Sortowanie:
Znaleziony: 932 ogłoszenie w kategorii Opieka / Nianie / Pomoc domowa w Mazowieckie
Koordynator usług opiekuńczych Piaseczno
Koordynator usług opiekuńczych Piaseczno
nowe Piaseczno dzisiaj

Opis oferty pracyPRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i kontrola świadczonych usług przyznanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej, realizowanych przez opiekunów - przygotowywanie rozliczeń usług i raportów Wymagania: - rok doświadczenia na podobnym stanowisku - zawód o kierunku medycznym ( opiekun medyczny, pielęgniarka, ratownik medyczny itp.) lub społecznym (pracownik socjalny, psycholog, pedagog społeczny itp.)

Pokojowa /Sprzątaczka  do Hotelu Amigo
Pokojowa /Sprzątaczka do Hotelu Amigo
nowe Warszawa dzisiaj

Sprzątanie pokoi hotelowych, praca z zamieszkaniem na miejscuHotel znajduje się w Sulejówkuinformacje na telefon 50*****51

Pracownik Techniczny HOTEL PAŁAC MAŁA WIEŚ
Pracownik Techniczny HOTEL PAŁAC MAŁA WIEŚ
nowe Białobrzegi dzisiaj

Hotel Pałac Mała Wieś poszukuje Pracownika Działu Technicznego, który dołączy do naszego dynamicznego zespołuSkupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica! Oferujemy:- Umowę o pracę lub umowę zlecenie,- Stabilne zatrudnienie oraz fantastyczną atmosferę pracy w doskonałej lokalizacji,- Opiekę medyczną,- Obiady w stołówce pracowniczej oraz zniżki na aromatyczną kawę,- Uniform,- Spotkania integracyjne i wspólne świętowanie wydarzeń. Rola Pracownika Działu Technicznego:Nasz Dział Techniczny jest zaangażowany w zapewnienie, że wszystko działa tak, jak powinno, w celu dostarczenia doświadczeń, które wykraczają poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych Gości. To o wiele więcej niż wymiana żarówki!Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie gości, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz sprawne funkcjonowanie działu.Obowiązki na stanowisku:- Dbałość o prawidłowy stan techniczny obiektu,- Realizacja prac konserwatorskich oraz remontowych,- Identyfikacja usterek,- Naprawa wykrytych nieprawidłowości. Oczekiwania wobec kandydata:- Twoje doświadczenie będzie dodatkowym atutem,- Zaangażowanie w wypełnianiu obowiązków,- Odpowiedzialność za powierzone zadania,- Umiejętność pracy w zespole,-  Dbałość o szczegóły,- Kreatywność w rozwiązywaniu problemów

Pracownik Techniczny! Hotel Pałac Mała Wieś
Pracownik Techniczny! Hotel Pałac Mała Wieś
nowe Radom dzisiaj

Hotel Pałac Mała Wieś poszukuje Pracownika Działu Technicznego, który dołączy do naszego dynamicznego zespołuSkupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica! Oferujemy:- Umowę o pracę lub umowę zlecenie,- Stabilne zatrudnienie oraz fantastyczną atmosferę pracy w doskonałej lokalizacji,- Opiekę medyczną,- Obiady w stołówce pracowniczej oraz zniżki na aromatyczną kawę,- Uniform,- Spotkania integracyjne i wspólne świętowanie wydarzeń. Rola Pracownika Działu Technicznego:Nasz Dział Techniczny jest zaangażowany w zapewnienie, że wszystko działa tak, jak powinno, w celu dostarczenia doświadczeń, które wykraczają poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych Gości. To o wiele więcej niż wymiana żarówki!Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie gości, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz sprawne funkcjonowanie działu.Obowiązki na stanowisku:- Dbałość o prawidłowy stan techniczny obiektu,- Realizacja prac konserwatorskich oraz remontowych,- Identyfikacja usterek,- Naprawa wykrytych nieprawidłowości. Oczekiwania wobec kandydata:- Twoje doświadczenie będzie dodatkowym atutem,- Zaangażowanie w wypełnianiu obowiązków,- Odpowiedzialność za powierzone zadania,- Umiejętność pracy w zespole,-  Dbałość o szczegóły,- Kreatywność w rozwiązywaniu problemów

Recepcjonista/ka w 4* hotelu na Ursynowie
Recepcjonista/ka w 4* hotelu na Ursynowie
nowe Warszawa dzisiaj

Warsaw Plaza Hotel należy do Grupy Hotelowej CFI.To czterogwiazdkowy hotel w południowej części stolicy, wyróżniający się nowoczesnym designem, wyśmienitą kuchnią oraz przestronnymi salami konferencyjnymi stwarzającymi idealnie warunki do organizacji spotkań biznesowych, a także niezapomnianych imprez okolicznościowych.Warsaw Plaza Hotel 4* poszukuje osoby na stanowisko:Recepcjonistka / RecepcjonistaGłówne zadania: • zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie• wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy• odpowiedzialność za jakość obsługi gości oraz budowanie długofalowych relacjiWymagania: • doświadczenie na stanowisku recepcjonisty w hotelu lub osoby z wykształceniem kierunkowym będzie dodatkowym atutem• umiejętności sprzedażowe• wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność• dyspozycyjność, wysoka kultura osobista • dobra znajomość języka polskiego i angielskiegoOferujemy:• stabilną i odpowiedzialną pracę• zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej, o pracę• pomoc w załatwieniu wszystkich potrzebnych dokumentów do pracy • atrakcyjne wynagrodzenie połączone z systemem prowizyjnym od sprzedaży• możliwość rozwoju zawodowego• przyjazną i partnerską atmosferę w pracy • preferowane stawki dla pracowników i ich rodzin w hotelach sieci CFI Hotels Group .

Recepcjonista k/M - Novotel Warszawa Centrum
Recepcjonista k/M - Novotel Warszawa Centrum
nowe Warszawa dzisiaj

OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCIJeśli:•Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać•Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność•Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją•Potrafisz wczuć się w sytucję gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie•Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług•Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwojuDołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY.JAK O CIEBIE ZADBAMYZapewnimy Ci umowę o pracęNauczymy Cię wszystkiego, co powinieneś wiedziećPomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się  projektachDamy możliwość rozwoju w światowej sieci  AccorHotels OCZEKIWANIA Powinieneś być osobą otwartą, chętną do poznawania nowych zagadnień, pozyskiwania i rozwijania umiejętności, której praca jest jednocześnie jej pasją. Potrafisz pracować z innymi, dążyć do osiągnięcia wspólnego celu i mieć  z tego satysfakcję. Starasz się osiągać oczekiwane rezultaty świadcząc jak najlepsze usługi. Komunikujesz się w języku angielskim.Jeśli spełniasz nasze wymagania to z radością powitamy Cię W NASZYM ZESPOLE!   OUR MOTTOHAPPY GUESTS COME BACK! MISJAW swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem.     Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora danych, którym jest spółka Orbis S.A. (Pracodawca) z siedzibą przy ulicy Złotej 59, 00-120 Warszawa. Przetwarzanie danych osobowych będzie prowadzone zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. – dalej Rozporządzenie. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Pracodawcy jest możliwy pod adresem:  pl.gdpraccorinvest.comPracodawca będzie przetwarzał Państwa dane osobowe zamieszczone w przesłanej aplikacji o pracę na potrzeby procesu rekrutacji i przez okres prowadzenia naboru na stanowisko, na które złożyli Państwo aplikację nie dłużej jednak niż przez okres 6 miesięcy. Ponadto w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody na przetwarzanie danych w celu udziału w kolejnych rekrutacjach, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres 2 lat.Podanie przez Państwa danych osobowych w ramach aplikacji ma charakter obligatoryjny, gdyż ich podania wymagają przepisy Kodeksu Pracy (Pracodawca ma prawo ich żądania.Podstawą prawną takiego przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny Administratora Danych pozostający w związku z uzasadnionym interesem Administratora Danych polegającym na przeprowadzeniu procesu rekrutacji i wyborze kandydata na stanowisko pracy na które Pan/Pani aplikuje w ramach tego procesu rekrutacji, (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia w zw. z art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).Informujemy, iż w związku z przetwarzaniem przez Pracodawcę Państwa danych osobowych przysługuje Państwu: prawo dostępu do treści danych na podstawie art. 15 Rozporządzenia, prawo do sprostowania danych na podstawie art. 16 Rozporządzenia, prawo do żądania usunięcia danych na podstawie art.  17 Rozporządzenia, prawo do ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 Rozporządzenia, czy też prawo do przeniesienia danych na podstawie art. 20 Rozporządzenia.W przypadku uznania przez Państwa, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą one poddane profilowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, 4 Rozporządzenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moim danych osobowych zamieszczonych w przesłanej aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacjach  na tym stanowisku pracy w tym oraz innych Hotelach Administratora Danych.

