Sortowanie:
Znaleziony: 231 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Katowice
REFERENT ds. oceny dostawców (dla studenta/absolwenta)
REFERENT ds. oceny dostawców (dla studenta/absolwenta)
nowe Katowice dzisiaj

Opis oferty pracyKrajowy lider w produkcji konstrukcji stalowych poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Referent ds. oceny dostawców Zakres obowiązków: -Koordynacja i optymalizacja procesów oceny dostawców -Sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań w ramach realizowanych obowiązków -Systematyczne dokumentowanie procesów zakupowych w systemie -Kontrola realizacji zamówień (weryfikacja dostaw i rozliczeń,, reklamacje) -Nadzór nad dokumentacją jakościową dla dostarczanych towarów -Aktywna komunikacja i współpraca z dostawcami w zakresie eliminacji problemów jakościowych i doskonalenia jakości, -Prowadzenie procesu reklamacyjnego oraz nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych, -Wsparcie pozostałych członków zespołu w wybranych obszarach zadaniowych Czego oczekujemy Mile widziane: - studia w toku lub wykształcenie wyższe zarządzanie jakością, inżynieria produkcji, logistyka (zarządzanie łańcuchem dostaw) lub pokrewne, - znajomość zagadnień oceny i kwalifikacji dostawców, tworzenia i weryfikacji procesów, - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, - doświadczenia na podobnym stanowisku, -Aktywność, samodzielność i zorientowanie na osiąganie ambitnych celów, skuteczność w działaniu; -Umiejętność budowania relacji -Orientacja na klienta wewnętrznego -Otwartość na współpracę i dzielenie się wiedzą -Umiejętności negocjacyjne i zdolności analityczne, -Otwartość na nowe doświadczenia, zmiany i zdobywanie wiedzy -Systematyczność, terminowość i dokładność To oferujemy -Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z perspektywą długoterminowej współpracy, -Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i kursach, -Karta Medicover Sport, -Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej -Dofinansowanie nauki języków, -Ubezpieczenie grupowe -Praca w godzinach 6-9 do 14-17 (8h) CV proszę wysyłać na adres zakupyzks @ gmail .com W przypadku kontaktu telefonicznego proszę o przesłanie CV przez WhatsApp lub sms, wtedy podam adres e-mail.

Referent/ Młodszy specjalista ds. Zakupów
Referent/ Młodszy specjalista ds. Zakupów
nowe Katowice dzisiaj

Opis oferty pracyPoszukujemy kandydata do pracy na stanowisku: Referent/ Młodszy specjalista ds. Zakupów Zakres obowiązków: -Koordynacja i optymalizacja procesów oceny dostawców -Sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań w ramach realizowanych obowiązków -Systematyczne dokumentowanie procesów zakupowych w systemie -Kontrola realizacji zamówień (weryfikacja dostaw i rozliczeń,, reklamacje) -Nadzór nad dokumentacją jakościową dla dostarczanych towarów -Aktywna komunikacja i współpraca z dostawcami w zakresie eliminacji problemów jakościowych i doskonalenia jakości, -Prowadzenie procesu reklamacyjnego oraz nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych, -Wsparcie pozostałych członków zespołu w wybranych obszarach zadaniowych Mile widziane: - studia w toku lub wykształcenie wyższe zarządzanie jakością, inżynieria produkcji, logistyka (zarządzanie łańcuchem dostaw), ekonomia, finanse i rachunkowość, przedsięborczość lub pokrewne, - znajomość zagadnień oceny i kwalifikacji dostawców, tworzenia i weryfikacji procesów, - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, - doświadczenia na podobnym stanowisku, Czego oczekujemy: -Aktywność, samodzielność i zorientowanie na osiąganie ambitnych celów, skuteczność w działaniu; -Umiejętność budowania relacji -Orientacja na klienta wewnętrznego -Otwartość na współpracę i dzielenie się wiedzą -Umiejętności negocjacyjne i zdolności analityczne, -Otwartość na nowe doświadczenia, zmiany i zdobywanie wiedzy -Systematyczność, terminowość i dokładność To oferujemy: -Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z perspektywą długoterminowej współpracy, -Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i kursach, -Karta Medicover Sport, -Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej -Ubezpieczenie grupowe -Praca w godzinach 6-9 do 14-17 (8h - elastyczne godziny) CV proszę wysyłać na adres zakupyzks @ gmail .com lub przez portal Lento. W przypadku kontaktu telefonicznego proszę o przesłanie CV przez WhatsApp lub sms, wtedy podam adres e-mail.

Praca biurowa w urzędach i na uczelniach
Praca biurowa w urzędach i na uczelniach
nowe Katowice wczoraj

Zdobądź pracę!Poszukujemy osób z MINIMUM 6-miesięcznym doświadczeniem zawodowym w pracy biurowej.Co oferujemy?Uczymy, jak znaleźć pracę na stanowiskach biurowych w urzędach oraz na uczelniach.Pomagamy w przygotowaniu się do procesu aplikacji na stanowiska oraz w trakcie procesu rekrutacji. Dla kogo? Projekt skierowany jest do osób dorosłych:Posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,Pozostających bez zatrudnienia,Mieszkających w województwie śląskim,Niebiorących udziału w innym projekcie aktywizacyjnym,Które nie osiągnęły wieku emerytalnego.Kontakt: Biuro Projektu Caritas Archidiecezji Katowickiej ul. Brata Alberta 4, 40-020 Katowice Tel. 60*******19 Email: rekrutacjaMAŁPAcaritas.katowice.pl www.sprawni-on.plSzukasz pracy? Wyślij swoje CV i dołącz do nas już dziś!Finansowanie: Projekt „Aktywni w pracy” finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Koordynator Inkubatora  Przedsiębiorczości w Katowicach
Koordynator Inkubatora Przedsiębiorczości w Katowicach
Katowice wczoraj

W związku z niezwykle dynamicznym rozwojem oraz otwieraniem nowych oddziałów, największy Inkubator Przedsiębiorczość w Polsce FRP „Twój StartUp” poszukuje osób na stanowisko Koordynator Inkubatora StartUp WschódFundacja „Twój StartUp” powstała w 2012 roku i jest największym inkubatorem przedsiębiorczości w Europie Środkowo-Wschodniej, pod skrzydłami której w 2023 roku rozwijało się ponad 8500 startupów z całego świata!Fundacja zapewnia alternatywne rozwiązania dla osób rozpoczynających lub zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą. W tym zakresie oferuje kompleksowy program wsparcia dla początkującego przedsiębiorcy – od udostępnienia własnej osobowości prawnej, poprzez doradztwo prawne i księgowe, pomoc ekspertów z branży IT i marketingu, aż po zaplecze lokalowe i system szkoleń biznesowych.Fundacja realizuje liczne projekty dzięki którym tworzy największy ekosystem dla rozwój startupów min. Smart- Biznes (usługi księgowe), Biznes Zone (biura coworkingowe), Startup Booster (akcelerator), Edu- Hub (edukacja on-line), IT Zone (wsparcie dla startupów z branży IT).Od początku swojej działalności Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp szybko zyskuje uznanie i popularność wśród przedsiębiorców z całego kraju, tworząc tym samym strukturę o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie posiada sieć 22 oddziałów zlokalizowanych w największych polskich miastach m.in. : Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu, Częstochowie, Łodzi, Rzeszowie czy Katowicach, a także oddział w Kijowie.Obowiązki:pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. studenci, bezrobotni, lektorzy, mikroprzedsiębiorcy),obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),obsługa księgowa Beneficjentów Fundacji (opisywanie faktur, księgowane, ściąganie zaliczek na VAT),obsługa kadrowa Beneficjentów (rozliczanie pracowników, rozliczanie zaliczek na PIT)koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów),pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimiWymagania:·       znajomość języka rosyjskiego, język ukraiński mile widziany·       chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy, ·       zainteresowanie tematyką przedsiębiorczości,·       chęć podejmowania nowych wyzwań,·       komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,·       podstawowa wiedza z zakresu finansów i zarządzania,·       dobra znajomość internetu i sposobów jego wykorzystania,·       umiejętność samodzielnego planowania działań sprzedażowych i ich wdrażanie,·       wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,·       dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),·       mile widziana znajomość języka angielskiego.Oferujemy:·       wynagrodzenie podstawowe netto 5000 zł na podstawie umowy cywilnoprawnej plus motywacyjny model wynagrodzenia PROWIZYJNEGO uzależniony od pozyskanych Klientów i kontrahentów Fundacji,·       ozwój umiejętności i zdobycie dodatkowych kwalifikacji,·       współtworzenie struktury organizacyjnej firmy,·       duże możliwości rozwoju kariery,·       pracę przy wielu ciekawych projektach,·       stałe wsparcie merytoryczne z zakresu administracji, finansów, podatków, prawa i zarządzania,·       stałe wsparcie w sprzedaży usług,·       możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w zakresie doradztwa biznesowego·       możliwość w elastycznym wymiarze godzin,·       pracę w młodym, dynamicznym zespole Spełniasz stawiane wymagania? Nie zwlekaj, wyślij nam swoje CV przez formularz! Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie! Osoby zainteresowane rekrutacją prosimy o dołączenie w treści wiadomości klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych osobowych z dnia 29.08.1997, dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)”.

