Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Koło
Staż w Dziale Personalnym Saint-Gobain
Staż w Dziale Personalnym Saint-Gobain
nowe Koło 5 dni plecy

Co oferujemy?Płatny staż w oparciu o umowę zleceniaPraca nad rzeczywistymi projektami, które mogą być wdrożone w praktycePasja i zaangażowanie współpracownikówDostęp do niezbędnych źródeł wiedzy i wsparcie merytoryczne OpiekunaPoznanie kultury pracy jednego z największych zakładów na świecie produkujących wyroby ścierneMiła atmosfera pracy :)Co będzie należało do Twoich obowiązków?Wsparcie w realizacji aktualnych projektów w obszarze HRAktywne, kreatywne poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do KandydatówWsparcie w procesach rekrutacyjnychBieżący kontakt z PracownikamiAktywny udział w pracach Działu HR (obszar administracji personalnej i obiegu dokumentów)Bieżące wsparcie Działu HR w codziennej pracyBudowanie pozytywnego wizerunku firmyCzego oczekujemy?Motywacji do nauki i zdobywania nowych doświadczeńDyspozycyjności od zarazSamodzielności, cierpliwości, otwartości i komunikatywnościSkrupulatności i dobrej organizacji pracyUmiejętności pracy w zespoleZnajomości obsługi MS OfficeZaangażowania i gotowości do rozwijania się wspólnie z nami :)Ew. doświadczenie w pracy w dziale personalnym/administracjiKIM JESTEŚMY?ABRASIVESNależymy do Grupy Saint- Gobain. Zakład Abrasives to największy w Polsce i jeden z największych na świecie producentów materiałów ściernych. Jesteśmy niekwestionowanym liderem branży materiałów ściernych, działającym we wszystkich gałęziach przemysłu na wielu rynkach. Dołącz do naszego zespołu!

Asystent ds. realizacji zamówień
Asystent ds. realizacji zamówień
Koło 6 dni plecy

Asystent ds. Realizacji Zamówień  AMB Technic Dispensing Solutions Sp. z o. o. 1. Do kogo kierujemy to ogłoszenie?  Jeśli:  lubisz pracę z ludźmi i cieszy Cię, kiedy słyszysz głos drugiego człowieka,  doceniasz pracę w doświadczonym zespole w przewidywalnym środowisku pracy,  rozwiązywanie problemów innych jest dla Ciebie w porządku,  jesteś osobą dokładną, cenisz sobie porządek i dobrą organizację pracy,  szybka i efektywna praca jest bliska Twojemu sercu,  lubisz pracę biurową/magazynową i pracę z komputerem,  interesuje Cię środowisko produkcji na terenie Polski,  …to być może jesteś osobą, której szukamy!  Szukamy bowiem pogodnej, komunikatywnej i chętnej do nauki osoby na stanowisko Asystenta ds. Realizacji Zamówień 2. Dlaczego my? Kilka słów o AMB Technic Jako AMB Technic Dispensing Solutions Sp. z o.o. od blisko 30 lat zajmujemy się wdrażaniem nowoczesnych technologii do precyzyjnego dozowania w motoryzacji i produkcji urządzeń elektronicznych. Dzięki naszym produktom i usługom firmy produkcyjne na terenie Polski mogą pracować szybciej, efektywniej i oszczędzając swoje koszty produkcyjne. Nasz zespół liczy już ponad 30 osób i pracuje z firmami zlokalizowanymi zarówno w Polsce jak i zagranicą. Działamy w środowisku międzynarodowym obejmującym zarówno Europę, jak i Amerykę Północną.  3. Na czym będzie polegała Twoja praca?  Głównym celem Twoich działań będzie praca z naszymi Klientami, którzy już dokonali zakupu nowej technologii. Bardzo zależy nam, aby nasi Klienci czuli się zaopiekowani nie tylko na etapie wdrożenia, ale również po sprzedaży.  W praktyce zakres Twoich obowiązków i odpowiedzialności będzie obejmował:  obsługę zamówień od Klientów – przyjmowanie zamówień, kontakt z Klientem, kompletacja zamówienia, organizacja wysyłki, wystawianie faktur,  kontakt z naszymi Dostawcami celem złożenia zamówienia i jego obsługi,  obsługa magazynu handlowego – przyjmowanie towaru, rozkładanie towaru wg ustalonych zasad, wydawanie towaru pod zamówienia Klientów lub wewnętrzne potrzeby,  prowadzenie Gospodarki Materiałowej – praca nad stanami minimalnymi, zarządzanie stanem magazynowym, obciążeniem towarowym,  obsługa logistyczna zamówień – przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa spedycyjna,  wprowadzanie danych do systemu CRM i systemu magazynowo-księgowego (Subiekt GT),  obsługa wózka paletowego,  współpraca z członkami zespołu DRZ i pozostałymi działami w celu skoordynowania realizacji zamówień i dostaw.  4. Czego oczekujemy?  Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe warunki:  odpowiedziałeś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia,  masz doświadczenie w pracy biurowo-magazynowej, zakupowej lub logistycznej,  wiesz na czym polega dobra komunikacja i jak znaleźć satysfakcjonujące dla wszystkich rozwiązania,  pracowałeś z systemem CRM i systemem obsługi biletów,  znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodne pisanie e-maili i rozmowy telefoniczne,  mile widziane uprawnienia na wózki widłowe. Jest dla nas bardzo ważne, aby nowa osoba pasowała do już istniejącego Zespołu i „stylu bycia” AMB Technic, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i oceń, czy do nas pasujesz.  5. Co oferujemy?  pracę na pełen etat w formie umowy o pracę,  pracę stacjonarną w siedzibie firmy AMB Technic w Kole,  pracę wykonywaną od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00 (jesteśmy również elastyczni pod kątem godzin pracy),  niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (telefon służbowy, komputer, niezbędne oprogramowanie do realizacji zadań, zestawy słuchawkowe),  ogromne możliwości rozwoju – dostęp do nowoczesnych technologii, wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań, szkolenia twarde (produktowe) i miękkie (negocjacje, komunikacja, itp.), dostęp do firmowej biblioteki książek, ebooków i audiobooków,  pracę w międzynarodowym środowisku w firmie zatrudniającej ponad 30 osób i już istniejącym zespole Realizacji Zamówień,  dofinansowanie do nauki języka angielskiego, ubezpieczenia na życie, miejsce parkingowe.  6. Jak aplikować?  Wyślij maila ze swoim CV i listem motywacyjnym na to ogłoszenie.Proces rekrutacji w naszej firmie jest rozbudowany i kilkuetapowy. Dlatego spodziewaj się z naszej strony nie tylko rozmowy telefonicznej czy spotkania. Chętnie organizujemy dni próbne, dzięki którym będziesz miał szansę na osobiste zapoznanie się z firmą i zespołem. Na końcu czeka Cię rozmowa z zarządem firmy.  

