Sortowanie:
Znaleziony: 10 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Grudziądz
Deweloper STULSZ zatrudni Księgową / Księgowego na pełen etat
Deweloper STULSZ zatrudni Księgową / Księgowego na pełen etat
nowe Grudziądz 7 dni plecy

Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Tworzenie raportów finansowych i zestawień dla kierownictwa.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Tworzenie sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutem.Doświadczenie w księgowości również.Umiejętność obsługi programów księgowych.Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.Zaangażowanie i odpowiedzialność.

Zatrudnimy Pracownika administracyjno - biurowego
Zatrudnimy Pracownika administracyjno - biurowego
Grudziądz 7 dni plecy

Obowiązki:Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi.Tworzenie dokumentów i raportów,Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie.Współpraca z różnymi działami firmy.Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań.Przygotowywanie dokumentów dla klientów.Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami.Wystawianie dokumentów księgowych.Praca w różnych lokalizacjach.Nadzór nad administrowanymi nieruchomościami.Wymagania:Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.Skrupulatność i odpowiedzialność.Dobre umiejętności interpersonalne.Doświadczenie w pracy biurowej.Umiejętność pracy w zespole.Prawo jazdy kat. B.Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Umiejętność logicznego myślenia.Minimum średnie wykształcenie.

Praca Spedytor Krajowy oraz miedzynarodowy
Praca Spedytor Krajowy oraz miedzynarodowy
Grudziądz 8 dni plecy

Firma transportowo-spedycyjna PHIMA z Grudziądza, szuka osoby na stanowisko dyspozytora/spedytora krajowego. Do zadań powierzonych pracownikowi należało by: -Koordynacja obecnych zleceń transportowych aut typu chłodnia ( stała baza klientów) -Pozyskiwanie nowych klientów i realizacja zleceń spedycyjnych w krajowym transporcie drogowym (wymagana znajomość giełd transportowych) -Organizacja przewozów krajowych -Monitorowanie wydanych zleceń od momentu podjęcia ładunku, aż do spłynięcia wszelkiej dokumentacji po rozładunku. -Zarządzanie obecną flotą pojazdów (około 20 aut typu chłodnia z naczepą oraz solówki) -Kontrola kierowców w zakresie ich obowiązków (obowiązkowa znajomość norm czasu pracy kierowcy) Oferujemy: -Stałe i stabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie -Wszelkie narzędzia do wykonywania swoich zadań (telefon,laptop itp) -Pełne wsparcie obecnie pracujących dyspozytorów -Wysokie wynagrodzenie uzależnione od umiejętności -Pełen pakiet szkoleń -Możliwość rozwoju osobistego -Premia uzależniona od wyników -Prywatną opiekę medyczną -Możliwość pracy hybrydowej Wymagamy: · Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum rok · Bardzo dobra znajomość zagadnień i procedur związanych z przewozami drogowymi · Bardzo dobra znajomość topografii Polski · Samodzielność w działaniu Odporność na stres, umiejętności pracy pod presją czasu. Dodatkowymi atutami będzie: -Wypracowana swoja baza klinetów -Umięjetność negocjacji -Bardzo dobra znajomość programu EXCEL -Prawo jazdy kat B. Szukamy osoby ambitnej, energiczne oraz nastawione pozytywnie do życia jak i pracy w transporcie. W naszym zespole liczymy na pomysły, zaangażowanie oraz na nastawienie, że w transporcie może wydarzyć się wszystko.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Grudziądz 9 dni plecy

