Sortowanie:
Znaleziony: 39 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Kalisz
Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
nowe Kalisz 3 kilka dni temu

Firma z Kalisza poszukuje energicznej osoby na stanowisko: Pracownik biurowyOpis stanowiska:Prowadzenie biura i codzienna dbałość o sprawy organizacyjne biuraObsługa gości firmy oraz spotkańEwidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącejObsługa połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej - kontakt z klientamiDbałość o prawidłowy obieg informacjiKreowanie pozytywnego wizerunku Firmy na zewnątrz jak i wewnątrzWprowadzanie zleceń i FV w programie SubiektDodatkowe prace zlecone przez ZarządWspółpraca z innymi działami w zakresie zadań administracyjnychProwadzenie ewidencji kadrowejI inne biurowe.Wymagania:Wykształcenie minimum średnieSumienne wykonywanie poleceń przełożonychDobra znajomość pakietu MS Office oraz komputeraZdolności organizacyjne, komunikatywnośćZdyscyplinowanieZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymMile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:Pracę w stabilnej rozwijającej się firmieBardzo miłą atmosferę pracy w zgranym zespoleProsimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem za pośrednictwem OLXZastrzegamy sobie prawo do nawiązania kontaktu tylko z wybranymi osobami.Firma Larson

Specjalista / Referent ds. części zamiennych - od zaraz - jedna zmiana
Specjalista / Referent ds. części zamiennych - od zaraz - jedna zmiana
Kalisz 4 kilka dni temu

Specjalista / Referent ds. części zamiennychMiejsce pracy: KaliszObowiązki:zarządzanie zapasami części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,organizowanie napraw części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,ustalanie minimum oraz optimum magazynowanych części,udział w projektowaniu i wdrażaniu przepływu pracy w magazynie części zamiennych.Wymagamy:wiedzy z zakresu mechaniki, automatyki, pneumatyki, hydrauliki,znajomości obsługi komputera (MS Excel).Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio pod zakładem,pracę w systemie 1 zmianowym (08:00-16:00),komfortową atmosferę pracy,możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz.

REFERENT BIUROWY
REFERENT BIUROWY
Kalisz 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyReferent ds. Zarządzania Inwestycjami – Kalisz Twój zakres obowiązków: • Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwestycyjnych Oddziału zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i standardami procesu inwestycyjnego oraz polityką inwestycyjną Spółki. • Planowanie krótkoterminowe inwestycji, w tym agregowanie i weryfikacja potrzeb inwestycyjnych na poziomie Oddziału oraz przygotowanie planu rzeczowo-finansowego Oddziału. • Nadzór i koordynacja zleconych prac projektowych oraz udział w procesie pozyskiwania praw do nieruchomości. • Współpraca z gestorami infrastruktury oraz terenowymi organami administracji państwowej w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych. • Opracowanie i zawieranie umów inwestycyjnych wyłączonych z prac komisji przetargowych. • Udział w ocenie współpracy oraz stosowania przez spółki wykonawstwa inwestycyjnego obowiązujących standardów jakościowych i technicznych Nasze wymagania: • Wykształcenie średnie techniczne • Podstawowa znajomość aktów prawnych stosowanych przy realizacji projektów inwestycyjnych, w szczególności Prawa Budowlanego. • Dobra znajomość technologii, technik i narzędzi pracy w obszarze zarządzania inwestycjami • Rzetelne, dokładne, sprawne i terminowe wykonywanie zadań • Bardzo dobra organizacja i planowanie pracy własnej • Praktyczna znajomość pakietu MS Office • Umiejętność współpracy w zespole • Komunikatywność • Skuteczność w działaniu i odpowiedzialność biznesowa • Nastawienie na ciągły rozwój i czerpanie z różnych perspektyw To oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie – umowa o pracę, stawka 4800 zł brutto/mc • Miejsce pracy: al. Wolności 8, 62-800 Kalisz • Zróżnicowany zespół pracowników • Praca w firmie o strategicznym znaczeniu dla gospodarki • Wymiana wiedzy między specjalistami w grupie • Duży potencjał do rozwoju zawodowego • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

(Młodszy) Specjalista ds. opakowań.
(Młodszy) Specjalista ds. opakowań.
Kalisz 5 dni plecy

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:(Młodszy) Specjalista ds. opakowań.Główne zadania:Koordynowanie procesu wdrożenia projektów graficznych opakowań,Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji opakowaniowej,Wdrażanie nowych i optymalizacja istniejących opakowań,Przeprowadzanie testów opakowań,Przygotowywanie analiz i raportów.Wymagania:Dobra znajomość opakowań z przynajmniej jednej wymienionej kategorii: kartony zbiorcze z tektury falistej, kartoniki z tektury litej, opakowania z tworzyw sztucznych,Znajomość technik druku i ograniczeń z nimi związanychZnajomość prawa dot. opakowań do żywności w stopniu minimum podstawowym,Znajomość pakietu MS Office w stopniu dobrym (np. podstawowe funkcje, wyszukaj pionowo, tworzenie zestawień i wykresów),Komunikatywna znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B1), brak bariery w komunikacji słownej po angielsku,Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, samodzielność w działaniu,Umiejętność i chęć współpracy w zespole,Chęć pracy w elastycznych godzinach (w przypadku testów),Doświadczenie zawodowe zdobyte na pokrewnym stanowisku pracy będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Szczegółowy proces wdrożenia, wsparcie przełożonego, zespołu i wyznaczonego opiekuna wdrożenia,Możliwość awansu, budżet szkoleniowy,Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport i inne,Program Poleceń Pracowników - możliwość uzyskania dodatkowej premii – 1500 zł za polecenie znajomego do pracy, Nawet jeśli nie posiadasz doświadczenia w powyższym zakresie, ale interesujesz się tematyką opakowań wykorzystywanych w przemyśle spożywczym i potrafisz udowodnić swoją motywację do zdobywania doświadczeń – aplikuj! Nie mroź swoich działań! FF Marka Własna sp. z o.o. jesteśmy polską firmą działającą od ponad 20 lat na terenie województwa łódzkiego i wielkopolskiego, posiadamy dwa duże zakłady produkcyjne w Kaliszu i Chechle Pierwszym. Najważniejsi są dla nas ludzie – potrzeby naszych zespołów i oczekiwania naszych Klientów kształtują sposób, w jaki na co dzień działamy. Chcemy zmieniać świat lodów, wyznaczając nowe standardy produkcyjne Prosimy o przesłanie CV przez portal OLX.