Specjalista ds. administracji
Specjalista ds. administracji
Katowice wczoraj

PFM zrzesza liczne spółki z różnych sektorów w zorganizowaną strukturę holdingową. Nasze podmioty działają w najprężniej rozwijających się obszarach takich jak energia odnawialna, rynek nieruchomości, cyfryzacja oraz IT, marketing, rynek pracy, transport, edukacja i szkolenia. Z każdym rokiem dochodzą nowe projekty, które mają naszą szczególną uwagę, dzięki czemu rozwijają się prężnie i tworzą nowe perspektywy dla dalszych inwestycji.Chcesz do nas dołączyć? Świetnie! Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. administracjiCzym będziesz się zajmować?·       Wystawianiem umów na usługi księgowe·       Telefoniczną i mailową obsługą klientów biura·       Wystawianiem faktur·       Wgrywaniem faktur do systemu księgowego·       Prowadzeniem działań windykacyjnych·       Bieżącą obsługą administracyjnąCzego oczekujemy?·       Min. wykształcenia średniego·       Dobrej obsługi środowiska Office – w tym w szczególności MS Excel·       Dokładności i skrupulatności·       Mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność wystawiania fakturCo możemy Ci zaoferować?·       Wynagrodzenie 4300-4500 zł brutto na początek z możliwością podwyżki·       Umowę o pracę po okresie próbnym lub zlecenie w zależności od preferencji·       Pewne miejsce pracy w pełnym wymiarze godzin w nowoczesnym biurze w Katowicach·       Pełne wsparcie merytoryczne i wdrożenie w zakresie specyfiki działania firmy·       Benefty tj. pakiet medyczny LUXMED, karta Medicover Sport

Doradca Zawodowy
Doradca Zawodowy
Katowice wczoraj

Opis oferty pracyOFERTA pracy dla osoby z doświadczeniem na stanowisku Doradcy Zawodowego lub pokrewne dotyczące: testów kompetencji, planowania ścieżek kariery, przygotowania korekty CV lub podobne. Gwarantujemy zatrudnienie na pełen etat, umowa pracę, umowa na czas określony tj. do końca grudnia br. Wykształcenie kierunkowe tj. w zakresie Doradztwa Zawodowego LUB Psychologii lub ZZL - warunek konieczny. Praca stacjonarna w Katowicach, godziny office (poniedziałek - piątek, 8-16 lub 9-17)

Specjalista ds. Obsługi Klienta Oddziału Miejskiego
Specjalista ds. Obsługi Klienta Oddziału Miejskiego
Katowice 2 dnia plecy

DPD Polska, lider na rynku usług kurierskich, do Oddziału w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Oddziału Miejskiego. Główne zadania na stanowisku to:obsługa Klientów w Oddziale Miejskim: telefoniczna i bezpośrednia w recepcji,przyjmowanie i wydawanie przesyłek Klientom,wyjaśnianie – statusowanie paczek,udzielanie Klientom kompleksowych informacji w zakresie świadczonych usług,obsługa kasy,ścisła współpraca z Zespołem Tracingu Operacyjnego i Serwisem Kurierskim,budowanie i utrzymanie pozytywnych i trwałych relacji z Klientami. Od Kandydatów oczekujemy:doświadczenia i znajomości procesu obsługi klienta,dobrej organizacji pracy własnej i odporności na stres,dążenia do realizacji powierzonych zadań,otwartości i zdolności komunikacyjnych,nastawienia na współpracę,sprawnego posługiwania się komputerem i pakietem MS Office,gotowości do pracy w systemie zmianowym,umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków,minimum średniego wykształcenia,mile widziana będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego. Oferujemy:umowę o pracę,stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,pozytywną atmosferę pracy w zgranym Zespole,możliwość rozwoju zawodowego,prywatną opiekę medyczną,atrakcyjny pakiet ubezpieczeń grupowych,możliwość dofinansowania karty Multisport,platformę kafeteryjną. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj. Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul. Mineralnej 5, 02-274 Warszawa.Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Referent ds administracji -obsługa magazynu od 01.09.2024
Referent ds administracji -obsługa magazynu od 01.09.2024
Katowice 2 dnia plecy

ZPCHr Mega Service PLUS firma o wieloletnim doświadczeniu i ustabilizowanej pozycji na polskim rynku profesjonalnych usług utrzymania czystości poszukuje:REFERENTA DS. ADMINISTRACJI - orzeczenie warunek koniecznyMiejsce pracy: ul. Panewnicka 375, 40-773 KatowiceCzym będziesz się zajmować:• Prowadzeniem prawidłowej gospodarki magazynowej w zakresie zgodności stanu fizycznego z danymi systemowymi ( weryfikacja i wprowadzanie dokumentów w systemie ENOVA)• Bieżącą kontrola stanu magazynowego• Przyjmowaniem dostaw towaru do magazynu i sprawdzaniem pod względem jakościowym i ilościowym• Przygotowaniem i kontrolą dokumentów wysyłkowych oraz rozpatrywanie reklamacji• Nadzorem nad obiegiem dokumentów zakupowych zgodnie z przyjętymi procedurami• Prowadzeniem rozmów telefonicznych oraz korespondencji mailowej z dostawcami oraz kierownikami obiektów• Przygotowywaniem zestawień oraz rozliczeń dla Zarządu, Działu Księgowości• Prowadzeniem inwentaryzacji towaru• Współpracą z innymi działami firmyWymagania:• Rozpoczęcie pracy od 02.09.2024 r• Minimum 1 rok doświadczenia w administracji lub dziale magazynu• Orzeczenie o niepełnosprawności - warunek konieczny• Wykształcenie min. Średnie• Bardzo dobra znajomość Excela, mile widziana znajomość programu ENOVAOferujemy:• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace• Pracę od poniedziałku do piątku miedzy 07:00 - 15:30• Możliwość objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie oraz dofinansowanie do karty Multisport• Smaczną kawę w miłym towarzystwie oraz miejsce parkingowe :)Kandydatów zainteresowanych udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesyłanie CV przez formularz OLX

Młodszy specjalista ds. HR
Młodszy specjalista ds. HR
Katowice 2 dnia plecy

Twój zakres obowiązków:tworzenie ogłoszeń o pracę na danym stanowiskuzarządzanie procesami rekrutacyjnymi,wsparcie i proponowanie rozwiązań w obszarze rekrutacjiprowadzenie działań employer brandingowych,onboarding i offboarding pracowników,wsparcie pracowników i kadry menedżerskiej w obszarach szkolenia i rozwoju,opracowywanie analiz, raportów i prezentacji,wpieranie menedżera HR w zakresie bieżących projektóworganizacja programów stażowych oraz praktykinne zadania zlecone przez przełożonego w obszarze działań personalnychNasze wymagania:min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w rekrutacjiwykształcenie wyższekomunikatywność, otwartość, kreatywność, cierpliwość oraz zacięcie sprzedażowedobra organizacja pracy własnejmile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2To oferujemy:Przejrzyste warunki zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie – warunki dostosowane do twoich potrzebAtrakcyjny SYSTEM WYNAGRODZENIA: pensję podstawową oraz bardzo wysokie premie uznaniowe Przejrzysta ścieżka awansu w strukturach firmy i zespołuIntegracje zespołowe i firmoweWspólne wyjazdy krajowe i zagraniczneNiezapomniane doświadczeniaMożliwość poznania na żywo największych gwiazd i znanych osób ze świata showbiznesuBiuro w centrum KatowicWłasne biurko, telefon służbowy i laptopDostęp do kuchni, ekspresu do kawy itp. słodyczyWynagrodzenie zawsze na czasProfesjonalne SZKOLENIA wewnętrzne i zewnętrzne oraz COACHING sprzedażowy w teorii i praktyceZdobycie doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - ponad 12 latO nas:Polska Agencja Przedsiębiorczości zajmuje się budowaniem wizerunku w oparciu o ogólnopolskie media. Jest wydawcą Forum Przedsiębiorczości i Biznes Plus. Publikacje naszych redaktorów ukazują się w największych ogólnopolskich mediach takich jak magazyn FORBES, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Vogue Polska, Onet, WP itp. Jesteśmy również organizatorem – Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości oraz Kongresu Made in Poland w Berlinie. Od wielu lat dbamy o wizerunek polskich firm, instytucji, samorządów oraz uczelni. Kojarzymy ze sobą potencjalnych partnerów biznesowych, dając im możliwość wymiany doświadczenia i rozwiązań, dla wzmocnienia potencjału polskiej gospodarki.

Specjalista ds. likwidacji szkód komunikacyjnych
Specjalista ds. likwidacji szkód komunikacyjnych
Katowice 2 dnia plecy

Polski Serwis Floty Sp. z o.o. jest od 2004 roku dynamicznie rozwijającą się ogólnopolską firmą działającą w branży motoryzacyjnej. Obecnie poszukujemy pracownika do naszego działu likwidacji szkód na stanowisko:Specjalista ds. likwidacji szkód komunikacyjnychOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:- nadzór nad procesem likwidacji szkód komunikacyjnych- weryfikację poprawności przesłanych kalkulacji szkody- współpracę z dostawcami, serwisami i Towarzystwami Ubezpieczeniowymi na terenie całej Polski- współpracę z Klientami SpółkiWymagania:- wysokie umiejętności planowania oraz bardzo dobra organizacja własnej pracy- wysoka motywacja, samodzielność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań- min. 2 letnie doświadczenie w zakresie napraw powypadkowych- bardzo dobra znajomości przepisów prawa dotyczących ubezpieczeń oraz likwidacji szkód- znajomości zasad kosztorysowania w systemach eksperckich Audatex/Eurotax- wysoka kultura osobista oraz umiejętność komunikacji i współpracyOferujemy:- ciekawą pracę umożliwiającą dalszy rozwój osobisty- atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia- samodzielność w realizacji wyznaczonych celów- pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmieW aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)

Pośrednik pracy (Specjalista ds. zatrudnienia Osób z niepełn
Pośrednik pracy (Specjalista ds. zatrudnienia Osób z niepełn
Katowice 2 dnia plecy

Opis oferty pracyCaritas Archidiecezji Katowickiej poszukuje Kandydata/Kandydatki na stanowisko Pośrednik pracy (Specjalista ds. zatrudnienia Osób z niepełnosprawnościami) Zakres obowiązków: · wyszukiwanie ofert pracy dla Beneficjentów projektu, · współpraca z pracodawcami w procesie zatrudnienia i adaptacji w miejscu pracy, · analiza stanowiska pracy pod kątem indywidualnych kwalifikacji, możliwości i predyspozycji, · wsparcie kandydata w adaptacji w miejscu pracy, · pozyskiwanie ofert pracy pod bieżące zapotrzebowanie Beneficjenta, · budowanie motywacji wewnętrznej i zaangażowania Beneficjenta projektu, · realizowanie wskaźników zatrudnieniowych, · współpraca z zespołem specjalistów (Doradca zawodowy, Psycholog, Specjalista ds. rekrutacji, Koordynator), · opracowywanie dokumentacji projektowej. Nasze wymagania: · wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: ZZL, psychologia, doradztwo zawodowe lub personalne, pedagogika, socjologia etc.), · doświadczenie pracy z osobami z niepełnosprawnością, · zdolności negocjacyjne (umiejętność słuchania, radzenie sobie ze stresem, pewność siebie, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, empatia), · umiejętność identyfikowania potrzeb i budowania dobrych relacji, · dobra organizacja pracy, · umiejętność tworzenia dokumentów aplikacyjnych, · znajomość rynku pracy. To oferujemy: · ¾ etatu na umowę o pracę w kwocie – 4 800 zł-5 100 zł brutto, · praca hybrydowa, · praca stacjonarna – Biuro Projektu Caritas Archidiecezji Katowickiej, ul. Brata Alberta 4 w Katowicach, · niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop), · rozpoczęcie pracy od sierpnia 2024, · wsparcie specjalistów w rozwoju zawodowym.

