Sortowanie:
Znaleziony: 14 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Jelenia Góra
Specjalista ds zaopatrzenia
Specjalista ds zaopatrzenia
970000 zł
nowe Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika do działu zaopatrzenia w naszej firmie która porusza się na rynkach europejskich.Twój zakres obowiązków:-prowadzenie procesów zakupowych, negocjowanie cen zakupu materiałów i usług,-kontrola i optymalizacja kosztów zakupów,-zapewnienie terminowego, ilościowego zamówienia do dostawców-prace administracyjne związane z wystawianiem zamówień, aktualizacja cenników materiałów, przygotowywanie zestawień,Wymagania:-Język angielski obowiązkowy na poziomie komunikatywnym-umiejętność analizy danych-miejętność budowania i rozwijania długofalowych, profesjonalnych relacji z kontrahentami-prawo jazdy kat. B

Asystent(ka) Project Managera
Asystent(ka) Project Managera
670000 zł
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Do naszego biura mieszczącego się w Mysłakowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent(ka) Project Managera.Zakres obowiązków:Wsparcie Project Managera w zakresie przygotowania i realizacji projektów zgodnie z wymaganiami KlientaWspółpraca biznesowa z zagranicznymi klientami z branży budowlanejPrzygotowywanie dokumentacjiŚcisła współpraca z pozostałymi działami firmyOczekujemy:Biegłej znajomości języka angielskiegoKomunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktówRzetelnego podejścia do wykonywanej pracy, zaangażowaniaWiedzy z zakresu kadr/finansów/zarządzaniaZaangażowania i chęci uczenia się w ramach powierzonych zadańOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w zgranym i doświadczonym zespolePracę stacjonarną w Mysłakowicach, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30 z przerwą na lunchAtrakcyjne wynagrodzeniePracę w miłej atmosferzeOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w odpowiedzi na zamieszczone ogłoszenie.Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Administratorem danych jest Regess Sp. z o.o. z siedzibą w Mysłakowice 58-533, Łokietka 30. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i usunięcia. Polityka prywatności dostępna jest na stronie internetowej: www.regess.euPrzesłanie aplikacji na powyższe ogłoszenie jest równoznaczne z zapoznaniem się z klauzulą i wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych.

Office Manager (wewnętrzna obsługa prawna i administracyjna)
Office Manager (wewnętrzna obsługa prawna i administracyjna)
1390000 zł
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

OmniFin to profesjonalna firma księgowa i doradcza. Obsługujemy krajowe i międzynarodowe podmioty gospodarcze w zakresie księgowości oraz kadr i płac.OmniFin świadczy również usługi pokrewne, związane z informacją finansową oraz rachunkowością zarządczą.W związku z dynamicznym rozwojem, do naszego centrum operacyjnego, zlokalizowanego w Jeleniej Górze poszukujemy zmotywowanych i ambitnych kandydatów na stanowisko:Office Manager (wewnętrzna obsługa prawna i administracyjna)W zakres obowiązków na tym stanowisku, wchodzą następujące kompetencje:·       analiza prawna umów, analiza ofert dla Zarządu;· prowadzenie całości spraw stosunków prawnych firmy z klientami i kontrahentami;·       zarządzanie obszarem compliance (RODO, AML);·       prowadzenie harmonogramu prac oraz spotkań Zarządu;·       zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa;·       organizacja wyjazdów i towarzyszącej im logistyki;·       realizacja zadań HR – w zakresie kształtowania relacji z pracownikami;·       tworzenie raportów, opracowań i kalkulacji dla Zarządu.Nasze wymagania·       wyższe wykształcenie w zakresie prawa, administracji lub ekonomii oraz potwierdzone, dobre wyniki w nauce na tym szczeblu edukacji;·       doskonała organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina;·       predyspozycje do zarządzania procesem;·       mile widziane doświadczenie w projektowaniu umów oraz dokonywaniu analiz prawnych;Praca na oferowanym stanowisku pozwoli zebrać doświadczenie w zakresie wszystkich aspektów działania nowoczesnego przedsiębiorstwa w dynamicznie zmieniających się warunkach. OmniFin stawia sobie za cel spełnienie wysokich standardów w zakresie zgodności z przepisami prawa (compliance), organizacji pracy oraz zarządzania ryzykiem – do czego walnie ma się przyczyniać wybrany przez nas kandydat.Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie i zatrudnienie na umowę o pracę. Zatrudnienie u nas jest stabilne i oparte o perspektywę długofalowej relacji;

