Sortowanie:
Znaleziony: 33 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Bielsko-Biała
Specjalista ds. handlowych z bułgarskim/czeskim/ francuskim
Specjalista ds. handlowych z bułgarskim/czeskim/ francuskim
nowe Bielsko-Biała wczoraj

Opis oferty pracyObowiązki: zdobycie klientów na rynkach europejskich za pomocą różnych środków komunikacji, takich jak e-mail, telefon, czat i media społecznościowe, aktywne prezentowanie naszej oferty partnerom, aby zachęcić ich do współpracy, rozszerzanie bazy klientów poprzez aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów, zapewnienie profesjonalnej obsługi posprzedażowej dla klientów, budowanie rozpoznawalności marki firmy na międzynarodowym rynku, współpraca z innymi działami, takimi jak administracja, HR i księgowość, w celu skutecznej koordynacji działań. Kwalifikacje: bardzo dobra znajomość jednego z języków obcych (bułgarski/ czeski/ francuski), wysoka umiejętność komunikacji oraz chęć do pracy z telefonami wychodzącymi, zdolność do efektywnego wyszukiwania i wykorzystywania informacji z Internetu w praktyce, gotowość do pracy z bazami klientów oraz KPI. Benefity: solidne wdrożenie stanowiskowe, umowę o pracę, natychmiastową możliwość rozpoczęcia pracy, premie uznaniowe przyznawane w zależności od owoców pracy, możliwość rozwoju stanowiskowego, niekorporacyjną atmosferę.

Inżynier wsparcia - pracownik biurowy
Inżynier wsparcia - pracownik biurowy
Bielsko-Biała wczoraj

Firma instalacyjna poszukuje pracownika na stanowisko Inżynier wsparcia-pracownik biurowy.Opis stanowiska:zamawianie materiałównadzorowanie realizacji prac przez pracowników pod kątem terminowości, jakości, bezpieczeństwakoordynacja prac w oparciu o harmonogram, dokumentację technicznąprzygotowywanie dokumentacji powykonawczej zrealizowanych inwestycjiprzygotowywanie ofert, kosztorysów w zakresie instalacji sanitarnych- HVACmonitoring postępu pracuzupełnianie dokumentacji z prac, zamówień, gwarancji i serwisówprzygotowywanie dokumentów materiałowych na budowyWymagania:doświadczeniewykształcenie wyższe techniczne (preferowana specjalność: Klimatyzacja, Ogrzewnictwo i Instalacje Sanitarne, Energetyka)umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznejumiejętność samodzielnego przygotowywania kosztorysów (Norma, Zuzia)bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, sumiennośćbardzo dobra pamięćOferujemy:praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupracę w przyjaznym zespolemożliwość zdobycia doświadczeniaumowa o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)praca od poniedziałku do piątku

SUPER DLA STUDENTA! Specjalista ds. Klienta - elastyczny grafik
SUPER DLA STUDENTA! Specjalista ds. Klienta - elastyczny grafik
Bielsko-Biała 4 kilka dni temu

Marzysz o elastycznym grafiku dopasowanym do Twoich potrzeb? Chcesz rozwijać się w nowoczesnym biurze i w przyjaznej atmosferze? To miejsce jest dla Ciebie! Interesujesz się nowinkami technologicznymi w świecie telefonów? Może nowy smartphone? Jeśli lubisz niekończące się rozmowy o telefonach i o tym co nowego wypuścili czołowi producenci smartphonów, nie zwlekaj! Dołącz do naszego zespołu Konsultantów ds. Rozmów z Klientami i rozpocznij swoją karierę już dziś! lokalizacja: Bielsko-Biała, woj. śląskieCo zyskasz? gwarantowaną stawkę 27,70 zł/h brutto,bogaty system premiowy - więcej rozmów, więcej zarobisz! płatne szkolenie stanowiskowe - wszystkiego nauczymy Cię od podstaw! przyjazne warunki pracy w zespole młodych i pełnych energii osób.Twoje zadania:kontakt telefoniczny z klientami w celu przedłużania umów,pomoc w dopasowaniu oferty i modelu telefonu do potrzeb klienta,udzielanie informacji na temat dostępnych produktów.Czego oczekujemy?dyspozycyjności min. 120h w miesiącu ,biegłej znajomości obsługi komputera ,komunikatywności oraz zaangażowania.Nie potrzebujesz doświadczenia, aby do nas dołączyć! Jeśli jesteś pełen energii, chęci do nauki i gotowy na nowe wyzwania - to jesteśmy właśnie dla Ciebie! Jeśli chcesz dołączyć do naszej ekipy, wyślij CV już teraz! Szczegółowe informacje pod numerem: 57*****88.Zgodnie z obowiązującym prawem Workhouse4you Sp. z o.o. nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.Bardzo prosimy o dopisanie poniższej klauzuli do CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Workhouse4you Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Obrońców Wybrzeża 4d/16, 80-398 Gdańsk. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres: office(at)workhouse4you.pl”.Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji. W przypadku braku zgody, zgłoszenie rekrutacyjne nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacji.Workhouse4you(c.23651)

Doradca/Menadżer
Doradca/Menadżer
Bielsko-Biała 4 kilka dni temu

Jedna z największych instytucji finansowych na świecie poszukuje osób chętnych do współpracy. Jeśli jesteś ambitny, w pracy szukasz ciągle nowych wyzwań i możliwości, szybko się uczysz, a w zlecone zadania angażujesz się na 200%. Mamy coś dla Ciebie!Praca w naszej firmie da Ci możliwość ciągłego rozwoju, podnoszenia kwalifikacji, awansu i zarobienia bardzo dobrych pieniędzy, bez własnego wkładu finansowego. A to wszystko w elastycznym czasie pracy. Od siebie jesteśmy w stanie zapewnić:stałe wynagrodzenie + premie sprzedażowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie grupowekartę multisportprywatny program emerytalnyszkolenia i warsztaty opiekę Menadżerapracę w najlepszym zespolemożliwość stworzenia własnego zespołuMy oczekujemy od Ciebie:zaangażowania,systematyczności i chęciprawo jazdy kat. Bwłasnego samochodumin. średnie wykształcenieAby Twoja aplikacja została przyjęta konieczne jest załączenie CV.

