Sortowanie:
Znaleziony: 315 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Mazowieckie
KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLicencjonowana Agencja Ochrony - dynamicznie rozwijająca się niewielka firma założona w 1999 roku, aktualnie poszukuje do swojego zespołu: Księgowej/Księgowego z doświadczeniem w obsłudze PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI I KADR. Praca stacjonarna, w niepełnym wymiarze godzin (do uzgodnienia). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia (do wyboru). Wynagrodzenie do uzgodnienia. Osoby zainteresowane proszę o kontakt w godzinach 8-16 w dni robocze pod nr telefonu 602 -868-643.

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy - Nadarzyn
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy - Nadarzyn
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySamodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy Miejsce pracy: Nadarzyn Przedsiębiorstwu Usługowe Hetman Sp. z o.o. poszukuje do Działu Księgowości doświadczonej osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej lub Samodzielnego Księgowego. ZADANIA CZEKAJĄCE NA STANOWISKU: •Samodzielne prowadzenie rozliczeń podatkowych Spółki. •Przygotowanie sprawozdań finansowego zgodnie z ustawą o rachunkowości. •Sprawozdawczość do GUS i NBP. •Nadzorowanie ogółu spraw księgowych, nadzór nad prawidłowością obrotów i sald. •Dekretowanie i księgowanie dokumentów. •Księgowanie i zamykanie okresów sprawozdawczych. •Praca w programie Comarch. •Przygotowanie informacji i raportów na potrzeby wewnętrzne Spółki. •Kontrola poprawności i rzetelności dokumentów podlegających ewidencji księgowej. NASZE WYMAGANIA •Wykształcenie kierunkowe w obszarze rachunkowości. •Min. 3-letnie doświadczenie w pełnieniu powyższych obowiązków. •Ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień księgowych, przepisów podatkowych, ustawy o Rachunkowości. •Preferowana znajomość programów Comarch. •Umiejętność posługiwania się programami pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel). •Dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy. OFERUJEMY: •Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. •Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy. •Atrakcyjne wynagrodzenie. •Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych. •Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach. •Opiekę medyczną dla pracownika i jego najbliższej rodziny. •Ubezpieczenie na życie. •Zniżki na usługi firmy. •Atrakcyjne świadczenia z ZFŚS. Aplikując na stanowisko: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust.1 pkt a RODO.), prowadzonych przez Przedsiębiorstwo Usługowe Hetman Sp. z o.o., na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji." Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Administratorem Danych jest: Przedsiębiorstwo Usługowe Hetman Sp. z o.o., adres siedziby: Al. Krakowska 110/ 114, 00-971 Warszawa, KRS: 0000161904, adres do korespondencji: ul. Turystyczna 38, 05-830 Nadarzyn, e-mail: @

Księgowy/Księgowa
Księgowy/Księgowa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy Księgowej/Księgowego do biura rachunkowego o ugruntowanej pozycji na rynku pracy. Nasz klient jest czołowym dostawcą usług BPO i współpracuje ze swoimi polskimi oraz zagranicznymi partnerami. Zakres usług naszego klienta zawiera m.in. księgowość, kadry i płace oraz usługi doradczo-podatkowa. Firma zatrudnia ponad 150 pracowników, a swoje siedziby ma w 5 miastach (Warszawa, Katowice, Radom, Białystok i Toruń). Zakres obowiązków: • Prowadzenie ksiąg rachunkowych polskich i zagranicznych klientów. • Sporządzanie deklaracji VAT i CIT. • Przygotowanie raportów dla klientów (m.in. bilans, rachunek zysków i strat). • Pomoc klientom w kwestiach podatkowych i finansowych. • Sporządzanie raportów finansowych. • Pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych. • Korespondencja z klientem oraz z urzędami. • Udzielanie porad klientom. Wymagania: • Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub pokrewne. • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku księgowym (mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym). • Znajomość programu księgowego – Symfonia. • Umiejętność obsługi biurowego oprogramowania (Excel, Word, itp.). • Angielski na poziomie B2. • Dokładność i dbałość o szczegóły. • Komunikatywność i umiejętność pracy z klientem. • Bardzo dobra organizacja pracy. Nasz klient oferuje: • Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę. • System premiowy. • Pakiet opieki medycznej. • Dofinansowanie do kursów językowych. • Szkolenia wewnętrzne z zakresu księgowości. • Platforma benefitowa (do wykorzystania)

Asystent księgowy Milanówek lub okolice
Asystent księgowy Milanówek lub okolice
Milanówek 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWitam, Zatrudnię studentkę do pomocy przy obsłudze księgowej 4 podmiotów gospodarczych.Praca w programie Symfonia Nie wymagam doświadczenia.

Samodzielna ksiegowa
Samodzielna ksiegowa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo Biura Rachunkowego poszukujemy Samodzielnej Księgowej z Warszawy ( z uwagi iż czasem trzeba podjechać do biura w ciągu godziny ) Wymagania : -Znajomość programu Symfonia ( warunek konieczny ) -Znajomość programu Saldeo ( warunek konieczny ) -Doświadczenie na samodzielnym stanowisku min 5 lat -wiedza z zakresu rachunkowości - zamieszkanie na terenie Warszawy Zakres obowiązków : *prowadzenie księgowości kilku firm * wysyłka deklaracji podatkowych *kontakt mail z klientem Oferujemy - zwiększona ilość urlopu ( m. in piątki wolne) -atrakcyjne wynagrodzenie - praca zdalna -praca w godzinach 8-16

Przedstawiciel handlowy
Przedstawiciel handlowy
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma poszukuje doświadczonego i dynamicznego agenta ubezpieczeniowego, który dołączy do naszego zespołu sprzedażowego. Wymagania: - Doświadczenie w sprzedaży oraz obszarze ubezpieczeń - Umiejętność budowania relacji z klientami - Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne - Motywacja do osiągania celów sprzedażowych - Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole - Wykształcenie min. średnie Obowiązki: - Pozyskiwanie nowych klientów i aktywna sprzedaż polis ubezpieczeniowych - Budowanie długotrwałych relacji z klientami - Doradztwo w zakresie optymalizacji polis ubezpieczeniowych - Przygotowywanie ofert i kompleksowa obsługa klienta - Monitorowanie rynku i identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych Oferujemy: - Atrakcyjny system wynagradzania oparty na prowizji - Solidne zaplecze produktowe renomowanej firmy - Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy - Elastyczne godziny pracy - Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole Jeśli jesteś ambitną osobą z pasją do sprzedaży i chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres @ . Prosimy o zamieszczenie w temacie wiadomości nazwy stanowiska. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

agent ubezpieczeniowy
agent ubezpieczeniowy
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma poszukuje doświadczonego i dynamicznego agenta ubezpieczeniowego, który dołączy do naszego zespołu sprzedażowego. Wymagania: - Doświadczenie w sprzedaży oraz obszarze ubezpieczeń - Umiejętność budowania relacji z klientami - Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne - Motywacja do osiągania celów sprzedażowych - Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole - Wykształcenie min. średnie - zaświadczenie o niekaralności Obowiązki: - Pozyskiwanie nowych klientów i aktywna sprzedaż polis ubezpieczeniowych - Budowanie długotrwałych relacji z klientami - Doradztwo w zakresie optymalizacji polis ubezpieczeniowych - Przygotowywanie ofert i kompleksowa obsługa klienta - Monitorowanie rynku i identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych Oferujemy: - Atrakcyjny system wynagradzania oparty na prowizji - Solidne zaplecze produktowe renomowanej firmy - Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy - Elastyczne godziny pracy - Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole Jeśli jesteś ambitną osobą z pasją do sprzedaży i chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres mail: @ Prosimy o zamieszczenie w temacie wiadomości nazwy stanowiska. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

samodzielna księgowa
samodzielna księgowa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro rachunkowe poszukuje samodzielnej księgowej do prowadzenia kilku firm . Znajomość symfonia i r2płatnik Obowiązki: -Księgowanie dokumentów , -uzgadnianie kont -naliczanie list płac Praca stacjonarna - w późniejszym okresie praca zdalna. Praca od 8 do 16 dwa razy w tygodniu . Zatrudnienie poprzez B2B. Nie ma możliwości zatrudnienia na um. zlecenie czy umowę o pracę.