Pracownik biurowy z elementami elektrycznymi
Pracownik biurowy z elementami elektrycznymi
Kalisz 6 dni plecy

Firma ARINEA poszukuje pracownika biurowego z doświadczaniem w zakresie instalacji elektrycznychOpis stanowiska:Współpraca przy tworzeniu dokumentacji projektowejTworzenie dokumentacji administracyjnej na budowę stacji ładowaniaWspółpraca z konstruktorami, prowadzącymi budowę, produkcją i działem zakupówKoordynacja procesu realizacji zadań zgodnie z wymogami kontraktu oraz dokumentacjąKoordynacja pracy podwykonawcy i zarządzanie grupą instalatorówPrzygotowywanie dokumentacji pod UDTProwadzenie i przygotowywanie dokumentacji powykonawczejTworzenie i nadzór nad harmonogramem realizowanych projektów (współpraca z wykonawcami, zleceniodawcami, urzędami oraz geodetami)Tworzenie zgłoszeń i zawiadomień dotyczących projektówRaportowanie realizacji zadań na platformie do zarządzania projektamiRaportowanie i przygotowywanie pomiarów elektrycznychTworzenie dokumentacji powykonawczejPozyskiwanie ofert biur geodezyjnych i dalsza współpraca z nimiWymagania:Obsługa programu: Pakiet MS OFFICEBiegła obsługa komputera z obsługą InternetuObsługa urządzeń biurowychPrawo jazdy kat. BUmiejętność pracy w zespoleDoświadczenie elektryczne będzie mile widzianeOferujemy:Współpracę w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenieStabilne zatrudnienie w firmie z dużymi perspektywami na przyszłośćPracę w organizacji o partnerskiej kulturze organizacyjnej.Możliwość realnego rozwoju zawodowegoSkorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego

Młodszy Laborant(ka)
Młodszy Laborant(ka)
Kalisz 10 dni plecy

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:Młodszy Laborant(ka)(branża spożywcza)Miejsce pracy: Kalisz ul. Grzybowa 5 (osiedle Chmielnik)Do Twoich zadań będzie należeć:Pobieranie próbek i wykonywanie bieżących analiz laboratoryjnych (mikrobiologicznych i fizyko-chemicznych)Koordynacja wykonywanych badań materiałów i wyrobów gotowych zgodnie z przyjętym harmonogramemRaportowanie wyników badań oraz ich archiwizacjaAnaliza krytycznych punktów kontroli na linii produkcyjnejWspółudział w tworzeniu niezbędnej dokumentacji jakościowej (procedury, instrukcje, specyfikacje) Oczekiwania:Wykształcenie wyższe(technologia żywności, biotechnologia, chemia, mikrobiologia, ochrona środowiska itp. )Doświadczenie na pokrewnym stanowisku zdobyte w branży FMCG będzie dodatkowym atutemPodstawowa wiedza z zakresu standardów i systemów zapewnienia jakości oraz bezpieczeństwa żywności (HACCP, IFS, BRC, itp)Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office)Dobra znajomość języka angielskiego (B2)Zaangażowanie i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązkówGotowość do podjęcia pracy w systemie 3 zmianowym  Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Szczegółowy proces wdrożenia, wsparcie przełożonego, zespołu i wyznaczonego opiekuna wdrożenia,Możliwość awansu, budżet szkoleniowy,Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport i inne,Program Poleceń Pracowników - możliwość uzyskania dodatkowej premii – 1500 zł za polecenie znajomego do pracy, FF Marka Własna sp. z o.o. jesteśmy polską firmą działającą od ponad 20 lat na terenie województwa łódzkiego i wielkopolskiego, posiadamy dwa duże zakłady produkcyjne w Kaliszu i Chechle Pierwszym. Najważniejsi są dla nas ludzie – potrzeby naszych zespołów i oczekiwania naszych Klientów kształtują sposób, w jaki na co dzień działamy. Chcemy zmieniać świat lodów, wyznaczając nowe standardy produkcyjne Prześlij swoje CV przez portal OLX.Wyrażenie poniższej zgody jest niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez FF Marka Własna Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (KRS: 0000046958) moich danych osobowych zawartych w dokumencie „Kwestionariusz osobowy kandydata/pracownika” oraz złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.Wyrażenie poniższej zgody umożliwia udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez FF Marka Własna Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (KRS: 0000046958) moich danych osobowych zawartych w dokumencie „Kwestionariusz osobowy kandydata/pracownika” oraz złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez FF Marka Własna Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. 1.     Administratorem udostępnionych danych osobowych jest FF Marka Własna Sp. z o.o. ul. Piotrkowska 60, 90-105 Łódź (KRS: 0000046958)2.     Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, w którym Pan/Pani uczestniczy, a w razie wyrażenia stosownej zgody również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez FF Marka Własna Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi 3.     Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) i b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) [art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO: „1. Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”]4.     Przysługuje Pani/Panu:·       prawo dostępu do dotyczących Pani/Pana danych osobowych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;·       prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;·       prawo do przenoszenia danych;·       prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;w zakresie, jakim podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, iż nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.5.     Podanie danych jest niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez FF Marka Własna Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.6.     Odbiorcami udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby upoważnione przez administratora – pracownicy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego wykonywania pracy; zleceniobiorcy/usługodawcy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego świadczenia usług; inne osoby, o ile jest to niezbędne i pozostaje w zgodzie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.7.     Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.8.     Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą służyły podejmowaniu decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym nie będą podlegały profilowaniu.9.     Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres jednego miesiąca od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez FF Marka Własna Sp. z o.o., w którym Pani/Pan uczestniczy, a w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez FF Marka Własna Sp. z o.o.– przez okres 1 roku od dnia wyrażenia zgody.10.  Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod(małpa)ffmw.pl  

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Kalisz 10 dni plecy

Firma PORTOS z siedzibą w Kaliszu zatrudni osobę na stanowisko:Pracownik biurowy z językiem niemieckimOpis stanowiska:Obsługa bieżących kontrahentówBudowanie dobrych relacji z klientamiPrzygotowywanie ofert handlowychRealizacja zamówień Wymagania:biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmieznajomość MS OfficeCo oferujemy?Atrakcyjne rabaty pracownicze na zakup produktów marki PortosMożliwość rozwoju oraz awansów wewnętrznychDofinansowanie do karty Multisport,Lokalizacja: Kalisz lub KucharyOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV

Młodszy specjalista ds. obsługi transportu
Młodszy specjalista ds. obsługi transportu
Kalisz 10 dni plecy

Poznaj nas!GRUPA FIRM COM40 to grupa spółek (Com40, Correct, L-Correct, Skaltex) zajmująca się produkcją mebli tapicerowanych, materaców oraz komponentów, tj. sprężyn, drutu, pianki, dzianiny, włókniny polipropylenowej, filcu, lamówki, lateksu, i wielu innych. W branży produkcyjnej działamy z powodzeniem od ponad 20 lat tworząc miejsce pracy dla 6 000 osób. Wyróżniają nas nowatorskie rozwiązania produkcyjne oraz szeroki zakres oferowanych usług logistycznych. Nasze fabryki zlokalizowane są w miejscowościach między Kaliszem a Ostrowem Wielkopolskim - w Nowych Skalmierzycach (ul. Podkocka 4b) oraz Ociążu (ul. Torowa 11).Co oferujemy?Sporządzanie dokumentacji wysyłkowejPlombowanie samochodów po załadunkuAwizacja kierowcówAktualizowanie danych w systemach informatycznychSporządzanie raportów i analizFakturowanie sprzedażyDodatkowo, możesz skorzystać z:Jesteś gotowy do pracy w systemie 3-zmianowymPosługujesz się arkuszem kalkulacyjnym MS ExcelCechuje Cię dokładność, rzetelnośćPosiadasz zdolności komunikacyjnePotrafisz organizować pracę własnąZnasz program IFS/ WMS (mile widziane)Posługujesz się j.angielskim i/lub rosyjskim w stopniu komunikatywnym(mile widziane)Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi osobami oraz zakończenia procesu rekrutacji przed określonym terminem.

Technolog Działu Produkcji Stolarki Okiennej PCV
Technolog Działu Produkcji Stolarki Okiennej PCV
Kalisz 10 dni plecy

Opis oferty pracyWinpower Spółka z o. o. - z siedzibą w Kaliszu, producent okien i drzwi z PCV oraz aluminium, w związku z dynamicznym rozwojem działalności zainteresowana jest przyjęciem do pracy osób na stanowisko Technolog działu produkcji stolarki PCV Miejsce pracy: Kalisz Zadania: - Ścisła współpraca z Kierownikiem Produkcji PCV w realizacji celów produkcyjnych oraz opracowywaniu rozwiązań technicznych i technologicznych - Udział w tworzeniu kalkulacji i wycen - Przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej - Wdrażanie nowych produktów i rozwiązań - Kontrola jakości procesu i wyrobów - Współpraca z Działem Logistyki w zakresie koordynacji dostaw - Współpraca z Magazynem w zakresie kontroli stanów magazynowych materiałów produkcyjnych Wymagania: - Znajomość technologii procesu produkcji stolarki PCV - Doświadczenie w zarządzaniu procesami produkcji PCV - Wysokie zdolności organizacyjne - Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań technologicznych podnoszących jakość produkcji - Nastawienie na rozwiązywanie problemów z uwzględnieniem czynnika ludzkiego - Umiejętność analizy danych i raportowania w tym dbałość o koszty - Znajomość systemów do zarządzania procesami produkcyjnymi - SOLIDNOŚĆ, skrupulatność/precyzja, sumienność, samodzielność - Obsługa pakietu MS Office oraz programu WH OKNA. Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B - rynkowe wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i kompetencji, - możliwość rozwoju zawodowego Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV do Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Prosimy o zamieszczenie klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Zatrudnię fizjoterapeutę
Zatrudnię fizjoterapeutę
Kalisz 10 dni plecy

Opis oferty pracyZAPRASZAMY: Osoby które ukończyły studia magisterskie lub licencjackie o profilu rehabilitacja/fizjoterapia Oczekujemy zaangażowania, obowiązkowości, komunikatywność i wysokiej kultury osobistej. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi. Kursy, szkolenia zawodowe (miło widziane NDT Bobath, PNF, SI, inne). Chęć rozwoju zawodowego. JEŻELI: Lubisz pracę z dziećmi i młodzieżą. Szukasz ciekawej i ambitnej pracy w rozwijającym się ośrodku rehabilitacji, o dobrej renomie z najnowocześniejszym wyposażeniem. Chcesz, aby Twoja praca miała duży wpływ na tych, którym możesz pomóc. Chcesz osiągać sukcesy, pracując w zgranym i zaangażowanym zespole. Chcesz się ciągle rozwijać i doskonalić. Dołącz do Nas !!! OFERUJEMY: Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności. Dodatek na dojazd do pracy Atrakcyjne warunki pracy. Pracę w zgranym zespole.

Asystent Zarządu
Asystent Zarządu
Kalisz 12 dnia plecy

Opis oferty pracyWinpower Spółka z o. o. - producent okien i drzwi z PCV oraz aluminium, zainteresowana jest przyjęciem do pracy osoby na stanowisko Asystent Zarządu Miejsce pracy: Kalisz Zadania: • Tłumaczenia ustne i pisemne • opracowywanie raportów, analiz, zestawień, • sporządzanie notatek ze spotkań, • współpraca z księgowością, • obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, • obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych, kierowanie spraw do właściwych pracowników. • planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych w firmie. • planowanie polityki promocji firmy wobec klientów • zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych, wybieranie gadżetów promocyjnych itp.) • współtworzenie strategii marketingowych Wymagania: Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że znasz biegle język włoski lub posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym, szybko się uczysz, jesteś osobą odpowiedzialną, zdyscyplinowaną, systematyczną, masz dobrą pamięć i zamiłowanie do porządku oraz chcesz podjąć z nami długofalową współpracę. Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B - rynkowe wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i kompetencji, - możliwość rozwoju zawodowego Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV Prosimy o zamieszczenie klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

sprzedawca w biurze nieruchomości
sprzedawca w biurze nieruchomości
Kalisz 30 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy mobilnej osoby 30+ do pracy jako sprzedawca w biurze nieruchomości. Na początku proponujemy umowę zlecenie plus prowizja. CV proszę składać na adres @