Inspektor Służby Pięter w Hotelu Radisson Collection w Warszawie
Inspektor Służby Pięter w Hotelu Radisson Collection w Warszawie
nowe Warszawa dzisiaj

Obecnie poszukujemy Inspektora Służby Pięter, który/a dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Collection Hotel, Warsaw !Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica! Rola Inspektora Służby PięterWiedząc, że liczy się pierwsze wrażenie, nasz Zespół Housekeepingu ma obsesję na punkcie prezentacji, posiadania rzeczy na właściwym miejscu i nieskazitelnej czystości, aby zapewnić gościom doświadczenia wykraczające poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych gości.Nasz Szef Zmiany Pięter uwielbia dbać o wizerunek!Będziesz nadzorować naszych pracowników działu służby pięter i dawać im przykład, dbając o to, aby nasze standardy czystości były wysokie, lustra błyszczące, a nasze poduszki perfekcyjnie wypchane.Będziesz prawą ręką Housekeeping Managera i będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie gości i sprawne funkcjonowanie Działu HousekeepinguJako Inspektor Służby Pięter dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!Cechy, których szukamy u naszego Inspektora Służby PięterElastyczność i pozytywne nastawienie Yes I Can!Dbałość o szczegółyKreatywność w rozwiązywaniu problemówPasja do tworzenia wyjątkowej obsługiUmiejętność pracy zespołowej w celu zapewnienia zadowolenia GościSilne umiejętności komunikacyjneLubi dobrą zabawę w pracyDoświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w hotelu sieciowym,Dobra znajomość języka polskiego, mile widziana znajomość języka angielskiegoStań się częścią świata Moment Makers, nie możemy się doczekać, aby Cię poznać!

Entuzjastyczna i ogarnięta osoba na stanowisko: ASYSTENT/KA
Entuzjastyczna i ogarnięta osoba na stanowisko: ASYSTENT/KA
nowe Warszawa dzisiaj

O nasFundusz deweloperski - Structure Capital Group - skoncentrowany na kompleksowym rozwoju nieruchomości w centrach największych miast, do swojego stale rozwijającego się i rosnącego zespołu - poszukuje samodzielnej i zaangażowanej osoby na stanowisko:Asystent/AsystentkaTwój zakres obowiązkówzadania związane z zarządzaniem biurem oraz organizacją pracy innych osób i działów,dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów oraz archiwizacja dokumentów,zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,dbanie o bieżące zakupy do biura,troska o porządek i pozytywny wizerunek biura,obsługa spotkań wewnętrznych i z klientami firmy, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów i hoteli),współpraca z księgową, rejestracja i skanowanie faktur kosztowych, pilnowanie terminów wykonywania cyklicznych płatności,efektywne wsparcie przełożonych oraz współpracowników w codziennej pracy.Nasze wymaganiaGdy zadanie trafia w Twoje ręce - Ty samodzielnie znajdujesz sposoby jego wykonania. Mówisz „zajmę się tym”, a my wiemy, że tak faktycznie się stanie.Lubisz myśleć o innych i czerpiesz satysfakcję z tego, że dzięki Twojej pracy czyjś dzień może być łatwiejszy.Jeśli powyższy opis do Ciebie pasuje, a oprócz tego:- szybko realizujesz powierzone Ci zadania oraz jesteś w stanie skupić swoją uwagę na wykonywaniu wielu obowiązków jednocześnie;- jesteś zmotywowana/y i doskonale zorganizowana/y;- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B;,- znajomość j. angielskiego będzie Twoim dodatkowym atutem- masz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskukoniecznie prześlij nam swoją aplikację!To oferujemyPracę przy unikatowych projektach nieruchomościowych - nasze inwestycje to wielkopowierzchniowe budynki premium w najlepszych lokalizacjach największych miast w PolscePraca na samodzielnym stanowisku i kształtowanie swojej ścieżki karieryRozwój nowych umiejętności i zdobywanie wiedzy z zakresu nowych technologii oraz pracy ze sztuczną inteligencjąPraca w komfortowych warunkach, w prestiżowym biurze w centrum WarszawyMożliwość korzystania z nowoczesnych rozwiązań w pracyMożliwość zadbania o swoje zdrowie z pakietem Medicover oraz MultisportJasna ścieżka kariery i realna możliwość awansu oraz rozwoju w strukturach firmyAtrakcyjne warunki finansoweGodziny pracy: 9:00 - 17:00Możliwa umowa o pracę, zlecenie lub B2B - do wyboruWynagrodzenie 5.000 PLN netto Benefitydofinansowanie zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie szkoleń i kursówspotkania integracyjnesłużbowy telefon do użytku prywatnegobrak dress code’ukawa / herbataDołącz do nas i rozwijajmy się razem! www.structurecapital.pl

Obsługa Pokoju Wspomnień/fotobudki na weselach Premium
Obsługa Pokoju Wspomnień/fotobudki na weselach Premium
nowe Płock dzisiaj

Poszukujemy koordynatora do obsługi Pokoju Wspomnień na Weselach Premium.Pokój Wspomnień jest to nowoczesna alternatywa fotobudki z ta różnicą, ze w pomieszczeniu nagrywa się 40 sekundowe filmiki.Do Twoich obowiązków będzie należeć:-kontakt z klientem przed wyznaczonym terminem zlecenia w celu ustalenia szczegółów przybycia m.in godzinę rozpoczęcia-rozłożenie konstrukcji Pokoju Wspomnień (aluminiowe profile) w miejscu ustalonym wcześniej z Para Młodą-Obsługa gości i urządzenia na najwyższym poziomie-Wrzucenie na wirtualny dysk materiałów ze służbowego laptopa.Wymagania:-Dostępność w każdy weekend, trafiają się także zlecenia w tygodniu, gdybyś nie dał rady wykonać zlecenia, możesz mieć swojego zastępcę któremu powierzysz obowiązki.-Prawo jazdy i własny samochódPoszukujemy osób otwartych i komunikatywnych, wesołych i pozytywnie nastawionych do ludzi,Stawka za zlecenie to 300-450zł w zależności od liczby gości weselnych (około 3-6H)Dodatkowo płatna kilometrówka.Wesela są do 150km.Jeżeli jesteś zainteresowany i lubisz kontakt z ludźmi to zapraszam do kontaktu :)

Pracownik działu obsługi Gościa
Pracownik działu obsługi Gościa
nowe Warszawa dzisiaj

Platinum Residence Mokotów, położone w samym sercu biznesowej części Mokotowa, od 2016 roku zapewnia swoim Gościom wyjątkowy komfort, prywatność i bezpieczeństwo, łącząc usługi hotelowe hotelowe z najmem mieszkań. Obiekt działa w ramach Platinum Group - największego i najdłużej działającego operatora apartamentów serwisowanych w Warszawie.Jeżeli:chciałbyś zdobyć doświadczenie z zakresu obsługi klienta, jesteś osobą uprzejmą i profesjonalną;łatwo nawiązujesz kontakty, potrafisz je podtrzymywać i lubisz pracę z ludźmi;wykazujesz inicjatywę i lubisz się uczyć;jesteś osobą dyspozycyjną (praca zmianowa);swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim (język rosyjski/ukraiński również mile widziany);jesteś osobą energiczną, otwartą, lubiącą nowe wyzwania oraz odporną na stres, potrafiącą pracować zarówno w zespole jak i indywidualnie;jesteś osoba uprawnioną do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia;Oraz uważasz, że świetnie poradzisz sobie z:bezpośrednim kontakcie z Gościem;meldowaniem i wymeldowywaniem Gości;naliczaniem należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży;dbałością o estetykę otoczenia i wysoki standard obsługi gości;przyjmowaniem rezerwacji telefonicznych oraz mailowych;nadzorowaniem i kontrolą pracy pań pokojowych oraz stanu apartamentów (wysoka dbałość o szczegóły);Zapraszamy do aplikowania!W zamian oferujemy:umowę o pracę lub zlecenie (w zależności od indywidualnych preferencji);pełne przeszkolenie lub jedynie uzupełnienie wiedzy;pakiet medyczny w przypadku umowy o pracę;elastyczny grafik (zmiany 8h lub 12h, bez zmian nocnych);pracę w niewielkim zespole;zniżki pracownicze;atrakcyjny system premiowy, oparty o zaangażowanie pracownika;