Pracownik Biura Obsługi Klienta
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Katowice 2 dnia plecy

Dla naszego klienta do rozwijającego się zespołu poszukujemy ambitnej i komunikatywnej osoby.Jesteśmy firmą, która dynamicznie rozwija się w branży OZE, oferującą bezkonkurencyjny i kompleksowy produkt na rynku. WE DO MORE – robimy więcej, sięgamy wyżej. Mamy masę nowych pomysłów gotowych na realizację i w związku z tym poszukujemy osoby do Biura Obsługi Klienta.Czym będziesz się zajmować?Obsługą, rejestrowaniem, weryfikowaniem pod kątem zawartości umówProwadzeniem weryfikacji telefonicznej zawartych umówProwadzenie raportów wynikowych, zestawień z prowadzonych pracZapewnieniem wysokiego standardu obsługi klienta i realizacji zamówień zgodnie z przyjętymi warunkami handlowymi,Obsługą infoliniiWystawianiem dokumentów finansowych na rzecz klienta Zleceniodawcy Czego oczekujemy?Min. wykształcenia średniegoDobrej obsługi środowiska Office – w tym w szczególności MS ExcelDokładności i skrupulatnościMile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętność wystawiania faktur, doświadczenie bądź zainteresowanie branżą OZECo możemy Ci zaoferować?Wynagrodzenie 4300-4500 zł brutto na początek z możliwością podwyżkiUmowę o pracę po okresie próbnym lub zlecenie w zależności od preferencjiPewne miejsce pracy w pełnym wymiarze godzin (pn-pt: 10-18 oraz 13-21] w nowoczesnym biurze w KatowicachPełne wsparcie merytoryczne i wdrożenie w zakresie specyfiki działania firmyBenefty tj. pakiet medyczny LUXMED, karta Medicover SportPracę w małym, młodym zespole specjalistów w swoich dziedzinach.Możliwość awansu na stanowisko Koordynatora Biura Obsługi Klienta

Referent ds. umów
Referent ds. umów
Katowice 2 dnia plecy

Związek Artystów Wykonawców STOART - największa polska organizacja zbiorowego zarządzania prawami do artystycznych wykonań utworów muzycznych, chroniąca prawa ponad 600 000 artystów polskich i zagranicznych poszukuje obecnie pracownika na stanowisko:                                                                         REFERENT DS. UMÓW Do obowiązków na stanowisku będzie należało: - aktywna promocja i zawieranie umów na legalne odtwarzanie muzyki na powierzonym terenie- pozyskiwanie nowych Użytkowników, monitoring obecnego rynku- umiejętność prowadzenia negocjacji- praca w trybie stacjonarnym Od kandydatów oczekujemy: - otwartość i komunikatywność, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne- zdolność do szybkiego działania i podejmowania decyzji- zaangażowanie w budowanie trwałych relacji z kontrahentem- ukierunkowanie na realizacje powierzonych celów- silna motywacja wewnętrzna oraz nastawienie na rozwój osobisty- samodzielność o dobra organizacja czasu pracy- wysoka kultura osobista Oferujemy:- w stabilnej firmie w niecodziennej branży- umowę o pracę- atrakcyjny system wynagrodzeń,-wynagrodzenie stałe oraz nagroda kwartalna uzależniona od realizacji wyniku- dobrą atmosferę- pakiet opieki medycznej dla Pracownika i rodziny 

Referent ds. administracyjnych
Referent ds. administracyjnych
Katowice 2 dnia plecy

Związek Artystów Wykonawców STOART - największa polska organizacja zbiorowego zarządzania prawami do artystycznych wykonań utworów muzycznych, chroniąca prawa ponad 600 000 artystów polskich i zagranicznych poszukuje obecnie pracownika na stanowisko:Referent ds. administracyjnych Do obowiązków na stanowisku będzie należało:Zapewnienie wsparcia administracyjnego dla członków zespołu zarządzającegoOrganizowanie i prowadzenie kalendarza firmy, umawianie spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznychPrzygotowywanie dokumentów na spotkaniaTworzenie, utrzymywanie i aktualizacja plików, baz danych i innych dokumentówPrzyjmowanie, sortowanie oraz dystrybucja korespondencji biurowej i paczekOd kandydatów oczekujemy:Doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuBardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych  i interpersonalnychDoskonałych umiejętności organizacyjnychUmiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzjiUmiejętności priorytetyzowania zadańMożliwości szybkiej adaptacjiNiezawodnościOferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęDobrą atmosferę pracyPrywatną opiekę medyczną

Specjalista ds. Rozliczeń Czasu Pracy
Specjalista ds. Rozliczeń Czasu Pracy
Katowice 2 dnia plecy

Poszukuję do współpracy doświadczonej osoby do sporządzania ewidencji czasu pracy oraz rozliczania ruchomego czasu pracy w równoważnym systemie pracy pracowników gabinetu kosmetycznego.Wymagane jest doświadczenie na stanowisku związanym z samodzielną obsługą kadrowo-płacową oraz doskonała znajomość przepisów prawa pracy, w tym w szczególności zasad ewidencji i rozliczania ruchomego czasu pracy w równoważnym systemie pracy. Zakres pracy stanowi kilka godzin miesięcznie, dlatego oferta ma charakter pracy dodatkowej na umowę zlecenie dla czynnie pracującego specjalisty ds. kadrowo-płacowych.

Pracownik Biurowy Kadry Płace
Pracownik Biurowy Kadry Płace
Katowice 2 dnia plecy

Poszukujemy pracowników na stanowisko:1/ Kadry Płace, asystent biura 2/ Pomoc księgowej z doświadczeniemOczekujemy - doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, umiejętności działania pod presja czasu przy realizacji kilku zadań jednocześnie, koncentracji i chęci stałego rozwoju.Oferujemy pracę w stabilnej firmie w miłym zespole, możliwość rozwoju, elastyczne warunki zatrudnienia.

Recepcjonistka w salonie fryzjerskim poszukiwana
Recepcjonistka w salonie fryzjerskim poszukiwana
Katowice 3 kilka dni temu

Salon Fryzjerski Elżbieta w Katowicach jest na rynku od 1937 roku. Poszukujemy do współpracy rencistkę lub emerytkę na stanowisko recepcjonistki.Zakres obowiązków:   przyjmowanie rozmów telefonicznych oraz umawianie wizyt,obsługa kasy fiskalnej,dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze.Wymagania: zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywaną pracę wysoka kultura osobista, komunikatywność,+Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego - naszymi klienta są również studenci z zagranicy z pobliskiej uczelni.Salon czynny jest w godzinach 8-19, natomiast pracujemy na zmiany tj. 8-14 oraz 14-19.Miejsce pracy: Katowice, Ligota, ul. Panewnicka.Osoby zainteresowane bardzo proszę o podesłanie CV w wiadomości prywatnej.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Katowice 6 dni plecy

Poszukujemy pracownika biurowego do którego będzie należało:*kontakt z kontrahentami *współpraca z podległymi pracownikami*analiza wydatków i zamówień*przygotowywanie dokumentacji związane z działalnością firmy*wizyty kontrolne kontrahentówWymagane czynne prawo jazdy Kat. BKontakt tylko poprzez OLX wymagane CV

MŁODSZY SPECJALISTA W DZIALE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ
MŁODSZY SPECJALISTA W DZIALE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ
Katowice 7 dni plecy

