Sortowanie:
Znaleziony: 473 ogłoszenie w kategorii Handel w Mazowieckie
Pracownik hali ( dział nabiał )
Pracownik hali ( dział nabiał )
nowe Warszawa dzisiaj

Opis oferty pracyPracownik hali ( dział mrożonki – lady chłodnicze ) Wymagania: • Orzeczenie o niepełnosprawności – warunek konieczny; • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki; • Aktualna książeczka Sanepid – warunek konieczny; • Chęć podjęcia stałego zatrudnienia; • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie; • Umowę o pracę; • Pomoc i opiekę koordynatora. Obowiązki: • Uzupełnianie braków towarowych • Rozładunek dostaw • Wykładanie towarów w lady chłodnicze i na półki sklepowe • Kontrola dat ważności produktów • Wykonywanie poleceń przełożonego • Utrzymanie porządku w dziale i na zapleczu Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

Brand Master / Brand Masterka
Brand Master / Brand Masterka
nowe Pruszków dzisiaj

Opis oferty pracyMS Services Sp. z o.o. poszukuje kandydatów do zespołu świadczącego usługi w projekcie realizowanym na rzecz Philip Morris Polska Distribution Sp. z o. o. - Lider branży tytoniowej w Polsce. Żyj na pełnych obrotach, pracuj w rytmie, który Ci odpowiada! Dołącz do Nas jako: Brand Master/ka w MS Services dla Philip Morris! ​ Jeśli uwielbiasz rozmawiać z ludźmi, jesteś pozytywnie nastawiony/a, potrafisz wczuć się w emocje innych i ich przekonywać - to właśnie Ciebie szukamy! Rozpocznij swoją zawodową przygodę w naszym Teamie i razem zbudujmy coś niesamowitego! Twoje zadania to: -Kreowanie wizerunku marek produktów nikotynowych. -Dzielenie się z innymi informacjami marketingowymi na temat prezentowanych produktów. -Aktywne angażowanie nowych konsumentów dla marek z portfolio Philip Morris. Wymagania: -Dyspozycyjność: minimum 80-160 godzin w miesiącu (praca od poniedziałku do soboty) -Przebojowość, entuzjazm, otwartość i gotowość na nowe wyzwania. -Umiejętność łatwego nawiązywania relacji i rozmów z różnymi osobami Mile widziane: -Doświadczenie w obszarze sprzedaży. -Status studenta/studentki Co nas wyróżnia? -Elastyczny grafik pracy, który pozwala łączyć pracę z innymi pasjami. -Atrakcyjne zarobki: 29 - 39 zł brutto na godzinę z premiami. Zapewniamy: -Szkolenia -Opieka Koordynatora -Możliwość rozwoju Dołącz już dziś do naszej ekipy i bądź częścią naszego ekscytującego świata! Pracuj dla lidera branży tytoniowej.

Handel owocami i warzywami
Handel owocami i warzywami
nowe Warszawa dzisiaj

Opis oferty pracyPoszukuje 2osób do handlu owocami i warzywami , na terenie Warszawy więcej informacji pod numerem telefonu

Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
nowe Przasnysz dzisiaj

Firma GREENSO SP. z o.o. powstała w 2009r. Zajmuje się min. sprzedażą urządzeń ogrodniczych, skuterów oraz części i akcesoriów.Obecnie poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży internetowejObowiązki:wystawianie i aktualizacja ofert na platformach e-commercepraca z wykorzystaniem różnych platform e-commerce, np. sklep internetowy Ucommerce, Allegro, Baselinker, Subiekt GTwystawianie dokumentów sprzedaży i listów przewozowychobsługa klientawspółpraca z innymi działami firmyWymagania:znajomość sprzedaży na platformie Allegroznajomość MS Excelraportowanie efektów pracysystematyczność i doskonała organizacja pracyotwartość i komunikatywnośćwykształcenie techniczne będzie dużym atutemPraca w godz. 8-16 pięć dni w tygodniu, Miejsce Pracy: Przasnysz

Pracownik ds. sprzedaży  e - commerce ,marketingu i dystrybucji
Pracownik ds. sprzedaży e - commerce ,marketingu i dystrybucji
nowe Siedlce dzisiaj

Firma,, Kawowa Pasja''-sklep z kawą ,ekspresami oraz serwis ekspresów.Obecnie nasza Firma poszukuje ,osobę studiującą zaocznie na stanowisko -Wsparcie obsługi sklepu internetowego, panelu serwisowego i obsługi klientów sklepu i serwisu.Praca pon-piąt-9-17 stacjonarnieWymagania:komunikatywność i otwartość na relacje z klientemumiejętność pracy w zespoledobra organizacja pracybardzo dobra znajomość obsługi komputeraznajomość Photoshopapozytywne nastawienie do pracyDo przesyłanych aplikacji prosimy dodać klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Questo Group Sp. z o.o.., ul. Racławicka 114, 02-634 Warszawa, moich danych oraz mojego wizerunku zawartych w przesyłanych dokumentach dla celów niezbędnych dla obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych.”

Sprzedaż internetowa praca biurowo-magazynowa Zielonka
Sprzedaż internetowa praca biurowo-magazynowa Zielonka
nowe Zielonka dzisiaj

W związku z dynamicznym rozwojem firma RKL TRADE poszukuje nowego pracownika do młodego zespołu. Zatrudnimy osobę do obsługi sklepu internetowego oraz allegro. Miejsce pracy: Zielonka. Czas pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 (możliwe inne godziny pracy)Zakres obowiązków: obsługa sklepu internetowego oraz allegro, kompletowanie i przygotowywanie zamówień, wystawianie dokumentów handlowych - faktury, paragony kontakt z klientem. Oczekujemy: średniego wykształcenia, biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych, doświadczenia w obsłudze sklepu internetowego, umiejętności pracy z klientem, terminowości i samodzielności, mile widziana znajomość programu SUBIEKT, mile widziana znajomość Allegro/Amazon, mile widziana znajomość j. angielskiego. Oferujemy: umowę o pracę, pracę w młodym i przyjaznym zespole, możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji. Z chęcią podejmiemy współpracę ze studentami. Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV na adres mailowy klubowicki (małpa) rkltrade.pl

Manager produktu
Manager produktu
nowe Ożarów Mazowiecki dzisiaj

Poszukujemy!Manager produktuMiejsce pracy: Ożarów MazowieckiFirma: Ostrowski Handel Internetowy Sp. zo.o. - ohi.com.plTwoje zadania:Tworzenie i realizacja planów rozwoju grup asortymentowych (wprowadzanie nowości, wycofywanie produktów z oferty)Opracowywanie i realizacja projektów, wprowadzania nowościAnaliza rynków sprzedaży, analiza konkurencji (cenowa i jakościowa)Zapewnienie dostępności towaru, przyspieszanie terminów dostaw, dopilnowanie ciągłości zamówieńWspółtworzenie akcji sprzedażowych i kampanii marketingowych oraz monitorowanie ich efektywnościKoordynacja oraz nadzór nad wdrażaniem promocji i komunikacji marketingowychWsparcie produktowe działów: reklamacja, PIM, logistyka, sprzedaż Czego oczekujemy?Doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuDodatkowym atutem będzie znajomość branży elektrotechnicznejZnajomości rynku i umiejętności analizowania danychDokładności, systematyczności, terminowości, komunikatywnościUmiejętności pracy indywidualnej jak i zespołowejWysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychNastawienia na rezultat i osiąganie wyznaczonych celówOferujemy:Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzeniePrywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, możliwość skorzystania z karnetów MultisportMożliwości rozwoju w zależności od kompetencjiPracę w prężnie rozwijającej się firmie O nas: Ostrowski Handel Internetowy Sp. z o.o. (OHI) to firma założona przez Romana Ostrowskiego w 2005 roku jako jedno z pierwszych przedsiębiorstw w branży elektrotechnicznej, skupiających swoją działalność wokół, raczkującego wtedy w Polsce, Internetu. Wykorzystując możliwości dotarcia do każdego miejsca w Polsce i Unii Europejskiej, OHI dostarcza wysokiej jakości gniazda, wyłączniki, lampy ozdobne i techniczne, na szynoprzewody i do sufitów podwieszanych, czy też profesjonalne źródła światła. Filozofią OHI zawsze było szukanie ciekawych nisz produktowych, w celu zaspokojenia najbardziej nietypowych potrzeb, które często przeradzały się w trendy. Dlatego np. DobreGniazdka.pl są oficjalnym dystrybutorem takich marek jak THPG ( produkujące industrialne wyłączniki i gniazda bakelitowe w stylu retro ), Varilight- gniazda i wyłączniki metalowe, czy włoskie gniazda blatowe – ASA Plastici. W codziennej działalności najważniejsza jest elastyczność, szybkość dostawy i indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta. Firma od początku, skupiała się na idei dropshippingu w celu przyspieszenia realizacji zamówień. W 2023 roku OHI zrobiło duży krok w kierunku powiększenia fizycznej obecności na mapie Warszawy i okolic. Zakup nowej siedziby w Ożarowie Mazowieckim umożliwił powstanie dodatkowej przestrzeni magazynowej i eleganckiego showroomu. OHI jest częścią grupy zakupowej Inter-Elektro, które z kolei jest częścią Imelco – jednej z największych grup zakupowych na świecie.Zaaplikuj!Czekamy na Twoje CV przesłane za pomocą przycisku - aplikuj!Linki do naszych stron: Sklep OtoLampy.pl - oprawy i lampy dla Twojego domu, Sklep DobreGniazdka.pl - gniazda i kontakty elektryczne, Sklep LuxMarket.pl - artykuły elektryczne, oświetlenieLink do naszego Instagrama (POZNAJ NAS!): DobreGniazdka, LuxMarket, OtoLampy (hi_ostrowski) • Instagram photos and vide

