Sortowanie:
Znaleziony: 44 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Opole
Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
nowe Opole wczoraj

Firma z historią i doświadczeniem Himmel i Papesch Opole Sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy z możliwością awansu i ścieżką rozwoju Opis stanowiska:Przygotowanie dokumentacjiWspółpraca z działem kadrWspółpraca z księgowościąWykonywanie bieżących spraw i zadańPorządkowanie i archiwizowanie dokumentacjiWymagania:Dobra organizacja pracy, umiejętności komunikacyjne i planowaniaBiegła znajomość obsługi komputera,Znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów mile widziana,Czynne prawo jazdy,Umiejętność pracy w zespole,Odpowiedzialność i zaangażowanie w pracęDoświadczenie na podobnym stanowisku miłe widzianeOferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na lokalnym rynkuWynagrodzenie zasadnicze adekwatne do doświadczenia i umiejętnościMożliwość rozwoju zawodowegoPraca w ambitnym, profesjonalnym i przyjaznym zespolePo przepracowanym roku świadczenia socjalneMożliwość skorzystania z ubezpieczenia na życieKarta Multisport

Specjalista ds. ofertowania - branża geotechniczna
Specjalista ds. ofertowania - branża geotechniczna
Opole wczoraj

OpisFirma z historią i doświadczeniem Himmel i Papesch Opole Sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisko: asystent kierownika działu Opis stanowiska:Weryfikacja dokumentacji projektowejSkładanie zapytań ofertowych do podwykonawców i dostawcówPrzygotowywanie kalkulacji do ofertyPrzygotowanie ostatecznych ofert dla KlientówPrzygotowywanie dokumentacji odbiorowej/powykonawczej zgodnie z przepisami oraz wymaganiami InwestorówAnaliza kosztów/budżetówWymagania:Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznejDobra znajomość Pakietu MS Office (Word, Excel)Znajomość programu AutoCadKomunikatywność, skrupulatność, dokładność i umiejętność analitycznego myśleniaDoświadczenie na podobnym stanowisku mile widzianeOferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na lokalnym rynkuWynagrodzenie zasadnicze adekwatne do doświadczenia i umiejętnościMożliwość rozwoju zawodowegoPraca w ambitnym, profesjonalnym i przyjaznym zespolePo przepracowanym roku świadczenia socjalneMożliwość skorzystania z ubezpieczenia na życieKarta Multisport

Specjalista ds ofertowania - praca biurowa - Opole
Specjalista ds ofertowania - praca biurowa - Opole
Opole wczoraj

Firma BUDMATER Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu - producent i dostawca stropów, balkonów oraz schodów prefabrykowanych – w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:Specjalista ds ofertowania Czym będzie się zajmować:Wykonywanie przedmiarów niezbędnych do procesu ofertowania i produkcjiPrzygotowywanie rozwiązań wstępnych dla procesu ofertowego i produkcjiŚcisłą współpracą z osobami odpowiedzialnymi za sprzedażŚcisłą współpracę z klientami przy projektowaniu prefabrykatówŚcisłą współpracę z zewnętrznymi biurami konstrukcyjnymiUzgadnianiem szczegółów potrzebnych do prawidłowego wykonania ofertyInnymi zleconymi pracami biurowymi. Co zapewniamy:Wszystkie konieczne narzędzia do pracy biurowej,Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę (po okresie próbnym), lub na podstawie innej formy współpracyPracę w godzinach 7-15 od poniedziałku do piątku w biurze w OpoluDostęp do bezpłatnych miejsc parkingowych,Bardzo dobrą atmosferę pracy skupionej na wynikach,Pracę w w dynamicznym i zgranym zespole. Czego oczekujemy:Umiejętność czytania rysunków technicznych projektów budowlanychOsoby o doskonałej organizacji pracy własnej,Wyjątkowych umiejętności interpersonalnych,Osoby, która zwraca uwagę na szczegółySkrupulatności w wykonywaniu swojej pracyBiegłości w obsłudze komputera,Pełnego zaangażowania w powierzone zadania,Umiejętności dostosowywania się do zmieniających się warunkówWykształcenie budowlane (co najmniej Technikum Budowlane]Kogo nie chcemy:Osoby niedbałej i niedbającej o detaleOsoby, która nie kończy sprawOsoby, której nie przeszkadza bałaganOsoby, która boi się rozmów telefonicznychOsoby, która nie lubi kontaktu z ludźmiOsoby, która nie potrafi liczyć  Jeśli wg Ciebie spełniasz powyższe kryteria, to zapraszamy.Jeśli czujesz, że możesz wnieść coś istotnego do naszej firmy, czego nie widzisz w treści tego ogłoszenia - również aplikuj.Więcej o naszej firmie dowiesz się na budmater.pl  Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.Proszę o przesłanie klauzuli związanej z procesem rekrutacji

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Opole 4 kilka dni temu

Pracownik sekretariatuTwój zakres obowiązków·         zarządzanie kalendarzem spotkań,·         obsługa klientów wizytujących w firmie,·         zarządzanie obiegiem korespondencji,·         tworzenie pism, formularzy, niezbędnej dokumentacji,·         monitorowanie zapasów w firmie i zamawianie materiałów biurowych,·         wystawianie skierowań na badania lekarskie oraz współpraca ze służbą bhp,·         nadzór nad terminami związanymi z UDT,·         pomoc w bieżących pracach księgowych i tworzeniu sprawozdań zakresu Ochrony Środowiska·         znajomość Social Media (pomoc w tworzeniu strony internetowej , FB)Nasze wymagania·         zaangażowanie w wykonywaną pracę,·         samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań·         chęć do rozwoju i nauki·         znajomość obsługi sprzętów biurowych,·         prawo jazdy kat. B·         wiedza administracyjna,·         wysoki poziom komunikatywności,·         znajomość pakietu Office (Word, Excel) i innych aplikacji biurowych,·         umiejętność rozwiązywania problemów, wielozadaniowość,·         znajomość języka angielskiego mile widziana,·         wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.To oferujemyJeśli chcesz uczestniczyć w rozwoju naszej Firmy, w której stawiamy na ekologię i jesteśmy ważnym ogniwem Gospodarki Obiegu Zamkniętego - zapraszamy do aplikowania. Oferujemy stabilne zatrudnienie w ranach umowy o pracę, docelowo na czas nieokreślony, możliwość rozwoju i podniesienia kwalifikacji.Benefity·         dofinansowanie szkoleń i kursów·         ubezpieczenie na życie·         spotkania integracyjne·         kawa / herbata·         parking dla pracowników  

Asystent / Asystentka biura nieruchomości z językiem angielskim
Asystent / Asystentka biura nieruchomości z językiem angielskim
Opole 5 dni plecy

