Sortowanie:
Znaleziony: 17 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Koszalin
Zatrudnimy pracownika biurowego ze znajomością języka niemieckiego
Zatrudnimy pracownika biurowego ze znajomością języka niemieckiego
nowe Koszalin 4 kilka dni temu

Poszukujemy komunikatywnej osoby, która zasili szeregi w Naszej firmie z dobrą znajomością języka niemieckiego. Lubiącej rozmawiać przez telefon, dobrze czującej się w komunikacji w socjal-mediach, ale również odnajdującej się w drobnych pracach biurowych.Oferujemy pracę w młodym, zgranym zespole, stabilne warunki zatrudnienia, oraz konkurencyjną stawkę.Opis stanowiska:-Dbanie o wizerunek firmy,-Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami,-Przygotowywanie ofert,-Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny i media społecznościowe,-Dbanie o dobre relacje z klientem,-Sporządzanie umów,-Wystawianie faktur.Wymagania:-Znajomość języka niemieckiego,-Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie,-Umiejętność obsługi programu MS Office,-Zaangażowanie i zapał do pracy,-Umiejętność znajdowania rozwiązań i elastyczność działania,-Samodyscyplina,-Dobrej organizacji pracy własnej,-Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:-Umowę o pracę,-Praca od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00-Pracę w przyjaznej, spokojnej atmosferze,Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie dokumentu CV ze zdjęciem.Prosimy o załączenie klauzuli:

Praca  Biurowa  Obsługa  Klienta
Praca Biurowa Obsługa Klienta
Koszalin 6 dni plecy

OpisDynamicznie rozwijająca się firma handlowa z branży narzędziowej Technic Solutions S.C. poszukuje osoby na stanowisko pracownik biurowy.Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za wprowadzanie dokumentów do systemu, obsługę klienta, przygotowywanie ofert w obszarze profesjonalnych elektronarzędzi, narzędzi ręcznych, materiałów ściernych i chemii technicznej.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Wprowadzanie faktur,Przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych,Prowadzenie negocjacji cenowych,Koordynacja procesu realizacji zamówienia,Serwis i doradztwo dla pozyskanych klientów,WYMAGAMY:Umiejętności budowania i podtrzymywania długofalowych relacji z klientami,Silnej orientacji na cel,Rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,Umiejętności organizacji pracy własnej,Samodzielności,Entuzjazmu i inicjatywy w działaniu.Znajomość pakietu office,Znajomość Comarch Optima (opcjonalnie) lub innych programów gospodarki magazynowej.OFERUJEMY:Zatrudnienie na podstawie pełnoetatowej umowy o pracę (lub na umowie B2B).Atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + motywujący system premii),Pracę w prężnie rozwijającej się firmie,Samodzielność w realizacji wyznaczonych celów,Telefon służbowy.Prosimy o zamieszczenie poniższej klauzuli:“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Technic Solutions S.C. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.).”Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

Fakturzystka / pracownik administracyjny
Fakturzystka / pracownik administracyjny
Koszalin 7 dni plecy

Hurtownia owocowo-warzywna AGROL zatrudni pracownika na stanowisku Fakturzystka - pracownik biurowy.Praca w godzinach 3-11 od poniedziałku do soboty, umowa o pracę.Do obowiązków fakturzystki należeć będzie:Wystawianie fakturKontakt z KlientamiWprowadzanie faktur zakupowychPrzygotowanie dokumentów do księgowaniaPrace administracyjne i archiwizacyjneOd osoby zatrudnionej na tym stanowisku oczekujemy:Doświadczenia na podobnym stanowiskuUmiejętności organizacji pracy, samodzielności, terminowości, dokładności i odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadańRzetelności i umiejętność analitycznego myśleniaUmiejętności pracy w zespole, inicjatywy i profesjonalnego podejścia do pracy,Minimum średniego wykształcenia.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.Równocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami

Dyspozytor / tłumacz w transporcie międzynarodowym
Dyspozytor / tłumacz w transporcie międzynarodowym
Koszalin 7 dni plecy

