Sortowanie:
Znaleziony: 816 ogłoszenie w kategorii Przedstawiciel handlowy w Mazowieckie
Przedstawiciel handlowy - Pruszków i okolice-samochód służbowy
Przedstawiciel handlowy - Pruszków i okolice-samochód służbowy
nowe Pruszków dzisiaj

Dla naszego klienta Orange Polska poszukujemy ambitnych, lubiących wyzwania osób na stanowisko Przedstawiciela handlowego.Chcesz współpracować z firmą o stabilnej pozycji na rynku, która zapewni Ci narzędzia do współpracy takie jak SAMOCHÓD SŁUŻBOWY i TELEFON? Nie czekaj, APLIKUJ JUŻ TERAZ.Zadania jakie na Ciebie czekają:sprzedaż usług telekomunikacyjnych (zdalnie oraz w terenie-D2D)pozyskiwanie nowych klientówbudowanie długotrwałych relacji z klientamiprzedstawianie klientom dostępnych dla nich ofert, usług oraz technologiirealizację planów sprzedaży i wyznaczonych zadań zgodnie ze standardami Orange PolskaNasze wymagania:prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założeniaczynne prawo jazdy kat. Bdoświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem w terenie (D2D)znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce technik sprzedażyumiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywaniasamodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracychęć do współpracy w zespoleduża motywacja i konsekwencja w dążeniu do celuOferujemy:narzędzia do współpracy-samochód służbowy (również do użytku prywatnego)karta paliwowatelefonatrakcyjne dochody-postawa plus premia sprzedażowa uzależniona od osiąganych wyników-5000-8000 zł netto miesięczniewspółpracę na podstawie partnerskiej umowy B2BPrywatną opiekę medyczną EnelMed i kartę Multisportzniżki na usługi telekomunikacyjne Orangeelastyczne godziny pracyAplikując na to ogłoszenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w związku z stanowiskiem na jakie aplikujesz jak również przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Option1 Sp. z o.o. oraz naszego klienta Orange Polska S.A.

Kierownik Regionalny / Kierowniczka Regionalna - Warszawa
Kierownik Regionalny / Kierowniczka Regionalna - Warszawa
nowe Warszawa dzisiaj

Sklepy Doroty to renomowana sieć sklepów spożywczych, oferująca szeroki asortyment najwyższej jakości produktów. Obecnie posiadamy 27 placówek zlokalizowanych na terenie Warszawy i jej okolic. Nasza wyjątkowość wynika z bogatego wyboru produktów, atrakcyjnych cen oraz zespołu składającego się z przyjaznych i wykwalifikowanych pracowników.Przykładamy ogromną wagę do TRADYCJI, DOŚWIADCZENIA i ZAANGAŻOWANIA, co zdobywa uznanie wśród naszych Klientów.Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem naszej sieci, poszukujemy osób na stanowisko:Kierownik Regionalny / Kierowniczka Regionalna - Warszawa Twój zakres obowiązków:Planowanie i zarządzanie pracą podległego zespołu,Regularna analiza i rozliczanie wyników sprzedażowych poszczególnych sklepów,Kontrola dostępności towaru strat i zapasu magazynowego,Wdrażanie działań mających na celu poprawę wyników sprzedażowych,Coaching i motywacja podległego zespołu,Koordynowanie zadań we współpracy z wewnętrznymi działami Spółki oraz kontrahentami zewnętrznymi,Monitorowanie statusu akcji centralnych oraz regionalnych,Dbałość o realizację polityki Firmy, utrzymanie na rynku jej pozytywnego wizerunku,Raportowanie wyników podjętych działań i projektów.Nasze wymagania:Min. 3 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w działach operacyjnych w branży FMCG,Umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji danych liczbowych,Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne oraz autoprezentacji,Zdolności organizacyjne, duża samodzielność i zdolność podejmowania decyzji pod presją czasu,Zorientowanie na wyniki, odpowiedzialność i skuteczność w działaniu,Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy w terenie.To oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym system premiowy,Narzędzia pracy: auto służbowe, laptop, telefon,Benefity: pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie,Niewielki region - kilka placówek na terenie Warszawy i okolic,Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,Ciekawą pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą! 

Obsługa klienta/ Sprzedaż lodów/ Bulwary Wiślańskie
Obsługa klienta/ Sprzedaż lodów/ Bulwary Wiślańskie
nowe Warszawa dzisiaj

Obsługa klienta/ Sprzedaż lodów/ Bulwary Wiślańskie/ Kosmos: Galaktyka SmakuWitaj na Bulwarach Wiślanych, gdzie z dumą prezentujemy nasz kosmiczny punkt sprzedaży lodów KOSMOS! Jesteśmy znani z produkcji najlepszych lodów rzemieślniczych, a nasz punkt otwiera się tu co roku, by cieszyć mieszkańców i turystów wyjątkowymi smakami lodów. Aktualnie poszukujemy dodatkowych załogantów gotowych do obsługi klienta!Najważniejsze informacje:- umowa zlecenie, stawka 28,10 zł brutto,- pracę sezonową, od maja do września-października,- godziny pracy według godziny otwarcia (9:00-24:00), praca na zmianowa, również pracujące weekendy- 50% zniżki na nasz asortyment- praca od zaraz! Wymagamy jedynie: zaangażowania, płynności w komunikacji po polsku, posiadania książeczki sanitarno-epidemiologicznej oraz gotowości do pracy w zmianach i w weekendy.Dołącz do naszej ekipy KOSMOS już teraz! Kliknij "Aplikuj", nie musisz wysyłać CV, możesz zostawić dane kontaktowe, *ale zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami."PS: Sprawdź nasz Instagram i zobacz naszą markę Kosmos: Galaktyka Smaku.

Przedstawiciel handlowy
Przedstawiciel handlowy
nowe Radom dzisiaj

Stanowisko: Przedstawiciel HandlowyFirma: SFT Sp. z o.o.Opis Firmy: SFT to firma specjalizująca się w rozwiązywaniu problemów w instalacjach fotowoltaicznych . Oferujemy szeroki zakres możliwości rozwoju zawodowego dla naszych pracowników.Opis Stanowiska: Poszukujemy Przedstawiciela Handlowego, który będzie odpowiedzialny za rozwijanie naszej działalności w woj. mazowieckim , lubelskim, świętokrzyskim. Osoba na tym stanowisku będzie miała kluczową rolę w budowaniu trwałych relacji z samorządami i promowaniu naszych produktów/usług.Obowiązki:Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami.Przeprowadzanie prezentacji produktów/usług i udzielanie klientom fachowej pomocy.Analiza potrzeb klientów i dostosowywanie oferty do ich oczekiwań.Regularne raportowanie wyników sprzedaży oraz prognozowanie przyszłych osiągnięć.Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży OZE będzie dodatkowym atutem.Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne.Zdolność do pracy samodzielnej i osiągania celów sprzedażowych.Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami.Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych.Oferujemy:Atrakcyjny system wynagrodzenia składający się z podstawy oraz premii od sprzedaży.Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy.Zestaw narzędzi pracy niezbędnych do efektywnej realizacji celów.Przyjazne środowisko pracy.Jeśli jesteś osobą zorientowaną na cele, energiczną, posiadającą umiejętności handlowe i chcesz dołączyć do zespołu dynamicznej firmy, wyślij swoje CV .Termin składania aplikacji: 15.05.2024Zachęcamy osoby z różnorodnym doświadczeniem do aplikowania

Loris Perfumy szuka Sprzedawcy, Doradcy klienta, Marywilska 44
Loris Perfumy szuka Sprzedawcy, Doradcy klienta, Marywilska 44
nowe Warszawa dzisiaj

OPISLoris Perfumy poszukuje sprzedawcy do pracy na wyspie oraz w naszym punkcie w Centrum Handlowym Marywilska 44.Nasze oczekiwania:-komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,-dyspozycyjność w określonych godzinach,- doświadczenie w handlu,-znakomitej organizacji oraz dbanie o higienę i środowisko pracyTwoje obowiązki-aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów indywidualnych,-obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami,-dbanie o nienaganny wygląd swojego stanowiska pracy,komunikatywny angielskiOferujemy:-umowa zlecenie, po okresie próbnym możliwość przejścia na umowę o pracy-4,500-5000 zł netto na start-możliwość rozwoju,W aplikacji prosimy o dopisek:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Mińsk Mazowiecki - Specjalista ds. sprzedaży w salonie Orange
Mińsk Mazowiecki - Specjalista ds. sprzedaży w salonie Orange
nowe Mińsk Mazowiecki dzisiaj

Poszukujemy handlowca do salonu telekomunikacyjnego w Mińsku Mazowieckim. Dołącz do nas, jeśli:jesteś osobą komunikatywną i chcesz pracować z ludźmichcesz poznawać tajniki sprzedaży i chcesz się uczyć od najlepszychrozwój jest dla Ciebie ważnyangażujesz się w to co robisz i podejmujesz inicjatywę Twoje zadania:sprzedaż i promowanie oferty Orangerealizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowychobsługa i budowanie trwałych relacji z Klientamiposprzedażna obsługa abonentów Sieci Orange  Korzyści płynące z pracy w GTI :stabilna praca wraz z umową o pracęskładowe wynagrodzenia: podstawa - 4.300 zł brutto, po okresie wdrażania (maks. po 2 mc): 4.900 zł brutto, ponadto premie sprzedażowe - w zależności od wyników sprzedaży, dla tego salonu w ostatnim półroczu wypłacana premia na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży wynosiła średnio około 1.700 zł brutto, przy czym salon posiada potencjał osiągania jeszcze lepszych wyników i wyższej premiiprofesjonalne szkolenia i stały rozwójkorzystanie z najnowszych technologiirealny wpływ na wysokość wynagrodzeniaudział w licznych konkursach sprzedażowych

Specjalista ds. sprzedaży pożyczki gotówkowej – Warszawa
Specjalista ds. sprzedaży pożyczki gotówkowej – Warszawa
nowe Warszawa dzisiaj

