Sortowanie:
Znaleziony: 29 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Pruszków
Pracownik administracyjny - Ołtarzew, k. Ożarowa Maz.
Pracownik administracyjny - Ołtarzew, k. Ożarowa Maz.
nowe Pruszków dzisiaj

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363) zatrudni osoby do pracy w firmie, która jest liderem w technologii powietrza, dostarczając najlepsze w swojej klasie, innowacyjne i energooszczędne rozwiązania na stanowisku: PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH Miejsce pracy: Ołtarzew, k. Ożarowa Mazowieckiego Pracownik administracyjny - Ołtarzew, k. Ożarowa Maz. Co zyskasz, podejmując z nami współpracę? • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę (TY WYBIERASZ!), • współpracę z szwedzką rozwijająca się Firmą, • pracę w godzinach 08:00-16:00, • stawkę godzinową 30 zł/h brutto (przy umowie zlecenie) lub 6000 zł brutto miesięcznie (przy umowie o pracę), • wynagrodzenie na życzenie - dostęp do pensji bez konieczności czekania do dnia wypłaty, Twoje obowiązki: • opiekowanie się obiegiem dokumentacji w Firmie, • obsługa skrzynki mailowej oraz telefonu,  • archiwizacja dokumentów,  • inne zlecone czynności administracyjne, Czego wymagamy? • mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym charakterze; • dobra znajomość obsługi komputera oraz szybkość uczenia się, • samodzielnego dojazdu do pracy, • znajomość jęz. angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek konieczny. Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, zaaplikuj!

Pracownik administracyjny
Pracownik administracyjny
nowe Pruszków 2 dnia plecy

Pracownik administracyjny Miejsce pracy: Janki k/WarszawyWymiar godzin: cały etatForma zatrudnienia: umowa o pracęDo OBOWIĄZKÓW wybranej osoby należeć będzie:- wprowadzanie dokumentów do wewnętrznego systemu księgowo- pomoc przy rozliczaniu faktur w systemie księgowym- wsparcie działu płatności w innych pracach zleconychOd kandydatów OCZEKUJEMY:- znajomości programu WF-MAG/WF-FAKIR/WF-GANG, albo podobnego- biegła obsługa komputera i programów office- punktualności i dokładności- otwartość i umiejętność komunikowania się- łatwości w nawiązywaniu kontaktówOFERUJEMY:- stabilne zatrudnienie- możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w branżywww.SklepBaterie.pl 

Praca w biurze / dorywcza / elastyczne godziny
Praca w biurze / dorywcza / elastyczne godziny
Pruszków 6 dni plecy

Do działu rozliczeń poszukujemy wsparcia w pracach biurowych. Zakres czynności: porządkowanie i archiwizacja dokumentów obsługa prostego systemu do zarządzania dokumentacjąMożliwość elastycznego dostosowania godzin i wymiaru pracy od poniedziałku do piątku, między 7.00 a 16.00. Miejsce pracy: Pruszków, Parzniewska 18

Pruszków | Młodszy Specjalista ds. Obsługi Partnerów
Pruszków | Młodszy Specjalista ds. Obsługi Partnerów
Pruszków 6 dni plecy

Jeżeli szukasz pracy na dłużej i chcesz dołączyć do teamu, który stawia na rozwój, pomoc i kreatywność - oto my, cali na biało! Szukamy osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. Obsługi Partnerów.Jakie będą Twoje obowiązki?Pozyskiwanie potencjalnych kandydatów, obsługiwanie wystawionych zleceń, zapewnianie wysokiej jakości kontaktu z partnerami oraz klientami!Na co stawiamy?Pozytywne nastawienie, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.Super, jeżeli będziesz mieć doświadczenie w obsłudze klienta, ale nie jest to warunek konieczny!Co oferujemy?Dowolną formę zatrudnienia, system premiowy, opiekę medyczną. Oczywiście, mamy owocowe środy.