Specjalista ds. Księgowości
Specjalista ds. Księgowości
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista ds. Księgowości branża FMCG Warszawa / Mokotów (hybryda po okresie próbnym) Forma zatrudnienia: Umowa o Pracę Wynagrodzenie: 7 500 – 8 000 PLN na okresie próbnym Firma jest obecna na polskim rynku od 20 lat, jest częścią światowego koncernu działającego na wszystkich kontynentach. Oferuje bardzo dobrze znane marki i produkty wykorzystywane praktycznie w każdym gospodarstwie domowym. Poniższa oferta pracy pozwoli Ci wykorzystać dotychczasowe doświadczenia w pracy w księgowości oraz umożliwi ciągły rozwój kompetencji z obszaru finansów i analizy danych. Twoja rola będzie polegała na samodzielnym prowadzeniu rachunkowości polskiego oddziału koncernu. Oferujemy: · Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku · Pracę od poniedziałku do piątku, godziny pracy biurowe · Przewidziane podwyższenie wynagrodzenia po zakończeniu okresu próbnego · Tryb pracy: hybrydowy po okresie próbnym · Premię półroczną · Dofinansowanie do wypoczynku · Prywatną opieka medyczną · Dofinansowanie do karty MultiSport Główne zadania i obowiązki na tym stanowisku: · Dekretacja dokumentów · Bieżąca kontrola finansowo – księgowa · Terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej · Przeprowadzanie okresowej kontroli kont · Analiza analityczna przychodów i kosztów budżetowych · Analiza zdarzeń gospodarczych pod kątem rozliczania podatku VAT · Dokonywanie dodatkowych zapisów i rozliczeń w księdze głównej · Dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem roku i sporządzaniem sprawozdań rocznych · Prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją kont księgowych na koniec roku obrotowego · Kontrola prawidłowości dokonywanych zapisów księgowych i sald w obszarze objętym zakresem obowiązków · Prawidłowe, rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdawczości grupowej · Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych · Przygotowywanie przelewów za pomocą bankowości elektronicznej · Monitorowanie przepisów prawa w zakresie zajmowanego stanowiska · Przestrzeganie wewnętrznych zasad dotyczących prowadzenia rachunkowości Oczekujemy: · Doświadczenia na podobnym stanowisku (samodzielna księgowa) · Wykształcenia min. średniego · Znajomości pełnej księgowości · Skrupulatności, terminowości i zaangażowania · Wysokiego poziomu umiejętności organizacyjnych, rozwiązywania problemów

Praca od zaraz
Praca od zaraz
Ostrów Mazowiecka 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma PRO DOMO Sp. z o.o. oferuje pożyczki do domu. W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze DORADCY KLIENTA na miasto Ostrołęka Nasze oczekiwania: - wiek powyżej 25 lat, - łatwość nawiązywania kontaktów, - umiejętność pracy z klientem -zamieszkanie w w/w miejscowościach. Do obowiązków Doradcy Klienta będzie należało: - informowanie o pożyczkach Pro Domo Sp. z o.o., - udzielanie pożyczek w domu klienta, - pozyskiwanie nowych klientów, - dystrybucja reklamy Pro Domo Sp. z o.o., - przyjmowanie spłat rat pożyczek. Oferujemy: - bezpłatne szkolenie, - materiały reklamowe, - umowa zlecenie, - wynagrodzenie prowizyjne, - elastyczny czas pracy. Zainteresowanych prosimy o kontakt pod nr tel: 660 - pokaż numer telefonu - Pro Domo Sp. z o.o., Bulońska 16/17 , 80-288 Gdańsk

Praca os zaraz
Praca os zaraz
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma PRO DOMO Sp. z o.o. oferuje pożyczki do domu. W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze DORADCY KLIENTA na miasto Ostrołęka Nasze oczekiwania: - wiek powyżej 25 lat, - łatwość nawiązywania kontaktów, - umiejętność pracy z klientem -zamieszkanie w w/w miejscowościach. Do obowiązków Doradcy Klienta będzie należało: - informowanie o pożyczkach Pro Domo Sp. z o.o., - udzielanie pożyczek w domu klienta, - pozyskiwanie nowych klientów, - dystrybucja reklamy Pro Domo Sp. z o.o., - przyjmowanie spłat rat pożyczek. Oferujemy: - bezpłatne szkolenie, - materiały reklamowe, - umowa zlecenie, - wynagrodzenie prowizyjne, - elastyczny czas pracy. Zainteresowanych prosimy o kontakt pod nr tel: 660 - pokaż numer telefonu - Pro Domo Sp. z o.o., Bulońska 16/17 , 80-288 Gdańsk

Asystent sprzedaży
Asystent sprzedaży
Warszawa 30+ kilka dni temu

POZNAJ Phinance S.A.Od dwóch dekad zapewniamy klientom Phinance S.A. profesjonalne doradztwo finansowe. Oferujemy ponad 970 produktów w 45 oddziałach w całej Polsce. Jako jedna z największym firm pośrednictwa finansowego w kraju, dajemy doskonałe możliwości rozwoju naszym pracownikom. Pomożemy Ci stać się jednym z najlepszych doradców finansowych w Polsce, nawet, jeśli jeszcze nie masz doświadczenia! Asystent sprzedaży - Praca z Doradcą Kredytowym. - Podstawa 3,8-4 tyś zł netto + atrakcyjne premie- 3/4 etatu Zakres obowiązków:- Wsparcie Doradcy Kredytowego w obsłudze wniosków kredytowych- Analiza umów, które klienci już mają - ocena opłacalności + praca na systemie CRM Oferujemy:- Praca z Liderem w dziedzinie doradztwa kredytowego- Elastyczny grafik z dostosowaniem harmonogramu do Twoich potrzeb.- Profesjonalne wsparcie, szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego- Możliwość pracy w dynamicznym i inspirującym środowisku- Kartę Multisport

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Warszawa 30+ kilka dni temu

Aktualnie do naszej Kancelarii Podatkowej poszukujemy osoby na stanowisko: Samodzielna księgowa/ Samodzielny księgowy, w wymiarze czasu pracy na pełen etat lub 1/2 etatu.Twój zakres obowiązków (w zależności od wymiaru czasu pracy):·         prowadzenie pełnej księgowości klientów zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego;·         wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie WAPRO;·         prawidłowe i terminowe zamykanie miesiąca/roku;·         na bieżąco kontrola sald należności i zobowiązań;·         sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, JPK, PIT i inne;·         raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US);·         przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i Klientów;·         współpraca z instytucjami zewnętrznymi: m.in. banki, US, GUS, audytorzy;·         nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;·         bezpośredni kontakt z Klientami firmy.Nasze wymagania:·         praktyczna znajomość programu WAPRO Fakir;·         samodzielność i umiejętność szukania rozwiązań;·         bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania;·         umiejętności analityczne oraz dobra organizacja czasu pracy;·         doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku;·         mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym.To oferujemy:·         wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kompetencji;·         możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach;·         komfortowe warunki pracy;·         możliwość zatrudnienia na pół etatu;·         autobus odjeżdżający z Metra Wilanowska.Przy przesyłaniu CV, proszę o podanie oczekiwań finansowych z określeniem brutto czy netto.

Samodzielny księgowy – B2B, praca zdalna 100%!
Samodzielny księgowy – B2B, praca zdalna 100%!
Warszawa 30+ kilka dni temu

Samodzielny księgowy – B2B, praca zdalna 100%Jeśli:jesteś osobą, dla której praca w księgowości to pasja i lubisz ją rozwijać – również samodzielniejesteś osobą terminową i skrupulatną, a Twoi klienci nie będą musieli czekać tygodniami na odpowiedź od Ciebiew relacjach z klientami bazujesz na zaufaniu, wzajemnym szacunku i rozumiesz wyzwania przedsiębiorcówchcesz zostać księgowym, który obsłuży najbardziej wymagającego klienta… to być może jesteś osobą, której szukamy.Kilka słów o nasBiuro Rachunkowe Solidna Księgowa powstało z myślą o klientach, którzy potrzebują kompleksowej obsługi księgowej. Oferujemy im również platformę online do wystawiana faktur oraz śledzenia swoich wyników.  Segregatory pełne papieru to dla nas przeszłość – stawiamy na wygodę i przyszłościowe rozwiązania! Obecnie według wizytówki Google jesteśmy numerem jeden wśród biur rachunkowych w Krakowie…ale mamy apetyt na jeszcze więcej!Wierzymy, że Solidna Księgowość = zadowolony przedsiębiorca. Na czym polega praca księgowego w Solidnej Księgowej?Jako księgowy w naszym biurze jesteś odpowiedzialny za samodzielne rozliczenia z zakresu uproszczonej księgowości (KPIR, ryczałt) wraz z terminowym zakończeniem miesiąca (w tym ZUS i proste kadry) oraz sporządzaniem rocznych zeznań podatkowych.Wyróżnia nas sprawy kontakt z naszymi klientami, dlatego ważna jest dla nas codzienna obsługa maili i telefonów od klientów, aby Ci czuli się zaopiekowani. Powinieneś być dla nich dostępny codziennie w dni robocze między 08:00-16:00. ale nie ustalamy Ci stałych godzin pracy – możesz księgować kiedy chcesz. W razie potrzeby będziesz się również kontaktować w sprawach klienta z różnymi instytucjami zewnętrznymi – ZUS, US.Dodatkowo:Masz możliwość rozliczania pełnej księgowości, jednak nie jest to wymaganie.Mile widziana będzie znajomość oprogramowania, na którym pracujemy:Rachmistrz GT, Biuro GT, Płatnik, Płatnik Manager, Solidna Księgowa, Fill-Up.Oferujemy: Wynagrodzenie oparte na prowizji, uzależnione od ilości obsługiwanych klientów. Nasi księgowi zarabiają nawet 18.000 zł netto (22.140 zł brutto) miesięcznie.Przejrzyste zasady wynagradzania – 2 poziomy rozwoju, a dla najbardziej zaangażowanych możliwość dodatkowych zleceń.Pozyskiwanie klientów – sam decydujesz, ile chcesz zarabiać.Współpraca B2B 100% zdalna.Dostęp do panelu online dla klientów oraz niezbędnego oprogramowania.Wsparcie od doświadczonych opiekunów księgowych podczas wdrożenia do pracy.Ciągłe szkolenia – w formie nagrań, live’ów, newsletterów nt. zmian w przepisach… i wiele innych form szkolenia – stawiamy na wiedzę!Co to oznacza dla Ciebie?Z nami będziesz księgowym przyszłości. Nie zostajemy w tyle, nie boimy się klientów z branży e-commerce, youtuberów, programistów, dropshippingu, IP Box. Wszystko to już przerobiliśmy!Nie doświadczysz już przesiadywania nad księgowaniami do późnych godzin nocnych dwudziestego dnia miesiąca, bo klient nie dostarczył dokumentów na czas, a szef ogłosił nadgodziny. U nas pracujesz, ile chcesz i kiedy chcesz.Koniec z poszukiwaniem klientów – zrobimy to za Ciebie!Koniec z zamartwianiem się, czy klient zapłaci fakturę.  U nas otrzymasz prowizję za swoją pracę, nawet jeśli klient nie zapłaci za wykonane usługi.Nie będziesz już tracić czasu ani pieniędzy na dojazdy do biura, a odzyskany czas i pieniądze będziesz mógł poświęcić na swoje hobby, czy czas z rodziną.Nie musisz rezygnować z obecnej pracy od razu, możesz powoli powiększać swoją bazę klientów i przekonać się, czy Ci się u nas podoba!Będziesz pracował w biurze z ustabilizowaną pozycją na rynku, na jasnych zasadach z ludźmi, którzy kochają to, co robią i chętnie dzielą się tym na mediach społecznościowych.Chcesz Do Nas Dołączyć i zostać księgowym przyszłości? Czekamy na Twoje CV!Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o zawarcie w CV następującej informacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Biuro Rachunkowe SalSoft Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Młodszy Specjalista /  Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Bankowość)
Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Bankowość)
Warszawa 30+ kilka dni temu