Hotel Partner w Warszawie zatrudni Kelnerki i Kelnerów
Hotel Partner w Warszawie zatrudni Kelnerki i Kelnerów
nowe Warszawa dzisiaj

HOTEL PARTNER*** Warszawa poszukuje:KELNEREK ORAZ KELNERÓW- Zapraszamy do aplikowania Osoby w każdym wieku!Jeśli cenisz sobie:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub zlecenie- pracę stałą lub dodatkową- wsparcie w okresie wdrożenia i pracy- atrakcyjne warunki pracy- elastyczny grafik- pozytywną atmosferę w pracyJeśli:- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym- znasz język polski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie- jesteś uśmiechnięty/a i pozytywnie nastawiony do życia- jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym- jesteś chętny do nauki i rozwojuTo szukamy właśnie Ciebie!Na co dzień będziesz zajmował się m.in.:- obsługą Gości w restauracji hotelowej- dbałością o swoje miejsce pracy- współpracą z pozostałymi działami hotelowymi

Panie do sprzątania klatek, Bielany
Panie do sprzątania klatek, Bielany
nowe Warszawa dzisiaj

Profesjonalna firma Origami Clean, zajmująca się utrzymaniem czystości na obiektach mieszkalnych zatrudni pracownika na stanowisko: pracownik serwisu utrzymania czystości wewnątrz obiektu mieszkalnego. Praca w godzinach 06:00 - 14:00 Wynagrodzenie miesięczne netto [do ręki]: 3370 zł Miejsce pracy: Bielany Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny, w godzinach od 09:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku, pod numerem telefonu: 69*******38 Alicja lub o pozostawienie swojego CV za pomocą portalu OLX.

Sprzątanie biura 18-22 Warszawa ul. Żelazna
Sprzątanie biura 18-22 Warszawa ul. Żelazna
nowe Warszawa dzisiaj

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie kompleksowej obsługi obiektów. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2000 pracowników.​ www.pl.issworld.com Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.Zakres obowiązków:Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym:• Sprzątanie biura, kuchni i toalet• Odkurzanie wykładzin• Mycie ekspresów• Codzienne opróżnianie koszy  Wymagania:• Dokładność i sumienność• Zaangażowanie w wykonywaną pracę• Dyspozycyjność do pracy w godzinach 18.00-22.00  Oferujemy:• Zatrudnienie w oparciu o umowę • Wynagrodzenie godzinowe• Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie• Przyjazne miejsce pracy – klimatyzowane pomieszczenia o podwyższonym standardzie czystości• Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej• Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin ( psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze) Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij Aplikuj i prześlij nam swoje aktualne CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. "Administratorem Państwa danych osobowych jest ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034666, NIP 6761771576. Wszelkie dane administratora danych, informacje dotyczące przysługujących Państwu praw, celu i podstawy prawnej przetwarzania, okresu przez który dane będą przechowywane oraz wszelkie inne informacje zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zostały opublikowane na stronie www.pl.issworld.com w zakładce Polityka prywatności. Prosimy o uważne zapoznanie się z Polityką prywatności przed aplikowaniem na powyższe ogłoszenie”.

Sprzątanie obiektu produkcyjnego - Karczew
Sprzątanie obiektu produkcyjnego - Karczew
nowe Karczew dzisiaj

HR for Business sp. z o.o jedna ze spółek Grupy Impel poszukuje kandydata/kę na stanowisko:Sprzątanie obiektu produkcyjnego - KarczewOferujemy:Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w systemie 8:00-16:00Środki czystości i odzież roboczaTerminową wypłatę, do każdego 15-go dnia miesiącaUmowa zleceniaWeekendy wolneWynagrodzenie 31,00 zł bruttoPoniżej zakres obowiązków:Czyszczenie podłóg (mycie pianowe)Opróżnianie pojemników z odpadami na produkcji- codziennieUzupełnianie środków myjących do dozowników (mydło + dezynfektant)Czyszczenie bram rolowanych na produkcji – raz w tygodniuCzyszczenie drzwi – raz w tygodniuZadzwoń, nie zwlekaj : 51*******32 lub 57*******39 lub zgłoś się za pośrednictwem portalu.

Operator maszyny sprzątającej
Operator maszyny sprzątającej
nowe Nowy Dwór Mazowiecki dzisiaj

Firma sprzątająca zatrudni osobę na stanowisko operatora maszyny sprzątającej (mycie maszyną, mopowanie i prace porządkowe na hali produkcyjnej/hali magazynowej). Mile widziane doświadczenie.stawka 28,70 zł bruttolokalizacja Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Przemysłowa 2godziny pracy 6:00-14:00Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny na nr 504 094 149. Na SMS nie odpowiadamy.

Osoba do sprzątania - Warszawa Ochota – 20-30 h miesięcznie
Osoba do sprzątania - Warszawa Ochota – 20-30 h miesięcznie
nowe Warszawa dzisiaj

Jeśli:- mieszkasz niedaleko ul. Racławickiej ( Warszawa OCHOTA )- lubisz ład i porządek, a sprzątanie sprawia Ci przyjemność- Jesteś rannym ptaszkiem i nie sprawia Ci problemu dwugodzinna praca we wczesnych godzinach rano (6.00-8.00)To być może jesteś tą osobą której szukamy!Szukamy bowiem osoby sprzątającej, która sprawnie posprząta małą placówkę medyczną, zanim lekarze rozpoczną pracę. Oferujemy:- pracę w zespole, gdzie każdy szanuje to co robisz, bo to co robisz jest naprawdę ważne- czas pracy: ok 20 -30 h miesięcznie (ok. 2h-3h od pon do pt, co drugi tydzień)- wynagrodzenie brutto 35 zł/h, co daje ok 700 -1050 zł brutto na miesiąc- forma umowy: umowa-zlecenie lub umowa o dzieło- praca w wybrane dni robocze z rana ( w godzinach: 6:00-8:00/9:00 co drugi tydzień od poniedziałku do piątku)-w razie niedyspozycji drugiej Pani sprzątajęcej, możliwość przyjścia na zastępstwo (również pon-pt 06:00-08:00, oraz wybrane weekendy ok 5h-sprzątanie do wyboru sobota lub niedziela) Zakres obowiązków:- Będziesz, razem z drugą osobą sprzątającą, odpowiedzialna za utrzymanie czystości w niewielkiej placówce medycznej (140 m2)- Będziesz sprzątać w placówce w wybrane dni rano 2-3 h (w dni robocze co drugi tydzień, co da łącznie 20-30h/mc)-W razie niedyspozycji drugiej Pani sprzątajęcej, możliwość przyjścia na zastępstwo (również pon-pt 06:00-08:00)- Do codziennych obowiązków w dni robocze z rana (oczywiście w dni kiedy będzie Twój dyżur) należeć będzie:·         Wyrzucanie śmieci z koszy, zakładanie nowych worków. ·         Uzupełnianie brakujących w podajnikach pojemników z mydłem, płynem dezynf. ·         Zakładanie nowych ręczników papierowych, papieru toaletowego w gabinetach i łazience ·         Dokładne mycie wszystkich umywalek, zlewów i kranów. ·         Mycie/przecieranie wszystkich przedmiotów znajdujących się dookoła umywalek i zlewów (pojemników na ręczniki papierowe, pojemników na mydło, płyny dezynfekujące, wkłady zapachowe) ·         Dokładne mycie toalety i pisuaru (szt.1)·         Dokładne mycie brodzików prysznicowych i armatury brodzikowej (szt.2)·         Mycie płytek dookoła zlewów, umywalek, dookoła toalety i pisuaru, dookoła słuchawki prysznicowej ·         W razie potrzeby mycie luster (łazienka nad umywalką, szatnia dla personelu, sala ćwiczeń) ·         Odkurzanie podłogi, w tym za wózkami na kółkach (odsunąć wózki), pod kanapą i szafką w pok. Socjalnym ·         Mycie podłogi na mokro, w tym cokołów przypodłogowych ·         Odkurzanie szatni dla personelu (przełożyć buty, dokładnie odkurzyć pod butami i przetrzeć na mokro, poukładać buty z powrotem) ·         Przecieranie na mokro wszystkich parapetów ·         Przecieranie na mokro wszystkich biurek, drukarek, podstawek monitorów. ·         Przecieranie na mokro spodów leżanek, podłogi pod leżankami. ·         Przecieranie wierzchu leżanek płynem mikrozyda ·         Przecieranie wybranego sprzętu diagnostycznego: roweru stacjonarnego w gab.1 i 2., obudowy USG, metalowego stojaka pod komputer w gab. 1 i gab. 2 ·         Przecieranie szafek w szatniach u góry, przecieranie z kurzu suszarki do włosów 

