Sortowanie:
Znaleziony: 10 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Elbląg
Praca biurowa w zakładzie produkcyjnym
Praca biurowa w zakładzie produkcyjnym
nowe Elbląg 3 kilka dni temu

Pracownik biura w zakładzie produkcyjnym na obrzeżach miasta Elbląga.Przyjmowanie, opracowywanie i przekazywanie do produkcji zamówień.Kontakt z klientem , działem produkcji i inne bieżące zadania biurowe.Praca zmianowa. Wynagrodzenie brutto do negocjacji . Odpowiadamy tylko na wybrane zgłoszenia.

Pracownik biurowy z orzeczeniem praca zdalna
Pracownik biurowy z orzeczeniem praca zdalna
Elbląg 9 dni plecy

Stabilna, dynamicznie rozwijająca się firma z tradycjami poszukuje pracownika biurowego z orzeczeniem praca zdalna .Dział księgowościDział sprzedażyFirmaDział zamówieńRekrutacjeWielozadaniowośćOsoby zainteresowane zapraszam do kontaktu tel: 60*****44

Specjalista ds BHP
Specjalista ds BHP
Elbląg 12 dnia plecy

Zakres obowiązków:Realizacja zadań służby BHP w firmie produkcyjnej, wynikających z aktualnie obowiązujących przepisówProwadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻProwadzenie dokumentacji BHP zgodnie z regulacjami prawnymiUdział w opracowywaniu i opiniowanie regulaminów, instrukcjiDoradztwo i organizowanie szkoleń BHP dla pracowników i kadry zarządzającej (min. wstępnych, okresowych)Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowychKoordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i Popż.Reprezentowanie firmy przed organami administracji państwowej i samorządowej w sprawach związanych z BHPZastępstwo pracownika działu BHP w pozostałych lokalizacjach Spółki Wymagania:Wykształcenie minimum średnie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub kierunkowe studia wyższe lub dyplomoweMin 2-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu BHPUmiejętność i doświadczenie w prowadzeniu postępowań i analiz powypadkowychAktualne uprawnienia inspektora PPOŻ – mile widzianeAktualne szkolenie dla pracowników służb BHPPraktyczna znajomość przepisów BHP, PPOŻ i prawa pracyUmiejętność przeprowadzania szkoleń i audytów wewnętrznychUmiejętność pracy z ludźmi na różnym poziomie struktury organizacyjnejZnajomość obsługi komputera (pakiet Office)Czynne prawo jazdy kat BMile widziana znajomość języka angielskiego  Firma oferuje:•        Odpowiedzialne stanowisko o dużym stopniu samodzielności•        Ciekawą pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie•        Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę•        Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne•        Pakiet medyczny oraz możliwość przystąpienia do programu Multisport

PRACA z domu | DODATKOWA LUB STAŁA | TYGODNIOWKI
PRACA z domu | DODATKOWA LUB STAŁA | TYGODNIOWKI
Elbląg 16 dni plecy

Opis oferty pracyPRACA 100% zdalna | bez doświadczenia | DODATKOWA LUB STAŁA | tygodniówki | Twoja praca polegać będzie na odpisywaniu klientom na wiadomości według gotowych materiałów, które są udostępniane oraz umieszczaniu ogłoszeń na stronach internetowych | W pierwszym miesiącu działania przy luźnym nakładzie pracy można zarobić na spokojnie ok. 2000 złotych na rękę. Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twojego zaangażowania (ludzie w naszym zespole z większym stażem zarabiają nawet 6-9 tyś. miesięcznie) | WYMAGAMY pełnoletniości, obywatelstwa polskiego ze względu na prawny charakter działania, komputera lub smartfona z dostępem do Internetu, posiadania Facebooka i Messengera | Możliwość jednorazowego zarobku min. 500zł podczas szkolenia | KONTAKT 514 - pokaż numer telefonu - - WhatsApp, SMS lub kontakt telefoniczny