Hurtownia M.K. Kaczmarek Koło
Hurtownia M.K. Kaczmarek Koło
599000 zł
Koło 30+ kilka dni temu

Hurtownia M.K.Kaczmarek w Kole przy ul. Nagórnej 73 zatrudni Panią (wiek 35-40 lat) na stanowisko: pracownik biurowo-magazynowy, pełen etat, praca w godzinach 5-14, wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub branży oraz dyspozycyjność. Osoby zainteresowane bardzo prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail lub kontakt telefoniczny pod numer tel. 66*******48

referent handlowy, sprzedawca
referent handlowy, sprzedawca
1249900 zł
Koło 30+ kilka dni temu

Punkt sprzedaży pasz i koncentratów dla zwierząt gospodarskich, nawozów i środków ochrony roślin w Kole poszukuje kandydata na stanowisko referenta/sprzedawcy/doradcy klienta ze znajomością branży rolniczej i ogrodniczej.Twoim zadaniem będzie sprzedaż nawozów i środków ochrony roślinJeśli masz doświadczenie rolnicze, lubisz pracę z ludzmi, a Twoją pasją jest doradztwo i pomoc w sferze rolnej, zgłoś się do nas.telefon: 60*******53ID: 849711843Wyświetlenia: 1760

Poszukiwana -asystentka Prezesa Zarządu
Poszukiwana -asystentka Prezesa Zarządu
550000 zł
Koło 30+ kilka dni temu

PPH"AGRONAS" Sp. z o.o w Kole poszukuje pracownika na stanowisko -asystentka Prezesa Zarządu .Zakres obowiązków: zarządzanie kalendarzem, pocztą e-mail, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy zarządem , a podległymi działami, kompleksowa organizacji spotkań biznesowych i podróży służbowych,obsługa kurierów, poczt przychodzącej i wychodzącej, odbieranie rozmów telef., obsługa BDO, Wymagania: wykształcenie wyższe administracyjne, doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, prawo jazdy kat.B.Oferujemy: praca od 7:00 do 15:00, umowa o pracę na czas określony

Filtr