Obsługa klienta w sklepie internetowym, Warszawa - Bemowo
Obsługa klienta w sklepie internetowym, Warszawa - Bemowo
nowe Warszawa dzisiaj

Jesteśmy sklepem internetowym działającym od 12 lat w branży travel & lifestyle. Posiadamy własny magazyn oraz siedzibę w woj. łódzkim, ale posiadamy również punkt odbioru osobistego na warszawskim Bemowie. Sprzedajemy za pośrednictwem własnej platformy sklepowej oraz serwisów sprzedażowych a także klientom hurtowym jako dystrybutor. Poszukujemy osoby do pracy w punkcie na Bemowie. Zadania:Telefoniczna i mailowa obsługa klientów sklepu internetowego, udzielanie informacji o ofercie handlowej, wsparcie merytoryczne dla klientów sklepuRealizacja zamówień internetowych i telefonicznychUdzielanie informacji w zakresie zwrotów i reklamacji oraz poprowadzenie klienta przez te proceduryRozpatrywanie zwrotów oraz reklamacji trafiających do punktu w WarszawieObsługa klientów punktu odbioru osobistego, utrzymywanie porządku w punkcieUtrzymywanie dobrych relacji z klientamiBycie "na łączach" z naszym łódzkim magazynem w celu sprawnej obsługi zamówień Wymagania:Wysoka kultura osobista, cierpliwość i wyrozumiałość - 90% klientów jest doskonała, niestety 10% doskonała nie jest :)Punktualność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania.Komunikatywna znajomość języka angielskiegoDobra organizacja pracy, samodzielnośćZnajomość e-commerce, w szczególności doświadczenie w pracy na systemie IAI (IdoSell) - bardzo mile widzianeOferujemy:Umowa o pracęPracę w godz. 10-18 na Bemowie w Warszawie, od poniedziałku do piątkuStabilną pracę na dłuższy czasLuźną atmosferę (ale bez przesady :) )

Sprzedaż internetowa i stac. - handlowiec, copywriter, tworzenie ofert
Sprzedaż internetowa i stac. - handlowiec, copywriter, tworzenie ofert
nowe Warszawa dzisiaj

Poszukujemy osobę posiadającą doświadczenie w tworzeniu ofert na potrzeby sprzedaży internetowej, doświadczenie w obsłudze zamówień, w sprzedaży bezpośredniej. Mile widziana będzie wiedza techniczna, elektroniczna, gdyż duża część naszej oferty obejmuje asortyment elektroniczny, techniczny. Jesteśmy dużym serwisem elektroniki - IVITER, jednak zajmujemy się również sprzedażą. Dysponujemy kilkoma punktami w Warszawie. Rozważamy na tym etapie różne scenariusze rozwoju naszej sprzedaży i zależy nam na pozyskaniu osoby, która będzie cechowała się twórczym myśleniem. Asortyment jakim będziemy się zajmować jest różny - m.in. podzespoły elektroniczne, akcesoria fotograficzne, komputerowe, chemia dezynfekująca, chemia dla elektroniki, akcesoria GSM i wiele innych. Swego czasu prowadziliśmy sklep wielobranżowy o nazwie Jatola, który być może w nowej postaci będziemy chcieli reaktywować. Nasza główna siedziba mieści się na Placu Konstytucji 5, chociaż rozważamy również prowadzenie sprzedaży z innej naszej lokalizacji - przy ul. Puławskiej 233. Bardzo ważna jest dla nas inicjatywa i myślę, że na tym polu możemy dojść do porozumienia. Warunki zatrudnienia podlegają pełnej negocjacji. Bardzo ważne będą osiągane wyniki.

Młodszy Doradca Klienta w sklepie internetowym Riff
Młodszy Doradca Klienta w sklepie internetowym Riff
nowe Warszawa dzisiaj

Poszukujemy energicznej i zorientowanej na klienta osoby, gotowej dołączyć do naszego dynamicznego zespołu jako Młodszy Doradca Klienta w naszym sklepie internetowym. Jeśli jesteś komunikatywny, entuzjastyczny, a obsługa klienta to twój świat - ta rola jest dla Ciebie!W skład Grupy Zibi SA wchodzi sieć salonów Riff, w których sprzedajemy instrumenty takich marek jak: Casio, Takamine, Mapex, Flight, NUX, Vintage i wiele, wiele innych.W chwili obecnej poszukujemy kandydata do sieci Riff na stanowisko:Młodszy Doradca Klienta w sklepie internetowym RiffMiejsce pracy: Warszawa, Bokserska 62aDo Twoich zadań będzie należało:Zarządzanie kategoriami instrumentów w skład których wchodzą gitary, wzmacniacze gitarowe i ukulele dostępne w sklepie internetowym riff.net.pl, Dbanie o wysoką jakość opisów produktów,Tworzenie kart produktowych,Monitorowanie i analiza działań konkurencji,Realizacja planów sprzedażowych,Współpraca z działem marketingu, zakupów i logistyki,Przygotowywanie zestawień i raportów sprzedażowych,Standaryzacja pracy - przygotowanie standardów i procedur,Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,Opieka nad swoim działem na platformie allegro.Aplikuj jeśli: Grasz na instrumentach,Interesujesz się nowościami w branży instrumentów muzycznych,Drzemie w Tobie pasjonat ogólnie pojętego e-commerce,Jesteś osobą otwartą na kontakt z innymi ludźmi,Dobrze znasz Excel/Arkusze Google,Kreatywność to Twoja mocna strona,Masz minimum 1 rok doświadczenia (mile widziane w branży instrumentów muzycznych),Mile widziana znajomość platformy PrestaShop i BaseLinker.Dołącz do nas jeśli chcesz:Mieć stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Pracować z „wdzięcznym” produktem, jakimi są instrumenty muzyczne znanych i uznanych marek,Mieć realny wpływ na kształtowanie swojej pracy,Znaleźć miejsce pracy z przyjemną atmosferą i zespołem kilkudziesięciu współpracowników gotowych pomóc Ci od pierwszego dnia,Otrzymać dofinansowanie do opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego PZU,Korzystać z atrakcyjnych rabatów na cały nasz asortyment.

Specjalista ds. Realizacji Zamówień w Sklepie Internetowym
Specjalista ds. Realizacji Zamówień w Sklepie Internetowym
nowe Warszawa dzisiaj

Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Realizacji Zamówień na pełny etat, od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:00-15:00 na Ursynowie.Opis Stanowiska:Dołącz do naszego zespołu jako pomocna i dobrze zorganizowana osoba, która wesprze nas w procesie realizacji zamówień internetowych.Twoje zadania będą obejmowały pracę z katalogiem produktów na komputerze, kompletowanie zamówień, pakowanie, wysyłkę oraz kontakt z klientem.Obszar zadań:Kompletowanie, pakowanie i wysyłanie zamówień.Praca z systemem Prestashop. Aktualizowanie katalogu produktów.Komunikacja z klientami poprzez email, komunikatory i profile społecznościowe.Chęć do nauki i rozwijania swoich umiejętnościPrawo jazdy kat. B (mile widziane)Oferujemy:Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w Warszawie. Po okresie próbnym możliwość przejścia na umowę o pracę.Stawka godzinowa 24 -28 zł/h netto.Proces Rekrutacyjny:Jeśli jesteś zainteresowany i uważasz, że pasujesz do naszego zespołu, prześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny, w którym przekonasz nas, że to właśnie Ty powinieneś dołączyć do naszej ekipy.Dołącz do Miss Lemonade i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku e-commerce!