Doradca w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego nr 2
Doradca w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego nr 2
Elbląg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOgłoszenie nr 44/2023 na stanowisko: Doradca w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego nr 2, Zespół Doradców w Elblągu - obsługa gminy Elbląg. Podstawowy zakres obowiązków : 1. prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej, upowszechnieniowej i promocyjnej w zakresie: - systemów i technologii produkcji rolniczej, - ekonomiki i zarządzania gospodarstwem rolnym, - przetwórstwa i marketingu produktów rolno-spożywczych, w tym lokalnych regionalnych, - integracji poziomej i pionowej, - aktywizacji mieszkańców obszarów wiejskich i rozwoju przedsiębiorczości, w tym pozarolniczej, - zasad finansowego wsparcia rolnictwa i obszarów wiejskich ze środków krajowych lub zagranicznych, - ochrony środowiska, bioróżnorodności, zapobiegania i adaptacji do zmian klimatu, - zachowania dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego wsi; 2. prowadzenie monitoringu cen płodów rolnych, środków produkcji, nawozów mineralnych; 3. upowszechnianie rolniczych informacji rynkowych; 4. prowadzenie monitoringu przebiegu prac w rolnictwie; 5. prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji niezbędnej w rachunkowości gospodarstw rolnych; 6. współudział w organizacji targów, wystaw, pokazów, konferencji i innych przedsięwzięć upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego; 7. sporządzanie analiz i opracowań ekonomicznych, finansowych i technologicznych; 8. sporządzanie planów nawozowych lub planów przechowalnictwa nawozów naturalnych; 9. sporządzanie planów działalności rolno-środowiskowo-klimatycznej, planów działalności ekologicznej; 10. sporządzanie planów przestawienia gospodarstwa rolnego na produkcję metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych; 11. wypełnianie wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowanej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych. Nasze wymagania Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe, - umiejętność prowadzenia doradztwa i szkoleń, - dobra znajomość programów komputerowych Microsoft Office, - posiadanie prawa jazdy kat. B oraz samochodu. Preferowane: - wykształcenie wyższe rolnicze lub pokrewne, - miejsce zamieszkania - teren obsługiwanej gminy, - pochodzenie wiejskie, - doświadczenie w pracy z rolnikami i przedsiębiorcami rolnymi. Wymagane dokumenty: - CV oraz list motywacyjny, - dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (kserokopie świadectwa ukończenia szkoły, świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy), - zgoda na przetwarzanie danych osobowych – (w załączeniu). Dokumenty należy przesłać z oznaczeniem „Nabór - ogłoszenie 44/2023”: pocztą na adres WMODR z siedzibą w Olsztynie 10-356 Olsztyn ul. Jagiellońska 91 lub pocztą elektroniczną (skany dokumentów) na adres e-mail @ – w tytule e-maila należy wpisać \\\"Nabór - ogłoszenie nr 44/2023”.

REKRUTACJA! Wsparcie osób niepełnosprawnych na rynku pracy.
REKRUTACJA! Wsparcie osób niepełnosprawnych na rynku pracy.
Elbląg 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do udziału w projekcie który mając biuro w Olsztynie poszukuje beneficjentów z orzeczeniem o niepełnosprawności na terenie całego województwa warmińsko-mazurskiego! Liczymy, że jak najszybciej znajdą się osoby które zechcą skorzystać zupełnie bez zobowiązań z dostępnych środków pomocy w znalezieniu pracy. :) Fundacja Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych oferuje pomoc kreatora pracy/pośrednika pracy który po zaznajomieniu się z doświadczeniem, wykształceniem oraz wszelkimi innymi atutami kandydata uaktywnia kontakty z pracodawcami, by znaleźć jak najlepsze propozycje zatrudnienia. Nie masz żadnego doświadczenia? Nie martw się - mamy wciąż środki by opłacić staż lub kurs który poszerzy Twoją płaszczyznę zawodową! Dodatkowo, doradca zawodowy wesprze Cię w każdej decyzji mającej na celu osiągnięcie szczęścia zawodowego lub zmianie niesatysfakcjonującego, dotychczasowego zawodu; Psycholog zajmie się wszelkimi Twoimi problemami natury życiowej mogącej negatywnie wpływać na karierę zawodową, ale również pozytywnymi sukcesami. Posiadamy ogromną sieć kontaktów z pracodawcami, którzy poszukują pracowników, a orzeczenie o niepełnosprawności nie stanowi dla nich bariery; środki finansowe wciąż są w puli, a my czekamy na kolejnych kandydatów :) Napisz do nas, jeśli jesteś osobą bezrobotną, posiadającą orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, nie będąc uczestnikiem innej Fundacji PFRON. Prosimy w zgłoszeniu przesłać swoje CV!