Koordynator projektów rekrutacyjnych
Koordynator projektów rekrutacyjnych
520000 zł
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta- firmy z branży budowlanej poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynator projektów rekrutacyjnychMiejsce pracy: Mysłakowice (ok. Jeleniej Góry)Zadania:zarządzanie i koordynowanie pracami związanymi z realizacją projektów rekrutacyjnych w Polsce i za granicą (gównie Belgia),reprezentowanie firmy w kontakcie z Klientem,budowanie relacji z Klientem zewnętrznym,kontrola nad rozliczeniem podwykonawców,wsparcie działu rekrutacji w bieżących projektach rekrutacyjnych,nadzorowanie pracy nowozatrudnionych pracowników.Oczekujemy:doświadczenie na podobnym stanowisku,prawo jazdy kat. B,bardzo dobra znajomość j. angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację,bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz samodzielność na stanowisku pracy,komunikatywność, decyzyjność i wysoka kultura osobista.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju oraz wyzwania zawodowe,pracę w nowoczesnym biurze i zgranym zespole,długoterminową współpracę. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV za pośrednictwem portalu OLX.Jesteśmy agencją pracy (KRAZ 21957), która świadczy kompleksowe usługi związane z procesami rekrutacyjnymi.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Euworkpower sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, które będą prowadzone przez Euworkpower sp. z o.o. w okresie 3 lat od dnia wyrażenia niniejszej zgody.Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne i w dowolnym momencie przysługuje prawo do jej wycofania. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano dotychczas, czyli na podstawie zgody udzielonej przed jej wycofaniem.Administratorem Państwa danych jest Euworkpower sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.Podanie danych, o którym mowa w art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Podając dane dodatkowe jednocześnie wyrażają Państwo zgodę na ich przetwarzanie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdziecie Państwo w naszej klauzuli [euworkpower.pl/artykul/13-klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-prace].

Referent  Administracyjny -Obsługa Sekretariatu Spółki
Referent Administracyjny -Obsługa Sekretariatu Spółki
450000 zł
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Referent  Administracyjny -Obsługa Sekretariatu Spółki Zakres obowiązków:Wsparcie zewnętrznego dz. Kadr i płac , ścisła współpraca z księgowością  oraz służbą BHPObsługa procesów administracyjnych i kadrowych w obrębie działalności sekretariatuOrganizowanie i porządkowanie danych elektronicznych w zakresie administracji oraz kadrOrganizacja oraz archiwizacja dokumentów wymaganych prawem w siedzibie firmy,Prowadzenie oraz właściwe zapewnienie obiegu korespondencji służbowej – odbiór, wysyłka, prowadzenie ewidencjiWsparcie dla pracowników firmy wiedzą merytoryczną z zakresu prawa pracy, BHP oraz podatkowymŚcisła współpraca z Zarządem, Managerami i pozostałymi działami firmyWymagania:·        Min. 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w dużej firmie·        Wykształcenie średnie lub wyższe zgodne z profilem stanowiska·        Podstawowa wiedza z aktualnych przepisów kodeksu pracy oraz o rachunkowości·        Znajomość programów z pakietu Microsoft Office, mile widziana obsługa programów Ekonom oraz Enova·        Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność i terminowość w realizacji powierzonych zadań,·        Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, pozytywne myślenie·        Zawsze mile widziana „otwarta głowa” oraz elastyczność w podejściu do zadania. Pracodawca oferuje:·        Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,·        Stabilne zatrudnienie w dni robocze w godz.7,00-15,00, lub 8,00-16,00·        Warunki finansowe negocjowane indywidualnie·        Ubezpieczenie grupowe na życie,·        Pakiet prywatnej opieki medycznej,·        Dofinansowanie do karty Mutlisport, oraz z ZFŚS

