Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Grójec
Koordynator pracowników tymczasowych
Koordynator pracowników tymczasowych
nowe Grójec 7 dni plecy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko: Koordynator pracowników tymczasowych Zakres obowiązków • Aktywne i kompleksowe prowadzenie rekrutacji w ramach pracy tymczasowej i doradztwa personalnego; • Redagowanie i publikowanie ofert pracy oraz selekcja napływających aplikacji; • Budowanie i zarządzanie bazą kandydatów; • Pozyskiwanie nowych źródeł kandydatów; • Obsługa administracyjno-personalna zatrudnionych pracowników; • Zarządzanie dokumentacją personalną; • Budowanie relacji z Klientem i pracownikami. Oczekiwania • Praktyczna znajomość pakietu MS Office; • Mile widziana umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy; • Skrupulatność, systematyczność, dokładność, umiejętność logicznego myślenia; • Doskonałe umiejętności komunikacyjne; • Odporność na stres i pracę pod presją czasu. Oferta • Stabilne warunki zatrudnienia; • Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego wewnątrz struktury firmy; • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów.   Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Group nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636.

Koordynator pracowników tymczasowych
Koordynator pracowników tymczasowych
Grójec 30+ kilka dni temu

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko: Koordynator pracowników tymczasowych Zakres obowiązków • Aktywne i kompleksowe prowadzenie rekrutacji w ramach pracy tymczasowej i doradztwa personalnego; • Redagowanie i publikowanie ofert pracy oraz selekcja napływających aplikacji; • Budowanie i zarządzanie bazą kandydatów; • Pozyskiwanie nowych źródeł kandydatów; • Obsługa administracyjno-personalna zatrudnionych pracowników; • Zarządzanie dokumentacją personalną; • Budowanie relacji z klientem i pracownikami. Oczekiwania • Praktyczna znajomość pakietu MS Office; • Mile widziana umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy; • Skrupulatność, systematyczność, dokładność, umiejętność logicznego myślenia; • Doskonałe umiejętności komunikacyjne; • Odporność na stres i pracę pod presją czasu. Oferta • Stabilne warunki zatrudnienia; • Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego wewnątrz struktury firmy; • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów.   Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Group nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636.

Praca rejestratorka medyczna / stomatologia
Praca rejestratorka medyczna / stomatologia
Grójec 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązkówBezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Pacjentów Przychodni,obsługa poczty e-mail,zapisywanie Pacjentów na wizyty, badania,udzielanie rzetelnych informacji Pacjentom dot. wykonywanych usług,uzyskiwanie od pacjentów zgód na leczeniearchiwizacja dokumentacji medycznejprzestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowychpraca z programem medyczno-księgowymdbanie o wizerunek Przychodni,współpraca z innym personelem.Nasze wymaganiapreferowane doświadczenie w obsłudze pacjenta min. 6 miesięcy w placówkach medycznych (stomatologia),wysoka kultura osobista,komunikatywność i swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych i poprzez narzędzia komunikacji (e-mail, messenger),dobra organizacja pracy,odporność na stres,gotowość do pracy w systemie zmianowym,umiejętność pracy z ludźmi,umiejętność obsługi komputera.

Pracownik biurowy działu zakupu
Pracownik biurowy działu zakupu
690000 zł
Grójec 30+ kilka dni temu

KonVin Sp. z o.o. należy do niemieckiego koncernu Sonnländer Holding. Posiadamy ponad 30-letnie doświadczenie w branży produkcji koncentratów jabłkowych.W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:Pracownik biurowy działu zakupuMiejsce pracy: Głuchów, Grójec (okolice)Region: mazowieckieOpis stanowiska:Prowadzenie dokumentacji przyjęcia i sprzedaży/wydania towarów (papierowej i komputerowej), raportów związanych z ważonymi towaramiObsługa elektronicznej wagi samochodowej - ważenie i kontrola ładunków i towarów,Prowadzenie ewidencji w systemie informatycznym zgodnie z potrzebami firmy,Stała współpraca z działami produkcji, laboratorium,Wymagania:Umiejętność obsługi komputera (MS Office)Samodzielność w działaniu,Umiejętność współpracy i efektywnej komunikacji,Odpowiedzialność i punktualność,Dyspozycyjność,Oferujemy:Umowę o pracę bezpośrednio w firmie KonVin Sp. z o. o.Konkurencyjne wynagrodzenie plus premięPrzyuczenieSzansę na rozwój zawodowyCV proszę składać za pomocą aplikacji Olx„Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest KonVin Sp. z o.o. z siedzibą w Głuchowie, 05-600 Grójec, ul. Leśna 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Podanie danych jest dobrowolne. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.”

Kierownik placówki medycznej
Kierownik placówki medycznej
Grójec 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków: • realizacja strategii rozwoju przychodni • kompleksowe zarządzanie przychodnią z zapewnieniem najwyższego standardu i jakości usług • budowanie i zarządzanie zespołem pracowników (personel medyczny i administracyjny) • zapewnianie optymalnej dostępności do oferowanych usług poprzez stałe monitorowanie zapotrzebowania • wdrażanie nowych produktów i usług w placówce • współpraca z kadrami oraz firmami zewnętrznymi • nadzór nad infrastrukturą oddziału Nasze wymagania: • doświadczenie w zarządzaniu strukturą organizacyjną w branży usługowej lub medycznej • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office • samodzielność w realizacji zadań • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywne rozwiązywanie problemów • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie)

Filtr