Morris & Lloyd Broker Sp. Z o.o. Sp. k. - jesteśmy biurem pośrednictwa sprzedaży nieruchomości premium położonych w najpiękniejszych zakątkach polskich gór oraz nad morzem. Pośredniczymy głównie w sprzedaży nieruchomości inwestycyjnych. Obsługujemy projekty Grupy Górskie Resorty, w której skład wchodzą sprawdzeni deweloperzy i operatorzy.Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:Asystent / Asystentka biura nieruchomości z językiem angielskimMiejsce pracy: OpoleTwój zakres obowiązkówProwadzenie komunikacji z klientami w formie telefonicznej oraz mailowej w języku angielskimWspółudział w przygotowaniu ofertBadanie rynku i konkurencjiWymagania konieczneBiegła znajomość języka angielskiegoWysoka kultura osobistaŁatwość nawiązywania kontaktów, zdolności interpersonalneUmiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowychDobra organizacja pracy – samodyscyplina w planowaniu i realizacji zadańMile widzianeZnajomość  języka hiszpańskiego w stopniu komunikatywnymZnajomość zagadnień z zakresu nieruchomościTo oferujemyCiekawą pracę w nowoczesnej organizacji zajmującej się sprzedażą nieruchomościStabilne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia lub B2BZniżki pracownicze na korzystanie z noclegów i usług w hotelach należących do Grupy Górskie Resorty.Zachęcamy do przesłania aplikacji!Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Młodszy specjalista ds. administracji
Młodszy specjalista ds. administracji
Opole 5 dni plecy

Nasza firma działa w świecie szeroko rozumianej automatyki, w takich branżach jak logistyka, motoryzacja, materiały budowlane, aerospace i petrochemia. W trakcie naszej codziennej pracy wspieramy zespół inżynieryjny w realizacji ich ambitnych projektów, zarządzając podróżami oraz dbając o efektywne funkcjonowanie biura, śledząc równocześnie postęp technologiczny i dostosowując się do dynamicznych zmian, wkładając w to 100% profesjonalizmu, zaangażowania i samodzielności.Twój zakres obowiązków:·         zarządzanie procesem organizacji i rozliczania wyjazdów służbowych·         nadzór nad firmową flotą pojazdów·         kompleksowa obsługa ubezpieczeń podróżnych, samochodowych i majątkowych firmy·         obsługa potrzeb zakupowych i wyposażenia firmy·         wykonywanie innych obowiązków administracyjnych·         dbanie o rozwój i wizerunek firmy Nasze wymagania:·         znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min.B2)·         mile widziana znajomość języka niemieckiego·         analitycznego i nieszablonowego sposoby myślenia,·         skrupulatność i sumienność wykonywanych zadań·         komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole·         dobra znajomość narzędzi Word, Excel i Outlook·         prawo jazdy kat. BTo oferujemy:·         wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia 4700 -5200 brutto na start·         stabilne zatrudnienie na umowę o pracę·         stały rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych (m.in. kursy językowe w czasie pracy – angielski i niemiecki)·         pracę w zespole specjalistów i koleżeńską atmosferę·         dodatkowe benefity pozapłacowe: kursy doszkalające z języków obcych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, pyszną kawę i świeże owoce – nie tylko w czwartki·         brak dress code’u

Sekretarz/sekretarka szkoły OPOLE
Sekretarz/sekretarka szkoły OPOLE
Opole 6 dni plecy

Niepubliczna Szkoła Muzyczna I stopnia PRELUDIUM oraz Prywatne Ognisko Artystyczne Preludium w Opolu poszukuje osoby do pracy na stanowisku SEKRETARZ SZKOŁY.Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższeznajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowychznajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencjigotowość do szybkiego opanowania programów Sekretariat, e-Dziennik oraz Systemu Informacji Oświatowejdoskonała organizacja pracy i samodzielnośćwysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzikomunikatywność i umiejętność pracy w zespoleinicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązkówuczciwość i rzetelnośćchęć dalszego rozwoju zawodowegoZakres obowiązków:prowadzenie bieżących spraw kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb, w tym obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznejprowadzenie dokumentacji zgodnie z wymogami przepisów Ustawy o systemie oświaty, ustawy Prawo oświatowe, Karty Nauczyciela i innych określających funkcjonowanie szkoływykonywanie wszelkich czynności związanych z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia, rezygnacje, informowanie nauczycieli itd)obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów, prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnejdbanie o prawidłowy przepływ informacji w szkole (dyrekcja, nauczyciele, rodzice, uczniowie)kontakt z firmami zewnętrznymidbałość i porządek miejsca oraz stanowiska pracymonitorowanie stanu zaopatrzenia sekretariatu, wody, materiałów szkolnychProwadzenie archiwum szkolnego i jego dokumentacjaobsługa telefonu służbowegoterminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkołyPomoc przy organizacji imprez szkolnychewidencja czasu pracy, wnioski urlopowe, prowadzenie akt osobowych fakturowanie zgodne z KSEFprowadzenie oraz koordynacja kalendarza szkoły online

Fleet Manager - Wheels4rent - Opole
Fleet Manager - Wheels4rent - Opole
Opole 10 dni plecy

Wheels4rent is a company established in 2017, whose activity is car rental on several European markets. Due to the next stage of development, we are looking for an enthusiast with corporate experience who, together with us, will take Wheels4rent to the next stage of development. We do not rent cars to private individuals. We only rent cars to agencies and contractors in Poland, the Netherlands and Belgium, but with your help we can expand the business to other markets.Fleet Manager is a management position of a company that currently has a fleet of 115 cars rented to several clients. Our growth potential is 250 cars in the next 2 years. Do you want to help us make it happen?This position requires:Knowledge and passion for cars,Skills in conducting the claims settlement process in insurance companies and examining claims,Work with a flexible hourly schedule,Willingness to travel.We would like to see in you:An ambitious and dynamic entrepreneur,A person who is bold in his actions,A manager with directorial potential.Take advantage of the opportunities we will give you to build your own team, expand your customer base and expand your vehicle fleet. Become our partner in managing Wheels4Rent! We will help you with this task, but the first step is up to you, so send your application in English.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów pośrednictwa pracy zgodnie z art. 23,24 i 25 ustawy z dnia 29 października 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. Nr 133 z 1997 r., poz. 883 z późniejszymi zmianami).Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Wheels4rent sp. z o.o..Dane zawarte w dokumentach aplikacyjnych zbierane są dla potrzeb rekrutacji, nie są profilowane. Zamieszczanie w aplikacji dodatkowych danych osobowych (np. wizerunek) jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie. Aplikujący posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne.