Wsparcie Prac Biurowych DPD Pruszków
Wsparcie Prac Biurowych DPD Pruszków
Pruszków 7 dni plecy

DPD Polska, lider rynku usług kurierskich, do Oddziału w Pruszkowie poszukuje Kandydatek/Kandydatów do Wsparcia Prac Biurowych. Do zadań będzie należeć:przyjmowanie, weryfikowanie i archiwizowanie dokumentów,przyjmowanie i wydawanie przesyłek Klientom,wprowadzanie danych do systemu,wsparcie w pracach administracyjnych. Od kandydatów oczekujemy:komunikatywności, otwartości i nastawienia na współpracę,sprawnego posługiwania się komputerem - w szczególności pakiet MS Office,dobrej organizacji,umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Oferujemy:współpracę w oparciu o umowę zlecenia,współpracę ze stabilną firmą,szkolenia wewnętrzne,pozytywną atmosferę. Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul. Mineralnej 5, 02-274 Warszawa.Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Skanowanie/rejestracja dokumentów Archiwum Brwinów
Skanowanie/rejestracja dokumentów Archiwum Brwinów
Pruszków 7 dni plecy

Firma DataBank Sp. z o.o. poszukuję pracownika na stanowisko Pracownik biurowy-skanowanie/rejestracja dokumentówLokalizacja: Moszna Parcela 29 Brwinów Zadania:- rejestrowanie dokumentów w systemie komputerowym- sortowanie zarejestrowanych dokumentów- przygotowywanie dokumentów do rejestracji- skanowanie zarejestrowanych dokumentów- kontrola jakości wprowadzanych danych Wymagania: - umiejętność pracy w zespole- pogodne usposobienie- dobra znajomość obsługi podstawowych aplikacji komputerowych (pakiet Office)- umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze- dokładność i rzetelność w realizacji wyznaczonych zadańOferujemy: - Możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń zawodowych-Przyjazną atmosferę- Interesującą pracę w nowoczesnej firmie o wysokim standardzie usług-Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17:00-Umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę-Atrakcyjne wynagrodzenieProsimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Pracownik ds. administracji - Pruszków
Pracownik ds. administracji - Pruszków
Pruszków 7 dni plecy

Witamy serdecznie :)Poszukujemy kandydata do naszego magazynu w Pruszkowie na stanowisko biurowe (ucznia/studenta) który jest dyspozycyjny w godzinach 8:00- 16:00 od poniedziałku do piątku. Tak naprawdę jest to prosta praca biurowa :)Zakres obowiązków:wprowadzanie danych do excela weryfikacja dokumentacji transportowejskanowanie dokumentów'integracja zleceń w systemie operacyjnyminne prace administracyjneWymagania:znajomość programu Excelkultura osobistanastawienie na prace zespołowąumiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniamistudenci/uczniowieCo oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy zlecenienagrodę uznaniową w wysokości 15% wynagrodzenia praca z fajnymi ludźmi w miłej atmosferze :)dofinansowanie do opieki zdrowotnejdofinansowanie do ubezpieczenia na życiemożliwość rozwoju w wewnętrznych strukturach organizacjiinne benefity Administratorem danych osobowych jest spółka Kuehne+Nagel Sp. z o.o. z siedzibą w Gądki 62-023, ul. Spedycyjna 1.Dane kontaktowe inspektora ochrony danych dostępne na stronie Kuehne+Nagel.Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody również na potrzeby przyszłych rekrutacji.Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierze Pani/Pan udział.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Specjalista ds. handlowych
Specjalista ds. handlowych
Pruszków 8 dni plecy

Opis oferty pracyDla naszego klienta - producenta armatury przemysłowej poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. handlowych Zakres zadań: - Bieżąca obsługa klienta krajowego, - Realizacja zamówień, - Współpraca z Przedstawicielem Regionalnym - Przygotowywanie ofert, - Współpraca z dostawcami. Wymagania: - Język angielski (komunikatywny w mowie i piśmie), - Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, - Doświadczenie w pracy z klientem, - Znajomość pakietu MS office, - Dokładność, rzetelność i systematyczność, dynamika w działaniu - Zaangażowanie, samodzielność i konsekwencja, - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - Doskonała organizacja pracy i zdolność ustalania priorytetów. Oferujemy: -Umowa o pracę na pełen etat, - Kameralny dynamiczny zespół, przyjazne środowisko pracy, - Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowej firmie, - Wsparcie doświadczonych współpracowników, - Pakiet benefitów.

Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień
Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień
Pruszków 13 dnia plecy

Benett PEOPLE Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (cert. nr 7055) obecnie dla naszego Klienta -firmy działającej w branży FMCG poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień Obowiązki:• Bieżąca realizacja zamówień, • Planowanie i organizacja pracy pracowników na stanowiskach min. kompletacji i pakowania zamówień, przygotowywania produktów, • Planowanie i zamawianie transportów dla gotowych zamówień, • Przygotowywanie i koordynowanie wydawania paczek do firm kurierskich, • Współpraca z innymi działami w firmie, • Bieżąca obsługa systemu zgłoszeń, Wymagania:• Umiejętność zarządzania zespołem, • Bardzo dobra własna organizacja pracy, • Umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwanie rozwiązań, • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • Pracowitość i zaangażowanie, • Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, • Obsługa komputera oraz pakietu Microsoft Office, Oferujemy:• Umowę o pracę na pełen etat, • Stawka 5000 zł - 5500 zł brutto, • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko, • Możliwość rozwoju i podnoszenie poziomu kwalifikacji zawodowych, • Możliwość wdrażania własnych rozwiązań, • Miłą atmosferę w zgranym zespole, • Pracę w systemie jednozmianowym: 8 - 16.  Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

Recepcjonistkę / Recepcjonistę do Hotelu- Pałacyk Otrębusy
Recepcjonistkę / Recepcjonistę do Hotelu- Pałacyk Otrębusy
Pruszków 13 dnia plecy

Zatrudnimy Recepcjonistkę / Recepcjonistę do pracy w Pałacyku Otrębusy (hotel zlokalizowany jest k/Pruszkowa). Możliwe różne formy współpracy (tj. praca w pełnym lub niepełnym wymiarze godzinowym).Wymagania:gotowości do pracy w systemie zmianowym (w tym również w weekendy) dobra organizacja pracy.sumienność, komunikatywność, odporność na stres,.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CVwww.PalacykOtrebusy.pl

Pracownik Administracyjno-Biurowy
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Pruszków 13 dnia plecy

Witam.Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Administracyjno-biurowy.Do obowiązków będzie należało miedzy innymi:-monitorowanie skrzynek mailowych-przyjmowanie faktur zakupowych, wprowadzanie ich do systemu, rozliczanie dokumentów-obsługa klientów detalicznych i hurtowych-kontakt telefoniczny z klientem-obsługa prostego programu zakupowo-sprzedażowego i magazynowego-przygotowanie dokumentów dla księgowej, współpraca z księgowością-prowadzenie zestawienia marżowego w Excel-u-proste Prace biuroweMile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym oraz doświadczenie na podobnym stanowisku.Więcej informacji pod telefonem

Agent nieruchomości Atrakcyjne prowizje
Agent nieruchomości Atrakcyjne prowizje
Pruszków 26 dni plecy

Opis oferty pracyZ NAMI OSIĄGNIESZ SUKCES ZAWODOWY! MIEJSCE PRACY : Biuro na Mokotowie+ praca w terenie Poszukujemy osób, które interesują się branżą nieruchomości. Osób ambitnych, które chcą pozyskać wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz rozwijać się w danym sektorze. Stawiamy na sukces, ale również dbamy o dobre relacje i przyjazną atmosferę w firmie! Poszukujemy osób na stanowisko Agent Nieruchomości Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - pracę z klientem w celu dokonania transakcji SPRZEDAŻY/WYNAJMU nieruchomości - przyjmowanie nowych ofert i powiększanie istniejącej bazy - założenie profilu na Instagramie i promowanie Firmy i swojej Marki Osobistej -codzienny brefing online z Managerem -wykonywanie raportów tygodniowych oraz miesięcznych Idealny kandydat to osoba: - dyspozycyjna do pracy przynajmniej 6-8h dziennie - posiadająca doświadczenie w SPRZEDAŻY - posiadająca umiejętność negocjacji - nastawiona na rozwój zawodowy i osiągnięcia sukcesu - samodzielna - zajmująca się aktywnym pozyskiwaniem ofert - cechująca się wysoką kulturą osobistą - ceniąca obsługę klientów na najwyższym poziomie - mile widziane: doświadczenie w branży nieruchomości, bankowości Oferujemy: -wysokie zarobki uzależnione od zaangażowania ( Umowa B2B lub umowa zlecenie dla osób studiujących do 26 roku życia). - pakiet atrakcyjnych szkoleń umożliwiający rozwój zawodowy i osobisty - dostęp do zaawansowanych aplikacji ułatwiających pracę, system CRM, baza ofert i klientów - komfortowe i nowoczesne warunki pracy - marketing i reklama na najwyższym możliwym poziomie - stabilność oraz rozwój zawodowy w renomowanej firmie - wsparcie i bardzo przyjazną atmosferę profesjonalnego zespołu pośredników - profesjonalnie wyposażone biuro, komputer, telefon służbowy Prosimy o CV ze zdjęciem i zawarcie klauzuli w swoim CV. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Asystentka Prezes Zarządu
Asystentka Prezes Zarządu
Pruszków 30 dni plecy