OEX Cursor S.A. jest liderem wśród firm świadczących usługi wsparcia sprzedaży i marketingu. Współpracujemy z największymi międzynarodowymi koncernami oraz firmami polskimi.Aktualnie we współpracy z naszym Klientem poszukujemy kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. Sprzedaży Pożyczki GotówkowejMiejsce pracy: Warszawa ul. Goleszowska 6, WolaZakres obowiązków:Aktywna telefoniczna sprzedaż produktów bankowychPrezentowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów banku – NIE DZWONIMY DO PRZYPADKOWYCH OSÓB, nie zajmujemy się TELEMARKETINGIEM!Budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z klientami bankuZapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnej ze standardami bankuRealizacja celów biznesowych i indywidualnychRozwój w oparciu o cele biznesowe bankuWymagania:Jesteś osobą, która ceni dobrą współpracę i miłą atmosferę w pracy?Posiadasz umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem?Umiesz reagować na potrzeby klientów?Chcesz i potrafisz poszerzać swoją wiedzę i umiejętności interpersonalne i sprzedażowe?Mówisz płynnie w języku polskim?Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu?Posiadasz wykształcenie minimum średnie?Oferujemy:Szybki proces rekrutacyjnyStabilne zatrudnienie od pierwszego dnia na podstawie umowy o pracęPrzejrzysty system premiowyPremie wypłacane miesięczniePracę od 9-17 i zawsze wolne weekendPakiet szkoleń wstępnych i rozwojowychMożliwości rozwoju w ramach struktury Banku Handlowego w Warszawie S.A.Ciekawe projekty i konkursy dla Naszych pracownikówBiuro zaprojektowane z myślą o Twoim komforcie pracy wraz ze strefą chillout roomPakiet benefitów firmowychZainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV poprzez kliknięcie w przycisk APLIKUJ

Sprzedawca w punkcie piekarniczym
Sprzedawca w punkcie piekarniczym
nowe Warszawa dzisiaj

Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010 Sprzedawca w punkcie piekarniczym . . Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży piekarniczo-cukierniczej Bakery LUCA, która otwiera swój start up w Warszawie (Śródmieście). Poszukujemy osób do obsługi punktu oraz pracowników kuchni do wyrobu ciasta wg. firmowej receptury. Oferujemy: • umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą • atrakcyjne wynagrodzenie 6500 zł brutto + premie • pakiet szkoleń • zniżki na produkty firmowe • Lokalizacja - Warszawa ul Waryńskiego Zadania: • obsługa punku handlowego • obsługa kasy fiskalnej • bezpośrednia obsługa Klienta Wymagania:  • książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych • mile widziane doświadczenie w punktach gastronomicznych • dyspozycyjność do pracy w systemie 6-14; 14-22 Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu.  Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010

Przedstawiciel Handlowy stomatologia - Szef Sprzedaży na terenie kraju
Przedstawiciel Handlowy stomatologia - Szef Sprzedaży na terenie kraju
nowe Warszawa dzisiaj

Opis oferty pracyFirma z Warszawy, lider w branży importu i produkcji stomatologicznych i aptecznych past do zębów i innych produktów do higieny jamy ustnej, poszukuje Kandydatek i Kandydatów na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy lub Farmaceutyczny ds. Aptek, Drogerii, Gabinetów stomatologicznych i Sieci. Przewidywane funkcje: Szef Sprzedaży na terenie kraju. Przedstawiciel handlowy. Szukamy Osoby z dobrą znajomością branży drogeryjnej lub aptecznej, a najlepiej obu tych branż. Mile widziana również znajomość branży gabinetów i klinik stomatologicznych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadała za:• Sprzedaż produktów i stały kontakt w aptekach, drogeriach, klinikach stomatologicznych, sieciach aptek oraz grupach zakupowych na terenie kraju.• Systematyczne pozyskiwanie nowych, atrakcyjnych potencjałowo Klientów* Mile widziana znajomość rynku diabetologicznego• Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami• Promocję wyrobów w środowisku aptecznym, drogeryjnym i stomatologicznym Od kandydatek i kandydatów oczekujemy:• Znajomości rynku farmaceutycznego i/lub drogeryjnego jego kanałów dystrybucji oraz klientów na terenie kraju• Natychmiastowych efektów działania.• Wysokich umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych• Co najmniej dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku w hurtowni lub firmie farmaceutycznej lub kosmetycznej lub stomatologicznej• Zaangażowania w pracę• Nastawienia na realizację celów• Prawa jazdy kat. B minimum z 3 letnią praktyką• Umiejętności pracy zespołowej, pracy pod presją czasu i wyników• Umiejętności planowania i realizacji samodzielnej działalności na miejscu i w terenie Oferujemy:• Umowę o pracę lub pracę w oparciu o działalność własną• Jednoosobowe centrum decyzyjne• Możliwość sprzedawania najlepszych na świecie past do zębów i innych innowacyjnych produktów do higieny jamy ustnej• Wynagrodzenie stałe i zależne od osiąganych wyników indywidualnych (system premiowy)• Know - how• Wsparcie doświadczonego zespołu• Przyjazną atmosferę pracy w małej rodzinnej firmie importowej o 35 letniej tradycji.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie w ciągu 14 dni aplikacji (CV z Listem Motywacyjnym)

Kierownik Zespołu Sprzedaży MediaMarkt Warszawa
Kierownik Zespołu Sprzedaży MediaMarkt Warszawa
nowe Warszawa dzisiaj

Czym się będziesz zajmować?Organizacją pracy działu sprzedaży, zarządzaniem i motywowaniem zespołu,  Zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy,  Dbaniem o wysoki poziom satysfakcji klientów i pracowników,  Koordynacją działań i kampanii sprzedażowych wraz z Dyrektorem Sklepu i innymi liderami, oraz pracownikami, w celu osiągnięcia wcześniej określonych celów (KPI),  Wsparciem Dyrektora Sklepu w zapewnieniu wzrostu efektywności funkcjonowania sklepu,  Prowadzeniem coachingów sprzedażowych w celu rozwoju kompetencji podległego zespołu. Jakie mamy wymagania?Doświadczenie w roli Lidera Zespołu/Kierownika Sprzedaży,  Otwartość, komunikatywność i łatwość w przekazywaniu wiedzy,  Sposób działania zgodny z wartościami #MediaMarkt,  Łatwość i chęć uczenia się nowych rzeczy.O nasJesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 25 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.

Doradca Klienta - Sprzedawca w Salonie Odzieży Medycznej
Doradca Klienta - Sprzedawca w Salonie Odzieży Medycznej
nowe Warszawa dzisiaj

OPISObowiązki:profesjonalna obsługa klienta,dbałość o właściwą ekspozycję towarów,obsługa kasy fiskalnej,wspomaganie pracy innych działów,wystawianie faktur,przyjmowanie dostaw i wykładanie towaru,przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych,zapewnienie standardów czystości i jakości w sklepie,prowadzenie profilu firmowego salonu w Social MediaWymagania:doświadczenie zawodowe na stanowisku sprzedawca/kasjer - doświadczenie w branży odzieżowej będzie dodatkowym atutemzaangażowanie w pracę,umiejętność szybkiego uczenia się,otwartość na kontakt z klientem,gotowość do pracy w systemie zmianowym,rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne,samodzielność,odpowiedzialność,uczciwość.Oferujemy:stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,pracę z profesjonalnymi produktami dla medykówzniżki pracownicze na oferowane produkty,profesjonalne wdrożenie i wsparcie,możliwość rozwoju zawodowego i awansu,

Handlowiec / Manager ds. sprzedaży OZE -PV, PC, ME, OC
Handlowiec / Manager ds. sprzedaży OZE -PV, PC, ME, OC
nowe Otwock dzisiaj

Rozpocznij współpracę w dynamicznym zespole! Zmień świat na ECO i czuj się dowartościowany w przyjaznym otoczeniu firmy Nasz Prąd. Wysokie zarobki i NORMALNE ceny instalacji pozwolą Ci na szybki rozwój i awans na szczeblach kariery.Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisku:PRZEDSTAWICIEL HANDLOWYMANAGER ZESPOŁU (wymagane doświadczenie)Dlaczego warto zacząć pracę właśnie u NAS!Wysokie wynagrodzenie prowizyjne (za jedną umowę od 2500-10.000 zł).Wypłaty na czas (możliwość tygodniówek).Konkurencyjne ceny dla klientów PV,PC,ME oraz Termomodernizację budynkówPrzeszkolenie i wdrożenie w zakresie technicznym jak i praktycznym (okres wdrożeniowy).Własne ekipy monterskie, bez podwykonawców!!!Nowoczesny system CRM dla agentów.Szkolenia z zakresu prowadzenia własnego zespołu sprzedażowego.Platforma E-Learning dla nowych agentów.Kwartalne Konferencje firmowe.Programy motywacyjne (wakacje, top sprzedawca, samochody, cateringi itp.).Dodatkowe konkursy dla pracowników.Na czym będzie polegała twoja praca?Pozyskiwanie i aktywna obsługa klientów z sektora klientów indywidualnych, MŚP, rolnictwo, duże przedsiębiorstwa.Prowadzenie negocjacji handlowych i prezentacji tematycznych.Przygotowanie ofert PV, PC, ME, Ocieplenia oraz TermomodernizacjaRealizowanie wyznaczonych celów.Budowanie własnego zespołu sprzedażowegoCzego oczekujemy?ZaangażowaniaDyspozycyjnościPrawa jazdy kat. BWysokich umiejętności komunikacyjnych.Chęci rozwojuJeżeli nie masz doświadczenia w sprzedaży to nic - wszystkiego Cię nauczymy od podstaw tak abyś mógł/mogła już w pierwszym miesiącu zarobić ponadprzeciętne pieniądze.Zainteresowanych prosimy o przysyłanie CV.Do CV proszę dołączyć klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."