Opis oferty pracyUNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH poszukuje pracownika na stanowisko: MŁODSZEGO SPECJALISTY W DZIALE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ W CENTRUM BADAŃ I ROZWOJU 1. Zakres obowiązków: - obsługa procesu rekrutacyjnego na studiach podyplomowych, - obsługa kandydatów w formie kontaktu bezpośredniego i elektronicznego, - bieżąca obsługa uczestników studiów podyplomowych w formie kontaktu bezpośredniego i elektronicznego, - obsługa systemu informatycznego przeznaczonego do obsługi uczestników studiów podyplomowych, - obsługa kierowników studiów podyplomowych w procesie kształcenia kierunków studiów podyplomowych w formie kontaktu bezpośredniego i elektronicznego, - przygotowywanie analiz i sprawozdań. 2. Niezbędne wymagania: - wykształcenie średnie lub wyższe*, - doświadczenie w obsłudze systemu obiegu dokumentów, - dobra znajomość programów pakietu MS Office (w tym w szczególności programu MS Excel), - komunikatywność, - samodzielność, terminowość i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań, - umiejętność pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej, - bardzo dobra organizacja pracy. * w przypadku stanowiska młodszego specjalisty wymagane jest wykształcenie średnie oraz co najmniej sześcioletnie udokumentowane doświadczenie zawodowe (nabyte w ramach stosunku pracy lub poza nim, o ile odpowiadało ono swoim zakresem obszarowi zadań wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze) lub wykształcenie wyższe (w tym przypadku - staż pracy nie jest wymagany) 3. Wymagania dodatkowe (dodatkowo punktowane): - co najmniej pięcioletnie doświadczenie w obsłudze klientów w procesie przedsprzedażowym i posprzedażowym, - znajomość i obsługa systemów do kontaktu z klientami (CRM), - doświadczenie w kierowaniu / koordynowaniu zespołami. 4. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, - stałe godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 (dodatkowo praca w wybrane soboty), - wynagrodzenie zasadnicze brutto w wysokości: 4900 zł, - dodatek za staż pracy w wysokości 1% wynagrodzenia zasadniczego za każdy rok zatrudnienia. Dodatek jest wypłacany poczynając od czwartego roku zatrudnienia, z tym że wysokość tego dodatku nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia zasadniczego, - dodatkowe wynagrodzenie roczne – tzw. „trzynastka”, - pracę w przyjaznej atmosferze, - pracę, która nie jest monotonna, wymaga zaangażowania i umożliwia rozwój kompetencji zawodowych, - możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności, poprzez udział w szkoleniach i kursach, - dofinansowanie do studiów i studiów podyplomowych, - dobrze skomunikowaną lokalizację oraz parking dla pracowników, - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, - bogaty zakres świadczeń w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, m.in. dofinansowanie do wypoczynku, pożyczki mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie opłat z tytułu uczęszczania dziecka/i do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego, dofinansowanie opłat z tytułu usług i świadczeń służących wzmacnianiu potencjału zdrowotnego i kulturowego, - możliwość skorzystania (na preferencyjnych warunkach) z ubezpieczenia grupowego na życie dla pracowników, ich współmałżonków/partnerów życiowych i dzieci, - możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej. Planowane zatrudnienie: 6 września 2024 r. 5. Wymagane dokumenty: - CV, - list motywacyjny, - skany odpisów/kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie wymagane w procesie rekrutacji na dane stanowisko pracy. Pliki/skany dokumentów należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: @ (w tytule wiadomości należy wpisać: „Ogłoszenie nr 1/OBR/2024”). 6. Terminy: Termin przyjmowania zgłoszeń upływa w dniu: 9 sierpnia 2024 r. Po wstępnej weryfikacji złożonych ofert, w dniach od 13 do 22 sierpnia 2024 r., zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami. Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do dnia: 30 sierpnia 2024 r. 7. Informacja dotycząca zgody na przetwarzanie danych osobowych: W przypadku podania danych osobowych w szerszym zakresie niż wynikający z art 22¹ § 1 Kodeksu pracy (tzn. w przypadku umieszczenia dodatkowych danych osobowych, poza tymi które są wymagane), kandydat powinien dołączyć klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji. W przypadku, gdy kandydat jest zainteresowany wzięciem udziału w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez okres najbliższego roku przez Uniwersytet, powinien dołączyć klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb realizacji przyszłych procesów rekrutacji, także danych osobowych poza tymi, które są wymagane. 1.Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, z siedzibą przy ul. 1 Maja 50, 40 – 287 w Katowicach, zwany dalej: „administratorem”. 2. Z odpowiednią klauzulą informacyjną RODO[1] administratora można się zapoznać u administratora, na stronie internetowej administratora oraz w Biuletynie Informacji Publicznej administratora. ------------------------- [1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, poz. 1, z późn. sprost.].

Masz ochotę spróbować swoich sił w branży Beauty? DR.BELTER - zaprasza
Masz ochotę spróbować swoich sił w branży Beauty? DR.BELTER - zaprasza
Katowice 7 dni plecy

Tu DR.BELTER TEAM!Szukamy osoby do naszego biura w Katowicach.Masz ochotę spróbować swoich sił w branży Beauty?Kogo szukamy? Potrzebujemy osoby, która nauczy się obsługiwać naszych klientów,będzie pakowała piękne paczki do nich, prowadziła z nimi korespondencję i rozmowy.Kogoś, kto mógłby przychodzić do nas codziennie (albo dwóch osób na zmianę) -jesteśmy elastyczni, jeśli chodzi o wymiar pracy czy formę zatrudnienia. Nie wymagamydoświadczenia - wystarczy dobre nastawienie i energia do działania!Być może okaże się to początkiem długofalowej przygody (czyt. kariery) w świecie profesjonalnych kosmetyków.W przypadku pytań, piszcie najlepiej mailem, tym z naszej strony.

Inżynier Budowy (Asystent Kierownika Budowy) sieci wod-kan
Inżynier Budowy (Asystent Kierownika Budowy) sieci wod-kan
Katowice 7 dni plecy

Zakład Robót Inżynieryjnych Sobocińscy poszukuje pracownika na stanowisko:Inżynier Budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.Wymagania:Ukończone studia (lub student ostatniego roku) na kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewne - mile widziana specjalizacja wodociągi i kanalizacja;znajomość obsługi programu AutocadPrawo jazdy kat. BMile widziana znajomość programu NormaZapewniamy:Zatrudnienie na podstawie umowy o praceAtrakcyjne wynagrodzenieMożliwość odbycia praktyk zawodowych (uprawnie budowlane)Prace na terenie aglomeracji śląskiej (Chorzów, Katowice)Kursy, szkoleniawww.zris.pl

Praca biurowa w urzędach i na uczelniach
Praca biurowa w urzędach i na uczelniach
Katowice 8 dni plecy

Opis oferty pracyZdobądź pracę! Poszukujemy osób z MINIMUM 6-miesięcznym doświadczeniem zawodowym w pracy biurowej. Co oferujemy? - Uczymy, jak znaleźć pracę na stanowiskach biurowych w urzędach oraz na uczelniach. - Pomagamy w przygotowaniu się do procesu aplikacji na stanowiska oraz w trakcie procesu rekrutacji. Dla kogo? Projekt skierowany jest do osób dorosłych: - Posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - Pozostających bez zatrudnienia, - Mieszkających w województwie śląskim, - Niebiorących udziału w innym projekcie aktywizacyjnym, - Które nie osiągnęły wieku emerytalnego. Kontakt: Biuro Projektu Caritas Archidiecezji Katowickiej ul. Brata Alberta 4, 40-020 Katowice Tel. 605 - pokaż numer telefonu - Email: rekrutacjaMAŁPAcaritas.katowice.pl www.sprawni-on.pl Szukasz pracy? Wyślij swoje CV i dołącz do nas już dziś! Finansowanie: Projekt „Aktywni w pracy” finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Pełniący Obowiązki Kierownika ds. Ochrony i Sprzątania - Katowice
Pełniący Obowiązki Kierownika ds. Ochrony i Sprzątania - Katowice
Katowice 11 dni plecy

Firma Skarem specjalizująca się w świadczeniu usług ochrony oraz usług porządkowo- czystościowych zatrudni na terenie Katowic osobę na stanowisku: Pełniący Obowiązki Kierownika ds. Ochrony i Sprzątania Zadania:Rozwój sieci sprzedaży na terenie regionu.Planowanie i skuteczna realizacja nowych umów o współpracę.Kontrola obiektów w których świadczona jest usługaProwadzenie rekrutacji, ustalanie grafików dla pracowników obiektowychRealizacja zaplanowanych celówOdpowiedzialność za efekty pracy w podległym regionie.Efektywne zarządzanie podległym odziałem zgodnym ze standardami firmy Oczekiwania:Wykształcenie min. średnie.Doświadczenie na podobnym stanowisku - wymaganeZdolności analityczne, planowania, komunikatywność.Inicjatywa w pracy, konsekwencja w działaniu, zaangażowanie w powierzone obowiązki.Prawo jazdy B – czynne. Wspieramy zatrudnienie osób niepełnosprawnych! Zapewniamy:Dobrą atmosferę pracy.Stałe wynagrodzenie oraz premię, uzależnioną od wyników.Samodzielność w działaniu i możliwość realizacji własnych pomysłów.Możliwość rozwoju zawodowego.Niezbędne narzędzia pracyKontakt możliwy od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00Osoby zgłaszające chęć uczestnictwa w rekrutacji zobowiązane są do załączenia poniższych informacji.  Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej / i przyszłych rekrutacji

Praca dla studenta - rejestrator/rejestratorka
Praca dla studenta - rejestrator/rejestratorka
Katowice 12 dnia plecy

Prężnie rozwijająca się firma szuka rejestratorki do Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej wraz z Centrum fizjoterapii i masażu w samym centrum Katowic.Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,pracę od poniedziałku do piątku głównie w godzinach 15:00-19:00 (ok 80 h w msc, 1/2 etatu),przyjazną atmosferę,możliwość rozwojustabilną współpracęWymagania:wysoka kultura osobista,biegła obsługa komputera,status studenta,umiejętność współpracy,umiejętność słuchania oraz empatia,komunikatywność,mile widziana praca na podobnym stanowisku.W CV proszę zawrzeć klauzulę : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - w branży źródeł odnawial
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - w branży źródeł odnawial
Katowice 13 dnia plecy

Opis oferty pracyDla naszego klienta - firmy międzynarodowej z siedzibą w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - w branży źródeł odnawialnych (instalacje fotowoltaiczne) Miejsce pracy: praca stacjonarna, Częstochowa Termin rozpoczęcia pracy: od zaraz Czas trwania projektu: Praca na dłuższy czas OFERUJEMY: - Umowa o pracę, atrakcyjne warunki wynagrodzenia - Liczne bonusy - Praca w firmie o stabilnej pozycji na rynku WYMAGANIA: - Doświadczenie jako pracownik biurowy w branży fotowoltaicznej (OZE, PV) min 2 lata – warunek konieczny - Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami - Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office - Komunikatywna znajomość języka angielskiego - Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem OPIS STANOWISKA: - Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych - Kompletowanie dokumentacji ws. instalacji fotowoltaicznych - Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów - Rozliczanie projektów unijnych - Współpraca z pracownikami i klientami (wsparcie sprzedażowe) - Nadzór nad dokumentacją, a także terminowością zadań. - Komunikacja telefoniczna oraz mailowa z klientami. Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym: @