Specjalistka ds. Kadr
Specjalistka ds. Kadr
19 zł
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

OPISAktualnie poszukujemy chętnych na stanowisko:Specjalistka ds. kadrMiejsce pracy: Jelenia GóraOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:· Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, wprowadzanie i analizę danych w systemie kadrowo-płacowym,· Sporządzanie deklaracji PIT, ZUS oraz sprawozdań do GUS,· Współpracę z zewnętrznymi instytucjami (ZUS i US),· Wsparcie i doradztwo w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych.Nasze wymagania:· Doświadczenie w kadrach i płacach,· Dobra organizacja pracy,· Dobra znajomość zagadnień płacowych, przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,· Komunikatywność i umiejętność efektywnej pracy w zespole,· Znajomość programu Płatnik, Insert lub Gratyfikant będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:-Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,-Umowę o pracę,-Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz zaangażowania,-Niezbędne narzędzia pracy,-Możliwość rozwoju zawodowego,-Pracę w miłej atmosferze,-Szkolenie wdrożeniowe.-Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV wraz ze zdjęciem)

Pracownik biurowy - Niemcy - Dobre zarobki!
Pracownik biurowy - Niemcy - Dobre zarobki!
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyHumanus – lider w branży rekrutacyjnej Sprawdź czy nie szukamy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: - wyszukiwanie kwaterunków dla zatrudnionych pracowników - stały kontakt z pracownikami oraz rozwiązywanie ich problemów - obsługa programu CRM Prosoft (po przeszkoleniu) - częściowa rekrutacja nowych pracowników - współpraca z innymi działami Wymagania: - dobra znajomość języka niemieckiego Nasza Oferta: - atrakcyjne wynagrodzenie - bezpośrednie zatrudnienie - możliwość rozwoju - niezbędne narzędzia do pracy - szkolenia i podnoszenie kwalifikacji - zapewniony kwaterunek

Koordynator ds. projektów rekrutacyjnych
Koordynator ds. projektów rekrutacyjnych
620000 zł
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Do naszego biura mieszczącego się w Mysłakowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynator ds. projektów rekrutacyjnych.Miejsce pracy: Mysłakowice (ok. Jeleniej Góry)Zadania:Zarządzanie i koordynowanie pracami związanymi z realizacją projektów.Reprezentowanie firmy w kontakcie z Klientem.Budowanie relacji z Klientem zewnętrznym.Kontrola nad rozliczeniem podwykonawców.Wsparcie działu rekrutacji w bieżących projektach rekrutacyjnych.Nadzorowanie pracy nowo zatrudnionych pracowników.Oczekujemy:Doświadczenie na podobnym stanowisku.Prawo jazdy kat. B.Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację.Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz samodzielność na stanowisku pracy.Komunikatywność, decyzyjność i wysoka kultura osobista.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Możliwość rozwoju oraz wyzwania zawodowe.Pracę w nowoczesnym biurze i zgranym zespole.Długoterminową współpracę.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem serwisu Olx.Prosimy o dopisanie klauzuli: Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych jest Regess Sp. z o.o. z siedzibą w Mysłakowicach 58-533, Łokietka 30. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i usunięcia. Polityka prywatności dostępna jest na stronie internetowej: www.regess.eu