Opis oferty pracyMiędzynarodowa firma poszukuje osoby na stanowisko Asystentka Prezes Zarządu. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. obsługa telefoniczna i mailowa klientów firmy, zarządzanie kalendarzem spotkań, obsługa reklamacji, wprowadzania nowych zamówień do systemu. Oczekiwania: * dobra organizacja pracy * doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku * dobra znajomość języka angielskiego Oferujemy: * zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin * atrakcyjne wynagrodzenie * możliwość podnoszenia kwalifikacji Miejsce pracy Pruszków.

Asystent zarządu
Asystent zarządu
Pruszków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla nowego polskiego oddziału w Pruszkowie (Al Jerozolimskie) włoska firma Enbiotech Poland Sp. z o.o. poszukuje asystentki do biura. To oferujemy - stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) - możliwość rozwoju zawodowego środowisku - karta Multisport Nasze wymagania - dobra organizacja pracy - odpowiedzialność - komunikatywności i łatwość w nawiązywaniu kontaktów - biegła znajomość języka angielskiego (Mile widziane: komunikatywna znajomość języka włoskiego) - dobra umiejętność obsługi systemu Android - doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów

Pracownik biurowy- 8:00-16:00 -Wypędy k. Janek
Pracownik biurowy- 8:00-16:00 -Wypędy k. Janek
Pruszków 30+ kilka dni temu

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363) zatrudni osoby do pracy na stanowisku: Pracownik biurowy / pracownik administracji magazynowej Miejsce pracy: Wypędy, ul. Kwietniowa Pracownik biurowy- 8:00-16:00 -Wypędy k. Janek OFERUJEMY: • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; • Realną możliwość przejścia na umowę o pracę bezpośrednio przez firmę po przepracowaniu 4 miesięcy; • Miłą atmosferę w miejscu pracy; • Stawkę na okresie próbnym 4600 zł/h brutto; • Stawkę po okresie próbnym 5100 zł/h brutto; • Pracę od poniedziałku do piątku w godz.: 8-16; •   ZADANIA: • Obsługa poczty elektronicznej • obsługa systemu magazynowego WMS • sporządzanie raportów w excel na podstawie danych z systemu • wystawianie dokumentów przewozowych (CMR • bieżąca obsługa kierowców polegająca na weryfikacji dokumentów dostawy z awizacją • współpraca z Team Leaderami WYMAGANIA: • Język angielski - poziom komunikatywny; • Książeczka/ orzeczenie sanitarno-epidemiologiczne (nie musi być zaktualizowana) • Mile widziane doświadczenie doświadczenie w pracy magazynowej; • Dobra znajomość pakietu Office • Umiejętność pracy z komputerem, skanerem. Jesteś zainteresowany/a? Wyślij swoje CV! To na Ciebie właśnie czekamy!

Pracownik administracji magazynowej- 8:00-16:00 -Wypędy k. Janek
Pracownik administracji magazynowej- 8:00-16:00 -Wypędy k. Janek
Pruszków 30+ kilka dni temu

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363) zatrudni osoby do pracy na stanowisku: Pracownik biurowy (magazyn drogerii internetowa)  Miejsce pracy: Wypędy, ul. Kwietniowa  Pracownik administracji magazynowej- 8:00-16:00 -Wypędy k. Janek OFERUJEMY: • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; • Realną możliwość przejścia na umowę o pracę bezpośrednio przez firmę po przepracowaniu 4 miesięcy; • Miłą atmosferę w miejscu pracy; • Stawkę na okresie próbnym 4600 zł/h brutto; • Stawkę po okresie próbnym 5100 zł/h brutto; • Pracę od poniedziałku do piątku w godz.: 8-16; •   ZADANIA: • Obsługa poczty elektronicznej • obsługa systemu magazynowego WMS  • sporządzanie raportów w excel na podstawie danych z systemu • wystawianie dokumentów przewozowych (CMR • bieżąca obsługa kierowców polegająca na weryfikacji dokumentów dostawy z awizacją • współpraca z Team Leaderami  WYMAGANIA: • Język angielski - poziom komunikatywny; • Książeczka/ orzeczenie sanitarno-epidemiologiczne (nie musi być zaktualizowana) • Mile widziane doświadczenie doświadczenie w pracy magazynowej; • Dobra znajomość pakietu Office • Umiejętność pracy z komputerem, skanerem. Jesteś zainteresowany/a? Wyślij swoje CV! To na Ciebie właśnie czekamy!