Twoja przyszła firmaNaszym klientem jest międzynarodowa instytucja finansowa oferująca Klientom usługi bankowości. Od 20 lat działa na rynku polskim, wspierając branżę motoryzacyjną oraz marki znane na całym świecie. Organizacja została wyróżniona jako jedno z Najlepszych Miejsc Pracy 2023 w Plebiscycie Great Place to Work.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Bankowość)OczekiwaniaDoświadczenie w obszarze obsługi klienta, Dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,Dobra znajomość obsługi komputera (Excel),Umiejętności analityczne,Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,Skrupulatność, chęć uczenia się, dbałość o detale.ObowiązkiObsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej, mailowej),Kontakt telefoniczny/mailowy z klientami banku,Realizacja dyspozycji klientów w zakresie rachunków bankowych,Udział w kampaniach związanych z dosprzedażą produktów bankowych,Zarządzanie danymi w systemach finansowych,Wykonywanie korekt danych na umowach kredytowych,Udział w wyjazdach eventowych, Współpraca z innymi deparamentami.OfertaMożliwość pracy w międzynarodowej firmie,Pracę od poniedziałku do piątku w trybie hybrydowym,Elastyczne godziny pracy (start pracy między 8 a 10),Współpracę w oparciu o umowę zlecenie,Dogodną lokalizację pracy - Warszawa Wola,Pracę w międzynarodowej instytucji finansowej.

Doradca ubezpieczeniowy
Doradca ubezpieczeniowy
Warszawa 30+ kilka dni temu

Nationale Nederlanden należy do grupy NN. To międzynarodowa grupa finansowa, która funkcjonuje od 177 lat. Obecnie działa w Europie i Japonii. Dba o bezpieczeństwo finansowe ponad 18 mln osób w 11 krajach. W Polsce Grupa NN działa jako Nationale-Nederlanden, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń na życie, a także pierwszy i największy w Polsce fundusz emerytalny, który zarządza aktywami przekraczającymi 50 mld zł.Na stanowisko Specjalisty ds. ubezpieczeń poszukujemy osoby, która:Nie ma problemu z nawiązywaniem kontaktówPotrafi się zaangażować i być zdyscyplinowana Umie planować i organizować swój czas pracyChce się rozwijać i szybko się uczyPosiada wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)Posiada prawo jazdy kat. B i jest niekaranaDo Twoich obowiązków będzie należało:Aktywne poszukiwanie klientówOdbywanie spotkań sprzedażowychSprzedaż produktów ubezpieczeniowych dla klientów indywidualnych oraz firmCzynności posprzedażoweUczestnictwo w szkoleniach, rozwijających Twoje kompetencjeOferujemy:Konkurencyjne wynagrodzenie Nowoczesne systemy sprzedażowe z bazą potencjalnych klientówMożliwość nabycia gotowych spotkań sprzedażowychPrzejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiPłatne szkolenie, które przygotuje Cię do nowych wyzwańLiczne konkursy z wyjazdami międzynarodowymiBenefity - karty paliwowe, Multisport, prywatna opieka medyczna, fundusz emerytalnyDla najlepszych samochód służbowyoraz wiele innych!Umów się na rozmowę i poznaj więcej szczegółów!

Asystentka ds. księgowo-kadrowych
Asystentka ds. księgowo-kadrowych
Sulejówek 30+ kilka dni temu

Firma produkcyjna poszukuje osoby na stanowisko:ASYSTENTKA DS. KSIĘGOWO-KADROWYCHObowiązki:• wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu• pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych• kontrola obiegu dokumentów• wsparcie zespołu w realizacji procesów księgowych• przygotowanie zestawieńWymagania:• znajomość podstaw księgowania i rozpoznawanie zdarzeń gospodarczych• wykształcenie kierunkowe (ukończone technikum ekonomiczne)• znajomość podstawowych przepisów rachunkowych, podatkowych i kadrowych• biegła obsługa komputera, w szczególności arkuszy kalkulacyjnych Excel• znajomość systemu SYMFONIA i doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziana)• rzetelność, dokładność, uczciwość oraz punktualność Oferujemy:• pracę w przyjaznej atmosferze• wsparcie zespołu księgowego• stabilne warunki zatrudnienia• umowę o pracę• możliwość rozwoju zawodowego• dostęp do branżowych publikacjiCenimy pozytywne nastawienie do pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki.Szukamy osób, które chcą się rozwijać w obszarze księgowo-kadrowym. Jeśli jesteś po technikum ekonomicznym i masz za sobą pierwsze doświadczenie w pracy - zapraszamy!Miejsce pracy: Sulejówek (5 min. pieszo od dworca PKP Sulejówek-Miłosna)CV prosimy przesyłać w odpowiedzi na zamieszczone ogłoszenie.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Główny Księgowy / Główna Księgowa
Główny Księgowy / Główna Księgowa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis działalności spółki Paradowscy AMP Sp. z o. o.Paradowscy AMP® produkuje ponad 2000 typów części zamiennych do agregatów, motocykli, silników samochodów osobowych i ciężarowych, na różne rodzaje paliw płynnych i gazowych, lokomotyw oraz statków. Korzystamy wyłącznie ze stali najwyższej jakości, a nowoczesne technologie umożliwiają sprostanie wysokim standardom światowym. Dziś firma ma swoje przedstawicielstwa nie tylko w Europie, ale też w Afryce, Azji , Ameryce Płn. i Płd.Miejsce pracy: Warszawa (Kazimierza Jagiellończyka 1, 02-496).Stanowisko: Główny Księgowy / Główna KsięgowaTwój zakres obowiązkówNadzór nad prawidłowością prowadzenia ksiąg i rozliczeń podatkowychOptymalizacja efektywności procesów księgowych.Współpraca z Działem Kadr.Współpraca z audytorami, konsultantami oraz instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, Banki).Udział/prowadzenie projektów związanych z optymalizacją systemów oraz ich dostosowaniem do wymagań podatkowych.Miesięczne, kwartalne, roczne zamkniecie ksiąg rachunkowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych, informacja dodatkowa).Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji.Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych.Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.Sporządzanie deklaracji podatkowych JPK-VAT, CIT, podatek od nieruchomości oraz innych wymaganych przepisami prawa.Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, banki, instytucje finansowe, doradcy podatkowi) oraz Biegłym Rewidentem w trakcie badania sprawozdań finansowych.Przygotowanie zestawień, raportów, analiz na potrzeby Zarządu, Dyrektora Generalnego,  banków oraz instytucji zewnętrznych.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz współtworzenie wewnętrznych procedur.Nasze wymaganiaWykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse, Rachunkowość).Mile widziany ukończony kurs kadry i płace.Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku samodzielnej księgowej.Praktyczna znajomość standardów rachunkowości.Praktyczna znajomość arkusza EXCEL.Prowadzenie księgowości, kadr w systemie Graffiti (mile widziane) lub innymi systemami ERDoświadczenie w prowadzeniu księgowości działalności produkcyjnej.Samodzielność, dokładność i umiejętność organizowania pracy.Umiejętności komunikacyjne, pozytywne nastawienia i szacunek do innych.Otwartość na tworzenie, ciągłą analizę i optymalizację procesów.Oferujemy:Samodzielną i satysfakcjonującą pracę w znanej na polskim rynku firmie z ugruntowaną pozycją rynkową i wieloletnim doświadczeniu,Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze,Umowę o pracę na pełen etat i stabilne warunki zatrudnienia,Niezbędne narzędzia pracy i możliwość szkoleń,Możliwość rozwoju zawodowego,Możliwość pakietu socjalnegoDodatkowe informacje:Bezwzględny wymóg przesłania CV.