Asystent/Asystentka ds. administracyjno-biurowych
Asystent/Asystentka ds. administracyjno-biurowych
Bielsko-Biała 5 dni plecy

Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy, produkującej innowacyjne place zabaw, poszukujemy  energicznej i proaktywnej asystentki lub asystenta, który wesprze biuro w codziennych zadaniach, pomoże w organizacji zadań, wyjazdów montażowych i serwisowych, a także zadba o prawidłowy obieg dokumentów. Jakie będą Twoje zadania?Dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów - umów, faktur, druków  - archiwizowanie dokumentówWsparcie administracyjne między działami w firmiePomoc w przygotowaniu dokumentacji dla biura rachunkowegoZamawianie transportów firm spedycyjnych krajowych i zagranicznychZlecanie podwykonawcom montaży na terenie krajuPrzyjmowanie zleceń serwisowych/reklamacyjnychPrzygotowywanie prostych wycen serwisowychRealizacja powyższych zadań wg opisanych procedur i procesówCzego od Ciebie oczekujemy?Pozytywne nastawienie i postawa, że “szklanka jest zawsze do połowy pełna”Samodzielność i proaktywnośćChęć do rozwoju i poszerzania własnych kompetencjiOtwartość na wyzwania i nabywanie nowej wiedzy przez szkoleniaMile widziane na tym stanowisku będą także:Doświadczenie z programem Optima i FirmaODoświadczenie na stanowisku administracyjnym i kadrowym lub księgowymPodstawy logistyki i porównywania ofertKomunikatywny angielski - czasem będziesz musiał_a porozmawiać przez telefon lub napisać maila do naszych zagranicznych partnerów biznesowych. Forma zatrudnienia Umowa o pracę lub B2B, pełny etatWynagrodzenieUoP 4900 - 5400 zł bruttoDodatkowe benefity pracowniczeKarta MultisportWyjazdy integracyjne, firmowe uroczystości i wydarzenia na miejscuStałe pewne zatrudnienieŚwietna atmosfera, partnerskie podejście, transparentne zasady pracy, systemu premiowegoGdzie będziesz pracować?Stacjonarnie, w siedzibie firmy w Bielsku-Białej przy ul. Okrzei 2.Jak aplikować?Wypełnij formularz rekrutacyjny, załącz swoje CV. Zastrzegamy prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Jak przebiega rekrutacja?Jeśli w Twoim zgłoszeniu znajdziemy wspólny mianownik z naszymi oczekiwaniami, skontaktuje się z Tobą telefonicznie rekruter, aby umówić się na półgodzinne spotkanie online (pierwszy etap rekrutacji jest więc całkowicie zdalny). Jeśli Twoja kandydatura  zostanie zaakceptowana do drugiego etapu, zostaniesz zaproszony/zaproszona na spotkanie na żywo w siedzibie firmy.O firmieFirma od ponad 10 lat produkuje naukowe, muzyczne i sensoryczne place zabaw – jest niekwestionowanym liderem na rynku edukacyjnych placów zabaw, co potwierdzają liczne nagrody i certyfikaty. Współpracuje z sukcesami z wieloma samorządami, szkołami, przedszkolami i prywatnymi odbiorcami, nie tylko w Polsce, ale i zagranicą, dzięki rozwijającemu się w zawrotnym tempie działowi eksportu. Poza tym to firma, w której stawia się na dobrą atmosferę, współpracę, samodzielność i wspieranie mocnych stron i talentów.

specjalista/referent  ds. administracji Bielsko Biała
specjalista/referent ds. administracji Bielsko Biała
Bielsko-Biała 7 dni plecy

Jesteśmy firmą działającą na rynku od ponad 30 lat. Doradzamy i dostarczamy naszym klientom usługi w zakresie BHP, jesteśmy producentem automatów wydających. Nasze artykuły codziennie trafiają do tysięcy klientów z Polski i całej Europy, gwarantując ciągłość dostaw w działach produkcji oraz oszczędności na poziomie nawet 55%. W związku z ciągłym rozwojem firmy, do naszego zespołu szukamy: Specjalisty/Referenta ds. administracyjnych.Jeśli jesteś osobą która:ma doświadczenie w pracy biurowej;potrafi bardzo dobrze organizować swoją pracę;jest sumienna, uczciwa i odpowiedzialna;potrafi pracować pod presją;potrafi pracować w grupie;lubi wyzwania;zna program Subiekt - mile widziane.Zgłoś swoją aplikację.Będziesz odpowiedzialny za:dbanie o właściwy obieg i ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej,segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji,bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,tworzenie i analiza zestawień,tworzenie paczek przelewów,weryfikacja i nadzór płatności,obsługa w zakresie biurowym,weryfikacja i nadzór umówweryfikacji, przyjmowanie oraz nadzór dokumentów zakupowych.W zamian oferujemy Ci:umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie;pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku;niezbędne wsparcie i szkolenia wdrażające do pracy;dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;możliwość skorzystania z pakietów sportowych;możliwość skorzystania z prywatnego ubezpieczenia na życie.szczerą i życzliwą relację ze współpracownikami i przełożonym.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV :„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Firmę Bogmar BB Sp. z o.o. Sp.k.”Opcjonalnie :„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Bogmar BB Sp. z o.o. Sp.k.”Dokumenty aplikacyjne bez wymaganej klauzuli nie będą rozpatrywane.Uprzejmie informujemy , że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik d.s. administracyjno - biurowych
Pracownik d.s. administracyjno - biurowych
Bielsko-Biała 8 dni plecy

Firma SKI-BUD zatrudni Pracownika na stanowisko: Pracownik d.s. administracyjno - biurowych. Jesteśmy firmą z sektora budownictwa inżynieryjnego. Zapraszamy do współpracy w młodym, kilkuosobowym zespole w biurze znajdującym się w ścisłym centrum Bielska-Białej.Główny zakres obowiązków:ścisła współpraca z właścicielem firmy, Inżynierami budowy oraz Brygadami budowlanymi;ścisła współpraca z pracownikami biura – bieżąca pomoc w zadaniach dotyczących prowadzenia biura;wprowadzanie faktur kosztowych do programu księgowego;archiwizacja faktur; skanowanie dokumentów;koordynacja zamówień i zakupu narzędzi, sprzętu firmowego oraz materiałów budowlanych;prowadzenie ewidencji pojazdów i maszyn firmowych (zgłaszanie do serwisów, praca nad terminowym wykonywaniem przeglądów);ewidencjonowanie dokumentów księgowych związanych z wszelkiego rodzaju sprzętami oraz samochodami firmowymi;przygotowywanie zapytań ofertowych, wykonywanie zestawień otrzymanych ofert;kontakt ze sprzedawcami, negocjacja cen oraz terminów realizacji zleceń;zarządzanie usługami E-TOLL dla pojazdów;zarządzanie oraz weryfikacja przejazdów modułami GPS;sporadycznie: wyjazdy w celach służbowych poza biuro firmy;obsługa poczty mailowej;obsługa podstawowych urządzeń biurowych;obsługa komunikatora WhatsApp - aktywny udział w grupach stworzonych na potrzeby Firmy;Wymagania:wykształcenie min. średnie,obowiązkowo: prawo jazdy kat. B.mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym oraz w pracy z dokumentami księgowymi;bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - głównie MS Excelentuzjazm oraz wewnętrza motywacja do pracy;duża samodzielność; dobra organizacja pracy własnej; Oferujemy:możliwość współpracy długoterminowej na umowie o pracę;praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30;atrakcyjne wynagrodzenie;sprzęt i oprogramowanie niezbędne do samodzielnej i wygodnej pracy;dużą niezależność - możliwość wprowadzania w strukturę i działania Firmy autorskich rozwiązań;przyjazną atmosferę pracy w zespole otwartym na wzajemną pomoc i współpracę;możliwość współpracy przy jednych z największych w Polsce inwestycji w branży kolejowej i mostowej; Zapraszamy do kontaktu. Prosimy o przekazywanie CV za pośrednictwem portalu OLX.Firma SKI-BUD jest specjalistą w zakresie budownictwa inżynieryjnego. Specjalizujemy się w remontach oraz budowaniu od podstaw: mostów, przepustów, estakad, wiaduktów. Ważnym filarem naszej działalności jest także dział transportu krajowego. Przeprowadzamy prace budowlane na terenie całego kraju, bierzemy udział w wykonywaniu specjalistycznych prac dla jednych z największych kontraktów kolejowych oraz mostowych realizowanych aktualnie w Polsce. Siedziba Firmy znajduje się w Bielsku-Białej.