Sprzątanie w firmie produkującej leki
Sprzątanie w firmie produkującej leki
nowe Warszawa dzisiaj

Firma sprzątająca poszukuje odpowiedzialnych i sumiennych osób do sprzątania obiektu produkującego leki. Obiekt mieści się przy ul. Daniszewskiej w Warszawie. Do obowiązków pracownika serwisu należeć będzie sprzątanie szatni, toalet, korytarzy oraz miejsc wskazanych przez brygadzistkę. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od pon-pt w godz.6.00-14.00. Wynagrodzenie 4242 zł brutto. Pracownicy otrzymują karty podarunkowe na święta. Kontakt tylko telefoniczny w godz 8.00-20.00

Pracownik Utrzymania Czystości
Pracownik Utrzymania Czystości
nowe Ożarów Mazowiecki dzisiaj

Dołącz do zespołu Dussmann! Już od ponad 60 lat prężnie działamy w usługach Facility Management i Food Services. Jesteśmy częścią międzynarodowej spółki – Grupy Dussmann.Nasze wartości to: uczciwość, świadomość ekologiczna, pasja, odpowiedzialność społeczna i rzetelności. Dbamy o ludzi i miejsca, w których żyją i pracują - aby ich życie stawało się przyjemniejsze i łatwiejsze.Pracownik Utrzymania CzystościMiejsce pracy : OłtarzewPraca od poniedziałku do piątku w godzinach  13-21Oczekujemy:Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,Dyspozycyjności i zaangażowania w powierzone obowiązki.Zadania:Sprzątanie hali magazynowej,Mycie, zamiatanie posadzek,Sprzątanie pomieszczeń socjalnych,Praca z użyciem maszyny czyszczącej.Oferujemy:Niezbędne narzędzia do pracy,Zatrudnienie  na umowę zlecenie.Osoby zainteresowane naszą ofertą pracy proszone są o przesyłanie swoich dokumentów aplikacyjnych za pomocą przycisku APLIKUJ lub kontakt telefoniczny

Sprzątanie w BŁONIU 8h dziennie- bezpłatny transport
Sprzątanie w BŁONIU 8h dziennie- bezpłatny transport
nowe Sochaczew dzisiaj

Dla firmy,w związku z rozwojem stworzyliśmy nowe miejsca i zatrudnimy personel do sprzątania biur lub magazynuDOWÓZ Z OKOLICZNYCH MIEJSCOWOŚCI BEZPŁATNYM AUTOBUSEM.JEŻELI POSIADASZ ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI I MOŻESZ PRACOWAĆ, TA OFERTA SKIEROWANA JEST RÓWNIEŻ DO CIEBIE.Nasza firma jest pracodawcą równych szans ​i w ramach prowadzonego programu "aktywizacji zawodowej", ​stworzyliśmy miejsca pracy również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności)W OFERCIE DLA KOBIET:sprzątanie biur i pomieszczeń socjalnychod poniedziałku do piątkuw systemie zmianowym 06-14:00 i 14-22:00,umowa zleceniestawka 27,70zł/h bruttoW OFERCIE DLA MĘŻCZYZN:sprzątanie i mycie maszynowe (szkolenie)od poniedziałku do piątkuw godzinach 06-14:00umowa zleceniestawka 27,70zł/h bruttoZapraszamy do zgłoszeń telefonicznych pod numerem 6 0 3 1 5 0 0 2 4Współadministratorami Twoich danych osobowych są spółki z Grupy Juwentus (tj. „Ochrona Juwentus sp. z o.o., „Juwentus” Agencja Ochrony sp. z o.o., „Ochrona Juwentus” sp. z o.o., Agencja Ochrony „Juwentus” sp. z o.o., „Ochrona Juwentus Południe” sp. z o.o., Juwentus Serwis sp. z o.o., Tasc Technology Bis sp. z o.o.,Tasc Technology Bis sp. z o.o. sp.k., HELPON Centrum Usług sp. z o.o.), wszystkie z siedzibą w Warszawie (02-826) przy ul. Poloneza 91. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod(małpa)juwentus.pl Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji, na podstawie Twojej dobrowolnej zgody. Masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, chyba że wcześniej wycofasz swoją zgodę. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział. Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Sprzątanie biur, magazynu w Błoniu-bezpłatny transport
Sprzątanie biur, magazynu w Błoniu-bezpłatny transport
nowe Sochaczew dzisiaj

Dla firmy,w związku z rozwojem zatrudnimy personel do sprzątania biur lub magazynuDOWÓZ Z OKOLICZNYCH MIEJSCOWOŚCI BEZPŁATNYM AUTOBUSEM.JEŻELI POSIADASZ ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI I MOŻESZ PRACOWAĆ, TA OFERTA SKIEROWANA JEST RÓWNIEŻ DO CIEBIE.Nasza firma jest pracodawcą równych szans ​i w ramach prowadzonego programu "aktywizacji zawodowej", ​stworzyliśmy miejsca pracy również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności)W OFERCIE DLA KOBIET:sprzątanie biur i pomieszczeń socjalnychod poniedziałku do piątkuw systemie zmianowym 06-14:00 i 14-22:00,umowa zleceniestawka 27,70zł/h bruttoW OFERCIE DLA MĘŻCZYZN:sprzątanie i mycie maszynowe (szkolenie)od poniedziałku do piątkuw godzinach 06-14:00umowa zleceniestawka 27,70zł/h bruttoZapraszamy do zgłoszeń telefonicznych pod numerem 6 0 3 1 5 0 0 2 4Współadministratorami Twoich danych osobowych są spółki z Grupy Juwentus (tj. „Ochrona Juwentus sp. z o.o., „Juwentus” Agencja Ochrony sp. z o.o., „Ochrona Juwentus” sp. z o.o., Agencja Ochrony „Juwentus” sp. z o.o., „Ochrona Juwentus Południe” sp. z o.o., Juwentus Serwis sp. z o.o., Tasc Technology Bis sp. z o.o.,Tasc Technology Bis sp. z o.o. sp.k., HELPON Centrum Usług sp. z o.o.), wszystkie z siedzibą w Warszawie (02-826) przy ul. Poloneza 91. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod(małpa)juwentus.pl Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji, na podstawie Twojej dobrowolnej zgody. Masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, chyba że wcześniej wycofasz swoją zgodę. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział. Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Koordynator serwisu
Koordynator serwisu
nowe Warszawa dzisiaj

ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. Jesteśmy w obiektach biurowych, kompleksach handlowych, zakładach przemysłowych oraz w budynkach użyteczności publicznej i służby zdrowia.Mile widziane osoby z orzeczeniemZakres obowiązków:Nadzorowanie pracWdrażanie nowych pracownikówWsparcie brygadzisty zmiany nocnej w razie potrzebyRaportowanie do managera wykonanych zadań, usterekNadzór nad chemią i higieną, raportowanie zużyciaDbanie o ciągłość usługi - organizowanie zastępstwDodatkowe zadania oraz współpracę z innymi obiektami Organizacja prac okresowychKompleksowe zarządzanie serwisem sprzątającym - zarówno zadaniami zmiany nocnej jak i dziennejSkładanie zamówieńRozliczanie pracownikówWspółpraca i kontakt z klientem.​Wymagania:Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzątającymOtwartość na rozwójZnajomość chemii, maszyn - mile widzianeZnajomość obsługi komputera oraz programu MS OfficeSamodzielnośćDobra organizacja pracy własnej i pracownikówOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęZadaniowy czas pracySzkolenia wprowadzająceNarzędzia niezbędne do wykonywania pracyDofinansowanie do prywatnej opieki medycznejMożliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin ( psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze)Jeżeli jesteś zainteresowany/a podjęciem współpracy z nami, wyślij swoje CV Prosimy o dołączenie do przekazywanego CV poniższej klauzuli:"Administratorem Państwa danych osobowych jest ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034666, NIP 6761771576. Wszelkie dane administratora danych, informacje dotyczące przysługujących Państwu praw, celu i podstawy prawnej przetwarzania, okresu przez który dane będą przechowywane oraz wszelkie inne informacje zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zostały opublikowane na stronie pl.issworld.com w zakładce Polityka prywatności. Prosimy o uważne zapoznanie się z Polityką prywatności przed aplikowaniem na powyższe ogłoszenie”.