Kierownik Drogerii Białobrzegi Krakowska 90
Kierownik Drogerii Białobrzegi Krakowska 90
nowe Białobrzegi dzisiaj

Twój zakres obowiązkówodpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie drogerii w wielu jej aspektach – od przyjęcia towaru, poprzez lokowanie w magazynie sklepowym i dbałość o zapełnienie i jakość ekspozycji, aż po obsługę indywidualną Klienta,zarządzanie zespołem, czyli organizacja czasu pracy, rozwój pracowników, udział w procesie rekrutacji, budowanie świadomości biznesowej,odpowiedzialność za realizację założeń sprzedażowych i wdrażanie w drogerii projektów centralnych,aktywna praca - ramię w ramię - z załogą,praca od poniedziałku do soboty (także w niedziele handlowe).Nasze wymaganiajeśli masz doświadczenie w byciu liderem i wiesz, jak zmotywować zespół do działania…jeśli łatwo nawiązujesz relacje, ludzie cenią Cię za poczucie humoru, zarażasz optymizmem, uśmiechem i pasją…jeśli jesteś nastawiona/y na osiąganie założonych wyników poprzez współpracę, budowanie pozytywnej atmosfery i odpowiednie zarządzanie zespołem…jeśli chcesz czuć się gospodarzem drogerii i masz świadomość procesów biznesowych…jeśli chcesz pracować w nowoczesnej firmie będącej liderem rynku drogeryjnego…jeśli szybko adaptujesz się do zmian i masz pozytywną energię do ich wprowadzania…jeśli posiadasz doświadczenie w pracy ze sprzedażą i zarządzaniu zespołem poprzez wartości… to oznacza, że jesteś w dobrym miejscu!To oferujemyumowę o pracę bez okresu próbnego, abyś czuła/ł się u nas komfortowo od samego początku,elastyczny grafik, wynikający z potrzeb drogerii,dobrze przygotowane wdrożenie do pracy, abyś czuła/ł się gotowa/y do wykonywania swoich zadań,możliwość udziału w programach rozwojowych i szkoleniach wspierających Cię w roli lidera zespołu,darmowy dostęp do platformy językowej dla Ciebie i bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski),największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych,wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy , wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak: NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.

Kierownik Sklepu - Maxi Zoo Warszawa Górczewska
Kierownik Sklepu - Maxi Zoo Warszawa Górczewska
nowe Warszawa dzisiaj

„Szczęśliwsze zwierzęta, to szczęśliwsi ludzie”Jesteśmy największą siecią sklepów zoologicznych w Polsce i Europie. Należymy do międzynarodowej grupy Fressnapf. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby życie zwierząt i ich Opiekunów było łatwiejsze, lepsze i szczęśliwsze. W naszych sklepach oferujemy produkty wysokiej jakości dla każdego Pupila.W codziennej pracy kierujemy się wartościami takimi jak: otwartość, szczerość, życzliwość,  uczciwość oraz wzajemne wsparcie.Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy: KIEROWNIKA SKLEPU (cały etat)Miejsce pracy: Sklep MAXI ZOO WARSZAWA GórczewskaCo możemy Tobie zaproponować?·              Pracę w zgranym i pomocnym Zespole·              Premię za wyniki sprzedaży·              Umowę o pracę bez okresu próbnego – na 2 lata·              Zniżki na produkty firmowe·              Prywatna opiekę medyczną·              Dofinansowanie do pakietu MultiSport oraz MultiLife·              Ciekawe szkolenia i możliwości rozwoju·              Dodatkowy dzień wolny za wolontariat na rzecz zwierząt·              Możliwość przychodzenia do pracy z Pupilem·              Bonus finansowy za polecenie osoby do pracy·              Dodatkowe dni urlopu za staż pracyDołącz do nas, jeśli wyróżniasz się:·              Doświadczeniem w zarządzaniu Zespołem oraz prowadzeniem sklepu·              Znajomością wskaźników sprzedażowych i umiejętnością ich analizy·              Komunikatywną znajomością języka angielskiego·              Samodzielnością  i dynamiką działaniu·              Umiejętnością pracy z Klientem – jest to Twoja mocna strona·              Gotowością do pracy na różne zmiany oraz w weekendy·              Zaangażowaniem i entuzjazmem  w wykonywaniu obowiązków·              Otwartością na zmiany i głową pełną pomysłów – chętnie je poznamy·              Zamiłowaniem do świata zwierząt i chęcią niesienia im pomocy·              Gotowością do pracy fizycznejCzym będziesz się u nas zajmować?·              Kompleksowym zarządzaniem sklepem i Zespołem·              Budowaniem zaangażowania i motywowaniem Pracowników·              Dbaniem o odpowiednią ekspozycję towarów oraz stany magazynowe sklepu·              Analizą wskaźników sprzedażowych KPI oraz ich raportowaniem·              Utrzymywaniem najwyższego poziomu obsługi Klienta zgodnie ze standardami Firmy·              Organizowaniem sprzedaży w sposób zapewniający realizację planów sprzedażyRozwijaj się razem z nami!Nie czekaj - już teraz prześlij swoje CV lub pozostaw je w jednym z naszych sklepów!* Nagroda Top For Dog 2021 w kategorii Najlepszy Sklep Stacjonarny

Sprzedawca - salon VENEZIA Westfield Mokotów Warszawa
Sprzedawca - salon VENEZIA Westfield Mokotów Warszawa
nowe Warszawa dzisiaj

Jeśli interesujesz się modą, jesteś osobą entuzjastycznie nastawioną do życia, lubisz bezpośredni kontakt z klientem i pracę w zespole, zgłoś się do nas!Obecnie poszukujemy kandydatek i kandydatów do pracy na stanowisko: SprzedawcaMiejsce pracy: VENEZIA Westfield Mokotów WarszawaWymiary pracy: pełny etatTyp umowy: umowa o pracę Wybranym osobom oferujemy:·        atrakcyjne wynagrodzenie·        możliwość rozwoju zawodowego i awansu·        pracę w przyjaznej atmosferze·        prywatną opiekę medyczną·        możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie GENERALI dla pracownika i rodziny·        dofinansowanie do wypoczynku·        zniżki na nasz asortyment·        szkolenia ze sprzedaży i obsługi Klienta·        paczki świąteczne Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem poprzez formularz.

Sprzedawca - salon VENEZIA C.H.Atrium Targówek Warszawa
Sprzedawca - salon VENEZIA C.H.Atrium Targówek Warszawa
nowe Warszawa dzisiaj

Dynamicznie rozwijająca się firma handlowa z branży obuwnicze - UNISONO.Jeśli interesujesz się modą, jesteś osobą entuzjastycznie nastawioną do życia, lubisz bezpośredni kontakt z klientem i pracę w zespole, zgłoś się do nas! Obecnie poszukujemy kandydatek i kandydatów do pracy na stanowisko: SprzedawcaMiejsce pracy: VENEZIA C.H. Atrium Targówek WarszawaWymiary pracy: niepełny etatTyp umowy: umowa zlecenie Wybranym osobom oferujemy: atrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowegopracę w przyjaznej atmosferzeszkolenia ze sprzedaży i obsługi Klientapaczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem poprzez formularz. Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty. 

Sprzedawca Salon Lee Wrangler - Designer Outlet Warszawa
Sprzedawca Salon Lee Wrangler - Designer Outlet Warszawa
nowe Piaseczno dzisiaj

Zapraszamy Cię do współpracy na stanowisku: Sprzedawca i Doradca KlientaMiejsce pracy: LEE WRANGLER - Designer Outlet WarszawaPraca na: 3/4 etatu (około 110 - 130 h/mc)mile widziani studenci (zaoczni raz dzienni)elastyczne godziny, dopasowany do planu zajęć grafik.Zadania: Jako Sprzedawca odpowiedzialny/a będziesz za aktywną sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę, obsługę Klienta w zgodzie ze standardami firmy, dbanie o wygląd i wystrój salonu.Wymagania:*komunikatywność i umiejętność pracy w zespole*łatwość w nawiązywaniu kontaktów*wykształcenie min. średnie*mile widziana znajomość języków obcychOferujemy:*atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy*pracę w młodym, dynamicznym i przyjaznym zespole*elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb*możliwość doskonalenia umiejętności i zdobycia cennego doświadczenia.Cv prosimy wysyłać przez platformę OLX lub przez whatsapp 88*******55koniecznie z dopiskiem dot. lokalizacji, np. Designer Outlet WarszawaInformacje również pod tym numerem telefonu.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

Specjalista/Specjalistka ds. Sprzedaży w Smart Store Orange Arkadia
Specjalista/Specjalistka ds. Sprzedaży w Smart Store Orange Arkadia
nowe Warszawa dzisiaj

ObowiązkiSprzedaż usług Orange PolskaEdukowanie Klientów o dostępnych dla nich ofertach, usługach oraz technologiachUdzielanie wsparcia technicznego Klientom w zakresie oferowanego sprzętuWymaganiaDoświadczenie w sprzedaży i obsłudze KlientówUmiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywaniaZainteresowanie nowinkami technologicznymiChęć współpracy w zespoleOferujemyBezpieczeństwo:Umowa o pracę na zastępstwoOferta socjalna,Ubezpieczenie grupowe,Pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia),Proces wdrożenia – zdobędziesz umiejętności dzięki szkoleniom i wsparciu zespołu.Elastyczność:Praca zgodnie z grafikiem,Wewnętrzny rynek pracyZdrowie:Prywatna opieka medyczna,Karta sportowa,Programy prozdrowotne.Satysfakcja:Kultura feedbacku,Premie finansowe,Konkursy sprzedażowe,Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe,Programy rozwojowe,Inicjatywy dobroczynne,Platforma do nauki języków obcych,Bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy.Komfort:Telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,Zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),Nowoczesny salon sprzedaży.O nasOd lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie nagrodzone.Więcej informacjiOrange Polska poszukuje osoby na stanowisko:Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży w Smart Store Orange ArkadiaMiejsce pracy: Warszawa, Aleja Jana Pawła II 82Jesteśmy zespołem sprzedażowym, który wspólnie dąży do realizacji wyznaczonych celów. Możesz liczyć na przyjazną atmosferę oraz wsparcie ze strony pozostałych pracowników. Jeśli lubisz kontakt z klientem oraz interesują Cię nowe technologie - dołącz do nas. Twoim szefem będzie Dagmara Iskra,

Doradca klienta - Galeria Kupiecka
Doradca klienta - Galeria Kupiecka
nowe Otwock dzisiaj

Zatrudnimy pracowników na stanowisko DORADCA KLIENTA do sklepu odzieżowego w Galerii Kupieckiej w Otwocku:Dołącz do naszego zespołu jeśli:Jesteś komunikatywny, otwarty i energicznyLubisz pracę z ludźmiPosiadasz doświadczenie w sprzedaży (mile widziane)Do Twoich zadań zależeć będzie:Aktywna obsługa KlientaRealizacja celów sprzedażowychDbanie o prawidłową ekspozycję towaru w salonieOferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieSzkolenia produktowe i sprzedażoweRabaty pracowniczeProszę o przesyłanie CV z klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta (Język angielski)
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta (Język angielski)
nowe Warszawa dzisiaj

Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży i obsługi KlientaMiejsce pracy: Warszawa, WawerPoszukujemy energicznej osoby na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży i obsługi Klienta, która posiada doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim.Obowiązki:Aktywne nawiązywanie kontaktów handlowych i koordynacja procesu obsługi klienta w relacjach z międzynarodowymi partnerami za pomocą korespondencji mailowej i telefonicznej.Tworzenie dokumentów handlowych i faktur oraz ich terminowe przesyłanie do klientów.Skuteczna obsługa i koordynacja zamówień, zapewniając ich terminowe realizacje.Wymagania:Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.Preferowane doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub sprzedaży.Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.Organizacja pracy oraz umiejętności analityczne.Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.Oferujemy:Stabilne zatrudnienieMożliwość rozwoju zawodowego oraz awansu.Przyjazne środowisko pracy.Wynagrodzenie podstawa 5000-6000zl brutto + prowizja od sprzedaży.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy.