Pracownik ds. logistyki magazynu i floty samochodowej – OZE
Pracownik ds. logistyki magazynu i floty samochodowej – OZE
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik ds. logistyki magazynu i floty samochodowej – branża OZE Firma Naster działa z sukcesami od roku 2010r i jest liderem sprzedaży energii i gazu w Polsce. Wieloletnie doświadczenie daje nam lepsze spojrzenie na potrzeby klienta i wymagania dynamicznie rozwijającego się rynku odnawialnych źródeł energii. W związku z naszym intensywnym rozwojem poszukujemy do współpracy: Twój zakres obowiązków: • Koordynowanie procesu zakupowego dla działu OZE; • Przyjmowanie dostaw na mały, lokalny magazyn oraz organizowanie wysyłek; • Współpraca z magazynami zewnętrznymi; • Zarządzanie flotą (współpraca z serwisem, planowanie przeglądów, raportowanie rozliczeń do księgowości); • Prowadzenie stosownej dokumentacji; • Zarządzanie sprzętem firmowym, główne telefonami i komputerami (prowadzenie zestawienia sprzętu firmowego, wydawanie sprzętu zgodnie z zapotrzebowaniem, współpraca z zewnętrzną firmą IT). Nasze wymagania: • Doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów i/lub zarządzania flotą samochodów; • Umiejętność negocjacji i nawiązywania relacji biznesowych; • Znajomość przepisów dotyczących użytkowania pojazdów; • Doskonałe umiejętności organizacyjne; • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole; • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; • Prawo jazdy kategorii B. To oferujemy: • Stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju; • Elastyczne godziny pracy; • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu szczególnie na etapie wdrożenia; • Nowoczesne i w pełni wyposażone miejsce pracy oraz oprogramowanie wspierające w realizacji obowiązków; • Ciekawe wydarzenia integracyjne.

Koordynator pracowników tymczasowych
Koordynator pracowników tymczasowych
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków Obsługa klientów. Zapewnienie codziennego bieżącego wsparcia w procesie komunikacji pomiędzy Klientem, a APT. Terminową realizacją zamówień, dbaniem o ich realizację składanych do APT w wymiarze jakościowym i ilościowym. Organizowaniem „wejścia” nowych osób, procesem wdrożenia (onboarding). Koordynowanie i rozliczenie czasu pracy. Aktywne poszukiwanie kandydatów. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami. Tworzenie i publikacja ogłoszeń. Wsparcie Zespołu w bieżących zadaniach. Raportowanie wyników pracy. Bieżące doradztwo dla klientów i kandydatów. Wymagania: Łatwość w nawiązywaniu relacji i tworzeniu sieci kontaktów. Doświadczenie w pracy w APT. Posiadania aktywnego prawa jazdy kat. B. Gotowość do wykonywania częstych rozmów telefonicznych. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Gotowość do pracy od zaraz. Praca w Agencji Pracy Tymczasowej. Wynagrodzenie brutto: od 5500-6000zł/mc

Magazynier/Operator wózka widłowego UDT
Magazynier/Operator wózka widłowego UDT
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowe zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech. Aktualnie poszukujemy do Merkruy Market w Krakowie poszukujemy pracowników na stanowisko: Magazyniera/Operatora wózka widłowego (miejsce pracy Bielsko-Biała ul. Warszawska 183) Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: rozładunek i załadunek towaru, przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, kompletacja zamówienia. Oczekiwania: wykształcenie zawodowe/średnie, uprawnienia na wózki widłowe UDT mile widziane doświadczenie w pracy na magazynie. Oferujemy: szkolenie wdrożeniowe umowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie w formie podstawy + premii Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe kompetencje, aplikuj. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV na adres: @ Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych CV klauzuli o następującej treści:Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie.Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno),2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w Rozporządzenia,3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj. nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi niniejszego formularza,4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,6) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail.7) podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi osobami.

Zatrudnię recepcjonistkę
Zatrudnię recepcjonistkę
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Salon Fryzjerski w centrum Bielska-Białej poszukuje energicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko recepcjonistki.Wymagania:doświadczenie w obsłudze klientadobre zdolności organizacyjne i samodzielność w wykonywaniu obowiązkówpozytywne podejście do klienta i umiejętność rozwiązywania problemówmile widziana obsługa programu VersumObowiązki:przyjmowanie klientów i udzielanie informacji na temat usług salonurezerwacja terminów w systemie komputerowymobsługa klienta telefoniczna jak i stacjonarnakoordynacja pracy personeludbanie o estetyczny wygląd salonu oraz recepcjiOferujemy:stabilne zatrudnienie w renomowanym salonie fryzjerskimprzyjazną atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzenie oraz premię.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze ZDJĘCIEM za pomocą OLX.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik biurowy ( Dział Handlowy )
Pracownik biurowy ( Dział Handlowy )
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Befame Sp. z o.o. - to producent szerokiej gamy mebli tapicerowanych, od prostych foteli po nowoczesne i eleganckie zestawy wypoczynkowe. Obecnie jesteśmy zaangażowani zarówno w rynek krajowy jak i zagraniczny. Zatrudniamy blisko 300 osób w zakładzie w Bielsku-Białej. Zakres obowiązków·         Wprowadzanie zamówień do systemu·         Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem indywidualnym i biznesowym ( w języku angielskim i/lub w języku francuskim )·         Obsługa klientaWymagania·         Doświadczenie w obsłudze klienta·         Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/ lub języka francuskiego·         Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole·         Umiejętność pracy pod presją czasu i odpowiedzialnej priorytetyzacji zadańOferujemy·         interesującą , stałą prace w oparciu o umowę o prace·         atrakcyjne wynagrodzenie·         pracę z ambitnym zespołem·         niezbędne narzędzia pracy.