Firma Merc Taxi zatrudni pracownika administracyjno-biurowego.Do obowiązków pracownika należy :-zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy biura-nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie-proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe (głównie w zakresie wykorzystywania systemów administracyjnych usprawniających zarządzanie flotą i sprzętem)-wsparcie zespołu administracji w innych zadaniach związanych z zarządzaniem biurem-wystawianie faktur i przygotowywanie dokumentów księgowych-porządkowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów-wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez zarządNasze wymagania:-biegłość w obsłudze pakietu MS Office-elastyczność w podejściu do problemów i trudności-umiejętność planowania i organizacji pracy-umiejętność redagowania pism-prawo jazdy kat. B-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:-atrakcyjne warunki zatrudnienia-stałe godziny pracy (poniedziałek-piątek)-samodzielne stanowisko pracy-stabilne warunki zatrudnienia-nastawiamy się na długoterminową współpracęZastrzegamy sobie kontakt z wybranymi osobami.

młodszy specjalista ds. personalnych - dołącz do zespołu Vanprotech!
młodszy specjalista ds. personalnych - dołącz do zespołu Vanprotech!
Grudziądz 10 dni plecy

Dodaj gazu swojej karierze!Działamy na rynku od 5 lat i to dopiero początek! Auta wyposażone w produkowane przez nas części jeżdżą po drogach Francji, Niemiec i Włoch, marzy nam się cała Europa i świat, a lubimy spełniać marzenia! Mamy niewielki zakład produkcyjny w Portugalii, a niektórzy z nas karierę robią w Meksyku. Brzmi ciekawie?Jeżeli:umiejętności miękkie są Twoją mocną stronąinteresują Cię zagadnienia dotyczące zarządzania personelemmasz doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji pracowniczej (umowy, ankiety itp.)lubisz pracę w zmiennym środowiskumasz doświadczenie w pracy w dziale personalnym/agencji pracy (co będzie dodatkowym atutem),studiujesz lub masz dyplom ukończenia psychologii lub socjologii,czekamy na Twój odzew!Na stanowisku młodszego specjalisty ds. personalnych będziesz zajmował/zajmowała się:wsparciem w zakresie realizacji zadań HR – rekrutacji, adaptacji, organizacji szkoleń i rozwoju pracowników, a także nadzorem nad obiegiem dokumentacji pracowniczej. 8 benefitów, o których powinieneś/powinnaś wiedzieć:przygotujemy dla Ciebie plan wdrożenia, żeby jak najlepiej przygotować Cię do pracybędziesz pracować w firmie zajmującej się projektami, których efekty widać na drogach największych krajów w Europienigdy się spóźnisz, bo wdrożyliśmy elastyczny czas pracyza opiekę medyczną zapłacisz symboliczną 1 złotówkęwydatki na wakacje i święta pokryjesz z naszych premiizapłacimy za Twoje szkoleniacodziennie spotkasz się z uśmiechem i zaangażowaniem, bo lubimy pracować w zespolezdobędziesz know-how z branży motoryzacyjnej, która nigdy nie stoi w miejscu. Do CV dopisz:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Vanprotech Sp. z o. o. z siedzibą w Grudziądzu szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), które zamieściłam/em w dokumencie CV, liście motywacyjnym oraz innych przesłanych dokumentach rekrutacyjnych.”oraz„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Vanprotech sp. z o. o. z siedzibą w Grudziądzu przez okres najbliższych 6 miesięcy.”