Specjalista ds Sprzedaży B2B
Specjalista ds Sprzedaży B2B
nowe Warszawa dzisiaj

Uwaga – Premium Contact sp. z o.o. rekrutuje!Zaprasza Wiktor, Dział Realizacji : )Poszukujemy doświadczonych w sprzedaży lub lubiących sprzedaż utalentowanych osób na stanowiskoSpecjalista ds. Sprzedaży BiznesowejDo twoich zadań należeć będzie:   Aktywna i relacyjna biznesowa sprzedaż produktów fotowoltaicznych w kontakcie telefonicznym do hurtowni i firm instalacyjnych -b2b   Przyjmowanie zamówień i kontakt wyłącznie z klientami biznesowymi   Zapewnienie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie (doradztwo, obsługa korespondencji e-mail)   Biegła obsługa komputera, w tym aplikacji MS Teams (udział w spotkaniach, szkoleniach)U nas odnajdziesz się, jeśli:   Jesteś osobą uśmiechniętą, która naturalnie lubi sprzedaż i rozmowy przez telefon   Motywuje Cię realizacja celów indywidualnych i praca z system motywacyjnym adekwatnym do Twojego zaangażowania   Jesteś otwarty na pracę hybrydową - stacjonarną + home office (posiadasz własny komputer z dostępem do internetu oraz biegle nim się posługujesz)    Jesteś samodzielny w planowaniu i organizacji pracy, z naciskiem na home office   Posiadasz doświadczenie min. 1 rok w sprzedaży B2B w call center  – to duży plus, który ma przełożenie na wynagrodzenie/system motywacyjnyOferujemy:    Pracę pełnoetatową. Nie pracujemy w weekendy, bo szanujemy nasz czas i klientów    Zatrudnienie z możliwością pracy zdalnej i hybrydowej (chętnie spotykamy się w biurze i pracujemy zdalnie)   Bardzo atrakcyjny systemem wynagrodzeń wraz z jasno określonymi stawkami premiowymi (Ty sam kształtujesz swoje wynagrodzenie)  - oprócz podstawy prowizje od 5.000 do 10.000 złDołączając do nas możesz liczyć na: cykliczny udział w wielu szkoleniach, pracę w przyjaznej atmosferze i wspierającym środowisku na każdym etapie pracy (od onboardingu po stałe wsparcie) Zapraszamy do złożenia aplikacji. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania określone w ogłoszeniu o pracę. Dziękujemy za zrozumienie!

Doradca Klienta Change, Mazovia Płock, umowa o prace
Doradca Klienta Change, Mazovia Płock, umowa o prace
nowe Płock dzisiaj

Firma CHANGE dynamicznie się rozwija i aktualnie jest obecna na 3 kontynentach, w 15 różnych krajach.W Change Lingerie doceniamy Twoje naturalne piękno. Dla nas każda Kobieta jest wyjątkowa bo jest sobą!Oddając w Twoje ręce nasze produkty nie dyktujemy Ci jak ma wyglądać kobiece ciało. Gwarantujemy za to spełnienie potrzeb wszystkich Kobiet! Jesteśmy marką, która dąży do bycia najbardziej rozpoznawalną w profesjonalnym doborze bielizny. Dlatego poszukujemy ludzi ambitnych, którzy chcą dzielić z nami ten sukces.Chcesz mieć realny wpływ na rozwój firmy? Ważna jest dla Ciebie jasna ścieżka awansu zawodowego? Zależy Ci na ciągłym podnoszeniu kompetencji?Jeśli 3 razy odpowiedziałaś/eś TAK to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie! Aplikuj na stanowisko Doradcy Klienta w CH Płock Mazovia Oferujemy:- jasne ścieżki rozwoju stanowiskowego,- atrakcyjny system premiowy oraz bonusy na produkty firmowe,- bogaty pakiet szkoleniowy stanowiący realne wsparcie,- system kafeteryjny, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport- unikatową kulturę i atmosferę oraz pracę z ludźmi zaangażowanymi w rozwój marki. Twoje obowiązki:- aktywna sprzedaż oraz profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów,- dbałość o bardzo dobry wizerunek, funkcjonowanie i wystrój Salonu,- budowanie trwałych relacji na naszymi Klientami.Nasze oczekiwania:- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta,- życzliwość innym, uczciwości i uśmiech na co dzień,- ambicja i nastawienia na wspólne osiąganie sukcesów,- dążenie do nieustannego podnoszenia swoich kompetencji. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.Prosimy o załączenie do zgłoszenia następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych dla potrzeb tej jak i przyszłych rekrutacji przez Administratora Danych Osobowych Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi 90-753 przy ul. Żeligowskiego 4/6. Oświadczam, że wszelkie dane osobowe zamieszczone w tym CV zostały podane przeze mnie dobrowolnie. Przyjmuje do wiadomości, że Administrator dla potrzeb przyszłych rekrutacji będzie przetwarzać moje dane osobowe przez okres jednego roku od dnia pozyskania niniejszego oświadczenia. Ponadto potwierdzam, że zostałem poinformowany o tym, że mam prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania danych lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych o ile prawo na to zezwala oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Sprzedawca/Doradca Klienta w salonie Strefa Tenisa -Ochota lub Ursynów
Sprzedawca/Doradca Klienta w salonie Strefa Tenisa -Ochota lub Ursynów
nowe Warszawa dzisiaj

Strefa Tenisa to firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku sportów rakietowych. Prowadzimy sklep internetowy www.strefatenisa.com.pl, a także dwa salony sprzedaży w Warszawie (Ochota, Ursynów).Przed Nami nowy sezon tenisowy, więc dołącz do Naszego Zespołu na stanowisko:Sprzedawca/Doradca Klienta w salonie sprzedaży Strefa Tenisa Czego oczekujemy:·        obsługa Klientów w jednym z naszych salonów sprzedaży w Warszawie: ul. Puławska 531 (Ursynów) lub Al. Bohaterów Września 12 (Ochota)·        dbanie o właściwą ekspozycję towaru·        obsługa zamówień internetowych·        doradztwo produktowe (możliwa nauka od podstaw)·        zainteresowanie sportem (tenis, squash, padel lub badminton mile widziane)Co oferujemy:·        pracę w energicznym i przyjaznym Zespole·        codzienna praca w środowisku sportowym·        dobre wynagrodzenie określane indywidualnie podstawa + premia·        umowa o pracę·        elastyczne i przewidywalne godziny pracy·        pakiety socjalne (multisport, ubezpieczenie grupowe),·        szkolenia produktowe wewnętrzne oraz ze strony firm sportowych,·        możliwość awansu w strukturze firmy w różnych obszarach·        możliwość preferencyjnych zakupów sprzętu sportowegoTeraz piłka jest po Twojej stronie więc wysyłaj swoje CV!Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami.

Przedstawiciel Handlowy
Przedstawiciel Handlowy
nowe Warszawa dzisiaj

Twój zakres obowiązkówPozyskiwanie nowych Klientów.Prezentacja oferty dopasowanej do potrzeb Klienta.Prowadzenie spotkań handlowych.Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych.Nasze wymaganiaNie wymagamy doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy.Łatwość nawiązywania kontaktów.Ambicja do osiągania wyników sprzedażowych.Wysoka kultura osobista.Prawo jazdy kat. B.OferujemyStała podstawa + prowizje.Pakiet szkoleń branżowych.Karta sportowa i opieka medyczna na atrakcyjnych warunkach.

Doradca Klienta (bez doświadczenia). Gwarantowana podstawa 4500 netto
Doradca Klienta (bez doświadczenia). Gwarantowana podstawa 4500 netto
nowe Wyszków dzisiaj

Szukasz pracy, która nie tylko da Ci porządnie zarobić, ale też przyczyni się do ochrony naszej planety? Jeśli jesteś osobą komunikatywną, otwartą na nowe wyzwania i chcesz się rozwijać w dynamicznie rozwijającej się branży, to mamy dla Ciebie idealne miejsce! O nas:Energy House Solutions to lider w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań z zakresu energii odnawialnej. Dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości systemy fotowoltaiczne, pompy ciepła i inne ekologiczne rozwiązania, które pomagają zmniejszyć ich ślad węglowy.Co oferujemy:Umowę zlecenie / samozatrudnienie / umowę o pracęPodstawę z atrakcyjnym systemem wynagradzania (podstawa 4500 netto + prowizje od sprzedaży). Średnio w 3 miesiącu pracy zarabiasz między 10 000 netto a 30 000 netto. Praca tylko na wcześniej umówionych Klientach przez dział Audytu Kartę paliwową / ryczałt na paliwoAuto służbowe / środki na wynajem samochodu służbowegoMożliwość realnego awansu i rozwoju w strukturach firmy.Szkolenia produktowe i sprzedażowe, które przygotują Cię do pracy nawet, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia.Pracę w młodym, energicznym zespole, który pomoże Ci osiągnąć sukces.Super atmosferę!Do Twoich zadań będzie należało:Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długotrwałych relacji.Doradztwo i sprzedaż produktów z oferty firmy. Realizacja planów sprzedażowych.Czego oczekujemy:Pozytywnego nastawienia i łatwości w nawiązywaniu kontaktów.Motywacji do nauki i rozwoju.Prawo jazdy kat. B.Zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone zadania.Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy!Chcesz pracować w miejscu, gdzie Twoja praca ma realny wpływ na przyszłość naszej planety? Chcesz pracować z fajnymi osobami, gdzie dobra atmosfera pracy jest ważna?Aplikuj już dziś!