Przedstawiciel terenowy - bez doświadczenia
Przedstawiciel terenowy - bez doświadczenia
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukam osob do pracy na Powiaty - Kolski - Koninski - Kaliski oraz inne ościenne Czym się zajmujemy? Pozyskiwanie beneficjetnów na otrzymanie dotacji bezzwrotnej z programu czyste powietrze' Co oferujemy? Stałe prowizje od podpisanej umowy w zależności od ilosci produktow w umowie Nie ma dobierania sprzętu oraz materiałów przez przedstawiciela , wszystkim się zajmuje biuro. Prowizja wypłacana 14 dni roboczych wniosku wysłanego do funduszu Przedstawiciel odpowiada tylko i wyłącznie za dostarczenie kompletu dokumentów. Generowanie umowy 15 min. Wysyłka wniosku do funduszu maksymalnie do 7 dni roboczych. ️ Jasna i klarowna struktura, wszystko jest na papierze. Pierwsza umowa zlecenie nastepnie umowa o prace. Auta służbowe oraz dodatek do paliwa Zarabiamy z wami nie na was Podchdzimy uczciwie do każdego beneficjenta Szkolenia od A do Z na każdym etapie rozwoju. Przedstawiciel realnie zajmuje się podpisaniem umowy nie sprzedażą. Potrzbuję ludzi nakręconych na rozwój i pieniądze, gwarantujemy przede wszystkim bezpieczeństwo co na rynku . zapraszam do kontaktu

Specjalista ds. Legalizacji i marketingu
Specjalista ds. Legalizacji i marketingu
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLegalizacja pobytu cudzoziemców – prowadzenie akt spraw, kontakt z urzędami w sprawie wydawania kart pobytu, zezwoleń na pracę, przygotowywanie wniosków i wysyłanie ich do odpowiednich instytucji, pomoc cudzoziemcom w przygotowaniu odpowiednich dokumentów: zaświadczeń z urzędów, polis itp. Kontakt z klientami – odbieranie telefonów, prowadzenie korespondencji mailowej, organizacja i prowadzenie spotkań • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą • Organizacja biura – wspieranie prawnika w jego bieżącej pracy, dbanie o terminowość w poszczególnych sprawach • Prowadzenie kalendarza spotkań zarówno swojego jak i przełożonego • Inicjatywa marketingowa – telefoniczne pozyskiwanie klientów, publikowanie postów na portalach społecznościowych • Dbanie o wizerunek firmy oraz o zaopatrzenie biura

zatrudnię stażystę
zatrudnię stażystę
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię studenta na staż do Biura Rachunkowego w Kaliszu. Praca stacjonarna na 1/2 etatu przez okres 9 miesięcy z możliwością przedłużenia w formie umowę o pracę. Mile widziany student kierunku ekonomicznego

Asystentka dyrektora handlowego
Asystentka dyrektora handlowego
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMeblex sp. z o.o. producent mebli tapicerowanych zatrudni asystentkę dyrektora handlowego z komunikatywną znajomością języka angielskiego i francuskiego.

Kierownik utrzymania ruchu z uprawnieniami energetycznymi G1
Kierownik utrzymania ruchu z uprawnieniami energetycznymi G1
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNasz klient, stabilne i prężnie działające przedsiębiorstwo zatrudni pracownika na stanowisko: Koordynatora ds. technicznych Miejsce pracy: Kalisz woj. wielkopolskie. Stawka: 7500 – 7800 brutto/msc. Zadania: • Kierowanie obsługą obiektu i wykonywanie protokołów wspólnie z technikami, • Wsparcie techników w razie awarii oraz kontrola pracy techników i serwisantów, • Współpraca z administracją i przygotowywanie ofert dla administracji, • Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej i nadzór nad obiegiem, • Współpraca z dostawcami oraz tworzenie raportów. Wymagania: • Doświadczenie – mile widziane, ważna dla nas jest dokładność, systematyczność i umiejętność pracy z dokumentacją, • Wykształcenie zawodowe/średnie: elektryk, technik elektryk, technik automatyk bądź pokrewne, • Świadectwo kwalifikacyjne G1 E+D (energetyczne) - eksploatacja, dozór. Gwarantujemy: • Stałe i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • Pracę od poniedziałku do piątku – jedna zmiana w godz. 7-15, • Narzędzia oraz odzież roboczą. Jesteś zainteresowany ofertą zadzwoń 537 - pokaż numer telefonu - lub napisz sms „Kalisz” – oddzwonię! KRAZ 13 471 Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do BEREKER DOMINIS Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Manager w klubie tenisowym
Manager w klubie tenisowym
Kalisz 30+ kilka dni temu

Prężnie rozwijający się klub tenisowy w Kaliszu poszukuje osoby na stanowisko Managera klubu.Wymagania:komunikatywność,dobra organizacja pracy,rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,znajomość obsługi komputera i pakietu office,znajomość języka angielskiego,Zakres obowiązków:zarządzanie klubem,budowanie grafików zajęć sportowych i stały nadzór na nimi;kontakt z trenerami klubowymi,kontakt z zawodnikami i ich rodzicami,nadzór nad rozliczeniami zajęć,organizacja turniejów i obozów sportowych,wykonywanie innych zadań wyznaczonych przez zarząd klubu,Oferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającym się klubie sportowym,możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji,stabilne zatrudnienie,atrakcyjny system wynagradzania,komputer i telefon kom.,

Praca w biurze obsługi klienta szkoły językowej
Praca w biurze obsługi klienta szkoły językowej
Kalisz 30+ kilka dni temu

Szukamy ambitnej osoby, która kocha porządek, pracę z ludźmi, dokumentami i komputerem oraz lubi mieć wszystko pod kontrolą! Uwielbiasz, jak wszystko jest dobrze zorganizowane i na swoim miejscu? Czujesz satysfakcję, gdy Klienci są w 100% doinformowani, obsłużeni profesjonalnie i z uśmiechem? Zachowujesz spokój, a w trudnych sytuacjach umiesz znaleźć rozwiązanie i myślisz, że tak, to jest właśnie miejsce dla Ciebie? Lubisz tak zorganizować pracę, aby szła szybciej i wydajniej? Jeżeli tak, zapraszamy na rozmowę! Oferujemy do wyboru: umowę o pracę na pełny etat lub zlecenie w systemie zmianowym (10:00-18:00 i 13:00-21:00) lub w niepełnym wymiarze w godzinach popołudniowo-wieczornych, jeśli jeszcze studiujesz lub masz inne zajęcia, wdrożenie do pracy, dużo wsparcia i zrozumienia, szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb oraz dużego upustu na kursy językowe. Wykształcenie nie gra roli, doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane. Wyślij CV – porozmawiajmy.