Kierownik ds. Sprzedaży i Usług Media Expert - Grudziądz
Kierownik ds. Sprzedaży i Usług Media Expert - Grudziądz
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Jesteśmy Expertem. Media Expertem. W kilkanaście lat z małego, rodzinnego biznesu zmieniliśmy się w największą sieć elektromarketów w Polsce. Przyszłość należy do nas! Dlatego już dziś szukamyKierownika ds. Sprzedaży i Usług„To prosta, ale potężna zasada: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają” – stwierdził Nelson Boswell. Bo dobro wraca. Jak karteczka z namalowanym uśmiechem, czy kwiaty wręczone bez okazji. Tak działamy i takich ludzi szukamy – pozytywnie nastawionych do świata. Jesteś kimś takim?Zapewnimy Ci:umowę o pracę bez okresu próbnegoatrakcyjny system premiowyszansę na awansszkolenie wstępne oraz produktowe, bo liczą się chęciubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkachzniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych salonachkartę MultiSport dla dobrej formy Twoje zadania:zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w podległych obszarach sklepupełnienie funkcji zastępcy kierownika podczas jego nieobecnościrealizacja planów sprzedażowychudzielanie klientom kredytów ratalnychszkolenie pracownikówanalizowanie danychOd Ciebie oczekujemy:min. 2-letniego doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta, sprzedaży usług lub udzielaniu kredytów ratalnychumiejętności interpersonalnychzaangażowania i dyspozycyjnościmile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w sieci sprzedaży oraz znajomości branży AGD/RTV/ITwykształcenia średniego To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Współadministratorami danych są spółki z Grupy Media Expert (ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów), kontakt: inspektor(at)me.pl Dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji, do której się zgłaszasz. Dane osobowe wykraczające poza te, które są wymagane przez przepisy Kodeksu pracy przetwarzamy na podstawie Twojej zgody. Jeśli wyrazisz dodatkową zgodę, będziemy przetwarzać Twoje dane również dla celów przyszłych rekrutacji i proponowania Ci udziału w nich. Masz prawo w każdym czasie wycofać każdą ze zgód wyrażonych w procesie rekrutacyjnym, pisząc na adres praca(at)me.pl. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych znajdziesz na kariera.mediaexpert.pl/informacje/zasady1.

Projektant/asystent-ka projektanta br. elektrycznej/telekomunikacyjnej
Projektant/asystent-ka projektanta br. elektrycznej/telekomunikacyjnej
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Firma EL-PRO w Grudziądzu o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku pracy, przyjmie nowego pracownika na stanowisko: projektant branży elektrycznej lub telekomunikacyjnej oraz asystenta/asystentkę projektanta wyżej wymienionych branżach. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00, stacjonarnie w siedzibie firmy, pełen etat. Zakres działalności firmy można sprawdzić na stronie firmy: www.el-pro.bizTwoje obowiązki:· Przygotowywanie dokumentacji technicznej w programie AUTOCAD/ZWCAD (schematy elektryczne, rysunki instalacji, PZT)· Uzgodnienia międzybranżoweWymagania:· Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów na kierunku elektrycznym lub telekomunikacyjnym (może być ukończone technikum)· Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane (jeżeli go nie masz przyuczymy cię)· Znajomość pakietu MS Office, AUTOCAD/ZWCAD· Umiejętność czytania rysunków technicznych· Chęć rozwoju w wybranej dziedzinie i podnoszenia swoich kwalifikacji· Umiejętność pracy w grupie· Dobra organizacja pracy, samodzielność, zaangażowanie, terminowośćCo zapewniamy:· Długofalowe i jasne zasady współpracy na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym)· Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia zawodowego· Wynagrodzenie: adekwatne do umiejętnościCV wysyłać na wskazany adres e-mail.