Firma HBT Internationale Transporte Sp. z o.o. działająca w obszarze transportu międzynarodowego prowadzi rekrutację na stanowisko dyspozytor /tłumacz.Nasza oferta:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Motywujące wynagrodzenie zgodne z Twoim doświadczeniem i kwalifikacjami,Możliwość szkoleń w naszych zagranicznych oddziałach,Przyjazny i wspierający zespół,Wygodne biuro i świetne warunki pracy,Praca w godzinach 8:00-17:00Opis Twojej pracy:Pośredniczenie/tłumaczenie pomiędzy kierowcami a ich głównymi dysponentami,Nadzór nad pracą kierowców,Rozwiązywanie nieoczekiwanych problemów, z którymi borykają się kierowcy i wspieranie ich niezbędnymi instrukcjamiNasze oczekiwania:Znajomość języka angielskiego i ukraińskiego (lub rosyjskiego) - ZNAJMOŚĆ OBU JĘZYKÓW WYMAGANAZnajmość czasu pracy kierowców pojazdów powyzej 3.5 tony'Umiejętność pracy pod presją czasu,Samodzielność, elastyczność, odporność na stres,Znajomość obsługi komputera.Chętne osoby prosimy o aplikowanie przez OLX lub poprzez kontakt telefoniczny.Zapraszamy również osoby bez doświadczenia.

Komornik Koszalin Karol Cygert
Komornik Koszalin Karol Cygert
Koszalin 8 dni plecy

Poszukujemy osoby na stanowisko pomocy biurowej z możliwością rozwoju w kierunku pracownika biurowego.Praca 7-8 godzin dziennie w siedzibie Kancelarii (ul. Zwycięstwa 7-9) od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15.30Mile widziani osoby ze statusem studenta albo z doświadczeniem pracy w kancelarii komorniczejZawiadamiamy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.CV proszę wysłać na maila.

Księgowa praca zdalnie
Księgowa praca zdalnie
Koszalin 9 dni plecy

Stabilna, dynamicznie rozwijająca się firma z tradycjami poszukuje księgowej do pracy zdalnie.ZAPRASZAM DO KONTAKTUDZIAŁ REKRUTACJI TEL 60*******44

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Koszalin 9 dni plecy

Największa firma w Polsce w swojej branży poszukuje: PRACOWNIKA BIUROWEGO Do obowiązków pracownika należy:- umawianie spotkań handlowych; - praca na powierzonych bazach klientów; - odbywanie spotkań handlowych; - prezentacja produktów;    - udział w zorganizowanych aktywnościach sprzedażowych; - udział w szkoleniach zawodowych; Oferujemy:1.      Wynagrodzenie: Podstawa 5-8000 zł, Premia Q: 8-20000 zł, prowizja bez limitu;2.      Możliwość indywidualnej ścieżki rozwoju ( menadżerska, finansowa, szkoleniowa);3.      Zadaniowy system pracy poprzedzony skutecznym wdrożeniem ( w tym online);Oczekujemy:1.      Doświadczenia w pracy z klientem i/lub obsługą klienta;2.      Gotowość do poznania i wdrożenia nowoczesnych metod sprzedaży;3.      Wysokiej kultury osobistej;4.      Minimum średniego wykształcenia;   Nie czekaj - aplikuj już dziś i otwórz się na nowe możliwości!Lokalizacja: Koszalin i okolice Więcej informacjikontakt: preferowany w odpowiedzi OLX z przesłaniem CV 