Młodszy specjalista do spraw rekrutacji
Młodszy specjalista do spraw rekrutacji
Opole 12 dnia plecy

Opis oferty pracyPRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr.rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko REKRUTER. Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego. - Gotowość do prowadzenia spotkań w terenie (prawo jazdy warunek niezbędny). - Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office i obsługa Internetu. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja) oraz terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę. - Praca w godzinach między 08:00 – 16:00 . - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są przesłanie Cv na adres info@ prosenior.pl lub o kontakt telefoniczny +48 774 - pokaż numer telefonu -

Sprzedawca z orzeczeniem o niepełnosprawności Opole
Sprzedawca z orzeczeniem o niepełnosprawności Opole
Opole 16 dni plecy

Opis oferty pracyFirma handlowa poszukuje osoby do pracy w biurze w dziale handlowym opis stanowiska: - Wystawianie faktur sprzedażowych i zakupowych - Bieżąca obsługa stałych klientów - dbanie o dobry wizerunek firmy praca od poniedziałku do piątku w godzinach stałych i dziennych

Doradca Klienta z językiem niderlandzkim
Doradca Klienta z językiem niderlandzkim
Opole 24 dnia plecy

Opis oferty pracyPARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Doradca Klienta z językiem niderlandzkim Opis stanowiska: Odbieranie telefonów, czatów lub e-maili od użytkowników zgłaszających problemy z dostępem do aplikacji na firmowych laptopach. Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z aplikacją poprzez środki komunikacji zdalnej, takie jak telefon, czat lub e-mail. Zapewnienie szybkiego i skutecznego wsparcia technicznego, aby umożliwić użytkownikom kontynuację pracy. Wykorzystywanie dostarczonych narzędzi i wiedzy technicznej do diagnozowania i rozwiązywania problemów z aplikacją. Kierowanie problemami, których nie można rozwiązać samodzielnie, do zespołu współpracowników i współpraca z nimi w celu znalezienia rozwiązania. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta. LOKALIZACJA: możliwość pracy w oddziałach: Katowice, Lublin lub Opole Wymagania: Znajomość języka niderlandzkiego na poziowmie min. B2 do komunikacji z Klientem oraz znajomość języka angielskiego na poziomie min. mocne B1 do codziennej komunikacji z zespołem. Gotowość do podjęcia pierwszych kroków w obszarze IT. Nastawienie na realizację celów. Orientacja na rozwiązywanie problemów. Zdolność do efektywnej komunikacji z klientem i współpracy w zespole. Oferujemy: Umowa o pracę, zatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę Praca na pełny etat. Praca w modelu hybrydowym - 30% pracy w ciągu miesiąca w biurze. Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie. Liczne i nietsandardowe benefity, m.in. dostęp do platform rozrywkowych oraz wspomagających rozwój zawodowy i osobisty. Pracę w branży przyszłości. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH Przekazując swoje CV zgadzasz się na przetwarzanie przez Paretti Sp. z o.o Sp. K., z siedzibą w Opolu (45-064), ul. Kołłątaja 9/2, Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w tytule ogłoszenia. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem Kołłątaja 9/2, Opole. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych, jednak nie dłużej niż 3 lata, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 3 lat. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Przekazując swoje CV zgadzasz się na przetwarzanie przez Paretti Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Opolu (45-064), ul. Kołłątaja 9/2, danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Zgody są dobrowolne i nie mają wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. W każdym momencie możesz cofnąć udzieloną zgodę, co nie ma wypływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.

Elektryk z niemieckim/instalacje i fotowoltaika, od 22 euro
Elektryk z niemieckim/instalacje i fotowoltaika, od 22 euro
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNiemiecka firma działająca na rynku niemieckim, zajmująca się montażem paneli fotowoltaicznych na obiektach mieszkaniowych i przemysłowych poszukuje pracowników na stanowisko: Elektromonter Miejsce pracy: Niemcy – Brandenburg, Berlin, południowa część kraju Zadania: • Montaż instalacji fotowoltaicznych, • Podłączanie i konfigurowanie inwerterów, • Montaż i podłączanie zabezpieczeń po stronie AC i DC, • Montaż tras kablowych, • Wykonywanie uziemienia i pomiarów elektrycznych, • Prace serwisowe, wykrywanie usterek, • Praca przy montażu paneli na prywatnych domkach. Wymagania: • Doświadczenie jako elektryk, elektromonter minimum roczne, • Wykształcenie zawodowe lub średnie – elektryczne, • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub biegła znajomość języka angielskiego, • Prawo jazdy kategorii B, • Umiejętność czytania planów technicznych, • Uprawnienia SEP mile widziane, • Samodzielność i odpowiedzialność na miejscu budowy. Gwarantujemy: • Niemiecką umowę o pracę na czas nieokreślony, • Pracę od poniedziałku do piątku, (8-10 godzin dziennie), • Rotację ustalaną z kierownikiem, • Narzędzia, odzież ochronną, sprzęt BHP wysokiej jakości oraz transport na budowie, • Pomoc w zalezieniu zakwaterowania, • Stawkę godzinową od 22 euro brutto/h, • Premie, bonusy oraz liczne dodatki, • Wynagrodzenie zależne od doświadczenia. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny 798 - pokaż numer telefonu - . Nie odbieram? Napisz SMS o treści „PANELE” – na pewno oddzwonię! KRAZ 13 471

Rekruter
Rekruter
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr.rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko REKRUTER. Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego. - Gotowość do prowadzenia spotkań w terenie (prawo jazdy warunek niezbędny). - Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office i obsługa Internetu. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja) oraz terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę. - Praca w godzinach między 08:00 – 16:00 . - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są przesłanie Cv na adres info@ prosenior.pl lub o kontakt telefoniczny +48 774 - pokaż numer telefonu -

Rekruter zdalny
Rekruter zdalny
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOFERTA PRACY - **REKRUTER** ZDALNIE : Opis Rekrutacja pracowników do Holandii do różnych branż – ogrodnictwo, prace na magazynach, praca na produkcji czy w sektorze technicznym . Zadania: Rekrutacja pracowników niskiego szczebla, Redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń, Selekcja otrzymanych aplikacji, Rozmowy telefoniczne z osobami ,które chcą wyjechać do pracy za granice, Administrowanie baza danych, Aktywne budowanie wizerunku Firmy na lokalnym rynku, Nasze wymagania: Dyspozycyjność, Komunikatywność, Dobra organizacja czasu pracy, Oferujemy: Różne formy współpracy, Wynagrodzenie prowizyjne – prowizja za każdego kandydata, który rozpocznie pracę (średnia to 8 zrekrutowanych osób tygodniowo) Możliwość awansu Niezbędne narzędzia do pracy Otwartość na wdrążanie własnych pomysłów Pakiet dodatkowych benefitów Samodzielność w realizacji codziennych działań Jesteśmy agencja zatrudnienia wpisana do rejestru pod numerem 23516. KONTAKT 48 508 - pokaż numer telefonu - CV- @ . Znasz kogoś, kto może być zainteresowany?

Specjalista do spraw rekrutacji
Specjalista do spraw rekrutacji
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr.rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko REKRUTER. Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego. - Gotowość do prowadzenia spotkań w terenie (prawo jazdy warunek niezbędny). - Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office i obsługa Internetu. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja) oraz terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę. - Praca w godzinach między 08:00 – 16:00 . - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są przesłanie Cv na adres info@ prosenior.pl lub o kontakt telefoniczny +48 774 - pokaż numer telefonu -

Rekruter Opole
Rekruter Opole
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr.rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko REKRUTER. Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego. - Gotowość do prowadzenia spotkań w terenie (prawo jazdy warunek niezbędny). - Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office i obsługa Internetu. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja) oraz terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę. - Praca w godzinach między 08:00 – 16:00 . - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są przesłanie Cv na adres info@ prosenior.pl lub o kontakt telefoniczny +48 774 - pokaż numer telefonu -