Specjalista ds. sprzedaży termomodernizacji (bez doświadczenia)
Specjalista ds. sprzedaży termomodernizacji (bez doświadczenia)
nowe Maków Mazowiecki dzisiaj

Poszukujemy do pracy w województwie mazowieckim!Szukasz pracy, która nie tylko da Ci porządnie zarobić, ale też przyczyni się do ochrony naszej planety? Jeśli jesteś osobą komunikatywną, otwartą na nowe wyzwania i chcesz się rozwijać w dynamicznie rozwijającej się branży, to mamy dla Ciebie idealne miejsce! O nas:Energy House Solutions to lider w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań z zakresu energii odnawialnej. Dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości systemy fotowoltaiczne, pompy ciepła i inne ekologiczne rozwiązania, które pomagają zmniejszyć ich ślad węglowy.Co oferujemy:Umowę zlecenie / samozatrudnienie / umowę o pracęPodstawę z atrakcyjnym systemem wynagradzania (podstawa 4500 netto + prowizje od sprzedaży). Średnio w 3 miesiącu pracy zarabiasz między 10 000 netto a 30 000 netto. Praca tylko na wcześniej umówionych Klientach przez dział Audytu Kartę paliwową / ryczałt na paliwoAuto służbowe / środki na wynajem samochodu służbowegoMożliwość realnego awansu i rozwoju w strukturach firmy.Szkolenia produktowe i sprzedażowe, które przygotują Cię do pracy nawet, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia.Pracę w młodym, energicznym zespole, który pomoże Ci osiągnąć sukces.Super atmosferę i bardzo pomocnych przełożonychDo Twoich zadań będzie należało:Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długotrwałych relacji.Doradztwo i sprzedaż produktów z oferty firmy. Realizacja planów sprzedażowych.Czego oczekujemy:Pozytywnego nastawienia i łatwości w nawiązywaniu kontaktów.Motywacji do nauki i rozwoju.Prawo jazdy kat. B.Zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone zadania.Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy!Chcesz pracować w miejscu, gdzie Twoja praca ma realny wpływ na przyszłość naszej planety? Chcesz pracować z fajnymi osobami, gdzie dobra atmosfera pracy jest ważna?

Account Manager z biegłym językiem niemieckim
Account Manager z biegłym językiem niemieckim
nowe Warszawa dzisiaj

GoWork.eu jest marką wyspecjalizowaną w usługach opiekuńczych. Naszym głównym kierunkiem rozwoju jest rynek niemiecki. Nasz zespół stanowią ludzie, energiczni, kochający swoją pracę. W biznesie zawsze kierujemy się zasadą, że liczy się dla nas każdy człowiek.Jeśli poszukujesz pracy, która pozwoli Ci na dalszy rozwój i stały kontakt z językiem niemieckim - to poniższe ogłoszenie jest skierowane właśnie do Ciebie.Główne zadania:Udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania klientów w kwestiach dotyczących usług oferowanych przez firmęOrganizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,Przygotowywanie prezentacji, zestawień, raportów i innych dokumentów dotyczących sprzedażyKształtowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmyNasze oczekiwania:Znajomość języka niemieckiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację w mowie oraz przy sporządzaniu pism (min. B2 - warunek konieczny)Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze Klienta minimum rokUmiejętność pracy w grupieDobra organizacja pracySumienność i uczciwośćOferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę umowę o pracę na pełen etatPracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuBogaty pakiet szkoleń przygotowujących, gwarantujących możliwości rozwoju zawodowego oraz pakiet szkoleń umożliwiających rozwój swoich pasjiPracę w otwartym i empatycznym zespole.Kartę MultisportPrywatną opiekę medycznąOsoby zainteresowane udziałem w rekrutacji zapraszamy do przesłania cv za pośrednictwem olx

Praca w sklepiku biurowym
Praca w sklepiku biurowym
nowe Warszawa dzisiaj

Zatrudnię miłą,uczciwą Panią do sprzedaży w sklepiku spożywczym, mieszczącym się w biurowcu na Mokotowie -Praca 4 dni w tygodniu (od wtorku do piątku] -godziny 7-15 Wymagania -kultura osobista -dobry kontakt z klientem -miłe widziane doświadczenie w handlu -punktualnosć -najchętniej osoba w wieku około 35-45 lat Obowiązki -sprzedaż -przyjmowanie towaru Proszę o nieprzysyłanie CV lecz o kontakt telefoniczny po godzinie 18

sprzedawca/obsługa klienta
sprzedawca/obsługa klienta
nowe Warszawa dzisiaj

Firma zajmująca się sprzedażą i obróbką (cięcie oklejanie) płyt meblowych, blatów kuchennych, sprzedażą akcesoriów meblowych poszukuje osób na stanowisko obsługa klienta/sprzedawcaObowiązki:profesjonalna obsługa naszych klientów,realizacja i monitoring procesu zamówień klienta,sprzedaż produktów będących w asortymencie sklepu,obsługa programu sprzedażowego,kontakt pomiędzy stolarnią a biurem,utrzymanie dobrych stosunków z klientem,pomoc innym członkom zespołu.Oczekujemy:Twojego rzetelnego podejścia do pracy i chęci poznania firmyumiejętności pracy w zespoledbania o powierzony sprzętMILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BRANŻYGwarantujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracęwynagrodzenie w systemie miesięcznym - min. 3600 zł netto plus premia jakościowa i frekwencyjnapraca jednozmianowaNIE ZATRUDNIAMY OBCOKRAJOWCÓWZastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.Wraz z CV prosimy o OBOWIĄZKOWE dołączenie klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Zatrudnię sprzedawcę doradcę klienta w sklepie z odzieżą i obuwiem
Zatrudnię sprzedawcę doradcę klienta w sklepie z odzieżą i obuwiem
nowe Radom dzisiaj

Poszukujemy energicznej i komunikatywnej osoby do pracy jako sprzedawca w naszym sklepie z odzieżą i obuwiem. jeśli masz pasję do mody umiejętność obsługi klienta i dołączyć do naszego zespołu, to ta praca jest dla Ciebie.Wymagania:Doświadczenie w pracy w handlu będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne.Umiejętność obsługi kasy fiskalnej.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole.Zaangażowanie w zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w przyjaznej atmosferze pracySzkolenie w zakresie obsługi klienta i urządzeń sklepowych.Umowę o pracę i motywacyjny system wynagrodzeńJeśli jesteś zainteresowana naszą ofertą, prześlij CV za pośrednictwem panelu OLX, lub email sohobutyaop.pl

Sprzedawca w sklepie zielarskim w centrum Warszawy
Sprzedawca w sklepie zielarskim w centrum Warszawy
nowe Warszawa dzisiaj

Sklep zielarski Zielarnia Zielarzpolski.pl, zlokalizowany w centrum Warszawy poszukuje do pracy sprzedawcy.Do zadań na stanowisku należy:sprzedaż produktówdbanie o porządek w całym sklepiedoradzanie naszym Klientomnegocjowanie cen z dostawcamidbanie o poprawną i schludną ekspozycję produktówskładanie zamówień, przyjmowanie oraz rozkładanie zamówionych towarówkontrola dat ważnościWymagania:wykształcenie farmaceutyczne (technik lub magister farmacji lub ukończony kurs z towaroznawstwa zielarskiego)zainteresowanie ziołolecznictwem oraz stała chęć poszerzania swojej wiedzygotowość do pracy w pełnym wymiarze godzinowymdoświadczenie w pracy z klientem, łatwość w nawiązywaniu kontaktówwysoka kultura osobistaumiejętność obsługi komputeramile widziana znajomość obsługo kas fiskalnych i terminali płatniczychW zamian oferujemy:zatrudnienie w rozpoznawalnym w branży sklepie zielarskim zlokalizowanym w samym centrum Warszawypracę w miłej atmosferzeumowę o pracę (pierwsza umowa o zlecenie na okres 3 miesięcy)Do pracy w Zielarni niezbędne są uprawnienia Technika lub Magistra Farmacji lub posiadanie ukończonego Kursu towaroznawstwa zielarskiego - w przypadku braku, zobowiązujemy się do pokrycia kosztów uzyskania odpowiednich uprawnień, jednak warunkiem koniecznym jest zainteresowanie zielarstwem i chęć rozwoju w tym obszarze.

Kierownik Elektromarketu Media Expert Warszawa (Elektronowa 2)
Kierownik Elektromarketu Media Expert Warszawa (Elektronowa 2)
nowe Warszawa dzisiaj

Jesteśmy Expertem. Media Expertem.Rządzimy na rynku elektro w Polsce, ale że wciąż mamy ambitne plany, to także przyszłość należy do nas! Dlatego już dziś szukamy Kierownika Elektromarketu  „Liderem jest ten, kto widzi więcej niż inni, patrzy dalej niż inni i kto dostrzega rzeczy, zanim zobaczą je inni” - LeRoy Eims Twój zakres obowiązków: zarządzanie zespołem (m.in. rekrutacja, wdrażanie i motywowanie pracowników, dbanie o ich rozwój, delegowanie i rozliczanie z zadań)budowanie zespołu zdolnego realizować założenia biznesoweutrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientówkontrola przestrzegania standardów i procedur firmywspółpraca z innymi działami i dbanie o dobry wizerunek firmy Nasze wymagania: doświadczenie w zarządzaniu zespołembardzo dobra znajomość procesów sprzedażysilna orientacja na realizację celów biznesowych (KPI)wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalnesamodzielność i proaktywność w działaniu Oferujemy: umowę o pracę bez okresu próbnegoatrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wynikówszkolenia menadżerskiemożliwość awansubenefity:zniżki na zakup sprzętu z oferty Media Expertpremia świątecznaprywatna opieka medycznadofinansowanie karty MultiSportnagroda jubileuszowaopieka fundacji Mediaexpert „Włącz się!”Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dziecka To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Współadministratorami danych są spółki z Grupy Media Expert (ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów), kontakt: inspektor(at)me.pl Dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji, do której się zgłaszasz. Dane osobowe wykraczające poza te, które są wymagane przez przepisy Kodeksu pracy przetwarzamy na podstawie Twojej zgody. Jeśli wyrazisz dodatkową zgodę, będziemy przetwarzać Twoje dane również dla celów przyszłych rekrutacji i proponowania Ci udziału w nich. Masz prawo w każdym czasie wycofać każdą ze zgód wyrażonych w procesie rekrutacyjnym, pisząc na adres praca(at)me.pl. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych znajdziesz na kariera.mediaexpert.pl/informacje/zasady1.