Asystentka biura
Asystentka biura
Koszalin 12 dnia plecy

Cześć,nazywam się Adrian Pakulski i jestem właścicielem Paq Studio z silnymi kompetencjami w zakresie SEO w e-commerce i technicznego SEO. Obsługujemy przede wszystkim małe i średnie sklepy internetowe. Dostarczamy im treści, design, UX oraz indywidualne rozwiązania SEO dla WooCommerce i PrestaShop.Szukamy osoby, która wyręczy nas w codziennych operacjach związanych z funkcjonowaniem firmy i biura.Liczymy, że zajmiesz się:kompletowaniem dokumentów dla księgowości/kadr (wydruk, skatalogowanie),obsługą telefonu biura (odbieranie i wykonywanie telefonów),umawianiem spotkań z klientami,wysyłaniem umów do klientów,dostarczaniem raportów i faktur do klientów,sporządzaniem notatek ze spotkań,utrzymaniem biura, tj. zakup materiałów biurowych/higienicznych.Korzyści dla Ciebie:umowa o pracę na pełen etat z kwotą początkową 3900 zł netto,premię 150 zł netto za wysoką frekwencję,długie wolne od pracy popołudnia, bo swoje obowiązki kończymy o godz. 15.00 :),stabilne zatrudnienie w wyspecjalizowanej agencji SEO,wynagrodzenie jest progresywne wraz z rozwojem w agencji,przyjazne warunki pracy - brak nadgodzin, "zielone biuro" (kochamy kwiaty!).Szukamy osoby na pełny wymiar godzinowy do biura w Koszalinie. Nie ma możliwości pracy zdalnej. Nie szukamy też współpracy innymi agencjami, freelancerami B2B - będziemy wdzięczni za oszczędzenie nam wszystkim czasuRekrutacja potrwa 2-3 tygodnie, a na rozmowę kwalifikacyjną zaprosimy wybrane osoby.Dołącz swoje CV do załącznika, a w treści wiadomości napisz 2 zdania o sobie.Na wiadomości z domyślnym, OLX'owym: "Szanowni Państwo, w odpowiedzi na ogłoszenie załączam..." co do zasady nie odpowiadamy.Serio.Wystarczą dwa zdania, nawet nie list motywacyjny. Napisz, ile kobiet pracuje w Paq Studio (informację znajdziesz na naszej stronie paq-studio.com), co robisz popołudniami i dlaczego odpowiadasz na to ogłoszenie.

Sprzedawca z orzeczeniem o niepełnosprawności Koszalin
Sprzedawca z orzeczeniem o niepełnosprawności Koszalin
Koszalin 18 dni plecy

Opis oferty pracyFirma handlowa poszukuje osoby do pracy w biurze w dziale handlowym opis stanowiska: - Wystawianie faktur sprzedażowych i zakupowych - Bieżąca obsługa stałych klientów - dbanie o dobry wizerunek firmy praca od poniedziałku do piątku w godzinach stałych i dziennych

Pracownik działu zakupu - ALLFOOD KOSZALIN
Pracownik działu zakupu - ALLFOOD KOSZALIN
Koszalin 30+ kilka dni temu

PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPU – SPECJALISTA DS. WSPARCIA ZAKUPÓW OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:• wsparcie w bieżących działaniach Działu Zakupów• utrzymywanie profesjonalnej relacji z przedstawicielami firmy jak i producenta• wprowadzanie do systemu faktur zakupowych APLIKUJ DO NAS, JEŚLI WYRÓŻNIA CIĘ:• rozumienie na czym polega zakup i sprzedaż• dobre odnajdywanie się w środowisku handlowym• umiejętność pracy pod presją czasu• dobra organizacja pracy i inicjatywa w działaniu• praktyczna znajomość MS Excel• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU ZYSKUJESZ:• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę• atrakcyjne wynagrodzenie• ubezpieczenie grupowe• dofinansowanie zajęć sportowych• zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie• możliwość rozwoju• praca w zgranym i doświadczonym zespole Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Kontakt telefoniczny w godz. 8-16Informacje o firmie na stronie www.allfood.pl 

Specjalista ds. projektów kosmetycznych
Specjalista ds. projektów kosmetycznych
2150000 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu

MPS International Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o profilu produkcyjno-usługowym. Nasza historia sięga 1992 roku. Rozwijamy się w trzech strategicznych kierunkach: produkcji opakowań z tworzyw sztucznych, kosmetyków oraz środków czystości, od lat z sukcesem zaspokajając wymagania Klientów krajowych i zagranicznych. Specjalista ds. projektów kosmetycznych Będziesz miał okazję realizować zadania związane z: • zarządzaniem przydzielonymi projektami • stworzeniem kalkulacji i harmonogramów projektowania • bieżącą współpracą z Key Account Managerem przy przygotowywaniu ofert oraz zarządzaniu asortymentem produktowym Klientów • koordynacją prac związanych z wdrożeniem nowego wyrobu Jeśli: • posiadasz doświadczenie w prowadzeniu projektów oraz współpracy z klientami biznesowymi • masz ukończone studia wyższe (preferowane kierunki techniczne i ekonomiczne) • komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim oraz posiadasz prawo jazdy kat. B • jesteś osobą, która lubi wyzwania • samodzielność, zaangażowanie, kreatywność i komunikatywność to Twoje mocne strony • MS Office, a w szczególności Excel nie mają przed Tobą tajemnic DOŁĄCZ DO NAS I PRACUJ Z PASJĄ! Z nami zyskujesz: • umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kwalifikacji • premię zadaniową • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych • uczestnictwo w szkoleniach branżowych • możliwość rozwoju i awansu • pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole

