Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Brzesko
Pracownik działu Księgowości
Pracownik działu Księgowości
nowe Brzesko 4 kilka dni temu

Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „MARK” Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik działu Księgowości.Szukamy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.Zakres obowiązków:księgowanie wyciągów bankowych, faktur sprzedażowych i zakupowych oraz innych dokumentów księgowych;rozrachunki z klientami;weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym;wsparcie księgowych w bieżących obowiązkachOczekujemy:chęci do poszerzania wiedzy z księgowości;samodzielności przy wykonywaniu obowiązków po okresie wdrożenia;dokładności i rzetelności;doświadczenie na podobnym stanowiskuMile widziane;znajomość języka angielskiegoznajomość programu COMARCH OPTIMAorzeczenie o niepełnosprawnościZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy wraz z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym przeze mnie CV i liście motywacyjnym w celu niezbędnym do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Recepcjonista/ Recepcjonistka w Pałacu Goetz
Recepcjonista/ Recepcjonistka w Pałacu Goetz
Brzesko 10 dni plecy

Pałac Goetzów to jedna z najwspanialszych rezydencji fabrykanckich końca XIX wieku. Został wzniesiony w 1898 roku przez Jana Albina Goetza Okocimskiego – przemysłowca, króla piwa, twórcę potęgi browaru w Okocimiu. Wokół rozpościera się 14 hektarowy park w stylu angielskim z przepięknym starym drzewostanem.Zakres obowiązków:Obsługa gości hotelowych ( w tym zagranicznych), meldowanie, wymeldowanie, wystawianie faktur, wprowadzanie rezerwacji.Dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gości.Zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotelNasze wymagania:Dobra znajomość j. angielskiego (obsługa grup zagranicznych)Znajomość dodatkowego języka obcego będzie dodatkowym atutem.Doświadczenie minimum 2 lataWykształcenie wyższePozytywne nastawienie, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole.Wysoka kultura osobista.Oferujemy:Pracę w młodym dynamicznym zespole.Atrakcyjne wynagrodzenieElastyczny grafikPremie uznanioweObiady pracowniczeMożliwość rozwoju zawodowego i awansuSzkolenia podnoszące umiejętności zawodoweOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w odpowiedzi na ogłoszenie.Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystentka biura z językiem niemieckim
Asystentka biura z językiem niemieckim
Brzesko 26 dni plecy

Opis oferty pracyOgłoszenie o pracę: Stanowisko: Asystentka biura z językiem niemieckim Firma: Firma O&K Elektro Lokalizacja: Miejsce pracy - Biuro firmy O&K Elektro – Brzesko ul. Elektryczna 7 Firma elektryczna O&K Elektro poszukuje kompetentnej Asystentki Biura z biegłym językiem niemieckim, gotowej do współpracy w dynamicznym środowisku administracyjno-budowlanym. Wymagania: - Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - Umiejętność obsługi pakietu MS Office - Doświadczenie w obszarze administracyjnym będzie dodatkowym atutem Obowiązki: - Obsługa korespondencji w języku niemieckim - Wsparcie działu administracyjnego - Asystowanie przy organizacji spotkań i konferencji - Inne zadania związane z funkcjonowaniem biura Oferujemy: - Elastyczny czas pracy - Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia - Możliwość rozwoju zawodowego w branży budowlanej - Miłą atmosferę w zespole - Prace zdalna Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną, komunikatywną i poszukujesz pracy, która da Ci możliwość wykorzystania języka niemieckiego oraz rozwijania się w obszarze biurowym, zapraszamy do aplikowania na to stanowisko. Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim i niemieckim na adres @ W temacie wiadomości prosimy o podanie nazwiska i stanowiska, na które aplikujesz. Firma budowlana O&K Elektro zapewnia równe szanse i promuje zróżnicowanie w miejscu pracy. Osoby niepełnosprawne i osoby spragnione rynku pracy zachęcamy do aplikowania. Niniejsze ogłoszenie jest ważne do dnia 30 czerwca 2024 roku. Serdecznie zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu!