Pracownik administracyjno – biurowy, asystent
Pracownik administracyjno – biurowy, asystent
570000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Mercedes Martruck Pojazdy Specjalne Sp. z o.o. istnieje na polskim rynku od ponad 25 lat. Zajmujemy się sprzedażą nowych i używanych pojazdów specjalnych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób ambitnych, kreatywnych, które nie boją się nowych wyzwań. Pracujesz ale czujesz, że chcesz coś zmienić, rozwinąć się, stawić czoła nowym zadaniom, zdobyć nowe umiejętności zapraszamy do naszej firmy.Zakres obowiązków:Pomoc w pozyskiwaniu  finansowań zewnętrznych, śledzenie ogłaszanych naborów, kompletowanie dokumentówSkładanie ofert przetargowychBieżąca obsługa biura, czynności biurowe, pomoc administracyjnaDbałość o sprawne funkcjonowanie biuraStała współpraca z pozostałymi działami firmyWymagania:doświadczenie w pracy biurowejdobra znajomość pakietu Microsoft Office, obsługa poczty elektronicznejumiejętność szybkiego pozyskiwania informacji i poruszania się w internecieotwartość na zdobywanie nowej wiedzydobra organizacja pracy własnejzaangażowanie i pomysłowośćotwartość na nowe wyzwania i zadaniaodpowiedzialność i sumiennośćprawo jazdy kat. Bmile widziane osoby w wieku 35-55 latOferujemy:atrakcyjny system wynagrodzeńpracę w zgranym zespolebiuro na terenie Bielska-Białejprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życieWAŻNE!! Do przesłanych aplikacji prosimy dopisać klauzulę oraz NAZWĘ STANOWISKA, na które aplikujesz:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mercedes Martruck Pojazdy Specjalne Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystent / Asystentka ze znajomością języka niemieckiego
Asystent / Asystentka ze znajomością języka niemieckiego
330000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

M7 Group Sp. z o .o. to agencja rekrutacyjna wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 29286Aktualnie prowadzimy rekrutacje dla szwajcarskiej firmy budowlanej specjalizującej się w hydrotechnice, budowaniu rdzeni zapór oraz zbiorników szczytowo - pompowych. Powyższe ogłoszenie dotyczy projektu/remontu kompleksu elektrowni Porąbka-Żar.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-Asystowanie kierownikowi w codziennych obowiązkach i sprawach zarządczych-Pomoc językowa w koordynowaniu działań-Tłumaczenie i koordynowanie spotkań -Przygotowywanie dokumentów na potrzeby kierownictwa-Prowadzenie kalendarza -Zarządzanie korespondencją i pocztą-Zapewnianie codziennej obsługi -Organizowanie spraw bieżących-Wykonywanie innych zadań administracyjnychWYMAGANIA::-Wysokie umiejętności komunikacyjne w języku niemieckim-Nienaganna kultura osobista-Podstawowa znajomość obsługi komputera-Umiejętność organizacji czasu -Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, takich jak komputer, drukarki, itp.-Umiejętność pracy w zespole i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków-Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu zadań-Odporność na stres i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjachOFERUJEMY:-Pracę dla szwajcarskiego koncernu budowlanego -Mieszkanie służbowe w pobliżu miejsca pracy (opcjonalnie)-Możliwość poznania specyfiki branży budowlano - energetycznej-Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę B2Bklikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do M7 GROUP sp. z o.o. z siedzibą w: Przytkowice 268B, 34-141 Przytkowice (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail. Będziemy przetwarzali informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby wypełnić ciążące na nas obowiązki prawne – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia); (b) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu Pracuj.pl). Twoje dane osobowe możemy przetwarzać także celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail:

Technolog Stolarki Aluminiowej
Technolog Stolarki Aluminiowej
420000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Stolprof S.C. Jesteśmy profesjonalną firmą świadczącą usługi w zakresie doradztwa, produkcji oraz montażu stolarki otworowej wykonanej z aluminium. Posiadamy nowoczesny park maszynowy, wykwalifikowanych pracowników, oraz dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych, co gwarantuje wysoką jakość i trwałość oferowanych wyrobów.Poszukujemy do naszego zespołu Technologa Stolarki AluminiowejZAKRES OBOWIĄZKÓW:weryfikacja dokumentacji technicznej przekazywanej przez klientów,dokonywanie niezbędnych uzgodnień w celu optymalizacji dostarczanych rozwiązań,opracowywanie techniczne zleceń stolarki aluminiowej,przygotowywanie kart produkcyjnych,monitorowanie i kontrola postępów produkcji,ścisła współpraca z innymi działami.WYMAGANIA:doświadczenie na podobnym stanowisku,znajomość programu AutoCad,znajomość języka technicznego oraz umiejętność czytania rysunków technicznych,znajomość zagadnień z zakresu aluminium oraz procesów produkcyjnych,samodzielność w podejmowaniu decyzji,umiejętność organizacji pracy własnej,komunikatywność,prawo jazdy kat. B.OFERUJEMY:umowę o pracę na pełen etat,atrakcyjne wynagrodzenie,system szkoleń branżowych,pracę w przyjaznej atmosferze,pakiet benefitów pracowniczych,dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii.CV wraz z klauzulą RODO proszę przesłać na maila.

Sekretarka / Praca biurowa w Bielskim Centrum Edukacji
Sekretarka / Praca biurowa w Bielskim Centrum Edukacji
440000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

BIELSKIE CENTRUM EDUKACJIw Bielsku-Białej Oferta pracystanowisko: sekretarkaDane dotyczące oferty pracy:Stanowisko: SekretarkaMiejsce pracy: Zespół Pracowni Nr 1 Bielskiego Centrum EdukacjiAdres miejsca pracy: Bielsko-Biała, ul Krasińskiego 37 Wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższeZnajomość obsługi komputera i programów biurowychUmiejętność analitycznego myśleniaUmiejętność współpracy w zespoleKomunikatywność, samodzielność w działaniu, odpowiedzialność za realizację zadań(terminowość, sumienność, dokładność)Bardzo dobra organizacja pracyWysoka kultura osobista Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Obsługa oraz archiwizacja dokumentacji dla uczniów z ZSSIO, BSP, ZSEEIMProwadzenie ewidencji stanu zatrudnienia pracowników ZP-1 (listy obecności, karty ewidencji czasu pracy, zwolnienia lekarskie, urlopy i inne nieobecności)Rozliczanie pracowników ZP-1 z przepracowanych godzin (sporządzanie wykazów ewidencji czasu pracy oraz nieobecności)Sporządzanie planów urlopowych pracowników obsługi i administracji ZP-1Prowadzenie księgi zastępstw w ZP-1Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów biurowychPrzygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencjiProwadzenie dokumentacji stanów ilościowych i wartościowych asortymentu, należącego do ZP-1 Warunki pracy na stanowisku:Praca na pełny etat z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowychPraca w pełnym wymiarze czasuZatrudnienie na podstawie umowy o pracę, od 01 kwietnia 2024Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie CV ze zdjęciem.Prosimy o dopisanie klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Informacja o Bielskim Centrum EdukacjiBielskie Centrum Edukacji jest publiczną placówką oświatową, w skład której wchodzi Centrum Kształcenia Ustawicznego (CKU) i Centrum Kształcenia Zawodowego (CKZ). CKZ prowadzi zajęcia praktyczne dla uczniów i słuchaczy szkół branżowych i techników. W ramach CKZ funkcjonują cztery Zespoły Pracowni, mieszczące się w różnych lokalizacjach na terenie centrum Bielska-Białej. CKU prowadzi kształcenie osób dorosłych w systemie stacjonarnym i zaocznym, oraz oferuje bogatą ofertę kwalifikacyjnych kursów zawodowych. BCE jest także ośrodkiem egzaminacyjnym upoważnionym do przeprowadzania Egzaminów Potwierdzających Kwalifikacje Zawodowe.  

