Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Malbork
Referent biurowy - branża energetyczna
Referent biurowy - branża energetyczna
nowe Malbork 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyReferent ds. Przyłączeń – Malbork, ul. Aleja Wojska Polskiego 49 Twój zakres obowiązków: · Obsługa wniosków o określenie warunków przyłączenia do sieci oraz wniosków o określenie warunków przebudowy sieci w związku z usunięciem kolizji. · Wystawianie zapewnień dostawy energii elektrycznej. · Fakturowanie opłat za przyłączenie. · Realizacja procesów w obszarze przyłączania obiektów do sieci SN i nn oraz przebudowy sieci w ramach usunięcia kolizji, przy zachowaniu wysokiej efektywności operacyjnej i kosztowej. · Uczestniczenie przy określaniu warunków przyłączenia do sieci. · Uczestniczenie przy określaniu warunków przebudowy sieci (usunięcia kolizji). · Rozliczanie umowy o przyłączenie/umowy dotyczącej przebudowy sieci w zakresie udzielonych pełnomocnictw. · Przygotowanie analiz i sprawozdań związanych z procesem przyłączeniowym. · Przygotowanie odpowiedzi na skargi i reklamacje dotyczące procesu przyłączeniowego/przebudowy sieci. Nasze wymagania: · Wykształcenie średnie energetyczne lub w trakcie studiów · Podstawowa znajomość przepisów prawa energetycznego · Podstawowa znajomość zasad księgowości · Praktyczna znajomość pakietu MS Office · Skuteczność w działaniu · Nastawienie na ciągły rozwój · Orientacja na klienta To oferujemy: · Pracę w firmie posiadającej ugruntowaną pozycję w swojej branży i rozpoznawalną markę · Umowę o pracę · Atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości 4725 zł brutto · Rozwój kompetencji, możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych · Interesującą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie · Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

specjalista ds. administracyjnych
specjalista ds. administracyjnych
Malbork 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres podstawowych czynności - prowadzenie wszystkich zadań z zakresu obsługi biura, - obsługa programów i aplikacji, - prowadzenie bieżącej korespondencji, - prowadzenie dokumentacji klientów Poradni oraz obsługa telefoniczna, teleinformatyczna (poczta mail, itd), - pisanie pism i opracowywanie dokumentacji, - udzielanie niezbędnych informacji na temat działalności Poradni, - prowadzenie archiwum, - sporządzanie sprawozdań do GUS i innych instytucji, - wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora. Wymagania obowiązkowe - doświadczenie na stanowisku administracyjno biurowym ponad 2 lata, - biegła znajomość obsługi komputera i internetu oraz pakietu MS Office, - rzetelność, - dyspozycyjność, - komunikatywność, bezkonfliktowość, punktualność, - umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres. - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku pracy. Wymagane dokumenty - CV oraz list motywacyjny wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, - dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje, Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,

pracownik biurowy ds. projektów społecznych.
pracownik biurowy ds. projektów społecznych.
Malbork 30+ kilka dni temu

Fundacja „AS” Centrum Rozwoju Dzieci, posiadająca status podmiotu leczniczego – prowadzi poradnię psychologiczną dla dzieci w Malborku poszukuje pracownika ds. projektów / grantów społecznych. Zadania: • Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej oraz załączników niezbędnych do pozyskania funduszy unijnych; • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientem w zakresie przygotowania dokumentów; • Wsparcie merytoryczne na etapie przygotowania dokumentacji; • Stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu unijnych grantów, Oferujemy; • Stabilność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, • Pakiet szkoleń wprowadzających, wsparcie w pierwszych miesiącach pracy, • Rozwój zawodowy (szkolenia, rozwój w ramach organizacji), • Praca w młodym zespole, ciągle podnoszącym swoje kompetencje, • Bezpośrednia i nieformalna komunikacja.

Filtr