Praca w sklepie internetowym ModnaKiecka.pl
Praca w sklepie internetowym ModnaKiecka.pl
nowe Siedlce dzisiaj

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników do sklepu internetowego ModnaKiecka.plObowiązki:Przygotowanie paczek do wysyłkiPrzyjmowanie dostaw oraz rozkładanie towaruSkładanie oraz metkowanie odzieżyWymagamy:Umiejętności pracy w zespolePodstawowej obsługi komputeraPracowitości i dobrej organizacji pracyDyspozycyjnościOferujemy:Praca w pełnym wymiarze godzin.Umowa zlecenie do 30.06.2024 z możliwością przedłużenia Miejsce pracy Siedlce ul. SokołowskaCV prosimy wysyłać przez OLX

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
nowe Warszawa wczoraj

O Nas:        Centrum Ogrodnicze HORTORUS, istniejące od 1992 roku i znajdujące się na Warszawskiej Białołęce, jest liderem w branży ogrodniczej w stolicy. Zajmujemy się sprzedażą roślin ogrodowych i domowych, produktów do pielęgnacji ogrodu oraz dekoracji. W związku z rozwijaniem naszego sklepu internetowego, poszukujemy energicznej i kreatywnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Sklepu Internetowego.Stanowisko obejmuje:Wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, w tym szczegółowe opisy i specyfikacje.Obsługa internetowa klientów, odpowiadanie na zapytania i wsparcie w procesie zakupowym.Tworzenie kreatywnych opisów produktów, które przyciągną uwagę i zainteresowanie klientów.Fotografowanie produktów w celu zapewnienia wysokiej jakości prezentacji w sklepie internetowym.Zatrudnienie i bonusy:Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie, w zależności od preferencji kandydata.Zapewniamy atrakcyjny pakiet wynagrodzeń, w tym premie, dodatki oraz bonusy za zaangażowanie i sumienność w pracy.W firmie stawiamy na rozwój pracowników, organizując wewnętrzne szkolenia.Praca odbywa się w zespole.Kogo szukamy:Poszukujemy osoby z co najmniej podstawową wiedzą w obszarze korzystania z platform e-commerce.Specjalistyczna wiedza o roślinach nie jest wymagana, ale doświadczenie w tej dziedzinie będzie dodatkowym atutem.Cenimy kreatywność oraz gotowość do podejmowania wyzwań.Jesteśmy otwarci na zatrudnienie osób zza granicy. Warunkiem koniecznym jest dobra znajomość języka polskiego.Jak aplikować?Jeżeli jesteś zainteresowany/a i spełniasz nasze wymagania, prześlij swoje CV ze zdjęciem na adres rekrutacja(małpa)hortorus.pl z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hortorus Bartosiewicz Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Płochocińska 81, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922)”.

Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j.niemiecki)
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j.niemiecki)
Warszawa wczoraj

Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej. Obecnie do działu sprzedaży z obszaru e-commerce poszukujemy Kandydatów, którzy biegle posługują się j. niemieckim i chcieliby na co dzień wykorzystywać go w pracy. Jeżeli więc znasz język niemiecki na poziomie swobodnej komunikacji zachęcamy do aplikowania. Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j.niemiecki) Będziesz odpowiedzialny za: • Obsługa Klientów niemieckojęzycznych w zakresie sprzedaży • Wsparcie Klientów w korzystaniu z oferty sklepu internetowego • Informowanie Klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy oraz o aktualnych promocjach Oczekujemy: • Biegłej znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny) • Chęci do pracy z Klientem zewnętrznym • Dobrej umiejętności obsługi komputera • Znajomości pakietu MS Office • Nastawienia na pracę w zespole • Wysokiej kultury osobistej Oferujemy: • Pasjonującą, wciągającą i pozbawioną monotonii pracę w nowoczesnej, stabilnej organizacji • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz wysokie standardy pracy • Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym • Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych • Podnoszenie kwalifikacji językowych • Szkolenie językowe z zakresu języka branżowego • Możliwość rozwoju zarówno pionowego jak i poziomego • Pakiet szkoleń sprzedażowych i produktowych • Zniżki na części w grupach filii Inter Cars S.A. • Biuro w dogodnej lokalizacji Metro Młociny       Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat[at]intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod[at]intercars.eu Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy). Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego. Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.

E-commerce Manager poszukiwany
E-commerce Manager poszukiwany
Warszawa wczoraj

E-commerce ManagerDział e-commerce poszukuje marketplace i customer service manageraFirma LogicPower odnosi sukcesy na rynku zasilania awaryjnego od 2007 roku. Prowadzi działalność w obszarach zasilania awaryjnego oraz rezerwowego — produkcja i sprzedaż stabilizatorów napięcia, ups-ow i innych urządzeń dostarczających prąd, akumulatorów agm, multi żelowych, żelowych, LiFePo4, oraz zajmuje się kompletowaniem i sprzedażą zestawów do elektrowni fotowoltaicznych.Na Allegro jesteśmy trosze więcej roku czasu. Wolumen przychodu to ok 1 mln zł. Poszukujemy osoby, która ceni sobie wyzwania, nie lęka się niepewności oraz potrafi działać pod presją. Jej zadaniem będzie podwojenie obecnych wyników. W swojej strategii działania będziesz miał(a) swobodę (oczywiście zachowując zdrowy rozsądek -:D ).Przy zachowaniu odpowiedniego romi – mamy nieograniczony budżet.W ramach kampanii rekrutacyjnej będzie przeprowadzono kilka zadań testowych przed rozpatrywaniem CV oraz spotkania face-to-face.

Kordynator ds. horeca/regionalny przedstawiciel handlowy
Kordynator ds. horeca/regionalny przedstawiciel handlowy
Ząbki wczoraj

Dla jednego z polskich przedsiębiorstw działających w branży spożywczej poszukujemy kordynatora ds. horeca/regionalny przedstawiciel handlowy Kordynator ds. horeca/regionalny przedstawiciel handlowy   • Realizowanie ustalonych celów sprzedażowych • Poszukiwanie oraz nawiązywanie współpracy z nowymi klientami w sektorze HoReCa • Rozwijanie trwałych relacji z klientami • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy • Zapewnianie najwyższych standardów obsługi klienta • Tworzenie ofert handlowych Wymagania: • Wykształcenie wyższe, mile widziana Ekonomia, Marketing, Zarządzanie • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w branży horeca, sprzedaży internetowej,b2b, • Znajomość środowiska MS Office w szczególności Exel, Power Point, Word, Prawo jazdy kat.B Oferujemy: • ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat • dni pracy: od poniedziałku do piątku (czas zadaniony, w terenie) • możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach, • praca w zgranym zespole ludzi zorientowanych na sukces, • niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon komórkowy, • atrakcyjny pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty sportowej, możliwość udziału w prywatnym ubezpieczeniu grupowym na życie, świąteczne bony lub karty przedpłacone,

Analityk Biznesowy w dziale Digital
Analityk Biznesowy w dziale Digital
Piaseczno wczoraj

CO OD NAS DOSTAJESZ:Pracę w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,Prezent powitalny na dobry początek,7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,Akcjonariat Pracowniczy,Wolontariat w godzinach pracy,Parking dla pracowników,Brak dress codu,Pracę w systemie hybrydowym,Narzędzia pracy: laptop, telefon,Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:Czynnym udziale w procesie analizowania i rozwijania witryny e-commerce oraz aplikacji mobilnej Auchan oraz odpowiedzialności za zdefiniowane obszary tych serwisów, Pozyskiwaniu wymagań biznesowych w celu zdefiniowania wymagań funkcjonalnych dla dostawcy usług,Identyfikacji bieżących oraz potencjalnych problemów,Przygotowywaniu specyfikacji i dokumentacji funkcjonalnej, budowaniu bazy wiedzy dotyczącej procesów i obsługi witryn www,Analityce UX i zachowań klientów oraz rekomendowanie zmian,Przygotowywaniu analiz, statystyk i raportów, Wspieraniu użytkowników systemu CMS, witryn WWW i aplikacji w bieżącej obsłudze,Wsparciu Biura Obsługi Klienta w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów,Analizie rynku, wyszukiwaniu i rekomendowaniu nowych rozwiązań. CZEGO POTRZEBUJESZ, ABY TO REALIZOWAĆ:Min. 1 rok doświadczenia jako Analityk Biznesowy produktów digital / Specjalista e-commerce,Samodzielności w realizacji zadań i determinacji do tworzenia innowacyjnych produktów i usług,Wysoko rozwiniętych kompetencji analitycznych,Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny), Zaangażowania, rzetelności i terminowości realizacji wyznaczonych zadań,Mile widziane: praktyka SCRUM i Agile,Mile widziane: orzeczenie o niepełnosprawności. ul. Puławska 46, Centrala Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 25 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.  