Młodszy Specjalista ds Obsługi Klienta z j. ukraińskim
Młodszy Specjalista ds Obsługi Klienta z j. ukraińskim
1990000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:Jesteśmy firmą zajmującą się noclegami pracowniczymi i obsługą mieszkań. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy Młodszego Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta, który dołączy do naszego zespołu. Obowiązki:Kontakt telefoniczny i mailowy z obecnymi i potencjalnymi klientami.Stworzenie podstawowych raportów i rozliczeń.Prowadzenie list osób mieszkających na naszych lokalach.Przygotowywanie ofert dla klientów.Wymagania:Znajomość języka ukraińskiego na poziomie biegłym.Znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie) na poziomie B1.Umiejętność obsługi komputera.Komunikatywność.Dodatkowe atuty:Brak wymaganego doświadczenia - najważniejsze są otwarty umysł i kreatywność.Oferujemy:Pracę w dynamicznym środowisku.Możliwość rozwoju zawodowego.Umowę o pracę na stałe po okresie próbnym.Praca w biurze w centum Bielska-Białej od 9 do 17.Inne benefity: ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna.Jeśli jesteś osobą otwartą, kreatywną, a jednocześnie spełniasz nasze wymagania, zapraszamy do aplikowania! W celu aplikacji, prosimy o przesłanie CV.Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy!

Mam dla Ciebie pracę !
Mam dla Ciebie pracę !
620000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Witajcie. Rodzinna firma IPT Polska w Bielsku-Białej, zajmująca się ogrzewaniem elektrycznym i klimatyzacją zatrudni pracownika na stanowisko - pracownik biurowy/doradca klienta. Do Twoich głównych zadań należeć będzie między innymi : sporządzanie dokumentów\wycenpozyskiwanie nowych klientówutrzymywanie dobrych relacji z klientami\kontakt telefoniczny z klientemwprowadzanie danych do systemu komputerowego, generowanie fakturwysyłanie paczekinne prace biuroweWymagamy : zaangażowanialogicznego myślenia i szybkości w działaniuumiejętności posługiwania się pakietem MS Office: Word, Excelsprawnej obsługi komputera i urządzeń biurowychobsługi kasy fiskalnej komunikatywności , lojalności odpowiedzialność dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy :możliwość rozpoczęcia pracy od zarazzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na 3 miesiące a jeśli się sprawdzisz możliwość zatrudnienia na umowę o pracę. praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 lub 8:00-16:00samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy pracę w przyjemnej atmosferzeodpowiednie narzędzia pracyJeśli jesteś myślącym i chcącym pracować studentem, który nie boi się nowych wyzwań to śmiało napisz. LubJeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności ale jesteś chętny do pracy i masz do tego możliwości to również napisz do nas. Osoby zainteresowane ofertą serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego, CV proszę wysyłać na adres e-mail. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Miłego dnia !

Pracownik Działu Handlowego
Pracownik Działu Handlowego
1470000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Prężnie rozwijająca się firma produkcyjna z Bielska-Białej zatrudni pracownika Działu HandlowegoOBOWIĄZKIOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakty handlowe z dostawcami i odbiorcami, w zakres których wchodzi min.: negocjacja cen, przygotowywanie ofert handlowych, ustalanie terminów dostaw oraz rodzaju transportu, itp.WYMAGANIAOd kandydatów oczekujemy:doświadczenia zawodowego w dziale sprzedaży lub zaopatrzenia,doświadczenie w branży foli, opakowania foliowe będzie dodatkowym atutem,znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,znajomość programu Subiekt mile widziane,prawo jazdy kat.BPoszukujemy osoby wykazującej zarówno samodzielność w działaniu, jak i umiejętność pracy  w grupie.OFERUJEMYZapewniamy stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę. Wynagrodzenie wypłacane zawsze w terminie. Grupowe ubezpieczenie zdrowotne, prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę. Praca od poniedziałku do piątku  w godzinach 8:00 – 16:00.Miejsce pracy – Bielsko-Biała (rejon Wapienica).      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Złożonych dokumentów nie zwracamy, ulegną one zniszczeniu po zakończeniu procesu rekrutacji.Na przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)

Pracownik Administracji i Kadr - firma transportowa
Pracownik Administracji i Kadr - firma transportowa
430000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku administracja i kadry dla firmy transportowej. Praca zdalna, wszelkie narzędzia niezbędne do pracy zapewnione - laptop , telefon firmowy itp. Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur sprzedażowych do systemuwprowadzanie faktur kosztowych do systemukomunikacja z klientami droga mailowa - język angielski gromadzenie dokumentacji dla księgowej przygotowanie listy płac na cotygodniowe / miesięczne wypłaty pracownikówłączenie transakcji bankowych z pozycjami wygenerowanymi w systemie księgowymsprawdzanie, czy płatności od klientów zostały zaksięgowane - windykacja płatności droga mailową współpraca z zespołem spedytorów - polsko i anglojęzycznych Wymagane : znajomość języka angielskiego - w piśmie i mowiedoświadczenie w podobnej roli min rokzałożona działalność obsługa pakietu Microsoft Office - głównie excel elementarna znajomość pojęć związanych z księgowością sumiennośćZainteresowanych proszę o przeslanie CV. Zapewniamy pełny trening jak i ciągłe wsparcie podczas współpracy.