Sprzątanie- Błonie
Sprzątanie- Błonie
nowe Błonie dzisiaj

Seris Konsalnet jest jednym z najlepiej postrzeganych pracodawców w branży ochrony. Firma zatrudnia ponad 20 000 osób na terenie całej Polski, dysponujemy oddziałami we wszystkich województwach, a z naszych usług korzystają dziesiątki tysięcy Klientów każdego miesiąca.   Sprzątanie- Błonie Zadania: • Utrzymywanie porządku i czystości obiektu • Zbieranie foli, papierów, zamiatanie, mycie maszynowe Wymagania: • Dobra organizacja pracy • Dyspozycyjność (praca w godzinach 6-14; 14-22) • Sumienność Oferujemy: umowę zlecenie terminowe wynagrodzenie stawka 27,70 brutto/godz. - dofinansowanie do opieki zdrowotnej w Lux Med. - pakiet podstawowy jest całkowicie opłacany przez pracodawcę, wyższe pakiet y są dofinansowane - możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych (wynegocjowanych dla Seris) warunkach w Generali - dostęp do bezpłatnych kursów i szkoleń dostępnych na firmowej platformie pracowniczej na EduSeris - indywidualne konto pracownika na platformie Nais, gdzie można pobierać informacje o odprowadzonych składkach i podatkach (tzw paski), składać wnioski online, oraz pobierać zeznanie roczne pit-11     Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o aplikowanie przez formularz bądź bezpośredni kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 7.8.5.8.9.7.3.3.6 od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00

Pani do sprzątania
Pani do sprzątania
nowe Warszawa dzisiaj

Poszukujemy Pani do serwisu sprzątającego oraz utrzymywania porządku na terenie sali bankietowej na Białołęce. Szczegóły pod wskazanym numerem telefonu.

Koordynator serwisu nocnego
Koordynator serwisu nocnego
nowe Warszawa dzisiaj

ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. Jesteśmy w obiektach biurowych, kompleksach handlowych, zakładach przemysłowych oraz w budynkach użyteczności publicznej i służby zdrowia. Mile widziane osoby z orzeczeniem  Zakres obowiązków:Nadzorowanie pracWdrażanie nowych pracownikówWsparcie brygadzisty zmiany nocnej w razie potrzebyRaportowanie do managera wykonanych zadań, usterekNadzór nad chemią i higieną, raportowanie zużyciaDbanie o ciągłość usługi - organizowanie zastępstwDodatkowe zadania oraz współpracę z innymi obiektami Organizacja prac okresowychZnajomość całościowego zakresuPojawianie się raz w tygodniu również na zmianie dziennejWspółpraca z brygadzistą zmiany dziennej. Wymagania:Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzątającymOtwartość na rozwójZnajomość chemii, maszyn - mile widzianeZnajomość obsługi komputera oraz programu MS OfficeSamodzielnośćDobra organizacja pracy własnej i pracowników Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęZadaniowy czas pracySzkolenia wprowadzająceNarzędzia niezbędne do wykonywania pracyDofinansowanie do prywatnej opieki medycznejMożliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin ( psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze) Jeżeli jesteś zainteresowany/a podjęciem współpracy z nami, wyślij swoje CV Prosimy o dołączenie do przekazywanego CV poniższej klauzuli: "Administratorem Państwa danych osobowych jest ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034666, NIP 6761771576. Wszelkie dane administratora danych, informacje dotyczące przysługujących Państwu praw, celu i podstawy prawnej przetwarzania, okresu przez który dane będą przechowywane oraz wszelkie inne informacje zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zostały opublikowane na stronie https://www.pl.issworld.com/ w zakładce Polityka prywatności. Prosimy o uważne zapoznanie się z Polityką prywatności przed aplikowaniem na powyższe ogłoszenie”.

Firma sprzątająca/Pracownik fizyczny/Warszawa Targówek
Firma sprzątająca/Pracownik fizyczny/Warszawa Targówek
nowe Warszawa dzisiaj

Firma Sprzątająca AMSA Sp. z o.o. w Warszawie zatrudni mężczyznę na stanowisko pracownika interwencyjnego.Miejsce pracy:Warszawa ul. BlokowaZakres prac:pakowanie towaru według zamówieńdostarczenie zaopatrzenia na obiekty np. Warszawa, Łódź, Ciechanów, itprealizacja prac okresowych na obiektach firmy, np. tradycyjne mycie okien, mycie okien z podnośnika, pranie wykładzin, pranie tapicerki, mechaniczne szorowanie podłóg, polimeryzacja - według harmonogramuewentualna pomoc przy pracach na terenie zewnętrznymutrzymanie czystości i porządku w magazyniepraca w godzinach zmianowychWymagania:prawo jazdy kat. B - wymagane niekaralnośćdyspozycyjnośćdoświadczenie w firmie sprzątającejOferujemy:po okresie 3 miesięcy zatrudnienie na umowę o pracęwsparcie firmyPraca od zaraz.Preferowane spotkanie w sprawie pracy. Proszę również o przesłanie CV lub kontakt pod numer 6 - 6 - 0 - 6 - 4 - 7 - 4 - 6 - 9.

Praca od zaraz/Sprzątanie terenu zewnętrznego/Sochaczew ul. Wójtówka
Praca od zaraz/Sprzątanie terenu zewnętrznego/Sochaczew ul. Wójtówka
nowe Sochaczew dzisiaj

Firma sprzątająca Amlux zatrudni pracowników do sprzątania terenu zewnętrznegoLokalizacja: Sochaczew ul. WójtówkaOferujemy:·         pracę od poniedziałku do soboty w godz. 7.00-11.00·         wynagrodzenie z umowy zlecenie: 27,70 zł/h bruttoOczekiwania:·         brak przeciwwskazań do pracy fizycznej·         dyspozycyjność w godzinach pracyObowiązki:·         sprzątanie terenu zewnętrznego w tym zamiatanie, zbieranie śmieci oraz koszenie trawy.Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji pod nr tel. 662*239*730 lub 22 336*65*28Jesteśmy zakładem pracy chronionej - chętnie zatrudniamy osoby niepełnosprawne - realizujemy wszystkie świadczenia należne osobom z orzeczeniem.W aplikacji proszę o zamieszczenie poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści: Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

Osoba sprzątająca
Osoba sprzątająca
nowe Piaseczno dzisiaj

Dr Irena Eris S.A. poszukuje:Osoby do sprzątania w obszarze produkcyjnym praca w Piasecznie, od poniedziałku do piątku II zmianyOferujemy:umowa o pracę na zastępstwo,system premiowy,benefity: m.in.: prywatna opieka medyczna, zniżki na produkty firmowePoszukujemy osoby rzetelnej, o miłym usposobieniu i wysokiej kulturze osobistej.