Architekt / Aststent projektanta
Architekt / Aststent projektanta
Katowice 13 dnia plecy

Opis oferty pracy Wymagania: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie w biurze projektowym - dobra znajomość przepisów prawa budowlanego, warunków technicznych - bardzo dobra znajomość programu AutoCad lub Autodesk Revit - warunek konieczny - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu - rzetelność i zaangażowanie w pracy - skrupulatność i dobra organizacja pracy Zakres obowiązków: - wykonywanie rysunków projektowych, - nadzór nad powierzonymi elementami projektu, - koordynacja projektu z branżami, - katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Katowice 13 dnia plecy

Opis oferty pracyFirma projektowo-budowlana poszukuje pracownika biurowego. Wymagania: - Dobra znajomość programów Word i Excel oraz szybka obsługa komputera - Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów - Odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową - Obsługa poczty internetowej - Przygotowywanie ofert dla klientów Od kandydatki oczekujemy: - Punktualność i zaangażowanie w pracę oraz dokładność - Umiejętność pracy pod presją czasu - Komunikatywności oraz miłego usposobienia - Podstawowej znajomość. Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego . Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV ze zdjęciem.

Szukamy osób do wykonywania analiz statystycznych
Szukamy osób do wykonywania analiz statystycznych
Katowice 13 dnia plecy

Opis oferty pracyFirma statystyka.plus poszukuje osób do wykonywania analiz danych dla naszych klientów. Forma zatrudnienia i wynagrodzenie do indywidualnego ustalenia, w zależności od dostępności oraz posiadanych umiejętności. Praca w 100% zdalna. Obowiązki: ???? wykonywanie analiz statystycznych na zlecenie klientów ???? przygotowywanie raportów i prezentacji z wynikami analiz ???? tworzenie modeli statystycznych oraz prognoz na podstawie dostarczonych danych ???? współpraca z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb i dostosowania analiz do ich wymagań ???? zapewnienie jakości i dokładności przeprowadzanych analiz Wymagania: ???? wykształcenie wyższe w dziedzinie statystyki, matematyki, ekonomii lub pokrewnej ???? doświadczenie w wykonywaniu analiz statystycznych ???? znajomość narzędzi i oprogramowania statystycznego (SPSS, R, SAS) ???? umiejętność klarownego prezentowania wyników analiz ???? znajomość standardów edytorskich w przygotowywaniu raportów ???? dobre umiejętności komunikacyjne, umożliwiające współpracę z klientami ???? samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy ???? bezwzględna terminowość Oferujemy: ???? konkurencyjne wynagrodzenie ???? możliwość pracy z różnorodnymi projektami i klientami ???? elastyczne godziny pracy Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą ze zgodą na przetwarzanie danych oraz kilku zdań o sobie, dyspozycyjności i swoich oczekiwaniach finansowych na adres: @

Obsługa klienta i koordynacja zleceń
Obsługa klienta i koordynacja zleceń
Katowice 13 dnia plecy

Opis oferty pracySzukamy samodzielnej i zorganizowanej osoby do obsługi zapytań mailowych i telefonicznych od klientów oraz koordynacji zleceń. Ze względu na zdalny charakter pracy ważne jest dla nas uczciwe podejście do realizowanych zadań, rzetelne raportowanie wykonanej pracy oraz pewna doza zdrowego pedantyzmu. Do osoby zatrudnionej będzie należało odpowiadanie na maile oraz odbieranie telefonów, obsługa zleceń: przypisywanie zleceń do wykonawców, koordynacja procesu wykonywania zleceń, pilnowanie terminów, wysyłanie gotowych statystyk do klientów. Praca w 100% zdalna, warunki finansowe i forma zatrudnienia do ustalenia. Prosimy o przesyłanie CV wraz z dodatkową informacją o sobie, oczekiwaniami finansowymi oraz krótką propozycją narzędzi i rozwiązań, które mogą usprawnić obsługę klientów w firmie. Zgłoszenia bez CV z zawartą zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji nie będą brane pod uwagę. Kontakt wyłącznie na maila: @

Specjalista/-ka ds. Administracji
Specjalista/-ka ds. Administracji
Katowice 14 dnia plecy

HUMAN GROUP to innowacyjna organizacja, która w Polsce istnieje od 2016 r. (wcześniej od 2012 r. działająca prężnie na rynku zachodnim) i zrzesza 6 wyspecjalizowanych spółek odpowiadających na potrzeby biznesu w zakresie rekrutacji, outsourcingu procesów a także pracy tymczasowej. Nasze dedykowane linie biznesowe realizują dla Klientów projekty rekomendacji specjalistów i managerów oraz wspierają technologicznie firmy dostarczając zespoły projektowe z obszaru IT.Jeśli chcesz być kluczową częścią rozwijającego się biznesu, ta rola może być dla Ciebie! Poszerzamy nasz zespół a z nim i kierunki biznesowe!  Zakres obowiązków:wprowadzanie danych do systemu, kontrola terminowego uzupełnienia baz danych,przygotowanie umów, weryfikacja dokumentów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców (przy wsparciu wykwalifikowanego zespołu ds. legalizacji),wsparcie w prowadzeniu procesu zatrudnienia i przygotowaniu dokumentacji dla zatrudnienia nowych pracowników (badania lekarskie, szkolenia BHP, niezbędne certyfikaty, odzież robocza),ścisła współpraca z innymi działami firmy (dział operacji, legalizacji, rekrutacji, zakwaterowania). przeprowadzenie rozmów z kandydatami oraz pracownikami,wsparcie koordynatorów projektów. Oczekujemy:minimum rok doświadczenia w pracy biurowej, komunikatywnej znajomości języka ukraińskiego, angielskiego oraz polskiego, dobrej znajomości obsługi MS Office 365, Google Workspace, dokładności w prowadzeniu dokumentacji, znajomości zasad i procedur prawnych związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych, pozytywnego nastawienia, orientacji na cele i zapału do pracy,umiejętności znajdowania rozwiązań i elastyczności działania, nastawienia na realizację wyników i efektywność,prawo jazdy kat. B.Mile widziane:znajomość programu HRappka, SaldeoSmart.Za Twoje zaangażowanie oferujemy:wynagrodzenie bazowe oraz jasny system premiowy, benefity zdrowotne i sportowe (dla Twojego dobrostanu),budżet szkoleniowy umożliwiający stałe podnoszenie kwalifikacji i rozwój kompetencji, wyjazdy integracyjne,ciekawą pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie otwartej na ludzi i nowe pomysły, brak nudy - u nas zawsze dużo się dzieje,samodzielność w działaniu i możliwości rozwoju,przestrzeń do realizacji własnych pomysłów – jesteśmy otwarci na nieszablonowe rozwiązania.Aplikuj do nas, jeśli widzisz, że to ogłoszenie jest dedykowane właśnie dla Ciebie! Poczujesz się z nami dobrze, jeśli lubisz jak dużo się dzieje i nie boisz się zmian. Do usłyszenia!

Koordynator usług - (usługi porządkowo-czystościowe)
Koordynator usług - (usługi porządkowo-czystościowe)
Katowice 15 dni plecy

Firma FOSAL zatrudni Koordynatora ds. (usług porządkowo-czystościowe Twój zakres obowiązków: Prowadzenie bieżącej działalności operacyjnej Bezpośredni nadzór na usługami Stały kontakt i współpraca z klientami biznesowymi w zakresie realizacji usług Dbałość o prawidłowe i terminowe rozliczanie kontraktów (faktury, koszty)Współpraca z działem handlowym w procesie kalkulowania i doboru rozwiązania dla klienta Tworzenie grafików pracyRozliczenie pracownikow Zamawianie asortymentu chemicznych oraz higienicznych kontrole usług Nasze wymagania: Doświadczenie w pracy z zespołem. Doświadczenie na podobnym stanowisku operacyjnym w branży usług dla biznesu Umiejętność zarządzania zespołem oraz budowania długofalowych relacji z klientami Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, wysoka kultura osobista Samodzielność, operatywność Kreatywność w działaniu Umiejętność pracy pod presją Umiejętności analityczne i dobra znajomość pakietu Office (zwłaszcza Excel) Prawo jazdy kat B Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość branży usług porządkowo-czystościowych – będzie dodatkowym atutemTo oferujemy: Narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością użytku prywatnego, laptop, telefon) Możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji w zakresie realizowanych usług Współpraca z najlepszymi ekspertami w branży, technologami, dostawcami Wyzwania i dynamiczne środowisko pracy Dużą samodzielność działania Klauzula RODO Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Pracownik biurowy - KATOWICE
Pracownik biurowy - KATOWICE
Katowice 15 dni plecy

Ogólnopolski operator pocztowy zatrudni osobę do pracy na stanowisku pracownik biurowy.Miejsce pracy: KatowicePracodawca oferuje:umowę zleceniepraca 5 dni w tygodniu od godziny  od 14:00 - 18:00  raz w tyg 13 :00-18:00  (4-5 h max )Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie :Dzienny odbiór przesyłek z Urzędu ok godz 14:00Raz w tyg odbiór przesyłek z Chorzowa ok godz 13:00Obsługa i opracowanie korespondencji firmowej i urzędowejZaniesienie listów na PPObsługa klientaOdbieranie telefonówWydanie paczekWymagania:Prawo jazdy kat BWłasny samochódZnajomość Office ( Word,Excel)KomunikatywnośćSumienność w wykonywaniu obowiązkówOtwartość i umiejętność pracy pod presją.Dobre planowanie i organizacja pracyWięcej szczegółów na naszej stronie firmowej:www.speedmail.pl w zakładce O NAS, dalej: klauzula informacyjnaPrzesłanie odpowiedzi na ogłoszenie rekrutacyjne jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w celów rekrutacji przez Speedmail Sp. z o.o. zgodnie z art. art. 6 ust. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Specjalista ds rozliczeń i administracji
Specjalista ds rozliczeń i administracji
Katowice 15 dni plecy