Staż Specjalista ds. Jakości
Staż Specjalista ds. Jakości
850000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Szukasz nowych możliwości w dziedzinie jakości? Zdobądź doświadczenie w firmie produkcyjnej o międzynarodowym zasięgu. Zatrudnienie od zaraz do 6 miesięcy.Twoim zadaniem będzie: a) analiza reklamacji klientów, b) podejmowanie działań korygujących, c) negocjacje z klientami oraz dostawcami odnośnie warunków kontroli i odbioru produktów oraz procesów,d) nadzorowanie jakości produktów oraz procesów w produkcji seryjnej oraz podczas audytów produktu, procesu oraz audytów klientaCzego oczekujemy?znajomości języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym - warunek konieczny,praktyczna znajomość pakietu MS Office,odpowiednie predyspozycje osobowościowe, tj. samodzielność, dobra organizacja, umiejętność pracy w zespole, chęć podnoszenia kwalifikacji, odpowiedzialność i zaangażowanie.W ramach rekrutacji, prosimy: a) przesłać CV, b) przedstawić prefeferencje dot. zatrudnienia (umowa o pracę/ zlecenie), c) przedstawić oczekiwania finansowe.Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.  

Asystent ds. opracowywania danych
Asystent ds. opracowywania danych
950000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Firma MAXDROGI z siedzibą w Bielsku-Białej jest jednym z liderów na polskim rynku w zakresie świadczenia usług takich jak: ewidencja i przeglądy stanu technicznego dróg, obiektów mostowych, pomiary natężenia ruchu, plany stałej i czasowej organizacji ruchu.Swoje usługi świadczymy głównie dla Gmin, Miast oraz Powiatów na terenie całej Polski.Rozwijamy się i szukamy do naszego zespołu kolejnych osób, które są dobrze zorganizowane, dokładne, odpowiedzialne, kreatywne i nastawione na rozwiązywanie problemów oraz lubiące prace w zespole.Jeżeli poniższe zdania pasują do Ciebie:- Jesteś bardzo dobrze zorganizowany/a i potrafisz samodzielnie planować swoją prace, -Lubisz zaangażować się w to, co robisz na 110%, -Traktujesz to co robisz odpowiedzialnie i dotrzymujesz terminów, -Koncentrujesz się na rozwiązaniach, a nie problemach, -Nie boisz się wyzwań i pracy pod presją czasu, -Skrupulatność i dokładność to Twoje atuty,-Jesteś pozytywnie nastawiony/a, to oznacza, że zdecydowanie chcemy Cię poznać.Podstawowe obowiązki: - analiza i opracowywanie danych z dokumentacji i fotorejestracji niezbędnych do wykonania opracowań i projektów dla naszych Klientów,- koordynowanie prac nad projektem,- kontakt z Klientami w sprawach związanych z wykonywanym projektem,- przygotowanie projektu do przekazania Klientom.WYMAGANIA: WARUNEK KONIECZNY:wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie): drogownictwo, budownictwo, geoinformacja, geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna i pokrewne lub doświadczenie na podobnym stanowisku,- znajomość pakietu MS Office,- prawo jazdy kat. B,- biegła obsługa komputera.CO OFERUJEMY:1. Rozwój - Zatrudnienie w stabilnej firmie, stale rozwijającej się już od prawie 10 lat, - Przeszkolenie z zakresu wykonywanych obowiązków,- Możliwość pracy przy realizacji ciekawych projektów,- Współpracę z najlepszymi i doświadczonymi specjalistami.2. Zespół - Bardzo dobra atmosfera pracy, - Przejrzysty podział obowiązków,- Praca w młodym zespole, - Wymagający i równocześnie wyrozumiały szef.3. Wynagrodzenie -Przejrzyste zasady wynagradzania, -Wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od zakresu obowiązków, stopnia samodzielności, zaangażowania i jakości wykonywanej pracy oraz osiąganych rezultatów. DODATKOWE INFORMACJE: -Praca w biurze w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00-Praca zdalna w jest przewidziana dla pracowników, którzy uzyskali odpowiedni stopień samodzielności w zakresie wykonywanych obowiązków (po ok 1 roku pracy), -Okres próbny 3 miesiące,-Umowa o pracę,-Ubezpieczenie grupowe.Jeśli po przeczytaniu powyższego ogłoszenia czujesz, że to coś dla Ciebie, to zapraszamy do kontaktu.SKŁADANIE APLIKACJI: Prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem do 28.01.2024r.Każda aplikacja jest uważnie analizowana, jednak zastrzegamy sobie możliwość odpowiadania tylko na wybrane oferty.Rozpatrywane będą tylko aplikacje zawierające poniższą klauzulę: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”.

Asystent biura (praca biurowa)
Asystent biura (praca biurowa)
950000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Firma MAXDROGI z siedzibą w Bielsku-Białej jest jednym z liderów na polskim rynku w zakresie świadczenia usług takich jak: ewidencja i przeglądy stanu technicznego dróg, obiektów mostowych, pomiary natężenia ruchu, plany stałej i czasowej organizacji ruchu.Swoje usługi świadczymy głównie dla Gmin, Miast oraz Powiatów na terenie całej Polski.Rozwijamy się i szukamy do naszego zespołu kolejnej osoby, która wspomoże jego pracę.Jeżeli poniższe zdania pasują do Ciebie:- Jesteś bardzo dobrze zorganizowany/a i potrafisz samodzielnie planować swoją prace, -Lubisz zaangażować się w to, co robisz na 110%, -Traktujesz to co robisz odpowiedzialnie, -Koncentrujesz się na rozwiązaniach, a nie problemach, -Nie boisz się wyzwań i pracy pod presją czasu, -Skrupulatność i dokładność to Twoje atuty,-Jesteś pozytywnie nastawiony/a i lubisz się uczyć nowych rzeczy,- Lubisz pomagać innym, to oznacza, że zdecydowanie chcemy Cię poznać.Podstawowe obowiązki:wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych,kontakt telefoniczny, e-mailowy lub osobisty z Klientami oraz z podwykonawcami w sprawach związanych z wykonywanymi projektami,przygotowanie wykonanych projektów do przekazania Klientowi, w tym drukowanie i składanie dokumentacji,prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji związanej z realizowanymi projektami,obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich klientów,wsparcie działów w organizacji codziennej pracy,zakupy firmowe.Wymagania:wykształcenie wyższe lub średnie (mile widziany kierunek: administracja i pokrewne lub doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie jest to konieczne)sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych,znajomość pakietu MS Office,prawo jazdy kat. B.CO OFERUJEMY: 1. Rozwój - Zatrudnienie w stabilnej firmie, stale rozwijającej się już od ponad 8 lat, - Przeszkolenie z zakresu wykonywanych obowiązków,- Możliwość pracy przy realizacji ciekawych projektów.2. Zespół - Bardzo dobra atmosfera pracy, - Przejrzysty podział obowiązków,- Praca w młodym zespole, - Wymagający i równocześnie wyrozumiały szef.3. Wynagrodzenie -Przejrzyste zasady wynagradzania, -Wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od zakresu obowiązków, zaangażowania i jakości wykonywanej pracy oraz osiąganych rezultatów. DODATKOWE INFORMACJE: -Praca w biurze w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00, -Okres próbny 3 miesiące,-Umowa o pracę,-Ubezpieczenie grupowe.Jeśli po przeczytaniu powyższego ogłoszenia czujesz, że to coś dla Ciebie, to zapraszamy do kontaktu.SKŁADANIE APLIKACJI: Prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem do 28.01.2024r. Każda aplikacja jest uważnie analizowana, jednak zastrzegamy sobie możliwość odpowiadania tylko na wybrane oferty.Rozpatrywane będą tylko aplikacje zawierające poniższą klauzulę: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”.