Brygadzista pracujący - serwis utrzymania czystości
Brygadzista pracujący - serwis utrzymania czystości
nowe Warszawa dzisiaj

ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. Jesteśmy w obiektach biurowych, kompleksach handlowych, zakładach przemysłowych oraz w budynkach użyteczności publicznej i służby zdrowia. Opis Stanowiska:Nadzorowanie pracWdrażanie pracownikówPrace fizyczneRaportowanie do managera wykonanych zadań, usterekNadzór nad chemią I higieną, raportowanie zużyciaWspółpraca z koordynatorem zmiany nocnej w zakresie bieżących zadańDbanie o ciągłość usługi - organizowanie zastępstwDodatkowe zadania oraz współprace z innymi obiektami Organizacja prac okresowychDbanie o utrzymanie czystości na swoim odcinkuPraca z aplikacją Wymagania:Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzątającymOtwartość na rozwójZnajomość chemii, maszyn - mile widzianeZnajomość obsługi komputera oraz programu MS OfficeSamodzielnośćDobra organizacja pracy własnej i pracowników Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę od poniedziałku do piątkuSzkolenia wprowadzająceNarzędzia niezbędne do wykonywania pracyDofinansowanie do prywatnej opieki medycznejMożliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin ( psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze) Jeżeli jesteś zainteresowany/a podjęciem współpracy z nami, wyślij swoje CV Prosimy o dołączenie do przekazywanego CV poniższej klauzuli: "Administratorem Państwa danych osobowych jest ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034666, NIP 6761771576. Wszelkie dane administratora danych, informacje dotyczące przysługujących Państwu praw, celu i podstawy prawnej przetwarzania, okresu przez który dane będą przechowywane oraz wszelkie inne informacje zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zostały opublikowane na stronie https://www.pl.issworld.com/ w zakładce Polityka prywatności. Prosimy o uważne zapoznanie się z Polityką prywatności przed aplikowaniem na powyższe ogłoszenie”.

Sprzątanie biura 15-21 Warszawa ul. Daimlera
Sprzątanie biura 15-21 Warszawa ul. Daimlera
nowe Warszawa dzisiaj

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie kompleksowej obsługi obiektów. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2000 pracowników.​ www.pl.issworld.com Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.Zakres obowiązków:Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym:• Sprzątanie biura, kuchni i toalet• Odkurzanie wykładzin• Mycie ekspresów• Codzienne opróżnianie koszy  Wymagania:• Dokładność i sumienność• Zaangażowanie w wykonywaną pracę• Dyspozycyjność do pracy w godzinach 15.00-21.00  Oferujemy:• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie• Wynagrodzenie godzinowe• Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie• Przyjazne miejsce pracy – klimatyzowane pomieszczenia o podwyższonym standardzie czystości• Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej• Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin ( psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze) Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij Aplikuj i prześlij nam swoje aktualne CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. "Administratorem Państwa danych osobowych jest ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034666, NIP 6761771576. Wszelkie dane administratora danych, informacje dotyczące przysługujących Państwu praw, celu i podstawy prawnej przetwarzania, okresu przez który dane będą przechowywane oraz wszelkie inne informacje zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zostały opublikowane na stronie www.pl.issworld.com w zakładce Polityka prywatności. Prosimy o uważne zapoznanie się z Polityką prywatności przed aplikowaniem na powyższe ogłoszenie”.

Sprzątanie klatek – BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Sprzątanie klatek – BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
nowe Warszawa dzisiaj

Zatrudnimy panie do sprzątania klatek na osiedlu mieszkaniowym.Do sprzątania (5 klatek - 5 pięter)Uwaga: Wymagane doświadczenie zawodowe i abstynencja. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6 -14.Wynagrodzenie 3600 zł netto.Osiedle zlokalizowane jest obok Galerii Północnej

Mycie okien Warszawa Centrum
Mycie okien Warszawa Centrum
nowe Warszawa dzisiaj

Firma sprzątająca poszukuje do mycia okien w tygodniu oraz weekendy w obiektach użyteczności publicznej. Stawka 30 zł netto/ godzinę. Rozliczenie w dniu pracy.Zapraszam do kontaktu. Praca od już. tel 6 - 6 - 0 - 6 - 4 - 7 - 4 - 6 - 9

Brygadzista/tka usług utrzymania czystości/ usług porządkowych
Brygadzista/tka usług utrzymania czystości/ usług porządkowych
nowe Warszawa dzisiaj

Sly Cleaners to spółka o ugruntowanej pozycji na rynku, związana z branżą utrzymania porządku,  zatrudni osobę na stanowisko brygadzisty/brygadzistki. Twój zakres obowiązkównadzór nad wykonywaniem usług porządkowo-czystościowychzarządzanie pracą podległego zespołunadzór i dbałość o powierzony sprzęt firmowy - urządzenia, maszynysporządzanie grafików pracowniczychkontrola i rozliczenie czasu pacy pracownikówbudowanie zespołu pracowników oraz zapewnienie motywującego środowiska pracykontrola zarządzania kosztów i zarządzanie budżetem kontraktukontrola jakości i czystości obiektudbanie o wizerunek firmy i jakość świadczonych usługwspółpraca z przedstawicielami klientaścisła współpraca z innymi działami firmyWymagania:wymagane doświadczenie w sprzątaniu na podobnym stanowisku minimum 2 latakultura osobistaumiejętności kierowania zespołemumiejętności pracy pod presją czasusamodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzjibardzo dobra organizacja pracydyspozycyjnośćprawo jazdy kat. Bumiejętność obsługi pakietu MS OfficesumiennośćOferujemy:możliwość zatrudnienia od ZARAZ !!!umowę o pracę/umowę zleceniewynagrodzenie adekwatne od posiadanego doświadczeniagwarancję wypłaty pełnego wynagrodzenia z umowy o pracę zawsze na 10 – tego każdego miesiąca, z umowy zlecenie zawsze do 20- tego każdego miesiącaWymagane przesłanie CV. Kontaktujemy się wyłącznie mailowo. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. CV bez zdjęcia nie będzie rozpatrywane.

Pracownik myjni serwisu Skody | etat | bez doświadczenia!
Pracownik myjni serwisu Skody | etat | bez doświadczenia!
nowe Warszawa dzisiaj

Największy w Polsce dealer samochodowy marek: Audi, VW, Skoda, Seat, Cupra - Grupa Cichy - Zasada, zaprasza do współpracy osoby chętne rozpocząć pracę na stanowisku: Pracownik myjni w salonie Skoda Wawer (ul. Heliotropów 23 Warszawa).Oferujemy Tobie:Zatrudnienie w rozwijającej się organizacji (największy w Polsce dealer aut, etat, umowa o pracę)Wypłatę ZAWSZE na czas (wynagrodzenie zasadnicze + premia)Darmowy pakiet medyczny w Grupie LuxmedDofinansowanie do karty MultisportWolne weekendy (praca od poniedziałku do piątku, 8 godzin między 7.00 a 18.00)Zniżki na usługi i produkty firmoweŚwiadczenia na święta (np. karty Sodexho)Paczki dla dzieci pracowników z okazji Dnia Dziecka (do 18 r.ż.)Wyprawkę dla noworodka Pracę w profesjonalnym zespole, pewność zatrudnieniaMożliwość udziału w wydarzeniach firmowych, sportowych i integracyjnych firmyTwój zakres obowiązków:Przygotowanie i mycie pojazdów nowych i używanychMycie samochodów po usłudze serwisowejPielęgnacja powłoki lakierniczej oraz wnętrz samochodówDokładne oraz terminowe wykonywanie zleconych zadańZastępowanie pracownika gospodarczego w zakresie utrzymania czystości na placu – w razie potrzeb, na polecenie przełożonego.Nasze wymagania:Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochoduChęć do pracy i zaangażowanieSamodzielność, dokładność oraz systematycznośćUmiejętność pracy w zespoleDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy (mile widziane)„Od myjkowego do milionera” – rozpocznij wielką przygodę zawodową w branży moto i naszej Grupie – mamy opracowane ścieżki rozwoju i chętnie awansujemy pracowników!Masz cv? Aplikuj!Nie masz cv? NIE SZKODZI! Wyślij sms "praca myjnia" pod nr tel. 785 503 924 Oddzwonimy!