Od zera do menedżera / Wysokie zarobki / Bez doświadczenia
Od zera do menedżera / Wysokie zarobki / Bez doświadczenia
nowe Radom dzisiaj

W związku z ogromnym rozwojem projektu poszukujemy doradców ,opiekunów klienta i przedstawicieli handlowych !!! Optimal Group Poland to w tym momencie największa organizacja sprzedażowa w Polsce. W kwietniu 2022 roku - zakres naszych działań objął 25% rynku. Jeśli i ty chcesz wziąć udział w naszym projekcie - serdecznie zapraszamy ! Nie wymagamy doświadczenia ! Oferujemy pełen zakres szkoleń ! Jeżeli posiadasz pozytywne nastawienie , jesteś osobą zaangażowaną i punktualną, dyspozycyjną od Poniedziałku do Piątku to czekamy właśnie na Ciebie! Poszukujemy osób na stanowiska: • Doradca handlowy
 • Asystent sprzedaży 
 • Przedstawiciel Handlowy 
 • Młodszy specjalista ds.sprzedaży 

Oferujemy: 
 • Wysokie zarobki (Ponad 5000 PLN netto od pierwszego miesiąca)
 • Różne formy zatrudnienia 
 • Praca od poniedziałku do piątku ( wolne weekendy ) 
 • Pełen pakiet szkoleń na każdym stanowisku 
 • Cokwartalne wyjazdy służbowy do najpiękniejszych miejsc świata 
 • Podnoszenie twoich kompetencji 
 • Stabilne zatrudnienie (poszukujemy osób do dłuższej współpracy ) 
 • Pracę w samym centrum Radomia 
 • Kartę MultiSport i prywatną opiekę LuxMed

Czego wymagamy : 
 • Dyspozycyjności od poniedziałku do Piątku 
 • Zaangażowania 
 • Punktualności
 • Otwartość na kontakt z ludźmi 
 • Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane 

Czekamy na Twoje CV w odpowiedzi na nasze ogłoszenie!!

Specjalista ds. Sprzedaży
Specjalista ds. Sprzedaży
nowe Warszawa dzisiaj

DATAMobi Sp. z o.o.Proponujemy ciekawą pracę w fajnej ekipie, w miłej atmosferze z możliwością rozwoju i awansu, wynagrodzenie podstawowe, prowizję oraz premie. Branża Automatycznej Identyfikacji jest na tyle interesująca, że większość osób wiąże się z nią na stałe. Z nami możesz stać się Managerem cieszącym się dużym szacunkiem, a jeżeli tak się stanie wówczas praca będzie Twoją pasją Specjalista ds. sprzedaży / Key account manager Gdzie jesteśmy?Warszawa, Rondo Wiatraczna (15 minut do Metro centrum) Czym będziesz się zajmować?·       Obsługa obecnych klientów spółki oraz pozyskiwanie nowych·       Udział w spotkaniach handlowych·       Uzgodnienia z klientami, dostawcami - telefoniczne oraz e-mail·       Przygotowywanie Ofert·       Koordynacja prawidłowej realizacji zamówień i usług świadczonych względem klientów. Czego od Ciebie oczekujemy?·       Pracowitości i rzetelności·       Minimum komunikatywnej znajomości języka angielskiego·       Prawa jazdy kategorii B·       Znajomości MS: Word, Excel, Outlook i Power point·       Wykształcenia minimum średniego - maturalnego·       Doświadczenie na podobnym stanowisku, kontakt z branżą IT, Telekomunikacyjną lub Komputerową będą dodatkowym atutem Co oferujemy?·       Stałą pracę w pełnym wymiarze godzin·       Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjne prowizje·       Szkolenia zapewniające dobre przygotowanie do realizacji powierzonych zadań·       Silne wsparcie w osiąganiu dobrych wyników·       Narzędzia umożliwiające komfortowe wykonywanie obowiązków (laptop, telefon, samochód)·       Rozwój i możliwość awansu·       Bieżące szkolenia podnoszące kwalifikacje Benefity·       Prywatna opieka medyczna·       Dofinansowanie zajęć sportowych·       Brak Dress Code’u·       Spotkania / wyjazdy integracyjne Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk „APLIKUJ”.DATAMobi zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.  Zgoda na przetwarzanie danychWysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy DATAMobi Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie zwanej dalej Ogłoszeniodawcą zgadzają się Państwo na przetwarzanie przez Ogłoszeniodawcę Państwa danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji rekrutacji na stanowisko wskazane w tytule ogłoszenia.Klauzula RODO:Administratorem Państwa danych osobowych jest Ogłoszeniodawca. Podanie przez Państwa danych osobowych jest konieczne do udziału w rekrutacji w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Ogłoszeniodawca zastrzega sobie możliwość przechowywania i ewentualnego przetwarzania Państwa danych osobowych przez okres do 6 miesięcy. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzaniu. Kontakt w sprawie danych osobowych: rodo(at)datamobi.pl.

Doradca / doradczyni klienta - Wołomin
Doradca / doradczyni klienta - Wołomin
nowe Wołomin wczoraj

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.  Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.Oferujemy Ci:atrakcyjne wynagrodzenie oraz jego regularne rewizje nawet 2 razy w roku (uzależnione od kompetencji, poziomu realizacji zadań oraz stażu pracy na danym stanowisku);premię kwartalną, której wysokość zależy od wyników sklepu i działu, w którym będziesz pracować.Udział w Wynikach - raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin;Poza tym otrzymujesz:umowę o pracę na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, bo dla nas stabilne warunki zatrudnienia od zawsze są priorytetem;ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój;dostęp do kursów i szkoleń, bo dzielimy się wiedzą i doświadczeniami;platformę do nauki języków dla Ciebie i Twoich bliskich (eTutor) bo z nami możesz szlifować języki i podbijać świat; platformę benefitów MyBenefit (w tym karta MultiSport), bo dajemy Ci możliwość wyboru; smartfona również do użytku prywatnego, bo lubimy być mobilni w naszej pracy; zniżkę na zakupy w naszych sklepach, bo wspieramy Cię w realizacji Twoich marzeń;pożyczkę na pierwsze mieszkanie, na bardzo korzystnych warunkach, bo ułatwiamy Ci start w samodzielność;dofinansowanie do termomodernizacji, bo dbamy o Twoje oszczędności i myślimy o środowisku;płatny program poleceń pracowniczych, bo wiemy, że nasi Pracownicy są najlepszymi ambasadorami. Na czym będzie polegać Twoja praca?na sprzedaży produktów i usług w danym sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów;realizacji i monitorowaniu procesów zamówień klientów;dbaniu o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami firmy.Wyobraź sobie miejsce pracy, w którym:czujesz się dobrze, możesz być naprawdę sobą i wszyscy mówią do siebie po imieniu; ludzie szanują i wspierają się nawzajem;przełożony słucha, docenia i masz do niego zaufanie; możesz angażować się społecznie i pomagać innym razem z fundacją Leroy Merlin oraz brać udział w innych inicjatywach związanych z odpowiedzialnym rozwojem;proponujesz rozwiązania, które są wdrażane na poziomie całego przedsiębiorstwa;wynagrodzenie dopasowane jest do Twojej wiedzy, umiejętności i poziomu kompetencji.Właśnie tak o pracy w Leroy Merlin mówią nasi Pracownicy w trakcie Badań Satysfakcji Pracowników w 2021 roku.Co cenimy w naszych Pracownikach?prokliencką postawę i otwartość na ludzi;chęć rozwoju i doskonalenia się;umiejętność pracy zespołowej;zainteresowanie tematyką budowlaną, dekoracyjną lub ogrodniczą.APLIKUJ!

Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego
Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego
Mińsk Mazowiecki wczoraj

Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ działająca od ponad 30 lat, wypracowała wysoki standard placówek handlowych, atrakcyjną ofertę i silną pozycję na regionalnym rynku. TOPAZ to obecnie ponad sto trzydzieści placówek (sklepów własnych i franczyzowych) w czterech województwach wschodniej, a także centralnej Polski. Nasza marka stale się rozwija i chociaż najważniejszym trzonem działalności TOPAZ są sklepy spożywcze, rozwijamy również własne Centra Logistyczne, stacje benzynowe, punkty gastronomiczne TOP DRIVE, browar restauracyjny BROFAKTURA, galerie handlowe, inwestycje deweloperskie. Dysponujemy również Zakładem rozbioru drobiu oraz ciastkarnią NATALIA I SZYMON. Misją naszej firmy jest zapewnienie wygody codziennych zakupów z myślą o naszych Klientach i Ich potrzebach. Sieć sklepów TOPAZ do swojego sklepu w Mińsku Mazowieckim - ul. Dąbrówki 52, ul. Konstytucji 3 Maja 2, ul. Targowa 1 oraz ul. Mireckiego 15 - poszukuje pracowników na stanowisko - Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego Twoje główne zadania: • zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy • dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp. • aktywna sprzedaż produktów • monitorowanie terminów przydatności do spożycia • dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy Oczekujemy od Ciebie: • komunikatywności oraz umiejętności budowania pozytywnych relacji z Klientami • umiejętności skutecznej współpracy w zespole, • dyspozycyjności i zaangażowania w rzetelne realizowanie przydzielonych zadań, • aktualnych badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub gotowości ich sprawnego uzupełnienia) Oferujemy Ci: • umowę o pracę i wynagrodzenie zawsze na czas • premie sprzedażowe dla Pracowników działu mięsno - wędliniarskiego • talony na święta • prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin • ubezpieczenie na życie • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z realną możliwością rozwoju zawodowego i awansu

