Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Olkusz
Asystent/Asystentka działu handlowego
Asystent/Asystentka działu handlowego
nowe Olkusz 3 kilka dni temu

W związku z rozwojem poszukujemy osoby do na stanowisko:Asystent Działu HandlowegoTwój zakres obowiązków:· wyszukiwanie nowych inwestycji· prowadzenie bazy danych klientów· kontakt z architektami· przygotowywanie ofert handlowych· przygotowywanie umów dla klientów· wsparcie działu handlowego w codziennej pracyOczekujemy od kandydatów:· wykształcenie min. średnie ( preferowane wyższe techniczne)· dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook)· umiejętności analizowania danych i wyciągania wniosków;· skrupulatności, dokładności i dociekliwości;· umiejętności pracy w zespole.Oferujemy:· zatrudnienie na umowę o pracę· pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,· zdobycie doświadczenia oraz wsparcie na każdym etapie rozwoju· współpracę z ekspertem w dziedzinie negocjacji i pozyskiwania kontraktów· możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. handlowych.- ciekawą pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. W przysłanych dokumentach prosimy zawrzeć klauzulę: „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników”. Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i wszystkie przesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami Ponadto informujemy, że: W rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rozporządzenie ogólne o ochronie danych, RODO) administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego jest ACEINVEST Sp. z o.o., wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. W związku z przetwarzaniem danych osobowych udostępnionych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do żądania przeniesienia danych.

Specjalista ds. księgowych
Specjalista ds. księgowych
Olkusz 12 dnia plecy

Zakres obowiązków: Wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży oraz ich analiza pod kątem podatkowym;Weryfikacja i księgowanie krajowych oraz zagranicznych faktur (WNT, import usług, import towarów) rozliczanych w walucie PLN i EUR;Generowanie faktur wewnętrznych dot. faktur zakupowych dot. WNT i importu usług;Ściąganie potwierdzeń otrzymania dostaw przez odbiorców unijnych oraz potwierdzeń wywozu poza Unię;Prowadzenie rejestrów VAT;Księgowanie dokumentów magazynowych oraz uzgadnianie stanów magazynowych;Uzgadnianie sald kont księgowych i rozliczanie rozrachunków, w tym windykacja należności z kontrahentami zagranicznymi;Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku;Księgowanie faktur kosztowych; Wymagania: Minimum 3-letnie doświadczenie w pełnej księgowości;Wykształcenie minimum średnie;Znajomością przepisów Ustawy o VAT i podatku dochodowego oraz zasad rachunkowości;Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;Znajomość programu Comarch XL mile widziana;Dobra znajomość pakietu MS Office;Znajomość zagadnień księgowych obrotu międzynarodowego (WDT, WNT, export, import) oraz firmy produkcyjnej będzie dodatkowym atutem; Oferujemy: Zatrudnienie od zaraz na pełen etat;Atrakcyjne wynagrodzenie;Zdobycie doświadczenia w firmie z branży motoryzacyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku;Możliwość rozwoju zawodowego, pakiet szkoleń tematycznych;System nagród;Pakiet socjalny: Ubezpieczenie grupowe, świadczenia i paczki świąteczne, dofinansowanie do kolonii dla dzieci;Pakiet wsparcia dla osób niepełnosprawnych;

Specjalista ds. Kosztorysowania i Ofertowania Branży Budowlanej
Specjalista ds. Kosztorysowania i Ofertowania Branży Budowlanej
690000 zł
Olkusz 30+ kilka dni temu

Firma ACE INVEST Sp. z o.o. poszukuję osoby na stanowisko:Specjalista ds. Kosztorysowania i Ofertowania Branży BudowlanejDo twoich zadań będzie należało: Wstępna wycena i weryfikacja projektów budowlanychSporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów ofertowych na podstawie dokumentacji projektowej i inwentaryzacji obiektówWysyłanie zapytań ofertowychPrzygotowanie dokumentacji do przetarguWspółpraca z podwykonawcami, inwestorem, projektantami.analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z przygotowaniem wycen, kosztorysów, przedmiarówWymagania: Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - mile widzianeZnajomość branży budowlanejZnajomość technologii prac budowlanych Dobra znajomość pakietu Office (MS Word, MS Excel)Znajomość programu do kosztorysowania NormaSkrupulatność i bardzo dobra organizacja pracy własnejUmiejętność pracy pod presją czasuOdpowiedzialność i terminowość w podejmowanych zadaniachumiejętność współpracy w zespoleumiejętności analityczneWykształcenie wyższe lub wykształcenie techniczne średnie w trakcie studiówOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzeniePremie od zysku z wygranych przetargówStabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prace Niezbędne narzędzia pracyRozwój zawodowyPracę w przyjaznej atmosferzeMożliwość zdobycia doświadczenia dla osób zaczynających karierę zawodowąbudżet szkoleniowyAplikować prosimy poprzez formularz olx lub bezpośrednio na adres mailowy podany w ogłoszeniu.

Specjalista ds. kadr i płac, Olkusz
Specjalista ds. kadr i płac, Olkusz
Olkusz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAktualnie dla naszego Klienta z branży automotive poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty kadr i płac. Praca stacjonarna w Olkuszu. Zakres obowiązków: Prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac; Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych ZUS, deklaracji PIT; Zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy; Przyjmowanie i rejestracja dokumentów w programie kadrowo-płacowym – Enova; Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy); Ewidencja czasu pracy, kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników (urlopy, absencje, zwolnienia); Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu kadr i płac na potrzeby wewnętrzne; Współtworzenie regulaminów i procedur z zakresu HR; Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów. Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość zasad sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS; Znajomość programu Enova365; Znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz umiejętność praktycznego ich zastosowania; Znajomość dokumentacji kadrowej i zasad jej prowadzenia oraz archiwizacji; Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Oferujemy: Umowę o pracę; Pakiet benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, pakiet Medicover Premium, świadczenia socjalne z ZFŚS; Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych; Szkolenia. Zachęcamy do aplikowania. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

Asystent projektanta instalacji elektrycznych, praca biurowa
Asystent projektanta instalacji elektrycznych, praca biurowa
Olkusz 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: Praca biurowa, pomoc przy opracowaniu dokumentacji projektowych. Miejsce pracy: Olkusz Wymagania: Znajomość: AutoCAD, Podstawowa znajomość: Microsoft Word i Excel, Mile widziana znajomość: Revit, Dialux Mile widziana podstawowa znajomość instalacji elektrycznych silnoprądowych. Oferujemy: • Pełny etat. Praca 5 dni w tygodniu od godz. 8 do 16 na stanowisku komputerowym. • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Informacje o firmie: Wykonujemy dokumentacje projektowe pełnej branży elektrycznej budynków kubaturowych użyteczności publicznej jak i przemysłowych, a także kogeneracji, stacji transformatorowych na terenie całego kraju. Biuro projektów mieści się w Olkuszu na ul. Polnej. Pracujemy stacjonarnie w zespole paru osób. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Filtr