Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / Administracja
Firma z Kalisza poszukuje energicznej osoby na stanowisko: Pracownik biurowyOpis stanowiska:Prowadzenie biura i codzienna dbałość o sprawy organizacyjne biuraObsługa gości firmy oraz spotkańEwidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącejObsługa połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej - kontakt z klientamiDbałość o prawidłowy obieg informacjiKreowanie pozytywnego wizerunku Firmy na zewnątrz jak i wewnątrzWprowadzanie zleceń i FV w programie SubiektDodatkowe prace zlecone przez ZarządWspółpraca z innymi działami w zakresie zadań administracyjnychProwadzenie ewidencji kadrowejI inne biurowe.Wymagania:Wykształcenie minimum średnieSumienne wykonywanie poleceń przełożonychDobra znajomość pakietu MS Office oraz komputeraZdolności organizacyjne, komunikatywnośćZdyscyplinowanieZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymMile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:Pracę w stabilnej rozwijającej się firmieBardzo miłą atmosferę pracy w zgranym zespoleProsimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem za pośrednictwem OLXZastrzegamy sobie prawo do nawiązania kontaktu tylko z wybranymi osobami.Firma Larson
Specjalista / Referent ds. części zamiennychMiejsce pracy: KaliszObowiązki:zarządzanie zapasami części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,organizowanie napraw części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,ustalanie minimum oraz optimum magazynowanych części,udział w projektowaniu i wdrażaniu przepływu pracy w magazynie części zamiennych.Wymagamy:wiedzy z zakresu mechaniki, automatyki, pneumatyki, hydrauliki,znajomości obsługi komputera (MS Excel).Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio pod zakładem,pracę w systemie 1 zmianowym (08:00-16:00),komfortową atmosferę pracy,możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz.
Opis oferty pracyReferent ds. Zarządzania Inwestycjami – Kalisz Twój zakres obowiązków: • Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwestycyjnych Oddziału zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i standardami procesu inwestycyjnego oraz polityką inwestycyjną Spółki. • Planowanie krótkoterminowe inwestycji, w tym agregowanie i weryfikacja potrzeb inwestycyjnych na poziomie Oddziału oraz przygotowanie planu rzeczowo-finansowego Oddziału. • Nadzór i koordynacja zleconych prac projektowych oraz udział w procesie pozyskiwania praw do nieruchomości. • Współpraca z gestorami infrastruktury oraz terenowymi organami administracji państwowej w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych. • Opracowanie i zawieranie umów inwestycyjnych wyłączonych z prac komisji przetargowych. • Udział w ocenie współpracy oraz stosowania przez spółki wykonawstwa inwestycyjnego obowiązujących standardów jakościowych i technicznych Nasze wymagania: • Wykształcenie średnie techniczne • Podstawowa znajomość aktów prawnych stosowanych przy realizacji projektów inwestycyjnych, w szczególności Prawa Budowlanego. • Dobra znajomość technologii, technik i narzędzi pracy w obszarze zarządzania inwestycjami • Rzetelne, dokładne, sprawne i terminowe wykonywanie zadań • Bardzo dobra organizacja i planowanie pracy własnej • Praktyczna znajomość pakietu MS Office • Umiejętność współpracy w zespole • Komunikatywność • Skuteczność w działaniu i odpowiedzialność biznesowa • Nastawienie na ciągły rozwój i czerpanie z różnych perspektyw To oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie – umowa o pracę, stawka 4800 zł brutto/mc • Miejsce pracy: al. Wolności 8, 62-800 Kalisz • Zróżnicowany zespół pracowników • Praca w firmie o strategicznym znaczeniu dla gospodarki • Wymiana wiedzy między specjalistami w grupie • Duży potencjał do rozwoju zawodowego • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:(Młodszy) Specjalista ds. opakowań.Główne zadania:Koordynowanie procesu wdrożenia projektów graficznych opakowań,Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji opakowaniowej,Wdrażanie nowych i optymalizacja istniejących opakowań,Przeprowadzanie testów opakowań,Przygotowywanie analiz i raportów.Wymagania:Dobra znajomość opakowań z przynajmniej jednej wymienionej kategorii: kartony zbiorcze z tektury falistej, kartoniki z tektury litej, opakowania z tworzyw sztucznych,Znajomość technik druku i ograniczeń z nimi związanychZnajomość prawa dot. opakowań do żywności w stopniu minimum podstawowym,Znajomość pakietu MS Office w stopniu dobrym (np. podstawowe funkcje, wyszukaj pionowo, tworzenie zestawień i wykresów),Komunikatywna znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B1), brak bariery w komunikacji słownej po angielsku,Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, samodzielność w działaniu,Umiejętność i chęć współpracy w zespole,Chęć pracy w elastycznych godzinach (w przypadku testów),Doświadczenie zawodowe zdobyte na pokrewnym stanowisku pracy będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Szczegółowy proces wdrożenia, wsparcie przełożonego, zespołu i wyznaczonego opiekuna wdrożenia,Możliwość awansu, budżet szkoleniowy,Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport i inne,Program Poleceń Pracowników - możliwość uzyskania dodatkowej premii – 1500 zł za polecenie znajomego do pracy, Nawet jeśli nie posiadasz doświadczenia w powyższym zakresie, ale interesujesz się tematyką opakowań wykorzystywanych w przemyśle spożywczym i potrafisz udowodnić swoją motywację do zdobywania doświadczeń – aplikuj! Nie mroź swoich działań! FF Marka Własna sp. z o.o. jesteśmy polską firmą działającą od ponad 20 lat na terenie województwa łódzkiego i wielkopolskiego, posiadamy dwa duże zakłady produkcyjne w Kaliszu i Chechle Pierwszym. Najważniejsi są dla nas ludzie – potrzeby naszych zespołów i oczekiwania naszych Klientów kształtują sposób, w jaki na co dzień działamy. Chcemy zmieniać świat lodów, wyznaczając nowe standardy produkcyjne Prosimy o przesłanie CV przez portal OLX.