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
750000 zł
Brzesko 30+ kilka dni temu

Spółka Comtel Group powstała 1997. Jesteśmy producentem sprzętu AGD-RTV pod marką N'OVEEN  oraz wyłącznym dystrybutorem na rynek Polski produktów marki G3Ferrari, Trevi, Girmi,Oferujemy pracę na stanowisku administracyjno-biurowymPraca stacjonarna w siedzibie firmy - Wola Dębińska 572Opis stanowiska:Głównym zadaniem na ww. stanowisku jest:· Wykonywanie prac administracyjno-biurowych· Zarządzanie dokumentami i korespondencją w firmie· Obsługa systemu magazynowo-księgowego Comarch XL. Obsługa zamówień w systemie operacyjnym· Przygotowanie dokumentów dla działu księgowego· Kontakty z klientami· Wsparcie zespołu w bieżących projektach· Organizowanie i obsługa spotkań biznesowych· Dbanie o dobry wizerunek firmyWymagania:Biegła znajomość języka angielskiego w piśmie i mowieMinimum średnie wykształcenieUmiejętność pracy w zespoleDoświadczenie na podobnym stanowiskuWysoka komunikatywność i kultura osobistaUmiejętności posługiwania się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadańDyspozycyjnośćDobra organizacja czasu pracyUmiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w trudnych sytuacjachDodatkowe atuty:doświadczenie w zakresie Product Managerdoświadczanie w pozyskiwaniu oraz rozliczanie dotacjidoświadczenie w marketinguOferujemy:· pracę na pełen etat· pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie· stabilne, bezpieczne i przyjazne warunki pracy,· możliwość rozwoju zawodowego

Specjalista ds BDO
Specjalista ds BDO
1250000 zł
Brzesko 30+ kilka dni temu

Szukam specjalist ds. BDO Wymagania : doświadczenie. Wynagrodzenie prowizyjne.

Zatrudnię specjalistę ds. dofinansowań / projektów unijnych
Zatrudnię specjalistę ds. dofinansowań / projektów unijnych
Brzesko 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: - monitorowanie dostępnych źródeł finansowania (m. in. fundusze unijne, środki krajowe i międzynarodowe) - analiza możliwości finansowania projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych z programów unijnych i innych wstępna analiza i ocena planowanych projektów pod kątem otrzymania wsparcia -przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych dla projektów klientów tj. niezbędnych dokumentów formalnych, treści merytorycznych i finansowych oraz załączników zgodnie z wytycznymi

praca w biurze i warsztat serwis nowy wiśnicz
praca w biurze i warsztat serwis nowy wiśnicz
Brzesko 30+ kilka dni temu

praca w biurze sprawy księgowe handlowe techniczne

Specjalista/ka ds. administracji personalnej- z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. administracji personalnej- z orzeczeniem
Brzesko 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Specjalista/stka ds. administracji personalnej (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Brzesko W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Umowę o pracę na umowę zastępstwo (okres ok. 16 miesięcy). • Wsparcie doradcy zawodowego przy redagowaniu CV, • Wsparcie job craftera oraz specjalisty ds. rynku, którzy przygotują cię do procesu rekrutacji, • Dodatkowo oferujemy bezpłatne konsultacje z naszym prawnikiem i psychologiem, • Wczasy pod gruszą, • Opiekę medyczną, kartę sportową, • Jasny system premiowy. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Prowadzeniu dokumentacji personalnej oraz administrowaniu ZFŚS i benefitami, • Śledzeniu i wprowadzaniu w życie zmiany w prawie pracy, pdof i ubezpieczeniach społecznych, • Przygotowywaniu dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników, • Reprezentowaniu firmy w kontaktach z urzędami. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), •Jesteś osobą otwartą na zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo (okres ok. 16 miesięcy). •Masz doświadczenie na podobnym stanowisku poparte wiedzą merytoryczną i umiejętnościami praktycznymi z zakresu naliczania płac. •Posiadasz umiejętności pracy w zespole. •Wykazujesz się inicjatywą i samodzielnością. •Posiadasz znajomość programów Płatnik; SAP HR i Excel. •Posiadasz umiejętności sporządzania deklaracji PIT, ZUS oraz sprawozdań do GUS. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 -942-066 lub wyślij SMS o treści: Specjalista/stka ds. administracji personalnej Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt Postaw na Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Filtr