Młodszy specjalista do spraw rekrutacji
Młodszy specjalista do spraw rekrutacji
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPRO-SENIOR Sp. z o.o. działa na rynku od ponad 10 lat. Jesteśmy wiarygodną i rzetelną firmą, która zapewnia pracę m.in. Opiekunom Osób Starszych w Niemczech. Firma tworzona jest przez zespół zaangażowanych oraz pomocnych osób. Do naszego zespołu poszukujemy obecnie : Pracownika działu rekrutacji – Rekrutera Do zadań pracownika na tym stanowisku należeć będzie: – Wstępna selekcja zgłoszeń osób zainteresowanych podjęciem pracy. – Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych i przedstawianie warunków współpracy. – Wprowadzanie danych i zarządzanie bazą kandydatów chętnych do pracy. – Informowanie kandydatów o aktualnych ofertach pracy. – Wsparcie bieżącej pracy działu i dbanie o pozytywny wizerunek firmy. – Poszukiwanie oraz współpraca z kooperantami . Wymagania: – Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. – Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. – Gotowość do prowadzenia spotkań w terenie (prawo jazdy warunek niezbędny). – Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole. – Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. – Praktyczna znajomość narzędzi MS Office i obsługa Internetu. Gwarantujemy: – Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja) oraz terminową wypłatę. – Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę. – Praca w godzinach między 08:00 – 16:00 . – Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Zapraszamy do rozpoczęcia Kariery w zespole PRO-Senior. Telefon 774 - pokaż numer telefonu - Nie dopuść do tego byśmy przegapili Twoje CV! Nie otwieraj kolejnych kart w przeglądarce, nie odkładaj aplikacji na później! Wyślij ją do nas wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z RODO na adres: @

Praca biurowa ze znajomością j. obcych
Praca biurowa ze znajomością j. obcych
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Pracownik biurowy ze znajomością j. obcych Mamy oferty z językiem włoskim, francuskim i niemieckim Stanowiska: Doradca klienta z językiem francuskim wymagane minimum 6 miesięcy doświadczenia w obszarze finansowym język francuski na poziomie minimum B2 + język angielski minimum B2 Specjalista ds. księgowości z językiem francuskim doświadczenie w obszarze finansowym lub księgowości język francuski na poziomie minimum B2 + język angielski minimum B2 Specjalista ds. wsparcia technicznego systemów fotowoltaicznych Wymagana wiedza techniczna z zakresu fotowoltaiki/elektryki język francuski/niemiecki/włoski (min C1) + angielski B2 Specjalista ds. wsparcia systemów finansowych i księgowych minimum pół roku doświadczenia w finansach i księgowości francuski - B2 i angielski B2 Specjalista ds. usług finansowych Minimum rok doświadczenia w obszarze finansowym/księgowości język francuski B2+/C1, angielski - B2 Możliwy model hybrydowy - 2 dni w tygodniu w biurze. Praca w Krakowie lub Katowicach Zapraszamy do aplikowania!

Pracownik Biurowy w Kancelarii Notarialnej w Ozimku
Pracownik Biurowy w Kancelarii Notarialnej w Ozimku
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria Notarialna w Ozimku poszukuje pracownika biurowego/administracyjnego na stanowisku asystenta notariusza w sekretariacie kancelarii, z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu, po okresie próbnym. Oferujemy stabilne zatrudnienie, na dłuższą współpracę, w przyjaznej atmosferze. Do zakresu obowiązków należeć będzie m.in.: obsługa sekretariatu, tj. odbieranie telefonów, korespondencja mailowa, przyjmowanie gości Kancelarii, korespondencja przychodząca oraz wychodząca, przygotowywanie pism przewodnich, wypisów i odpisów aktów notarialnych, poświadczeń kopii oraz poświadczeń podpisów, a także przygotowanie projektów aktów notarialnych. Ponadto prowadzenie rejestrów w systemie informatycznym, kontakt z klientami Kancelarii (m.in. udzielanie informacji w zakresie sposobu załatwienia sprawy, przyjmowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania aktów notarialnych). Od kandydatów wymaga się: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne bądź ekonomiczne, umiejętności pracy w zespole, biegłej obsługi komputera a także urządzeń biurowych, dobrej organizacji pracy, komunikatywności, wysokiej kultury osobistej. Mile widziane doświadczenie w kancelarii notarialnej bądź pracy biurowej. Osoby zainteresowane niniejszą ofertą pracy prosimy o przesłanie swoich CV. Odpowiemy na wybrane zgłoszenia.

Pracownik biurowy przy analizie kosztów
Pracownik biurowy przy analizie kosztów
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGłównym zadaniem przyszłego pracownika będzie przygotowywanie kosztorysów, porównywanie ofert oraz analiza kosztów. Praca w programie AutoCad i Excel. Wymogiem jest wykształcenie minimum średnie preferowane w kierunku elektrycznym. Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu +48 77 40 30 420

Specjalista ds. personalnych w agencji pracy z j. rosyjskim
Specjalista ds. personalnych w agencji pracy z j. rosyjskim
Opole 30+ kilka dni temu

OPISW związku z dynamicznym rozwojem Agencja Pracy Tymczasowej Dreman sp. z o.o. z siedzibą w Opolu poszukuje pracownika na stanowisko:Specjalista ds. Personalnych z j. rosyjskimZakres obowiązków:Obsługa procesów związanych z legalizacją pracy cudzoziemców w Polsce (oświadczenia o powierzeniu pracy, powiadomienia o podjęciu pracy)Weryfikacja legalności pobytu i zatrudnienia cudzoziemca w PolsceWprowadzanie danych do systemuGenerowanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę i pracę tymczasową oraz innych dokumentów zatrudnieniowychWystawienie skierowań na badania lekarskie oraz kontrola orzeczeń lekarskich, kart szkoleń bhpNadzór i kontrola nad ważnością orzeczeń lekarskich oraz szkoleń bhpTworzenie raportów i analiz na potrzeby przełożonegoKontakt bezpośredni z pracownikami tymczasowymiNasze wymagania:Wykształcenie min. średniePłynna znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego, komunikatywna j. polskiegoZnajomość zasad legalizacji zatrudnienia cudzoziemców z poza UE w PolsceMinimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowiskuUmiejętność obsługi pakietu MS OfficeZaangażowanie, komunikatywność, chęć nauki i rozwojuMile widziana znajomość zasad funkcjonowania agencji pracy tymczasowejMile widziana znajomość języka angielskiegoOferujemy:Umowę o pracę w prężnie rozwijającej się, stabilnej firmieAtrakcyjne wynagrodzenieZdobycie doświadczenia w branży pracy tymczasowejMożliwość rozwoju w ramach struktury firmyŚwietną atmosferę pracy, zgrany zespółBezpłatne szkolenia podnoszące kwalifikacjeCodziennie darmowy ciepły posiłek, owoce, kawę i herbatę bez ograniczeńStrefę relaksuCzęste imprezy firmoweOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv zawierającego klauzulę dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych. Informujemy, iż kontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Pracownik Biurowy z j. angielskim (centrum Opola) 31zł/h
Pracownik Biurowy z j. angielskim (centrum Opola) 31zł/h
Opole 30+ kilka dni temu