Sprzedawca w sklepie Puma (Factory Outlet Warszawa Ursus)
Sprzedawca w sklepie Puma (Factory Outlet Warszawa Ursus)
Warszawa wczoraj

PUMA to jedna z wiodących firm sportowo-odzieżowych na świecie.Aktualnie oferujemy pracę na stanowisku Sprzedawca w naszym sklepie firmowym PUMA, znajdującym się w Centrum Handlowym Factory Outlet w Warszawie.Do Twoich obowiązków należeć będzie:- profesjonalna obsługa klienta,- obsługa kasy fiskalnej i terminalu kart płatniczych,- układanie towaru w magazynie i dostarczanie produktów na sklep,- stosowanie wytycznych prezentacji Visual Merchandising odnośnie wyglądu sklepu,- dbanie o czystość sklepu i magazynu.Zapewniamy:- wynagrodzenie miesięczne 5213 brutto + premia od obrotu,- umowę o pracę na pełny etat,(istnieje również możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie, liczba godzin do ustalenia),- godziny pracy według ustalonego grafiku,- rabat pracowniczy,- ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną, kartę sportową i/lub możliwość dofinansowania nauki oraz karty podarunkowe na święta, bilety do kina,- odzież pracowniczą,- szkolenia w Polsce i za granicą,- pracę w przyjaznym zespole.Jeśli posiadasz wykształcenie przynajmniej średnie, jesteś zorganizowany/a i potrafisz pracować w zespole, zapraszamy do przesłania CV.Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego oraz zainteresowanie sportem i modą.Do oferty prosimy dołączyć poniższe oświadczenie:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Puma GMBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, ul. Burakowska 14 zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883"Wysyłając do nas swoje CV, zgadzasz się na przetwarzanie przez PUMA Europe GMBH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, ul. Burakowska 14, 01-066 Warszawa Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu."W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: dane-osobowe.pl[apuma.com.Administratorem danych osobowych kandydata jest PUMA Europe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, ul. Burakowska 14, 01-066 Warszawa.Dane osobowe kandydata są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Gdy kandydat wyraził na to zgodę, dane osobowe kandydata są przetwarzane również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych.Postawą prawną do przetwarzania danych osobowych kandydata jest art. 6 ust. 1 pkt b Rozporządzenia o ochronie danych osobowych w odniesieniu do czynności zmierzających do zawarcia umowy o pracę, a w odniesieniu do przyszłych rekrutacji – zgoda kandydata.Dane osobowe kandydata przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a gdy kandydat wyraził zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez 2 lata. Ponadto dane osobowe kandydata możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.Możemy zaangażować zewnętrznych dostawców usług (np. obsługa IT, podmioty pośredniczące w publikacji ogłoszeń o pracę) do przetwarzania danych osobowych w naszym imieniu.W niektórych przypadkach dane osobowe kandydata mogą zostać przekazane podmiotom z grupy PUMA w tym Austria PUMA Dassler GmbH, w związku z dokonywaniem oceny kandydata.Kandydat ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Консультант з продажу/Doradca klienta
Консультант з продажу/Doradca klienta
Warszawa wczoraj

“NUGA BEST” — це міжнародна компанія, яка займається виробництвом та продажем фізіотерапевтичного обладнання для профілактики та відновлення організму. На світовому ринку компанія працює 22 роки, 17 з яких у Польщі. Наші цільові клієнти — це люди старшого віку, які хочуть покращити своє здоров'я та якість свого життя.Наразі ми шукаємо консультанта з продажу, який хоче розвиватися та з нуля будувати свою кар’єру у Польщі. Працювати потрібно стаціонарно, салон знаходиться за адресою:ul. Garibaldiego 4, 04-078 WarszawaЩо ми пропонуємо:Заробітну платню: ставка + бонуси (4500 - 6500 зл. нетто).Робочий графік – пн-пт 7:30-16:00.Офіційне працевлаштування (Umowa o pracę).Внутрішнє навчання.Можливість кар'єрного розвитку всередині компанії.Вимоги до кандидата:Розмовний рівень польської мови (А2, В1 +).Досвід в продажу або суміжний досвід роботи з людьми.Вміння знаходити спільну мову з людьми різного віку.Здатність швидко навчатися та засвоювати великий обсяг інформації.Високу мотивованість та вміння працювати на результат.Обов’язки консультанта на робочому місці:Внесення клієнтів до CRM системи.Підготовка та проведення презентації про продукт.Проведення індивідуальних консультацій для клієнтів.Закриття етапу продажу.Якщо ви зацікавлені у роботі у нашій компанії - подайте заявку сьогодні, заповнивши гугл-форму!

Specjalistka/ Specjalista ds. Sprzedaży MediaMarkt Warszawa Arkadia
Specjalistka/ Specjalista ds. Sprzedaży MediaMarkt Warszawa Arkadia
Warszawa wczoraj

Czym się będziesz zajmować?Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów odwiedzających MediaMarkt Realizacja zadań w zakresie obsługi kasowej, zamówień online oraz reklamacji klientów Doradzanie klientom najlepszych usług dostępnych w ofercie,  Sprzedaż i obsługą różnych form finansowania zakupów. Jakie mamy wymagania? Jesteś otwarty i zaangażowany? Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że szybko się uczysz, jesteś nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i lubisz kontakt z ludźmi. O nasJesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 25 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.Chcesz wybrać najlepszą formę zatrudnienia? Proponujemy elastyczne podejście takie jak umowy na część etatu lub umowę zlecenia

RTV EURO AGD - Doradca Klienta, Warszawa Jubilerska
RTV EURO AGD - Doradca Klienta, Warszawa Jubilerska
Warszawa wczoraj

LUBISZ SPRZEDAŻ? ROZWIJAJ JĄ Z NAMI!  Zatroszcz się o naszych klientów i jako DORADCA KLIENTA przejmij odpowiedzialność za: ·       profesjonalny kontakt z naszymi klientami oraz pomoc w wyborze sprzętów AGD/ RTV,·       udzielanie kompleksowej informacji na temat oferowanych produktów,·       estetyczną ekspozycję towaru w salonie i komfortowe warunki zakupów,·       realizację wyników sprzedażowych. Zyskaj:·       stabilną i pewną pracę na etat, w miejscu, w którym dobra atmosfera to codzienność, ·       dwuskładnikowe wynagrodzenie: pensja + premia (bez limitu!) za osiągane wyniki,·       profesjonalny system szkoleń, który pozwoli Ci nabyć niezbędną wiedzę i kompetencje do pracy,·       atrakcyjny pakiet benefitów, który pozwoli Ci zadbać o zdrowie, ubezpieczyć się na życie, uprawiać sport (karta MultiSport, firmowy Klub Biegacza, Klub Rowerzysty), zyskać bonus finansowy za polecenia do pracy,·       zespół, na który możesz liczyć – lubimy się i wspieramy, bo łączą nas ludzie,·       ciekawe doświadczenie i pracę, w której każdy dzień jest inny. W pracy przyda Ci się:·       autentyczna pasja do pracy z innymi ludźmi – budowanie relacji to podstawa w tej pracy,·       chęć i gotowość do ciągłej nauki oraz realizacji wyników,·       zaangażowanie i dobra energia do działania,·       minimum średnie wykształcenie. Brzmi dobrze? Aplikuj!

Konsultant sprzedaży TATUUM Designer Outlet Piaseczno cały etat
Konsultant sprzedaży TATUUM Designer Outlet Piaseczno cały etat
Piaseczno wczoraj

Obowiązkinawiązanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientem przyjmowanie dostaw i jej ekspozycja na sali sprzedażypomaganie w codziennych obowiązkach Wymaganiaposiadasz wysoką kulturę osobistą jesteś punktualny/a i można na Ciebie liczyć jesteś otwarty/a na ludzi, lubisz współpracować lubisz ludzichcesz się rozwijać w handlu lub masz już takie doświadczenie- będzie Twoim dodatkowym atutem Oferujemyumowę o pracę benefity dla pracowników- zniżki na nasze produkty , prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życiemożliwość rozwoju kariery w strukturach TATUUMprzyjazną i inspirującą atmosferę pracy wśród ludzi, na których możesz liczyć O nasOd ponad 20 lat tworzymy markę, która podbija serca klientek i klientów jakością i ponadczasowością naszych modeli. Naszą mocną stroną jest łączenie ludzi z różnych pokoleń w codziennej pracy, która daje nam satysfakcję i radość, niezależnie od wieku

Doradca Sportowy  w Decathlon Bemowo (niepełny etat)
Doradca Sportowy w Decathlon Bemowo (niepełny etat)
Warszawa wczoraj

Już dziś szukamy kolejnych pasjonatów sportu, którzy chętnie będą dzielić się swoją pasją i wiedzą z innymi.Oferujemy:umowę o pracę na pół etatu bądź ¾ etatu (wynagrodzenie zawarte w treści ogłoszenia dotyczy zatrudnienia na pełen etat),elastyczny grafik dostosowany do zajęć na uczelni, treningów i innych aktywności sportowych,premię miesięczną, kwartalną oraz sharing (czyli coroczne dzielenie zyskiem wypracowanym przez firmę),prywatną opiekę medyczną,możliwość rozwoju zawodowego i awansu,szereg szkoleń ułatwiających wdrożenie się do pracy,wspólne uprawianie sportu i treningi,wyjątkową, sportową atmosferę pracy.Twój zakres obowiązków:dzielenie się swoją sportową pasją i pomaganie Klientom w doborze odpowiednich produktów,podejmowanie decyzji handlowych w ramach swojej odpowiedzialności,priorytetyzowanie zadań zgodnie z potrzebami biznesowymi,dbanie o dostępność i ekspozycję towaru,rozwijanie się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom.Jeżeli zatem:sport jest Twoją pasją, którą lubisz się dzielić z innymi,cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz pracować blisko Klientów,jesteś osobą energiczną i odpowiedzialną,chcesz zdobyć lub wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie,interesuje Ciebie rozwój w kierunku Managera Zespołu lub Lidera Sklepu – mile widziane,to czekamy właśnie na Ciebie!Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego zespołu?Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej. Dziękuję.