Poszukiwany doświadczony księgowy z umiejętnościami interpersonalnymi
Poszukiwany doświadczony księgowy z umiejętnościami interpersonalnymi
Radzymin 30+ kilka dni temu

Nasza firma poszukuje energicznej i zaangażowanej osoby na stanowisko księgowego, która nie tylko będzie odpowiedzialna za prowadzenie ksiąg rachunkowych, ale także będzie w stanie nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z naszymi klientami. **Główne obowiązki:** - Prowadzenie pełnej księgowości firmy, - Dbanie o terminowość rozliczeń podatkowych i innych obowiązków finansowych, - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi, **Wymagania:** - Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - Znajomość aktualnych przepisów podatkowych i księgowych, - Wysokie umiejętności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, - Proaktywne podejście do pracy i umiejętność samodzielnej organizacji zadań, - Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. **Oferujemy:** - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu, - Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, - Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. Jeśli jesteś osobą, która świetnie odnajduje się w pracy z ludźmi, jesteś samodzielna, odpowiedzialna i skrupulatna, a księgowość nie ma przed Tobą tajemnic – czekamy na Twoje zgloszenie

Biuro rachunkowe zatrudni samodzielną księgową
Biuro rachunkowe zatrudni samodzielną księgową
Warszawa 30+ kilka dni temu

Poszukujemy samodzielnej księgowej do obsługi ksiąg rachunkowych oraz KPIR. Biuro mieści się w centrum Warszawy. Oferujemy pracę w miłej atmosferze i wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.

Doradca Klienta PP Credit Agricole BP S.A.
Doradca Klienta PP Credit Agricole BP S.A.
Błonie 30+ kilka dni temu

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:• aktywną i efektywną sprzedaż produktów bankowych• analizę potrzeb klienta oraz doradztwo w zakresie oferowanych usług i produktów bankowych• budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami• realizację planów sprzedażowych• obsługę gotówkową• przestrzeganie procedur i standardów Od kandydatów oczekujemy:• mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług finansowych• rozwiniętej umiejętności identyfikowania potrzeb i oczekiwań klientów• bardzo dobrej organizacji pracy, doświadczenie w obsłudze klienta• wykształcenia min. średniego• komunikatywności i wysokiej kultury osobistej• umiejętności pracy w zespole oraz silnej motywacji do działania• znajomości obsługi komputera (MS Office)Oferujemy :• zatrudnienie na umowę o pracę• system premiowy zależny od wyników pracy• system szkoleń przygotowujących do pracy oraz uczestnictwo w licznych szkoleniach Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert zawierających CV. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie danych osobowych; tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz. 922 z póź. zm.) Jednocześnie oświadczam, że zostałem/łam poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści danych i ich poprawienia.

Główny Księgowy / Księgowa - Specjalista ds. księgowości i płac
Główny Księgowy / Księgowa - Specjalista ds. księgowości i płac
Warszawa 30+ kilka dni temu

Główny Księgowy / Księgowa - Samodzielny Specjalista / Specjalistka ds. księgowości i płacW związku z rozwojem firmy poszukujemy doświadczonej osoby, która przejmie prowadzenie księgowości oraz płac w naszych 2 firmach.Obecnie korzystamy z usług biura rachunkowego.Okres przejściowy wynosić będzie 3 miesiące w trakcie którego do Twoich obowiązków należeć będzie pełne przejęcie księgowości w programie Symfonia.Współpracować będziesz z: Prezesem, Koordynatorem HR, Koordynatorem Biura, Project Managerem.Do pomocy otrzymasz jedną osobę, która wspomoże Cię w zbieraniu i wprowadzaniu informacji.To oferujemy:UoP lub B2B - Twoje pieniądze, Twój wybór :)praca w modelu hybrydowym w naszym Biurze w Warszawie:3 dni biuro / 2 dni zdalnie,dofinansowanie posiłków do kwoty 450 zł - kupony do pobliskiej stołówki Olimp,prywatna opieka medyczna Enel-Med,premia Świąteczna,niezbędne narzędzia pracy: Laptop & Smartphone,wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy: podstawa + bonus KPITwój zakres obowiązkówsamodzielne sporządzanie listy płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców - komplet danych otrzymasz od Koordynatora HR,prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z zasadami rachunkowości - Księgi Handlowe - Sp. z o.o. dekretowanie, księgowanie i wprowadzanie do systemu wszystkich dokumentów księgowych - opisane dokumenty otrzymasz od poszczególnych Koordynatorów,sporządzanie deklaracji i korygowanie dokumentów: ZUS, PIT, PPK, PFRON, GUSprzygotowanie i export pliku z przelewami bankowymi,uzgadnianie rozrachunków, przygotowywanie potwierdzeń sald,przygotowywanie danych do deklaracji VAT (weryfikacja rejestrów),rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,współpraca z ZUS/US,umiejętność analizy danych w programie Excel,znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania przepisów,przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby zarządu,aktywna współpraca z innymi działami firmy.Nasze wymaganiawykształcenie: wyższe ekonomiczne w zakresie: finanse, rachunkowość, ekonomia,minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku lub w biurze rachunkowym,znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,obsługa Microsoft Office Excel – stopień bardzo dobry,obsługa Microsoft Office Word – stopień dobry,dobra znajomość programu Płatnik ZUS,umiejętności analitycznego myślenia,samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, rzetelność i sumienność przy realizacji powierzonych zadań,umiejętność pracy w zespole,

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
Warszawa 30+ kilka dni temu

O nasSoft Communication od 13 lat prowadzi działalność w zakresie:- Prowadzenia szkoleń dla branży medycznej – jako jedni z nielicznych posiadamy akredytację TransCelerate Biopharma Inc.- Administrowania badaniami klinicznymi produktów leczniczych zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Klinicznej (GCP) oraz badaniami wyrobów medycznych zgodnie z normą ISO 14155Praca:od zarazczęść etatu / pełny etatumowa o pracę / umowa zlecenie / kontrakt b2bpraca stacjonarnaTwój zakres obowiązkówprowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi: ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowegosporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowychnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych oraz inwentaryzacją i archiwizacją dokumentacji finansowej i kadrowejnadzór nad płynnością finansową, kontrola operacji finansowychrealizacja i nadzór w zakresie kadrowym oraz płacowym w tym: wystawianie umów, aneksów umów zleceń / rachunków, rejestrowanie/ wyrejestrowanie ubezpieczonych, sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUSzamykanie miesiąca/rokusporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, obliczanie zwolnień lekarskichprowadzenie kart czasu pracy, ewidencja urlopównadzór nad prawidłowym rozliczeniem delegacjimonitoring przepisów i wdrażanie nowych rozwiązań rachunkowo-finansowo-podatkowychNasze wymaganiawykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia)min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku , praktyczna znajomość zasad rachunkowości, prawa podatkowego i prawa pracyznajomość przepisów podatkowych, w tym biegłej znajomości przepisów VATumiejętność wykorzystywania wiedzy fachowej do proponowania najlepszych rozwiązań rachunkowo-finansowo-podatkowych,terminowość, rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, praktyczne doświadczenie w zakresie pełnej księgowościbardzo dobra organizacja pracy własnejbardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowychTo oferujemyciekawą, urozmaiconą pracę oraz miłą atmosferęatrakcyjna lokalizacja w centrum miastastabilne warunki pracyBenefitybrak dress code’ukawa / herbataparking dla pracowników

Pracownik księgowo-kadrowy
Pracownik księgowo-kadrowy
Płock 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób na stanowisko :księgowo-kadrowyOd kandydatów oczekujemy:wykształcenia min. średniego o profilu ekonomicznym,znajomości ustaw podatkowych i ustawy o rachunkowości,dobrej obsługi komputera, programu MS Office i urządzeń biurowych,mile wiedziana znajomości programu Wapro Kaper Do podstawowych obowiązków należeć będzie:Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodówProwadzenie Kadr, płac i ZUSmiesięczne kontrole poprawności zaksięgowanych dokumentów.My oferujemy:możliwość zdobycia doświadczeniamożliwość rozwoju zawodowego,stabilne warunki zatrudnieniaMiejsce zatrudnienia : PłockOsoby zainteresowane prosimy o zawarcie w CV klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb w aktualnym i przyszłych procesach rekrutacji prowadzonego zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. z późn. zm.”.

Kontroler finansowy
Kontroler finansowy
Warszawa 30+ kilka dni temu

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).   Obecnie zajmujemy się rekrutację stałą dla naszego Klienta na stanowisko Kontrolera finansowego.   Miejsce pracy: Warszawa Kontroler finansowy Obowiązki: • Udział w procesie zamknięcia ksiąg oraz w procesie raportowania danych finansowych do Zarządu. • Kontrola kont wynikowych i bilansowych wg procedur finansowych. • Kontrola poprawności uznawania przychodów pod względem zgodności z umowami i procedurami grupy. • Kontakt ze spółkami w grupie i poszczególnymi działami w ramach uzgodnień i analiz, szczególnie w zakresie Clients Profitability. • Odpowiedzialność za bazy danych kontrahentów (kontrola wewnętrzna aktywacji klientów/dostawców i systemów wg procedur). • Przygotowywanie budżetów rocznych i prognoz ad-hoc. • Przygotowywanie podsumowania kalkulacji zrealizowanych przychodów (analiza pod względem odchyleń od planów). • Współpraca z wewnętrznymi działami, w ramach monitorowania i analizy budżetów klientów na etapie tworzenia planów i analizy wykonania. • Odpowiedzialność za tworzenie bieżących raportów, prezentacji i analiz dot. przychodów grupy dla Zarządu. Wymagania: • Wykształcenie wyższe: Finanse i Rachunkowość, Analiza Finansowa, Ekonomia lub zbliżone. • 5-letnie doświadczenie w dziale finansowym. • Wysoko rozwinięte umiejętności pracy z programem Excel. • Rozwinięta praktyka w środowisku VBA. • Znajomość programów księgowych tj. Enova. • Umiejętność komunikowania się w języku angielskim - umożliwiająca kontakt w formie mailowej. • Umiejętności analityczne oraz umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań. • Bardzo dobra organizacja pracy. • Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań. • Samodzielność, terminowość, dokładność. • Proaktywna postawa oraz umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: • Formę zatrudnienia dopasowaną do twoich preferencji: umowę o pracę lub kontrakt B2B. • Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem. • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół. • Pracę w komfortowym i nowoczesnym biurze. • Niekorporacyjną atmosferę w biurze. • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. • Pracę w modelu hybrydowym. • Niezbędne narzędzia do pracy tj. laptop i telefon. • Bezpłatną opiekę medyczną. • Naukę języka angielskiego w godzinach pracy. • Cotygodniowe zajęcia sportowe w biurze. • Zorganizowane spotkania integracyjne. • Inne bardzo ciekawe bezpłatne benefity.