Obsługa klienta z językiem angielskim
Obsługa klienta z językiem angielskim
20 zł
Elbląg 30+ kilka dni temu

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR. Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Obsługa klienta z językiem angielskim Numer ref. 0085664 Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: -Wsparcie mailowe oraz telefoniczne (połączenia przychodzące) klientów w języku i angielskim -Analiza potrzeb klientów -Zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta -Rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz aktualizacja statusu Oczekiwania: -Komunikatywność i otwartość na pracę z ludźmi -Umiejętność obsługi pakietu MS Office -Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta -Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 Oferta: -Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub praca zdalna -Praca na pełen etat w ramach umowy o pracę -Godziny pracy: poniedziałek-niedziela: 9:00- 21:00 (8h dziennie/40h tygodniowo) możliwe weekendy -Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie -Pakiet benefitów pozapłacowych - prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowania do urlopu, bogaty pakiet szkoleń -Możliwości awansu w strukturach firmy Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Link do aplikacji: http*************************************************************************************************** Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Elbląg 30+ kilka dni temu

ELKOP Spółka Europejska zatrudni pracownika na stanowisko: Administrator nieruchomości Miejsce pracy: ELBLĄG Zakres czynności:  bieżąca obsługa obiektu biurowego i hali, wraz z przynależnymi gruntami,  nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz poprawnością pracy infrastruktury technicznej obiektu (urządzenia, instalacje, systemy techniczne),  rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania urządzeń i systemów na obiekcie,  dbanie o efektywne wykorzystanie powierzchni najmu oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycją ich wykorzystania.  Przygotowywanie ofert najmu wolnych powierzchni, pozyskiwanie najemców na wolne powierzchnie,  bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez ELKOP SE z dostawcami mediów, kontrahentami, najemcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów.  Reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości  nadzór nad wykorzystywaniem nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami. Wymagania:  wykształcenie minimum średnie,  minimum pięcioletni staż pracy,  umiejętność organizacji pracy,  umiejętność redagowania pism i wniosków,  odporność na stres,  wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność,  wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,  czynne prawo jazdy kat. B. Oferujemy:  umowę o pracę,  możliwość rozwoju zawodowego,  pracę w firmie z bogatymi tradycjami,  atrakcyjne warunki pracy Osoby spełniające powyższe warunki, prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) do dnia 25.10.2022 r. na adres email z dopiskiem: Pracownik administracyjno-biurowy -Elbląg. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie, dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Dz.U.Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zm”

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ
Elbląg 30+ kilka dni temu

Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w Branży Ogólnobudowlanej. Szczegóły dotyczące sposobu złożenia oferty i warunków pracy dostępne są na platformie zakupowej Zarządu Budynków Komunalnych pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/624543 Termin składania ofert do 21.06.2022 do godz. 9:30

Kierownik robót elektrycznych / Asystent kierownika robót el
Kierownik robót elektrycznych / Asystent kierownika robót el
Elbląg 30+ kilka dni temu

Wymagania: 1. Wykształcenie o profilu elektrycznym; 2. Sumienność (punktualność) w wykonywaniu powierzonych obowiązków; 3. Dbałość o powierzony sprzęt; 4. Prawo jazdy kat. B; 5. Znajomość obsługa komputera oraz programów typu Word, Excel; 6. Preferowana znajomość programu Auto CAD oraz posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi. Zakres obowiązków: 1. Przygotowanie, nadzór i realizacja robót budowlanych / elektrycznych w oparciu o: wymagania umowy, dokumentację techniczną, harmonogramy i plan organizacji robót; 2. Planowanie i koordynacja robót w oparciu o zasoby ludzkie oraz dostawy materiałowe; 3. Nadzór nad budżetem realizowanego zadania; 4. Kontrola dostaw, terminowości dostaw oraz jakości dostarczonego produktu; 5. Rozliczenie zakończonych budów w tym sporządzanie dokumentacji powykonawczej i odbiór robót przy udziale Zleceniodawcy. Oferujemy.: 1. Pracę w firmie posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku; 2. Udział w realizacji ambitnych i zaawansowanych technicznie projektach; 3. Dostęp do niezbędnych szkoleń; 4. Stabilne zatrudnienie w ramach Umowy o pracę; 5. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia; 6. Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon).

Filtr