Pośrednik Finansowy
Pośrednik Finansowy
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPlanując dalszy rozwój oddziału, jak również rosnące zapotrzebowanie na doradców poszukuję kandydatów do współpracy – mile widziane osoby studiujące, zatrudnione lub prowadzące działalność gospodarczą – na stanowisko: Doradca Klienta Indywidualnego/Biznesowego. Zadania: • Aktywne budowanie bazy i obsługa klientów firmowych oraz indywidualnych • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych (uczestnictwo w organizowanych spotkaniach, warsztatach, szkoleniach); Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie • Podstawowe umiejętności z zakresu obsługi komputera • Komunikatywność • Niekaralność • Własna inicjatywa, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia Oferuję: • Wynagrodzenie prowizyjne • Przejrzysty plan kariery • Gruntowne i fachowe wdrażanie poprzez wewnętrzne programy szkoleniowe • Elastyczny czas pracy • Szkolenie od podstaw • Współpraca możliwa, jako "praca dodatkowa" W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Asystent/ka zarządu
Asystent/ka zarządu
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOferta: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Doświadczenie w międzynarodowej firmie o silnej pozycji na rynku Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji Zadania: Wsparcie/Prowadzenie Sekretariatu Zarządu Planowanie i nadzór nad terminarzem spotkań Organizowanie podróży służbowych i wizyt gości Tłumaczenie dokumentów, prezentacji, materiałów komunikacyjnych Obsługa systemów SAP, WD oraz pochodnych, prowadzenie wymaganej dokumentacji i rozliczeń Realizacja projektów w obszarze komunikacji Wymagania: Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej lub na podobnym stanowisku Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, rachunkowość, finanse, prawo Umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel, Outlook) Umiejętność organizacji pracy i zarządzania własnymi zadaniami

Pracownik administracyjno / biurowy
Pracownik administracyjno / biurowy
1099000 zł
Kalisz 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy pracownika biurowegoWymagania:chętnie zatrudnimy studentówmile widziana znajomość języków obcychkomunikatywność i łatwość uczenia sięumiejętność pracy w zespolekreatywność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadańOferujemy:stabilną pracę i wynagrodzeniestałe godziny pracy w biurze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00pracę w młodym energicznym zespoleniezbędne narzędzia pracyZapraszamy do składania CV

Kierownik ds. utrzymania czystości
Kierownik ds. utrzymania czystości
1380000 zł
Kalisz 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą o ogólnopolskim zasięgu, działamy na rynku od 1990 r. Naszą główną specjalizacją jest świadczenie profesjonalnych usług ochroniarskich, w tym ochrona osób i mienia, zabezpieczenie techniczne mienia, w tym m.in. monitoring systemów alarmowych, GPS, monitoring mobilny, wideo prewencja. Dodatkowo świadczymy usługi komplementarne takie jak m.in. sprzątanie, cyfryzacja dokumentów, archiwizacja i oprogramowanie. Obsługujemy kluczowych Klientów w wielu branżach na terenie całego kraju. Zatrudniamy ponad 5 tys. Pracowników, pracujących na terenie całego kraju oraz w 20 naszych biurach handlowych i regionalnych. Naszym Pracownikom oferujemy stały dostęp do szkoleń i możliwość rozwoju. Dbamy o społeczną odpowiedzialność biznesu, aktywnie wspierając akcje charytatywne, lokalne społeczności, osoby niepełnosprawne, bezrobotne, a także młodych przedsiębiorców. Udzielamy się aktywnie w akcjach sportowych, lokalnych oraz ogólnokrajowych. Zapraszamy - zostań częścią naszej firmy. Kierownik ds. utrzymania czystości Zakres obowiązków: • Głównym zadaniem na tym stanowisku jest odpowiedzialność za zarządzanie obiektami, w których świadczona jest usługa serwisu sprzątającego, w tym również: • Zarządzanie personelem, organizacja oraz planowanie i rozliczanie czasu pracy; • Rekrutacja pracowników serwisu sprzątającego; • Kontakt z Klientem i reagowanie na bieżące sytuacje na obiektach; • Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług. Nasze wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz praktyczna wiedza z zakresu usług utrzymania czystości, specjalistycznych środków czyszczących; • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu; • Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność i zaangażowanie; • Dobra znajomość obsługi komputera; • Prawo jazdy kat. B i praktyka w kierowaniu samochodem (praca na terenie województwa wielkopolskiego/łódzkiego). Na tym stanowisku oferujemy: • Stabilną pracę w stale rozwijającej się firmie - technologicznie i rynkowo; • Realną możliwość rozwoju. w tym dostęp do szkoleń zawodowych i językowych; • Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowych z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych, telefon komórkowy. • Benefity pracownicze, udział w grupach hobbystycznych, aktywnościach sportowych, itp.

Pracownik administracyjny
Pracownik administracyjny
1150000 zł
Kalisz 30+ kilka dni temu

Firma Portos, która jest wiodącym producentem rolet zewnętrznych, poszukuje pracownika na stanowisko pracownika administracyjnego.Oferujemy: umowę o pracę na pełen etat atrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferę pracySzukamy osoby, która:posiada orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane doświadczenie w pracy biurowej potrafi obsługiwać komputer i pakiety biurowe jest komunikatywna i odpowiedzialna Lokalizacja: w zależności od stanowiska pracy - Kuchary lub Kalisz

Pracownik administracyjny
Pracownik administracyjny
3500000 zł
Kalisz 30+ kilka dni temu

Firma Portos, która jest wiodącym producentem rolet zewnętrznych, poszukuje pracownika na stanowisko PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO. Oferujemy: umowę o pracę na pełen etatatrakcyjne wynagrodzenie możliwość rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferę pracy Szukamy osoby, która:posiada orzeczenie o niepełnosprawnościmile widziane doświadczenie w pracy biurowej potrafi obsługiwać komputer i pakiery biurowe jest komunikatywna i odpowiedzialna Lokalizacja: Kuchary lub Kalisz w zależności od stanowiska pracy