Pracownik sklepu internetowego, obsługa zamówień
Pracownik sklepu internetowego, obsługa zamówień
Stare Babice wczoraj

Jesteśmy sklepem internetowym oferującym peryferia i akcesoria komputerowe (torby, plecaki na laptopy). Poszukujemy osoby do pracy, również dorywczej przy obsłudze sklepu internetowego i Allegro (obsługa zamówień, kontakt mailowy, przygotowanie przesyłek, obsługa sklepu). Oferujemy elastyczne ustalenie grafiku pracy i liczby godzin w tygodniu, z możliwością dostosowania do innych obowiązków (szkoła, studia itd.)Miejsce pracy: Stare Babice k/ WarszawyZakres zadań:Obsługa maila (kontakt z Klientem)Przygotowanie produktów do wysyłkiObsługa panelu sklepu internetowego Wymagania :Dobra organizacja pracyTerminowość i odpowiedzialnośćSprawna obsługa komputeraZnajomość pakietu MS OfficeMile widziane, ale niewymagane doświadczenie w pracy w sklepie internetowymOferujemy:Możliwość nauki pracy z Klientem e-commerce, zyskania doświadczenia w pracy w sklepie internetowymPracę rozliczaną według stawki godzinowejMożliwość dostosowania grafiku pracy do Twoich innych obowiązków (szkoła, studia itd.)Pracę na umowę zlecenieZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w wiadomości.

Praca: poszukiwany mikrobiolog
Praca: poszukiwany mikrobiolog
Warszawa 2 dnia plecy

Szukam mikrobiologa do współpracy.Chodzi o testowanie ilości zarodników pleśni w próbkach kurzu.Potrzebuję osoby, która posiada do tego sprzęt oraz umiejętności.Jest to nowy projekt dla nowej firmy.Praca na niepełny etatDoświadczenie nie jest wymagane

Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu Internetowego
Grójec 4 kilka dni temu

AGROSIMEX Sp. z o.o. to stabilna firma, w której znajdziesz wszystko czego potrzebujesz do swoich upraw. Możemy pochwalić się ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w dystrybucji nawozów i środków ochrony roślin. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować najskuteczniejsze rozwiązania dostosowane do potrzeb polskich rolników oraz ogrodników.Wraz z dynamicznym rozwojem działalności obecnie poszukujemy pracowników do wsparcia naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu internetowegoSklep internetowy  zaopatruje klientów w produkty niezbędne do prowadzenia upraw profesjonalnych, jak i hobbystycznych. W ofercie działu znaleźć można produkty renomowanych firm oraz marek własnych.Miejsce pracy: Dąbrówka Nowa; pow. grójeckiZakres obowiązków:kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego (infolinia, e-mail, chat), odpowiadanie na pytania i doradztwo.obsługa zamówień w systemie zarządzania zamówień internetowych (przyjmowanie, zarządzanie statusami, przekazywanie do realizacji)rozpatrywanie reklamacji i zwrotówWymagania:doświadczenie w pracy w sklepie internetowym na podobnym stanowiskupro-klienckie podejścieznajomość systemu Baselinker, Allegrodobra organizacja pracy, dokładność, samodzielnośćpozytywne nastawienie  komunikatywnośćbiegła obsługa komputera (MS Office)Oferujemy:zatrudnienie w stabilnej firmiezatrudnienie na umowę o pracęgwarantujemy pracę w miłym, energicznym, nie bojącym się wyzwań zespole.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Administratorem danych osobowych jest Agrosimex sp. z o.o. z siedzibą w Goliany 43 (05-620 Błędów). Państwa dane osobowe przetwarzane są w procesie rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jako kandydata do pracy jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie danych wymaganych przez kodeks pracy, a w przypadku podania szerszego zakresu danych w swoim CV podstawą prawną jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona poprzez aktywne działanie, a więc wysłanie CV. Więcej informacji o Twoich prawach i celach przetwarzania dostępne są w polityce prywatności na stronie www.agrosimex.pl

Obsługa sklepu internetowego, magazynier
Obsługa sklepu internetowego, magazynier
Warszawa 4 kilka dni temu

OPISJesteśmy polską firmą zajmującą się handlem wysokiej klasy drukarkami 3d. Sprzedaż produktów prowadzimy za pośrednictwem dystrybutorów a także za pomocą naszych sklepów internetowych. Dostarczamy produkty do Polski, krajów Unii Europejskiej jak i na inne kontynenty.Dzięki umiejętnościom, doświadczeniu i zaangażowaniu realizujemy coraz bardziej ambitne cele, a do współpracy zapraszamy osoby, które wspólnie z nami chcą podejmować kolejne wyzwania. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:Młodszy Magazynier, (obsługa sklepu internetowego)Miejsce pracy: Warszawa Włochy  OPIS STANOWISKA: -przygotowanie listów przewozowych, pakowanie i wysyłka paczek-przyjmowanie oraz rejestrowanie zwrotów i zgłoszeń reklamacyjnych-kompleksowa obsługa zamówień mailowych, telefonicznych i internetowych-telefoniczna, e-mailowa i bezpośrednia obsługa klientów-przygotowywanie ofert handlowych-realizacja zamówień i fakturowanie-zarządzanie sklepem internetowym opartym o WordPress-wprowadzanie nowych produktów do sklepów internetowych, aktualizacja cenników-aktualizacja stron produktów (opisy, zdjęcia, dostępność)  WYMAGANIA:· umiejętność szybkiego uczenia się (opanowanie bardzo dużej ilości produktów oraz nauka sporządzania ofert)· bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie- samodzielność, dobra organizacja pracy, terminowość· wysoka kultura osobista· dokładność i systematyczność· znajomość obsługi urządzeń biurowych· znajomość pakietu MS Office, Outlook· wykształcenie minimum średnie· doświadczenie w e-commerce mile widziane· komunikatywna znajomość języka angielskiego mile widziana- umiejętność analitycznego myślenia, poszukiwania usprawnień, rozwiązań dla bieżących problemów OFERUJEMY:· samodzielne stanowisko pracy· zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (3-miesięczny okres próbny)· praca w godzinach 9-17 w siedzibie firmy (nie przewidujemy pracy zdalnej)· wynagrodzenie 4300zł brutto· wynagrodzenie zawsze na czas· wsparcie w codziennych zadaniach w okresie wdrożenia· przyjemną atmosferę pracy· gwarancję stabilnego zatrudnienia Dołącz do naszego zespołu!Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV jako odpowiedź na ogłoszenie. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatamiPonadto prosimy o dopisanie następującej klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Specjalista ds. sprzedaży internetowej i B2B
Specjalista ds. sprzedaży internetowej i B2B
Warszawa 4 kilka dni temu

Opis zadań:aktywne poszukiwanie i inicjowanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedażadministrowanie materiałami i danymi do budowania ofertwspółpraca z dotychczasowymi klientamiobsługa posprzedażowakontrola stanów magazynowych oraz dostępności towaru dla klientówaktywna współpraca ze wszystkimi działami firmyreprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych i pomoc w organizacjiaktywne prowadzenie bazy danych klientówplanowanie i raportowanie pracy do bezpośredniego nadzorującegoWymagania:• Doświadczenie w sprzedaży e-commerce• Znajomość win i branży winiarskiej• Mile widziana własna baza klientów• Komunikatywność, otwartość, optymizm, kreatywność w opracowywaniu metod sprzedaży i ofert• Znajomość j. angielskiego (w stopniu komunikatywnym)• Chęć uczenia się i szukania nowych rozwiązań• Bardzo dobra organizacja pracy• Dokładność i sumiennośćOferujemy:• Stałe wynagrodzenie plus systemy premiowe proporcjonalne do uzyskanych efektów• Praca w firmie cieszącej się dużym uznaniem w branży• Możliwość rozwoju własnych kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom• Uczestnictwo w ciekawych projektachKontakt:Osoby zainteresowane prosimy o niezwłoczne przesłanie CV ze zdjęciem przez formularz kontaktowy wraz z klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Specjalista ds. E-commerce
Specjalista ds. E-commerce
Warszawa 4 kilka dni temu

Poszukujemy proaktywnej, jednocześnie odpornej do wykonywania powtarzalnych zadań osoby która pomoże nam dostosować ofertę e-comerce do przyjętych założeń.Twój zakres obowiązków:·       Obsługa i optymalizacja ogłoszeń na portalach sprzedażowych (głównie Amazon)·       Tworzenie opisów produktów zgodnych z wymaganiami Amazon (słowa kluczowe i negatywne)·       Poprawienie istniejących opisów (listingów) przy pomocy Terapeak, Helium 10·       Tworzenie opisów produktów z użyciem języka korzyści·       Tworzenie prostych grafik w Canva oraz zlecanie zadań zewnętrznemu grafikowi·       Prowadzenie korespondencji z klientami·       Tworzenie kampanii reklamowych Wymagania: Jeśli lubisz:·       Pisać, masz „lekkie pióro”;·       Korzystać z narzędzi elektronicznych (Canva, Asana, Google translator, AI);·       Analizować, szukać błędów i szukać rozwiązań;·       Uczyć się i dzielić się zdobytą wiedzą;·       Postępować wg schematu z samodzielnym podejmowaniem decyzji;·       Pracować z stabilnych warunkach z możliwością rozwoju; To być może jesteś osobą, której szukamy! ·       mile widziane doświadczenie w obsłudze Amazon lub innych portali sprzedażowych oraz znajomość języka niemieckiego Oferujmy·       Pracę w stabilnie rozwijającej się firmie·       Prace w stałych godzinach w naszym biurze w Warszawie·       Umowę o pracę lub umowę B2B  ·       Możliwość rozwoju i nauki Jeśli chcesz aplikować wyślij nam swoje CV oraz list motywacyjny. Opisz w nim, dlaczego chciałbyś pracować z nami jako specjalista ds. e-commerce.  O nas Systerm to renomowany dostawca instalacji grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Jesteśmy obecni na tym rynku od ponad 14 lat. Oferujemy produkty klientom w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej (m.in. Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania). Zwracamy szczególną uwagę na proces obsługi klienta i jakość dostarczanego mu produktu.