OPISSuperbohater Obsługi KlientaJeśli chcesz pracować w firmie, która zmienia świat na lepsze; która przełamuje schematy nauczania i która poprzez naukę języka angielskiego pomaga innym zdobywać świat – dołącz do nas i zostań Superbohaterem Altera!pon-pt 11-19.30 – elastyczny grafik, do wyboru 25-45 godzin w tygodniusiedziba:  Ozimska / Plac Kopernika, Opole28-31zł/godz brutto (stawka dla studenta) / umowa zlecenie: 3000-5000zł brutto +plus bonusy i premieDodatkowo, po 2 miesiącach pracy oferujemy: zajęcia z języka angielskiego Karta MultiSportCo będziesz robić:rozmawiać telefonicznie z osobami zapisującymi się na lekcje próbnena bieżąco obsługiwać naszych klientów (przekładanie zajęć, zapisy, testy)odpisywać na maile po polsku i po angielskupracować w środowisku gdzie dzieje się kilka rzeczy naraz i praca zespołowa jest kluczem do uniknięcia chaosu :)Czego oczekujemy:wykształcenia średniego / w trakcie studiówangielskiego na poziomie co najmniej A2 w pisaniu i czytaniuświetnej obsługi komputerasamodyscypliny i umiejętności prioretyzacji zadańperfekcyjnej znajomości polskiegoumiejętności pracy w zespoleże nie boisz się rutyny i tego że dni są do siebie podobne i jeszcze tego, że lubisz się śmiać Rozpoczęcie pracy: luty 2023Jeśli widzisz się w tej roli – to wyciągaj z szafy pelerynę, odkurz swoje bohaterskie CV i złóż swoją aplikację z klauzulą o przetwarzaniu danych (bez klauzuli nie możemy nadać Ci super-mocy): Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Bezpłatny staż w administracji biura firmy budowlanej - centrum Opola
Bezpłatny staż w administracji biura firmy budowlanej - centrum Opola
Opole 30+ kilka dni temu

Nełsa Sp. z. o. o. to opolska firma specjalizująca się w realizacji prac żelbetowych na kluczowych kontraktach budowlanych w całej Polsce.Miejsce pracy: OpoleAktualnie poszukujemy osoby chętnej do nabycia doświadczenia podczas bezpłatnych praktyk przy wykonywaniu prostych prac biurowych, takich jak:dbanie o obieg dokumentów między pracownikami biura,porządkowanie dokumentów i faktur, redagowanie pism,przygotowywanie prostych zestawień i podliczeń,inne zadania wg Twoich własnych upodobań i chęci rozwoju.Co oferujemy:umowę o bezpłatny staż / praktykielastyczne godziny praktyk,zdobycie zarówno wiedzy merytorycznej, jak i praktycznego doświadczenia w wykonywaniu obowiązków administrowania pracami biura,niezbędny do wykonywania praktyk sprzęt,pozytywne referencje po pomyślnym zakończeniu praktyk.Zgłoszenia zawierające kilka słów o sobie i dyspozycyjność prosimy wysyłać przez formularz lub na adres e-mail: rekrutacjanelsa[at]gmail.comwww.nelsa.plwww.facebook.pl/nelsa.opole

Specjalisty ds. raportów i analiz
Specjalisty ds. raportów i analiz
Opole 30+ kilka dni temu

Firma Synerbia zajmuje się m.in. monitoringiem procesów przemysłowych z wykorzystaniem autorskich rozwiązań w zakresie IT. Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. raportów i analiz w biurze w Opolu.OPIS STANOWISKA PRACY:·         przygotowywanie raportów i analiz w celu optymalizacji procesów przemysłowych·         obsługa Elektronicznej Bazy Danych o Odpadach, tworzenie raportów·         kontrola prawidłowości realizacji zadań na podstawie danych z monitoringu wizyjnego oraz systemów GPS·         przyjmowanie dyspozycji telefonicznych od pracowników oraz klientów i przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnychWYMAGANIA:·         znajomość obsługi komputera (w szczególności pakietu Office – Word, Excel)·         mile widziane wyksztalcenie techniczne·         spostrzegawczość i dokładność·         samodzielność i inicjatywa w działaniuOFERUJEMY:·                 umowę o pracę na pełny etat bądź umowę zlecenie w zależności od preferencji·                 pracę zmianową (2 zmiany)·                 pakiet korzyści socjalnych, tj. kartę Multisport, prywatną opiekę lekarską·                 pełne szkolenie stanowiskowe, wsparcie techniczne i merytoryczne·                 przyjazną atmosferę pracy

Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
815000 zł
Opole 30+ kilka dni temu

W związku z szybkim rozwojem firma BUD-STAL poszukujemy osoby na stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY Wymagania:znajomość języka niemieckiego komunikatywnie (wymagana)komunikatywność, dyspozjycjnosc dobra organizacja pracy i zaangażowanie,Odporność na stres sprawna obsługa komputeraZakres obowiązków:kontakt oraz bieżąca obsługa firm w Polsce oraz za granicąrekrutowanie nowych pracownikówudzielanie informacji i odpowiedzi na pytania w kwestiach dotyczących ofert pracykształtowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy,prowadzenie statystyk,Oferujemy:pełne szkolenie stabilne zatrudnienie - umowę o pracę,przyjazną atmosferę pracę na pełen etat, od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00 (możliwość uzgodnienia)wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy i kompetencji + bonusy uznaniowe,pracę umożliwiającą rozwój kompetencji zawodowych,Darmowe lekcje języka niemieckiego po godzinach w biurze.dofinansowanie szkoleń i kursówInformujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez OLX lub email: praca[at]bud-stal.com

Rekruter-freelancer
Rekruter-freelancer
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy obecnie Rekrutera-freelancera, który zajmie się pozyskiwaniem pracowników na projekty, które prowadzimy dla naszych klientów. Dołączając do naszej firmy, zyskasz możliwość w 100% pracy zdalnej oraz pracę w młodej organizacji o bardzo pro-pracowniczym podejściu, dającej duży wpływ na kierunek jej rozwoju. Za co będziesz odpowiedzialny? - Za pozyskiwanie pracowników z różnych krajów na określone stanowiska (m.in. Polska, Azja, Afryka, Ukraina, ale też z krajów europejskich) - Za przeprowadzanie rozmów z kandydatami oraz wysyłanie rekomendacji - Za stały kontakt z kandydatami do momentu zatrudnienia - Za budowanie bazy kandydatów Czego oczekujemy? - Chęci do pracy i poszerzania swojej wiedzy w obszarze rekrutacji - Komunikatywności i umiejętności nawiązywania relacji. Co możemy zaproponować? - Dowolną formę zatrudnienia - Prowizje: 50-300 zł za pracownika po przepracowanym miesiącu - Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i poszerzania swoich kompetencji - Pracę w 100% zdalną - Miły i pozytywnie nastawiony zespół - Jeśli się sprawdzisz, istnieje możliwość dołączenia do naszej firmy na pełen etat! Jeśli oferta Cię zaciekawiła i poszukujesz obecnie nowych wyzwań, wyślij swoje cv! Zawsze warto porozmawiać o tym, co wzajemnie możemy sobie zaoferować!