Extrakantor.pl ogólnopolska sieć kantorów wymiany walut, zaprasza do składania dokumentów aplikacyjnych na stanowisko: Specjalista ds rozliczeń i administracjiObecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która jest komunikatywna, pozytywnie nastawiona do życia i samodzielna.Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za rozliczenia oraz pomoc w sprawach administracyjnych. Praca na tym stanowisku będzie wsparciem dla prac zarządu oraz wzmocni obsługę naszej sieć sprzedaży.Wymagania:umiejętność obsługi komputera, m.in. word, excel i power point.dokładność wykonywania zadań i rozliczeńdyspozycyjnośćwysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespolemile widziane doświadczenia w branży finansowejwykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe, może być student studiów zaocznych)doświadczenie w dziale ds rozliczeń, administracji, sprzedaży i obsłudze klienta (mile widziane)komunikatywnośćOferujemy:atrakcyjne warunki finansowe - motywacyjny system wynagrodzeństabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę lub dla studentów umowa zleceniepakiet szkoleńciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespoleelastyczny czas pracymożliwość awansu zawodowegopracę w stabilnej firmieOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania "Aplikuj teraz". Można również bezpośrednio aplikować na nasz adres e-mail podany na stronie firmowej www.extrakantor.pl w zakładce kontakt.Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Extrakantor.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie przy ul. 11 Listopada 10 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Extrakantor.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie przy ul. 11 Listopada 10 (Pracodawca, Administrator danych) również na potrzeby przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą/Administratorem danych pod adresem e-mail który znajduje się na naszej oficjalnej stronie internetowej extrakantor.plZastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko w wybranymi kandydatami.

Asystent\ka ds. administracji [10 godz. tyg.]
Asystent\ka ds. administracji [10 godz. tyg.]
Katowice 15 dni plecy

Do organizacji biura poszukujemy asystenta/asystentki ds. administracji. Jest to idealna oferta dla osób, które szukają pracy dodatkowej. Bez przeszkód dostosujesz pracę u nas do swojego planu studiów.Uwaga! Aplikacje na to stanowisko przyjmowane są jedynie przez podany formularz zewnętrzny.OBOWIĄZKI:sporządzenie dokumentóworganizacja obiegu dokumentówinne zadania związane z obsługą administracyjnąWYMAGANIA:umiejętność skrupulatnej pracy - nie przepuszczasz literówek ani złego formatowaniaponadprzeciętna organizacja pracy - o niczym nie zapominaszsamodzielność - sprawdzasz odpowiedź w internecie, zanim zadasz pytanieOFERUJEMY:wynagrodzenie 30 zł brutto / godz.pracę w wymiarze 10 godz. tygodniowopracę w pełni zdalnąelastyczny grafik możliwy do połączenie z planem studiówwsparcie w rozwojuProsimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/kami.

Pracownik biurowy ds. wniosków, studenci mile widziani, prawo, admin.
Pracownik biurowy ds. wniosków, studenci mile widziani, prawo, admin.
Katowice 17 dni plecy

Jesteś dokładna/-y, potrafisz czytać wytyczne, regulaminy oraz  lubisz pracę z dokumentacją, zapraszamy! Firma Competence od lat z powodzeniem pozyskuje dofinansowania oraz realizuje projekty szkoleniowe współfinansowane ze środków KFS i EFS. Obecnie poszukujemy osobę do działu przygotowania wniosków i rozliczania dofinansowań.Zadania·        Przygotowanie dokumentacji dotyczącej wniosków o dofinansowanie szkoleń·        Prowadzenie korespondencji formalnej·        Badanie udzielonej publicznej·        Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji rozliczającej przyznane dofinansowania·        Monitoring możliwości pozyskiwania dofinansowania·        Kontakt z urzędami pracy, z operatorami oraz z klientami w zakresie dotacji, dokumentacji i rozliczeń.Wymagania·        Umiejętność obsługi MS Excel (pozwalająca na przygotowanie kalkulacji szkoleniowych i poziomów dofinansowania), MS Word, arkuszy google·        Bardzo wysoki poziom dokładności i skrupulatności w wypełnianiu dokumentacji·        Podstawowa znajomość na temat form prowadzenia działalności·        Umiejętność czytania przepisów i regulaminów·        Preferowane kierunki studiów: prawo, administracja lub pokrewneMile widziane / dodatkowe atuty·        Doświadczenie przy realizacji projektów dofinansowanych np. z EFS lub w kadrach lub w księgowości mile widziane·        Znajomość zasad przyznawania pomocy de minimis oraz przyznawania dofinansowań z KFS BUR będzie dodatkowym atutemOferta Zapraszamy studentówUczymy, wdrażamy, pomagamy nabyć doświadczenie Umowa zlecenie (dla osób uczących się) / umowa o pracę na pełnyMiejsce pracy: Katowice, centrum Sosnowca – pierwsze tygodnie, O nasFirma Competence Training & Coaching świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, głównie firm produkcyjnych, usługowych oraz firm z branży HORECA (hotele, restauracje). W 2014 roku zdobyliśmy nagrodę Marszałka Województwa Dolnośląskiego za 1 z 10 najlepszych projektów EFS. W 2015 roku otrzymaliśmy Laur Eksperta za innowacyjne projekty szkoleniowe. W latach 2020-2024 wsparliśmy ponad 500 podmiotów w pozyskaniu dofinansowań na działania szkoleniowe. 

Specjalista ds. ofert publicznych /przetargów- na rynku OZE
Specjalista ds. ofert publicznych /przetargów- na rynku OZE
Katowice 19 dni plecy

Dla naszego klienta- firmy OZE ze Śląska, poszukujemy:Specjalista ds. ofert publicznych /przetargów- na rynku OZEZakres obowiązków:wyszukiwanie ofert publicznych i odpowiadanie na nie- przygotowanie pełnej dokumentacji na podst. SIWZ- dot. Przetargów : fotowoltaika, termomodernizacje Wymagania:wymagane doświadczenie w składaniu przetargów w branży OZEOferujemy:baza przetargów- grupa biznes polska1. relacja B2B - wynagrodzenie 1000zł (+VAT) od skutecznie złożonej oferty lub2. umowa zlecenie - wynagrodzenie 600 zł (netto) od skutecznie złożonej ofertypo 3-6mc skutecznej pracy- możliwość przejścia na pełny etat na umowę o pracę z podstawą wynagrodzenia i prowizją

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Katowice 19 dni plecy

HammerJobs Sp. z o.o. jest firmą zajmującą się Kontrolą Jakości oraz ReWork (naprawą komponentów) dla przemysłu. Wspieramy również procesy produkcyjne. Współpracujemy z największymi firmami motoryzacyjnymi w Europie. Jakość jest u Nas na pierwszym miejscu.W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy do jednego z Naszych oddziałów Kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. sprzedaży i marketinguMiejsce pracy: KATOWICETwój zakres obowiązków:·          tworzenie ofert sprzedaży usług·          aktywne pozyskiwanie klientów oraz spotkania z nimi ·          obsługa Social Mediów: Facebook·          przygotowywanie materiałów reklamowych·          utrzymywanie relacji z klientem·          bieżące raportowanie postępów realizowanych prac·          współpraca z pozostałymi działami w firmieNasze wymagania:·          wysokie umiejętności interpersonalne·          umiejętność nawiązywania relacji z klientami·          terminowość i systematyczność·          proaktywna postawa i chęć do podnoszenia swoich kwalifikacji·          dyspozycyjność i sumienność w realizacji zadań·          prawo jazdy kat.B Oferujemy:·          stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę·          rozwój kompetencji w zakresie nowych technologii·          niezbędne narzędzia pracy 

Praktykant/ka w dziale administracji
Praktykant/ka w dziale administracji
Katowice 19 dni plecy

Zostań częścią naszego zespołu!Wspaniałe wieści - nasza firma poszukuje utalentowanego i ambitnego stażysty do działu administracji! Jeśli jesteś osobą pełną energii, chętną do nauki i rozwoju, to ta oferta jest dla Ciebie! Kim jesteśmy? Jesteśmy dynamiczną firmą działającą w branży opieki na terenie Polski i Niemiec. Nasza pasja to tworzenie innowacyjnych rozwiązań i inspirujących projektów, które zmieniają jakość życia osób starszych. Mamy niezwykły zespół, który ceni sobie kreatywność, współpracę i wzajemne wsparcie.Czego oczekujemy od Ciebie? Zaangażowania i entuzjazmu w dziedzinie administracji. Umiejętności szybkiego reagowania oraz dobrej organizacji pracy własnej. Dokładności oraz sumienności w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Samodzielności w wykonywaniu zadań i gotowości do nauki.  Co oferujemy? współpracę na umowie o praktyki na zasadzie barteru (bez wynagrodzenia finansowego), na ustalony indywidualnie okres 1-6 miesięcy, potwierdzony pisemnym zaświadczeniem i referencjami, praktyczne doświadczenie w tym obszarze administracji, poparte referencjami wystawionymi przez firmę z bardzo dobrą renomą,możliwość rozpoczęcia współpracy stałej na umowę o pracę po praktykach, dla osób, które wykażą się zaangażowaniem i najlepszymi wynikami, Zdobywanie doświadczeń praktycznych w nowoczesnej firmie zajmującej się opieką nad osobami starszymi w Niemczech, przejrzystą i elastyczną ofertę usługową i produktową oraz stale rozwijany, nowoczesny system obsługi,możliwość rozwoju i korzystania z zasobów wiedzy, doświadczenia i procesów firmy , bezpośrednią współpracę z mentorem, menadżerem i specjalistami z zakresu sprzedaży i rekrutacji oraz obsługi na różnych etapach obsługi klienta. 95% naszych aktualnych pracowników uważa, że w Medirze – MY jako zespół jesteśmy dla siebie największym wsparciem,stabilne i przejrzyste warunki współpracy w firmie docenianej na rynku – jesteśmy laureatami nagrody Przyjazna Rekrutacja, Firma Godna Zaufania, Rzetelna Firma, Laur Orłów Medycyny,rozwój naszych pracowników m.in. przez możliwość realizacji indywidualnego planu rozwoju, szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, uczenia się od doświadczonych praktyków.     Benefity:• wyjazdy integracyjne,• wspólne świętowanie urodzin i rocznic zatrudnienia.,• zespołowe inicjatywy dobroczynne,• brak formalnego dress-code’u,• kawa, herbata, woda bez limitu,• prezenty świąteczne. Jeśli czujesz, że to oferta dla Ciebie, nie czekaj! Prześlij nam swoje CV na adres medira[małpa]medira.pl lub zadzwoń pod nr. +48*******02. Podziel się tą informacją ze swoimi znajomymi, którzy mogą być zainteresowani! Może to właśnie oni będą chcieli rozpocząć swoją przygodę z administracją w naszej firmie!    

