Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Jarosław
Specjalista ds. legalizacji pobytów
Specjalista ds. legalizacji pobytów
nowe Jarosław 6 dni plecy

O nasKZ Complex to Agencja Pracy Tymczasowej działająca na Polskim rynku od 2020 roku . Współpracujemy z najbardziej wymagającymi klientami. Aby zrealizować wyznaczone cele bardzo ważne jest to z kim pracujesz. To sukces i zadowolenie naszych partnerów jest dla nas inspiracją do działania i jeszcze lepszej pracy. Dzięki usługom naszej agencji pracy, pracodawcy mogą zminimalizować ilość czasu i koszty przeznaczone na rekrutację i selekcję pracowników, a w przypadku elastycznych form zatrudnienia, także na obsługę administracyjno-kadrową procesów. Dzięki własnej bazie kandydatów i rozwiniętej sieci kontaktów, proces poszukiwania pracowników przez agencję pracy przebiega krócej i jest skuteczniejszy niż działania prowadzone przez wewnętrzne działy HR.KRAZ: 26252Twój zakres obowiązkówPrzygotowywanie niezbędnych dokumentów do uzyskania kart pobytów,Pomoc pracownikom w załatwieniu formalności w urzędach,Poszukiwanie nowych klientów,Prowadzenie usług marketingowych Naszej AgencjiNasze wymaganiaSkrupulatność i dokładność w czasie wykonywania codziennych obowiązkówMile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuPrawo jazdy kat. BOdporność na stresMożliwość wyjazdów 2 razy w tygodniu do zakładów, z którymi współpracujemyTo oferujemyWspółpracę opartą na jasnych i stabilnych warunkachNiezbędne narzędzia pracy (auto służbowe, laptop, telefon oraz translator)Miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespoleAtrakcyjny system premiowy i prowizyjny + benefityPracę na samodzielnym stanowisku

Pracownik agencji pracy tymczasowej
Pracownik agencji pracy tymczasowej
Jarosław 6 dni plecy

O nasKZ Complex to Agencja Pracy Tymczasowej działająca na Polskim rynku od 2020 roku . Współpracujemy z najbardziej wymagającymi klientami. Aby zrealizować wyznaczone cele bardzo ważne jest to z kim pracujesz. To sukces i zadowolenie naszych partnerów jest dla nas inspiracją do działania i jeszcze lepszej pracy. Dzięki usługom naszej agencji pracy, pracodawcy mogą zminimalizować ilość czasu i koszty przeznaczone na rekrutację i selekcję pracowników, a w przypadku elastycznych form zatrudnienia, także na obsługę administracyjno-kadrową procesów. Dzięki własnej bazie kandydatów i rozwiniętej sieci kontaktów, proces poszukiwania pracowników przez agencję pracy przebiega krócej i jest skuteczniejszy niż działania prowadzone przez wewnętrzne działy HR.Twój zakres obowiązkówPraca biurowaTelefoniczny kontakt z koordynatorami,Przeprowadzenie pracownika przez proces zatrudnienia (zawarcie umów, przygotowanie dokumentacji, skierowanie na badania lekarskie, oświadczenia dla cudzoziemców)Udział w działaniach rekrutacyjnych (wystawianie ogłoszeń, selekcja CV, przeprowadzanie rozmów telefonicznych itp.)Przygotowanie bieżących raportów i zestawieńNasze wymaganiaDyspozycyjnośćUmiejętność obsługi podstawowych programów jak Word i ExcelSkrupulatność i dokładność w czasie wykonywania codziennych obowiązkówMile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuPrawo jazdy kat. BOdporność na stresTo oferujemyWspółpracę opartą na jasnych i stabilnych warunkachNiezbędne narzędzia pracyMiłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespoleAtrakcyjny system premiowy Pracę na samodzielnym stanowisku