Specjalista ds. obsługi klienta-głównie telefoniczna (nie call center)
Specjalista ds. obsługi klienta-głównie telefoniczna (nie call center)
2150000 zł
Opole 30+ kilka dni temu

Od 2006 r. TimeTax pomaga rozliczać podatki z zagranicy: Niemiec, Holandii, Belgii i 4 innych krajów. Time2work pozwoli Ci znaleźć pracę wśród specjalistów, którzy od lat zrealizowali już tysiące rozliczeń, właśnie te osoby przedstawią Ci szczegóły usług, obsługę systemu i wszystko to co na Twoim stanowisku będzie ważne.Poszukujemy specjalisty szukającego stabilnego zatrudnienia i gotowego wzbogacić firmę TimeTax swoim zaangażowaniem i optymizmem przez dłuższy, a nawet długi czas. Jeżeli ważna jest dla Ciebie atmosfera w pracy to warto żebyś rozważył propozycję TimeTax.Na potwierdzenie, wyjątkowości zespołu TimeTax zdradzimy, że 90% pracowników z działu, do którego możesz dołączyć, pracuje dłużej niż 3 lata. Jeżeli chcesz poznać ten zespół i przekonać się jak kompetentni i sympatyczni ludzie go tworzą nie zwlekaj, pomogą Ci oni rozwijać swoje umiejętności i wejść w nowe obowiązki (a z czasem wspiąć się na kolejne szczeble struktury organizacji), którymi będzie:obsługa klienta stacjonarnego w biurze przy ul. Niemodlińskiej w Opolu, w tym sprzedaż usług firmy – rozliczeń podatku z zagranicy i usług dodatkowych, jednak daleko tej pracy do pracy akwizytora,telefoniczną i mailowa obsługa klienta – odpowiadasz na pytania klientów dot. usług oraz statusu ich spraw,realizacja serwisu pousługowego.Wymagania:umiejętność obsługi klienta: pośredniej i bezpośredniej,posiadanie zdolności interpersonalnych,umiejętność dobrej organizacji pracy,praktyczna znajomość pakietu MS Office w zakresie Word i Excel,umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i informacji,poważne traktowanie obowiązków służbowych,Oferujemy:stały dochód podstawowy od 3000 zł netto (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin) plus system premiowy,pakiet benefitów min: pakiet medyczny PZU, dofinansowanie do karty multisport i kursów językowych,pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00,kompleksowe przeszkolenie przygotowujące do pełnienia obowiązków,współpracę z marką, cieszącą się ogromnym zaufaniem Klientów,program szkoleń technicznych i sprzedażowych dopasowany do potrzeb,atrakcyjną ścieżkę rozwoju,pracę w dynamicznym i nastawionym na wyniki zespole DzOK,nowoczesne międzynarodowe środowisko pracy,atmosferę dzięki, której chce Ci się codziennie przychodzić do firmy.Wysokość podstawy Twojego wynagrodzenia zostanie Ci przekazana w trakcie procesu rekrutacyjnego, jednak jesteśmy otwarci na Twoją propozycję. Prosimy dołącz ją do swojej aplikacji.

Specjalista ds. zakupów i administracji
Specjalista ds. zakupów i administracji
1250000 zł
Opole 30+ kilka dni temu

Media Ikonos Sp. z o.o to stabilna firma o ugruntowanej marce i pozycji na rynku światowym produkująca media do druku wszystkimi rodzajami ploterów solwentowych. W związku ze stałym rozwojem sprzedaży do klientów zagranicznych obecnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:Specjalista ds. zakupów i administracji Miejsce pracy: Opole Zadania stawiane kandydatom: ·        obsługa administracyjna zagadnień związanych z produkcją,·        obsługa zakupów okołoprodukcyjnych,·        aktywne poszukiwanie i współpraca z aktualnymi dostawcami materiałów pomocniczych używanych przez dział produkcji,·        ewidencjonowanie zrealizowanych zakupów i rozchodów w systemie ERP,·        obsługa zagadnień w zakresie ochrony środowiska w systemie BDO i SENT,·        współpraca z agencjami pracy,·        organizowanie i zarządzanie BHP w dziale produkcji,·        przygotowywanie zestawień, raportów np. w Excel. Wymagania stawiane kandydatom: ·        wykształcenie minimum średnie, ·        doświadczenie na podobnym stanowisku administracyjnym minimum 2 lata,·        biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office.·        dokładność i sumienność,·        prawo jazdy Kat B,·        mile widziana znajomość języka angielskiego. Oferujemy:   ·        zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym,·        atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,·        zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie,·        niezbędne narzędzia do pracy,·        dofinansowanie do zajęć sportowych,·        ubezpieczenie grupowe.Chętnych kandydatów prosimy o przesłanie CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Media Ikonos sp. z o.o. zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowychz dnia 29.08.97, (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm). Przyjmuję do wiadomości że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
530000 zł
Opole 30+ kilka dni temu

Gabinet weterynaryjny w Opolu poszukuje osoby na stanowisko Asystenta Lekarza Weterynarii (praca biurowa).Do obowiązków Pracownika należeć będzie:prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z codziennym funkcjonowaniem firmyadministrowanie i ewidencjonowanie operacji magazynowych i usług weterynaryjnychWymagania:doświadczenie w pracy biurowejbardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów Excel oraz pakietu Officebardzo dobra organizacja pracyskrupulatność, samodzielność, rzetelność, komunikatywnośćOferujemy:umowę o pracębardzo dobre warunki pracy w dobrze zorganizowanej firmiepełne przeszkoleniepracę w małym i przyjaznym zespolepracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach.Ogłoszenie kierowane jest do osób poszukujących stałej pracy. Nie jest to praca sezonowa.Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Staż w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu
Staż w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Sustinae zaprasza osoby z niepełnosprawnościami do udziału w procesie rekrutacji na stanowisko: Płatny Staż w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu Miejsce stażu: ul. Piastowska 14 Opole Jednostki organizacyjna w których odbędą się staże: • Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego • Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców • Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej Zadania: • obsługa urządzeń teleinformatycznych; • prowadzenie obowiązujących rejestrów; • archiwizowanie dokumentacji; Wymagania: • Wykształcenie średnie lub wyższe, • Mile widziana znajomość zasad kancelaryjno - archiwalnych, • Umiejętność obsługi komputera na poziomie średnio-zaawansowanym i pakietu MS Office, • Aktualne do końca grudnia 2024 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny, • Status na rynku pracy: osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy, • Komunikatywność, współpraca, otwartość na nowe doświadczenia, wysoka kultura osobista, sumienność. Oferujemy: • Płatny 8 miesięczny staż zawodowy (2900 zł brutto), • Bezpłatny udział w szkoleniach i kursach, • Możliwość zdobycia profesjonalnej wiedzy oraz doświadczenia w administracji i służbie publicznej, • Doradztwo w zakresie rozwoju kariery, • Zwrot kosztów dojazdu na staż w pierwszych 3 miesiącach trwania stażu, • Indywidualne i profesjonalne podejście w procesie rekrutacji. Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesyłanie CV wraz z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności poprzez formularz LENTO. W związku z przesłaniem nam danych osobowych w celach rekrutacyjnych do projektu „Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami” informujemy, że: „Administratorem moich danych osobowych jest Fundacja Sustinae z siedzibą przy ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, wpisana do Rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, Fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, KRS pod nr 0000426103, NIP: 6762457416, REGON: 122 - pokaż numer telefonu - . Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji do projektu „Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami” realizowanego w ramach programu „Stabilne zatrudnienie – osoby niepełnosprawne w administracji i służbie publicznej” i będą przechowywane do czasu zakończenia realizacji projektu. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie dla celów związanych z rekrutacją do udziału Pani/Pana w wyżej wymienionym projekcie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udziału w ww. projekcie. Informacje uzyskane w związku z realizacją projektu nie będą wykorzystywane ani ujawniane do celów innych niż rekrutacja do ww. projektu. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Skorzystanie z uprawnień przysługujących w stosunku do Administratora może zostać wykonane poprzez złożenie odpowiedniego na adres Administratora. Ponadto, w uzasadnionych przypadkach przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Projekt jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i Pani/Pana dane mogą być udostępnione temu Funduszowi.