Praca w biurze od 9 do 17 ( poniedziałek - piątek )
Praca w biurze od 9 do 17 ( poniedziałek - piątek )
Katowice 19 dni plecy

Poszukujemy dynamicznej i zorganizowanej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji w nowoczesnym biurze w centrum Katowic. Mile widziane doświadczenie w administracji, marketingu lub rekrutacji, ale nie jest to konieczne – zapewniamy pełne szkolenie wdrożeniowe.*Zakres obowiązków:*- Prowadzenie i organizacja biura.- Zarządzanie dokumentacją i korespondencją.- Obsługa systemu CRM i aktualizacja danych.- Wsparcie działu marketingu w prowadzeniu kampanii i analizie wyników.- Wsparcie działu rekrutacji w procesach rekrutacyjnych, oraz wsparcie działu sprzedaży- Przygotowywanie raportów i zestawień w Excelu.*Wymagania:*- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).- Doświadczenie w pracy z systemami CRM.- Znajomość zagadnień związanych z marketingiem oraz rekrutacją.- Dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.- Zdolność do pracy w zespole i samodzielnego realizowania zadań.*Oferujemy:*- Stałe wynagrodzenie.- Pracę od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00.- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.- Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole.- Szkolenia w zakresie obsługi systemów CRM oraz zagadnień marketingowych i rekrutacyjnych.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.Czekamy na Twoje zgłoszenie i zapraszamy do naszego zespołu!

Specjalista ds. obsługi klienta (praca biurowa)
Specjalista ds. obsługi klienta (praca biurowa)
Katowice 19 dni plecy

Techem Techniki Pomiarowe Sp. z o.o. jest międzynarodowym przedsiębiorstwem usługowym zajmującym się rozliczaniem kosztów indywidualnego zużycia ciepła, wody oraz innych mediów. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (praca biurowa)Miejsce pracy: Katowice, osiedle Witosa/Załęże Obowiązki:kompleksowa obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie świadczonych usługwykonywanie rozliczeń i procesowanie odczytówtelefoniczne wsparcie klientaewidencjonowanie prowadzonej z klientem komunikacji tj. telefony przychodzące, e-maile, formularzedoradztwo klientowi w zakresie wykonywanych usług dostępnymi kanałami informacyjnymiweryfikacja i opracowanie reklamacjiOczekiwania:wykształcenie min. średnie, preferowane kierunki ścisłedoświadczenie w pracy biurowejanalityczne myśleniegotowość do pracy z klientemswoboda w komunikacji, także w rozmowach telefonicznychznajomość środowiska MS Office, w szczególności Excelzdolność do szybkiego przyswajania wiedzydokładność i skrupulatnośćOferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęna okres wdrożenia pracę stacjonarną, po okresie próbnym praca odbywa się w trybie hybrydowym (kilka dni w miesiącu pracy z biura)dofinansowanie do pakietu medycznego (pakiet dostępny już od 1 zł)kartę sportowąubezpieczenie grupowedodatki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnychprogram poleceń pracowniczychInformacja o przetwarzaniu danych osobowychZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: RODO administrator informuje, że: 1. administratorem danych osobowych kandydata do pracy jest "Techem" - Techniki Pomiarowe Sp. z o.o., z siedzibą w Poznaniu, os. Lecha 121, 61 - 298 Poznań, 2. dane osobowe kandydata przetwarzane będą na potrzeby prowadzonej rekrutacji na stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 221 Kodeksu pracy, 3. kandydat do pracy posiada prawo do: a. dostępu do swoich danych w każdym czasie; b. żądania sprostowania danych osobowych oraz ich uzupełnienia; c. żądania usunięcia danych osobowych; d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych; e. sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych; f. cofnięcia zgody w dowolnym momencie; cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; g. przenoszenia danych, 4. kandydat może realizować przysługujące mu uprawnienia poprzez kontakt z administratorem lub inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adresem e-mail iod.ttp (małpa) asiw.pl. 5. kandydat ma prawo do złożenia skargi na przetwarzanie danych osobowych przez administratora do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa. 6. W związku z korzystaniem przez Administratora m. in. z narzędzi informatycznych (np. Microsoft365), Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane mogą być przekazane do państw spoza EOG lub podmiotów objętych decyzją Komisji Europejskiej potwierdzającą odpowiedni stopień ochrony danych lub na podstawie wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez polski organ nadzorczy i zatwierdzonych przez Komisję, zatwierdzonego kodeksu postępowania lub zatwierdzonego mechanizmu certyfikacji. Administrator ponadto informuje, że zgodnie z art. 221 Kodeksu pracy, ma prawo żądania od kandydata do pracy, podania informacji obejmujących: imię i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie innych danych jest dobrowolne; administrator zachęca jednak do podania danych kontaktowych, w szczególności takich jak adres e-mail i numer telefonu, co pozwoli na uprawnienie kontaktu z kandydatem. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celach rekrutacji przez spółkę „Techem” – Techniki Pomiarowe Sp. z o.o. i nie są udostępniane jakimkolwiek podmiotom trzecim.

Pracownik biurowy ds. Administracji
Pracownik biurowy ds. Administracji
Katowice 20 dni plecy

OPISPoszukujemy osoby na stanowisko Pracownika biurowego ds. Administracji.Miejsce pracy: KatowiceTwój zakres obowiązków:wprowadzanie danych do systemu, kontrola terminowego uzupełnienia baz danych,przygotowanie umów, weryfikacja dokumentów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców (przy wsparciu wykwalifikowanego zespołu ds. legalizacji zatrudnienia),wsparcie w prowadzeniu procesu zatrudnienia oraz w przygotowaniu dokumentacji dla zatrudnienia nowych pracowników (badania lekarskie, szkolenia BHP, niezbędne certyfikaty, odzież robocza),komunikacja z liderami, koordynatorami, pracownikami innych działów,inne, bieżące prace biurowe.Nasze wymaganiadobra znajomość pakietu MS Office - głównie Excel; systemu HRappka;min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej;wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne;znajomości języka angielskiego, polskiego w mowie i piśmie (język ukraiński/rosyjski będzie dodatkowym atutem).prawo jazdy kat. BOferujemy:ciekawą pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie;możliwość rozwoju własnych kompetencji;pracę od 09:00 do 17:00 w biurze w Katowicach;niezbędne narzędzia pracy;umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym.Czekamy na Twoje CV. Proszę o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Human Work Logistic Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Henryka Dulęby 5 . Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres mailowy".

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
Katowice 22 dnia plecy

Zakres obowiązków: • Organizowanie noclegów dla ekip monterskich • Organizowanie sprzętu niezbędnego do wykonania montaży• Korespondencja mailowa oraz telefoniczna z dostawcami • Pomoc w przygotowaniu i obsłudze zamówień • Bieżące wsparcie administracyjne pracy działów w firmie • Wsparcie w przygotowywaniu wysyłek i współpraca z firmami kurierskimi Nasze wymagania: • Umiejętność obsługi pakietu MS Office • Zadaniowe podejście do powierzonych obowiązków • Umiejętność i chęć do pracy w zespole • Wysoka kultura osobista • Samodzielne realizowanie zleconych zadań • Mile widziany status ucznia/studenta Oferujemy: • Umowę o pracę po okresie próbnym • Możliwość pracy hybrydowej (po okresie wdrożeniowym) • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji • Pracę pełną wyzwań w zgranym i energicznym środowisku

Konsultant ds. administracyjnych
Konsultant ds. administracyjnych
Katowice 22 dnia plecy

Agencja Pracy APOLO Staffing Agency prężnie rozwijająca się firma w zakresie usług HR, specjalizująca się w ekspresowym dostarczaniu pracowników ze Wschodu. Oferujemy rozwiązania pracy tymczasowej i leasingu pracowniczego. W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko: Konsultant ds. administracyjnych Lokalizacja: Katowice Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Podpisywanie pakietu dokumentów z pracownikami przy rejestracji Skanowanie i dodawanie dokumentów do CRM systemy Konsultacja przy wyrobieniu PESEL, konta bankowego, badańPomoc przy archiwizacji spraw pracowników Wysyłanie pocztyCzego oczekujemy od Ciebie:Praktycznej znajomości programów MS Office (Word, Excel, Power Point); Biegłej znajomości j. ukrainskego i polskiego; Samodzielności i odpowiedzialności; Dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy w zespole; Mile widziana wiedza z zakresu zatrudnienia i legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców. Nie zwlekaj, Aplikuj teraz! W zamian chcemy zaoferować Ci: Stabilne wynagrodzenie , Prywatną opiekę medyczną, Umowę o pracę po okresie próbnym, Narzędzia pracy: laptop i telefon komórkowy, Tematyczne imprezy firmowe, Szkolenie wstępne i wsparcie naszych najlepszych pracowników, Możliwość rozwoju i podwyższenia kwalifikacji. Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu i wspólnego budowania sukcesu. Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie swojego CV wraz z aktualną klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) w załączniku.