Firma ARINEA poszukuje pracownika biurowego z doświadczaniem w zakresie instalacji elektrycznychOpis stanowiska:Współpraca przy tworzeniu dokumentacji projektowejTworzenie dokumentacji administracyjnej na budowę stacji ładowaniaWspółpraca z konstruktorami, prowadzącymi budowę, produkcją i działem zakupówKoordynacja procesu realizacji zadań zgodnie z wymogami kontraktu oraz dokumentacjąKoordynacja pracy podwykonawcy i zarządzanie grupą instalatorówPrzygotowywanie dokumentacji pod UDTProwadzenie i przygotowywanie dokumentacji powykonawczejTworzenie i nadzór nad harmonogramem realizowanych projektów (współpraca z wykonawcami, zleceniodawcami, urzędami oraz geodetami)Tworzenie zgłoszeń i zawiadomień dotyczących projektówRaportowanie realizacji zadań na platformie do zarządzania projektamiRaportowanie i przygotowywanie pomiarów elektrycznychTworzenie dokumentacji powykonawczejPozyskiwanie ofert biur geodezyjnych i dalsza współpraca z nimiWymagania:Obsługa programu: Pakiet MS OFFICEBiegła obsługa komputera z obsługą InternetuObsługa urządzeń biurowychPrawo jazdy kat. BUmiejętność pracy w zespoleDoświadczenie elektryczne będzie mile widzianeOferujemy:Współpracę w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenieStabilne zatrudnienie w firmie z dużymi perspektywami na przyszłośćPracę w organizacji o partnerskiej kulturze organizacyjnej.Możliwość realnego rozwoju zawodowegoSkorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:Młodszy Laborant(ka)(branża spożywcza)Miejsce pracy: Kalisz ul. Grzybowa 5 (osiedle Chmielnik)Do Twoich zadań będzie należeć:Pobieranie próbek i wykonywanie bieżących analiz laboratoryjnych (mikrobiologicznych i fizyko-chemicznych)Koordynacja wykonywanych badań materiałów i wyrobów gotowych zgodnie z przyjętym harmonogramemRaportowanie wyników badań oraz ich archiwizacjaAnaliza krytycznych punktów kontroli na linii produkcyjnejWspółudział w tworzeniu niezbędnej dokumentacji jakościowej (procedury, instrukcje, specyfikacje) Oczekiwania:Wykształcenie wyższe(technologia żywności, biotechnologia, chemia, mikrobiologia, ochrona środowiska itp. )Doświadczenie na pokrewnym stanowisku zdobyte w branży FMCG będzie dodatkowym atutemPodstawowa wiedza z zakresu standardów i systemów zapewnienia jakości oraz bezpieczeństwa żywności (HACCP, IFS, BRC, itp)Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office)Dobra znajomość języka angielskiego (B2)Zaangażowanie i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązkówGotowość do podjęcia pracy w systemie 3 zmianowym Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Szczegółowy proces wdrożenia, wsparcie przełożonego, zespołu i wyznaczonego opiekuna wdrożenia,Możliwość awansu, budżet szkoleniowy,Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport i inne,Program Poleceń Pracowników - możliwość uzyskania dodatkowej premii – 1500 zł za polecenie znajomego do pracy, FF Marka Własna sp. z o.o. jesteśmy polską firmą działającą od ponad 20 lat na terenie województwa łódzkiego i wielkopolskiego, posiadamy dwa duże zakłady produkcyjne w Kaliszu i Chechle Pierwszym. Najważniejsi są dla nas ludzie – potrzeby naszych zespołów i oczekiwania naszych Klientów kształtują sposób, w jaki na co dzień działamy. Chcemy zmieniać świat lodów, wyznaczając nowe standardy produkcyjne Prześlij swoje CV przez portal OLX.Wyrażenie poniższej zgody jest niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez FF Marka Własna Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (KRS: 0000046958) moich danych osobowych zawartych w dokumencie „Kwestionariusz osobowy kandydata/pracownika” oraz złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.Wyrażenie poniższej zgody umożliwia udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez FF Marka Własna Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (KRS: 0000046958) moich danych osobowych zawartych w dokumencie „Kwestionariusz osobowy kandydata/pracownika” oraz złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez FF Marka Własna Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. 1. Administratorem udostępnionych danych osobowych jest FF Marka Własna Sp. z o.o. ul. Piotrkowska 60, 90-105 Łódź (KRS: 0000046958)2. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, w którym Pan/Pani uczestniczy, a w razie wyrażenia stosownej zgody również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez FF Marka Własna Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi 3. Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) i b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) [art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO: „1. Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”]4. Przysługuje Pani/Panu:· prawo dostępu do dotyczących Pani/Pana danych osobowych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;· prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;· prawo do przenoszenia danych;· prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;w zakresie, jakim podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, iż nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.5. Podanie danych jest niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez FF Marka Własna Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.6. Odbiorcami udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby upoważnione przez administratora – pracownicy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego wykonywania pracy; zleceniobiorcy/usługodawcy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego świadczenia usług; inne osoby, o ile jest to niezbędne i pozostaje w zgodzie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.7. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.8. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą służyły podejmowaniu decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym nie będą podlegały profilowaniu.9. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres jednego miesiąca od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez FF Marka Własna Sp. z o.o., w którym Pani/Pan uczestniczy, a w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez FF Marka Własna Sp. z o.o.– przez okres 1 roku od dnia wyrażenia zgody.10. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod(małpa)ffmw.pl
Firma PORTOS z siedzibą w Kaliszu zatrudni osobę na stanowisko:Pracownik biurowy z językiem niemieckimOpis stanowiska:Obsługa bieżących kontrahentówBudowanie dobrych relacji z klientamiPrzygotowywanie ofert handlowychRealizacja zamówień Wymagania:biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmieznajomość MS OfficeCo oferujemy?Atrakcyjne rabaty pracownicze na zakup produktów marki PortosMożliwość rozwoju oraz awansów wewnętrznychDofinansowanie do karty Multisport,Lokalizacja: Kalisz lub KucharyOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV
Poznaj nas!GRUPA FIRM COM40 to grupa spółek (Com40, Correct, L-Correct, Skaltex) zajmująca się produkcją mebli tapicerowanych, materaców oraz komponentów, tj. sprężyn, drutu, pianki, dzianiny, włókniny polipropylenowej, filcu, lamówki, lateksu, i wielu innych. W branży produkcyjnej działamy z powodzeniem od ponad 20 lat tworząc miejsce pracy dla 6 000 osób. Wyróżniają nas nowatorskie rozwiązania produkcyjne oraz szeroki zakres oferowanych usług logistycznych. Nasze fabryki zlokalizowane są w miejscowościach między Kaliszem a Ostrowem Wielkopolskim - w Nowych Skalmierzycach (ul. Podkocka 4b) oraz Ociążu (ul. Torowa 11).Co oferujemy?Sporządzanie dokumentacji wysyłkowejPlombowanie samochodów po załadunkuAwizacja kierowcówAktualizowanie danych w systemach informatycznychSporządzanie raportów i analizFakturowanie sprzedażyDodatkowo, możesz skorzystać z:Jesteś gotowy do pracy w systemie 3-zmianowymPosługujesz się arkuszem kalkulacyjnym MS ExcelCechuje Cię dokładność, rzetelnośćPosiadasz zdolności komunikacyjnePotrafisz organizować pracę własnąZnasz program IFS/ WMS (mile widziane)Posługujesz się j.angielskim i/lub rosyjskim w stopniu komunikatywnym(mile widziane)Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi osobami oraz zakończenia procesu rekrutacji przed określonym terminem.
Opis oferty pracyWinpower Spółka z o. o. - z siedzibą w Kaliszu, producent okien i drzwi z PCV oraz aluminium, w związku z dynamicznym rozwojem działalności zainteresowana jest przyjęciem do pracy osób na stanowisko Technolog działu produkcji stolarki PCV Miejsce pracy: Kalisz Zadania: - Ścisła współpraca z Kierownikiem Produkcji PCV w realizacji celów produkcyjnych oraz opracowywaniu rozwiązań technicznych i technologicznych - Udział w tworzeniu kalkulacji i wycen - Przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej - Wdrażanie nowych produktów i rozwiązań - Kontrola jakości procesu i wyrobów - Współpraca z Działem Logistyki w zakresie koordynacji dostaw - Współpraca z Magazynem w zakresie kontroli stanów magazynowych materiałów produkcyjnych Wymagania: - Znajomość technologii procesu produkcji stolarki PCV - Doświadczenie w zarządzaniu procesami produkcji PCV - Wysokie zdolności organizacyjne - Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań technologicznych podnoszących jakość produkcji - Nastawienie na rozwiązywanie problemów z uwzględnieniem czynnika ludzkiego - Umiejętność analizy danych i raportowania w tym dbałość o koszty - Znajomość systemów do zarządzania procesami produkcyjnymi - SOLIDNOŚĆ, skrupulatność/precyzja, sumienność, samodzielność - Obsługa pakietu MS Office oraz programu WH OKNA. Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B - rynkowe wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i kompetencji, - możliwość rozwoju zawodowego Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV do Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Prosimy o zamieszczenie klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Opis oferty pracyZAPRASZAMY: Osoby które ukończyły studia magisterskie lub licencjackie o profilu rehabilitacja/fizjoterapia Oczekujemy zaangażowania, obowiązkowości, komunikatywność i wysokiej kultury osobistej. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi. Kursy, szkolenia zawodowe (miło widziane NDT Bobath, PNF, SI, inne). Chęć rozwoju zawodowego. JEŻELI: Lubisz pracę z dziećmi i młodzieżą. Szukasz ciekawej i ambitnej pracy w rozwijającym się ośrodku rehabilitacji, o dobrej renomie z najnowocześniejszym wyposażeniem. Chcesz, aby Twoja praca miała duży wpływ na tych, którym możesz pomóc. Chcesz osiągać sukcesy, pracując w zgranym i zaangażowanym zespole. Chcesz się ciągle rozwijać i doskonalić. Dołącz do Nas !!! OFERUJEMY: Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności. Dodatek na dojazd do pracy Atrakcyjne warunki pracy. Pracę w zgranym zespole.