Specjalista ds.Magazynowych
Specjalista ds.Magazynowych
950000 zł
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Opis firmy:Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.Opis stanowiska: Poznaj nas i Twoje przyszłe obowiązki   Dlaczego warto być częścią zespołu Specjalistów w Biedronce? Bo żaden dzień w pracy nie będzie taki sam - każdy przyniesie nowe wyzwania, których realizacja będzie miała wpływ na decyzje zakupowe milionów Polaków. Pracuj w stabilnej firmie zatrudniającej ponad 80 000 pracowników i rozwijaj się z nami!   Za co będziesz odpowiadać:    Kontrola dostępności towaru w systemie oraz logistyki na terenie centrum dystrybucyjnego (przypisywanie bram i pasów do zamówień, odblokowanie zleceń);  Nadzór oraz koordynacja pracy operatorów wózków góra-dół, przygotowanie zleceń dla magazynierów transportujących opakowania całopaletowe;  Transport towaru z miejsc składowania do strefy wysyłki, przygotowanie listów przewozowych, wydruk specyfikacji dostaw, monitoring pracy załadunku w SAP, księgowanie dostaw;  Współpraca z kierowcami;  Monitoring postępu prac w poszczególnych magazynach;  Bieżąca kontrola wielkości zamówień;  Wysyłka korespondencji z regionu do sklepów;  Przygotowanie grafików pracy dla pracowników;  Przygotowanie cyklicznych raportów w zakresie procesu wysyłki towaru do sklepów.   Nasze wymagania i oferowane benefity   Jakich osób szukamy:      Posiadających doświadczenie w pracy w obszarze logistyki lub gospodarki magazynowej;  Płynnie korzystających z Excela;  Mających doświadczenie w zarządzaniu zespołem;  Komunikatywnych, dla których rozmowa z ludźmi to żaden problem;  Chcących rozwijać swoje kompetencje, w ramach ścieżki kompetencji;   Dyspozycyjnych do pracy w różnych porach dnia (w tym w porze nocnej) oraz w różne dni tygodnia (także w soboty, niedziele i święta)  Znajomość programu SAP mile widziana.    Co zapewniamy:     Umowę o pracę, bez okresu próbnego;  Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych.  92% naszych pracowników jest zadowolonych z oferowanych przez Biedronkę programów wsparcia.    Dostęp do platformy e-learningowej;  80 tysięcy pracowników Biedronki może korzystać z platformy rozwojowej EduAkcja.    Możliwości awansu pionowego i poziomego w strukturach firmy;  Rozwój i możliwość korzystania z wiedzy najlepszych praktyków branży retail;  90% awansów w Biedronce to awanse wewnętrzne. Opis profilu:Jak wygląda proces rekrutacyjny:   Wysłanie aplikacji i CV,  Weryfikacja zgłoszenia przez Rekrutera,  Spotkanie z Rekruterem i bezpośrednim przełożonym,  Decyzja o zatrudnieniu

Administrator nieruchomości - Praca dodatkowa
Administrator nieruchomości - Praca dodatkowa
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukamy zaangażowanej i sumiennej osoby do administrowania budynkiem w Grudziądzu. Praca obejmuje około 16 godzin miesięcznie, co stanowi doskonałą okazję dla osób poszukujących pracy dodatkowej. Obowiązki: Administracja kamienicą Wynajmowanie wolnych lokali, w tym aktywne poszukiwanie potencjalnych najemców Spis i kontrola mediów Załatwianie spraw urzędowych związanych z administrowaniem budynkiem Utrzymywanie regularnego kontaktu z lokatorami Oferujemy: Elastyczny grafik pracy. Praca hybrydowa Możliwość rozwoju osobistego Przyjazne środowisko pracy Wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś gotów(-a) podjąć wyzwanie, prosimy o przesłanie swojego zgłoszenia

Sekretarka/Asystentka
Sekretarka/Asystentka
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Zapraszamy na certyfikowane przeszkolenie w dniu 15.01.2022 r. w formie online (szkolenie jest identycznie akceptowane jak szkolenie stacjonarne) ,, Sekretarki administracyjno-biurowej" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", ,,Inspektor ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalna obsługi klienta". Szkolenie dla osób chcących pracować w sekretariacie, jako pracownik biurowy, inspektor ochrony danych osobowych, asystentka zarządu. Uczestnik przeszkolenia nie musi posiadać żadnego doświadczenia, tylko wykształcenie ponadgimnazjalne/ponadpodstawowe(nie musi być zakończone maturą).Każdy Uczestnik przeszkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikaty: dla ,, Sekretarki administracyjno-biurowej" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", ,,Inspektor ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalna obsługi klienta". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Jest to przeszkolenie którego koszt wynosi 200 zł. Rejestracja na szkolenie trwa do 14.01.2022 r.

Filtr