Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / Administracja
Opis oferty pracySzukamy do naszego zespołu osoby do mobilnej obsługi klienta. Jazda busem do 3,5 tony. Osoby z doświadczeniem w obsłudze klienta i szybko uczących się zapraszam do kontaktu poprzez wysłanie swojego cv. UWAGA!!!! POSZUKUJEMY RÓWNIEŻ OSOBY NA SAME WEEKENDY LUB PEŁNY ETAT.
FUH "MEKA" poszukuje pracownika na stanowisko Referent ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- bieżąca obsługa klientów firmy, w tym doradztwo, wyceny towarów i realizacja zamówień,- ewidencjonowanie zakupu towarów w systemie, w tym wystawianie dokumentów PZ, WZ, FV, RW, ZW,- ewidencjonowanie sprzedaży,- współpraca z dostawcami towarów w zakresie składania i realizacji zamówień,- prowadzenie strony internetowej firmy,- przygotowywanie ofert przetargowych,- administracja biurowa,- inne czynność zlecone przez pracodawcę Oczekiwania:- wykształcenie średnie,- mile widziane doświadczenie sprzedaży towarów z branży budowlanej,- znajomość programu Subiekt GT, będzie dodatkowym atutem,- sumienność,- dobra organizacja pracy własnej,- komunikatywność,- kreatywność Oferujemy:- umowę o pracę na pełen etat,- pracę w miłej atmosferze,- wsparcie przy wdrożeniu do pracy.CV prosimy składać przez portal OLX lub bezpośrednio na adres e-mail firmy do dnia 31.01.2024r.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Firma Usługowo-Handlowa "MEKA" Arkadiusz Ogrodniczak z siedzibą 97-300 Piotrków Trybunalski przy ul. Sulejowskiej 56.2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.3.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest wyłącznie Firma Usługowo-Handlowa "MEKA" Arkadiusz Ogrodniczak z siedzibą 97-300 Piotrków Trybunalski przy ul. Sulejowskiej 56.4.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.5.Pani/Pana dane osobowe po zakończonym procesie rekrutacji zostaną trwale i bezpiecznie usunięte zgodnie z polityką RODO obowiązującą w firmie.
O Rehasense:Rehasense to międzynarodowa grupa o skandynawskich korzeniach, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości produktów wspierających mobilność osób starszych i niepełnosprawnych. Współpraca ze specjalistami w dziedzinie rehabilitacji i nowoczesnych technologii zaowocowała stworzeniem wysokiej jakości produktów, dzięki którym nasi Klienci zyskują większą niezależność i wygodę w codziennym życiu.Grupa Rehasense dynamicznie się rozwija, zwiększając swoją obecność na międzynarodowych rynkach i stale poszerzając swoją ofertę produktową.Jesteśmy obecni w Niemczech, Danii, Szwecji, Holandii, Chinach, Korei, Kanadzie, USA, Australii i Nowej Zelandii a także Arabii Saudyjskiej. Siedziba główna firmy z zapleczem administracyjnym i logistycznym całej grupy mieści się w Piotrkowie Trybunalskim. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent ds. administracyjno-księgowychZakres obowiązków:FakturowanieZarządzanie obiegiem dokumentacji w firmieObsługa poczty tradycyjnej oraz elektronicznejDrobne prace księgoweNadzór nad osobami odwiedzającymi biuro, rezerwacja sal konferencyjnychRezerwacja hoteli i organizacja podróży służbowychWspółpraca z innymi działami w ramach organizacjiProfil idealnego kandydata:Dobre zdolności organizacji, zarządzania czasem oraz komunikacyjneZnajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższymMile widziana znajomość zagadnień związanych z rachunkowościąDobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook)Samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanieOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w systemie jednozmianowym (ruchome godziny pracy)Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowiskuNiezbędne narzędzia pracyDofinansowania do posiłkówPrywatna opieka medycznaPremia roczna uzależniona od wyników KPIBonusy świąteczne i wakacyjne Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV wraz z zamieszczeniem następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”
Opis stanowiska: · Koordynacja prac podległych brygad patrolowych i interwencyjnych· Koordynacja przepływu informacji między firmą i zarządcą drogi, służbami ratowniczymi· Przyjmowanie, weryfikacja zgłoszeń z PID/CZR i organizowanie pracy brygad· Kontrola i obsługa Zimowego Utrzymania ZUD dla całej sieci drogowej· Obsługa obiegu dokumentów w firmie· Prowadzenie pełnej dokumentacji wszelkich prac utrzymaniowych, zdarzeń drogowych oraz niezbędnej dokumentacji dla zarządcy drogi. Weryfikacja i przygotowanie dokumentów powstałych w trakcie kontroli drogi.Wymagania: · Wykształcenie minimum średnie, mile widziane średnie techniczne lub wyższe· Mile widziane doświadczenie związane z budową lub utrzymaniem dróg· Gotowość do pracy w systemie zmianowym 12/24· Dobre umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i interpersonalne· Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole· praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word), · Oferujemy: · stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, terminowe wynagrodzenie· niezbędne narzędzia pracy· perspektywę zdobycia szerokiego doświadczenia i rozwoju zawodowego -praca z wykorzystaniem nowego/specjalistycznego sprzętuProsimy o przesyłanie CV przez OLX
Zatrudnię pracownika na stanowisko pracownik administracji - obsługa biura. Praca od 7 do 15 lub 8-16. Wykształcenie minimum średnie, znajomość obsługi komputera oraz prawo jazdy. Praca polega między innymi na przyjmowaniu i wysyłaniu korespondencji, zamawianiu map, wypisów z rejestru gruntów, kontakcie z klientami i urzędami oraz przygotowywanie kompletnych materiałów wstępnych. Praca w młodym, miłym i kreatywnych zespole 12 osobowym.