Sprzątanie ter. zewnetrznego/730/010/524/Centrum/6-14/Metro
Sprzątanie ter. zewnetrznego/730/010/524/Centrum/6-14/Metro
nowe Warszawa dzisiaj

Szukamy pracownika do sprzątania terenu zewnetrznego znajdującego się przy biurowcu, znajdującym się przy ulicy Królewskiej 16Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 06:00 - 14:00Wynagrodzenie 3450 netto (na rękę)Oferujemy:- umowa zlecenie ze wszystkimi składkami.- uniform- bezpłatne szkolenieMiejsce pracy:Śródmieście, ul. Królewska 16Dojazd: autobus, tramwaj, metroTelefon : 73*******24

Sprzątanie obiektowe Łaskarzew
Sprzątanie obiektowe Łaskarzew
nowe Łaskarzew dzisiaj

Firma sprzątająca zatrudni osoby do sprzątania obiektu w Łaskarzewie.Praca w wymiarze 1 etatu w godz. 7.00-15.00Mile widziane doświadczenie.Szczegóły po tel. 50*****99

Pracownik Gospodarczy Piaseczno 4600 zł brutto! / Umowa o Pracę!!
Pracownik Gospodarczy Piaseczno 4600 zł brutto! / Umowa o Pracę!!
nowe Piaseczno dzisiaj

Chcesz podjąć nowe wyzwanie zawodowe? Szukasz właśnie pracy? Wystarczy, że zaaplikujesz ! Czekamy właśnie na Ciebie !Stanowisko: Pracownik gospodarczyMiejsce pracy: PiasecznoGwarantujemy:Wynagrodzenie w wysokości do 4600 złotych bruttoPewne i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;Pewną pracę w pełnym wymiarze czasu;Godziny pracy: 06:00 - 14:00 (poniedziałek - piątek);Wolne soboty i niedziele; ZADZWOŃ 32... 307... 93... 00 Nasza infolinia jest dostępna 24/7 dni w tygodniu! Aplikuj kiedy Ci wygodnie!Twoje zadania:Zbieranie i zamiatanie śmieci na terenie zewnętrznym,Opróżnianie koszy na śmieciUsuwanie chwastów, przycinanie krzakówPielęgnacja terenów zielonych wraz z mechanicznym koszeniemOdśnieżanie chodników, ławek, koszów, dojścia do posesji wraz z posypywanie solą lub piaskiemSam widzisz, nie jest to nic skomplikowanego! Chwila poświęconego czasu i Twoje szczere chęci z pewnością wystarczą byś cieszył się tą pracą.Wymagania pracodawcy:posiadać orzeczenie o niepełnosprawności ( mile widziane)mieć ukończone 18 lat;znaleźć kilka godzin dziennie na pracę rzetelnie i sumiennie podchodzić do powierzonych mu zadań;nie bać się pracy fizycznej;ZADZWOŃ 32... 307... 93… 00 Infolinia dostępna 24/7 dni w tygodniu! Aplikuj kiedy Ci wygodnie

Sprzątanie biura w godzinach 15-17, lokalizacja centrum
Sprzątanie biura w godzinach 15-17, lokalizacja centrum
nowe Warszawa dzisiaj

Poszukujemy pań do sprzątania biura. Pięć razy w tygodniu, w godzinach 15-17. Wynagrodzenie 1300,-zł netto.

Zatrudnie - pracownik gospodarczy
Zatrudnie - pracownik gospodarczy
nowe Wyszków dzisiaj

Zatrudnię pracownika gospodarczego do prac porządkowych zielonych terenów zewnętrznych. Miłe widziane prawo jazdy kat. B. Zapraszam do kontaktu zarówno telefonicznego, jak i w wiadomości.

4600 zł/ PRACOWNIK GOSPODARCZY Warszawa/ umowa o pracę!
4600 zł/ PRACOWNIK GOSPODARCZY Warszawa/ umowa o pracę!
nowe Warszawa dzisiaj

Chcesz podjąć nowe wyzwanie zawodowe? Szukasz właśnie pracy? Wystarczy, że zaaplikujesz ! Czekamy właśnie na Ciebie !Stanowisko: Pracownik gospodarczyMiejsce pracy: Warszawa (kilka lokalizacji)Poszukujemy pracowników do następujących lokalizacji: Błonie k. Warszawy, Święcice, k. Warszawy Teresin, k. Warszawy Warszawa - Annopol Warszawa - Okęcie Łazy, k. Warszawy Piaseczno, k. WarszawyGwarantujemy:Wynagrodzenie w wysokości 4600 złotych bruttoUmowę o pracę;Pewne i stabilne zatrudnienie;Pewną pracę w pełnym wymiarze czasu;Godziny pracy: 06:00 - 14:00 (poniedziałek - piątek);Wolne soboty i niedziele; ZADZWOŃ 32... 307... 93... 00 Nasza infolinia jest dostępna 24/7 dni w tygodniu! Aplikuj kiedy Ci wygodnie!Twoje zadania:Zbieranie i zamiatanie śmieci na terenie zewnętrznymOpróżnianie koszy na śmieciUsuwanie chwastów, przycinanie krzaków,Pielęgnacja terenów zielonych wraz z mechanicznym koszeniemodśnieżanie chodników, ławek, koszów, dojścia do posesji wraz z posypywaniem solą lub piaskiemSam widzisz, nie jest to nic skomplikowanego! Chwila poświęconego czasu i Twoje szczere chęci z pewnością wystarczą byś cieszył się tą pracą.Wymagania pracodawcy:posiadać orzeczenie o niepełnosprawności ( mile widziane)mieć ukończone 18 lat;Prawo jazdy Kat. BUmiejętność samodzielnego wykonywania pracy, odpowiedzialnośćZADZWOŃ 32... 307... 93… 00 Infolinia dostępna 24/7 dni w tygodniu! Aplikuj kiedy Ci wygodnieZastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Sprzątanie Biurowca Warszawa Śródmieście - Umowa o pracę – Pełen etat
Sprzątanie Biurowca Warszawa Śródmieście - Umowa o pracę – Pełen etat
nowe Warszawa dzisiaj

Aktualnie poszukujemy kobiet do sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Czackiego 7/9/11 w Warszawie.Stanowisko pracy: Pracownik gospodarczy Zakres obowiązków obejmujący osoby zatrudnione na tym stanowisku:utrzymanie porządku w pomieszczeniach biurowych, socjalnych,korytarzach oraz sanitariatach.uzupełnianie materiałów i środków czystości w pomieszczeniachsocjalnych, sanitariatach.przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ppoż..inne prace gospodarcze wynikające z bieżących potrzeb. Oferujemy:Zatrudnienie w ramach umowy o prace - pełen etat.Wynagrodzenie zasadnicze 4242 zł Brutto.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 5.00 do 13.00Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego oraz dodatkowegoubezpieczenia zdrowotnego.Miejsce pracy: Warszawa ul. Czackiego 7/9/11 Oczekujemy:Sumienności, dokładności, punktualności.Dobrej organizacji pracy własnej.Umiejętności pracy w zespole.Dyspozycyjności.Dodatkowy atut stanowi doświadczenie na podobnym stanowisku pracy orazznajomość i umiejętność stosowania środków czystości.Znajomość języka polskiego na poziomie komunikatywnym. Kontakt w sprawie ogłoszenia pod nr telefonu podanym w OLX od pon.-pt. w godzinach 8.00-14.00 Adres naszej firmy:Elipsa Sp. z o.o.ul. Toszecka 25B44-102 Gliwice

sprzątanie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
sprzątanie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
nowe Warszawa dzisiaj

Firma sprzątająca EVER zatrudni osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności do sprzątania obiektów w Warszawie:Jesteśmy zakładem pracy chronionej, respektujemy prawa wynikające z posiadania orzeczenia o niepełnosprawności.Zatrudnienie na UMOWĘ O PRACĘ 4242 zł brutto + premieBenefity:dofinansowanie do lekówpomoc psychologapaczki świątecznepremie za frekwencjewarsztaty w klubiebezpłatna rehabilitacjaRównież osoby z Ukrainy posiadające polskie orzeczenie o niepełnosprawnościZainteresowanych proszę o kontakt 79*****55

Praca dodatkowa sprzątanie
Praca dodatkowa sprzątanie
nowe Ożarów Mazowiecki dzisiaj

Szukamy osób do pracy dodatkowej sprzątania. Wynagrodzenie 28zl netto.

Sprzątanie klatek schodowych Pruszków   Błonie
Sprzątanie klatek schodowych Pruszków Błonie
nowe Błonie dzisiaj

Zatrudnię osoby do sprzątania klatek schodowych w Błoniach k . Warszawy. Chętnie osoby z Błonia, Pruszkowa, Grodziska Maz. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. Więcej informacji tel.