Specjalista ds. kadrowych
Specjalista ds. kadrowych
Jarosław 6 dni plecy

O nasKZ Complex to Agencja Pracy Tymczasowej działająca na Polskim rynku od 2020 roku . Współpracujemy z najbardziej wymagającymi klientami. Aby zrealizować wyznaczone cele bardzo ważne jest to z kim pracujesz. To sukces i zadowolenie naszych partnerów jest dla nas inspiracją do działania i jeszcze lepszej pracy. Dzięki usługom naszej agencji pracy, pracodawcy mogą zminimalizować ilość czasu i koszty przeznaczone na rekrutację i selekcję pracowników, a w przypadku elastycznych form zatrudnienia, także na obsługę administracyjno-kadrową procesów. Dzięki własnej bazie kandydatów i rozwiniętej sieci kontaktów, proces poszukiwania pracowników przez agencję pracy przebiega krócej i jest skuteczniejszy niż działania prowadzone przez wewnętrzne działy HR.KRAZ: 26252Twój zakres obowiązkówobsługa dokumentacji kadrowo-płacowej,prowadzenie akt osobowych zgodnie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi,przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy oraz współpracy podstawie umów cywilnoprawnych i o świadczenie usług,uzupełnianie i aktualizacja danych pracowniczych oraz kadrowo-płacowych w programie Optima,bieżąca aktualizacja danych w systemie – ewidencjonowanie  nieobecności i zwolnień lekarskich oraz przekazywanie danych klientom,realizacja zgłoszeń pracowników do ZUS za pośrednictwem systemu Płatnik, a także sporządzanie deklaracji korygujących,dokonywanie potrąceń na listach płac zgodnie z otrzymanymi dokumentami (alimentacyjne, komornicze, mieszkaniowe, kary umowne, pozostałe regulaminowe, itp.),realizacja korekt zgłoszeń do ZUS, Nasze wymaganiaSkrupulatność i dokładność w czasie wykonywania codziennych obowiązkówMile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuPrawo jazdy kat. BOdporność na stresTo oferujemyWspółpracę opartą na jasnych i stabilnych warunkachNiezbędne narzędzia pracyMiłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespoleAtrakcyjny system premiowy + benefityPracę na samodzielnym stanowisku

Specjalista ds. BHP
Specjalista ds. BHP
Jarosław 12 dnia plecy

W O-I Glass, Inc. (NYSE: OI) naszą pasją jest szkło i możemy z dumą stwierdzić, że produkujemy więcej opakowań szklanych niż jakikolwiek inny producent na świecie. Szkło jest nie tylko piękne, ale również czyste, zdrowe i w pełni nadające się do recyklingu, co czyni je najbardziej zrównoważonym materiałem opakowaniowym. Wprowadzamy innowacje zgodnie z potrzebami klientów, aby tworzyć kultowe opakowania, które budują marki na całym świecie.Globalna siedziba O-I Glass znajduje się w Perrysburgu w stanie Ohio (USA). W 69 zakładach zlokalizowanych w 19 krajach, nasza firma zatrudnia około 24 000 osób.  W 2022 roku firma O-I Glass sięgnęła przychody w wysokości 6,9 mld USD.W Polsce nasze Huty Szkła zlokalizowane są w Poznaniu (od 1933 roku) oraz w Jarosławiu (od 1974 roku). W Jarosławiu zlokalizowane jest również Centrum Serwisowe Maszyn, które świadczy usługi serwisowania maszyn szklarskich w całej Europie.Dowiedz się więcej o naszej firmie: o-i.com / Facebook / Twitter / Instagram / LinkedInOpis stanowiskaProwadzenie szkoleń wstępnych BHP, szkoleń dla firm zewnętrznych, szkoleń tematycznych związanych z BHP​Monitorowanie warunków pracy, kontrola przestrzegania przepisów i procedur obowiązujących w przedsiębiorstwie oraz opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP ​Realizowanie wewnętrznych i korporacyjnych projektów oraz działań poaudytowych związanych z Ochroną Środowiska i BHP​Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, współpraca z organami administracji w zakresie zachorowań na choroby zawodowe​Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego​Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, doboru środków ochrony zbiorowej i indywidualnej​Współuczestnictwo w kontrolach zakładu pracy przez organy nadzorcze ​Sprawozdawczość wymagana zewnętrznymi regulacjami prawnymi i korporacyjnymi w zakresie BHP i Ochrony środowiska ​Współpraca z jednostkami zajmującymi się pomiarami środowiska pracy, zarządzanie dokumentacją pomiarów środowiska pracy oraz ochrony środowiska​Pomoc we wdrażaniu corocznego Biznes Planu BHPiOŚ i Biznes Planu Szkoleń​Udział w obchodach Safety Walk na terenie całego zakładu​Tworzenie środowiska pracy opartego na zaufaniu, otwartej komunikacji oraz kreatywnym myśleniu KwalifikacjeWykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe z zakresu BHP​Minimum 1 rok stażu pracy w służbie BHP, mile widziane doświadczenie pracy w zakładzie produkcyjnym​Znajomość i umiejętność interpretacji właściwych rozporządzeń prawnych istotnych dla pełnionej funkcji​Znajomość pakietu MS Office​Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację​Dokładność, asertywność i odpowiedzialność​Zaangażowanie, elastyczność, kreatywność​Umowa na czas określony 1 rok – poprzez agencję pracy tymczasowejDodatkowe informacjeW O-I dostaniesz możliwość rozwoju swojej kariery zarówno w Polsce jak i zagranicą. Wierzymy, że dzięki szkoleniom, skrojonym na miarę programom rozwojowym, oraz wymianie doświadczeń między krajami, nie tylko rozwiniesz swoją karierę, ale także O-I nadąży za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, technologiami i trendami rynkowymi. O-I to zgrany zespół specjalistów i pasjonatów w swoich dziedzinach, wspólnie pracujących i dzielących zainteresowania. Pracując w O-I, przyczyniasz się do ochrony środowiska, ponieważ szkło to najbardziej ekologiczny surowiec opakowaniowy.Jako Pracodawca oferujemy stabilne zatrudnienie oraz pakiet świadczeń socjalnych.