Asystentka
Asystentka
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAsystentka Opis stanowiska Forma zatrudnienia Umowa zlecenie / Umowa o współpracy Pełny opis stanowiska Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest E-MA Władysław Czekaj, ul. Adama Mickiewicza 30A/9 43-300 Bielsko-Biała, NIP 5472083007 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - URZĘDU OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami Asystentka Opis stanowiska: Przygotowywanie do księgowania dokumentów firmowych i projektowych Skanowanie dokumentów firmowych i projektowych Obsługa korespondencji firmowej będącej korespondencją listowną - odbiór i nadawanie przesyłek Bieżący kontakt z klientem i zespołem Wymagania: Znajomość pakietu MS Office umiejętności sprzedażowe będą dodatkowym atutem odpowiedzialność, sumienność, dbałość o powierzone mienie obywatelstwo polskie Oferujemy: umowę zlecenie / umowę o współpracy - obejmująca pakiet zdrowotny stawkę do uzgodnienia lub prowizja od wykonanego zlecenia każdorazowo CV prosimy przesyłać na adres mailowy: @ Więcej informacji pod numerem +48 506 - pokaż numer telefonu -

pracownik administracyjno-biurowy
pracownik administracyjno-biurowy
1165000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Firma PRESTIGE Import-Export Sp. z o.o. szuka do swojego zespołu osoby odpowiedzialnej, sumiennej i dobrze zorganizowanej na stanowisko :Pracownik biurowyOpis stanowiska :współpraca z klientami oraz dostawcamifakturowanieobsługa połączeń telefonicznych i skrzynki mailowejobsługa klienta kontakt z Klientami w celu wyjaśnienia spornych kwestii wprowadzanie faktur zakupowychpłatnościprace administracyjne i archiwizacyjnekompletowanie i weryfikacja dokumentów dostaw i fakturOczekiwania :łatwość w nawiązywaniu kontaktówmile widziana znajomość języka angielskiego albo włoskiegoumiejętność pracy w zespoleobsługa komputerarzetelność i odpowiedzialnośćdobrej znajomości Microsoft Officeumiejętności organizacji pracy, samodzielności, terminowości, dokładności i odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadańrzetelności i umiejętność analitycznego myśleniaminimum średniego wykształceniaOferujemy :umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę w wymiarze cały etat praca w miłej atmosferzepraca od zarazOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacjiUprzejmie informujmy, że CV bez klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych nie będą uwzględnione w procesie rekrutacyjnym.„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez P.H.U. Kowalczyk s.c. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia”Równocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Praca w kancelarii komorniczej
Praca w kancelarii komorniczej
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukiwana osoba do pracy na umowę o pracę na pełny etat w kancelarii komorniczej w Bielsku-Białej. Doświadczenie i wiedza na temat specyfiki zawodu mile widziane. Wymagania: dyspozycyjność, znajomość podstawowych przepisów prawa, uczciwość, wysoka kultura osobista, komunikatywność.

Asystent Biurowo Sprzedażowy - Office Manager
Asystent Biurowo Sprzedażowy - Office Manager
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalizujemy się w obsłudze firm z branż technologicznych, IT, e-commerce oraz startupów. Mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia transakcji inwestycyjnych, prawa spółek i obsługi korporacyjnej, RODO a także prawa umów. Od 2015 roku nieustannie stawiamy na zdobywanie wiedzy w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań dla Naszych Klientów, dzięki czemu Kancelaria Sawaryn i Partnerzy wciąż się rozwija o nowe usługi. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent biurowo-sprzedażowy Miejsce pracy: Bielsko-Biała Zakres obowiązków: • bieżąca obsługa biura, • wsparcie administracyjne zespołu prawników, • obsługa rozliczeń, faktur i płatności we współpracy z biurem księgowym, • kontakt z klientami, urzędami oraz sądami, • obsługa systemu CRM i platformy WordPress, • obsługa sprzedaży (obsługa kanałów komunikacyjnych, przygotowywanie ofert). Nasze oczekiwania: • otwartość i proaktywność • samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań, • biegła znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną obsługę klientów anglojęzycznych, • umiejętność pracy w zespole i logicznego myślenia, • znajomość pakietu Office, • zdolności organizacyjne, • dokładność i odpowiedzialność. Oferujemy: • pracę w atmosferze bliższej startupom czy firmom IT niż kancelariom, • atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy B2B/UZ, • szansę na zdobycie doświadczenia zawodowego przy współpracy z ciekawymi klientami, • przyjazną atmosferę pracy w młodym, ambitnym zespole, • pracę w biurze w dogodnej lokalizacji w centrum Bielska-Białej. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres : @ Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/kandydatkami. Koniec rekrutacji: 31 stycznia 2024 r. CV prosimy przesłać z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sawaryn i Partnerzy sp. k. z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko RADCA PRAWNY/ADWOKAT. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rozpatrzenia zgłoszenia w toku rekrutacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sawaryn i Partnerzy sp. k. z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia innych przyszłych postępowań rekrutacyjnych w Kancelarii Sawaryn i Partnerzy, w szczególności postępowań rekrutacyjnych na takie samo stanowisko lub stanowisko zbliżone. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia Pani/Pana zgłoszenia pod uwagę w innych przyszłych procesach rekrutacyjnych. A także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : „Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Sawaryn i Partnerzy sp.k. z siedzibą w Warszawie, 2. dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody, także w kolejnych naborach na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), 3. osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4. osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia (wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez administratora), 5. osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych.

Pracownik biurowy - staż z UP
Pracownik biurowy - staż z UP
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Staż zawodowy - Pracownik biurowy Poszukiwana osoba do odbycia półrocznego stażu w instytucji szkoleniowej. Po stażu możliwość podjęcia stałego zatrudnienia. Miejsce stażu: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Bielsku-Białej Poszukiwana osoba otwarta i zorganizowana, ze znajomością obsługi komputera oraz pakietu Office. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP (lub mogących się zarejestrować) jako bezrobotni, do 30 roku życia, kwalifikujących się do projektu POWER, posiadających wykształcenie min. średnie.