Zatrudnimy Panie i Panów do sprzątania zakładu- KANIE (obok Pruszkowa)
Zatrudnimy Panie i Panów do sprzątania zakładu- KANIE (obok Pruszkowa)
nowe Pruszków dzisiaj

EVER GRUPA stabilna firma, na rynku od 28 lat, zatrudni Panów oraz Panie do sprzątania zakładu.Miejsce Pracy- Kanie, ul. Warszawska obok Pruszkowa.Mile widziane- osoby posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościPanie:Praca zmianowa 6-14 / 14-22 tydzień/tydzień z możliwością dorobienia w weekend.Ewentualnie 6 – 17 / 10-22 tydzień/tydzień z możliwością dorobienia w weekend.Panowie:Praca zmianowa 6-14 / 14-22 tydzień/tydzień z możliwością dorobienia w weekend.Praca zmianowa 6-17 / 10-22 tydzień/tydzień z możliwością dorobienia w weekend.(Praca na fabryce, przy sprzątaniu ręcznym i maszynowym oraz na terenie zewnętrznym. Wynagrodzenie zależne od umiejętności, doświadczenia oraz posiadanego prawa jazdy.)Oferujemy:przeszkolenie, odzież roboczapo okresie próbnym możliwość przejścia na umowę o pracę.możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegopremia za frekwencjezniżki na stołówce pracowniczejNa obiekt można dostać się tylko we własnym zakresie lub za pomocą busów pracowniczych. Brak komunikacji publicznej.Busy dla pracowników z:W-wa Śródmieście, W-wa Zachodnia, W-wa al. Jerozolimskie/Łopuszańska, Piastów, PruszkówOraz z:Żyrardów, Międzyborów, Jaktorów, Kozerki, Grodziska Maz., Milanówek, Brwinów, OtrębusyZapraszamy do kontaktu osoby punktualne i gotowe do pracy:zgłoś się za pomocą OLXzadzwoń: 78*******36 (pon-pt 8-16)wyślij sms o treści: KANIE

Sprzątanie na terenie piekarni- Nowy Dwór Maz.
Sprzątanie na terenie piekarni- Nowy Dwór Maz.
nowe Nowy Dwór Mazowiecki dzisiaj

Firma zatrudni Panie do sprzątania pomieszczeń biurowych , socjalnych i sanitarnych oraz części produkcyjnej, na terenie piekarni.Lokalizacja Nowy Dwór Mazowiecki ul. Przemysłowa.Praca 7 dni w tygodniu według grafiku, w godz. 6- 14 lub 14-22.Zatrudnienie na umowę zlecenie, stawka 27,70 Brutto za godzinę plus dodatek na dojazd do pracy.Wymagane badania sanepidowskie.Mile widziane osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności.Kontakt ; Beata 60*******14.

sprzątaczka/sprzątacz
sprzątaczka/sprzątacz
nowe Warszawa dzisiaj

Lotnicze Pogotowie RatunkoweNaszą misją jest niesienie pomocy medycznej wszystkim, którzy jej potrzebują, udzielamy świadczeń zdrowotnych w zakresie medycznych czynności ratunkowych oraz lotniczego transportu sanitarnego. Możemy pochwalić się 23 bazami na terenie całego kraju, a w nich 27 śmigłowcami i czterema samolotami. Aktualnie poszukujemy sprzątaczki / sprzątaczaMiejsce pracy: Centrala LPR, ul. Księżycowa 5, 01-934 WarszawaDo zadań osoby, która dołączy do naszego Zespołu będzie należało:1. wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem w czystości i porządku wyznaczonych obszarów i pomieszczeń,2. codzienne sprzątanie wyznaczonych obszarów i pomieszczeń,3. codzienne mycie i utrzymanie czystości toalet,4. codzienne odkurzanie, mycie podłóg w pomieszczeniach budynku,5. mycie okien, dbanie o czysty wygląd rolet i żaluzji okiennych,6. dbanie o czysty wygląd sprzętu biurowego, a w szczególności komputerów, monitorów, drukarek i biurek oraz sprzętu AGD,7. podlewanie roślin doniczkowych znajdujących się w pomieszczeniach,8. codzienne opróżnianie koszy na śmieci z zachowaniem zasad segregacji odpadów. Wymagania:1. zaangażowanie w wykonywaną pracę,2. wysoka odpowiedzialność za powierzone zadania i sprzęt, punktualność,3. dbanie o wysoki standard wykonywanej pracy,4. doświadczenie na podobnym stanowisku,5. wysoka kultura osobista, Oferujemy:1. stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę,2. wymiar 1/1 etatu,3. zadaniowy system czasu pracy w godzinach popołudniowych między godz. 14:00 a godz. 22:00, od poniedziałku do piątku,4. miłą atmosferę pracy w profesjonalnym zespole,5. pakiet benefitów (m. in. dofinansowanie do działalności sportowej i wypoczynku, bony świąteczne).Wymagane dokumenty/informacje:1. Informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy   (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), tj. imię (imiona) i nazwisko, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer  telefonu lub adres email),   wykształcenie,  kwalifikacje zawodowe oraz przebieg  dotychczasowego zatrudnienia.2. W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez LPR, prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez LPR przez okres najbliższych  6 miesięcy według wzoru jak poniżej:¨ Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu ich wykorzystania w kolejnych naborach prowadzonych przez LPR przez okres najbliższych 6 miesięcy. ……………………..podpis kandydata

Sprzątanie osiedla
Sprzątanie osiedla
nowe Warszawa dzisiaj

Zatrudnię osobę do sprzątania terenu zewnętrznego na osiedlu Warszawa - Wola oraz garaży podziemnych bez prac ogrodniczych . Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do 14.00 . Zgłoszenia ul. Żelazna 69a paw. 10 w godz. 8.30 -14.00.

Woźna do prywatnego zespołu żłobkowo-przedszkolnego Praga Południe
Woźna do prywatnego zespołu żłobkowo-przedszkolnego Praga Południe
nowe Warszawa dzisiaj

Żłobek i Przedszkole na Szaserów poszukuję osoby sprzątającej na terenie placówki.Praca 7h dziennie 13-20.00 do weryfikacji po rozpoczęciu pracy. Godziny po uzgodnieniu mogą ulec zmianie np na 12.00-19.00Szczegóły dotyczące zakresu obowiązków omawiane są na spotkaniu.Zapraszamy do kontaktu,Pozdrawiamy

Pilnie zatrudnimy Panią do sprzątania biur na Ursynowie
Pilnie zatrudnimy Panią do sprzątania biur na Ursynowie
nowe Warszawa dzisiaj

Firma sprzątającą zatrudni Panią do sprzątania powierzchni biurowej na Ursynowie- Al. KEN 61 (blisko metra Imielin)Obowiązki:Utrzymanie czystości na terenie obiektu użyteczności publicznejSprzątanie pomieszczeń (biurowych, socjalnych, łazienek, korytarzy, itp.).Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane).Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.Umiejętność organizacji czasu pracy.Motywacja do pracy, uczciwość i wysoka kultura osobista.Godziny pracy 6.00-14.00Rodzaj umowy: Umowa o pracę.Wynagrodzenie 3221,98 zł netto.

PRACA OD ZARAZ/Sprzątanie obiektu sportowego/ul. Modlińska
PRACA OD ZARAZ/Sprzątanie obiektu sportowego/ul. Modlińska
nowe Warszawa dzisiaj

Firma sprzątająca Amlux zatrudni pracowników do sprzątania obiektu sportowego.Lokalizacja: Warszawa ul. Modlińska (Białołęka).Mamy do zaoferowania:pracę od poniedziałku do piątku w godz. 15:00-20:00 lub 23:00-5:00,wynagrodzenie z umowy zlecenie: 27,70 zł/h brutto,pracę stałą.Oczekiwania:brak przeciwwskazań do pracy fizycznej,dyspozycyjność do pracy,chęci do pracy.Obowiązki:sprzątanie siłowni, toalet, części wspólnych.lub:Mamy do zaoferowania:pracę w weekendy soboty (w godz. 15:00-18:00) i niedziele (w godz. 20:00-23:00) ,wynagrodzenie z umowy zlecenie: 27,70 zł/h brutto,pracę stałą.Oczekiwania:brak przeciwwskazań do pracy fizycznej,dyspozycyjność do pracy,chęci do pracy.Obowiązki:sprzątanie siłowni, toalet, części wspólnych.Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji pod nr tel. 604126388 lub 22 336-65-29 lub 22 336-65-28.Jesteśmy zakładem pracy chronionej- chętnie zatrudniamy osoby niepełnosprawne- realizujemy wszystkie świadczenia należne osobom z orzeczeniem.W aplikacji proszę o zamieszczenie poniższej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o.,a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści: Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Mazowieckie