Doradca Klienta
Doradca Klienta
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPlanując dalszy rozwój oddziału, jak również rosnące zapotrzebowanie na doradców poszukuję kandydatów do współpracy – mile widziane osoby studiujące, zatrudnione lub prowadzące działalność gospodarczą – na stanowisko: Doradca Klienta Indywidualnego/Biznesowego. Zadania: • Aktywne budowanie bazy i obsługa klientów firmowych oraz indywidualnych • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych (uczestnictwo w organizowanych spotkaniach, warsztatach, szkoleniach); Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie • Podstawowe umiejętności z zakresu obsługi komputera • Komunikatywność • Niekaralność • Własna inicjatywa, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia Oferuję: • Wynagrodzenie prowizyjne • Przejrzysty plan kariery • Gruntowne i fachowe wdrażanie poprzez wewnętrzne programy szkoleniowe • Elastyczny czas pracy • Szkolenie od podstaw • Współpraca możliwa, jako "praca dodatkowa" W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Doradca techniczno-handlowy - Kalisz/Leszno - Emtor
Doradca techniczno-handlowy - Kalisz/Leszno - Emtor
603200 zł
Kalisz 30+ kilka dni temu

Firma Emtor Sp. z o.o., wyłączny przedstawiciel marki Yale®, największa polska prywatna firma w branży transportu wewnętrznego, zatrudni Doradcę techniczno-handlowego na obszar południowej części województwa wielkopolskiego.Główne zadania na stanowisku:Aktywna i pasywna sprzedaż systemowych, autonomicznych, magazynowych i czołowych wózków widłowych,Opieka nad Klientami oddziału oraz nawiązywanie relacji handlowych z nowymi Klientami,Poszerzanie rynków zbytu dla towarów i usług oferowanych przez Firmę,Realizacja planów sprzedażowych,Budowanie wizerunku Firmy,Obserwowanie oraz analizowanie rynku i konkurencji,Współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz poszczególnymi działami Firmy,Terminowe sporządzanie i przekazywanie uzgodnionych raportów.Wymagania:Wykształcenie minimum średnie,Mile widziane min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,Mile widziana znajomość branży B2B – najlepiej wózki widłowe, logistyka, maszyny ciężkie,Wysoka kultura osobista oraz chęć i łatwość nawiązywania kontaktów,Prawo jazdy kat. B,Znajomość pakietu Office,Komunikatywna znajomość języka angielskiego,Umiejętności zarządzania czasem i planowania,Motywacja i zaangażowanie.Oferujemy:Umowę o pracę,Wynagrodzenie podstawowe oraz prowizję od sprzedaży,Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy,Zatrudnienie w największej polskiej prywatnej firmie w branży transportu wewnętrznego,Nowoczesne i przyjazne środowisko pracy,Dostęp do pakietu świadczeń dodatkowych (benefity pracownicze w postaci prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty sportowej).Zachęcamy do aplikowania!Administratorem danych osobowych jest Emtor Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Włocławskiej 147-157 w Toruniu (87-100). Więcej informacji na stronie www.emtor.pl. W celu umożliwienia przeprowadzenia procesu rekrutacji prosimy o dołączenie do CV następujących oświadczeń. Jednocześnie informujemy, iż poniższe zgody są dobrowolne.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich  danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych w zakresie, w jakim wykraczają one poza katalog danych przewidziany prawem (przepisami Kodeksu pracy), przez Emtor Sp. z o.o.  na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o danych osobowych (RODO) w celu przeprowadzenia rekrutacji. Oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o możliwości wycofania tej zgody w dowolnym momencie”.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Emtor Sp. z o.o.  na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o danych osobowych (RODO) w celu przeprowadzenia przyszłych  rekrutacji. Oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o możliwości wycofania tej zgody w dowolnym momencie”.

Kierownik Kancelarii Tajnej
Kierownik Kancelarii Tajnej
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZadania, m.in.: • Prowadzenie Kancelarii Tajnej, • Prowadzenie Archiwum Zakładowego, • Prowadzenie dokumentacji administracyjnej działu, • Wsparcie w bieżących zadaniach działu. Oczekiwania: • Wykształcenie wyższe, • Poświadczenia bezpieczeństwa do klauzul: TAJNE; NATO SECRET; SECRET UE/EU SECRET lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego, • Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, • Posiadanie wiedzy w zakresie ustawy o ochronie informacji niejawnych, zasad obiegu informacji niejawnych i zasad archiwizacji materiałów niejawnych, • Doświadczenie na podobnym stanowisku, • Umiejętności komunikacyjne, • Dobra organizacja pracy.

Asystent/ka ds. handlowych
Asystent/ka ds. handlowych
3900000 zł
Kalisz 30+ kilka dni temu

Meringer jest jedną z wiodących firm w Polsce zajmujących się zaopatrzeniem medycznym różnego rodzaju placówek medycznych od małych gabinetów poprzez kliniki i szpitale wielospecjalistyczne.Firma zatrudnia ponad 50 pracowników i posiada ponad 18 000 produktów w ofercie. Każdego dnia wysyłamy setki przesyłek do Klientów w całej Polsce. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszym Klientami, aby zapewnić im wszystko to co jest potrzebne do funkcjonowania placówki medycznej, po to aby ludzie pracujący w służbie zdrowia mogli skupić się na tym co najważniejsze.Jako organizacja mamy plany dalszego rozwoju i wzrostu w kolejnych latach tak, aby stać się największym dostawcą zaopatrzenia medycznego i firmą zajmującą się hurtowym handlem wyrobami medycznymi w Polsce. Do Zespołu poszukujemy osób, które wspólnie z nami osiągną założone plany i sukcesy. Zobacz jak pracujemy - odwiedź nasz profil na meringer.pl i social media: facebook, youtube, instagram Asystent/ka działu handlowegoMiejsce pracy: Kalisz, ul. Metalowców 3-11 Co oferujemy?zatrudnienie w rosnącej branży i stabilnie rozwijającej się firmieumowę o pracę (lub umowę zlecenie pełen ZUS + urlopy)dodatkowe ubezpieczenie dla Pracownika i jego rodzinywynagrodzenie podstawowe od 4500 zł bruttoszkolenia wprowadzające i wsparcie kolegów, koleżanek i przełożonegowolne weekendy i świętadarmowy parking, pracę w dogodnej lokalizacjispotkania integracyjne, paczki świątecznemożliwość rozwoju w strukturach rozwijającej się spółki Zadania:aktualizowanie cenników Klientom na e-sklepie i w systemietworzenie ofert wg wytycznychgenerowanie zestawień na potrzeby przełożonegosporadycznie kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami Czego oczekujemy?zaangażowania w wykonanie powierzonych zadańodpowiedzialności oraz skrupulatności w wykonywaniu zadańdobrej organizacji własnej pracypraktycznej znajomości obsługi komputera i programów biurowych MS Officeentuzjazmu i wytrwałości w dążeniu do celuumiejętności pracy w zespole Brzmi ciekawie ? Spotkajmy się już jutro i porozmawiajmy o Twoim pierwszym dniu pracy!Wyślij CV teraz! 