Sprzedawca akcesoriów meblowych - hurtownia stolarska
Sprzedawca akcesoriów meblowych - hurtownia stolarska
Radom wczoraj

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:Sprzedawca akcesoriów meblowych - hurtownia stolarska;Wymagania:komunikatywność;odpowiedzialność;znajomość akcesoriów meblowych;dobra znajomości obsługi komputera;Mile widziane:doświadczenie na podobnym stanowisku;doświadczenie w sprzedaży internetowej;Zakres obowiązków :- przyjmowanie dostaw akcesoriów meblowych;- realizacja zamówień;- obsługa klienta;- sprzedaż oraz obsługa magazynu w programie Subiekt GT;- prowadzenie sprzedaży internetowej;Oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę;- pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie;- profesjonalne narzędzia pracy;CV prosimy wysyłać przez wiadomość OLX.Na rynku istniejemy od ponad 25 lat. Mamy ustabilizowaną pozycję na rynku a z każdym kolejnym rokiem się rozwijamy.Dołącz do nas!Mebelpłytul. Młodzianowska 73A26-600 Radom

Warszawa - Specjalista ds. sprzedaży w salonie Orange
Warszawa - Specjalista ds. sprzedaży w salonie Orange
Warszawa wczoraj

Poszukujemy handlowca do salonu telekomunikacyjnego w Warszawie (Galeria Młociny). Dołącz do nas, jeśli:jesteś osobą komunikatywną i chcesz pracować z ludźmichcesz poznawać tajnik i sprzedaży i chcesz się uczyć od najlepszychrozwój jest dla Ciebie ważnyangażujesz się w to co robisz i podejmujesz inicjatywę Twoje zadania:sprzedaż i promowanie oferty Orangerealizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowychobsługa i budowanie trwałych relacji z Klientamiposprzedażna obsługa abonentów Sieci Orange  Korzyści płynące z pracy w GTI :stabilna praca wraz z umową o pracęskładowe wynagrodzenia: podstawa - 4.600 zł brutto, po okresie wdrażania (maks. po 2 mc): 6.100 zł brutto, ponadto premie sprzedażowe - w zależności od wyników sprzedaży, dla tego salonu w ostatnim półroczu wypłacana premia na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży wynosiła średnio około 1.300 zł bruttoprofesjonalne szkolenia i stały rozwójkorzystanie z najnowszych technologiirealny wpływ na wysokość wynagrodzeniaudział w licznych konkursach sprzedażowych

Warszawa Bonifacego: Manager Działu Produktów Świeżych
Warszawa Bonifacego: Manager Działu Produktów Świeżych
Warszawa wczoraj

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Posiadasz doświadczenie w handlu oraz w zarządzaniu zespołem? Dołącz do naszej międzypokoleniowej ekipy i podziel się swoim doświadczeniem!Manager Działu Produktów Świeżych odpowiada za wyniki ekonomiczne działów (warzywa-owoce, piekarnia, cukiernia, mięso, wędliny, ryby, sery), zarządzanie i właściwą komunikację w podległym zespole zgodną ze strategią firmy.Twój zakres obowiązków:Zarządzanie sprzedażą i zapewnienie sprawnego funkcjonowania podległego działuRealizacja wyznaczonych celów handlowychZapewnienie profesjonalnej obsługi klienta i odpowiadaniu na jego potrzebyPlanowanie i organizowanie pracy zespołu pracownikówMotywowanie, szkolenie i dbanie o rozwój ekipy Nasze wymagania:Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w sieciach handlowychDoświadczenie w zarządzaniu zespołemUmiejętności komunikacji i współpracySamodzielność, inicjatywa i dobra organizacja pracyOdpowiedzialność i zaangażowanie w realizowane zadaniaMile widziane:Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. To oferujemy :Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę bez okresu próbnego, wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę SkarbonkaPakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz) oraz grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkachProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto Auchan SupermarketŚwiętego Bonifacego 70,02-936 Warszawa Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 25 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.  

Sprzedawca w Westfield Mokotów
Sprzedawca w Westfield Mokotów
Warszawa wczoraj

Dla naszego Klienta, producenta żywności i napojów poszukujemy osoby na stanowisko Sprzedawcy (Coffee Specialist).Zatrudniamy na umowę zlecenie ze stawką 30zł/h brutto.Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- sprzedaż produktów firmy- doradzanie klientom- realizację celów sprzedażowychDo udziału w rekrutacji zapraszamy szczególnie osoby posiadające już pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży.Poszukujemy osób dyspozycyjnych dostępnch na pełen etat oraz komunikatywnie posługujących się j. angielskim.Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Manager Działu Sprzedaż
Manager Działu Sprzedaż
Warszawa wczoraj

Agencja zatrudnienia Vekst Group poszukuje pracownika na stanowisko Managera Działu Sprzedaży w oddziale firmy w Polsce, Warszawa.Lista obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (na rynku polskim) w zakresie usług oferowanych przez Agencję Zatrudnienia oraz rozwijanie współpracy z istniejącymi klientami; Organizowanie spotkań handlowych (prezentacje, oferty, negocjacje w sprawie zawarcia kontraktów); Współpraca z działem rekrutacji - koordynacja procesu zatrudniania pracowników do bieżących projektów; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy na rynku pracy i wśród klientów; Własna baza potencjalnych klientów.Nasze oczekiwania: Doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest wymagane, ale będzie dodatkowym atutem; Zrozumienie zasad działania agencji zatrudnienia (na przykład doświadczenie na stanowisku koordynatora lub rekrutera); Poziom języka polskiego B2 i wyżej; Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem; Znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego na poziomie native speaker; Posiadanie prawa jazdy kat. B; Dobre umiejętności komunikacyjne; Skupienie na osiąganiu rezultatów; Umiejętność pracy w zespole.Co oferujemy: Pracę w komfortowym biurze w samym sercu Warszawy; Herbatę, kawę, napoje i owoce; Urządzenia do pracy na własny użytek: telefon, tablet, laptop; Samochód służbowy; Pakiet relokacyjny - pomoc w przeprowadzce; Mieszkanie służbowe bezpłatnie; Dofinansowanie do szkoleń i kursów; Współfinansowanie aktywności sportowej; Prywatną opiekę medyczną; Możliwość rozwoju kariery: kształtowanie i szkolenie własnego zespołu menedżerów ds. sprzedaży w przyszłości;Okres próbny na umowie zlecenie, następnie na umowie o pracę; Procent od sprzedaży.Jeśli jesteś aktywny, komunikatywny i pełen inicjatywy, a także chcesz się rozwijać i rosnąć profesjonalnie - dołącz do naszego wielkiego zespołu, ponieważ "Vekst" po norwesku oznacza rozwój!Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Prześlij swoje CV już teraz! Aplikacje bez CV nie będą rozpatrywane!

Specjalista/Specjalistka ds. Sprzedaży w Smart Store Orange
Specjalista/Specjalistka ds. Sprzedaży w Smart Store Orange
Warszawa wczoraj

OPISOrange Polska poszukuje osoby na stanowisko:Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży w firmowym Salonie Orange Złote TarasyMiejsce pracy: Warszawa, ul. Złota 59Umowa o pracę na czas określonyZespół:Jesteśmy zespołem sprzedażowym, który wspólnie dąży do realizacji wyznaczonych celów. Możesz liczyć na przyjazną atmosferę oraz wsparcie ze strony pozostałych pracowników. Jeśli lubisz kontakt z klientem oraz interesują Cię nowe technologie - dołącz do nas.Twoja rola:Sprzedaż usług Orange PolskaEdukowanie Klientów o dostępnych dla nich ofertach, usługach oraz technologiachUdzielanie wsparcia technicznego Klientom w zakresie oferowanego sprzętuOczekiwania:Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze KlientówUmiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywaniaZainteresowanie nowinkami technologicznymiUmiejętność współpracy w zespole.Chęć rozwoju i łatwość uczenia się.Pakiet korzyści:Bezpieczeństwo:Umowa o pracę,Oferta socjalna,Ubezpieczenie grupowe,Pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia),Proces wdrożenia – zdobędziesz umiejętności dzięki szkoleniom i wsparciu zespołu.Elastyczność:Praca zgodnie z grafikiem,Wewnętrzny rynek pracyZdrowie:Prywatna opieka medyczna,Karta sportowa,Programy prozdrowotne.Satysfakcja:Kultura feedbacku,Premie finansowe,Konkursy sprzedażowe,Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe,Programy rozwojowe,Inicjatywy dobroczynne,Platforma do nauki języków obcych,Bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy.Komfort:Telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,Zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),Nowoczesny salon sprzedaży.

Doradca Klienta sprzedawca OCHNIK - um. zlecenie - CH Janki
Doradca Klienta sprzedawca OCHNIK - um. zlecenie - CH Janki
Nadarzyn wczoraj

OCHNIK S.A. jest liderem w branży odzieży i galanterii skórzanej. Twórcami sukcesu marki OCHNIK są nasi Pracownicy. Dołącz do naszego zespołu!Obecnie poszukujemy osób na stanowiskoDORADCA KLIENTAdo Salonu Firmowego OCHNIK w CH Janki w Jankach k.WarszawyOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:aktywną sprzedażfachowe doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę OCHNIKprzygotowanie dokumentów sprzedażowychdbanie o wygląd i wystrój salonuWymagania:wysoka motywacja i zaangażowanie w pracęumiejętność pracy w zespolegotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendyznajomość podstaw obsługi komputera (MS Office)mile widziany status studentaOferujemy:umowę zleceniemożliwość rozwoju w zakresie profesjonalnej obsługi klienta oraz zasad ekspozycjimotywacyjny system wynagrodzeńprzyjazną atmosferę i wsparcie w pierwszych miesiącach pracyInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik Działu Sprzedaży
Pracownik Działu Sprzedaży
Warszawa wczoraj

Zakres obowiązków:Przyjmowanie i realizowanie zamówieńWystawianie dokumentów handlowych i transportowychBieżący monitoring realizacji dostawProwadzenie korespondencji z klientamiAktualizacja bazy danychDbałość o terminowy przepływ dokumentówPraca z oprogramowaniem Comarch OptimaWymagania:Dobra znajomość języka angielskiegoZnajomość obsługi komputera i pakietu OfficeZaangażowanie i motywacja do pracyPrawo jazdy kat. B

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Mazowieckie