Samodzielna Księgowa - 3/5 etatu - 7000 zł brutto
Samodzielna Księgowa - 3/5 etatu - 7000 zł brutto
Warszawa 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:Samodzielna Księgowa /Samodzielny KsięgowyZakres obowiązków:·        Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami·        Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe, dokumenty PK i inne) i ich weryfikacja pod względem księgowym i merytorycznym·        Uzgadnianie sald kont księgowych, w tym należności oraz zobowiązań·        Wykonywanie płatności za faktury, wprowadzanie przelewów do systemu bankowego.·        Prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń·        Przygotowanie miesięcznych plików JPK_VAT, uzgodnienia kont VAT·        Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz wewnętrznych raportów·        Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, Urząd Skarbowy, banki, audytorzy)·        Przygotowywanie uchwał i protokołów ze zgromadzenia zarządu Co oferujemy?·       Praca na 3/5 etatu·       Samodzielne stanowisko·       Pracę w miłej atmosferze·       Wynagrodzenie 7000 zł brutto  Nasze oczekiwania·        Minimum roczne doświadczenie na samodzielnym stanowisku,·        Znajomość przepisów podatkowych CIT, VAT,·        Znajomość Comarch Optima·        Zaangażowanie, skrupulatność, komunikatywność,·        Samodzielność w działaniu,·        Umiejętność organizacji własnej pracy i zarządzania ustalonymi terminami,·        Znajomość pakietu MS Office.

Asystentka księgowej
Asystentka księgowej
Grodzisk Mazowiecki 30+ kilka dni temu

    FIRMA ZAJMUJE SIĘ ADMINISTROWANIEM BUDYNKÓW       KOMERCYJNYCH.ASYSTENTKA KSIĘGOWEJMiejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki Region: mazowieckieOpis stanowiska:Firma zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami z wieloletnim doświadczeniem poszukuje pracownika na stanowisko: Asystentki księgowej w Grodzisku MazowieckimWymagania:Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i dobra znajomość pakietu Office,Wprowadzanie danych do programu Symfonia,Nadzór nad obiegiem dokumentacji,Obsługa połączeń telefonicznych,Umiejętność ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy,Dokładność, terminowość, zdolności analityczne,Umiejętność pracy pod presją czasu,Motywacja do pracy,                               Proszę o przesłanie CV wraz z oczekiwaniami finansowymi netto.Oferujemy:Możliwość finansowania kursów doszkalających.Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.Umowę o pracę lub współpracę w wypadku działalności gosp.

Księgowa(y) / Samodzielna Księgowa(y)
Księgowa(y) / Samodzielna Księgowa(y)
Warszawa 30+ kilka dni temu

Poszukujemy księgowej / księgowego - osoby zaangażowanej w swoją pracę, odpowiedzialnej oraz chcącej pogłębiać swoją wiedzę z zakresu rachunkowości oraz podatków.Chętnie podejmiemy współpracę z osobą z doświadczeniem w prowadzeniu pełnej księgowości (lub z osobą z doświadczeniem w księgowości, która prowadzenia pełnej księgowości chciałaby się nauczyć).Oferujemy stabilne zatrudnienie, opiekę zdrowotną oraz możliwość częściowej pracy zdalnej (po okresie próbnym).Biuro mieści się przy ul. Kolejowej w Warszawie.

Analityk finansowy w dziale kontrolingu
Analityk finansowy w dziale kontrolingu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta — międzynarodowej firmy z branży konsultingu i outsourcingu poszukujemy zmotywowanych kandydatów na stanowisko Finance Analyst. Praca przez pierwsze 6 miesięcy jest zawarta na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia współpracy. Do obowiązków na tym stanowisku należy:- Wsparcie dla kontrolera biznesowego- Praca w MS Excel i aplikacjach finansowych wewnętrznego zespołu finansowego- Księgowanie rozliczeń międzyokresowych i księgowanie ad hoc- Raportowanie danych finansowych zgodnie z przepisami prawa i polityką firmy- Przygotowywanie wiarygodnych prognoz i budżetów- Wspieranie kontrolera biznesowego poprzez dostarczanie dogłębnych i dokładnych analiz- Monitorowanie finansowych wskaźników KPI projektu- Prezentowanie i wyjaśnianie danych finansowych zespołowi Engagement Management- Współpraca z lokalnymi i globalnymi zespołami finansowymi oraz kierownictwem w celu dostarczania raportów dobrej jakości i na czas.- Analiza danych prognozowanych i rzeczywistych. Przygotowuje prognozy finansowe oraz analizy planistyczne/rzeczywiste sprzedaży i kosztów OPEX w celu umożliwienia podejmowania decyzji.- Wsparcie procesu zarządzania ryzykiem (finansowym)- Zapewnienie wsparcia dla audytorów, w tym audytów ustawowych, wewnętrznych, rządowych / regulacyjnych.- Udział w ciekawych projektach z zakresu transformacji finansów i ITIdealny kandydat posługuje się językiem angielskim na poziomie min. C1 oraz ma doświadczenie w księgowości, lub jako analityk finansowy.Nasz klient oferuje: - Pracę hybrydową (przez pierwszy miesiąc praca wykonywana jest stacjonarnie, a następnie istnieje możliwość pracy zdalnej z okazjonalnym dojazdem do biura) - Pakiet benefitów - Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacjiHays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Warszawa i okolice
Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Warszawa i okolice
Warszawa 30+ kilka dni temu

Przedstawiciel  finansowy do obsługi klientówMiejsce działania: Warszawa i okoliceU Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych kontaktów pozyskiwaniem nowych klientówfinalizacją umów pożyczkowychJeżeli:                                                                                                                           lubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachem   Ta oferta jest dla Ciebie!Oczekujemy:realizowania wyznaczonych celówaktywnego pozyskiwania klientów i pozytywnego nastawieniasumiennego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań i obowiązkówniekaralnościgotowości go pracy również w godzinach popołudniowychZaoferujemy Ci:bazę klientów do kontaktumiesięczną stawkę prowizyjnąpracę na przejrzystym systemie obsługi call centerwspółpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą – wybór należy do Ciebie

Księgowa / Samodzielna Księgowa
Księgowa / Samodzielna Księgowa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe znajdujące się na Saskiej Kępie poszukuje do swojego zespołu księgowej lub Samodzielnej księgowej. Praca stacjonarna w siedzibie firmy. Oferujemy bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwość doszkalania. ZAKRES OBOWIĄZKÓW·         Kompleksowe prowadzenie ksiąg powierzonych Klientów oraz KPiR·         Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych·         Rozliczanie podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów·         Przygotowywanie sprawozdań finansowych – warunek nie konieczny ( oferujemy  możliwość doszkolenia w zakresie sporządzania sprawozdań )·         Komunikacja z KlientamiOCZEKIWANIA·         Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w biurze rachunkowym·         Wykształcenie kierunkowe·         Znajomość programu Optima oraz Płatnik·         Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (CIT/VAT)·         Umiejętność budowania relacji z klientem·         Doskonała umiejętność organizacji pracyOFERUJEMY·         Pracę w oparciu o umowę o prace·         Wynagrodzenie dodatkowe ( np. za sprawozdania, korekty, bilanse itp.)·         Wsparcie zespołu księgowego, Doradców Podatkowych)·         Możliwość szkolenia z zakresu sporządzania sprawozdań finansowych)·         Dofinansowanie do szkoleń w Stowarzyszeniu Księgowych·         Comiesięczne szkolenia·         Przyjazną , bezstresową atmosferę i zgrany zespół.Serdecznie zapraszamy do współpracy 

Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Siedlce i okolice
Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Siedlce i okolice
Siedlce 30+ kilka dni temu

Przedstawiciel  finansowy do obsługi klientówMiejsce działania: Siedlce i okoliceU Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych kontaktów pozyskiwaniem nowych klientówfinalizacją umów pożyczkowychJeżeli:                                                                                                                           lubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachem   Ta oferta jest dla Ciebie!Oczekujemy:realizowania wyznaczonych celówaktywnego pozyskiwania klientów i pozytywnego nastawieniasumiennego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań i obowiązkówniekaralnościgotowości go pracy również w godzinach popołudniowychZaoferujemy Ci:bazę klientów do kontaktumiesięczną stawkę prowizyjnąpracę na przejrzystym systemie obsługi call centerwspółpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą – wybór należy do Ciebie

KSIĘGOWEJ z doświadczeniem RAKS SQL / Praga południe
KSIĘGOWEJ z doświadczeniem RAKS SQL / Praga południe
Warszawa 30+ kilka dni temu