praca dla osob co zna duzo osob  prosty staly zarobek
praca dla osob co zna duzo osob prosty staly zarobek
Warszawa 4 kilka dni temu

Nie potrafie pisac ogloszen o prace wiec zaczne co wypada wiedziec aby sie za to zabrac praca polega na tym ze montujesz klientowi pewna usluge jesli ma mozg to kazdy wezmie . Problem polega na tym ze musisz znac duzo ludzi bo kazdy to bedzie chcail . pracujesz w fabryce znasz mnustwo ludzi polska lub za granica to masz gwarantowany dochod . jak duzy nie wiem nie mam pojecia ale wiem ze od osoby okolo 20zl miesiecznie . jak ona to wezmie masz jak w banku ze bedzie chciala co miesiac . uzbierac 100 osob to pikus a kazda osoba pozniej poleca kolejna . zero wkladu zadnej kasy nie placisz nikt tu cie w jajo nie zrobi. ja znam sposob ty szukaj ludzi.

Praca na sezon - pakowanie paczek w sklepie internetowym MyGift.pl
Praca na sezon - pakowanie paczek w sklepie internetowym MyGift.pl
Warszawa 6 dni plecy

W MyGift stawiamy na innowacyjność, rozwój wewnętrzny całego zespołu i doskonałą atmosferę pracy. Nasze zaangażowanie przekłada się na tworzenie wyjątkowej kolekcji prezentów, która daje radość naszym klientom oraz ich bliskim. Dołącz do zespołu, na który zawsze możesz liczyć!Poszukujemy sumiennej i dokładnej osoby, która będzie odpowiedzialna za przygotowywanie zamówień do wysyłki dla klientów naszego sklepu internetowego w okresie od zaraz do 28.06.2024 r.Co będziesz u nas robić?Przygotowywać zamówienia do wysyłki (pakowanie, etykietowanie itp.);Pakować zamówienia w specjalne opakowania prezentowe; Kompletować zamówienia;Dbać o porządek na stanowisku pracy. Czego wymagamy?Zaangażowania oraz rzetelności przy wykonywaniu zadań;Dbania o estetykę wychodzących zamówień;Biegłości w obsłudze komputera;Pełnej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 (system zmianowy 8-16 lub 10-18); Fajnie jeśli posiadasz status studenta/ słuchacza/ ucznia;Co oferujemy:Wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia oraz wykonywanych obowiązków;Brak dress code’u.Wsparcie merytoryczne przy wdrażaniu przez pierwsze tygodnie pracy;Wsparcie zaangażowanego zespołu, na którym można polegać na 110%;Możliwość współtworzenie przyjaznej atmosfery w firmie;Aby wziąć udział w procesie rekrutacji prześlij nam proszę następujące informacje:Swoje aktualne CV;Informację o godzinowej dostępności w tygodniu.

Specjalista ds. realizacji zamówień w sklepie internetowym.
Specjalista ds. realizacji zamówień w sklepie internetowym.
Warszawa 6 dni plecy

OFERTA PRACY: Specjalista ds. realizacji zamówień w sklepie internetowym.Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 06:00-14:00.Poszukujemy pomocnej oraz dobrze zorganizowanej osoby, która pomoże nam w realizowaniu zamówień internetowych. W zakres obowiązków wchodzi kompletowanie zamówień naszego sklepu internetowego oraz kontakt z klientem.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Kompletowanie, pakowanie i wysyłanie zamówień.Kontakt telefoniczny z klientem.Udzielanie odpowiedzi na zapytania oraz doradztwo.Kontakt z klientem drogą elektroniczną (email/komunikatory/profile społecznościowe).WYBRANEJ OSOBIE ZAOFERUJEMY:Stawka godzinowa 26 zł/h netto.Pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku w Warszawie.Po dwumiesięcznym okresie próbnym oferujemy umowę o pracę. Zostań z nami!Jeśli jesteś taką osobą, to wyślij nam swoje CV oraz list motywacyjny, w którym przekonasz nas, że Twoje umiejętności pasują do tego stanowiska ;)Na zgłoszenia czekamy do 09.05.2024.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.W CV prosimy dodać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

Praca w nowej platformie import.pl - przyjazny i kreatywny zespół
Praca w nowej platformie import.pl - przyjazny i kreatywny zespół
Warszawa 6 dni plecy

Xenon Trade Network Sp. z o.o. - operator powstającej platformy import.plKim jesteśmy?Zajmujemy się handlem międzynarodowym - importujemy i produkujemy towar w Chinach, celując w produkty o wysokiej jakości. Dostarczamy towar dla hurtowni, sklepów internetowych, fabryk, firm usługowych i wiele innych.Management firmy założył nowy podmiot, który będzie operatorem portalu import.plZarząd posiada 8 lat doświadczenia w imporcie towarów i kilkanaście lat w branży e-commerce - głównym celem jest stworzenie warunków pracy przyjaznych pracownikowi, w myśl tezy że duszę firmy stanowi zespół.Wprowadzimy na rynek komercyjne usługiwe współpracy z agencją interaktywną Daily Awesome, zatrudni osoby na stanowiska: Sales & Care Specialist - rynek Polski - j. polskiSales & Care Specialist - rynek Ukraiński - українська моваdo obowiązków osoby zatrudnionej należy:Poszukiwanie grup docelowych dla usług firmy w Polsce lub UkrainieTworzenie kanałów komunikacji z potencjalnymi klientamiPrzedstawianie oferty firmyPrzekazywanie danych na temat realizacji zamówienia klientom firmyKomunikacja z chińską placówką firmy w języku polskim lub angielskimMile widziane:doświadczenie w spedycji, imporcie lub logistycedoświadczenie w sprzedażyumiejętność dobrego rozpoznawania potrzeb klientówświetna komunikacja!Czego wymagamy?Do wyboru - komunikatywny polski lub angielskiPraca ma charakter całkowicie zdalny - zabiera koło 1-2 godzin dziennieoferujemy bardzo wysokie Zarobki - nasz system prowizyjny jest prawdziwym TOPoferujemy raz w roku darmowy wyjazd służbowy do Chin każdemu pracownikowirobimy zloty integracyjne dla pracowników!

Specjalista ds. sprzedaży złota i biżuterii (infolinia wychodząca)
Specjalista ds. sprzedaży złota i biżuterii (infolinia wychodząca)
Warszawa 6 dni plecy

Od 1976 roku tworzymy wyjątkową biżuterię, w której przenosimy to co ulotne w ponadczasową doskonałość. Umiejętnie łączymy rzemiosło i sztukę, podkreślając ponadprzeciętność piękna w każdym produkcie.Zespół firmy SAVICKI tworzą wyłącznie najlepsi profesjonaliści, którzy oprócz doskonałego warsztatu są także otwarci i czuli na prawdziwe piękno i styl. Tę subtelną różnicę dostrzeże każdy, kto ceni najwyższą jakość i szlachetną, nieskazitelnie piękną formę. Od lat uczestniczymy w magicznych i niepowtarzalnych chwilach życia naszych klientów.Chcesz dołączyć do naszego zespołu pasjonatów i wspólnie z nami budować silną markę? Do wyjątkowego sklepu internetowego poszukujemy zaangażowanego i empatycznego Sprzedawcy - Specjalisty ds. złota i biżuterii Będziesz odpowiadać za:telefoniczny i mailowy kontakt ze stałymi klientami naszej firmyaktywną sprzedaż w oparciu o cele sprzedażowebudowanie i utrzymywanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami Nasze oczekiwania:Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej (wymóg konieczny)Wysoka kultura osobistaŁatwość w nawiązywaniu kontaktówSilna orientacja na osiąganie celuUmiejętność sprawnego obsługiwania komputeraUmiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnieZnajomość języków obcych (będzie dodatkowym atutem)  Co oferujemy w zamian:umowę o pracę/ zlecenie i atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa+prowizja)szeroki pakiet szkoleń wdrażający i podnoszący Twoje umiejętności i wiedzędofinansowanie do karty Medicover Sportciekawą pracę z produktami segmentu premiumpracę hybrydową w dogodnych warunkach 

e-Commerce Specialist
e-Commerce Specialist
Warszawa 6 dni plecy

Dla naszego Klienta, globalnej organizacji z branży FMCG, poszukujemy Kandydatów na stanowisko E-Commerce Specialist. Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- wprowadzanie zamówień, rabatów i ustalanie awizacji;- wysyłkę materiałów marketingowych;- nadzór nad aktualizacją cenników handlowych;- planowanie wolumenów dla kanału e-Commerce;- reklamacje i korekty cenowe;- zakładanie nowych punktów dostaw;- codzienny kontakt z klientami. Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby posiadające bardzo dobrą znajomość języka angielskiego oraz znajomość Excela, a także nieodpartą chęć zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o wyjątkowej kulturze organizacyjnej. Oczekujemy pierwszych doświadczeń z obszaru sprzedaży/obsługi klienta/administracji oraz zainteresowania obszarem e-commerce. Od Kandydatów oczekujemy także umiejętności budowania długotrwałych relacji z Klientem, zaangażowania, samodzielności oraz komunikatywności. Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym, przyjaznym środowisku. Praca Tymczasowa - Hays Poland Sp. z o.o. - Agencja Zatrudnienia nr 361

