Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Pabianice
Specjalista ds. Zaopatrzenia
Specjalista ds. Zaopatrzenia
nowe Pabianice wczoraj

Jesteśmy firmą produkcyjną, realizującą sprzedaż na rynek polski jak i rynki zagraniczne. Naszym klientom oferujemy sprzedaż i dostawę stolarki otworowej PCV i aluminium.Zakres obowiązków ·         Zapewnienie dostępności materiałów do produkcji·         Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji dostaw·         Kontrola i optymalizacja poziomu zapasów magazynowych·         Wystawianie dokumentów magazynowych·         Optymalizacja kosztów zakupu·         Sporządzanie raportów i analiz z powierzonych zadańWymagania ·         Wykształcenie wyższe techniczne·         Doświadczenie w planowaniu i realizacji procesów zakupowych – preferowane w firmie produkcyjnej·         Dobra znajomość pakietu MS Office·         Umiejętność pracy w zespole·         Umiejętność sprawnego działania pod presją czasuOferujemy ·         Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·         Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności·         Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie·         Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego·         Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupoweZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Specjalista ds. wycen
Specjalista ds. wycen
Pabianice wczoraj

Jesteśmy firmą produkcyjną, realizującą sprzedaż na rynek polski jak i rynki zagraniczne. Naszym klientom oferujemy sprzedaż i dostawę stolarki otworowej PCV i aluminium. Opis stanowiska:Przygotowywanie wycen dla klientówSzybkie reagowanie na zapytania klientówPrzygotowywanie zestawień na potrzeby przełożonegoWspółpraca z innymi działami firmyWymagania:Praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,Łatwość w nawiązywaniu dobrych relacji interpersonalnych,Zdolność do efektywnej realizacji zadań pod presją czasu,Umiejętność analitycznego myślenia,Umiejętność pracy w zespole,Mile widziana znajomość programów Licz OknoOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności;Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;Szkolenia produktowe oraz dotyczące programów do ofertowania;Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe   

Asystent/ka Działu Handlowego
Asystent/ka Działu Handlowego
Pabianice wczoraj

Asystent/ka Działu Handlowego/Obsługa RecepcjiHIMMELTEK sp. z o.o.  Twój zakres obowiązków·         Obsługa recepcji, bieżąca obsługa klientów, firm kurierskich·         Bieżąca realizacja zamówień oraz koordynacja obiegu dokumentacji·         Wystawianie faktur i innych dokumentów księgowych, sporządzanie raportów·         Zlecanie wysyłek i kontakt z magazynem·         Zarządzanie korespondencją w firmie·         Dbanie o zaopatrzenie biura·         Inne zadania zlecone przez Zarząd i Kierownictwo Nasze wymagania·         Bardzo dobra organizacja pracy własnej·         Umiejętność pracy pod presją czasu·         Znajomość pakietu Office·         Terminowość, skrupulatność i dokładność w działaniu·         Zdolności organizacyjne To oferujemy·         Pracę w rozwijającej się firmie z młodym i sympatycznym zespołem·         Możliwość zdobywania nowych kompetencji i umiejętności·         Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę·         Komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy  

Home Office|Praca Zdalna|Umowa|4500zł-6500zł+PREMIE
Home Office|Praca Zdalna|Umowa|4500zł-6500zł+PREMIE
Pabianice 6 dni plecy

Prowadzimy nabór do Firmy - możliwość pracy dodatkowo lub na stałe. Pracują z nami osoby z różnych rejonów Polski, więc nie ważne, gdzie teraz mieszkasz - potrzebujesz tylko dostępu do Internetu.Co oferujemy?Wypłaty na czas:Płacimy terminowo, bez zbędnych opóźnień - stabilność finansowa to dla nas priorytet.Bonusy/premie.Widełki w ogłoszeniu to tylko początek możliwości zarobkowych - możesz generować 2x większe zarobki - to zależy od czasu, jaki poświęcisz na pracę.Zdalna Praca:Oszczędź czas i środki na dojazdy - pracuj z dowolnego miejsca, gdzie masz dostęp do Internetu.Elastyczny Grafik:Jako pracownik zdalny, decydujesz, kiedy i ile chcesz pracować. Zero ograniczeń.Wsparcie Zespołu:Mamy dla Ciebie pełen pakiet szkoleńCzego oczekujemy?Dostępu do Internetu i komputera.1-3 godzin wolnego czasu dziennie.Zaangażowania i gotowości do działania.Pełnoletności (minimum 18 lat).Jak to działa?Tworzymy treści reklamowe, monitorujemy wyniki, budujemy relacje. Zadania są konkretne, a my dostarczamy gotowe narzędzia.Co zyskujesz?Realne zarobki w stosunku do Twojego zaangażowania.Szkolenie od podstaw - nie wymagamy doświadczenia.Rozwój osobisty i nowe doświadczenie.Praca w świetnym zespole.Zainteresowany?Kliknij “APLIKUJ” i dołącz do naszej firmy! Nie trzeba wysyłać CV!Praca zdalna, prostota, efekty - to wszystko na wyciągnięcie ręki!Jeżeli widzisz to ogłoszenie, to nadal jest “AKTUALNE” - szybki kontakt i rozmowa.“Ten, kto nie chce, znajdzie powód. Ten kto chce, znajdzie sposób.”

Pracownik biurowy ds. kadr i księgowości
Pracownik biurowy ds. kadr i księgowości
869000 zł
Pabianice 30+ kilka dni temu

Zakład wykonujący instalacje elektryczne z Pabianic poszukuje pracownika biurowego do prac kadrowo-księgowych. Mile widziana znajomość Comarch Optima. Proszę o wysyłanie CV przez portal OLX.

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
1650000 zł
Pabianice 30+ kilka dni temu

Firma Furta zajmująca się produkcją ,sprzedażą oraz montażem drzwi , poszukuje pracownika biurowego OBOWIĄZKI: wprowadzanie danych do systemuwystawianie fakturzamawianie towarutelefoniczna obsługa klientówplanowanie pracy monterówrozliczanie monterówprzyjmowanie dostawkontrola i nadzór nad obiegiem dokumentacjiobsługa urządzeń biurowych  WYMAGANIA: • umiejętność obsługi komputera wraz dobrą znajomością pakietu MS Office (Excel), • komunikatywność, punktualność, otwartość, kreatywność oraz zaangażowanie • bardzo dobra organizacja pracy własnej   OFERUJEMY: • stabilne warunki zatrudnienia  • niezbędne narzędzia pracy  • atmosferę, jakiej nie znałeś/łaś do tej pory• możliwość rozwoju Praca na dwie zmiany w godzinach 7-15 i 10-18 Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV przez portal olx.  Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Filtr