Poszukuję osoby do pracy w biurze rachunkowym K.Handlowa RAKS SQL TYLKO Osoba z doświadczeniem. Wynagrodzenie w okresie próbnym ok. 4000 na rękę KADRY - Buchalter/ Płatnik lub na RAKS SQL Okolica Rondo Wiatraczna. Możliwość pracy zdalnej w okrojonym wymiarze - jeśli ktoś szuka wyłącznie pracy zdalnej - nie ma takiej możliwości. Tylko osoby znające oprogramowanie RAKS SQL i mające doświadczenie w księgowaniu Sp. z o.o. Nasz zespół to osoby współpracujące z Nami od wielu lat, w związku z dość ekspansywnym rozwojem Biura szukamy dodatkowej pary rąk, która dołączy do zespołu, gdzie standardem jest miła atmosfera i współpraca we wzajemnym szacunku zarówno dla pracy wykonywanej jak i dla czasu wolnego (co miesiąc po 25 dniu miesiąca do ok 5 następnego miesiąca biuro pracuje zdalnie). Proszę tylko poważne oferty. Pozdrawiam, Katarzyna Kalinowska tel. 66*****54

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Warszawa 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe znajdujące się na Saskiej Kępie w Warszawie poszukuje do swojego zespołu Samodzielnej Księgowej lub Księgowej na pełny etat w oparciu o umowę o pracę. W naszym biurze pracujemy na programie Optima.Zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości dla spółek z ograniczona odpowiedzialnościąProwadzenie rozliczenia dla klientów na KPiRKontakt z klientemKontakt z USZnajomość płatnika Sporządzanie sprawozdań finansowych ( nie jest warunkiem koniecznym - możemy przyuczyć) - jest to czynność za którą dodatkowo wynagradzamy 30 procent od wartości zafakturowanego sprawozdaniaOferujemy:możliwość dofinansowania kursów w Stowarzyszeniu Księgowychszkolenia - które proponujemy , jak i szkolenia wybrane przez zespół księgowychmiłą, spokojną atmosferę pracy ( u nas nie pracuje się po godzinach :) )dodatkowe wynagrodzenie , za dodatkowe czynności np. sprawozdania finansowe, bilanse, rozliczenia roczne oraz inne elementy nie wynikające z umowy pomiędzy biurem , a klientem.stabilne zatrudnienie na pełen etat - umowa o pracęwsparcie całego zespołu przy rozwiązywaniu trudnych zadańmożliwość przyuczenia jeżeli w jakimś obszarze będzie potrzebna pomocySzukamy osoby, która będzie chciała z nami pracować przez dłuuuuugie lata :)serdecznie zapraszamy do współpracy

Księgowość/Praca Finanse
Księgowość/Praca Finanse
Sulejówek 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Zarządzanie wszystkimi operacjami księgowymi.Wykonywanie zadań niezbędnych, aby dane w systemach finansowych były prawidłowe.Zarządzanie księgami przychodów i rozchodów.Zapewnienie terminowych płatności bankowych.Kontrola transakcji i dokumentów finansowych.Przestrzeganie zasad i przepisów finansowych.Zarządzanie oprogramowaniem finansowo-księgowym wykorzystywanym przez firmę oraz wprowadzanie nowych inicjatyw w tym zakresie.Doświadczenie w obsłudze oprogramowania księgowego i wprowadzaniu danych.Samodzielność.

Agent Ubezpieczeniowy
Agent Ubezpieczeniowy
Legionowo 30+ kilka dni temu

Dołącz do nasJeśli lubisz kontakt z ludźmi, wiesz jak dotrzeć do potencjalnych klientów, jesteś osobą nie karaną, odpowiedzialną i dobrze zorganizowaną – to zapraszamy już dzisiaj do grona naszych współpracowników.Opis stanowiska:sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (obsługa bieżących klientów i pozyskiwanie nowych):opracowywanie ofert,zawieranie i obsługa umów ubezpieczeniowych,serwis po-sprzedażowy,budowa trwałych relacji z obsługiwanymi klientami,Wymagania:niekaralność,min. roczne doświadczenie zawodowewykształcenie min. średniezorientowanie na sukces,gotowość do pracy na konkurencyjnym rynku ubezpieczeniowym,odpowiedzialność za powierzone mienie,otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,dobra znajomość obsługi komputera,umiejętność słuchania i szybkiego przyswajania nowej wiedzy,Oferujemy:stabilne warunki pracypracę w przyjaznej atmosferzekonkurencyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja)dostęp do szerokiego grona klientów,pakiet medyczny

Junior Menadżer Obszaru Sprzedaży
Junior Menadżer Obszaru Sprzedaży
Warszawa 30+ kilka dni temu

Od prawie 25 lat tworzymy jedną z największych instytucji finansowych w Polsce, wyznaczając standardy nowoczesnych ubezpieczeń.Jeśli chcesz pracować z najlepszymi – dołącz mojego ZespołuJunior Menedżer Obszaru SprzedażyMiejsce pracy: Warszawa Wiele zależy od Ciebie·         Decydujesz o czasie i trybie swojej pracy·         Masz realny wpływ na swoją ścieżkę kariery – podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem, które pomogą Ci w rozwinięciu skrzydeł·         Regulujesz poziom swoich zarobków – docelowo, wraz z rozwojem w strukturach, realizując zakładane aktywności i plan sprzedażowy, możesz uzyskać wynagrodzenie na poziomie nawet kilkunastu tysięcy miesięcznieTwój zakres obowiązkówRozwój – zaczniesz od szkolenia i wdrożenia, które będą obejmować: pozyskiwanie klientów, udział w spotkaniach i realizację celów sprzedażowych·         Budowanie własnego zespołu sprzedażowego – w kolejnym etapie będziesz odpowiadać za rekrutację i wdrażanie do pracy nowych Doradców Ubezpieczeniowych·         Wsparcie członków zespołu w osiąganiu celów biznesowych poprzez: motywowanie, organizację szkoleń i monitorowanie pracy·         Dbanie o relacje biznesowe z klientami, których dobrze już znasz·         Ciągłe doskonalenie wiedzy produktowej i sprzedażowej – w naszej firmie stale uczysz się czegoś nowegoNasze wymagania·         Doświadczenie w sprzedaży i/lub prowadzeniu zespołu·         Profesjonalne podejście do wykonywanych zadań – systematyczność i odpowiedzialność za powierzone zadania·         Umiejętność sprawnego zarządzania czasem pracy to nasza codzienność!)·         Wysoko rozwinięte kompetencje miękkie – przydadzą Ci się w kontaktach międzyludzkich·         Chęć rozwoju i systematycznego pogłębiania wiedzy·         Wykształcenie min. średnie·         Prawo jazdy kat. B – znacznie ułatwi Ci pracę·         Znajomość social mediów i zainteresowanie aktualnymi trendami rekrutacyjnymi będą dodatkowym atutem Otwartość na kontrakt B2BTo oferujemy·         Jasna ścieżka kariery – rozwiniesz się w kierunku samodzielnego menedżera·         Uczestnictwo w autorskiej Akademii Junior Menedżera·         Profesjonalny system szkoleń menedżerskich·         Kompleksowe wdrożenie do zawodu - od początku otrzymujesz wsparcie doświadczonego menedżera·         Współpraca z ekspertami w dziedzinie ubezpieczeń·         Wieloskładnikowe wynagrodzenie (wsparcie finansowe, prowizje, premie i inne) – masz realny wpływ na wysokość dochodów·         Zagraniczne podróże w ramach konkursów i nagród za Twoją pracę·         Możliwość udziału w regionalnych i ogólnopolskich akcjach z obszaru Społecznej Odpowiedzialności BiznesuBenefity·         Akademia Junior Menedżera·         Szeroki pakiet szkoleń menedżerskich·         Elastyczny czas pracy·         Nowoczesne narzędzia pracy·         Program poleceńJeśli szukasz stabilnej współpracy, ważne są dla Ciebie wysokie dochody i przyjazna atmosfera - aplikuj już dziś!

Asystent ds. księgowości - LEROY MERLIN - Piaseczno
Asystent ds. księgowości - LEROY MERLIN - Piaseczno
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.    Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Będziesz odpowiedzialny/-a za:prowadzenie bieżących operacji księgowych;księgowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych;weryfikowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz zgłaszanie nieprawidłowości do odpowiednich osób;wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach księgowych;przygotowywanie danych i raportów dla sprawozdawczości LMP w powierzonych obszarach zgodnie z zapotrzebowaniem;zapewnienie wsparcia operacyjnego swojego działu.Jeżeli:interesujesz się obszarem księgowości i finansów;chcesz zdobyć doświadczenie w dużej organizacji;masz wykształcenie średnie;znasz pakiet MS Office (a w szczególności Excel) w stopniu umożliwiającym swobodną pracę;jesteś osobą otwartą, dokładną i skrupulatną;odnajdujesz się w dynamicznym środowisku pracy.Oferujemy:umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie; premie uzależnione od wyników sklepu i działu; udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy; profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;  szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie); możliwość udziału w programach rozwojowych; przewidywalny grafik;smartfon; benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy; możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.   APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

Młodszy Bankier Klienta
Młodszy Bankier Klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jakie będą Twoje zadania:budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,sprzedaż produktów i usług bankowych,obsługa kasy (wpłaty, wypłaty), aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów,kompleksowa obsługa Klientów zgodnie ze standardami jakości Alior Banku. Aplikuj na stanowisko jeśli:umiesz nawiązywać i budować długofalowe relacje z Klientami,jesteś nastawiony na realizację celów,posiadasz wykształcenie min. średnie - maturalne. Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, uzupełnione atrakcyjnym systemem premiowym,okres przygotowania i wdrożenia do zadań,obniżone plany sprzedażowe podczas procesu wdrożenia,obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat i 1 dzień na „U”),nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,rozwój;program motywacyjny Platynowy Klub Alior Banku,ścieżka kariery - u nas możesz awansować pionowo aż do stanowiska Dyrektora ds.,rozwój kompetencji miękkich, poprzez szkolenia centralne i wsparcie trenera regionalnego.

