Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Parczew
Asystent/ka Zarządu do przyuczenia- umowa o pracę
Asystent/ka Zarządu do przyuczenia- umowa o pracę
nowe Parczew 30+ kilka dni temu

Asystent Zarządu Miejsce pracy: Parczew (okolice Lubartowa) Zakres obowiązków: • Dbanie o właściwy obieg dokumentów w firmie • Obsługę połączeń telefonicznych, korespondencji firmowej oraz bieżący kontakt z klientami firmy • Zamawianie art. Biurowych • Tworzenie pism i dokumentów firmowych oraz raportów • Weryfikacja i rejestrowanie faktur • Wprowadzanie płatności oraz monitorowanie płatności faktur • Importowanie wyciągów bankowych oraz bieżące rozliczanie dokumentów w programie Comarch Optima • Współpraca z biurem rachunkowym oraz kancelarią adwokacką i podmiotami zewnętrznymi np. urzędami Wymagania: • Biegłej obsługi komputera w tym dobra znajomość programu Excel oraz Word • Doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista • Umiejętność analitycznego podejścia do problemów Firma oferuje: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 • Ubezpieczenie na życie • Możliwość rozwoju oraz nabycia doświadczenia biznesowego

Filtr