Zatrudnię do prowadzenia biura
Zatrudnię do prowadzenia biura
Jarosław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię do prowadzenia biura Agencji Pracy w Jarosławiu. W związku z kontraktami w Niemczech wymagana jest od kandydatów umiejętność znajomości języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym - bez wymogu poświadczenia certyfikatami. Forma zatrudnienia jest do ustalenia - może być umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa b2b itp. - do wyboru. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć: - obsługa programu komputerowego do prowadzenia agencji pracy; - prowadzenie korespodencji e-mailowej; - prowadzenie ewidencji kandydatów do pracy, w tym wstępne rozmowy kwalifikacyjne; - koordynowanie działań na terenie Niemiec i Polski.

Menager sportowy - piłka nożna
Menager sportowy - piłka nożna
Jarosław 30+ kilka dni temu

Klub Sportowy Pogoń – Sokół Lubaczów, zatrudni: Menagera sportowego.Miejsce wykonywania pracy: Lubaczów/ Rzeszów. Rodzaj umowy: Umowa o pracę, umowa zlecenie, B2BZakres zadań:- Bieżące wsparcie w zarządzaniu Klubem.- Organizacja wydarzeń sportowych, eventów i ich rozliczanie.- Pozyskiwanie sponsorów i reklamodawców.- Zaangażowanie w pozyskiwanie dotacji celowych i rocznych.- Zawieranie umów. Negocjowanie warunków.- Planowanie i organizacja obozów sportowych.- Współpraca z obiektami sportowymi. Nasze wymagania:- Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu klubem sportowym.- Zaangażowanie i dobra organizacja pracy.- Umiejętności logiczno- analityczne.- Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu.- Terminowość i odpowiedzialność.- Dobra prezencja, wysoka kultura osobista.- Dyspozycyjność.- Wielozadaniowość.- Prawo jazdy i własne auto. Oferujemy:- Atrakcyjne wynagrodzenie i jego wzrost adekwatny do osiąganych wyników.- Pracę w dynamicznym zespole.- Stabilne warunki zatrudnienia.- Elastyczne godziny pracy.- Możliwa również praca częściowo zdalna. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV poprzez formularz zgłoszeniowy.

Specjalista ds. Administracji
Specjalista ds. Administracji
Jarosław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta z branży opakowań poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Administracji Lokalizacja: Jarosław Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu – zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną (służbowa poczta, wysyłki, współpraca z kurierami)​. Organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych, w tym gości firmy​. Organizowanie zleconych przez kierownictwo firmy spotkań i wizyt zewnętrznych​. Wsparcie obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy oraz działań z zakresu Employer Brandingu​. Wsparcie działu HR w obszarach: organizacji szkoleń, prezentacji firmowych, opieki nad praktykantami/stażystami, CSR, EB. ​ Zarządzanie służbową flotą samochodową w celu zapewnienia właściwego nadzoru nad parkiem samochodowym firmy, w tym rozliczanie kosztów eksploatacji (sprawozdania GUS) oraz planowanie ​i koordynowanie pracy kierowcy zakładu. Wymagania: Wykształcenie wyższe​. Zaawansowana znajomość języka angielskiego (C1 – min.).​ Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel oraz PowerPoint.​ Dokładność, rzetelność, odpowiedzialność i wielozadaniowość.​ Wysoka umiejętność organizacji pracy własnej. Proaktywne podejście po rozwiązywania problemów. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie. Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie. Szkolenia wewnętrzne. Zgrany zespół. Pakiet świadczeń socjalnych.

Szukasz pracy? Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności?
Szukasz pracy? Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności?
Jarosław 30+ kilka dni temu

ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) RZESZÓW oraz całe WOJEWÓDZTWO PODKAPRACKIE W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: -możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, -indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, -profesjonalne konsultacje Twojego CV, -wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, -określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowego. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: -posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), -aktualnie nie pracujesz a poszukujesz zatrudnienia -chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy., Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 690 - pokaż numer telefonu - Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt "Aktywny start" jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Filtr