Specjalista ds. Realizacji Zamówień
Specjalista ds. Realizacji Zamówień
650000 zł
Pruszków 30+ kilka dni temu

Benett PEOPLE Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (cert. nr 7055) obecnie dla naszego Klienta -firmy działającej w branży FMCG w związku z dynamicznym rozwojem na rynkach europejskich poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Realizacji Zamówień Obowiązki:• Bieżąca realizacja zamówień, • Planowanie i organizacja pracy pracowników na stanowiskach min. kompletacji i pakowania zamówień, przygotowywania produktów, • Planowanie i zamawianie transportów dla gotowych zamówień, • Przygotowywanie i koordynowanie wydawania paczek do firm kurierskich, • Współpraca z innymi działami w firmie, • Bieżąca obsługa systemu zgłoszeń, Wymagania:• Umiejętność zarządzania zespołem, • Bardzo dobra własna organizacja pracy, • Umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwanie rozwiązań, • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • Pracowitość i zaangażowanie, • Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, • Obsługa komputera oraz pakietu Microsoft Office, Oferujemy:• Umowę o pracę na pełen etat, • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko, • Możliwość rozwoju i podnoszenie poziomu kwalifikacji zawodowych, • Możliwość wdrażania własnych rozwiązań, • Miłą atmosferę w zgranym zespole, • Pracę w systemie jednozmianowym.  Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

Wsparcie Prac Biurowych DPD Pruszków
Wsparcie Prac Biurowych DPD Pruszków
799000 zł
Pruszków 30+ kilka dni temu

DPD Polska, lider rynku usług kurierskich, do Oddziału w Pruszkowie poszukuje Kandydatek/Kandydatów do Wsparcia Prac Biurowych Do zadań będzie należeć:przyjmowanie, weryfikowanie i archiwizowanie dokumentów,przyjmowanie i wydawanie przesyłek Klientom,wprowadzanie danych do systemu,wsparcie w pracach administracyjnych,obsługa sal konferencyjnych. Od kandydatów oczekujemy:komunikatywności, otwartości i nastawienia na współpracę,sprawnego posługiwania się komputerem - w szczególności pakiet MS Office,dobrej organizacji,umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Oferujemy:współpracę w oparciu o umowę zlecenia,współpracę ze stabilną firmą,szkolenia wewnętrzne,pozytywną atmosferę, Uprzejmie informujemy, że odpowiemy na wybrane oferty. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul. Mineralnej 5, 02-274 Warszawa.Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Asystentka/Asystent Administratora Nieruchomości
Asystentka/Asystent Administratora Nieruchomości
900000 zł
Pruszków 30+ kilka dni temu

Praca szuka człowieka!Poszukujemy kreatywnej, energicznej osoby do pracy w firmie zarządzającej nieruchomościami na terenie Warszawy i Pruszkowa na stanowisko Asystent Administratora.Będziesz pomagać w :Nadzorowaniu, zlecaniu, egzekwowaniu, organizowaniu.Musisz być:Asertywny, zadaniowy, skrupulatny, systematyczny, wytrwały, komunikatywny, dyplomatyczny, umieć pracować pod presją czasu, samodzielnie rozwiązywać problemy oraz posiadać umiejętności podejmowania działań i decyzji w sytuacjach kryzysowych, posługiwać się pakietem MS Office, posiadać prawo jazdy kategorii "B" - warunek konieczny.Oferujemy:stabilne zatrudnienie,po okresie próbnym elastyczny czas pracy,pracę w młodym i rozwijającym się zespole,kursy, szkolenia umożliwiające podwyższanie wiedzy i kompetencji.Mile widziane osoby posiadające status studenta.Zainteresowany?