Asystent/ka Działu Księgowości
Asystent/ka Działu Księgowości
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta- firmy z branży budowlanej poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/ka Działu Księgowości Miejsce pracy: Mysłakowice (ok. Jeleniej Góry) Zadania na tym stanowisku: • Kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, • Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, • Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych, • Wsparcie działu księgowości w bieżących problemach. Nasze wymagania: • Masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym, • Bardzo dobrze znasz pakietu MS Office - w szczególności Excel, • Chcesz budować swoją karierę zawodową w obszarze finansowo – księgowym, • Cechują Cię: skrupulatność, dokładność i bardzo dobra organizacja czasu pracy, • Znasz język angielski w stopniu min. komunikatywnym. Oferujemy: • Umowę i stabilne zatrudnienie, • Pracę w nowoczesnym biurze i zgranym zespole, • Dofinansowanie dojazdów do biura, • Możliwość rozwoju i poszerzenia swojego doświadczenia. Jesteśmy agencją pracy (Euworkpower KRAZ 21957]. Jeśli jesteś gotowa/gotów do wyzwań i posiadasz wymagane umiejętności, wyślij swoje CV. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji za pośrednictwem serwisu. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Euworkpower sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, które będą prowadzone przez Euworkpower sp. z o.o. w okresie 3 lat od dnia wyrażenia niniejszej zgody. Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne i w dowolnym momencie przysługuje prawo do jej wycofania. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano dotychczas, czyli na podstawie zgody udzielonej przed jej wycofaniem. Administratorem Państwa danych jest Euworkpower sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu. Podanie danych, o którym mowa w art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Podając dane dodatkowe jednocześnie wyrażają Państwo zgodę na ich przetwarzanie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdziecie Państwo w naszej klauzuli [euworkpower.pl/artykul/13-klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-prace].

Koordynator projektu
Koordynator projektu
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta- firmy z branży budowlanej poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynator projektów Miejsce pracy: Mysłakowice (ok. Jeleniej Góry) Zadania: - zarządzanie i koordynowanie pracami związanymi z realizacją projektów, - reprezentowanie firmy w kontakcie z Klientem, - budowanie relacji z Klientem zewnętrznym, - kontrola nad rozliczeniem podwykonawców, - wsparcie działu rekrutacji w bieżących projektach rekrutacyjnych, - nadzorowanie pracy nowozatrudnionych pracowników. Oczekujemy: - doświadczenie na podobnym stanowisku, - prawo jazdy kat. B, - bardzo dobra znajomość j. angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację, - bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz samodzielność na stanowisku pracy, - komunikatywność, decyzyjność i wysoka kultura osobista. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość rozwoju oraz wyzwania zawodowe, - pracę w nowoczesnym biurze i zgranym zespole, - długoterminową współpracę. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV za pośrednictwem portalu lub na maila: @ Jesteśmy agencją pracy (KRAZ 21957), która świadczy kompleksowe usługi związane z procesami rekrutacyjnymi. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Euworkpower sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, które będą prowadzone przez Euworkpower sp. z o.o. w okresie 3 lat od dnia wyrażenia niniejszej zgody. Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne i w dowolnym momencie przysługuje prawo do jej wycofania. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano dotychczas, czyli na podstawie zgody udzielonej przed jej wycofaniem. Administratorem Państwa danych jest Euworkpower sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu. Podanie danych, o którym mowa w art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Podając dane dodatkowe jednocześnie wyrażają Państwo zgodę na ich przetwarzanie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdziecie Państwo w naszej klauzuli [euworkpower.pl/artykul/13-klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-prace].