Asystent/ka ds. Administracji Personalnej
Asystent/ka ds. Administracji Personalnej
Warszawa 30+ kilka dni temu

Twoje zadania:Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (skierowania, umowy, aneksy),Wprowadzanie i aktualizowanie danych pracowników i współpracowników w systemie kadrowo-płacowym,Przygotowywanie prostych zestawień i raportów,Wystawianie zaświadczeń dla Pracowników,Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,Pomoc przy wprowadzaniu danych do naliczania płac z umów o prace i umów cywilno-prawnych,Czuwanie nad obiegiem dokumentacji kadrowo-płacowej (wysyłanie i odbieranie dokumentów),Wsparcie Działu w bieżących zadaniach związanych z obsługą kadrowo-płacową. Zgłoś się do nas, jeśli jesteś osobą:Chcącą się rozwijać w kierunku Administracji Personalnej i Płac,Ambitną, nastawioną na rozwój, która nie boi się wyzwań,Dokładną w działaniu i terminową w wykonywaniu zadań,Odpowiedzialną i z dobrą organizacją pracy,Komunikatywną, ze zdolnością do szybkiego uczenia się,Znającą pakiet Office (Word, Excel, Outlook). Oferujemy:Zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych,Otrzymasz zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę,Proponujemy pracę w trybie hybrydowym (okres wprowadzenia 100% praca w biurze, z czasem 50% pracy w biurze)​,Elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku (rozpocznij pracę między 9:00 a 10:00)Będziesz miał/a realne możliwości rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych​,Będziesz częścią zgranego zespołu, nastawionego na współpracę w miłej atmosferze. Miejsce pracy: Biuro Główne Medicover Al. Jerozolimskie 96 Warszawa (Sprawdź adres)

Praca Analityk Finansowy. Praca Kantor
Praca Analityk Finansowy. Praca Kantor
Warszawa 30+ kilka dni temu

CASH CONNECT to dynamicznie rozwijający się kantor walutowy, który zdobywa uznanie na rynku dzięki innowacyjnym podejściom, elastyczności oraz zorientowaniu na potrzeby klienta. Naszym celem jest nieustanne poszerzanie zakresu usług i utrzymanie pozycji lidera w branży.Opis stanowiska:Do naszej rozwijającej się sieci kantorów poszukujemy doświadczonego Analityka Finansowego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za analizę finansową, monitorowanie rynków walutowych, ustalania kursów oraz przygotowywanie raportów dotyczących przepływów finansowych i tendencji rynkowych.Obowiązki:Analiza pozostałości środków, analiza kursów walut i prognozowanie strategii działania na rynku walutowym Analiza działań konkurencji i reagowanie na zmiany rynkowe.Zmiana kursu i priorytetów cenowychPrzygotowywanie raportów i prognoz dotyczących kursów walutowych.Regularne aktualizacje informacji na platformach internetowych i mediach społecznościowych.Skuteczna komunikacja z innymi działami firmy oraz partnerami.Realizacja projektów analitycznych zleconych przez kierownictwo.Aktywny udział w zebraniach zespołowych i szkoleniach branżowych.Wymagania:Wykształcenie wyższe w dziedzinie finansów, ekonomii lub pokrewnych.Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Znajomość narzędzi analitycznych, w tym MS Excel, Power BI, Meta Trader 4-5.Posiadanie certyfikatów kwalifikacyjnych, takich jak „ Certyfikat Dealera WIB/ ACI”, "Trader" lub "Dealer walutowy", będzie mile widziane.Umiejętność analitycznego myślenia oraz ścisła orientacja na szczegóły.Doskonała zdolność radzenia sobie ze stresem i podejmowania szybkich decyzji.Odpowiedzialność, samodzielność oraz zdolność efektywnej pracy w zespole.Znajomość języka angielskiego i ukrainskiego będzie dodatkowym atutem.  Gwarantujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie finansowej.Atrakcyjne wynagrodzenie, premie uzależnione od wyników oraz dodatkowe benefity.Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy.Przyjazną atmosferę pracy w zespole wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Jeśli jesteś osobą zainteresowaną rozwojem w dziedzinie analizy finansowej, posiadającą silne umiejętności analityczne oraz gotową na dynamiczne wyzwania, zapraszamy do aplikowania!

Specjalista ds. finansów
Specjalista ds. finansów
Radzymin 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. finansówMIEJSCE PRACY: RADZYMIN.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:• Koordynowanie przepływu dokumentów do zewnętrznego biura rachunkowego i kadrowego.• Controlling procesów księgowych i kadrowych w firmie.• Wsparcie osób zatrudnionych w firmie w sprawach pracowniczych.• Współpraca z firmami zewnętrznymi: biuro księgowe i kadrowe, banki, firmy leasingowe, ubezpieczyciele.• Weryfikacja grafików i pomoc kadrowej w ustalaniu wynagrodzeń.• Koordynowanie procesu zatrudniania nowych osób w firmie.• Opisywanie dokumentów wg MPK oraz wgrywanie przelewów do banków..WYMAGANIA:• Ponadprzeciętne umiejętności analityczne i logicznego myślenia.• Systematyczność i bardzo dobra organizacja pracy.• Wykształcenie wyższe (finanse, księgowość, rachunkowość, controlling)• Min. dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.• Bardzo dobra znajomość MS Excel oraz procesów księgowych i kadrowych w firmie.• Znajomość pakietu Enova, SaldeoSmart będzie mile widziane.• Motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę.• Mile widziane zainteresowanie modą..OFERUJEMY:• Umowę o pracę w stabilnej firmie.• Stabilne zatrudnienie.• Atrakcyjne wynagrodzenie.• Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.• Przyjazną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole.• Samodzielne stanowisko z dużą odpowiedzialnością.

Konkurs do Oddziału Finansowego- Płace
Konkurs do Oddziału Finansowego- Płace
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOgłoszenie Nr K.110.4.2024 Dyrektor Sądu Rejonowego dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy w Sądzie Rejonowym dla Warszawy – Żoliborza w Warszawie NAZWA STANOWISKA PRACY: Stażysta/ Księgowy/ Specjalista ds. płac/ Sekretarz sądowy LICZBA WOLNYCH STANOWISK: 1 etat KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: Oddział Finansowy - Płace RODZAJ UMOWY: Umowa o pracę na czas określony ZAKRES ZADAŃ Czynności związane z naliczaniem i księgowaniem wynagrodzeń, zasiłków oraz wypłat z ZFŚS, wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, sporządzanie sprawozdań w zakresie płac, obsługa programu Płatnik, kompletowanie dowodów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, sporządzanie deklaracji PFRON i sprawozdań GUS. WYMAGANIA 1) Niezbędne - wykształcenie średnie – poświadczone świadectwem maturalnym – dot. stanowiska stażysty i sekretarza sądowego / wykształcenie wyższe - dot. stanowiska księgowego i specjalisty ds. płac - pełna zdolność do czynności prawnych - nieposzlakowana opinia - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub o przestępstwo skarbowe, - umiejętność obsługi komputera (w tym pakiet MS Office, program Płatnik) oraz urządzeń biurowych, - odpowiedzialność, rzetelność, odporność na stres, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, - wysoki poziom kultury osobistej, dyskrecja - doświadczenie na stanowisku pracy związanym z naliczaniem wynagrodzeń minimum 1 rok 2) Preferowane - znajomość programu finansowo-księgowego SAP, - znajomość ustawy o rachunkowości - znajomość podstaw naliczania podatku dochodowego - doświadczenie w pracy biurowej dotyczącej obsługi finansów jednostki, a w szczególności pracy w wymiarze sprawiedliwości - dodatkowo punktowane WYMAGANA DOKUMENTACJA 1. Podanie o przyjęcie na w/w stanowisko adresowane do Dyrektora Sądu Rejonowego dla Warszawy – Żoliborza w Warszawie. 2. CV- podpisane własnoręcznie. 3. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe. 4. Oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub o przestępstwo skarbowe. 5. Kserokopie dokumentów poświadczające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy związanym z naliczaniem wynagrodzeń. 6. Zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Dokumenty i kserokopie muszą być podpisane własnoręcznie. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA WYMAGANEJ DOKUMENTACJI Wymagane dokumenty z podaną sygnaturą konkursu należy złożyć na Biurze Podawczym w siedzibie Sądu albo przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego (decyduje data stempla) do dnia 16 lutego 2024 roku na adres: Sąd Rejonowy dla Warszawy - Żoliborza w Warszawie ul. A. Kocjana 3, 01-473 Warszawa, Oddział Kadr - pok. 1108 WARUNKI KONKURSU • Zgłoszenia złożone po terminie nie będą rozpatrywane. • Kandydaci poddani będą III etapowemu konkursowi: I etap: weryfikacja formalna złożonych aplikacji; II etap: praktyczny sprawdzian umiejętności; III etap: rozmowa kwalifikacyjna. • Warunkiem zakwalifikowania do II etapu konkursu jest spełnienie przez kandydata wymogów formalnych w tym złożenie podpisu na każdym dokumencie oraz zamieszczenie prawidłowej treści oświadczenia, zgodnej z ogłoszeniem. • Informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu konkursu, terminie i miejscu jego przeprowadzenia zostanie opublikowana 7 dni przed terminem II etapu na stronie internetowej Sądu https://warszawa-zoliborz.sr.gov.pl/oferty-pracy,m,m2,202 Sąd Rejonowy zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyny bądź dokonania zmiany zapisów niniejszego ogłoszenia w drodze aneksu, w każdym czasie.