Pracownik recepcji
Pracownik recepcji
Pruszków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRrcepcjonistka w Klinice

Asystent w dziale agencji celnej
Asystent w dziale agencji celnej
Pruszków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: wprowadzanie informacji do systemów komputerowych prace pomocnicze w agencji celnej Wymagania: dobra znajomość pakietu MS Office umiejętność pracy pod presją czasu samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, skrupulatność umiejętność pracy w zespole prawo jazdy kat. B Oferujemy: ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie dostęp do szkoleń niezbędnych do wykonywanej pracy możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie dofinansowanie pakietu Multisport bardzo dobrą atmosferę pracy raz w roku bawimy się na imprezie integracyjnej Miejsce pracy: Pruszków ul. Parzniewska 18

Agent Celny
Agent Celny
Pruszków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: przygotowywanie i kontrola dokumentów celnych sprawna i terminowa odprawa celna przesyłek eksportowych, importowych oraz w tranzycie zgłaszanie towarów do kontroli służb granicznych wprowadzanie informacji do systemów komputerowych Wymagania: minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku agenta celnego znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem aktualny wpis na listę agentów celnych znajomość unijnego prawa celnego znajomość procedur celnych nastawienie na realizację wyznaczonych celów samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie Oferujemy: ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie dogodną lokalizację z dobrze rozwiniętą infrastrukturą transportową możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie dofinansowanie pakietu Multisport imprezy integracyjne Miejsce pracy: Pruszków ul. Parzniewska 18

Pracownik Działu Obsługi Zamówień
Pracownik Działu Obsługi Zamówień
499000 zł
Pruszków 30+ kilka dni temu

Do naszego zespołu Li Parie szukamy energicznej osoby, która dołączy do działu "back office" odpowiedzialnego za realizację zamówień. Li Parie istnieje na rynku od ponad 25 lat. Naszą misją jest ubieranie kobiet w kobiecość - projektujemy wyjątkowe kolekcje bielizny i ubrań, które odpowiadają światowym trendom, ale posiadają wyjątkowy dla Li Parie charakter. Do Twoich zadań będzie należało: Wprowadzanie towaru na stany magazynowe, w tym metkowanie + kontrola jakościObsługa systemu IT/platformy sprzedażowej („zakładanie produktów – opisy + zdjęcia) Wprowadzanie zamówień Klientek do systemu Obsługa Klientek sklepu: mail, telefon, komunikatory Przygotowywanie paczek do wysyłki Budowanie wysokiej jakości komunikacji z Klientkami Obsługa posprzedażowa (w tym zwroty)Czego wymagamy? Szukamy osoby, która chętnie komunikuje się z innymi, dla której nie ma rzeczy niemożliwych, a w sytuacjach trudnych szuka rozwiązań. Jeśli do tego chętnie się uczysz, masz "otwartą głowę", potrafisz brać odpowiedzialność za pracę jaką wykonujesz i nie jest Ci obca praca z komputerem - to zapraszamy do nas. Dodatkowe wymagania: Gotowość do pracy w systemie zmianowym – 7 dni w tygodniu (w tym jeden w miesiącu pracujący weekend) umiejętność pracy zespołowej OFERTA umowa o pracę (podstawa + premia + barter)zmianowy tryb pracymożliwość dołączenia do ubezpieczenia na życie na warunkach grupowychpraca w firmie o stabilnej pozycji na rynku

Referent w dziale świadczeń i instytucjonalnej pieczy zastęp
Referent w dziale świadczeń i instytucjonalnej pieczy zastęp
Pruszków 30+ kilka dni temu