Specjalista ds. sprzedaży, obsługi klienta oraz administracji
Specjalista ds. sprzedaży, obsługi klienta oraz administracji
160 zł
Opole 30+ kilka dni temu

Jesteśmy wiodącą firmą na rynku odlewów artystycznych specjalizującą się w produkcji pomników, płaskorzeźb, statuetek z brązu, mosiądzu i aluminium, jak i galanterii nagrobnej z własną linią produktową. Główne nasze rynki zbytu to Polska oraz kraje Europy zachodniej, w tym głównie Niemcy, Francja, Belgia, Szwajcaria Norwegia, Islandia. Firma istnieje na rynku od 45 lat. Jednym z ostatnich wyrobów firmy jest pomnik konny księcia Kazimierza I opolskiego z brązu zainstalowany na rynku w Opolu. Od 2013 roku firma funkcjonuje w nowo wybudowanej odlewni s Specjalnej Strefie Ekonomicznej przy ul. Północnej 20 w Opolu.OPIS STANOWISKA1. Sprzedaż / obsługa klientaPozyskiwanie nowych klientówMonitorowanie przetargów oraz przygotowywanie dokumentacji przetargowychOdbieranie i przetwarzanie zamówień na zlecenia produkcyjneObsługa osobista oraz telefoniczna obecnych klientówKontrola systemu jakości produktówMonitoring należnościUzupełnianie treści na stronie internetowej  oraz w sklepie internetowym  (przy współpracy z informatykiem) Prowadzenie regularnych wpisów w mediach społecznościowychProwadzenie kampanii reklamowych google ads, facebook (przy współpracy z informatykiem)Obsługa programu ENOVA w zakresie modułów sprzedażowych2. AdministracjaProwadzenie projektów zarząduOrganizacja eventów firmowych Współpraca z firmami spedycyjnymiPrace ogólno administracyjne3. WYMAGANIAUmiejętność tworzenia i utrzymywania dobrego kontaktu z klientemKomunikatywność, dokładność, skrupulatność i niezawodność w działaniuBardzo dobra organizacja pracy własnejDobra znajomość MS Excel, MS Word, MS Outlook, łatwość w przyswajaniu obsługi programów ERP, umiejętność obsługi programu ENOVA mile widzianaPełne zaangażowanie w pracęPraca w godzinach 8:00 – 16:00 / 9:00-17:00 w rotacji tygodniowejWykształcenie minimum średnieJęzyk angielski w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie4. OFERUJEMYStabilną pracę w cenionej firmie o ponad 45 letniej tradycji i międzynarodowych rynkach zbytuZatrudnienie w oparciu umowy o pracęPracę w doświadczonym zespole, w rozwijającej się firmieTelefon służbowyMożliwość rozwoju zawodowego

Praca dla studentki/a z dobra znajomością j. niemieckiego
Praca dla studentki/a z dobra znajomością j. niemieckiego
Opole 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr. rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko pomoc biurowa studentkę/studenta z dobrą znajomością języka niemieckiego Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - dobra znajomość języka niemieckiego. -prawo jazdy kat. B - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz terminową wypłatę. - Elastyczny grafik - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie Cv na adres E-mail info@ prosenior.pl lub o kontakt telefoniczny +48 774 - pokaż numer telefonu -

Praca dla studentki/a z dobrą znajomością niemieckieg
Praca dla studentki/a z dobrą znajomością niemieckieg
1 zł
Opole 30+ kilka dni temu

PRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr. rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko pomoc biurowa studentkę/studenta z dobrą znajomością języka niemieckiego Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - dobra znajomość języka niemieckiego. -prawo jazdy kat. B - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz terminową wypłatę. - Elastyczny grafik - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie Cv na adres E-mail @ lub o kontakt telefoniczny +48 *********

Pracownik Działu Obsługi Pojazdów
Pracownik Działu Obsługi Pojazdów
1229000 zł
Opole 30+ kilka dni temu

ZAPROJEKTUJ Z NAMI TRASĘ SWOJEJ PODRÓŻY ZAWODOWEJ I WYZNACZ NA NIEJ PRZYSTANKI  -TAK! W GTV BUS MASZ NA TO WPŁYW, DASZ WIARĘ?Naszą misją jest: „sprawiać, aby podróż z GTV BUS była wartościowym i wyjątkowym czasem dla każdego pasażera, klienta, kontrahenta, pracownika”. Wierzymy, że podróż z nami jest czasem dla Ciebie i zaczyna się od pierwszego kroku:                                               APLIKUJ NA STANOWISKO                                       Pracownik Działu Obsługi Pojazdów                                                                 jeśli:czujesz, że to Twój czas na życiową zmianę. Czas na podjęcie wyzwania, na rozwój osobisty i pracę w zaangażowanym zespole, który odważnie sięga po więcej i świetnie się przy tym bawi. Jako zespół stawiamy na partnerski model współpracy. Swoją podróż rozpoczniesz 3 miesięcznym okresem próbnym, podczas którego otrzymasz wsparcie opiekuna. Czym będziesz się zajmować?Obsługą programu naprawczego pojazdówLikwidacją szkód komunikacyjnychObsługą procesu zarządzania flotąCzego od Ciebie oczekujemy?Wykształcenia min. średniegoPosiadania czynnego prawa jazdy kat. BKomunikatywnościUmiejętności budowania relacjiUmiejętności pracy pod presją czasuUmiejętności pracy w zespoleCo możemy Ci zaproponować?Zatrudnienie na podstawie umowy o pracęWynagrodzenie od 3600 zł brutto na okresie próbnym. Po nim możliwość negocjacji wynagrodzeniaPracę 5 dni w tygodniu w godzinach od 8:00 do 16:00Pracę w renomowanej firmie z ponad 25-letnim doświadczeniemPrywatną opiekę medycznąKartę MultisportOpiekę medycznąGrupowe ubezpieczenie na życiePłatny program poleceń pracownikówMożliwość zdobycia cennego doświadczenia w gronie profesjonalistówPrzyjazną atmosferę w pracyRekrutacja prowadzona jest na rzecz firmy: GTV Serwis Sp. z o.o.Zapaszamy do bezpośredniego kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerem telefonu: 66*****38.W przypadku podania w CV danych należących do szczególnych kategorii danych (przypominamy, że są to dane osobowe ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz dotyczące przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej osoby) prosimy o zawarcie w CV lub w mailu do nas wysłanych następującej wzmianki: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłam/em w CV.” Jeżeli chcą Państwo, abyśmy zachowali dokumenty rekrutacyjne dla potrzeb przyszłych rekrutacji, prosimy o wyrażenie poniższej zgody: „Na podstawie art. 6 ust.1 lit. a RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji organizowanych przez GTV Serwis Sp. z o.o.” Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami  Poniżej znajdą Państwo informacje dotyczące przetwarzania danych kandydatów do pracy:  gtvbus.pl/klauzula-informacyjna-rekrutacja/ Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Pracownik działu obsługi klienta -praca dla studentów !
Pracownik działu obsługi klienta -praca dla studentów !
Opole 30+ kilka dni temu