Asystent biurowy - płatny staż dla studenta
Asystent biurowy - płatny staż dla studenta
Koszalin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyIntegra Software od ponad 30 lat oferuje rozwiązania programistyczne dla branż technicznych, głównie związanych z transportem i motoryzacją. Oferujemy płatny staż z możliwością kontynuacji współpracy po ukończeniu studiów. Jeżeli jesteś studentką / studentem i uda Ci się pogodzić studia z pracą, to szukamy właśnie Ciebie. Do Twoich obowiązków należeć będzie: - Ewidencja i nadzór nad dokumentami - Współpraca z zewnętrzną księgowością - Dbanie o zaopatrzenie biura - Wsparcie działu sprzedaży oraz działań marketingowych firmy Czego oczekujemy? - Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku - liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności - Praktycznej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel) - Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych - Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w wykonywaniu zadań - Czynne prawo jazdy kat. B - jesteśmy mobilni oszczędzamy czas Co od nas otrzymasz: - Jako członek zespołu możesz liczyć na rozwój ! - w naszej firmie będziesz mógł czerpać garściami od naszych specjalistów - Wspólny proces onboardingu w siedzibie firmy - otoczymy Cię opieką od pierwszego dnia pracy - Płatny staż - możliwość kontynuacji współpracy po ukończeniu studiów

Młodszy specjalista marketing i sprzedaż oddział Koszalin
Młodszy specjalista marketing i sprzedaż oddział Koszalin
1560000 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu

Ogłoszenie o Pracę: Specjalista Młodszy ds. Marketingu i SprzedażyFirma Geoclass Sp. z o.o. oddział w Koszalinie poszukuje kreatywnego i dynamicznego młodszego Specjalisty ds. Marketingu i Sprzedaży. Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam rozwijać naszą obecność online oraz skutecznie promować nasze produkty i usługi.Zakres obowiązków:1. Utrzymywanie i rozwój profili social mediów: Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie naszymi profilami na Facebooku, LinkedIn oraz Instagramie. Oczekujemy regularnego tworzenia angażującej treści, interakcji z naszą społecznością i monitorowania efektywności działań.2. Budowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi: Twoim zadaniem będzie tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych, w szczególności z wykorzystaniem Google Ads. Poszukujemy osoby z umiejętnością analitycznego podejścia do wyników i ciągłego doskonalenia strategii marketingowej.3. Projektowanie i tworzenie Landing Page: Będziesz odpowiedzialny/a za projektowanie i tworzenie atrakcyjnych i efektywnych stron docelowych (Landing Page), które będą wspierać nasze kampanie marketingowe i sprzedażowe.4. Dbanie o dobry wizerunek firmy: Oczekujemy, że będziesz aktywnie pracować nad utrzymaniem i poprawą wizerunku naszej firmy, zarówno w mediach społecznościowych, jak i w innych działaniach marketingowych.5. Wspieranie i czynny udział w wydarzeniach firmowych: Jako kluczowy członek zespołu, będziesz brać udział i wspierać organizację wydarzeń firmowych, co pomoże w budowaniu relacji z klientami i partnerami biznesowymi.Wymagania:- Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: marketing, komunikacja, zarządzanie).- Znajomość narzędzi social mediów oraz Google Ads.- Doświadczenie w tworzeniu stron Landing Page i zrozumienie ich roli w marketingu cyfrowym.- Umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści i zarządzania kampaniami reklamowymi.- Kreatywność, samodzielność oraz doskonałe umiejętności organizacyjne.- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.- Przyjazną atmosferę i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu.Jeśli jesteś osobą, która chce mieć realny wpływ na rozwój marki i pasjonuje Cię marketing cyfrowy, czekamy na Twoje CV! Aplikuj przez olx.plDołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w Geoclass.pl

Architek / Projektant
Architek / Projektant
999000 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu

Poszukuje architekta lub projektanta do współpracy przy wszelkiego rodzaju adaptacji budynków, projektowania i wprowadzania zmian w rysunkach technicznych, załatwiania niezbędnych dokumentów do uzyskania zezwoleń oraz do spokrewnionych tego rodzaju prac. Wymagana znajomość obsługi programów komputerowych do rysunku technicznego m.in. AutoCAD. Mile widziane uprawnienia oraz znajomość dodatkowych programów które mogą posłużyć do wykonywania poszczególnych zleceń. Po dłuższej współpracy istnieje możliwość zakwaterowania niedaleko biura. Po więcej informacji zapraszam do kontaktowania sie. Tel: 57*****10

do biura z j.niemieckim
do biura z j.niemieckim
97900 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu

Poszukujemy komunikatywnej osoby, która zasiliła by szeregi w Naszej firmie z dobrą znajomością języka niemieckiego.Oferujemy pracę w młodym, fajnym zespole, stabilne warunki zatrudnienia, oraz konkurencyjną stawkę.OpisZatrudnimy pracownika administracyjno-biurowego ze znajomością języka niemieckiego.Opis stanowiska:dbałość o wizerunek firmy,kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami,·  Wymagania:znajomość języka niemieckiego,odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie,umiejętność obsługi pakietu MS Office,zaangażowanie i zapał do pracy,umiejętności znajdowania rozwiązań i elastyczności działania,komunikatywności,samodyscyplinydobrej organizacji pracy własnej,umiejętności pracy w zespole.Oferujemy:umowę o pracę,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16,pracę w miłej atmosferze,Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie dokumentu CV ze zdjęciem.Prosimy o załączenie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Geodeta oddział Koszlain
Geodeta oddział Koszlain
430000 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko:GeodetaOd kandydata oczekujemy:Doświadczenia w pracy w terenie,prawo jazdy kat. „B” oraz doświadczenia w prowadzeniu pojazdów,umiejętności pracy w zespole,sprawności fizycznej,zaangażowaniaWymagane:wykształcenie kierunkowe,znajomość środowiska CAD.Oferujemy:umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy i umiejętnościnowoczesny sprzęt i oprogramowanie,pracę przy dużych projektach,kursy i szkolenia,możliwość awansu.

Pracownik biurowy / back office
Pracownik biurowy / back office
Koszalin 30+ kilka dni temu

KlubAktywnych.pl to startup wspierający osoby po 60 r.ż. Szukamy ludzi, którzy chcą swoimi działaniami zmieniać świat! Co robimy w Klubie Aktywnych? W Klubie Aktywnych dajemy platformę do spotkań i treningów online/na żywo. Wspieramy seniorów w ich życiu w prosty i przyjemny sposób, bezpośrednio u nich w domu, poprzez aktywności na platformie webowej. Niwelujemy poczucie odrzucenia, samotności oraz wspieramy zdrowie fizyczne. Kogo szukamy? Poszukujemy osoby, która chce razem z nami działać na rzecz wzmacniania i upowszechniania innowacji społecznej jaką jest Klub Aktywnych. Osoby, która zaangażuje się w dostarczanie Seniorom za pośrednictwem naszej platformy codziennych spotkań i treningów, co bezpośrednio wpływa na polepszenie ich życia. Co będzie Twoją odpowiedzialnością? - dobrej jakości kontakt z klientem - dbanie o dobrą atmosferę podczas treningów na żywo - kontakt z podwykonawcami - dobra jakość danych w wewnętrznych systemach informatycznych - rozwiązywanie na bieżąco zaistniałych problemów - ciągłe doskonalenia jakości usług O osobie, której szukamy możemy powiedzieć, że: - jest otwarta, nastawiona na rozwój - jest kreatywna, nie boi się kwestionować rzeczywistości, lubi zadawać pytania - jest energiczna, proaktywna i zaangażowana - umie nawiązywać kontakty i budować relacje - jest zadaniowa - jest elastyczna w działaniu i planowaniu - dobrze czuje się w pracy zespołowej - dzieli z nami wspólne wartości takie jak: uczciwość, lojalność, szczerość, prawda Co oferujemy: - stałe i pewne zatrudnienie - pracę zdalną/hybrydową - dużą samodzielność oraz realny wpływ na firmę - udział w projekcie, który odpowiada na istotne wyzwania współczesnego świata - otwartą, wspierającą atmosferę opartą na zaufaniu i odpowiedzialności - współpracę z menedżerami z bardzo dużym doświadczeniem - wynagrodzenie 2500-3000 zł netto na okresie próbnym

Filtr