Koordynator projektów
Koordynator projektów
665000 zł
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta- firmy z branży budowlanej poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynator projektów Miejsce pracy: Mysłakowice (ok. Jeleniej Góry)Zadania: zarządzanie i koordynowanie pracami związanymi z realizacją projektów, reprezentowanie firmy w kontakcie z Klientem, budowanie relacji z Klientem zewnętrznym, kontrola nad rozliczeniem podwykonawców, wsparcie działu rekrutacji w bieżących projektach rekrutacyjnych, nadzorowanie pracy nowozatrudnionych pracowników. Oczekujemy:doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B,bardzo dobra znajomość j. angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację, bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz samodzielność na stanowisku pracy, komunikatywność, decyzyjność i wysoka kultura osobista.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju oraz wyzwania zawodowe, pracę w nowoczesnym biurze i zgranym zespole, długoterminową współpracę. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV za pośrednictwem portalu OLX. Jesteśmy agencją pracy (KRAZ 21957), która świadczy kompleksowe usługi związane z procesami rekrutacyjnymi.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Euworkpower sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, które będą prowadzone przez Euworkpower sp. z o.o. w okresie 3 lat od dnia wyrażenia niniejszej zgody.Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne i w dowolnym momencie przysługuje prawo do jej wycofania. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano dotychczas, czyli na podstawie zgody udzielonej przed jej wycofaniem.Administratorem Państwa danych jest Euworkpower sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.Podanie danych, o którym mowa w art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Podając dane dodatkowe jednocześnie wyrażają Państwo zgodę na ich przetwarzanie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdziecie Państwo w naszej klauzuli [euworkpower.pl/artykul/13-klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-prace]. 

Pracownik biurowy - Jelenia Góra
Pracownik biurowy - Jelenia Góra
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Firma budowlana NORD Sp. z o.o. zatrudni pracownika biurowego z doświadczeniem w księgowości. Praca na pełen etat w Jeleniej Górze. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy. Zakres obowiązków: nadzór oraz organizacja spraw bieżących biurowych, kadrowo-płacowych, finansowych oraz księgowych w podstawowym zakresie, legalizacja pracowników spoza UE.

Tajemniczy klient - dwie wizyty w jednym sklepie
Tajemniczy klient - dwie wizyty w jednym sklepie
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Tajemniczy klient - dwie wizyty w jednym sklepie Firma badawcza Mediagram poszukuje tajemniczego klienta/klientki do prostego badania w jednym ze sklepów przemysłowych w Jeleniej Górze. Brak zakupu i nagrywania, wizyta stricte informacyjna. Wynagrodzenie to 75 zł netto za całość (dwie wizyty po około 15 minut). Umowa zlecenie. Mile widziane osoby uczące się, studenci. W przyszłości możliwość kolejnych, bardziej rozbudowanych badań. Zainteresowane osoby proszę o telefon (nie sms) pod numer 799 - pokaż numer telefonu - lub rejestrację przez formularz: impulson.pl/praca-tajemniczy-klient/

Asystent/Asystenka działu kadr i płac (Mysłakowice)
Asystent/Asystenka działu kadr i płac (Mysłakowice)
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent działu kadr i płac. Praca w Mysłakowicach pod Jelenią Górą. Zakres zadań: - wspomaganie zespołu ds. kadr i płac, - zatrudnianie pracowników, - uzupełnianie teczek z aktami osobowymi, - wprowadzanie danych do sytemu kadrowo-płacowego. Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe lub status studenta (studiów zaocznych) IV/V roku- praca od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin, - znajomość prawa pracy, - chęć do nauki i rozwoju. Mile widziane: - minimalne doświadczenie również w postaci praktyk czy stażu, czy kursu kadrowego, - znajomość programu Płatnik, Optima. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie i pracę na pełny etat, - wsparcie opiekuna, - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności, - pracę w zagranym zespole. CV prosimy przesyłać za pośrednictwem portalu nuzle.pl Wyrażając zgodę na wzięcie udziału procesie rekrutacji, należy pamiętać o zamieszczeniu klauzuli zgody na przetwarzanie danych w swojej aplikacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych, sprostowania ich, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi warunek wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziały w rekrutacji. Administrator danych jest Euworkpower Sp. z o.o. Agencja zatrudnienia Euworkpower o numerze ewidencyjnym 21957.

Filtr