Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Nowa Sól
Kierownik ds. utrzymania czystości
Kierownik ds. utrzymania czystości
nowe Nowa Sól 9 dni plecy

Jesteśmy firmą o ogólnopolskim zasięgu, działamy na rynku od 1990 r. Naszą główną specjalizacją jest świadczenie profesjonalnych usług ochroniarskich, w tym ochrona osób i mienia, zabezpieczenie techniczne mienia, w tym m.in. monitoring systemów alarmowych, GPS, monitoring mobilny, wideo prewencja. Dodatkowo świadczymy usługi komplementarne takie jak m.in. sprzątanie, cyfryzacja dokumentów, archiwizacja i oprogramowanie. Obsługujemy kluczowych Klientów w wielu branżach na terenie całego kraju. Zatrudniamy ponad 5 tys. Pracowników, pracujących na terenie całego kraju oraz w 20 naszych biurach handlowych i regionalnych. Naszym Pracownikom oferujemy stały dostęp do szkoleń i możliwość rozwoju. Dbamy o społeczną odpowiedzialność biznesu, aktywnie wspierając akcje charytatywne, lokalne społeczności, osoby niepełnosprawne, bezrobotne, a także młodych przedsiębiorców. Udzielamy się aktywnie w akcjach sportowych, lokalnych oraz ogólnokrajowych. Zapraszamy - zostań częścią naszej firmy. Kierownik ds. utrzymania czystości Zakres obowiązków: • Głównym zadaniem na tym stanowisku jest odpowiedzialność za zarządzanie obiektami, w których świadczona jest usługa serwisu sprzątającego; • Zarządzanie personelem, organizacja oraz planowanie i rozliczanie czasu pracy; • Rekrutacja pracowników serwisu sprzątającego; • Kontakt z Klientem i reagowanie na bieżące sytuacje na obiektach; • Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług. Nasze wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz praktyczna wiedza z zakresu usług utrzymania czystości, specjalistycznych środków czyszczących; • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu; • Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność i zaangażowanie; • Dobra znajomość obsługi komputera; • Prawo jazdy kat. B i praktyka w kierowaniu samochodem (praca na terenie województwa lubuskiego/wielkopolskiego). Na tym stanowisku oferujemy: • Stabilną pracę w stale rozwijającej się firmie - technologicznie i rynkowo; • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz jasne zasady pracy; • Realną możliwość rozwoju. w tym dostęp do szkoleń zawodowych i językowych; • Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych, telefon komórkowy. • Benefity pracownicze, udział w grupach hobbystycznych, aktywnościach sportowych, itp.   Zapraszamy do aplikowania za pomocą formularza.

Specjalista ds. Administracji i Zarządzania Biurem
Specjalista ds. Administracji i Zarządzania Biurem
770000 zł
Nowa Sól 30+ kilka dni temu

Witaj!Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą produkcyjną w branży ekologicznych systemów akustycznych z filcu PET i elektroniki, aktualnie tworzymy nowy zakład produkcyjny w Nowej Soli.Jeżeli jesteś osobą zorganizowaną, efektywnie zarządzasz czasem pracy i posiadasz umiejętności analityczne, zapraszamy Cię do naszego zespołu!Kogo szukamy: Specjalista ds. Administracji i Zarządzania BiuremLokalizacja: Nowa Sól (Park Technologiczny Interior)Rodzaj zatrudnienia: Pełny etatGłówne obowiązki na tym stanowisku:Komunikacja Wewnętrzna i Zewnętrzna:Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, dostawców i innych gości firmy.Zarządzanie wewnętrznymi kanałami komunikacji, informowanie pracowników o ważnych sprawach firmy.Wpisywanie i zarządzanie zamówieniami.Współpraca z dostawcami usług i zarządzanie zamówieniami firmy.Koordynacja Korespondencji i Dokumentacji:Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym e-mailami, listami, paczkami.Tworzenie, aktualizacja i archiwizacja dokumentacji, w tym umów, raportów, protokołów.Tworzenie, aktualizacja i archiwizacja dokumentacji, w tym umów, raportów, protokołów.Finanse i Rachunkowość:Wystawianie i wysyłanie faktur sprzedażowych, duplikatów i innych dokumentów księgowychWprowadzanie faktur zakupów i ich opisywanie. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów zakupu w firmie.Definiowanie przelewów bankowych oraz rozliczanie i analiza płatnościAnaliza stanów magazynowych, wprowadzanie produktów na stan, wpisywanie inwentaryzacjiComiesięczne przygotowanie zestawień do księgowości, wyjaśnianie nieścisłościZarządzanie Operacjami Biurowymi:Nadzorowanie codziennych operacji biurowych, w tym utrzymanie sprzętu biurowego, zarządzanie zapasami materiałów biurowych i innych oraz dbanie o ogólny porządek w biurze.Wsparcie Zarządu i Działów:Koordynowanie kalendarzy spotkań, zarządzanie terminarzamiWsparcie zespołu i zarządu w codziennych zadaniach.Zarządzanie Spotkaniami i Wydarzeniami:Organizacja i koordynacja spotkań, konferencji, szkoleń i innych wydarzeń firmowych, w tym rezerwacja sal, catering, logistyka.Zarządzanie Zasobami Ludzkimi:Administrowanie systemem obecności pracowników, pomoc w rozwiązywaniu bieżących spraw kadrowych (współpraca z działem kadr)Wsparcie Logistyczne i Administracyjne:Zarządzanie flotą pojazdów służbowychPrzygotowywanie i zarządzanie zamówieniami na potrzeby biura i działów firmyWymagania:Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu biura.Znajomość programu StreamSoft Prestiż lub innego systemu ERPZnasz pakiet MS Office, szczególnie ExcelPosiadasz umiejętności analityczne i dobra organizacja pracy.Masz zdolności komunikacyjne i umiesz pracować w zespole.Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego.Oferujemy:Atrakcyjne Wynagrodzenie: Konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności i doświadczenia składające się z podstawy oraz premii za osiągnięte wyniki i zaangażowanie.Możliwość Rozwoju i Awansu: Jesteśmy firmą, która dynamicznie się rozwija i docenia innowacyjność oraz zaangażowanie. Współtworzenie Sukcesu Firmy: Twoja praca będzie miała bezpośredni wpływ na rozwój i sukces firmy. Zachęcamy do dzielenia się pomysłami i inicjatywami, które mogą przyczynić się do wzrostu filzBee.Przyjazna Atmosfera Pracy: Dbamy o pozytywną atmosferę w pracy, wspierając współpracę i otwartą komunikację. Nasz zespół to grupa pasjonatów, którzy cenią sobie wzajemny szacunek i dobrą współpracę.Jeśli nasza oferta przemawia do Ciebie, prześlij nam swoje CV za pośrednictwem OLX. Dokumenty, które do nas prześlesz, zostaną wykorzystane wyłącznie w procesie rekrutacyjnym. Po jego zakończeniu zostaną zniszczone.Prosimy, aby na swoich dokumentach umieścić tekst:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Filzbee sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy, Nowy Kisielin A. Wysockiego 8, 66-002 Zielona Góra, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.Z niecierpliwością czekamy na Twoją aplikację i możliwość współpracy!

Filtr