Opis oferty pracyWinpower Spółka z o. o. - producent okien i drzwi z PCV oraz aluminium, zainteresowana jest przyjęciem do pracy osoby na stanowisko Asystent Zarządu Miejsce pracy: Kalisz Zadania: • Tłumaczenia ustne i pisemne • opracowywanie raportów, analiz, zestawień, • sporządzanie notatek ze spotkań, • współpraca z księgowością, • obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, • obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych, kierowanie spraw do właściwych pracowników. • planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych w firmie. • planowanie polityki promocji firmy wobec klientów • zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych, wybieranie gadżetów promocyjnych itp.) • współtworzenie strategii marketingowych Wymagania: Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że znasz biegle język włoski lub posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym, szybko się uczysz, jesteś osobą odpowiedzialną, zdyscyplinowaną, systematyczną, masz dobrą pamięć i zamiłowanie do porządku oraz chcesz podjąć z nami długofalową współpracę. Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B - rynkowe wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i kompetencji, - możliwość rozwoju zawodowego Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV Prosimy o zamieszczenie klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Opis oferty pracyPoszukujemy mobilnej osoby 30+ do pracy jako sprzedawca w biurze nieruchomości. Na początku proponujemy umowę zlecenie plus prowizja. CV proszę składać na adres @
Opis oferty pracySzukam osob do pracy na Powiaty - Kolski - Koninski - Kaliski oraz inne ościenne Czym się zajmujemy? Pozyskiwanie beneficjetnów na otrzymanie dotacji bezzwrotnej z programu czyste powietrze' Co oferujemy? Stałe prowizje od podpisanej umowy w zależności od ilosci produktow w umowie Nie ma dobierania sprzętu oraz materiałów przez przedstawiciela , wszystkim się zajmuje biuro. Prowizja wypłacana 14 dni roboczych wniosku wysłanego do funduszu Przedstawiciel odpowiada tylko i wyłącznie za dostarczenie kompletu dokumentów. Generowanie umowy 15 min. Wysyłka wniosku do funduszu maksymalnie do 7 dni roboczych. ️ Jasna i klarowna struktura, wszystko jest na papierze. Pierwsza umowa zlecenie nastepnie umowa o prace. Auta służbowe oraz dodatek do paliwa Zarabiamy z wami nie na was Podchdzimy uczciwie do każdego beneficjenta Szkolenia od A do Z na każdym etapie rozwoju. Przedstawiciel realnie zajmuje się podpisaniem umowy nie sprzedażą. Potrzbuję ludzi nakręconych na rozwój i pieniądze, gwarantujemy przede wszystkim bezpieczeństwo co na rynku . zapraszam do kontaktu
Opis oferty pracyLegalizacja pobytu cudzoziemców – prowadzenie akt spraw, kontakt z urzędami w sprawie wydawania kart pobytu, zezwoleń na pracę, przygotowywanie wniosków i wysyłanie ich do odpowiednich instytucji, pomoc cudzoziemcom w przygotowaniu odpowiednich dokumentów: zaświadczeń z urzędów, polis itp. Kontakt z klientami – odbieranie telefonów, prowadzenie korespondencji mailowej, organizacja i prowadzenie spotkań • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą • Organizacja biura – wspieranie prawnika w jego bieżącej pracy, dbanie o terminowość w poszczególnych sprawach • Prowadzenie kalendarza spotkań zarówno swojego jak i przełożonego • Inicjatywa marketingowa – telefoniczne pozyskiwanie klientów, publikowanie postów na portalach społecznościowych • Dbanie o wizerunek firmy oraz o zaopatrzenie biura
Opis oferty pracyZatrudnię studenta na staż do Biura Rachunkowego w Kaliszu. Praca stacjonarna na 1/2 etatu przez okres 9 miesięcy z możliwością przedłużenia w formie umowę o pracę. Mile widziany student kierunku ekonomicznego
Opis oferty pracyMeblex sp. z o.o. producent mebli tapicerowanych zatrudni asystentkę dyrektora handlowego z komunikatywną znajomością języka angielskiego i francuskiego.
Opis oferty pracyNasz klient, stabilne i prężnie działające przedsiębiorstwo zatrudni pracownika na stanowisko: Koordynatora ds. technicznych Miejsce pracy: Kalisz woj. wielkopolskie. Stawka: 7500 – 7800 brutto/msc. Zadania: • Kierowanie obsługą obiektu i wykonywanie protokołów wspólnie z technikami, • Wsparcie techników w razie awarii oraz kontrola pracy techników i serwisantów, • Współpraca z administracją i przygotowywanie ofert dla administracji, • Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej i nadzór nad obiegiem, • Współpraca z dostawcami oraz tworzenie raportów. Wymagania: • Doświadczenie – mile widziane, ważna dla nas jest dokładność, systematyczność i umiejętność pracy z dokumentacją, • Wykształcenie zawodowe/średnie: elektryk, technik elektryk, technik automatyk bądź pokrewne, • Świadectwo kwalifikacyjne G1 E+D (energetyczne) - eksploatacja, dozór. Gwarantujemy: • Stałe i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • Pracę od poniedziałku do piątku – jedna zmiana w godz. 7-15, • Narzędzia oraz odzież roboczą. Jesteś zainteresowany ofertą zadzwoń 537 - pokaż numer telefonu - lub napisz sms „Kalisz” – oddzwonię! KRAZ 13 471 Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do BEREKER DOMINIS Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Prężnie rozwijający się klub tenisowy w Kaliszu poszukuje osoby na stanowisko Managera klubu.Wymagania:komunikatywność,dobra organizacja pracy,rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,znajomość obsługi komputera i pakietu office,znajomość języka angielskiego,Zakres obowiązków:zarządzanie klubem,budowanie grafików zajęć sportowych i stały nadzór na nimi;kontakt z trenerami klubowymi,kontakt z zawodnikami i ich rodzicami,nadzór nad rozliczeniami zajęć,organizacja turniejów i obozów sportowych,wykonywanie innych zadań wyznaczonych przez zarząd klubu,Oferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającym się klubie sportowym,możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji,stabilne zatrudnienie,atrakcyjny system wynagradzania,komputer i telefon kom.,
Szukamy ambitnej osoby, która kocha porządek, pracę z ludźmi, dokumentami i komputerem oraz lubi mieć wszystko pod kontrolą! Uwielbiasz, jak wszystko jest dobrze zorganizowane i na swoim miejscu? Czujesz satysfakcję, gdy Klienci są w 100% doinformowani, obsłużeni profesjonalnie i z uśmiechem? Zachowujesz spokój, a w trudnych sytuacjach umiesz znaleźć rozwiązanie i myślisz, że tak, to jest właśnie miejsce dla Ciebie? Lubisz tak zorganizować pracę, aby szła szybciej i wydajniej? Jeżeli tak, zapraszamy na rozmowę! Oferujemy do wyboru: umowę o pracę na pełny etat lub zlecenie w systemie zmianowym (10:00-18:00 i 13:00-21:00) lub w niepełnym wymiarze w godzinach popołudniowo-wieczornych, jeśli jeszcze studiujesz lub masz inne zajęcia, wdrożenie do pracy, dużo wsparcia i zrozumienia, szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb oraz dużego upustu na kursy językowe. Wykształcenie nie gra roli, doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane. Wyślij CV – porozmawiajmy.