Specjalista ds. sprzedaży - Fonia Telecom Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży - Fonia Telecom Sp. z o.o.
1100000 zł
Kalisz 30+ kilka dni temu

Fonia to innowacyjny operator komórkowy łączący w sobie usługi GSM zdodatkowymi kuponami rabatowymi na topowe produkty z takich kategorii jakbranża modowa, beauty, gadżety i wiele innych. Dodatkowo swoim klientomgwarantuje program cashback - dzięki niemu klienci otrzymują zwrot częścipieniędzy wydanych na zakupy online.Operator rozwija się w bardzo szybkim tempie, dlatego szukamy osób, które uzupełniąnasz zespół w zakresie aktywnego pozyskiwania klientów sieci.Jeśli interesuje Cię praca pełna codziennych wyzwań, a jednocześnie chcesz miećrealny wpływ na rozwój firmy - ta propozycja może być właśnie dla Ciebie!Gwarantujemy pełne wsparcie wdrożeniowe oraz asystentów zajmujących sięobsługą klientów - dzięki temu będziesz mógł w pełni skupić się na sprzedaży.OFERUJEMY:Możliwość uczestniczenia w innowacyjnym na skalę światową projekcie telekomunikacyjnymZatrudnienie w wymiarze pełnego etatuMożliwość stabilnej pracy w nieustannie rozwijającej się firmie opartej nasolidnych filarach rzetelności, jakości i bezpieczeństwaMożliwość szkoleń, podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistegoProfesjonalne przygotowanie do wykonywanych obowiązkówRealny wpływ na rozwój firmyPracę w stałych godzinach pracy, od poniedziałku do piątkuDodatkowe wsparcie ułatwiające pozyskanie klienta (generowanie leadówsprzedażowych)TWOJE ZADANIA:Kontakt z klientami - drogą telefoniczną oraz e-mailowąProwadzenie negocjacji warunków z potencjalnymi klientami operatoraUdzielanie informacji dotyczących produktów i usług firmySkuteczne zarządzanie informacjami klienta i aktualizacja danych w systemieDbanie o bezpieczeństwo i porządek danych wewnętrznych (systematyczneporządkowanie dokumentacji, szczególna dbałość o poufnośćprzekazywanych informacji) Kreowanie i promowanie wizerunku firmyNASZE WYMAGANIA: Samodzielność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja własnej pracyZaangażowanieKomunikatywnośćUmiejętność odpowiedniego reagowania w sytuacjach stresowychObsługa pakietu MS Office, Google oraz programu poczty e-mail (możliwośćprzeszkolenia w tym zakresie)Wcześniejsze doświadczenie w branży telekomunikacyjnej będzie dużym atutemZnajomość języka angielskiego mile widziana - ze względu na pracę wmiędzynarodowym zespolePraca w okolicach Kalisza, Nowe SkalmierzyceAplikacje zawierające CV prosimy składać poprzez portal OLX.PLZastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZadania, m.in.: • Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska, w tym sprawozdawczość i raportowanie • Prowadzenie gospodarki odpadami w Spółce • Ocena stanu oddziaływania Spółki na środowisko i inicjowanie działań proekologicznych • Kontakt oraz współpraca z organami kontroli w zakresie ochrony środowiska • Przygotowywanie dokumentów w celu uzyskania/aktualizacji decyzji administracyjnych związanych z ochroną środowiska • Prowadzenie badań laboratoryjnych oraz pomiarów emisyjnych w zakresie ochrony środowiska (woda, powietrze, ścieki,), zgodnie z wymogami pozwoleń środowiskowych, • Zapewnianie ciągłej zgodności z przepisami rozporządzenia REACH • Tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji z obszaru ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oczekiwania: • Wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne, • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • Znajomość przepisów i norm związanych z ochroną środowiska, w tym zagadnień wynikających z rozporządzenia REACH • Umiejętność analizy danych i raportowania, • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), • Umiejętność pracy pod presją czasu, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Oferujemy: • Satysfakcjonującą pracę, pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia, • Możliwość rozwoju zawodowego,

Inspektor / Specjalista ds. BHP
Inspektor / Specjalista ds. BHP
490000 zł
Kalisz 30+ kilka dni temu

Ośrodek Szkoleniowo-Consultingowy ARKADIA s.c. w Kaliszu poszukuje pracowników na stanowisko Inspektor / Specjalista ds. BHPZakres obowiązkówZakres obowiązków zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństw i higieny pracy z późn. zm.przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhpprowadzenie szkoleń BHPsporządzanie dokumentacji BHPWymaganiaWykształcenie wyższe lub średnie, kierunkowe BHPPrawo jazdy kat. B,Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.Kontakttel. 50*******83; 50*******84

Zatrudnimy pracownika biurowego
Zatrudnimy pracownika biurowego
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy pracownika biurowego. Zakres obowiązków: praca przy komputerze (Word, Excel) - przygotowanie dokumentów, sporadycznie praca z terenie - spotkania z klientem poza biurem, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji e-mail, prowadzenie rozmów telefonicznych lub przekierowywanie rozmówców do odpowiednich osób pracujących w firmie (rozmowy zarówno z klientami jak i instytucjami zewnętrznymi). Wymagane: prawo jazdy kat. B, skrupulatność (czyli myślimy co robimy). Miejsce pracy: Kalisz, Godziny pracy: 8-16 (pon-pt). Praca w młodym zespole. Prosimy o wysyłanie CV na adres: @ Zachęcamy do rekrutowania również osoby, dla których będzie to pierwsza praca oraz studentów studiów zaocznych.

