Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Piotrków Trybunalski
Obsługa klienta
Obsługa klienta
nowe Piotrków Trybunalski 30 dni plecy

Opis oferty pracySzukamy do naszego zespołu osoby do mobilnej obsługi klienta. Jazda busem do 3,5 tony. Osoby z doświadczeniem w obsłudze klienta i szybko uczących się zapraszam do kontaktu poprzez wysłanie swojego cv. UWAGA!!!! POSZUKUJEMY RÓWNIEŻ OSOBY NA SAME WEEKENDY LUB PEŁNY ETAT.

Referent ds. sprzedaży
Referent ds. sprzedaży
985500 zł
Piotrków Trybunalski 30+ kilka dni temu

FUH "MEKA" poszukuje pracownika na stanowisko Referent ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- bieżąca obsługa klientów firmy, w tym doradztwo, wyceny towarów i realizacja zamówień,- ewidencjonowanie zakupu towarów w systemie, w tym wystawianie dokumentów PZ, WZ, FV, RW, ZW,- ewidencjonowanie sprzedaży,- współpraca z dostawcami towarów w zakresie składania i realizacji zamówień,- prowadzenie strony internetowej firmy,- przygotowywanie ofert przetargowych,- administracja biurowa,- inne czynność zlecone przez pracodawcę Oczekiwania:- wykształcenie średnie,- mile widziane doświadczenie sprzedaży towarów z branży budowlanej,- znajomość programu Subiekt GT, będzie dodatkowym atutem,- sumienność,- dobra organizacja pracy własnej,- komunikatywność,- kreatywność Oferujemy:- umowę o pracę na pełen etat,- pracę w miłej atmosferze,- wsparcie przy wdrożeniu do pracy.CV prosimy składać przez portal OLX lub bezpośrednio na adres e-mail firmy do dnia 31.01.2024r.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Firma Usługowo-Handlowa "MEKA" Arkadiusz Ogrodniczak z siedzibą 97-300 Piotrków Trybunalski przy ul. Sulejowskiej 56.2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.3.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest wyłącznie Firma Usługowo-Handlowa "MEKA" Arkadiusz Ogrodniczak z siedzibą 97-300 Piotrków Trybunalski przy ul. Sulejowskiej 56.4.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.5.Pani/Pana dane osobowe po zakończonym procesie rekrutacji zostaną trwale i bezpiecznie usunięte zgodnie z polityką RODO obowiązującą w firmie.

Asystent ds. administracyjno-księgowych
Asystent ds. administracyjno-księgowych
1039700 zł
Piotrków Trybunalski 30+ kilka dni temu

O Rehasense:Rehasense to międzynarodowa grupa o skandynawskich korzeniach, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości produktów wspierających mobilność osób starszych i niepełnosprawnych. Współpraca ze specjalistami w dziedzinie rehabilitacji i nowoczesnych technologii zaowocowała stworzeniem wysokiej jakości produktów, dzięki którym nasi Klienci zyskują większą niezależność i wygodę w codziennym życiu.Grupa Rehasense dynamicznie się rozwija, zwiększając swoją obecność na międzynarodowych rynkach i stale poszerzając swoją ofertę produktową.Jesteśmy obecni w Niemczech, Danii, Szwecji, Holandii, Chinach, Korei, Kanadzie, USA, Australii i Nowej Zelandii a także Arabii Saudyjskiej. Siedziba główna firmy z zapleczem administracyjnym i logistycznym całej grupy mieści się w Piotrkowie Trybunalskim. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent ds. administracyjno-księgowychZakres obowiązków:FakturowanieZarządzanie obiegiem dokumentacji w firmieObsługa poczty tradycyjnej oraz elektronicznejDrobne prace księgoweNadzór nad osobami odwiedzającymi biuro, rezerwacja sal konferencyjnychRezerwacja hoteli i organizacja podróży służbowychWspółpraca z innymi działami w ramach organizacjiProfil idealnego kandydata:Dobre zdolności organizacji, zarządzania czasem oraz komunikacyjneZnajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższymMile widziana znajomość zagadnień związanych z rachunkowościąDobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook)Samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanieOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w systemie jednozmianowym (ruchome godziny pracy)Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowiskuNiezbędne narzędzia pracyDofinansowania do posiłkówPrywatna opieka medycznaPremia roczna uzależniona od wyników KPIBonusy świąteczne i wakacyjne                                                                                               Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV wraz z zamieszczeniem następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Pracownik biurowy do zarządzania Bieżącym Utrzymaniem Dróg
Pracownik biurowy do zarządzania Bieżącym Utrzymaniem Dróg
509000 zł
Piotrków Trybunalski 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: ·        Koordynacja prac podległych brygad patrolowych i interwencyjnych·        Koordynacja przepływu informacji między firmą i zarządcą drogi, służbami ratowniczymi·        Przyjmowanie, weryfikacja zgłoszeń z PID/CZR i organizowanie pracy brygad·        Kontrola i obsługa Zimowego Utrzymania ZUD dla całej sieci drogowej·        Obsługa obiegu dokumentów w firmie·        Prowadzenie pełnej dokumentacji wszelkich prac utrzymaniowych, zdarzeń drogowych oraz        niezbędnej dokumentacji dla zarządcy drogi. Weryfikacja i przygotowanie dokumentów powstałych        w trakcie kontroli drogi.Wymagania: ·        Wykształcenie minimum średnie, mile widziane średnie techniczne lub wyższe·        Mile widziane doświadczenie związane z budową lub utrzymaniem dróg·        Gotowość do pracy w systemie zmianowym 12/24·                   Dobre umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i interpersonalne·                   Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole·        praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word), ·        Oferujemy: ·                   stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, terminowe wynagrodzenie·                   niezbędne narzędzia pracy·                   perspektywę zdobycia szerokiego doświadczenia i rozwoju zawodowego -praca z wykorzystaniem nowego/specjalistycznego sprzętuProsimy o przesyłanie CV przez OLX

Zatrudnię pracownika administracyjnego - obsługa biura
Zatrudnię pracownika administracyjnego - obsługa biura
Piotrków Trybunalski 30+ kilka dni temu

Zatrudnię pracownika na stanowisko pracownik administracji - obsługa biura. Praca od 7 do 15 lub 8-16. Wykształcenie minimum średnie, znajomość obsługi komputera oraz prawo jazdy. Praca polega między innymi na przyjmowaniu i wysyłaniu korespondencji, zamawianiu map, wypisów z rejestru gruntów, kontakcie z klientami i urzędami oraz przygotowywanie kompletnych materiałów wstępnych. Praca w młodym, miłym i kreatywnych zespole 12 osobowym.

Filtr