami finansowymi, audytorami, organami instytucjami administracji publicznej, - zarządzanie pracą zespołu księgowego; wsparcie merytoryczne i mentalne :) Wymagania: - min. roczne doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego; idealnie, jeśli w firmie produkcyjnej, - umiejętność obsługi komputera (pakiet Office - Excel, programy typu ERP), - bycie na bieżąco ze zmianami w przepisach – świetnie, jeśli za nimi nadążasz, śledzisz je, analizujesz :), - pożądane cechy: odpowiedzialność, dokładność, stawianie na wyzwania i rozwój, - umiejętność przekazywania wiedzy, delegowania zadań, motywowania zespołu. W zamian oferujemy: - pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, - możliwość uczestniczenia w rozwojowych projektach, - szkolenia, - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (w przedziale 9 000 zł brutto-15 000 zł brutto/msc). --- więcej info telefonicznie - skontaktuje się z Tobą Marika z firmy Finker (www.finker.pl) :) ---

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Warmińsko-mazurskie