Przedmiot naboru: 1. Stanowisko: Referent w dziale świadczeń i instytucjonalnej pieczy zastępczej 2. Liczba stanowisk: 1 3. Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie. 4. Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Przygotowywanie projektów porozumień zawieranych z innymi powiatami w sprawie ponoszenia kosztów pobytu dzieci w pieczy zastępczej; 2. Ustalanie na podstawie zgromadzonej dokumentacji właściwości powiatu i gminy zobowiązanych do ponoszenia kosztów pobytu dzieci w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej; 3. Współpraca z innymi powiatami i gminami w sprawie ponoszenia kosztów pobytu dzieci w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej; 4. Bieżąca analiza dochodów i wydatków oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej kosztów pobytu dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej poza i na terenie Powiatu Pruszkowskiego; 5. Sporządzanie not obciążeniowych do gmin i powiatów. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, zarządzanie, praca socjalna, polityka społeczna, politologia i innym związanym z charakterem pracy i zakresem wykonywanych zadań. 3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych. 4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Biegła obsługa komputera, znajomość obsługi programów pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe: 1. Roczne doświadczenie zawodowe związane z wymienionym stanowiskiem. 2. Umiejętności analityczne, rachunkowe, odpowiedzialność, rzetelność i profesjonalizm. 3. Znajomość zagadnień związanych z systemem pieczy zastępczej. Warunki pracy na ww. stanowisku: Wymiar czas pracy – 1 etat. Budynek administracyjny jednostki przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Posiada windę. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze pow. 4 godzin dziennie. Informacja dodatkowa: Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%. Wymagane dokumenty i oświadczenia: • CV oraz list motywacyjny; • kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje wymagane do zajmowanego stanowiska objętego konkursem (dyplomu, świadectwa pracy) oraz dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje. Kandydaci na ww. stanowisko powinni złożyć CV i list motywacyjny opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Referent przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie, zgodnie z art. 6 ust 1 lit b ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.)”, Wszystkie CV bez powyższej klauzuli nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji prowadzonej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie i będą usuwane z bazy administratora tj. Dyrektora PCPR w Pruszkowie. KLAUZULA INFORMACYJNA dotyczącą ochrony danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie w zakładce RODO. Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 27.01.2023 r. pod adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, z dopiskiem na kopercie: Oferta pracy na stanowisko Referent w sekretariacie pok. nr 227, II piętro. W przypadku dokumentów wysłanych pocztą liczy się data wpływu do PCPR w Pruszkowie. Podstawą rekrutacji są rozmowy kwalifikacyjne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 738-15-01.

Pani z podstawami księgowości i prawem jazdy kat. B
Pani z podstawami księgowości i prawem jazdy kat. B
Pruszków 30+ kilka dni temu

Poszukuje do pracy biurowej samodzielną Panią z podstawami księgowości i prawem jazdy kat. B Praca polega na : -Ogólna koordynacja spraw biurowych -Przygotowania i obróbce dokumentów -Kontrola dokumentów -wystawianie faktur Na początu współpracy może być niepełny wymiar godzin, warunkiem koniecznym jest prawo jazdy kat.B (do dyspozycji telefon i samochód służbowy). Proszę o kontakt : 6 9 8 7 7 6 7 1 2

Pracownik dozoru/ochrony
Pracownik dozoru/ochrony
Pruszków 30+ kilka dni temu

PILNE !!!!!!!!! PRUSZKÓW !!!!!!! Zatrudnimy doświadczonych dwóch pracowników ochrony z terenu Pruszkowa lub okolic do pracy na obiekcie magazyn logistyczny. Wymagania: Niekaralność Doświadczenie w pracy w branży ochrony Dyspozycyjność, Zaangażowanie w pracę Znajomość obsługi komputera w stopniu podstawowym. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/bądź zlecenie, wypłata zawsze na czas, stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku możliwość nawiązania stałej współpracy. system pracy 24/48 Zapraszamy wszystkich chętnych również na "doróbki" Kontakt: Beata MATLUK TEL: 730 - pokaż numer telefonu -

chętne osoby do współpracy - sprzedaż marek premium
chętne osoby do współpracy - sprzedaż marek premium
Pruszków 30+ kilka dni temu

Cześć. Jeśli nie możesz znaleźć pracy lub chcesz po prostu dorobić do etatu na prowadzeniu własnej sprzedaży odzieży , butów, dodatków - przez internet i nie tylko marek premium lub chcesz otworzyć sklep ale nie masz kontaktów lub nie chcesz otwierać działalności gospodarczej napisz do mnie. Jestem dystrybutorką w 100% oryginalnych ubrań, torebek, butów itp., z metkami, wystawiam FV bez vat dzięki czemu ceny są bardzo konkurencyjne. To asortyment nowy, jakość materiału fenomenalna. Jeśli Cię zainteresowałam po więcej szczegółów odezwij się na prv. z pozostawionym kontaktem abym mogła oddzwonić

Kierownik Działu Opiekuńczo - Rehabilitacyjnego
Kierownik Działu Opiekuńczo - Rehabilitacyjnego
Pruszków 30+ kilka dni temu