Pracownik biurowy - hurtownia materiałów budowlanych
Pracownik biurowy - hurtownia materiałów budowlanych
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Firma budowlana Abakon od osiemnastu lat buduje domy z ekologicznych i trwałych prefabrykatów keramzytowych. Działamy na całym Śląsku, w Małopolsce, na Dolnym Śląsku, woj. Łódzkim i Mazowieckim. W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby do działu zaopatrzenia inwestycji. Pracownik biurowy Miejsce pracy: Bielsko-Biała Opis stanowiska: - obsługa zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących materiałów budowlanych - nadzorowanie pracy serwisów zewnętrznych (dostawcy produktów) - nadzorowanie ekip podwykonawczych - obsługa social media - przygotowywanie materiałów reklamowych, informacji, ogłoszeń, artykułów itp. - kontakt i współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (drukarnie, graficy, web developerzy) - przygotowywanie ofert dla klientów Wymagania: - doświadczenie w obsłudze klienta - znajomość social mediów - bardzo dobra organizacja pracy oraz rzetelność w wykonywanych obowiązkach - samodzielność i podejmowanie inicjatywy w pracy - umiejętność planowania pracy pod presją czasu Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania - elastyczne godziny pracy - pozytywną atmosferę i wsparcie zespołu na każdym kroku - możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach podnoszących umiejętności i kwalifikacje Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu prosimy wysyłać CV. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ABAKON Sp. z o.o. spółka komandytowa (ul. Wyzwolenia 49a, 43-300 Bielsko-Biała ), w celu realizacji procesu rekrutacji. Ponadto, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ABAKON Sp. z o.o. spółka komandytowa w Bielsku-Białej również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych."

Praca dla osób z orzeczeniem - różne stanowiska pracy
Praca dla osób z orzeczeniem - różne stanowiska pracy
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Halo Bielsko-Biała i okolice! Fundacja Aktywności Zawodowej rusza z nowym projektem Inspiratorium Aktywności Zawodowej+ Zapraszamy do udziału w projekcie osoby niepełnosprawne, które poszukują swojej nowej ścieżki zawodowej. Celem projektu jest aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami poprzez: wprowadzenie ich na rynek pracy, uzupełnienie kwalifikacji, staże zawodowe. Otwórz przed sobą nowe możliwości. Co zyskasz? * pośrednictwo pracy, asystę w aktywnym poruszaniu się po rynku pracy (skutecznie łączymy uczestników z pracodawcami, monitorujemy kontakty na każdym etapie: od rekrutacji po zatrudnienie, wyszukujemy konkretne oferty pracy dopasowane do osób z niepełnosprawnością ) *profesjonalne doradztwo zawodowe (przygotowanie dokumentów:CV, LM, przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej, kreowanie ścieżki kariery zawodowej) *bezpłatne szkolenie podnoszące kwalifikacje zawodowe (dopasowane do uczestnika) *płatne 3-miesięczne staże zawodowe (dopasowane do uczestnika) *specjalistyczne wsparcie zespołu projektowego:doradcy zawodowego, kreatora kariery, psychologa, mentora, coacha inspiracyjnego, prawnika * spotkania z biznesem (giełdy pracy, budowanie relacji z pracodawcami) MY - znajdziemy dla Ciebie idealne miejsce do pracy. TY - daj się poznać i zainspirować do zmian! Czekamy na Twoje: * zgłoszenie (telefon, sms, mail) - jak Ci wygodniej * tel. 505 - pokaż numer telefonu - lub CV na @ Daj się zainspirować do zmian!

Praca w administracji biurowej (staż lub uop)
Praca w administracji biurowej (staż lub uop)
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Halo Bielsko-Biała i okolice! Fundacja Aktywności Zawodowej rusza z nowym projektem Inspiratorium Aktywności Zawodowej+ Zapraszamy do udziału w projekcie osoby niepełnosprawne, które poszukują swojej nowej ścieżki zawodowej. Celem projektu jest aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami poprzez: wprowadzenie ich na rynek pracy, uzupełnienie kwalifikacji, staże zawodowe. Otwórz przed sobą nowe możliwości. Co zyskasz? * pośrednictwo pracy, asystę w aktywnym poruszaniu się po rynku pracy (skutecznie łączymy uczestników z pracodawcami, monitorujemy kontakty na każdym etapie: od rekrutacji po zatrudnienie, wyszukujemy konkretne oferty pracy dopasowane do osób z niepełnosprawnością ) *profesjonalne doradztwo zawodowe (przygotowanie dokumentów:CV, LM, przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej, kreowanie ścieżki kariery zawodowej) *bezpłatne szkolenie podnoszące kwalifikacje zawodowe (dopasowane do uczestnika) *płatne 3-miesięczne staże zawodowe (dopasowane do uczestnika) *specjalistyczne wsparcie zespołu projektowego:doradcy zawodowego, kreatora kariery, psychologa, mentora, coacha inspiracyjnego, prawnika * spotkania z biznesem (giełdy pracy, budowanie relacji z pracodawcami) MY znajdziemy dla Ciebie idealne miejsce do pracy. A TY - daj się poznać i zainspirować do zmian! Liczba uczestników jest ograniczona! Czekamy na Twoje: * zgłoszenie (telefon, sms, mail) - jak Ci wygodniej * tel. 505 - pokaż numer telefonu - lub CV na @ Daj się zainspirować do zmian!

Ukraina. Praca w biurze projektów
Ukraina. Praca w biurze projektów
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy w Polsce pracowników z Ukrainy: Architekta Konstruktora Projektanta branży sanitarnej

Doradca klienta – hurtownia materiałów budowlanych
Doradca klienta – hurtownia materiałów budowlanych
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Firma budowlana Abakon od osiemnastu lat buduje domy z ekologicznych i trwałych prefabrykatów keramzytowych. Działamy na całym Śląsku, w Małopolsce, na Dolnym Śląsku, woj. Łódzkim i Mazowieckim. W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy, poszukujemy pracownika do Działu Zaopatrzenia. Doradca klienta – hurtownia materiałów budowlanych Miejsce pracy: Bielsko-Biała Opis stanowiska: - zaopatrywanie inwestycji w materiały budowlane - pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert - zamawianie towaru - analiza rynku - obsługa bieżących klientów - realizacja zamówień Wymagania: - doświadczenie w sprzedaży - znajomość branży budowlanej i materiałów budowlanych – mile widziane - umiejętność nawiązywania relacji z Klientami - pozytywne nastawienie Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania - elastyczne godziny pracy - pozytywną atmosferę i wsparcie zespołu na każdym kroku - możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach podnoszących umiejętności i kwalifikacje Osoby zainteresowane bardzo proszę o podesłanie CV. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ABAKON Sp. z o.o. spółka komandytowa (ul. Wyzwolenia 49a, 43-300 Bielsko-Biała ), w celu realizacji procesu rekrutacji. Ponadto, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ABAKON Sp. z o.o. spółka komandytowa w Bielsku-Białej również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych."

Filtr