Asystent/ka działu handlowego
Asystent/ka działu handlowego
Warszawa 6 dni plecy

Glosel jest właścicielem takich marek jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.  To duże drzewo e-commerce, które wyrosło z małej, rodzinnej firmy. Pamiętamy o tych korzeniach i je pielęgnujemy. Dlatego wspólnie tworzymy zespół, w którym każdy jest ważny. Zbudowaliśmy przestrzeń możliwości, inspiracji i wyzwań. W niej wspólnie rozwijamy nasze marki i siebie nawzajem. Wraz z każdym sukcesem przychodzi wiedza,  doświadczenie i apetyt na więcej, dlatego ciągle sięgamy wyżej. Działamy dynamicznie i wspólnie mamy wpływ na rozwój firmy. Glosel znaczy WSPÓLNIE. Glosel znaczy ZESPÓŁ.  Twój zakres obowiązkówwspółpraca z Category Managerem przy tworzeniu atrakcyjnej oferty produktowej w wybranych kategoriach,realizacja akcji promocyjnych według wytycznych Category Managera,współpraca z działem marketingu przy koordynacji promocji,udział w wyszukiwaniu asortymentu, tworzeniu oraz obsłudze baz danych dostawców i produktów,wsparcie w tworzeniu kalendarza promocji oraz zbieraniu planów marketingowych od dostawców,wsparcie w przygotowywaniu zamówień oraz warunków handlowych z partnerami i dostawcami,koordynacja i rozliczenie akcji promocyjnych oraz warunków handlowych z partnerami i dostawcami,współpraca z działem księgowości w celu terminowego zlecania faktur,ewidencja umów handlowych i faktur marketingowych,współpraca z logistyką w zakresie bieżącej kontroli stanów zapasów magazynowych. Nasze wymaganiaumiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z partnerami i dostawcamiznajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel w praktyce,otwartość na pozyskiwanie wiedzy i wdrażanie nowych rozwiązań,bardzo dobra organizacja pracy. To oferujemyumowę o pracę lub inną formę zatrudnienia (B2B, umowa zlecenie),szkolenie wdrażające oraz opiekę merytoryczną doświadczonych pracowników,możliwość rozwoju swoich kompetencji zawodowych,nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Warszawy,możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, prywatnej opieki medycznej oraz pakietu sportowego, zniżki na cały asortyment! Klikając „Aplikuj" potwierdzasz, że Twoje dane są prawdziwe, aktualne oraz, że chcesz wziąć udział w rekrutacji. W przypadkach, kiedy podstawą prawną przetwarzania Twoich danych przez Pracodawcę w obecnym procesie rekrutacji jest zgoda*, klikając „Aplikuj" potwierdzasz, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Glosel Sp. o.o. Sp. k z siedzibą w Białymstoku, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych, a w szczególności wizerunku na potrzeby bieżącego procesu rekrutacji. Twoja zgoda może być cofnięta w każdym czasie. *UWAGA: Zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby obecnego procesu rekrutacji jest niezbędna Pracodawcy w przypadkach, kiedy: a) oferowana jest umowa o pracę, a w celach rekrutacyjnych podajesz w CV lub dokumentach aplikacyjnych inne dane, niż takie, które Pracodawca może przetwarzać w oparciu o Kodeks pracy, czyli inne, niż: imię̨ (imiona) i nazwisko, datę̨ urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Ciebie oraz wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia, jeżeli są one niezbędne Pracodawcy do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku. Dane, które są podane w Kodeksie pracy Pracodawca może przetwarzać na podstawie przepisów Kodeksu pracy, natomiast inne – na podstawie Twojej zgody; albo b) oferowana jest umowa inna niż umowa o pracę (np. umowa zlecenie), w związku z czym nie stosuje się Kodeksu pracy, a podstawą prawną przetwarzania przez Pracodawcę danych, które podajesz w CV lub dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji, jest zgoda.

Pracownik do działu sprzedaży - E-commerce.
Pracownik do działu sprzedaży - E-commerce.
Płock 6 dni plecy

Partner Premium Sp. J. z siedzibą przy ul. Granicznej 46 w Płocku, zajmująca się dystrybucją artykułów branży biurowej, a także oferująca usługi w zakresie stemplarstwa, poligrafii, reklamy, znakowania i grawerowania poszukuje kandydatów na stanowisko:·         Kierownika w dziale sprzedaży e-commerce.·         Specjalisty w dziale sprzedaży e-commerce.Zakres obowiązków:- administrowanie ofertą na platformach sprzedażowych tj. allegro, olx, marketplace oraz w firmowym sklepie internetowym,- tworzenie, planowanie i wdrażanie strategii sprzedaży- bieżąca obsługa i rozbudowa sklepu internetowego,- wykonywanie zdjęć produktowych i sprzedażowych,- tworzenie ,,dobrych’’ opisów pod pozycjonowanie SEO,- tworzenie kreatywnych treści w kanałach Social Media,- tworzenie i redagowanie opisów na stronę www oraz do sklepu internetowego,- monitorowanie konkurencji / raportowanie sprzedaży / analizowanie rynku,- ścisła współpraca z działem zakupów i marketingu w zakresie sprzedaży,- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,- współpraca z zewnętrznymi agencjami.  Wymagania:- znajomość zagadnień e-commerce i sprzedaży online,- obsługa platform sprzedażowych m.in. allegro, olx, marketplace,- znajomość trendów sprzedażowych e-commerce,- znajomość narzędzi do analizy rynku e-commerce,- umiejętność analitycznego myślenia i analizy danych,- znajomość minimum jednego programu graficznego,- dobra znajomość Meta Business Suite,- dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office,- lekkie pióro i wyczucie estetyki treści,- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań,- pomysłowość i kreatywność,- komunikatywności i orientacja na wysoki poziom obsługi klienta,- umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu. Oferujemy:- umowę o pracę,- szansę rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,- pracę w młodym i dobrze zgranym zespole,- satysfakcję ze zdobywania nowych doświadczeń,- wynagrodzenie w systemie premiowym,- bardzo dobre zaplecze socjalne.Uwaga, preferujemy kontakt mailowy, dlatego osoby spełniające powyższe wymagania oraz zainteresowane współpracą uprzejmie prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:e-mail: rekrutacja(małpka)partnerpremium.plDo aplikacji prosimy dołączyć klauzulę:Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r), wyrażam zgodę na przetwarzanie  danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Eskapader Salata s.j. na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 

młodszy specjalista ds. optymalizacji stron internetowych (SEO)
młodszy specjalista ds. optymalizacji stron internetowych (SEO)
Warszawa 6 dni plecy