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Czubinie z siedzibą Czubin 13, 05 - 840 Brwinów Ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko Kierownik Działu Opiekuńczo - Rehabilitacyjnego w Domu Pomocy Społecznej w Czubinie, zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze 1 etatu Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Nadzór nad funkcjonowaniem kierowanej komórki organizacyjnej zgodnie z obowiązującym Regulaminem organizacyjnym Domu i kierowanie jego pracami w sposób zapewniający terminową, sprawną i prawidłową realizację zadań. 2. Zapewnienie mieszkańcom całodobowej opieki oraz zaspokojenie ich niezbędnych potrzeb bytowych, opiekuńczych i wspomagających. 3. Zapewnienie właściwego zakresu usług, zgodnego ze standardami określonymi dla typu domu, w oparciu o indywidualne potrzeby mieszkańca domu z uwzględnieniem w szczególności wolności, intymności, godności i poczucia bezpieczeństwa mieszkańców Domu oraz stopnia ich fizycznej i psychicznej sprawności. 4. Nadzór nad racjonalną i celową gospodarką finansową z zachowaniem zasad przewidzianych prawem zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych. 5. Planowanie zadań rzeczowych i wydatków dotyczących zadań merytorycznych realizowanych przez komórkę w ramach przygotowywania projektu planu finansowego. 6. Monitorowanie realizacji planu finansowego w zakresie właściwości rzeczowej/merytorycznej komórki organizacyjnej. 7. Nadzór nad opracowywaniem indywidualnych i grupowych programów usprawniania psychoruchowego. 8. Współuczestniczenie w opracowywaniu indywidualnych planów wsparcia mieszkańców Domu oraz bieżąca kontrola nad ich realizacją. 9. Inicjowanie zmian mających na celu poprawę jakości usług świadczonych przez Dom. 10. Prowadzenie bieżącej i kompleksowej kontroli świadczonych usług przez podległy personel. 11. Ustalanie procedur działań oraz modelowanie rozwiązań związanych z pracą podległej komorki organizacyjnej, z pracą z mieszkańcami. 12. Opracowywanie dokumentacji w zakresie potrzeb oraz kontrolowanie potrzeb materialnych i zdrowotnych we współpracy z opiekunami i lekarzami. 13. Prowadzenie kontroli wewnętrznych zadań na poszczególnych stanowiskach pracy. 14. Sprawowanie adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej, a w szczególności terminowej i systematycznej identyfikacji i analizy ryzyka oraz adekwatnej reakcji na ryzyko w obszarze działań kierowanego działu. Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie Formularza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z adnotacją na kopercie: Nabór na stanowisko Kierownik Działu Opiekuńczo - Rehabilitacyjnego oraz imię i nazwisko kandydata „Nr Ref. 4/2022” · osobiście do siedziby Domu (sekretariat) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00 · pocztą, za pośrednictwem kuriera na adres: Dom Pomocy Społecznej w Czubinie, Czubin 13, 05-840 Brwinów · drogą elektroniczną zgodnie z zasadami reprezentacji (skan podpisanych dokumentów) na adres @ się w nowej karcie z zastrzeżeniem, że w przypadku spełnienia wymogów formalnych osoba ubiegająca się o zatrudnienie - zaproszona do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej będzie zobowiązana przedłożyć oryginał dokumentów (Formularz osobowy) dostępny na http://bip.dpsczubin.com.pl/ Dokumenty (Formularz osobowy) uważa się za dostarczony w terminie, jeżeli wpłynął na ww. adres w terminie do dnia 27.06.2022 r. do godz.16:00. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefon 22 729 63 57; wew. 228, 22 100 37 85 w dni powszednie w godz. 7:30 – 15:30.

Asystentka
Asystentka
Pruszków 30+ kilka dni temu

Firma produkcyjna z branży papierniczej poszukuje osoby na stanowisko Asystentka. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. obsługa telefoniczna i mailowa klientów firmy, zarządzanie kalendarzem spotkań, obsługa reklamacji, wprowadzania nowych zamówień do systemu. Oczekiwania: * dobra organizacja pracy * doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku * dobra znajomość języka angielskiego Oferujemy: * zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin * atrakcyjne wynagrodzenie * możliwość podnoszenia kwalifikacji Miejsce pracy Pruszków.

Filtr