Główna Księgowa - Szkoła Podstawowa w Ząbkach
Główna Księgowa - Szkoła Podstawowa w Ząbkach
Ząbki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzkoła Podstawowa Nr 6 im. Małgorzaty Dydek ul. Dzika 36, 05-091 Ząbki, zatrudni osobę na stanowisko Głównego Księgowego. Główne obowiązki: 1. Prowadzenie rachunkowości w Szkole Podstawowej Nr 6. 2. Prowadzenie sprawozdawczości finansowej i budżetowej. 3. Prowadzenie gospodarki finansowej. 4. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. 5. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów operacji gospodarczych i finansowych. 6. Tworzenie rocznego planu finansowego placówki. 7. Organizowanie właściwego obiegu dokumentów finansowych, nadzór nad całokształtem prac z tego zakresu. 8. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych oraz zarządzeń wydawanych przez dyrektora szkoły dotyczących prowadzenia rachunkowości. 9. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika jednostki należą do kompetencji głównego księgowego. Wymagane kwalifikacje: 1. Spełnienie jednego z poniższych warunków: - ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3- letniej praktyki w księgowości; - ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6- letniej praktyki w księgowości; - wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego, wydanego na podstawie odrębnych przepisów. Reszta szczegółowych informacji oraz sposób składania aplikacji, znajduje się na stronie Szkoły w zakładce BiP: https://sp6zabki.szkolnastrona.pl/bip/index.php?c=article&id=55

Dyrektor Finansowy
Dyrektor Finansowy
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta, rozpoznawalnej grupy kapitałowej, działającej w obszarze handlowo-usługowym, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora Finansowego (m/k). Osoba ta będzie odpowiedzialna m.in. za ustrukturyzowanie i zoptymalizowanie grupy od strony kontrolingu czy przeprowadzanie procesów inwestycyjnych, współpracę z bankami. Zakres Obowiązków • Odpowiedzialność za politykę finansową Grupy • Nadzór nad raportowaniem spółki • Przeprowadzanie procesów inwestycyjnych, współpraca z bankami • Nadzór i wsparcie procesów akwizycyjnych (lokalnych, jak również międzynarodowych) • Organizacja procesu budżetowania, kontrola realizacji budżetu rocznego i prognoz krótkoterminowych • Nadzór nad sporządzaniem raportów zarządczych • Odpowiedzialność za strukturyzowanie i zoptymalizowanie firmy od strony kontrolingu; • Udział w automatyzacji i centralizacji procesów • Bieżące zarządzanie Pionem Finansów • Wspieranie procesów decyzyjnych związanych z wieloletnią strategią • Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań finansowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (audytorami i instytucjami finansowymi) Wymagania • wykształcenie wyższe kierunkowe • 5 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami • Wysoko rozwinięte umiejętności menedżerskie i organizacyjne • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego/francuskiego Oferujemy • Atrakcyjne wynagrodzenie • Bonus roczny • Pakiet benefitów pozapłacowych

Księgowa/ Księgowy
Księgowa/ Księgowy
Warszawa 30+ kilka dni temu

Księgowa/wyBiuro Rachunkowe Miejsce pracy: Warszawa - BemowoOpis stanowiska:• stała współpraca z firmami (spółki prawa handlowego, fundacje, stowarzyszenia) w zakresie zagadnień związanych z ich bieżącą działalnością,• ewidencja dokumentów księgowych w programie finansowo-księgowym Comarch Optima, analiza zapisów księgowych, uzgodnienia kont rozrachunkowych,• sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz VAT,• kompleksowym prowadzenie ksiąg rachunkowych obsługiwanych firm.Wymagania:• doświadczenie na podobnym stanowisku,• udokumentowana wiedza z zakresu rachunkowości i podatku,• umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych z zakresu PDOP oraz VAT,• umiejętność współpracy z wymagającym klientem,• wymagana bardzo dobra znajomość programu Comarch Optima.Oferujemy:• umowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy lub B2B,• wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego 8-9 tyś zł brutto,• prace poniedziałek – piątek w godz. 8:00 - 16:00,• zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV

Szukamy księgowa/kadrowa
Szukamy księgowa/kadrowa
Warszawa 30+ kilka dni temu

My, jako firma Persha Viza sp. z o.o. świadczymy pełen zakres usług outsourcingu, kompetentnie rozwiązujemy wszelkie kwestie z zakresu zarządzania personelem, pozwalając naszym Klientom skupić się na ich podstawowej działalności.Do swojego zespołu poszukujemy : Kadrowej/księgowej Miejsce pracy: Warszawa, ulica Łopuszańska (Włochy)OPIS STANOWISKA: Praca polegająca na prowadzeniu księgowości oraz kadr i płac firmy.ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • - prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość); • - wystawianie i weryfikacja dokumentów handlowych i finansowych; • - przygotowywanie dokumentacji finansowo-księgowej; • - prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej; • - wprowadzanie danych o płatnościach do systemu; • - zgłaszanie pracowników do odpowiednich rejestrów, rozliczanie wynagrodzeń czy dopełnienie formalności związanych z rozwiązaniem stosunku pracy• - obsługa kadrowo - płacowa.WYMAGANIA: • - uczciwość, dokładność, zaangażowanie; • - odpowiedzialne podejście do powierzonych obowiązków; • - umiejętność pracy w zespole oraz dobrej organizacji własnej pracy pod presją czasu; • - pozytywne nastawienie do pracy; • - dobra znajomość obsługi komputera.MILE WIDZIANE: • - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;OFERUJEMY: • - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu; • - zatrudnienie na okres próbny (1-2 miesiące) na podstawie umowy o pracę na czas określony; • - pracę od poniedziałku do piątku; • - pracę w niewielkim, zgranym i tolerancyjnym zespole.Zapraszamy do składania aktualnych CV ze zdjęciem, oraz tel do kontaktu :Oleksandr +48**********53

Praca dodatkowa - wysokie wynagrodzenie prowizyjne
Praca dodatkowa - wysokie wynagrodzenie prowizyjne
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do zespołu i zdobywaj doświadczenie w firmie z wieloletnim doświadczeniem! Lubisz współpracę z ludźmi i chcesz podnosić swoje kwalifikacje? Zostań Doradcą Klienta - praca stała lub dodatkowa Do Twoich zadań będzie należało: · Pozyskiwanie nowych Klientów i sprzedaż produktów · Współpraca i utrzymywanie relacji z obecnymi Klientami Zgłoś się do nas, jeżeli posiadasz: · Chęć pracy w sprzedaży i obsłudze klienta · Umiejętność organizacji pracy własnej Co możemy Ci zaoferować: · Umowę cywilnoprawną o świadczenie usług - odprowadzamy należne składki do ZUS! · Nieograniczoną wysokość wynagrodzenia · Dodatkowe bonusy i możliwość awansu · Najwyższe standardy i jasne zasady współpracy · Bezpłatne szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe · Silną markę i sprzedaż produktu cieszącego się zainteresowaniem · Dodatkowe działania wspierające na początku współpracy · Elastyczne godziny współpracy dopasowane do Twoich możliwości

Księgowość, asystent/ka działu  kadr i płac
Księgowość, asystent/ka działu kadr i płac
Warszawa 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe z siedzibą w Warszawie (Bemowo) zatrudni na stanowisko asystent/ka działu ds kadr i płacOpis stanowiskaKompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników,Kalkulacja wynagrodzeń, sporządzanie list płac,Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,Sporządzanie korespondencji, sprawozdań, raportów i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON, komornik),Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych,Bieżący kontakt z klientem.Oferujemyumowę o pracę,wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i samodzielności,Wymaganiaznajomość programu kadrowo-płacowego SYMFONIAdobra znajomość aktualnych przepisów prawa pracy i ZUS,doświadczenie na podobnym stanowiskusamodzielność i decyzyjnośćumiejętność analitycznego myślenia,skrupulatność, dokładność.CV wraz z oczekiwaniami finansowymi, proszę wysyłać na e-mail z dopiskiem KADRY I PŁACE

Poszukiwany pracownik do Biuro Rachunkowe
Poszukiwany pracownik do Biuro Rachunkowe
Warszawa 30+ kilka dni temu

Szanowni PaństwoDo naszego biura w centrum Warszawy poszukujemy osoby do księgowości. Mile widziani studenci którzy chcieliby połączyć praktykę z teorią. Wymagamy teoretycznej wiedzy, lecz lubimy też ludzi z doświadczeniem i znajomością programu optima.Wysyłając swoją Aplikację proszę dołącz informację że zgadzasz się na przetwarzanie danych oraz jakie warunki finansowe by Cię satysfakcjonowały.Zapraszamy

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Mazowieckie