Poszukujemy kandydatów na stanowisko Pracownik działu obsługi klienta Opis stanowiska: • telefoniczny kontakt z klientami • sprzedaż usług firmy • analizowanie i raportowanie wyników Wymagania: • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta • umiejętność budowania dobrych relacji z klientami • łatwość w nawiązywania kontaktów • mile widziani studenci ostatniego roku Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowa zlecenie • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 • możliwości rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów • wysoki system premiowy • zapewniamy szkolenie od podstaw i możliwość poszerzenia swoich kompetencji • przyjazną atmosferę pracy Zapraszamy do aplikowania ! ;-)

Rekruter
Rekruter
Opole 30+ kilka dni temu

PRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr.rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko REKRUTER. Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego. - Gotowość do prowadzenia spotkań w terenie (prawo jazdy warunek niezbędny). - Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office i obsługa Internetu. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja) oraz terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę. - Praca w godzinach między 08:00 – 16:00 . - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny +48 774 - pokaż numer telefonu -

Praca dla studena/ki z dobrą znajomością języka niemieckiego
Praca dla studena/ki z dobrą znajomością języka niemieckiego
Opole 30+ kilka dni temu

PRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr. rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko pomoc biurowa studentkę/studenta z dobrą znajomością języka niemieckiego Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - dobra znajomość języka niemieckiego. -prawo jazdy kat. B - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz terminową wypłatę. - Elastyczny grafik - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie Cv na adres E-mail @ lub o kontakt telefoniczny +48 774 - pokaż numer telefonu -

Rekruter
Rekruter
Opole 30+ kilka dni temu

PRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr.rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko REKRUTER. Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego. - Gotowość do prowadzenia spotkań w terenie (prawo jazdy warunek niezbędny). - Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office i obsługa Internetu. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja) oraz terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę. - Praca w godzinach między 08:00 – 16:00 . - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są przesłanie CV na adres E-mail @ lub o kontakt telefoniczny +48 774 - pokaż numer telefonu -

Pracownik ds. telefonicznej obsługi klienta z j.niemieckim
Pracownik ds. telefonicznej obsługi klienta z j.niemieckim
Opole 30+ kilka dni temu

Telefoniczna obsługa klienta z j. niemieckim. Umowa o Pracę, bezpośrednio u pracodawcy Wymagania: Język niemiecki na bardzo dobrym poziomie, minimum C1 (mowa i pismo) swobodna komunikacja doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane CV w j. polskim i niemieckim Obowiązki Prace administracyjno - biurowe, obsługa klienta, rozwiązywanie problemów klientów. Możliwa praca na pełny, lub 1/2 etatu. Praca pon-pt 8-16.

Sprzedawca z orzeczeniem o niepełnosprawności Opole
Sprzedawca z orzeczeniem o niepełnosprawności Opole
Opole 30+ kilka dni temu

Firma handlowa poszukuje osoby do pracy w biurze w dziale handlowym opis stanowiska: - Wystawianie faktur sprzedażowych i zakupowych - Bieżąca obsługa stałych klientów - dbanie o dobry wizerunek firmy praca od poniedziałku do piątku w godzinach stałych i dziennych.

Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka w dziale sprzedaży
Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka w dziale sprzedaży
Opole 30+ kilka dni temu

Oferujemy stałą pracę na umowę o pracę dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Główne zadania: Realizacja planów sprzedażowych Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem Negocjowanie warunków współpracy Właściwa ekspozycja produktów Maksymalizacja sprzedaży w swoim obszarze Oczekiwania: Orzeczenie o niepełnosprawności Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe bądź status studenta) Przedsiębiorczość i pasja w działaniu Wysoko rozwinięta kultura osobista, komunikatywność i otwartość Umiejętność organizacji pracy własnej Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji Gotowość do pracy w zmieniającym się środowisku Moc wymyślania i wdrażania rzeczy niemożliwych Prawo jazdy kat. B Oferujemy: umowa o pracę możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań, perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie, szansa na budowanie kariery w najlepszym zespole sprzedaży, premie i programy nagradzające podejmowanie inicjatywy, samochód służbowy, ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne), słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników, dofinansowanie do karty MultiSport, wolontariat pracowniczy, aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR, możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,

Rekruter
Rekruter
Opole 30+ kilka dni temu

PRO-SENIOR (Agencja zatrudnienia nr.rej 6933) zatrudni osobę na stanowisko REKRUTER. Miejsce pracy- OPOLE Wymagania: - Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta. - Komunikatywna znajomość języka niemieckiego. - Gotowość do prowadzenia spotkań w terenie (prawo jazdy warunek niezbędny). - Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole. - Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Praktyczna znajomość narzędzi MS Office i obsługa Internetu. Gwarantujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja) oraz terminową wypłatę. - Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę. - Praca w godzinach między 08:00 – 16:00 . - Możliwość codziennego wykorzystywania języka niemieckiego w pracy dzięki czemu szlifujemy swoje umiejętności. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny +48 774 - pokaż numer telefonu - lub +48 795 - pokaż numer telefonu -

Konsultant telefoniczny - terminale - WYSOKIE PROWIZJE
Konsultant telefoniczny - terminale - WYSOKIE PROWIZJE
Opole 30+ kilka dni temu

KONSULTANT TELEFONICZNY Lokalizacja: Opole OPIS STANOWISKA: -Praca polega na kontakcie telefonicznym z przedsiębiorcami i oferowanie terminala płatniczego przez rok za darmo. WYMAGANIA: -Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane, -Płynność wypowiedzi, zaangażowanie, -Sprawna obsługa komputera. OFERUJEMY: -Elastyczna forma zatrudnienia (umowa zlecenie, umowa o pracę), -Wynagrodzenie podstawowe + wysokie prowizje, -Praca od poniedziałku do piątku - WOLNE WEEKENDY. Zachęcam do przesyłania CV :)

Sekretarka - 8500 -Pełny etat
Sekretarka - 8500 -Pełny etat
9 zł
Opole 30+ kilka dni temu

Zatrudnię na stanowisku sekretarki/asystentki w dość dużej firmie z kilkoma filiami na terenie całego kraju.Wynagrodzenie jakie mogę zaoferować to 8000 netto do tego umowa o pracę .Praca w zgranym zespole.

Filtr