OPISW związku z rozbudową Działu Pozycjonowania Stron Internetowych (SEO), poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:Młodszy Specjalista ds. optymalizacji Stron Internetowych (SEO)Kim jesteśmy?Wartością naszej firmy jest działanie w myśl koncepcji Work-Life balance, stawiającej za cel równowagę pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym.Zależy nam na rozwoju naszych pracowników, osiąganiu przez nich założonych celów zawodowych przy jednoczesnym zachowywaniu zdrowej i przyjaznej atmosfery w miejscu pracy. Nasi Klienci to partnerzy, o których interes dbamy.Business Sense działa na polskim rynku od 2007 roku w obszarach marketingu internetowego. Naszymi głównymi usługami są: prowadzenie kampanii Google Ads, pozycjonowanie stron internetowych, działania w mediach społecznościowych oraz tworzenie stron internetowych. Należymy do ekskluzywnego, certyfikowanego grona Google Premium Partner w Polsce.Czym będziesz się zajmował?- zaawansowaną optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarki Google- analizą stron internetowych pod kątem SEO- analizą słów kluczowych- opracowywaniem wytycznych dla copywriterówCzego oczekujemy?- dobrej znajomości CMS Wordpress (znajomość innych systemów do zarządzania treścią będzie dodatkowym atutem)- umiejętności budowania i modyfikowania stron internetowych oraz doświadczenia w tym obszarze (znajomość HTML, CSS, PHP)- samodzielności w sprawach technicznych i dobrej organizacji pracy- mile widziana znajomość języka SQL oraz systemu bazodanowego MySQL- znajomość narzędzi SEO będzie dodatkowym atutemNie musisz umieć wszystkiego, natomiast jeśli nie masz doświadczenia z Wordpressem/HTML/CSS to nie jest stanowisko dla CiebieCo oferujemy?- umowę o pracę lub inną wygodną dla Ciebie formę zatrudnienia- możliwość rozwoju zawodowego i długoterminowej współpracy- miejsce pracy, w którym panuje przyjazna atmosfera, a ludzie są uśmiechnięci- wsparcie szkoleniowo-rozwojowe przez cały okres współpracy- pracę stacjonarną (z elementami pracy zdalnej) w warszawskim biurze, przy stacji metraJeśli jesteś zainteresowany, to zapraszamy do przesłania CV na adres rekrutacja(at)businesssense.pl

Obsługa sklepu Internetowego
Obsługa sklepu Internetowego
Warszawa 6 dni plecy

Opis stanowiska: • Adobe (Photoshop, Illustrator); • Przygotowywanie i projektowanie materiałów do sprzedaży ( oferty handlowe, materiały reklamowe, plakaty); • Obsługa sklepu internetowego Miejsce pracy : Warszawa, Białołęka, ul.Borecka 27 Wymagania: • Umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie; • Komunikatywność, elastyczność, kreatywność, terminowość, samodzielność; • Umiejętność pracy pod presja czasu; • Chęć uczenia się, znajdowania i prezentowania nowych rozwiązań; • Umiejętność obróbki zdjęć • Dbałość o szczegóły, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu i terminowość w realizacji projektów • Znajomość programu WF-MAG będzie dodatkowym atutem

Specjalista ds. sprzedaży marketplace e-commerce  Allegro
Specjalista ds. sprzedaży marketplace e-commerce Allegro
Radom 6 dni plecy

OPISKim jesteśmy? Firma Autocentrum Od 20 lat jesteśmy obecni na rynku Polskim. Zajmujemy się sprzedażą internetową. Naszym celem jest oferowanie wysokiej jakości produktów i najwyższych standardów obsługi klienta.Kogo poszukujemy?Poszukujemy przede wszystkim osób ambitnych i sumiennych, wierzymy że zaangażowanie to jeden z kluczy do sukcesu. Wymagane doświadczenie . Miejsce pracy: Radom Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży marketplace , Allegro Twój zakres obowiązków:Kompleksowa obsługa marketplace krajowych Allegro Tworzenie i udoskonalanie ofert na Allegro Prowadzenie działań marketingowych na platformach marketplaceWdrażanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedażObserwacja i analiza konkurencji i identyfikowanie szans rynkowychWspółpraca z działem magazynuNasze wymagania:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuUmiejętność tworzenia atrakcyjnych opisów produktówUmiejętność analizy danych m.in. w zakresie trendów rynkowychZnajomość obszaru e-commerce.Wysoko rozwinięta umiejętność samoorganizacji w pracy, w tym umiejętność  priorytetyzowania zadań.Oferujemy:Umowa o pracęProfesjonalne wdrożenie od pierwszego dnia pracyMożliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętnościStabilne zatrudnienie w firmie z 20 letnim doświadczeniemMiłą atmosferę w zespoleWspółpracę opartą na wzajemnym partnerstwie zorientowanym na cele biznesowe

Pomoc w sklepie internetowym Lilou (praca tymczasowa na maj)
Pomoc w sklepie internetowym Lilou (praca tymczasowa na maj)
Warszawa 6 dni plecy

Do sklepu internetowego z biżuterią w okresie od 8 maja do 24 maja poszukujemy osoby do pomocy przy wiązaniu bransoletek - praca w godzinach od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku, w tym jedna sobota pracująca.Twój zakres obowiązków:·       Wiązanie bransoletek - zapewnimy Ci kompleksowe szkolenie i wsparcie (mile widziane zdolności manualne lub plastyczne).·       Kompletacja zamówień internetowych.·       Weryfikacja zamówień pod kątem poprawności. Nasze wymagania:·       Dokładność oraz zaangażowanie w pracę.·       Wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne.·       Umiejętność pracy pod presją czasu.·       Dyspozycyjności (ilość godzin pracy uzależniona od ilości zamówień).Miejsce pracy: ul. Lewartowskiego 6, Warszawa.

Specjalista ds. sprzedaży w sklepie stacjonarno-internetowym
Specjalista ds. sprzedaży w sklepie stacjonarno-internetowym
Piaseczno 6 dni plecy

Sklep internetowo-stacjonarny Chemia z Zachodu (lokalizacja: Piaseczno, ul. Warszawska 6) poszukuje specjalisty ds. sprzedaży. Zajmujemy się sprzedażą chemii gospodarczej - zarówno klientom indywidualnym, jak i hurtowym. Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego nauczymy.Do Twoich głównych obowiązków będzie należeć:·        obsługa zamówień internetowych (kompletowanie i pakowanie zamówień, wydawanie paczek kurierowi),·        obsługa klienta stacjonarnego,·        dbanie o wizerunek sklepu (odpowiednia ekspozycja asortymentu na półkach),·        wsparcie codziennej pracy sklepu.Nasze wymagania:·        bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,·        umiejętność obsługi komputera,·        samodzielność i dokładność,·        pozytywne nastawienie do pracy,·        zaangażowanie w pracę i chęć nauki,·        dyspozycyjność (min. 130h w miesiącu).Dodatkowym atutem będzie:·        znajomość SkyShop lub innych platform sprzedażowych,·        status studenta.Oferujemy:·        wynagrodzenie w wysokości 27,70-32 złote brutto / godzinę (brutto=netto dla studentów i osób uczących się do 26 r.ż.),·        po okresie próbnym zniżkę pracowniczą na nasz asortyment,·        bardzo dobrą atmosferę w pracy i wsparcie na każdym etapie.

Antykwariat Internetowy - wprowadzanie danych / obsługa sprzedaży
Antykwariat Internetowy - wprowadzanie danych / obsługa sprzedaży
Warszawa 6 dni plecy

Antykwariat internetowy poszukuje osoby do pracy przy wprowadzaniu danych i obsłudze sprzedaży.Praca obejmowała będzie między innymi:wprowadzanie informacji dotyczących książek do bazy danychwycenę książek w oparciu o konkretne wytycznefotografowanie książek i prostą edycję zdjęćtworzenie opisów książek na podstawie gotowych szablonówprzygotowanie książek do wysyłki (kompletowanie zamówień, wystawianie paragonów i faktur, pakowanie)kontakt mailowy i telefoniczny z klientami antykwariatuWymagania:rozwinięte zdolności analitycznedobra znajomość obsługi komputeraumiejętność szybkiego, bezwzrokowego pisania na klawiaturzezamiłowanie do i obycie z książkami, "oczytanie"dokładność i starannośćnastawienie na wyniki i dobra organizacja pracy pod presją czasumile widziane doświadczenie w pracy z książkamiWarunki:Współpraca na podstawie umowy zlecenia ze stawką godzinową lub B2B, ewentualnie innej umowy cywilno-prawnejPraca na miejscu, w antykwariacie od poniedziałku do piątku w godzinach 8/9-16/17 z możliwością niewielkich dostosowań (+/- 2h)Oferujemy:Stabilne zatrudnienieUczciwe wynagrodzenie i premie zależne od wynikówPracę w niewielkim zespole i miłej atmosferzeMożliwość obcowania z ciekawymi, nieraz unikatowymi książkami i nabywania ich po bardzo atrakcyjnych cenachOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV. Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Praca w E-commerce | Specjalista ds. sprzedaży
Praca w E-commerce | Specjalista ds. sprzedaży
Warszawa 6 dni plecy