Opis oferty pracyPlanując dalszy rozwój oddziału, jak również rosnące zapotrzebowanie na doradców poszukuję kandydatów do współpracy – mile widziane osoby studiujące, zatrudnione lub prowadzące działalność gospodarczą – na stanowisko: Doradca Klienta Indywidualnego/Biznesowego. Zadania: • Aktywne budowanie bazy i obsługa klientów firmowych oraz indywidualnych • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych (uczestnictwo w organizowanych spotkaniach, warsztatach, szkoleniach); Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie • Podstawowe umiejętności z zakresu obsługi komputera • Komunikatywność • Niekaralność • Własna inicjatywa, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia Oferuję: • Wynagrodzenie prowizyjne • Przejrzysty plan kariery • Gruntowne i fachowe wdrażanie poprzez wewnętrzne programy szkoleniowe • Elastyczny czas pracy • Szkolenie od podstaw • Współpraca możliwa, jako "praca dodatkowa" W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Opis oferty pracyOferta: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Doświadczenie w międzynarodowej firmie o silnej pozycji na rynku Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji Zadania: Wsparcie/Prowadzenie Sekretariatu Zarządu Planowanie i nadzór nad terminarzem spotkań Organizowanie podróży służbowych i wizyt gości Tłumaczenie dokumentów, prezentacji, materiałów komunikacyjnych Obsługa systemów SAP, WD oraz pochodnych, prowadzenie wymaganej dokumentacji i rozliczeń Realizacja projektów w obszarze komunikacji Wymagania: Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej lub na podobnym stanowisku Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, rachunkowość, finanse, prawo Umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel, Outlook) Umiejętność organizacji pracy i zarządzania własnymi zadaniami
Zatrudnimy pracownika biurowegoWymagania:chętnie zatrudnimy studentówmile widziana znajomość języków obcychkomunikatywność i łatwość uczenia sięumiejętność pracy w zespolekreatywność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadańOferujemy:stabilną pracę i wynagrodzeniestałe godziny pracy w biurze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00pracę w młodym energicznym zespoleniezbędne narzędzia pracyZapraszamy do składania CV
Jesteśmy firmą o ogólnopolskim zasięgu, działamy na rynku od 1990 r. Naszą główną specjalizacją jest świadczenie profesjonalnych usług ochroniarskich, w tym ochrona osób i mienia, zabezpieczenie techniczne mienia, w tym m.in. monitoring systemów alarmowych, GPS, monitoring mobilny, wideo prewencja. Dodatkowo świadczymy usługi komplementarne takie jak m.in. sprzątanie, cyfryzacja dokumentów, archiwizacja i oprogramowanie. Obsługujemy kluczowych Klientów w wielu branżach na terenie całego kraju. Zatrudniamy ponad 5 tys. Pracowników, pracujących na terenie całego kraju oraz w 20 naszych biurach handlowych i regionalnych. Naszym Pracownikom oferujemy stały dostęp do szkoleń i możliwość rozwoju. Dbamy o społeczną odpowiedzialność biznesu, aktywnie wspierając akcje charytatywne, lokalne społeczności, osoby niepełnosprawne, bezrobotne, a także młodych przedsiębiorców. Udzielamy się aktywnie w akcjach sportowych, lokalnych oraz ogólnokrajowych. Zapraszamy - zostań częścią naszej firmy. Kierownik ds. utrzymania czystości Zakres obowiązków: • Głównym zadaniem na tym stanowisku jest odpowiedzialność za zarządzanie obiektami, w których świadczona jest usługa serwisu sprzątającego, w tym również: • Zarządzanie personelem, organizacja oraz planowanie i rozliczanie czasu pracy; • Rekrutacja pracowników serwisu sprzątającego; • Kontakt z Klientem i reagowanie na bieżące sytuacje na obiektach; • Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług. Nasze wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz praktyczna wiedza z zakresu usług utrzymania czystości, specjalistycznych środków czyszczących; • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu; • Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność i zaangażowanie; • Dobra znajomość obsługi komputera; • Prawo jazdy kat. B i praktyka w kierowaniu samochodem (praca na terenie województwa wielkopolskiego/łódzkiego). Na tym stanowisku oferujemy: • Stabilną pracę w stale rozwijającej się firmie - technologicznie i rynkowo; • Realną możliwość rozwoju. w tym dostęp do szkoleń zawodowych i językowych; • Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowych z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych, telefon komórkowy. • Benefity pracownicze, udział w grupach hobbystycznych, aktywnościach sportowych, itp.