Szkoła Plus Edukacja zatrudni osobę do obsługi klienta.
Szkoła Plus Edukacja zatrudni osobę do obsługi klienta.
Kalisz 30+ kilka dni temu

Szkoła Plus Edukacja zatrudni osobę do obsługi klienta. Wymagania: -wykształcenie wyższe lub student -doświadczenie w pracy biurowej lub sprzedaży -komunikatywność Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00, co druga sobota CV prosimy wysłać na adres @

Pracownik biurowy ds. obsługi klienta
Pracownik biurowy ds. obsługi klienta
Kalisz 30+ kilka dni temu

Firma szkoleniowo doradcza przyjmie osoby zarejestrowane w Urzędzie Pracy na 3 miesięczny staż na stanowisko pracownik biurowy. Po stażu możliwość zatrudnienia.

Doradca Klienta Indywidualnego / Biznesowego
Doradca Klienta Indywidualnego / Biznesowego
Kalisz 30+ kilka dni temu

Planując dalszy rozwój oddziału, jak również rosnące zapotrzebowanie na doradców poszukuję kandydatów do współpracy – mile widziane osoby studiujące, zatrudnione lub prowadzące działalność gospodarczą – na stanowisko: Doradca Klienta Indywidualnego/Biznesowego Zadania: • Aktywne budowanie bazy i obsługa klientów firmowych oraz indywidualnych • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych (uczestnictwo w organizowanych spotkaniach, warsztatach, szkoleniach); Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie • Podstawowe umiejętności z zakresu obsługi komputera • Komunikatywność • Niekaralność • Własna inicjatywa, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia Oferuję: • Atrakcyjny system wynagradzania (sformalizowany i przejrzysty) • Przejrzysty plan kariery • Gruntowne i fachowe wdrażanie poprzez wewnętrzne programy szkoleniowe • Elastyczny czas pracy • Szkolenie od podstaw W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Manager działu produkcji stolarki PCV
Manager działu produkcji stolarki PCV
Kalisz 30+ kilka dni temu

Winpower Spółka z o. o. - producent okien i drzwi z PCV oraz aluminium, zainteresowana jest przyjęciem do pracy osoby na stanowisko Manager działu produkcji stolarki PCV Miejsce pracy: Kalisz Zadania: - Kompleksowe zarządzanie procesem produkcyjnym PCV - Koordynowanie pracy podległego zespołu - Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji technologicznej - Nadzór nad technicznym przygotowaniem linii produkcyjnych - Kontrola jakości wyrobów i procesu - Dbałość o terminowość realizacji celów produkcyjnych - Współpraca z Działem Logistyki w zakresie koordynacji dostaw - Współpraca z Magazynem w zakresie kontroli stanów magazynowych materiałów produkcyjnych - Wdrażanie nowych produktów i rozwiązań - Udział w rekrutacji nowych pracowników Wymagania: - Doświadczenie w zarządzaniu procesami produkcji PCV min 3 lata - Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi (produkcja) - Wysokie zdolności organizacyjne - Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań usprawniających organizacje pracy oraz podnoszących jakość produkcji - Nastawienie na rozwiązywanie problemów z uwzględnieniem czynnika ludzkiego - Umiejętność analizy danych i raportowania w tym dbałość o koszty - Znajomość systemów do zarządzania procesami produkcyjnymi - SOLIDNOŚĆ, skrupulatność/precyzja, sumienność, samodzielność - Obsługa pakietu MS Office – w tym Excel Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B - rynkowe wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i kompetencji, - możliwość rozwoju zawodowego Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV Prosimy o zamieszczenie klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Poszukiwany pracownik na stanowisko: Asystent zarządu
Poszukiwany pracownik na stanowisko: Asystent zarządu
Kalisz 30+ kilka dni temu

Poszukiwany pracownik na stanowisko: Asystent zarządu Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, marketing, zarządzanie przedsiębiorstwem. Może być student powyższych kierunków ostatnich lat Umiejętności: Obsługa pakietu biurowego Office, systemów zarządzania treścią, znajomość środowiska Social media i marketingu internetowego. Podstawowa wiedza z zakresu księgowości i analiz ekonomicznych. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie Dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, samodzielność w realizacji powierzonych zadań, odpowiedzialność.

Specjalista ds. exportu z j. niemieckim
Specjalista ds. exportu z j. niemieckim
Kalisz 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem wiodący producent rolet zewnętrznych, żaluzji fasadowych oraz bram - Firma PORTOS z siedzibą w Kaliszu zatrudni osoby na stanowisko: Specjalista ds. eksportu z językiem niemieckim Miejsce pracy: Kalisz, ul. Złota 71 Opis stanowiska: • Obsługa bieżących Kontrahentów • Budowanie dobrych relacji z Klientami • Przygotowywanie ofert handlowych • Realizacja zamówień eksportowych • Wykonywanie analiz i raportów Wymagania: • Bardzo bobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie • Dobra znajomość MS Office i MS Excele • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami • Doświadczenie na podobnym stanowisku Co oferujemy? • Umowę o pracę • Komfortowe warunki pracy: stołówki, wyznaczone miejsca dla osób palących, elektroniczny system czasu pracy itd. • Atrakcyjne rabaty pracownicze na zakup produktów marki Portos • Prosty proces wdrożenia • Teczkę z pakietem informacyjnym- wszystkie najistotniejsze dokumenty zebrane w jednym miejscu • Możliwość rozwoju oraz awansów wewnętrznych • Dofinansowanie do karty Multisport, • Ubezpieczenie grupowe • Możliwość realnego wpływu na funkcjonowanie firmy - Skrzynka pomysłów z systemem nagród za najlepsze pomysły na rozwój przedsiębiorstwa Dla osób dojeżdżających: Dojazd autobusem KLA linia: 8, 15,16, 17 – przystanek tuż przy zakładzie pracy, a dla osób dojeżdżających autem - bardzo dobra dostępność miejsc parkingowych na terenie firmy oraz nowa infrastruktura drogowa w okolicy. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV Z dopiskiem: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883.)

Filtr