Firma Urbogym – jesteśmy producentem sprzętu fitness do domowego użytku. Prowadzimy własny sklep on-line oraz sprzedajemy na innych popularnych platformach sprzedażowych. W niektórych rodzajach sprzętu jesteśmy liderem w Polsce pod względem sprzedaży.Wartości, którymi się kierujemy to solidność, uczciwość, nastawienie na rozwój. Chcemy zarażać ludzi dobrą energią i zachęcać ich do aktywności fizycznej, pomagać przezwyciężać ograniczenia przez sport! Jeżeli jesteś osobą która szuka nowych wyzwań i chce rozwijać jeden z najlepszych e-commerc-ów w Polsce, a przy tym jest bardzo dobrze zorganizowaną, ambitną i nastawioną na ciągłą naukę i rozwój, to dołącz do nas i pomagaj ludziom razem z nami!Jaki jest zakres obowiązków: Zarządzanie procesem sprzedaży (B2C i B2B).Budowanie relacji oraz negocjowanie warunków umów – w obszarze B2B.Dbanie o realizowanie planu sprzedaży i osiąganie założonej marży (B2C i B2B).Planowanie i koordynacja działań logistycznych związanych z zamówieniami i dostawami towarów (B2C i B2B).Monitorowanie stanów magazynowych i zapewnienie optymalnego poziomu zapasów.Czego oczekujemy od kandydatów:Minimum rocznego doświadczenia w obszarze sprzedaży on-line.Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych.Znajomości języka angielskiego na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację z dostawcami i klientami.Umiejętności pracy w zespole oraz samodzielności w podejmowaniu decyzji.Zdolności do szybkiego reagowania na zmieniające się warunki.Umiejętności analizowania danych w celu wyciągania istotnych wniosków i prognozowania trendów. Co oferujemy:Praca w systemie hybrydowym.Prywatny pakiet medyczny.Zniżki pracownicze na nasze produkty.Bezpłatny parking pod biurem.Kawę, herbatę, wodę.Spotkania integracyjne.Gift box na start.

Obsługa klienta, sklep internetowy - Zadaszenia i ogrody zimowe
Obsługa klienta, sklep internetowy - Zadaszenia i ogrody zimowe
Radzymin 6 dni plecy

Oferujemy:· Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin,· Szkolenie wprowadzające,· Atrakcyjne wynagrodzenie,· Pracę w młodym i rozwijającym się zespole,· Możliwa praca z domu w uzasadnionych przypadkachWymagamy:· Umiejętności techniczne i analityczne· Umiejętność samodzielnej organizacji pracy· Kreatywność· SamodyscyplinaZadania z jakimi przyjdzie Ci się zmierzyć:· Obsługa i pozyskiwanie klienta instytucjonalnego na miejscu· W trakcie okresu próbnego i wdrożenia - obsługa klienta indywidualnegoWysokość wynagrodzenia jest zależna od posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników. Jeśli czujesz, że podołasz powierzonym zadaniom to wyślij nam przez OLX swoje CV oraz napisz kilka słów o swoim doświadczeniu.

kierowników sklepów
kierowników sklepów
Warszawa 7 dni plecy

Opis oferty pracyprowadzenie placówki handlowej branża ogólno- spożywcza na terenie m. st Warszawy

Oferuje pracę
Oferuje pracę
Warszawa 7 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukuję pozytywnie nastawionej osoby lubiącej kontakt z ludźmi do pracy w nowoczesnym saloniku prasowym Orlen w ruchu.Przejrzyste zasady i prosta ścieżka kariery do osiągnięcia sukcesu.

PRACA ALKOHOLE 24H
PRACA ALKOHOLE 24H
Warszawa 7 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię panią z doświadczeniem na stanowisku kasjer sprzedawca w sklepie Alkohole 24h Praca zmianowa na Bródnie 662 - pokaż numer telefonu -

Przedstawiciel handlowy
Przedstawiciel handlowy
Płock 7 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Produkcyjno- Handlowa REWANŻ Tomasz Wojarski zatrudni pracownika na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży. Praca w Nowym Miszewie k. Płocka. lub hom office.W celu rozbudowania bazy odbiorców Mile widziani kandydaci z okolic Grodzisk Mazowiecki. Łódź Mszczonów Błonie Od kandydatów oczekujemy wysokiej kultury osobistej, komunikatywności, dobrej organizacji pracy, zaangażowania oraz zorientowania na wysokie wyniki sprzedaży. Obowiązkowe prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego z telefoniczną obsługą klienta. Oferujemy: - wynagrodzenie podstawowe plus atrakcyjną premię od zrealizowanych celów - niezbędne szkolenia związane z rodzajem wykonywanej pracy - auto firmowe do dyspozycji handlowca - laptop, telefon - materiały do pracy (baza klientów potencjalnych i aktywnych) Zakres obowiązków: -obsługa klientów w zakresie sprzedaży materiałów opakowaniowych -realizacja miesięcznych planów sprzedażowych -raportowanie zrealizowanych działań -reprezentowanie firmy i budowanie wizerunku firmy poprzez wyjazdy /spotkania z klientami i udział w targach branżowych Zainteresowane osoby proszę o przesłania aplikacji na podany w ogłoszeniu adres e-mail. @

Product Manager / Specjalista ds. zakupów
Product Manager / Specjalista ds. zakupów
Pruszków 7 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Balneo jest dynamicznie rozwijającą się firmą, która konsekwentnie buduje swoją markę i pozycję w branży sanitarnej / wykończenia wnętrz. Obecnie poszukujemy zaangażowanej osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisku Product Manager / Specjalisty ds. zakupów Twój zakres obowiązków · wprowadzanie nowych produktów do oferty oraz zarządzanie nimi, · monitorowanie rynku dostawców oraz prowadzenie negocjacji handlowych, · obsługa procesu zakupowego, przygotowanie zamówień oraz kontrolowanie ich realizacji · przygotowanie strategii dotyczącej promowania danego produktu, · współudział w kształtowaniu polityki cenowej, · monitorowanie działań konkurencji, · prowadzenie prezentacji produktu dla pracowników firmy, · analiza stanów magazynowych oraz aktywny udział w procesie prognozowania sprzedaży i optymalizacji zapasów · współtworzenie materiałów promocyjnych – katalogi, newslettery, ulotki, banery, · ścisła współpraca z działem handlowym i marketingu Nasze wymagania: · wykształcenie wyższe, · mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze zarządzania produktem lub w dziale zakupów, · znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – minimum poziom B2, · samodzielności oraz pro aktywności w działaniu, · bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności ustalania priorytetów, · umiejętności obsługi pakietu Microsoft Office, · zaangażowanie i otwartość na szukanie rozwiązań, · entuzjazmu przy podejmowaniu nowych wyzwań. To oferujemy: · zatrudnienie w oparciu o umową o pracę, · interesującą oraz odpowiedzialną pracę z wieloma ciekawymi projektami, · możliwość realizowania swojego kreatywnego potencjału, · pracę w zgranym, zaangażowanym zespole, · pracę poniedziałek – piątek 8.00 – 16.00, · miejsce pracy – Sokołów k/Pruszkowa. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV poprzez Lento lub bezpośrednio @ Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Balneo Paweł Witak zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Balneo Paweł Witak. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji przeprowadzanej dla Balneo Paweł Witak. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

KIEROWNIKÓW SKLEPÓW
KIEROWNIKÓW SKLEPÓW
Warszawa 8 dni plecy

Opis oferty pracySPOŁEM WSS WOLA zatrudni Kierowników sklepów branża ogólnospożywcza

SPOŁEM WSS WOLA zatrudni sprzedawców
SPOŁEM WSS WOLA zatrudni sprzedawców
Warszawa 8 dni plecy

Opis oferty pracypraca z sklepach ogólnospożywczych na terenie m. st. W-wy obsługa kasy , obsługa klienta

kierowników sklepów - branża ogólnospożywcza
kierowników sklepów - branża ogólnospożywcza
Warszawa 8 dni plecy

Opis oferty pracyProwadzenie sklepu spożywczego na terenie m. st. Warszawy Woli

kierownik sklepu
kierownik sklepu
Warszawa 8 dni plecy

Opis oferty pracyprowadzenie sklepu spożywczego nadzór nad sprzedażą , personelem

Pracownik hali
Pracownik hali
Warszawa 8 dni plecy

Opis oferty pracyPracownik hali – oferta dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: • Udzielanie informacji • Dbanie o ekspozycję towaru na półkach • Przyjmowanie zamówień Kompletowanie zamówień Wymagania: • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (warunek konieczny), • Samodzielności w działaniu • Nastawienia na sukces • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne • Wysoka kultura osobista Oferujemy: • Pracę stałą, • Umowę o pracę, • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Przyjazne środowisko pracy, • Opiekę Koordynatora, który pomaga w załatwieniu formalności i reprezentuje Pracownika w kontaktach z Pracodawcą, • Dofinansowanie ze środków ZFRON ( np. do leków, sprzętu rehabilitacyjnego, turnusów rehabilitacyjnych, Prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia. 29.08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. Ust Nr 133 poz.883).” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

SPOŁEM WSS WOLA zatrudni Kierowników sklepu
SPOŁEM WSS WOLA zatrudni Kierowników sklepu
Warszawa 8 dni plecy

Opis oferty pracySPOŁEM WSS WOLA zatrudni Kierowników sklepu ogólnospożywczych na terenie m. st. Warszawa

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Mazowieckie