Firma Portos, która jest wiodącym producentem rolet zewnętrznych, poszukuje pracownika na stanowisko pracownika administracyjnego.Oferujemy: umowę o pracę na pełen etat atrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferę pracySzukamy osoby, która:posiada orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane doświadczenie w pracy biurowej potrafi obsługiwać komputer i pakiety biurowe jest komunikatywna i odpowiedzialna Lokalizacja: w zależności od stanowiska pracy - Kuchary lub Kalisz
Firma Portos, która jest wiodącym producentem rolet zewnętrznych, poszukuje pracownika na stanowisko PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO. Oferujemy: umowę o pracę na pełen etatatrakcyjne wynagrodzenie możliwość rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferę pracy Szukamy osoby, która:posiada orzeczenie o niepełnosprawnościmile widziane doświadczenie w pracy biurowej potrafi obsługiwać komputer i pakiery biurowe jest komunikatywna i odpowiedzialna Lokalizacja: Kuchary lub Kalisz w zależności od stanowiska pracy
Opis oferty pracyPlanując dalszy rozwój oddziału, jak również rosnące zapotrzebowanie na doradców poszukuję kandydatów do współpracy – mile widziane osoby studiujące, zatrudnione lub prowadzące działalność gospodarczą – na stanowisko: Doradca Klienta Indywidualnego/Biznesowego. Zadania: • Aktywne budowanie bazy i obsługa klientów firmowych oraz indywidualnych • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych (uczestnictwo w organizowanych spotkaniach, warsztatach, szkoleniach); Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie • Podstawowe umiejętności z zakresu obsługi komputera • Komunikatywność • Niekaralność • Własna inicjatywa, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia Oferuję: • Wynagrodzenie prowizyjne • Przejrzysty plan kariery • Gruntowne i fachowe wdrażanie poprzez wewnętrzne programy szkoleniowe • Elastyczny czas pracy • Szkolenie od podstaw • Współpraca możliwa, jako "praca dodatkowa" W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Firma Emtor Sp. z o.o., wyłączny przedstawiciel marki Yale®, największa polska prywatna firma w branży transportu wewnętrznego, zatrudni Doradcę techniczno-handlowego na obszar południowej części województwa wielkopolskiego.Główne zadania na stanowisku:Aktywna i pasywna sprzedaż systemowych, autonomicznych, magazynowych i czołowych wózków widłowych,Opieka nad Klientami oddziału oraz nawiązywanie relacji handlowych z nowymi Klientami,Poszerzanie rynków zbytu dla towarów i usług oferowanych przez Firmę,Realizacja planów sprzedażowych,Budowanie wizerunku Firmy,Obserwowanie oraz analizowanie rynku i konkurencji,Współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz poszczególnymi działami Firmy,Terminowe sporządzanie i przekazywanie uzgodnionych raportów.Wymagania:Wykształcenie minimum średnie,Mile widziane min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,Mile widziana znajomość branży B2B – najlepiej wózki widłowe, logistyka, maszyny ciężkie,Wysoka kultura osobista oraz chęć i łatwość nawiązywania kontaktów,Prawo jazdy kat. B,Znajomość pakietu Office,Komunikatywna znajomość języka angielskiego,Umiejętności zarządzania czasem i planowania,Motywacja i zaangażowanie.Oferujemy:Umowę o pracę,Wynagrodzenie podstawowe oraz prowizję od sprzedaży,Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy,Zatrudnienie w największej polskiej prywatnej firmie w branży transportu wewnętrznego,Nowoczesne i przyjazne środowisko pracy,Dostęp do pakietu świadczeń dodatkowych (benefity pracownicze w postaci prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty sportowej).Zachęcamy do aplikowania!Administratorem danych osobowych jest Emtor Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Włocławskiej 147-157 w Toruniu (87-100). Więcej informacji na stronie www.emtor.pl. W celu umożliwienia przeprowadzenia procesu rekrutacji prosimy o dołączenie do CV następujących oświadczeń. Jednocześnie informujemy, iż poniższe zgody są dobrowolne.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych w zakresie, w jakim wykraczają one poza katalog danych przewidziany prawem (przepisami Kodeksu pracy), przez Emtor Sp. z o.o. na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o danych osobowych (RODO) w celu przeprowadzenia rekrutacji. Oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o możliwości wycofania tej zgody w dowolnym momencie”.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Emtor Sp. z o.o. na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o danych osobowych (RODO) w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji. Oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o możliwości wycofania tej zgody w dowolnym momencie”.
Opis oferty pracyZadania, m.in.: • Prowadzenie Kancelarii Tajnej, • Prowadzenie Archiwum Zakładowego, • Prowadzenie dokumentacji administracyjnej działu, • Wsparcie w bieżących zadaniach działu. Oczekiwania: • Wykształcenie wyższe, • Poświadczenia bezpieczeństwa do klauzul: TAJNE; NATO SECRET; SECRET UE/EU SECRET lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego, • Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, • Posiadanie wiedzy w zakresie ustawy o ochronie informacji niejawnych, zasad obiegu informacji niejawnych i zasad archiwizacji materiałów niejawnych, • Doświadczenie na podobnym stanowisku, • Umiejętności komunikacyjne, • Dobra organizacja pracy.
Meringer jest jedną z wiodących firm w Polsce zajmujących się zaopatrzeniem medycznym różnego rodzaju placówek medycznych od małych gabinetów poprzez kliniki i szpitale wielospecjalistyczne.Firma zatrudnia ponad 50 pracowników i posiada ponad 18 000 produktów w ofercie. Każdego dnia wysyłamy setki przesyłek do Klientów w całej Polsce. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszym Klientami, aby zapewnić im wszystko to co jest potrzebne do funkcjonowania placówki medycznej, po to aby ludzie pracujący w służbie zdrowia mogli skupić się na tym co najważniejsze.Jako organizacja mamy plany dalszego rozwoju i wzrostu w kolejnych latach tak, aby stać się największym dostawcą zaopatrzenia medycznego i firmą zajmującą się hurtowym handlem wyrobami medycznymi w Polsce. Do Zespołu poszukujemy osób, które wspólnie z nami osiągną założone plany i sukcesy. Zobacz jak pracujemy - odwiedź nasz profil na meringer.pl i social media: facebook, youtube, instagram Asystent/ka działu handlowegoMiejsce pracy: Kalisz, ul. Metalowców 3-11 Co oferujemy?zatrudnienie w rosnącej branży i stabilnie rozwijającej się firmieumowę o pracę (lub umowę zlecenie pełen ZUS + urlopy)dodatkowe ubezpieczenie dla Pracownika i jego rodzinywynagrodzenie podstawowe od 4500 zł bruttoszkolenia wprowadzające i wsparcie kolegów, koleżanek i przełożonegowolne weekendy i świętadarmowy parking, pracę w dogodnej lokalizacjispotkania integracyjne, paczki świątecznemożliwość rozwoju w strukturach rozwijającej się spółki Zadania:aktualizowanie cenników Klientom na e-sklepie i w systemietworzenie ofert wg wytycznychgenerowanie zestawień na potrzeby przełożonegosporadycznie kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami Czego oczekujemy?zaangażowania w wykonanie powierzonych zadańodpowiedzialności oraz skrupulatności w wykonywaniu zadańdobrej organizacji własnej pracypraktycznej znajomości obsługi komputera i programów biurowych MS Officeentuzjazmu i wytrwałości w dążeniu do celuumiejętności pracy w zespole Brzmi ciekawie ? Spotkajmy się już jutro i porozmawiajmy o Twoim pierwszym dniu pracy!Wyślij CV teraz!