Rekruterka w firmie zajmującej się usługami dla przemysłu
Rekruterka w firmie zajmującej się usługami dla przemysłu
Katowice 22 dnia plecy

Opis stanowiska: TRUKAM poszukuje energicznej i zorganizowanej osoby na stanowisko Rekruterki. Jeżeli masz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych i chcesz rozwijać swoją karierę w dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam znaleźć najlepsze talenty na rynku.Obowiązki:Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na różne stanowiska w firmieTworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach pracy i w mediach społecznościowychSelekcja aplikacji i prowadzenie wstępnych rozmów kwalifikacyjnychKoordynowanie i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatamiUtrzymywanie kontaktu z kandydatami na każdym etapie procesu rekrutacyjnegoWspółpraca z menedżerami działów w celu określenia potrzeb rekrutacyjnychMonitorowanie rynku pracy i trendów rekrutacyjnychWymagania:Znajomość metod i narzędzi rekrutacyjnychDoskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalneUmiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowiskuZnajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymSamodzielność, odpowiedzialność i inicjatywaOferujemy:Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (po miesięcznym okresie próbnym)Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy zależny od wynikówMożliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniachPrzyjazne i wspierające środowisko pracyJak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres m.niemiec(małpa)trukam.org z tytułem „Rekruterka – [Imię i Nazwisko]”. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych.Liczba wakatów: 1Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam budować przyszłość TRUKAM! Czekamy na Twoje zgłoszenie!

doradca zawodowy/pośrednik pracy
doradca zawodowy/pośrednik pracy
Katowice 22 dnia plecy

Opis oferty pracyTowarzystwo Edukacyjno-Szkoleniowe Sp. z.o.o. z siedzibą w Katowicach poszukuje do współpracy: doradcę zawodowego oraz pośrednika pracy. Wymagania poniżej: Doradca zawodowy: - wykształcenie wyższe/ zawodowe kierunkowe lub posiada certyfikat, zaświadczenie bądź inny dokument umożliwiający udzielenie wsparcia i potwierdzającego: - posiadanie uprawnień do stosowania odpowiednich dla danej osoby metod pracy, testów badających predyspozycje i zainteresowania oraz testów psychologicznych lub - ukończenie szkoleń metodycznych umożliwiających kompetentne wykonywanie zadań na stanowisku doradcy zawodowego, - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia poradnictwa zawodowego, Pośrednik pracy: - wykształcenie wyższe, - min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu pośrednictwa pracy, Rodzaj umowy: UOP, UZ, B2B Termin rozpoczęcia pracy to: sierpień/wrzesień Zachęcamy do kontaktu na adres e-mail @ w wiadomości proszę załączyć CV oraz referencje. Nasza strona internetowa: https://tes.katowice.pl/

specjalista ds. realizacji projektów unijnych
specjalista ds. realizacji projektów unijnych
Katowice 22 dnia plecy

Opis oferty pracyTowarzystwo Edukacyjno-Szkoleniowe Sp. z.o.o. z siedzibą w Katowicach poszukuje do współpracy specjalistę ds. realizacji projektów unijnych EFS. Wymagania: • wyższe wykształcenie, • min. 3 lata dość w realizacji i rozliczaniu projektów unijnych z EFS. Rodzaj umowy: UOP. Termin rozpoczęcia pracy: sierpień/wrzesień Zachęcamy do kontaktu na adres e-mail @ w wiadomości proszę załączyć CV oraz referencje. Nasza strona internetowa: https://tes.katowice.pl/

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno - biurowych
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno - biurowych
Katowice 23 dnia plecy

Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. administracyjno - biurowychSpółka Q Investment Group zajmuje się inwestycjami w nieruchomości mieszkalne oraz inwestycyjne na terenie Śląska.Zakres obowiązków:Nadzór na kosztorysamiKontrola faktur oraz umówKontrola obiegu dokumentówBieżące sprawy administracyjneRaporty i segregacja danych spółkiTworzenie zamówień i wykonywanie płatnościZałatwianie spraw w urzędach, spółdzielniach oraz u dostawców mediówWymagania:Bardzo dobra organizacja pracyZaangażowanieLojalnośćSumiennośćDokładnośćDyspozycyjnośćPrawo jazdy kat. BOferujemy:Stabilne wynagrodzenie Ciekawą pracę pełną nowych wyzwańComiesięczny system premiowy zależy od wynikówZróżnicowaną pracę w terenie Aglomeracji ŚląskiejElastyczny czas pracyKomputer lub tabletTelefon służbowyProszę o wysyłanie CV na adres: biuro (a) qi-group.pl. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Praktykant/ka w markecie MediaMarkt Katowice Silesia
Praktykant/ka w markecie MediaMarkt Katowice Silesia
Katowice 23 dnia plecy

Czym będziesz się zajmować? Poznanie wszystkich obszarów funkcjonowania sklepu i rotacyjna praca na różnych działach: AGD, RTV, nowe media, komputery, gaming, usługiKompletowanie i wydawanie zamówień internetowych oraz wystawianie zleceń sprzedaży w wewnętrznym systemieAktualizacja cenówek elektronicznychWsparcie w strefie usług – m.in. kalibracja telewizorów, klejenie folii na telefonachTestowanie produktów i gadżetów elektronicznychUdział w projekcie grupowym wspólnie z praktykantami z innych marketówJakie mamy wymagania? Posiadasz status studentaDobrze organizujesz pracę własną, efektywnie współpracujesz w zespoleJesteś komunikatywny, otwarty na ludzi i łatwo nawiązujesz relacjeJesteś terminowy i dokładny w wykonywaniu powierzonych zadańZnasz pakiet MS Office oraz inne programy informatyczneInteresujesz się nowinkami technologicznymi i elektroniką użytkowąJesteś dostępny do pracy w ramach 40 godzin w tygodniu w czasie trzymiesięcznych praktyk (od lipca do końca września) O nasJesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 25 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.

Specjalistka do spraw administracyjnych
Specjalistka do spraw administracyjnych
Katowice 23 dnia plecy

Trinity to firma która zajmuje się tworzeniem oraz obsługą struktur sprzedażowych na terenie całego kraju. Stworzyliśmy miejsce w którym nadrzędnymi wartościami jest ambicja i rozwój tak by wykorzystać potencjał który stwarzają nam okoliczności.Opis stanowiskaWspółpraca z handlowcami i zarządzanie administracją umówWeryfikacja poprawności oraz obiegu dokumentówOrganizowanie sprawnej pracy biuraNadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedurNadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura,Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem, sprzętem oraz telefonami spółki.Pomoc w przygotowaniu wydarzeń firmowychOrganizacja i obsługa spotkań.Dbanie o płynny przebieg poczty wychodzącej i przychodzącej,Prowadzenie kalendarza zarządu,Przekazywanie informacji oraz raportowanie zarządowi o bieżących sprawach,WymaganiaAmbicjaUmiejętność organizacjiOtwartość na nową perspektywęSkrupulatność i dokładnośćUmiejętność szybkiego przyswajania wiedzyDoświadczenie przy pracy w komputerze (dobra znajomość MS Office, Excel, iOS )Mile widziany status studentaElastyczność czasu pracyOferujemy:Wynagrodzenie podstawoweAtrakcyjne wynagrodzenie prowizyjnePracę w profesjonalnym, młodym i przyjaznym zespole,Rozwój i zdobywanie doświadczenia administracyjnego, procesowego, sprzedażowego.Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji – Chorzów Batory, pomiędzy A4, a DTŚ.Szkolenia comiesięczneKwartalne konferencje szkolenioweMultisportZapraszamy serdecznie do współpracy!

Koordynator pracowników z j. ukraińskim/rosyjskim
Koordynator pracowników z j. ukraińskim/rosyjskim
Katowice 23 dnia plecy

Agencja Pracy APOLO Staffing Agency prężnie rozwijająca się firma w zakresie usług HR, specjalizująca się w ekspresowym dostarczaniu pracowników ze Wschodu. Oferujemy rozwiązania pracy tymczasowej i leasingu pracowniczego. W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:Koordynator projektów z j. ukraińskim/rosyjskimNa tym stanowisku będziesz:wspierać pracowników przed rozpoczęciem pracy (zakwaterowanie, wydawanie odzieży roboczej),obsługiwać pracowników tymczasowych w trakcie zatrudnienia,rozwiązywać wszelkie kwestie w relacji Klient-Pracownik,budować pozytywny wizerunek oraz trwałe relacje z klientami,sporządzać raporty i zestawienia dotyczące powierzonych procesów.Jeżeli Ty:biegle posługujesz się j. ukraińskim/rosyjskim oraz polskim,masz prawo jazdy kat. B (warunek konieczny),dobrze organizujesz pracę i lubisz pracować w zespole,lubisz rozwiązywać niestandardowe sytuacje,dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku. Nie zwlekaj, Aplikuj teraz!Możemy Ci zaoferować:stabilne wynagrodzenie plus premie,prywatną opiekę medyczną,umowę o pracę po okresie próbnym,narzędzia pracy: samochód, laptop i telefon komórkowy,tematyczne imprezy firmowe,szkolenie wstępne i wsparcie naszych najlepszych pracowników,możliwość rozwoju i podwyższenia kwalifikacji.Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu i wspólnego budowania sukcesu.Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie swojego CV wraz z aktualną klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) w załączniku.

Filtr