Fonia to innowacyjny operator komórkowy łączący w sobie usługi GSM zdodatkowymi kuponami rabatowymi na topowe produkty z takich kategorii jakbranża modowa, beauty, gadżety i wiele innych. Dodatkowo swoim klientomgwarantuje program cashback - dzięki niemu klienci otrzymują zwrot częścipieniędzy wydanych na zakupy online.Operator rozwija się w bardzo szybkim tempie, dlatego szukamy osób, które uzupełniąnasz zespół w zakresie aktywnego pozyskiwania klientów sieci.Jeśli interesuje Cię praca pełna codziennych wyzwań, a jednocześnie chcesz miećrealny wpływ na rozwój firmy - ta propozycja może być właśnie dla Ciebie!Gwarantujemy pełne wsparcie wdrożeniowe oraz asystentów zajmujących sięobsługą klientów - dzięki temu będziesz mógł w pełni skupić się na sprzedaży.OFERUJEMY:Możliwość uczestniczenia w innowacyjnym na skalę światową projekcie telekomunikacyjnymZatrudnienie w wymiarze pełnego etatuMożliwość stabilnej pracy w nieustannie rozwijającej się firmie opartej nasolidnych filarach rzetelności, jakości i bezpieczeństwaMożliwość szkoleń, podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistegoProfesjonalne przygotowanie do wykonywanych obowiązkówRealny wpływ na rozwój firmyPracę w stałych godzinach pracy, od poniedziałku do piątkuDodatkowe wsparcie ułatwiające pozyskanie klienta (generowanie leadówsprzedażowych)TWOJE ZADANIA:Kontakt z klientami - drogą telefoniczną oraz e-mailowąProwadzenie negocjacji warunków z potencjalnymi klientami operatoraUdzielanie informacji dotyczących produktów i usług firmySkuteczne zarządzanie informacjami klienta i aktualizacja danych w systemieDbanie o bezpieczeństwo i porządek danych wewnętrznych (systematyczneporządkowanie dokumentacji, szczególna dbałość o poufnośćprzekazywanych informacji) Kreowanie i promowanie wizerunku firmyNASZE WYMAGANIA: Samodzielność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja własnej pracyZaangażowanieKomunikatywnośćUmiejętność odpowiedniego reagowania w sytuacjach stresowychObsługa pakietu MS Office, Google oraz programu poczty e-mail (możliwośćprzeszkolenia w tym zakresie)Wcześniejsze doświadczenie w branży telekomunikacyjnej będzie dużym atutemZnajomość języka angielskiego mile widziana - ze względu na pracę wmiędzynarodowym zespolePraca w okolicach Kalisza, Nowe SkalmierzyceAplikacje zawierające CV prosimy składać poprzez portal OLX.PLZastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Opis oferty pracyZadania, m.in.: • Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska, w tym sprawozdawczość i raportowanie • Prowadzenie gospodarki odpadami w Spółce • Ocena stanu oddziaływania Spółki na środowisko i inicjowanie działań proekologicznych • Kontakt oraz współpraca z organami kontroli w zakresie ochrony środowiska • Przygotowywanie dokumentów w celu uzyskania/aktualizacji decyzji administracyjnych związanych z ochroną środowiska • Prowadzenie badań laboratoryjnych oraz pomiarów emisyjnych w zakresie ochrony środowiska (woda, powietrze, ścieki,), zgodnie z wymogami pozwoleń środowiskowych, • Zapewnianie ciągłej zgodności z przepisami rozporządzenia REACH • Tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji z obszaru ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oczekiwania: • Wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne, • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • Znajomość przepisów i norm związanych z ochroną środowiska, w tym zagadnień wynikających z rozporządzenia REACH • Umiejętność analizy danych i raportowania, • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), • Umiejętność pracy pod presją czasu, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Oferujemy: • Satysfakcjonującą pracę, pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia, • Możliwość rozwoju zawodowego,
Ośrodek Szkoleniowo-Consultingowy ARKADIA s.c. w Kaliszu poszukuje pracowników na stanowisko Inspektor / Specjalista ds. BHPZakres obowiązkówZakres obowiązków zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństw i higieny pracy z późn. zm.przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhpprowadzenie szkoleń BHPsporządzanie dokumentacji BHPWymaganiaWykształcenie wyższe lub średnie, kierunkowe BHPPrawo jazdy kat. B,Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.Kontakttel. 50*******83; 50*******84
Opis oferty pracyZatrudnimy pracownika biurowego. Zakres obowiązków: praca przy komputerze (Word, Excel) - przygotowanie dokumentów, sporadycznie praca z terenie - spotkania z klientem poza biurem, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji e-mail, prowadzenie rozmów telefonicznych lub przekierowywanie rozmówców do odpowiednich osób pracujących w firmie (rozmowy zarówno z klientami jak i instytucjami zewnętrznymi). Wymagane: prawo jazdy kat. B, skrupulatność (czyli myślimy co robimy). Miejsce pracy: Kalisz, Godziny pracy: 8-16 (pon-pt). Praca w młodym zespole. Prosimy o wysyłanie CV na adres: @ Zachęcamy do rekrutowania również osoby, dla których będzie to pierwsza praca oraz studentów studiów zaocznych.
Szkoła Plus Edukacja zatrudni osobę do obsługi klienta. Wymagania: -wykształcenie wyższe lub student -doświadczenie w pracy biurowej lub sprzedaży -komunikatywność Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00, co druga sobota CV prosimy wysłać na adres @
Firma szkoleniowo doradcza przyjmie osoby zarejestrowane w Urzędzie Pracy na 3 miesięczny staż na stanowisko pracownik biurowy. Po stażu możliwość zatrudnienia.
Planując dalszy rozwój oddziału, jak również rosnące zapotrzebowanie na doradców poszukuję kandydatów do współpracy – mile widziane osoby studiujące, zatrudnione lub prowadzące działalność gospodarczą – na stanowisko: Doradca Klienta Indywidualnego/Biznesowego Zadania: • Aktywne budowanie bazy i obsługa klientów firmowych oraz indywidualnych • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych (uczestnictwo w organizowanych spotkaniach, warsztatach, szkoleniach); Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie • Podstawowe umiejętności z zakresu obsługi komputera • Komunikatywność • Niekaralność • Własna inicjatywa, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia Oferuję: • Atrakcyjny system wynagradzania (sformalizowany i przejrzysty) • Przejrzysty plan kariery • Gruntowne i fachowe wdrażanie poprzez wewnętrzne programy szkoleniowe • Elastyczny czas pracy • Szkolenie od podstaw W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Winpower Spółka z o. o. - producent okien i drzwi z PCV oraz aluminium, zainteresowana jest przyjęciem do pracy osoby na stanowisko Manager działu produkcji stolarki PCV Miejsce pracy: Kalisz Zadania: - Kompleksowe zarządzanie procesem produkcyjnym PCV - Koordynowanie pracy podległego zespołu - Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji technologicznej - Nadzór nad technicznym przygotowaniem linii produkcyjnych - Kontrola jakości wyrobów i procesu - Dbałość o terminowość realizacji celów produkcyjnych - Współpraca z Działem Logistyki w zakresie koordynacji dostaw - Współpraca z Magazynem w zakresie kontroli stanów magazynowych materiałów produkcyjnych - Wdrażanie nowych produktów i rozwiązań - Udział w rekrutacji nowych pracowników Wymagania: - Doświadczenie w zarządzaniu procesami produkcji PCV min 3 lata - Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi (produkcja) - Wysokie zdolności organizacyjne - Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań usprawniających organizacje pracy oraz podnoszących jakość produkcji - Nastawienie na rozwiązywanie problemów z uwzględnieniem czynnika ludzkiego - Umiejętność analizy danych i raportowania w tym dbałość o koszty - Znajomość systemów do zarządzania procesami produkcyjnymi - SOLIDNOŚĆ, skrupulatność/precyzja, sumienność, samodzielność - Obsługa pakietu MS Office – w tym Excel Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B - rynkowe wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i kompetencji, - możliwość rozwoju zawodowego Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV Prosimy o zamieszczenie klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Poszukiwany pracownik na stanowisko: Asystent zarządu Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, marketing, zarządzanie przedsiębiorstwem. Może być student powyższych kierunków ostatnich lat Umiejętności: Obsługa pakietu biurowego Office, systemów zarządzania treścią, znajomość środowiska Social media i marketingu internetowego. Podstawowa wiedza z zakresu księgowości i analiz ekonomicznych. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie Dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, samodzielność w realizacji powierzonych zadań, odpowiedzialność.
W związku z dynamicznym rozwojem wiodący producent rolet zewnętrznych, żaluzji fasadowych oraz bram - Firma PORTOS z siedzibą w Kaliszu zatrudni osoby na stanowisko: Specjalista ds. eksportu z językiem niemieckim Miejsce pracy: Kalisz, ul. Złota 71 Opis stanowiska: • Obsługa bieżących Kontrahentów • Budowanie dobrych relacji z Klientami • Przygotowywanie ofert handlowych • Realizacja zamówień eksportowych • Wykonywanie analiz i raportów Wymagania: • Bardzo bobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie • Dobra znajomość MS Office i MS Excele • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami • Doświadczenie na podobnym stanowisku Co oferujemy? • Umowę o pracę • Komfortowe warunki pracy: stołówki, wyznaczone miejsca dla osób palących, elektroniczny system czasu pracy itd. • Atrakcyjne rabaty pracownicze na zakup produktów marki Portos • Prosty proces wdrożenia • Teczkę z pakietem informacyjnym- wszystkie najistotniejsze dokumenty zebrane w jednym miejscu • Możliwość rozwoju oraz awansów wewnętrznych • Dofinansowanie do karty Multisport, • Ubezpieczenie grupowe • Możliwość realnego wpływu na funkcjonowanie firmy - Skrzynka pomysłów z systemem nagród za najlepsze pomysły na rozwój przedsiębiorstwa Dla osób dojeżdżających: Dojazd autobusem KLA linia: 8, 15,16, 17 – przystanek tuż przy zakładzie pracy, a dla osób dojeżdżających autem - bardzo dobra dostępność miejsc parkingowych na terenie firmy oraz nowa infrastruktura drogowa w okolicy. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV Z dopiskiem: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883.)